Zal de Tomtom 7 er later via een rom-update komen omdat de Tomtom nog niet klaar is/was tijdens de lancering van de Diamond ?
Wat zeurt iedereen toch over TomTom?
De moeder der alle navigatiesystemen is Navigon!
Echter. Wat de boert niet kent, eet die niet! Dus aan de ene kant, begrijp ik het ook wel.
Ik hoop niet dat ik straks met TomTom zit. Als het los erbij leveren, prima! Maar zeker niet ingebakken, want dan gaat er direct een andere ROM op. Dan maar geen 3D toeters en bellen.
Echter. Wat de boert niet kent, eet die niet! Dus aan de ene kant, begrijp ik het ook wel.
Ik hoop niet dat ik straks met TomTom zit. Als het los erbij leveren, prima! Maar zeker niet ingebakken, want dan gaat er direct een andere ROM op. Dan maar geen 3D toeters en bellen.
It ain't stupid if it works!
Anoniem: 234627
Hoe ga jij die Navigon op de Diamond zetten ? Werkt toch vanaf een SD-kaart ?vr6-only schreef op zondag 01 juni 2008 @ 01:23:

edit
[Voor 97% gewijzigd door psbb op 01-06-2008 08:43]
Psbb
Stond al 3 pagina's terug, alleen stond het op een andere site.

Ik wil een NL site zien die ze al heeft.

Ik heb er ook vast 1 besteld!elian0 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 13:01:
[...]
Zo te zien heeft Brando al wel protectors voor de Diamond: http://shop.brando.com.hk...p?cat_id=0902&dept_id=039.
Ik heb 2 dagen geleden alvast een UltraClear exemplaar besteld en volgens de orderstatus is hij ook al meteen op die dag verzonden.
Voor €7,712 incl. shipping.
Ik had er 1 van brando op mn S710 en deze beviel echt goed. Helaas moest mijn S710 weg voor reparatie, en ik ben vergeten om hem er af te trekken

Ik ontving een heel nieuw toestel, en dus ben ik mijn screenprotector kwijt.

Anoniem: 41563
Nou kom maar niet aan bij navigon dat het niet smaakt want de service is er belabberd!!!!vr6-only schreef op zondag 01 juni 2008 @ 01:23:
Echter. Wat de boert niet kent, eet die niet!
Het lijkt mij dat je de "navigatie-mappen" gewoon op de 4GB flash-schijf kunt zetten. Zou moeten werken anders zou het een waardeloos product zijn en ik kan me niet voorstellen dat HTC alleen zou mikken op een samenwerkingsverband met TomTom.Anoniem: 234627 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 07:22:
[...]
Hoe ga jij die Navigon op de Diamond zetten ? Werkt toch vanaf een SD-kaart ?
IGO2008 is trouwens ook erg strak en is m.i. minimaal zo'n goed product als Navigon.
Anoniem: 204645
De rom van de diamond is al gelekt http://www.coolsmartphone.com/news4074.html
[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 204645 op 01-06-2008 12:03]
Kun je mij uitleggen wat dat inhoud? Ik snap niet veel wat hiermee wordt bedoeld.Anoniem: 204645 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 12:03:
De rom van de diamond is al gelekt http://www.coolsmartphone.com/news4074.html
Alvast bedankt :)!
Dat de japanners nu ook radio kunnen luisteren op hun HTC Touch Diamond. (of was het india die dat niet had?)
ik heb een pda gekocht met navigon erop... maar dat was echt belabberd... pakte altijd de meest onlogische routes. Zo ging ik een keer om te testen in Duitsland tanken waarik altijd ga. Navigon wilde me vrolijk bijna 15km laten omrijden!! en in tijd was het zeker niet sneller aangeziende weg die ik rijd 70/90 km/h is voor 95%.vr6-only schreef op zondag 01 juni 2008 @ 01:23:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
zie waarschuwing:itsgreen schreef op zondag 01 juni 2008 @ 16:07:
Nog goede aanbiedingen?
Dit Topic is uitsluitend bedoeld om te discussiëren over de Diamond! Aanverwanten zaken zoals discussies over bijbehorende abo's hoort hier dus niet thuis!
Op de rom staat het besturingssysteem en alle meegeleverde programma's. Tot nu toe waren er alleen pre-productie modellen beschikbaar, met nog de nodige vastlopers door de niet-geoptimaliseerde software. Nu kunnen we dus video-reviews verwachten met de officiele software op de telefoon, zoals we die ook in de winkel zullen vinden binnen een paar weken. Het enige verschil is dan nog dat de pre-productie modellen maar 128mb geheugen hebben ipv 192mb.Sleehond schreef op zondag 01 juni 2008 @ 12:09:
[...]
Kun je mij uitleggen wat dat inhoud? Ik snap niet veel wat hiermee wordt bedoeld.
Alvast bedankt :)!
Aaah, dankje, duidelijkStevie-P schreef op zondag 01 juni 2008 @ 16:22:
[...]
Op de rom staat het besturingssysteem en alle meegeleverde programma's. Tot nu toe waren er alleen pre-productie modellen beschikbaar, met nog de nodige vastlopers door de niet-geoptimaliseerde software. Nu kunnen we dus video-reviews verwachten met de officiele software op de telefoon, zoals we die ook in de winkel zullen vinden binnen een paar weken. Het enige verschil is dan nog dat de pre-productie modellen maar 128mb geheugen hebben ipv 192mb.

