Het Games Import topic

Pagina: 1 ... 3 ... 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-05 23:17
Anoniem: 178057 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:43:
[...]

Ja, je moet 21 dagen wachten vanaf het moment dat je pakkejte verstuurd is. Dan kan je een claim report invullen (ik prefereer bellen) Krijg je of je geld terug, or het item word opnieuw opgestuurd.
Dan bellen we maar even Maandag (dan zijn de 21 dagen namelijk om zie ik :))
Thanks voor de informatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 15:59
-d- schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:21:
[...]

Voorraadstatus staat gewoon op de site bij elk artikel.
Er staat

[...]

of

[...]

bij elk artikel.
mijn fout het moet "cd wow" zijn ipv play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:08

-d-

thefxr schreef op donderdag 04 december 2008 @ 23:25:
[...]

mijn fout het moet "cd wow" zijn ipv play.com
Ah - dan heb je gelijk - de levertijden van CD-Wow zijn onvoorspelbaar. Helaas waren ze vroeger een veel betere webshop, bestel er al ruim een jaar niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

-d- schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:02:
[...]

Ah - dan heb je gelijk - de levertijden van CD-Wow zijn onvoorspelbaar. Helaas waren ze vroeger een veel betere webshop, bestel er al ruim een jaar niet meer.
Mwa vind ik niet, vorige week donderdag Littlebigplanet besteld en kwam vandaag binnen.
Dat is netjes voor een bedrijf dat vanuit Singapore opereert, Gamehubs zit in Malaysia en daar duurt het ook zo'n 8 tot 10 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098

Ik heb 3 weken geleden een DS3 controller besteld had m nog steeds niet gekregen. Heb een mail gestuurd en ze gingen probleemloos nog een exemplaar toesturen, dus qua services zit het wle goed bij cdwow. Alleen is het nu de 2e x dat ik het meemaa. Uncharted heb ik een x besteld en die heb 2x niett ontvangen, kreeg dus mijn geld terug binnen een week. heb naast een controller ook een game besteld (siren blood curse), die staat jammer genoeg al voor 4 dagen op wachten op verzending.

Heeft iemand daar een x een controller besteld?

Cdwow was vroeger mijn webshop voor games en dat is het nu steeds minder aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-03 20:12
Ik heb 2 weken geleden wat PS3 games besteld bij SimplyGames, probleemloos ontvangen. Nu heb ik vorige week een nieuwe bestelling gedaan, die is na pakweg 4 dagen plots verdwenen. Niet bij openstaande orders, ook niet bij afgewerkte orders. Paar dagen geleden dan maar weer een nieuwe bestelling, blijft ie wederom lang op despatch staan terwijl alles wel op voorraad is. Gisteren nog een bestelling, wederom op despatch, en niets te zien.
Heb al 2x gemaild maar ontvang ook geen reaktie. Is dit normaal bij die shop?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

johoo schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 12:50:
Ik heb 2 weken geleden wat PS3 games besteld bij SimplyGames, probleemloos ontvangen. Nu heb ik vorige week een nieuwe bestelling gedaan, die is na pakweg 4 dagen plots verdwenen. Niet bij openstaande orders, ook niet bij afgewerkte orders. Paar dagen geleden dan maar weer een nieuwe bestelling, blijft ie wederom lang op despatch staan terwijl alles wel op voorraad is. Gisteren nog een bestelling, wederom op despatch, en niets te zien.
Heb al 2x gemaild maar ontvang ook geen reaktie. Is dit normaal bij die shop?
Ik heb het zelfde op gemerkt. Had het vorig jaar toe er iets mis ging, toen maar het spel digitaal besteld. Nu weer besteld omdat ze leuke prijzen hadden. Nu maar kijken hoe het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

Anoniem: 239951 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 22:48:
[...]

Mwa vind ik niet, vorige week donderdag Littlebigplanet besteld en kwam vandaag binnen.
Dat is netjes voor een bedrijf dat vanuit Singapore opereert, Gamehubs zit in Malaysia en daar duurt het ook zo'n 8 tot 10 dagen.
Met onvoorspelbaar bedoel ik ook meer dat je de ene keer een artikel binnen een week hebt, de andere keer een maand later ;)

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Anoniem: 239951 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 22:48:
[...]
Kun je in dit spel ook Nederlands als taal selecteren? Ik wil Little Big Planet als kadootje voor iemand kopen maar het moet wel in het Nederlands zijn. In BE/NL kost dat spel 65 euro :X Bij blahdvd.com kost hij maar 28,5 euro.

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:56
iemand nog een paar mooie acties voor ps3 spellen? heb nu ook eindelijk een credit card maar veel mooie acties zijn helaas al weer voorbij :(

of waar je goedkoop de officiele headset kan krijgen

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
El_V schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:33:
iemand nog een paar mooie acties voor ps3 spellen? heb nu ook eindelijk een credit card maar veel mooie acties zijn helaas al weer voorbij :(

of waar je goedkoop de officiele headset kan krijgen
Yup :Y
http://gathering.tweakers...message/31183717#31183717

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-05 12:07
Weet er iemand waar je de AZERTY keypad van Sony voor de PS3 kan verkrijgen/pre-orderen?
Ik zie overal QWERTY's :(

Anoniem: 155599

Twister336 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:46:
[...]

Kun je in dit spel ook Nederlands als taal selecteren? Ik wil Little Big Planet als kadootje voor iemand kopen maar het moet wel in het Nederlands zijn. In BE/NL kost dat spel 65 euro :X Bij blahdvd.com kost hij maar 28,5 euro.
kleine kinderen pakken engels snel op :)

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:55
Chester schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:54:
Play.com doet al tijden niet meer aan gratis verzenden. Zodra het buiten Jersey/UK verzonden moet worden, moet je in Euro betalen. En die prijs in Euro is de prijs in GBP omgerekend naar Euro + verzendkosten.

En ik raad bij deze iedereen play.com af. Ik krijg pakketten uit de andere kant van de wereld sneller binnen dan pakketten van play.com :( Ik wacht de laatste tijd regelmatig een maand voor mijn play.com bestellingen, en zal er in het vervolg ook niet meer bestellen. Ook reageren ze regelmatig erg laat op mails. Voor UK imports ga ik voortaan naar amazon.co.uk, hmv.co.uk en blahdvd.com.
Ik importeer zelf aardig wat, en ik vind zelf videogamesplus.com (Canadese webshop) het beste van allemaal; lage prijzen, goede service, lage verzendkosten en binnen een paar werkdagen je bestelling binnen :Y)
Zijn de prijzen in candeze dollars ? of Amerikaanse ?
Daar zit namelijk nogal degelijk verschil in, 125 candeze dollars zijn maar 76 euros, maar 125 amerikaanse dollars zijn al gauw 96 euro :O

gewoon nee.

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Twister336 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:46:
[...]

Als de PS3 op nederlands ingesteld staat, is LBP ook in het nederlands. (Reden voor mij om mijn PS3 in het engels te zetten, maar met kinderen is de NL optie wel handig). Dit geldt dus ook voor import versies.

-

• Bloemstukje
Als ik iets bij Blah.com bestel, Is dat invoerrechten vrij ?
Hoef ik dan niet achteraf te betalen ?
Wat zijn de recensies van Blah.com ?
Ze zijn namelijk wel super goedkoop :D Of is dit te mooi om waar te zijn ?
SY98853 Little Big Planet (PS3) :
1 £24.57 £1.00
AV57410 Call of Duty: World at War (PS3) :
1 £38.91 £1.00

Totaal maar €73.30 inclusief verzenden

gewoon nee.

• M a r c o
  • Niet online
SanderPS3 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 16:24:
[...]
Zijn de prijzen in candeze dollars ? of Amerikaanse ?
Daar zit namelijk nogal degelijk verschil in, 125 candeze dollars zijn maar 76 euros, maar 125 amerikaanse dollars zijn al gauw 96 euro :O
Canadees standaard geloof ik. Maar ergens rechts kun je de prijs ook omzetten in euro's, US dollar of ponden.
Kijk even naar de koersen. Pas was ik in canadese dollars 41 euro kwijt (omgerekend) en zou het in euro's 43 euro zijn. Kan soms wat verschil maken dus.

• -d-

-d-

SanderPS3 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 16:41:
Als ik iets bij Blah.com bestel, Is dat invoerrechten vrij ?
Hoef ik dan niet achteraf te betalen ?
Wat zijn de recensies van Blah.com ?
Ze zijn namelijk wel super goedkoop :D Of is dit te mooi om waar te zijn ?
SY98853 Little Big Planet (PS3) :
1 £24.57 £1.00
AV57410 Call of Duty: World at War (PS3) :
1 £38.91 £1.00

Totaal maar €73.30 inclusief verzenden
Ja, is zonder invoerrechten. Overigens zijn blahdvd.com/dvd.co.uk/base.com allemaal van hetzelfde bedrijf.

• Bloemstukje
-d- schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:47:
[...]

Ja, is zonder invoerrechten. Overigens zijn blahdvd.com/dvd.co.uk/base.com allemaal van hetzelfde bedrijf.
Oke dus ik hoef geen invoerrechten te betalen,
En hoe zit het met de BTW ? Moet ik nog extra kosten betalen wat BTW aan gaat of overige extra kosten ?
Zijn de spellen hier wel regio vrij ?

gewoon nee.

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-05 13:04
SanderPS3 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 19:02:
[...]

Oke dus ik hoef geen invoerrechten te betalen,
En hoe zit het met de BTW ? Moet ik nog extra kosten betalen wat BTW aan gaat of overige extra kosten ?
Zijn de spellen hier wel regio vrij ?
Wat denk je zelf als je in Britse ponden betaalt ...?

• l00pz
Als je vermoedt dat je pakketje wordt vastgehouden bij de Douane, kun je dan ergens heen bellen om hiervoor te informeren? Was ik eigenlijk wel benieuwd naar :)

Ja je kan onder andere even naar dit nummer bellen: 02 649 95 55 dan loopt er even een mannetje door een enorm pakhuis vol pakketten om te kijken of op één jouw adres misschien staat. Echt waar ;)
Verder moet je afwachten totdat ze jouw gaan contacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Zijn er meer mensen die momenteel alweer een poos wachten op een bestelling uit Engeland? Precies 2 weken heb ik iets besteld bij simplgames.com en ook nog iets op ebay, maar beide heb ik nog niet ontvangen. Is dit nog redelijk? Want ik ben zelf de snelle service van videogamesplus.ca gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
-RazieL- schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:51:
Zijn er meer mensen die momenteel alweer een poos wachten op een bestelling uit Engeland? Precies 2 weken heb ik iets besteld bij simplgames.com en ook nog iets op ebay, maar beide heb ik nog niet ontvangen. Is dit nog redelijk? Want ik ben zelf de snelle service van videogamesplus.ca gewend.
Nee hoor. 05/12 iets besteld bij amazon.co.uk, 08/12 verzonden en 10/12 ontvangen :) En videogamesplus.ca is inderdaad erg goed. Naar mijn ervaring is amazon.co.uk de snelste voor spullen uit de UK, en videogamesplus.ca de snelste voor games uit Amerika.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

ymmv schreef op donderdag 11 december 2008 @ 20:30:
[...]

Wat denk je zelf als je in Britse ponden betaalt ...?
Klopt niet altijd wat je nu zegt - Amazon UK is in ponden, maar er vindt nog een BTW correctie (15>19%) plaats bij het afrekenen. Maar in het geval van Blahdvd komt er geen extra BTW bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Chester schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:56:
[...]

Nee hoor. 05/12 iets besteld bij amazon.co.uk, 08/12 verzonden en 10/12 ontvangen :) En videogamesplus.ca is inderdaad erg goed. Naar mijn ervaring is amazon.co.uk de snelste voor spullen uit de UK, en videogamesplus.ca de snelste voor games uit Amerika.
Ik hoor wel verhalen dat de post vanuit engeland langzaam kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
-RazieL- schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:25:
[...]

Ik hoor wel verhalen dat de post vanuit engeland langzaam kan zijn
Ik heb er ook ervaring mee, vooral van play.com. Maar dingen van amazon.co.uk en wanneer ik tweedehands dingen koop uit Engeland is het altijd snel binnen. Zoals -d- al eerder in dit topic zei, play.com (en anderen) zitten in Jersey, en niet in de UK waardoor het langer duurt. Imo veel te lang. Ik ontvang bestellingen uit de US en Canada veel sneller dan bestellingen van play.com :P

[ Voor 10% gewijzigd door Chester op 12-12-2008 12:31 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik weet niet waar simplygames.com gevestigd is, maar ik heb 2 weken geleden ook iets 2ehands besteld op ebay en ook dat is nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
-RazieL- schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:43:
Ik weet niet waar simplygames.com gevestigd is, maar ik heb 2 weken geleden ook iets 2ehands besteld op ebay en ook dat is nog niet binnen.
Wanneer was je eBay bestelling verzonden dan? 2 weken voor een 2e hands item uit UK is erg lang.

[ Voor 7% gewijzigd door Chester op 12-12-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik heb eerlijk gezegd geen mail gehad dat de objecten zijn verzonden. Heb maar ff mails gestuurd waar dat spul blijft...

En simplygames.com ook maar eens in de gaten houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
-RazieL- schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:51:
ja, ik wacht al 2 weken op mijn bestelling van play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

Play zit niet in Engeland maar Jersey. Levertijd bij Play (en elke andere webshop in Jersey) zit tussen de 1-4 weken.

[ Voor 17% gewijzigd door -d- op 12-12-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ongelofelijk, de postbode komt net met 2 pakjes. Mn ebay-pakjes zijn binnen. Nu die van simplygames nog

edit: die van simplygames was dus ook al binnen, maar stond op mn pa zn naam (tis zijn CC). Dus die had ik niet opengemaakt :P

[ Voor 38% gewijzigd door Reemster op 12-12-2008 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
Anoniem: 239951 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 22:06:
Ja je kan onder andere even naar dit nummer bellen: 02 649 95 55 dan loopt er even een mannetje door een enorm pakhuis vol pakketten om te kijken of op één jouw adres misschien staat. Echt waar ;)
Verder moet je afwachten totdat ze jouw gaan contacteren.
Moet ik toch maar eens gaan bellen dan :9
Nee onzin, maar iemand ervaring mee hoelang het dan duurt voordat ze contact met je opnemen?

[ Voor 17% gewijzigd door l00pz op 12-12-2008 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Van die zogezegde snelheid van Videogamesplus.ca merk ik nog bar weinig: Prince of Persia pre-orders zijn 3 december verzonden, maar mijn brievenbus blijft nog erg leeg... :'(

CD-Wow vind ik ook niet zo geweldig: 27 november Overlord besteld, staat op de site sinds 28-11 op verzonden, en ik krijg vanmiddag (na 14 dagen!) een email dat mijn order dispatched is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
DingK schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:57:
Van die zogezegde snelheid van Videogamesplus.ca merk ik nog bar weinig: Prince of Persia pre-orders zijn 3 december verzonden, maar mijn brievenbus blijft nog erg leeg... :'(

CD-Wow vind ik ook niet zo geweldig: 27 november Overlord besteld, staat op de site sinds 28-11 op verzonden, en ik krijg vanmiddag (na 14 dagen!) een email dat mijn order dispatched is. 8)7
Pre-orders? Hoeveel heb je er besteld? Wanneer ik één spel bestel bij videogamesplus, dan schrijven ze op de brief 'toy, value $20,-' oid, en ontvang ik het binnen ongeveer 3 tot 5 werkdagen. Als je veel hebt besteld, kan het zijn dat het bij de douane ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Laatst online: 05-05 21:38
Ik vindt deze topic wel erg opsomming worden van wanneer iets verzonden en ontvangen is, het draaid neem ik aan om je ervaring met de shop niet je levertijd, als je buitenland besteld is de levertijd gewoon lang, dat is nu wel na zoveel post duidelijk geworden.

Ik ben vooral benieuwd naar jullie eind oordeel of waar je goedkoop Pal games kan bestellen, dat is meer aanvulling als het duurde 2 weken, jeej de postboden is langs gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Videogamesplus.ca is dus betrouwbaar, goedkoop en snel.

Simplygames.com is ook betrouwbaar en goedkoopo (LBP voor 34euro was een koopje), levertijd was wel 2 weken. Maar dat heeft denk ik met de kerstdrukte te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:11

f.h

Ik heb mijn bestellingen van play.com tot nu toe na 8 dagen (dus geen werkdagen) binnen gekregen. Mijn op woensdag bestelde Far Cry 2 is volgens de site gister verstuurd, alleen nog geen verzendmelding via de mail gehad. Hou er ook rekening mee dat de kerstdrukte bij TNT nu gaat oplaaien, dus dan kunnen je bestellingen er ook iets langer over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Hoe kan ik een game van gamestation.co.uk of game.co.uk eigenlijk tracken?
Er staat wel een link om royal mail te tracken, maar daar heb je een tracking nummer voor nodig. Het enige nummer dat ik heb is een ordernummer, en daarmee werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Chester schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 17:20:
[...]

Pre-orders? Hoeveel heb je er besteld? Wanneer ik één spel bestel bij videogamesplus, dan schrijven ze op de brief 'toy, value $20,-' oid, en ontvang ik het binnen ongeveer 3 tot 5 werkdagen. Als je veel hebt besteld, kan het zijn dat het bij de douane ligt.
Ik bedoelde natuurlijk te zeggen dat ikzelf 1 exemplaar heb gepre-ordered; VG+ maakt op haar blog altijd melding van de pre-orders die verzonden worden, vandaar het meervoud. ;-) Aan een groot pakket kan het dus niet liggen, toch zitten we inmiddels op de 7e werkdag. :?

Ook vreemd is dat in het PS3 ervaringen topic woensdag al melding werd gemaakt van een ontvangen PoP, tevens van VG+.

[ Voor 8% gewijzigd door DingK op 12-12-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
-d- schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:03:
Play zit niet in Engeland maar Jersey. Levertijd bij Play (en elke andere webshop in Jersey) zit tussen de 1-4 weken.
je doet net alsof het verder weg dan australie is, want vanuit HK kan het zelfs binnen 10 dagen.
vanuit frankrijk duurt het toch ook niet zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kennelijk zitten ze wat te kloten daar bij CD-WOW, krijg vandaag weer een mail dat er een pakket met LBP verstuurd is. Dat terwijl ik de game vorige week al binnen kreeg.

Ik zie de tweede dan wel verschijnen denk ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

thefxr schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 22:16:
[...]

je doet net alsof het verder weg dan australie is, want vanuit HK kan het zelfs binnen 10 dagen.
vanuit frankrijk duurt het toch ook niet zo lang.
Dat zeg ik niet - er is alleen een wereld van verschil met zendingen uit de UK en Jersey. Gaat niet alleen om de afstand, maar ook om het hele logistieke traject. Op de een of andere manier zijn de afspraken vanuit het postbedrijf in Jersey (volgens mij wel gewoon Royal Mail) nogal vaag. Ik krijg zendingen altijd (3-4 weken levertijd) met Selektvracht, laat ik het op een ander adres in een andere stad bezorgen heb ik het in een week en dan weer via TNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
DingK schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 18:02:
[...]

Ik bedoelde natuurlijk te zeggen dat ikzelf 1 exemplaar heb gepre-ordered; VG+ maakt op haar blog altijd melding van de pre-orders die verzonden worden, vandaar het meervoud. ;-) Aan een groot pakket kan het dus niet liggen, toch zitten we inmiddels op de 7e werkdag. :?

Ook vreemd is dat in het PS3 ervaringen topic woensdag al melding werd gemaakt van een ontvangen PoP, tevens van VG+.
Updateje: ook de post van zaterdag bevatte niks leuks. Jammer, want ik had me net verheugd op een weekendje Persia, nu wordt het op z'n vroegst dinsdag. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098

Anoniem: 239951 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 00:20:
Kennelijk zitten ze wat te kloten daar bij CD-WOW, krijg vandaag weer een mail dat er een pakket met LBP verstuurd is. Dat terwijl ik de game vorige week al binnen kreeg.

Hetzelfde met mij. Ik kreeg mooi een ps3 silver ds3 , al moet ik wel eerlijk zeggen dat dit de 2e dispatch was omdat de 1e nooit aangekomen is. Ze deden helemaal niet moeilijk en stuurde me meteen een ds3 en die kreeg ik binnen 7 dagen. Maar ik kreeg dus 3 dagen nadat ik de ds3 had ontvangen weer een bevestiging dat er een ds3 onderweg was.

Maar al met al goede betrouwbare shop, cheap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-05 10:14
Anoniem: 239951 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 00:20:

Hoeveel moet je er voor hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thecompany schreef op zondag 14 december 2008 @ 15:17:
[...]

Hoeveel moet je er voor hebben :P
Houdt het forum in de gaten, zodra ik hem binnen heb meld ik het hier wel even.
Zet ook je DM functie even aan, dan hoeft het niet in dit topic, of mail me via profiel.

misschien zet ik hem ook wel op MP.nl, daar vang ik er meer voor dan hier in het import topic waarschijnlijk. :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 14-12-2008 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39

Dennahz

Life feels like hell should.

Zijn er echt mensen die spellen kopen via MP.nl voor de 'hoofdprijs'? € 50,- o.i.d.? Dan is het zeker nog eens de moeite om spellen te kopen via eBay en hier te verkopen voor € 15,- meer... kan je toch een aardig zakcentje opleveren!

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ssst, niet verder vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Ik denk dat veel mensen het (nog steeds) niet aandurven om dingen via internet te kopen.
En vaak de goedkoopste webshops zien er niet het vertrouwdst uit, dus ik denk dat ze ze daarom voor een tientje minder kopen op MP.nl

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Hoe betrouwbaar is; http://www.shopto.net/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:56
wel mooie aanbiedingen daar, tomb raider voor 30, heb hem net bij play gemist :( hoop hem nog een keer zo te kunnen krijgen

bij shopto komen er wel nog 4pond verzendkosten bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ze hebben daar mirror's edge voor GBP 19.99, dat is niet duur maar ik wacht nog wel even :)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

El_V schreef op maandag 15 december 2008 @ 15:19:
wel mooie aanbiedingen daar, tomb raider voor 30, heb hem net bij play gemist :( hoop hem nog een keer zo te kunnen krijgen

bij shopto komen er wel nog 4pond verzendkosten bij..
Tomb Raider was net in ieder geval nog 18 pond op Amazon UK...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141965

Ik probeer met zelf te regisreren bij play.com maar dit wil niet lukken want ik krijg op de pagina 3 steeds de volgende melding: The account could not be created. Please review this page before continuing

Iemand die deze melding kent en die weet wat hier aan te doen? Er is niets wat ik fout doe volgens mij :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:34

scorpie

Supra Addict

Inmiddels is Far Cry 2 weer in stock bij play.com maar ik wacht nog altijd sinds 1 december op m'n status update, nog altijd "awaiting stock". En jammer genoeg is die site van play zooooo onduidelijk dat ik nergens een emailadres weet te vinden.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

scorpie schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:39:
Inmiddels is Far Cry 2 weer in stock bij play.com maar ik wacht nog altijd sinds 1 december op m'n status update, nog altijd "awaiting stock". En jammer genoeg is die site van play zooooo onduidelijk dat ik nergens een emailadres weet te vinden.
Dat is inderdaad irritant, je kunt het beste even bellen, dat werkt echt het snelste. Ik heb ooit wel ergens een mail adres gevonden maar voordat je antwoord krijgt ben je dagen verder (terms@play.com) was dat volgens mij maar die staat ergens verscholen.

Ik heb net gister een pakketje teruggestuurd naar play.com ben benieuwd :)

Dat is een adres in de UK zelf en niet op jersey

[ Voor 9% gewijzigd door Slasher op 16-12-2008 09:48 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
6-12 een game besteld bij Gamehubs, vandaag 16-12 binnen.
9-12 een game besteld bij VideoGamesPlus, gisteren 15-12 binnen.
Nette verzendtijden.

Ik wacht nu nog op 3 games van gamestation.co.uk (6-12 besteld), game.co.uk (8-12 besteld) en play.com (15-12 besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

scorpie schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:39:
customercare@play.com

Vraag me niet hoe ik eraan kom, want ik weet het zelf niet meer. Hij staat alleszins nergens vermeld op hun site, maar wat ik wel weet is dat wanneer je mailt, er een ticket voor je vraag is en dat deze van mij al altijd binnen de 24 uur werd beantwoord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143285

Little Big Planet bij dvd.co.uk

Nu aanbieding bij dvd.co.uk:

Little Big Planet voor GBP 17,99 plus GBP 2,99 verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 11:04
Anoniem: 143285 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:42:

Woei das met de huidige koers net € 23,50 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:36
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:32:
[...]

