Ah, dat heb ik dan gemist
Oh
Dusch gewoon een rename zonder iets of wat informatie, lame. Maar weer eens bewezen dat deze topic useless is
[ Voor 30% gewijzigd door bReChThOu op 31-08-2008 14:56 ]
Niet zomaar een rename, het is aangekondigd, EN kon nog tegengehouden worden.
damn wat een pissige post
, maar dat kansloze geherhaal van iedereen
Dus niet gaan zeiken dat je het er niet mee eens bent, dan had je aan moeten komen zetten met argumenten om het niet te laten veranderen en had GoT nog een kans gehad, nu is het DPC en daar zal je mee moeten leren leven, of je part natuurlijk, wat dan een teken van zwakte is in mijn ogen.Anoniem: 26235 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:55:
Dan bij deze verander ik de naam naar Dutch Power Cows, laten we zeggen na 48 uur vanaf nu, tenzij er nog replies komen van mensen met argumenten die tegen zijn.
damn wat een pissige post

En hoeveel procent is nog actief en heeft in het halve jaar dat we het over een namechange hebben (en daarvoor ook al) de kans gehad om erover te lezen en te praten?Enfer schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 15:10:
Hoeveel procent van het GoT team (ja ik blijf het zo noemen) heeft gestemd voor een naamswijziging?
Wat had je dan gewild, dat Lighteye het hele team op zou bellen om het te vragen, en vervolgens nog 6 maanden zou wachten.Opzich vind ik een namechange niet erg, maar de manier waarop het gegaan is, mjah dat valt me vies tegen
Nee hoor. Dit topic was er om de afweging te maken tussen wel of niet renamen. Die afweging is nu _eindelijk_ gemaakt, en het is uitgekomen op het wél renamen van het team. Wat is daar 'useless' aanbReChThOu schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 14:53:
Maar weer eens bewezen dat deze topic useless is
@Wiethoofd: Herhaling ja

[ Voor 22% gewijzigd door TheZeroorez op 31-08-2008 16:10 ]
Ik maak er geen woorden meer aan vuil, jouw reactie zegt genoeg.
Anoniem: 26235
Omdat het misschien nog steeds niet helemaal duidelijk is voor sommige mensen:
Team(naam) - dat is de naam van een hele team, in ons geval is dat nu Dutch Power Cows (ook te herkennen aan het ID op whatpulse.org nummer 1295).
Subteam(naam) - dit is intern mogelijk gemaakt door de statsbouwer (Erkens). Deze namen zul je niet terug kunnen vinden op whatpulse.org behalve in de namen van individuele personen. En natuurlijk in de dagelijkse statistieken hier op Gathering of Tweakers in het Dutch Power Cows forum.
Waarom een verandering van de teamnaam GoT naar Dutch Power Cows?
Rond april 2008 is er een idee gestart om actie te ondernemen tegen onze rivaal LUElinks vanwege een bericht dat zij postten op ons forum. Dit idee was om te gaan fuseren met het team Fok!. De users van Fok! zouden ons team joinen en ons team zou een rename krijgen naar Dutch Power Cows.
Wat is er ondertussen gebeurd?
Om het hele idee voor te stellen aan de leden van beide teams is er een poll gestart om de meningen te peilen. Klik hier voor de uitslag. Ruim 200 mensen uit het GoT team en amper 40 mensen uit het Fok! team hadden een mening gegeven.
Een ruime meerderheid van GoT was voor het hele idee maar in verhouding tot GoT had Fok! erg weinig mensen die een mening hebben gegeven.
Na overleg met DPC crew, teameigenaren en de statsbouwers is er besloten nog een keer een poll te houden (start 22 april 2008) maar dan speciaal voor de mensen van Fok! Deze is nog steeds hier te vinden.
Na de tweede poll is het idee eigenlijk dood gebloed door geen contact te onderhouden met elkaar. Ik persoonlijk zag daar ook geen heil in aangezien er nog steeds maar weinig meningen kwamen van het Fok! team en er vrij weinig discussie te vinden was op het Fok! forum hierover.
Motiveringen voor de uiteindelijke rename
De geluiden op zowel het GoT als Fok! forum waren gemiddeld genomen positief voor het hele idee. Hoewel naar verhouding het aantal meningen en de aantal actieve gebruikers in het Whatpulse team vrij weinig is was toch een ruime meerderheid voor het idee in de eerste poll vanuit GoT.
De tweede poll van Fok! laat ook weten dat een ruime meerderheid voor het idee is.
Omdat er geen contact meer is vanuit beide teams is besloten de fusie niet meer door te laten gaan maar wel een rename te doen van het Whatpulse team GoT naar Dutch Power Cows.
Dutch Power Cows heeft een goede naam en internationale bekendheid.
Het is al een ruime tijd geleden mogelijk gemaakt door Erkens om subteams onder te brengen in de dagelijkse statistieken. Waar ook enkele bekende DPC teams zich aanmeldden.
Er is ook al een ruime tijd een subteam Fok!. Nu met de teamnaam Dutch Power Cows kunnen zij makkelijker besluiten of ze willen overstappen of niet omdat ze niet meer onder de noemer GoT vallen. Nadeel voor hen is dat er geen samenwerking is en ze afhankelijk zijn van het DPC forum hier op GoT om de dagelijkse statistieken bij te houden.
Na vragen over de status van het hele idee in GoT Whatpulse: Rename en/of Fusie? is iisschots met het infinitief gekomen om de rename mogelijk te maken.
Vervolgens heb ik de knoop maar doorgehakt en een post gemaakt dat men nog 48 uur de tijd had om te reageren voor argumenten tegen de rename. Argumenten als dat Whatpulse geen Distributed Computing is heb ik niet meegenomen omdat die discussie al gevoerd is. Voor de rest zag ik weinig argumenten die echt tegen waren en het hele verhaal van boven meegenomen besloten tot een dergelijke snelle actie over te gaan om het boek eindelijk eens te sluiten.
Ik bied mijn excuses aan bij wie het niet helemaal duidelijk is geweest. Ik had meer tijd moeten geven om een discussie te voeren na het bericht van iisschots en de situatie duidelijker moeten uitleggen. Speelt ook mee dat ik het wel duidelijk in mijn hoofd had zitten en dacht dat het e.e.a. al duidelijk was maar nu ik het e.e.a. zo eens terugzoek kan ik sommige dingen niet vinden. Als in mijn mening/motivering die ik wel kenbaar heb gemaakt via IRC/DM maar niet publiekelijk op het forum.
Hoe nu verder?
Het team heet nu dus Dutch Power Cows.
Misschien dat er mensen zijn die zich totaal niet verwant voelen met deze naam of zelfs vinden dat Whatpulse geen plek heeft om de naam Dutch Power Cows te dragen.
Met het oog op het niet verwant voelen kunnen deze mensen misschien nog een plaatsje vinden in de subteams. Hier een uitleg hoe je een subteam kunt joinen. Waaronder ook het subteam GoT.
Wat betreft dat Whatpulse de naam DPC niet zou mogen dragen zou ik willen zeggen dat het jammer is dat er zo over gedacht wordt. Voor het Whatpulse team is het een eer deze naam te mogen dragen en zo hopelijk meer leden aan te trekken die willen bijdragen om het team naar de #1 plek te brengen. Omgekeerd wekt het misschien interesse bij mensen om meer uit te zoeken wat DPC nu eigenlijk is en wat ze precies doen en mogelijk leden brengt naar andere projecten.
Het is inderdaad geen Distributed Computing maar het is wel een teamverband die samenwerkt om een #1 plek te bemachtigen en de wereld verbaast laat toezien hoe we het voorelkaar krijgen. Voor mij persoonlijk is dat waar DPC zijn goede naam en kracht vandaan haalt.
Team(naam) - dat is de naam van een hele team, in ons geval is dat nu Dutch Power Cows (ook te herkennen aan het ID op whatpulse.org nummer 1295).
Subteam(naam) - dit is intern mogelijk gemaakt door de statsbouwer (Erkens). Deze namen zul je niet terug kunnen vinden op whatpulse.org behalve in de namen van individuele personen. En natuurlijk in de dagelijkse statistieken hier op Gathering of Tweakers in het Dutch Power Cows forum.
Waarom een verandering van de teamnaam GoT naar Dutch Power Cows?
Rond april 2008 is er een idee gestart om actie te ondernemen tegen onze rivaal LUElinks vanwege een bericht dat zij postten op ons forum. Dit idee was om te gaan fuseren met het team Fok!. De users van Fok! zouden ons team joinen en ons team zou een rename krijgen naar Dutch Power Cows.
Wat is er ondertussen gebeurd?
Om het hele idee voor te stellen aan de leden van beide teams is er een poll gestart om de meningen te peilen. Klik hier voor de uitslag. Ruim 200 mensen uit het GoT team en amper 40 mensen uit het Fok! team hadden een mening gegeven.
Een ruime meerderheid van GoT was voor het hele idee maar in verhouding tot GoT had Fok! erg weinig mensen die een mening hebben gegeven.
Na overleg met DPC crew, teameigenaren en de statsbouwers is er besloten nog een keer een poll te houden (start 22 april 2008) maar dan speciaal voor de mensen van Fok! Deze is nog steeds hier te vinden.
Na de tweede poll is het idee eigenlijk dood gebloed door geen contact te onderhouden met elkaar. Ik persoonlijk zag daar ook geen heil in aangezien er nog steeds maar weinig meningen kwamen van het Fok! team en er vrij weinig discussie te vinden was op het Fok! forum hierover.
Motiveringen voor de uiteindelijke rename
De geluiden op zowel het GoT als Fok! forum waren gemiddeld genomen positief voor het hele idee. Hoewel naar verhouding het aantal meningen en de aantal actieve gebruikers in het Whatpulse team vrij weinig is was toch een ruime meerderheid voor het idee in de eerste poll vanuit GoT.
De tweede poll van Fok! laat ook weten dat een ruime meerderheid voor het idee is.
Omdat er geen contact meer is vanuit beide teams is besloten de fusie niet meer door te laten gaan maar wel een rename te doen van het Whatpulse team GoT naar Dutch Power Cows.
Dutch Power Cows heeft een goede naam en internationale bekendheid.
Het is al een ruime tijd geleden mogelijk gemaakt door Erkens om subteams onder te brengen in de dagelijkse statistieken. Waar ook enkele bekende DPC teams zich aanmeldden.
Er is ook al een ruime tijd een subteam Fok!. Nu met de teamnaam Dutch Power Cows kunnen zij makkelijker besluiten of ze willen overstappen of niet omdat ze niet meer onder de noemer GoT vallen. Nadeel voor hen is dat er geen samenwerking is en ze afhankelijk zijn van het DPC forum hier op GoT om de dagelijkse statistieken bij te houden.
Na vragen over de status van het hele idee in GoT Whatpulse: Rename en/of Fusie? is iisschots met het infinitief gekomen om de rename mogelijk te maken.
Vervolgens heb ik de knoop maar doorgehakt en een post gemaakt dat men nog 48 uur de tijd had om te reageren voor argumenten tegen de rename. Argumenten als dat Whatpulse geen Distributed Computing is heb ik niet meegenomen omdat die discussie al gevoerd is. Voor de rest zag ik weinig argumenten die echt tegen waren en het hele verhaal van boven meegenomen besloten tot een dergelijke snelle actie over te gaan om het boek eindelijk eens te sluiten.
Ik bied mijn excuses aan bij wie het niet helemaal duidelijk is geweest. Ik had meer tijd moeten geven om een discussie te voeren na het bericht van iisschots en de situatie duidelijker moeten uitleggen. Speelt ook mee dat ik het wel duidelijk in mijn hoofd had zitten en dacht dat het e.e.a. al duidelijk was maar nu ik het e.e.a. zo eens terugzoek kan ik sommige dingen niet vinden. Als in mijn mening/motivering die ik wel kenbaar heb gemaakt via IRC/DM maar niet publiekelijk op het forum.
Hoe nu verder?
Het team heet nu dus Dutch Power Cows.
Misschien dat er mensen zijn die zich totaal niet verwant voelen met deze naam of zelfs vinden dat Whatpulse geen plek heeft om de naam Dutch Power Cows te dragen.
Met het oog op het niet verwant voelen kunnen deze mensen misschien nog een plaatsje vinden in de subteams. Hier een uitleg hoe je een subteam kunt joinen. Waaronder ook het subteam GoT.
Wat betreft dat Whatpulse de naam DPC niet zou mogen dragen zou ik willen zeggen dat het jammer is dat er zo over gedacht wordt. Voor het Whatpulse team is het een eer deze naam te mogen dragen en zo hopelijk meer leden aan te trekken die willen bijdragen om het team naar de #1 plek te brengen. Omgekeerd wekt het misschien interesse bij mensen om meer uit te zoeken wat DPC nu eigenlijk is en wat ze precies doen en mogelijk leden brengt naar andere projecten.
Het is inderdaad geen Distributed Computing maar het is wel een teamverband die samenwerkt om een #1 plek te bemachtigen en de wereld verbaast laat toezien hoe we het voorelkaar krijgen. Voor mij persoonlijk is dat waar DPC zijn goede naam en kracht vandaan haalt.
Nette post Lighteye. Ook al is Whatpulse een "buitenbeentje" met het DC-gebeuren, er zijn ook raakvlakken. Het is jammer dat er mens(en) weggaan om een naam want hopelijk blijft de sfeer hetzelfde, samen werken naar de #1 van de wereld, cheatvrij!
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Verder zou DPC op de FP wel iets meer aandacht mogen krijgen. Eventueel nu ook met de rename dat dat ook bekend is/wordt. Verder mis ik software updates van DC-cliënts, en elk berichtje op de FP trekt toch weer extra mensen aan. Iedere
Dat er raakvlakken zijn blijkt wel uit de het aantal teams van DPC dat een subteam gecreëerd heeft bij WP! We hebben heel wat subteams nu, welke voor een groot deel ook van DPC afkomstig zijn.
whatever..
Die tijd is geweest dat DPC erg veel aandacht op de frontpage kreeg, maar als er nieuws is over Distributed Computing, dan wordt wel steevast een link gelegd naar DPC. Ook krijgt de jaarlijkse Stampede vaak een .plan.Wiethoofd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:20:
Verder zou DPC op de FP wel iets meer aandacht mogen krijgen. Eventueel nu ook met de rename dat dat ook bekend is/wordt. Verder mis ik software updates van DC-cliënts, en elk berichtje op de FP trekt toch weer extra mensen aan. Iedereis er 1.
Wel een goed idee om updates van DC-clients een plekje te geven in de Meuktracker
Lighteye, heldere uitleg
Nette post Lighteye!
* Nakebod is tevreden over de nieuwe naam, iig, heb er geen problemen mee.
Ben dan ook nog niet zo lang aan het pulsen, maar kom geregeld in /5 (Ondanks ik geen ander DPC project meer doe eigenlijk..) en zag regelmatig het topic over de fusie en/of rename langskomen.
Dan kan je mij niet wijsmaken dat er niet genoeg tijd was om kenbaar te maken dat je tegen een rename bent. Dan had je dat de afgelopen 4 maanden mogen doen imho.
Nu was er een deadline gesteld, een strakke, maar wel eens een definitieve. Anders ben je over een jaar nog bezig.
* Nakebod is tevreden over de nieuwe naam, iig, heb er geen problemen mee.
Ben dan ook nog niet zo lang aan het pulsen, maar kom geregeld in /5 (Ondanks ik geen ander DPC project meer doe eigenlijk..) en zag regelmatig het topic over de fusie en/of rename langskomen.
Dan kan je mij niet wijsmaken dat er niet genoeg tijd was om kenbaar te maken dat je tegen een rename bent. Dan had je dat de afgelopen 4 maanden mogen doen imho.
Nu was er een deadline gesteld, een strakke, maar wel eens een definitieve. Anders ben je over een jaar nog bezig.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
jammer, maar helaasMegaflix schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:54:
Die tijd is geweest dat DPC erg veel aandacht op de frontpage kreeg, maar als er nieuws is over Distributed Computing, dan wordt wel steevast een link gelegd naar DPC.
wist ik, maar ik weet niet of er binnenkort 1 aankomt.Ook krijgt de jaarlijkse Stampede vaak een .plan.
Bijna twee weken geleden een nieuwe Folding@Home cliënt gesubmit, niets verschenen.Wel een goed idee om updates van DC-clients een plekje te geven in de Meuktracker
Laatste tijd weinig nuttige driverupdates (die wel gesubmit worden) die online komen.
Verder zal ik zo even pulsen en rebooten
De nieuwe distributed.net-clients en die van D2ol 3.0 en andere projecten staan wel gewoon in de meuktracker, misschien hebben ze er overheen gekeken?
Tja, er bestaat bij Whatpulse ook een mogelijkheid om berichten te sturen naar de gebruikers, jammer dat er geen mogelijkheid voor is gemaakt voor zo'n grote verandering als deze. Immers, niet iedereen volgt de draadjes op GoT dagelijks, en ik wordt er nu dus mee geconfronteerd.
Ik kan me nog herinneren over de discussie dat Whatpulse helemaal niet onder DPC zou mogen horen, en nu een verandering van naam naar DPC? Helaas, dat gaat er bij mij niet in. Niet op dit moment iig.
Oftewel, ik wens jullie veel succes, maar dan wel zonder mij.
Ik kan me nog herinneren over de discussie dat Whatpulse helemaal niet onder DPC zou mogen horen, en nu een verandering van naam naar DPC? Helaas, dat gaat er bij mij niet in. Niet op dit moment iig.
Oftewel, ik wens jullie veel succes, maar dan wel zonder mij.
[ Voor 10% gewijzigd door Brobbel op 09-09-2008 20:42 ]
Ga je zeker missen, 41miljoen toetsjes is niet niks.
Denk er nog eens goed over na
En zo niet dan ook jij nog veel succes.
Denk er nog eens goed over na
Alsof iemand ooit die berichten op de WP-site leest. Nee sorry hoor, maar dat is onzin.
Er worden/werden wel vaker berichten naar heel het team gestuurd via de wp-site, maar niemand reageerde daarop.
Er worden/werden wel vaker berichten naar heel het team gestuurd via de wp-site, maar niemand reageerde daarop.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Anoniem: 229405
zoveel ophef over een naamsverandering...
het gaat er toch gewoon om dat we met zn allen proberen om op nummer 1 te komen?
als je weg gaat uit het team. waar spaar je dan nog voor? je komt in je eentje toch nooit hoog te staan...
het gaat er toch gewoon om dat we met zn allen proberen om op nummer 1 te komen?

