[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 101.652 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:40:
Ben ik de enige die wel eens zijn bril en petje kwijt raken? Ik een vette bril en petje gekocht (lekker kansloos :) ), maar een missie later en ik heb ze niet meer op??

Wat een saaie chick trouwens, elke keer zelfde kleren aan. En wel zeiken als ik hetzelfde aan heb...

Wel een supergaaf spel zeg!!!! Zit op 15% volgens de stats, en nog maar 5x gebatst :P
Ja die van mij worden ook steeds geleend en verdwijnen dan...
Wel leuk als je alles nieuw koopt en ook een nieuwe auto meeneemt.
New shoes? Nice
New pants? Very nice
New jack? Nice
Glasses? They look nice on you
New car? Very nice!

Stfu :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:11

Fab1Man

Live life to the fullest

Voor wie het nog niet weet: Videoland heeft een hele mooie actie voor de PS3 bezitters: op = op, maar mocht je een exemplaar te pakken krijgen betaal je 49,- !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
3x lapdance ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:13
damn, nog een uurtje...... heb net maar in huis lopen poetsen om tijd te doden :P
Oh Oh, de laatste loodjes hahaha, heb er zin in, wordt een nachtje zonder slaap (morgen vrij) _/-\o_

Gameverslaafd??? wasda??

[ Voor 7% gewijzigd door Mutatie op 28-04-2008 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:52
Mutatie schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:54:
damn, nog een uurtje...... heb net maar in huis lopen poetsen om tijd te doden :P
Oh Oh, de laatste loodjes hahaha, heb er zin in, wordt een nachtje zonder slaap (morgen vrij) _/-\o_

Gameverslaafd??? wasda??
Net nog geprobeerd eplaza te bellen. doe het om kwart voor twaalf ofoz nog een keer. Als ze nog wat hebben dan reserveer ik dan snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:10
Mutatie schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:54:

Gameverslaafd??? wasda??
Haha hier precies hetzelfde verhaal:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05
FireFoz schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:42:
hier nog een ERG vet filmpje
http://www.gametrailers.com/player/33311.html

vooral die laatste twee crashes zijn echt ZO VET :9~
Dat ziet er erg spectaculair uit! :*)
Nog even en dan kunnen we aan de slag. 8)

Is het misschien een idee om een apart Grand Theft Auto IV Online Topic (Xbox360 en PS3) te maken waarin men bijvoorbeeld ''bijeenkomsten'' kan organiseren, hierover gepraat kan worden en mensen hun online nicknames kunnen plaatsen? Dan blijft dit topic overzichtelijk. :)

offtopic:
Ik heb daarnet een e-mail van Bol.com gekregen, waarin mij werd verteld dat mijn GTAIV order is verzonden! Ik had op 20 april de bestelling geplaatst, best laat eigenlijk, dus dan vind ik het knap dat ik hem netjes op de dag van release op de deurmat krijg. Misschien is Bol.com nog een tip voor enkele gedupeerde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, dit neemt een vreemde vorm aan lol:P

Ik game toch al heel lang maar nu ben ik zelfs hyped tot en met.

Ben benieuw wie eerst de singleplayer uit gaat spelen en dan pas multiplayer. Wie kan het opbrengen^^?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu bij Gamesyndicate in Rotterdam, ze hebben hier 70x Ps3 en 70x 360 versies, zijn nog lang niet op. Als je nu langs komt krijg je hem om 00:00 uur mee . :*)
Heb van die gasten gratis een pc tot mijn beschikking gekregen om de tijd te doden, superrrrr.....!! _/-\o_ _/-\o_
Ga ik weer ff verder counteren hehe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

Op het Journaal op 3 hebben ze zometeen een stukje over de game, HYPEN mensen.

Hopelijk heb ik em over ongeveer een uurtje :D, hier ook de hele nacht spelen en morgenochtend rond 7 uur zal ik wel ff mijn mening neerpennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:37:
[...]

Ach, je weet wat ze bij Top Gear zeggen over amerikaanse bakken: "They look like oversized tin cans, they bath you in luxury and seas of space. They drive great in a straight line, but do not attempt to turn the steering wheel. And I still can't believe how they can give their HUGE engines, so little horsepower"

Vrij naar Jeremy Clarkson
Amerikanen houden van muscle cars! Nu ja ze hebben lang geleden natuurlijk een olie crisis gehad (vandaag's crisis is verre van zo slecht als toen) en toen kwamen er de "poor mans american car" een tinnen blik dat inderdaad voor rechte lijnen gemaakt is. Nee pas sinds de jaren 80 zit er druk op de zaak met al die buitenlandse wagens die beter keren en minder zuipen. Maar een mustang blijft een slagschip! En zelfs nu nog zal een amerikaanse super wagen toch vaak het vooral van de kracht moeten hebben en hebben europese super wagens een meer..europese inslag.
brama schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:37:
[...]

Ik hoop niet ook:

-het laat je rot ergeren ('kapot frustreren'? Wie zei dat? :+) omdat je niet relaxed door de wijken heen kunt scheuren

En zo wel, dan hoop ik dat je met de motor wel fatsoenlijk overal doorheen kan raggen.
Rijdt niet de bruggen op in de middag...doe dat gewoon niet! Ugh! En dan de file bij de tolpoortjes! Maar zelfde geld voor New York ;)
Grannd schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:44:
De game is wel tikkie groter dan die games hoor.
GTA San Andreas is ruim 21 miljoen keer verkocht.
Niet dat GTA IV dat (meteen) gaat halen want zoveel 360 en PS3's zijn er nog lang niet en toen waren er al tientallen miljoenen PS2's natuurlijk ook.
Maar de mensen die de GTA serie kennen zijn zeker wel groter dan CoD en Halo, en Assassin's Creed is al helemaal alleen onder gamers bekend.
Ik vraag me af of we morgen wat op het nieuws over de release gaan zien, hoogstwaarschijnlijk weer die 'gewelddadige game' dit dat.
GTA IV is een verzameling van dingen! Het heeft iets voor de race/auto fans, iets voor de shooter fans, iets voor de verzamelers, iets voor diegenen die uren achter het stuur naar muziek willen luisteren. Okay is MSG, Halo, Assasins Creed..die zijn in hun soort dertegen is GTA veel breder!

[Hop Mega Reactie Post gedaan op die manier hoef ik niet meerde posts te maken. Damn dit is een goed spel! Maar moet ECHT slapen vanavond..]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:45

Wildfire

Joy to the world!

Grannd schreef op maandag 28 april 2008 @ 23:04:
Op het Journaal op 3 hebben ze zometeen een stukje over de game, HYPEN mensen.

Hopelijk heb ik em over ongeveer een uurtje :D, hier ook de hele nacht spelen en morgenochtend rond 7 uur zal ik wel ff mijn mening neerpennen :)
Ah, precies op tijd de TV weer aangezet, het item begon net :P

Ik heb vanmiddag trouwens toch maar besloten de game wel voor de PS3 aan te schaffen. Kan ik uiteindelijk niet aan de controls wennen of krijg ik ontwenningsverschijnselen omdat ik maar twee keer per week enkele uurtjes kan gamen, dan verkoop ik 'm maar en wacht dan op de PC-versie. Op de PC kan ik elke dag spelen en de controls zijn zeker OK :)

[ Voor 30% gewijzigd door Wildfire op 28-04-2008 23:12 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
FireFoz schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:42:
hier nog een ERG vet filmpje
http://www.gametrailers.com/player/33311.html

vooral die laatste twee crashes zijn echt ZO VET :9~
vooral die shotgun die nog afgaat in de zijdeur terwijl hij wordt aangereden.. gruwelijk _/-\o_

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Nice, als een game de "standaard" media bereikt is het groot. Was toch met Halo 3 ook? Hoe dan ook alweer bewijs dat GTA IV het zal maken! Rockstar is slim..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 01:45

Wildfire

Joy to the world!

swampy schreef op maandag 28 april 2008 @ 23:16:
Nice, als een game de "standaard" media bereikt is het groot. Was toch met Halo 3 ook? Hoe dan ook alweer bewijs dat GTA IV het zal maken! Rockstar is slim..
Net op het nieuws werd gezegd dat een goed verkopende game in Nederland zo'n 60.000 tot 70.000 keer verkoopt. GTA IV had alleen al 300.000 pre-orders :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:17
Ik moet het even kwijt mensen!

Het is tijd, de tijd is aangekomen het moment waar we allen naar toe geleefd hebben. Ik heb een aantal leuke dagen gehad in de aanloop naar het grote moment met jullie allen. Veel succes de komende dagen (jullie ook vrienden/vriendinnen van gamers het zal een lastige tijd worden), ik ben vanaf morgen 0900 niet meer te bereiken tot aan koninginnendag 1300 uur .

Veel game plezier en succes morgen voor diegene die de game nog niet gepreorderd hebben >:)

ik zal morgen bij de V&D in Hoofddorp even navraag doen over hoeveel ze er nog hebben staan. tbc dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Yonix schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:59:
[...]

Dat ziet er erg spectaculair uit! :*)
Nog even en dan kunnen we aan de slag. 8)

Is het misschien een idee om een apart Grand Theft Auto IV Online Topic (Xbox360 en PS3) te maken waarin men bijvoorbeeld ''bijeenkomsten'' kan organiseren, hierover gepraat kan worden en mensen hun online nicknames kunnen plaatsen? Dan blijft dit topic overzichtelijk. :)

offtopic:
Ik heb daarnet een e-mail van Bol.com gekregen, waarin mij werd verteld dat mijn GTAIV order is verzonden! Ik had op 20 april de bestelling geplaatst, best laat eigenlijk, dus dan vind ik het knap dat ik hem netjes op de dag van release op de deurmat krijg. Misschien is Bol.com nog een tip voor enkele gedupeerde?
Waarom ziet het er op mijn xbox met HDMI kabel er niet zo mooi uit :O

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Wildfire schreef op maandag 28 april 2008 @ 23:16:
[...]

Net op het nieuws werd gezegd dat een goed verkopende game in Nederland zo'n 60.000 tot 70.000 keer verkoopt. GTA IV had alleen al 300.000 pre-orders :P
500 Waarvan Special Editions, whooo.. en wat voor editie! Boekjes, sleutelhanger, kluis, tas en meer! Wat nu een lullig plaatje en een metal case voor een 10tje meer, no way Rockstar laat maar weer eens zien dat een special edition ook echt speciaal kan zijn!

300.000 pre-orders wauw..de dvd/blu-ray persen zullen wl een tijdje doorpersen om iedereen van een copy te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

XIDESIGN schreef op maandag 28 april 2008 @ 23:24:
[...]

Waarom ziet het er op mijn xbox met HDMI kabel er niet zo mooi uit :O
Je standaard ligt te hoog? Je hebt een Lidl TV? Je bent simpelweg een zeikerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Die special edition is wel vette shit !
Die is nog makkelijk te verkopen eventueel, als je erop uitgekeken bent. Alhoewel dit een titel is die je nog wel even wilt bewaren, maar zoals aan alles komt ook aan GTA4 ooit een einde.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

NeoMe schreef op maandag 28 april 2008 @ 23:29:
Die special edition is wel vette shit !
Die is nog makkelijk te verkopen eventueel, als je erop uitgekeken bent. Alhoewel dit een titel is die je nog wel even wilt bewaren, maar zoals aan alles komt ook aan GTA4 ooit een einde.
Ik verkoop sowieso geen enkele titel, maar dat ligt wellicht aan mn verzamelwoede. Van NES games tot Xbox 360 games, verkoop er nooit één. GTA heeft zo'n hoog houdbaarheidsgehalte dat niemand hem zou moeten verkopen..zelfs GTA één is nog goed speelbaar deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Exorcist schreef op maandag 28 april 2008 @ 23:29:
[...]

Je standaard ligt te hoog? Je hebt een Lidl TV? Je bent simpelweg een zeikerd?
Uhm heb samsung hd tv 1080 met xbox 360 nieuwe versie met HDMI kabel, dus moet er toch wel super heet uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

XIDESIGN schreef op maandag 28 april 2008 @ 23:34:
[...]

Uhm heb samsung hd tv 1080 met xbox 360 nieuwe versie met HDMI kabel, dus moet er toch wel super heet uit zien.
Dan ligt het aan jouw eisen denk ik? Wat is je probleem eigenlijk dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
spelt zelf draait n 720p. En het is geen fps, dus graphics zijn altijd iets minder...Gaat om gameplay niet graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Adlermann schreef op maandag 28 april 2008 @ 23:35:
spelt zelf draait n 720p. En het is geen fps, dus graphics zijn altijd iets minder...Gaat om gameplay niet graphics.
Combinatie he :) Als het op zon filmpje super mooi kan zijn dan wil ik dat uiteraard ook wel :P

Oh heb trouwens op ouwe xbox gespeeld met component :P 1080 dus moet er nog mooier uitzien :P

Niet dat het veel uitmaakt, maar zou natuurlijk wel leuk zijn :P

[ Voor 20% gewijzigd door green-tea op 28-04-2008 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lukt het iemand al om online te gaan? Mij niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

[...]

It aint Crysis! GTA ziet er goed uit voor een GTA. Want het is niet makkelijk een open wereld met zoveel mogelijkheden er mooi te laten uitzien. De AI is sterk verbeterd, de NPC's op de straat zijn zoveel meer...realistisch. De verhaal lijn is verbetert enzovoort. En dan komt daarbij goede graphics, geen crysis nee, maar goed graphics.

Speel het een paar uur en je vergeet dat Crysis/Farcry er mooier uitziet! Trouwens je moet wel je xbox 360 en je televisie goed instellen ;) Superwhite en Deep Black is iets wat je moet zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

swampy schreef op maandag 28 april 2008 @ 23:38:
[...]

It aint Crysis! GTA ziet er goed uit voor een GTA. Want het is niet makkelijk een open wereld met zoveel mogelijkheden er mooi te laten uitzien. De AI is sterk verbeterd, de NPC's op de straat zijn zoveel meer...realistisch. De verhaal lijn is verbetert enzovoort. En dan komt daarbij goede graphics, geen crysis nee, maar goed graphics.

Speel het een paar uur en je vergeet dat Crysis/Farcry er mooier uitziet! Trouwens je moet wel je xbox 360 en je televisie goed instellen ;) Superwhite en Deep Black is iets wat je moet zien!
Hulde. Inderdaad.

Dat gezever over de graphics...wat verwacht je dan, terwijl er zoveel te doen/zien is in een stad. Die mensen hebben volgens mij ook geen Wii, dan klagen ze daar namelijk wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkommeren
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-08 18:02
ZipperJR schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:55:
[...]

Haha hier precies hetzelfde verhaal:P
En hier nog een :D

Ik fiets nu richting de mediamarkt Eindhoven :) ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het is dan wel niet zo gedetailleerd als bijvoorbeeld CoD4, maar de wereld is zoveel groter dan een CoD map. Dus er zijn games met betere graphics, maar GTA is toch zeker NIET verkeerd. Reed net bij sunset over een lange weg, was best mooi hoor. En dan zie je dat een winkelier zijn stoepje staat te vegen, loopt er iemand over het zebrapad die je hoort bellen e.d. , tja, dan neem je de niet perfect scherpe graphics en niet mooie volle bomen voor lief. Blijft gewoon een hele beleving dit spel en de graphics zijn echt totaal niet lelijk en doen niks aan de beleving af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hier ook nog niet. Of iemands ondertussen wel?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Over een paar minuten is het dan echt zover, dan zijn alle Tweakers & andere gamefanaten lekker tot in de diepe uurtjes aan het Gamen !

Ik wens iedereen superveel plezier, kduik zometeen me bed in en ga morgen lekker op vakantie en daarna maar eens een exemplaartje op de kop proberen te tikken.
Lees morgen wel de ervaringen en reviews over deze redelijke hype !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Redelijk is nog zacht uitgedrukt :P

Jullie zoeken het maar allemaal lekker uit, ik ga lekker pitten en morgenmiddag maar eens gta IV kopen.

Maar als een malloot om 12 uur savonds buiten staan om een spel te halen gaat me toch te ver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het zo doen maar wil de komende 2 dagen levend doorkomen dus ik haal hem lekker om 9uur morgen. Hoop dat et rustig is wat ik hou niet van de ochtend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Dat je hem over 1 minuut gaat kopen valt opzich nog wel mee als je nu toch nog wakker bent. Het probleem zit hem er juist in dat als je hem nu gaat halen, je voor 0600 je bed toch niet ingaat ! En dan is 0600 nog redelijk vroeg denk ik ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Dit topic gaat heel rustig worden de komende dagen ben ik bang.
Iedereen veel plezier met spelen! En vergeet de [spoiler] tags niet wanneer je iets post ;).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

En nu is het 0:00, de dag des onheils. Ik duikel zo ook mn bed in, en ga morgen maar werken. Mn vriendin kan wat verwachten als ze het spel niet heeft bemachtigd om 09:00 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OUT NOW!!!

Ik haal hem morgen ochtend op, iemand een idee wanneer de social club tot leven komt ?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:44

ijskonijn

Now MOVE!

k had op bol.com gepreorderd, afgelopen vrijdag, ik dacht: probeer gewoon alstie te laat is stuur ik m terug. istie gewoon verzonden :D
Had ik niet verwacht

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hmm zit nog steeds te twijfelen of ik morgen thuis blijf om sowiezo mijn pakket van dynabyte in ontvangst te kunnen nemen.... via de TNT site kan ik er niet achter komen voor welke pakketten je wel/niet moet tekenen. Heb alleen gelezen dat alle TNT expres tracking codes beginnen met S2 dus dat zegt niets.

Normaal gesproken was het geen probleem geweest, woensdags is mijn vrouw thuis, dag later is niet erg maar nu met die vrije dagen ertussen ist toch wel erg vervelend.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 00:00:
OUT NOW!!!

Ik haal hem morgen ochtend op, iemand een idee wanneer de social club tot leven komt ?:D
Mmm vergeet niet dat in amerika het 7 uur "achterloopt" dus je moet daar rekening mee houden. Social Club zal snel genoeg open gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik duik ook me bed in, mensen die hem nu al vast hebben, succes met het aanpassen van je slaapritme want ik denk dat jullie niet veel gaan slapen....

ik sta morgen vroeg in de musicstore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 00:02:
[...]

Mmm vergeet niet dat in amerika het 7 uur "achterloopt" dus je moet daar rekening mee houden. Social Club zal snel genoeg open gaan!
Ja maar het hele GTA4 gebeuren word in schotland geproduceerd, waarom nemen ze de tijden van VS nou aan 8)7 Altijd VS noooooit europa :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
ijskonijn schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 00:01:
k had op bol.com gepreorderd, afgelopen vrijdag, ik dacht: probeer gewoon alstie te laat is stuur ik m terug. istie gewoon verzonden :D
Had ik niet verwacht
Vreemd, ik had hem de 13e besteld en kreeg een mail dat ik hem later ontvang. Maakt niet uit want heb kunnen regelen dat ik hem morgen om 10u heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 16-09 08:53
Chaoss schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 00:01:
Hmm zit nog steeds te twijfelen of ik morgen thuis blijf om sowiezo mijn pakket van dynabyte in ontvangst te kunnen nemen.... via de TNT site kan ik er niet achter komen voor welke pakketten je wel/niet moet tekenen. Heb alleen gelezen dat alle TNT expres tracking codes beginnen met S2 dus dat zegt niets.

Normaal gesproken was het geen probleem geweest, woensdags is mijn vrouw thuis, dag later is niet erg maar nu met die vrije dagen ertussen ist toch wel erg vervelend.
Meestal gaat zoiets wel door de brievenbus ( of heb je de special ). webwinkels waar ik bestel, versturen hem altijd zo, dat ie mooi door de bus kan.

Morgen maar even langs Makro Best om er 1 mee te skoepen.. Op hoop van zegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

DarknessAwaits schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:13:
Misschien enigszins offtopic maar aangezien iedereen het hier toch al over het verkrijgen van het spel heeft i.p.v. het spel zelf kan mijn vraag er ook nog wel bij:

..

[...]
dit is echt boring man :O het gaat alleen maar over de bart smit, de MM en de Dixons. sjonge jonge.

En al die (discussies over) verwijderde filmpjes enzo, wat overrated. Laten we gewoon over de gameplay en graphics etc praten ipv over het product met prijskaartje.

Nee deze post voegt ook geen waarde toe aan 't topic. Maar ik probeer 't iig 'n btje op niveau te houden.

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik weet dat het misschien moeilijk is, maar kunnen jullie een beetje motiveren waarom jullie zo wild zijn van dit spel? Hoe vet ik GTA 1, 2 en in minder mate 3 ook vond, voor deel 4 sta ik niet echt te springen. Of ben ik gewoon te oud? :)

Het sandboxen vond ik altijd wel leuk, maar in gta3 was het schieten toch vrij lastig, en ik werd altijd wel weer gepakt door de cops. Ook vond ik de gameplay vrij veel herhaling bevatten en hebben we het idee van GTA en sandbox inmiddels toch al in talloze games teruggezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 16-09 08:53
Nog even een vraagje ( sorry als ik het gemist heb :$ ), maar als ik naar de Social club wil, krijg ik zo'n popup waar ik mn login moet invoeren, maar niks werkt?, Ja heb wel geregged paar dagen geleden, en activated ofc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarknessAwaits
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-01 12:41
johnneman schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 00:10:
[...]
dit is echt boring man :O het gaat alleen maar over de bart smit, de MM en de Dixons. sjonge jonge.

En al die (discussies over) verwijderde filmpjes enzo, wat overrated. Laten we gewoon over de gameplay en graphics etc praten ipv over het product met prijskaartje.

Nee deze post voegt ook geen waarde toe aan 't topic. Maar ik probeer 't iig 'n btje op niveau te houden.
Dat kunnen we inderdaad vanaf nu gaan doen. Hiervoor was het nog niet echt mogelijk, misschien was het je niet opgevallen maar het spel komt pas vandaag uit |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 22:44

ijskonijn

Now MOVE!

FerdiV schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 00:09:
[...]

Vreemd, ik had hem de 13e besteld en kreeg een mail dat ik hem later ontvang. Maakt niet uit want heb kunnen regelen dat ik hem morgen om 10u heb :)
ik snap er ook niks van, ik heb de mail nog eens gelezen maar er staat toch echt dat mijn bestelling is verzonden...
Ik ken iemand die in de lokale MediaMarkt werkt en hij wou me ook wel een exemplaar regelen (lees: hij zou hem voor me kopen en achter leggen zodat ik hem bij hem kon halen), denk dat ik dat toch maar doe, anders betaalt hij dalijk voor niks. Die andere verkoop ik wel weer door (voor de normale prijs uiteraard)

[ Voor 4% gewijzigd door ijskonijn op 29-04-2008 00:20 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 07:06
Aangezien handel niet toe is gestaan hier, haal ik dit voor de zekerheid weg. Was dit geen handel, was het slowchat en dus ook evil ;)

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2008 00:27 ]

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Morgenochtend vroeg op om hem ook te halen...

Lijkt me wel gaaf om met allemaal GoT-ers op één server een lekkere riot te starten. Weet iemand al hoe dit gaat met de headsetjes/communicatie binnen GTA IV.... Is het eigenlijk wel mogelijk? Zoja,

Heeft iemand toevallig nog zo'n el cheapo headset over?/Te koop. Mijne is Kapoet.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

REDFISH schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 00:12:
Ik weet dat het misschien moeilijk is, maar kunnen jullie een beetje motiveren waarom jullie zo wild zijn van dit spel? Hoe vet ik GTA 1, 2 en in minder mate 3 ook vond, voor deel 4 sta ik niet echt te springen. Of ben ik gewoon te oud? :)

Het sandboxen vond ik altijd wel leuk, maar in gta3 was het schieten toch vrij lastig, en ik werd altijd wel weer gepakt door de cops. Ook vond ik de gameplay vrij veel herhaling bevatten en hebben we het idee van GTA en sandbox inmiddels toch al in talloze games teruggezien.
Schieten is extreem verbetered, je kan nu ook "cover" zoeken a la Gears of War! Rijden is interrestant elke auto rijd anders, je hebt te maken met files mensen die treuzelen bij tolpoorten en als het regent.. ah!

Missie structuur is ook verbetert, het is een veel betere GTA. En voor vele is het gewoon weer het GTA gevoel he, de radio de relaxte uren "niets" doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 11:34
Voor wie het nog niet gezien had, klein stukje over GTA4 in het NOS Journaal op ned3 van vanavond:

http://player.omroep.nl/?aflid=6954227

Even doorspoelen naar 3:45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
hehe zo om 23:50 pre-order geplaatst. Nu binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:43
haha gekkenhuis bij d mdiamarkt in middelburg, stonden 75 man ofzo en toen de deur open ging was het beuken geblazen waren ofcourse te weinig exemplaren voor de menigte. maar ik heb er 1 ga nu spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
BlowFish schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 00:46:
haha gekkenhuis bij d mdiamarkt in middelburg, stonden 75 man ofzo en toen de deur open ging was het beuken geblazen waren ofcourse te weinig exemplaren voor de menigte. maar ik heb er 1 ga nu spelen :)
foto's! filmpjes! gief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkommeren
Net terug van de MM eindhoven, helaas geen (duidelijke) foto's kunnen maken, maar er stonden zeker 100 man voor de deur!
Geduw enzo viel mee, ze hadden geen structurele rijen aangebracht dus het was een trechtervormige rij geworden. Verliep toch allemaal redelijk soepel :) toch wel wat ander volk dan dat je op stap aantreft .. dat blijkt wel weer.

Nu aan het installeren! (ps3 versie dus) kan niet wachten >:)

[ Voor 10% gewijzigd door jkommeren op 29-04-2008 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
Was dat jaartje op Rugby toch nog handig hea! Eerste indrukken please :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
haha. Ik ben een hele grote GTA fan maar heb niet eens een console om t op te spelen xD.
Ik wil ook nog niet al teveel ingame zien etc, anders is er niks meer aan als ik ooit een console krijg.

Veel plezier allemaal :D.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Pfff,lekkere drukte in Eindhoven,ook lekker gedrang toen de deuren opengingen :D
Ook geinige politiewagen stond er :P

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 02:13
hebbes, vaarwel! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
KEPPUM!!

Gekkenhuis in Eindhoven, er stonden schat ik zo'n 400 a 500 man voor de deur compleet met amerikaanse politieauto met loeiende sirene's. Ik heb foto's en een filmpje gemaakt maar die post ik morgen wel. Ik stond om 11.55 voor de deur en was pas om 00.35 binnen! Ze lieten steeds maar een aantal mensen binnen en er waren 6 kassa's geopend (incl servicebalie). Er stonden mensen GTA4 bekertjes uit te delen, maar die heb ik niet. Wel heb ik een dik boek gekocht (gameguide) voor 19.99.
Leek me wel handig en een mooi hebbedingetje.
Wat doe ik eigenlijk? Zit ik hier een verhaal te typen terwijl mijn copie van GTA4 nog in het tasje zit.....
Ik ga nu even spelen, maar heb mezelf verplicht om 02.00 naar bed te gaan omdat ik morgen moet werken. Daarna gelukkig 2 dagen vrij. Gordijnen zullen wel dichtblijven ben ik bang....:)

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 07:06
Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/opz3vn.jpg

Had em vanmiddag al opgehaald bij Musicstore in Haren (Groningen)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Laatst online: 23-08 17:17
Heb hem ook, mooie is dat mijn broertje hem gehaald heeft en hem om 12.15 uur bij me af leverde! Heb net ff gespeeld en ben bang dat ik het een tof spel ga vinden. Maarja morgen werken dus nu naar bed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaChosen1 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 00:56:
KEPPUM!!

Gekkenhuis in Eindhoven, er stonden schat ik zo'n 400 a 500 man voor de deur compleet met amerikaanse politieauto met loeiende sirene's. Ik heb foto's en een filmpje gemaakt maar die post ik morgen wel. Ik stond om 11.55 voor de deur en was pas om 00.35 binnen! Ze lieten steeds maar een aantal mensen binnen en er waren 6 kassa's geopend (incl servicebalie). Er stonden mensen GTA4 bekertjes uit te delen, maar die heb ik niet. Wel heb ik een dik boek gekocht (gameguide) voor 19.99.
Leek me wel handig en een mooi hebbedingetje.
Wat doe ik eigenlijk? Zit ik hier een verhaal te typen terwijl mijn copie van GTA4 nog in het tasje zit.....
Ik ga nu even spelen, maar heb mezelf verplicht om 02.00 naar bed te gaan omdat ik morgen moet werken. Daarna gelukkig 2 dagen vrij. Gordijnen zullen wel dichtblijven ben ik bang....:)
Have Fun, verheug me op die vid van je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:35
CyberTijn schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 00:37:
Voor wie het nog niet gezien had, klein stukje over GTA4 in het NOS Journaal op ned3 van vanavond:

http://player.omroep.nl/?aflid=6954227

Even doorspoelen naar 3:45.
Hoe groot is deze hype wel niet zelfs het NOS vermeld het even _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:35
Is mediamarkt middelburg al uitverkocht na 75 man? hebben ze weer goed geregeld dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Zojuist bij Gamesyndicate in DH een exemplaar van beide consoles weten te bemachtigen. Als je er snel bij bent, kan je wellicht nog een exemplaar scoren. Ik denk dat ondertussen 3/4 verkocht is. Toen ik wegging was dat ongeveer 1/2.

Wat krijg je allemaal? Het spel kost 58,50. Voor 1,50 euro heb je ook een license plate en de poster krijg je gratis. Degene die opmerkte dat Gamesyndicate exemplaren verkocht: bedankt! Anders had ik nu geen GTA IV.

Zie ook onderstaande foto. Weet alleen nog niet welke versie ik ga spelen.

Afbeeldingslocatie: http://www.pictureparking.com/pic.php?pid=86255&mode=L

[ Voor 7% gewijzigd door wilmundo op 29-04-2008 01:18 ]

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
wilmundo schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 01:16:
Zojuist bij Gamesyndicate in DH een exemplaar van beide consoles weten te bemachtigen. Als je er snel bij bent, kan je wellicht nog een exemplaar scoren. Ik denk dat ondertussen 3/4 verkocht is. Toen ik wegging was dat ongeveer 1/2.

Wat krijg je allemaal? Het spel kost 58,50. Voor 1,50 euro heb je ook een license plate en de poster krijg je gratis. Degene die opmerkte dat Gamesyndicate exemplaren verkocht: bedankt! Anders had ik nu geen GTA IV.

Zie ook onderstaande foto. Weet alleen nog niet welke versie ik ga spelen.

[afbeelding]
dude..... wtf.....

En nee, dan bedoel ik niet het plaatje maar het feit dat je voor beide consoles de game hebt gekocht en nog zit te twijfelen welke je moet gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik zo naar de reacties kijk, denk ik dat ik morgen redelijk de lul ben als ik de Music Store inloop. Was het echt overal zo druk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
CyberTijn schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 01:19:
[...]

dude..... wtf.....

En nee, dan bedoel ik niet het plaatje maar het feit dat je voor beide consoles de game hebt gekocht en nog zit te twijfelen welke je moet gaan spelen :P
Ik las dat iemand vandaag een RROD had gekregen met z'n Xbox. Mocht dat gebeuren, dan heb ik de ps3 als backup.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 01:25:
Als ik zo naar de reacties kijk, denk ik dat ik morgen redelijk de lul ben als ik de Music Store inloop. Was het echt overal zo druk?
Bij Syndicate DH waren zo'n 30 mensen. Er kwamen zelfs twee agenten binnen. Niet om te vragen om vergunningen en dergelijke, nee ze wilde ook een exemplaar.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
wilmundo schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 01:27:
[...]

Ik las dat iemand vandaag een RROD had gekregen met z'n Xbox. Mocht dat gebeuren, dan heb ik de ps3 als backup.
Tsja, je hebt er in ieder geval wel over nagedacht _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verkochten ze ook al PS3 /gta bundels? zoja, hoe duur... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Engeland viel het echt enorm mee als ik al die berichten uit Nederland zo lees.
Stond om 11 uur als eerste voor de deur. Uiteindelijk zo'n 70 man in de rij schat ik.
De meeste stonden voor de xbox versie te wachten maar dat is te verwachten in een xbox land als Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJOE®DO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01-2021

SJOE®DO

Gadget enthusiast

Nou degene die hem al hebben, veel plezier met spelen nog! :) Ik ga lekker pitten en sta morgen rond 9 uur voor de deur bij een FRS in Amsterdam! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilmundo schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 01:28:
[...]

Bij Syndicate DH waren zo'n 30 mensen. Er kwamen zelfs twee agenten binnen. Niet om te vragen om vergunningen en dergelijke, nee ze wilde ook een exemplaar.
Cool, dan heb ik toch wat gemist ;) Hopelijk maak ik zoiets ook nog eens mee, het heeft zo op het eerste gezicht tóch wat :P Maar goed, ik struin morgen eerst Tiel af, en hebben ze hem daar niet dan check ik Zaltbommel nog even. Beide toch niet super grote plaatsen, dus wellicht dat ik toch nog een kans heb ergens. In ieder geval bij 2 Music Stores, een Free Record Shop, 2 Intertoys en een Bart Smit kan ik gaan kijken voor een exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 15:10
Ok, ik heb hem nu ook. En hoe.

Eerst naar Enschede, naar WZZRD waar er eerst een show werd gegeven die niets met GTAIV te maken had. Waar het overigens wel erg druk was. Ik denk niet dat er nog veel meer mensen naar binnen konden daar. Toen kon je eindelijk het spel kopen, en na een half uur in de rij gestaan te hebben kwam ik er dus achter dat het alleen voor pre-orders was.

Toen ben ik maar naar E-plaza gegaan, waar ik in eerste instantie dacht dat het dichtzat omdat de deuren dicht waren enzo. Maar gelukkig kwamen er toch nog een paar werknemers aan daar en kon ik gelukkig met een exemplaar naar buiten lopen. _/-\o_ 1:11:06 = aankoops datum :D

[ Voor 8% gewijzigd door Rickz op 29-04-2008 01:41 ]

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:36
Mediamarkt Bergen op Zoom was ook weer gezellige boel, denk toch ook wel 100 a 200 man.

Maar verder, erg tof spel! Net even een half uurtje gespeeld, moet erg wennen aan de besturing, maar dat ligt gewoon aan het feit dat ik PC gewend ben. Loop ook erg te kutten met het besturen van de camera, dat omdat voor mij op de een of andere manier niet werkt. :p

Verder; besturing auto's is een stuk pittiger dan normaal, maar wel erg tof. Zal ook een kwestie van wennen worden en dan gaat dat zeker helemaal goedkomen. Zelfde geld voor de motoren, al vond ik die wel iets lekkerder besturen. Vechtsysteem ziet er ook goed uit, werd alleen keihard ge-asskicked door een dude op straat, ben toen maar hard weggerend. :p

Ook de dingen die gebeuren op straat zijn erg tof, mensen die praten / bellen, bekers laten vallen als je tegen ze aanloopt. Klapte net toevallig met mn motor tegen een paal oid (en viel dus) dan hoor je de omstanders ook 'Shit! e.d.' roepen, erg vet! :D

Naja heb nu 2 missies gedaan, maar vind het echt heerlijk wegspelen. Wordt een klapper deze game! (Voor zover die dat nog niet is ;))

ps. Voor de mensen die hem nog niet hebben: Succes!

[ Voor 0% gewijzigd door arjen9551 op 29-04-2008 01:47 . Reden: grammar errors ]

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkommeren
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 01:29:
verkochten ze ook al PS3 /gta bundels? zoja, hoe duur... :)
Niet bij de MM eindhoven :)

Ik heb weer genoeg gespeeld, best aardig spel :) al duurt het even voordat je een wapen in je handen krijgt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet om de winkellijst te updaten met prijzen en dergelijke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Waren/Zijn de winkels echt geopend rond 00:00 voor GTA IV ??

Ik had begin april GTA besteld bij bol.com, en hij is verzonden ;). Dikke kans dat ik ook morgen kan gaan genieten van de 360 versie :).

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel die verkochten ze wel :) Vriend van mij heeft daar namelijk een bundel gekocht. Om 5 over 12 stonden er ongeveer 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Laatst online: 11-07 15:13
Naar Mediamarkt Bergen op Zoom geweest, GTA IV Limited Edition PS3 gehaald, kreeg ook een licenseplate en een beker naast de goodies die in het pakket al standaard zitten. :*)
Afbeeldingslocatie: http://www.epitome.nl/GTA4/GTA4-setup-closeup.jpg
Mocht ook nog wat reclamemateriaal meenemen, zie hieronder mijn GTA IV gameroom:
Afbeeldingslocatie: http://www.epitome.nl/GTA4/GTA4-setup.jpg
* Epitome sluit zich de hele nacht en misschien wel de rest van de week op!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 02:17:
[...]

Jawel die verkochten ze wel :) Vriend van mij heeft daar namelijk een bundel gekocht. Om 5 over 12 stonden er ongeveer 20.
439 euro ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 14:47
mensen, ik ga slapen, om 9 uur gaat de wekker. boterham vreten en naar de stad fietsen, 9.30 v&d inlopen en 5-10 min later met GTAIV de deur weer uit (ik weet bijna wel zeker dat daar bijna niemand komt hier in zwolle).

naar huis fietsen, GTAIV in de ps3 en installeren, even een beetje aankloten, stad verkennen denk ik en dan om 11.00 rijles, 12.30 weer thuis en dan lekker gamen tot in de avond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillaH87 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 02:35:
mensen, ik ga slapen, om 9 uur gaat de wekker. boterham vreten en naar de stad fietsen, 9.30 v&d inlopen en 5-10 min later met GTAIV de deur weer uit (ik weet bijna wel zeker dat daar bijna niemand komt hier in zwolle).

naar huis fietsen, GTAIV in de ps3 en installeren, even een beetje aankloten, stad verkennen denk ik en dan om 11.00 rijles, 12.30 weer thuis en dan lekker gamen tot in de avond!
kijk rijinstructeur, als ik die mensen overhoop rij krijg ik 3000$ , ohnee da was net.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:05
Zo heb hem sinds 0:30 binnen, de PS3 versie (gehaald @ The Game Syndicate in R'dam).
Super spel _/-\o_
Je kan zelfs Bas Rutten op de tv in je kamer zien :9 of 911 bellen, dan kan je kiezen of je politie, ambulance of de brandweer nodig hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Aangezien ik niet zoveel weet van games heb ik een vraagje waar iemand anders wellicht een schatting voor kan geven. Stel GTA IV komt voor de PC uit, valt er dan al iets over de systeemeisen te schatten aan de hand van de console versies?

Mijn vraag is dan vooral: zal GTA IV vermoedelijk wel/niet fatsoenlijk (speelbaar) draaien op een Geforce 7900GTO (zit tussen de GT en GTX in) op 1024*768, of kan ik dit bij voorbaat al vergeten?

Reden dat ik het vraag: ik game de laatste tijd toch niet zoveel, en als GTA IV niet gaat lopen op die 7900GTO ga ik kijken of het aantrekkelijk is om 'm te verkopen en bij de launch van GTA IV voor de PC (als die er komt) een nieuwe kaart te kopen. Dan zou ik het tot die tijd met een wat langzamer kaartje doen.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

superbassie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 02:41:
Zo heb hem sinds 0:30 binnen, de PS3 versie (gehaald @ The Game Syndicate in R'dam).
Super spel _/-\o_
Je kan zelfs Bas Rutten op de tv in je kamer zien :9 of 911 bellen, dan kan je kiezen of je politie, ambulance of de brandweer nodig hebt :P
Hij is manlijk ;) en dat bedoel ik in de goede zin van het wordt! The Mens Room is gewoon heerlijk om te kijken "So you walk up on the guy and do BENG BENG BENG"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Laatst online: 21:34
haha jezus, de mediamarkt in ehv had het er maar druk mee! Stonden zeker een paar honderd man klaar om gta iv te kopen @ 00:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Whah ja :9 maar het is 'm echt, zelfs z'n stem is hetzelfde dus kan best 'ie zn stem uitgeleend heeft aan GTA IV.

Net gebowled met m'n eerste 'date'...ging niet echt lekker mja.
Verder moet ik wel wennen aan de camera en de besturing (ben GTA op de pc gewend), maar verder werkt het allemaal toppie! Erg veel details ook bij de mensen om je heen: ik hoorde een mobieltje afgaan zo'n vrouwtje die naast me liep nam op en begon een heel lulverhaal, leuk om ff naar te luisteren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

W3ird_N3rd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 02:48:
Aangezien ik niet zoveel weet van games heb ik een vraagje waar iemand anders wellicht een schatting voor kan geven. Stel GTA IV komt voor de PC uit, valt er dan al iets over de systeemeisen te schatten aan de hand van de console versies?

Mijn vraag is dan vooral: zal GTA IV vermoedelijk wel/niet fatsoenlijk draaien op een Geforce 7900GTO (zit tussen de GT en GTX in) op 1024*768, of kan ik dit bij voorbaat al vergeten?

Reden dat ik het vraag: ik game de laatste tijd toch niet zoveel, en als GTA IV niet gaat lopen op die 7900GTO ga ik kijken of het aantrekkelijk is om 'm te verkopen en bij de launch van GTA IV voor de PC (als die er komt) een nieuwe kaart te kopen. Dan zou ik het tot die tijd met een wat langzamer kaartje doen.
Mmm koffie dik kijken daar! Rockstar is niet zoals de makers van Crysis die het meeste van een PC vereisen. Maar het is wel een nieuwe engine en een dual core zal toch echt wel handig zijn. Een 7900GTO..wanneer de pc versie uitkomt zal die waarschijnlijk voldoende zijn! De 7 serie van nvidia kan best wel wat hoor! Denk dat je het als een oblivion achtige game moet beschouwen, grote open wereld, HDR, mooie textures (maar niet superzwaar) zou moeten lukken!

Vrees dat je niet veel terug krijgt voor een 7900GTO op tweakers vraag en aanbod maar ja als moderator weet je dat zelf ook wel lijkt me. Voor zover ik kan eiken aan het verleden zullen de pc systeem eisen niet belachelijk hoog liggen. De GTA3 engine heeft als aanbevolen eisen 600Mhz cpu..GTA: SA 1Ghz..

De mensen die GTA spelen zijn vaak niet dezelfde gamers die voor pure performance gaan in FPS-en enzovoort! Ik zou zetten heb vertrouwen in dat zodra meer bekent is dat de pc die je nu hebt ook wel voldoet. Misschien niet voor 16x AA + 8 AF...maar gewoon goed genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Mclercx schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 02:53:
haha jezus, de mediamarkt in ehv had het er maar druk mee! Stonden zeker een paar honderd man klaar om gta iv te kopen @ 00:00
Hm heb ik geluk gehad @ TGS dan :o
Stond een rij van 15-20 man voor me en een nieuwe doos met GTA's was volgens een medewerker al onderweg, genoeg voor iedereen dus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

swampy schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 02:57:
[...]

Mmm koffie dik kijken daar! Rockstar is niet zoals de makers van Crysis die het meeste van een PC vereisen. Maar het is wel een nieuwe engine en een dual core zal toch echt wel handig zijn. Een 7900GTO..wanneer de pc versie uitkomt zal die waarschijnlijk voldoende zijn! De 7 serie van nvidia kan best wel wat hoor! Denk dat je het als een oblivion achtige game moet beschouwen, grote open wereld, HDR, mooie textures (maar niet superzwaar) zou moeten lukken!
Athlon 64 X2 4200+ heb ik al, maar die gebruik ik ook nog voor andere dingen dus doe ik sowieso voorlopig niet weg. :)
Vrees dat je niet veel terug krijgt voor een 7900GTO op tweakers vraag en aanbod maar ja als moderator weet je dat zelf ook wel lijkt me.
Ja, ik weet 't. Maar tegen de tijd dat GTA IV uitkomt zal hij niet meer waard geworden zijn. :P
Voor zover ik kan eiken aan het verleden zullen de pc systeem eisen niet belachelijk hoog liggen. De GTA3 engine heeft als aanbevolen eisen 600Mhz cpu..GTA: SA 1Ghz..

De mensen die GTA spelen zijn vaak niet dezelfde gamers die voor pure performance gaan in FPS-en enzovoort! Ik zou zetten heb vertrouwen in dat zodra meer bekent is dat de pc die je nu hebt ook wel voldoet. Misschien niet voor 16x AA + 8 AF...maar gewoon goed genoeg!
Als het op 1024*768 zonder AA/AF met maximum viewing distance wil lopen ben ik al snel tevreden. :)

Dan ga ik maar afwachten. :)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:44
Ik zou em toch eerder op de PS3 spelen, schijnt toch een fractie beter te zijn als ik de vergelijkingen moet geloven.

Verder wil ik nog steeds weten of er al iemand een kogelvrij vest heeft gevonden in het spel, gratis. Want in de gunshop kost ie €500 en das toch best veel in het begin. En een vuurwapen zou ook wel goed van pas komen. Dus als iemand iets vind, of staat het in het boek, post het even plz. K ga morgen zelf denk ik ook maar even voor een boek kijken.

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Bij die stripclub waar je met Roman heen gaat ligt een shotgun. Achter de deur naast de uitgang. 'STAFF ONLY' staat erop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik ben misschien gek, maar hoe kan ik in de politie wagen de sirene aanzetten? En volgens mij is er ook geen toeter meer :(
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je weten bij welke winkels GTA IV te koop is? Klik hier (vergeet niet om het lijstje aan te vullen)

Houd het nuttig. Dit topic is bedoelt voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.