Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:48
Zijn er eigenlijk nog GOEDE spellen in de trand van Anno 1701.
Die heb ik echt helemaal grijs gespeeld (in continues mode) en 2x de campaign uitgespeeld. Maar nu ligt hij al een tijdje stil en ik wacht op een soortgelijk spel dus RTS/Simulatie achtig iets.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218559

Ik heb sinds gisteren een Sitecom WL-173 gekocht, eigenlijk om met mijn Wii online te gaan, maar wil ook proberen om online te mariokarten met de DS.

Ik heb de topics hier doorgelezen en ga met de tips aan de slag, ook ik had namenlijk de error dat hij wel het accespoint zag en kon benaderen maar geen internet verbinding kreeg, ik zal hieronder mijn voortgang melden.

p.s. met de Wii was ik zo online, nu de DS dus nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-07 08:50
Heb je de beveiliging op WPA staan? Dan zal het niet werken op de DS. DS ondersteunt enkel WEP beveiliging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218559

Hi bertalizer,

Ik heb inderdaad WEP beveiliging gekozen, dat had ik al wel gelezen, dus gelijk gedaan, heeft te maken met transmission rate wat ik hier - online met de DS... heb gelezen, en dat was ook eigenlijk het topic waar ik dit had willen en moeten posten, ik had me vergist doordat ik een nieuw ww had aangevraagd... zal daar nu mijn bevindingen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 18:46
Weet iemand nog toffe spellen met multiplayer? Zoals de mp van new super mario bros
of zoiets als bomberman. Gewoon lekker simpel met 2 (of 4) mensen tegen elkaar een beetje butsen en slopen :+ en daarmee veel lol maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Ben nu bezig met Prof Layton :) Erg leuk spelletje! Wel lastige puzzels af en toe, verder ook Picross aan het spelen, hoewel het wel grappig is vind ik het niet echt zijn geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik vond op Play-Asia een Nintendo-licensed media speler, de DS Vision. Ziet er interessant uit, maar wil graag weten of het alles afspeelt zonder dat je eerst moet converteren op de PC zoals met die Chinese-troep kaartjes wel het geval is. Iemand al een review gezien van deze adapter?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ari3 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:12:
Ik vond op Play-Asia een Nintendo-licensed media speler, de DS Vision. Ziet er interessant uit, maar wil graag weten of het alles afspeelt zonder dat je eerst moet converteren op de PC zoals met die Chinese-troep kaartjes wel het geval is. Iemand al een review gezien van deze adapter?
Volgens mij kun je alleen speciale gedownloads afspelen met DSVision.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
De vakantie staat voor de deur en ik heb eigenlijk weer het plan om 1 of 2 nieuwe games aan te schaffen voor mee op vakantie.

Iemand tips?

Wat ik al heb (en dus over het algemeen leuk vind)
- Tetris DS
- Mario Kart
- New Mario Bros
- Brain Training
- Brain Academy
- Mario & Sonic @ Olympic games
- Advance Wars: Dual Strike
- Trauma center: Under the knife
- Yoshi's Island
- Mario & Donkeykong March of the mini's (Erg kort, maar wel leuk)

En nu vergeet ik er volgens mij nog een paar, maar di tis wel ongeveer wat ik regelmatig speel...

[ Voor 6% gewijzigd door Sander op 30-06-2008 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:23

On_E

Housemusic

Final Fantasy Tactics !

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik heb me de laatste weken heel goed vermaakt met Picross.
Damn wat is die puzzelgame verslavend zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

sander- schreef op maandag 30 juni 2008 @ 18:31:
De vakantie staat voor de deur en ik heb eigenlijk weer het plan om 1 of 2 nieuwe games aan te schaffen voor mee op vakantie.

Iemand tips?

Wat ik al heb (en dus over het algemeen leuk vind)
- Tetris DS
- Mario Kart
- New Mario Bros
- Brain Training
- Brain Academy
- Mario & Sonic @ Olympic games
- Advance Wars: Dual Strike
- Trauma center: Under the knife
- Yoshi's Island
- Mario & Donkeykong March of the mini's (Erg kort, maar wel leuk)

En nu vergeet ik er volgens mij nog een paar, maar di tis wel ongeveer wat ik regelmatig speel...
Advance Wars: Dark Conflict, Kirby's Power Paintbrush, Sonic Rush Adventure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Zo, het vakantiegeld van papas heeft ook een goeie bestemming gevonden, twee DS lites voor de kinderen...
En dan moeten er natuurlijk ook spelletjes komen... iemand tips voor leuke spelletjes voor kinderen van 5/6 jaar oud?

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Chrono Trigger voor de DS aangekondigd.

Chrono Trigger DS.

[ Voor 24% gewijzigd door Icelus op 02-07-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:45

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Gaat iemand dit nog proberen:

http://www.itwire.com/content/view/19042/532/

Lijkt me super lachen :D en het schijnt best te werken :D

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Jamal schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:51:
Zo, het vakantiegeld van papas heeft ook een goeie bestemming gevonden, twee DS lites voor de kinderen...
En dan moeten er natuurlijk ook spelletjes komen... iemand tips voor leuke spelletjes voor kinderen van 5/6 jaar oud?
Icelus in "Nintendo DS (Lite) - Deel 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:40

Shabbaman

Got love?

harley schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 17:27:
Zijn er eigenlijk nog GOEDE spellen in de trand van Anno 1701.
Die heb ik echt helemaal grijs gespeeld (in continues mode) en 2x de campaign uitgespeeld. Maar nu ligt hij al een tijdje stil en ik wacht op een soortgelijk spel dus RTS/Simulatie achtig iets.
Civilization Revolution, vanaf deze week te koop.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
zijn er nog leuke RPG games voor de DS? Op de GBA heb ik me bijvoorbeeld heel goed vermaakt met de Golden Sun serie, iets in die stijl zoek ik ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
droevig weinig eigenlijk...maar je kan wel eens DragonQuest: monsters proberen. Heel genietbare RPG, is wat een kruising tussen het "originele" dragonquest en pokémon.
Als je rpg's wilt op je handheld kan je best gaan kijken naar de gba games, daar vind je héle goede remakes terug. Tales of Phantasia en Final Fantasy 6 (US import) zijn dikke aanraders ;)

Het is al een tijdje aangekondigd, maar ik kwam het een paar dagen geleden pas te weten: Het beste handheld game ooit (hoezo, fanboy? :p) krijgt een vervolg. Gyakuten Kenji, aka "Perfect Prosecutor" is aangekondigd. Met Edgeworth in de hoofdrol.
Afbeeldingslocatie: http://www.court-records.net/arts/kenji/19.png
* boe2 is zo blij als een kind in een speelgoedwinkel

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

addictive schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:05:
zijn er nog leuke RPG games voor de DS? Op de GBA heb ik me bijvoorbeeld heel goed vermaakt met de Golden Sun serie, iets in die stijl zoek ik ^^
Binnenkort FF IV uit :) Is een top spel!

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

The World Ends With You is 1 van de tofste RPGs van het moment, die is zeker aan te raden. (is ook best vernieuwend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
The world ends with you vond ik dan weer onnoemelijk saai :|. Dik respect voor de studio (de kingdom hearts reeks was geniaal), maar met "The world ends with you" slaan ze toch wel de bal mis vind ik. Vijandjes aantikken, gepraat over hoe cool/modieus dit en dat is, repeat :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

woohoo! nog even en dan is Guitarhero On Tour uit :) M'n zusje had het al in pre-order gezet, dus zodra hij uit is wordtie verstuurd :)
Lijkt me best gaaf, guitarhero op de DS :P

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 11:58

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zit er over te denken om een DS aan te schaffen. Nu vind ik die Crimson Red wel een mooie kleur, maar kan ik die ook in Nederland normaal verkrijgen?

Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.slashgear.com/gallery/data_files/1/4/6/New-DS-with-Brain-Age-2.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Zeror op 12-07-2008 16:18 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

De gameshop heeft die DS. Op de site staat hij niet maar toen ik mijn DS vorige week gehaald had werd er gevraagd welke kleur ik wou en ze noemde onder andere zwart met rood.

Heb voor morgen in de auto een Snes emulator op me DS gezet, kan ik eindelijk weer eens Super R-type, goof troop en gradius spelen. Moet ze hier ergens origineel in de kast hebben, maar dat heeft geen zin voor in de auto.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Rakkerzero schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:16:
Ik zit er over te denken om een DS aan te schaffen. Nu vind ik die Crimson Red wel een mooie kleur, maar kan ik die ook in Nederland normaal verkrijgen?

Deze dus:
[afbeelding]
Ik heb hem vorig jaar uit de USA geimporteerd via een vriend, was toen in NL niet te krijgen (en daar goedkoper :P). Hoe het nu is weet ik niet, zag vandaag toevallig ook babyblauw en roze etc liggne bij mediamarkt, gruwelijk lelijk als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
sander- schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:44:
[...]

Ik heb hem vorig jaar uit de USA geimporteerd via een vriend, was toen in NL niet te krijgen (en daar goedkoper :P). Hoe het nu is weet ik niet, zag vandaag toevallig ook babyblauw en roze etc liggne bij mediamarkt, gruwelijk lelijk als je het mij vraagt.
Leuk voor de doelgroep eh die kleurtjes ;)

Heb zelf een witte maar achteraf gezien toch liever een zwarte gehad, komen de kleuren mooier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Een zwarte ben ik nog aan het overwegen, maar die crimson/zwarte is gewoon veel mooier :)
En ik wil hem graag in een winkel kopen en niet van marktplaats.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Oh, die Enamel Navy kleur is ook mooi :o
Maar 160 euro :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Tja het is import, en dat betaal je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

90710 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:19:
Tja het is import, en dat betaal je ;)
Hebben ze hem niet op Play-Asia of zo?

Import producten horen door de lage dollar eigenlijk goedkoper te zijn en niet duurder zoals nu het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De zwart-rode lag gewoon bij de intertoys hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Rakkerzero schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:05:
[...]

Die heb ik alweer een paar jaar in mijn bezit.
Op de Japanse releasedatum heb ik 'm bij Play-Asia gekocht :)
Erg mooi kleurtje inderdaad. Helemaal IRL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ga vandaag maar eens wat winkels langs om te kijken of ze die zwart/rode ergens hebben liggen. Ook ff bij intertoys kijken (thx blaataaps voor de tip :) )
Binnen een paar dagen moet ook mijn flashcard voor de DS binnenkomen en dan kan ik beginnen met mobiel gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Rakkerzero schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:05:
[...]

Daar heb ik nog twee uur voor in de rij gelegen in Japan in de vrieskou. Je moet er wat voor over hebben als je 'dinnetje een DS wilt. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

IS die Gloss silver btw nu grijs met een glanslaagje of echt silverkleurig? Want die wil ik ook nog wel overwegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-07 08:03
Anders moet je kijken of je hem via een importkanaal zoals http://www.productenuitamerika.nl. Dat betaal je voor een ds 109 dollar + 40 dollar verzendkosten.
Dan kom je op 90 euro ongeveer.

[ Voor 4% gewijzigd door GrumpyGamerDad op 15-07-2008 12:12 ]

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 17:54
GTA aangekondigd voor de DS :o :D Ik ben benieuwd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

JanW schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:49:
GTA aangekondigd voor de DS :o :D Ik ben benieuwd :9
Zie het net, erg vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik ben benieuwd of het een 3d engine gebruikt of dat het weer net zoals de oude GTA games zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-07 14:41
Walkman schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:06:
Ik ben benieuwd of het een 3d engine gebruikt of dat het weer net zoals de oude GTA games zal zijn...
Ik denk persoonlijk het laatste.
Het zou althans wel een slimme move zijn, daar ik denk dat de hardware niet voor een waardige full 3D enviroment is opgewassen.
Doe dan maar een mooie uitgewerkte top down view met (semi) 3D graphics.
Ik las in het launch bericht dat het spel bestuurt zou worden met voornamelijk de stylus?
Dat zou nog een indicator kunnen zijn dat het geen full 3D view gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Darkwolf_1982 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 07:47:
[...]

Ik denk persoonlijk het laatste.
Het zou althans wel een slimme move zijn, daar ik denk dat de hardware niet voor een waardige full 3D enviroment is opgewassen.
Doe dan maar een mooie uitgewerkte top down view met (semi) 3D graphics.
Ik las in het launch bericht dat het spel bestuurt zou worden met voornamelijk de stylus?
Dat zou nog een indicator kunnen zijn dat het geen full 3D view gaat worden.
Tsja, het kan natuurlijk wel 3d zijn...kijk bijvoorbeeld naar Tony Hawk of zoiets als Zelda of Mario DS, 3d is wel degelijk mogelijk...tot we screenshots zien is het eigenlijk allemaal speculatie, maar zelf zou ik toch de voorkeur hebben voor een 3d versie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Vergeet niet dat GTA2 ook 3D was en deze top-down was. Deze stijl is eigenlijk nog de beste voor de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb een vraagje over homebrew software voor de DS.

Ik zoek een goede music player voor de DS om op een flashkaart te zetten. Er moeten mp3, wma, ogg etc.. mee af te spelen zijn.
Iemand die er eentje weet toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Moonshell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Laatst online: 04-07 13:27
Ik dacht, cool, Popolous op de DS, shit is in het Japans, dus ik kwam niet echt door de tutorial heen :D Iemand nog aanraders? Civilization heb ik ook wel weer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

stijnislike schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:50:
Ik dacht, cool, Popolous op de DS, shit is in het Japans, dus ik kwam niet echt door de tutorial heen :D Iemand nog aanraders? Civilization heb ik ook wel weer gezien.
Final Fantasy Tactics ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ben net begonnen met Civilization en ik vind het tot nu toe nog wel erg kewl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

stijnislike schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:50:
Jij koopt spelletjes in het japans om er vervolgens achter te komen dat ze japans zijn :+ Niet de slimste move.

Ik koop tenminste japanse spelletjes als er een paddle controller bij zit zodat ik vervolgens space invader extreme met paddle controller kan spelen :Y

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xingchen
  • Laatst online: 28-06 14:33
Hé, ik heb een vraagje over m'n ds die ik net heb aangeschaft. Hij maakt een geluid alsof er intern een onderdeeltje los zit als ik de ds heen en weer beweeg/kantel. Hoort dit zo of zit er één of andere mechanisme in de ds die dit hoort te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
xingchen schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:02:
Hé, ik heb een vraagje over m'n ds die ik net heb aangeschaft. Hij maakt een geluid alsof er intern een onderdeeltje los zit als ik de ds heen en weer beweeg/kantel. Hoort dit zo of zit er één of andere mechanisme in de ds die dit hoort te doen?
Je hoort niets te horen nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
xingchen schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:02:
Ruilen dat ding. Als je het ding schud mag je niets horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xingchen
Ok bedankt, ga ik zo terug met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Zit je pennetje er nog in toevallig? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xingchen
Nee dat is het niet. Lijkt wel of er iets heen en weer rolt in m'n ds.
Dacht eerst dat het misschien een high-tech balanceermechanisme (soort balletje) was ofzo :+ . Ben er niet zo bekend mee namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

xingchen schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:45:
Nee dat is het niet. Lijkt wel of er iets heen en weer rolt in m'n ds.
Dacht eerst dat het misschien een high-tech balanceermechanisme (soort balletje) was ofzo :+ . Ben er niet zo bekend mee namelijk.
Er is maar 1 manier om erachter te komen wat het nu is en dat is de DS openmaken. Alleen dat vervalt volgens mij wel de garantie. Dus je kan beter teruggaan naar de winkel waar je de DS gekocht hebt en een nieuwe eisen.
En ik mag hopen voor je dat je nog geen screen protector sticker erop hebt aangebracht, want met dat erop nemen ze je DS waarschijnlijk niet terug.

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 18-07-2008 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
On_E schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:33:
[...]

Final Fantasy Tactics ?
Bleh, ik vond de overige FF's niet echt heel tof, maar ik zal hem even proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
disjfa schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:41:
[...]
Jij koopt spelletjes in het japans om er vervolgens achter te komen dat ze japans zijn :+ Niet de slimste move.
Iets zegt me dat hij ze niet koopt ;)
Rakkerzero schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:50:
[...]

Er is maar 1 manier om erachter te komen wat het nu is en dat is de DS openmaken. Alleen dat vervalt volgens mij wel de garantie. Dus je kan beter teruggaan naar de winkel waar je de DS gekocht hebt en een nieuwe eisen.
En ik mag hopen voor je dat je nog geen screen protector sticker erop hebt aangebracht, want met dat erop nemen ze je DS waarschijnlijk niet terug.
Ehrm, een Hori kun je er afhalen zonder dat je er iets van ziet hoor :? (is ook geen sticker)

[ Voor 19% gewijzigd door pagani op 18-07-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
stijnislike schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:45:
[...]

Bleh, ik vond de overige FF's niet echt heel tof, maar ik zal hem even proberen!
*slap*
final fantasy tactics is het enige deftige dat er de laatste jaren uitkomt dat de naam "final fantasy" draagt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Er zullen hier niet veel mensen zijn die Rythm Tengoku kennen aangezien het enkel in Japan is uitgebracht. Het was een geniaal ritmespel van de makers van Wario Ware. Om je een idee te geven hoe het spel was, een filmpje:

(en om op te scheppen, ik heb op ALLES behalve de drumsolos een perfecte score in rythm tengoku :p).

Waarom vertel ik dit? Wel: een nieuwe versie voor de DS is aangekondigd merk ik zonet!: Rythm Tengoku Gold komt eind deze maand uit in Japan. Nog sterker nieuws: hij wordt vertaald naar het Engels en zal gereleased worden in de US (over EU is nog niets geweten). Waarom nintendo dit niet vermeld heeft op de E3 persvoorstelling is me een raadsel, want de eerste titel was echt wel steengoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Word hij vertaald :o Dan wacht ik nog even met kopen. Was van plan die game over 3 weken te bestellen :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
Boeboe schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:08:
Er zullen hier niet veel mensen zijn die Rythm Tengoku kennen aangezien het enkel in Japan is uitgebracht. Het was een geniaal ritmespel van de makers van Wario Ware. Om je een idee te geven hoe het spel was, een filmpje:
[video]
(en om op te scheppen, ik heb op ALLES behalve de drumsolos een perfecte score in rythm tengoku :p).

Waarom vertel ik dit? Wel: een nieuwe versie voor de DS is aangekondigd merk ik zonet!: Rythm Tengoku Gold komt eind deze maand uit in Japan. Nog sterker nieuws: hij wordt vertaald naar het Engels en zal gereleased worden in de US (over EU is nog niets geweten). Waarom nintendo dit niet vermeld heeft op de E3 persvoorstelling is me een raadsel, want de eerste titel was echt wel steengoed.
Het zal wel aan mij liggen, maar het ziet er niet uit ;)
Als je bent uitgekeken op elite beat agents en ouendan, is dit dan een goede muzikale vervanger??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-07 09:12
Hey allemaal

Ik heb een groot probleem met mijn ds lite. Zoals bekent had deze de bekende scharnier probleem. Deze is nooit gerepareerd geweest. (Was niet van mij, maar van mijn neef en hij had het zelfs niet door en ik kreeg hem.) Toen ik hem kreeg, was de scharnier helemaal los (zoals deze http://speaker.game-hackers.com/other/brokends/5.jpg). Dus mijn ds hing als het ware alleen aan het verbinding van het scherm. Voor mij was het geen probleem, ik heb een niewe behuizing gekocht bij DX en ging het reparen. Tijdens het uiteenhalen ben ik eigenlijk verkeerd te werk gegaan. Eerst heb ik de bovenkant los gemaakt omdat het zowat los hing en voorzichtig moest zijn omwille van het scherm en daarna het batterij en co. Nadien zag ik dat ik een drie-ster schroevendraaier nodig had. Dus ik monteer alles terug zodat ik niks kwijtraak, maar dan is het misgelopen

Mijn ds wil niet meer opstarten. Ik krijg geen beeld meer, de groene licht gaat heel even aan en dan valt het uit. Ik denk dat ik alles goed verkloot heb. Ik weet wel niet waar het probleem zit. Alle bedrading zit goed en ik denk dat het met de batterij te maken heeft (kortsluiting ofzo). Ik moest allereerst de batterij eruit halen en dan te werk gaan, maar ik heb het natuurlijk niet gedaan wat de oorzaak kan zijn. Kan iemand me zeggen of ik mijn ds nog kan redden of kan ik hem gaan begraven? |:(
Hopelijk krijg ik snel antwoord en kunnen jullie deze arme jongen eens helpen

Ja, ik weet. Ik ben dom geweest door niet even op google te zoeken hoe ik tewerk moest gaan, maar iedereen maakt fouten, ik kan er ook niks aan dat ik een mens ben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Gatverdamme. Ik zit met een productiefout in de DS. Het valt mij nu pas op na een 3 dagen spelen dat het bovenste schermpje scheef in de DS zit. Het schermpje zit ongeveer 1,5 millimeter naar links. Daarnaast slaan verschillende spellen gewoon vast tijdens het spelen. En nee, dat komt niet doordat ik via een flashkaartje speel. De spellen die ik speel, o.a. Pokemon Mystery Dungeon Darkness, Castlevania, Mario Kart, werkten wel gewoon goed bij mijn broertjes DS welke dezelfde flashkaart heeft. Aangezien de flashkaart via microSD werkt, heb ik uiteraard ook een andere microSD kaartje geprobeerd en daar hetzelfde probleem.

Ik vermoed dus gewoon een brakke DS. Jammer dat de klantenservice/tech dienst van Nintendo niet in het weekend bereikbaar is. :(
Ik ga er maar eens mee terug naar de Mediamarkt.

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 19-07-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
*zucht* en als je nu eens via een origineel spel probeert? Natuurlijk ligt het aan niet door nintendo ondersteunde hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
Idd, probeer eerst maar eens een legaal spel met orginele cartridge en als het apparaat daarna nog steeds kuren geeft dan heb je een probleem. Doet ie het wel met orgineel dan heb je alsnog pech :)

Ik werk zelf in een winkel waarbij ik ook iemand met een DS had die zo'n R4 kaartje gebruikte.
Ze zaten te klagen dat de spellen het eerst wel deden en sinds kort niet meer. We probeerden een legale en hij deed het. Ze wouden dat we hem opstuurden naar de fabrikant, maar wel met de melding dat er met zo'n r4 kaartje werd gewerkt.

nintendo zei: zoek het zelf maar uit. Klant pist, maar ja eigen schuld. Het is niet zo dat we de klanten willen naaien, maar willen ze recht hebben op de garantie, dan moet je dat soort dingen niet doen. Ik zeg tegen de klanten, als je met r4 wil beginnen, doe het dan na de garantie periode.

[ Voor 21% gewijzigd door Apocalyptus op 19-07-2008 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
disjfa schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:41:
[...]

Ik koop tenminste japanse spelletjes als er een paddle controller bij zit zodat ik vervolgens space invader extreme met paddle controller kan spelen :Y
ach, ik heb Populous ondertussen in het enge(r)ls, toch niet echt mijn game.

Ik kan nog steeds niet wachten op korg synth die binnenkort in japan uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Ok, na zeer veel zoekwerk kom ik eigenlijk maar niet aan het antwoord op de volgende vraag:
Hoe ervaren linkshandigen dit ding? Ik ben linkshandig, heb er wel eens 1 vast gehad, maar merkte toen al meteen dat ik stond te klunzen. Is er ook 1 op de markt die mensen die linkshandig zijn, heb je daar bepaalde instellingen voor, etc?

20 topics ds, 18 topics ds light, en nog wat andere topics geven me hier geen info over, terwijl het me eigenlijk best een groot punt lijkt, ik kan met rechts niet met een pen overweg, laat staan met een stylus, maar daar is de ds wel voor gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
* boe2 is linkshandig

Ik speel ook effectief linkshandig. De games waarbij dit potentiëel problemen kan opleveren geven je de optie om de controls daarop aan te passen. In het geval van brain age en gelijkaardige games (daarmee bedoel ik: waar je je DS een kwart moet draaien) wordt zelfs het hele beeld omgedraaid zodat je je DS ook kan omdraaien zodat je touchscreen aan de linkerkant zit. Bij "gewone" games waar de d-pad gebruikt wordt, worden de controls dan aan de rechterknoppen (die ook in d-pad vorm zitten, voor een goede reden) gemapped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

Anoniem: 104562 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 00:05:
Ok, na zeer veel zoekwerk kom ik eigenlijk maar niet aan het antwoord op de volgende vraag:
Hoe ervaren linkshandigen dit ding? Ik ben linkshandig, heb er wel eens 1 vast gehad, maar merkte toen al meteen dat ik stond te klunzen. Is er ook 1 op de markt die mensen die linkshandig zijn, heb je daar bepaalde instellingen voor, etc?

20 topics ds, 18 topics ds light, en nog wat andere topics geven me hier geen info over, terwijl het me eigenlijk best een groot punt lijkt, ik kan met rechts niet met een pen overweg, laat staan met een stylus, maar daar is de ds wel voor gemaakt...
Bij de meeste spellen maakt het niets uit omdat je bijna alles met de pen doet. Bij dat gebruik van de pen maakt het natuurlijk geen donder uit of je die in de ene of de andere hand houdt. Bij de Brain Training games, waarbij de DS op z'n zij gehouden wordt, stel je in of je links of rechtshandig bent. Wellicht dat je daarom in de winkel aan het klunzen was? Verder zit de vierpunts druktoets natuurlijk op een vaste plaats, maar waarschijnlijk ben je al gewend die met links te bedienen en de knoppen met rechts?

Oh en de 'light' editie heet Nintendo DS Lite trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Ah kijk, nuttige informatie die in de winkel uitbleef!
Wil eik ook zo'n ding gaan kopen, de prijzen zijn niet schrikbarend meer, en zo overleef je 3 en half uur treinen ook wat beter wekelijks:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Apocalyptus schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 14:11:
Ik werk zelf in een winkel waarbij ik ook iemand met een DS had die zo'n R4 kaartje gebruikte.
Ze zaten te klagen dat de spellen het eerst wel deden en sinds kort niet meer. We probeerden een legale en hij deed het. Ze wouden dat we hem opstuurden naar de fabrikant, maar wel met de melding dat er met zo'n r4 kaartje werd gewerkt.

nintendo zei: zoek het zelf maar uit. Klant pist, maar ja eigen schuld. Het is niet zo dat we de klanten willen naaien, maar willen ze recht hebben op de garantie, dan moet je dat soort dingen niet doen. Ik zeg tegen de klanten, als je met r4 wil beginnen, doe het dan na de garantie periode.
In de handleiding staat duidelijk dat er geen garantie geldt bij gebruik van niet-Nintendo producten. Apart dat men hem wel laat opsturen..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Mudi schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 00:17:
Hey allemaal

Ik heb een groot probleem met mijn ds lite. Zoals bekent had deze de bekende scharnier probleem. Deze is nooit gerepareerd geweest. (Was niet van mij, maar van mijn neef en hij had het zelfs niet door en ik kreeg hem.) Toen ik hem kreeg, was de scharnier helemaal los (zoals deze http://speaker.game-hackers.com/other/brokends/5.jpg). Dus mijn ds hing als het ware alleen aan het verbinding van het scherm. Voor mij was het geen probleem, ik heb een niewe behuizing gekocht bij DX en ging het reparen. Tijdens het uiteenhalen ben ik eigenlijk verkeerd te werk gegaan. Eerst heb ik de bovenkant los gemaakt omdat het zowat los hing en voorzichtig moest zijn omwille van het scherm en daarna het batterij en co. Nadien zag ik dat ik een drie-ster schroevendraaier nodig had. Dus ik monteer alles terug zodat ik niks kwijtraak, maar dan is het misgelopen

Mijn ds wil niet meer opstarten. Ik krijg geen beeld meer, de groene licht gaat heel even aan en dan valt het uit. Ik denk dat ik alles goed verkloot heb. Ik weet wel niet waar het probleem zit. Alle bedrading zit goed en ik denk dat het met de batterij te maken heeft (kortsluiting ofzo). Ik moest allereerst de batterij eruit halen en dan te werk gaan, maar ik heb het natuurlijk niet gedaan wat de oorzaak kan zijn. Kan iemand me zeggen of ik mijn ds nog kan redden of kan ik hem gaan begraven? |:(
Hopelijk krijg ik snel antwoord en kunnen jullie deze arme jongen eens helpen

Ja, ik weet. Ik ben dom geweest door niet even op google te zoeken hoe ik tewerk moest gaan, maar iedereen maakt fouten, ik kan er ook niks aan dat ik een mens ben 8)7
Niemand die mij kan helpen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mudi schreef op zondag 20 juli 2008 @ 13:44:
[...]

Niemand die mij kan helpen ;(
Je moet gewoon naar een reparatie service gaan. Het is wel duidelijk dat je het niet zelf gaat oplossen. Wat wil je dat wij gaan zeggen? "O doe dat draadje ff daar en dan zijn al je problemen weg"? Het enige wat je anders nog kan doen is veel filmpjes en foto's op internet te zoeken en bekijken om uit te vinden waar de jouwe afwijkt van hoe ie hoort te zitten. Maar er bestaat natuurlijk een redelijke kans dat je al iets hebt laten doorbranden ofzo. Zoek een reparatieservice in de buurt, ga naar Nintendo (hebben die ook wat te lachen) of koop een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Icelus schreef op zondag 20 juli 2008 @ 11:59:
[...]
In de handleiding staat duidelijk dat er geen garantie geldt bij gebruik van niet-Nintendo producten. Apart dat men hem wel laat opsturen..!
Dat dat in de handleiding staat maakt zo'n clausule nog niet wettelijk. Stel je voor dat een autofabrikant in de handleiding zet dat je alleen garantie krijgt als je hun eigen benzine gebruikt. Het is hetzelfde als met die zogenaamde seals op computer systemen. Zeker in de eerste zes maanden, waarin de bewijslast van oneigenlijk gebruik altijd bij de fabrikant ligt. (wettelijk vastgestelde termijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb inmiddels mn probleem dat spellen steeds vastlopen in met mn flashkaart opgelost. Het bleek een brakke microSD-kaart te zijn.

- update -
Het is zelfs zo dat mijn huidige 2 SDkaarten te traag zijn qua schrijfsnelheid. Nu maar eentje die 3x zo snel is besteld.

Maar wat ik wel vaag vind is dat mn scherm scheef in de DS zit. Niet dat het vervelend is ofzo, maar ik kweenie in hoeverre dit problemen kan opleveren tijdens het spelen. :S

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 21-07-2008 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Anoniem: 117981 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 14:25:
[...]

Je moet gewoon naar een reparatie service gaan. Het is wel duidelijk dat je het niet zelf gaat oplossen. Wat wil je dat wij gaan zeggen? "O doe dat draadje ff daar en dan zijn al je problemen weg"? Het enige wat je anders nog kan doen is veel filmpjes en foto's op internet te zoeken en bekijken om uit te vinden waar de jouwe afwijkt van hoe ie hoort te zitten. Maar er bestaat natuurlijk een redelijke kans dat je al iets hebt laten doorbranden ofzo. Zoek een reparatieservice in de buurt, ga naar Nintendo (hebben die ook wat te lachen) of koop een nieuwe.
Amai merci
Ik zal hem maar dan weggooien, want reparatie zelf in deze tijd kost steeds meer dan een nieuwe. Heel erg bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Walkman schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:26:
Tsja, het kan natuurlijk wel 3d zijn...kijk bijvoorbeeld naar Tony Hawk of zoiets als Zelda of Mario DS, 3d is wel degelijk mogelijk...tot we screenshots zien is het eigenlijk allemaal speculatie, maar zelf zou ik toch de voorkeur hebben voor een 3d versie....
Ik zou die voorkeur in het teniet gooien als je de 3D versie bedoeld zoals die vanaf GTA 3.
Tonyhawk, Mario en zeker spellen als Zelda zijn totaal niet te vergelijken met een complete 3D stad met auto's, (straat) objecten, voetgangers en dan nog de stad zelf natuurlijk.
De DS heeft veel in in pacht, maar de polycount en aantal textures die vereist zouden zijn voor een complete 3D wereld is ongekend hoog. Ze zouden moedig maar dom zijn om dat uberhaupt te gaan proberen.
Nee, wat ik boven al zei verwoord Boeboe nog eens heel realistisch:
Boeboe schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:05:
Vergeet niet dat GTA2 ook 3D was en deze top-down was. Deze stijl is eigenlijk nog de beste voor de DS.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Mudi schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:51:
Amai merci
Ik zal hem maar dan weggooien, want reparatie zelf in deze tijd kost steeds meer dan een nieuwe. Heel erg bedankt
Gewoon dat ding naar Nintendo brengen/sturen. Kansje dat ze hem gewoon gratis repareren voor je, en anders doen ze dat vaak tegen een goedkoop tarief. Or so I've heard... :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Komen er de laatste tijd eigenlijk nog wel echt goede games uit voor de DS? Ik heb nu civilisation en die vind ik nog wel leuk om te spelen, maar toppers zoals the new super mario bro's of mario kart ds etc zie ik niet echt meer verschijnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Final Fantasy Tactics is erg goed en nog niet zo oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

SaURoN schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:01:
Komen er de laatste tijd eigenlijk nog wel echt goede games uit voor de DS? Ik heb nu civilisation en die vind ik nog wel leuk om te spelen, maar toppers zoals the new super mario bro's of mario kart ds etc zie ik niet echt meer verschijnen :(
Ik vind Wario - Master of Disquise erg grappig. Gebruikt ook goed de touch mogelijkheden van de DS. Persoonlijk vind ik het een fijne Wario game waar weer de nodige humor in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Dr.Layton and the curious village is ook een aanrader als je van allerlei soorten puzzels houdt, daarnaast is de sfeer van het spel fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Tegen de tijd dat je met deze lijst klaar bent zijn er vast wel weer wat nieuwe toppers uit. :+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Laatst online: 31-10-2020
Darkwolf_1982 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:29:
[...]

Ok, nu neem je mij echt in de zeik.
Mijn accu gaat (welliswaar op de hoogste brightness) 3,5 uur max mee en mijn DS is misschien nu net een half jaar oud.
Zoals Sauron al vraagt: is dit echt te behalen met de laagste brightness setting ofzo?
Dan nog vind ik 10-15 uur echt idioot veel en klopt volgens mij niet.
Dit is ook niet wat word aangegeven bij de officieele specs van Nintendo qua batterij levensduur.
Jawel hoor, ik weet zeker dat ik ooit ergens heb gelezen dat ie er 12 uur mee kon doen als je hem op de laagste brightness setting zet.
In het begin deed ie van mij er ook uuuuuuuuuuren over voordat ie leeg was. Geen grap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Heeft iemand toevallig een geheime site waar ze Nintendo DS Browser Lite heel goedkoop verkopen? :P
Ik ben echt te beroerd om er 30+ euro voor uit te geven haha.

Ebay e.d. al geprobeerd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

De DS browser word compleet niet meer ondersteund. Veel plezier met zoeken :P Maar het is zonde van je geld.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkopf
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-04 12:53
disjfa schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:05:
De DS browser word compleet niet meer ondersteund. Veel plezier met zoeken :P Maar het is zonde van je geld.
Het is toch gewoon Opera onder de motorkap? Wat bedoel je met niet ondersteund?

wild mutant space hamsters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
MrsRossi schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:53:
Jawel hoor, ik weet zeker dat ik ooit ergens heb gelezen dat ie er 12 uur mee kon doen als je hem op de laagste brightness setting zet.
In het begin deed ie van mij er ook uuuuuuuuuuren over voordat ie leeg was. Geen grap!
Laatste brightness setting maakt het al iets aannemelijker.
Misschien komt het ook omdat ik een flash kaart gebruik?
Ondertussen heb ik een andere ("die ene" die real-time saves ondersteunt) en schijnt 1,5 - 2,0 uur extra batterij power te geven aan mijn DS vergeleken met mijn "oude" flash kaart.
Daar ik deze net binnen heb, moet ik dit nog even meten.
Dan zou ik ongeveer tegen de 6 uur moeten aan zitten.
Oh ja, ik game zelf dus altijd met hoogste brightness level.
pkopf schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:10:
Het is toch gewoon Opera onder de motorkap? Wat bedoel je met niet ondersteund?
Browsers worden continu verbeterd, welke je ook gebruikt.
Ik denk dat daar de ondersteuning in is gestaakt.
Wellicht dat het nu niks uitmaakt, maar later misschien weer stukken meer.
Afhankelijk van welk soort sites je bezoekt. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 22-07-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

IK heb vandaag "New International Track and Field" zitten spelen. Damn, das wel een grappig spelletje. Veel spelletjes vergen overigens wel veel oefening, maar alles moet wel via het touch-principe gedaan worden.
Dus hardrennen door de stylus snel heen en weer over je scherm te bewegen. Of koprollen maken door met de stylus op het scherm rondjes te maken heel snel enzo. Echt cool :)
En goeie scores worden beloond met punten om extra outfits te unlocken enzo :P

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 22-07-2008 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Opera is zonde van je geld. Zie ook de reviews die op internet rondzwerven.

Trouwens hier al mensen met guitar hero ik ben er erg benieuwd naar, maar ik twijfel nog om hem te kopen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:50:
[...]

Laatste brightness setting maakt het al iets aannemelijker.
Misschien komt het ook omdat ik een flash kaart gebruik?
Ondertussen heb ik een andere ("die ene" die real-time saves ondersteunt) en schijnt 1,5 - 2,0 uur extra batterij power te geven aan mijn DS vergeleken met mijn "oude" flash kaart.
Daar ik deze net binnen heb, moet ik dit nog even meten.
Dan zou ik ongeveer tegen de 6 uur moeten aan zitten.
Oh ja, ik game zelf dus altijd met hoogste brightness level.

[...]

Browsers worden continu verbeterd, welke je ook gebruikt.
Ik denk dat daar de ondersteuning in is gestaakt.
Wellicht dat het nu niks uitmaakt, maar later misschien weer stukken meer.
Afhankelijk van welk soort sites je bezoekt. :)
Ik gebruik ook een flashkaart. Dus dat maakt niks uit.

En DS Browser wil ik alleen maar voor checken van m'n mail e.d...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Zo das een flinke verbetering zeg. Er zit nu echt veel meer sfeer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik ging direct al dood bij die Mist Dragon in FFIV.

Even wennen weer aan het hele FF-principe denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
On_E schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:16:

Dat probleem heb ik dus ook.
En dat is exact de reden waarom ik met FF III heel snel gestopt was.
Snap er geen hol van! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:16:

Same :X en ik maar denken dat ik nog redelijk spelletjes kon spelen O-) niet dus haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:58:
Opera is zonde van je geld. Zie ook de reviews die op internet rondzwerven.

Trouwens hier al mensen met guitar hero ik ben er erg benieuwd naar, maar ik twijfel nog om hem te kopen.
Ik heb em! :)
Is leuk spelen, maar sommige mensen (o.a. m'n vriendin) melden dat ze er last van hun pols van krijgen. Dan gaat het om de pols waar mee de DS vastgehouden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194290

Hmm,
Ik heb sinds kort ook weer een DS-lite,
Vorige verkocht aan neefje, maar kreeg "spijt"
Nu lijkt het alleen net of de schermen wat minder helder zijn als die van m'n oude DS, is dat mogelijk?
Ook lijkt het of er wat licht lekt uit het onderste, touchschermpje. (het scherm dat vooral minder licht is als m'n oude) Zal ik als ik terug ga, een nieuwe krijgen/is dat bij garantie inbegrepen?

Het is een witte DS-Lite trouwens.
Pagina: 1 2 ... 15 Laatste