Is het mogelijk verscheidene lijnen te bundelen

Pagina: 1
Acties:

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-11 12:26
Is het mogelijk verscheidene lijnen te bundelen

Stel je hebt 2 computers met 2 lijnen. Maximaal 300 download 16kb upload.

Kan je die op een of andere manier samen bundelen via het internet zodat je 600 download 32kb upload hebt?

Waarom via het internet? omdat de pcs te ver van elkaar staan om in een netwerk te zetten.

Trouwens is het in een netwerk weleens mogelijk?

• mr_daTA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 15:23

mr_daTA

Probeert student te zijn

Het is hier in ieder geval Advanced want ik snap er niet veel van. Eens kijken... stel ik heb op de UT een aansluiting op de router zegge 1 Gbps en thuis nog een 4 Mbit van @home. De vraag van jou is of je zoiets zou kunnen bundelen :? Dat gaat niet echt.

En is het op een netwerk mogelijk? Ja en nee
Als je bijv. twee netwerkkaartjes in je pc hebt bijv. van 3Com dan kun je die trunken zolang je dat wel ook op de switch regelt. Dus stel ik zit op de UT, twee netwerkkaartjes in mijn pc ff trunk aanmaken op de switch dan zou ik theoretisch kunnen downen met 200 Mbps omdat de backbone dat zat aankan met 1 Gbps.
Zoiets kan wel... of begrijp ik je gewoon niet

Chance favors the prepared mind

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-11 12:26
Ja zoiets bedoelde ik dus... vroeg het me af neem aan dat het dus alleen intern kan

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:20

me1299

$ondertitel

En bijvoorbeeld 2x 56k6?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-12 15:09

PanMan

Spun!

Gebruik de search's.
IS al meerdere keren langsgekomen.
b.v hier:
[topic=294439]
en zo nog een paar.
success!

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Move > NT

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1