Woei das met de huidige koers net € 23,50 ;)
Meteen ook maar besteld voor die prijs kan ik deze niet laten liggen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Kimo schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:57:
[...]

Meteen ook maar besteld voor die prijs kan ik deze niet laten liggen!!
Me too...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe zit het eigenlijk met de verzendkosten wanneer je meer dan 1 game koopt?
Zit daar onderling nog verschil tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shopto hanteert momenteel een GBP koers van EUR 1,30. Dat is bijna 20 cent meer dan de huidige koers :( plus 5 euro verzendkosten. Afrekenen in ponden kan niet, net zoals bij play.com. Maar dan nog, Motor Storm: Pacific Rift voor net geen 31 euro inclusief verzendkosten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:18
Anoniem: 143285 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 10:27:
Shopto hanteert momenteel een GBP koers van EUR 1,30. Dat is bijna 20 cent meer dan de huidige koers :( plus 5 euro verzendkosten. Afrekenen in ponden kan niet, net zoals bij play.com. Maar dan nog, Motor Storm: Pacific Rift voor net geen 31 euro inclusief verzendkosten! :P
Toch wel. Ik heb het gedaan met LBP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt gelijk. Zodra je inlogt van buiten de UK, staat de vlag op EUR. Maar je kan er gewoon op klikken :z

Bestellng geplaatst voor Motor Storm: Pacific Rift. GBP 23,49 inclusief verzendkosten. Komt tegen de huidige koers op ongeveer EUR 25,00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Anoniem: 143285 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:42:

Bij blahdvd.com (zelfde winkel?) staat hij ook te koop voor 17,99 GBP maar met slechts 1 GBP verzendingskosten.
Ik heb die 5 dagen geleden besteld (helaas kostte hij dan nog 24,57 GBP) en die is net aangekomen.
29 euro is nog steeds minder dan de helft van wat het spel hier kost.
Mijn eerste ervaring met blahdvd.com is dus een goeie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
Anoniem: 143285 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:40:
Je hebt gelijk. Zodra je inlogt van buiten de UK, staat de vlag op EUR. Maar je kan er gewoon op klikken :z

Bestellng geplaatst voor Motor Storm: Pacific Rift. GBP 23,49 inclusief verzendkosten. Komt tegen de huidige koers op ongeveer EUR 25,00 :)
Inderdaad ;) Ik heb net mijn LBP binnen gekregen van Shopto.net. Zondag een mail gehad dat het spel shipped was, vandaag binnen, dus dat is vlug. Een goede eerste ervaring met Shopto _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
botech schreef op woensdag 17 december 2008 @ 12:43:
[...]

Inderdaad ;) Ik heb net mijn LBP binnen gekregen van Shopto.net. Zondag een mail gehad dat het spel shipped was, vandaag binnen, dus dat is vlug. Een goede eerste ervaring met Shopto _/-\o_
Super nieuws voor mij :D
Ik heb precies hetzelfde verhaal als jij, alleen ik heb hem zondag besteld :) dus zal hem hopelijk vrijdag krijgen, mara dat zal wel maandag worden !
Ook mijn eerste ervaring met blahdvd

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Oh dat is zeker goed nieuws. Denk dat ik shop.to maar op mijn lijstje zal toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143285 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:40:

Ben ik blij dat ik dit nog lees, had een bestelling in euro's klaar voor het afrekenen....

[...]

Heb je dat dan met ponden kunnen verrekenen? zonder dat er moeilijk over werd gedaan?
Wil het toch even zeker weten. :)

• botech
Anoniem: 84457 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 06:15:
[...]

Heb je dat dan met ponden kunnen verrekenen? zonder dat er moeilijk over werd gedaan?
Wil het toch even zeker weten. :)
Ja, geen probleem.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-05 17:28

zAo

GPLv2 Fanboy

l00pz schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:33:
Hmm maf, krijg net mijn PS3 Keypad binnen wat ik op de 28e heb besteld bij Play.com. Maar mijn Assasins Creed die ik op de 16e heb besteld (ook bij Play.com natuurlijk), heb ik nog altijd niet binnen.. Denk toch stiekem dat het pakketje kwijt is geraakt. Iemand dit toevallig ook al eens gehad bij Play.com?
Hier precies het zelfde met Bioshock. Al tijden afgeschreven, maar nog altijd geen pakketje. De link naar de klachtenpage van Play.com is overigens down.

Voor mij nooit meer Play.com, ik neem wel symplygames of VGP.

Anoniem: 251512

Topicstarter
Ik ben op dit moment even de topicstart onderhanden aan het nemen. Even alles wat duidelijker en overzichtelijker maken met gelijk daarin een duidelijk overzicht van websites.

• Skire
  • Laatst online: 18-04 15:00
Weet iemand toevallig waar ik Uncharted goedkoop kan krijgen op een site die ook Paypal ondersteunt?

Top!

Bevalt LBP je een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
M a r c o schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 18:00:
Hoe kan ik een game van gamestation.co.uk of game.co.uk eigenlijk tracken?
Er staat wel een link om royal mail te tracken, maar daar heb je een tracking nummer voor nodig. Het enige nummer dat ik heb is een ordernummer, en daarmee werkt het niet.
Even een kick. Niemand een idee????
Mijn game is nu 10 dagen geleden verstuurd, en ik was benieuwd of ik kon vinden waar het nu ergens uithangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
Kan ik nog niet zeggen, 't spel ligt onder de kerstboom :) Ik zal nog een weekje moeten wachten om het te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
M a r c o schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 08:42:
[...]

Mijn game is nu 10 dagen geleden verstuurd, en ik was benieuwd of ik kon vinden waar het nu ergens uithangt.
Tenzij ze een speciaal type verzending van de royal mail gebruiken kan je zo en zo (als het goed is) niet je pakket "tracken" zodra hij het engelse vaste land heeft verlaten, helaas.

Shopto levert namelijk wel een track and trace nummer voor de royal mail en zo kwam ik daar achter dat het beperkt is tot binnen de UK.

http://postcode.royalmail...d=400145&mediaId=15400392

[ Voor 19% gewijzigd door Lukin op 19-12-2008 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M a r c o schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 08:42:
[...]

Voor zover ik weet zijn pakketjes verstuurd met de Royal Mail niet te tracken. Sommige bedrijven zeggen zelfs dat zodra het pakketje het pand heeft verlaten, ze niet meer kunnen controleren waar het blijft.

Ik doe al jaren lang zaken met Play, maar tegenwoordig bezorgt Selektvracht de pakketjes van Play en dat is op zijn zachtst gezet geen goed bedrijf.

Soms duurt het wel 3 weken voordat een pakketje uit Engeland hier is. Ik heb PS3 spellen besteld bij 3 verschillende bedrijven. Ik ga er niet vanuit dat ik die nog voor het einde van het jaar in huis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botech schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 08:43:
[...]

Kan ik nog niet zeggen, 't spel ligt onder de kerstboom :) Ik zal nog een weekje moeten wachten om het te spelen.
Leuk zeg, helaas liggen mijn games niet onder de kerstboom, daarvoor had ik eerder een bestelling moeten plaatsen.
Heb Motorstorm: Pacific Rift en Uncharted besteld.

Edit:
Iemand enig idee wat amazon.co.uk met games aan verzendkosten rekent?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 19-12-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:05

SmartDoDo

Woeptiedoe

[...]

Afgelopen zondag 2 PS3-games bij Shopto.net besteld en die zijn gisteren aangeboden. Omdat ik niet thuis was en ervoor getekend moet worden heb ik ze vandaag op kunnen halen bij het postkantoor. Een redelijke levertijd dus en alles is netjes verpakt. Enige nadeel van Shopto.net is dat ze bij iets hogere bedragen gebruik maken van Verified by Visa en door die procedure kwam ik niet. Uiteindelijk m'n order maar gesplitst in 2 afzonderlijke orders om onder VbV uit te komen. Een frustrerende bende als je zo moet betalen en je foutmeldingen krijgen. De eerste site waarbij ik dit mee maak en kan dus een shopstopper zijn om er te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donshuunouo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-01-2024
Ik neem mijn woorden terug over trage levering uit Engeland (in ieder geval wat dvd.co.uk betreft). Dinsdag LBP besteld, vrijdag geleverd! _/-\o_ Is trouwens verstuurd uit Zwitserland, maar dat stond ook in de order bevestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SmartDoDo schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 19:06:
[...]
Afgelopen zondag 2 PS3-games bij Shopto.net besteld en die zijn gisteren aangeboden. Omdat ik niet thuis was en ervoor getekend moet worden heb ik ze vandaag op kunnen halen bij het postkantoor. Een redelijke levertijd dus en alles is netjes verpakt. Enige nadeel van Shopto.net is dat ze bij iets hogere bedragen gebruik maken van Verified by Visa en door die procedure kwam ik niet. Uiteindelijk m'n order maar gesplitst in 2 afzonderlijke orders om onder VbV uit te komen. Een frustrerende bende als je zo moet betalen en je foutmeldingen krijgen. De eerste site waarbij ik dit mee maak en kan dus een shopstopper zijn om er te bestellen.
Vanaf wat voor bedrag wordt er gechecked door VbV?
Dus hoe hoog mogen die bedragen maximaal zijn wil je eronder uit komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Volgens mij verschilt dat per shop en van shopto.net heb ik via hun forum begrepen dat ze dat niet publiekelijk maken. Het is namelijk een extra beveiliging waarvan ze niet willen dat je het opzeilt door opzettelijk onder het bedrag te bestellen. Iig heb ik voor € 17,16 inclusief verzending besteld. Het dubbele bedrag liep automatisch via VbV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

donshuunouo schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 19:25:
Ik neem mijn woorden terug over trage levering uit Engeland (in ieder geval wat dvd.co.uk betreft). Dinsdag LBP besteld, vrijdag geleverd! _/-\o_ Is trouwens verstuurd uit Zwitserland, maar dat stond ook in de order bevestiging?
DVD.co.uk/Base.com/BlahDVD versturen inderdaad vanaf Zwitserland en niet meer vanaf UK/Jersey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SmartDoDo schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 20:04:
Volgens mij verschilt dat per shop en van shopto.net heb ik via hun forum begrepen dat ze dat niet publiekelijk maken. Het is namelijk een extra beveiliging waarvan ze niet willen dat je het opzeilt door opzettelijk onder het bedrag te bestellen. Iig heb ik voor € 17,16 inclusief verzending besteld. Het dubbele bedrag liep automatisch via VbV.
Bedankt voor je reactie.

Ik heb vanmiddag een bestelling geplaatst van 2 games, wat kwam op een totaal van euro 42.
Wat kan ik nu het beste doen?

Zie ik net dat ik een mailtje binnen heb dat de beide games verzonden zijn.
Ook hebben ze beiden een apart trackingnr, kan ik er vanuit gaan dat mijn order is 'gesplitst'?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 19-12-2008 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik heb ze beiden in een aparte bubbelenveloppe ontvangen, ze hadden beiden ook een apart track&tracenummer. Blijkbaar verzenden ze dat soort dingen gewoon apart. Ik had alleen zelf heel bewust 2 aparte bestellingen gedaan omdat ik VbV voor m'n neus kreeg bij 1 bestelling van 2 games. Blijkbaar zit er willekeur in.

Waarschijnlijk krijg je gewoon op 1 dag 2 pakketjes, niets mis mee lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Als ik meerdere zaken besteld bij play komen die ook altijd apart verpakt binnen hoor. Soms zelfs met een touwtje rond de twee enveloppen.

Maar meer pakjes is toch leuker?

* Anoniem: 233180 gek is op pakjes opendoen

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 233180 op 19-12-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Laatst online: 18-04 15:00
Skire schreef op donderdag 18 december 2008 @ 17:42:
Weet iemand toevallig waar ik Uncharted goedkoop kan krijgen op een site die ook Paypal ondersteunt?
bumpje.. niemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SmartDoDo schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 21:47:
Ik heb ze beiden in een aparte bubbelenveloppe ontvangen, ze hadden beiden ook een apart track&tracenummer. Blijkbaar verzenden ze dat soort dingen gewoon apart. Ik had alleen zelf heel bewust 2 aparte bestellingen gedaan omdat ik VbV voor m'n neus kreeg bij 1 bestelling van 2 games. Blijkbaar zit er willekeur in.

Waarschijnlijk krijg je gewoon op 1 dag 2 pakketjes, niets mis mee lijkt me :)
Nogmaals bedankt vor je hulp!
En inderdaad, niets mis mee, nu maar hopen dat ik het geluk heb, dat ik ze nog voor de kerstdagen kan ontvangen... ;)

@ Skire, misschien kun je het via Ebay proberen...?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 19-12-2008 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
Wil je dat iemand het voorkauwt ?
Als je dit forum even doorleest, kom je verschillende webwinkels tegen.
Kleine moeite om zelf even te kijken lijkt me, maar goed, je hebt geluk, het is vrijdag, dus bij deze:

Uncharted PS3 @ CD-wow, en ja accepteerd PayPal en iDeal.
Verzending is niet zo snel 5-7 werkdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
donshuunouo schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 19:25:
Ik heb LBP ook afgelopen Dinsdagmiddag besteld bij DVD.CO.UK en betaald
via Mastercard en had hem ook vandaag binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
Geen import, maar wellicht interessant:

Vampire Rain Altered Species @ PriceX tot 23:59 vandaag voor €12,50 excl verz kosten van rond de € 7,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Yippie schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 22:16:
Geen import, maar wellicht interessant:

Vampire Rain Altered Species @ PriceX tot 23:59 vandaag voor €12,50 excl verz kosten van rond de € 7,-
Als ik b.v DEZE review mag geloven dan is het een wat minder goed spel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-05 01:59
Op woensdag 17 december om 23.00 uur 's nachts 2 games besteld bij blahdvd.com, op donderdag 18 december omstreeks 11.30 uur waren ze shipped, op zaterdag 20 december (vandaag dus) heb ik beide games ontvangen. Wat een levertijd, in 1 woord fantastisch _/-\o_ . Kunnen ze wat van leren bij play.com / in Jersey...
Pagina: 1 ... 3 ... 33 Laatste

Let op:
Ivm het inzichtelijk maken van de levertijden van de webshops graag de volgende info vermelden:

-Waar besteld:
-Wanneer besteld:
-Wanneer verzonden:
-Wanneer gearriveerd:

Je kunt de resultaten hier vinden.