de man van de vodafone winkel vertelde mij dat hun hem waarschijnlijk pas eind juli / aug. gaan leveren dus ik ga heb binnenkort ook maar gewoon bestellen
Even een vraag voor de techneuten. Hoe precies werkt dat tilt-mechanisme (ook bekend als Accelerometer sensor)? Is dit een passief iets of heeft het constant stroom nodig?
Zat me zo eens af te vragen of het misschien niet je batterij 'vreet' als je eigenlijk niets met je telefoon doet, maar hij wel beweegt.
Wel een overweging bij zo'n telefoon als de Diamond, voor mij. Hij heeft al geen zware batterij en veel gebruikswaarde heeft het niet voor mij.
Zat me zo eens af te vragen of het misschien niet je batterij 'vreet' als je eigenlijk niets met je telefoon doet, maar hij wel beweegt.
Wel een overweging bij zo'n telefoon als de Diamond, voor mij. Hij heeft al geen zware batterij en veel gebruikswaarde heeft het niet voor mij.
In this world, Elwood, you must be oh so smart or oh so pleasant. Well, for years I was smart. I recommend pleasant. You may quote me.
Is waarschijnlijk beter te google-en maar waarschijnlijk zit er gewoon een 3d accel chip in, die natuurlijk power trekt om gegevens door te geven. Ik verwacht alleen dat het scherm dat je erbij aanhebt meer power trekt dan die chip ooit kan, dus ik verwacht niet dat je je daar nu echt druk om hoeft te maken.Ex Nunc schreef op zondag 01 juni 2008 @ 17:00:
Even een vraag voor de techneuten. Hoe precies werkt dat tilt-mechanisme (ook bekend als Accelerometer sensor)? Is dit een passief iets of heeft het constant stroom nodig?
Daar hoef je je niet echt zorgen om te maken. Zo'n chippie trekt maar iets van 2 mA en werkt op een paar volt.Ex Nunc schreef op zondag 01 juni 2008 @ 17:00:
Mensen, ik heb last van dwaling....help me. Ik heb een htc touch diamond ge-preordered. Echter worden de geruchten dat de nieuwe iphone binnenkort gelanceerd gaat worden met gps en 3g steeds hardnekkiger. Ik verwacht dat de respons van de interface toch nog beter zal zijn dan die van de diamond. Ook is het scherm nog wat groter. Wat gaan de voordelen van de diamond nog zijn t.o.v. de nieuwe iphone (waarvan helaas de specs niet definitief bekend zijn).
Diamond heeft een hoger resolutie scherm. De schermgroote doet er niet toe, het aantal pixels wel. (640x480 van de diamond vs 480x320 bij de iphone)
Van Apple blijf ik af, maar dat is een ander topic.
Van Apple blijf ik af, maar dat is een ander topic.

Ook is de diamond kleiner, lichter, heeft een ander ontwerp (vind ik positief) en draait er windows mobile op, dus kan je lekker zelf tomtom erop installeren ed.
edit: èn heeft meer werkgeheugen.
edit: èn heeft meer werkgeheugen.
[Voor 9% gewijzigd door Stevie-P op 01-06-2008 19:54]
Je kunt m.i., meer met Windows Mobile...meer tweaken, frutselen, rommelen etc. Weet niet hoeveel apps er voor de Iphone beschikbaar zijn, maar voor WM zijn er talloze...Kasj schreef op zondag 01 juni 2008 @ 18:35:
Mensen, ik heb last van dwaling....help me. Ik heb een htc touch diamond ge-preordered. Echter worden de geruchten dat de nieuwe iphone binnenkort gelanceerd gaat worden met gps en 3g steeds hardnekkiger. Ik verwacht dat de respons van de interface toch nog beter zal zijn dan die van de diamond. Ook is het scherm nog wat groter. Wat gaan de voordelen van de diamond nog zijn t.o.v. de nieuwe iphone (waarvan helaas de specs niet definitief bekend zijn).
Vooral die extra hoge resolutie lijkt me een plus bij het internetten. Al deze dingen hebben al een te lage resolutie eigenlijk dus iedere pixel telt naar mijn mening.
Ik ga zelf waarschijnlijk over een maandje ook een Diamant scoren nu mn huidige abo bijna afloopt. Vooral de prijs (deze dingen worden eindelijk echt betaalbaar inc internet
), hoge resolutie en Windows Mobile zijn voor mij een plus.
Ik weet het niet met die iPhone... Met Windows Mobile kun je veel meer in mijn ogen, maar het hangt er ook van af waar je hem voor nodig hebt. Persoonlijk ben ik voorstander van wat meer openheid (OS X op iPhone is gesloten) en gebruik ik voor het multimedia+foto deel andere apparaten (Creative Zen Touch 20GB en Sony A200). Een smartphone gebruik ik voor zakelijke doeleinden (bellen, internet en agenda).
Over het algemeen heeft de Diamond naar mijn mening de betere papieren. De keuze zit hem vooral in het al langer bestaande Windows Mobile of OS X.
Ik ga zelf waarschijnlijk over een maandje ook een Diamant scoren nu mn huidige abo bijna afloopt. Vooral de prijs (deze dingen worden eindelijk echt betaalbaar inc internet

Ik weet het niet met die iPhone... Met Windows Mobile kun je veel meer in mijn ogen, maar het hangt er ook van af waar je hem voor nodig hebt. Persoonlijk ben ik voorstander van wat meer openheid (OS X op iPhone is gesloten) en gebruik ik voor het multimedia+foto deel andere apparaten (Creative Zen Touch 20GB en Sony A200). Een smartphone gebruik ik voor zakelijke doeleinden (bellen, internet en agenda).
Over het algemeen heeft de Diamond naar mijn mening de betere papieren. De keuze zit hem vooral in het al langer bestaande Windows Mobile of OS X.
Als HTC Touch en iPhone gebruiker kan ik zeggen dat waar ik deze apparaten voor gebruik de iPhone fijner vind. Juist de agenda, het internet, multimedia maar zelfs het bellen gaat er gewoon veel fijner mee. Windows Mobile biedt wel meer mogelijkheden, Office bijvoorbeeld, en je kan er zonder te hacken programma's op installeren. Ik heb heel veel met Windows Mobile gekloot (vond ik ook niet erg om te doen
) maar uiteindelijk is met de iPhone kloten imo toch leuker. Met WM was ik bezig met thema's, skinning, alternatieven voor de kalender, een betere browser vinden, omdat dit out-of-the-box gewoon kut was. Met de iPhone is het OS is dan wel gesloten maar dit is natuurlijk al lang gehacked en er zijn ook heel veel programma's te vinden, juist omdat er zo veel gebruikers zijn. De standaard applicaties zijn gewoon goed, en als je zelf iets installeert zijn dat meestal 'fun-apps', games, kleine grappige/handige programmatjes, en geen programma's die echte gebreken aan de telefoon oplossen (oké, die heeft de iPhone ook, geen MMS, zogenaamd slechte SMS support en misschien nog wel wat)
Met de Diamond zit Windows Mobile al wel beter in elkaar, te danken aan al die software van HTC, maar het feit dat WM veel langer op de markt is als 'mobile OS X' is geen argument voor het beter zijn van WM. De looks van de Diamond vind ik wel beter, dat hij kleiner is zeker mooi, en natuurlijk de resolutie, 3G en GPS.

Met de Diamond zit Windows Mobile al wel beter in elkaar, te danken aan al die software van HTC, maar het feit dat WM veel langer op de markt is als 'mobile OS X' is geen argument voor het beter zijn van WM. De looks van de Diamond vind ik wel beter, dat hij kleiner is zeker mooi, en natuurlijk de resolutie, 3G en GPS.
Opera uit de Diamond-Rom is beschikbaar volgens XDA-Dev:
Warez..
Op mijn TyTn draait het voor geen meter :-)
Warez..
[Voor 19% gewijzigd door DaannO op 01-06-2008 21:57]
Hier draait het ook een stuk langzamer dan opera 8.5 (op een P3300 overigens)Anoniem: 262724 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:54:
Opera uit de Diamond-Rom is beschikbaar volgens XDA-Dev:
knip
En let ermee op dit te installeren!
Je kunt het er niet afgooien (iig geen nette uninstaller!)
[Voor 8% gewijzigd door een moderator op 01-06-2008 21:57]
Dat zal wel idd dat het trager is. Het is er allereerst niet voor gemaakt, en het tekort aan ram geheugen, mhz en echte videodrivers maakt het natuurlijk niet beter.
Volgensmij komen het aantal megaherz en ram wel goed van pas tijdens opera op de TD.
Volgensmij komen het aantal megaherz en ram wel goed van pas tijdens opera op de TD.
Oost west, 127.0.0.1 best!
Die site zo vaak posten komt over als spam en je reactie is volkomen zinloos!
[Voor 108% gewijzigd door DaannO op 01-06-2008 22:23]
Na jarenlang monoblocks gebruikt te hebben ben ik nu op zoek naar een zakelijkere telefoon. Op het moment de SE W800i in gebruik die ik al behoorlijk wat kan laten doen. Al enkele jaren gecharmeerd van de Sony Ericssons vind ik ze op het moment achterblijven op de fully optioned toestellen. De N95 kennen we allemaal en had tot voor kort eigenlijk mijn voorkeur, totdat iemand mij vertelde over de HTC Touch Diamond.
Ik moet zeggen, ik ben geen fan van touchscreen, maar ook absoluut geen fan van een koelkast aan m'n oor. En dat gevoel krijg ik wel bij een N95 en bij de meeste andere fully optoined toestellen mét tobo. Gisteren bij de MediaMarkt langs geweest om met een HTC met touchscreen te spelen. Echt snel en blindelings werken is er niet bij. Maar ja, dat formaat he
. Daarnaast wil het oog ook wel wat... Geen dikke bobbel in m'n broekzak, want no way dat ie aan m'n riem komt te hangen.
Rest mij eigenlijk nog maar een kleine vraag; ondersteund ie ook voip? Of kun je een willekeurige voip app op WM installeren?
Ik moet zeggen, ik ben geen fan van touchscreen, maar ook absoluut geen fan van een koelkast aan m'n oor. En dat gevoel krijg ik wel bij een N95 en bij de meeste andere fully optoined toestellen mét tobo. Gisteren bij de MediaMarkt langs geweest om met een HTC met touchscreen te spelen. Echt snel en blindelings werken is er niet bij. Maar ja, dat formaat he

Rest mij eigenlijk nog maar een kleine vraag; ondersteund ie ook voip? Of kun je een willekeurige voip app op WM installeren?
Er zijn genoeg voip mogelijkheden met WM en aangezien je beschikking hebt over 3G en WiFi zal dat inderdaad werken 

Even een domme vraag over het touchscreen. Als je aan het bellen bent, en je hebt de telefoon aan je oor, druk je dan niet per ongeluk allerlei knoppen in met je oor? Of moet je de telefoon iets van je oor afhouden?
Voor zover ik weet gaat het scherm na enkele seconden al uit. Dit dus om zoiets te voorkomen.Empathy schreef op maandag 02 juni 2008 @ 08:46:
Even een domme vraag over het touchscreen. Als je aan het bellen bent, en je hebt de telefoon aan je oor, druk je dan niet per ongeluk allerlei knoppen in met je oor? Of moet je de telefoon iets van je oor afhouden?
Ik moet wel zeggen dat met mijn Touch Cruise welke dit volgensmij niet heeft ik nog nooit perongeluk een gesprek heb opgehangen doordat ik met mijn oor op een toets drukte.
Wat ik wel heb gehad is dat ik regelmatig aan het pocket-dialen was. Oftewel, ik belde mensen op zonder dat ik het wist omdat mijn telefoon aansprong en ik wat dingetjes aanklikte op het scherm vanuit mijn broekzak.
Perfecte oplossing voor mij: Slide2unlock. Ideaal programma, ziet er mooi uit en is makkelijk en snel te unlocken.
Je kan hem ook zo instellen dat hij na een paar minuten idle zichzelf lockt.
* asing kent het probleem van ongewild nummers draaien. (opgelost met een BT autoradio, nu weet ik wanneer hij belt.)
* asing kent het probleem van ongewild nummers draaien. (opgelost met een BT autoradio, nu weet ik wanneer hij belt.)
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Lekker goedkope oplossing 

ZZP'er en kijken of MoneyMonk iets voor jou is? DM me voor 50% korting in het eerste jaar (en ik 'n cadeaubon)!
ook maar besteld (gsmweb)...
weet iemand of die screenprotectors een beetje 'hufterproof' zijn?
dat ze dus niet los gaan laten als er een beetje zand/stof/etc bij de randjes komt?
dat ze dus niet los gaan laten als er een beetje zand/stof/etc bij de randjes komt?
En in hoeverre verminderd een screenprotector de 'gevoelligheid' van een scherm?G-NiLES schreef op maandag 02 juni 2008 @ 09:47:
De screenprotectors zijn wel hufterproof. Zeker als je de HTC in het bijgeleverde tasje stopt, heb je nergens last van. Als je van screenprotector wilt wisselen, moet je wel even pulken, en dan gaat 't er vanaf, maar dit gaat niet makkelijk. Perfect dus.G-NiLES schreef op maandag 02 juni 2008 @ 09:47:

