Meer kans dat de iPhone direct te koop is dan
iPhone is in januari 2007 aangekondigd en was in juni of juli pas leverbaar. Maar idd, meestal als producten geupgrade worden zijn ze redelijk snel leverbaar. Maar vooralsnog geen nieuws voor NederlandDepress schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 19:55:
Dat was ook het geval bij de introductie van de iPhone. Zelfde als upgrades van producten. Per direct leverbaar.
Zou wel heel erg bont zijn als dadelijk speciale aandacht uitgaat naar NL vanwege het hele dvb-h gebeuren van KPN icm iPhone

Ben meestal niet zo van de plaatjes, maar dit zou zo maar eens kunnen kloppen. Heeft toch iemand de doos opengemaakt...?
[ Voor 31% gewijzigd door LoeiOrdinair op 07-06-2008 21:54 ]
"Hey look, that NDA box which Apple never, ever sends was opened to reveal a severely misaligned reflection. Next."
Niets te zien dus
Wat mij trouwens verbaast is dat niemand het heeft over Apple cinema Displays, die beginnen ook al aardig 'Oud' Te worden..

Een MB Air design met een dunner bezel. Wat zou het zijn?
Op Macrumors denken ze aan een 14" Macbook Air. Lijkt me een vreemde zet.
Ik gok eerder op een 14,1" - 15,4" dunne Macbook (Pro) in MBA design. Allemaal speculatie natuurlijk.
Tales schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 22:13:
Of er word iemand ontslagen bij PR bureau die perongeluk foute (lees: prototype) afbeelding op poster heeft laten drukken!
Kan me niet voorstellen, de MBP staat bekend om zijn brute power, als dat in zo'n behuizing van een MBA wordt gestopt, dan zal hij geen brute power meer hebben.Philflow schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 22:09:
Ik vind deze foto wel interessant:
[afbeelding]
Een MB Air design met een dunner bezel. Wat zou het zijn?
Op Macrumors denken ze aan een 14" Macbook Air. Lijkt me een vreemde zet.
Ik gok eerder op een 14,1" - 15,4" dunne Macbook (Pro) in MBA design. Allemaal speculatie natuurlijk.
Air Pro? Eentje met 2 USB connectors ofzo? Klinkt wel als een Nike schoen dan.Reef_91 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 22:26:
[...]
Kan me niet voorstellen, de MBP staat bekend om zijn brute power, als dat in zo'n behuizing van een MBA wordt gestopt, dan zal hij geen brute power meer hebben.
http://www.engadgetmobile...he-3g-iphone-not-unboxed/
[ Voor 27% gewijzigd door mr_derk op 07-06-2008 22:50 ]
Maargoed, speculeren mag.
Trouwens, dat plaatje van die different screen, is dat niet gewoon een MBA, maar dan van een ander perspectief? Zoveel verschil zie ik namelijk niet.
[ Voor 94% gewijzigd door RnB op 07-06-2008 22:54 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Muthas op 07-06-2008 22:58 ]
Zie ook: http://www.dumpert.nl/med...8ab41/post_van_apple.htmlwd200 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:33:
op de voorpagina van de pers staat.
Apple lanceeert maandag een nieuwe versie van de iPhone... etc
Ik ben benieuwd
Bericht hierboven
Is dat nou een witte iPhone? Of een lichte metaalkleur. Zou wit niet bepaalt een goede kleur vinden, dacht sowieso dat ze daar een beetje van af wouden. Of het moet het zelfde materiaal/kleur zijn als de iPod classicLoeiOrdinair schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 21:54:
Deze foto kwam ik tegen op Engadget
[afbeelding]
Ben meestal niet zo van de plaatjes, maar dit zou zo maar eens kunnen kloppen. Heeft toch iemand de doos opengemaakt...?
Denk dat 't gewoon de reflectie is.Good Fella schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 23:38:
[...]