als je weg gaat uit het team. waar spaar je dan nog voor? je komt in je eentje toch nooit hoog te staan...
Anoniem: 273050
ja helaas.. en waarom ga je in hemelsnaam weg vanwege een naamsverandering.. of ligt dat aan mij?
Omdat je je al die tijd niet verbonden hebt gevoeld met het team, maar met de naam?
In mijn ogen is het team het zelfde, en voor zover ik weet het doel alleen maar versterkt.
Het doel van DPC lijkt mij bij elk project op #1 te komen! Ach zelfs 41 meloen halen we in +- 5 dagen terug. Verder een mooie output vandaag en we hebben de schade al beperkt.
In mijn ogen is het team het zelfde, en voor zover ik weet het doel alleen maar versterkt.
Het doel van DPC lijkt mij bij elk project op #1 te komen! Ach zelfs 41 meloen halen we in +- 5 dagen terug. Verder een mooie output vandaag en we hebben de schade al beperkt.
Anoniem: 218701
Ik snap die toestanden ook niet zo goed waar het gaat over een naamsverandering. Je bent toch lid geworden van een team? Niet van een naam toch?
Zou wat zijn, als mijn werkgever zijn naam veranderd dan ga ik maar ergens anders werken want de naam staat me niet aan? Dan had ik al heel wat vaker van baan moeten wisselen.
Zou wat zijn, als mijn werkgever zijn naam veranderd dan ga ik maar ergens anders werken want de naam staat me niet aan? Dan had ik al heel wat vaker van baan moeten wisselen.
Het Team GoT --> DPC is dan wel een verandering, maar GoT als Subteam bestaat ook nog steeds hoor 
offtopic:
Als je internet provider zijn naam veranderd!! --> toch ook geen reden om te vertrekken!! Lijkt mij
Als je internet provider zijn naam veranderd!! --> toch ook geen reden om te vertrekken!! Lijkt mij
I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
Beetje appels met peren vergelijken natuurlijk...
Hoi!
Ik kan die 'ophef' opzich wel begrijpen, vooral als je de discussie erbij haalt van een hele tijd geleden dat we niet welkom waren bij DPC omdat het een nutteloos project zou zijn.
Maar tijden en meningen veranderen en dan zijn er ineens wel dingen mogelijk... Ik zelf vind dat je daar positief tegenaan moet kijken, maar er zijn dus ook mensen die dat niet pikken
Maar tijden en meningen veranderen en dan zijn er ineens wel dingen mogelijk... Ik zelf vind dat je daar positief tegenaan moet kijken, maar er zijn dus ook mensen die dat niet pikken
wat zwak. Ook je argument klopt niet. Je kan je die discussie wel herinneren, maar blijkbaar snap je niet dat die discussie dus is doorgevoerd en dat er dus is uitgekomen dat we wel onder de naam DPC mogen opereren.
Het feit dat je daarom vertrekt is dan ook onverminderd zwak te noemen in mijn ogen. Maar het ga je goed. Met ons komt het toch wel weer goed. Dat missen duurt hoogstens maar 1 dag tot de volgende stats :W
Anoniem: 84746
Join ons gewoon in subteam GoT
edit: je bent dan zelfs de nr1 in subteam GoT
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 84746 op 10-09-2008 10:34 ]
Niet om het te verdedigen verder, maar als hij niet weet dat een discussie is doorgevoerd en daar ook niet van op de hoogte wordt gesteld, dan kan het natuurlijk wel rauw op je dak vallen.psychonikeo schreef op woensdag 10 september 2008 @ 09:16:
[...]
wat zwak. Ook je argument klopt niet. Je kan je die discussie wel herinneren, maar blijkbaar snap je niet dat die discussie dus is doorgevoerd en dat er dus is uitgekomen dat we wel onder de naam DPC mogen opereren.
Het feit dat je daarom vertrekt is dan ook onverminderd zwak te noemen in mijn ogen. Maar het ga je goed. Met ons komt het toch wel weer goed. Dat missen duurt hoogstens maar 1 dag tot de volgende stats :W
Doe dat dan op 11 oktober... is het effect nog ietsje groterAnoniem: 84746 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 09:50:
[...]Join ons gewoon in subteam GoT. [GoT]Brobbel
. Breng je GoT meteen weer op de eerste plaats!
* TheKeeper typt te weinig, maar hoopt dan toch nog een steentje bij te kunnen dragen aan een mooi verjaardagsfeestje
Als je vanwege een naamswijziging het team verlaat, dan is dat omdat je je betrokken voelde bij die oude naam. Als je je echt betrokken voelde met het team dan had je de topics ook wel min of meer gevolgd en was je die discussie ook wel tegern gekomen.
Maargoed, genoeg daarover. Het is zijn beslissing en anders dan dat het jammer is van die 41 miljoen moeten we er gewoon voor zorgen dat we 11 oktober miljoenen extra keys erbij hebben
Maargoed, genoeg daarover. Het is zijn beslissing en anders dan dat het jammer is van die 41 miljoen moeten we er gewoon voor zorgen dat we 11 oktober miljoenen extra keys erbij hebben
Dus als morgen de teamnaam verandert naar Bende Homo Fags, dan blijf jij ook ?Anoniem: 218701 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 09:06:
Ik snap die toestanden ook niet zo goed waar het gaat over een naamsverandering. Je bent toch lid geworden van een team? Niet van een naam toch?

Beetje rare reactie. Over die naamsverandering was uitgebreid gediscussieerd en dat topic liep al maanden, maar over jouw suggestie, als de insteek van het team niet veranderd en het een verbetering is waarbij het grootste deel het ermee eens is. Dan denk ik wel dat ik zou blijven jabReChThOu schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:29:
Dus als morgen de teamnaam verandert naar Bende Homo Fags, dan blijf jij ook ?
Wel even serieus blijven hé!!bReChThOu schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:29:
[...]
I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
Er zit toch wel een verschilletje tussen Bende Homo Fags en Dutch Power Cows
We zitten al maanden in het DPC forum, dus wat is er mis met een naamsverandering?
Beetje lame-ass (pun intended) reactie als je het mij vraagt, maar inderdaad..want de groep waar ik al bij zat is toch niet veranderd of wel soms?bReChThOu schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:29:
[...]
Mee eens, het maakt me echt geen zak uit hoe het team heetAnoniem: 218701 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:37:
Beetje lame-ass (pun intended) reactie als je het mij vraagt, maar inderdaad..want de groep waar ik al bij zat is toch niet veranderd of wel soms?
Ik ga ook maar sparen voor de 11e. Of meer, ik was al aan het sparen.
Heel simpel: je krijgt per email een melding dat er op WP een berichtje staat. LightEye heeft dat -na mijn berichtje- gedaan, en ik heb hem daarop dan ook onmiddellijk weer geantwoord.krvabo schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:22:
Alsof iemand ooit die berichten op de WP-site leest. Nee sorry hoor, maar dat is onzin.
Berichten waar reactie op nodig is, reageer ik op.
Overigens, jouw betiteling van onzin vind ik bijzonder denigrerend en niet op zijn plaats.
Bijna niemand heeft die functie aangezet dat er een mailtje wordt gestuurdBrobbel schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:33:
Heel simpel: je krijgt per email een melding dat er op WP een berichtje staat. LightEye heeft dat -na mijn berichtje- gedaan, en ik heb hem daarop dan ook onmiddellijk weer geantwoord.
En je kan die mailmelding dat er een PM is aangekomen ook gewoon uitzetten.
Overigens heb ik hem aanstaan en heb in die jaren dat ik aan WP doe geen berichtjes ontvangen, je zou haast zeggen dat het niet 100% werkt als jij wel een algemene PM hebt gehad.
Verder snap ik niet waar het denigrerende op slaat, als je dat al denigrerend vind hoe zwaar heb je het dan in IRL wel niet? Maar het staat je vrij om het team te verlaten zoals je al gedaan hebt.
Overigens heb ik hem aanstaan en heb in die jaren dat ik aan WP doe geen berichtjes ontvangen, je zou haast zeggen dat het niet 100% werkt als jij wel een algemene PM hebt gehad.
Verder snap ik niet waar het denigrerende op slaat, als je dat al denigrerend vind hoe zwaar heb je het dan in IRL wel niet? Maar het staat je vrij om het team te verlaten zoals je al gedaan hebt.

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Anoniem: 26235
Nee ik had speciaal naar Brobbel een PM gestuurd om te testen hoe snel hij erop zou reageren. Maar dan viel dus 100% mee (binnen een dag) 
Het probleem met die PM op whatpulse.org is dat het sturen van een herinnering mailtje standaard uit staat. Heb zelfs een keer een PM terug gehad dat iemand pas na een paar maanden erachter kwam dat ie een PM had ontvangen
Maar goed ik zal in de toekomst een PM sturen via whatpulse.org over de belangrijke gebeurtenissen die spelen in ons team.
Het probleem met die PM op whatpulse.org is dat het sturen van een herinnering mailtje standaard uit staat. Heb zelfs een keer een PM terug gehad dat iemand pas na een paar maanden erachter kwam dat ie een PM had ontvangen
Maar goed ik zal in de toekomst een PM sturen via whatpulse.org over de belangrijke gebeurtenissen die spelen in ons team.
Wat ik met denigrerend bedoel is dat gezegd wordt dat een motivatie van een ander onzin is. Je mag het onzin vinden, maar op deze manier wordt dat gezegd vanuit een "superieure" houding.Xaverius schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:43:
En je kan die mailmelding dat er een PM is aangekomen ook gewoon uitzetten.![]()
Van mening verschillen mag, en geeft helemaal niets. De reactie van LightEye die ik vandaag ontving, nuanceert mijn mening, echter de reactie hier en ook diverse reacties in de andere draad (waar ik apart op zal reageren) geven mij juist weer een negatiever beeld.
* bReChThOu kruipt wat dichter bij ErkensErkens schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:32:
[...]
Beetje rare reactie. Over die naamsverandering was uitgebreid gediscussieerd en dat topic liep al maanden, maar over jouw suggestie, als de insteek van het team niet veranderd en het een verbetering is waarbij het grootste deel het ermee eens is. Dan denk ik wel dat ik zou blijven ja
Bovendien kan een debat uitlokken nooit kwaad, extra keys etc etc

[ Voor 7% gewijzigd door bReChThOu op 10-09-2008 12:45 . Reden: divided by zero :'( ]
Als ik zo je eerste post lees dan vind je de vorm van communicatie niet optimaal en dat je dat jammer vindt.
Toch heeft het draadje best lang op dit forum gehangen en op dit forum komt toch vrijwel alle info op te staan, je hebt niet een teamgedeelte op de WP-site. Ik kan me geen enkel DPC-project herinneren waar ik een keer een PM via de projectsite heb gekregen, alle communicatie gaat normaal via /5. Dat er op een gegeven moment een knoop is doorgehakt en dat dat jouw keuze niet is, dat kan gebeuren.
Er waren inderdaad een aantal personen die er op tegen waren dat het WP-draadje in DPC geparkeerd werd, dat herinner je goed. Maar als je even in de subteamstats kijkt zie je ook een aantal subteams staan die ook gewoon mee whatpulsen.
Dat je er voor gekozen hebt om het team verlaten staat je helemaal vrij, veel plezier verder nog met WP.
Toch heeft het draadje best lang op dit forum gehangen en op dit forum komt toch vrijwel alle info op te staan, je hebt niet een teamgedeelte op de WP-site. Ik kan me geen enkel DPC-project herinneren waar ik een keer een PM via de projectsite heb gekregen, alle communicatie gaat normaal via /5. Dat er op een gegeven moment een knoop is doorgehakt en dat dat jouw keuze niet is, dat kan gebeuren.
Er waren inderdaad een aantal personen die er op tegen waren dat het WP-draadje in DPC geparkeerd werd, dat herinner je goed. Maar als je even in de subteamstats kijkt zie je ook een aantal subteams staan die ook gewoon mee whatpulsen.
Dat je er voor gekozen hebt om het team verlaten staat je helemaal vrij, veel plezier verder nog met WP.
Stop de verwelking!
Een verschil is er nog wel met de diverse DPC projecten en WP, WP heeft die ingebouwde functie om een mailtje te sturen, die ken ik niet bij de andere projecten.Xaverius schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:17:
Als ik zo je eerste post lees dan vind je de vorm van communicatie niet optimaal en dat je dat jammer vindt.
Los daarvan ben ik nu aan het evalueren hoe nu verder. Ik ben niet meteen naar een ander team gegaan, maar wil eerst overwegen wat ik hier verder mee wil doen.
[ Voor 192% gewijzigd door Brobbel op 10-09-2008 13:26 ]
Hallo allemaal,
Gezien de soms heftige reacties, wil ik toch graag even reageren.
De laatste reactie was in 2005, dus die discussie is niet doorgevoerd, maar blijkbaar opnieuw aangezwengeld. Op zich niet verkeerd, maar bij mij inderdaad onbekend, dus mijn eerste reactie is gebaseerd op de mij bekende feiten. Dat ik niet dagelijks alle discussies volg, heeft daar ook mee te maken: daardoor vallen nieuwe topics niet altijd even snel op.
Dat jij dat als zwak betiteld is voor eigen rekening. Mensen die ergens anders tegenaan kijken dan jij doet afdoen als zwak, vind ik bijzonder zwak. Mensen hebben nog steeds recht op een eigen mening, of je die nu onderschrijft of niet.
Gezien de soms heftige reacties, wil ik toch graag even reageren.
Klopt, het team is hetzelfde. Het feit dat de naam veranderd is, is op zich niet het grootste probleem, meer het feit dat deze verandert is in DPC, terwijl er destijds vanuit DPC enorm werd neergekeken op WP. En dan druk ik me bijzonder zwak uit. De verbondenheid van sommige DPC-ers met GoT was zelfs ver te zoeken.cctl01 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 08:20:
Omdat je je al die tijd niet verbonden hebt gevoeld met het team, maar met de naam?
Inderdaad; hoe je er tegenaan zal voor iedereen verschillen, maar mij kwam dit een beetje rauw op mijn dak (zie ook hieronder)ronaldlokers schreef op woensdag 10 september 2008 @ 09:11:
Ik kan die 'ophef' opzich wel begrijpen, vooral als je de discussie erbij haalt van een hele tijd geleden dat we niet welkom waren bij DPC omdat het een nutteloos project zou zijn.
De discussie kun je nog nalezen op Waarom is het WhatPulse topic buiten open zicht gemoved?psychonikeo schreef op woensdag 10 september 2008 @ 09:16:
De laatste reactie was in 2005, dus die discussie is niet doorgevoerd, maar blijkbaar opnieuw aangezwengeld. Op zich niet verkeerd, maar bij mij inderdaad onbekend, dus mijn eerste reactie is gebaseerd op de mij bekende feiten. Dat ik niet dagelijks alle discussies volg, heeft daar ook mee te maken: daardoor vallen nieuwe topics niet altijd even snel op.
Dat jij dat als zwak betiteld is voor eigen rekening. Mensen die ergens anders tegenaan kijken dan jij doet afdoen als zwak, vind ik bijzonder zwak. Mensen hebben nog steeds recht op een eigen mening, of je die nu onderschrijft of niet.
Inderdaad.Anoniem: 218701 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 09:56:
[...]
Niet om het te verdedigen verder, maar als hij niet weet dat een discussie is doorgevoerd en daar ook niet van op de hoogte wordt gesteld, dan kan het natuurlijk wel rauw op je dak vallen.
Het gaat, zoals ik al schreef, niet alleen om de naamsverandering op zich, maar wel die naar DPC. Zie hierboven.Anoniem: 218701 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 09:06:
Tja, je kunt altijd iets missen, nietwaar?Erkens schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:00:
Als je vanwege een naamswijziging het team verlaat, dan is dat omdat je je betrokken voelde bij die oude naam. Als je je echt betrokken voelde met het team dan had je de topics ook wel min of meer gevolgd en was je die discussie ook wel tegern gekomen.
Erkens schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 10:02:
Hmm, wie heeft die naamsverandering er doorgedrukt dan?
Wachtwoord was er al heel lang af
Natuurlijk, maar dan moet je achteraf niet gaan "zeuren" vind ik. Zeker niet aangezien dit topic al heel lang open was en aangezien DPC zelf al had aangegeven dat het geen probleem was, lag er niks meer in de weg om de naamsverandering ook door te voeren. De daadwerkelijke melding heb ik gemist, maar ik wist wel dat het er een keertje aan zat te komen
Verder vraag ik me af wat je nu probeerd te bereiken? Ik bedoel, je bent weggegaan uit het team, en nu?
Erkens schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:25:
[...]
Natuurlijk, maar dan moet je achteraf niet gaan "zeuren" vind ik. Zeker niet aangezien dit topic al heel lang open was en aangezien DPC zelf al had aangegeven dat het geen probleem was, lag er niks meer in de weg om de naamsverandering ook door te voeren. De daadwerkelijke melding heb ik gemist, maar ik wist wel dat het er een keertje aan zat te komen
Verder vraag ik me af wat je nu probeerd te bereiken? Ik bedoel, je bent weggegaan uit het team, en nu?
Brobbel schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:20:
Los daarvan ben ik nu aan het evalueren hoe nu verder. Ik ben niet meteen naar een ander team gegaan, maar wil eerst overwegen wat ik hier verder mee wil doen.
En dit vind ik dus een positieve reactie op het gebeuren.Anoniem: 26235 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:20:
Nee ik had speciaal naar Brobbel een PM gestuurd om te testen hoe snel hij erop zou reageren. Maar dan viel dus 100% mee (binnen een dag)
O ja, volgens mij was het zelfs maar een paar uurtjes
[ Voor 4% gewijzigd door Brobbel op 10-09-2008 13:31 ]
Ik heb alle berichten aangaande de naamsverandering naar DPC vanuit het Whatpulse topic naar dit topic verplaatst, waar het thuishoort. Dus lijkt de volgorde een beetje vreemd, kan het daardoor komen
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Als je het mij vraagt, weer een discussie om niets. Ieder moet voor zichzelf maar weten hoe hij tegenover de namechange staat. Brobbel heeft zo zijn argumenten, het is ieders recht om die op waarde te schatten. Maar blijkbaar is het voor hem dus een reden om te stoppen. Tenminste, ik neem aan dat hij nu met WP stopt aangezien er nu niet echt meer een doel is. Tenzij hij in zijn eentje weer GoT opricht want ik neem aan dat daar geen copyrights op liggen.
[ Voor 3% gewijzigd door DaTiezl op 10-09-2008 14:27 ]
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth