Sorry voor late reactie, maar ik was gezellig IRL bezig
De Dutch Power Cows zijn een subcommunity binnen Tweakers.net / Gathering of Tweakers.
Als subcommunity hebben wij wat doelstellingen en regeltjes opgesteld, allen binnen het kader dat wij als Tweakers-community hebben afgesproken.
Wij hebben een duidelijke richtlijn mbt het al dan niet ondersteunen en tolereren van projecten, ondanks dat sommigen van jullie het misschien wat anders zien: Wij doen alleen serieuze Distributed Computing. (Maar wel met een ruimdenkende visie)
Dat er mensen zijn die
WhatPulse in DPC kwijt willen vind ik eigenlijk ronduit een belediging en gebrek aan kennis van DPC.
Wat me helemaal bevreemd is het idee dat mensen denken dat je zomaar iets bij een subcommunity in de strot kan drukken terwijl daar geen enkele behoefte aan is... (opmerkingen in de trend van "dan wijzig je de omschrijving van DPC toch" en dat soort dingen vind ik eerlijk gezegd ernstig kort door de bocht)
Dat het vast ergens thuishoort ben ik met een ieder eens, maar DPC is dus niet de plek.
Overigens vind ik het van mijn collega's niet correct om in een publiek forum dit soort zaken te bespreken, enige openheid is akkoord, maar er wordt hier bijna voor mij besloten wat ik zou moeten doen... gaarne eerst overleggen
Dit alles is niet ten nadele van
WhatPulse, maar het heeft werkelijk niets met DPC te maken, sorry jongens
[
Voor 15% gewijzigd door
DSmarty op 11-02-2005 01:13
]