Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeEvert
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-05 12:34
Nu ik met mijn gedachten bij een nieuwe alu MacBook zit vroeg ik mij af of hier ook applecare op ebay voor gekocht kan worden (vast wel) en of iemand hier al ervaring mee heeft???

Ik heb zelf een verkoper gemaild met deze vraag, als ik antwoord heb gehad zal ik die iig poste.

Groetuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeEvert schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 20:36:
Nu ik met mijn gedachten bij een nieuwe alu MacBook zit vroeg ik mij af of hier ook applecare op ebay voor gekocht kan worden (vast wel) en of iemand hier al ervaring mee heeft???

Ik heb zelf een verkoper gemaild met deze vraag, als ik antwoord heb gehad zal ik die iig poste.

Groetuh
ik denk nu nog niet, maar zal vast wel in de toekomst gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist probeerde ik Applecare te kopen via Paypal op Ebay, maar Ebay vroeg mij opeens om mijn creditcard gegevens tewijl ik al mijn bankrekening heb gekoppeld aan mijn Paypal-account...

Bestellen via Dealextreme en Ebay heeft altijd gewerkt op deze manier...moesten jullie ook de Applecare afrekenen middels creditcard, of was de automatische afschrijving van de bankrekening afdoende??
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toevallig gister nog een MacBook AppleCare pakketje besteld via eBay. Bankrekening geverifieerd bij PayPal en dmv incasso op bankrekening betaald. Een half uur later had ik de code in mijn mailbox, allemaal erg netjes afgehandeld door user 'mac-pro18005253888'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:23:
Zojuist probeerde ik Applecare te kopen via Paypal op Ebay, maar Ebay vroeg mij opeens om mijn creditcard gegevens tewijl ik al mijn bankrekening heb gekoppeld aan mijn Paypal-account...

Bestellen via Dealextreme en Ebay heeft altijd gewerkt op deze manier...moesten jullie ook de Applecare afrekenen middels creditcard, of was de automatische afschrijving van de bankrekening afdoende??
Alvast bedankt.
Voor zover ik weet accepteert de verkoper dan geen PayPal, de reden waarom je wel een PayPal scherm krijgt is omdat je via PayPal ook met je creditcard kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de user 480sherry kan je dus niet betalen via Paypal-bankafschrijving.
Bij Mac-pro kan dit wel, zojuist heb ik bij hem een Applecare besteld en wacht nu in spanning op de code. ;)

Ik heb direct betaald. Maar in een mail die Paypal mij stuurde stond dat de betaling ong. op 22 oktober zou aankomen...

Deze e-mail bevestigt dat u, xxx, heeft betaald Ebay@mac-pro.com $159,00 USD met behulp van PayPal.De geschatte datum van bijschrijving van uw betaling is: 22 okt 2008. Deze betaling zal worden verzonden via eCheck en zal door uw bank als papieren cheque worden behandeld; meestal neemt dit enkele werkdagen in beslag. Zodra uw eCheck-betaling is overgemaakt, zal de verkoper uw object verzenden.

Ik neem aan dat Mac-pro de code nu niet direct verzend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 10:08
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:14:
Ik neem aan dat Mac-pro de code nu niet direct verzend?
nope, duurt ongeveer een weekje (max)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeEvert
Ik heb bericht gehad van de verkoper (bleedblak) van applecare op ebay voor de macbook. Mijn vraag was of deze ook geld voor de nieuwe alu macbook, zijn antwoord is:

Hi, It is good for the new MacBooks announced Tuesday but NOT the Pro.

Dezelfde dag nog bericht terug gehad en 154.95 $ Klinkt goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Ja dat is logisch lijkt me. Er is een AppleCare pakket voor de MB en een voor de MBP. Ik neem aan dat dat gewoon wordt doorgetrokken naar de nieuwe laptops, zou heel raar zijn als dat niet zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raween schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:35:
[...]

nope, duurt ongeveer een weekje (max)
Ok thanks. Weet je ook of er geld op je bankrekening moét staan, ik heb namelijk 1 keer gehad dat mijn bankrekening leeg was, maar toen heeft Paypal het bedrag voorgeschoten (bij bestelling bij DX). Toen moest ik binnen een bepaalde tijd het verschuldigde bedrag aan mijn Paypal-account toevoegen.

Het ging toen slechts om een paar dollar, maar zou dit weer het geval kunnen zijn wanneer mijn bankrekening leeg is?

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:18:
[...]

Ok thanks. Weet je ook of er geld op je bankrekening moét staan, ik heb namelijk 1 keer gehad dat mijn bankrekening leeg was, maar toen heeft Paypal het bedrag voorgeschoten (bij bestelling bij DX). Toen moest ik binnen een bepaalde tijd het verschuldigde bedrag aan mijn Paypal-account toevoegen.

Het ging toen slechts om een paar dollar, maar zou dit weer het geval kunnen zijn wanneer mijn bankrekening leeg is?

Thanks.
Ik zou dat niet weten, maar ik zou me zo kunnen voorstellen dat PP je een extra bedrag in rekening zal brengen (x% van de bestelling). Bij die paar dollar is het misschien niet zo opgevallen, maar bij een bedrag van $200 zal je het eerder merken.

Lees even de voorwaardes van PP, eBay en je bank (misschien dat je rood gaat kunnen staan) ff door, just in case :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog een vraag voor de zekerheid. Ben ook aan het kijken voor AppleCare gezien mijn garantie deze maand nog verloopt en ik aardig wat problemen heb gehad met mn macbook in het verleden. Nu zag ik deze advertentie staan: http://cgi.ebay.com/Apple...37974&_trkparms=72%3A1209|39%3A1|66%3A2|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14
Ik had dit topic al doorgenomen en heb al gezien dat er meer mensen succesvol bij deze verkoper hun applecare hebben gekocht. Ik zie echter bij de productomschrijving staan 'AppleCare Protection Plan for Macbook and Macbook Air MA519LL/A' ik kan het typenummer van mijn Mac niet op de factuur vinden. Maakt dit typenummer iets uit?

Ik heb een productnummer gevonden: A1181 (maar of dit de goede is)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 12:46 . Reden: productnummer toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

AppleCare voor alle modellen zijn goedkoper geworden. :)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlare
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 15:51
AppleCare voor MB Pro besteld bij Gordys Gadgets (eBay) voor $208,-. Snelle levering per mail. Echter, ik kreeg in eerste instantie een code die al gebruikt was... En toen nog een, en nog een... Uiteindelijk een goede code gekregen. Inmiddels bericht van Apple binnen dat garantie loopt tot november 2010.

Verkoper gaf aan dat het lag aan de server van Apple waar hij de nummers van kreeg. Verkoper heeft netjes gehandeld (hij bood aan het geld te retourneren). Communicatie verliep goed

Al met al dus een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MastersInstinct
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:18
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:38:
Toch nog een vraag voor de zekerheid. Ben ook aan het kijken voor AppleCare gezien mijn garantie deze maand nog verloopt en ik aardig wat problemen heb gehad met mn macbook in het verleden. Nu zag ik deze advertentie staan: http://cgi.ebay.com/Apple...37974&_trkparms=72%3A1209|39%3A1|66%3A2|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14
Ik had dit topic al doorgenomen en heb al gezien dat er meer mensen succesvol bij deze verkoper hun applecare hebben gekocht. Ik zie echter bij de productomschrijving staan 'AppleCare Protection Plan for Macbook and Macbook Air MA519LL/A' ik kan het typenummer van mijn Mac niet op de factuur vinden. Maakt dit typenummer iets uit?

Ik heb een productnummer gevonden: A1181 (maar of dit de goede is)
Je hebt dit denk ik ook gevraagd op de advertentie waarbij ik het volgende zie staan:

Q: Can this Apple Care be used for every Macbook? My MacBook hasn't got the productnumber MA519LL/A but A1181 Oct-20-08
A: Yes, you are covered and can use this Code :) - thnx for asking and I am here to email you your code ASAP :) - sherry :)

---
Ik heb vanmorgen van macman812 een Apple Protection Plan for iMac gekocht. Binnen 30 minuten mijn serial binnen. Daarstraks aangemeld voor Apple Care op apple website. Binnen het uur was deze goedgekeurd! Gekocht voor 105 dollar, iets van 80 euro. In plaats van 179 euro hier in Nederland! erg goede zaak dus! Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeEvert
Beetje jammer dat de dollar steeds duurder wordt :'( Ik heb mijn nieuwe macbook nog niet binnen, maar de applecare is sinds vorige week alweer 7 euro duurder geworden. Gaat hard zo.

[ Voor 56% gewijzigd door HeEvert op 23-10-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MastersInstinct schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:26:
[...]

Ik heb vanmorgen van macman812 een Apple Protection Plan for iMac gekocht. Binnen 30 minuten mijn serial binnen. Daarstraks aangemeld voor Apple Care op apple website. Binnen het uur was deze goedgekeurd! Gekocht voor 105 dollar, iets van 80 euro. In plaats van 179 euro hier in Nederland! erg goede zaak dus! Aanrader!
Heh, hoe heb je de code zo snel kunnen krijgen? Ik heb net bij Macman gekeken, en hij accepteert toch alleen Paypal, dit duurt toch een paar dagen, of heb je middels Creditcard betaald... Zelf wacht ik al ongeveer een week op mijn Applecare (en de garantie loopt morgen af!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:56:
[...]

Heh, hoe heb je de code zo snel kunnen krijgen? Ik heb net bij Macman gekeken, en hij accepteert toch alleen Paypal, dit duurt toch een paar dagen, of heb je middels Creditcard betaald... Zelf wacht ik al ongeveer een week op mijn Applecare (en de garantie loopt morgen af!).
Ik heb ook bij Macman besteld, ook via Paypal. Deze schrijft het gewoon van mijn rekening af, en dat duurt bij mij in ieder geval niet een paar dagen, maar gaat instant (alsin, het afschrijven duurt wel even, maar de persoon krijgt wel meteen bevestiging). Ik heb dan ook dezelfde dag nog mijn Applecare nummertje gekregen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag Applecare gekocht via eBay voor mijn Mac Pro. Voor 82 euro ipv 299 euro via applesite, vandaag code gekregen via mail van saxmansattic(US) en de applecare loopt nu tot 15 januari 2011.
217 euro bespaard, Perfect dus !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Wat ik mij afvraag, wie heeft er ooit al gebruik gemaakt van AppleCare via zo'n Ebay-code. Wat mij namelijk altijd is geleerd... "voor niets gaat de zon op" en dan scheelt 217 Euro wel enorm veel, hoe kan de verkoper daar nog op verdienen? Oftewel, zijn die codes in orde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

User T_E_O wilde gebruik maken van de AppleCare en sprak over wat telefonische toezeggingen in juni. Maar verder heb ik hier niks meer daarover gelezen, misschien is hij vergeten hier iets neer te zetten? Ben ook wel benieuwd :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeEvert
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:53:
Vrijdag Applecare gekocht via eBay voor mijn Mac Pro. Voor 82 euro ipv 299 euro via applesite, vandaag code gekregen via mail van saxmansattic(US) en de applecare loopt nu tot 15 januari 2011.
217 euro bespaard, Perfect dus !
ZOooo 82 euro is echt he-le-maal niks! Heb ook ff bij deze verkoper gekeken alleen heeft hij helaas geen care voor de MacBook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

vgroenewold schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:01:
Wat ik mij afvraag, wie heeft er ooit al gebruik gemaakt van AppleCare via zo'n Ebay-code. Wat mij namelijk altijd is geleerd... "voor niets gaat de zon op" en dan scheelt 217 Euro wel enorm veel, hoe kan de verkoper daar nog op verdienen? Oftewel, zijn die codes in orde..
Ik heb dat gedaan, en op apple.com staat gewoon dat ik garantie heb tot 2011 nu :) . Dus ik zie niet in wat er nog fout kan gaan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik ben er net achter gekomen dat ik opgelicht ben door een Ebay verkoper. Ik heb via Apple.batt netjes een code gekocht voor mijn iMac. Toen ik vervolgens alles registreerde zag ik mooi staan dat mijn iMac verlengde garantie had. Toen ik vandaag (ongeveer een half jaar later) weer op de site van Applecare zat zag ik tot mijn verbazing dat ik geen garantie meer had op mijn iMac.

Ik heb meteen contact opgenomen met Apple en die vertelden mij dat de verkoper een refund heeft gevraagd (dat kan dus). Mijn code is nu dus niets meer waard. Er zijn dus mensen die een code verkopen en vervolgens een maand later een refund vragen waardoor jij met een code zit die niets waard is.

KIJK DUS UIT.

Ik ga nu maar eens contact opnemen met PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillem.nl
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:48
Na bovenstaand bericht was ik er niet helemaal gerust op, ik had namelijk net gisteren AppleCare op eBay gekocht. Gelukkig niet bij die verkoper maar bij 'bleedblak' (203,95 voor MBP)..

Vandaag netjes de code binnengekregen en geactiveerd, alles goedgegaan.

Overigens kende Apple mijn serienummer niet, hoewel m'n MBP al bijna een jaar oud is. Dus heb ik Apple gebeld, en die hebben de AppleCare voor me geactiveerd. Toen ik twee minuten later ophing werd m'n serienummer wel herkend op de website en de Applecare staat erbij. Tot nu toe dus dik tevreden!

en nu maar hopen dat 'ie niet wordt ingetrokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:09:
Hallo mensen,

Ik ben er net achter gekomen dat ik opgelicht ben door een Ebay verkoper. Ik heb via Apple.batt netjes een code gekocht voor mijn iMac. Toen ik vervolgens alles registreerde zag ik mooi staan dat mijn iMac verlengde garantie had. Toen ik vandaag (ongeveer een half jaar later) weer op de site van Applecare zat zag ik tot mijn verbazing dat ik geen garantie meer had op mijn iMac.

Ik heb meteen contact opgenomen met Apple en die vertelden mij dat de verkoper een refund heeft gevraagd (dat kan dus). Mijn code is nu dus niets meer waard. Er zijn dus mensen die een code verkopen en vervolgens een maand later een refund vragen waardoor jij met een code zit die niets waard is.

KIJK DUS UIT.

Ik ga nu maar eens contact opnemen met PayPal.
Holy crap zeg, dat is een mooie naaistreek! Wel handig om in te gaten te houden. Je kan ook vast niet meer iets aan je feedback doen richting die dude? Idd paypal inschakelen, alhoewel die na die tijd prolly niks mee voor je kunnen doen. Wel gewoon aangifte ergens doen zodat het vaststaat. Dit kan dus misschien bij meerdere mensen t geval zijn, zonder dat ze het weten. Die hebben dan een leuke verrassing als ze iets aan hun macje hebben.

Wel raar dat je voor Apple Care een refund kan vragen tho? Je sluit het af en basta, hoezo refund? "Het viel tegen" ofzo? Wazig verhaal.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:47
Ook ik heb via Apple.batt gekocht een half jaartje geleden, maar bij mij staat alles er nog netjes.
Our records indicate that your product is covered for service and telephone support under the AppleCare Protection Plan which is estimated to expire on 01 May 2011.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 17:50
Ebay; pcdweebs; alles prima gegaan, kreeg erg rap de code en heb kort daarna al twee keer gebruik gemaakt van mn APP en tel. contact gehad met Apple, kortom niks aan 't handje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen dagen nog verschillende malen contact gehad met Apple en ze gaan kijken wat ze eraan kunnen doen. Omdat ik geen officieel aankoopbewijs heb (behalve een printje van eBay en Paypal) krijg ik geen nieuwe Applecare. Apple wil mij wel tegemoet komen en mij buiten de garantieperiode alsnog Applecare verkopen, ik ben nu aan het twijfelen of ik nog een keer 179 euro ga uitgeven.

Tegen de verkoper kan ik niets meer doen aangezien hij niet meer bekend is bij eBay en ik alleen een gmail adresje heb. PayPal kan er ook niets mee omdat ik al lang over de 45 dagen periode heenzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook graag bij Mac Pro apple care willen kopen voor me cinema display.
Maar ik kan het alleen maar opgestuurd krijgen via ebay, dan komt er gelijk weer
20 dollar bij, hoe hebben jullie hem die code laten mailen.

Het zou om deze AC gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MastersInstinct
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:18
Ja jij zoekt ook op een SEALED verpakking. Oftewel een Apple Care in doos. Dit is niks anders dan een doosje en een klein welkomsboekje waar je serial ingedrukt staat. Deze kunnen door retails ook los worden aangeschaft bij apple online.

zoals je kunt lezen in dit topic is er genoeg aanbod en vast ook wel een AC voor cinema displays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaah gevonden, zag hem eerst helemaal niet staan bij Mac Pro
maar gekocht en betaal, nu wachten op de code. Ik hou jullie op de hoogte.

deze nu gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
Ik zit te twijfelen of ik het via eBay ga kopen, volgens mij is iedereen redelijk positief toch? Behalve DrSchwatte geen slechte dingen gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

ff een kickje/tip/herrinnering voor mensen die nog applecare willen aanschaffen. Door de extreem lage stand van de pond is applecare via ebay nu helemaal spotgoedkoop. Net een code aangeschaft voor m'n unibody macbook voor 67,- :*) (ipv 349,- bij Apple :'))

[ Voor 5% gewijzigd door amahusu op 17-01-2009 12:56 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
amahusu schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 12:55:
ff een kickje/tip/herrinnering voor mensen die nog applecare willen aanschaffen. Door de extreem lage stand van de pond is applecare via ebay nu helemaal spotgoedkoop. Net een code aangeschaft voor m'n unibody macbook voor 67,- :*) (ipv 349,- bij Apple :'))
! :) welke aanbieder? link?

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

als je gewoon 'applecare' als zoekterm invult bij ebay.co.uk dan zie je er zat. Prijzen liggen tussen de 65 en 100 euro.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb onlangs Applecare voor mijn macbook op ebay gekocht bij memorymate. Transactie is soepeltjes verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen zaterdag AppleCare voor mijn iPod Touch 2nd Gen gekocht op ebay.com bij memorymate, geld direct overgemaakt via Paypal, echt nog steeds niets van hem gehoord. Ben ik nu opgelicht of is het normaal het zo lang kan duren?

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij het 24 uur na de betaling verwerkt, kan dat nu echter nergens meer terugvinden...

edit: Vannacht om 4:50 binnen gekregen, straks even testen of hij werkt :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2009 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Toch vind ik het applecare via een serial only aanschaffen link, ook al was er maar 1 tweaker die ineens geen Applecare meer had omdat de verkoper een refund had aangevraagd. Vraag me af of die kans kleiner of 0 is als je een applecare licentie gesealed in doos aanschaft? Wil voor mijn huidige macbook (die overgaat naar mijn dinnetje over een tijd) toch nog wel Applecare aanschaffen, zodat ze de zekerheid heeft nog extra lang van het ding te kunnen genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
amahusu schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 12:55:
Kan toch echt alleen maar 100+ euro vinden, of bedoel je 67 pond? De pond is namelijk niet meer 1:1 met de euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:37
Hoe zouden aanbieders aan die serials komen voor zo'n lage prijs? Per bulk gekocht, of heeft iemand het algoritme waarmee die sleutels door Apple worden gegenereerd gekraakt?

[ Voor 5% gewijzigd door Gluten Parody op 22-01-2009 01:16 ]

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Dutch_Razor schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 21:26:
[...]

Kan toch echt alleen maar 100+ euro vinden, of bedoel je 67 pond? De pond is namelijk niet meer 1:1 met de euro ;)
het was idd 67 pond, maar dan nog was het omgerekend zo'n 75,- bij elkaar. De seller had er overigens 5 voor de Macbook (air), dus ik denk dat ze inmiddels wel uitverkocht zijn voor die prijs. Het lijkt er zowieso op dat de prijzen wat omhoog zijn gegaan als ik nu zoek op ebay.co.uk. De goedkoopste AppleCare voor een Macbook (air) staat nu op 85 pond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosse
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 06:36
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met een Imac die ik van iemand anders heb overgenomen?
Deze is pas 10 maanden oud en ik wil wel apple care kopen maar is dit computer aan de eerste koper gelinked zodat ik niet zomaar die uitbreiding kan toevoegen als 2e eigenaar of maakt dat niet uit gaat het puur om het serienummer van de computer?

Als iemand hier meer van weet graag want ik zag op Ebay de apple care staan voor 75 euro en dat scheelt behoorlijk met in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 17:11
Je moet bij het registreren van AppleCare het serienummer van je iMac en je eigen naam- en adresgegevens invullen.

Apple maakt waarschijnlijk verder geen probleem hiervan en met een beetje geluk heeft de vorige eigenaar de iMac niet eens geregistreerd bij Apple. Als je het zeker wil weten: bel!

Zelf heb ik vandaag AC voor mijn MBP gekocht bij memorymate (€130)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
amahusu schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:18:
[...]

het was idd 67 pond, maar dan nog was het omgerekend zo'n 75,- bij elkaar. De seller had er overigens 5 voor de Macbook (air), dus ik denk dat ze inmiddels wel uitverkocht zijn voor die prijs. Het lijkt er zowieso op dat de prijzen wat omhoog zijn gegaan als ik nu zoek op ebay.co.uk. De goedkoopste AppleCare voor een Macbook (air) staat nu op 85 pond.
Ah kijk, ik heb het over de Pro en die kost is sowieso al duurder.

[ Voor 3% gewijzigd door Dutch_Razor op 22-01-2009 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosse
Falconey schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:45:
Je moet bij het registreren van AppleCare het serienummer van je iMac en je eigen naam- en adresgegevens invullen.

Apple maakt waarschijnlijk verder geen probleem hiervan en met een beetje geluk heeft de vorige eigenaar de iMac niet eens geregistreerd bij Apple. Als je het zeker wil weten: bel!

Zelf heb ik vandaag AC voor mijn MBP gekocht bij memorymate (€130)
Merci inmiddels via Ebay apple care gekocht binnen een uur had ik de code en een uur later het certificaat van Apple in de mail dat ik garantie heb tot 2 mei 2011 dus dat moet goed zijn..
Scheel wel heb de apple care voor de Imac voor 70 euro gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Vorige week do APP gekocht voor mijn macbook (alu) via ebay bij memorymate voor 90,00 Euro. Vanmorgen vroeg serial ontvangen en geregistreerd en jah hoor de garantie is verlengt tot december 2011. Transactie goed verlopen, een aanrader voor als je nog twijfeld. Nu maar hopen dat we het nooit nodig gaan hebben (APP) maar je weet nooit, iedergeval nog ff garantie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
goosse schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 10:14:
[...]

Merci inmiddels via Ebay apple care gekocht binnen een uur had ik de code en een uur later het certificaat van Apple in de mail dat ik garantie heb tot 2 mei 2011 dus dat moet goed zijn..
Scheel wel heb de apple care voor de Imac voor 70 euro gekocht
Bij welke verkoper ?

Klinkt wel interessant nl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, een paar dagen geleden AppleCare gekocht voor mijn iPod Touch 2nd gen. Ik de iPod aangeschaft in oktober 2008, nu staat er echter het volgende op de status website van Apple:

AppleCare Protection Plan
iPod touch (2nd Generation)
Status: Expires 12 October 2010

Dit kan nooit kloppen lijkt me? Met AppleCare is de garantie toch altijd 3 jaar? De iPod Touch 2nd Generation was op 12 oktober 2007 nog niet eens uit...

Even een mailtje naar Apple sturen lijkt me? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:33:
Hmm, een paar dagen geleden AppleCare gekocht voor mijn iPod Touch 2nd gen. Ik de iPod aangeschaft in oktober 2008, nu staat er echter het volgende op de status website van Apple:

AppleCare Protection Plan
iPod touch (2nd Generation)
Status: Expires 12 October 2010

Dit kan nooit kloppen lijkt me? Met AppleCare is de garantie toch altijd 3 jaar? De iPod Touch 2nd Generation was op 12 oktober 2007 nog niet eens uit...

Even een mailtje naar Apple sturen lijkt me? :)
Op iPod is de uitbreiding een jaar extra, dus een totaal van 2 jaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Laatst online: 10-09 16:57

Joran

<3 natalee

Heb twee weken geleden voor mijn macbook (early 2008) een code gekocht bij memorymate. Na betaling met paypal had ik binnen 2 dagen de code al op mijn e-mail binnen. Werkt perfect! (en is een stuk goedkoper)

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Step schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:41:
[...]

Op iPod is de uitbreiding een jaar extra, dus een totaal van 2 jaar. :)
Toch vreemd, bij de advertentie op Ebay stond volgens mij wel 3 jaar totaal ;).
Zal het vanavond nog eens nazoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 08:47:
[...]

Toch vreemd, bij de advertentie op Ebay stond volgens mij wel 3 jaar totaal ;).
Zal het vanavond nog eens nazoeken :)
http://www.apple.com/nl/support/products/applecareipod.html O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• $n@p$hot
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:58
Ik heb net voor nieuwjaar AppleCare gekocht voor mijn Macbook Pro (early 2008) op ebay bij memorymate voor €132,-, helaas verliep de transactie bij mij niet helemaal soepel. Nadat ik de aankoop via Paypal betaald had, kreeg ik de code binnen 24 uur via de e-mail binnen. Helaas kon ik me niet registreren met deze code, omdat deze al gebruikt zou zijn. :( Na een week en een aantal mailtjes is het probleem door memorymate verholpen door me een nieuwe code toe te sturen. Blijkbaar hadden ze een foutje in de administratie gemaakt en de code 2x verstuurd. Achteraf ben ik erg tevreden met de service van memorymate, maar het heeft me wel wat frustraties gekost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Niet online
Klinkt niet echt goed, als ze twee keer dezelfde code uitgeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
Vhond schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 15:10:
Klinkt niet echt goed, als ze twee keer dezelfde code uitgeven...
Kan ook gewoon een ongelukje zijn en ze hebben het toch gewoon opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Niet online
Na veel gedoe ja.. (althans wat ik lees uit snapshot's berichtje)......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosse
Vhond schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:54:
[...]

Bij welke verkoper ?

Klinkt wel interessant nl...
macbestrescue was de verkoper binnen een uur al antwoord met code. Volgens mij is het alweer goedkoper zelfs dacht net 65 euro te zien staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Niet online
maar heeft macbestrescue wel wat te koop dan ?

Op http://stores.ebay.nl/Apple-iBay-Store (zijn store) zie ik 0 objecten te koop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosse
Vhond schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 12:18:
maar heeft macbestrescue wel wat te koop dan ?

Op http://stores.ebay.nl/Apple-iBay-Store (zijn store) zie ik 0 objecten te koop...
Vanmorgen om 06:00 nog wel blijkbaar maar nu misschien niet meer even afwachten dan vrees ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik heb zojuist AppleCare voor mijn MacBook aangeschaft, via eBay gebruiker 9572_internet.
Zodra ik de code binnen heb laat ik het hier even weten.

Zojuist de code ontvangen en geregistreerd zonder problemen :)

Staat nu op:
Status: Registratie is in voortgang.

[ Voor 32% gewijzigd door CrashOne op 01-02-2009 17:01 . Reden: Code ontvangen en geregistreerd ]

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Lang getwijfeld, maar zonet via eBayer 9572_internet ook Applecare voor mijn Macbook aangeschaft, 3 minuten later (!) de code..was nog druk met AppleID aanmaken :D

Alles aangeslingerd: Status: Registratie is in voortgang :)

update:

Status: Vervaldatum 30 oktober 2011 *O*

[ Voor 10% gewijzigd door 2Dutch op 01-02-2009 19:11 . Reden: update status applecare ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een applecare plan voor mijn macbook pro gekocht, via ebay gebruiker discovery1973 voor 125,- !Ik heb lang getwijfeld maar heb dus de knoop doorgehakt. En het is gelukt kan tot 2011 gebruik maken van het applecare plan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2009 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Mijn via 9572_internet aangeschafte AppleCare voor mijn MacBook is ook geaccepteerd :) Omgerekend ben ik er 107 euro voor uitgegeven.

Wat mij betreft een aanrader om via 9572_internet AppleCare te kopen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Niet online
Heb zojuist via ebay Applecare gekocht, maar wordt naar mijn serienummer gevraagd voordat ik het apple care nummer krijg is dat normaal ??

Ik was misschien niet helemaal duidelijk maar de verkopende partij op ebay vroeg me om mijn serienummer (dat is toch niet normaal ??)

Ik begrijp dat ik via de apple site wel mijn serienummer van mijn computer op moet geven ter activatie

Ik bedoel, ik hoef van die verkoper toch alleen maar een code te krijgen die ik gebruik op de Applecare registratie site ?

[ Voor 57% gewijzigd door Vhond op 01-02-2009 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Niet online
Heb zojuist de Applecare code binnen gekregen...

Ervaringen volgen...

[ Voor 87% gewijzigd door Vhond op 01-02-2009 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik heb geen serienummer aan de verkoper hoeven geven, maar kan me goed voorstellen dat ze dat na een slechte ervaring (verkeerde AppleCare) willen hebben, ze kunnen er waarschijnlijk uithalen of het de juiste is voor jou product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Niet online
Applecare geactiveerd.

Ik vraag me wel af hoe deze verkopers de Applecare zo goedkoop aan kunnen bieden (zal een flinke winstmarge bij Apple en dealers erop liggen)

Daarnaast vraag ik me af of ze een of andere nummer generator hebben/ stukje software wat zich gauw terug verdient (en of er een afstemming is tussen Apple en de partij die de Applecare inkoopt ??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik vraag het me ook af, het zou toch erg vreemd zijn als er zoveel marge op AppleCare zit? Ik kocht de mijne voor 107 euro, in de Apple Store kost deze 249 euro. En ik neem aan dat de verkopers op eBay er ook nog wat aan overhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet ook niet exact hoe alles zit met deze Apple care, maar op de site staat dat mijn product garantie heeft. Omdat ik de optie van brief heb aangevinkt heb ik ook een nette brief van Apple binnengehad met de bevestiging van mijn Apple care.

• vgroenewold
  • Laatst online: 11-08 20:06
Kijk, nu zou ik dit ook wel willen, maar heb ik altijd geleerd om iets wat 50% korting heeft, niet te vertrouwen...en ik heb eigenlijk nog nooit ongelijk gehad. Iedereen hier, velen in ieder geval, hebben succesvolle registraties gekregen, maar hoeveel van jullie hebben er daadwerkelijk ook gebruik van kunnen maken, daar gaat het natuurlijk om?

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:29

B2

wa' seggie?

vgroenewold schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 11:36:
Kijk, nu zou ik dit ook wel willen, maar heb ik altijd geleerd om iets wat 50% korting heeft, niet te vertrouwen...en ik heb eigenlijk nog nooit ongelijk gehad. Iedereen hier, velen in ieder geval, hebben succesvolle registraties gekregen, maar hoeveel van jullie hebben er daadwerkelijk ook gebruik van kunnen maken, daar gaat het natuurlijk om?
Ik heb er gebruik van gemaakt. Superdrive is onder Applecare vervangen.

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik hoop er nooit gebruik van te hoeven maken, maar goed om te weten dat het gewoon kan. Het lijkt mij ook dat Apple het niet kan weigeren aangezien ze het zelf goed hebben gekeurd.

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

vgroenewold schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 11:36:
Als je naar een Apple-winkel gaat terwijl je AppleCare Protection Plan(©) status aangeeft dat je op dat moment dekking hebt krijg je service. Daaraan twijfelen heeft totaal geen zin.

De verkoper kan je overigens naaien door zijn geld (gedeeltelijk) terug te vragen aan Apple ( = geen dekking = geen service).

0.0

• Vhond
  • Niet online
Ja maar de applecare staat toch op eigen naam ipv op naam van de verkoper ?

• Jungian
  • Niet online

Jungian

>_<

Vhond schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 18:32:
Ja maar de applecare staat toch op eigen naam ipv op naam van de verkoper ?
Hij die betaalt (de factuur bezit), bepaalt. Ergens eerder in dit topic staat als het goed is ook nog iemand die zo belazerd is.

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Niet online
Ok, maar wat heeft het registreren op basis van je eigen computer serienummer in combinatie met het op ebay verhandelde ebay-AC-nummer dan voor zin ?

Dan maakt het voor Apple toch helemaal niet uit, wat voor machine er gekoppeld is, als er maar betaald is...

En nogmaals wie zegt dat de verkopende partij niet gewoon een of andere key-generator heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Dan koop je zo'n doosje, en laat je die op sturen?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Niet online

Jungian

>_<

Vhond schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 09:59:
Ok, maar wat heeft het registreren op basis van je eigen computer serienummer in combinatie met het op ebay verhandelde ebay-AC-nummer dan voor zin ?

Dan maakt het voor Apple toch helemaal niet uit, wat voor machine er gekoppeld is, als er maar betaald is...
Je serienummer geeft aan wat voor Apple je hebt (of je wel de juiste AppleCare package hebt gekocht) en wanneer je hem gekocht hebt.
En nogmaals wie zegt dat de verkopende partij niet gewoon een of andere key-generator heeft...
Niemand. maar daarom betaal je natuurlijk via PayPal. 8)
"Payments received in your PayPal account may be reversed at a later time (in some instances up to 180 Days following the time of receiving the payment."
Als je om de zoveel tijd even je AppleCare status checkt is er niets aan de hand en heb je bakken met geld bespaard. :)

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jungian schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:48:
[...]

Als je naar een Apple-winkel gaat terwijl je AppleCare Protection Plan(©) status aangeeft dat je op dat moment dekking hebt krijg je service. Daaraan twijfelen heeft totaal geen zin.

De verkoper kan je overigens naaien door zijn geld (gedeeltelijk) terug te vragen aan Apple ( = geen dekking = geen service).
Kan je voor service eigenlijk naar een Apple Premium Reseller gaan, wat is het verschil met een Apple dealer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Laatst online: 31-08 19:38
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je applecare van registratie in voortgang af is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nadd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 13:56:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je applecare van registratie in voortgang af is?
Hoi,

Bij mij duurde het 3 volle werkdagen, maandag geregistreerd en er stond vrijdag halverwege de dag registratie succesvol. Je moet even geduld hebben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nadd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 13:56:
Bij mij duurde het 3 werkdagen, ongeveer een maand geleden (ook met een code van eBay)

Edit: Net 1 minuut te laat ;)

[ Voor 5% gewijzigd door GekkePrutser op 16-02-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
Ah oke, luie apple-mensen beetje niet werken in het weekend ;)

Had afgelopen woensdag-avond geregistreerd en begon me zorgen te maken. Mijn garantie is namelijk bijna afgelopen. Ook al weet ik dat het om moment van aanmelding gaat maar ik heb het liever toch allemaal afgevinkt staan ;)

[ Voor 23% gewijzigd door nadd op 16-02-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Laatst online: 10-09 16:57

Joran

<3 natalee

Na bij memorymate mijn macbook-APP te hebben gekocht heb ik nu ook mijn iPod touch een APP gegeven. Uitgegeven: €19,87. In de apple store €59,00

goeie deal imo

//edit: registratie van mijn ipod-code duurde overigens 1 minuut, macbook-registraie duurde 1 dag.

[ Voor 17% gewijzigd door Joran op 18-02-2009 12:36 ]

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsess
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:21
Heb afgelopen week ook bij memorymate Applecare aangeschaft voor m'n MBP. Na de code via email gehad te hebben, gelijk geregistreerd en binnen 5 minuten stond er al bij dat de garantie nu totaal 3 jaar is (ik had dit 's ochtends om iets over half-7 gedaan, misschien dat het dan sneller is :P )

En inderdaad een goede deal --> 143EUR (afgerond), in de winkel 349EUR!

[ Voor 2% gewijzigd door xsess op 21-02-2009 10:17 . Reden: totaal 3 jaar garantie, niet verlengd met 3 jaar ;) ]

::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Totaal 3 jaar is geworden dus. Anders zou iedereen wel wachten tot de laatste week van het eerste jaar na aanschaf. ;)

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsess
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:21
My bad...!
Totaal 3 jaar inderdaad 8)7

::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
Zelf nu ook een weekje geleden applecare via ebay aangeschaft. Prima procedure en alles is nu geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

Hey mensen,

Zojuist mijn nieuwe iMAC 24" 3.06GHz 4GB binnen gekregen. Wat is dat een mooi ding zeg. Hij staat al mooi langs mijn MBP.

Het care contract voor de MBP heb ik via ebay, zoek nu voor de imac natuurlijk een care contract. Welke betrouwbare verkopers adviseren jullie op het moment?

Daarnaast heb ik nog 200 dagen te gaan met mobileme, kan ik nu al een code bestellen en met die code dit gelijk aanvullen?

Gebruik dat mobileme vollop op het moment zeker met meerdere mac's en iphone zeer prettig. Had gelijk mijn mail etc op de imac echt plezant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Toch "too good to be true"?

Algoritme iTunes Gift Cards gehackt: codes voor dumpprijzen
Oeps... iTunes Gift Cards gehackt

Als dit met iTunes codes wordt gedaan kan het natuurlijk net zo good met Apple Care codes worden gedaan.

Wat helemaal erg is:

“Goede kans dat de gift certificates gewoon met gestolen Credit Cards zijn aangeschaft, ipv. een regelechte algoritme aanval.

In China zijn Verified Business Paypal accounts verkrijgbaar á €2-100 per stuk (Saldo’s van €1000-10000+ op de accounts). Niet te zwijgen over de Visa’s en Mastercards voor één euro.”

:/

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Niet online
Had ik ook al eens gesuggereerd...
Vhond schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:04:
Applecare geactiveerd.

Ik vraag me wel af hoe deze verkopers de Applecare zo goedkoop aan kunnen bieden (zal een flinke winstmarge bij Apple en dealers erop liggen)

Daarnaast vraag ik me af of ze een of andere nummer generator hebben/ stukje software wat zich gauw terug verdient (en of er een afstemming is tussen Apple en de partij die de Applecare inkoopt ??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksnake88
  • Laatst online: 13-09 22:48
Vandaag Protection plan Macbook pro van Ebay gekocht.
Van user 'memorymate' voor 117 euries! (ipv 349 via apple 8)7)
Uurtje later registratie code + stappen ontvangen, en net netjes verlengt tot jan 2012. _/-\o_

(macbook pro unibody 2.8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Jungian schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 02:07:
Als je om de zoveel tijd even je AppleCare status checkt is er niets aan de hand en heb je bakken met geld bespaard. :)
Wat is eigenlijk het voordeel om de Apple Care gelijk te kopen nadat je net een paar dagen je Mac hebt zoals sommige hier doen? Je hebt sowieso toch al 1 jaar garantie. Is het dan niet slimmer om pas na 9-10 maanden voor die extra service te gaan? Dat scheelt dan ook weer 10 maanden stress om je Apple Care in de gaten houden en om te controleren of die wel actief blijft (dus dat de verkoper zijn geld niet terug heeft gevraagd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 09:55
Executor16 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 01:33:
[...]

Wat is eigenlijk het voordeel om de Apple Care gelijk te kopen nadat je net een paar dagen je Mac hebt zoals sommige hier doen? Je hebt sowieso toch al 1 jaar garantie. Is het dan niet slimmer om pas na 9-10 maanden voor die extra service te gaan? Dat scheelt dan ook weer 10 maanden stress om je Apple Care in de gaten houden en om te controleren of die wel actief blijft (dus dat de verkoper zijn geld niet terug heeft gevraagd).
Als je het over stress hebt, dat de verkoper zijn geld terug vraagd, dan zou ik het juist liever zo snel mogelijk doen. Beetje jammer als je daar achter komt als je garantie verlopen is, want dan kun je ook geen nieuwe garantie meer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
Vandaag heb ik een nieuwe batterij voor mijn MBP (sep 07) gehad. Ik had een AppleCare via eBay gekocht, zoals ik HIER schreef.

Het probleem was dat mijn batterij bij 40% batterij capaciteit zomaar uitviel, dit is natuurlijk heel raar :? Gelukkig na 5 weken (eerst 2 weken aankijken, toen 3 weken onderzoek) is mijn batterij kosteloos vervangen door een nieuw exemplaar (0 cycles, 5600 mAh). Hopelijk is het wel een goed exemplaar dit keer ;)

Ik heb mijn AC kosten er bijna uit (nieuw MBP batterij kost €139), nog €20 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:54
Ik kreeg vandaag deze mail van user memorymate.

-------
It has come to our attention that some of you may have received warranty
codes that have been superseded by Apple & are no longer being offered for
sale. As a result, you may have received an email from Apple asking for additional
details to complete your registration.

We have received new codes from the distributors and we are now in the process
of issuing those codes to all affected customers. However, due to the extent
of the problem, it may take us a while to resolve this.

Here's the solution:
1. Please email us with "NEW CODE NEEDED" in the subject line of your message.

2. If you had emailed us already in the last 24 hours, please email us again
using the above subject line to avoid your message being deleted as spam.
This is especially important as some customers had started to email us directly
and those emails ended up in the spam folder.
2. Only email us if you receive an email from Apple as otherwise you are
not affected by this error.
3. Please specify your eBay user ID & the device you have: ie. mini.
4. We will email a replacement code to you ASAP.
5. If your ability to extend the original warranty lapses as a result of
this error, we will provide a full refund to you. If you need to obtain a
full refund, please provide the serial # of your device.

We sincerely apologise for this error and we have addressed the matter with
our distributors to express our dissatisfaction.
-------

Wel goed dat hij dit zo wil oplossen. Ik heb gelukkig geen mail van apple gehad. Toch maak ik mij nu wel meer zorgen.. wie weet mailt apple mij in de toekomst en valt er weinig meer aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:43
Ik kan enigzins je zorgen wel begrijpen maar laten we wel eerlijk wezen, het is toch bijna te mooi om waar te wezen dat het verschil soms wel kan oplopen tot +200 euro.
Dat er een marge tussen winkels, distributie en wisselkoersen (lees; overhead) is te begrijpen maar de verschillen zijn veel te groot. Ik heb eerder het gevoel dat er met gestolen CC's o.a. Apple Care producten worden gekocht en via Ebay worden door verkocht.
Het is me ook opgevallen dat een aantal verkopers die in het begin van dit topic worden genoemd niet meer actief zijn op Ebay...why? als je een goed lopende business zou hebben.

Ik denk alleen niet dat Apple er echt wat aan zal gaan doen, het is immers moeilijk om alles te traceren. Zodoende dat ze de activatie's laten voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me dit allemaal af. Heb een tijd geleden ook AppleCare via EbaY aangeschaft en tot op heden werkt alles nog perfect (staat nog geregistreerd via Apple). Daarbij lijkt het me enigszins vreemd dat als het hier valse of gestolen AppleCare licenties betreft Apple dit niet eerder zou aanpakken. Sommige sellers hebben via EbaY al meer als 5000 licenties verkocht. Lijkt mij dat Apple die wel zou kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-09 22:31
Heb zelf 2 jaar geleden AppleCare aangeschaft via eBay voor mijn MacBook Pro. In de loop der tijd is 'ie wat mankementen gaan vertonen, maar omdat ik intussen 'n ander Apple-systeem gebruikte zat ik daar niet zo mee. Twee weken geleden heb ik 'm ter reparatie aangeboden, omdat de termijn van 3 jaren biiijna verstreken was. Ze hebben nu zowel 't logic board, de optical drive, de accu als de topcase vervangen. Ik ben helemaal happy in ieder geval :)
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste