[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 101.661 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kimo schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:39:
[...]

Ik heb 2 keer eerder besteld bij wehkamp. Ik kreeg telkens op de dag van release mijn spel. En inderdaad ging de status naar binnenkort de dag ervoor.
Shiver23 had het nagevraagd, en kreeg te horen dat ze nog niets binnen hadden gekregen. Tot dat moment had ik er ook wel vertrouwen in dat die status betekende dat ie onderweg was (mede omdat ik inmiddels geen cancel knopje meer zie).

Na contact met de klantenservice denk ik toch dat ik morgen ochtend maar even de stad in fiets hier in utrecht.. Wil tijdens de aankomende vrije dagen wel kunnen spelen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Heb vandaag de meiamarkt gebeld en die vertelde mij dat de voorraad meer dan groot genoeg is om aan alle vraag te voldoen... Ze gaan trouwens geen uitzondering maken en vanavond al leveren overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 22:16
Wat denk je morgen van de postbode stakingen :P

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:49:
Update van bol.com:

Bestelnummer Besteldatum Bestelstatus
# 27.03.2008 Verzonden

:)
Mja ik had hem dus ook op de 27ste besteld en omdat bol.com mijn credit card niet kon valideren (had ik maar acceptgiro gedaan) werd die geannuleerd op 14 april (waarbij ik dus opnieuw moest bestellen) en wordt die van mij dus ook niet geleverd :(

Even kijk of ik morgen voor mijn werk even ergens bij een winkel langs kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dit is geen topic om in te chatten. Daar is IRC voor bedoeld

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 03:09
Dit is geen topic om in te chatten. Daar is IRC voor bedoeld

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:53
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:52:
[...]

Shiver23 had het nagevraagd, en kreeg te horen dat ze nog niets binnen hadden gekregen. Tot dat moment had ik er ook wel vertrouwen in dat die status betekende dat ie onderweg was (mede omdat ik inmiddels geen cancel knopje meer zie).

Na contact met de klantenservice denk ik toch dat ik morgen ochtend maar even de stad in fiets hier in utrecht.. Wil tijdens de aankomende vrije dagen wel kunnen spelen natuurlijk.
Dan zou ik hem wel annuleren anders betaal je wel de porto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NeoMe schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:49:
[...]

en waar baseer je dat dan precies op, ik heb het net gelezen en de conclusie is dat ze nagenoeg hetzelfde zijn. Wil je extra content dan kun je beter xbox 360 kopen en de ps3 heeft beter geluid dus ?

Kan er misschien een POLL in de TS ?
Ik speel GTA 4 op:
- XBOX 360
- PS 3
ietsjes aangepast maar done

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:00:
[...]
ietsjes aangepast maar done
Thanks...scheelt misschien weer uren discussie !

Dus iedereen die GTA4 heeft of gaat kopen even stemmen in de TS. Onder de lange lijst met spoilers.

[ Voor 22% gewijzigd door NeoMe op 28-04-2008 20:05 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

"Geachte heer Bijl,

Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer * van 06 januari 2008 hebben wij overgedragen aan TNT post. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.

Indien u in de regio Rotterdam woont, kan het zijn dat uw bestelling 1 à 2 dagen later wordt bezorgd in verband met stakingen van TNT."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthFarmer
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 22:01
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:49:
Update van bol.com:

Bestelnummer Besteldatum Bestelstatus
# 27.03.2008 Verzonden

:)
*knip* Ik zie net dat 27 maart de besteldatum is. Ik heb niets gezegd..

Ik krijg net bericht van bol.com dat GTA IV (XBOX) verzonden is!! Toch raar, ik heb em pas twee weken geleden besteld. Ik las een paar posts hierboven dat iemand de game op 8 maart al had besteld en ze niet konden leveren.

Balen dat ik morgen moet werken!! Nou ja, koninginnedag de schade maar inhalen (het mag van mij best regenen woensdag!!)

[ Voor 17% gewijzigd door DarthFarmer op 28-04-2008 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed heb krijg ik niets van wehkamp? Lees net een andere reactie hiero ergens dat die hem morgen wel gewoon krijgt?
Nog even afwachten of die status later in de afvond nog veranderd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

NeoMe schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:49:
[...]

en waar baseer je dat dan precies op, ik heb het net gelezen en de conclusie is dat ze nagenoeg hetzelfde zijn. Wil je extra content dan kun je beter xbox 360 kopen en de ps3 heeft beter geluid dus ?

Kan er misschien een POLL in de TS ?
Ik speel GTA 4 op:
- XBOX 360
- PS 3
mja, voor de duidelijkheid: de persoonlijke keuze van de schrijver van het artikel was ps3 versie staat onderaan. Maargoed dit is altijd een persoonlijke keuze, dus daarom de link naar het artikel waar alle voor/nadelen staan zodat iedereen zelf kan afwegen. zie hier:
If this were a personal decision, I'd have chosen the PlayStation 3 edition, mostly based on my preference for the DualShock controller and the performance edge. However, one thing that we have yet to experience is how well the PlayStation Network will handle the online portions of GTA IV, an extremely important consideration. I place less of an emphasis on features like Achievements and Gamerscore, but appreciate how well crafted and important these features are to others.
mister_S schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:51:
[...]

Zet die artikel de Xbox versie niet een stapje hoger? Of ben ik nou zo slecht in Engels?

Een console kopen voor één spel is belachelijk, kijk gewoon welke spellen er zijn verschenen en zullen verschijnen en maak je keuze. Ik kies voor de Xbox, niet omdat het beter is dan de PS3, de spellen die in de lijst staan spreken me gewoon meer aan.
De vraag van betreffende persoon was welke versie kan je beter hebben voor specifiek deze game.

[ Voor 4% gewijzigd door KnEuTeR op 28-04-2008 20:06 ]

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthFarmer schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:04:
[...]

