Duidelijk. Heb je meegekregen wat die special edition kost bij MM DH?Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:49:
[...]
Ik kan je uit de droom helpen...
Ik was net bij de MM in DH en er staat wel hier en daar een soort van kartonnen poster, maar hij wordt NIET verkocht!!
Er stond wel iemand die bij een andere vestiging de special of limited edition apart liet leggen.
Toen ie vroeg of ie hem nu kon ophalen krijg hij te horen... NEE morgen!
En als ie in Zoetermeer echt 44 is dan kunnen ze dat in hun systeem zien en kan je hem meteen voor 44 meenemen.
Verwijderd
PS3 rendered beter. dat is volgens mij het enigste verschilrico_fxp schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:53:
Is er nou al ergens een vergelijking tussen de PS3 en X360 versie?
http://kotaku.com/384422/...-the-ps3-and-360-versionsrico_fxp schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:53:
al paar keer voorbij gekomen, maar goed. Meeste reviewers komen tot conclusie dat ps3 grafisch iets 'beter' is. Komt hier op neer:rico_fxp schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:53:
For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster. Don't worry Xbox owners, the load times are rarely more than 30 seconds and don't occur very often. The slight visual edge goes to PS3, but the 360 is no slouch. Either version will do you proud.
zie IGN
Verwijderd
ign heeft voor de insiders (betalende members) een video vergelijking gemaaktrico_fxp schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:53:
deze was ook hier (gratis) te bekijken, maar link lijkt het nu niet meer te doen
http://n4g.com/News-139908.aspx
samenvatting van de ign vergelijking:
ps3
-minder last van aliasing, maar nauwelijks merkbaar
-laadtijden tussen missies van nog geen seconde
-het "liep" in het algemeen gewoon net iets beter (maar ze gingen hier totaal niet verdiepend op in) dan op de xbox
-je kan de sixaxis controls gebruiken voor: motoren, boten, helicopters, herladen van wapens en minigames zoals bowlen (je kan ook sixaxis controls voor elk onderdeel afzonderlijk aan of uitzetten)
xbox360:
-de triggers van de xbox controller zijn handiger om te gebruiken voor het aim systeem
-de xbox versie zou wat fellere kleuren hebben, maar ze gaven ook aan dat kleuren en contrast in de opties van het spel zelf ook nog veel bijgesteld konden worden
ze zeiden ook dat beide versies er fantastisch uitzien en goed draaien, en dat deze grafische verschillen alleen op te merken waren wanneer je de spellen naast elkaar, frame voor frame vergeleek
Verwijderd
Nee ik hoorde de medewerkers ook nog klagen dat ze de voorraad van de limited editions bij de verschillende vestigingen niet konden zien.wilmundo schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:52:
[...]
Duidelijk. Heb je meegekregen wat die special edition kost bij MM DH?
Dit komt omdat ze niet in het systeem schijnen te staan.
Maar wat zit er wat boeiends bij de limited edition?
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Zou je hem misschien kunnen filteren op PSN en op X360 ?Muthas schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:20:
[...]
Denk dat mijn plaatje handiger is voor het topic hiero, kan ie mooi in de TSDus nog 1 keer mensen:
Toevoegen?! http://gta.wrote.nl/add

PIRAAT zal natuurlijk ook weer represent zijn in GTA4! So look out..
Vanavond mn copy ophalen bij de midnight launch, heb er zin in!!!
PIRAAT
Ik schrok even van de graphics..mJohnny schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:14:
[afbeelding]
PIRAAT zal natuurlijk ook weer represent zijn in GTA4! So look out..
Vanavond mn copy ophalen bij de midnight launch, heb er zin in!!!

Ik denk dat ik morgen geen GTA IV ga hebben, dus dat wordt wachten op de 2e batch, geduld is een schone zaak schijnt
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Shop waar ik heb gekocht hadden: 2x PS3 GTA IV SE, 2x XBOX360 GTA IV SE, 8x PS3 GTA IV eb 16x XBOX360 GTA IV. En dit is een redelijke vestiging in een drukke stad. Het lijkt erop dat alleen de MM’s en een aantal gerenommeerde gameshops leuke aantallen hebben (200+).
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
[ Voor 3% gewijzigd door rvrbtcpt op 28-04-2008 15:27 ]
was dat het Xbox/PS3-pakket of de losse game?Frijns.Net schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:21:
Zo net maar even de Toys 'R' us hier in het zuiden gebeld. Reserveren kon, maar de exemplaren die ze hadden waren al gereserveerd dus dan kon ik wachten op de volgende levering. Alleen hadden ze geen enkele idee wanneer die zou komen. Dus bel even met die winkel als je die aanbieding wil of ze de dozen nog hebben staan. Anders sta je voor niks voor de deur.
Verwijderd
Meld dat ook eventjes hier, dan is het terug te vinden (dat geldt voor alle shop info trouwens)El_V schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:23:
voor de mensen in regio tilburg. bij de saturn is gta voor 44 euro te krijgen
Morgen voor de zekerheid toch maar om 10:00 uur voor de deur staan.
Even naar beneden scrollen
[ Voor 22% gewijzigd door PcManiaxx op 28-04-2008 15:43 ]
Daarna naar de lokale Intertoys gegaan, en wat bleek: Was eigenlijk al door zijn voorraad heen
[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 28-04-2008 15:45 ]
http://www.gamed.nl/view/40168
geen idee wat er waar van is maar kijk dus iig uit mensen met het online gedeelte!
Toevallig bekende van mij die ik aan de lijn kreeg!
[ Voor 14% gewijzigd door speeder1988 op 28-04-2008 15:48 ]
Verwijderd
http://www.rockstarwatch....TAIV-for-the-PS3-and-360/
heb ze geprobeerd te bellen maar ik krijg heel frapant "dit telefoonnummer is wegens technische problemen niet te bereiken"mister_S schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:42:
[...]
Huh? Ik was er net 20 minuten geleden, ze verkopen het nog niet
misschien heel tweakers aan het bellen?
TuurlijkFrank J. schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:12:
[...]
Zou je hem misschien kunnen filteren op PSN en op X360 ?
Alles: http://gta.wrote.nl/image
PSN: http://gta.wrote.nl/image/psn
Xbox: http://gta.wrote.nl/image/xboxlive
Het gaat dus echt gelijk op met aantal Xbox-ers en Playstation-ers hier
[ Voor 13% gewijzigd door Muthas op 28-04-2008 16:14 ]
Verwijderd
Volgens mij zitten er iets teveel mensen te f5én en is de server nu overbelast :-)Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:49:
video van de vergelijking tussen de 360 en ps3 versie van ign is weer online:
http://www.rockstarwatch....TAIV-for-the-PS3-and-360/
MisschienDe Gesnaakte schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:50:
[...]
heb ze geprobeerd te bellen maar ik krijg heel frapant "dit telefoonnummer is wegens technische problemen niet te bereiken"
Vriend me heeft em gekocht bij de intertoy's in bussum. Andere vriend dacht van "mooi dan ga ik em daar ook oppikken". Komt ie daar aan verkopen ze em niet meer
Verwijderd
hahaha, hier precies hetzelfde voor de Saturn op Zuidplein, totaal niet bereikbaar,De Gesnaakte schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:50:
[...]
heb ze geprobeerd te bellen maar ik krijg heel frapant "dit telefoonnummer is wegens technische problemen niet te bereiken"

Heb een telnr van P&O gebeld en zij kon me zelfs ook niet doorverbinden met de winkel.

Morgen in de ochtendbladen : Release GTA IV legt nederland plat mwhahaha.....

ik zal er na mn werk wel even langs rijden, mochten ze wat verkopen laat ik het hier meteen weten. als je zelf nog gaat kijken voor 5u dan hoor ik het graagmister_S schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:52:
[...]
Misschien. Het zou wel een kutstreek zijn als het er nu ineens wel staat, ik zag alleen een kartonnen reclame. De medewrker zei ook dat het pas morgen kon worden gekocht.
Bij mij doet ie het hoor, moet af en toe wel ff bufferen maar kan ook aan mijn laptop liggen, tijdelijk een 8 jaar oude medion die brak draaitVerwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:51:
[...]
Volgens mij zitten er iets teveel mensen te f5én en is de server nu overbelast :-)
Btw, best geinig filmpje...PS3 scored soms enkele seconden sneller. Nou JoeHoe.
[ Voor 29% gewijzigd door NeoMe op 28-04-2008 16:00 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ach, als ik het doe er vijf ofzo, puur om te kijken hoe dit experiment gaat verlopen. Ik vind de hype (terecht, al dan niet terecht) wel heel groots worden, misschien wel de grootste sinds game geschiedenis.Adlermann schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:48:
[...]
Ach, doe niet zo flauw en hebberig. Gun andere mensen ook gewoon hun game. Beetje hetzelfde verhaal als met tickets voor concerten waar handelaren tientallen kaarten kopen en dan voor grof geld verpatsen (wat gelukkig ook verboden gaat worden).
Maar ja, aan de andere kant. Het is een vrij land
Het is alweer duidelijk dat mensen alles voor geld doen.. ik vind het een beetje jammer... maar goed.. Als dit jou blij maakt. Moet je dat doen he.Jumpman schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:03:
[...]
Ach, als ik het doe er vijf ofzo, puur om te kijken hoe dit experiment gaat verlopen. Ik vind de hype (terecht, al dan niet terecht) wel heel groots worden, misschien wel de grootste sinds game geschiedenis.
Dat van die kerel die van het PSN gebanned is trouwens ook achterlijk.. Hij koopt een officiele game.. en dan beslist Sony maar even dat hij maar gebanned word, ze zouden juist de retailer aan moeten pakken.. en NIET de consument.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Het is maar voor 'n week. Big deal.Frank J. schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:45:
PS3 BAN ivm te vroeg spelen van de PS3 versie online.
http://www.gamed.nl/view/40168
geen idee wat er waar van is maar kijk dus iig uit mensen met het online gedeelte!
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Idd. een beetje vreemd dat dit gebeurt, maar Rockstar heeft wel duidelijk gemaakt dat dit zou gebeuren. Dat je met je botte kop alsnog online gaat is je eigen schuld. Dat je het er niet mee eens bent ok, maar je weet wat er gebeurt. Als je in een restaurant zit waar je niet mag roken ga je toch oko geen dikke cubaan opsteken, alleen maar omdat je het er niet mee eens bent?SpoTs schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:12:
[...]
Het is alweer duidelijk dat mensen alles voor geld doen.. ik vind het een beetje jammer... maar goed.. Als dit jou blij maakt. Moet je dat doen he.
Dat van die kerel die van het PSN gebanned is trouwens ook achterlijk.. Hij koopt een officiele game.. en dan beslist Sony maar even dat hij maar gebanned word, ze zouden juist de retailer aan moeten pakken.. en NIET de consument.
Heb 'm niet besteld bij bol.com, ik ga 'm zelf ophalen bij Dynabye. Maar als ik wat bestel bij bol dan krijg ik pas bericht dat mijn bestelling is verzonden als de postbode net geweest is. Ik zou me niet al te druk maken daaroverVerwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:18:
Ik heb 'm dus besteld bij bol.com op 27-03-2008, inmiddels is er nog niks verzonden.. iig status staat op: Word verwerkt
Meer mensen besteld bij bol, ook Word verwerkt? of al wel op Verzonden?
Verwijderd
Ok thx, nee maar toch zou zonde zijn he.. vooral als je echt zin hebt om GTA IV te spelen_Eend_ schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:20:
[...]
Heb 'm niet besteld bij bol.com, ik ga 'm zelf ophalen bij Dynabye. Maar als ik wat bestel bij bol dan krijg ik pas bericht dat mijn bestelling is verzonden als de postbode net geweest is. Ik zou me niet al te druk maken daarover
Euh, nee. Hoe hebben ze dat duidelijk gemaakt dan?_Eend_ schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:18:
[...]
maar Rockstar heeft wel duidelijk gemaakt dat dit zou gebeuren.
Oplossing: Bannen tot de consument de (kopie) kassabon overhandigt van de retailer. Zo haal je gelijk alle vroege illegale spelers offline. De kosten hiervoor haal je weer uit de boetes naar de retailers.SpoTs schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:12:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 28-04-2008 16:25 ]
Hell beide versies zien er goed uit! En beide zullen spelen als een echte GTA! Dit is niet een van de vele shooters die we op beide consoles zien. Daar kun je echt een verschil aanwijzen. Nee dat kleine verschil tussen de PS3 en de Xbox versie is de moeite niet waard om je zorgen over te maken. In ieder geval in mijn ogen dan he!NeoMe schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:56:
Btw, best geinig filmpje...PS3 scored soms enkele seconden sneller. Nou JoeHoe.
En GTA IV is goed, kan beter maar kan altijd beter. Na 12 uur spelen kan ik wel zeggen dat ja er zitten dingen in waarvan ik zeg "jammer..oh wel". Dat is GTA!
Ik ben blij om te zien hoe goed het vriendschappen systeem werkt! Ook al zijn het maar "zij" missies en gaan drinken vaak geeft het net dat beetje extra dat de personages echt maakt. In de vorige games zag je je "vrienden" nooit tot natuurlijk in de missies.
Nu kan je uitgaan, kan je wapens/gratis taxis etc krijgen en heb je ook gewoon plezier met de anderen. Oh een tip ga NIET drinken met Michelle of Roman! Daartegen Little Jacob is een licht gewicht. En roman? Die kan niet darten..wel bowlen en pool daartegen geesh! Michelle is ook behoorlijk goed in bowlen!
There is no place like ::1
nieuws: Illegale versie Grand Theft Auto IV circuleert op internetTMC schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:21:
[...]
Euh, nee. Hoe hebben ze dat duidelijk gemaakt dan?
IMHO is dat duidelijk genoeg, alleen geregistreerde journalisten mogen (online) spelen. Sta je niet in Take Two's lijstje dan kun je een actie van hun verwachten.
Ok, als je een illegale versie had, maar GTA is officiëel nog niet te koop in de winkel.. (
[ Voor 8% gewijzigd door _Eend_ op 28-04-2008 16:32 ]
Verwijderd
Verwijderd
Als consument heb je daar verder weinig mee te maken. Als ik vandaag ergens een exemplaar gevonden had en daarmee online ga heb ik als consument niets verkeerd gedaan. Tenzij ze hele grote stickers op de verpakking hebben geplakt waarop staat dat ik pas morgen mag gamen...
Gooi dan gewoon de servers dicht voor online spel.. lijkt me iets effectiever.
Je snapt toch hopelijk wel dat een berichtje op internet lang niet voldoende is als je het 'duidelijk kenbaar maken' wilt noemen. Dan moet er gewoon een sticker op het doosje zitten._Eend_ schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:30:
[...]
nieuws: Illegale versie Grand Theft Auto IV circuleert op internet
IMHO is dat duidelijk genoeg, alleen geregistreerde journalisten mogen (online) spelen. Sta je niet in Take Two's lijstje dan kun je een actie van hun verwachten.
Ok, als je een illegale versie had, maar GTA is officiëel nog niet te koop in de winkel.. ()
Verwijderd
Klinkt goed, alleen heb ik tot nu toe alleen nog maar goede ervaring met Bol.com Tot nu toe hebben ze dus alles bij mij op tijd geleverd, maar elke keer kreeg ik dan ook wel een dag van tevoren een mailtje en werd de bestelstatus pagina goed geupdate. Aangezien dat nu niet is zo moet het een zeer slecht geplande bug zijn, of ze kunnen de game gewoon niet voldoende leveren.Ik hoop in ieder geval op het eersteVerwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:25:
[...]
Ik had wel een mailtje gestuurd, paar dagen geleden..
"Het artikel zal op dezelfde dag of een dag voor de releasedatum verzonden worden. Het artikel dient in ieder geval op de releasedatum zelf aan u geleverd te worden. Wij verwachten daarom dus ook dat u volgens onze huidige gegevens het artikel op 29 april in huis zult hebben.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd."
Ik zie net dat de helpdesk tot 9 uur vanavond open is. Dus als ik zometeen thuis ben van werk ga ik ze denk ik even bellen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 16:39 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dat weet helemaal niemand, je merkt het vanzelf.Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:38:
Ik was helemaal niet van plan om GTAIV te kopen en heb geen pre-order. Wat is de kans dat ik morgen een exemplaar kan vinden?
ik ga er van uit vrij groot. Ik ga morgen ook langs de winkel. Wel om 9:00 overigens want je weet maar nooit zekerVerwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:38:
Ik was helemaal niet van plan om GTAIV te kopen en heb geen pre-order. Wat is de kans dat ik morgen een exemplaar kan vinden?
Dat internetcafe in GTA is ook geinig, ze hebben net zoveel tijd gestoken in zulke nutteloze dingen. je kunt best veel 'websites' bezoeken, en ze bevatten allemaal lappen tekst en afbeeldingen. Je kunt ook ringtones / thema's downloaden voor je mobiel, maar dan zegt ie dat je gsm daarvoor niet geschikt is (misschien krijg je later een andere tel? in 't begin van 't spel zei Roman namelijk ook 'als je zo rijk bent als ik, kun je misschien ook wel zo'n fancy mobieltje krijgen' (kuch, op zn engels dan).
De wereld van GTA oogt net zoals ik 'em verwacht had. Er hangt echt een sfeer. De auto's zijn naar mijn idee goed te besturen, en je contacten onderhouden is leuk geintegreerd.
Heb wel extreem veel last van de textures die heel laat laden. Maar heb ook geen harde schijf bij m'n xbox. En misschien pakt de xbox de dvd wel niet zo goed.
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
Denk toch nog wel redelijk groot, als je op tijd bent morgenvroeg. Vriend van me heeft er vanmiddag nog ff snel 3 gereserveerd en haalt ze morgenvroeg opVerwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:38:
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Maar ik weet wel wat voor consequenties er aan vastzitten, ik had een paar dagen geleden al spookverhalen gelezen dat je gebanned zou worden als je GTA IV voor de release zou spelen. Maar dat waren geruchten, en die lijken nu dus te kloppen(?)
Ik vraag dit omdat ik wil weten of het de moeite waard kan zijn nu de winkels in Utrecht Hoog Catherijne af te struinen of niet.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Als je een winkel in hoog cathrijne wilt proberen ga dan naar E-plaza of Bartsmit. MediaMarkt doet niet aan vroege verkoop en zoals eerder genoemd in dit topic doet Intertoys er ook niet aan. E-plaza / Bartsmit is zelfde winkel keten.. so try ur luck.. Daarnaast is Hoog Cathrijne altijd goed gevuld met dames die het de besteede tijd altijd nuttig maken.harlekein schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:43:
Even voor de duidelijkheid: Zijn er nu mensen die eerlijk kunnen vermelden dat ze het spel al in de winkel hebben weten te bemachtigen? Of alleen maar 'een vriend van een kennis van…'?
Ik vraag dit omdat ik wil weten of het de moeite waard kan zijn nu de winkels in Utrecht Hoog Catherijne af te struinen of niet.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Broodje aap verhaal dus in Tilburg....

Verwijderd
Of je gaat vannacht naar een middernacht opening...
Dit is geen chat / meeting topic. Daarvoor kun je IRC gebruiken
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 16:54 ]
thanks voor de info, dan rij ik er dus zometeen niet langsVerwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:47:
Net even contact gehad met Saturn Zuidplein, ook daar word ie vandaag niet verkocht, op de opmerking dat ie in Tilburg al wel over de toonbank ging moest de verkoper hard lachen omdat alle Saturn vestegingen nadrukkelijk opdracht hebbben gekregen om tot morgen te wachten.
Broodje aap verhaal dus in Tilburg....![]()
Ik ga morgenochtend gewoon even DH stad in om te kijken waar ik hem kan scoren, ik heb net stiekum natuurlijk wel even bij de Dixons proberen het spel te krijgen, maar iedereen is hier te bang voor de boete
We hebben maanden gewacht mensen, die 1ne nacht kan ook nog wel toch???
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
mee eensDonnie schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:54:
Kom op jongens, wacht nou toch even 1 nachtje af! Je mist niks hoor als je ipv vanavond morgen pas kan spelen
Ik ga morgenochtend gewoon even DH stad in om te kijken waar ik hem kan scoren, ik heb net stiekum natuurlijk wel even bij de Dixons proberen het spel te krijgen, maar iedereen is hier te bang voor de boete
Steam: PortoNL | PSN: PortoNL
NeeDonnie schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:54:
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 17:15 ]
Verwijderd
Als er een nachtsale is voor niet gereserveerden in de buurt van Rotterdam dan ga ik daar cker even langs maar volgens mij is er niks .