Het verschil is nihil, en je kan de gevoeligheid met een registry editor naar eigen wens aanpassen.jvalks schreef op maandag 02 juni 2008 @ 09:50:
[...]
En in hoeverre verminderd een screenprotector de 'gevoelligheid' van een scherm?
Dit zal afhankelijk zijn van het type protector dat je gebruikt. De ene is al wat beter qua kwaliteit dan een andere. Dus ik zou zeggen, wacht nog even op reacties van mensen als ze de Diamond hebben MET protector. Kan je hun ervaringen onmiddellijk te weten komen.G-NiLES schreef op maandag 02 juni 2008 @ 09:47:
Weinig tot geen vermindering. Moest je dit toch menen te hebben kan je via het register altijd de waarde verhogen!!jvalks schreef op maandag 02 juni 2008 @ 09:50:
En in hoeverre verminderd een screenprotector de 'gevoelligheid' van een scherm?
Edit: brrrt was me voor

[Voor 3% gewijzigd door nvidia op 02-06-2008 10:11]
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Er is geen bijgeleverd tasje! Wel een bijgeleverde screenprotector.brrrt schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:07:
[...]
De screenprotectors zijn wel hufterproof. Zeker als je de HTC in het bijgeleverde tasje stopt, heb je nergens last van. Als je van screenprotector wilt wisselen, moet je wel even pulken, en dan gaat 't er vanaf, maar dit gaat niet makkelijk. Perfect dus.
ik ga absoluut geen tasje gebruiken, heb ik een hekel aan... maar goed..brrrt schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:07:
De screenprotectors zijn wel hufterproof. Zeker als je de HTC in het bijgeleverde tasje stopt, heb je nergens last van. Als je van screenprotector wilt wisselen, moet je wel even pulken, en dan gaat 't er vanaf, maar dit gaat niet makkelijk. Perfect dus.
wat is dan een beetje merk? die van brando shop (bovengenoemd ergens)?
of iemand andere aanbevelingen? wil er gewoon 1 opplakken die ik een jaar niet hoef te wisselen (dan mag ik weer verlengen

Brando wordt aangeschreven als de beste screenprotector. Zelf gebruik ik Veripart op m'n Touch Cruise. Ook een prima protector (beter dan de standaard meegeleverde), maar soms word ik wel gek van de vingerafdrukken.
@ nvidia: haha!
@ nvidia: haha!

[Voor 4% gewijzigd door brrrt op 02-06-2008 10:24]
Net even in de andere topics gekeken:
HTC Touch "Raphael": ~ Oktober (wel de MDA Vario IV van T-Mobile, de echte kan dus eerder zijn)
SE X1 XPERIA: Week 44
Als ik een nieuwe fone neem wordt het dus ook de HTC Touch Diamond, de rest komt simpelweg veels te laat.
Over het krassen: Gewoon je mobiel in de ene zak doen en je sleutels en portemonnee in de andere. Mijn Nokia 6230i ziet er op die manier na bijna 2 jaar nog als nieuw uit (op een heel klein krasje aan de bovenkant waar ie ooit is gevallen). Verder dus ook geen screenprotector gebruikt ed. Puur mijn mobiel in een lege zak en er gebeurt niks mee.
Kwestie van consequent zijn dus: Geen scherp spul in dezelfde zak als je mobiel, het liefst helemaal niks.
HTC Touch "Raphael": ~ Oktober (wel de MDA Vario IV van T-Mobile, de echte kan dus eerder zijn)
Als ik een nieuwe fone neem wordt het dus ook de HTC Touch Diamond, de rest komt simpelweg veels te laat.
Over het krassen: Gewoon je mobiel in de ene zak doen en je sleutels en portemonnee in de andere. Mijn Nokia 6230i ziet er op die manier na bijna 2 jaar nog als nieuw uit (op een heel klein krasje aan de bovenkant waar ie ooit is gevallen). Verder dus ook geen screenprotector gebruikt ed. Puur mijn mobiel in een lege zak en er gebeurt niks mee.
Kwestie van consequent zijn dus: Geen scherp spul in dezelfde zak als je mobiel, het liefst helemaal niks.
Op zich moet dit werken, alleen zijn de stylii best scherp. Deze kunnen wel lichte krasjes maken (als je te hard drukt bijvoorbeeld). Een screenprotector is dus wel aan te raden.GENETX schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:26:
Net even in de andere topics gekeken:
Verder kan verdwaald zand in een broekzak ook krasjes maken. Ik blijf toch bij m'n Cruise tasje, mooi ding, en je hebt er geen last van.

Stukje plakband op een hoekje plakken, dan trek je hem zo losbrrrt schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:07:
Als je van screenprotector wilt wisselen, moet je wel even pulken, en dan gaat 't er vanaf

Daar had ik idd nog niet bij stilgestaan. dan is een screenprotector idd wel handig ja. Opzich heb ik geen last van verdwaald zand hier.brrrt schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:35:
[...]
Op zich moet dit werken, alleen zijn de stylii best scherp. Deze kunnen wel lichte krasjes maken (als je te hard drukt bijvoorbeeld). Een screenprotector is dus wel aan te raden.
* GENETX woont op kleigrond, niet aan het strand

Ik ga eerst maar de meegeleverde protector gebruiken, kijken hoe die bevalt
Mocht deze om een of andere reden niet prettig zijn dan kan ik alsnog een andere aanschaffen.

Als je met je stylus een kras op je scherm maakt ga je echt als een tokkie bezig
Bij normaal gebruik of zelfs wat te hard drukken gebeurd dat niet 

Er wordt toch helemaal geen protector meegeleverd in de doos?
jawel dat zei die gast van de videoreview namelijk...hij adviseerde ook om deze erop te doen.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Over die screenprotector in de doos: het kan natuurlijk zijn dat deze erin zat omdat het een preprod model was, dat komt dan lekker over.
De unboxing vids die je kan vinden van de release version (in hong kong zijn er blijkbaar al mensen die hem hebben) heb ik zo 1-2-3 geen screenprotectortje gezien..
De unboxing vids die je kan vinden van de release version (in hong kong zijn er blijkbaar al mensen die hem hebben) heb ik zo 1-2-3 geen screenprotectortje gezien..
Het maakt mij niet uit of er nu wel of geen TomTom 7 inzit. Ik gebruik toch Igo2008, waar 2006 nog wat fouten had, ben ik heel erg te spreken over versie 2008.PaulSe schreef op zondag 01 juni 2008 @ 12:01:
[...]
Het lijkt mij dat je de "navigatie-mappen" gewoon op de 4GB flash-schijf kunt zetten. Zou moeten werken anders zou het een waardeloos product zijn en ik kan me niet voorstellen dat HTC alleen zou mikken op een samenwerkingsverband met TomTom.
IGO2008 is trouwens ook erg strak en is m.i. minimaal zo'n goed product als Navigon.
Dat een stylii scherp is, oké maar dat hij krassen zou maken kan ik niet geloven. Zou immers geen goede reclame voor HTC zijn.brrrt schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:35:
Op zich moet dit werken, alleen zijn de stylii best scherp. Deze kunnen wel lichte krasjes maken (als je te hard drukt bijvoorbeeld). Een screenprotector is dus wel aan te raden.
Verder kan verdwaald zand in een broekzak ook krasjes maken. Ik blijf toch bij m'n Cruise tasje, mooi ding, en je hebt er geen last van.
Wil niks zeggen hé, er kan altijd een blokje klei aan hangen, zo van dat lekker kleverig spul* GENETX woont op kleigrond, niet aan het strand

[Voor 5% gewijzigd door nvidia op 02-06-2008 12:07]
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
op mijn gebruikte touchscreen is anders best goed te zien dat ik regelmatig patience speel..nvidia schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:06:
[...]
Dat een stylii scherp is, oké maar dat hij krassen zou maken kan ik niet geloven. Zou immers geen goede reclame voor HTC zijn.

Diepe krassen zitten er ook niet in. Je kan wel wat (heel) lichte krasjes zien, en ik geef de stylus de schuld. Het valt me trouwens op dat de stylii scherper geworden zijn afgelopen jaar, maar dat kan aan mij liggen...Muthas schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:29:
Als je met je stylus een kras op je scherm maakt ga je echt als een tokkie bezigBij normaal gebruik of zelfs wat te hard drukken gebeurd dat niet
Ik heb zelf ook een tijd een protector gebruikt. Deze was van Brando. Het nadeel was dat de beeldkwaliteit verminderde. Tevens gaf men aan dat het ding afwasbaar zou zijn maar dat is een deceptie geworden. Eens gewassen krijg je ze nooit meer mooi erop.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ben benieuwd naar het verschil tussen de EN/UK versie en de NL versie mbt T9 en TX9. Kwa windows heb ik altijd liever een engelse versie, maar m'n mails/smsjes type ik altijd in't nederlands. Hoe zijn verder de leer functies van T9 & TX9?
-Zelflerend, of zelf toe te voegen?
-En kwa geheugen grootte? Bij mijn Siemens S55 merkte ik dat er maar een x aantal eigen woorden in konden en dan kieperde hij de eerst toegevoegde er weer uit, terwijl ik bij mijn SE's nog niet tegen dat probleem ben aangelopen.
-En kwa geheugen grootte? Bij mijn Siemens S55 merkte ik dat er maar een x aantal eigen woorden in konden en dan kieperde hij de eerst toegevoegde er weer uit, terwijl ik bij mijn SE's nog niet tegen dat probleem ben aangelopen.
Anoniem: 234627
Ik kan nergens vinden waar je die zou kunnen kopen en of ie geschikt is voor de Diamond. Volgens mij zijn er ook geen kaarten voor de Benelux.Binnetie schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:43:
[...]
Het maakt mij niet uit of er nu wel of geen TomTom 7 inzit. Ik gebruik toch Igo2008, waar 2006 nog wat fouten had, ben ik heel erg te spreken over versie 2008.
kaarten zijn voor heel europa in 1x bij iGO.Anoniem: 234627 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:47:
[...]
Ik kan nergens vinden waar je die zou kunnen kopen en of ie geschikt is voor de Diamond. Volgens mij zijn er ook geen kaarten voor de Benelux.
2008 versie geen idee waar je die kan kopen, er is wel 'aan te komen' .. ;-)
die ondersteunt alle andere MDA/HTC's wel, dus zal deze ook wel doen?
edit: http://www.navngo.com/pages/global/eng/igo_8_description
[Voor 6% gewijzigd door G-NiLES op 02-06-2008 13:58]
Mijn TyTn was/is een Engelse v.w.b. het OS. Qua woordenboek heb ik ooit eens een Nederlands gratis bestand ergens gedownload. Werkte als een trein, leerde ook. Was volgens mij gewoon een windows-app en niet device-gebonden. Zou moeten werken op de Diamond denk ik.jules schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:26:
Ben benieuwd naar het verschil tussen de EN/UK versie en de NL versie mbt T9 en TX9. Kwa windows heb ik altijd liever een engelse versie, maar m'n mails/smsjes type ik altijd in't nederlands. Hoe zijn verder de leer functies van T9 & TX9?
-
Over de Diamond: Wat is eigenlijk het verschil tussen een Nederlandse en een Engelse. Alleen de taal van het OS of zijn er meerdere verschillen?
Screenprotector: Iedereen praat over de noodzaak van een screenprotector, maar ik heb er op mijn Ipaq, Dell en TyTn nog nooit een gebruikt en apparaten doen het nog altijd gewoon en het scherm vertoont wel wat krasjes en vlekjes, maar daar blijfthet bij. Wat is de precieze meerwaarde van zo'n ding en waarom wordt zo'n entiteit er niet standaard opgeplakt door de fabrikant dan?
Bovendien lijkt me de het scherm van de Diamond een stuk harder & steviger dan het verzonken scherm van mijn Tytn en dus vraag ik me af waarom ik zo'n ding zou plakken...
Hangt er ook wle van af wat voor gebruiker je bent:
1. Het zal me aan mn kont roesten (die mensen zouden verplicht een garantie moeten afsluiten
)
2. Gaat voorzichtig met zijn spul om, maar erger zich niet aan wat kleine krasjes
3. Mag absoluut niks mee gebeuren. Koopt spul om het nieuw te houden...
Zelf ben ik een type 2. Ik koop spul om het te gebruiken. Folie ed gaat er bij mij meteen af nadat het apparaat gechecked is op de basiswerking (eventuele DOA). Verder geen bescherming, gewoon normaal mee omgaan.
Denk zelf dat ik geen screenprotector nodig heb dus. Als er 1 bijzit plak ik die er misschien nog op, maar een paar kleine krasjes maken het voor mij echt niet veel minder.
Weet iemand overigens of deze diamantjes al ergens in de winkels liggen (en ja, zo welke). Ga ik misschien straks eens even kijken.
1. Het zal me aan mn kont roesten (die mensen zouden verplicht een garantie moeten afsluiten

2. Gaat voorzichtig met zijn spul om, maar erger zich niet aan wat kleine krasjes
3. Mag absoluut niks mee gebeuren. Koopt spul om het nieuw te houden...
Zelf ben ik een type 2. Ik koop spul om het te gebruiken. Folie ed gaat er bij mij meteen af nadat het apparaat gechecked is op de basiswerking (eventuele DOA). Verder geen bescherming, gewoon normaal mee omgaan.
Denk zelf dat ik geen screenprotector nodig heb dus. Als er 1 bijzit plak ik die er misschien nog op, maar een paar kleine krasjes maken het voor mij echt niet veel minder.
Weet iemand overigens of deze diamantjes al ergens in de winkels liggen (en ja, zo welke). Ga ik misschien straks eens even kijken.
[Voor 8% gewijzigd door GENETX op 02-06-2008 14:32]
bij t-mobile shops kan je zon dummy bekijken, las ik een aantal dagen terug.
naar mijn weten is er nog geen winkel die de echte heeft liggen..
naar mijn weten is er nog geen winkel die de echte heeft liggen..
Anoniem: 136399
Als ik de diamond bestel icm tmobile abo bij een willekeurige winkel krijgi k toch de echte diamond en vai de tmobile shop krijg ik die mda? of krijg ik ook bij de willekeurige winkels die mda ?
Las ergens dat iemand destijds ook een HTC via GSMWeb.nl had besteld met T-Mobile contract, maar die kreeg destijds ook de MDA. Ik zou het dus expliciet vragen voor je besteld zodat je het zeker weet en je niet voor verassingen komt te staan.
Ik heb dat idd ook gelezen,
maar GSMweb zegt dat ze het toestel donderdag binnen hebben, en lijkt me niet dat t-mobile zijn eigen versie dan al heeft. Bovendien leveren ze hem ook met telfort abo, lijtk me sterk dat een telfort abonnee een t-mobile branded toestel krijgt.
maar GSMweb zegt dat ze het toestel donderdag binnen hebben, en lijkt me niet dat t-mobile zijn eigen versie dan al heeft. Bovendien leveren ze hem ook met telfort abo, lijtk me sterk dat een telfort abonnee een t-mobile branded toestel krijgt.
Mijn oude SPV M500 zag er na 3 jaar zo uit: http://tweakers.net/ext/va/78741.jpgGENETX schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:31:
Je merkt er verder weinig van, als het scherm aan staat ie je het niet meer.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
ik sprak net iemand binnen de t-mobile helpdesk, die gaf aan dat de t-mobile versie in ongeveer 3 weken verwacht zou worden. Vervolgens vroeg ik iets over de specs en werd ik doorverbonden. Volgens hem zou er gewoon 192Mb Ram in zitten, maar wist hij niet waneer die t-mobile versie geleverd zou worden....
Memories of yesterday, will grow, but never die
Ik heb effe een visual check gedaan bij T-Mobile en BelCompany maar kon de Diamond vandaag niet spotten.
Idd, dat zijn de "normale" krasjes waar je niks van merkt. Die heb ik ook wel gehad op mn Gameboy. Je ziet ze vooral als je ze op een bepaalde manier in het licht houdt, voor de rest idd geen last van.BeQuietAndDrive schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:12:
[...]
Mijn oude SPV M500 zag er na 3 jaar zo uit: http://tweakers.net/ext/va/78741.jpg
Alleen bij het doorverkopen van je device.GENETX schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:20:
[...]
Idd, dat zijn de "normale" krasjes waar je niks van merkt. Die heb ik ook wel gehad op mn Gameboy. Je ziet ze vooral als je ze op een bepaalde manier in het licht houdt, voor de rest idd geen last van.
Mensen kopen liever een z.g.a.n. zonder gebruikers sporen device.
Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)
Tegen de tijd dat ik een telefoon zou willen verkopen, is 'ie toch niets meer waard, ookal is het een zgan-exemplaar.ReVolpe schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:29:
[...]
Alleen bij het doorverkopen van je device.
Mensen kopen liever een z.g.a.n. zonder gebruikers sporen device.
Voor dat geld leg ik 'm dan liever op de plank als reserve.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Dan hangt het er idd van af wat je er mee doet en wanneer je hem wilt vervangen. Ikzelf gok dat ik deze diamond wel 3 jaar ga gebruiken. Ben niet zo'n gadget freak die het nieuwste van het nieuwste moet, maar ik wil bij aanschaf alleen niet achterlopen
. Na 3 jaar zal die ene krasjes ook weinig uitmaken op de prijs. Een koper vindt je daarnaast dan toch vaak wel.
Maar ik denk dat we offtopic dwalen
Een screenprotector of niet? Dat kan iedereen zelf wel beslissen gok ik zo.

