Apple heeft in de afgelopen jaren best wat hardware getoond op de WWDC, en dat zou zeker gepresenteerd zijn tijdens deze keynote. Maar ik denk dat op dit moment, en in de komende maanden, de focus zal liggen op de vervolwassening van de iPhone, men heeft gezien dat het werkt en iets meer dan een jaar later moet de grote uitrol echt vormgegeven worden. Intussen wordt er natuurlijk nu ook wel gewerkt aan een nieuwe productlijn in de laptopsferen(want die zijn het eerste aan de beurt lijkt me) maar deze houden ze denk ik backstage tot in het najaar.
Op die manier krijgt de iPhone de meeste exposure van media, gok dat we in Nederland hier en daar ook wel wat reclame kunnen verwachten bijvoorbeeld.
Overigens werd op het congres wel aandacht geschonken aan OS X Snow Leopard, maar de release daarvan ligt in de buurt van januari pas. Logisch scenario is dan dat er rond de feestdagen (incl. Thanksgiving, dus introductie rond september/oktober) nieuwe modellen macs in de winkel liggen, die met tegoedbon voor OS X Snow Leopard verkocht gaan worden.