[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 101.659 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 05:50
Donnie schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:28:
Sorry als deze al is langs gekomen maar deze moeten jullie ff bekijken hoor mannen! FF om op te warmen voor morgen ;)

http://www.gametrailers.com/player/33338.html?type= 4 minuten lange police chase! (geen spoilers!)
Ok tof btw hoe tie die blauwe auto jat.. ff ruitje inschoppen even onder het stuur met de kabels spelen en gaan :p

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:17:
[...]

Heb zelf enkele jaren bij DB gewerkt en kan me niet herinneren dat er ooit zo een hype was... (was overigens wel voor het console tijdperk...)
Voor 1995 bestonden er ook al consoles. ;)

http://www.classicgaming.nl/overige/geschiedenis.html

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dynabyte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, alleen toen ik er werkte verkocht DB geen consoles. Sorry als het niet duidelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:40:
[...]

Klopt, alleen toen ik er werkte verkocht DB geen consoles. Sorry als het niet duidelijk was.
Oh zo... nee niet duidelijk anders had ik niet zo wijsneuzerig gepost. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
mooie vergelijking ps3 / 360 (op allerlei gebied)

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/185358.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Dat is IV V.S SR,

Ik denk dat je die van IGN moet hebben. :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond maar even naar e prerelease in enschede cinestar gamecafe!!!
Wie gaan er nog meer?
gamertag is toegevoegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de verkeerde geloof ik

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
hey er zit trouwens een 1-month xbox live bij ... helaas alleen voor nieuwe gold members volgens mij

maar ik heb em dus; bij een videoland, was er helaas maar 1 nog.

Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/2v0kcr8.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 28-04-2008 18:12 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:03:

is de verkeerde geloof ik
Dat is Saints Row 2 tegen GTA IV ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

mister_S schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:15:
[...]

Dus al Harry Normaal die geen forums/nieuwssites afstruint en toevallig het spel tegenkomt en denkt "hé ziet er wel goed" het spel koopt, is het normaal dat hij wordt gebanned?
Dat kan niet want geen enkele winkel heeft em al in de rekken staan, dus je moet er specifiek naar vragen. En ook Harry Normaal zla het verdacht vinden als hij contant moet betlaen en geen kassabon krijgt...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Phusebox schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:05:
hey er zit trouwens een 1-month xbox live bij ... helaas alleen voor nieuwe gold members volgens mij

[afbeelding]
Hey cool mijn post op de achtergrond. :D

Have fun! _/-\o_

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
W1ckeD schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:17:
[...]

Hey cool mijn post op de achtergrond. :D

Have fun! _/-\o_
thanks, zal nog maar ff paar uur wachten met online gaan dan als ik de verhalen zo lees.

Ben echt benieuwd als GTA noob (geen enkel deel gespeeld sinds deel 1 op de pc)

[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 28-04-2008 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:14
Chaoss schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:14:
[...]

Dat kan niet want geen enkele winkel heeft em al in de rekken staan, dus je moet er specifiek naar vragen. En ook Harry Normaal zla het verdacht vinden als hij contant moet betlaen en geen kassabon krijgt...
Bij de Intertoys in Haarlem stond hij wel al in de rekken ... achter de kassa... Toen ik ernaar vroeg zeiden ze iets over 'tienduizenden euro's boete'...

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die hem bij Bol.com hebben besteld. Ik heb ze vanmiddag gemaild en dit kreeg ik terug als reactie:

Het is op dit moment nog niet duidelijk of uw bestelling morgen geleverd zal worden. Alle verzendingen van GTA IV zullen vannacht verstuurd worden. Als ook uw bestelling verstuurd is zal u hier morgenochtend een verzendingbevestiging over ontvangen.

Ik wacht dus even morgenochted af of ze hem verstuurd hebben, en anders ga ik de winkels langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:03:
Vanavond maar even naar e prerelease in enschede cinestar gamecafe!!!
Wie gaan er nog meer?
gamertag is toegevoegd ;)
Er zijn alleen spellen voor pre-orders daar toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:43
-Mike- schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:03:
Zojuist naar de MM in Zoetermeer gebeld en een telefoon dame vertelde mij dat zij hem pas woensdag gaan verkopen. Iemand anders die hier iets over weet of is deze dame niet goed geinformeerd?
Lijkt me gelul. In de folder staat duidelijk dat deze ingaat op 28 april. Dat is vandaag. Kan dus nooit zo zijn dat ze pas woensdag die game voor die prijs gaan verkopen.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Whhhaaa...zojuist me psp en toebehoren op marktplaats gezet om van dat geld een xbox te halen inclu gta4 :) Kan niet wachten, alleen zal niet vannacht worden :(

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:20:
[...]

Wellicht dat je zoiets verzekerd wilt opsturen..

Ik krijg mijn bol.com versie waarschijnlijk ook pas vrijdag door de TNT-staking, en retourneer hem dan wel via de post..maar het is wel een risico.
TNT staakt toch alleen in Rotterdam morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:44
Net een rondje enschede gedaan, E-plaza gaat ook om 0:00 open, Voor mij een stuk dichterbij als Cinestar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:29:
Voor de mensen die hem bij Bol.com hebben besteld. Ik heb ze vanmiddag gemaild en dit kreeg ik terug als reactie:

Het is op dit moment nog niet duidelijk of uw bestelling morgen geleverd zal worden. Alle verzendingen van GTA IV zullen vannacht verstuurd worden. Als ook uw bestelling verstuurd is zal u hier morgenochtend een verzendingbevestiging over ontvangen.

Ik wacht dus even morgenochted af of ze hem verstuurd hebben, en anders ga ik de winkels langs.
bij mij was de mail dat ze uiterlijk pas 5 mei konden leveren dus, ben benieuwd, heb um ondertussen geanuleert, bij bol.com en um besteld bij intertoys, volgens de mail zou ik um morgen binnen krijgen , ben eens benieuwd als ze zich eraan kunnen houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:37:
[...]

bij mij was de mail dat ze uiterlijk pas 5 mei konden leveren dus, ben benieuwd, heb um ondertussen geanuleert, bij bol.com en um besteld bij intertoys, volgens de mail zou ik um morgen binnen krijgen , ben eens benieuwd als ze zich eraan kunnen houden
Ja ik denk dat ik hem ook maar ammuleer en morgen de winkels langs ga. Want als ze hem vannacht pas vesturen denk ik niet dat hij morgen binnen is. En dan koningingendag en hemelvaart ertussen dus dan wordt het vrijdag pas. Opzich kan ik wel 2 dagen langer wachten, alleen een beetje zonde als je net 2 dagen vrij bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Phusebox schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:05:

[afbeelding]
Mooi man!
Vraagje: welke Xbox 360 DVD drive heb je?
Als het de BenQ is kan je dan je ervaringen plaatsen met betrekking tot framedrops/pop-ins/laadtijden ect?
Het schijnt namelijk dat de BenQ drive nogal brak is in samenwerking met GTA IV... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:13
Ik heb em vanmiddag opgehaald voor de ps3 :)
Op een legale wijze :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 10:23
off-topic: ik moet elke keer aan gta 4 denken als ik die multi-kabel reclame zie :P

on-topic: nog iemand hier die bij e-plaza in amsterdam noord zijn kopie gaat halen? (om 9 uur gaat ie tog open?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Zo net effe een paar uurtjes zitten spelen. Wat een gaaf spel weer zeg, gta SA is er niets bij vergeleken bij dit! Het is wel een graadje lastiger geworden, vooral de auto's en de politie afschudden, maar wel gaaf dat je op je radar kan zien waar de politie rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juulie19 schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:49:
off-topic: ik moet elke keer aan gta 4 denken als ik die multi-kabel reclame zie :P
on-topic: nog iemand hier die bij e-plaza in amsterdam noord zijn kopie gaat halen? (om 9 uur gaat ie tog open?)
Zit zelf nog te zoeken naar een midnight release, maar anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Mutatie schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:36:
Net een rondje enschede gedaan, E-plaza gaat ook om 0:00 open, Voor mij een stuk dichterbij als Cinestar :)
Hoe is de voorraad situatie daar? Alleen voro pre-orders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:34:
[...]

TNT staakt toch alleen in Rotterdam morgen?
Nee, het sorteercentrum staakt. Dat is dus postcodegebied 2999 tot 3400 (ong.) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megamind schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:50:
Zo net effe een paar uurtjes zitten spelen. Wat een gaaf spel weer zeg, gta SA is er niets bij vergeleken bij dit! Het is wel een graadje lastiger geworden, vooral de auto's en de politie afschudden, maar wel gaaf dat je op je radar kan zien waar de politie rijd.
Zo moeilijk is het eigenlijk niet vindt ik. Je ziet precies op je radar het gebied waar je niet veilig bent, gewoon dat rooie gebied uitrijden. Maar 6 sterren wanted level kan wel is pittig zijn ja :9 .

Whaha net gewoon ff een Ferrari uit een showroom gejat _/-\o_ . Te simpel gewoon :9 .

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:43

Royz

Kleurenblind!!

Sluuz schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:34:
[...]

Lijkt me gelul. In de folder staat duidelijk dat deze ingaat op 28 april. Dat is vandaag. Kan dus nooit zo zijn dat ze pas woensdag die game voor die prijs gaan verkopen.
ik zie het ook graag staan, maar ik kan niks vinden op: http://image.redblue.de/doi/pbdmz-pixelboxx-10798242

ik zei wel vanmiddag tegen die verkoper mooie prijs 45 euro en hij knikte ja... dus als het niet zo was zou het toch wel wat gezegd hebben?

anyway wie zie ik morgen om 9.00 voor de MM z'meer :p

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:45:
[...]

Mooi man!
Als het de BenQ is kan je dan je ervaringen plaatsen met betrekking tot framedrops/pop-ins/laadtijden ect?
Het schijnt namelijk dat de BenQ drive nogal brak is in samenwerking met GTA IV... :/
BenQ drives hebben alleen moeite met rewritables, en de berichten kwamen alleen van mensen die de illegale versie speelde. Die hadden er dus last van.

Ik heb GTAIV onderhand alweer uitgespeeld. Verhaal 10/10, staan wat leuke verassingen te wachten. Ik zeg GOTF, Game Of The Forever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

knny schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:46:
Ik heb em vanmiddag opgehaald voor de ps3 :)
Op een legale wijze :)
Het is zoiezo illegaal om de game nu te kopen hoor, of het een legale versie van het spel is of niet. De game mag morgen pas aan consumenten worden verkocht, en daar kunnen winkels een boete voor krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 16-09 22:43
Is er nou ook ee midnight release in de MM middelburg , heb wel wat posts voorbij zien komen maar niets officieels gezien?

Bellen lukt voor geen meter, krijg niemand aan d elijn na 10+ min wachten.

Iemand een idee of er zeker een midnight release is in de MM middelburg of misschien bij de eplaza in goes? , en zoja of er genoeg units aanwezig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:53:
[...]

Ik zeg GOTF, Game Of The Forever.
Hier sluit ik me helemaal bij aan d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mooi man!
ik zou me hier totaal geen zorgen over maken
retail versie zal hier uiteraard geen last van hebben op een dvd-drive die op normale snelheid draait, en daarnaast zijn er zelfs op afterdawn meer mensen met een benq die het verhaal ontkrachten, dan het bevestigen

en anders gaan we het spel lekker met zn allen terugbrengen :P (heb zelf ook een benq xdoos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Royz schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:53:
[...]

ik zie het ook graag staan, maar ik kan niks vinden op: http://image.redblue.de/doi/pbdmz-pixelboxx-10798242

ik zei wel vanmiddag tegen die verkoper mooie prijs 45 euro en hij knikte ja... dus als het niet zo was zou het toch wel wat gezegd hebben?

Heb een vriend toch maar een kopie apart laten leggen bij de Dixons en dan "leen" ik wel 2000 airmiles van mijn ma ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:11
Royz schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:53:
[...]

09:00 sta ik voor de deur (mits file meevalt :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen hoe ik bochten moet nemen op de Xbox, handrem en/of gewonen rem werken allebei kut. Ik ram elke keer weer tegen een muur of auto aan in een bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:54:
[...]

Hier sluit ik me helemaal bij aan d:)b
In een afkorting gebruik je toch nooit het woord THE. Moet zijn dus: GOF !

Wel beetje foute naam opzich, maak er dan van: Xbox 360/PS3 Game 2008 :P

En trouwens...weet zeker dat er de komende 2000 jaar wel een betere game uitkomt...zoals GTA 10 !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:20

Arfman

Drome!

Iemand zei dat Toys 'r Us Hengelo aan reserveringen deed. Net gebeld, doen ze dus niet. M'n vriendin staat morgenvroeg voor de deur :P

Wel slecht, tot gisteren wilde ik helemaal geen 360 :O

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het nog niet gespeeld, maar had begrepen dat je niet moet sturen en remmen tegelijk... Eerst remmen, dan sturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Arfman schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:59:
Iemand zei dat Toys 'r Us Hengelo aan reserveringen deed. Net gebeld, doen ze dus niet. M'n vriendin staat morgenvroeg voor de deur :P

Wel slecht, tot gisteren wilde ik helemaal geen 360 :O
Ergo, de strategie werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:58:
kan iemand mij vertellen hoe ik bochten moet nemen op de Xbox, handrem en/of gewonen rem werken allebei kut. Ik ram elke keer weer tegen een muur of auto aan in een bocht.
Vooral niet remmen en sturen tegelijk ;) . Voor de bocht rem je beetje af en dan netjes insturen, net zoals in het echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
NeoMe schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:59:
[...]

In een afkorting gebruik je toch nooit het woord THE. Moet zijn dus: GOF !

Wel beetje foute naam opzich, maak er dan van: Xbox 360/PS3 Game 2008 :P

En trouwens...weet zeker dat er de komende 2000 jaar wel een betere game uitkomt...zoals GTA 10 !
Waarom is de afkorting van 'Game of the year' dan GOTY? :> En RTFM, BTTF, KOTOR etc.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste andy,

Uw bestelling met bestelnummer 080426-29616 wordt vandaag bij TNT Post aangeboden voor verzending.

Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.

We hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Servicedesk Webshop Intertoys

goede keuze geweest dus *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

BlowFish schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:54:
Is er nou ook ee midnight release in de MM middelburg , heb wel wat posts voorbij zien komen maar niets officieels gezien?

Iemand een idee of er zeker een midnight release is in de MM middelburg of misschien bij de eplaza in goes? , en zoja of er genoeg units aanwezig zijn ;)
MM middelburg is idd een Midnight release, het zal denk ik best druk worden. ken erg veel mensen die er heen gaan. De prijs is ook lekker 49,- euro.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, wat zal de moderator het lekker rustig hebben morgen . :Y) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Denk dat maar niet, dan komen alle ... o ik heb dit meegemaakt, o hoe doe je dit...en kijk dit eens verhalen voorbij :P

Want het loopt nu wel storm op het topic, continue bovenaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:04:
Goh, wat zal de moderator het lekker rustig hebben morgen . :Y) :Y)
Kan ie eindelijk gta4 spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:40:
[...]

Ja ik denk dat ik hem ook maar ammuleer en morgen de winkels langs ga. Want als ze hem vannacht pas vesturen denk ik niet dat hij morgen binnen is. En dan koningingendag en hemelvaart ertussen dus dan wordt het vrijdag pas. Opzich kan ik wel 2 dagen langer wachten, alleen een beetje zonde als je net 2 dagen vrij bent.
Als ik morgen ochtend geen bevestiging heb, dan annuleer ik 'm sowieso..
Mocht ik 'm toevallig toch die dag krijgen etc..

En dan stuur ik die van hun gewoon terug en eis m'n geld back :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

SV3NNER schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:03:
[...]

MM middelburg is idd een Midnight release, het zal denk ik best druk worden. ken erg veel mensen die er heen gaan. De prijs is ook lekker 49,- euro.
47euro was mij verteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
BlowFish schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:54:

Volgens een vriend van me die bij de MM in M'burg werkt zijn ze van 00:00 t/m 01:00 open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

Mooi man!
Hitachi, sorry, maar ga em zo es spelen (nog niet gedaan dus).

Iemand uit regio Echt (Limburg) nog interesse in een gegarandeerde pre-order die ik heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft dan helemaal niemand ervaring met wehkamp? als er staat "levering binnenkort"?
Ik blijf maar F5 drukken daaro :(
Heb ik hem nou morgen of moet ik wekker zetten voor de 35 euro aanbieding met airmiles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:11
In tegenstelling tot dat telefoniste verhaal dat ze mij MM zoetermeer GTA pas vwoensdag zouden verkopen, krijg ik (van mijn broertje die erlangs moest gaan vandaag van mij) zojuist te horen dat ze er gewoon morgenochtend om 9 uur zijn. De verkoper zei echter wel dat hij verwachte dat ze binnen een uur uitverkocht zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:00
Wat erg leuk is dat je bij een hard aanrijding het "flat out " effect krijgt.

Nico wordt dan door de voorruit naar buiten geslingerd :P

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 01:49
Kaap schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:07:
[...]

Volgens een vriend van me die bij de MM in M'burg werkt zijn ze van 00:00 t/m 01:00 open.
Hebben ze wel een beetje voldoende exemplaren binnen gekregen? Of gaan we daar straks met 100 man moeten vechten om 20 exemplaren?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:00:
Heb het nog niet gespeeld, maar had begrepen dat je niet moet sturen en remmen tegelijk... Eerst remmen, dan sturen..
Ik heb hem al wel gespeeld (sinds vorige week woensdag al :D ), en het werkt inderdaad beter als je eerst remt en daarna pas stuurt. Als je stuurt tijdens het remmen draai je bijna niet.

Ik loop me vandaag kapot te frustreren op het feit dat ik al mn missies heb gespeeld zonder het locken te gebruiken en dat dat er blijkbaar wel in zit! :( wist ik veel!! ;)
Naja morgen origineeltje oppikken en het goed doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:16:
[...]
Ik heb hem al wel gespeeld (sinds vorige week woensdag al :D ), en het werkt inderdaad beter als je eerst remt en daarna pas stuurt. Als je stuurt tijdens het remmen draai je bijna niet.

Ik loop me vandaag kapot te frustreren op het feit dat ik al mn missies heb gespeeld zonder het locken te gebruiken en dat dat er blijkbaar wel in zit! :( wist ik veel!! ;)
Klinkt zoals ik zou gamen! :) Ik zit nog te wachten.... Er is geen midnightrelease in Amsterdam e.o. dus ga hem morgenochtend halen! Ben echt benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkus schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:14:
Wat erg leuk is dat je bij een hard aanrijding het "flat out " effect krijgt.

Nico wordt dan door de voorruit naar buiten geslingerd :P
van wat ik gezien heb in de filmpjes, wil rockstar ons langzamer en realistischer laten rijden. Oa dus door:

- door de voorruit te vliegen mocht je met grote snelheid op iets anders knallen
- grotere hoeveelheden mensen langs de weg (ten minste, dat dacht ik), waardoor kans om sterren te krijgen groter word
- een realistischer weggedrag, waardoor je niet meer remmend kunt sturen

Waarom ze ons 'langzamer' willen laten rijden is duidelijk:
- het laat de stad groter lijken (al denk ik niet dat dat nodig is)
- het brengt realisme (met 200 km tussen auto's zigzaggen is niet bepaald realistisch)
-het zorgt ervoor dat grotere wegen (snelwegen, boulevards) ook daadwerkelijk toegevoegde waarde hebben, want je kunt sneller rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:16:
[...]

Ik zal het je nog sterker vertellen. Ik had bij de opties helemaal over het hoofd gezien dat je ook je GPS kon aanzetten :+ Kom je dan na 20 uur spelen achter 8)7 . Rijdt toch wel een stukkie fijner nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 11:44

Fab1Man

Live life to the fullest

Vandaag naar de Intertoys hier gegaan, deze had 'm al binnen, maar mocht 'm onder geen beding verkopen (begrijpelijk!). Heb toen nog een reservering geplaatst, dus ik heb geloof ik geluk gehad. Morgen meteen halen en eindelijk weer eens een goede game spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt allemaal plausibel... Was in voorgaande delen altijd ook een rustige rijden zodat ik alles goed kon zien... Maar nadat ik filmpjes had gezien en daarna een voorgaande gta speelde (vice city of SA) dan viel het toch tegen. Hoop dat het morgen anders zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een PC gamer die af en toe een game doet zoals GTA en C&C maar ik vroeg mij af (ook mij heeft die hype geraakt) wat zou voor dit spel beter zijn om te kopen een Xbox of een PS3?
De Xbox heeft extra content van minimaal 10 uur maar wat heeft de PS3 in te brengen behalve betere alliasing (of hoe dat ook heet op de PS3).

Ik denk niet dat ik een console ga halen maar stel je voor dat ik na een jaar wachten wel te horen krijg dat die niet op de PC komt wat zou voor mij een betere keuze zijn.

P.S. damn ik ben jaloers op iedereen die morgen al kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Heb je geld genoeg en wil je blu-ray voor de toekomst kies dan PS3 anders XBox 360. Maarja...blijft altijd persoonlijke keuze...beetje lastig om voor jou te maken.
Gewoon ff op een rijtje zetten voor jezelf en even inlezen in de voors en na's !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 11:04

TMC

PS3 heeft iets betere laadtijden en zou iets mooier zijn, maar men zegt dat het niet merkbaar is tenzij je de games tegelijkertijd naast elkaar op een TV runt. Xbox heeft inderdaad DLC. Ik ben daarom voor de Xbox gegaan. Ook is deze goedkoper. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zojuist een mailtje van Dynabyte dat mijn pre-order van GTA verstuurd is *O*

zit overigens gewoon een tracking code bij, hoop dus wel dat het gewoon in een envelop verstuurd gaat worden waar geen handtekening voor nodig is... anders schiet ik er echt niets mee op.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-03-2024
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:22:
[...]

Ik zal het je nog sterker vertellen. Ik had bij de opties helemaal over het hoofd gezien dat je ook je GPS kon aanzetten :+ Kom je dan na 20 uur spelen achter 8)7 . Rijdt toch wel een stukkie fijner nu.
GPS staat toch standaard aan? Want heb er zelf nu ook 25 uur opzitten. Want als je naar een missie gaat krijg je toch automatisch het GPS pad..? Want volgens mij heb ik het niet apart aangezet.

[ Voor 4% gewijzigd door MasterMike op 28-04-2008 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:20:
[...]
Een auto met ABS kan prima remmen en sturen..een beetje iedere auto die op de weg rijdt dus (vanaf 2000). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:24:

Als je nou écht zo jaloers bent op diegenen die morgen op hun console al GTA kunnen gaan spelen, en je bent zoals je zelf zegt een casual console gamer, zou ik als ik jou was lekker die Xbox360 voor 200 kopen + GTAIV. Kost je 250 euro, en echt alleen voor die game is het die kleine investering al waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

PS3 is soms 1 seconden sneller met laden, maar kent een installeertijd van 7.53 minuten. Dus voordat je die eruit hebt...

[ Voor 4% gewijzigd door NeoMe op 28-04-2008 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MasterMike schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:27:
[...]

GPS staat toch standaard aan? Want heb er zelf nu ook 25 uur opzitten. Want als je naar een missie gaat krijg je toch automatisch het GPS pad..?
Nee, bij mij stondt ie dacht ik niet standaard aan. OF, het kan zijn dat ik in mijn overenthousiasme aan het begin alles op off had gezet en er nooit meer naar gekeken had 8)7 . Dat zou heel goed kunnen, mijzelf kennende :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
NeoMe schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:27:
PS3 is soms 1 seconden sneller met laden, maar kent een installeertijd van 7.53 minuten. Dus voordat je die eruit hebt...
Insert flamewar.

Waaorm maakt iedereen zich zo druk over dit soort dingen, kom op zeg het is het niet eens waard om te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:19:
[...]

Klinkt zoals ik zou gamen! :) Ik zit nog te wachten.... Er is geen midnightrelease in Amsterdam e.o. dus ga hem morgenochtend halen! Ben echt benieuwd.
Dat had ik gelukkig al wel snel door. Dus ik liep al die tijd mn kogels te vern**ken en jij liep door de stad te dwalen. ;) :D

Ik dacht al die tijd dat ik op vrouwen viel, maar wat ziet times square (at night time) er f**king geil uit zeg!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:27:
[...]

Een auto met ABS kan prima remmen en sturen..een beetje iedere auto die op de weg rijdt dus (vanaf 2000). :P
ik denk dat een hoop van de amerikaanse bakken waar je in het begin in zal rijden, van voor die tijd stamt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Mike- schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:30:
[...]
Insert flamewar.
Waaorm maakt iedereen zich zo druk over dit soort dingen, kom op zeg het is het niet eens waard om te bespreken.
Pcies, maar me meer druk over echte gameplay issiues... Moet zeggen petje af voor r* die het meeste geheim heeft gehouden tot de release..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:31:
[...]

ik denk dat een hoop van de amerikaanse bakken waar je in het begin in zal rijden, van voor die tijd stamt. :P
Volgens mij hebben juist veel oude Amerikaanse bakken al standaard ABS, Airco enz.
best luxe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net deze mail van bol.com:

----------

Geachte klant ,

Onlangs heeft u de game ‘Grand Theft Auto IV’ voor de Playstation 3 bij ons

besteld (artikelnummer).

In verband met de grote populariteit van deze game en de

leverproblemen bij de leverancier, kunnen we uw bestelling echter niet

op de dag van release leveren. Onze oprechte excuses hiervoor.

U ontvangt de game uiteraard zo snel mogelijk. Nogmaals onze

excuses voor het ongemak.

-------

Ik ga morgenochtend dus maar voor de deur van de intertoys camperen :S
Heb hem 2 maanden van tevoren besteld op 8 maart. Dus de belangstelling is blijkbaar nogal groot en de leveringsaantallen nogal laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:27:
[...]

sterker nog dat is juist de opzet van abs, dat je nog kan sturen als je flink in de remmen moet , trouwens de amerikaanse auto's van 86 hadden al abs hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen ga ik ook speciaal een Xbox kopen voor GTA IV. Jammer genoeg moet ik eerst nog stage lopen tot 5 uur dus ik mag bidden dat ze dan nog het spel hebben. Ik ga er vanuit van wel, zo niet dan reis ik gewoon het land door met m`n OV Studentenkaart, op zoek naar het laatste exemplaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:49
Heb um op E-bay gekocht voor 45, nog wat eurotjes. Goede ervaringen met E-bay, en tja, ik wacht liever een weekje langer als het mij toch 10 euro kan schelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Exar schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:16:
[...]

Hebben ze wel een beetje voldoende exemplaren binnen gekregen? Of gaan we daar straks met 100 man moeten vechten om 20 exemplaren?
Geen idee, maar ik neem me honkbalknuppel wel mee >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:24:
Ik ben een PC gamer die af en toe een game doet zoals GTA en C&C maar ik vroeg mij af (ook mij heeft die hype geraakt) wat zou voor dit spel beter zijn om te kopen een Xbox of een PS3?
De Xbox heeft extra content van minimaal 10 uur maar wat heeft de PS3 in te brengen behalve betere alliasing (of hoe dat ook heet op de PS3).

Ik denk niet dat ik een console ga halen maar stel je voor dat ik na een jaar wachten wel te horen krijg dat die niet op de PC komt wat zou voor mij een betere keuze zijn.

Voor GTA 4 kan je beter een PS3 kopen volgens deze uitgebreide vergelijking...

http://kotaku.com/384422/...-the-ps3-and-360-versions

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:33:
Morgen ga ik ook speciaal een Xbox kopen voor GTA IV. Jammer genoeg moet ik eerst nog stage lopen tot 5 uur dus ik mag bidden dat ze dan nog het spel hebben. Ik ga er vanuit van wel, zo niet dan reis ik gewoon het land door met m`n OV Studentenkaart, op zoek naar het laatste exemplaar. :P
Ik weet nu in iedere geval waar ik belasting voor betaal! ;)

Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

[...]

sterker nog dat is juist de opzet van abs, dat je nog kan sturen als je flink in de remmen moet , trouwens de amerikaanse auto's van 86 hadden al abs hoor ;)
Ja, zei t al. ABS heeft al meerdere malen me het vege lijf gered :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
De meeste mensen die hierover hebben lopen zeuren waren 3 levels ver en hadden alleen in een trabant gereden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:32:
[...]

Volgens mij hebben juist veel oude Amerikaanse bakken al standaard ABS, Airco enz.
best luxe ;)
Ach, je weet wat ze bij Top Gear zeggen over amerikaanse bakken: "They look like oversized tin cans, they bath you in luxury and seas of space. They drive great in a straight line, but do not attempt to turn the steering wheel. And I still can't believe how they can give their HUGE engines, so little horsepower"

Vrij naar Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:20:
[...]

van wat ik gezien heb in de filmpjes, wil rockstar ons langzamer en realistischer laten rijden. Oa dus door:

- door de voorruit te vliegen mocht je met grote snelheid op iets anders knallen
- grotere hoeveelheden mensen langs de weg (ten minste, dat dacht ik), waardoor kans om sterren te krijgen groter word

Waarom ze ons 'langzamer' willen laten rijden is duidelijk:
- het laat de stad groter lijken (al denk ik niet dat dat nodig is)
- het brengt realisme (met 200 km tussen auto's zigzaggen is niet bepaald realistisch)
-het zorgt ervoor dat grotere wegen (snelwegen, boulevards) ook daadwerkelijk toegevoegde waarde hebben, want je kunt sneller rijden.
Ik hoop niet ook:

-het laat je rot ergeren ('kapot frustreren'? Wie zei dat? :+) omdat je niet relaxed door de wijken heen kunt scheuren

En zo wel, dan hoop ik dat je met de motor wel fatsoenlijk overal doorheen kan raggen.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:35:
[...]

Geen idee, maar ik neem me honkbalknuppel wel mee >:)
Lol, ik heb de midnight release van PS3 en WoW: Burning Crusade meegemaakt en nu loop ik hier 99% invalide :D

Nee, valt wel mee hoor. Waar ik ga (GM in Oostende), stond toen 100-200 man, dat zal nu ook wel zo zijn. Alvast mijn harnas (en maliënkolder) aantrekken!

Edit: maliënkolder vergeten

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 14:22
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:13:
Heeft dan helemaal niemand ervaring met wehkamp? als er staat "levering binnenkort"?
Ik blijf maar F5 drukken daaro :(
Heb ik hem nou morgen of moet ik wekker zetten voor de 35 euro aanbieding met airmiles?
Ik heb 2 keer eerder besteld bij wehkamp. Ik kreeg telkens op de dag van release mijn spel. En inderdaad ging de status naar binnenkort de dag ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Laatst online: 01-09 12:00
Adlermann schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:52:
[...]

Hoe is de voorraad situatie daar? Alleen voro pre-orders?
In reactie op: Cinestar - Wzzrd Launch Event

Dit vraag ik me ook al af, anders heb ik wel zin om daar even te kijken vanavond. :)

[ Voor 9% gewijzigd door StarWolfer op 28-04-2008 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
ik heb mijn ps3 versie binnen .... ik ben erg benieuwd ...

iedereen de deur uit ... hier de kat is logeren ;) dus ik en de ps3 + GTA

ben benieuwd of mijn verwachtingen waar gemaakt worden .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
StarWolf schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:40:
[...]

Dit vraag ik me ook af, anders heb ik wel zin om even te kijken vanavond. :)
Het is 5 min fietsen ofzo, dus ik kom sowieso wel ff denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KnEuTeR schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:35:
[...]

Dit heeft mij wel verder geholpen bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:04
Het schijnt dat de PS3 versie niet op 720 rendered maar op 630 en upscaled naar 720:

http://forum.beyond3d.com...p?p=1153806&postcount=513
Quaz51:

it's 630p (1120x630)
regardless PS3 media look better for me, the light and atmosphere is more real (maybe HDR vs X360 MDR, post-process...), i agree with global reviews feeling but more comparison screenshots would be good
it's interesting, it shown that number of pixel isn't enough for determine better visual
Quaz51 is volgens mij die o.a. ook halo3 heeft bestudeerd en erachter kwam dat deze niet HD resolutie renderde(is dat een woord? :D )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:32:
Kreeg net deze mail van bol.com:

----------

Geachte klant ,

Onlangs heeft u de game ‘Grand Theft Auto IV’ voor de Playstation 3 bij ons

besteld (artikelnummer).

In verband met de grote populariteit van deze game en de

leverproblemen bij de leverancier, kunnen we uw bestelling echter niet

op de dag van release leveren. Onze oprechte excuses hiervoor.

U ontvangt de game uiteraard zo snel mogelijk. Nogmaals onze

excuses voor het ongemak.

-------

Ik ga morgenochtend dus maar voor de deur van de intertoys camperen :S
Heb hem 2 maanden van tevoren besteld op 8 maart. Dus de belangstelling is blijkbaar nogal groot en de leveringsaantallen nogal laag.
Wanneer heb jij besteld? Ik heb namelijk (nog) geen mail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

[...]

en waar baseer je dat dan precies op, ik heb het net gelezen en de conclusie is dat ze nagenoeg hetzelfde zijn. Wil je extra content dan kun je beter xbox 360 kopen en de ps3 heeft beter geluid dus ?

Kan er misschien een POLL in de TS ?
Ik speel GTA 4 op:
- XBOX 360
- PS 3

[ Voor 7% gewijzigd door NeoMe op 28-04-2008 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update van bol.com:

Bestelnummer Besteldatum Bestelstatus
# 27.03.2008 Verzonden

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:38
[...]

Zet die artikel de Xbox versie niet een stapje hoger? Of ben ik nou zo slecht in Engels?

Een console kopen voor één spel is belachelijk, kijk gewoon welke spellen er zijn verschenen en zullen verschijnen en maak je keuze. Ik kies voor de Xbox, niet omdat het beter is dan de PS3, de spellen die in de lijst staan spreken me gewoon meer aan.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je weten bij welke winkels GTA IV te koop is? Klik hier (vergeet niet om het lijstje aan te vullen)

Houd het nuttig. Dit topic is bedoelt voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.