Dat is inderdaad een beetje jammer, zonder ervaring zoiets aangaan. Maar ach je moet het toch eens leren. Neemt niet weg dat er nog steeds een leuke line-up staat met oa Neil/Mark/Maarten/Lex.
Staande houden hoeft niet Mark, als jij en nog 2 andere mensen met voldoende koeling en kennis zorgen dat ze beter zijn is er geen probleem lijkt mij?
Ik neem inderdaad David mee met zijn SS-unit, en heel misschien neem ik mijn cascade ook wel mee. Hangt er vanaf hoe het met de kou zit(coldbug) enof het uberhoud nut heeft zoals Mark hierboven ook al afvraagt.
Jammer dat er trouwens zo ontzettend weinig tijd is om voor te bereiden. Heb de kaart sinds dinsdag, en door prive omstandigheden/werk denk ik niet dat ik er veel tijd in kan stoppen. Had eigenlijk verwacht/erop gerekend dat de kaartjes zaterdag aan zouden komen, maar helaas.
Zou graag ZSM ook willen weten welke tweaks NIET mogen. BV NVhardpage en de tweak die iemand op HWI gebruikte zijn beidde not done, of?
Daarnaast zou ik de opstelling van het systeem graag willen weten. Ligt het bord om een doos,of?(handig te weten voor SS/Cascade).
Krijg je het systeem driverloos? Verse XP installatie kun je namelijk op meerdere manieren zien imo.
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 15-05-2008 10:40
]