Lijkt me sterk dat ie op 27 maart verzonden is.

Ik krijg net bericht van bol.com dat GTA IV (XBOX) verzonden is!! Toch raar, ik heb em pas twee weken geleden besteld. Ik las een paar posts hierboven dat iemand de game op 8 maart al had besteld en ze niet konden leveren.
besteld he ;)
ik heb iig een code erbij etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
DarthFarmer schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:04:
[...]

Lijkt me sterk dat ie op 27 maart verzonden is.

Kijken ze niet naar , jammer genoeg heb ik dat ooit met Wow gehad ...
Kreeg een dag voor release ineens een mail dat ze de levering niet na konden komen :(
Wel te verstaan 5 maanden na de daadwerkelijke bestelling .
Game sindicate ofsow in rotterdam kon ik gelukkig nog op midnightsale terecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthFarmer
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:05:
[...]

besteld he ;)
ik heb iig een code erbij etc..
Haha, ik zag het te laat. Heb m'n post al aangepast hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via wehkamp :

U chat nu met mevr. Gronde
mevr. Gronde: Welkom op de Live Advies Desk van Wehkamp!
mevr. Gronde: deze komt morgen bij ons binnen en zal dan verzonden worden
Bezoeker: Dus dan is het er pas donderdag? of vrijdag?
mevr. Gronde: donderdag is het hemelvaartsdag dus dat zal vrijdag of zaterdag worden.

Sjit nou moet ik morgen de wekker zetten :(
Vast geen midnight sale in groningen...
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthFarmer schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:07:
[...]

Haha, ik zag het te laat. Heb m'n post al aangepast hoor ;)
Haha ok, klik eens op je bestelling.. jij ook een 3S code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:43
Bartsmit heeft de PS3 GTA 4 pack nu officieel op zijn site staan: klik voor 439,- waarschijnlijk beschikbaar vanaf 2 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTACrime
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:11:
[...]

Hier ook besteld bij bol.com en ook een 3S code inderdaad. Vreemd, doen ze normaal niet bij één game... :/

Maar ach, als het goed is hebben we hem gewoon morgen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MediaMarkt heeft morgen een paar honderd exemplaren van het spel heb ik vandaag van ze gehoord. Reserveren is niet eens nodig zeggen ze, en ze verwachten ook geen rijen van mensen in de ochtend. Dus ik ga hem morgen op mijn gemakkie daar ophalen en lekker gamen (ben de hele week vrij hehehhe)

Voor de mensen met een pre order die te laat komt, ik zou hem annuleren en lekker bij mediamarkt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:42

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

GTACrime schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:19:
[...]

Hier ook besteld bij bol.com en ook een 3S code inderdaad. Vreemd, doen ze normaal niet bij één game... :/
betekend 3S een pakket waar je dus voor moet tekenen? zoja bummer want mijn dynabyte verzending begint ook met 3S en ik ben natuurlijk morgen de hele dag niet thuis... nouhja ik voel een griepje opkomen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTACrime
  • Niet online
Chaoss schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:23:
[...]

betekend 3S een pakket waar je dus voor moet tekenen? zoja bummer want mijn dynabyte verzending begint ook met 3S en ik ben natuurlijk morgen de hele dag niet thuis... nouhja ik voel een griepje opkomen.
Ik ben bang dat je dat griepje inderdaad nodig hebt om je bestelling aan te nemen morgen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:19:
MediaMarkt heeft morgen een paar honderd exemplaren van het spel heb ik vandaag van ze gehoord. Reserveren is niet eens nodig zeggen ze, en ze verwachten ook geen rijen van mensen in de ochtend. Dus ik ga hem morgen op mijn gemakkie daar ophalen en lekker gamen (ben de hele week vrij hehehhe)

Voor de mensen met een pre order die te laat komt, ik zou hem annuleren en lekker bij mediamarkt halen.
Ik hoop dat hetzelfde is bij de Music Store, hopelijk tussen de buitjes door maar even naar de stad (Zaltbommel) fietsen ;) Dat is hopelijk wel het voordeel van de omgeving waar ik woon, dat er niet bergen mensen hier die game gaan halen.
Overigens, jammer dat ik niet op en top kan genieten van de game als ik em eenmaal heb. De tv waar ik em op speel is nou niet bepaald emmm, super :P
En ja, ook de hele week vrij (behalve woensdagochtend, maar goed ik ga echt wel werken als ik dubbel uitbetaald krijg ;)), vakantie ftw :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rhermans schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:07:
[...]

Kijken ze niet naar , jammer genoeg heb ik dat ooit met Wow gehad ...
Kreeg een dag voor release ineens een mail dat ze de levering niet na konden komen :(
Wel te verstaan 5 maanden na de daadwerkelijke bestelling .
Game sindicate ofsow in rotterdam kon ik gelukkig nog op midnightsale terecht :)
Daar ga ik straks ook heen. :*) :*) Voor diegene in de buurt van Rotterdam die vanavond laat nog een exemplaar willen hebben zeg ik: bel even naar die toko, ze zijn tot 23.00 open _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthFarmer
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:11:
[...]

Jazeker. Ik vraag me wel af of het dan als pakket wordt aangeboden. Ik bedoel zo'n spel is niet heel groot. Kunnen ze ook wel door de brievenbus drukken lijkt me.. ANders morgen meteen na werktijd maar ff naar het postkantoor racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel bizar, meerdere punten in regio Rotterdam die een midnight sale houden, maar in Amsterdam niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:15
Ongelovelijk dit! Wou vannacht GTA IV dan eindelijk ophalen ... start net de Xbox om een DVDtje te kijken om zo de tijd te doden, 3x achter elkaar vastgelopen ... denk het zal toch niet, stroom er af/er op ... RROD :( :( :( :( :( :( :(

Ding was net terug van reparatie, hoogstens 5 uurtjes Bioshock mee gespeeld!! Gaat hij me nu voor m'n vakantie stuk, daar gaat GTA :/

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Ben net (weer) terug van de Media Markt, nog wat gepraat met een aardige medewerker daar.
Over de Multiplayer en wat gameplay videos.

Hun hebben er genoeg, en ook vertelde hij mij dat eerst de PS3 aan kop lag met de pre-orders maar nu opeens weer de 360.

Er hingen al wat posters en wat displays, zag er nice uit. :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

[TAG]Speedy schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:34:
Ongelovelijk dit! Wou vannacht GTA IV dan eindelijk ophalen ... start net de Xbox om een DVDtje te kijken om zo de tijd te doden, 3x achter elkaar vastgelopen ... denk het zal toch niet, stroom er af/er op ... RROD :( :( :( :( :( :( :(

Ding was net terug van reparatie, hoogstens 5 uurtjes Bioshock mee gespeeld!! Gaat hij me nu voor m'n vakantie stuk, daar gaat GTA :/
Ai ai ai... ik zou GEK worden.... ik zou gewoon een nieuwe console kopen denk ik.
Ik heb 'm gepreordered bij Nedgame, nu maar hopen dat ze genoeg hebben. Maarja op het werk is het ook erg druk dus het is maar de vraag of ik morgen wel GTA4 anders kan halen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:42

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

DarthFarmer schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:33:
[...]

Jazeker. Ik vraag me wel af of het dan als pakket wordt aangeboden. Ik bedoel zo'n spel is niet heel groot. Kunnen ze ook wel door de brievenbus drukken lijkt me.. ANders morgen meteen na werktijd maar ff naar het postkantoor racen.
tjah pakketjes worden 2x aangeboden, dus die liggen na de eerste bezorg poging nog niet op het postkantoor dus daar schiet je niets mee op.

Probeer via google nog te achterhalen of 3S verzendingen idd pakketjes zijn waar je voor moet tekenen maar kan er nog niet echt iets over vinden.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele rare optie die ik gehoord heb: wikkel de 360 in warme doeken. Een klasgenoot van me heeft het geprobeerd: het werkte. Proberen kan denk ik geen kwaad (als je de doeken tenminste niet bakt of met heet water warm maakt :P), het gaat toch om GTA4 he ;)
Ai ai ai... ik zou GEK worden.... ik zou gewoon een nieuwe console kopen denk ik.
Wel jaaaa, joh, even nog maar 400 euro er doorheen jagen, als je geld teveel hebt staat mijn bankrekening altijd open ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic (geen flame!) :)

: Dit soort (veel voorkomende) berichten hebben mij nou doen besluiten om een PS3 te kopen vorig jaar en geen 360 hoewel ik het spel aanbod voor de 360 veel beter vind :Y .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Iemand toevallig een idee wat het spelleke bij de MM utrecht gaat kosten? In de folder staat niets.. (meestal loopt utrecht gigantisch achter qua games prijzen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:15
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:41:
[...]

: Dit soort (veel voorkomende) berichten hebben mij nou doen besluiten om een PS3 te kopen vorig jaar en geen 360 hoewel ik het spel aanbod voor de 360 veel beter vind :Y .
Het is dat ik volgende week op vakantie ben, maar anders had ik alla minuut nog een PS3 + GTA er bij gekocht, wat een idioterie dit weer ... 5 uurtjes spelen en defect alla, maar op prime-time is toch wel erg fucked up :(

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Same here, na 2 kapotte 360 consoles durf ik er ook geen games meer voor te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:34:
Wel bizar, meerdere punten in regio Rotterdam die een midnight sale houden, maar in Amsterdam niets...
Dus de kreet : Helemaal niets,helemaal niets,helemaal niets in amsterdam !!! ,is dit weekend dubbel van toepassing mwhahaha..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:47
2 * Xbox 360 gehad, 0,0 problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:47:
[...]

Same here, na 2 kapotte 360 consoles durf ik er ook geen games meer voor te kopen.
Ik heb beide consoles hierstaan; ook hier geld PS3 is rete stabiel, XBOX al 4 x stuk geweest en dat vind ik niet normaal!

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:49:
[...]

Dus de kreet : Helemaal niets,helemaal niets,helemaal niets in amsterdam !!! ,is dit weekend dubbel van toepassing mwhahaha..... :+
is dat een steek onder water of in de rug lol ... Anyways bij cindicate zal het nu ook wel wat drukker zijn denk ik zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:49:
[...]
tsja, qua gaming is hier idd niets... Voor de rest zou ik het niet weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

[...]

Hele rare optie die ik gehoord heb: wikkel de 360 in warme doeken. Een klasgenoot van me heeft het geprobeerd: het werkte. Proberen kan denk ik geen kwaad (als je de doeken tenminste niet bakt of met heet water warm maakt :P), het gaat toch om GTA4 he ;)

[...]

Wel jaaaa, joh, even nog maar 400 euro er doorheen jagen, als je geld teveel hebt staat mijn bankrekening altijd open ;)
Ouch dat klinkt problematisch. Het is waar dat je een RROD tijdelijk kan "helen" door de towel truuk maar net zoals een rat met kanker het komt altijd terug. Harde woorden? Nee realiteit maar je kan de truuk gebruiken om hopelijk een dag of 2-3 gameplay eruit te persen. Hel niet geprobeerd niet gewonnen he!

Hoop voor je dat het werkt :! Zou niet lekker zijn om een van de games van dit jaar veels te laat te kunen spelen. Deze game is het gewoon waardt!

[ Voor 8% gewijzigd door swampy op 28-04-2008 20:54 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[TAG]Speedy schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:45:
[...]

