Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noks
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-05 13:19
B2 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:34:
Net ook Applecare voor mn MBP aangeschaft bij Applegenius. 163 euro met de huidige wisselkoers.
ik ook vanmiddag :) kwam alleen op 167euro uit :P
Het scheelt iig een hoop geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:47

B2

wa' seggie?

Anoniem: 268173 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 03:02:
Weet iemand een aanrader op dit moment ik koop namelijk nooit via ebay en lijkt me toch best interessant om voor 150 euro 3 jaar langere garantie te hebben wat ik hier uit begrijp.
Even hier zoeken naar iapplegenius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:23
Anoniem: 268173 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 03:02:
Weet iemand een aanrader op dit moment ik koop namelijk nooit via ebay en lijkt me toch best interessant om voor 150 euro 3 jaar langere garantie te hebben wat ik hier uit begrijp.
2 jaar. ;-)

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268173

Er staan er 3 aangeboden moet ik dan:
APPLECARE FOR MACBOOK PRO 3 YR PROTECTION PLAN WARRANTY kiezen omdat ik een Macbook pro heb want bijvoorbeeld : APPLECARE FOR MACBOOK PROTECTION PLAN EXTENDED WARRANTY bied hij ook aan.
Sorry voor de vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
De goedkoopste... ;)

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-07 11:11
Als je een macbook pro hebt, dan wil je een macbook pro applecare kopen en niet een macbook applecare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAF1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09-2024
Ik heb al een tijdje geleden AppleCare voor m'n Macbook gekocht via eBay (geloof ergens in Nov. '07).
Gisteren heb ik telefonisch contact gehad met AppleCare (Netwerk probleem).
Ik werd gewoon geholpen en m'n probleem is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Nieuwe ontwikkeling: ebay.com seller "tixuxdesign" biedt de MBP AC aan voor maar $170. Dat is echt heel goedkoop, hij heeft er echter nog maar 4 verkocht... Dat is bovendien ver onder de €200 kopersbescherming via paypal. Dan is er ook nog von_kess, die heeft wel meer goede reviews.

Het wordt dus nog steeds goedkoper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Gister AppleCare (MBP) gekocht, en code binnen een paar uur ontvangen. Was €150 kwijt. Hoe lang duurt het voordat het hele handeltje geactiveerd is?

Er staat nu nog het volgende:
AppleCare Protection Plan
Status: Registratie in voortgang
Ah, kan tot 3 dagen duren lees ik net :)

[ Voor 15% gewijzigd door borstel op 08-08-2008 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Hm heb em daar ook maar gekocht. Toch wel lekker twee jaartjes extra garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Het duurde bij mij ook drie werkdagen voordat de boel was geregistreerd, maar ik heb nu een nette AppleCare voor m'n MacBook Pro bij iapplegenius voor $219,99.

[ Voor 7% gewijzigd door remmelt op 11-08-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
borstel schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 20:14:
Gister AppleCare (MBP) gekocht, en code binnen een paar uur ontvangen. Was €150 kwijt. Hoe lang duurt het voordat het hele handeltje geactiveerd is?

Er staat nu nog het volgende:

[...]

Ah, kan tot 3 dagen duren lees ik net :)
Ik ga de support maar even mailen. Op 8 augustus mijn code geregistreerd, maar nu de 13e staat het nog steeds op 'registration in progress'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Haha, dat had ik ook gedaan. 20 Minuten later was er een mailtje van Apple met mijn registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

borstel schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 14:53:
[...]

Ik ga de support maar even mailen. Op 8 augustus mijn code geregistreerd, maar nu de 13e staat het nog steeds op 'registration in progress'.
Houd mij/ons op de hoogte :)
Ik heb em dus bij dezelfde eBay-toko gekocht (ging ervan uit dat als jij het vertrouwde icm goede feedback op ebay dat het wel goed was :P ) en hier staat ie ook op 'in progress'.
Zal wel goedkomen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnotherFruitcake
  • Laatst online: 08-07 15:38
Wilde net ook Applecare aanschaffen voor de Mini die ik gisteren voor mijn pa heb gekocht, maar iapplegenius is geen lid meer op E-Bay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-03 21:04
@AnotherFruitcake: lees het topic ff door, er worden meerdere aanbieders genoemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompiedom
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 20:13

Pompiedom

Don't panic

remmelt schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:41:
Nieuwe ontwikkeling: ebay.com seller "tixuxdesign" biedt de MBP AC aan voor maar $170. Dat is echt heel goedkoop, hij heeft er echter nog maar 4 verkocht... Dat is bovendien ver onder de €200 kopersbescherming via paypal...
Ik heb gisteren bij meneer tixuxdesign een applecare voor MBP gekocht en +-3 uur later kreeg ik de code al gemaild. Ik heb deze ingevuld op de apple pagina dus nu wachten op confirmatie. Helaas was het niet meer zo goedkoop als remmelt melde ik was nu €140 kwijt. Anyhoo het lijkt erop dat deze koper ook gewoon te vertrouwen is :).

