Algemeen korting en aanbiedingen topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 34 Laatste
Acties:
  • 570.066 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:17
@hierboven duidelijk gevraagd: 1x aanmelden en een euro betalen, afmelden na 24de uur en zonder kosten bestellen Kost daarna niks, vip loopt ook niet door. Is echt 114 euro als je afmeld en ik ben (nog) niet opgeligd.
Regeneration schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:03:
Voor de studenten er is er o.a. 10% korting op de Sony S se
ries tot 15 september (sinds 16 juli), normaal gesproken is dit 7%. Zie Sony.nl, ook voor wat andere aanbiedingen. Hoe goed de andere aanbiedingen zijn, kan ik dan minder goed wat over zeggen. Over de S series wel, dat zijn naar mijn mening goede laptops. In het kort: krachtig laptops met een laag gewicht. Zie voor meer info het [Ervaringen] Sony Vaio S series - Deel 1 topc, waar de oude en nieuwe modellen wordt besproken.
Kan dit icm de 20%grijze voucher van het facebookrad? Zit nu mobiel, ga thuis eens kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Edit: nvm.

[ Voor 92% gewijzigd door Meessen op 18-07-2012 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
remcoboy1479 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 15:14:
@hierboven duidelijk gevraagd: 1x aanmelden en een euro betalen, afmelden na 24de uur en zonder kosten bestellen Kost daarna niks, vip loopt ook niet door. Is echt 114 euro als je afmeld en ik ben (nog) niet opgeligd.

[...]

Kan dit icm de 20%grijze voucher van het facebookrad? Zit nu mobiel, ga thuis eens kijken..
Nog over die studentenkorting, ik vind daar niet veel meer over terug, is die korting al van de prijs af? Op welke laptops geld die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
detulp050 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 19:04:
http://affiliate.telegraaf.nl/apkbon

Gratis APK, je kunt na aanvraag van de bon nog 13 maanden je auto laten keuren.
Heeft iemand deze ooit ontvangen? Ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
RemcoDelft schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:04:
[...]

Ik wel, maar mijn ouders niet ondanks dat ze vlak na mij hadden besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:06
Freakster86 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:57:
Hoe kun je al die artikelen voor 1 euro leveren. Het gros van de mensen zal toch direct opzeggen? Het is dat het al 1 iemand is gelukt... twijfel, twijfel :P
Geen idee hoe ze het doen, maar zowel ik als mijn vriendin hebben een account aangemaakt voor die Oral-B tandenborstel en na alle 'garanties (e-mail, adres e.d.) te hebben gekregen hebben we de tandenborstel besteld. De mijne heb ik ondertussen binnen, is helemaal goed gegaan. Die van haar zal ook binnenkort wel komen.

Het is inderdaad een eenvoudig model van Oral-B, de Vitaliy, maar toch leuk. Wel jamer dat er geen ledje op zit die aangeeft wanneer 'ie klaar is met laden, dat heeft onze Professional care wel. Maar ik moet ook niet zeuren voor die euro.

Wat ik wel grappig vond, zowel bij mij als bij mijn vriendin werd de adresgarantie op voorhand verleend op basis van onze gegevens in de Gouden gids. Daar staan we echter beiden niet in! 8)

Eigenlijk wil ik kijken of ik die speaker ook nog kan scoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
[...]

Ik wel. Na een paar dagen kreeg ik een mailtje met daarin een downloadlink naar de bon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
remcoboy1479 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 15:14:

[...]

Ik ben niet bekend met een 20% voucher kan je me daar meer over vertellen?
remcoboy1479 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:56:
[...]

Nog over die studentenkorting, ik vind daar niet veel meer over terug, is die korting al van de prijs af? Op welke laptops geld die?
Hij geldt alleen voor de Sony S series laptops. Je moet wel naar de Education Store gaan en daar wat gegevens invullen voordat je de korting ziet. Ga je weer naar de gewone site, wordt alles weer gereset.

Voor degene die willen bestellen vergeet niet de Abode Elements en McAfee 1 jaar uit te vinken, scheelt ook weer 78 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Regeneration schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:22:
[...]

Ik ben niet bekend met een 20% voucher kan je me daar meer over vertellen?
Sony had via hun facebook een rad, waarbij je 20% bon kon winnen (zie 2-3 pagina's terug van dit topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:53
De Sony store werkt ook niet helemaal lekker vanavond geloof ik. Ik probeer een Vaio-S te configureren, maar krijg bij het afrekenen elke keer de melding "configuratie niet beschikbaar". De actuele aanbieding (gratis geheugenupdate naar 12GB) staat er ook niet goed in: de gratis update kost nog steeds 60 euro. Dat was de aanbieding van vorige week. Morgen maar eens bellen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
remcoboy1479 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:50:
[...]

Sony had via hun facebook een rad, waarbij je 20% bon kon winnen (zie 2-3 pagina's terug van dit topic).
Ah thanks, gevonden.
BigNaatje schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:31:
[...]

Ligt er heel erg aan wat je wilt kopen (zie de algemene voorwaarden):

Kortingsbonnen (150 x), bestaande uit 50x 20/10% korting (hierna genoemd als 1) en 100x 15%/5% korting (hierna genoemd als 2). Voorwaarden:
De e-vouchercode 1 geeft recht op 10% korting op VAIO laptops, Tablets en Readers en/of 20% korting op overige producten zoals Bravia televisies, Blu-ray disc spelers, Audio systemen, Cybershot cameras, Handycam camcorders. De korting geldt op de aankoop van producten via de Sony store online* en is geldig tot en met 31 juli 2012.

Vistajevski schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:02:
De Sony store werkt ook niet helemaal lekker vanavond geloof ik. Ik probeer een Vaio-S te configureren, maar krijg bij het afrekenen elke keer de melding "configuratie niet beschikbaar". De actuele aanbieding (gratis geheugenupdate naar 12GB) staat er ook niet goed in: de gratis update kost nog steeds 60 euro. Dat was de aanbieding van vorige week. Morgen maar eens bellen dan.
Ik kan je vertellen dat dit al een hele tijd zo is. Zeggen ze wat de aanbieding is geven ze wat anders aan in de configurator. Van wat ik heb begrepen klopt hetgeen wat in de configurator staat. Waar de vorige keer 50% korting was op geheugen, maar in de configurator gratis was, hebben Tweakers hem gewoon kunnen bestellen en geleverd gekregen. Ook een tijdje geleden met 50% korting op de sheet battery, maar in de configurator gratis, Tweakers hadden hem kunnen bestellen. Maar dit keer is het in ons nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
[...]

Ik wel, zelfs 2 stuks.
Tweede besteld op 10 juli en ontvangen*) op 14 juli.
Overigens lijkt de bon zonder korting maar € 12,50 te kosten, wat nog steeds voordelig is.

*) je krijgt per e-mail een link om de pdf te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
remcoboy1479 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:37:
Je meldt je aan, betaalt 1€ per CC (ik kon 2 weken geleden ook ideal?)
Dus jij hebt de speaker met iDeal kunnen betalen? Ik de tandenborstels een poosje terug ook... Ik wilde nog even kijken hoe het nu met de tandenborstel gesteld is maar ik kon die aanmeldlink niet weer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
musicfreak schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 23:17:
[...]

Dus jij hebt de speaker met iDeal kunnen betalen? Ik de tandenborstels een poosje terug ook... Ik wilde nog even kijken hoe het nu met de tandenborstel gesteld is maar ik kon die aanmeldlink niet weer vinden.
Ik kon de tandenborstel toen der tijd per ideal betalen, is me gisteren niet meer gelukt.
Aanmeldlink staat ergens in de laatste 2 pagina's van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
maartend schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:06:
[...]

Waar staat dat precies?
Volgens mij is gewoon gebruik gratis en VIP 45 euro.
Ik weet niet of het inmiddels helemaal is uitgezocht, maar om jouw vraag te beantwoorden:
Dat haalde ik uit onderstaand bericht dat ik toen ook quotte.
Als ik het nu nog eens lees, zie ik dat je het ook anders kan lezen. Dat lijkt me nu ook de meest logische manier. (Excuses voor de verwarring in dat geval!).
Ze bedoelen waarschijnlijk dat als je je niet afmeldt, dat hij dan doorloopt. In tegenstelling tot hoe ik het eerder interpreteerde: Een waarschuwing om je niet af te melden voor het einde van de proefperiode, omdat ze het dan zullen omzetten naar een normaal abo.
Als er veel negatieve "verhalen" de ronde doen zou ik evengoed oppassen en nadenken of je het wel echt wilt hebben.
remcoboy1479 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:37:
...

Voor de volledigheid:

Meldt u zich niet af voor het einde van de proefperiode, dan zal het proeflidmaatschap automatisch omgezet worden naar een VIP-lidmaatschap tegen de normale prijs van (45€ voor iedere 30 dagen) en dat doorloopt tot u het VIP-lidmaatschap opzegt. Houd er verder rekening mee dat uw VIP-lidmaatschap overgaat naar de algemene voorwaarden en prijzen als de proefperiode verstreken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
BounceMeister schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 08:36:
[...]
Ze bedoelen waarschijnlijk dat als je je niet afmeldt, dat hij dan doorloopt. In tegenstelling tot hoe ik het eerder interpreteerde: Een waarschuwing om je niet af te melden voor het einde van de proefperiode, omdat ze het dan zullen omzetten naar een normaal abo.
Als er veel negatieve "verhalen" de ronde doen zou ik evengoed oppassen en nadenken of je het wel echt wilt hebben.

[...]
Dan had er want tussen moeten staan.

Echter is het bij mij al een keer goed gegaan, en zijn de reacties negatief van mensen die vergeten af te melden. Ik vind het een prima actie, het is mij en meerdere mensen gewoon goed afgegaan!
De keus is aan jou..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:07
remcoboy1479 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 08:56:
[...]

Dan had er want tussen moeten staan.
Niet per se. BounceMeister interpreteert de 'meldt' als gebiedende wijs, en dan zou zijn interpretatie kunnen kloppen. Hij ziet alleen over het hoofd dat 'meldt' dan de gebiedende wijs meervoud zou zijn (enkelvoud is 'meld'), dus dat zijn interpretatie niet mogelijk was. Zo zie je maar weer hoe belangrijk die d's en t's soms kunnen zijn... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentbeer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 21:31
Anakha schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:38:
[...]

Niet per se. BounceMeister interpreteert de 'meldt' als gebiedende wijs (...)
Dank voor deze verduidelijking! Ik had het al zo vaak gelezen en ik begreep maar niet hoe hij tot zijn conclusie kwam. Ik begon al aan mezelf te twijfelen :)

edit: ah, zie nu dat BounceMeister zijn interpretaties zelf ook al had verduidelijkt.

edit2 @hieronder nee hoor: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/531/

offtopic:
edit3 @hieronder: je zegt het zelf al; dat is geen gebiedende wijs :) Maar als we op die term niet gaan muggenziften heb je wel gelijk als je zegt dat een interpretatie als "zachte aansporing", zoals BounceMeister deed, taaltechnisch mogelijk is.

[ Voor 54% gewijzigd door Zentbeer op 19-07-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

off-topic Gebiedende wijs met dt enkelvoud kan ook gewoon hoor, als je in de u-vorm praat ;)

Edit @hierboven: lees dan ff verder: In zinnen als meldt u zich aan of loopt u maar door krijgt het werkwoord wel een -t. Deze zinnen hebben weliswaar een aansporende, bevelende strekking, maar bevatten geen gebiedende wijs. Het gaat in deze zinnen om een soort beleefdheidsvorm, een afgezwakte vorm van de gebiedende wijs

[ Voor 66% gewijzigd door woekele op 19-07-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noakes
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-10-2022
offtopic:
never mind

[ Voor 149% gewijzigd door noakes op 19-07-2012 10:04 . Reden: offtopic taaladvies... net te laat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Bedankt voor de reacties met uitleg, Anakha en Zentbeer! Dacht ik mijn d'tjes en t'tjes op orde te hebben... ;)
Had ik wat aandachtiger gelezen, was het me misschien wel opgevallen, zoals het me de tweede keer dus wel opviel.
Het is wel een mooi voorbeeld van hoe groot het verschil kan zijn als je één letter verandert.

Nu hoef ik sowieso geen nieuwe oral-B tandenborstel, want ik heb net een nieuwe professional care 1000.
Anakha schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:38:
[...]

Niet per se. BounceMeister interpreteert de 'meldt' als gebiedende wijs, en dan zou zijn interpretatie kunnen kloppen. Hij ziet alleen over het hoofd dat 'meldt' dan de gebiedende wijs meervoud zou zijn (enkelvoud is 'meld'), dus dat zijn interpretatie niet mogelijk was. Zo zie je maar weer hoe belangrijk die d's en t's soms kunnen zijn... :+
Zentbeer schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:42:
[...]

Dank voor deze verduidelijking! Ik had het al zo vaak gelezen en ik begreep maar niet hoe hij tot zijn conclusie kwam. Ik begon al aan mezelf te twijfelen :)

edit: ah, zie nu dat BounceMeister zijn interpretaties zelf ook al had verduidelijkt.

edit2 @hieronder nee hoor: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/531/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 20:53
BounceMeister schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:48:
[...]

Het kost je dus altijd 45 euro.
Als je binnen de proefperiode opzegt, zetten ze het om naar normaal à 45 euro, (wat dan nog eens doorloopt ook volgens de tekst, vreemd).
Als je na de proefperiode opzegt heb je de 2e maand à 45 euro te pakken.
Niet zo'n mooie deal denk ik dan?
Dat VIP opzeggen, is dat voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
serhat schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:40:
Ik krijg net bij mijn Quest abonnement een kortingscode voor vistaprint.nl, waar je je visitekaartjes en dergelijke kan maken.

Met de code krijg je
- 500 premium visitekaartjes (normaliter 41,49)
- kaartjeshouder (normaliter 8,49)
- standaard stempel (normaliter 15,49)
voor 5 euro i.p.v. de standaard 65,47.. Je kan hem ook allen voor dit combo gebruiken en dit is nog wel excl. verzendkosten.

Misschien handig voor mensen die een eigen klein bedrijfje hebben. Code lijkt niet persoonsgebonden *cough*.

Specifieke link:
www.vistaprint.nl/vp57
Kortingscoupon: korting (ja "korting" dus)

Let wel op de (behoorlijke) verzendkosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:39
ThinClientQ schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:39:
[...]

Dat VIP opzeggen, is dat voldoende?
Hierbij bevestigen wij, dat uw VIP-lidmaatschap ...... (19-7-2012 12:41:18) per direct is opgezegd. Er zullen dan ook geen verdere afboekingen voorgenomen worden op het lidmaatschap.

U bent verder nog steeds VIP-gebruiker, totdat de periode waarvoor u betaald heeft, afgelopen is.

Met vriendelijke groet

- PointShop.nl

Dat mailtje kreeg ik, zal dus voldoende moeten zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Laatst online: 17-09 20:53
Robsel_NL schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:21:
[...]

Hierbij bevestigen wij, dat uw VIP-lidmaatschap ...... (19-7-2012 12:41:18) per direct is opgezegd. Er zullen dan ook geen verdere afboekingen voorgenomen worden op het lidmaatschap.

U bent verder nog steeds VIP-gebruiker, totdat de periode waarvoor u betaald heeft, afgelopen is.

Met vriendelijke groet

- PointShop.nl

Woeps, hij stond hier in de SPAM, dank. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
dragon2 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:12:
[...]

En de slechte kwaliteit. Alles wat je extra doet (zwaarder papier, kleurenprint, zelf je achtergrond uploaden). kost je bakken extra. Ik heb een keer besteld bij Vistaprint, maar kan met die kaartjes eigenlijk niet voor de dag komen. Met de actie voor "gratis" visitekaartjes €24 betaald en gelijk in de kast gezet, want slechte afdrukkwaliteit en veel te dun papier. Ook het snijwerk is slecht want er zijn witrandjes aan de zijkant.

Je betaalt voor elk type verzending te veel, of het nu traag is of snel. Ze verkopen bijna alles met die absurde acties en uiteindelijk betaal je evenveel bij een copyshop en krijg je betere kwaliteit.

[ Voor 14% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 19-07-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Robsel_NL schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:21:
[...]

Met vriendelijke groet

- PointShop.nl

Hoe lang duurde het voordat je dat mailtje kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Laatst online: 14:39
Cyleo schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:01:
[...]

Hoe lang duurde het voordat je dat mailtje kreeg?
Ik kreeg em bijna gelijk (ook in de spamfolder, net als alle andere mailtjes van ze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 maanden Eredivisie Live op internet!

Activeer de onderstaande code op: www.eredivisielive.nl/voordeel

De voorwaarden (Letterlijk quote):
- 2 maanden gratis via Internet t.w.v. 25,90 euro
- Het Eredivisie Live internet abonnement start vanaf het activeren van de actiecode.
- Deze actie geldt niet in combinatie met andere aanbiedingen van Eredivisie Live.
- Bestaande Eredivisie Live abonnees zijn uitgesloten van deelname.
- Het Eredivisie Live abonnement stopt automatisch.
- Deze actie is gelding vanaf zondag 8 juli t/m woensdag 8 augustus 2012
- Na 8 augustus is de unieke code niet meer te gebruiken.
- Bij ontvangst van een actie code is het niet toegestaan deze te gebruiken voor een doel, anders dan voor (niet-commercieel) gebruik.

Code: EFTVSCTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hobo hifi heeft nu uitverkoop.

http://www.hobo.nl/supersale/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:11:

Helaas deze code is reeds voor deze actie gebruikt.

Als iemand een code heeft en wilt dmmen, top!

[ Voor 7% gewijzigd door remcoboy1479 op 19-07-2012 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

- Het Eredivisie Live internet abonnement start vanaf het activeren van de actiecode.
- Deze actie geldt niet in combinatie met andere aanbiedingen van Eredivisie Live.
- Bij ontvangst van een actie code is het niet toegestaan deze te gebruiken voor een doel, anders dan voor (niet-commercieel) gebruik.

Thanks!

Als ik het goed begrijp zou het dus niet zo slim zijn om hem nu al te activeren, aangezien de eerste competitiewedstrijd pas op 10 augustus begint. Dus het beste is om hem op of vlak voor 8 augustus te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 14-08 09:13
Robsel_NL schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:48:
[...]

Ik kreeg em bijna gelijk (ook in de spamfolder, net als alle andere mailtjes van ze)
Hier ook al het eea uit de spamfolder moeten trekken. Hier kwam hij ongeveer 6 uur naar verzending maar ook hier goedgekeurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reiben schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:32:
[...]

Thanks!

Als ik het goed begrijp zou het dus niet zo slim zijn om hem nu al te activeren, aangezien de eerste competitiewedstrijd pas op 10 augustus begint. Dus het beste is om hem op of vlak voor 8 augustus te activeren.
U heeft groot gelijk.

Ik was bang dat ik het zou vergeten ivm de Olympische Spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Ik heb nog een Sony store 20% korting code, geldig tot eind van de maand. Indien iemand deze wilt gebruiken DM mij.

Edit: code is weg gegeven.

[ Voor 28% gewijzigd door Meessen op 20-07-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 20:22
dragon2 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:12:
[...]

Kies voor de langste wacht tijd,
Bestel ook wel eens wat via hun omdat in totaal inc. verzend kosten best goedkoop is.
Gratis of voor bijna niks bestaat niet behalve als je het uit China besteld:)

Als ik voor de optie 21 dagen kies heb ik het elke keer binnen 4 dagen in huis gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Prijzen zijn een beetje suf eerlijk gezegd en dan krijg je ook nog vaak een Demo model voor een hogere prijs dan in de Pricewatch :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_

Hoe ben je aan de code gekomen?
Heb al op niveaformen.nl gekeken maar zie niks hier over.

Edit

zie nu pas het logo van kruidvat.
Maar ff de folder online bekijken.

Edit2
Kan het daar ook niet in vinden 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door mathy_ op 20-07-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 13:04
mathy_ schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:22:
[...]

Hoe ben je aan de code gekomen?
Heb al op niveaformen.nl gekeken maar zie niks hier over.

Edit

zie nu pas het logo van kruidvat.
Maar ff de folder online bekijken.

Edit2
Kan het daar ook niet in vinden 8)7
Begin het seizoen goed en koop een paar niveau produkten bij de kruidvat, want daar zit een code bij voor 2 maanden gratis EDL via het internet.Deze actie is geldig vanaf zondag 8 juli t/m woensdag 8 augustus 2012.Het Eredivisie Live internet abonnement stopt automatisch na 2 maanden. Vul je code hier in : http://eredivisielive.nl/voordeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:24
maar eens langs de kruidvat dan.. of heeft er iemand een code over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Ik heb even rondgekeken, ook bij de Kruidvat, maar kan bijvoorbeeld deze quote:
Begin het seizoen goed en koop een paar niveau produkten bij de kruidvat, want daar zit een code bij voor 2 maanden gratis EDL via het internet.Deze actie is geldig vanaf zondag 8 juli t/m woensdag 8 augustus 2012.Het Eredivisie Live internet abonnement stopt automatisch na 2 maanden. Vul je code hier in : http://eredivisielive.nl/voordeel
ook niet vinden... Waar heb je 'em vandaag geplukt? Uit de nieuwe offline folder of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnsk87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-08 14:00
Ik ben niet de poster van de tip van die eredivisie live actie. Maar ik weet wel dat je die codes kreeg bij de Kruidvat als je een bepaald bedrag besteedde (een vrij laag bedrag geloof ik). Dan kreeg je een kaartje met een unieke code. Het is alleen wel al enkele weken geleden dat ik die code heb gekregen. Wellicht zijn ze op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Ik ga vanavond wel even langs een Kruidvat.

Nu baal ik eigenlijk wel dat ik bijna nooit reclame folders kijk:)
En spullen die bij het Kruidvat weg moeten komen laat ik me vriendin wel doen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenmiddag allemaal,

Over Kruidvat: ik had een triplepack Nivea for men Deo gekocht (actieverpakking) daarin stond die code.

Hopend jullie voldoende geinformeerd te hebben.

Edit: Het kostte mij 5 euro :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2012 17:38 . Reden: trio => triple ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cnorretje
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-10-2024
Bij Alternate is dit weekend opnieuw de crucial M4 SSD in de aanbieding: 256GB voor €169,90 inclusief verzending.

Linkje: http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=imimc5&

[ Voor 36% gewijzigd door Cnorretje op 20-07-2012 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 17:37:
Goedenmiddag allemaal,

Over Kruidvat: ik had een triplepack Nivea for men Deo gekocht (actieverpakking) daarin stond die code.

Hopend jullie voldoende geinformeerd te hebben.

Edit: Het kostte mij 5 euro :)
stond er ook iets aan de buitenkant van de verpakking?

Koop normaal nooit iets van nivea maar voor 5 euro 2 maanden edl wil ik het wel is gebruiken:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:56
Zit in de verpakking, deorollers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Cnorretje schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:00:
Bij Alternate is dit weekend opnieuw de crucial M4 SSD in de aanbieding: 256GB voor €169,90 inclusief verzending.

Linkje: http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=imimc5&
Thanks, heb er 1 besteld, morgen even ophalen (ondanks de gratis verzending, duurt me te lang ;)). Toch weer 1,69 cashback via p-less :+)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 12:30
Bij het pakketje reclamefolders wat vanochtend in de bus lag, zit ook een actie bij dixons. 20% airmiles korting op alles en 100% airmiles korting op bepaalde producten. Ook geldig via de website. Aanbiedingen geldig vanaf 21juli t/m 3aug aldus de folder

Op de site kan ik nog niks terugvinden.

Edit: al gevonden. Als je het product zoekt staat de airmilesactie erbij.

[ Voor 11% gewijzigd door Ener103 op 21-07-2012 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Voor wie na de Nijmeegse vierdaagse nog wil gaan shoppen is er vandaag een "supersale" in het centrum met gratis gsm parkeren.

http://www.vierdaagsefeesten.nl/supersale/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
Dere
mathy_ schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:18:
[...]

stond er ook iets aan de buitenkant van de verpakking?

Koop normaal nooit iets van nivea maar voor 5 euro 2 maanden edl wil ik het wel is gebruiken:D
De kruidvat heeft meerdere Nivea combi aanbiedingen, deo maar ook scheergel en aftershave. Meerdere producten in het actieschap hadden de code.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:17
Freakster86 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 18:49:
Just-eat doet niet meer aan codes, dus dan maar over naar Thuisbezorgd.nl :+

Ook nog de volgende 2 mogelijkheden:
ktl875y6 = 20% korting
Like FB pagina = 20% korting

Bon appetit :w
De algemene 20% korting doet het nog perfect. 12 euro korting op sushi :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Cashback niet vergeten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een kortings coupon voor iBood ( gratis verzenden) wil vandaag een Weber bbq kopen maar verzendkosten zijn belachelijk hoog €8,95.
Alvast zeer bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:52

Nikeo

Jawelles

8,95 is inderdaad een belachelijk hoog bedrag voor verzendkosten van een product dat al 140 euro kost. Procentueel is dat super onredelijk en het is echt een onoverkomelijke hindernis. Wat een bedrag. Ik hoop voor je dat je snel een code kan vinden want dit is inderdaad vreselijk

[ Voor 16% gewijzigd door Nikeo op 22-07-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 12:41
Kortom, gewoon links laten liggen vanwege die 8,95 :).

[ Voor 3% gewijzigd door Jolly_Jumper op 22-07-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.bol.com/nl/s/a...ex.html?_requestid=120829

max payne 3 cemetary edition voor 4,99

Het zal een fout in het systeem bij bol.com zijn maar ik heb hem toch besteld. je weet maar nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Thanks, ook een poging gewaagd (PS3 versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ah, snel bestellen! De gratis verzendcode lijkt niet meer te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 22:13
Doorgegeven aan broederlief, zal ie wel leuk vinden, hij zat niet echt naar het spel te kijken maar voor €5,-... kan je hem natuurlijk niet laten liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Is het niet alleen de uitbreiding ipv hele spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
De link lijkt al dood te zijn... FF

[ Voor 13% gewijzigd door Freakster86 op 22-07-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 22:13
Hier niet hoor, werkt gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:28

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

helaas niet voor de PC versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nikeo schreef op zondag 22 juli 2012 @ 13:54:
8,95 is inderdaad een belachelijk hoog bedrag voor verzendkosten van een product dat al 140 euro kost. Procentueel is dat super onredelijk en het is echt een onoverkomelijke hindernis. Wat een bedrag. Ik hoop voor je dat je snel een code kan vinden want dit is inderdaad vreselijk
Hoop ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Laatst online: 08-08 17:12
Kut ik heb geen playstation... Impuls aankoop :+ Ach hopen dat hij aankomt en hier op tweakers voor een mooi prijsje verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrissieOne
  • Laatst online: 23-08-2022

ChrissieOne

GLaDOS

Waarschijnlijk wordt ie geannuleerd, hij is al heel vaak besteld...

@Freakster:

Denk dat het gewoon de full game als je de product informatie kijkt staat er DVD-doos en een EAN code.

Heb even op google gezocht de EAN code en dat is de DISC game

(quote van Budgetgaming forum)

[ Voor 65% gewijzigd door ChrissieOne op 22-07-2012 14:33 ]

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Dus dit is het hele spel, niet enkel die ene map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

Bestel sowieso maar niet bij iBood want voor je die BBQ hebt is het al weer herfst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
CRM-195-NKP-1207 of hoger werkt niet meer :( Iemand al een code kunnen vinden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verzendkosten zijn normaal natuurlijk 6,75, aangetekend 8,05 mits je binnen een bepaald gewicht danwel formaat blijft. Grote bedrijven betalen dat natuurlijk niet. Die maken afspraken om tot een mooie prijs te komen omdat ze redelijk wat zaken te verzenden hebben. Dus bol zal wellicht een 4 euro betalen puur voor het bezorgen. Naast de shipping is er nog handling, orderpicking whatever en daarvoor mag ook iets betaald worden. Natuurlijk vraag ibood meer dan het kost en zo verdient men wat meer en is er wat van de korting terugverdient. Die korting is ook maar relatief want de genoemde adviesprijzen zijn dan ook echt de allereerste prijs die ooit is afgegeven voor het product en dus niet meer de echte prijs, dat doen alle winkels bij afprijzen, zou ik ook doen.

En ik begrijp dat je om een code vraagt, niet geschoten is altijd mis, het is dat ik de mijne gebruikt heb voor een eerdere aankoop van oordopjes anders kreeg je die van mij.

Waarom schrijf ik eigenlijk zo'n lang verhaal.. back to the garden! Summer is here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Vanaf 6 augustus t/m 26 augustus 25 euro korting bij vd.nl bij besteding van minimaal 100 euro.
http://www.vd.nl/contents/waardebon_25euro_bij_vd

De code is: Zomer25

Let op: "Per klant eenmalig geldig en niet in combinatie met andere acties." Ook: "enkele merken kunnen uitgesloten zijn".
Ik hoop dat er wellicht nog iets van hardware of accessoires binnen de actie vallen. Wat er precies uitgesloten wordt, kan je pas op 6 augustus zien op bovenstaande link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadzuric50
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-10-2022
De PS3-versie van Max Payne 3 - Cemetary Edition is inmiddels verhoogd in prijs naar 49,99.
De Xbox360-versie daarentegen nog steeds 4,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Gadzuric50 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 17:49:
De PS3-versie van Max Payne 3 - Cemetary Edition is inmiddels verhoogd in prijs naar 49,99.
De Xbox360-versie daarentegen nog steeds 4,99.
Ik zie het ja. Misschien net als bij Steam een 'flitskorting' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppa! En toen was het merendeel van het verzendkosten geneuzel weg *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou... 2 euro verzendkosten bij een game van 5 euro. Belachelijk! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Cashback is wel geregistreerd :) Scheelt weer wat centen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Freakster86 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 18:51:
Cashback is wel geregistreerd :) Scheelt weer wat centen!
Wat is nou een goede cashback site? Heb er een keer naar gekeken maar er zijn er zo veel, en de ene geeft weer meer korting op webshop A en de andere weer ietsje meer op webshop B enz.

Dus wat is overall gezien de beste optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Laatst online: 17-09 16:24
-

[ Voor 100% gewijzigd door Isane op 22-07-2012 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
MarkoAlmelo schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:31:
Iemand nog een thuisbezorg voucher :9 ?
Even zoekfunctie gebruiken. Staan er meerdere.
Reiben schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:24:
[...]

Wat is nou een goede cashback site? Heb er een keer naar gekeken maar er zijn er zo veel, en de ene geeft weer meer korting op webshop A en de andere weer ietsje meer op webshop B enz.

Ik gebruik zelf shopkorting.nl en kan ik ook aanraden. Daar gaat het tot nu toe elke keer goed (op 1x na, maar was eigen fout).
Directkorting.com geen fijne ervaringen mee. Korting werd niet geregistreerd en bij 1 werd er achteraf gezegd dat deze was ingetrokken. Staat ook over een * bij. Ze dekken zich in met hun AV |:(

Met andere geen ervaringen. Ik vermijd de betaaldiensten, waar je tegoed niet onbeperkt houdbaar is en kosten bij uitbetalen. Daarnaast lijken het er veel, maar het gros is in beheer van 1 bedrijf: Orange Buddies Media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Reiben schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:24:
Kijk eens op http://www.cashbacksvergelijken.nl/ voor ervaringen en een overzicht,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

De laatste tijd p-less. Kost je 6,95 per jaar (wordt ingehouden) maar inmiddels al flink wat tegoed want meestal betalen ze het meest uit. (laatste tijd nogal van wat abonnementen gewisseld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Portal 2 op Steam voor slechts €4,99 - Voor Mac & PC! - alleen de komende 3 uur en 40 minuten :)
http://store.steampowered.com/app/620/

[ Voor 7% gewijzigd door D4V3 op 22-07-2012 23:35 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen is de ps3 versie van Max payne cemetary edition ook weer 4,99.

Edit: In het overzicht staan de ps3 en xbox360 versie nog steeds voor 4,99 in de lijst, ik kan ze echter allebei niet meer in mijn winkelwagentje zetten.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2012 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Probeer hem maar eens te bestellen, dan zul je zien dat het niet lukt voor die prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam net op hetzelfde moment tot dezelfde conclusie ;)

In mijn besteloverzicht staat wel: Verwacht rond: 02-08-2012

Maar volgens mij worden ze wakker bij Bol. Nu is het spel niet meer leverbaar http://www.bol.com/nl/p/m...edition/1004004006590805/. Zal dus wel ergens vandaag een annuleringsmail komen.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2012 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Nikeo schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:58:
De laatste tijd p-less. Kost je 6,95 per jaar (wordt ingehouden) maar inmiddels al flink wat tegoed want meestal betalen ze het meest uit. (laatste tijd nogal van wat abonnementen gewisseld
De ervaringen op http://www.cashbacksvergelijken.nl/ zijn niet zo positief. Het schijnt in het verleden goed geweest te zijn, maar nu laten ze behoorlijke steken vallen.
Over http://shopkorting.nl lees ik veel positievere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:21
BounceMeister schreef op zondag 22 juli 2012 @ 17:43:
Vanaf 6 augustus t/m 26 augustus 25 euro korting bij vd.nl bij besteding van minimaal 100 euro.
http://www.vd.nl/contents/waardebon_25euro_bij_vd

De code is: Zomer25

Let op: "Per klant eenmalig geldig en niet in combinatie met andere acties." Ook: "enkele merken kunnen uitgesloten zijn".
Ik hoop dat er wellicht nog iets van hardware of accessoires binnen de actie vallen. Wat er precies uitgesloten wordt, kan je pas op 6 augustus zien op bovenstaande link.
Je krijgt niet direct 25 euro korting. Je krijgt een bon van 25 euro bij je bestelling. Deze kun je gebruiken bij je volgende bestelling tijdens de actie periode. Daarbij zal waarschijnlijk wel een minimaal bestelbedrag bij horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 13:08
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 07:57:
Kwam net op hetzelfde moment tot dezelfde conclusie ;)

In mijn besteloverzicht staat wel: Verwacht rond: 02-08-2012

Maar volgens mij worden ze wakker bij Bol. Nu is het spel niet meer leverbaar http://www.bol.com/nl/p/m...edition/1004004006590805/. Zal dus wel ergens vandaag een annuleringsmail komen.
Ik ben ook benieuwd, heb 2x besteld 1x 5 stuks 1x 10 stuks. Ik verwacht dat het niets word, maar nee heb je en ja kan je krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
MikeOO schreef op maandag 23 juli 2012 @ 08:29:
[...]

Je krijgt niet direct 25 euro korting. Je krijgt een bon van 25 euro bij je bestelling. Deze kun je gebruiken bij je volgende bestelling tijdens de actie periode. Daarbij zal waarschijnlijk wel een minimaal bestelbedrag bij horen.
" Nu bij elke bestelling op vd.nl een waardebon t.w.v. 25 .- te besteden bij je volgende bestelling. ".

Ik heb die bon al gekregen bij mijn bestelling, dus als het goed is kan je met "Zomer25" die korting krijgen (vanaf 6 augustus). Aangezien het geen unieke code lijkt, zal iedereen het wel kunnen gebruiken dacht ik zo...

[ Voor 8% gewijzigd door BounceMeister op 23-07-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Max Payne 3 is geannuleerd:
Geannuleerd: product is helaas niet meer leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Hier ook, kreeg net een mailtje.

[ Voor 16% gewijzigd door Jolly_Jumper op 23-07-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Freakster86 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:12:
Max Payne 3 is geannuleerd:

[...]
Inderdaat, net mail van Bol gehad.

Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 8xxxxxxx te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik wil een alternatief! :+ De normale versie is wel leverbaar, dusss.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Freakster86 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:15:
Ik wil een alternatief! :+ De normale versie is wel leverbaar, dusss.... :9
Zelfde hier geannuleerd. Maar of je ze andere kan laten leveren heb ik zo me twijfels. Maar ja was leuk geprobeerd, jammer dat ze week nodig hebben om je geld terug te storten.

[ Voor 35% gewijzigd door AndreStarTrek op 23-07-2012 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

AndreStarTrek schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:38:
[...]
jammer dat ze week nodig hebben om je geld terug te storten.
Dat had je natuurlijk aan kunnen zien komen. Daarom kun je beter voor betaling via acceptgiro kiezen bij dit soort bestellingen.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Zer0 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:55:
[...]

Dat had je natuurlijk aan kunnen zien komen. Daarom kun je beter voor betaling via acceptgiro kiezen bij dit soort bestellingen.
Ik zag het ook aankomen en wou dit ook doen, maar ik kon er niet voor kiezen voor dit product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:28

Bluebe

Roar

AndreStarTrek schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:38:
[...]

Zelfde hier geannuleerd. Maar of je ze andere kan laten leveren heb ik zo me twijfels. Maar ja was leuk geprobeerd, jammer dat ze week nodig hebben om je geld terug te storten.
Het is ook maar iets van 8 euro dus ik denk dat je die week wel overleefd toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Bluebe schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:09:
[...]

Het is ook maar iets van 8 euro dus ik denk dat je die week wel overleefd toch ;)
Als je een stukje terug lees dan zie je dat ik er meer besteld had. Maar ook dat overleef ik wel even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:28

Bluebe

Roar

AndreStarTrek schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:34:
[...]

Als je een stukje terug lees dan zie je dat ik er meer besteld had. Maar ook dat overleef ik wel even :P
ja sorry over heen gelezen :p Maar dit was ook wel te verwachten, ik had het ook nog geprobeerd maar had ook een mailtje in de bus vanochtend.
Pagina: 1 ... 29 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op! Het plaatsen van referrals is NERGENS op Tweakers.net toegestaan. Zie het kopje "spam" in de algemene voorwaarden.

Het te koop aanbieden of vragen van producten kan in Vraag & Aanbod en wordt in het topic niet op prijs gesteld.

Dit is het korting en aanbiedingen topic, niet het "meld hier foute prijzen topic". Duidelijk foute prijzen hoef je hier dus niet te melden, die bestellingen draaien doorgaans alleen maar uit op een boel gedoe en off-topic reacties.