Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Weet iemand al iets meer over Trackmania DS? :D
Oh god wat zit ik al lang te wachten op dit spel. :9

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

McKaamos schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:42:
[...]

Ik heb em! :)
Is leuk spelen, maar sommige mensen (o.a. m'n vriendin) melden dat ze er last van hun pols van krijgen. Dan gaat het om de pols waar mee de DS vastgehouden wordt.
Ik heb hem ook. Het probleem met de pols heb ik niet heel erg. ik probeer mijn pols te ondersteunen (meestal met een been of op een tafel), en recht te houden, dan heb ik daar niet zoveel last van (kan ik zeker meer dan een half uur zo spelen).
Ik heb echter het probleem dat ik geen grote handen heb en mijn pink dus maar net bij de blauwe fret komt. Hierdoor zijn blauwe noten lastig te spelen, en zeker nu ik op hard ben (easy en medium uitgespeeld) is dat extra lastig omdat alles erg snel gaat en je ook vaak verschillende akkoorden achter elkaar moet spelen. Maar alles went en er zit zeker progressie in bij mij. Zal nog wel even duren voordat ik op expert zit :p.

Ik heb in ieder geval zeker geen spijt van de aankoop. Het zijn overigens niet allemaal echte rock nummers, maar vooral wat populaire liedjes en deuntjes (wat ik zelf ook leuker vind). Dus voor de echte Guitar Hero fan misschien minder interessant, maar voor de meeste mensen toch erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-07 17:23

On_E

Housemusic

Ik speel nog steeds het meeste FF Tactics, dit soort Strategy RPGs vind ik nog altijd het leukst om te spelen op de DS, omdat je echt moet nadenken over hoe je aanvalt bv. en uiteraard omdat het turn-based is en ik mijn DS dus af en toe gewoon even opzij kan leggen, om er daarna gewoon mee verder te gaan.

Kan ook niet wachten op Fire Emblem DS.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Ik heb nu ook sindskort guitar hero alleen het probleem wat ik ondervind is dat mijn hand te groot is.

Voorbeeld van hoe groot mijn hand is: ik kan zonder problemen een basketball pakken en dan zit er nog paar cm ruimte tussen mijn handpalm en de bal.

Ik moet dus mijn vingers krom houden om te knoppen in te drukken anders ga ik over het apparaat heen. Het indrukken van de knoppen is goed te doen, maar mijn pink heeft moeite met de blauwe.
Voor de rest heb ik totaal geen GH ervaring dus aan mijn timing moet ik nog superveel werken en wat ook regelmatig gebeurd is dat ik "in de war" raak met mijn vinger. Dan heb ik het over mijn wijsvinger er ringvinger. Als ik dan groen in moet drukken denkt mijn hoofd dat ik dat met mijn ringvinger moet doen en dus geel intoets i.p.v. groen. Dat heb ik dus ook met mijn ringvinger. Moet ik geel intoetsen, dan doe ik dat per ongeluk met mijn wijsvinger, waardoor ik groen intoets. Dus ik mis ook nog wel regelmatig een nootje. Met rood en blauw heb ik dat niet.

Voor de rest: Rock on!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Voor degenen die hier wel eens hun twijfels hadden over het nut van een screenprotector: ik heb net de screenprotector van de DS van m'n moeder vervangen. Ze had namelijk het voor elkaar gekregen om een groot gat in de screenprotector te veroorzaken, gewoon met de (originele) stylus in combinatie met veel (fanatiek) gebruik. Een gat dus echt, van een vierkante centimeter ongeveer! Gelukkig bestaat de Hori protector die ik erop had geplakt uit meerdere lagen en was de onderste laag nog niet door. Maar jullie zijn gewaarschuwd. Kleine investering, verzekerd van een krasvrij scherm. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hoe verwijder je zo'n screenprotector eigenlijk weer goed? Heb er ook 1 opzitten nu, maar ben wel benieuwd hoe je hem er goed afkrijgt :P

GH lijkt me ook wel leuk, misschien morgen maar eens kijken of ik hem kan scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als het een Hori is gewoon een beetje pulken aan de rand en je trekt hem er zo af. Bij namaak zit er vaak lijmachtige zooi tussen, dan mag je nog met alcohol e.d. aan de slag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Idd, heb voorzichtig met het puntje van een aardappelschilmesje geprobeerd een hoekje los te krijgen en dan trek je hem er zo vanaf. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb toch maar, guitar hero ds ook gehaald, en ik vind hem erg leuk. Leuke nummers, en ik kon hem iig goed in mijn hand houden en makkelijk bij alle knoppen, je moet even een comfortabele houding vinden en dan de strap iets aantrekken.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 11:58

Zeror

Ik Henk 'm!

johnnyv.nl schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 23:10:
Als het een Hori is gewoon een beetje pulken aan de rand en je trekt hem er zo af. Bij namaak zit er vaak lijmachtige zooi tussen, dan mag je nog met alcohol e.d. aan de slag :P
Jammergenoeg wordt gebruikt van alcohol afgeraden, want 1 verkeerde druppel kan de hardware beschadigen. :/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
SaURoN schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 23:08:
Hoe verwijder je zo'n screenprotector eigenlijk weer goed? Heb er ook 1 opzitten nu, maar ben wel benieuwd hoe je hem er goed afkrijgt :P

[...]
Stukje plakband er op doen en zachtjes omhoog trekken?

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
l0c4lh0st schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 20:38:
Weet iemand al iets meer over Trackmania DS? :D
Oh god wat zit ik al lang te wachten op dit spel. :9
Gevonden op IGN:
TrackMania DS
Publisher: Focus Home Interactive
Platform: Nintendo DS
Release Date: December 31, 2008
Release Region: United States

TrackMania DS
Publisher: Focus Home Interactive
Platform: Nintendo DS
Release Date: December 30, 2008
Release Region: United Kingdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148095

Nu weet ik niet helemaal zeker of dat hier thuis hoort maar dat zie ik vanzelf wel.

Heeft iemand al toevallig linux aan de praat gekregen op de ds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Grmbl, eind december pas...

En dat is dan ook nog USA / UK. Moeten we nog maanden langer wachten voor de Europese release. :(

Of wacht, UK is Europa. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Anoniem: 148095 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 00:22:
Nu weet ik niet helemaal zeker of dat hier thuis hoort maar dat zie ik vanzelf wel.

Heeft iemand al toevallig linux aan de praat gekregen op de ds?
http://dslinux.org/ , of heb je specifieke problemen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-01 04:26
Ik ben zelf ook weer van plan om opnieuw een DS aan te gaan schaffen, maar zie dat deze nog steeds 150 euro kost! Dit betaalde ik er (ongeveer 2 jaar geleden) ook voor in de winkel en ben dus op zoek naar goedkoper... Is het slim om via Amazon.com er ééntje te bestellen (importeren?). Daar zou ik in totaal ongeveer 95 euro voor een DS kwijt zijn. Zijn ze erg streng met het invoeren en het betalen van belasting e.d. bij Schiphol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
kthxbye schreef op zondag 27 juli 2008 @ 16:39:
Ik ben zelf ook weer van plan om opnieuw een DS aan te gaan schaffen, maar zie dat deze nog steeds 150 euro kost! Dit betaalde ik er (ongeveer 2 jaar geleden) ook voor in de winkel en ben dus op zoek naar goedkoper... Is het slim om via Amazon.com er ééntje te bestellen (importeren?). Daar zou ik in totaal ongeveer 95 euro voor een DS kwijt zijn. Zijn ze erg streng met het invoeren en het betalen van belasting e.d. bij Schiphol?
Amazon verstuurt geen hardware naar Europa.
Probeer bijv. www.dvdboxoffice.com of www.play-asia.com.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
kthxbye schreef op zondag 27 juli 2008 @ 16:39:
Wat denk je zelf? Als ze je kunnen pakken dan doen ze dat gewoon hoor en kan je rustig je belasting betalen + de boete als je het niet hebt aangegeven ;)

Gistere Guitar Hero maar even opgepikt, maar dat is een goed spel is nog erg goed uitgewerkt op de DS :) Wel jammer dat je dat apparaatje mee moet zeulen , maar dat overleef je ook nog wel ;)

[ Voor 11% gewijzigd door SaURoN op 28-07-2008 04:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
Iemand hier die ook uit kijkt naar de Korg DS-10?

Net uit in Japan!
Ik heb hem gisteren besteld van Play-Asia... Er gaat een topic over op NeoGAF en was zo enorm overtuigd... wat een enorm dik geluid komt er uit die DS met deze synthesizer zeg! En wat een mogelijkheden!!!

Een uitgebreide synthesizer: Toetsen, knopjes, kabels (jaja, ook virtuele kabels!) enz. in je pocket!!!

Kan echt niet wachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 19:15

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Wat tof die Korg DS-10! Klinkt echt ideaal om mee te kutten in de trein :)
Jammer alleen dat je het dus wel steeds naar je PC zal moeten recorden als je iets tofs hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

apNia schreef op maandag 28 juli 2008 @ 11:14:
Wat tof die Korg DS-10! Klinkt echt ideaal om mee te kutten in de trein :)
Jammer alleen dat je het dus wel steeds naar je PC zal moeten recorden als je iets tofs hebt.
Je kan 16 tracks op je ds opslaan. Dus dat valt nog wel mee.

Ik verwacht hem ook binnen 2 weken (play-asia is altijd traak kwa bezorgen)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ja heb even wat meer filmpjes gekeken, en je kan ook echt sequencen. Voor alsnog gebruik ik VSynths alleen om geluiden te produceren, dacht dat het zoiets was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
Hoe is hier het beleid als ik ook maar even zeg dat ik de Korg DS-10 maar even niet legaal gecheckt heb? Moet ik dan maar gelijk mijn mond houden? ;)

Welja, hij staat wel al bij Play-Asia in bestelling, en terecht! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
frusciflea schreef op maandag 28 juli 2008 @ 13:40:
Hoe is hier het beleid als ik ook maar even zeg dat ik de Korg DS-10 maar even niet legaal gecheckt heb? Moet ik dan maar gelijk mijn mond houden? ;)

Welja, hij staat wel al bij Play-Asia in bestelling, en terecht! :)
Korg DS-10 is echt geweldig :D
Mijn vrouw vond het minder, maar ik als electro/techno liefhebber vond het helemaal gaaf.

Overigens, meer over Trackmania DS @ IGN:
Trackmania DS Hands-on
The PC favorite's hitting the Nintendo DS in a wild racing experience.
Dat wordt gaaf :)

Tot slot, Geometry Wars Galaxies is eigenlijk ook best verslavend, ondanks alle eenvoud. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Men Rythm Heaven bestelling is geshipped :D. Tegen volgende week kan ik je men impressies geven :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-07 16:53
Gister Zelda: Phantom Hourglass uitgespeeld. Dit was voor mij een spel welke tot het einde bleef boeien door de sublieme besturing en originaliteit in een old school genre; adventure.

Zijn er eigenlijk nog meer titels zoals Zelda: Phantom Hourglass? Nee zeker?

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Sensei_D schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:33:
Ik ben nog steeds bezig met Z:TPH, maar ondertussen ben ik begonnen met The World Ends With You van Square Enix.

Ik moet zeggen dat deze titel me erg aanspreekt, en net als Z:TPH erg intuitief speelt. Alleen alle opties en stats doen me nog steeds erg duizelen... voor degenen die het spelen of gespeeld hebben, ben nu op Day 7 aanbeland en nu wordt het toch wel pittig. :)

Maar is een aanrader hoor, zeker als je van dat soort games en die anime stijl van graphics houdt.

-EDIT-

Speelt er nog iemand deze game ??? Zo ja deel je ervaringen ff, ik wil even een beetje vergelijken hoe het gaat zeg maar.

;)

[ Voor 9% gewijzigd door Jesh op 30-07-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 16:01
Kben nu bezig met castlevania (weet zo niet welke van de 2), maar dat speelt ook zalig zeg. Ook vet, al die verschillende soorten wapens en het ziet er ook leuk uit. Die spellen stellen nooit teleur in ieder geval. Kben ook bezig met Advance Wars, maar die dialoog-zondvloed in de campaign irriteert me mateloos.

Komt er eigenlijk nog een 2D metroid voor de DS?

Is er overigens nog iets te doen aan krasjes op je scherm?

[ Voor 7% gewijzigd door RedruM op 30-07-2008 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16195

Jesh schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:46:
[...]

Ik ben nog steeds bezig met Z:TPH, maar ondertussen ben ik begonnen met The World Ends With You van Square Enix.

