[LCD TV] Samsung LCD TV`s (alle series) Deel 10

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 155.864 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Ik proef hier weer van allerhande negatieve dingen over de Samsung A5 en A6 serie... Ik denk dat jullie veel te veel in die winkels kijken zonder dat je weet hoe die dingen zijn aangesloten, ingesteld zijn en wat de bron is.

Het kan haast niet anders dat dit de beste en mooiste LCD serie wordt die Samsung ooit heeft gemaakt. En ik denk dat je moet kijken naar je thuis situatie en niet die van in de winkel.

Dat lag-probleem etc.... kan me haast niet voorstellen dat dat een probleem moet zijn op de nieuwe toestellen. Denk eerder dat die lutsers bij MM zo'n ding gewoon standaard in stellen.

Ik heb de LE40A656 gezien bij de It's in Rotterdam en daar gaf hij wel echt verbluffend mooi beeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245238

Tekielja schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:59:
Ik weet niet of dit al gepost is, maar vanaf 10 mei begint samsung met een Cashback actie op de 40, 46 en 52" tv's van ze. Volgens mij op de F86, A5 en A6 serie.
Kun je hier wat meer over vertellen (bron, voorwaardes en hoeveel waarschijnlijk)? Ik heb afgelopen week de LE40A656 besteld bij It's :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:59

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik heb vandaag even de 46" 656 gezien bij MM in R'dam. Wat een mooi toestel en wat een mooi beeld. Die rode gloed om de rand zie je amper... zeer stijlvol.

Helaas hadden ze hem niet op voorraad, anders ging ik effe in een onderhandelslag ;)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:16

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Tja, ik heb de TV's bij de MM Eindhoven in een stand van Samsung zelf bekeken. De TV's waren ingesteld en aangesloten zoals dat door Samsung verplicht werd. (Volgens een medewerker.)
Als vervolgens 1080p24 materiaal met gigantische judder wordt weergegeven ga ik wel ff twijfelen. Ik wist niet eens dat het zo erg kon zijn. Al het overige materiaal was overigens prima.

Voor hetzelfde geld is het een fout in de firmware, maar zelfs als dat zo is neem ik eieren voor m'n geld. Ik ga niet wachten tot Samsung het op een later moment fixt en er een monteur moet langskomen, of dat ik m'n TV moet inleveren.

Sowieso is er nog geen man overboord, ik heb voor nu een Toshiba 37C3502P (HDready, van iBood) en ga komende week verhuizen. Als we goed en wel gesettled zijn ga ik mijn uiteindelijke keuze maken en gaat de Toshiba naar de slaapkamer.

Mijn keuze wordt hoogstwaarschijnlijk 1 van de volgende TV's:

Toshiba 42Z3030D
Samsung LE40A552
Samsung LE46A552
Samsung LE40A656
Sony 40W4000

En tot ik ze allemaal een keer naar genoegdoening heb gezien maak ik uberhaupt nog geen keus. Ik wil in ieder geval graag de 5 en 6 series Samsungs nog eens langs elkaar zien, en ik sluit er een keer een Wii op aan om te kijken hoe SD-materiaal met een fatsoenlijk signaal er uitziet.
Ook 1080p24 gaan we op ons gemak nog eens bekijken, want ik wist dus niet dat het zo erg kon zijn qua judder. (Als het dat echt was.)

[edit]
De rode (amberen) rand van de 6 serie is inderdaad erg subtiel, maar wel erg mooi aanwezig. In tijden niet zo'n mooi vormgegeven TV gezien. :)

[ Voor 5% gewijzigd door --MeAngry-- op 20-04-2008 16:29 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200529

Ben eigenlijk benieuwd waarom de nieuwe 6 serie (duurste versie) even duur is als de F86 op kieskeurig.nl Je zou verwachten dat de nieuwe serie een stuk duurder zou zijn. Zeker aangezien de duurste van de 6 serie 50.000:1 heeft t.o. de 25:000:1`van de F86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:16

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Op het moment is er nogal een heftige strijd gaande tussen LCD en plasma TV fabrikanten. Nieuwe series worden vaak zelfs goedkoper aangeboden dan het equivalent uit de vorige serie. Kijk maar naar Sony, die biedt de W4000 nu voor een lagere prijs aan dan de W3000, en je krijgt ook nog eens 200 euro cashback of een gratis 20" LCD-TV. :)
Goede periode dus om voor een TV te shoppen. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:44

Bever!

3

Ben het helemaal eens met --Meangry--, heel hakkerig beeld bizar veel ruis en zeer sterke blauwe gloed over het beeld. Aangesloten met hdmi op een samsung blu-ray speler. Na veel spelen met de instellingen amper verbetering.
Ik verkoop liever de m86/f86, als het dan toch een samsung moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Om nog even terug te komen op de nieuwe 7 serie die ik reeds eerder heb aangekondigd in dit topic, er stond zelfs ook bij dat de LCD750 van Samsung een resolutie had van 3840 x 2160

Kan dit wel? Hoe heet dat dan? Dubbel FULL-HD? Er stond bij, voor meer info: www.samsung.nl

maar ook hier natuurlijk nog niks over te vinden. Zelfs op de samsung.com site zie ik er nog niks over. Maar het is vrij moeilijk om samsung te contacten, had er graag wta meer info over.

Iemand bekend met dat er meer tv's komen met resolutie van 3840 x 2160 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Edit:

kon nog wel dit vinden:

We zien nog maar net TV’s met een resolutie van 1080p en toch hebben de mensen van Chi Mei Optoelectronics (CMO) al plannen bekend gemaakt voor een nieuw 47-inch Quad high-definition scherm. Quad HD zal de 1080p (1,920 x 1,080) sets van vandaag de dag overschaduwen met een resolutie 1440p (3,840 x 2,160).

CMO's 47-inch LCD TV word verwacht in het 2e kwartaal van 2007 en zal een 1.500:1 contrast ratio hebben, een dual-link DVI en HDMI 1.3. En niet te vergeten een resolutie van van maar liefst 1440p. Voorlopig houden we het nog maar even op onze 1080p, maar het is wel een schitterend vooruitzicht.

Lol.... waar houd de technologie op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-07 23:37

ABD

Bever! schreef op zondag 20 april 2008 @ 17:53:
Ben het helemaal eens met --Meangry--, heel hakkerig beeld bizar veel ruis en zeer sterke blauwe gloed over het beeld. Aangesloten met hdmi op een samsung blu-ray speler. Na veel spelen met de instellingen amper verbetering.
Ik verkoop liever de m86/f86, als het dan toch een samsung moet zijn.
Is niet mijn indruk, hoewel ik steeds meer van mijn voornemen een 40A552 te kopen aan het afstappen ben. Bij MM Amsterdam Arena zie ik die TVs niet die mankementen vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150297

De gene die een LE40A552 of een LE40A656 hebben besteld bij de Its of BCC of hem al in huis heeft wat heb je er voor betaald precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-05 11:47
@ ABD
wat is de rede om niet meer een 40A552 te kopen?

EDIT
ik denk dat een resolutie van 3840 x 2160 voor consumenten nog geen bestaansrecht heeft.

[ Voor 47% gewijzigd door Nico111 op 20-04-2008 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-07 23:37

ABD

Nico111 schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:31:
@ ABD
wat is de rede om niet meer een 40A552 te kopen?
1. Ik vrees dat voetbal kijken een grote tegenvaller gaat worden.
2. De kleuren zijn een beetje flets op de A552s die ik gezien heb, i.v.t. de A656s en A457s die ernaast hingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153166

trion75 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:48:
Yes, vandaag de LE46A656 besteld voor 1699,00

En hij komt vandaag of morgen al binnen, zodra hij binnen is bellen ze voor een afspraak om hem te bezorgen, dus moet hem uiterlijk begin volgende week wel thuis hebben staan :)

:) :9~
Waarschijnlijk bij Modern daar heb ik hem zelf ook gehaald voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259579

Anoniem: 150297 schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:27:
De gene die een LE40A552 of een LE40A656 hebben besteld bij de Its of BCC of hem al in huis heeft wat heb je er voor betaald precies?
Heb de lE46A556 gekocht voor 1550 bij de Its.
wat mij betreft dus een echte aanrader,
zwart is zwart en het geluid is goed .
Ik heb nog geen echte negatieve dingen kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-07 00:57
ABD schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:58:
[...]

1. Ik vrees dat voetbal kijken een grote tegenvaller gaat worden.
2. De kleuren zijn een beetje flets op de A552s die ik gezien heb, i.v.t. de A656s en A457s die ernaast hingen.
Hoe waren de instellingen en wat heb je daar zelf aan kunnen veranderen?
Ik zeg dit natuurlijk omdat je nooit iets over de beeldkwaliteit van n tv kunt zeggen, als je deze alleen maar hebt zien spelen in de winkel.
Ik verdenk veel winkels ervan, dat ze de goedkopere tv's opzettelijk slechter afstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

Ik vind het wel jammer dat het allemaal zo snel gaat, ik heb vorig jaar een 32" le32n71b tv gekocht, wat toen een van de beste 32" lcd tv's was.

Nu wil ik een fullhd tv erbij kopen om hogere resoluties te behalen met mijn pc en ps3 enz maar dan loop ik tegen 50hz en 100hz aan.

Voor mij zou een le37m87 of le37n87 genoeg zijn echter heb ik liever een 40" uit dezelfde serie.

Zit er veel verschil tussen 50 en 100 hz? als het lichtopbrengst van de nieuwe tv hetzelfde of wat meer is als de le32n71b dan ben ik blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-07 20:26
Heeft iemand ervaring met de Samsung LE40F86BD?
Op internet is er namelijk vrij weinig over te vinden. Wel zag ik in deel 8 van deze reeks iemand die deze TV heeft met erg mooie foto's. Ik zou graag willen weten wat de bevindingen en ervaringen momenteel zijn met deze tv. Ik overweeg namelijk om deze aan te schaffen voor mijn Xbox 360 en digitale TV via @Home. Daarnaast natuurlijk DVD's en Blu-rays :)

Is het volgens jullie wat die Samsung LE40F86BD? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:59

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik heb zelf een 40"F86 gehad, voor 3 dagen. Daarn abracht ik hem terug omdat ik de nieuwe 656 wou hebben in 46" :)

Met de tv was helemaal niks mis, super beeld... beauty.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:01

Kettrick

Rantmeister!

Ik stond ook op het punt om die 46F86 te halen, maar heb toch besloten om even op de 6 serie te wachten, heb hem nog steeds niet :(.. Ik zou dus lekker voor een 6 serie gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Weet een van jullie of de 40F86 en de 6-serie bij de MediaMarkt in Groningen te zien zijn?

Natuurlijk ga ik zelf ook even langs binnenkort, maar misschien weet iemand het toevallig al :)

Wat is dan eigenlijk het voornaamste verschil tussen de F86 en de 6-serie?
Ik zoek namelijk een LCD-TV (Samsung heeft toch me voorkeur :) ) die:
1080P heeft
Picture in Picture
minstens 2x HDMI
minstens 1x component
minstens 2x scart heeft
100Hz zou helemaal perfect zijn, maar misschien is dat wat overbodig voor mijn doel (Xbox 360, Blu-ray en digitale tv van @home)

Prijsklasse tot 1250€ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Misschien kan je wat afdingen omdat het de oude serie, maar vorige week had MM groningen nog helemaal geen nieuwe series staan.. Misschien nog even wachten tot samsung de 4/5/6 serie echt bekend maakt ( met de nieuwe site ) en dan proberen wat van die prijs af te krijgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
RoeLz schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:59:
Misschien kan je wat afdingen omdat het de oude serie, maar vorige week had MM groningen nog helemaal geen nieuwe series staan.. Misschien nog even wachten tot samsung de 4/5/6 serie echt bekend maakt ( met de nieuwe site ) en dan proberen wat van die prijs af te krijgen >:)
Kzal vandaag of anders ergens anders deze week even langsgaan bij de MM.
Wacht ik eerst de nieuwe website wel af :)

Heb je toevallig een richtprijs van de 40'' 6 serie? :)
Heb al een richtprijs gevonden...1699, dat is toch een beetje te hoog voor mij :'(

Heb trouwens al een erg uitbreide review gevonden van de LE40F86BD. Denk dan toch, ondanks dat het een oud model is, dat ik voor deze ga kijken. Zolang de TV goed is heb ik er geen problemen mee. Hopelijk kan ik afdingen tot rond 1149 ofzo. De F86 spreekt mij namelijk erg aan voor die prijs :)

@Hieronder:
Dat lijkt er meer op!
ook nog afhalen in Groningen dus perfect. Ga dan toch maar even daarop wachten :P _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Cubic X op 21-04-2008 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Cubic X schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:16:
[...]

Kzal vandaag of anders ergens anders deze week even langsgaan bij de MM.
Wacht ik eerst de nieuwe website wel af :)

Heb je toevallig een richtprijs van de 40'' 6 serie? :)
Heb al een richtprijs gevonden...1699, dat is toch een beetje te hoog voor mij :'(
Voor die prijs haal je een 46", even beter zoeken dus :D

dit lijkt er meer op :
http://www.voordeelhalen..../samsung_lcd_tv_le40a656/

[ Voor 10% gewijzigd door Kettrick op 21-04-2008 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Cubic gaf aan bij MM in gronigen te zijn geweest, een winkel in groningen is dan geen slechte tip volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Of je hem koopt in een echte winkel of webshop maakt toch niks meer uit.
Je moet hem toch laten bezorgen in verband met grootte van de doos en als er een garantieclaim
is, komt toch een monteur langs.
Het enige pluspunt is dat je bij de meeste nog wat onderhandelen, maar dat is toch wel het enigste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 245238 schreef op zondag 20 april 2008 @ 14:31:
[...]

Kun je hier wat meer over vertellen (bron, voorwaardes en hoeveel waarschijnlijk)? Ik heb afgelopen week de LE40A656 besteld bij It's :/
Bron:

De originele samsung folder die ik deze week van een samsung vertegenwoordiger kreeg.

100 euro op de 40" modellen, 300 euro op de 46" modellen en 500" op de 52" modellen.
Geld trouwens niet voor internet-aankopen staat tussen de voorwaarden.

[edit] en owja, je maakt kans op 1 v/d 100 vespa scooters. :/

[ Voor 6% gewijzigd door Tekielja op 21-04-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

cornfed99111 schreef op maandag 21 april 2008 @ 13:20:
Je moet hem toch laten bezorgen in verband met grootte van de doos en als er een garantieclaim
Het enige pluspunt is dat je bij de meeste nog wat onderhandelen, maar dat is toch wel het enigste.
een "echte winkel" vraagt toch snel 2200 voor de 46A656, webshop 1659, dat verschil lul je niet dicht bij de MM. Daarnaast gooi ik die 46" achter in de auto (beetje duwen, past best :P ) dus dat scheelt behoorlijk.

Daarnaast wordt ik bij de it's helemaal krankjorem van die sales figuren.. |:( , ik gun geen van die rakkers een bonus, opdringerig gedoe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Voor zover ik weet, kan je bij MM niet onderhandelen. Als iemand mij kan corrigeren hierop?
Je moet ook bedenken de moeite die je moet doen. Overal langs de winkels gaan, parkeren en
brandstofkosten. Dat kan na een paar dagen rondkijken wel aantikken.
Persoonlijk bestel ik liever dan op mijn bank met een koppie thee ernaast.

Zit ook te kijken voor een platte TV. Zit nu een beetje te dubben tussen de nieuwe A656 en de
'oude' F86. Qua specs zitten ze dicht bij elkaar, prijs ook trouwens.
Ik wacht alleen nog even af op een aanstaande prijsontwikkeling naar beneden en een
goede review van de A656.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
cornfed99111 schreef op maandag 21 april 2008 @ 13:20:
Het maakt in principe ook niks meer uit. Maar die winkel die mij gegeven werd voor die nieuwe 6-serie ligt slechts 4.7 KM van mijn huis :)
Voor die 1299 neem ik dan wel zo'n 40'' 6-serie mee :P

Moet alleen nog even wachten tot mijn financiën rond zijn, hopelijk blijft die 1299 voor die 6-serie zo :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tekielja schreef op maandag 21 april 2008 @ 13:30:
[...]

Bron:

De originele samsung folder die ik deze week van een samsung vertegenwoordiger kreeg.

100 euro op de 40" modellen, 300 euro op de 46" modellen en 500" op de 52" modellen.
Geld trouwens niet voor internet-aankopen staat tussen de voorwaarden.

[edit] en owja, je maakt kans op 1 v/d 100 vespa scooters. :/
Bedankt. Nou ja, hopelijk is samsung coulant en kan ik het alsnog 100 euro terugvragen :/ (en de kans op een scooter). Btw, ik heb de le40a656 bij It's besteld voor 1400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
cornfed99111 schreef op maandag 21 april 2008 @ 13:54:
Voor zover ik weet, kan je bij MM niet onderhandelen. Als iemand mij kan corrigeren hierop?
Je moet ook bedenken de moeite die je moet doen. Overal langs de winkels gaan, parkeren en
brandstofkosten. Dat kan na een paar dagen rondkijken wel aantikken.
Persoonlijk bestel ik liever dan op mijn bank met een koppie thee ernaast.

Zit ook te kijken voor een platte TV. Zit nu een beetje te dubben tussen de nieuwe A656 en de
'oude' F86. Qua specs zitten ze dicht bij elkaar, prijs ook trouwens.
Ik wacht alleen nog even af op een aanstaande prijsontwikkeling naar beneden en een
goede review van de A656.
Ik twijfelde ook tussen de F86 serie en de nieuwe 6. Heb nu nog steeds niks besteld, zit al weken te tobben. Maar die F86 was ik eerst helemaal weg van. Maargoed de 6 serie is toch weer net ietsje beter (qua specs) of zich dat ook in het beeld/geluid uit dan is mij nog niet bekend, heb nog niet echt een volledige goeie review gezien hiervan.

Maar die nieuwste Philips 9703D blijft ook in me achterhoofd zitten, wel heel ander prijskaartje, maar ben benieuwd hoe die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Hopen dat het daar wat sneller gaat, ik wacht inmiddels een dag of 5 op mijn 46" :(

dat valt opzich best mee, maar als je eenmaal iets in je hoofd hebt lijkt dat een eeuwigheid 7(8)7
koffieboontje schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:49:
[...]
Maar die nieuwste Philips 9703D blijft ook in me achterhoofd zitten, wel heel ander prijskaartje, maar ben benieuwd hoe die is.
Ik kwam in de winkel toch telkens weer bij Samsung terecht, sony en philips vond ik het "net niet". Je betaald toch vooral voor dat ambilgiht verhaal, dat vond ik het verschil niet waard, vooral niet omdat ik het beeld ronduit slechter vond.

[ Voor 57% gewijzigd door Kettrick op 21-04-2008 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26230

Ik lees hier verschillende berichten dat mensen de 46" A656 kopen bij Modern, It's en BCC. Maar bij geen van de winkels zie ik deze op de site. Modern heb ik het nog nagevraagd en de reactie was simpel:
Wij hebben dit model niet in het assortiment en kunne deze daarom niet leveren.
Het gehele assortiment van Modern.nl wordt vermeld op de site.

Wij gaan er van uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Ik hoopte op een reactie dat ze het zouden kunnen bestellen. Ik wil graag bij Modern bestellen vanwege gratis thuis bezorgen en contant betalen bij levering.
It's en BCC heb ik beiden gebelt en ze hebben het niet in hun assortiment. Allemaal enkel het 40" model.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 26230 op 21-04-2008 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-07 21:42
Komt die nieuwe Crystal 6 serie echt alleen met bordeaux rode lijst? Vind het wel mooi (heb ook rood in de woonkamer) maar als ik straks wat anders wil is het wel vrij overheersend vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26230 schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:21:
Ik lees hier verschillende berichten dat mensen de 46" A656 kopen bij Modern, It's en BCC. Maar bij geen van de winkels zie ik deze op de site. Modern heb ik het nog nagevraagd en de reactie was simpel:

[...]

Ik hoopte op een reactie dat ze het zouden kunnen bestellen. Ik wil graag bij Modern bestellen vanwege gratis thuis bezorgen en contant betalen bij levering.
It's en BCC heb ik beiden gebelt en ze hebben het niet in hun assortiment. Allemaal enkel het 40" model.
WOW dat is stom ze hebben vandaag bij mij de LE46 656A geleverd van www.modern.nl en kijk net en hij staat niet meer op de website.

Moet wel zeggen dat het beeld even wennen is moet hem denk ik aardig gaan aanpassen, het lijkt net of alles met een huis tuin en keuken camera is opgenomen ipv echt film beeld.

Iemand die hem al helemaal goed heeft gekregen kwa beeld ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:40
Anoniem: 153166 schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:56:
[...]

WOW dat is stom ze hebben vandaag bij mij de LE46 656A geleverd van www.modern.nl en kijk net en hij staat niet meer op de website.

Moet wel zeggen dat het beeld even wennen is moet hem denk ik aardig gaan aanpassen, het lijkt net of alles met een huis tuin en keuken camera is opgenomen ipv echt film beeld.

Iemand die hem al helemaal goed heeft gekregen kwa beeld ??
Probeer eens de 100Hz functie uit te zetten, die geeft dat effect wat jij beschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238166

bij mm kan je wel onderhandelen .. (cker als je ook nog een blu-ray speler erbij wilt kopen ofzo)

Ik wil ook die 46a656.. Alleen ik heb een knal rode muur op de plek waar de LCD moet komen te staan... Ben bang dat het een beetje vloekt bij elkaar. Iemand enig idee of samsung ook nog met een normaal design komt voor de 656 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Anoniem: 238166 schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:15:
bij mm kan je wel onderhandelen .. (cker als je ook nog een blu-ray speler erbij wilt kopen ofzo)
Neem dan niet een PS3 als BR speler, daar zit geen marge op en kunnen ze niets mee ( aldus MM groningen ). vond het wel geloofwaardig omdat je ze op internet hooguit 10..20 euro goedkoper vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulcl
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-11-2023
Roet schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:16:
[...]

Probeer eens de 100Hz functie uit te zetten, die geeft dat effect wat jij beschrijft.
Koop je dan niet beter een 5 serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roet schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:16:
[...]

Ik heb het gevonden en opgelost.
Ben gelijk maar een beetje met alles aan de haal gegaan en moet zeggen dat het er al aardig goed uit gaat zien zoals ik het wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TsiisSkaaf
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 10:31
Ik ben zonet bij de MM in Leeuwarden geweest voor een nieuwe TV.
Het beste voor mijn budget was volgens de verkoper de Samsung LE32A456 voor € 749,-.
Maar wat ik op internet zie is die prijs aan de hoge kant.
Daarnaast zie ik ook andere nummers terug op internet. Ook kan ik deze serie niet terug vinden op samsung.nl
Wie-o-wie helpt mij door deze bomen een goede tv te vinden?

En wat is bijvoorbeeld het verschil tussen een LE32A456 en LE32A457?

[ Voor 8% gewijzigd door TsiisSkaaf op 21-04-2008 22:01 ]

As it net kin sa os it moat, dan moat it mar sa os it kin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Lees de OP even door, de 4/4/5 serie is nieuw en staat over 3 dagen op samsung.nl, op internet is vaak goedkoper dan de MM, dat geld voor alle merken/series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TsiisSkaaf
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 10:31
RoeLz schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:03:
Lees de OP even door, de 4/4/5 serie is nieuw en staat over 3 dagen op samsung.nl, op internet is vaak goedkoper dan de MM, dat geld voor alle merken/series.
Ah... Tnx... Via Google kom je natuurlijk weer minden in een topic en dan ben ik zo dom om niet de OP te lezen. Ik zal nog even geduld hebben....

As it net kin sa os it moat, dan moat it mar sa os it kin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoeLz schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:21:
[...]

Voor die prijs haal je een 46", even beter zoeken dus :D

dit lijkt er meer op :
http://www.voordeelhalen..../samsung_lcd_tv_le40a656/
Daar haal je me een internetwinkel aan, wat een stel oplichters. Eén bedrijf staat met vier internetwinkels bovenaan in de lijst bij kieskeurig.nl en vergelijk.nl (budgethouse.nl=voordeelhalen.eu=mistersuper.nl=catit.nl zie http://www.qshops.org/index.php/lid/119/budgethouse.nl.html en Qshops is ook een keurmerk van niets).

Als je een dure tv koop, koop het gewoon bij een echte winkel. Daar heb je een pixelgarantie (1 pixel en het wordt dezelfde dag nog omgeruild), je kunt er altijd heen als er iets aan de hand is, defecten worden meteen behandeld en je weet dat ze over een jaar nog bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-07 15:52
Anoniem: 245238 schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:29:
[...]

Daar haal je me een internetwinkel aan, wat een stel oplichters. Eén bedrijf staat met vier internetwinkels bovenaan in de lijst bij kieskeurig.nl en vergelijk.nl (budgethouse.nl=voordeelhalen.eu=mistersuper.nl=catit.nl zie http://www.qshops.org/index.php/lid/119/budgethouse.nl.html en Qshops is ook een keurmerk van niets).

Als je een dure tv koop, koop het gewoon bij een echte winkel. Daar heb je een pixelgarantie (1 pixel en het wordt dezelfde dag nog omgeruild), je kunt er altijd heen als er iets aan de hand is, defecten worden meteen behandeld en je weet dat ze over een jaar nog bestaan.
Dat dacht men van MEGAPOOL ook! Bye bye garantie was het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Anoniem: 245238 schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:29:
[...]

Daar haal je me een internetwinkel aan, wat een stel oplichters. Eén bedrijf staat met vier internetwinkels bovenaan in de lijst bij kieskeurig.nl en vergelijk.nl
KPN ook, dat is gewoon marketing :), shopsurveyis redelijk neutraal, daarnaast is het gewoon pinnen en afhalen, redelijk risicoloos wat mij betreft.
(budgethouse.nl=voordeelhalen.eu=mistersuper.nl=catit.nl zie http://www.qshops.org/index.php/lid/119/budgethouse.nl.html en Qshops is ook een keurmerk van niets).
Keurmerken doen we over het algemeen weinig, ik hecht meer waarde aan het gevoel dat ik heb na een telefoongesprek. er zijn zoveel rotte keurmerken ..
Je kan uiteindelijkaltijd bij samsung terecht voor garantie, voor 500 euro neem ik het risico , maar die keuze is aan jezelf :).

--edit--
Daarnaast zijn de shopsurvey vermeldingen gewoon goed, op twee meldingen van lange leverijden. dat moet je voor lief nemen, het is niet voor niets goedkoop :). Als je dat niet wil moet je idd naar de winkel gaan ( overigens heeft de MM hem ook nog niet op voorraad...)

[ Voor 10% gewijzigd door Kettrick op 21-04-2008 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoeLz schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:44:

Je kan uiteindelijkaltijd bij samsung terecht voor garantie, voor 500 euro neem ik het risico , maar die keuze is aan jezelf :).
Nou ja, ik heb uiteindelijk 100 euro "meer" betaald en dat heb ik ervoor over (zie eerdere post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Anoniem: 153166 schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:03:
[...]

Ik heb het gevonden en opgelost.
Ben gelijk maar een beetje met alles aan de haal gegaan en moet zeggen dat het er al aardig goed uit gaat zien zoals ik het wil hebben.
Deel hier even mede hoe je dat hebt opgelost dan, we zijn erg benieuwd! Had het met die 100HZ functie te maken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Anoniem: 245238 schreef op maandag 21 april 2008 @ 23:13:
[...]

Nou ja, ik heb uiteindelijk 100 euro "meer" betaald en dat heb ik ervoor over (zie eerdere post).
Heb je het dan over de 40" of 46", anders heb je voor 100 euro meer 6" minder, niet mijn keuze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoeLz schreef op maandag 21 april 2008 @ 23:58:
[...]

Heb je het dan over de 40" of 46", anders heb je voor 100 euro meer 6" minder, niet mijn keuze ;)
Waarschijnlijk komen we er niet uit, maar ik heb 100 euro meer betaald voor de 40 inch dan de louche internet"winkel" die jij aanhaalde. Iemand anders op het forum heeft voor 1699 euro de 46 inch bij de Harense Smid (een echte winkel) gekocht. Dus voor 300 euro meer heb ik 6 inch meer, die veel te groot is voor de woonkamer ;).

Mijn advies is koop gewoon bij een fysieke winkel. Als je gewoon aardig bent tegen de verkoper, kun je makkelijk een mooi bedrag regelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 245238 op 22-04-2008 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Wat is er mis met voordeelhalen.eu dan?
Je zit wat mij betreft namelijk redelijk safe. Je bestelt via de site, komt hem afhalen en betaalt contant/pin. Ik vind 1299 voor een nieuwe 40'' 6-serie beter dan 1599+. Voor die 300 euro neem ik die 5-6 dagen levertijd voor lief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Anoniem: 245238 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 01:20:
[...]

Waarschijnlijk komen we er niet uit, maar ik heb 100 euro meer betaald voor de 40 inch dan de louche internet"winkel" die jij aanhaalde. Iemand anders op het forum heeft voor 1699 euro de 46 inch bij de Harense Smid (een echte winkel) gekocht. Dus voor 300 euro meer heb ik 6 inch meer, die veel te groot is voor de woonkamer ;).
Misschien handig om te vermelden waarom je iets tegen die winkel hebt, ik kan op internet nl. weinig slechte verhalen vinden :). Als ik hem voor die prijs in de normale winkel kan halen heeft dat opzich ook mijn voorkeur, maar als ik daarvoor moet bukken voor een of andere sales retard , tnx but no tnx :).
Mijn advies is koop gewoon bij een fysieke winkel. Als je gewoon aardig bent tegen de verkoper, kun je makkelijk een mooi bedrag regelen.
Dat soort geneuzel ben ik niet goed in, en daar heb ik geen zin in. Als ik hem ergens voor een prijs kan krijgen doe ik dat.

maar goed, we gaan er niet uit komen idd :) mocht het lang duren zal ik eens bij de harense smid langs ;)
Cubic X schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 08:54:
Wat is er mis met voordeelhalen.eu dan?
Je zit wat mij betreft namelijk redelijk safe. Je bestelt via de site, komt hem afhalen en betaalt contant/pin. Ik vind 1299 voor een nieuwe 40'' 6-serie beter dan 1599+. Voor die 300 euro neem ik die 5-6 dagen levertijd voor lief :)
<insert with stupid plaatje> ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Kettrick op 22-04-2008 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-06 10:04
--MeAngry-- schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:27:
Tja, ik heb de TV's bij de MM Eindhoven in een stand van Samsung zelf bekeken. De TV's waren ingesteld en aangesloten zoals dat door Samsung verplicht werd. (Volgens een medewerker.)
Als vervolgens 1080p24 materiaal met gigantische judder wordt weergegeven ga ik wel ff twijfelen. Ik wist niet eens dat het zo erg kon zijn. Al het overige materiaal was overigens prima.

Voor hetzelfde geld is het een fout in de firmware, maar zelfs als dat zo is neem ik eieren voor m'n geld. Ik ga niet wachten tot Samsung het op een later moment fixt en er een monteur moet langskomen, of dat ik m'n TV moet inleveren.

Sowieso is er nog geen man overboord, ik heb voor nu een Toshiba 37C3502P (HDready, van iBood) en ga komende week verhuizen. Als we goed en wel gesettled zijn ga ik mijn uiteindelijke keuze maken en gaat de Toshiba naar de slaapkamer.

Mijn keuze wordt hoogstwaarschijnlijk 1 van de volgende TV's:

Toshiba 42Z3030D
Samsung LE40A552
Samsung LE46A552
Samsung LE40A656
Sony 40W4000

En tot ik ze allemaal een keer naar genoegdoening heb gezien maak ik uberhaupt nog geen keus. Ik wil in ieder geval graag de 5 en 6 series Samsungs nog eens langs elkaar zien, en ik sluit er een keer een Wii op aan om te kijken hoe SD-materiaal met een fatsoenlijk signaal er uitziet.
Ook 1080p24 gaan we op ons gemak nog eens bekijken, want ik wist dus niet dat het zo erg kon zijn qua judder. (Als het dat echt was.)

[edit]
De rode (amberen) rand van de 6 serie is inderdaad erg subtiel, maar wel erg mooi aanwezig. In tijden niet zo'n mooi vormgegeven TV gezien. :)
Gisteren in MM eindhoven geweest, maar geen 6 serie te bekennen? Heb je daar de 6 serie gezien?
Verkoopmedewerker gaf aan dat ze de 6 serie donderdag verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiuri
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03:38
Een vraag tussendoor over een wat oudere Samsung serie.

Ik heb een aantal weken geleden een LE32R81B gekocht, maar nu heb ik toch een probleem met de TV.

Als ik mijn TV net aanzet en bijvoorbeeld Xbox 360 ga spelen dan heb ik ghosting! En niet zo'n klein beetje ook, dit trekt langzamerhand weg en na een kwartier spelen is het scherm ghosting vrij. Ik heb dit ook met (analoge) TV. Mijn 360 is HDMI aangesloten.

Is dit een bekend probleem (kon op Google en op GoT er niet veel van vinden) en moet ik ermee leven of is het een reden om Samsung te bellen en een reparatie aan te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247379

RoeLz schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 08:59:

Dat soort geneuzel ben ik niet goed in, en daar heb ik geen zin in. Als ik hem ergens voor een prijs kan krijgen doe ik dat.
Niet goed in? Iedereen is daar goed in, je hoeft er vaak helemaal niks voor te doen namelijk. Je stapt tegen sluitingstijd (niet op koopavond) binnen, en gaat een tijdje naar de tv staan staren die je zoekt. Dan komt er vanzelf een verkoper, en als je vraagt wat 'ie moet kosten is er al 100 euro af. En als je zegt dat je er een nachtje over gaat slapen gaat er meteen weer een bedrag af. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Anoniem: 247379 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:40:
[...]

Niet goed in? Iedereen is daar goed in, je hoeft er vaak helemaal niks voor te doen namelijk. Je stapt tegen sluitingstijd (niet op koopavond) binnen, en gaat een tijdje naar de tv staan staren die je zoekt. Dan komt er vanzelf een verkoper, en als je vraagt wat 'ie moet kosten is er al 100 euro af. En als je zegt dat je er een nachtje over gaat slapen gaat er meteen weer een bedrag af. :P
Ja, maar als je er een behoorlijk stuk af wil halen ( om in de buurt van webwinkels te komen ) moet je hardcode afdingen. Ik moet me dan gaan gedragen op een manier waar ik van walg. Als ik een verkoper was had ik dat soor tfiguren de tent uit gegooid ;). Dan bestel ik hem liever o internet voor die prijs, maar dat is nog steeds persoonlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoeLz schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:00:
[...]

Ja, maar als je er een behoorlijk stuk af wil halen ( om in de buurt van webwinkels te komen ) moet je hardcode afdingen. Ik moet me dan gaan gedragen op een manier waar ik van walg. Als ik een verkoper was had ik dat soor tfiguren de tent uit gegooid ;). Dan bestel ik hem liever o internet voor die prijs, maar dat is nog steeds persoonlijk ;)
Daar heb je weer een punt. :)

Ik persoonlijk walg dan weer van verkoperstypes die mij glimlachend een paarhonderd euro te veel zouden laten betalen, dus ik heb er niet zoveel moeite mee. :P

Binnenkort maar eens voor de 6 serie langs wat winkels gaan met een printje van een webwinkel. Altijd al benieuwd geweest wat ze gaan zeggen als je na een paar minuten een papiertje tevoorschijn haalt en de verkoper vraagt waarom je hem hier zou kopen als je hem voor 500 minder online kan kopen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

:>
Ik persoonlijk walg dan weer van verkoperstypes die mij glimlachend een paarhonderd euro te veel zouden laten betalen, dus ik heb er niet zoveel moeite mee. :P
het is niet "teveel", je betaald voor (irritant!) personeel, service, pand, voorraad, koffie, etc etc,. dat moet ergens vandaan komen, webwinkels besparen hier vaak behoorlijk op.
Altijd al benieuwd geweest wat ze gaan zeggen als je na een paar minuten een papiertje tevoorschijn haalt en de verkoper vraagt waarom je hem hier zou kopen als je hem voor 500 minder online kan kopen. O-)
Dat zou dus ongeveer het punt zijn waarop ik je mij winkel uit zou zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
RoeLz schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:19:
[...]

:>

[...]

het is niet "teveel", je betaald voor (irritant!) personeel, service, pand, voorraad, koffie, etc etc,. dat moet ergens vandaan komen, webwinkels besparen hier vaak behoorlijk op.

[...]

Dat zou dus ongeveer het punt zijn waarop ik je mij winkel uit zou zetten :P
Of zoals ze bij mij deden bij de scheer en foppen voor een iets goedkopere prijs mee geven en dan toch het hdmi kabeltje gratis erbij doen

Verschil was nog steeds 75 euro maar die kleine compensatie deed het voor mij wel om hem daar te kopen inplaats bij redcoon ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LE46A656
Ik heb contact gehad met Harense Smid, de winkel ging zowiezo geen cent onder de 2000 en de online/tel. verkoop geeft hem voor 1850incl verznd. Dat wordt dus toch bij één of ander vage internetshop kopen.. Vind het nog steeds ook vreemd dat Modern het hier wel aan iemand heeft geleverd voor 1700 en tegen mij zeggen dat ze het niet eens in hun assortiment hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoeLz schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:19:
[...]
Dat kan het niet zijn, want als je een beetje gaat praten met die verkopers dan vliegen de honderdjes er vaak vanaf. Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat verkopers 'ik zal even kijken wat ik kan doen' riepen en na wat getik op hun computer ineens 200 minder konden vragen. Blijkbaar hadden ze die tweehonderd euro dus niet nodig voor hun pand, koffie, en personeel, want ze gaan dat ding niet met verlies verkopen, natuurlijk.

Maar zodra huisvader X daar binnenloopt en z'n portemonnee trekt omdat hij denkt dat het bedrag op het prijskaartje ook daadwerkelijk de prijs is die hij moet betalen, staat diezelfde verkoper vrolijk glimlachend te genieten van het feit dat hij huisvader X zonder moeite te doen 200 euro te veel laat betalen.

Tja, dat soort mensen probeer ik graag zo min mogelijk winstmarge te geven. Noem het misplaatst sadisme. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 247379 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:40:
[...]

Dat kan het niet zijn, want als je een beetje gaat praten met die verkopers dan vliegen de honderdjes er vaak vanaf. Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat verkopers 'ik zal even kijken wat ik kan doen' riepen en na wat getik op hun computer ineens 200 minder konden vragen. Blijkbaar hadden ze die tweehonderd euro dus niet nodig voor hun pand, koffie, en personeel, want ze gaan dat ding niet met verlies verkopen, natuurlijk.

Maar zodra huisvader X daar binnenloopt en z'n portemonnee trekt omdat hij denkt dat het bedrag op het prijskaartje ook daadwerkelijk de prijs is die hij moet betalen, staat diezelfde verkoper vrolijk glimlachend te genieten van het feit dat hij huisvader X zonder moeite te doen 200 euro te veel laat betalen.

Tja, dat soort mensen probeer ik graag zo min mogelijk winstmarge te geven. Noem het misplaatst sadisme. :P
Ach ze kunnen bij mij vaak proberen wat ze willen als ik me geholpen voor en er 50 euro afkrijg ben ik al tevreden of ik nou die tv voor 2000 koop of voor 1900 euro zou me echt op dat moment de reed niet roesten....

Maar als ze uit hunzelf dan al na wat praten 100 euro eraf doen een hdmi kabel ofzo erbij doen ben ik tevreden en koop ik hem graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Het leukste is helemaal geen prijskaartje ipv een prijskaartje van 2000€ en vervolgens als jij mij komt vragen wat die kost zeg ik 2200€ en dan ben jij blij als je er 200 van af kan halen omdat je mij niks gunt en ik lach nog steeds >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 26230 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:43:
[...]

Het leukste is helemaal geen prijskaartje ipv een prijskaartje van 2000€ en vervolgens als jij mij komt vragen wat die kost zeg ik 2200€ en dan ben jij blij als je er 200 van af kan halen omdat je mij niks gunt en ik lach nog steeds >:)
Die kent elke verkoper wel ;), ik vind het zelf persoonlijk heerlijk iets te gaan bekijken en prijzen vragen terwijl ik zelf alles voor inkoop kan krijgen + btw maar zonder marges

Dan komenze echt aan van jaaa leuke prijs 1700 euro !!, en dan denk je zelf al voor 1400 heb ik hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

[...]

Het is gewoon een winkel, en die pakt liever 400 euro op een tv dan 200 euro, dat is de normaalste zaak van de wereld. Dat je liever een paar honderd euro in je zak steekt door een weekje te wachten en op internet te bestellen is een keuze.
Daar leven ze van, als ze iedereen maar bakken korting geven op alles kunnen ze wel ophouden. Feit blijft dan een winkel meer overhead kosten heeft en dus meer marge moet pakken. Ik had liever gezien dat ze 2 normale verkopers hadden ipv. de 5 uber-irritante verkopers die nu bij bijv. de its rondlopen, scheelt weer wat in de prijs ;)
Ik heb het er soms voor over, als ik advies nodig heb bijvoorbeeld. ben nog redelijk fotografie noob en ga denk ik gewoon bij een speciaalzaak om een camera te kopen, daar betaal je uiteraard voor een stukje ondersteuning.
Mektheb schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:45:
[...]

Die kent elke verkoper wel ;), ik vind het zelf persoonlijk heerlijk iets te gaan bekijken en prijzen vragen terwijl ik zelf alles voor inkoop kan krijgen + btw maar zonder marges

Dan komenze echt aan van jaaa leuke prijs 1700 euro !!, en dan denk je zelf al voor 1400 heb ik hem :)
WTF doe je dan in een winkel, bespaar iedereen een boel tijd en geld door het meteen zelf te bestellen... :X 7(8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Kettrick op 22-04-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:45:
[...]

Ach joh, ieder heeft zo zn eigen hobby :9

Maar Mektheb, kan ik de 46A656 bij jouw voor 1400 krijgen dan?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 26230 op 22-04-2008 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26230 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:43:
[...]
En jij denkt dat ik niet allang in verschillende winkels heb vergeleken wat een normale prijs is voor die tv? :)

Dat soort dingen fop je een beetje afdinger niet mee hoor. Die weet voor hij de winkel binnenstapt al wat de gangbare prijs is.
RoeLz schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:46:
Het is gewoon een winkel, en die pakt liever 400 euro op een tv dan 200 euro, dat is de normaalste zaak van de wereld.
Dat klopt ook, maar mijn punt is dat het "ze hebben het nodig, want ze moeten ook een pand + personeel betalen" argument niet klopt. Ze hebben een vaste winstmarge waar ze niks vanaf doen, en daar doen ze nog een paarhonderd euro bovenop. Ik zeg nergens dat dat niet normaal is, of niet eerlijk. Ik zeg alleen dat ik er geen morele bezwaren tegen heb om die bal terug te kaatsen door af te dingen.
Daar leven ze van, als ze iedereen maar bakken korting geven op alles kunnen ze wel ophouden.
Nee, als ze iedereen die kortingen geven die ze mij geven nadat ik heb afgedongen, dan zouden ze nog steeds winst maken.
Ik heb het er soms voor over, als ik advies nodig heb bijvoorbeeld. ben nog redelijk fotografie noob en ga denk ik gewoon bij een speciaalzaak om een camera te kopen, daar betaal je uiteraard voor een stukje ondersteuning.
Absoluut. Ik vind het dan ook helemaal niet erg om tweehonderd euro meer te betalen in een echte winkel. Meteen meenemen, een plek hebben om naar terug te gaan, enzovoort zijn wat mij betreft ook wat waard. Maar als ik in een winkel 2400 gevraagd zie worden voor een TV die in iedere webshop 1600 kost, dan ga ik toch echt wel kijken of er niet minstens 500 vanaf kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118518

Ik heb hier in den haag bij de mediamarkt vandaag de 46A656 gezien.
Ziet er mooi uit tot dat je 2 stappen naast het scherm zet.
Dan zie je dat het zwart niet zwart is, maar er een hele paarse gloed over het zwart zit.
Zwart wordt dan paars. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118518 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:00:
Ik heb hier in den haag bij de mediamarkt vandaag de 46A656 gezien.
Ziet er mooi uit tot dat je 2 stappen naast het scherm zet.
Dan zie je dat het zwart niet zwart is, maar er een hele paarse gloed over het zwart zit.
Zwart wordt dan paars. 8)7
Dat is de Touch of Colour technologie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik begin toch aardig te twijfelen over die 6 serie als ik die verhalen hier zo hoor. Is het misschien handiger om voor de F86 serie te gaan? Pak je misschien nog een leuke korting mee omdat het een ouder model is ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 26230 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:50:
[...]

Ach joh, ieder heeft zo zn eigen hobby :9

Maar Mektheb, kan ik de 46A656 bij jouw voor 1400 krijgen dan?
haha dat heb ik niet gezegt he :P, maar kan eventueel wel spieken wat die kost
En als die 2000 overall verkoop is gok ik die inkoop rond de 1500 zou zitten dus dan kom je op 1650 1700 ...

EDIT : moet ik dus nog kijken he ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 22-04-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247379 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:05:
Ik begin toch aardig te twijfelen over die 6 serie als ik die verhalen hier zo hoor. Is het misschien handiger om voor de F86 serie te gaan? Pak je misschien nog een leuke korting mee omdat het een ouder model is ook.
Ga jij je tv van de zijkant zitten bekijken dan? Ik plaats hem zo in de hoek dat je niet eens vanaf de zijkant kan kijken. En de paarse gloed dat hij heeft gezien kan aan zoveel andere oorzaken hebben (apparatuur/instellingen/omgeving). Zowiezo heeft het een glas ervoor, als je echt van de zijkant gaat kijken ga je ook de ondertiteling een beetje dubbel zien vanwege de reflectie.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 26230 op 22-04-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26230 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:14:
Ga jij je tv van de zijkant zitten bekijken dan? Ik plaats hem zo in de hoek dat je niet eens vanaf de zijkant kan kijken. En de paarse gloed dat hij heeft gezien kan aan zoveel andere oorzaken hebben (apparatuur/instellingen/omgeving). Zowiezo heeft het een glas ervoor, als je echt van de zijkant gaat kijken ga je ook de ondertiteling een beetje dubbel zien vanwege de reflectie.
Soms kijk ik wel eens met meer dan twee personen naar de TV, dus dan zien sommige mensen hem 'van de zijkant ja'. Hoe jij hem plaatst is leuk, maar daar heb ik weinig aan. Feit blijft dat ik maar verhalen blijf horen over de matige beeldkwaliteit, terwijl die van de vorige serie juist geprezen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je online besteld mag je binnen 14 dagen altijd nog ruilen :) dus oordeel zelf dan maar. Neem eerst de nieuwe serie en als het je niet aanstaat ruilen voor de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn we er eindelijk uitgekomen dat je beter bij een fysieke winkel kan kopen :D

BTW, ik denk dat het bij de filialen van een groot bedrijf meer om de omzet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210534

Als het goed is krijgen we deze tv's volgende week een aantal van binnen. Heb ze inmiddels al op de beurs mogen bewonderen moet zeggen dat ik erg te spreken ben over het design van het scherm. Vooral dat rode randje geeft net dat beetje extra. Qua beeldprestaties is het verschil niet heel groot vind ik in vergelijk met de huidige series. Ik neem als vergelijk dan eventjes de F86 serie. Qua motionhandling lijken ze er wel wat op vooruit te zijn gegaan.

Qua prijzen kunnen we natuurlijk altijd wel wat leuks doen .. Heb je iig geen gezeur met buitenlandse modellen of eventuele garantie achteraf ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-07 15:52
RoeLz schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:46:
[...]

Ik ga naar de fotospeciaalzaak voor advies en bestel hem als ik m'n keus heb gemaatk online, nog beter haha ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Vandaag weer eens wezen kijken bij de MM in Zwolle. Ze hadden nu wel verschillende modelen van de nieuwe series staan. En gelukkig ook de twee waar ik tussen twijfel namelijk de 37a552 en de 40a552.
Ik kon geen verschil zien dat de 40"een 2 keer hoger contrast heeft. De 37" had ook een mooie zwart. Bij de vorige lijn (m86) was het bij de 37" meer grijs dan zwart en kon je dus duidelijk zien dat de 40m86 een beter contrast had, maar dat kwam mede ook door de clear panel.
Misschien gaat het dan toch een 37a552 voor mij worden.

Ik heb bij mij een internetwinkel in de buurt (20km) die een gewone winkel heeft voor fotografie en tv's verkoopt uit het magazijn. Deze zijn dus niet opgesteld. De prijzen voor lcd's waren bij de m86 een van de scherpste van de pricewatch. Dus ik wacht nog even tot hun de 5 serie ook weer gaan verkopen. Heb je de prijzen van een internet winkel en het gemak van een winkel beter kan haast niet :*)

Ps ik moet terug komen op mijn mening over de rode rand van de 6 serie. Het is heel subtiel gedaan en best wel mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

wimpie007 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:42:
[...]

Ik ga naar de fotospeciaalzaak voor advies en bestel hem als ik m'n keus heb gemaatk online, nog beter haha ;-)
Dat is ronduit asociaal, maar ik ben volgens mij één van de weinige die er zo over denkt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210534 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:35:
Als het goed is krijgen we deze tv's volgende week een aantal van binnen. Heb ze inmiddels al op de beurs mogen bewonderen moet zeggen dat ik erg te spreken ben over het design van het scherm. Vooral dat rode randje geeft net dat beetje extra. Qua beeldprestaties is het verschil niet heel groot vind ik in vergelijk met de huidige series. Ik neem als vergelijk dan eventjes de F86 serie. Qua motionhandling lijken ze er wel wat op vooruit te zijn gegaan.

Qua prijzen kunnen we natuurlijk altijd wel wat leuks doen .. Heb je iig geen gezeur met buitenlandse modellen of eventuele garantie achteraf ..
En wie zijn we? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De winkel waar ik werk .. Maar wil niet te commercieel actief zijn op dit forum .. Het beste kan je even kijken op www.htforum.nl en dan bij Smits onder de sponsorsectie .. daar zie je mijn naam en email ook verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoeLz schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:04:
[...]

Dat is ronduit asociaal, maar ik ben volgens mij één van de weinige die er zo over denkt :{
Nope, je hebt helemaal gelijk. Als je alleen gaat kijken in de winkel vind ik het niet erg. Maar als je een verkoper een uur bezig houdt terwijl je vantevoren al weet dat je ergens anders gaat kopen en hem alleen gebruikt is echt asociaal.
Ik werk zelf in een telecom winkel en ben een keer half uur bezig gehouden met ontzettend veel vragen over het netwerk & toestel en heb alles beantwoord, klant was tevreden, ik denk hij gaat het kopen. Zegt hij opeens 'Dankjewel, ik ga hem kopen maar niet bij jou, verderop is hij 10euro(!) goedkoper.' En hij liep weg. Ik kon hem wel inelkaar slaan. Zo asociaal, als hij het vantevoren had gezegt had ik hem ook wel geholpen met vragen.

blablabla ;) ff kijken..

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 26230 op 22-04-2008 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prijzen voor de nieuwe modellen van Samsung staan nog niet op de site omdat we anders aardig ruzie krijgen met Samsung .. Maar als je een mailtje stuurt kan ik wel een nette prijs maken. Het komt iig in de buurt bij de internetprijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76869

Ik heb net de LE40F86BD samen met de Sony Blu-ray drive BDP-S300 gekocht bij de Expert in het dorp. Kwamen samen uit op een bedrag van 1600 euro (incl. alles) en daarvoor komen ze het ook nog netjes thuis afleveren en aansluiten.

Ik vind het zelf een nette prijs voor een gewone winkel. Nu maar wachten tot zaterdag tot ze het komen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand hoe het met de extra garantie/verzekering zit als een winkel bv niet meer bestaat. Gaat dit toch via het verzekeringsbedrijf of kun je zwaaien naar je extra garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je sluit een contract af met de verzekeringsmaatschappij dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. De winkel is alleen de tussenpersoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07 09:59
trion75 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 15:21:
Ik kom net van de harense smid af en de LE46a656 kan ik daar krijgen voor 1699,-- Had aangegeven dat ik hem al voor 1660,-- op internet had gezien, hij moest toen even overleggen en hij kwam met 1699,-- aan.

En voor iets minder kon ik het oude model nemen.

Ik zou er nog even over nadenken, maar denk dat ik hem in de loop van volgende week dus ga bestellen bij ze :-)
Kan je aub effe aangeven welke Harense Smid dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tinman schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:58:
[...]

Kan je aub effe aangeven welke Harense Smid dit is?
Je kan ook Vincent mailen, zit er niet veel naast met de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem81
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-05 14:33
Zo, ik heb net m'n Samsung LE32M86 geinstalleerd :)
Wat ik wel erg jammer vind is dat ik een optische kabel moet gebruiken om geluid van m'n TV af te spelen op m'n Samsung DVD Home cinema system.. Ik gebruik m'n optische kabel nu namelijk om het geluid van m'n laptop mee af te spelen terwijl ik had gehoopt dat ik m'n TV alleen met HDMI kon aansluiten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Calactus,dat meen je niet van die paarse gloed,pff lekker mee.
En je had hem toch besteld?
Miss zal ik dan voor de F Serie gaan of niet..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvschie
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-12-2024
Paarse gloed? Niet opgevallen... Zou het kunnen zijn dat die glanslaag een wat verkleurde reflectie laat zien? Dat neigt vaak naar paars volgens mij (geen reflecterende TFTs hier, kan niet controleren). Als je van een redelijk grote hoek kijkt zou je dat wel kunnen zien, en vooral op de donkere stukken (op de lichte stukken wordt het gemaskeerd door het achtergrond licht). Denk dat je er helemaal niets van ziet als er niet van alle kanten TL licht op schijnt.

Qua prijs: Heb nog de Mediamarkt geprobeerd over te halen de LE40A656 voor rond de E1340 weg te doen (retail nu E1649) Ze wilden er niet aan, maar ik denk echt maar net niet. Als ik echt had gepushed (en ik had dat gekund) had het denk ik wel gelukt. Ach, ik wacht nog wel heel even dan. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe sluit ik mijn aankomend LEa656 aan op mijn Z-5500 Logitech speakerset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scarewitch
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-07 15:09
nou na maanden lang dit topic gevolgd te hebben over alle info die hier voorbij is gekomen, heb ik
dan toch mezelf ook maar is geregistreerd. Ben blij dat dit topic bestaat.

Waar ik op in wou gaan is die paarse gloed. Ik typ namelijk van mijn soney laptop vandaan die dit echter
ook heeft. Thuis heb ik een acer gamers line edition staan deze heeft dit niet. Als ik ze vergelijk met
elkaar dan komen licht bronnen op de achtergrond (witte muur, zon, tl verlichting) minder door
op mijn sony scherm. Het verzacht als het waren het witte licht zet het om in paars waardoor het dus
minder opvalt op een zwart scherm. Tenminste zo ervaar ik het! Verder was ik van plan de m86/87
te halen toen ik hoorde van de nieuwe versies die op komst waren. Hierbij was ik eerst geintresseerd
ik de 552 nadat ik die in het echt gezien heb was ik toch niet helemaal onder de indruk. Dus wacht ik
nu alsnog op de 656 om te bewonderen. Heb al op meerdere plaatsen rond gekeken maar nog niet
gevonden helaas, maar dat komt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
@ scarewitch
volgens mij heeft bijna elke MM nu wel een 6 serie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scarewitch
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-07 15:09
hmm, zou kunnen ben afgelopen weekend in eindhoven geweest hadden ze hem niet. (alleen in de mm geweest hoor)
die woensdag daarvoor in de Cruquis te omgeving Haarlem, En weekend daarvoor Groningen
Het maakt echter nog niet denderend veel verschil want de leverancier waarbij ik hem wil bestellen
heeft ze nog niet in voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

De kans is ook best groot dat ze maar één of twee binnen krijgen, hoewel ze nog niet officieel gepresenteerd zijn door samsung denk ik dat ze al best gewild zijn. Ik denk dat ze dus best snel weer weg zijn :(

Mijn 46A656 komt volgens de leverancier eind van deze week binnen, ben benieuwd >:). PS3 en PCH staan iig. al klaar met HD content 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik ben momenteel aan het kijken naar een LE32A552. Ik vroeg me af of deze wel LED achtergrond verlichting heeft? :) Nu heb ik nog een LE32R81 (HD ready ;) ), maar wil graag een full HD met led achtergrond verlichting. :)

Ook vraag ik me af of deze nieuwe Samsung serie wel de mogelijkheid heeft de tv echt uit te zetten ipv altijd op stand-by?

[ Voor 22% gewijzigd door Reb87 op 23-04-2008 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Reb87 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:58:
Ik ben momenteel aan het kijken naar een LE32A552. Ik vroeg me af of deze wel LED achtergrond verlichting heeft? :) Nu heb ik nog een LE32R81 (HD ready ;) ), maar wil graag een full HD met led achtergrond verlichting. :)

Ook vraag ik me af of deze nieuwe Samsung serie wel de mogelijkheid heeft de tv echt uit te zetten ipv altijd op stand-by?
Over 21 uur is de nieuwe samsung site live, daar zal het zonder twijfel op staan :). Volgens mij us site hebben alle nieuwe modellen het iig.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic niet bedoeld voor het organiseren van inkoopacties e.d. en ook niet voor vragen en discussies waar de TV het goedkoopst kan worden gekocht.