Maar ik denk dat we offtopic dwalen

Zie Topic Warning (dat blauwe ding dat je onderaan het topic ziet en bovenaan als je gaat posten!!), dit is gewoon offtopic geblaat en ongewenst!
[Voor 77% gewijzigd door DaannO op 02-06-2008 17:20]
Zie Topic Warning (dat blauwe ding dat je onderaan het topic ziet en bovenaan als je gaat posten!!), dit is gewoon offtopic geblaat en ongewenst!
[Voor 70% gewijzigd door DaannO op 02-06-2008 17:20]
[Voor 74% gewijzigd door DaannO op 02-06-2008 17:20]
[Voor 77% gewijzigd door DaannO op 02-06-2008 17:20]
[Voor 78% gewijzigd door DaannO op 02-06-2008 17:20]
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Mee eens, het is een duur apparaat en dat moet gewoon lang meegaan (moet je mensen eens horen als bijv. hun TV al na drie jaar vervangen moet worden). Hoewel zo'n HTC natuurlijk qua hardware en OS op een bepaald moment wel achterhaald zal zijn.GENETX schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:49:
Dan hangt het er idd van af wat je er mee doet en wanneer je hem wilt vervangen. Ikzelf gok dat ik deze diamond wel 3 jaar ga gebruiken. Ben niet zo'n gadget freak die het nieuwste van het nieuwste moet, maar ik wil bij aanschaf alleen niet achterlopen. Na 3 jaar zal die ene krasjes ook weinig uitmaken op de prijs. Een koper vindt je daarnaast dan toch vaak wel.
Maar ik denk dat we offtopic dwalenEen screenprotector of niet? Dat kan iedereen zelf wel beslissen gok ik zo.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
[Voor 79% gewijzigd door DaannO op 02-06-2008 17:20]
[Voor 68% gewijzigd door DaannO op 02-06-2008 17:20]
Het lijkt mij dat ze hun quota hebben bereikt. Mensen die hem nu dus bestellen krijgen hem op de 12e.mregeling2005 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:03:
Pdashop heeft de leverdatum aangepast naar 12-6-2008 !!
Toen ik hem besteld heb ik via de klantenservice nog gevraagd hoe dat zat met hun quota's en hoe zeker ze over hun leverdatums waren. Ze vertelden mij dat ze een x aantal toegezegd hadden gekregen. Zodra die quota gehaald was zouden ze dit aanpassen op de website. Lijkt mij nu dus het geval.
die spv van jou heeft ook een dieper scherm. dat scherm zit niet gelijk aan de oppervlakte van de telefoon. Lijkt mij dat daarom een telefoon als de touch diamond sneller beschadigt als die van jou. Ik heb ook een telefoon met zo'n type scherm en deze heeft bij mij ook weinig krasjes. Ook heb ik een touch cruise waar ik toch wel vanaf het begin een screen protector op geplakt hebt..BeQuietAndDrive schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:12:
[...]
Mijn oude SPV M500 zag er na 3 jaar zo uit: http://tweakers.net/ext/va/78741.jpg
Ik zou liever zonder protector werken qua looks... maar een scherm vol krasjes is nu ook niet echt mooi.
Hij is wel stevig door het verharde glas, maar de touchlaag zit boven het glas.
Overigens hoop ik dat er een goede (niet die ene met die chinese mensen) scratch/break benchmark komt van het toestel. Dat ze eerst gaan proberen hoe snel het toestel beschadigd qua scherm en daarna kijken hoe breekbaar hij is.
Zonde van de telefoon wellicht, maar wel erg informatief voor mij/ons.
Dat horen we graag! Bedanktgeerttttt schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:11:
[...]
Het lijkt mij dat ze hun quota hebben bereikt. Mensen die hem nu dus bestellen krijgen hem op de 12e.
Toen ik hem besteld heb ik via de klantenservice nog gevraagd hoe dat zat met hun quota's en hoe zeker ze over hun leverdatums waren. Ze vertelden mij dat ze een x aantal toegezegd hadden gekregen. Zodra die quota gehaald was zouden ze dit aanpassen op de website. Lijkt mij nu dus het geval.

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
ai, slecht nieuws voor huidige pdashop pre-orderaars onder ons. Ik heb net even de klantenservice gebeld om opheldering.
Het schijnt dat de algehele levering wat vertraagd is. er zouden wat tegenvallers zijn in de productie ervan o.i.d. Hoe dan ook, de leverdatum is nu dus inderdaad 12-06-08 en dat geldt dus ook voor mensen die hem reeds ge-preordered hebben.
Erg jammer, niks aan te doen vrees ik en ik neem aan dat pdashop niet de enigste zal zijn met dit probleem. Volgens hun waren ze zich ook nog maar enkele dagen bewust van deze vertraging.
Het schijnt dat de algehele levering wat vertraagd is. er zouden wat tegenvallers zijn in de productie ervan o.i.d. Hoe dan ook, de leverdatum is nu dus inderdaad 12-06-08 en dat geldt dus ook voor mensen die hem reeds ge-preordered hebben.
Erg jammer, niks aan te doen vrees ik en ik neem aan dat pdashop niet de enigste zal zijn met dit probleem. Volgens hun waren ze zich ook nog maar enkele dagen bewust van deze vertraging.
Helaas, ik vind het even jammer. Die vrijdag is juist een drukke dag voor mij waar ik overdag tot laat school heb en s'avonds een feestje in een discotheek (waar ik mijn gloednieuwe touch diamond uiteraard niet naar mee ga nemen...)
Opzich zijn zaken zoals vertraagde levertijden wel degelijk van belang, zolang het niet 10x word gepost. Maargoed, het is maar een weekje.
Vandaar de:MOAW schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:32:
Opzich zijn zaken zoals vertraagde levertijden wel degelijk van belang, zolang het niet 10x word gepost. Maargoed, het is maar een weekje.
En nu weer technisch lullen over de Diamond zoals bijv hoe mooi zijn VGA scherm wel niet isWe gaan intern kijken of we hier speciaal een topic voor kunnen openen maar tot die tijd gewoon niet doen!

Dat VGA scherm van de Diamond is wel rete vet he 

Kheb de Diamond 3 dagen geleden besteld bij GSMweb. Ik kijk dagelijks op internet of er al weer nieuwtjes zijn. Vandaag een filmpje gezien over die opera browser. Zo vet.
Kan niet wachten tot ik de diamond binnen heb. Heb nu de eerste serie touch maar die valt ontzettend tegen.
Maar even over dat scherm. Dat moet inderdaad heel vet worden. Mn broer heeft een HP ipaq 4700x met dezelfde resolutie maar een bijna 2x zo groot scherm. En dat is al zooo volop scherp. Kun je nagaan wat die resolutie met een kleiner scherm doet.
Kan niet wachten tot ik de diamond binnen heb. Heb nu de eerste serie touch maar die valt ontzettend tegen.
Maar even over dat scherm. Dat moet inderdaad heel vet worden. Mn broer heeft een HP ipaq 4700x met dezelfde resolutie maar een bijna 2x zo groot scherm. En dat is al zooo volop scherp. Kun je nagaan wat die resolutie met een kleiner scherm doet.
Duurt wel lang hoor, voordat dag 8 online komt!
Wat ik me ook nog afvraag. Als je gebeld wordt krijg je afbeelding te zien van degene die belt. Welke afbeelding pakt hij? De afbeelding die je via WM6-contacts in kan stellen, of van de HTC-contacts? Met mijn S200 was het ook al mogelijk om afbeeldingen aan contactpersonen te koppelen, maar deze werden vrij klein weergegeven. Als hij de afbeelding van de HTC contacts gebruik moet je dus iedereen eigelijk toevoegen aan de klapper. Krijg je het nog druk mee!
Wat ik me ook nog afvraag. Als je gebeld wordt krijg je afbeelding te zien van degene die belt. Welke afbeelding pakt hij? De afbeelding die je via WM6-contacts in kan stellen, of van de HTC-contacts? Met mijn S200 was het ook al mogelijk om afbeeldingen aan contactpersonen te koppelen, maar deze werden vrij klein weergegeven. Als hij de afbeelding van de HTC contacts gebruik moet je dus iedereen eigelijk toevoegen aan de klapper. Krijg je het nog druk mee!

Blaat!
Onleesbare letters? Imo is het wat overdreven en zorgt het alleen maar voor te veel stroomverbruik, 320x480 is genoeg voor die grote. Je zet toch ook geen 1920x1080 op een scherm van 7,5" (zelfde verhouding!!)wouterhil schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:19:
En dat is al zooo volop scherp. Kun je nagaan wat die resolutie met een kleiner scherm doet.

[Voor 32% gewijzigd door Muthas op 02-06-2008 19:23]
Pixels, pixels en pixels. Imho, ze zijn welkom. Dit is een multimedia smartphone. Die pixels (2x zoveel als op vergelijkbare apparaten (waaronder de iPhone)) zullen goed van pas komen bij internetten en film kijken. Vooral bij internetten lijkt het me heerlijk om richting resoluties van normale computers te gaan. Ok, we zijn nog vrij ver weg, maar vooral bij tekst en dergelijke zijn de pixels bij mij in ieder geval wel zeer welkom.Muthas schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:22:
[...]
Onleesbare letters? Imo is het wat overdreven en zorgt het alleen maar voor te veel stroomverbruik, 320x480 is genoeg voor die grote. Je zet toch ook geen 1920x1080 op een scherm van 7,5" (zelfde verhouding!!)
Tot op een zekere hoogte zijn ze ook welkom. Maar 1920x1080 op een 15" werkt al niet fijn, vanaf 17" is te doen, maar daar zijn de pixels dus heel wat groter als op 7,5", de verhouding die je op een Diamond hebt. Oké je zit wat dichter op het scherm dus iets meer pixels per inch zijn welkom maar zo veel. Imo niet, zoals ik net zij, het zorgt voor onnodig veel stroomverbruik, terwijl je de tekst toch niet kan lezen zonder in te zoomen op tekst. Ik wil wel een foto van het scherm zien van GoT@100%.
Je hebt wel een punt met dat er nadelen aan kunnen zitten.Muthas schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:37:
Tot op een zekere hoogte zijn ze ook welkom. Maar 1920x1080 op een 15" werkt al niet fijn, vanaf 17" is te doen, maar daar zijn de pixels dus heel wat groter als op 7,5", de verhouding die je op een Diamond hebt. Oké je zit wat dichter op het scherm dus iets meer pixels per inch zijn welkom maar zo veel. Imo niet, zoals ik net zij, het zorgt voor onnodig veel stroomverbruik, terwijl je de tekst toch niet kan lezen zonder in te zoomen op tekst. Ik wil wel een foto van het scherm zien van GoT@100%.
Ik gebruik sinds een half jaar de Eten X800 die een vga scherm op 640x480 heeft.
In het begin vond ik het prachtig, een stuk scherper, fijner om te internetten etc.
Er past wat meer op het scherm, wat duidelijk prettiger werkt dan de 320x240 schermen.
Maar het nadeel is toch de snelheid. Zelfs de 500+ MHz processor van Eten heeft er moeite mee.
Daarom zouden deze devices wat sneller moeten worden om lekker handelbaar te blijven.
Toch las ik wel een positief bericht over de HTC Diamond op het forum van Eten.
Iemand die de HTC Diamond al gekocht had in Hongkong gaf aan dat hij een stuk lichter is dan de X800, al weet ik niet of dit te maken heeft met de kleinere batterij.
Ook heeft die persoon wat benchmarks gedaan en leek de Diamond een stuk sneller te zijn dan de X800. Voor de uitslagen hiervan kun je zoeken naar het topic op het etenusers.eu forum in het x800 gedeelte (heb hier op mijn werk even geen link).
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit Topic is uitsluitend bedoeld om te discussiëren over de Diamond! Aanverwanten zaken zoals discussies over bijbehorende abo's hoort hier dus niet thuis! Ook waar hij te koop is, hoe duur en wie hem wel of niet en wanneer kan leveren is hier niet van toepassing! Ook is het niet intressant om te weten als jij hem hebt, of binnen hebt, of besteld hebt!! Gewoon mee kappen en ontopic over de Diamond zelf praten. Discussie over levertijden van pda's mag hier!
We zitten hier op een technisch forum en dat willen we graag zo houden!
PS: verwachte lever datum van de Diamond: 2e week van Juni en dat is genoeg over dat onderwerp!
Dit Topic is uitsluitend bedoeld om te discussiëren over de Diamond! Aanverwanten zaken zoals discussies over bijbehorende abo's hoort hier dus niet thuis! Ook waar hij te koop is, hoe duur en wie hem wel of niet en wanneer kan leveren is hier niet van toepassing! Ook is het niet intressant om te weten als jij hem hebt, of binnen hebt, of besteld hebt!! Gewoon mee kappen en ontopic over de Diamond zelf praten. Discussie over levertijden van pda's mag hier!
We zitten hier op een technisch forum en dat willen we graag zo houden!
PS: verwachte lever datum van de Diamond: 2e week van Juni en dat is genoeg over dat onderwerp!