Bespaar je de moeite. Ik heb rond 11 uur alle winkels even snel bekeken, het spel stond nergens op de planken.harlekein schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:43:
Ik heb hem (PS3), echter nog niet afgerekend, nog niet online gespeeld, bijna nog niet gespeeld (hooguit 15 minuten, dat ook nog eens minus de introharlekein schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:43:
Even voor de duidelijkheid: Zijn er nu mensen die eerlijk kunnen vermelden dat ze het spel al in de winkel hebben weten te bemachtigen? Of alleen maar 'een vriend van een kennis van…'?
Er zijn genoeg achteraf winkeltjes die het kleine aantal dat ze geleverd hebben gekregen gewoon al verkocht hebben (omzet = omzet), in the middel of nowhere. En anders zijn er ook genoeg mensen die werken in de b2b of retail en het exemplaar al thuis hebben en deze morgen aanslaan op de kassa.
Misschien mooi chantage matriaal!!! (damn, ik denk nu al GTA style)
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
dat wordt dus vroeg opstaan hehe
How are you doing?
Wat een onzin, jij als consument weet ook dat de release pas morgen is, tevens geven die paar winkels die hem wel verkopen je geen kassabon, je moet persee contant betalen zodat ze hem pas morgen op de kassa kunnen aanslaan.Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:35:
Het bannen van mensen die eerder online gaan slaat natuurlijk nergens op. De winkels hebben een contract getekend dat ze niet voor morgen mogen leveren.
Als consument heb je daar verder weinig mee te maken. Als ik vandaag ergens een exemplaar gevonden had en daarmee online ga heb ik als consument niets verkeerd gedaan. Tenzij ze hele grote stickers op de verpakking hebben geplakt waarop staat dat ik pas morgen mag gamen...
Gooi dan gewoon de servers dicht voor online spel.. lijkt me iets effectiever.
Oftewel als jij op straat een nieuwe fiets koop voor 25 euro ga je er ook vanuit dat die niet gejat is? komop zeg...
Aan de andere kant een ban is misschine wat voerdreven, maar eenw eek is niet zo lang... en je kan nog steeds de SP spelen dus who cares
[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 28-04-2008 16:59 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
En dan moet je net het geluk hebben dat je moederbord kapot is, zoals ik. Maakt het nog moeilijker, en de hele tijd in dit topic F5'en is ook niet echt goed voor mijn zenuwen..Grannd schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:56:
Feit dat veel mensen vandaag vrij zijn bevorderd de duur van de wachttijd voor velen niet echt denk ik
Ze zal het wel over de prijs hebben, die is vanaf dan 44 euro.-Mike- schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:03:
Zojuist naar de MM in Zoetermeer gebeld en een telefoon dame vertelde mij dat zij hem pas woensdag gaan verkopen. Iemand anders die hier iets over weet of is deze dame niet goed geinformeerd?
-
Is MM dan woensdag open? Het is nog wel K-dag-Mike- schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:03:
Zojuist naar de MM in Zoetermeer gebeld en een telefoon dame vertelde mij dat zij hem pas woensdag gaan verkopen. Iemand anders die hier iets over weet of is deze dame niet goed geinformeerd?

Volgens mij weet die telefoon dame niet helemaal wat zij verkoopt aan de telefoon ;-)
Ja, de MM in enschede is volgens mij gewoon open op 30 april.SpoTs schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:05:
[...]
Is MM dan woensdag open? Het is nog wel K-dag
Volgens mij weet die telefoon dame niet helemaal wat zij verkoopt aan de telefoon ;-)
Situatie:
Ik had GTAIV bij Bart Smit online gereserveerd en besteld, hij zou op de release datum bij mij worden thuisbezorgd. Nu gaan de posterijen vrolijk staken en kan ik mijn pakketje dus niet meer op tijd verwachten.
Ik ben vanmiddag naar de lokale B.S. geweest en daar heb ik op aanraden van de verkoper een exemplaar gereserveerd, en die andere (van de online store) zou ik dan moeten weigeren aan de deur.
