Ik ook. Amazon is imo echt erg goed, snelle levertijden en heel erg goede service. De laatste paar keer heb ik mijn bestellingen bij amazon.co.uk binnen 2 à 3 dagen verzending ontvangen. Voor PS3 en regio vrije X360 spellen gebruik ik altijd videogamesplus.com, maar een paar Euro duurder dan gamehubs, geen vooruit betaling bij pre-orders, goede service, snelle levering (gemiddeld 5 werkdagen) en ik heb nooit importkosten hoeven betalen voor hun verzendingen.Wildfire schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:34:
[...]
Verzending duurt bij Play idd erg lang. Meestal drie tot vier weken en dat is eigenlijk flink absurd. Ik kan ze net zo goed zelf gaan halen daar, per fiets (nou ja, dan wel met de boot het Kanaal over natuurlijk).
Bestel ik bijvoorbeeld echter bij Amazon.co.uk, dan heb ik het binnen een week. Da's heel wat redelijker
Dan moet je dat aan de postbode betalen. Zorg ervoor dat je redelijk precies kunt betalen, want de postbodes hebben geen wisselgeld bij zich. Mocht je een paar keer niet thuis zijn ten tijde van levering, dan kun je het ophalen bij een postkantoor, en mag je daar betalen.Anoniem: 215448 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:24:toon volledige bericht
Ik heb een paar dagen geleden Fable 2 besteld bij Gamehubs, en na een prettige verwachte aankomstdatum van maandag krijg ik nu dit.
Your package has experienced an exception.
ROTTERDAM,
NL 24/10/2008 9:07 PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE
CHEK LAP KOK,
HK 24/10/2008 10:17 DEPARTURE SCAN
PAMPANGA,
PH 24/10/2008 3:41 DEPARTURE SCAN
PENANG,
MY 23/10/2008 18:59 ORIGIN SCAN
MY 23/10/2008 4:56 BILLING INFORMATION RECEIVED
In het geval van bijbetalen, hoe gaat dat in zijn werk?
[ Voor 33% gewijzigd door Chester op 24-10-2008 15:42 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt