Het Games Import topic

Pagina: 1 ... 5 ... 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Willybubba schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 16:49:
[...]
Same here, ik wacht ook al sinds de 15e. Bezorgen van games gaat wel slecht daar lately. GoW2 heb ik zelfs geld voor teruggekregen, hele spel nooit gezien via hun. Die heb ik los opnieuw gehaald.
hier 15e prince of persia besteld bij play, 17e verzendbericht ontvangen, en vandaag heb ik hem uit de handen van de postbode mogen aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 09:55
mijn ervaring met play.com is 21 dagen bezorging
met playasia.com 8 dagen, you choose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:45

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

heh nou als ik dit zo hoor ga ik iig maar niet bij play.com bestellen :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-05 10:17

Willybubba

Nut up or shut up.

Mwa met films enzo geen enkel probleem, en vroeger met games ook niet. De laatste tijd however...
Dat heb ik nou ook. Op de 6e en 7e zijn Star Wars Unleashed en GTA IV verstuurd, maar heb tot op heden nog niks gezien. Zondagmiddag maar eens een mailtje gestuurd om te vragen waar ze blijven, maar nog geen niks gehoord van ze. Als ik vrijdag nog geen reactie heb gehad dan gaat het verzoek tot refund snel de deur uit! Hoe snel zijn ze eigenlijk met een refund? Hopelijk duurt ook dat niet weer 3 weken :)
Hoe mail je ze dan? Ik kon op de site geeneens een goed bemand adres vinden. Ik had wel een oude maar dar krijg ik geen antwoord op.

Vandaag nog steeds niks. Als deze ook mis gaat ben ik klaar met Play.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129295

Volgens mij zijn die lange levertermijnen niet echt een probleem van play.
Ik woon in Vlaanderen en krijg elke game of blu ray binnen de week in huis zelfs met de feestdagen.
Dus misschien een klagen bij de afhandelaar in Nederland,wie dat ook moge zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:54
Play.com duurde bij mij 2 weken. Zijn verzenden vanuit Jersey vandaar mischien de wat langere levertijd.

Als je in het buitenland besteld dan duurt het nou eenmaal wat langer. Gewoon een beetje geduld hebben als er na 1 maand niks komt dan bel je even en is het zo opgelost.

[ Voor 45% gewijzigd door Kimo op 30-12-2008 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

yup dat het alnger duurt is natuurlijk te verwachten,

probleem is echter dat Valkyria Chronicles bij de goedkope shops overal op 2-4 weken verzendtijd staat (ook bij amazon) en alleen al 4 weken wachten voordat hij verstuurd gaat worden is me wat te lang.

Als iemand nog een engelse shop weet waar Valkyria Chronicles wel direct uit voorraad leverbaar is dan graag. kheb nu aardig wat webshops gehad maar hij is of out of stock of hij staat op 2-4 weken levertijd.

[ Voor 29% gewijzigd door Chaoss op 30-12-2008 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43736

Willybubba schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 18:49:
Mwa met films enzo geen enkel probleem, en vroeger met games ook niet. De laatste tijd however...

[...]

Hoe mail je ze dan? Ik kon op de site geeneens een goed bemand adres vinden. Ik had wel een oude maar dar krijg ik geen antwoord op.

Vandaag nog steeds niks. Als deze ook mis gaat ben ik klaar met Play.
Via Google kwam ik achter wat adressen, ik heb gemaild naar customercare@play.com en helpdesk@play.com. Op de 1e kreeg ik direct een reactie met een ticket nummer. Ik ga nog even wat geduld zoeken en verder afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ticketnummer kreeg ik idd ook, alleen zijn ze daar verder nooit op ingegaan. Ik heb niks meer gehoord van dat ticket. Enige wat hielp was die Missing Item Claim Form versturen. Aangetekend, want de eerste die ik stuurde kwam daar dus niet aan.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43736

Willybubba schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 21:46:
Ticketnummer kreeg ik idd ook, alleen zijn ze daar verder nooit op ingegaan. Ik heb niks meer gehoord van dat ticket. Enige wat hielp was die Missing Item Claim Form versturen. Aangetekend, want de eerste die ik stuurde kwam daar dus niet aan.
Dat voorspelt niet veel goeds! Maar je hebt dus schriftelijk om een refund gevraagd? Je kan nu ook een formulier invullen online waarin je om een replacement of een refund vraagt. Ik heb gemaild omdat ik mijn bestelling wel wil hebben, maar ik heb ook geen zin om er nog een maand op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:22

scorpie

Supra Addict

Iemand trouwens ervaring met het bestellen bij play.com, waarna je de bestelling maar hebt gecancelled omdat je game na 2 restocks nog altijd niet in stock was, en het geld al wel van je CC is afgeschreven? Wordt dit automatisch teruggestort of moet ik moeilijk gaan doen?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

ik zoek al een tijdje left4dead voor de xbox voor 35e inc verzenden.Mocht je in het nieuwe jaar hem in de uitverkoop zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-04 15:00
Anoniem: 155599 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 01:53:
ik zoek al een tijdje left4dead voor de xbox voor 35e inc verzenden.Mocht je in het nieuwe jaar hem in de uitverkoop zien...
37 euro incl. verzend

edit: sold out :( wachten op een restock dan maar. of als je een credit card hebt haal je hem van een van die engelse sites af

[ Voor 16% gewijzigd door Skire op 31-12-2008 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Anoniem: 43736 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 22:25:
[...]