Nu komt mijn vraag: kan dit zomaar? Of moet ik het pakket in ontvangst nemen en later nóg eens €6,20 uitgeven bij die ***** van TNT?
Dit staat er bij de algemene voorwaarden van B.S., maar beantwoordt niet mijn vraag:
10. Retour producten
10.1 Producten, die u via de Bart Smit Internet Shop heeft gekocht, kunnen zonder opgaaf van redenen binnen 7 werkdagen na ontvangst op het afleveradres worden geruild en/of retour genomen, mits u de factuur nog heeft, de aankoop niet is gebruikt en in de originele verpakking verkeert. De koper kan binnen zeven werkdagen na bestelling zijn bestelling herroepen, zonder aanbetaling van een boete en zonder opgave van redenen. Bart Smit berekent geen kosten voor het retour sturen van artikelen op deze wijze. De koper heeft dan ook mogelijkheid om het orderbedrag, mits reeds voldaan, gerestitueerd te krijgen. Hiertoe dient u binnen 7 werkdagen na ontvangst op het afleveradres contact op te nemen met info@bartsmit.com.
Dus al Harry Normaal die geen forums/nieuwssites afstruint en toevallig het spel tegenkomt en denkt "hé ziet er wel goed" het spel koopt, is het normaal dat hij wordt gebanned?Chaoss schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:57:
[...]
Wat een onzin, jij als consument weet ook dat de release pas morgen is, tevens geven die paar winkels die hem wel verkopen je geen kassabon, je moet persee contant betalen zodat ze hem pas morgen op de kassa kunnen aanslaan.
Bestel je een spel ruim een maand geleden. Bij een shop waar je normaal nóóit zou bestellen omdat zij de enige zijn die nog een normale prijs hanteren voor de Limited Edition. Status was vandaag nog steeds niet "verzonden", dus ik bel, en het blijkt dat ze ze morgen pas binnen krijgen?
Ik geloof hier niet veel van, maar ze versturen dus morgen pas? Hoe kan het dat alle winkels wél alles binnen hebben (vorige week al) en deze ene winkel helemaal niets nog?
Ik hoop niet dat ze ineens mijn Limited Edition niet kunnen leveren, want dan moet ik hem alsnog in het buitenland halen (heb ik wel meteen een Engelse manual in plaats van een Nederlandse).
Ik ga hem morgen sowieso halen, de normale editie dan, want ik heb niet voor niets vrij genomen!
De extra's van de Limited Edition zijn het best wel waard om de normale editie weer door te verkopen met verlies. Ook al is vrijdag nog maar 4 dagen weg, ik ga niet nog een keer wachten, zeker niet nu Koninginnedag en Hemelvaart zorgen voor 3 dagen vrij voor mij!
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Aannemen en terugsturen. Dit is overmacht voor Bart Smit, en dat weet jij ook welDarknessAwaits schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:13:
Misschien enigszins offtopic maar aangezien iedereen het hier toch al over het verkrijgen van het spel heeft i.p.v. het spel zelf kan mijn vraag er ook nog wel bij:
Situatie:
Ik had GTAIV bij Bart Smit online gereserveerd en besteld, hij zou op de release datum bij mij worden thuisbezorgd. Nu gaan de posterijen vrolijk staken en kan ik mijn pakketje dus niet meer op tijd verwachten.
Ik ben vanmiddag naar de lokale B.S. geweest en daar heb ik op aanraden van de verkoper een exemplaar gereserveerd, en die andere (van de online store) zou ik dan moeten weigeren aan de deur.
Nu komt mijn vraag: kan dit zomaar? Of moet ik het pakket in ontvangst nemen en later nóg eens €6,20 uitgeven bij die ***** van TNT?
Dit staat er bij de algemene voorwaarden van B.S., maar beantwoordt niet mijn vraag:
[...]
Verwijderd
Heb zelf enkele jaren bij DB gewerkt en kan me niet herinneren dat er ooit zo een hype was... (was overigens wel voor het console tijdperk...)_Eend_ schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:14:
Nu ben ik toch wel blij dat ik niet bij MM/Dixons/Dynabyte/Bart Smit werk. De gedachte dat morgen de winkel vol staat met zenuwachtige gamers die allemaal komen zeuren over GTA IV... Brrr.. En dan moet je de zooi ook nog opruimen als ze dan eindelijk kwijlend de winkel verlaten
PSN: Shiver23
Dat doe ik waarschijnlijk ook... Ik woon in de middle of nowhere, en ben vandaag even twee lokale gameshops (speelgoedwinkel en videotheek) afgegaan, omdat ik morgenvroeg niet teleurgesteld wil worden. Beiden hadden ~ 5 / 10 Xbox360 versies en PS3 versies binnen gekrgen (EUR 64,95belfrink schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:11:
Koop em gewoon in een andere shop morgen, betaal je een tientje meer, boeiend

Ik was de eerste die er naar vroeg, en er was niemand die ge-preorderd had. Ik denk dat de schaarste nog wel mee valt, als je morgen even zoekt
[ Voor 8% gewijzigd door StarWolfer op 28-04-2008 17:21 ]
Wellicht dat je zoiets verzekerd wilt opsturen..Shiver23 schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:18:
Waarom 6,20 uitgeven dan? 1,80 aan postzegels kan toch ook?
Ik krijg mijn bol.com versie waarschijnlijk ook pas vrijdag door de TNT-staking, en retourneer hem dan wel via de post..maar het is wel een risico.
Het is inderdaad overmacht aan hun kant maar dat neemt niet weg dat mijn vraag hetzelfde blijft. Kan ik een postpakket weigeren en komt deze dan automatisch terug bij de afzender?
Bol.com kan nooit zeggen dat jij het pakket hebt ontvangen aangezien het geen aangetekende post betreft. Als ze moeilijk gaan doen zeg je dat gewoonExorcist schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:20:
[...]
Wellicht dat je zoiets verzekerd wilt opsturen..
Ik krijg mijn bol.com versie waarschijnlijk ook pas vrijdag door de TNT-staking, en retourneer hem dan wel via de post..maar het is wel een risico.
Hij komt zeker terug bij de afzender. Het probleem alleen is dat jij een koopovereenkomst hebt gesloten met Bart Smit. Je hebt hem dus maar aan te nemen in dit geval.DarknessAwaits schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:20:
€6,20 omdat je een track&trace nummer nodig hebt, anders nemen zij (logisch) geen verantwoordelijkheid voor het pakket.
Het is inderdaad overmacht aan hun kant maar dat neemt niet weg dat mijn vraag hetzelfde blijft. Kan ik een postpakket weigeren en komt deze dan automatisch terug bij de afzender?
En inderdaad, je kan hem ruilen, maar dan ben je wel de verzendkosten kwijt. Hartstikke vervelend, maar niet iets wat zij kunnen veranderen.
Klopt, heb het weleens eerder gehad met een bestelde DVD. Kwam nooit aan. Moest 28 dagen wachten van Bol., en daarna was het er nog niet. Nooit iets hoevel te betalenSpoTs schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:20:
[...]
Bol.com kan nooit zeggen dat jij het pakket hebt ontvangen aangezien het geen aangetekende post betreft. Als ze moeilijk gaan doen zeg je dat gewoon
(Lijkt mij overigens fraudegevoelig...)
Bol.com legt veel vertrouwen bij de klant neer. En als je niet iets ontvangt kan je ook niets betalen. EN als dat door TNT komt is dat natuurlijk niet de " consument " zijn of haar probleem.Exorcist schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:22:
[...]
Klopt, heb het weleens eerder gehad met een bestelde DVD. Kwam nooit aan. Moest 28 dagen wachten van Bol., en daarna was het er nog niet. Nooit iets hoevel te betalen
(Lijkt mij overigens fraudegevoelig...)
Maargoed, denk ook niet dat bol.com even vriendelijk is als het om 600 euro gaat ipv 20 voor een dvd.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
http://www.gametrailers.com/player/33338.html?type= 4 minuten lange police chase! (geen spoilers!)
Dit topic is gesloten.
Wil je weten bij welke winkels GTA IV te koop is? Klik hier (vergeet niet om het lijstje aan te vullen)
Houd het nuttig. Dit topic is bedoelt voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.
Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.