Het is dat ik volgende week op vakantie ben, maar anders had ik alla minuut nog een PS3 + GTA er bij gekocht, wat een idioterie dit weer ... 5 uurtjes spelen en defect alla, maar op prime-time is toch wel erg fucked up :(
Ik zou zeggen probeer die warme doeken, it sure beats nothing ;) Maar goed als dergelijke dingen zo vaak gebeurt kan ik toch wel goed begrijpen waarom iemand een andere console koopt. Ik ben blij dat ik het nog nooit gehad heb, maar goed ik speel er ook niet uber lang op.

Anyway, weet iemand meer over GTA4 bij de Music Store?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blij dat ik een ps3 heb, moet er niet aan denken dat je door kapotte hardware ineens niet meer kan spelen...

Morgen met een maat naar de media markt te rijswijk. Uiteraard wat vroeger weg omdat ik ook nog moet inparkeren met de auto :')
Gelukkig heb je daar 6 winkels die hem verkopen zodat ik zeker weet dat ik hem krijg. Zouden er trouwens rijen staan bij de mm om 9 uur?

( de Music Store die altijd in wateringen zat zette de spellen bij binnekomst meteen in de verkoop _/-\o_ , toch geen gek die in dat gat gaat controleren. Jammer dat die weg is :/ )

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Exact oko de reden dat ik mijn 360 verkocht heb (half jaar geleden), tikkende tijdbom. 2 weken later zei de koper dat hij een RROD had, was wel zwaar kut voor 'm namelijk 0 problemen ervoor gehad. Nu de trotse eigenaar van een PS3 en dat vind ik idd ook gewoon een beter/betrouwbaar product en indien je beide consoles heb zeker een reden om m dan toch voor de PS3 te halen. Blijven toch investeringen, helemaal met dure software erbij en dit is gewoon kut als het (alweer) gebeurd. Je kan in Haarlem komen gamen bij mij als je wil :)

Vanavond midnight launch bij GameMania in Haarlem, heb m daar gepre-ordered maar ga lekker morgen vroeg. Ga toch niet spelen als je thuis komt (moet rusten voor koninginnenacht+dag :)). En ik moet morgen toch naar de stad anders is het dubbellop. Maar ik kan echt niet meer wachten. Zeg wat je wil maar de PR machine van Rockstar is subliem. Nog nooit heb ik zo lang op een spel zitten wachten, zo weinig ervan gezien, zo weinig uitgelekt en zo'n strakke verkoopdatum. Ze hebben dan ook ff de tijd gehad (delays) maar al met al vind ik het wel top. Leuk voor de business in ieder geval. Game-nerd label vervaagt zo langzamerhand en niemand zou zich meer moeten schamen in 2008 om in z'n vrije tijd lekker te gamen. Dat was een aantal geleden wel anders (mentaliteit, imago, etc).

[ Voor 25% gewijzigd door nudie op 28-04-2008 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Nu online

Kroontje

...

De staking begint vannacht om 00:00uur in Rotterdam en laat Consoleshop.nl nu net in Rotterdam zitten.. Daar gaan de poststukken pas na negenen de deur uit (vóór negen uur besteld, volgende dag in huis) en moeten dan nog worden gesorteerd..

Ik heb er een zwaar hoofd in dat ik morgen GTA kan spelen.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rhermans schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:51:
[...]

is dat een steek onder water of in de rug lol ... Anyways bij cindicate zal het nu ook wel wat drukker zijn denk ik zo ?
tot nu toe had ie 30 preorders.......22.55 betalen, uurtje later (waarschijnlijk meteen al) naar huis en sterke koffie zetten ! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:48

BreeeZe

Devt

Kroontje schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:57:
De staking begint vannacht om 00:00uur in Rotterdam en laat Consolehop.nl nu net in Rotterdam zitten.. Daar gaan de poststukken pas na negenen de deur uit (vóór negen uur besteld, volgende dag in huis) en moeten dan nog worden gesorteerd..

Ik zat net nog even die brief van TNT te lezen : link
Maar daar hebben ze het over het sorteercentrum brieven
Hopelijk doen ze dus nog wel gewoon aan pakket post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Nu online

Kroontje

...

BreeeZe schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:00:
[...]

Ik zat net nog even die brief van TNT te lezen : link
Maar daar hebben ze het over het sorteercentrum brieven
Hopelijk doen ze dus nog wel gewoon aan pakket post?
Laten we dat maar hopen, maar verwacht eerlijk gezegd dat de game gewoon in een wat grotere bubbeltjes envelop binnenkomt hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

Kroontje schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:57:
De staking begint vannacht om 00:00uur in Rotterdam en laat Consoleshop.nl nu net in Rotterdam zitten.. Daar gaan de poststukken pas na negenen de deur uit (vóór negen uur besteld, volgende dag in huis) en moeten dan nog worden gesorteerd..

zulke dingen heb ik natuurlijk weer :( :( :(

Preorder paar weken geleden geplaatst, terwijl elke last minute idioot hem morgen gewoon om 09.00u ophaalt bij de mediamarkt :(

hoe zit dat met betaling, ik heb al betaald met ideal, als ik gewoon niet accepteer, krijg ik dan geld teruggestort? anders ga ik hem morgen ook gewoon in de winkel halen en stuur ik die gewoon terug!

[ Voor 14% gewijzigd door KnEuTeR op 28-04-2008 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zooo, gaat snel vandaag zeg!

zo maar ff douchen, filmpje kijken en dan slapen, morgen sta ik om 9 uur (of kwart over 9) voor de music store om mijn CE op te halen.

en daarna nog snel langs de jumbo voor wat krachtvoer en dan relaxt liberty city onveilig maken

o ja, ik zal overmorgen ofzo iedereen van die xbox live lijst toevoegen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:48

BreeeZe

Devt

Kroontje schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:02:
[...]

Laten we dat maar hopen, maar verwacht eerlijk gezegd dat de game gewoon in een wat grotere bubbeltjes envelop binnenkomt hoor..
offtopic:
Het gaat iig om de gevolgen voor de arbeidsvoorwaarden door het vrijgeven van de markt voor brieven geloof ik, die van pakketten is al een tijdje vrij.
Veel zie ik tot nu toe een track&trace nr krijgen, en dat is iig voor pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Nu online

Kroontje

...

BreeeZe schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:07:
[...]

offtopic:
Het gaat iig om de gevolgen voor de arbeidsvoorwaarden door het vrijgeven van de markt voor brieven geloof ik, die van pakketten is al een tijdje vrij.
Veel zie ik tot nu toe een track&trace nr krijgen, en dat is iig voor pakketten.
offtopic:
Ik hoop dat je gelijk hebt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JeeDee-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-02 13:56
Denk dat de pakketservice niet staakt.
Kan gewoon niet. Dit is fataal voor allerlei verkoop- en productie bedrijven en zal dus tot grote economische schade leiden, iets van TNT zeker niet wil oplopen. Bedrijven zijn hele grote klanten en die zie je liever niet naar UPS of DHL gaan!
Kortom: Don't worry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:09
Adlermann schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:52:
[...]

Hoe is de voorraad situatie daar? Alleen voro pre-orders?
Heb zelf pas vandaag gereserveerd, hij zei dat ik er gewoon eentje had. Ik gok de kans ook groot dat ze er best zat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
nou, net even bij Dynabite geweest waar ik hem gepreordered had. Ik denk, ik ga om 17.45 en hopelijk zijn ze zo aardig om hem alvast mee te geven. Omdat ik morgen heel de dag moet werken en hem perse morgen wil hebben omdat ik, zoals iedereen woensdag en donderdag vrij ben. Maar helaas, daar deden ze zelfs alsof hij nog niet binnen was, ik had bijna gezegd : dan zijn jullie de enige winkel in Nederland zie hem nog niet hebben.
Maar goed, jammer voor hun, maar dan ga ik vanavond om 24.00 maar naar de MM, al is het alleen maar om dat eens mee te maken. Scheelt me ook nog eens bijna een tientje.., ik ben toch niet gek??

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarknessAwaits
  • Laatst online: 28-01 12:41
KnEuTeR schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:05:
[...]

zulke dingen heb ik natuurlijk weer :( :( :(

Preorder paar weken geleden geplaatst, terwijl elke last minute idioot hem morgen gewoon om 09.00u ophaalt bij de mediamarkt :(

hoe zit dat met betaling, ik heb al betaald met ideal, als ik gewoon niet accepteer, krijg ik dan geld teruggestort? anders ga ik hem morgen ook gewoon in de winkel halen en stuur ik die gewoon terug!
Je bent niet alleen hoor, maar ik kan mijn pre-order gelukkig al doorverkopen... met 5 euro verlies maar dat heb ik er wel voor over. Beter dan de TNT €6,20 geven als beloning dat ze gaan staken op de dag dat ik m'n spel verwacht! (Ik besef dat er belangrijkere dingen zijn dan GTA hoor ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaChosen1 schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:11:
Maar goed, jammer voor hun, maar dan ga ik vanavond om 24.00 maar naar de MM, al is het alleen maar om dat eens mee te maken. Scheelt me ook nog eens bijna een tientje.., ik ben toch niet gek??
Als er een MM in mijn regio open zou zijn... (regio Amsterdam), dan was is er... Er is niet in de buurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

word de post morgen wel bezorgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Mutatie schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:11:
[...]

Heb zelf pas vandaag gereserveerd, hij zei dat ik er gewoon eentje had. Ik gok de kans ook groot dat ze er best zat hebben.
Dan fiets ik er straks ff langs. Anders morgen naar de mediamarkt :P. Of anders gewoon GTA style bij e-plaza wachten vanavond totdat de eerste de beste naar buiten komt en dan hem de hersens inslaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

DarknessAwaits schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:13:
[...]

Je bent niet alleen hoor, maar ik kan mijn pre-order gelukkig al doorverkopen... met 5 euro verlies maar dat heb ik er wel voor over. Beter dan de TNT €6,20 geven als beloning dat ze gaan staken op de dag dat ik m'n spel verwacht! (Ik besef dat er belangrijkere dingen zijn dan GTA hoor ;))
als ik het hier goed lees kan je het gewoon terugsturen!!! Morgen ochtend media markt dus!

linkje: http://www.consoleshop.nl...7/ruilen-en-retouren.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel gaaf spel! Vooral met de cam op je voorkap is heel gaaf bij hard racen. Ziet er heel mooi uit!
Ook de hele stad en de mensen. Er rijdt bijvoorbeeld ook een vuilniswagen rond met twee mannetjes erachter en onder sommige bruggen zijn zwerver slaap/hang plekken. Mooie physics ook trouwens.

In het begin vond ik hem een beetje schokkerig, maar dat went snel en werd ineens minder volgens mij.
Heb een 2006 XBOX met Hitachi-drive. Heb weinig tot geen last van de laadtijden in het spel.
Nog geen multiplayer geprobeerd.

Heb mijn preorder vanmiddag bij Gamehubs gecancelled en vanavond had ik geluk in mijn zoektocht!
Ik heb hem kunnen kopen bij een Musicstore. Hij had ze al een tijd liggen en deed niet moeilijk. Kreeg alleen geen bon van aankoop mee, wel pinbonnetje. Het hoofdkantoor zou het zien als hij hem scande.
Nu kostte hij 50 euro, bij Gamehubs ong. 35 euro maar goed, dan heb ik hem pas over 2 weken. Noem liever niet welke Musicstore (het is een kleine en enige in de stad volgens mij) en denk ook niet dat het nut heeft nu nog, hij is dicht zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:16
MM is pas om 10:00 open (sommige 9:30).
We kunnen dus nog heerlijk een halfuurtje uitslapen of natuurlijk eerst langs Bart Smit, Intertoys, FRS etc... :z

(of zoals ik gewoon werken... :/ )

[ Voor 14% gewijzigd door Valandil op 28-04-2008 21:31 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dat ik morgen om 8 uur 's ochtends bij Dimension Plus sta, ten minste als er niet een al te grote rij staat.
Heb geen idee wat ik wat dat betreft moet verwachten, heb nog nooit een game gekocht waar zoveel belangstelling voor was... Maar goed ik heb een pre-order, dus ik heb nog de hele week om 'm op te halen. Het zou alleen wel leuk zijn als ik 'm morgen al kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Modbreak:Houd het nou ontopic... Alsof het iemand hier iets interesseert dat jij 30 minuutjes langer kunt slapen :z

[ Voor 88% gewijzigd door TheZeroorez op 28-04-2008 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:16
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:34:
Mooi dat ik morgen om 8 uur 's ochtends bij Dimension Plus sta, ten minste als er niet een al te grote rij staat.
Heb geen idee wat ik wat dat betreft moet verwachten, heb nog nooit een game gekocht waar zoveel belangstelling voor was... Maar goed ik heb een pre-order, dus ik heb nog de hele week om 'm op te halen. Het zou alleen wel leuk zijn als ik 'm morgen al kan spelen.
hehehe, nou de belangstelling zal volgens mij wel mee vallen, alhoewel dit forum anders doet vermoeden.

Iedereen die hier loopt te posten in dit forum (ongeveer 100 a 200 man?) heeft OF een pre-order OF een midnight OF koopt deze morgenochtend. Morgen verwacht ik echt geen rijen. Als ik zo om me heen roep dat GTA 4 deze week komt kijkt het merendeel mij schaapachtig aan, en hier zitten ook gamers bij...

Ik denk dat GTA 4 vergelijkbaar zal zijn met Halo 3, CoD4 en Assassin's Creed: oftewel ze gaan als warme broodjes over de toonbank, maar rijen zal het niet zijn en uitverkocht zal je denk alleen richting de middag mee gaan maken. Dan nog denk ik dat met een het afstruinen van een paar winkels je heus nog wel een flink aantal exemplaren zal aantreffen.

Oftwel, no worries; genoeg exemplaren verkrijgbaar.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 16-09 07:47
Aanzetten tot zulke praktijken is niet toegestaan.

[ Voor 100% gewijzigd door TheZeroorez op 28-04-2008 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

De game is wel tikkie groter dan die games hoor.
GTA San Andreas is ruim 21 miljoen keer verkocht.
Niet dat GTA IV dat (meteen) gaat halen want zoveel 360 en PS3's zijn er nog lang niet en toen waren er al tientallen miljoenen PS2's natuurlijk ook.
Maar de mensen die de GTA serie kennen zijn zeker wel groter dan CoD en Halo, en Assassin's Creed is al helemaal alleen onder gamers bekend.
Ik vraag me af of we morgen wat op het nieuws over de release gaan zien, hoogstwaarschijnlijk weer die 'gewelddadige game' dit dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
heb ik net mijn bestelling via bol.com geannuleerd, krijg ik 5 minuten later een mail. bestelling verzonden, best kans dat ie morgen op de mat ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 14:30
Hier is de MM gewoon 9u open hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Denk dat als je hier heel de dag loopt te F5'en je een vertekend beeld krijgt van de maatschappij. Je zit hier met alleen maar GTA-Fans te chitchatten. Als je thuis of bij je vrienden de release laat vallen dan is er misschien maar een enkeling die er iets vanaf weet.

Hetzelfde geldt voor de verkoop van bepaalde feesten zoals bijvoorbeeld Sensation, als je er van houdt dit je dagen af te tellen en de grote menigte gaat het geheel voorbij.

Dus nog ff met zu'n alle twee uurtjes de koppen erbij en nieuws posten en elkaar opjutten en daarna wil ik graag reviews zien !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 16-09 07:47
Kaasje123 schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:43:
[mbr]Aanzetten tot zulke praktijken is niet toegestaan.[/mbr]
hmmzz ik werk anders morgen wel over hoor :/

Naja in iedergeval ga ik morgen eerst een uurtje singleplayer doen en daarna multiplayeren. Er schijnt ook een free mode te zijn online waar je dan zelf scenario's kan verzinnen. Bij 1up.com hadden ze de kin kong mode bedacht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* boeiend...

[ Voor 85% gewijzigd door TheZeroorez op 28-04-2008 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand het het zit met de multiplayer? Kan je gewoon je ps buddy's die gta spelen via je mobiel bereiken voor een multiplayer potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Nu online

Kroontje

...

Iemand al een bevestiging van verzenden via consoleshop.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarknessAwaits
  • Laatst online: 28-01 12:41
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:53:
Weet iemand het het zit met de multiplayer? Kan je gewoon je ps buddy's die gta spelen via je mobiel bereiken voor een multiplayer potje?
Ik mag hopen dat het niet net zoals bij bijv. GT5 werkt, dat je random in een potje wordt gegooid... dat zou zwaar zuigen.

[ Voor 51% gewijzigd door DarknessAwaits op 28-04-2008 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap dat het niet de bedoeling is om over winkels en midnightlaunches door te blijven mekkeren, en ik ben ook nogal laat, maar weet iemand misschien of Replay Den Bosch toevallig nog 360 exemplaren voor de vrije verkoop heeft?
had al gebeld maar neemt (nu) niemand op.

was eigenlijk van plan om morgenochtend gewoon langs de lokale speelgoedwinkel te gaan, maar krijg nou toch wel zin om er even langs te rijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Jammer genoeg heb ik nu teveel alcohol in mn lijf om ergens heen te rijden. Mn vriendin is ook nog niet thuis van snowboarden, anders had zij mogen rijden.

Ik heb na alle filmpjes enorm behoefte om GTA te doen, al mn maten kopen het zelfs. Het realistische auto-gedrag spreekt me enorm aan, eindelijk reageren auto's normaal bij handelingen en vooral bij aanrijdingen. Prachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:56:
ik snap dat het niet de bedoeling is om over winkels en midnightlaunches door te blijven mekkeren, en ik ben ook nogal laat, maar weet iemand misschien of Replay Den Bosch toevallig nog 360 exemplaren voor de vrije verkoop heeft?
had al gebeld maar neemt (nu) niemand op.

was eigenlijk van plan om morgenochtend gewoon langs de lokale speelgoedwinkel te gaan, maar krijg nou toch wel zin om er even langs te rijden..
Ik ga vannacht ook mijn exemplaar ophalen bij Replay Den Bosch. Op de site stond dat ze ook een aantal vrije verkoop exemplaren hadden maar op=op. Ik lijk wel gek dat ik als een game nerd 's nachts de stad in ga om een computerspelletje te kopen maar wil het toch even meegemaakt hebben :P

[ Voor 35% gewijzigd door kazuka op 28-04-2008 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:28:

Nu kostte hij 50 euro, bij Gamehubs ong. 35 euro maar goed, dan heb ik hem pas over 2 weken. Noem liever niet welke Musicstore (het is een kleine en enige in de stad volgens mij) en denk ook niet dat het nut heeft nu nog, hij is dicht zo :)
Gamehubs, nooit eerder van gehoord, hoe betrouwbaar is deze online-zaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
Zelf altijd een bijbaan in de hardware retail gehad en op dit moment 14 personen die ik persoonlijk ken en een xbox 360 hebben (familie/vrienden/collega's). Van die 14 personen is er tot nu toe 1 geweest met een RROD en die had na 7 dagen zijn xbox terug. Het merendeel van die 14 personen is geen diehard gamer, maar toch vervelend om dan te zien dat hier aardig wat mensen meerdere keren een RROD hebben meegemaakt.

Wat mijn ervaring is in de retail is dat je mensen eigenlijk alleen maar hoort als er wat te klagen valt. Niet voor niets dat je nu opeens een kassa aflevering hebt over de ps3 die zogenaamd vaak kapot gaat en slechte service vanuit sony (lijkt mij erg sterk want hier op tweakers.net lees ik er weinig over en ik vertrouw jullie heren en dames meer dan kassa als tv programma).

Wel vind ik het jammer dat er nog steeds zo slecht over de xbox360 wordt gesproken terwijl als je echt een tweaker in hart en nieren bent (ofwel enige vorm van hardware matige kennis bezit) je ook wel weet dat de huidige xbox 360's dezelfde kwaliteit bezitten als de wii en de ps3.

Mag over iets minder dan twee uur mijn limited edition ophalen en mijn toch al wel redelijk oude xbox 360 dichter in de buurt brengen van zijn eerste RROD, ik maak mij geen zorgen....3 jaar garantie is iets wat je niet vaak genoeg ziet. En na die 3 jaar heb ik al meer plezier beleefd aan die xbox dan aan al mijn alcohol gebruik in 30 jaar.

Mensen vast veel plezier met gta4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dat rijmt, cheers! Eerst nog even uitstressen hoe het morgen allemaal loopt. Rockstar boert goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 12:39
Heb mijnes vandaag geprobeerd te halen bij verschillende zaken, maar niemand die hem meegaf. Free record shop deed niet meer aan pre-order of reservere. Uiteindelijk bij van Leest terecht gekomen, nog geprobeerd maar die gast wilde hem echt niet meegeven, stonden zware boetes op zei hij. Ik kon hem daar nog wel reserveren, dus dat maar gedaan. verdorie, hij had hem gewoon in z'n handen voor mn neus, om een briefje met mn naam erop te doen. Naja weet ik in ieder geval zeker dat ik er een heb, kan ik rustig tijdens de lunch hem even op halen en dan weet ik wel wat hier de komende 5 vrije dagen gespeeld gaat worden!!!!

Ben echt superbenieuwd, moet zeggen dat GTA IV en de prijsverlaging mij toch uiteindelijk een week of 3 over de streep heeft getrokken om een 360 Elite te halen! dus ben erg benieuwd!

Edit:

Overigens had 'van Leest' (Amsterdam Kalvertoren) nog voldoende exemplaren voor de 360 en ook nog een aantal voor de PS3. Voor hen die er nog eentje willen bemachtigen

[ Voor 10% gewijzigd door richard_1st op 28-04-2008 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Aantal minpuntjes in het spel [360 versie]:

- Popin van bepaalde objecten, al eerder genoemd. Op hoge snelheid komt het wel eens voor dat ik een frontale crash krijg met lucht, om na de crash ineens een massieve hoop palen te zien (originele CD)
- Autotarget functie. Selecteren van een andere target gaat moeizaam, als een 2e target te ver weg is moet je echt free-target gebruiken alvorens weer te locken.
- Telefoongesprekken die abrupt stoppen als je een zachte tik ergens tegenaan krijgt , of als je aan het sprinten was bij opnemen, en meer momenten. Hierdoor mis je een stukje verhaal. Ik wil het niet teruglezen of horen, maar live meemaken.
- Missies hebben geen checkpoints. By bepaalde missies moet je de halve stad doorrijden voordat je een hele bende af mag slachten. Als je dan dood gaat, kan je overnieuw beginnen en moet je -weer- 5 minuten naar je doel toe rijden zonder spanning

Allemaal kleine puntjes.. verder erg leuk om te doen, zeer vermakelijk :)
Het grootste minpunt voor mij is dat met iedere missie het einde dichterbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Het lijkt me eigenlijk wel leuk om een soort 'got' website op te richten mét een clan :)!
Heeft iemand zin om hieraan mee te doen?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:19
Kecin schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:24:
Het lijkt me eigenlijk wel leuk om een soort 'got' website op te richten mét een clan :)!
Heeft iemand zin om hieraan mee te doen?
Yeah, why not, alleen krijg je al 2 clans :P PS3 & XBOX360. Maak dan meer een algemene got site ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 03:09
Iemand al een verzend bevestiging gekregen van consoleshop?? Ik ben ook niet de enige lees ik op andere forums. En het ligt denk ik niet aan die staking want de pakketjes(gaat via pakketpost) verzenden ze als het goed is WEL |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die vanuit Amsterdam naar een nachtrelease gaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Op aanvraag die gamertag database nog wat uitgebreid, je kan nu ook een webpagina-tje bekijken zodat je kan copy-pasten en ook kan doorklikken naar het profiel op Tweakers.net of de gamertag pagina op Xbox.com. Als iemand een link heeft voor PSN waar je het ID zo kan in zetten om bij een profiel ofzo uit komen hoor ik het graag :)

Anywee; http://gta.wrote.nl/view

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:53:
Ik las ergens dat er een soort "party" functie bestaat, je kan dus gewoon met maten gamen.

Free Roam mode owned wel. Zeker als je met zn 16e gewoon even met zn alle een 6 star rating gaat halen bij de cops en dan een flinke oorlog beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:05:
[...]

Gamehubs, nooit eerder van gehoord, hoe betrouwbaar is deze online-zaak?
Heb er nooit eerder besteld, maar ze zijn betrouwbaar en bekend. Ze zitten alleen in Hongkong volgens mij, dus vandaar de levertijden.

Heb nu wat langer gespeeld en wat missies gedaan en ben nog steeds enthousiast. Er is aan zoveel gedacht, dat maakt de stad echt levendig. Alleen ben de telefoon nu al weer een beetje zat, word steeds gebeld.. omg nu weer terwijl ik zit te typen TYF OP ROMAN gvd....Alleen loopt het allemaal niet echt supervloeiend bij het rijden, maar het is echt niet dramatisch of enigszins hinderlijk.
Ook veel radiostations, tv op je kamer met aantal zenders, comedyclubs, bowling e.d. ..... kut telefoon *%4$ gaatie weer....
Top spel... maar ben ff iemand terugbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Nu online

Kroontje

...

bjorntju schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:31:
Iemand al een verzend bevestiging gekregen van consoleshop?? Ik ben ook niet de enige lees ik op andere forums. En het ligt denk ik niet aan die staking want de pakketjes(gaat via pakketpost) verzenden ze als het goed is WEL |:(
Hier ook nog niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
360 natuurlijk :)
Heb nog geen online geprobeerd.. misschien toch eens doen. Heb bij GTA nooit echt een 'yay online' gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:35:
[...]
[hype]
Zo realistisch! :)
[/hype]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:35:
[...]

Heb er nooit eerder besteld, maar ze zijn betrouwbaar en bekend. Ze zitten alleen in Hongkong volgens mij, dus vandaar de levertijden.

Heb nu wat langer gespeeld en wat missies gedaan en ben nog steeds enthousiast. Er is aan zoveel gedacht, dat maakt de stad echt levendig. Alleen ben de telefoon nu al weer een beetje zat, word steeds gebeld.. omg nu weer terwijl ik zit te typen TYF OP ROMAN gvd....Alleen loopt het allemaal niet echt supervloeiend bij het rijden, maar het is echt niet dramatisch of enigszins hinderlijk.
Ook veel radiostations, tv op je kamer met aantal zenders, comedyclubs, bowling e.d. ..... kut telefoon *%4$ gaatie weer....
Thnx! :)

Je hebt dus al een beetje het idee dat je bij een telefooncentrale aan het werk bent?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Laatst online: 08-09 15:00
Heb snel even naar de lokale speelgoedwinkel (Fun) pal naast mijn werk gebeld, en heb de PS3 laten reserveren. Heb de beide consoles staan, maar daar de PS3 de edge heeft in graphics ben ik daar voor gegaan.

Het enigste wat me wel een beetje tegensteekt is de controller van de PS3. Om de één of andere reden glijd ik steeds van de triggers met m'n vingers. Heb nu een DS3 eveneens besteld ... ben benieuwd. :)

Morgenmiddag even m'n kopietje ophalen in de winkel en dan nog die lange 4 uren op m'n werk doorkomen. ;)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die wel eens zijn bril en petje kwijt raken? Ik een vette bril en petje gekocht (lekker kansloos :) ), maar een missie later en ik heb ze niet meer op??

Wat een saaie chick trouwens, elke keer zelfde kleren aan. En wel zeiken als ik hetzelfde aan heb...

Wel een supergaaf spel zeg!!!! Zit op 15% volgens de stats, en nog maar 5x gebatst :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
hier nog een ERG vet filmpje
http://www.gametrailers.com/player/33311.html

vooral die laatste twee crashes zijn echt ZO VET :9~

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
Muthas schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:33:
Op aanvraag die gamertag database nog wat uitgebreid, je kan nu ook een webpagina-tje bekijken zodat je kan copy-pasten en ook kan doorklikken naar het profiel op Tweakers.net of de gamertag pagina op Xbox.com. Als iemand een link heeft voor PSN waar je het ID zo kan in zetten om bij een profiel ofzo uit komen hoor ik het graag :)

Anywee; http://gta.wrote.nl/view
Oops, ik zie nu dat ik mijn oude GoT nick nog geplaatst heb, kan jij "B1gk1ller" in -Mike- veranderen? Alvast bedankt ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je weten bij welke winkels GTA IV te koop is? Klik hier (vergeet niet om het lijstje aan te vullen)

Houd het nuttig. Dit topic is bedoelt voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.