OKay kleine update.
Dat hele HD gebeuren voegt werkelijk niets toe..
De eerste 10 minuten (als het al zo lang is) denk je wauw wat scherp, daarna zit je in de film en valt het je niet eens meer op. Tenzij het een slechte film is en je misschien uit verveling erop gaat letten, maar ja de film wordt er niet beter van dus is lichtelijk nutteloos.
Ik koop dus net zo lief het dvd'tje als de hd-dvd, tenzij de hd-dvd goedkoper is natuurlijk. Maar 1€ prijsverschil in het voordeel van de dvd is voor mij voldoende om gewoon het dvd'tje te kopen.
Ben blij dat ik er nu achter gekomen ben en niet nadat ik een speler van 400€ gekocht heb.
Van VHS naar dvd was iig die irritante strepen kwijt die toch nog te vaak voorbij kwamen en wat hinderlijke ruis. Dus daar zag ik het nut nog van in. Maar deze upgrade is in mijn ogen en in mijn situatie (hd-e1 + samsung le32r81 op een meter of 3 afstand) compleer nutteloos. En ik denk dat mijn situatie een redelijk gemiddelde situatie is.
Dus om toch een beetje ontopic te blijven tenslotte.

HD-DVD is idd hartstikke dood, maar het ligt wat mij betreft net zo diep begraven als Blu-ray
[
Voor 7% gewijzigd door
Flagg op 24-04-2008 17:11
]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.