Download via 2 fysieke verbindingen

Pagina: 1
Acties:

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb een vraag.

Ik probeer een groot bestand te downloaden. Nu zijn er genoeg programma's die een download splitten naar meerdere downloadstreams, maar nu wil ik juist iets anders, namelijk het volgende:

Ik heb hier 2 internetverbindingen. 1 zit rechtstreeks verbonden aan mijn pc, en 1 zit via een proxy intern gekoppeld. Beiden kan ik dus aanspreken, maar ik kan er niet voor kiezen om 1 bestand gesplitst via 2 lijnen binnen te halen. Zijn er programma's die 2 fysieke internetverbindingen kunnen delen?

Bij voorbaat dank!

• Mags
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-02 00:42
Gaat lastig worden denk ik. De enige manier die ik kan verzinnen is twee netwerk kaarten in je pc zodat ze allebij een eigen gateway hebben, en dan met b.v. mozilla over de ene en ie over de andere gw gaan browsen. maar echt lekker zal het wel nooit worden :-)

Alternatief is een router nemen waar je beide verbindingen op kan zetten en die het verder laten uitzoeken

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-03 01:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Als je lokaal op je pc een proxy zet die regels heeft of hij via de internen proxy en de directe lijn naar buiten gaat heb je enkel nog een prgramma nodig dat via een lokale proxy kan downloaden.

/edit:
@noork, geen van di eoplossingen gaat ervan uit dat 1 van de 2 allen via een proxy kan(neem ik aan)

[ Voor 22% gewijzigd door leuk_he op 16-04-2008 00:30 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.