Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:59:
[...]
Nee nee, ik zei er ook bij dat ik dingen aan kan passen aan Joomla, dus de PHP scripts bekijken en daar wat proberen in de veranderen, begint klein, maar zo leer je ook.
[...]
Toen jij nog geen donder van PHP wist ben je toch ook ergens begonnen om te worden wat je nu bereikt hebt? Jij had toen toch ook ideeën van wat voor sites je wilde maken terwijl je niet precies wist hoe of wat? Dat je bereid bent om dingen te leren is naar mijn mening altijd een sleutel. Het is imo een stuk beter om te weten wat je wilt maken terwijl je niet 100% weet hoe of wat, dan dat je een PHP-genie bent en totaal niet weet wat je wilt.
Maargoed dan ga ik dus wat met Joomla in elkaar zetten en dat aanpassen, leer ik het op die manier wel. Is het dan nog een idee om een sponsor aan te mailen voor die site, of vinden die dat niet leuk dat je dan met een Joomla site aan komt zetten? (anders betaal ik het gewoon zelf hoor, en neem ik wat adverteerders, geen probleem.)
jah je idee is ook leuk hehehe, maar het gaat erom dat je compleet verkeerd begint....
begin nou eens eerst zoals het hoort : de TECHNIEK erachter leren !
serieus, wees niet bang om naar de bieb te fietsen en boeken te halen over linux/mysql/php (linux omdat denk ik de meeste hosts wel *nix based zijn)
Of pak het boek php/Mysql voor Dummies, en nee das geen flame, ik heb hem zelf ook liggen ....
Een website word eerst op papier gezet, dan ga je een functioneel ontwerp maken, dan de php/database structuur, dan security, en op laatst pas layout etc. (als ik stappen oversla be my guest...)
Wat jij doet is de eerste stappen allemaal overslaan en meteen beginnen met layout...
dat is vragen voor problemen, al helemaal ALS je populair word, denk je nou echt dat de turkse deface squads je niet kunnen vinden dan ?
Sponsor verzoeken zijn de meeste hosters zo klaar me --> /dev/null

Wanneer je echter een goedlopende site hebt waar ze dan ook wat aan hebben ok, maar jouw request is er dan echt 1 in het dozijn die gerefereerd worden naar site blackhole

lredev schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:55:
Ik denk dat een Joomla (wordpress) site op het moment het enige is waar TS wat mee kan. Daar is neits mis mee, en ook daarin kan je gewoon groot worden. Gewoon even totaal uit de lucht gegrepen aanname maar volgens mij is het overgrote deel van de nu grote websites als hobbysite begonnen... Uitgever sponsored releases daargelaten. Kern van succes van een website zijn trouwe bezoekers, vooral bij een community based site. Dat kan even goed op een joomla site. Frontpage / Dreamweaver is toch meer voor statische sites (ook al weer 5 jaar geleden dat ik een keer in die progs keek)
serieus gast, noem mij 1 grote site die op een open cms loopt ?
alle grote sites bouwen hun eigen db/php scripts/etc.
En dat jij Frontpage zomaar durft te vergelijken met Dreamweaver is echt een doodzonde !
[
Voor 28% gewijzigd door
CrankyGamerOG op 20-04-2008 12:18
]