Dat voorspelt niet veel goeds! Maar je hebt dus schriftelijk om een refund gevraagd? Je kan nu ook een formulier invullen online waarin je om een replacement of een refund vraagt. Ik heb gemaild omdat ik mijn bestelling wel wil hebben, maar ik heb ook geen zin om er nog een maand op te wachten.
Dat formulier vul je in en vervolgens krijg je via de mail zo'n Missing Item Claim ding die je naar Ierland moet sturen (Belfast).

Volgens mij kun je beter ff bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik had 2x burnout paradise besteld voor de PS3 bij gamestation.
Ik krijg ze zojuist binnen, alleen hebben ze xbox360 versies opgestuurd 8)7
(op de orderbevestiging stond PS3 vermeld, dus niet verkeerd besteld)

Volgens hun return policy krijgen internationale klanten geen vergoeding voor verzendkosten.
Ik heb toch maar eens een mail gestuurd. Zij sturen immers de verkeerde versie. Daarnaast zou ik toch graag alsnog de goede versie hebben voor die prijs (15 pond/st), maar die is helaas out of stock volgens de site. :'(

[ Voor 42% gewijzigd door M a r c o op 31-12-2008 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Weten jullie of game.co.uk / gamestation.co.uk of andere UK shops ook electronics naar Nederland shippen, zoals bijv. de Play & Charge kit, die is daar iets goedkoper vooral als je toch al meerdere dingen besteld.

Voor zover ik weet verstuurd Play geen electronics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

-RazieL- schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 17:36:
Videogamesplus.ca is dus betrouwbaar, goedkoop en snel.

Simplygames.com is ook betrouwbaar en goedkoopo (LBP voor 34euro was een koopje), levertijd was wel 2 weken. Maar dat heeft denk ik met de kerstdrukte te maken.
dat snel staat me wel aan, maar echt heel goedkoop zijn ze niet, klopt het dat de verzendksoten 7,50CAD per game zijn? en het dus niet goedkoper wordt als je meerdere besteld?

Lga er toch maar bestellen denk ik, t'is de enige shop waar ik Valkyria ïn stock" heb kunnen vinden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
Rylo schreef op woensdag 31 december 2008 @ 14:48:
Weten jullie of game.co.uk / gamestation.co.uk of andere UK shops ook electronics naar Nederland shippen, zoals bijv. de Play & Charge kit, die is daar iets goedkoper vooral als je toch al meerdere dingen besteld.

Voor zover ik weet verstuurd Play geen electronics
Amazon.co.uk in ieder geval met het kleinere spul, maar iemand heeft onlangs zelfs een PS3 pakket daar besteld en vandaag binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Net GT5:P gekocht, was in 'promo' voor 29 euro. (jaja, je kan het online vast wel voor 0,05 € vinden :z )

Was ook nog snel op zoek naar een extra controller om vanavond met twee LBP te kunnen spelen, maar ze waren overal uitverkocht :( En LBP wil niet goed omgaan met 3rd party controllers (buiten het feit dat de officiele DS3's natuurlijk een trapje hoger staan dan die aftermarket spullen)

Misschien toch maar eens op play.co.uk kijken voor een paar games die ik nog moet hebben. Het verschil is nu zo exhorbitant hoog dat zelfs ik dat niet meer kan negeren :p

Mirror's Edge £22.49
GTA IV £17.99
MGS4 £23.50
battlefield bad company £39.99

Hier in de buurt
Mirror's Edge min. 64 euro
GTA IV min. 49 euro
MGS4 min. 64 -74 :X euro
battlefield bad company min. 54 euro

Dat zijn de enige (beschikbare) games die ik nog wil hebben. Al de rest is in z'n genre gewoon minder goed dan deze, dus dan hoef ik ze niet. Wel nog enkele sportgames, maar dat heeft geen haast.

Echter, als ik op play.co.uk de wisselkoers op euro zet, wordt alles 10-15 euro duurder. Kan je afrekenen in pond? Want dat is wel beter dan ;) Volgende week maar eens een cc halen... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Anoniem: 131051 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 16:27:
Net GT5:P gekocht, was in 'promo' voor 29 euro. (jaja, je kan het online vast wel voor 0,05 € vinden :z )

Was ook nog snel op zoek naar een extra controller om vanavond met twee LBP te kunnen spelen, maar ze waren overal uitverkocht :( En LBP wil niet goed omgaan met 3rd party controllers (buiten het feit dat de officiele DS3's natuurlijk een trapje hoger staan dan die aftermarket spullen)

Misschien toch maar eens op play.co.uk kijken voor een paar games die ik nog moet hebben. Het verschil is nu zo exhorbitant hoog dat zelfs ik dat niet meer kan negeren :p

Mirror's Edge £22.49
GTA IV £17.99
MGS4 £23.50

Hier in de buurt
GTA IV min. 49 euro

Dat zijn de enige (beschikbare) games die ik nog wil hebben. Al de rest is in z'n genre gewoon minder goed dan deze, dus dan hoef ik ze niet. Wel nog enkele sportgames, maar dat heeft geen haast.

Echter, als ik op play.co.uk de wisselkoers op euro zet, wordt alles 10-15 euro duurder. Kan je afrekenen in pond? Want dat is wel beter dan ;) Volgende week maar eens een cc halen... :|
Nee, er word afgerekend in euro's (voor hun beter) Daarom is Play.com voor mij nu minder interessant. DVD.co.uk en Amazon.co.uk bekijk ik nu als eerst als ik iets zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Nee, dat kan niet. Ooit kon je kiezen tussen betaling in GBP of Euro, maar tegenwoordig moet je in euro's betalen als je in een euro land woont.

Helaas houden ze bij play.com geen rekening met de hevige daling van de pond t.o.v. de euro, anders zou het helemaal spot goedkoop zijn geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 14:22

scorpie

Supra Addict

Ik snap het probleem met play.com echt niet. Is het dan echt zo onredelijk dat ze je laten betalen voor international shipping? Enige land waarvan ze zeker zijn dat de officiele currency de pond is, is Engeland. En guess what? Het is een eiland, dus als het van het eiland afgaat, moet betaald worden in euro's. Laat mij lekker 4 euro, 5 euro verzendkosten betalen zodat het totaal 25 wordt, ipv 65 in Nederland.

Dat ze de omrekening van koersen ook nog eens voor hun gunstig berekenen, tjah, het is en blijft een commercieel bedrijf.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Bij http://www.game.co.uk/ kan wel gewoon in ponden betaald worden, dus gewoon daar games bestellen. Daar zijn Mirror's Edge en andere nieuwe games ook in de aanbieding.

Zelf daar van de week Eye of Judgement starterset (dus inclusief camera etc) gekocht voor rond de 35 euro :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikdevries
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 21:00
scorpie schreef op woensdag 31 december 2008 @ 16:54:
Ik snap het probleem met play.com echt niet. Is het dan echt zo onredelijk dat ze je laten betalen voor international shipping? Enige land waarvan ze zeker zijn dat de officiele currency de pond is, is Engeland. En guess what? Het is een eiland, dus als het van het eiland afgaat, moet betaald worden in euro's. Laat mij lekker 4 euro, 5 euro verzendkosten betalen zodat het totaal 25 wordt, ipv 65 in Nederland.

Dat ze de omrekening van koersen ook nog eens voor hun gunstig berekenen, tjah, het is en blijft een commercieel bedrijf.
Het is zeker niet onredelijk als een bedrijf je laat betalen voor internationale verzending, echter klopt er toch iets niet helemaal met de manier waarop Play het brengt. Ze geven aan dat verzending gratis is, ze maken daarbij geen verschil tussen Engeland en de rest van Europa (of de wereld). Wanneer een bedrijf daarmee adverteert ga ik er vanuit dat ik dus in alle gevallen even veel betaal, waar ik het ook heen laat sturen.

Een aantal voorbeelden (ik ga hierbij voor de eenvoud even uit van 1 pound = 1 euro):
- Prince of Persia (PS3): 39,99 pound / 55,99 euro (verschil: 15 euro)
- LittleBigPlanet (PS3): 24,99 pound / 34,99 euro (verschil: 10 euro)

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Deze verschillen zijn dermate groot dat dit zeker niet alleen aan verzendkosten opgaat.

Hoewel ik zeer veel bij Play besteld heb ga ik nu (net als vele anderen in dit forum) eerst naar de concurrenten zoals amazon.co.uk aangezien dat in de meeste gevallen goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Anoniem: 131051 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 16:27:

Mirror's Edge £22.49
GTA IV £17.99
MGS4 £23.50

Hier in de buurt
GTA IV min. 49 euro
Zo zo, wat lees ik nu! Ben je bekeert? :P
Nieuwe games zijn altijd het fijnst natuurlijk maar soms staan op marktplaats echt koopjes op korte afstand. Dan haal ik liever een 'gebruikte' die ik binnen een uur/dag heb ipv 2 weken te wachten.

Het hangt ook af van de game natuurlijk, soms hebben die britse shops die special editions voor minder dan de gewone versie te koop. Gratis shit is altijd tof natuurlijk. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Haha, idd. Alvi heeft 't licht gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

3 x 15 euro, daar ga ik geen moeite voor doen (en dat is wat het meestal is in online shops in de benelux zeg maar) Mooie marge, maar daarvoor ga ik niet lopen kutten.

3 x 35 euro en de gecrashte pond is een ander verhaal natuurlijk, daar koop ik een dual shock van, die ik ook nodig heb.

Dit zijn echter wel nog nagenoeg de enige games die ik echt wil, voor de rest vermaak ik me wel met demo's om even de sfeer te proeven. Echt dingen helemaal uitspelen lukt me toch niet meer en heb ik toch meestal het geduld en de tijd niet voor.

Dan dit jaar nog uncharted 2, killzone 2, mafia 2 en misschien nog een ander, hangt er van af (fight night bvb) en de dat zal het dan wel zijn voor 2009. Meer kan echt niet (qua speeltijd en 'zin' bedoel ik dan)

Sinds ik dark knight heb gekocht heb ik sowieso vaker zin om een blu ray te kijken dan gamen eigenlijk. En gelukkig kan dat gewoon op de ps3. (entertainment value van een goede blu ray, passief, of een game, actief, is voor mij ongeveer gelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarschuwing, Amazon.co.uk is een beetje doorgeslagen. Ze vragen nu voor de DualShock 3, 73 pond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-05 14:53

Zjemm

...

Na heel wat speurwerk op 2dehands sites zie ik nu dit topic pas. Amazon.co.uk ziet er goed uit qua prijzen, andere sites als play.com lees ik hierboven wat mindere ervaringen met de lange levertijd.

nu heb ik een cc en vraag mij af als ik daarmee betaal bij bijvoorbeeld Amazon.co.uk, betaal ik dan ponden? of gewoon euro's?

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Bij amazon heb je het voordeel dat je in ponden betaalt. De verzendkosten zijn er dan wel ietsje hoger (zo'n 4-5 pond max.), maar de prijzen zijn er enorm laag als je vergelijkt wat je hier voor dergelijk producten zou betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

gister Valkyria chronicles besteld bij videogamesplus.ca gewoon 1 game besteld want je betaald toch 7,50CAD verzendksoten per game. En het was de enige zaak die dit spel daad werkelijk op voorraad had voor een normale prijs (60CAD = 35euro).

Het spel is gister ook direct al verstuurd... zal me benieuwen hoe snel het hier is helemaal vanuit canada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-04 16:58

reuzekind

Ik geloof in GoT

Mijn eerste ervaring met amazon.co.uk is meer dan positief :) 25-12 twee PS3 games besteld, en gisteren, 31-12, heb ik ze binnen gekregen. Vind het zeer netjes, zeker gezien de feestdagen die er tussen zaten.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Chaoss schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 16:27:
gister Valkyria chronicles besteld bij videogamesplus.ca gewoon 1 game besteld want je betaald toch 7,50CAD verzendksoten per game. En het was de enige zaak die dit spel daad werkelijk op voorraad had voor een normale prijs (60CAD = 35euro).

Het spel is gister ook direct al verstuurd... zal me benieuwen hoe snel het hier is helemaal vanuit canada.
Ik gok dat je je bestelling in elk geval volgende week zaterdag binnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

we wachten af, vindt het iig al een pluim waard dat die webshop de game dezelfde dag nog verstuurd heeft. Nu is het puur afhankelijk van de air-mail wanneer er weer een vliegtuig tichting NL gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-05 13:24
party42 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:21:
dat bezorgen via play duurt wel lang zeg... als het goed is op de 17e op de bus gedaan. zitten natuurlijk wat feestdagen tussen maar zo langzamerhand mag die wel komen.

je kan ook niet tracen via play.com toch ?
En op oudejaarsdag kregen we 'em alsnog binnen... Mooi :D

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

party42 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 10:29:
[...]

En op oudejaarsdag kregen we 'em alsnog binnen... Mooi :D
geduld is een schone zaak bij play dat weet je dan nu meteen ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
reuzekind schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 17:31:
Mijn eerste ervaring met amazon.co.uk is meer dan positief :) 25-12 twee PS3 games besteld, en gisteren, 31-12, heb ik ze binnen gekregen. Vind het zeer netjes, zeker gezien de feestdagen die er tussen zaten.
Ik wilde daar Resistance 2 en Fallout 3 bestellen, kreeg ik een foutmelding dat ze niet naar mijn adres kunnen leveren :S

Welke games heb jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PatrickG schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 10:45:
[...]

Ik wilde daar Resistance 2 en Fallout 3 bestellen, kreeg ik een foutmelding dat ze niet naar mijn adres kunnen leveren :S

Je moet ervoor zorgen dat rechts bovenaan de munteenheid op euro staat. Er komt dan wel de play.com wisselkoers bij (iets meer dan de echte koers £ - €). Alleen dan kun je voorwerpen verzenden naar de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Het ging om Amazon.co.uk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

[...]

Far Cry 2 en PES 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry, verkeerd gelezen inderdaad. Maar bij amazon moet je er wel op letten dat er onderaan niet vermeld staat dat het voorwerp enkel in de UK kan verzonden worden. Wat jammer genoeg ook het geval is bij alle fotografie apparatuur en nog een hoop andere zaken.

Trouwens net een tweede levering play-pakjes binnen gekregen, wederom binnen een week aan huis, inclusief verwerking van betaling. Ik heb nog altijd niets te klagen over play, voor de mensen die door de andere ervaringen misschien wat geschrokken waren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet nu zeker dat Royal Mail de vertraging veroorzaakt bij Play.com.
Had een boek besteld die volgens de verzend mail op zondag was verstuurd. Dat pakketje kreeg ik binnen op dinsdag (2 dagen later) via een ander post bedrijf (was zelf niet thuis). Naam op een van de verzend stickers is ParcelForce.
Mirror's Edge is op 23 december verstuurd en moet nog binnen komen. (Ja ik weet feestdagen)

Hoop dat dit een positiever beeld geeft over Play.com gezien de verzend tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
reuzekind schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 17:31:
Ik heb ook 25-12 een game besteld bij amazon.co.uk
Ben benieuwd of ik het straks in de brievenbus aantref.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098

wat zijn de verzendkosten voor amazon uk als je 1 game haalt? en als meer dan 1 stuk besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
[...]

Bij amazon.co.uk bestel je automatisch bij de goedkoopste marketplace verkoper wanneer ze het niet op voorraad hebben. En sommige marketplace verkopers versturen niet buiten de UK, waarschijnlijk was dat bij jouw dus ook het geval.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 16:14:
wat zijn de verzendkosten voor amazon uk als je 1 game haalt? en als meer dan 1 stuk besteld?
Even kijken op hun site is ook teveel gevraagd zeker? Maar omdat we als objectief op tweakers hebben dat we minder afbrekend en meer helpend moeten zijn, "help" ik je wel even.

Help > Dispatch & Delivery > Delivery Rates > International Delivery Rates > Western Europe Delivery Rates
Dan kom je hier

En zie je dit:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2iqczrl.jpg

Graag gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

simpel gezegt: 5 euro voor het eerste spel en 1 euro erbij voor elk extra spel watje koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04 16:33
ik heb nu ook een cc aangevraagd.
Heeft iemand al ervaring met play.com en hmv.com?
Bij plazy.com kan ik ponden en euros aanklikken maar houd het nou in dat ik in euros moet betalen?
het scheelt namelijk behoorlijk veel met ponden zoals jullie al weten :)
Maar als leek weet ik niet wat de adders onder het gras zijn.
( douane,geldkoersen,pond bestellingen en alsnog in euros moeten betalen,als nederlander extra moeten betalen omdat je geen inwonere bent van de U.K)
Hopelijk wil iemand mij ff bijlichten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:03

Sandyman538

SandstorM [148839]

polo306 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 16:50:
ik heb nu ook een cc aangevraagd.
Heeft iemand al ervaring met play.com en hmv.com?
Je hebt hier een topic vol met ervaringen :?
Bij plazy.com kan ik ponden en euros aanklikken maar houd het nou in dat ik in euros moet betalen?
Zoals op deze pagina nog geschreven moet je inderdaad in euro's betalen anders verzenden ze niet naar Nederland
het scheelt namelijk behoorlijk veel met ponden zoals jullie al weten :)
Dat klopt
Maar als leek weet ik niet wat de adders onder het gras zijn.
( douane,geldkoersen,pond bestellingen en alsnog in euros moeten betalen,als nederlander extra moeten betalen omdat je geen inwonere bent van de U.K)
Hopelijk wil iemand mij ff bijlichten..
Je moet dus inderdaad meer betalen als je niet in de UK woont, maar je betaald nog steeds fors minder dan spellen/cd's/dvd's in de winkel kopen.

Beetje meer effort mag best :/

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Je hoeft helemaal niet extra te betalen, de douane houdt de pakketten uit de UK niet tegen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 bedoelt dat je meer moet betalen dan de werkelijke wisselkoers, zoals al meermaals aangegeven is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anoniem: 233180 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 17:06:
Sandyman538 bedoelt dat je meer moet betalen dan de werkelijke wisselkoers, zoals al meermaals aangegeven is. :)
Dat is alleen bij play.com, die naaien inderdaad de niet UK mensen. Ik bestel zelf altijd bij amazon.co.uk. Je kunt gewoon netjes in ponden betalen, ze leveren veel sneller en hebben een veel betere klanten service. Imo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chester schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 17:07:
[...]

Dat is alleen bij play.com, die naaien inderdaad de niet UK mensen. Ik bestel zelf altijd bij amazon.co.uk. Je kunt gewoon netjes in ponden betalen, ze leveren veel sneller en hebben een veel betere klanten service. Imo ;)
Jup, dat doe ik ook. Verwacht een dezer dagen ook nog twee pakjes van amazon, play was wederom sneller. Heb ik even de omgekeerde ervaring in vergelijking met de rest hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Anoniem: 233180 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 17:06:
Inderdaad :)
Chester schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 17:07:
[...]

Bestel ook steeds minder bij play.com maar als je de tijd hebt om op een pakketje te wachten is het verder een prima winkel. En als je je spel/dvd or whatever niet krijgt sturen ze gewoon nog 1, daar doen ze niet moeilijk over. Maar op dit moment zijn er inderdaad beter alternatieven dan play.com (mooie aanbiedingen daar gelaten :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Vandaag LBP van Blahdvd ontvangen, even voor kerst de bestelling gedaan.
Pakketje lag in de brievenbus, hoefde hier niet voor te tekenen, wel zo makkelijk.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Jah geloof dat eigenlijk alle webshop het "gewoon" versturen in een envelop die door de brievenbus past... wel zo handig ik werk full-time tijdens kantoor uren dus dat is altijd gedoe met aangetekende pakketjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05 15:12
Chaoss schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 10:38:
Jah geloof dat eigenlijk alle webshop het "gewoon" versturen in een envelop die door de brievenbus past... wel zo handig ik werk full-time tijdens kantoor uren dus dat is altijd gedoe met aangetekende pakketjes.
Voor mijn LBP van ShopTo heb ik toch moeten aftekenen, dus er zijn webshops waar dit wel moet. Ik vind het wel goed aan een kant, want het pakje met m'n Bluetooth oortje kan niet in de bus en stak nog voor 3/4 eruit, iedereen kon het zo pakken moesten ze willen. Dan heb ik liever dat ik moet aftekenen en dat het veilig in het postkantoor lig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donshuunouo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-01-2024
Het staat er ook bij het afrekenen op de ShopTo site. Ze verzenden het met "registered mail". Aangetekend dus. Soms wat lastig als je niet thuis bent, maar wel een extra zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Update:

Maandag (29 december) Blu ray van planet Earth besteld bij amazon.co.uk en vandaag bezorgd (3 januari). Vlotte bezorging met ook nog het nieuwjaar tussendoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurbus
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03 11:04
Ik heb net Gran Turismo 5: Prologue gekocht via game.co.uk. Dit heeft mij inclusief verzendkosten 20,94 GBP gekost, dus omgerekend maar 20,09 euro! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

De wisselkoers van vandaag is: 20.94 GBP = 21.9503 EUR

Het scheelt niet veel, maar de pond is nog altijd iets meer waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurbus
-RazieL- schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:20:
De wisselkoers van vandaag is: 20.94 GBP = 21.9503 EUR

Het scheelt niet veel, maar de pond is nog altijd iets meer waard ;)
Ik zie dat de pond inderdaad nog iets meer waard is dan een euro, reken ik echter met de koersconverter van de GWK 20.94 pond om naar euro's dan kom ik op €20.09 uit... :? Anyway, voor iets meer dan 20 euro tóch weer een mooie game erbij! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:54
Djurbus schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:49:
[...]

Ik zie dat de pond inderdaad nog iets meer waard is dan een euro, reken ik echter met de koersconverter van de GWK 20.94 pond om naar euro's dan kom ik op €20.09 uit... :? Anyway, voor iets meer dan 20 euro tóch weer een mooie game erbij! ;)
Ik gebruik voor omzetten altijd www.xe.com die gebruikt de meest actuele koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Djurbus schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:49:
[...]

Je moet GWK ook niet gebruiken. Wanneer zij het omrekenen krijg je het bedrag te zien dat je bij hun zou krijgen als je 20.94 pond aan Euro zou willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ach maken die koersen nou zo heel veel uit? of et nou 50 cent meer/minder is...

ik gebruik zelf altijd google voor koersen, snel en gemakkelijk: 25GBP in EUR

een van de meest handige functies van google :P

[ Voor 19% gewijzigd door Chaoss op 03-01-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurbus
Chester schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 15:12:
[...]

Je moet GWK ook niet gebruiken. Wanneer zij het omrekenen krijg je het bedrag te zien dat je bij hun zou krijgen als je 20.94 pond aan Euro zou willen kopen.
Oh vandaar, weer wat geleerd! Zal voortaan www.xe.com maar gebruiken dan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285165

kan je betalen met paypal bij amazon.co.uk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Chaoss schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 15:29:
ach maken die koersen nou zo heel veel uit? of et nou 50 cent meer/minder is...

ik gebruik zelf altijd google voor koersen, snel en gemakkelijk: 25GBP in EUR

een van de meest handige functies van google :P
Ja, de lage waarde van de pond heeft me bij mijn laatste bestelling ongeveer €40,- bespaard :)
Anoniem: 285165 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 15:47:
kan je betalen met paypal bij amazon.co.uk ?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285165

hmm dat is kut, kep namelijk geen CC :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:11
Wirecard :)

Is alleen wel een hoop gedoe, ik ben er nu zelf ook mee bezig:

[creditcard] Postbank adres en routing number?

Als je eenmaal geld op je wirecard rekening hebt gekregen kun je dus met je virtuele creditcard betalen als Mastercard :)

Oja, en het is gratis itt CC.

[ Voor 5% gewijzigd door Avalaxy op 03-01-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Little Big Planet van Amazon is binnen :D
25-12-08 Besteld
30-12-08 Verzonden
03-01-09 Ontvangen

Nu de rest van m'n zooi nog :)
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/dgj614.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05 15:12
Alpha-sphere schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 19:21:
Little Big Planet van Amazon is binnen :D
25-12-08 Besteld
30-12-08 Verzonden
03-01-09 Ontvangen

Nu de rest van m'n zooi nog :)
[afbeelding]
Een goeie 20 euro betaald zeker? Ik zag 'm hier in een plaatselijke FRS in Vlaanderen vandaag liggen voor 75 euro 8)7 En Motorstorm 2 lag er zelfs voor 80 euro _O- Das toch niet te geloven dat die nog verkocht worden aan zulke prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
€20 en een beetje. Moet m'n afschrift nog krijgen :)
Niet te geloven dat FRS zoveel voor die games vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wat ik me ff afvraag, Amazon doet er 5 dagen over om je game te versturen, stond hij "in stock" toen je hem bestelde of wist je dat je er op moest wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Stond in stock ja. Weekje wachten vind ik nog wel acceptabel hoor. Ik heb wel eens langer moeten wachten voor spullen die ik besteld heb. M'n playasia pakketje is nu ook nog niet binnen en die heb ik bijna een maand geleden besteld.
Maandag even bellen om te kijken of het bij de afdeling inklaring ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Niet helemaal correct. Storten op je Wirecard kost 1 euro bij een overschrijving, via een CC 3% en via directe machtiging 1.99% En als je teveel gestort hebt en dit weer terug wilt laten boeken kost het € 10,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 07-05 21:47
Het is wel geen game maar ik wil misschien een Nintendo DS lite bij Amazon.co.uk halen maar ik wil even weten hoe je kunt zien wat voor stroom adapter erbij zit. Had bijna een zwarte gekocht voor 99 pond.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Tranzy schreef op zondag 04 januari 2009 @ 10:55:
Het is wel geen game maar ik wil misschien een Nintendo DS lite bij Amazon.co.uk halen maar ik wil even weten hoe je kunt zien wat voor stroom adapter erbij zit. Had bijna een zwarte gekocht voor 99 pond.
Van wikipedia af gehaald.
Wikipedia: File:WorldMap Voltage&Frequency.png
Net als hier is het 220-240V / 50Hz

De stekker is alleen anders. In engeland gebruiken ze deze
Wikipedia: File:G plug.png

Even wat anders weer. Mijn Xbox L!ve moet binnenkort verlengt worden. Kan ik ook een UK Xbox Live kaart gebruiken voor een NL account?
http://www.amazon.co.uk/X...mes&qid=1231063393&sr=8-1
Bij amazon is het bijna 50% goedkoper dan hier in de winkel.

Wanneer wordt het geld, bij amazon, in rekening gebracht trouwens? op het moment van verzenden ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door Alpha-sphere op 04-01-2009 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
reuzekind schreef op zondag 04 januari 2009 @ 10:22:
[...]

Niet helemaal correct. Storten op je Wirecard kost 1 euro bij een overschrijving, via een CC 3% en via directe machtiging 1.99% En als je teveel gestort hebt en dit weer terug wilt laten boeken kost het € 10,-
Ik gebruik een EU overboeking, dat kost niets en staat er met 2-3 werkdagen op.
De kosten staan vermeld in de kostentabel
Alpha-sphere schreef op zondag 04 januari 2009 @ 11:03:
[...]
Lang verhaal..

Wanneer wordt het geld, bij amazon, in rekening gebracht trouwens? op het moment van verzenden ofzo?
Bij betaling/afrekenen boodschappenmand, lijkt me logisch toch ?

[ Voor 23% gewijzigd door Yippie op 04-01-2009 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Chaoss schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 20:22:
Wat ik me ff afvraag, Amazon doet er 5 dagen over om je game te versturen, stond hij "in stock" toen je hem bestelde of wist je dat je er op moest wachten?
Hij had de 25e besteld (1e kerstdag) dan heb je 26e (2e kerstdag) 27/28 is weekend, dus voordat ze met zijn bestelling bezig gaan is het 29 december. Dus heel schappelijk allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:11
[...]

Ja, dat wel inderdaad. Het kost 1 euro per transactie. Maar het kost in ieder geval niets om het aan te vragen :) Voor een echte MasterCard moet je geloof ik wel zo'n 20 euro per jaar betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurbus
Avalaxy schreef op zondag 04 januari 2009 @ 13:26:
[...]

Ja, dat wel inderdaad. Het kost 1 euro per transactie. Maar het kost in ieder geval niets om het aan te vragen :) Voor een echte MasterCard moet je geloof ik wel zo'n 20 euro per jaar betalen?
Ik kreeg bij m'n zorgverzekering van Univé een Greencard van Visa, deze is gratis met als enige voorwaarde dat ik er minimaal één euro per jaar mee besteed. Als ik dat niet doe dan kost hij me inderdaad €30 per jaar, maar die ene euro haal ik natuurlijk makkelijk in een jaar. Misschien iets voor volgend jaar? ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Djurbus op 04-01-2009 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-05 11:13
Amazon.UK
Mijn Bluray van Earth was met een week binnen, super!

CDWOW
CDWOW is voor mij einde oefening:
5 december LBP en 4 december PS3 controller besteld
12 december ging status van beide naar "Verzonden"

Nu 4 januari (een maand verder) en nog steeds niks ontvangen. (zojuist een berichtje naar ze gestuurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Alpha-sphere schreef op zondag 04 januari 2009 @ 11:03:edia.org/wiki/File:G_plug.png"]Wikipedia: File:G plug.png[/URL]

Even wat anders weer. Mijn Xbox L!ve moet binnenkort verlengt worden. Kan ik ook een UK Xbox Live kaart gebruiken voor een NL account?
http://www.amazon.co.uk/X...mes&qid=1231063393&sr=8-1
Bij amazon is het bijna 50% goedkoper dan hier in de winkel.
Nog goedkoper (en je krijgt 'em meteen per e-mail verzonden): http://www.microsoftpointsxbox.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

[...]
Wanneer en aan wie betaal je die 3%? Ik ben ff de draad kwijt met jouw antwoord... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Jammer dat game.co.uk niet meer dan 1kg per item over de grote plas stuurt want anders had ik guitar hero voor 135 euro kunnen krijgen :(
Voor de rest is het een hele goede site.
Nu maar bij gcshop.nl gekocht voor 179,95 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:43
Ik zag Guitar Hero "Aerosmith" bij de MM in Middelburg met 1 gitaar en spel voor € 49,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-05 08:35
WiLLoW_TieN schreef op maandag 05 januari 2009 @ 08:55:
Ik zag Guitar Hero "Aerosmith" bij de MM in Middelburg met 1 gitaar en spel voor € 49,99
Dat is dan ook wel de meest matige GH game tot nu toe.

psst, en die hoef je niet te importeren he ;)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 07-05 21:47
[quote]Alpha-sphere schreef op zondag 04 januari 2009 @ 11:03:
[...]

Van wikipedia af gehaald.
Wikipedia: File:WorldMap Voltage&Frequency.png
Net als hier is het 220-240V / 50Hz

De stekker is alleen anders. In engeland gebruiken ze deze
Wikipedia: File:G plug.png

Daar ben ik bekend mee... Bedoel dat je aan de omschrijving op de site niet kunt zien om wat voor plug het gaat. Zag ook wel een 2 tal DS versies met de omschrijving Continental European 2 pin. Maar daar vroegen ze 215 pond voor :?

Heb inmiddels gevonden dat je voor 5 pond een stekker kan bestellen van Logic3.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

nitpicker schreef op zondag 04 januari 2009 @ 20:04:
[...]

Wanneer en aan wie betaal je die 3%? Ik ben ff de draad kwijt met jouw antwoord... :?
Dat betaal je zoals ik het begrepen heb aan de organisatie van Wirecard als je geld wilt toevoegen aan je Wirecard met een Creditcard. Dus als je een creditcard gebruikt om geld op je wirecard te 'storten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Wat zijn de ervaringen met game.co.uk? En met name de levertijden van Pre orders? Worden die pas verstuurd op de dag van de release?
Ze hebben naar mijn idee goede Pre-orders staan (PS3)
SSF-IV: 29.35 GBP
RE5: 34.25 GBP
Killzone 2: 39.14 GBP

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb sinds zaterdag daar SFIV in pre-order staan en nog een aantal direct leverbare spellen besteld. Ik drop hier wel even een berichtje als de spellen binnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Little big planet voor 18 pond exclusief verzenden, of was die al gepost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:43
Sandyman538 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:14:
Little big planet voor 18 pond exclusief verzenden, of was die al gepost?
Hij was +/- 16 Dec. al 17,99 pond bij DVD.CO.UK ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Unomomentodado schreef op zondag 04 januari 2009 @ 19:44:
Amazon.UK
Mijn Bluray van Earth was met een week binnen, super!

CDWOW
CDWOW is voor mij einde oefening:
5 december LBP en 4 december PS3 controller besteld
12 december ging status van beide naar "Verzonden"

Nu 4 januari (een maand verder) en nog steeds niks ontvangen. (zojuist een berichtje naar ze gestuurd)
Same here, Amazon was binnen een week binnen, tijdens kerst besteld en op O&N in huis.

LBP bij CDWOW ook shipped op de 12 en nu nog niets binnen. Was de laatste keer voor mij.

Zelfs Pure van play.com was na 2 weken binnen (shipped from Switzerland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Trent900 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 16:22:
[...]
LBP bij CDWOW ook shipped op de 12 en nu nog niets binnen. Was de laatste keer voor mij.
Ah, dan ben ik niet de enige die nog steeds op zijn cdwow bestelling wacht.. bij mij ook de 12e verstuurd en nog niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-05 17:12
Weet iemand toevallig het email adres van Simplygames?

Heb daar een tijd geleden Motorstorm 2 besteld, maar ik verwacht niet dat die ooit nog komt. Ik heb ergens gezien dat ze dan graag willen dat ik ze een emailtje stuur, maar de support pagina's liggen eruit dus ik heb geen idee welk adres ze precies bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169861

De 24ste heb ik bericht gekregen dat Fifa 09 vanuit UK verstuurd zou zijn met Royal Mail. Helaas ik heb tot op heden nog niets mogen ontvangen. Mijn aankoop heb ik gedaan bij een verkoper op Ebay.

Iemand enig idee of dit normaal is, ik vind het namelijk erg lang duren. :/

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 169861 op 05-01-2009 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:41

f.h

Ik denk dat je je niet zoveel zorgen hoeft te maken, kerst en o&n zitten er tussen. Dus je kan niet in volledige weken van 5 werkdagen rekenen (er zijn zat bedrijven dicht tussen kerst en o&n bijvoorbeeld). Ik denk dat die eerdaags op de mat moet vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169861

Frank2006 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 20:03:
Ik denk dat je je niet zoveel zorgen hoeft te maken, kerst en o&n zitten er tussen. Dus je kan niet in volledige weken van 5 werkdagen rekenen (er zijn zat bedrijven dicht tussen kerst en o&n bijvoorbeeld). Ik denk dat die eerdaags op de mat moet vallen.
Oké, dan wacht ik nog even gerust af :)

Bedankt.
Pagina: 1 ... 5 ... 33 Laatste

Let op:
Ivm het inzichtelijk maken van de levertijden van de webshops graag de volgende info vermelden:

-Waar besteld:
-Wanneer besteld:
-Wanneer verzonden:
-Wanneer gearriveerd:

Je kunt de resultaten hier vinden.