Ik moet zeggen dat deze titel me erg aanspreekt, en net als Z:TPH erg intuitief speelt. Alleen alle opties en stats doen me nog steeds erg duizelen... voor degenen die het spelen of gespeeld hebben, ben nu op Day 7 aanbeland en nu wordt het toch wel pittig. :)

Maar is een aanrader hoor, zeker als je van dat soort games en die anime stijl van graphics houdt.

-EDIT-

Speelt er nog iemand deze game ??? Zo ja deel je ervaringen ff, ik wil even een beetje vergelijken hoe het gaat zeg maar.

;)
Hier nog iemand bezig met The World ends with You :) Inderdaad een erg leuk spel, ben wel overnieuw begonnen (was in week 2 beland) omdat ik niet het idee had dat ik alles even goed snapte, gelukkig nu een stuk beter en zal het vast beter doen tegen de tijd dat ik ben waar ik geeindigd was :)
Ik heb vechten op het 2e scherm op automatisch gezet, want dat 2 schermen tegelijkertijd manueel lukt nog niet zo goed 8)7

Ook hoe je dit Pins moet upgraden snap ik eigenlijk nu pas, al is het meer een theorie dan dat ik het zeker weet, dit moet nog getest worden. Nogal vraag.

Voorlopig houdt dit spel me nog wel zoet, daarna door naar Final Fantasy Tactics A2 :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 16195 op 30-07-2008 15:53 . Reden: Spelling en tiepvoutuh ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Anoniem: 16195 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:06:
[...]
Hier nog iemand bezig met The World ends with You :) Inderdaad een erg leuk spel, ben wel overnieuw begonnen (was in week 2 beland) omdat ik niet het idee had dat ik alles even goed snapte, gelukkig nu een stuk beter en zal het vast beter doen tegen de tijd dat ik ben waar ik geeindigd was :)
Ik ben idd ook eerst begonnen, maar toen heb ik het een tijdje laten liggen omdat ik op day 1 niet door het eerste grote gevecht heenkwam, je weet wel bij die statue. Op een gegeven moment ben ik weer begonnen en toen heb ik eerst ff lopen experimenteren met verschillende pins. Daarna liep het lekker, en nu speel ik eigenlijk aan een stuk door.

Voor mij werkt een combinatie van korte afstand slaan, lange afstand (in de lucht) slaan en projectielen, en dan nog die colapin (???, die waar je je leven mee terugkrijgt) op dit moment het beste. Alleen nu zit ik op day 7 en moet ik tegen zo'n reaper vechten en de eerste keer heb ik verloren. Vanavond gaan we er nog eens tegenaan.

Als iemand suggesties heeft over pins, hoe ze het beste te gebruiken c.q. combineren dan hoor ik dat graag. ;)
Ik heb vechten op het 2e scherm op automatisch gezet, want dat 2 schermen tegelijkertijd manueel lukt nog niet zo goed 8)7
Ik heb hem bijna de hele tijd op half auto gehad... maar gisteren heb ik hem voor het eerst op auto gezet. Als je hem op half auto hebt staan kan je nog steeds zelf die dual combinatieaanval zelf initieren door die toetsencombinatie in te drukken (je begrijpt hopelijk wat ik bedoel, je weet wel die superpin rechtsbovenin het scherm). Dus dat heeft me wel enigzins geholpen, alleen wordt het nu best moeilijk en ik heb echt alle aandacht nodig voor mijn eigen scherm.
Ook hoe je dit Pins moet upgraden snap ik eigenlijk nu pas, al is het meer een theorie dan dat ik het zeker weet, dit moet nog getest worden. Nogal vraag.
Voor zover ik nu doorheb, gebeurt het eigenlijk automatisch. Ook door niet te spelen. Als je een bepaald niveau gepasseerd bent dan krijg je ook PP als je NIET speelt, en die punten krijg je dan als je je DS weer aanzet. Maar als je andere ideeen hebt hoor ik die graag van je. :D
Voorlopig houdt dit spel me nog wel zoet, daarna door naar Final Fantasy Tactics A2 :)
Hierna speel ik eerst Z:TPH denk ik uit... en dan moet ik er nog eens over nadenken.

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat deze game meteen ophoudt na day 7... er is nog zoveel te unlocken en je char kan je volgens mij nog zoveel verder ontwikkelen.

Maar goed, we komen er vanzelf achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jesh schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:32:
[...]

Voor zover ik nu doorheb, gebeurt het eigenlijk automatisch. Ook door niet te spelen. Als je een bepaald niveau gepasseerd bent dan krijg je ook PP als je NIET speelt, en die punten krijg je dan als je je DS weer aanzet. Maar als je andere ideeen hebt hoor ik die graag van je. :D

Maar goed, we komen er vanzelf achter.
hmm ik bedoelde eigenlijk het EVOLVEN van een pin, upgraden door PP te verdienen met Noise uitschakelen en je DS uit te hebben wist ik al :)

Mijn theorie (ik weet nog niet of deze klopt of niet, moet ik nog testen is;
bij sommige pins zie je bovenin bij de informatie een "merk" staan, bij voorbeeld D+B of Natural Puppy of een van de anderen. Ik denk dat als je de pin met een bepaald merk gebruikt in een gebied waar dat merk populair is, dan daar dan de punten voor de evolution voor verdiend worden.
of het werkt post ik nog wel binnenkort (tenzij iemand het kan bevestigen), eerst zo lekker naar huis naar m'n GF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Anoniem: 16195 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:48:
[...]

hmm ik bedoelde eigenlijk het EVOLVEN van een pin, upgraden door PP te verdienen met Noise uitschakelen en je DS uit te hebben wist ik al :)
Oke, pins evolven dus niet door max. level te bereiken als ik jou begrijp ???
bij sommige pins zie je bovenin bij de informatie een "merk" staan, bij voorbeeld D+B of Natural Puppy of een van de anderen. Ik denk dat als je de pin met een bepaald merk gebruikt in een gebied waar dat merk populair is, dan daar dan de punten voor de evolution voor verdiend worden.
of het werkt post ik nog wel binnenkort (tenzij iemand het kan bevestigen), eerst zo lekker naar huis naar m'n GF :)
Dat ga ik vanavond ook maar eens even proberen... als ik er nog kom. Vrij reizen is inmiddels erg moeilijk geworden.

Laat me ff weten wat je ervaringen zijn...

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Ik vond "the world ends with you" als jrpg veteraan een enorm slecht spel eigenlijk. Tik vijandje aan en je kan weer tien seconden vijanden doodtikken en slashen. Zoek naar de juiste locatie om de volgende dialoog te triggeren over de laatste fashion trends (seriously, wtf), over hoe cool jij NIET bent en de andere personages wel en over de kracht van vriendschap en moraal. Het is niet zo dat de afwisseling van pins enige strategie toelaat, want uiteindelijk geraak je wel door ieder gevecht (ja, ook de bossfights) door als een gek op je scherm te krabbelen. Het lezen van gedachten had nog leuk kunnen zijn, maar er wordt uiteindelijk veel te weinig mee gedaan: Je kan bepaalde gedachten 'injecteren' in iemands geest, maar dat lukt je niet tot iemand anders je bijna letterlijk zegt dat die persoon aan dit of dat moet denken.
Ook een ramp: alle shops waar je zowat buitengekeken wordt, tenzij je al hun dure spullen opkoopt zodat je informatie kan krijgen over nog duurdere items.
Dat gedoe met merken is trouwens een grotere ramp. Als je niet "in" bent met de kledij die je draagt krijg je penalties en als je de meest trendy kledij draagt krijg je bonussen. Ik wist niet wat ik moest denken: ben ik nu echt de enige die dit spel nu als een "barbie fashion dress up" game beschouwt, of zijn we nu echt allemaal zo een consumentenlemmings?

En oh ja, de meest repetitieve muziek OOIT in een videogame.

[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 30-07-2008 18:45 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Laatst online: 21:52

Grozno

acts without consequence!

Korte conclusie:
The World Ends With You is zeer vernieuwend :P

Vind 't wel een grappig spel, maar er zijn er leukere op de markt...
Heb het vooral gekocht vanwege de art.

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
@ Boeboe

Dat vind ik toch wel heel erg negatief. Ik vind het wel een leuke game, alhoewel je gelijk hebt dat de game repetitief is... zitten er toch wel genoeg elementen in om je bezig te houden.

De muziek zuigt idd donkeyballs, maar goed... je kan niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16195 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:48:
[...]

Ik heb het sindsdien getest met een paar pins, en alleen maar gevochten met bepaalde pins in bepaalde gebieden, zal elke keer een blauw balkje bij de experience bar (om het zo maar ff te noemen) ipv een groene, en toen ik aan de max PP zat Evolueerde (:?) de pin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-07 14:41
Hier nog iemand die een poging heeft gedaan met The World Ends With You.
Ik heb ook opnieuw moeten beginnen omdat ik het te lang liet liggen.
Toen ik het weer ging spelen wist ik blijkbaar niet meer hoe het battle systeem werkte en ging ik steeds dood.
Ga het nog een keertje proberen want het spel heeft toch wel iets bijzonders moet ik zeggen.
Een vriend van mij had het spel ook ondekt en het een kans gegeven en heeft het uiteindelijk het hele weekend uren achter elkaar lopen spelen en is er helemaal larisch van!
Sensei_D schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:33:
Gister Zelda: Phantom Hourglass uitgespeeld. Dit was voor mij een spel welke tot het einde bleef boeien door de sublieme besturing en originaliteit in een old school genre; adventure.
Er gaat een game komen die er niet alleen verdomd goed uit ziet voor een DS titel, maar ook het complete control scheme van Zelda te lijken hebben gejat.
Dragonball (Z) volg ik niet echt zo qua tekenfilms en/of games, maar dit ziet er toch wel heel gelikt uit moet ik zeggen: http://www.youtube.com/watch?v=GGvt9ySOKOg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Anoniem: 16195 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 09:20:
[...]

Ik heb het sindsdien getest met een paar pins, en alleen maar gevochten met bepaalde pins in bepaalde gebieden, zal elke keer een blauw balkje bij de experience bar (om het zo maar ff te noemen) ipv een groene, en toen ik aan de max PP zat Evolueerde (:?) de pin :)
Hmmmm... da's dan toch vreemd. Ik moest op een gegeven moment naar een ander gebied toe... dus ik kijken op die map. Gekeken naar wat er "hip" was zeg maar, die pin ge-equipped maar volgens mij gebeurde er niet veel.

Of moet je alleen maar pins equippen die aan dat gebied voldoen ??? Lijkt me toch sterk.

Ik ga het nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jesh schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:31:
[...]

Hmmmm... da's dan toch vreemd. Ik moest op een gegeven moment naar een ander gebied toe... dus ik kijken op die map. Gekeken naar wat er "hip" was zeg maar, die pin ge-equipped maar volgens mij gebeurde er niet veel.

Of moet je alleen maar pins equippen die aan dat gebied voldoen ??? Lijkt me toch sterk.

Ik ga het nog eens proberen.
klopt wel ongeveer, een pin voor bijvoorbeeld D+B gaat Evolution PP krijgen als je vecht in een gebied waar D+B populair is. Als je in andere gebieden vecht krijg je alleen "normale PP" Ik ben er alleen niet uit of je 100% evolutie/blauwe PP moet hebben om een pin te evolven, maar voor de zekerheid doe ik het maar wel, gaat toch redelijk rap met die battles chainen en zo :)

Als iemand daar meer over kan vertellen of me wil corrigeren graag doen, ik vertel alleen wat ik uit eigen ervaring getest heb en weet waarschijnlijk lang niet alles :P

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 16195 op 01-08-2008 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Maar mijn vraag is dus:

Stel ik ga naar een D+B gebied, moet ik dan ALLEEN maar D+B pins equippen ??? Of krijg ik dan evolution points als ik bijv. maar 1 van de 4 slots equip met een D+B pin.

Ik moet bekennen dat toen ik het probeerde ik niet goed heb op zitten letten, dus nu je het getest hebt ga ik er op letten.

Thanks anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-07 08:32

Thermometer

Whoop Whoop!

Jesh schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:46:
[...]

-EDIT-

;)
Klik maar Hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mamoritai
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-03-2021
Voor het evolven van Pins moet je een specifieke PP hebben, dus Battle, Mingle, of Shutdown.
Welke soort PP je nodig hebt is beschreven in FAQs zoals http://www.gamefaqs.com/portable/ds/file/935689/52532 deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-07 12:01
ik heb een vraagje, ik wil een DS in de VS kopen. in de startpost lees ik dat er geen regios zijn e.d. zijn er nog andere zaken waar ik eventueel tegenaan kan lopen?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Nou ja, ze zou er een 220v adapter bij moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-07 12:01
kan ik niet gewoon een amerikaanse adapter met verloopstuk gebruiken?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-07 08:03
Ja dat kan volgens mij ook maar weet het niet zeker.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Kan zeer zeker niet. De amerikaanse adapter is enkel geschikt voor 110V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Het ging dus over The World Ends With You...

Slaap lekker verder.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Mamoritai schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:00:
Voor het evolven van Pins moet je een specifieke PP hebben, dus Battle, Mingle, of Shutdown.
Welke soort PP je nodig hebt is beschreven in FAQs zoals http://www.gamefaqs.com/portable/ds/file/935689/52532 deze
Thanks. Ja ik snap natuurlijk dat het allemaal op internet staat, maar dat wilde ik eigenlijk nog even niet bekijken.

Maar zoals het er naar uitziet heb ik geen keus, anders gaat het helemaal nergens heen met die ontwikkeling van pins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 16:01
Hebben jullie geen krasjes op het scherm? Ik merk bij de mijne (die ik even leen eigenlijk) dat er in het midden een heel veld van krasjes is ontstaan.. gebeurt dit hoe dan ook na verloop van tijd of is er gewoon te hard op gedrukt.. of stylus gaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:33
Volgens mij is het normaal dat er, zonder bescherming, na verloop van tijd krasjes gaan ontstaan. Bij mij is dat iig ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Niet te hard drukken/strijken met stylus en eventueel screenprotector nemen. Zeker aan te raden voor games waarbij je wat enthousiaster te werk moet gaan met de stylus.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-07 16:26

Grannd

da Granndest

Bij mij zijn er hele dunne krasjes die je wel ziet in het licht (maar dan zie je het scherm niet), als je gewoon normaal speelt zie je bij mij geen krasjes en da's een jaar oude DS Lite die ik toch al best wat uurtjes heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Ik zou eerst even met een doekje proberen het scherm schoon te maken. Ik zie ook soms 'krasjes' op mijn touchscreen, maar dat zijn geen krasjes, maar blijkbaar afdrukken in een klein laagje stof. Dus met een zacht doekje (brillendoekje, of dat ding dat je ooit met Nintendo sterren kon kopen) even schoonmaken en alles ziet er weer keurig uit.
Volgens mij moet je wel heel erg je best doen om krassen op de touchscreen te krijgen, aangezien het puntje van de stylus rond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Gewoon altijd screenprotectors erop doen. Kost maar een paar euro en je bent altijd zeker van een krasvrij scherm, hoe fanatiek je hem ook gebruikt.

Wat betreft die Amerikaanse adapter: OF een step-down convertor gebruiken, OF hier een nieuwe normale DSLite adapter kopen OF een usb-lader.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Wat heb ik me vermaakt met Professor Layton and the Curious Village zeg. Zodra deze in NL uitkomt, koop ik hem direct. (Al heb ik de minder legale versie uitgespeeld). Dit spel is het waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
Om nog even op de verslaving genaamd Korg DS-10 terug te komen: ik was zo verslaafd hieraan dat mijn handen heel erg begonnen te jeuken om een "hardware"-synth te kopen! Gisteren de microKORG op de kop getikt... fantastisch! Dus nu een synth in de pocket (die ik zeker ook kan inzetten in opnames, lees verder zo) en een lekker volle "harde" synth!

Leuk weetje: John Frusciante (gitarist Red Hot Chili Peppers) heeft een Korg MS-10, de harde versie van de DS-10 -> het viel me al op dat ik enige sounds van zijn solowerk na kon maken (luister eens: Song To Sing When I'm Lonely... de intro valt zo goed als precies na te maken op de DS-10! (sowieso al een retro sound) Zo ook de nummers Sphere en Walls, waarbij vooral die laatste goed en easy te doen is)

YES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-07 08:03
Gisteren van 2 defecte Dsen een voledig werkende DS gemaakt.
Wat een priegelwerk en vaste hand werk is dat zeg, maar ik moet zeggen dat het tot mijn grote tevredenheid is gegaan.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

frusciflea schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 08:43:
Om nog even op de verslaving genaamd Korg DS-10 terug te komen: ik was zo verslaafd hieraan dat mijn handen heel erg begonnen te jeuken om een "hardware"-synth te kopen! Gisteren de microKORG op de kop getikt... fantastisch! Dus nu een synth in de pocket (die ik zeker ook kan inzetten in opnames, lees verder zo) en een lekker volle "harde" synth!

Leuk weetje: John Frusciante (gitarist Red Hot Chili Peppers) heeft een Korg MS-10, de harde versie van de DS-10 -> het viel me al op dat ik enige sounds van zijn solowerk na kon maken (luister eens: Song To Sing When I'm Lonely... de intro valt zo goed als precies na te maken op de DS-10! (sowieso al een retro sound) Zo ook de nummers Sphere en Walls, waarbij vooral die laatste goed en easy te doen is)

YES!
Dan kan je ook de Korg Legacy VST eens proberen, die is ook vet en bijna net zo vol als de originele serie :)
http://www.korg.com/legacy/breakout/ms20.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Er is toch meer aan de hand met mijn DS dan ik dacht. Het eerste wat ik zag was dat het bovenste scherm een klein beetje scheef zat. Nu blijkt ook de microfoon ondermaats te reageren. De DS van mn broertje reageert wel gewoon op wat ik doe, mijn DS echter veel minder.

Nu wil ik best terug naar de winkel, maar hoe maak ik MediaMarkt nu duidelijk dat het niet naar behoren werkt. Straks gaan ze testen en blijkt het ineens wel te werken. Zoiets is namelijk niet de eerste keer voor mij dat het voor zou komen. Alleen eerder gehad met een MS muis. :/

* zucht *

Misschien morgen maar eens Nintendo bellen ofzo.

offtopic:
Leuke site voor mensen met een flashkaartje: http://www.ndsthemes.com/

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 04-08-2008 21:23 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 16:20
Rakkerzero schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 20:36:
Er is toch meer aan de hand met mijn DS dan ik dacht. Het eerste wat ik zag was dat het bovenste scherm een klein beetje scheef zat. Nu blijkt ook de microfoon ondermaats te reageren. De DS van mn broertje reageert wel gewoon op wat ik doe, mijn DS echter veel minder.