We create our own reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Laatst online: 10-07 14:59
Weet er iemand een verkoper voor de iMac & iPhone? De verkoper apple.bat / iapplegenius is er niet meer. Dan thecheetahexpress bied enkel macpro aan, en de mac.pro vind ik niet, enkel een shop op het net http://www.mac-pro.com/, is dit dan Mac.Pro? Deze bied er nog wel aan.

Ps : het verschil is wel groot :
  • apple.be 219euro
  • Mac-Pro.com : 129$ ( 88 Euro )
  • Verschil = 131euro
De iphone is nog beter, is gewoon niet te krijgen in belgie... is het dan wel veilig om dit te kopen?

[ Voor 32% gewijzigd door tc982 op 16-08-2008 19:19 ]

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dit is Mac-Pro, logo is hetzelfde dus zou hetzelfde kunnen zijn:
http://stores.ebay.com/Mac-Pro-Systems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Laatst online: 10-07 14:59
Frietsaus schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:23:
Dit is Mac-Pro, logo is hetzelfde dus zou hetzelfde kunnen zijn:
http://stores.ebay.com/Mac-Pro-Systems
thx. Is inderdaad dezelfde ( toch de prijs ). Ik denk dat ik dan best via eBay doe kwestie van paypal / ebay beveiliging?

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07 09:20
Pompiedom schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:29:
[...]

Ik heb gisteren bij meneer tixuxdesign een applecare voor MBP gekocht en +-3 uur later kreeg ik de code al gemaild. Ik heb deze ingevuld op de apple pagina dus nu wachten op confirmatie. Helaas was het niet meer zo goedkoop als remmelt melde ik was nu €140 kwijt. Anyhoo het lijkt erop dat deze koper ook gewoon te vertrouwen is :).
Ik ga een dezer dagen ook bij hem er eentje kopen. Even wachten op me Paypal account. Jammer dat Paypal niet met iDeal overweg kan, dat zou een hoop snelheid en wachten schelen! Overboeking kan wel, maar lijkt me niet sneller dan CC. Tis even afwachten, heb gelukkig nog 2 weken de tijd voor mijn garantie afloopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
tc982 schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 11:47:
[...]

thx. Is inderdaad dezelfde ( toch de prijs ). Ik denk dat ik dan best via eBay doe kwestie van paypal / ebay beveiliging?
Ik zou het idd via eBay doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
@Pompiedom, al nieuws over je activatie? Is ie er door? Heb vandaag me paypal account in orde gemaakt. Nu even kijken hoe ik nou geld vanaf CC naar paypal kan krijgen.... Ik zie alleen dat ik dat via me bank kan doen..

[ Voor 59% gewijzigd door orange.x op 18-08-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103219

orange, geld vanaf cc naar paypal? Dat hoef je toch zelf niet te doen.

Zelfs al is mijn saldo op paypal 0, ik doe gewoon betalingen en dan schrijft paypal het nodige af van m'n visa-rekening. ik hoef zelf niets te ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 103219 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:20:
orange, geld vanaf cc naar paypal? Dat hoef je toch zelf niet te doen.

Zelfs al is mijn saldo op paypal 0, ik doe gewoon betalingen en dan schrijft paypal het nodige af van m'n visa-rekening. ik hoef zelf niets te ondernemen.
Ik begreep net 2 minuten geleden dat dat zo werkt dus :P Ik wist dat niet :) Vandaar. Maar ik ben benieuwd of ik straks de gelukkige eigenaar ben van een Applecare verzekeringetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Overigens is het emailadres van iapplegenius: ebay.apa@gmail.com en daar wordt ook op gereageerd.

Toch vreemd dat 'ie al twee keer van naam veranderd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

borstel schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 14:53:
[...]

Nog iets nieuws te melden hierover? Status is hier namelijk nog hetzelfde (registration in progress).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233684

Nog een interessante verkoper op ebay: macman812. MacBook Pro Applecare voor €132,38. Powerseller 98,7% tevredenheid.

http://cgi.benl.ebay.be/A...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 233684 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:40:
Nog een interessante verkoper op ebay: macman812. MacBook Pro Applecare voor €132,38. Powerseller 98,7% tevredenheid.

http://cgi.benl.ebay.be/A...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Thanks voor de notice ;) Ik heb er een gekocht, ben nu aan het wachten op de informatie etc. Zal denk ik nog wel een paar uur duren. Ik ga me maar weer even vermaken met The Curse Of Monkey Island op de Wii :)
---------------------------------------------------------
Code ontvangen en doorgevoerd :) Zal vast wel goed komen :) Woehoe, Garantie expires 3 sept 2010!

[ Voor 11% gewijzigd door orange.x op 19-08-2008 18:08 ]

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 09:43
Heb er ook een gekocht van macman812, kreeg het mailtje best snel(15min later). Direct geactiveerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188121

Hoe koop je dit? Er staat dat de 'veiling' voortijdig is afgelopen. Gewoon een mailtje doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97471

Ik heb hem ook een mailtje gestuurd, verwacht echter geen reactie :P

Beetje jammer dat er momenteel geen andere mooie aanbiedingen voor Apple Care zijn op Ebay ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
Het product is dan al verkocht. Dus even wachten op nieuwe producten, en als er een staat: 'nu kopen' klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-07 18:05
Ik heb hier Applecare voor mijn iMac gekocht: http://myworld.ebay.com/mac-pro18005253888/

Gisteren betaald via PayPal, nog niks gehoord. Zal binnenkort wel komen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
Tom schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:38:
[...]

Houd mij/ons op de hoogte :)
Ik heb em dus bij dezelfde eBay-toko gekocht (ging ervan uit dat als jij het vertrouwde icm goede feedback op ebay dat het wel goed was :P ) en hier staat ie ook op 'in progress'.
Zal wel goedkomen natuurlijk.
Nou, wat een zooitje. Ik heb 8 augustus AppleCare aangeschaft. Code snel ontvangen, en geactiveerd. Nu staat er nog steeds 'registration in progress'. Heb vorige week al gebeld, toen vertelden ze me dat de code geactiveerd was, en snel omgezet zou worden.

Vandaag nogmaals gebeld, met een iets 'andere' toon ;). Omdat er nog steeds 'registration in progress' stond. AppleCare nummer komt uit Amerika (klopt, eBay) en de laptop is in Nederland geregistreerd. Nu willen ze een aankoop bewijs van mijn AppleCare. Is natuurlijk niet officieel uit een AppleStore. Dus ik ga even de eBay shop mailen hoe en wat. Ik vind het maar een raar zooitje. De man bij Apple vertelt mij eerst dat het niet kan, en vervolgens zegt hij dat het wel kan en dat ik een kopie van de bon moet faxen.

Beetje raar. Alles gaat via de website van het registeren/activeren van je AppleCare code. Ik zie geen foutmeldingen, en ik moet zelf opbellen wat er nou mis mee is. Alles gaat online, maar moet toch nog het een en ander faxen.

[ Voor 13% gewijzigd door borstel op 25-08-2008 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Pff, ok, hier ook nog op 'registration in progress'.
Helemaal geen zin in dat soort gezeur.
Zal ook eens bellen dan... gek dat het bij een hoop andere GoTters wel goed gaat. Al hebben alleen wij em bij die ene verkoper op eBay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
Tom schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:35:
Pff, ok, hier ook nog op 'registration in progress'.
Helemaal geen zin in dat soort gezeur.
Zal ook eens bellen dan... gek dat het bij een hoop andere GoTters wel goed gaat. Al hebben alleen wij em bij die ene verkoper op eBay?
Geef er morgen ook maar een belletje naar toe. Begin maar rustig. Als je voor 5uur belt, is de 'Customer Blabla' ook nog aanwezig. Daar kon hij me vandaag niet naar toe verbinden omdat ze al gesloten waren. Ik ben benieuwd. Toch raar. Iedereen gebruikt hier een Amerikaanse AppleCare code. Zijn feedback is verder prima. 3000+/99%, en genoeg positieve dingen over AppleCare gelezen in zn feedback.

Ik ben benieuwd. Ik houd je op de hoogte. Raar dat ze zeggen dat het wel 'geactiveerd/binnengekomen' is. Maar nog niet afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
Blaffeh schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:20:
Ik heb hier Applecare voor mijn iMac gekocht: http://myworld.ebay.com/mac-pro18005253888/

Gisteren betaald via PayPal, nog niks gehoord. Zal binnenkort wel komen denk ik :)
Zojuist de code ontvangen en ingevuld op de Apple site. Paar minuten daarna al geaccepteerd _/-\o_

Geweldig veel geld bespaard, en fijn om tot 2010 garantie te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompiedom
  • Laatst online: 19-06 20:13

Pompiedom

Don't panic

orange.x schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:48:
@Pompiedom, al nieuws over je activatie? Is ie er door? Heb vandaag me paypal account in orde gemaakt. Nu even kijken hoe ik nou geld vanaf CC naar paypal kan krijgen.... Ik zie alleen dat ik dat via me bank kan doen..
Alles helemaal in orde, de code van Tixuxdesign had ik binnen 3 uur binnen, geactiveerd en een paar dagen later een confirmatiemail van apple gekregen.

We create our own reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
Heeft iemand de brief via de post laten komen? Hoelang duurde het voordat de brief er was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-03 21:04
inTIMidate schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:15:
Heeft iemand de brief via de post laten komen? Hoelang duurde het voordat de brief er was?
brief? Meestal krijg je de code gemaild :)
Apple stuurt je ook geen brief, je krijgt een mailtje met daarin een certificaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85482

Ik heb een macbook MB062LL/A maakt het nog uit welke macbook applecare ik koop?

Ik zie bijvoorbeeld deze ope ebay:
AppleCare Protection Plan for Macbook and Macbook Air MA519LL/A
Er staat geen specifiek macbook nummer bij. Dus ik neem aan dat het voor alle macbooks geldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

borstel schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:24:
[...]

Geef er morgen ook maar een belletje naar toe. Begin maar rustig. Als je voor 5uur belt, is de 'Customer Blabla' ook nog aanwezig. Daar kon hij me vandaag niet naar toe verbinden omdat ze al gesloten waren. Ik ben benieuwd. Toch raar. Iedereen gebruikt hier een Amerikaanse AppleCare code. Zijn feedback is verder prima. 3000+/99%, en genoeg positieve dingen over AppleCare gelezen in zn feedback.

Ik ben benieuwd. Ik houd je op de hoogte. Raar dat ze zeggen dat het wel 'geactiveerd/binnengekomen' is. Maar nog niet afgerond.
Zojuist ook even gebeld.
Probleem voorgelegd, kerel vroeg om m'n serienummer. Hij zag inderdaad dezelfde status. Vervolgens ging ie toch even overleggen met een andere afdeling. Na een minuut weer terug en vroeg ie het agreement-nummer. Dat doorgegeven en toen vroeg ie of het in Amerika was gekocht. Ik gezegd dat dat klopte. Toen weer in de wacht gezet. Zeker 10 minuten. Maar hij zei dat die afdeling weer een andere afdeling aan het werk had gezet en het binnen 48 uur in orde zou zijn.
Toch vreemd allemaal... ben benieuwd of het straks inderdaad allemaal goed is. Via eBay kopen wil dus niet altijd even vlotjes verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
Raween schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:56:
[...]

brief? Meestal krijg je de code gemaild :)
Apple stuurt je ook geen brief, je krijgt een mailtje met daarin een certificaat.
De code heb ik al direct ingevuld en daarna kon ik nog een email of per post een certificaat krijgen, ik koos voor de post.
----------------
Net gekeken op de US site bij AppleCare: Status: Expires 09 March 2011 :9
Ik kan de brief daar ook online inzien.

[ Voor 15% gewijzigd door inTIMidate op 26-08-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
Heb er net ook maar aan toegegeven, en een AppleCare voor m'n MBP besteld bij 480sherry voor $214,-. Feedbackscore van 99,8% door 1468 ver-/kopers vond ik de gok wel waard.

Ben wel benieuwd of het eurobedrag nou uitkomt op €149,09 (berekening via dashboard plugin) of €144,57 (ebay schatting), maar dat zie ik dan wel weer.

Laat het wel even weten als de code binnen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Dat eurobedrag kun je toch direct in zien op je persoonlijke pagina van paypal.com?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104653

remmelt schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:41:
Nieuwe ontwikkeling: ebay.com seller "tixuxdesign" biedt de MBP AC aan voor maar $170. Dat is echt heel goedkoop, hij heeft er echter nog maar 4 verkocht... Dat is bovendien ver onder de €200 kopersbescherming via paypal. Dan is er ook nog von_kess, die heeft wel meer goede reviews.

Het wordt dus nog steeds goedkoper!
Iemand een linkje naar die "tixuxdesign". Via de zoekfunctie krijg ik geen hits..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aaah. Is de euro-dollarkoers weer veranderd. Betaal ik 114 euro voor me macbook applecare i.p.v. 102.

Nou ja. Ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
Tom schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:27:
[...]

Zojuist ook even gebeld.
Probleem voorgelegd, kerel vroeg om m'n serienummer. Hij zag inderdaad dezelfde status. Vervolgens ging ie toch even overleggen met een andere afdeling. Na een minuut weer terug en vroeg ie het agreement-nummer. Dat doorgegeven en toen vroeg ie of het in Amerika was gekocht. Ik gezegd dat dat klopte. Toen weer in de wacht gezet. Zeker 10 minuten. Maar hij zei dat die afdeling weer een andere afdeling aan het werk had gezet en het binnen 48 uur in orde zou zijn.
Toch vreemd allemaal... ben benieuwd of het straks inderdaad allemaal goed is. Via eBay kopen wil dus niet altijd even vlotjes verkopen.
Laat maar weten of het in 48uur in orde is. Zo ja, dan ga ik ook weer even bellen. Want bij mij vroegen ze om allemaal aankoopbewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
Code besteld om ±15.00, mailtje met de code binnen om ±01.00 's nachts. Heeft waarschijnlijk te maken met de kantoortijden in de VS.
Zojuist ingevuld bij Apple. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor deze geaccepteerd is.

Voor potentiele kopers; sherrybelcher[at]hughes.net is het mailadres van de ebaywinkel waar ik 'm gekocht heb. De 'nu kopen' prijs voor mijn MBP is $214,-, maar er lopen ook veilingen, dus als je geduld hebt kun je wellicht nog goedkoper uitkomen.

Zal hier even een edit zetten als de code geaccepteerd is (of niet, maar daar ga ik maar even niet van uit... ;) )

/edit1 (27-08): Als ik nu TechTools wil downloaden staat er dat ik coverage heb tot 2011, dus 't lijkt geaccepteerd. Maarrrrr... als ik kijk bij m'n warranty options staat er nog tot 2009. Nog maar 'ns even aankijken...

/edit2 (28-08): had vanmiddag een mailtje naar Apple verstuurd over het verschil in garantietermijn. Kreeg binnen een paar uur een mail met de bevestiging van de AppleCare. Geen idee of dat was als antwoord op de mijne, of dat ze die sowieso verstuurd zoude hebben, maar alles is nu in orde \o/

[ Voor 30% gewijzigd door puchelaar op 28-08-2008 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
borstel schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:16:
[...]

Laat maar weten of het in 48uur in orde is. Zo ja, dan ga ik ook weer even bellen. Want bij mij vroegen ze om allemaal aankoopbewijzen.
Wat typisch dat het bij jullie zo lang duurt. Bij mij duurde het echt 2 minuten totdat alles geaccepteerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Code ontvangen. Op apple.nl ingevoerd en klaar. Geen gezeur. Werkt meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Maar staat er bij jullie dan ook niet meer "Registration pending"? Dat duurde bij mij drie dagen. Nu is alles overigens wel OK. Verder niks meer aan gedaan, het ging vanzelf goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104653 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:07:
[...]

Iemand een linkje naar die "tixuxdesign". Via de zoekfunctie krijg ik geen hits..
(N)iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
remmelt schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:44:
Maar staat er bij jullie dan ook niet meer "Registration pending"? Dat duurde bij mij drie dagen. Nu is alles overigens wel OK. Verder niks meer aan gedaan, het ging vanzelf goed.
Jawel, dat stond er wel, gedurende 2 hele minuten. Daarna was de registratie geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
remmelt schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:44:
Dat heb ik nooit gezien. Meteen vanaf het begin - 8/9 augustus - staat er 'Registration in Progress'. Ik wacht even de 48uur van Tom af, en dan ga ik ook weer bellen. Erg raar allemaal. Volgens mij komen al deze codes uit Amerika. Maar bij ons gaan ze zeuren, dat de code uit het buiteland komt.

Staan ze misschien op een (gestolen) blacklist ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Zojuist een mailtje binnengekregen van AppleCare en ook de statuspagina is bijgewerkt. De boel is dus actief.
Overigens duurde het wel langer dan de 48 uur die ze doorgegeven hadden (dinsdagmiddag gebeld en net pas actief geworden). Maargoed, belangrijkste is dat het opgelost is :)

Borstel; hopelijk fixen ze het bij jou ook zo snel mogelijk!

[ Voor 19% gewijzigd door Tom op 29-08-2008 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132042

Yow!

Ik heb mijn van een us particulier gekocht en mijn applecare was binnen het half uur geactiveerd :)

Heb overigens 142 euro betaald voor applecare voor een Macbook Pro.

Xyus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
Tom schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:37:
Zojuist een mailtje binnengekregen van AppleCare en ook de statuspagina is bijgewerkt. De boel is dus actief.
Overigens duurde het wel langer dan de 48 uur die ze doorgegeven hadden (dinsdagmiddag gebeld en net pas actief geworden). Maargoed, belangrijkste is dat het opgelost is :)

Borstel; hopelijk fixen ze het bij jou ook zo snel mogelijk!
Gefeliciteerd ;)! Ik ga maandag meteen even bellen. Ik ga dus ook niks opsturen, en eis ook die 48uur.

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Een korte vraag over de applecare garantie, mijn Macbook Pro is nu ongeveer 5 maand oud, ik heb dus nog 7 maand fabrieksgarantie.
Wanneer ik nu applecare aanschaf wordt dit verlengd met 2 jaar, dus neem aan dat ik dan nog 2 jaar en 7 maand garantie heb?

• remmelt
Precies. Het totaal aan garantiejaren komt op drie. Je fabrieksgarantie, 1 + extra AC, 2 = samen 3 jaar garantie.

• Yorick81
remmelt schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:40:
Precies. Het totaal aan garantiejaren komt op drie. Je fabrieksgarantie, 1 + extra AC, 2 = samen 3 jaar garantie.
Thnx, zojuist op ebay gekocht voor 205 dollar, ben benieuwd wanneer ik de code krijg.

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:30
Ik heb een vraagje waar ik niet direct een antwoord op vind (of ik zoek niet goed genoeg)

Heb begin augustus een MBP aangeschaft bij de MM. (voor een zeeeeeer zacht prijsje)
Hij is van de voorlaatste revisie (zie specs) en coconut identity card zegt dat hij 10maanden oud is.

Tot wanneer kom ik aanmerking voor applecare? Tot eind november of tot augustus 2009?

(anders ga ik snel applecare aanschaffen voor november)...

iPhone 12 | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

• remmelt
Tot 1 jaar na aanschafdatum natuurlijk! Zou mooi zijn als dat fabrikagedatum zou zijn.... (mooi voor Apple, dan)

• Spidey
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07 06:36
Zojuist ook maar via Ebay Apple Care aangeschaft ($162,-). Het prijsverschil is dusdanig dat ik het 'risico' maar neem. Zeker na het lezen van de voornamelijk positieve reacties hier.

(ebay seller 480sherry)
Als de transactie is afgerond zal ik ook mijn ervaring delen.

edit:
Vanmorgen zat de code in de mail. Direct op apple.nl/support geregistreerd en binnen 5 minuten was alles rond en had ik de overeenkomst in de mail. Nu apple support voor mijn macbook tot 13/8/2011.

Dat heeft een flinke bom duiten gescheeld.

[ Voor 31% gewijzigd door Spidey op 05-09-2008 07:52 ]

Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren

• Yorick81
Yorick81 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:58:
[...]

Thnx, zojuist op ebay gekocht voor 205 dollar, ben benieuwd wanneer ik de code krijg.
Wow, eerder deze avond code ontvangen, zojuist ingevoerd, erg snelle service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
$162 is toch wel de goedkoopste tot nu toe! Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spidey
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07 06:36
remmelt schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 09:58:
$162 is toch wel de goedkoopste tot nu toe! Gefeliciteerd!
Dank! Ik mag inderdaad niet klagen.

Bij deze verkoper (480sherry) kost Apple Care:
iMac $107
MB/MBAir $162
MBP/PB $212

Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-06 09:23
Spidey schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:12:
Zojuist ook maar via Ebay Apple Care aangeschaft ($162,-). Het prijsverschil is dusdanig dat ik het 'risico' maar neem. Zeker na het lezen van de voornamelijk positieve reacties hier.

(ebay seller 480sherry)
Als de transactie is afgerond zal ik ook mijn ervaring delen.

edit:
Vanmorgen zat de code in de mail. Direct op apple.nl/support geregistreerd en binnen 5 minuten was alles rond en had ik de overeenkomst in de mail. Nu apple support voor mijn macbook tot 13/8/2011.

Dat heeft een flinke bom duiten gescheeld.
Zojuist ook bij hem besteld. Via PayPal betaald.

Benieuwd hoe het gaat, hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87066

Ik meld me hier ook even. Ik overweeg een nieuwe MBP te kopen na a.s. dinsdag en dergelijke goedkope Applecare is natuurlijk ideaal.....

Geldt Applecare voor een iMac ook als je je iMac in NL hebt gekocht? Ik meen dat bij laptops een uitzondering is, omdat je dat een portable ding is. Een iMac is dat niet echt.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 87066 op 05-09-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed, komt mijn eerste vraag maar gelijk aan.

Ik wil voor mijn iMac 24" 2.8 Ghz (gekocht eind september 2007) ook Applecare gaan aanschaffen via eBay, maar ik zie een tal van verschillende opties

Zo is deze voor iMac Part no. MA520ZM/A, terwijl deze voor partnumber MA520LL is.

First of all, waar vind ik partnumber van mijn iMac? En ik neem aan dat je geen Applecare kunt gebruiken welke niet bij dat partnumber hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

MA520*/A is de productcode voor Apple Care for iMac en heeft niets met het partnumber van je iMac te maken. ZM en LL zijn 'regiocodes', waarbij LL voornamelijk de VS en Canada is en ZM de rest van de wereld. Effectief heeft die 'regiocode' alleen gevolgen voor de documentatie. Het product zelf (MA520) is voor hetzelfde. De /A is revisieversie. Stel dat ze er een andere doosje omheen doen, maar het product hetzelfde blijft, dan wordt de productcode bijvoorbeeld MA520ZM/B.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aha, top: dat wist ik niet.

Mijn iMac komt dus gewoon uit Nederland, dus ik moet op zoek gaan naar iMac Applecare met 'LL'? En dus zou deze een goeie zijn...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
Anoniem: 87066 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:55:
Aha, top: dat wist ik niet.

Mijn iMac komt dus gewoon uit Nederland, dus ik moet op zoek gaan naar iMac Applecare met 'LL'? En dus zou deze een goeie zijn...?
Die heb ik, en werkend voor mijn Intel iMac uit september 2007 O+

[ Voor 3% gewijzigd door Blaffeh op 05-09-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi, dan ga ik die ook 's aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aangeschaft, code ontvangen, maar dan komt bij de registratie deze foutmelding

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/wwdw6v.jpg

iMac is vanaf a.s. zondag uit Apple-care; dit hoeft toch geen probleem te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
Zeker weten dat ie nog niet uit de garantie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Anoniem: 87066 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:53:
Aangeschaft, code ontvangen, maar dan komt bij de registratie deze foutmelding

[afbeelding]

iMac is vanaf a.s. zondag uit Apple-care; dit hoeft toch geen probleem te zijn?
Als hij uit de garantie is wordt het zeuren. Bekijk even je aankoopsbon. Daar geven ze de verwachte leverdatum op als begin van de garantietermijn. Misschien zit er een paar dagen tussen. (Tussen hun datum en jouw datum)

Je kan de datum tot wanneer je garantie hebt checken op de site.

[ Voor 5% gewijzigd door Oyster op 05-09-2008 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, al gedaan. Ik heb hem eind augustus gekocht, maar ivm vakantie pas half september aangenomen bij bezorging. Ik ging uit van de laatste, Apple vd eerste. Ik moet nu mijn aanschafbewijs mailen naar euro_dop@ en dan wordt eea rechtgetrokken. Gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188121

Daros schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:32:
[...]

Ook daar besteld, jullie horen het als het NIET werkt :*)

5 minuutjes later was het done 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 188121 op 05-09-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ztupid
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04 13:11
Spidey schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:08:
Bij deze verkoper (480sherry) kost Apple Care:
iMac $107
MB/MBAir $162
MBP/PB $212
Vanmiddag gekocht (MBP), zojuist geregistreerd en certficaat ontvangen. Dank voor de tip ! :)

[ Voor 18% gewijzigd door ztupid op 05-09-2008 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Ik zat trouwens bij pcdweebs voor $204 ofzo. Stuurt zelfs nog gratis de verpakking na. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
Daros schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:32:
[...]

Kreeg een paar uur geleden mijn nummer binnen via de mail.
Stond ook in dat ik een handleiding moest volgen zoals op zijn eBay. Had hier alleen geen zin in dus gewoon even via google op de nederlandse mac protection plan website het geregisteerd.

Staat nu op registratie pending, kan wel al de techtool deluxe downloaden met mijn serienummer wat ik daarvoor niet kon.

Als er wat verandert laat ik dit horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, mailtje gestuurd naar Apple, mailtje terug ontvangen van Apple
De dekking voor de bovenstaande producten is nu actief en blijft van kracht tot en met 06/09/2010. Het AppleCare Protection Plan is een unieke, geïntegreerde service- en ondersteuningsoplossing die de standaarddekking voor service en ondersteuning verlengt tot de hierboven genoemde vervaldatum.
Nice.

Krijg de hik. Nu lees ik dit...
Het AppleCare Protection Plan biedt niet alleen dekking voor de Mac, maar ook voor een AirPort-kaart of AirPort Extreme-kaart, een AirPort Express- of AirPort Extreme-basisstation
Dat is netjes, want dat betekent dat mijn AE ook meegenomen is in de dekking. Even nicer....

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 87066 op 06-09-2008 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
borstel schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:10:
[...]

Gefeliciteerd ;)! Ik ga maandag meteen even bellen. Ik ga dus ook niks opsturen, en eis ook die 48uur.
Is het nog goed gekomen?

Ik zit nog te twijfelen, tijdje geleden heb ik met succes AppleCare geactiveerd voor m'n MacBook (van iapplegenius). Ik wil mijn nieuwe iMac nu ook voorzien van AppleCare, maar ik vind het heel belangrijk dat de pick-up and return (want volgens een Apple medewerker heb ik met deze iMac alleen recht op pick-up and return als ik AppleCare aanschaf) service 'actief' blijft. Als achteraf blijkt dat door bepaalde regelingen een Amerikaanse AppleCare (dat kunnen ze dus blijkbaar al zien aan de code) dat niet meer geldt heb ik er niks aan, ik kan zonder auto en zonder ASP's in de buurt niet met een 24" iMac gaan zeulen... :P

Dus iemand hier ervaring mee toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theJB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-06 19:25
Zonet AppleCare gekocht voor mijn MacMini voor 77$, succesvol geregistreerd bij Apple en erg tevreden. Bij een APR had dit grapje mij 199,- euro gekost.

Heen en weer gemailed met Mac Pro, top communicatie en instant shipping. Aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
Dit zie ik graag:

Status: Vervaldatum 16 april 2011

• borstel
Frietsaus schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 14:53:
[...]

Is het nog goed gekomen?

Ik zit nog te twijfelen, tijdje geleden heb ik met succes AppleCare geactiveerd voor m'n MacBook (van iapplegenius). Ik wil mijn nieuwe iMac nu ook voorzien van AppleCare, maar ik vind het heel belangrijk dat de pick-up and return (want volgens een Apple medewerker heb ik met deze iMac alleen recht op pick-up and return als ik AppleCare aanschaf) service 'actief' blijft. Als achteraf blijkt dat door bepaalde regelingen een Amerikaanse AppleCare (dat kunnen ze dus blijkbaar al zien aan de code) dat niet meer geldt heb ik er niks aan, ik kan zonder auto en zonder ASP's in de buurt niet met een 24" iMac gaan zeulen... :P

Dus iemand hier ervaring mee toevallig?
Ja, is allemaal goedgekomen. Heb er zelfs al gebruik van gemaakt. Er zit nu een nieuw (LED) scherm in m'n MacBook Pro, dat moest vervangen worden. Heb mijn AppleCare er dus alweer ruim uit ;)!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:09

Fjeze

AllesPerfect!

Vraagje: Ik wil ook een iMac kopen en dan via e-bay apple care aanschaffen.
nu is mijn vraag: Zit er nog verschil of ik het nu aanschaf of zeg maar een week voor het verlopen van mijn standaard garantie (qua levensduur van het applecare pakket)?

Krijg je apple care na je garantie of heb je een jaar minder apple care dan wanneer je het na je garantie aanschaft?

Fly or Die

• remmelt
borstel: Oh? Is daar ook een topic over? Wat was er mis mee? DM ook OK.

NERD: nee, dat maakt niet uit. Normaal heb je 1 jaar, met AC heb je 3 jaar. Je kan AC alleen activeren in het eerste jaar na aankoop (dus als je nog normale garantie hebt.)

[ Voor 59% gewijzigd door remmelt op 11-09-2008 15:09 ]

• borstel
Had AppleCare gekocht, ook via eBay. Ook iemand anders in dit topic bij de zelfde koper. En bij ons bleef heel lang staan 'Registratie in voortgang'. Zoek maar even op mijn naam in dit topic, dan weet je waar het over gaat.

Maar het is goedkomen, heb gebruik kunnen maken van AppleCare, dus alles is uiteindelijk nog actief geworden, duurde alleen wat langer dan normaal.

• remmelt
Nee het ging mij over wat er mis was met je scherm, ik heb namelijk een beetje een lichtere plek, al vanaf het begin eigenlijk. Misschien beter om deze discussie voort te zetten in een eigen thread of in DM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanderkroon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:54
Zo ik heb vandaag ook maar eens via ebay AppleCare voor mijn MacBook aangeschaft. Ik heb het gekocht bij pcdweebs voor $155,95 wat neer komt op €111 euro :)

Nu nog even wachten tot dat ik de code gemaild krijg.

edit: 18:33 kreeg net de mail met de code binnen en heb hem geregistreerd _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door jvanderkroon op 12-09-2008 22:13 ]

LG-HM051MR-U44 | Daalderop DUO 50l | 1500 WP Zuid | gasloos '23

Dan wil ik wel weten hoe je dat voor mekaar hebt gekregen.
Voor zover ik nog goed kan lezen staat hij bij die verkoper voor +200$

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 104653 op 13-09-2008 15:05 ]

• Frietsaus
  • Niet online
Hij heeft een MacBook, geen MacBook Pro...

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201945

Wil ik mijn Applecare activeren kom ik er achter dat ik volgens de website 1 dag te laat ben, 28-09 :( Ik Apple gebeld, en aangegeven dat op de bon 03-10 staat als leverdatum (volgens mij was de Imac eind september geleverd)

Door Apple netje geholpen, moest het Applecare nr, aankoopbon en wat aanvullende info mailen, en garantie is netjes toegekend.

_/-\o_ voor Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dus je kunt 8 maanden na aankoop van een product nog steeds AppleCare kopen via Ebay en deze toepassen op je oude aankoop?

Dan kun je deze ook pas aanschaffen als je hem nodig hebt, of is het tot maximaal na 1 jaar van de aankoop ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:06

breinonline

Are you afraid to be known?

Executor16 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:43:
[...]
Dan kun je deze ook pas aanschaffen als je hem nodig hebt, of is het tot maximaal na 1 jaar van de aankoop ofzo?
Wat denk je zelf?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201945

Executor16 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:43:Dan kun je deze ook pas aanschaffen als je hem nodig hebt, of is het tot maximaal na 1 jaar van de aankoop ofzo?
Binnen een jaar registreren.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste