"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Ben alleen benieuwd naar de abo prijzen..
-waar is die pre-order knop toch
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Everything Can Help!
Nee dat hoeft niet. En ik denk dat 80% van de NL gebruikers wel een databundel neemtMichaelK1985 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:11:
Jammer van die GPS.. Het is A-GPS, dus je moet je dataconnectie constant open hebben toch?
is het gewone GPS module met A-GPS ondersteuning ?MichaelK1985 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:11:
Jammer van die GPS.. Het is A-GPS, dus je moet je dataconnectie constant open hebben toch?
Everything Can Help!
iPhone 3G zoekt je locatie via GPS of door driehoeksmeting van je positie met behulp van Wi-Fi en gsm-masten.
ik dacht dat die "driehoeksmeting" A-GPS was
*hij ondersteunt anders vast ook BT gps als er een navigatie programma voor komt
[ Voor 19% gewijzigd door wd200 op 09-06-2008 23:16 ]
Everything Can Help!
Let wel: het gaat hier alleen om de GPS-module. Er is nog geen navigatie-programma met kaarten, dus om kaarten en navigatie te gebruiken heb je inderdaad Google Maps (en een dataverbinding) nodig. Een GPS-module kan je alleen vertellen waar je bent, meer niet. Maar, bijvoorbeeld, de camera in je iPhone kan nu bij iedere foto opslaan waar deze genomen is. En zo kan iedere App uit de App Store (zonder dataconnectie dus) via de Location API vragen 'waar ben ik?' en dan krijgt ie netjes wat coördinaten terug.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
op de presentatie spraken ze anders wel duidelijk over GPS met aanvullende A-GPS mogelijkheden.MichaelK1985 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:17:
Bij die technische specificaties staat toch echt alleen A-GPS. Als het alleen A-GPS is, is het een gemiste kans want volgens mij zit de optie ook al bij de oude Iphone als je naar Google Maps gaat.
Denk dat vele sites nog met de juiste info moet geupdate worden...
[ Voor 49% gewijzigd door ThemNuts op 09-06-2008 23:23 ]
Ik hoop ook dat ie los te verkrijgen is want blijf liever bij KPN
Everything Can Help!
Ben zoals zovelen benieuwd hoe dat gaat lopen met de koppelverkoopregeling.
Naast de iPhone natuurlijk, ben ik ook benieuwd naar de Exchange-ondersteuning in 10.6! Ik werk nu met Entourage 2008 op mijn werk en dat is echt een ramp.
Thx voor de uitleg.Hertog schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:22:
A GPS is Assisted GPS. Het wil zeggen dat het gewone GPS, indien aanwezig ondersteund door de cell-gegevens zoals nu in Google Maps worden gebruikt. Het is dus volwaardige GPS, en meer. Er is geen dataconnectie voor nodig dus. Wikipedia: Assisted GPS
Let wel: het gaat hier alleen om de GPS-module. Er is nog geen navigatie-programma met kaarten, dus om kaarten en navigatie te gebruiken heb je inderdaad Google Maps (en een dataverbinding) nodig. Een GPS-module kan je alleen vertellen waar je bent, meer niet. Maar, bijvoorbeeld, de camera in je iPhone kan nu bij iedere foto opslaan waar deze genomen is. En zo kan iedere App uit de App Store (zonder dataconnectie dus) via de Location API vragen 'waar ben ik?' en dan krijgt ie netjes wat coördinaten terug.
[ Voor 6% gewijzigd door R0BK3 op 09-06-2008 23:29 ]

Hopelijk dat 2.0 dat ook een beetje gaat aanpakken, want is wel echt kut als het nu aan mijn foontje ligt.
Heb het al gecrosspost, je hebt gelijk wd200
[ Voor 7% gewijzigd door hexagram op 09-06-2008 23:46 ]
Verwijderd
Er staat overal begin juli. Dus het zal wel net als de iPhone 2.0 software tussen 1 en 11 juli beschikbaar komenVerwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:47:
MobileMe ziet er echt ontzettend mooi uit, er is nog geen datum bekend wanneer het "online gaat" geloof ik he?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Probeer alles maar even in te halen, moest verdorie werken tijdens de keynoteHoedje schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:55:
[...]
Er staat overal begin juli. Dus het zal wel net als de iPhone 2.0 software tussen 1 en 11 juli beschikbaar komen
Maar ik heb voor jullie wel een heel leuke screenshot gevonden, de van alles openbaart over Snow Leopard (Apple heeft de link nu al weggehaald, aangezien de info eigenlijk onder NDA valt
http://users.telenet.be/bonehead/Afbeelding%201.png
Ik weet dat het allemaal geheim is, maar wat gebeurt er normaal op de 2e en 3e dag van de WWDC?
[ Voor 4% gewijzigd door doc op 10-06-2008 00:23 ]
Me Tarzan, U nix!
Zat ik net ook al naar te zoeken. Wil graag een Macbook Pro kopen.. om nou te wachten op montevina is ook weer...cornelixnootje1 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 00:14:
Wellicht een domme vraag, maar komt er morgen en overmorgen nog meer "nieuws" uit de categorie nieuwe serie macbooks/ipods etc? Of is het allemaal developers software spul?
Ik weet dat het allemaal geheim is, maar wat gebeurt er normaal op de 2e en 3e dag van de WWDC?
Zou het nog mogelijk zijn dat ze dit soort dingen announcen? Of zal het gewoon een stille update zijn tijdens de zomer.
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Bedankt!doc schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 00:22:
http://www.apple.com/quicktime/qtv/wwdc08/ voor de keynote video!
Nice! Kon 'm al niet vindendoc schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 00:22:
http://www.apple.com/quicktime/qtv/wwdc08/ voor de keynote video!
Volgens mij kondigen ze alleen op de keynote bij de wwdc hardware aan als ze dat hebben. Ik denk dus dat je het de komende dagen niet kunt verwachten.Baiko schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 00:23:
[...]
Zat ik net ook al naar te zoeken. Wil graag een Macbook Pro kopen.. om nou te wachten op montevina is ook weer...
Zou het nog mogelijk zijn dat ze dit soort dingen announcen? Of zal het gewoon een stille update zijn tijdens de zomer.
Wanneer de beruchte redesigns (en upgrades) komen ben ik ook wel benieuwd naar, maar ik denk dat we ze komende maanden nog niet kunnen verwachten. Misschien september...
Bedankt voor je reactie. Ik volg macrumors.com al maanden lang en zit elke minuut te refreshen op de forums en zit op tweakers.net show je apple computer foto's te geilen.jpboere schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 00:44:
[...]
Volgens mij kondigen ze alleen op de keynote bij de wwdc hardware aan als ze dat hebben. Ik denk dus dat je het de komende dagen niet kunt verwachten.
Wanneer de beruchte redesigns (en upgrades) komen ben ik ook wel benieuwd naar, maar ik denk dat we ze komende maanden nog niet kunnen verwachten. Misschien september...
Ik bestel hem gewoon woensdag.
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
hmm, er is dus maar 1 keynote?jpboere schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 00:44:
[...]
Volgens mij kondigen ze alleen op de keynote bij de wwdc hardware aan als ze dat hebben. Ik denk dus dat je het de komende dagen niet kunt verwachten.
Er zijn wel 3 tracks: iPhone, Mac, IT
Ik had eigenlijk gehoopt dat ze morgen de Macs doen in een andere keynote. Maar die komt er dus sowieso niet?
Apple heeft in de afgelopen jaren best wat hardware getoond op de WWDC, en dat zou zeker gepresenteerd zijn tijdens deze keynote. Maar ik denk dat op dit moment, en in de komende maanden, de focus zal liggen op de vervolwassening van de iPhone, men heeft gezien dat het werkt en iets meer dan een jaar later moet de grote uitrol echt vormgegeven worden. Intussen wordt er natuurlijk nu ook wel gewerkt aan een nieuwe productlijn in de laptopsferen(want die zijn het eerste aan de beurt lijkt me) maar deze houden ze denk ik backstage tot in het najaar.cornelixnootje1 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 00:50:
[...]
hmm, er is dus maar 1 keynote?
Er zijn wel 3 tracks: iPhone, Mac, IT
Ik had eigenlijk gehoopt dat ze morgen de Macs doen in een andere keynote. Maar die komt er dus sowieso niet?
Op die manier krijgt de iPhone de meeste exposure van media, gok dat we in Nederland hier en daar ook wel wat reclame kunnen verwachten bijvoorbeeld.
Overigens werd op het congres wel aandacht geschonken aan OS X Snow Leopard, maar de release daarvan ligt in de buurt van januari pas. Logisch scenario is dan dat er rond de feestdagen (incl. Thanksgiving, dus introductie rond september/oktober) nieuwe modellen macs in de winkel liggen, die met tegoedbon voor OS X Snow Leopard verkocht gaan worden.
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
http://www.macrumors.com/...-reduce-iphone-unlocking/
Shit, daar gaat die mooie lage prijs. Importeren gaat niet meer en AT&T zorgt er weer voor dat je gegarandeerd 24 maanden aan je contract vast zit. Totaalprijs: 1200 dollar + 199 dollar = 1499 dollar.
Bugger.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Dit topic is gesloten.
Voor de goede orde: mocht je naar aanleiding van de geïntroduceerde nieuwe producten een topic willen openen, vraag dan eerst toestemming! Dit voorkomt dat je voor niets een mooi topic in elkaar zit te knutselen, omdat iemand anders al een topic heeft geopend, of dat er 20 topics over hetzelfde onderwerp worden geopend.