Waarom het forum een nieuwe naam geven? DPC heet Dutch Power Cows omdat het begonnen is met
RC5, en het logo van de client/project is de bekende koe

. Inmiddels doet 'het team' aan verschillende projecten mee (die clients hebben zonder koeien-logo), maar nog altijd is de naam hetzelfde gebleven. Een naam die inmiddels in 'het wereldje' een begrip is geworden (megaflushes, bij veel projecten bovenaan, etc.). Zonde om je naam en reputatie zo maar weg te doen.
Het DPC subforum is allang geen forum meer voor alleen maar distributed computeing-prjecten, aangezien EcologyFund en vroeger ook Project Dolphin (de voorloper van
WhatPulse) daar hun plekje hebben gevonden. Daarom wil ik nogmaals de aandacht vestigen op de reply van
wolkje in "Waarom is het WhatPulse topic buiten ope...". Als /5 een plek wordt voor de distributed efforts in plaats van alleen distributed computing, doet dat geen afbreuk aan de 'eer' van de DPC-garde, maar geeft het
wel een goede plaats voor dit soort projecten. Wat is overigens het verschil, in alle projecten gaat het er om zo hoog mogelijk in de stats te komen en de tegenstanders in het stof te laten bijten. Of dat nu via overgebleven CPU cycles of toetsaanslagen gaat doet er niet toe, als je het mij vraagt.
Overigens moest ik even denken aan de herreizing van Virussen & Veiligheid, nu Beveiliging & Virussen. In het begin was de crew daar ook niet zo bijzonder enthousiast over, maar uiteindelijk hebben ze het toch geprobeerd en dat bleek reuze mee te vallen.
edit:
Gezien zeefs reactie tussen het tikken door is deze reply wat overbodig geworden, maar het in SA zetten is imho net zo raar als in IT.
[
Voor 6% gewijzigd door
Rafe op 11-02-2005 14:25
]