=]
@Apen-Nootjes
Zijn de uiteindelijke specificaties al bekend, en wanneer de systemen opgestuurd gaan worden?
Zijn de uiteindelijke specificaties al bekend, en wanneer de systemen opgestuurd gaan worden?
Nee, we zijn in dit stadium afhankelijk van MSI, deze doen wat langer over het regelen van een aantal zaken helaas...
[ Voor 31% gewijzigd door Apen-nootjes op 18-06-2008 11:44 ]
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Word alsnog krapjes ben ik bang.... achja, well see
Helaas is MSI weer afhankelijk van Intel, OCZ, etc.Apen-nootjes schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:44:
Nee, we zijn in dit stadium afhankelijk van MSI, deze doen wat langer over het regelen van een aantal zaken helaas...
E8400 en ATI/AMD 4850, nice...........
Zijn die ook voor de voorronde.
Zijn die ook voor de voorronde.
Is weer eens wat anders als een tray bier.
Wel allebei lekker
High Powered Madness
Oke, de CPU's zijn binnen, het geheugen helaas nog niet.
Ik heb de moederborden, VGA-kaarten en CPU met ander geheugen, naar de winnaars gestuurd. Als het goed is krijgen jullie morgen de boel binnen. Het Moederbord en de VGA kaart mogen jullie houden. De CPU en geheugen willen we graag heel terug hebben.
Ik heb de moederborden, VGA-kaarten en CPU met ander geheugen, naar de winnaars gestuurd. Als het goed is krijgen jullie morgen de boel binnen. Het Moederbord en de VGA kaart mogen jullie houden. De CPU en geheugen willen we graag heel terug hebben.
Is de CPU gewoonlijk niet iets wat het eerste kapot gaat wanneer het fout gaat bij overclocking?
☻/
/▌
/ \
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Dit topic is gesloten.
![]()