Is dat nou een witte iPhone? Of een lichte metaalkleur. Zou wit niet bepaalt een goede kleur vinden, dacht sowieso dat ze daar een beetje van af wouden. Of het moet het zelfde materiaal/kleur zijn als de iPod classic
Dat zullen we over paar weekjes wel weten.. Ik zal de Iphone wel in US kopen... Altans ik bestel het wel via een colega die in de US woont
Makelijk hoor vestigingen in US en AZIE
A Soldiers manual and a pair of boots.
Wouden? Bossen?Good Fella schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 23:38:
[...]
Is dat nou een witte iPhone? Of een lichte metaalkleur. Zou wit niet bepaalt een goede kleur vinden, dacht sowieso dat ze daar een beetje van af wouden. Of het moet het zelfde materiaal/kleur zijn als de iPod classic

Maar goed het zou me niets verbazen als de iPhone in meerdere kleuren op de markt komt.
Verwijderd
Ziet er zeker echt uit ja

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Wacht nou tot morgenavond, dan heeft Apple een groot evenement en wordt de nieuwe iPhone hoogstwaarschijnlijk aangekondigd.
apple heeft aangegeven dat een laptop in hun oogpunt minimaal een volledig formaat toetsenbord moet hebben (zie keynote van macBook Air) , dat komt overeen met een 13" scherm.huorpalantir schreef op zondag 08 juni 2008 @ 14:35:
Heel stilletjes hoop ik tussen de iPhone geruchten door dat Apple morgen een betaalbare subnotebook aankondigt. Een beetje onwaarschijnlijk, omdat ze dit jaar al een nieuwe (en dure) notebook lijn hebben geïntroduceerd.
Goedkopere modellen notebooks dan de macBook gaan ze echt niet uitbrengen want dan leveren ze zwaar in op de features en dus de kwaliteit
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Vergeet niet dat de nieuwste nehalem quad-core erin zit.Muthas schreef op zondag 08 juni 2008 @ 10:37:
600? Ik hoorde minimaal 850!! en hij komt in de kleuren wit, geel en paars met 3 camera's, GPS en overal draadloos internet! Maar het is het waard hoor!
Wacht nou tot morgenavond, dan heeft Apple een groot evenement en wordt de nieuwe iPhone hoogstwaarschijnlijk aangekondigd.
Ik heb echt veel zin in de keynote, ik hoop dat ze een goede live-stream hebben van MacRumors.
Check: http://www.macrumors.com/...iler-free-keynote-stream/ om je in te schrijven voor een berichtje als hij er is.
Verwijderd
Anyway, ik verwacht niet dat ze veel andere dingen behalve en 3G iPhone gaan voorstellen. OS X 1.6 zeker niet vlgs mij (OS X was ook een roll-out van een klein jaar en ze hadden toen gezegd (in 2000) dat OS X er zou zijn voor een decenia .. maw pas in 2009 vlgs mij). Redesigns zullen er zeker al niet vermeld worden aangezien het om een developer conference gaat. Ik denk wel dat ze het enorm lang zullen hebben over de nieuwe dingen in de SDK en wat er allemaal mogelijk wordt met de iPhone 2.0. Eventueel kan het zijn dat ze zaken vermelden die overgenomen zullen worden van OS X voor iPhone naar het normale OS X.
En dan héél stiekem hoop ik op een ultraportable van Apple met multitouch etc ... maja, zie het ni gebeuren
Ben allesinds subscribed op de spoiler-free link zodat ik het dinsdag in alle rust kan zien
Laatste opmerking nog ... ik zou het helemaal niet erg vinden als de iPhone 2 er uitziet als de geleakte advertentie met de videoconferencing. Redelijk slick design. En ik verwacht ook eigenlijk dat het er +- zo gaat uitzien.
De geruchten komen voornamelijk uit de community, niet van beurshandelaars. En meestal gaan de aandelen omhoog na een Event, niet omlaagVerwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 20:05:
*zucht* ... eigenlijk enorm vervelend al die geruchten. En dat allemaal door die idioten die er geld aan willen verdienen op de beurs. ff aandelen kopen, gerucht lanceren, poen scheppen, verkopen vlak voor het event.
De geruchten van nu gaan over OS X 10.6, de volgende versie na Leopard (10.5), en niet over een opvolger van OS X. Er komt zo'n beetje iedere anderhalf jaar een nieuwe versie van OS X uit, dus info over 10.6 nu en een release in januari 2009 past prima.OS X 1.6 zeker niet vlgs mij (OS X was ook een roll-out van een klein jaar en ze hadden toen gezegd (in 2000) dat OS X er zou zijn voor een decenia .. maw pas in 2009 vlgs mij).
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Verwijderd
Het lijkt mij wel ver gezocht, zo niet onmogelijk. Cocoa vervangt Carbon op een heleboel gebieden niet helemaal. Als Apple echt een Cocoa only OS zou willen maken zouden het in 10.6 flink moeten uitbreiden, al hun eigen applicaties omzetten en third parties de kans geven om dat ook te doen. Daarnaast zouden ze Carbon eerst deprecated moeten verklaren en kunnen ze het pas op z'n vroegst in 10.7 ontoegankelijk maken.Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 20:32:
Hmzz ok, iddDaar had ik het ff verkeerd. Dat 10.6 cocoa only kan worden lijkt me overigens niet overdreven ver gezocht.
[ Voor 3% gewijzigd door Johnny op 08-06-2008 20:41 ]
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Verwijderd
Maar we zullen wel zien wat het gaat worden zeker
Cocoa en Carbon sluiten elkaar niet uit, je kan wel 99% Cocoa gebruiken en 1% Carbon voor dat ene ding wat net niet met Cocoa kan, en dan heb je het alsnog nodig. Daarnaast heeft Apple nooit gezegd dat Carbon verouderd is, of dat het niet meer gebruikt zou moeten worden. Adobe Creative Suite gebruikt ook Carbon, en Apple gaat de gebruikers daarvan echt niet in de kou zetten.Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 20:57:
Volgens mij zijn alle apps van Apple al Cocoa? Het enigste wat Carbon is is een soort van uitbreidsel om OS 9!! apps de features van Cocoa te geven. Volgens mij is 5 iteraties van een OS wel genoeg om te eisen dat alle apps Cocoa only zijn. En als ze nu op de WWDC aankondigen dat het enkel nog Cocoa is voor 10.6 lijkt me dat ook redelijk goed op voorhand. 10.5 is tot slot nog maar pas uit. Bovendien zal OS 11 zeer zeker Cocoa only zijn en dat is tot slot maar hooguit 2 jaar van ons af normaalgezien.
Carbon is sometimes seen as a transitional or legacy technology. This is incorrect, and it is misleading to describe it as a technology per se. Carbon is a set of application-level Mac OS X APIs for the C programming language.
Onmogelijk is niks, maar ik zou er zeker wel wat om durven te verwedden dat het niet zo is.Maar we zullen wel zien wat het gaat worden zekerHet is allesinds niet onmogelijk dat ze dit gaan aankondigen.
Wat mogelijk is voor Mac OS X 10.6: 1. uitbeidingen voor Cocoa, 2. tools om het overzetten van Carbon naar Cocoa makkelijker te maken, 3. Carbon deprecated verklaren. Wat niet gaat gebeuren: Carbon er uit slopen.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Ik heb al een tijdje erop zitten wachten omdat ik een MBP wil aanschaffen... er waren geruchten dat ie tijdens de WWDC aangekondigd werd maar nu lees ik her en der dat het em niet gaat worden, wellicht oktober/november ofzo. Tot het WWDC wilde ik wel wachten maar niet langer. Dus dan ga ik de huidige bestellen. Kan dat na morgenavond (na die keynote) of kunnen ze ook halverwege dat evenement nog aankondigingen doen?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Morgenavond laat is de keynote officieel uitgebracht, dus dan kan je naar apple.nl en hem kijken. En indien nodig, meteen online bestellenTom schreef op zondag 08 juni 2008 @ 21:56:
Dat WWDC is dus vier dagen. Maar als ze iets introduceren, doen ze dat dan op de eerste dag?
Ik heb al een tijdje erop zitten wachten omdat ik een MBP wil aanschaffen... er waren geruchten dat ie tijdens de WWDC aangekondigd werd maar nu lees ik her en der dat het em niet gaat worden, wellicht oktober/november ofzo. Tot het WWDC wilde ik wel wachten maar niet langer. Dus dan ga ik de huidige bestellen. Kan dat na morgenavond (na die keynote) of kunnen ze ook halverwege dat evenement nog aankondigingen doen?
Keynote heet niets voor niets zo. Het is het begin van de WWDC en voor het algemene publiek ook het intressants, alle grote nieuwe dingen worden daar door Steve Jobs himself aangekondigd en/of gepresenteerd (er zijn nogal eens zaken geweest die andere mensen gepresenteerd hebben).Tom schreef op zondag 08 juni 2008 @ 21:56:
Dat WWDC is dus vier dagen. Maar als ze iets introduceren, doen ze dat dan op de eerste dag?
Wat qua iPhone handig zou zijn is niet zo zeer dat UMTS aan en uit gezet kan worden maar dat het slim gaat. Als mail automatisch gesynchroniseerd wordt mag dat best via GPRS als ik zelf mail verzend/ophaal of wil internetten dan wil ik UMTS.
[ Voor 20% gewijzigd door PolarBear op 08-06-2008 23:15 ]
OK, duidelijkPolarBear schreef op zondag 08 juni 2008 @ 23:12:
[...]
Keynote heet niets voor niets zo. Het is het begin van de WWDC en voor het algemene publiek ook het intressants, alle grote nieuwe dingen worden daar door Steve Jobs himself aangekondigd en/of gepresenteerd (er zijn nogal eens zaken geweest die andere mensen gepresenteerd hebben).

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Verwijderd
ik wil er zelfs geld op inzettenMuthas schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:10:
Vanavond pasWie wil er een wedje leggen over al die uitgelekte foto's, ik zeg dat ze allemaal fake zijn
Voor een nieuw topics over een geruchten vereisen we 3 onafhankelijke bronnen, nu willen we daar soms wel wat soepeler mee omgaan. Maar 1 bron is wel erg weinig en daarbij horen we vanavond wat het gaat worden... Dus (voorlopig) hier graag verder
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
http://www.crunchgear.com...fake-city-usa/#more-27795Hoedje schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:53:
[...]
Voor een nieuw topics over een geruchten vereisen we 3 onafhankelijke bronnen, nu willen we daar soms wel wat soepeler mee omgaan. Maar 1 bron is wel erg weinig en daarbij horen we vanavond wat het gaat worden... Dus (voorlopig) hier graag verder
Bij deze
http://www.appleinsider.c...ck_macbook_overhauls.html
Nieuwsitem van een tijdje terug, maar het lijkt erop dat dat nog even op zich laat wachten.
Tesla Model Y RWD (2024)
Dit is de grootste Hoax!--MeAngry-- schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:35:
Op zich maakt dat het verhaal van de Mac Fusion ook plausibeler. De Mac Mini is namelijk ook nog grotendeels van natuuronvriendelijk materiaal gemaakt, dus dat deze in zijn huidige vorm wordt uitgefaseerd zit er goed in. De Mac Fusion zou er dan voor in de plaats kunnen komen.
Fusion is een naam van VMWare en apple gaat een aanklacht krijgen als ze die gaan gebruiken.

Hello fellow humans
Tesla Model Y RWD (2024)
Wanneer is de volgende keynote?
De volgende 'planmatige' keynote is op Mac World San Fransisco, meestal in januari. Alle andere keynotes zijn tussentijdse evenementen die ongeveer een week van te voren worden aangekondigd. Geen idee wanneer dat is dus.jpboere schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:47:
Ik denk in ieder geval niet dat het vandaag aangekondigd wordt.
Wanneer is de volgende keynote?September ofzo?
Nu zitten ze misschien in een andere tijdzone, maar voor mij is het de 9e en is er nog niets verzonden. Oh well, over iets minder dan 6 uurtjes weten we het (bijna) zekerNog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: 09 Jun, 2008 - 11 Jun, 2008
Verwachte leverdatum: 16 Jun, 2008 - 19 Jun, 2008
Het zegt iig niet veel dat ie nog niet is verzonden.
Er zijn natuurlijk wel tekst feeds, voordeel van Engadget is dat zij ook plaatjes erbij doen, terwijl Macrumors meeestal wat sneller is. Al deze sites hebben, volgens eigen zeggen, zelf mensen in de zaal zitten die dus zullen live-bloggen:
Engadget
iLounge
Macrumors
Mactalk
Ik heb dit ook maar even toegevoegd aan de TS
[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 09-06-2008 14:31 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Nee, die vertalen het gewoon van de andere sites. Mijn site gaat het live vertalen maar dus niet live bloggen, is een wezenlijk verschil aangezien zij daar niet aanwezig zullen zijn

NOSIG
[ Voor 95% gewijzigd door wd200 op 09-06-2008 16:19 ]
Deze plek is te koop.
[ Voor 3% gewijzigd door Serenity op 09-06-2008 16:51 ]
Verwijderd
ik schrok toch even toen ze allemaal down waren, behalve de nl store.
die is nu gelukkig ook down. krijgen we tenminste iets nieuws
en hij heeft een iphone tabje
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 16:53 ]
Dat tabje is er omdat je een internationale pagina te zien krijgt als de store down is. Dus het zegt nog helemaal niks.....Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:51:
[...]
ik schrok toch even toen ze allemaal down waren, behalve de nl store.
en hij heeft een iphone tabje
Dat zegt helemaal niets. De Apple stores zijn altijd down tijdens eventsVerwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:51:
[ Voor 3% gewijzigd door dawuss op 09-06-2008 16:54 ]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Opvallend vond ik dat vandaag in de NRC Next stond:
Het artikel ging overigens over de nieuwe 3D Tv van Philips die Bill Gates zelf nog kwam bekijkenMisschien is deze 52 inch variant wel betalabaar en houdt Bill geld over voor de nieuwe iPhone, die vanavond getoond wordt door zijn concurrent Steve Jobs. Daarover morgen meer.
Het is wel een beetje slappe journalistiek om geruchten als feit te presenteren, het lijkt me namelijk sterk dat men bij het NRC meer weet hiervan dan de rest van de wereldmedia
Inderdaad een hoax. De kans dat dt kastje een entree gaat maken is even groot als de kans dat Nederland vanavond van Italie wintMuthas schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:42:
Daarnaast is dit een Mac Fusion. Ik geloof er trouwens ook niks van..
http://www.xbmcfreak.nl/
GrapjasErhnam schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:14:
[...]
Inderdaad een hoax. De kans dat dt kastje een entree gaat maken is even groot als de kans dat Nederland vanavond van Italie wint

Okay, ik geef Nederland ook weinig kans, maar hier zeg je bij voorbaat al dat Italië gaat winnen.Erhnam schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:14:
[...]
Inderdaad een hoax. De kans dat dt kastje een entree gaat maken is even groot als de kans dat Nederland vanavond van Italie wint
Tesla Model Y RWD (2024)
je kan ook de keynote beluisteren hier momenteel zijn er al een 4000-tal (and counting) luisteraars die naar serene klassieke muziek luisteren in afwachting van Stevie.
have fun
W.
vonDüren schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:39:
momenteel zijn er al een 4000-tal (and counting) luisteraars
Dat mensen al sinds vanochtend (gisterennacht, voor henzelf) in de rij staan, tsja. Ik vond het wat overdreven, maar je hebt wel een goede plek. Maar waarom zou je ruim een uur voor het begin van de keynote al een audiostream aanzetten? Je krijgt er geen 'betere zitplaats' voor of zo, en als het ding crasht is iedereen het toch kwijt, of je nu al een uur of net tien seconden aan het luisteren bent..
ik studeer met muziek, kan ik even goed naar de stream luisteren op de achtergrond en zo weet ik ook wanneer het tijd is voor een pauzeHertog schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:42:
[...]
Dat mensen al sinds vanochtend (gisterennacht, voor henzelf) in de rij staan, tsja. Ik vond het wat overdreven, maar je hebt wel een goede plek. Maar waarom zou je ruim een uur voor het begin van de keynote al een audiostream aanzetten? Je krijgt er geen 'betere zitplaats' voor of zo, en als het ding crasht is iedereen het toch kwijt, of je nu al een uur of net tien seconden aan het luisteren bent..
Vooruit dan maar weer.vonDüren schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:50:
[...]
ik studeer met muziek, kan ik even goed naar de stream luisteren op de achtergrond en zo weet ik ook wanneer het tijd is voor een pauze
Voor de mensen met een Cinema Display, een 24" iMac of een ander groot scherm heeft 9to5 een 4-in-1 view gemaakt met Macrumorslive, Engadget, Gizmodo en Computerworld: http://www.9to5mac.com/livepanel.html
Hetgeen overigens niet zo prettig werkt in de praktijk: je kunt de frames verslepen, maar bij iedere auto-refresh zet ie ze weer terug. Bovendien hebben ze bij Macrumors liever niet dat je handmatig ververst, wat deze pagina wel doet. Gebruik op eigen risico dus
[ Voor 21% gewijzigd door Hertog op 09-06-2008 17:55 ]
[ Voor 3% gewijzigd door froggie op 09-06-2008 17:57 . Reden: Nog een uur tot de keynote begint zie ik ]
Alles wat bij de keynote wordt gemeld, of als er foto`s zijn, komen die vanzelf in je scherm
Ideaal
Ook die valt een beetje tegen. Het is meer een soort van chat. Maar dan met gemoddereerde berichten, dus het duurt net te lang voor je iets ziet: net stelde iemand een vraag, maar tegen de tijd dat mijn antwoord langs kwam was de vraag al weer buiten beeld. En een andere opmerking van mij kwam niet eens door. Sowieso heb je aan één of twee bronnen ook wel genoegOnno_Devine schreef op maandag 09 juni 2008 @ 18:03:
via www.iphoneclub.nl wordt een soort van interactief board bij gehouden.
Alles wat bij de keynote wordt gemeld, of als er foto`s zijn, komen die vanzelf in je scherm
Ideaal
Idd dat wel, maar ik hoop dat als de keynote begint dat er minder berichten van gebruikers door komen.Hertog schreef op maandag 09 juni 2008 @ 18:16:
[...]
Ook die valt een beetje tegen. Het is meer een soort van chat. Maar dan met gemoddereerde berichten, dus het duurt net te lang voor je iets ziet: net stelde iemand een vraag, maar tegen de tijd dat mijn antwoord langs kwam was de vraag al weer buiten beeld. En een andere opmerking van mij kwam niet eens door. Sowieso heb je aan één of twee bronnen ook wel genoeg
En dan Iphoneclub vol aan het posten is over wat er gaande is
http://9to5mac.com/livepanel.html
Ik zou het doen!
Dit topic is gesloten.
Voor de goede orde: mocht je naar aanleiding van de geïntroduceerde nieuwe producten een topic willen openen, vraag dan eerst toestemming! Dit voorkomt dat je voor niets een mooi topic in elkaar zit te knutselen, omdat iemand anders al een topic heeft geopend, of dat er 20 topics over hetzelfde onderwerp worden geopend.