Nu wil ik best terug naar de winkel, maar hoe maak ik MediaMarkt nu duidelijk dat het niet naar behoren werkt. Straks gaan ze testen en blijkt het ineens wel te werken. Zoiets is namelijk niet de eerste keer voor mij dat het voor zou komen. Alleen eerder gehad met een MS muis. :/

* zucht *

Misschien morgen maar eens Nintendo bellen ofzo.

offtopic:
Leuke site voor mensen met een flashkaartje: http://www.ndsthemes.com/
Weet niet of je nog garantie hebt, maar ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn DS Lite, het bovenste schermpje zat er niet helemaal correct in en mijn microfoon deed he-le-maal niets meer. Gelukkig had ik nog 1 maand garantie. Ik heb de DS (tegelijk met m'n Wii (artifacts :S ) opgestuurd en binnen 2 weken een nieuwe terug gehad.

Terug brengen naar de winkel ben ik niet aan begonnen, ik heb Nintendo gebeld en de medewerker daar vertelde me de DS op te sturen met een kopie van de aankoopbon + een brief waarin je het probleem beschrijft. Zo gezegd, zo gedaan en het is keurig afgehandeld! d:)b

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Boeboe schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:08:
Waarom vertel ik dit? Wel: een nieuwe versie voor de DS is aangekondigd merk ik zonet!: Rythm Tengoku Gold komt eind deze maand uit in Japan. Nog sterker nieuws: hij wordt vertaald naar het Engels en zal gereleased worden in de US (over EU is nog niets geweten). Waarom nintendo dit niet vermeld heeft op de E3 persvoorstelling is me een raadsel, want de eerste titel was echt wel steengoed.
En zowaar, kijk wat de postbode mij gebracht heeft om mijn GBA versie te vergezellen. Wat een mooi koppel :)
Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/rizumu_tengoku.jpg

Engelse versie komt ook nog wel in huis aangezien die ongetwijfeld nog andere content gaat hebben.
Heb al wat gespeeld en heb alvast een filmpje gemaakt en op youtube gedumpt, zodat degenen die het niet kennen toch een idee hebben hoe het spel zal zijn:

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 07-08-2008 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

jra2k schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 09:23:
[...]

Weet niet of je nog garantie hebt,
DS is twee weken geleden gekocht. Maar ik zal Nintendo vandaag eens even opbellen. Heb er vandaag eindelijk eens tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 01-07 11:22
Ik ben afgelopen weekend toevallig Contact tegen het lijf gelopen. Vond de grafische stijl en de muziek altijd al geweldig, dus dacht erover om het te importeren, maar dat ik hem nu nog gesealed en al voor de schappelijke prijs van 17 euro in een doodnormale Nederlandse winkel kon vinden... Ben nog sprakeloos :] Nu nog kijken of het ook een beetje speelt.

Zijn de DS remakes van Final Fantasy te doen voor iemand die nog nooit een JRPG heeft gespeeld, en ook niet bedolven wil worden in random encounters, maar toch een poging willen wagen in de wereld der turn-based vechten? Denk dat FFIII niet voor mij bedoeld is, maar misschien dat de andere (latere) delen iets toegankelijker zijn.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
FF3 zou ik afraden. Is een kurkdroog spel waar ongetwijfeld wel een markt voor is, maar jrpg beginners vallen daar zeker niet onder :p. Geen idee hoe deel 4 speelt echter.

De GBA remakes van deel 5 en 6 (!) kan ik wel warm aanraden.

En Contact....heel aparte grafische stijl. Gaf me wel wat glimlachmomenten met zijn humor, maar qua gameplay werd ik er niet echt warm van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ik heb ff 3 voor de DS, en was mijn eerste ff ooit. Het is opzich wel leuk spel maar ook vrij moeilijk, en ik haat die random encounters en je moet fink grinden wil je op sommige stukken verder komen.

FF4 heeft iig betere reviews geloof ik, dus om te kijken of die wat toegankelijker is zul je een aantal reviews/gebruikerservaringen moeten lezen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkopf
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-04 12:53
Ehm even een domme vraag waarschijnlijk..maar ik heb dus net een Hori-screen protector gekocht (ivm het ook zojuist aangeschafte Ninja Gaiden Dragon Sword :P) en nou vroeg ik me af of er een bepaalde manier is om die sticker op je DS Lite te plakken? De gebruiksaanwijzing is uiteraard volledig in het Japans...
Hier het omhulsel:
Afbeeldingslocatie: http://img247.imageshack.us/img247/9889/image3fx9.th.jpg%5D

Afbeeldingslocatie: http://img185.imageshack.us/img185/2626/image4aq1.th.jpg

Ik neem aan dat je eerst de laag met de rode sticker met de grote 1 er af moet trekken, dan de folie op je DS-touchscreen plakken (gelijk verdelen zodat er geen bobbels ontstaan) en vervolgens de laag met de blauwe sticker met de grote 2 er af moet trekken?

Ik wou het even checken voor ik de folie of mn DS vernaggel...

(overigens is de link in de OP naar de Hori screen protectors aardig dood...Even Googelen naar Hori Screen Protectors helpt aardig, zoeken op Ebay scheelt vervolgens behoorlijk wat euro's :) )

wild mutant space hamsters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
pkopf schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:19:
Ehm even een domme vraag waarschijnlijk..maar ik heb dus net een Hori-screen protector gekocht (ivm het ook zojuist aangeschafte Ninja Gaiden Dragon Sword :P) en nou vroeg ik me af of er een bepaalde manier is om die sticker op je DS Lite te plakken? De gebruiksaanwijzing is uiteraard volledig in het Japans...
Hier het omhulsel:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik neem aan dat je eerst de laag met de rode sticker met de grote 1 er af moet trekken, dan de folie op je DS-touchscreen plakken (gelijk verdelen zodat er geen bobbels ontstaan) en vervolgens de laag met de blauwe sticker met de grote 2 er af moet trekken?

Ik wou het even checken voor ik de folie of mn DS vernaggel...

(overigens is de link in de OP naar de Hori screen protectors aardig dood...Even Googelen naar Hori Screen Protectors helpt aardig, zoeken op Ebay scheelt vervolgens behoorlijk wat euro's :) )
Ik heb er een bij DealExtreme.com besteld voor 98 eurocent. :)

Die van de PSP die ik had besteld kwam vandaag binnen, dus die van de DS zal er morgen wel zijn, hoop ik.

Mij lijkt dat je 'm gewoon er op plakt, aandrukt met een bankpasje of zo en dan het laagje erboven weer eraf halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Bij dealextreme staan die dingen voor 7 dollar of kijk ik verkeerd? Heb je mischien een linkje voor die hori screenprotectorS?

Ik heb er maar één besteld voor 2 euro op ebay.

Ik gebruik mijn ds momenteel zonder protector en tot nu toe geen krassen, maar ik speel eigenlijk vooral games waarbij je niet overdadig hoeft te krassen met je stylus.

[ Voor 46% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 07-08-2008 23:26 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Boeboe schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 02:20:
[...]

En zowaar, kijk wat de postbode mij gebracht heeft om mijn GBA versie te vergezellen. Wat een mooi koppel :)
[afbeelding]

Engelse versie komt ook nog wel in huis aangezien die ongetwijfeld nog andere content gaat hebben.
Heb al wat gespeeld en heb alvast een filmpje gemaakt en op youtube gedumpt, zodat degenen die het niet kennen toch een idee hebben hoe het spel zal zijn:
Ik heb em ook zitten te spelen. Maar echt, hoe fucking onmogelijk kan je een spel maken :P

Die eerste waar je pinnen door blokjes moest schieten ging nog wel. Maar nu moet ik schreeuwen op de maat ofzo. (Staan 3 van die kereltjes) En 95% van de tijd doe ik het volgens hun niet goed. Kom echt niks verder zo :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

pkopf schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:19:
Uit de Engelse instructies:

Each filter is composed of 3 sheets:

Top Screen Filter:
1. sheet with blue tab
2. actual filter
3. clear sheet with rounded tab

Touch Screen Filter:
1. sheet with white tab
2. actual filter
3. oversized sheet

Aanbrengen:
1. Wipe the screen first
2. Remove sheet with rounded tab (for touch screen, remove oversized sheet).
3. Apply filter onto the NDS lite LCD panel.
4. Remove the final protective sheet from the filter (take care that the actual filter does not also peel off).

Hier is nog een link met een wat overkill procedure:
http://gbatemp.net/?act=ST&f=29&t=73503

Neem je tijd om het scherm goed schoon te maken, het aanbrengen van de filter is vrij eenvoudig.
Als je de filter er effe terug af wilt halen, b.v. om een luchtbel te verwijderen, licht een hoekje op met een scheermesje. Gaat allemaal vrij gemakkelijk en levert een goed resultaat op. Goed spul, vind ik.

Edit: Bij mij waren de lagen niet genummerd en een laag met rode sticker heb ik niet. Misschien bestaan er verschillende versies :)

[ Voor 4% gewijzigd door ambi op 08-08-2008 12:48 ]

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-05 23:03
ph4ge schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:57:
kan ik niet gewoon een amerikaanse adapter met verloopstuk gebruiken?
Op dealextreme
4.30 dollar de usb lader
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2381

1.97 dollar de usb kabel
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3401

voor +/- 5 euro ben je dan klaar... ik heb het ook gedaan. Us gekocht en nergens problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:01
Daar moet je mee oppassen, met die amerikaanse opladers. Je hebt namelijk verschillende. De ene ondersteunt ook 220V en de andere niet. De standaard opladers van de DS zijn alleen geschikt voor het land van aankoop (kwam ik op vakantie achter....)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Mijn scherm bevat ook veel diepe krassen, wat soms hinderlijk begint te worden bij lichtinval. Ik steek de schuld op het eerder genoemde Ninja Gaiden. Nu koop je op ebay voor minder dan 10 euro inc verzending een gloednieuw touchscreen. Is er iemand die het vervangen van dit scherm al eens geprobeerd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Exorcist schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 02:30:
Wat heb ik me vermaakt met Professor Layton and the Curious Village zeg. Zodra deze in NL uitkomt, koop ik hem direct. (Al heb ik de minder legale versie uitgespeeld). Dit spel is het waard :)
Waarom niet importeren? Ik heb bijna al mijn ds games uit de usa of van play-asia en ook mijn ds uit de USA. Lekker goedkoop en is toch regiovrij en alle games zijn veel eerder uit.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:16

Pierre

Van nature lui!

Hoi,

Voor de NDS Lite van mijn vriendin ben ik opzoek naar een metal case om haar Lite in op te bergen, heb er al wel gevonden van Mario en Zelda maar dat is niet waar ik naar opzoek ben. Ik zoek iets meer in de trend van een gewone metalen case (zoiets als DJ Koffer). Heeft iemand een idee waar ik zo'n ding kan krijgen.

Alvast bedankt.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Is er eigenlijk naast Zoo Keeper nog een andere variant van Bejeweled op de DS? Ik speel het nog wel eens met m'n vriendin in versus mode, maar hij houdt niks van scores bij. Alleen wie d'r steeds best out of three wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Puzzle Quest is ook een DS-versie van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Pierre61 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 16:35:
Hoi,

Voor de NDS Lite van mijn vriendin ben ik opzoek naar een metal case om haar Lite in op te bergen, heb er al wel gevonden van Mario en Zelda maar dat is niet waar ik naar opzoek ben. Ik zoek iets meer in de trend van een gewone metalen case (zoiets als DJ Koffer). Heeft iemand een idee waar ik zo'n ding kan krijgen.

Alvast bedankt.
Play-asia heeft er geloof ik en op ebay kun je er ook vinden. bijv deze http://cgi.ebay.nl/Ninten...m?IMSfp=TL080722091a10697

PS: geen mooi roze of leren tasje/hoesje voor je vriendin?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

Ik heb mijn DS ook gekocht via de US toendertijd. Ik gebruik gewoon een normale nederlandse oplader. Werkt perfect.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 19:43

Frostbite

🤦🏻‍♂️

apNia schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:19:
Is er eigenlijk naast Zoo Keeper nog een andere variant van Bejeweled op de DS? Ik speel het nog wel eens met m'n vriendin in versus mode, maar hij houdt niks van scores bij. Alleen wie d'r steeds best out of three wint.
7 Wonders :)

Is er ook voor de psp.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

jammer dat ie zo uitgebreid is gelijk met spreuken en allerlei dingen die haar als casual gamer waarschijnlijk gaat afschrikken.. ga 't misschien toch proberen though..
Sc0rPi0N schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:50:
[...]
7 Wonders :)

Is er ook voor de psp.
die's single player ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:37:
[...]

Play-asia heeft er geloof ik en op ebay kun je er ook vinden. bijv deze http://cgi.ebay.nl/Ninten...m?IMSfp=TL080722091a10697

PS: geen mooi roze of leren tasje/hoesje voor je vriendin?
Grapjas.

Maar even weer ontopic ik ben dus opzoek naar deze

Er zijn dus 5 verschillende kleuren echter ze worden in willekeurige volgorde verzonden 8)7 , lekker handig als je een zwarte wilt hebben.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Pierre61 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:32:
[...]

Grapjas.

Maar even weer ontopic ik ben dus opzoek naar ...
Wat 'grapjas' je 'm nou? Hij probeert te helpen hoor, of zie ik een grap over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

[...]

Er zijn dus 5 verschillende kleuren echter ze worden in willekeurige volgorde verzonden 8)7 , lekker handig als je een zwarte wilt hebben.
Dan mail je bol toch gewoon even :?

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
[...]

Grapjas.

http://www.playshop.nl/in...duct_info&products_id=898

Wel iets duurder, maar wel de zwarte :)

Is daar ook in andere kleuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

apNia schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:53:
[...]

Wat 'grapjas' je 'm nou? Hij probeert te helpen hoor, of zie ik een grap over het hoofd?
Met grapjas bedoel ik dat Roze oke, tuurlijk ben ik happy dat hij me helpt, heb je lange tenen of zo kom op zeg een grap moet toch kunnen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Pierre op 11-08-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

SaURoN schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 15:38:
[...]

http://www.playshop.nl/in...duct_info&products_id=898

Wel iets duurder, maar wel de zwarte :)

Is daar ook in andere kleuren :)
Hey bedankt, niet goed gezocht dus, thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Pierre61 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 15:40:
[...]

Met grapjas bedoel ik dat Roze oke, tuurlijk ben ik happy dat hij me helpt, heb je lange tenen of zo kom op zeg een grap moet toch kunnen :P
Vond 't niet zo'n gekke reply tbh :)

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:17
Weet er nog iemand spellen die lijken op Final Fantasy A2 of Dragonball Z Goku dentsu.
Ben al tijdje aan het zoeken, maar er zijn zoveel spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Gisteren de TakaTomy sliponsok en Hori screenprotectors ontvangen. De sok is wel erg leuk, maar niet geheel de kwaliteit die ik verwachte. Wilde graag iets hebben om de DS in te kunnen doen tijdens het vervoeren in een tas, maar vind een echte (stalen/plastic) case niet mooi, dus koos ik voor deze oplossing. De sok gaat helaas niet helemaal over de DS heen en de stof is ook niet zo dik dat het echt een stootje kan opvangen, maar gelukkig is hij wel mooi en biedt het voldoende bescherming tegen krassen. Niet echt een miskoop dus. En voor thuis is er altijd nog extra bescherming aanwezig.

De Hori protectors zijn wel een ramp tot nu toe. Kan me helemaal vinden in sommige horror verhalen die je hoort over luchtbellen en stofjes. Dacht eerst het touch gedeelte even te kunnen doen, maar dat ging dus anders. Continue luchtbellen en stof wat ik niet weg kreeg. Raakte zo gefrustreerd dat ik het maar even liet zitten en mijn aandacht op het bovenste scherm heb gevestigd. En ja hoor, die wel in één keer goed! Daarna het onderste scherm nog geprobeerd, maar geen lucky luke :/ Heb het schermpje toen maar terug gedaan in het doosje, morgen weer proberen.

Moet nu nog allemaal stof van de binnenkant van de protector halen (plakband... ?) en dan nog proberen het scherm schoon te maken. Hoop dat ik geen krassen heb gemaakt met al mijn gegoochel, zou wel heel erg ironisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-07 14:43
Zoals je zelf later al zegt: dit probleem bestaat alleen met niet-originele spellen. Omdat dat simpelweg onder warez valt is het dan ook niet de bedoeling om daar op GoT hulp voor te zoeken.

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 20-08-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272173

mss een domme vraag, maar waarom zijn de hoekjes onderaan de spellen gekleurd? kan zelf geen reden bedenken, jaartallen kunnen overeen komen, maar nog zijn dan de hoekjes van een andere kleur. Heeft t mss te maken met de ontwerper?
lees t wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Je bedoelt op de speldozen? Dat weet ik eigenlijk ook niet. Ik denk dat het met de uitgever te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Volgens mij met de regio van het spelen het soort genre :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Laatst online: 23:28

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Anoniem: 272173 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 14:53:
mss een domme vraag, maar waarom zijn de hoekjes onderaan de spellen gekleurd? kan zelf geen reden bedenken, jaartallen kunnen overeen komen, maar nog zijn dan de hoekjes van een andere kleur. Heeft t mss te maken met de ontwerper?
lees t wel.
SandaX in "Nintendo DS (Lite) - Deel 19"

Heb ik me ook ooit afgevraagd, blijkt te maken te hebben met het land / de regio waarin het spel wordt uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Nou ik heb het niet voor elkaar gekregen om de onderste screen protector er nog mooi op te krijgen. Er is teveel stof en troep op de protector gekomen en dat kreeg ik er niet meer vanaf met plakband, met als resultaat dat er een klein heuvellandschap ontstaat wanneer ik de protector er toch op probeer te wriemelen. Heb hem uiteindelijk maar weggegooid en besloten een nieuw setje te gaan kopen, heb ik in ieder geval wel alvast één scherm bescherming gegeven. Ben nu wel weer helemaal "into the DS". Was er een tijdje uit en deed er niks meer mee, maar ben nu weer verder gegaan met Phoenix Wright, dan heb ik Contact nog liggen, en binnenkort ook nog eens Zelda die wat liefde en aanraking verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Wellicht een tip: draai de warme kraan in de douche open, wacht even tot er veel damp in de badkamer hangt, douche uit, en plakken maar. :) Door de vochtige lucht dwarrelt er dan niet zoveel stof rond. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-07 13:53

ykz

Beschadigt al die vocht dan niet de DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ykz je moet hem wel even ergens anders leggen als je zelf onder de douche gaat staan he ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste