Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 11:14
Captain N schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 23:31:
Wellicht een tip: draai de warme kraan in de douche open, wacht even tot er veel damp in de badkamer hangt, douche uit, en plakken maar. :) Door de vochtige lucht dwarrelt er dan niet zoveel stof rond. :)
Ja dat deed ik al bij elke poging, ik ben nog nooit zo schoon geweest! Maar uiteindelijk zat er teveel stof onder dat ik er niet meer af kreeg. Weet niet of je ze kan afspoelen, maar heb het nu zo verwrongen dat het helemaal geen nut meer heeft. Kon in Amsterdam nog even geen Hori protectors vinden, alleen Hama, dus ik bestel hem wel opnieuw bij Renchi.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SandaX schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 15:57:
[...]

SandaX in "Nintendo DS (Lite) - Deel 19"

Heb ik me ook ooit afgevraagd, blijkt te maken te hebben met het land / de regio waarin het spel wordt uitgegeven.
super, dank je wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

dialMforMike schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:41:
[...]

Ja dat deed ik al bij elke poging, ik ben nog nooit zo schoon geweest! Maar uiteindelijk zat er teveel stof onder dat ik er niet meer af kreeg. Weet niet of je ze kan afspoelen, maar heb het nu zo verwrongen dat het helemaal geen nut meer heeft. Kon in Amsterdam nog even geen Hori protectors vinden, alleen Hama, dus ik bestel hem wel opnieuw bij Renchi.
Ik zou zeggen, probeer de MM Arena eens.
Bij de BS en co heb ik alleen maar big ben meuk etc. gezien. Maar de MM heef wat hori spul.
Ook de uitschuifbare pennetjes (handig voor grote klauwen, maar niet te fanatiek spelen) hebben ze daar.
Wel een stuk duurder dan de paar euro die ik her- en der las in dit draadje (dacht richting de 10 / 12 euro). Maar ik ben meestal te ongeduldig om op een webshop te wachten :P

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
J2pc schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 13:00:
[...]

Ik zou zeggen, probeer de MM Arena eens.
Bij de BS en co heb ik alleen maar big ben meuk etc. gezien. Maar de MM heef wat hori spul.
Ook de uitschuifbare pennetjes (handig voor grote klauwen, maar niet te fanatiek spelen) hebben ze daar.
Wel een stuk duurder dan de paar euro die ik her- en der las in dit draadje (dacht richting de 10 / 12 euro). Maar ik ben meestal te ongeduldig om op een webshop te wachten :P
Helaas had de MM toen ik er maandag was nauwelijks nog Hori spul in voorraad. Alleen die uitschuifpennetjes hadden ze liggen en die Hama protectors, maar dat durfde ik niet aan :) Ik ga donderdag nog even langs GameMania, kijken of ze het daar hebben. Vond alleen protectors bestellen bij Renchi een beetje zonde (van de dure olie ;)) en voor de rest kon ik nog niks boeiends vinden daar, dus probeer het eerst nog in de buurt.

Heb via Marktplaats Zelda redelijk goedkoop kunnen vinden en daar ben ik zo benieuwd naar. Heb mezelf laten beloven eerst Phoenix Wright uit te spelen voor ik aan Contact of Zelda begin, anders vergeet ik de helft van de case en wordt het weer helemaal niks. Maar dat is moeilijk, alleen al het invoeren van mijn naam bij Zelda klonk alweer zo vertrouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:34
KillGhost schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:47:
Ik heb mijn DS ook gekocht via de US toendertijd. Ik gebruik gewoon een normale nederlandse oplader. Werkt perfect.
ik kan bevestigen dat dit werkt, en hij speelt zoals verwacht zowel Europese als Amerikaanse games. toppie, ik ben blij. DS lite gekocht voor $120, komt nog 6 euro voor een oplader bij, maar dan ben ik nogsteeds veel goedkoper uit! :p

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Net Contra 4 uitgespeeld op Easy, tof spel. :) Nu de challenges en medium maar eens proberen. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Tweemaal is scheepsrecht zullen we maar zeggen. Gisteren opnieuw Hori protectors gekocht speciaal voor de touch screen, en nu in één keer goed. Wel is het zo dat er aan de onderkant van de protector wat krassen zitten, maar dat was al zou vanuit de verpakking, zal niet helemaal goed geknipt/gesneden zijn in de fabriek door de Chinese kindertjes. Foei. Nu kan ik in ieder geval wel eindelijk lekker gaan krassen met de stylus.

Zag ook nog een paar eerste versie DS'en naast de Lites liggen en wat een verschil is dat toch, en sorry voor de fans maar de phat vind ik toch echt lelijk. Snap nog steeds wat er door de koppies van Nintendo is gegaan bij de ontwikkeling daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 22:43:
[...]

ik kan bevestigen dat dit werkt, en hij speelt zoals verwacht zowel Europese als Amerikaanse games. toppie, ik ben blij. DS lite gekocht voor $120, komt nog 6 euro voor een oplader bij, maar dan ben ik nogsteeds veel goedkoper uit! :p
Iedere DS, waar je 'm ook koopt (muv China) is hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 16:21
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:35:
[...]

Iedere DS, waar je 'm ook koopt (muv China) is hetzelfde.
muv china? ik heb mijn ds in hong kong gekocht, wat is er anders aan dan :P ?

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
adros schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:51:
[...]

muv china? ik heb mijn ds in hong kong gekocht, wat is er anders aan dan :P ?
Een Chinese DS heeft een extra geheugen met alle Chinese (Han) karakters. Alleen Chinese spellen gebruiken dit geheugen.
Daarom werken Chinese spellen alleen op een Chinese DS.

Als het om een Chinese DS gaat staat er ‘iQue Nintendo DS’ op.

[ Voor 9% gewijzigd door Icelus op 29-08-2008 15:07 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 16:21
Icelus schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:05:
[...]
Een Chinese DS heeft een extra geheugen met alle Chinese (Han) karakters. Alleen Chinese spellen gebruiken dit geheugen.
Daarom werken Chinese spellen alleen op een Chinese DS.

Als het om een Chinese DS gaat staat er ‘iQue Nintendo DS’ op.
oke dus als ik het goed begrijp heb ik er alleen maar voordeel aan (niet dat ik chinees kan lezen maar toch) :)

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 19:51
ph4ge schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 22:43:
[...]

Krijg je van Nintendo dan nog garantie? Of moet hij dan terug naar Amerika? Ik ga zelf namelijk die kant op binnenkort en wil er ook eentje meenemen. 90 euro ten opzichte van 150 is nogal een verschil :)

Ik ben ook wel benieuwd hoeveel VAT (=BTW) er nog overheen komt, want prijzen in Amerika schijnen excl VAT zijn. En kan je dat ook terugkrijgen? Want in Nederland moet ik het aangeven en weer 20% BTW betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De Japanse Club Nintendo heeft nieuwe items. Vooral Game & Watch Collection 2 is top!

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb gisteren Final Fantasy IV gehaald. Ben er nog niet mee begonnen omdat ik vrij weinig tijd had om te spelen. Heeft iemand het al gespeeld?

Op de GBA heb ik veel tijd besteed aan Golden Sun, dat was mijn eerste kennismaking met RPG's. Ik hoop dus dat FF IV vergelijkbaar is.

Verder heb ik Professor Layton And The Curious Village besteld. Dat lijkt me ook heel leuk.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Pierz schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:51:
[...]

Krijg je van Nintendo dan nog garantie? Of moet hij dan terug naar Amerika? Ik ga zelf namelijk die kant op binnenkort en wil er ook eentje meenemen. 90 euro ten opzichte van 150 is nogal een verschil :)

Ik ben ook wel benieuwd hoeveel VAT (=BTW) er nog overheen komt, want prijzen in Amerika schijnen excl VAT zijn. En kan je dat ook terugkrijgen? Want in Nederland moet ik het aangeven en weer 20% BTW betalen...
Garantie geldt alleen in Amerika. BTW verschilt per staat en ligt tussen de 0 tot 10%. Je kunt dit niet terugkrijgen in NL maar mag wel tot $200 (IIRC) vrij invoeren.
Canaria schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:18:
Ik heb gisteren Final Fantasy IV gehaald. Ben er nog niet mee begonnen omdat ik vrij weinig tijd had om te spelen. Heeft iemand het al gespeeld?

Op de GBA heb ik veel tijd besteed aan Golden Sun, dat was mijn eerste kennismaking met RPG's. Ik hoop dus dat FF IV vergelijkbaar is.
FFIV is wat complexer en (veel?) moeilijker dan Golden Sun. De DS-versie is tevens moeilijker dan de oudere versies van FFIV (SNES, GBA etc.).

[ Voor 27% gewijzigd door Icelus op 05-09-2008 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Icelus schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:45:
[...]
FFIV is wat complexer en (veel?) moeilijker dan Golden Sun. De DS-versie is tevens moeilijker dan de oudere versies van FFIV (SNES, GBA etc.).
Moeilijker is niet erg :) een beetje uitdaging mag wel. Na Lost Odyssey op de Xbox 360 was ik echt op zoek naar een nieuwe RPG en nu ik tijdelijk geen Xbox meer heb maar wel de DS leek het me wel leuk om een deel van dé RPG te proberen. Ik bedoel, Mario Kart is leuk, maar de diepgang mist wel een beetje :+

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:13:
De Japanse Club Nintendo heeft nieuwe items. Vooral Game & Watch Collection 2 is top!
Ze moesten die eens naar europa halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

iemand al ervaring met reparatie enof casemodden van je nds lite?

Die van mij heeft problemen met de slot 1 lezer.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Verwijderd

Weet iemand een site waar de nieuwste DS games worden besproken / aangekondigd?

Verwijderd

Je kan eens op de vele scene-sites kijken:
gbatemp.net
ndss.nl
etc.

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:05:
Weet iemand een site waar de nieuwste DS games worden besproken / aangekondigd?
IGN.com heeft veel reviews en plaatjes en dergelijke.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:34
Pierz schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:51:
[...]

volgens mij 9% VAT komt erbij, maar die ik noemde was incl (kortingtje omdat we wel meer kochten). volgens mij kan je het niet terugkrijgen. en ik heb me laten vertellen dat je ten alle tijden bij Nintendo terecht kan als je problemen hebt met dat ding, zo lang je het aankoopbewijs bewaart.

overigens staat de dollar onder tussen een stuk minder gunstig. je zou even goed moeten narekenen of het nu nog wel echt de moeite waard is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik zie regelmatig in dit topic links naar de internetshop DealExtreme. Ik heb daar een aantal assesoires voor de ds gezien die zo 90% goedkoper zijn als in de winkel, maar zou graag willen weten wat jullie ervaringen met die zaak zijn.

Hoe is de levertijd?
Komt het goed verpakt aan?
Brievenbuspost wanneer dat kan?

Alvast bedankt :)

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Levertijd is een week of twee. Verpakking is meestal in een bubbel envelop, maar nog geen defecten gehad.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

hoe zit het bijvoorbeeld als je bij Dealextreme zo'n touchscreen replacement koopt, is dat makkelijk te installeren en werkt het even goed als het origineel? Toch niet duur als je een scherm hebt vol met krasjes (die ik gelukkig nog niet zo erg heb :P)

Deze of deze bijvoorbeeld.

[overbodige info]
Final Fantasy Tactics A2 is erg leuk, meer mensen die het spelen?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 15:02 . Reden: linkjes toegevoegd ]

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:37
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:45:
Yup, heb er nu 46 uur opzitten, hoogste level clanmember is 45. Erg verslavend, al is het soms wel vervelend om te wachten op alle effecten en de moves van je tegenstanders. Verhaaltje is ook flinterdun trouwens :). Maar vermaak me prima!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Mensen die nog geïnteresseerd zijn in Chinatown Wars?
Rockstar is al een tijdje bezig aan GTA op de Nintendo DS en zou rond deze kerst ge-released worden.

Ik heb wat screens/scans bemachtigd.

Afbeeldingslocatie: http://i456.photobucket.com/albums/qq287/RockstarBase/3605429187.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i456.photobucket.com/albums/qq287/RockstarBase/5624930871.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i456.photobucket.com/albums/qq287/RockstarBase/2508497613.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i456.photobucket.com/albums/qq287/RockstarBase/4598701326.jpg

Screnshots: Nintendoeverything.com

Ik vind het leuk uitzien, ze creëren een GTA die perfect past op de DS denk ik, de teken-stijl is ook erg leuk om naar te kijken, je kan gewoon geen PSP graphics verwachten.
Is ook niet nodig op een handheld die meer gebaseerd is op gameplay. :)

Life is complicated

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

"And remember Respect is everything!" :P
Ziet er leuk uit. Beetje GTA2 stijl lijkt het op. Hopelijk is de ds versie net zo. :)

Heb van de week N+ voor de DS Bemachtigd. Ben een groot fan van de 360 versie. Gelukkig is de DS versie net zo goed. Zeker een aanrader voor als je van platformers houd.
Hier de flash versie

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
W1ckeD schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 17:34:
Ik heb wat screens/scans bemachtigd.
Dit zijn gewoon dezelfde screenshots die in Het tweakers.net artikel van vorige week stonden hoor ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo zal op 2 oktober een nieuwe DS onthullen met een groter scherm, build-in digitale camera(en games die het ondersteunen), MP3 playback en SD card slot:
http://www.wiids.nl/article.php?id=27670
Bron is Nikkei

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2008 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Boeboe schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 20:56:
[...]

Dit zijn gewoon dezelfde screenshots die in Het tweakers.net artikel van vorige week stonden hoor ;)
Jaa inderdaad, had niet echt opgelet. ;)
Blijf ze toch leuk vinden om ze te zien, ben benieuwd naar wat gameplay. :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 01:22:
Nintendo zal op 2 oktober een nieuwe DS onthullen met een groter scherm, build-in digitale camera(en games die het ondersteunen), MP3 playback en SD card slot:
http://www.wiids.nl/article.php?id=27670
Bron is Nikkei
Ik wordt dan wel nieuwsgierig of dit gewoon een nieuwe versie van de "oude" DS gaat worden of dat het een volwaardige opvolger op de DS is. Gezien alle nieuwe features die genoemd worden, gok ik op het laatste.

Ik hoop dat die SD card slot gebruikt zal kunnen worden om bijvoorbeeld VC spellen op de DS te kunnen spelen of om GB(A) spellen via het Wii Shopping Channel te kunnen kopen en op de DS te kunnen spelen.

EDIT: Volgens Nikkei komt de nieuwe DS dit jaar nog uit, dan is een Game Boy Color-achtige refresh van de DS waarschijnlijker dan een compleet nieuwe DS.

[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 28-09-2008 11:11 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je naar de functies kijkt, kan het gewoon niet anders dat de RAM / grafische chip / processor. Dus ik verwacht dat het een opvolger wordt. ALS, ja ALS, het waar is. Want ik heb dit vaker gehoord (als in de weken voor E3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zondag 28 september 2008 @ 03:27:
[...]

Ik wordt dan wel nieuwsgierig of dit gewoon een nieuwe versie van de "oude" DS gaat worden of dat het een volwaardige opvolger op de DS is. Gezien alle nieuwe features die genoemd worden, gok ik op het laatste.

Ik hoop dat die SD card slot gebruikt zal kunnen worden om bijvoorbeeld VC spellen op de DS te kunnen spelen of om GB(A) spellen via het Wii Shopping Channel te kunnen kopen en op de DS te kunnen spelen.

EDIT: Volgens Nikkei komt de nieuwe DS dit jaar nog uit, dan is een Game Boy Color-achtige refresh van de DS waarschijnlijker dan een compleet nieuwe DS.
Het is een gewaagde zet van Nintendo om nu nog nieuwe functies aan de DS toe te voegen. Met name omdat er games aankomen die gebruik gaan maken van de digicam. Er zal vast wel een standalone digicam komen voor de huidige DS'en. Het is overigens niet heel vreemd dat de DS nu nog vernieuwd wordt. De software support is nog steeds heel sterk vooral in Japan en Nintendo heeft een monopolie te verdedigen tegenover Apple's iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is al een camera voor de DS:
Afbeeldingslocatie: http://www.slipperybrick.com/wp-content/uploads/2007/07/nintendo-ds-camera-game.jpg

Ook is er al een MP3 speler voor de DS:
Afbeeldingslocatie: http://www.itnetwerk.com/news/resserver.php?blogId=4&resource=3710-nitendomp3-thumb.jpg

Daarbij is de DS doelgroep compleet anders dan de iPhone doelgroep. Plus is de DS een selcomputer en de iPhone een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Amerika wordt de iPhone gezien als concurrent op de handheld markt door het touchscreen gamen en de grote namen(Hudson, SEGA, EA, THQ etc.) die games ontwikkelen voor Apple's machine. De PSP is daarnaast door Monster Hunter 2 in Japan erg populair geworden, Nintendo heeft dan wel Monster Hunter 3 gekaapt voor de Wii en de PSP nog steeds in de houdgreep maar Sony werkt aan een nieuw model. Het is voor Nintendo belangrijk om de concurrentie keer op keer een stap voor te zijn en deze nieuwe DS met MP3 en Digicam functie past waarschijnlijk bij het meer "hippe" imago dat Nintendo tegenwoordig heeft. Ik gok dat het ontwerp van de DS zal aansluiten bij een mogelijke Wii Lite die in de planning is. Het uitbrengen van nieuwe revisies op bestaande hardware is erg populair en een goede manier om je systeem populair te houden. Zie ook Microsoft met de Elite en Sony met de 80GB PS3 en PSP-2000. In Japan zal de nieuwe DS ongetwijfeld rond de release van Dragon Quest IX uitkomen.

Hierdoor hoeft NIntendo de prijs van 150 euro voor de lite ook niet te verlagen. Het zal net zo gaan als bij de oude DS, de prijs tijdeiljk naar beneden(precies voor de kerstinkopen) en vervolgens de productie van de lite stopzetten en doorgaan met dit nieuwe model voor 150 euro. Elke keer als het erop leek dat de DS of Gameboy richting de 100 euro gingen bracht Nintendo een nieuw model uit GBA>SP>Micro>DS>DS Lite>DS Pro(??). Het is allemaal onderdeel van de 'Blue Ocean' strategie waar Nintendo bij zweert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Ondertussen wachten we natuurlijk nog op échte bronnen over de release van een nieuwe DS he. Je kan ranten wat je wil, maar het blijft allemaal natte vingerwerk.

"Gaming" op de iphone zal trouwens niet populairder worden dan de N-gage. Hudson mag dan wel monster hunters gemaakt hebben: dat is dan ook wel echt het enige spel dat ze hebben dat het vermelden waard is. Hudson is van nature een winkelketen, alsof Albert Hein zelf met zijn spellenlabel zou aankomen en in de pers verklaart voor de iphone te gaan ontwikkelen. Big deal :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 11:47:
[...]

Het is een gewaagde zet van Nintendo om nu nog nieuwe functies aan de DS toe te voegen. Met name omdat er games aankomen die gebruik gaan maken van de digicam. Er zal vast wel een standalone digicam komen voor de huidige DS'en. Het is overigens niet heel vreemd dat de DS nu nog vernieuwd wordt. De software support is nog steeds heel sterk vooral in Japan en Nintendo heeft een monopolie te verdedigen tegenover Apple's iPhone.
Ik vind het niet zo vreemd dat de DS vernieuwd wordt, gezien aanblijvende succes, maar Nintendo hoeft niet echt bang te zijn voor de iPhone. Dit komt vooral vanwege het type spellen dat de iPhone op dit moment krijgt (voornamelijk versimpelde spellen voor de telefoon) en de besturing die vaak nog wat te wensen laat. Ik heb zelf een iPhone en vind het een fantastische telefoon, maar het komt momenteel bij lange na niet in de buurt van de DS of de PSP op gaming gebied.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Boeboe schreef op zondag 28 september 2008 @ 13:12:
Ondertussen wachten we natuurlijk nog op échte bronnen over de release van een nieuwe DS he. Je kan ranten wat je wil, maar het blijft allemaal natte vingerwerk.
Ik denk dat dit hem gaat worden :+

Afbeeldingslocatie: http://cache.gizmodo.com/gadgets/images/nintendo-ds-hyper.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 17:37

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Je zou flink voor lul staan daarmee, die paarse knop linksboven kan ECHT niet.

[ Voor 3% gewijzigd door apNia op 29-09-2008 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D :'( :D _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

apNia schreef op maandag 29 september 2008 @ 09:53:
Je zou flink voor lul staan daarmee, die paarse knop linksboven kan ECHT niet.
Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar ik had ergens gelezen dat het een Photoshopje is ?
Zou op zich nog best kunnen volgens mij. De shaduw van die ene knop daar klopt niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Volgens mij heb je nog gelijk ook, moet je die linker shoulderbutton zien. Volgens mij is dat gephotoshopped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net Time Hollow uitgespeeld, een aanrader. d:)b
Het is een adventure waarin je met je stylus gaten door tijd heen moet maken om je familie en vrienden te redden. Met elke poging verander je natuurlijk wel iets non-triviaals wat uiteindelijk zeer grote gevolgen heeft (soort van Butterfly Effect).

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/889/889985/time-hollow-20080715032344504_640w.jpg Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/860/860707/time-hollow-uwareta-kako-o-motome-20080319105009093_640w.jpg

Je kat komt je zo nu en dan "genezen", dat is wel cute. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Zag nog niets staan over de nieuwe Nintendo DSi, de volgende stap voor de DS. Hij heeft geen GBA slot, ik dacht te lezen 2 touchscreens (die ook ietsje groter zijn), ingebouwde browser en camera:

http://kotaku.com/5057870...e-new-ds-the-nintendo-dsi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Oh joepie. Wiiware voor de DS. Op de Wii is het erg leuk om af en toe van die simpele spelletjes te spelen maar dat is het hele doel van de normale spellen op de DS. Ik verwacht ook niet dat het extra touchscreen of de camera ooit gebruikt gaan (kunnen) worden met normale games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 13:12
Walkman schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:15:
Zag nog niets staan over de nieuwe Nintendo DSi, de volgende stap voor de DS. Hij heeft geen GBA slot, ik dacht te lezen 2 touchscreens (die ook ietsje groter zijn), ingebouwde browser en camera:

http://kotaku.com/5057870...e-new-ds-the-nintendo-dsi
Ga maar eens kijken op eurogamer. Daar staat veel info over de nieuwe ds en met foto's. Trouwens, het blijft slechts 1 touch screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ben benieuwd hoeveel krachtiger het apparaat is. Als ik nu de DSi bekijk, val ik niet om van verbazing of blijdschap.

Wellicht is er onderhuids veel meer veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Nieuwe DS @ GoNintendo:
http://gonintendo.com/?p=57999

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/compar.JPG

[ Voor 37% gewijzigd door Icelus op 02-10-2008 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Groter scherm... grotere behuizing... I'll pass.
Minder tijd op accu.... I'll pass.
Geen GBA slot meer.... I'll pass.

Ik kreeg al even spijt dat ik vorige week mijn DS heb gekocht. Maar gelukkig is dat voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hahahaha ik vind 't ook maar een armzalige vertoning. De leap van de 1e DS naar de 2e DS was toch wel iets groter. Ik had TBH wel meer verwacht.

[ Voor 11% gewijzigd door apNia op 02-10-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de RPG fans: er is een Suikoden aangekondigd voor de DS! *O*

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/910/910386/suikoden-tierkreis-20080915084511677.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/910/910386/suikoden-tierkreis-20080915084513365.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/910/910386/suikoden-tierkreis-20080915084514630.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/910/910386/suikoden-tierkreis-20080915084516099.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/910/910386/suikoden-tierkreis-20080915084517396.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/910/910386/suikoden-tierkreis-20080915084518662.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/910/910386/suikoden-tierkreis-20080915084519834.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/910/910386/suikoden-tierkreis-20080915084521537.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/910/910386/suikoden-tierkreis-20080915084522615.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/910/910386/suikoden-tierkreis-20080915084523709.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/910/910386/suikoden-tierkreis-20080915084524755.jpg

Hands on @ ign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 23:55:
Het is een adventure waarin je met je stylus gaten door tijd heen moet maken om je familie en vrienden te redden. Met elke poging verander je natuurlijk wel iets non-triviaals wat uiteindelijk zeer grote gevolgen heeft (soort van Butterfly Effect).

[afbeelding] [afbeelding]

Thanks, dat ziet eruit als iets dat ik leuk ga vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
(kan je niet gewoon linken naar de screenshots ipv ze allemaal hier to posten? Nu moet ik stevig doorscrollen vooraleer ik de posts eronder kan lezen)

Het ziet er heel....suikoden uit. Laatste die ik gespeeld heb was Suikoden tactics, en hoewel ik te zeker te vinden ben voor tactical rpg's kon ik er niet echt warm van worden.
We zien wel, maar ik kijk persoonlijk veel meer uit naar Dragon Quest IX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mmm, het ziet er dus naar uit dat dat alles is 8)7

Onbegrijpelijk dat ze er steeds mee weg komen, want ook deze zal weer massaal verkocht worden. Nouja, hoef ik in ieder geval mijn 2 DS-en niet te vervangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Enige wat er nog leuk aan is dat je op een iets groter scherm dan al meteen vanuit de DS kan browsen. Maar zodra er aan de binnenkant niets is verandert, koop ik bij mn R4DS ook gewoon die Opera Browser kit om even leuk te kunnen Wifi-internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:45:
hoe zit het bijvoorbeeld als je bij Dealextreme zo'n touchscreen replacement koopt, is dat makkelijk te installeren en werkt het even goed als het origineel? Toch niet duur als je een scherm hebt vol met krasjes (die ik gelukkig nog niet zo erg heb :P)

Deze of deze bijvoorbeeld.

[overbodige info]
De kwaliteit van de schermpjes weet ik helaas niks over.
De DS opzich open maken is het probleem niet, maar beware, warranty void ;)
Mocht je er voor gaan, vergeet dan niet het setje schroevendraaiers mee te bestellen, anders krijg je je Wii niet open.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Laatst online: 12-08 14:36
Misschien had ik de nieuwe DS nog iets gevonden als ze nu eindelijk eens texture filtering gingen toepassen.
Dat zou alle games zo naar een nieuwe dimensie kunnen tillen.
Nu heeft dat software rendering ook wel iets natuurlijk en helpt wel een beetje bij dat lekkere old school gevoel.
Maar toch...
Mijnpart een optie om het aan en uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:59

Turfschipper

Hup NAC

En ik zit maar te wachten op Find it.

Nog steeds is het orgineel niet op de DS. Onbegrijpelijk. Dat ding is er voor gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

het is blijkbaar meer rendabel als je er euro's in blijft gooien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de DSi nu niet zo heel fantastisch. Kan ik gelijk mijn Guitar Hero niet meer spelen. No thank you.
Trouwens, ik verwacht nu ook een influx aan eye-toy achtige games voor de DS... bleh... meer nog meer casual troep.
Downloadable games en het vergrootte scherm zijn de enige veranderingen die echt goed zijn.

Ik hou het nog wel bij mijn DSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

stalscu schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 04:03:
En ik zit maar te wachten op Find it.

Nog steeds is het orgineel niet op de DS. Onbegrijpelijk. Dat ding is er voor gemaakt.
Potdomme ja.. 1 touchscreen.. 2 schermen.
Waarom is daar nog niets voor

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik vind die DSi wel goed nieuws. Dit betekent namelijk dat mensen hun oude DS weg gaan doen voor lage prijzen( ook winkels) zodat ik een DSlite kan kopen want mijn orginele DS begint na 3 en een half jaar toch wel kuren te vertonen bij het touchscreen :X

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:42

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Is er iets bekend over de ondersteunde wifi beveiligingsprotocollen van de DSi? Het zou namelijk wel een flinke vooruitgang betekenen voor online games als ze eindelijk wpa(2) zouden gaan ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ik heb de laatste tijd veel Air Traffic Chaos gespeeld. Beviel me onverwacht erg goed! Vliegtuigen begeleiden bij het opstarten en landen/taxieën, uitdagend gebracht. Vergt veel concentratie en inzicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Toch wel joh ? Ik was gelijk al afgeschrikt door die boxart :P

Afbeeldingslocatie: http://www.familyvideo.com/catalog/images/games/99/2208799.jpg
"I'm an air traffic controller !"
Joh ! Je méént het :D

Maar goed, toch eens checken dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Goed dat ie het zegt ja! Zo op het eerste gezicht is het een typische notaris namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze moeten eens een goede flight sim voor de DS (en ook Wii) maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Exorcist schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 12:51:
Ik heb de laatste tijd veel Air Traffic Chaos gespeeld. Beviel me onverwacht erg goed! Vliegtuigen begeleiden bij het opstarten en landen/taxieën, uitdagend gebracht. Vergt veel concentratie en inzicht :)
Yep, die eerste 'Expert' level blijft me hoofdbrekens bezorgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
apNia schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 16:59:
Goed dat ie het zegt ja! Zo op het eerste gezicht is het een typische notaris namelijk.
Er is een spel voor de GBA met de naam "I am an air traffic controller". Ik ga er dus vanuit dat dit een opvolger is daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

De DSi heeft ook meer memory and een sneller CPU overigens.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 23:55:

[afbeelding] [afbeelding]

De trailer ziet er ook leuk uit: http://nl.youtube.com/watch?v=uzFwKitUo1k ; Maar wanneer komt er een Engelstalige release? Mijn japans is namelijk niet zo goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Laatst online: 20:56

Gotiniens

Fairly odd Tim

Er is een engelstalige versie, weet niet of hij in europa te verkrijgen is. Maar hij is vet, ik heb hem vanmiddag ook uitgespeeld. Wel een beetje kort jammergenoeg. Heb er maar 4 avonden over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Play-Asia.com kun je wel de US versie al krijgen.

Je krijgt trouwens een soort van alternate ending als je bij de 2e keer spelen in het begin een shortcut neemt
spoiler:
door je kat uit het raam te volgen ipv te gaan eten.

Dan is het spel ook gelijk afgelopen en heb je na de credits een andere cutscene (wel superkort).

Hier heb je de intro zonder Japans gepraat er doorheen, vond hem zelf ook wel mooi gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=sACLmz5j3BQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

jasjenl

Liab A Tymo

Captain N schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 17:45:
De DSi heeft ook meer memory and een sneller CPU overigens.
Dat geheugen zal waarschijnlijk alleen voor de webbrowser bruikbaar zijn en dat van die snellere cpu heb ik nog nergens gelezen. Bij developers is daar in ieder geval dus nog niks van bekend, dus ik betwijfel het ten zeerste. Qua games denk ik dat de DSi exact gelijk zal zijn aan de huidige DS, behalve dat je misschien die camera's vanuit games kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Een snellere CPU zou geen nut hebben, daar alle spellen gemaakt/geoptimaliseerd worden voor één CPU. Anders krijg je spellen die out of sync gaan lopen bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

dat wou ik net zeggen, dat soort upgrades vinden NOOIT plaats, bij geen enkele console upgrade... het idee bij consoles is juist dat je als developer altijd op dezelfde hardwarestructuur kan rekenen... je zal altijd zien dat ze dingen zullen upgraden waar het spel niet direct invloed van ondervind, zoals een groter scherm, betere speakers of kleinere behuizing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Exorcist schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:03:
Een snellere CPU zou geen nut hebben, daar alle spellen gemaakt/geoptimaliseerd worden voor één CPU. Anders krijg je spellen die out of sync gaan lopen bijv.
Heb het ook nergens gelezen maar in principe zou het wel kunnen. De downloads zullen alleen op de DSi afgespeeld kunnen worden. Daarvoor zou het mogelijk moeten zijn om de CPU op een hogere frequentie te zetten. Voor DS-spellen heeft het uiteraard geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb het ook maar gehoord van een programmeur bij Nintendo die zich hoofdzakelijk met de DSi bezig houdt... ;) En stond in dat lijstje dat hier eerder stond ook niet apart vermeld dat DSi software niet is af te spelen op een DS (Lite)?

Nintendo is overigens ook bezig met verbetering van de demoservices die ze hebben. Nu kun je alleen bij wat van die download punten demo's downloaden (die nogal schaars zijn in Europa). In de toekomst ook bij hotspots zoals die nu bij de Mac en Starbucks zich bevinden (kun je nu alleen online, bij MacDonalds tenminste, geen idee wat betreft Starbucks). En nog verder in de toekomst moet de firmware van de DS zelf de mogelijkheid bieden direct demo's te kunnen downloaden als je maar een internetverbinding hebt.

[ Voor 62% gewijzigd door Captain N op 06-10-2008 15:25 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn zusje heeft een tijdje geleden een DS gekocht, maar zit nu aan de lopende band te klagen dat al die spelletjes die ze ziet te moeilijk voor haar zijn (ze heeft New Super Mario waar ze niets mee doet, en de Sims Huisdieren wat haar verveeld). Nu doet ze dus niets met dat ding, best zonde. Heeft iemand misschien tips voor DS games die een 10-jarig meisje zou kunnen spelen (naast die obvious Laura's Passie troep, dat noemt zelfs zij amper een game :P)? Ik zat al te denken aan die Pinata game, maar die vind ze te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Iemand ervaring met Undercover : Dual Motives? Lijkt me een leuke adventure namelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:34:
Mijn zusje heeft een tijdje geleden een DS gekocht, maar zit nu aan de lopende band te klagen dat al die spelletjes die ze ziet te moeilijk voor haar zijn (ze heeft New Super Mario waar ze niets mee doet, en de Sims Huisdieren wat haar verveeld). Nu doet ze dus niets met dat ding, best zonde. Heeft iemand misschien tips voor DS games die een 10-jarig meisje zou kunnen spelen (naast die obvious Laura's Passie troep, dat noemt zelfs zij amper een game :P)? Ik zat al te denken aan die Pinata game, maar die vind ze te duur.
Drawn to Life schijnt het erg goed te doen bij de kids, daar is inmiddels ook een SpongeBob editie van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 22:56:
Iemand ervaring met Undercover : Dual Motives? Lijkt me een leuke adventure namelijk?
Ik heb kort het begin gespeeld en hij was wel aardig, maar wel een beetje ouderwets. Ik denk dat je aan Time Hollow een leuker spel hebt zover als ik het van de diverse filmpjes kan beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Undercover: Dual Motives is eigenlijk alleen leuk als je Undercover op de PC hebt gespeeld. Het is een adventure met mini-games, vrij kort. Tip: koop hem in Duitsland, daar ligt hij al maanden in de budgetbakken en als je DS op Engels staat is het spel ook gewoon volledig in het Engels (zit je alleen met een Duitstalige handleiding).

Voor een meisje van tien is Hannah Montana misschien nog wel leuk. Let wel op welke je koopt ;)
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/515Q8TQHT9L._SL500_AA280_.jpg is een leuke adventure waarin Hannah een dreigbrief krijgt waarin staat dat iemand haar geheime identiteit kent en zij moet uitzoeken wie die gestuurd heeft. De andere Hannah Montana-game is Music Jam en meer een rhythm game/adventure mix. Andere niet te moeilijke spellen: Animal Crossing, Touch Detective, Madagascar.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Exorcist schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 22:56:
Jep, ik heb 'm hier.
Hij is wel aardig. Geen topspel, maar toch.

Ik zit alleen zelf vast:
spoiler:
Ik moet een morse-code opschrijven. Streepjes gaan prima, maar de punten herkent hij heel slecht, waardoor ik steeds opnieuw moet beginnen en dus niet verder kom.

Iemand tips?

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is geen spoiler, alleen uitleg hoe je iets moet doen (vergelijkbaar met "gebruik de I-toets om je inventaris op te roepen") maar goed.

spoiler:
Zorg dat je goed in het vierkant tekent. Ik had dat niet door en schreef mijn morse zomaar ergens op het scherm, maar de plaats luistert vrij nauwkeurig. Toen ik dat eenmaal doorhad was de puzzel zo opgelost.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

pollo gebruik [ spoiler ] tags please...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:09:
spoiler: U:DM puzzel hint
Zorg dat je goed in het vierkant tekent. Ik had dat niet door en schreef mijn morse zomaar ergens op het scherm, maar de plaats luistert vrij nauwkeurig. Toen ik dat eenmaal doorhad was de puzzel zo opgelost.
:| ...
Je meent 't... Dat hadden ze nou wel eens in de uitleg mogen zetten |:(
3 schermen uitleg, maar dat 'vergeten' ze maar even. :X

spoiler:
Ik kladderde gewoon maar ergens in dat boekje, werkt prima voor de streepjes, maar de stipjes 9 v.d. 10 keer niet :(

Thnx i.i.g. _/-\o_
Ik ga 't vanavond meteen proberen!

/update
Het heeft gewerkt! De puzzel was nu geen probleem :)

[ Voor 15% gewijzigd door J2pc op 08-10-2008 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
De DSi lijkt dus ook regio-lock te hebben... Bron: Kotaku

Of dat nu alleen voor downloadable stuff is of voor alle games, ik weet het nog niet precies, maar het als het het laatste is is dat ook al weer een groot minpunt imo.

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is alleen voor DSiWare games. Die moet je dus downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:29:
Dat is alleen voor DSiWare games. Die moet je dus downloaden ;)
Lees net dit op IGN:
Speaking to CVG, a Nintendo spokesperson says, "DSi software (software that is only compatible with DSi) is region locked, eg: European DSi software can only be played on European DSi consoles." This apparently applies to both retail and downloadable games.
Ik ga toch wel twijfelen, maargoed, officieel is het nog niet dus we wachten maar af...

Maar je krijgt dus ook weer aparte software voor de DSi welke weer niet op de DS/DSLite werkt.
Voor software met DSi-specifieke functies (camera e.d.) kan ik het begrijpen natuurlijk, maar stel dat uitgever X een vervolg van een DS topper alleen uitbrengt (of uit mag brengen) voor de DSi zonder dat deze ook maar gebruik maakt van specifieke DSi-functies? Of Nintendo pushed developers naar de DSi? Get the point? Klinkt mischien als doemdenken, maar het is een mogelijkheid. :)

[ Voor 8% gewijzigd door ironx op 07-10-2008 13:10 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

ironx schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:04:
[...]

Lees net dit op IGN:

[...]

Ik ga toch wel twijfelen, maargoed, officieel is het nog niet dus we wachten maar af...

Maar je krijgt dus ook weer aparte software voor de DSi welke weer niet op de DS/DSLite werkt.
Voor software met DSi-specifieke functies (camera e.d.) kan ik het begrijpen natuurlijk, maar stel dat uitgever X een vervolg van een DS topper alleen uitbrengt (of uit mag brengen) voor de DSi zonder dat deze ook maar gebruik maakt van specifieke DSi-functies? Of Nintendo pushed developers naar de DSi? Get the point? Klinkt mischien als doemdenken, maar het is een mogelijkheid. :)
Hmm, hoeveel ontwikkelaars gaan de potentiele markt van meer dan 77,5 miljoen ds'en (vgsales wikia, wikipedia) laten liggen zonder enig reden?
Ik denk dat dat wel mee zal vallen :)
en anders hoop ik 't toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:29
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 18:23:
[...]

De trailer ziet er ook leuk uit: http://nl.youtube.com/watch?v=uzFwKitUo1k ; Maar wanneer komt er een Engelstalige release? Mijn japans is namelijk niet zo goed...
Het spel is leuk om te spelen, alleen verwarrend met al die verschillende tijden. Ook de animaties zijn puik in orde met leuke tussenfilmpjes a la professor Layton. Heb het nu de hele tijd gespeeld totdat mijn DS leeg was, toen was het wel es tijd voor een pauze!

The_Lizard_Queen, als je nog aanbeveling hebt dan hoor ik ze graag! Dit zijn nou games die gepromoot moeten worden, niet die casual meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:17:
[...]

Ik heb kort het begin gespeeld en hij was wel aardig, maar wel een beetje ouderwets. Ik denk dat je aan Time Hollow een leuker spel hebt zover als ik het van de diverse filmpjes kan beoordelen.
Time Hollow staat ook op mn lijstje, ik wil graag alle adventures voor de DS hebben..tik van me denk ik. Wat betreft het ouderwetse..dat was Hotel Dusk min of meer ook (jaren 70/80). Weer 's wat anders.

Bedankt allen :), zal eens op zoek gaan naar het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninc schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 19:10:
[...]

Het spel is leuk om te spelen, alleen verwarrend met al die verschillende tijden. Ook de animaties zijn puik in orde met leuke tussenfilmpjes a la professor Layton. Heb het nu de hele tijd gespeeld totdat mijn DS leeg was, toen was het wel es tijd voor een pauze!

The_Lizard_Queen, als je nog aanbeveling hebt dan hoor ik ze graag! Dit zijn nou games die gepromoot moeten worden, niet die casual meuk.
Another Code als je die niet al kent, is van dezelfde makers als Hotel Dusk (laatste ben ik nu aan het spelen). Je hebt ook pc-adventures die ze nu hebben uitgebracht voor DS, zoals Runaway 2, Myst, Tunguska, etc, maar ik weet niet of dat fijn speelt op de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Of probeer SCUMMVM eens als je de klassiekers van vroegah wilt spelen. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crosspost! Maar ik heb 'm *O*

Afbeeldingslocatie: http://www.shopncsx.com/images/products/detail/korg_ds10_shop.gif

Is even wennen, maar je kan er hele toffe dingen mee doen.

Nu nog zorgen dat ik het op m'n pc krijg...

Inmiddels de DS op de line-in van m'n Creative X-fi aangesloten en dat werkt.
Ga nu ff rondkutten met Audacity :w

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ik kom er gister achter dat mijn scherm uit elkaar aan het vallen is. Het scharnier lijkt gebroken te zijn aan de kant van het aan-lampje. Ook als je hem open doet is hij niet stabiel meer en "klikt" hij meerdere malen op een positie.

Als het goed is heb ik nog garantie, volgende week even kijken wat nintendo aan dit probleem wil doen. Zijn er toevalig mensen die weten hoe nintendo met dit soort dingen om gaat. Nettjes een nieuwe of mijne repareren?

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:29
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 19:59:
Op Play-Asia.com kun je wel de US versie al krijgen.

Je krijgt trouwens een soort van alternate ending als je bij de 2e keer spelen in het begin een shortcut neemt
spoiler:
door je kat uit het raam te volgen ipv te gaan eten.

Dan is het spel ook gelijk afgelopen en heb je na de credits een andere cutscene (wel superkort).

Hier heb je de intro zonder Japans gepraat er doorheen, vond hem zelf ook wel mooi gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=sACLmz5j3BQ
Heb Time Hollow zojuist uitgespeeld, echt een geweldig spel. Vooral de Theme song blijft zich herhalen in mijn hoofd :) heb het ook als mp3 gedownload! Alleen het einde was een beetje verwarrend.
spoiler:
Als je Derek terugstuurd in de tijd om de val van Kori te breken dan kan Irving toch nog steeds wraak nemen? Oke, hij wordt dan van school gestuurd maar toch. En je stuurt de Pen terug naar jezelf, maar dan komt alles toch weer terug in een loop? En de alternate ending heeft als gevolg dat Derek nog een keer dood gaat en dan komt de dochter van Kori terug bij jou op school. Ik moet het allemaal nog es uitpuzzelen:)
Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste