GoT Whatpulse: Rename en/of Fusie?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

RoD schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:46:
[...]

Ik denk het niet. Fok! heeft zo'n 1200 members, dus dit is wel een matige opkomst. Aan de andere kant kun je ook stellen dat de rest het blijkbaar niets kan schelen :)
Got heeft 2300 members en 191 stemmers. Dat is misschien procentueel gezien meer, maar ook niet geheel representatief denk ik..

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
psychonikeo schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:37:
[...]

Got heeft 2300 members en 191 stemmers. Dat is misschien procentueel gezien meer, maar ook niet geheel representatief denk ik..
Ongeveer 200 stemmers is toch een aardige steekproef, denk ik zo. Dat 90% daarvan voor een fusie is zegt iets meer dan 90% van 20 stemmers. Het blijft een matige opkomst, maar een hoop mensen zijn ook niet erg actief, en zal het waarschijnlijk weinig uitmaken wat er gebeurd. Net als bij Fok!, denk ik zo. Al zijn het er bij Fok! wel erg weinig. Maargoed, ze moeten maar kijken wat ze er bij Fok! van gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:32
Zou er een naamsverandering komen, kan iedereen nogwel voorzichzelf zien of ze overgaan, zou daarmee fok in de ranglijst dalen heeft fok ook weer wat te doen...

Nu nog een poll met welke naam het wordt, en verder moet uitgezocht worden hoe het georganiseert gaat worden met stats etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Aantal voters van fok is sowieso te weinig imo om het een beetje serieus te nemen. Van GoT hebben zo'n 8% mensen gestemd. Halen we de mensen eraf die 1,5 jaar en ouder niet gepulsed hebben houden we ongeveer 1440 mensen over en zou zo 13% mensen van GoT hebben gestemd. Mensen die alleen in 2008 hebben gepulsed zijn 874 members en zouden 22% hebben gestemd. En sinds dat de poll geopend was (4 april) hebben 482 mensen gepulsed, zou dan 40% van de mensen zijn die gestemd hebben.

Maar goed statistieken kun je zo mooi maken als je zelf wilt :P

maar goed, meer nieuws is even wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

RoD schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:42:
[...]

Ongeveer 200 stemmers is toch een aardige steekproef, denk ik zo. Dat 90% daarvan voor een fusie is zegt iets meer dan 90% van 20 stemmers. Het blijft een matige opkomst, maar een hoop mensen zijn ook niet erg actief, en zal het waarschijnlijk weinig uitmaken wat er gebeurd. Net als bij Fok!, denk ik zo. Al zijn het er bij Fok! wel erg weinig. Maargoed, ze moeten maar kijken wat ze er bij Fok! van gaan maken.
Volgens mij moet dat samen geregeld worden? Kijken wat ze er bij Fok! van gaan maken vind ik dan ook een beetje aparte insteek.

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252995

Topicstarter
psychonikeo schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:47:
[...]

Volgens mij moet dat samen geregeld worden? Kijken wat ze er bij Fok! van gaan maken vind ik dan ook een beetje aparte insteek.
Moet inderdaad samen geregeld worden :) .

En de meest actieve members kijken regelmatig in het topic en zullen dan ook gestemd hebben. Dit zijn dan waarschijnlijk ook de mensen die er het meest mee begaan zijn waardoor een 200-tal stemmers redelijk representatief is (zeker als zo'n overgrote meerderheid voor een fusie is).
De resultaten van fok zijn wat ontgoochelend wel qua opkomst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
psychonikeo schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:47:
[...]

Tuurlijk moet dat samen. Wat ik bedoel te zeggen is, dat het nu de vraag is wat ze met de uitslag van de poll gaan doen op FoK!. Immers, als zij uiteindelijk toch niet willen (en dat kan best door het geringe aantal stemmers) dan houdt het wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
Morgen zal ik samen met de Teamleiders van FOK en GoT overleg hebben hoe we nu verder gaan na aanleiding van deze uitslag. Dit zal allemaal gezamelijk en goed geregeld worden.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Geweldig _O_

Hopelijk komt er iets uit, samen een mooi team, zelfde stats en wat subteams etc :)

En dat er natuurlijk genoeg mensen overgaan naar het team vanuit fok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
iisschots schreef op maandag 14 april 2008 @ 20:00:
Morgen zal ik samen met de Teamleiders van FOK en GoT overleg hebben hoe we nu verder gaan na aanleiding van deze uitslag. Dit zal allemaal gezamelijk en goed geregeld worden.
En is er al nieuws? 8)

/me Wacht in spanning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen van fok kwamen niet opdagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 26235 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:30:
:/ Jammer...
Wat gaat er nu nog gebeuren dan? Nogmaals proberen af te spreken?
Zou jammer zijn als die poll niets zou uitgedaan hebben. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Anoniem: 26235 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:30:
Met wie was er wat afgesproken dan?

Raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
vandevorst schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:31:
[...]

Met wie was er wat afgesproken dan?

Raar...
Dat doet er niet toe, waarschijnlijk hebben ze een goede reden gehad waardoor ze niet konden. Zien of we binnenkort een nieuwe afspraak kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
iisschots schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:07:
[...]

Dat doet er niet toe, waarschijnlijk hebben ze een goede reden gehad waardoor ze niet konden. Zien of we binnenkort een nieuwe afspraak kunnen maken.
zou mooi zijn ja :)
en, de laastse tijd loopt got al goed in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Vannavond hebben Slarioux, Lighteye en ikzelf overleg gehad over de poll die heeft plaatsgevonden. Wij vonden allemaal dat er vanuit fok te weinig mensen zijn die gestemt hebben om conclusies te verbinden aan die uitslag. Daarom zullen we hetvolgende doen:

Er zal een nieuwe poll worden gemaakt voor de leden van FOK, deze loopt minimaal 2 weken. Er zal via IRC, Forum, stats en een mass PM aandacht aan deze poll worden besteed. Na afloop van de poll zullen wij weer overleggen en hopen dat er groter aantal mensen heeft gestemt zodat we daaruit wel conclusies kunnen trekken.

We hebben verder niet overlegd over de naam en hoe de eventuele fusie dan gestalte moet krijgen. Dat doen we pas na afloop van de nieuwe poll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSchutP
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-01 12:36
Goed beleid!

whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63996

mass PM
pm op fok werkt niet meer, danny heeft de hele zooi afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSchutP
maar er bestaat ook nog zoiets als een WP PM.... hopelijk dat zoiets gaat werken, of mogelijk dat PM nog wel bestaat, maar dan alleen voor specifieke personen.

whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
iisschots schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 00:05:
Vannavond hebben Slarioux, Lighteye en ikzelf overleg gehad over de poll die heeft plaatsgevonden. Wij vonden allemaal dat er vanuit fok te weinig mensen zijn die gestemt hebben om conclusies te verbinden aan die uitslag. Daarom zullen we hetvolgende doen:

Er zal een nieuwe poll worden gemaakt voor de leden van FOK, deze loopt minimaal 2 weken. Er zal via IRC, Forum, stats en een mass PM aandacht aan deze poll worden besteed. Na afloop van de poll zullen wij weer overleggen en hopen dat er groter aantal mensen heeft gestemt zodat we daaruit wel conclusies kunnen trekken.

We hebben verder niet overlegd over de naam en hoe de eventuele fusie dan gestalte moet krijgen. Dat doen we pas na afloop van de nieuwe poll.
Wordt dan ook even in het kort uitgelegd waarom juist deze fusie er zou komen? (Zoals in deze TS.) Zodanig dat de mensen weten waarom de poll er juist gekomen is en wat juist de bedoeling is. :)

Die PM zou inderdaad via whatpulse gestuurd worden ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Laatst online: 04-07 13:41

Impry

Rallymedia.nl

Prima, maar even afwachten dan wat de reacties zijn. Ben benieuwd.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160732

Anoniem: 63996 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 08:10:
[...]

pm op fok werkt niet meer, danny heeft de hele zooi afgesloten.
pm op fok is weer online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-07 16:27
Als er geen animo is vanuit Fok, waarom dan fuseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Witlof schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:13:
Als er geen animo is vanuit Fok, waarom dan fuseren?
Wie zegt dat er geen animo is? Het punt van de lage opkomst bij de vorige poll was omdat die poll niet echt goed onder de aandacht is geweest van de Fok!-ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ik doel daarbij ook op de afwezigheid van die vergadering. Of was dat ook een gebrek aan communicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Witlof schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:28:
Ik doel daarbij ook op de afwezigheid van die vergadering. Of was dat ook een gebrek aan communicatie?
Ehm, die vergadering is nu toch geweest? Daaruit was gekomen dat ze die poll voor Fok! nogmaals doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Witlof schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:28:
Zal wel een goede reden gehad hebben, op de 2e vergadering was iedereen er blijkbaar :) .

/erkens was me voor blijkbaar :>

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 252995 op 23-04-2008 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
* Witlof zegt niets meer :X

We zien het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSchutP
* NLSchutP heeft wel een bril voor Witlof te leen? :+

We zitten nu te wachten op de uitslag van de volgende poll die intern gehouden wordt bij Fok!

whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Erkens schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:30:
[...]

Ehm, die vergadering is nu toch geweest? Daaruit was gekomen dat ze die poll voor Fok! nogmaals doen.
Wanneer is hier meer informatie over bekend?
Ben wel benieuwd wat het gaat worden :]

[ Voor 7% gewijzigd door LMD op 01-05-2008 01:25 ]

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Momenteel hebben nog maar 60 FOK leden gestemd, hopen dat er nog een aantal bijkomen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256165

Heb het vermoeden dat Fok! ingehaald gaat worden dezer dagen, door de Polen.
Dan joinen we dus met de nummer 4 :P

Is er al iets bekend over de stemmingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
iisschots schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 00:05:

Wanneer gaat de poll afgesloten worden? Momenteel hebben er 96 mensen gestemd van FOK - wat toch al beter is dan vorige keer :). De poll heeft nu een maand gelopen en ik denk niet dat er nog veel stemmers gaan bijkomen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
En, is er al meer bekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Blijkbaar geen intresse meer, weet ik in ieder geval dat het niet aan fok lag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-07 20:57
Was er niet een (te) kleine stemming vanuit FoK waardoor men hier dacht dat fok niet wou meerwerken ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Uit de tweede poll waren nogal wat stemmers,
En: je kunt er niet van uit gaan dat er bij fok net zoveel mensen reageren.

Bij fok zijn er weinig mensen die zo vaak kijken, bij got zijn het er toch veel meer...
en het waren er toch een 110 ofzo?

Vervolgens zou er overlegt worden, en toen is het weer doodgevallen

• iisschots
Een tijd geleden was er inderdaad de vraag of de teams GoT en FOK samengevoegd konden worden onder de naam DPC. Hier zijn toen polls over geweest en is gepraat met de founders van beide teams. Hierbij heb ik de DPC-Crew vertegenwoordigd.

Op een gegeven moment is er geen behoefte geweest vanuit de beide teams om hierover verder te overleggen en is de fusie niet doorgegaan. (Dit is de indruk die ik kreeg)

De DPC-Crew heeft er geen probleem mee GoT verder doorgaat onder de naam DPC. Enige voorwaarde hiervoor is dat de leden van het GoT WP team dit zelf ook moeten willen. Dus de keuze om de teamnaam te veranderen naar DPC ligt bij jullie.

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-07 16:46

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Ik ben benieuwd hoeveel eigenlijk specifiek voor het subteam GoT hebben gekozen, wat je veel online tegenkomt zijn die [blaat] namen en als je bij GoT zit dan zet je dus [GoT] voor je eigen naam. Maar in dit geval kom je dan ook meteen in het subteam GoT terecht.

Persoonlijk vind ik team - subteam, dus GoT - GoT een beetje overkill. Tijd om van GoT DPC te maken! >:)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• bReChThOu
  • Laatst online: 06-07 18:30

bReChThOu

Team Belgium

Dan moeten diegenen die graag bij DPC zitten maar hun eigen subteam DPC maken en verder ophouden met wenen, net alsof die naam zoveel uitmaakt!

• Xaverius

Xaverius

Oe, wat een felle reactie. :D

Verder, als je bij de subteams kijkt zie je al verschillende DPC-subteams er tussen staan, zoals mijn eigen team, of zoals Division Brabant die leuk aan de weg timmert.

Biertje? :)

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• Witlof
Wij timmeren niet aan de weg maar op het keyboard >:)

Oh, en lekker biertje. Kanonnetje? :9~

• bReChThOu

bReChThOu

Team Belgium

Ik wil wel een biertje :9

• Xaverius

Xaverius

* Xaverius heeft net een nieuw fust aangesloten. :)
Staat op de bar jongens. :)

Stop de verwelking!

iisschots schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 02:27:
Een tijd geleden was er inderdaad de vraag of de teams GoT en FOK samengevoegd konden worden onder de naam DPC. Hier zijn toen polls over geweest en is gepraat met de founders van beide teams. Hierbij heb ik de DPC-Crew vertegenwoordigd.

Op een gegeven moment is er geen behoefte geweest vanuit de beide teams om hierover verder te overleggen en is de fusie niet doorgegaan. (Dit is de indruk die ik kreeg)

De DPC-Crew heeft er geen probleem mee GoT verder doorgaat onder de naam DPC. Enige voorwaarde hiervoor is dat de leden van het GoT WP team dit zelf ook moeten willen. Dus de keuze om de teamnaam te veranderen naar DPC ligt bij jullie.
Dan bij deze verander ik de naam naar Dutch Power Cows, laten we zeggen na 48 uur vanaf nu, tenzij er nog replies komen van mensen met argumenten die tegen zijn.
Naboo schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 14:43:
Ik wil een usericon aanmaken met daarin de stats, maar als ik inlog krijg ik steeds de melding: Gegevens van user niet bekend, je moet bij Whatpulse XML aanzetten.

Dit staat allemaal aan en ik krijg het bij Whatpulse ook netjes te zien.

Dus bij deze de vraag: waarom werkt het niet?
Wat is je userid op whatpulse.org? En kan je de xml file bekijken http://whatpulse.org/api/user.php?UserID=vulhierjeIDin ?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:37

Nakebod

Nope.

Is dat voor het hoofdteam?
Aka moeten nieuwe leden dan DPC gaan joinen ipv GoT?
Wel belangrijk om te weten, anders klopt onze beschrijving niet meer :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 16:08
Enfer schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:23:
[...]

Laat me niet zo schrikken, dacht dat je het over GoT vs LueLinks had :(
haha niet schrikken :P (er staat ook onder iets over LUElinks vs GoT he :P

en @ daaronder, ik denk dat Lighteye bedoelt dat het subteam GoT wordt verandert in DPC (of zit ik fout?)

mij lijkt het iig handiger om het subteam te veranderen, omdat als je GoThoofdteam verandert in DPC, en je moet overstappen, dan blijven er natuurlijk veel achter die nu niet meer pulsen maar nog wel veel keys hebben >:) en dat moeten we niet hebben! dus tenzij het hoofdteam van naam verandert kan worden, zonder dat iedereen moet overstappen, lijkt het mij niet slim om deze naam te veranderen :Y

Anoniem: 269161

Is een naamverandering van het hoofdteam mogelijk zonder dat iedereen moet overstappen?

Lijkt mij niet dat je moet overstappen oid :P Ons teamID 1295 zal gewoon hetzelfde blijven bij een naamsverandering.
http://whatpulse.org/stats/teams/ waar hier nu GoT staat zal dan DPC komen te staan.

• Witlof
Ik snap er niets meer van 8)7

• Impry
  • Laatst online: 04-07 13:41

Impry

Rallymedia.nl

Niet gek opzich, want er wordt langs elkaar heen gepraat :P
De ene heeft het namelijk over GoT waar alle gebruikers bij zitten.
De andere heeft het over het subteam GoT, zoals Division Brabant ook is en waar alleen degene bijzitten die een tag voor hun naam hebben.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 15:43
Anoniem: 26235 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:43:
Lijkt mij niet dat je moet overstappen oid :P Ons teamID 1295 zal gewoon hetzelfde blijven bij een naamsverandering.
http://whatpulse.org/stats/teams/ waar hier nu GoT staat zal dan DPC komen te staan.
Ik wil helemaal niet in DPC, GoT is het!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-07 17:20
Ik zeg doen! DutchPowerCows klinkt wel veel stoerder dan GoT.

• bReChThOu

bReChThOu

Team Belgium

Als de naam verandert dan part ik.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ik zou zelf niet weten waarom, hoewel ik het wel jammer zou vinden. Punt is wel dat we met een naam als DPC veel meer users kunnen trekken alsmede de nu nog losse DPC teams als subteam binnen sleuren :)
Maar wellicht is het verstandig (zoals ik al had aangegeven) deze discussie in dat andere topic voor te zetten.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
:')

• Xaverius

Xaverius

En dan ga je bij FOK verder? ;)

Er zitten genoeg Belgen hier bij de Dutch Power Cows.
Zo hebben wij er ook een belg in ons subteam (die volgens mij wel weer eens wakker geschud mag worden want ik heb al even geen output van zijn kant gezien). :)

Stop de verwelking!

• Witlof
Bij ons zit ook minimaal 1 belg :P

Maar jullie hebben het toch allemaal over het subteam GoT :?

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Witlof schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 20:36:

Nee, niet het subteam, het algemene team: http://whatpulse.org/stats/teams/1295/

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-07 10:47

itsalwaysme

Graast voor DB

Witlof schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 20:36:

als ik het goed begrijp juist over het hele team, en niet het subteam GoT....

edit:

en ik ben weer te laat 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door itsalwaysme op 28-08-2008 20:40 ]

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

• peeter123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-07 14:08
Anders maken we er DtCP van, Dutch talking Power Cows. Heeft iedereen zijn zin :P

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

• bReChThOu

bReChThOu

Team Belgium

Ik heb niks met DPC te maken dusch... GoT wel omdat ik geregeld op het GoT-forum zit..

• Xaverius

Xaverius

GoT-forum, DPC is natuurlijk een onderdeel van het GoT, niet voor niks wordt soms het forum als /5 aangeduidt. En hoelang lopen deze Whatpulse draadjes nu in het DPC-forumgedeelte? (even WDO en FDO en WiDO buiten beschouwing gehouden)

Daarnaast zijn de Dutch Power Cows wereldwijd bekend en berucht in de distributed computing-wereld.

Kijk, mij maakt het me niet eens zoveel uit dat het WP-team GoT heet, mijn voorkeur heeft de naam Dutch Power Cows omdat die al gebruikt wordt in tientallen projecten. Wat ik wel onlogisch vind is dat er binnen GoT nog een subteam GoT zit, een beetje dubbelop in mijn visie.

Stop de verwelking!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-06 21:58
bReChThOu schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:55:
Ik heb niks met DPC te maken dusch... GoT wel omdat ik geregeld op het GoT-forum zit..
Same, als er toch iets moet veranderen, ga dan op zoek naar een andere naam voor het subteam GoT.

edit:
Een subteam DPC is dan weer wel mogelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Tomfish op 28-08-2008 22:09 ]

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Nogmaals, zullen we die naam change discussie in dat andere topic houden? Zodat dit topic weer kunnen gebruiken waarvoor die bedoeld was?

• bReChThOu

bReChThOu

Team Belgium

Ik discussier niet :P Maar bij deze heb ik dus alles gezegd :+

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:41

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Mijn voorkeur gaat wel uit naar het behouden van de naam GoT, omdat WP (ondanks dat het in het DPC subforum staat) m.i. weinig met DPC te maken heeft.DPC slaat voor mijn gevoel veel meer op Distributed Computing, en dat is WP niet.

Wel ben ik het eens dat het nogal dom is dat er een GoT subteam is, dat heb ik overigens nooit begrepen.

Om nog even duidelijk te zijn: wat mij betreft mag de naamsverandering achterwege blijven. Ik ben tevreden met GoT en zie DPC nu niet zo zitten.

Wooops, wat ben ik blind. Sorry :P

[ Voor 4% gewijzigd door Patriot op 28-08-2008 22:13 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
bReChThOu schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:55:
Moet je eens kijken in welk subforum je regelmatig post. DPC is eigenlijk de 'distributed computing-tak' van Tweakers. Op elk ander groot board heb je een rosetta-thread, hier staat 'ie in /5 en noemen ze het team DPC.

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-07 20:57
TheZeroorez schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:13:
[...]

Moet je eens kijken in welk subforum je regelmatig post. DPC is eigenlijk de 'distributed computing-tak' van Tweakers. Op elk ander groot board heb je een rosetta-thread, hier staat 'ie in /5 en noemen ze het team DPC.
Erkens schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:09:
Nogmaals, zullen we die naam change discussie in dat andere topic houden? Zodat dit topic weer kunnen gebruiken waarvoor die bedoeld was?

Waarom luisteren we niet naar deze wijze woorden (van Erkens ;) )!!?
offtopic:
Dit was natuurlijk in het WP topic, maar een liev modje heeft um hier naartoe verplaatst

[ Voor 39% gewijzigd door Enfer op 29-08-2008 10:11 ]

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Mijn voorkeur gaat wel uit naar het behouden van de naam GoT, omdat WP (ondanks dat het in het DPC subforum staat) m.i. weinig met DPC te maken heeft.DPC slaat voor mijn gevoel veel meer op Distributed Computing, en dat is WP niet.

Wat mij betreft mag de naamsverandering achterwege blijven. Ik ben tevreden met GoT en zie DPC nu niet zo zitten.

EDIT:

Ach, /care eigenlijk. Wat mij betreft mag Fok! ons joinen onder de noemer DPC.

[ Voor 12% gewijzigd door Patriot op 28-08-2008 22:39 ]

• bReChThOu

bReChThOu

Team Belgium

Tsja kan ik niks aan doen, whatpulse is helemaal geen "distributed computing"-shizzle, dus sowieso is je argument niet geldig. Dit was gewoon de meest logische plaats voor een topic denk ik.

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-07 11:49

krvabo

MATERIALISE!

Waarom niet gewoon Dutch Power Cows / GoT of GoT - Dutch Power Cows.
Wie zegt dat er maar één naam mag staan? :P

Anders houd je toch gezeik, van beiden kanten..

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

krvabo schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:21:
Waarom niet gewoon Dutch Power Cows / GoT of GoT - Dutch Power Cows.
Wie zegt dat er maar één naam mag staan? :P

Anders houd je toch gezeik, van beiden kanten..
Scheelt mij het ook

[ Voor 37% gewijzigd door Patriot op 28-08-2008 22:39 ]

• bReChThOu

bReChThOu

Team Belgium

Waarom een naamsverandering uberhaupt, de naam goT draait al jaren goed zo, er is helemaal geen nood aan een naamsverandering, integendeel, het laat alleen wat stof opwaaien. Wat een gedoe om niks! >:(

• Xaverius

Xaverius

Als ik je profiel zo lees dan zou je prima bij Los Alcoholicos passen bReChThOu. ;)
Anywayz, jij bent een hardcore nee-zegger maar ik ben voor, we zijn het oneens, biertje?

Maar op mijn eerder gestelde vraag;

Kan iemand me de logica van het subteam GoT binnen het team GoT uitleggen? Moet ik me dan iets van GoT² voorstellen ofzo? Wat voor differentiatie wil je dan bewerkstelligen op de mensen die in team GoT zitten maar niet in een subteam.

Als je een subteam GoT binnen team DPC zou hebben, dat klinkt wel logisch. :+

Stop de verwelking!

• bReChThOu

bReChThOu

Team Belgium

het team GOT is gewoon het forum, waar allerlei mensen op zitten (-> subteams), het subteam got zijn gewoon de die-hard gotters ofzo

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-06 21:58
True, maar niet elke Gotter is een DPC'er. Een subteam DPC kan me nog voorstellen, maar dat GoT in DPC veranderd totaal niet, zo worden onze koeien ook met WP in hun magen gestouwd.
bReChThOu schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:39:
het team GOT is gewoon het forum, waar allerlei mensen op zitten (-> subteams), het subteam got zijn gewoon de die-hard gotters ofzo
Overbodig dus, brengt verwarring met zich mee. Vind het ook zo lullig dat Got steeds nr1 in Got staat, logisch, maar ook weer niet.

[ Voor 51% gewijzigd door Tomfish op 28-08-2008 22:41 ]

• bReChThOu

bReChThOu

Team Belgium

@Xaverius, neuh, ik pas prima in mijn subteam Team Belgium, het is gewoon de naam van het "hoofdteam" dat me dwarszit (de verandering e.a., nvdr.)

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-05 14:56

Eris

-

Volgens mij hebben de Koeien dit project allang op geeist...

http://www.dutchpowercows.org/project.php

Maar ik blijf voor en daarna meteen de fusie met Fok als het aan mij ligt.

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

eris schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:17:
Volgens mij hebben de Koeien dit project allang op geeist...

http://www.dutchpowercows.org/project.php

Maar ik blijf voor en daarna meteen de fusie met Fok als het aan mij ligt.
Zit wel wat in, ook erg leuk dat we dan op 1 staan. Daar had ik niet aan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269161

Er is veel verwarring tussen het hoofdteam GoT en het subteam GoT, het lijkt me logisch de naam van minstens één van beide te wijzigen.

Aangezien het subteam specifieker is dan het hoofdteam, zou het mijn inziens best zijn de naam van het subteam ongewijzigd te laten en de hoofdnaam te wijzigen naar 'Dutch Power Cows'. Het is, in tegenstelling tot 'GoT', een bekende naam die ook voor buitenstaanders een zekere betekenis heeft.

Dat DPC enkel bestemd zou zijn voor distributed projecten vind ik trouwens zever, waarom zou DPC zich exclusief op dat domein richten? Wat zou de acceptatie van WhatPulse tot de DPC-familie kunnen schaden? Het kan zelfs mensen aanzetten met andere projecten mee te doen die dat anders nooit zouden doen.

En wat de fusie betreft: FOK! is van harte welkom. Laten we alle Nederlandstalige krachten bundelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Distributed Effort :Y)

Ik vraag me eigenlijk af wat het grootste bezwaar is _tegen_ het gebruik van de naam "Dutch Power Cows". De verwarring van het team en subteam GoT is best groot.
bReChThOu schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:41:
@Xaverius, neuh, ik pas prima in mijn subteam Team Belgium, het is gewoon de naam van het "hoofdteam" dat me dwarszit (de verandering e.a., nvdr.)
Waarom zit jou dat dan dwars? Ik bedoel DPC is ontstaan via T.net, en door het bundelen van onze krachten kunnen we een sterker front opzetten tegen LUElinks bijvoorbeeld. Of Fok! wel of niet bij ons wil horen moeten ze zelf weten, daar moeten we het niet voor doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Als de naam niet veranderd wordt, is dit geen fusie meer.
Dus, wil er iemand nog een fusie, zal de naam veranderd moeten worden.

Maar ik denk toch al dat de kans bekeken is op fusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 17:09
DPC klinkt goed, net zoals de fusie.

Mijn stem heb je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05 22:50

r0b

Basekid schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:55:
DPC klinkt goed, net zoals de fusie.

Mijn stem heb je
I second that. DPC is bekender en we kunnen er een groter publiek mee bereiken.

Doen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:37

Nakebod

Nope.

+ dat Fok misschien wel onder DPC wil vallen als mogelijke 2e stap, als subteam, maar niet onder GoT, wat ik me ergens wel kan voorstellen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serpie
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07-2023
Of het team, of het subteam moet iedergeval van naam veranderen. Zoals het nu is, is het inderdaad onduidelijk. En dan ben ik voor een rename van het team aangezien het dan voor veel meer mensen aanspreekt om te joinen.

Ben dus voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Dus het wordt toch DPC? Werd wel tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:29

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Houd er wel rekening mee dat er ook mensen zijn die tegen een fusie zijn en zich terugtrekken.

[ Voor 4% gewijzigd door DukeBox op 29-08-2008 22:50 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke fusie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Fusie *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Hernoem gewoon, die fusie met FOK! laat nog wel even op zich wachten.

Zie niet waarom GoT naar DPC zo'n probleem is... op DPC website staat WhatPulse zelfs vermeld :S
Ach, jullie zien maar lekker. Ik zal er niet minder om typen :P

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

Net 'even' het complete topic doorgenomen en ook van plan om mee te gaan doen aan WP. Ik typ ook veel, vooral reviews op de FP ^^ en natuurlijk hier op GoT zelf om mensen te helpen. Dat buiten beschouwing latend even over de naam van het WP team.

DPC heeft qua naam niets met DC te maken, waarom dan zeuren dat het voormalige GoT WP team niet DPC kan heten omdat het geen DC-project is.... :|

Verder is DPC een subforum op GoT en is op dit moment dit topic weer een topic in het DPC gedeelte. Verder bereik je meer mensen onder de noemer DPC omdat onder die naam aan veel meer (DC-)projecten let op de haakjes! mee wordt gedaan en dat een groter herkenningspunt is dan GoT, wat alleen voor de tweakers herkenbaar is.

Verder zie ik op de WP project pagina dat er maar 27 mensen op dit moment meedoen met WP (die geregistreerd zijn :+)

Ik ben, na het lezen van dit topic, zonder nog meegedaan te hebben aan WP, voor een merge en voor de naamsverandering naar DPC.

jammer dat ik nog niet meedoe aan WP ivm het typen van deze ietwat lange post :+

[ Voor 0% gewijzigd door Wiethoofd op 30-08-2008 22:46 . Reden: ubb code verkeerd geplaatst ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serpie
Wiethoofd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:45:
Net 'even' het complete topic doorgenomen en ook van plan om mee te gaan doen aan WP. Ik typ ook veel, vooral reviews op de FP ^^ en natuurlijk hier op GoT zelf om mensen te helpen. Dat buiten beschouwing latend even over de naam van het WP team.

DPC heeft qua naam niets met DC te maken, waarom dan zeuren dat het voormalige GoT WP team niet DPC kan heten omdat het geen DC-project is.... :|

Verder is DPC een subforum op GoT en is op dit moment dit topic weer een topic in het DPC gedeelte. Verder bereik je meer mensen onder de noemer DPC omdat onder die naam aan veel meer (DC-)projecten let op de haakjes! mee wordt gedaan en dat een groter herkenningspunt is dan GoT, wat alleen voor de tweakers herkenbaar is.

Verder zie ik op de WP project pagina dat er maar 27 mensen op dit moment meedoen met WP (die geregistreerd zijn :+)

Ik ben, na het lezen van dit topic, zonder nog meegedaan te hebben aan WP, voor een merge en voor de naamsverandering naar DPC.

jammer dat ik nog niet meedoe aan WP ivm het typen van deze ietwat lange post :+
De naam is al gewijzigd ;)
http://whatpulse.org/stats/teams/1295/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

Had ik al gezien, inmiddels ook gejoined, maar ik moest het even kwijt :+

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Wiethoofd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:45:
Er zijn 27 mensen geregistreerd op WDO die ook aangegeven hebben WP te draaien :) Er zijn veel meer actieve DPC'ers die daar de moeite niet voor nemen. Die zijn namelijk al actief in dit subforum. Ik ben wel geregistreerd op WDO, doe mee met Whatpulse, maar sta niet in die lijst met 27.

[ Voor 8% gewijzigd door Megaflix op 30-08-2008 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 17:09
Mooi van de naamverandering!

Over een fusie wordt nog nagedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05 22:50

r0b

En het team wachtwoord is er inmiddels ook af? Klopt dat wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Hmm, wie heeft die naamsverandering er doorgedrukt dan?

Wachtwoord was er al heel lang af ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Erkens op 31-08-2008 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serpie
Erkens schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 10:02:
Hmm, wie heeft die naamsverandering er doorgedrukt dan?
Lighteye, maar met aankondiging:
Anoniem: 26235 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:55:
[...]

Dan bij deze verander ik de naam naar Dutch Power Cows, laten we zeggen na 48 uur vanaf nu, tenzij er nog replies komen van mensen met argumenten die tegen zijn.
Pagina: 1 2 3 Laatste