Ik zal mijn ervaring met SLi maar ook even plaatsen.
Als eerste had ik 2x XFX 9600GT Alpha Dog editions. Deze gaven eigenlijk al vanaf het begin al problemen.
Steeds weer als ik CoD 4 opstarte kreeg ik een freeze en kon na een paar seconden weer verder.
Als ik later in mn logboek keek zag ik dat de Nvidia drivers gestopt waren
Rfactor spelen ging niet eens. Daar kreeg ik allemaal rare vlakken in beeld, waardoor spelen niet meer ging.
Ook gebeurde het wel eens dat mn hele beeld vol met gekleurde puntjes gevuld werd, deze waren zelfs daarna in mn Deskop te zien.
Herstarten was de enige optie.
Ik heb meerdere drivers geprobeerd, zelfs Vista verwijdered om XP te gebruiken. Dat hielp niet.
Hiervoor had ik al een zwaardere (700Watt) voeding gehaald zonder dat het hielp.
Om te kijken waar het aan zou kunnen liggen heb ik toen van een maat van me(welke SLI zonder enig probleem al jaren heeft draaien

) zijn 2 MSI 9600GT kaarten in mijn systeem gestopt.
Raar maar waar, geen een probleem. Rfactor en CoD werkte zoals het hoort.
Daarom beiden kaarten verkocht en twee nieuwe genomen (EVGA 9600GT).
Ongelooflijk maar waar, probleem is er weer maar nu veel minder erg.
Soms kan ik dagen spelen zonder probleem, tot er dan op een dag CoD4 weer bevriest .
Vandaag een keer gehad dat ik een BSOD kreeg met de melding dat er meerdere keren geprobeerd was om de videodrivers te herstarten zonder succes
Ik zit nu erg over na te denken om beiden (1 maand oud) kaarten de deur uit te gooien een een ATI voor in de plaats te gebruiken.
Wat hardware betreft, ik heb al de PC een nachtlang mn geheugen laten testen, en geen een error melding gehad.
Vraag me als laatste af of misschien het moederbord problemen veroorzaakt zodra je SLi inschakeld (want op 1 kaart werkt alles gewoon goed)
Let op!! dit is MIJN ervaring. Zoals ik al schreeft, maat van me heet nu z'n tweede SLi setup en nooit problemen gehad.