Grappig die ''korting''codes. Totaalbedrag was 710e, na gebruik van de code werd het 725e
Toch bedankt
Tesla M3LR '21
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Grappig die ''korting''codes. Totaalbedrag was 710e, na gebruik van de code werd het 725e
Tesla M3LR '21
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Tesla M3LR '21
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Dat is nu ook al 88 euro.Freakster86 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 00:41:
http://www.wehkamp.nl/com...128gb/C31_6FB_F4A_746548/
Ik zie hem al voor 89,- staan...
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ben net paar maanden teruggegaan van 120 naar 50 en went ook heel snel. Downloaden gaat nog steeds snel genoeg en download aardig per dag. Maar scheelt je wel 15 euro per maand.RocketKoen schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:02:
[...]
Dat kan nog vies tegenvallen. Ik ben begin dit jaar van 10 naar 50Mbit gegaan, en ik ben meteen verslaafd.
Kleine corretie. Verzendkosten zijn 4,95.Danny the dog schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 00:43:
Ow, dan was ik net te vroeg!
Niet echt een knaller dus... Verzendkosten (huisadres) zijn ook nog eens 5,95
Mijn excuses voor het valse alarm
[ Voor 3% gewijzigd door Mr.Joker op 14-07-2012 14:42 ]
Is het nog gelukt? Denk inderdaad ook dat ze hard zijn gegaan. Ze waren al eerder afgeprijsd naar 100 euro, nu ging er dus nog eens 30 vanaf. Dus waarschijnlijk had mijn vader inderdaad net een van de laatsten te pakken.oosterhofjf schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:57:
[...]
Dacht er vandaag eentje te halen bij de Aldi. Loop ik de Lidl inNatuurlijk geen scherm te vinden.
Zaterdag eens kijken bij de Aldi in Helmond. Als ze er nog zijn. Deze gaan als warme broodjes over de toonbank waarschijnlijk.
Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222
Ook nog de volgende 2 mogelijkheden:Met onderstaande kortingscode’s krijg je 5 euro korting bij Thuisbezorgd.nl. Je kunt er pizza, shoarma, chinees en meer bestellen. Minimale besteding 10 euro, online betalen. Code geldig tot 16 juli: RT6FDTH4K – code geldig tot 20 juli: DF3HUF6F4R .
[ Voor 99% gewijzigd door Freakster86 op 16-07-2012 13:26 ]
Chill, thnx, als ik niets te doen heb ga ik wel even een kijkje wagen!MoiZie schreef op maandag 16 juli 2012 @ 12:25:
http://www.gamma.com/acti.../tickets-racing-day-2012/
Veel plezier 5 augustus op de TT
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
[ Voor 5% gewijzigd door RickvN op 16-07-2012 14:16 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Laatste letters zijn WXZG.RickvN schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:15:
Wat zijn je letters na de 5450? (Staat op de doos) Als dit XXH is, zou die wel CI+ moeten hebben volgens mij.
Nu is mijn Roemeens niet zo goed.... http://ci.upc.ro/doc/ci24.pdf
Dan is die vanuit dit (Roemeense) bestandje van UPC idd niet CI+ gecertificeerd. Ik heb ook een nieuwe tv uit buitenland, maar volgens dit wel CI+.
[ Voor 18% gewijzigd door RickvN op 16-07-2012 14:38 ]
Hier ook de Samsung UE46EH5450WXZG geleverd gekregen. Ik heb alleen Telfort TV, wat dus geen CI+ heeft.frG schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:12:
Ik heb op 1 juli een Samsung tv weten te bemachtigen van Redcoon tijdens de finale van het EK.
Model: UE46EH5450
Nu blijkt het een duits model te zijn en is het niet mogelijk om mijn CI+ module te gebruiken, kan het land namelijk niet op NL instellen, hadden meer mensen hier last van?
(ik post dit hier omdat ik meerdere mensen zag die deze tv aangeschaft hebben).
[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 16-07-2012 15:00 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Excuses, heb de oplossing inmiddels gevonden, en hier gepost:
Bedankt heeft me 5 euro bespaard, helaas was het eten niet te vretenFreakster86 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 18:49:
Just-eat doet niet meer aan codes, dus dan maar over naar Thuisbezorgd.nl
[...]
Ook nog de volgende 2 mogelijkheden:
ktl875y6 = 20% korting
Like FB pagina = 20% korting
Bon appetit
Ook namens mij thanks! Net voor 10,10 euro besteld en de 5 euro bon gebruikt!Freakster86 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 18:49:
[...]
Ook nog de volgende 2 mogelijkheden:
ktl875y6 = 20% korting
Like FB pagina = 20% korting
Bon appetit
Wat had je besteld als ik vragen mag waardoor het net over de 10 euro kwam ?Satch schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:42:
[...]
Ook namens mij thanks! Net voor 10,10 euro besteld en de 5 euro bon gebruikt!
Even betaald met m'n creditcard omdat dat 0,70 euro goedkoper was dan ideal..
[ Voor 25% gewijzigd door Satch op 16-07-2012 20:03 ]
Probeer het even ipv vraag neer te plempen? Maar het antwoord is nee.Reiben schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:53:
Werkt de 20% code ook samen met de 5 euro code?
Welke mediamarkt? Op de MM site staat hij nog gewoon voor 399.Chiii schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 07:53:
Voor diegene die nog een iPad 2 zoekt, de iPad 2 16gb Wifi is 333 euro bij MediaMarkt. Mooie prijs en tevens de laagste
MM Utrecht.ikbenheelmoe schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 10:26:
[...]
Welke mediamarkt? Op de MM site staat hij nog gewoon voor 399.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Net iets te ver rijden... Maar goeie actieMM Utrecht.
[ Voor 14% gewijzigd door destroyer6670 op 17-07-2012 11:49 ]
In amsterdam ook voor 333 zowel in noord als bij de arena. (vanaf de 22ste volgens mij)ikbenheelmoe schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 10:26:
[...]
Welke mediamarkt? Op de MM site staat hij nog gewoon voor 399.
[ Voor 5% gewijzigd door Pikoe op 17-07-2012 13:59 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Xepos op 17-07-2012 14:08 ]
En waar te krijgen?Mcctje schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:59:
19 juli 50% 2 jaar lang op t-mobile abo
Alleen geldig in combinatie met SGSIII of HTC One X
Dus 2 jaar lang 22.50 per maand.
Met een NS Dagkaart bij de Blokker vandaan betaal je maar €14,50 aan reiskosten.mathy_ schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:10:
pff dat is meer dan 200 km bij me vandaan:(
Wel een goede aktie!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hoe weet je dat? (nieuwsgierig)In amsterdam ook voor 333 zowel in noord als bij de arena. (vanaf de 22ste volgens mij)
Kreeg gister ook het foldertje binnen Adam ArenA en Noord Gestoord. iPad 2 16gb wifi
Bij studentmobiel via shopkorting zelfde actieMcctje schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:59:
19 juli in maastricht t-mobile 50% 2 jaar lang op t-mobile abo
Alleen geldig in combinatie met SGSIII of HTC One X
Dus 2 jaar lang 22.50 per maand.
Enkel alleen geldig op 19 juli in Maastricht T-mobile zaak.
Helaas niet: Daarnaast geniet u ook nog eens van 50% korting per maand, tot 12 maanden.Tjeerdtq schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:48:
[...]
Bij studentmobiel via shopkorting zelfde actie
Weet je zeker dat dat geen typo is dan? Klinkt als een zeer goeie deal. Helaas 2 maanden terug een nieuwe sim-only afgesloten...musicfreak schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:55:
Helaas niet: Daarnaast geniet u ook nog eens van 50% korting per maand, tot 12 maanden.
Bij de T-Mobile shop in Maastricht krijg je 24 maanden korting.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Dat is me een ritje Maastricht wel waard!objectief2 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:52:
Het is een koopje. Stel je neemt dit abonnement en je verkoopt je S3 nieuw in doos voor 500 euro.
Dan kost onbeperkt internet je per maand: 24x22,50= 540-500= 40/24=1,66 euro per maand. Plus 300 gratis belminuten![]()
Het enige waar ik niet zeker van ben is of die onbeperkt bundeltoevoeging van 2,47 euro ook 24 maanden lang zoveel gaat kosten i.p.v. 4,95 euro per maand. Maar dan nog
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Je moet nog wel 40 euro erbij betalen voor telefoon zelf volgens mij.objectief2 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:52:
Het is een koopje. Stel je neemt dit abonnement en je verkoopt je S3 nieuw in doos voor 500 euro.
Dan kost onbeperkt internet je per maand: 24x22,50= 540-500= 40/24=1,66 euro per maand. Plus 300 gratis belminuten![]()
Het enige waar ik niet zeker van ben is of die onbeperkt bundeltoevoeging van 2,47 euro ook 24 maanden lang zoveel gaat kosten i.p.v. 4,95 euro per maand. Maar dan nog
Het is een beetje vaag, op de site staat dat de folder geldig is vanaf 22 juli, maar in de folder zelf vanaf 15 juli.ikbenheelmoe schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:21:
In een vorig bericht stond "vanaf de 22 volgens mij". Vandaar de vraag. In de folder van MM Groningen staat deze aanbieding (helaas) niet.
Beetje offtopic: Doet Thuisbezorgd niet aan pizzadag? Just eat namelijk wel. Of is het enkel mijn pizzeria? (geen keten)Freakster86 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 18:49:
[...]
Laatste keer geen cashback bij p-less via Just eat (want was door pizzadag goedkoper zonder korting, dan thuisbezorgd met 5,- korting). Kan je tegenwoordig ook niet meer reclameren. Ook nooit eerder hoeven doen minstens 20 transacties goed gehad via p-less maar de laatste keer niet. Geeft toch te denken.Freakster86 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:02:
Geen dank
En misschien ben ik al te laat, maar in 't vervolg ook cashback gebruiken bij je bestelling![]()
Just-Eat.nl = http://www.cashbacksvergelijken.nl/Korting/676/Just-Eatnl
Thuisbezorgd.nl = http://www.cashbacksverge...rting/1163/Thuisbezorgdnl
Alle kleine beetjes helpen hè
[ Voor 52% gewijzigd door robert-630 op 17-07-2012 19:16 ]
Volgens mij kan je die 5 euro code 1x per account gebruiken. Sommige websites zien een kortingscode als gebruikt als je hem ingevoerd hebt, ook al breek je vervolgens je bestelling af. Vandaar dat ik het niet probeerde.woekele schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 08:43:
[...]
Probeer het even ipv vraag neer te plempen? Maar het antwoord is nee.
Voor de volledigheid:remcoboy1479 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:37:
De PointShop actie werkt goed (http://payment.pointshop....ointstophilipsspeaker.asp).
Je meldt je aan, betaalt 1€ per CC (ik kon 2 weken geleden ook ideal?) en je krijgt 6700 punten vrij te besteden.
Ik heb deze actie gedaan met een oral b tandenborstel (even googlen en die heb je ook, is dezelfde actie als hierboven). Via ideal 1 euro betaald, na 24 uur direct opgezegd. Heb per mail een bevestiging gevraagd dat het me niks meer kost, en die gekregen.
Na 2 dagen was mijn adres bevestigd en heb ik een 8gb usbstick en een ehbo tasje besteld. Van de punten die ik overhad nog een kauwgommetje
Heb het na mijn vakantie van 2 weken hier liggen, dus prima deal voor 1 euro!
Heb net met een prepaid cc kaartje (www.3vcard.nl) nog 2 accounts aangemaakt, wil die tandenborstel wel proberen voor 1 euro. Werkt ook prima terwijl ze er niets van kunnen afhalen.
Meldt u zich niet af voor het einde van de proefperiode, dan zal het proeflidmaatschap automatisch omgezet worden naar een VIP-lidmaatschap tegen de normale prijs van (45€ voor iedere 30 dagen) en dat doorloopt tot u het VIP-lidmaatschap opzegt. Houd er verder rekening mee dat uw VIP-lidmaatschap overgaat naar de algemene voorwaarden en prijzen als de proefperiode verstreken is.
Heb je geen link voor die tandenborstel actie? Ik zoek er nog 1... Met Google kom ik alleen op sites waar ze schande spreken over de actie, omdat het ze 45 euro heeft gekost!remcoboy1479 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:37:
De PointShop actie werkt goed (http://payment.pointshop....ointstophilipsspeaker.asp).
Je meldt je aan, betaalt 1€ per CC (ik kon 2 weken geleden ook ideal?) en je krijgt 6700 punten vrij te besteden.
Ik heb deze actie gedaan met een oral b tandenborstel (even googlen en die heb je ook, is dezelfde actie als hierboven). Via ideal 1 euro betaald, na 24 uur direct opgezegd (anders betaal je 45 euro de maand). Heb per mail een bevestiging gevraagd dat het me niks meer kost, en die gekregen.
Na 2 dagen was mijn adres bevestigd en heb ik een 8gb usbstick en een ehbo tasje besteld. Van de punten die ik overhad nog een kauwgommetje
Heb het na mijn vakantie van 2 weken hier liggen, dus prima deal voor 1 euro!
Heb net met een prepaid cc kaartje (www.3vcard.nl) nog 2 accounts aangemaakt, wil die tandenborstel wel proberen voor 1 euro. Werkt ook prima terwijl ze er niets van kunnen afhalen.
http://payment.pointshop.nl/signup_freepointstobraun.asp 1 ip adres per actie (dus braun en philips kan wel).MoiZie schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:28:
[...]
Heb je geen link voor die tandenborstel actie? Ik zoek er nog 1... Met Google kom ik alleen op sites waar ze schande spreken over de actie, omdat het ze 45 euro heeft gekost!
Zou het komen omdat ik op een pools ip adres zit?Betalingsverzoek afgewezen!
Uw betalingsverzoek is afgewezen (Paymentrequest ID #99604)
Neem aub contact op met ons supportteam als u nog vragen heeft. Denk er aan uw betalings ID in uw vraag bij te voegen.
Klik hier om contact op te nemen met ons supportteam
[ Voor 6% gewijzigd door Rev! op 18-07-2012 11:50 ]
Hades.NL schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:51:
Voor de volledigheid:
[Meldt u zich niet af voor het einde van de proefperiode, dan zal het proeflidmaatschap automatisch omgezet worden naar een VIP-lidmaatschap tegen de normale prijs van (45€ voor iedere 30 dagen) en dat doorloopt tot u het VIP-lidmaatschap opzegt. Houd er verder rekening mee dat uw VIP-lidmaatschap overgaat naar de algemene voorwaarden en prijzen als de proefperiode verstreken is.]
Leuke actie, maar geen zin in gezeur (ergens aan vast zitten) zoals Hades het hierboven het al noemt, als je in je proef periode opzegt, dien je 45euro te betalen...MoiZie schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:28:
Met Google kom ik alleen op sites waar ze schande spreken over de actie, omdat het ze 45 euro heeft gekost!
Nee, als je erna opzegt. Als je gewoon na 24 uur na registratie opzegt, is er niks aan de hand en hoef je niks te dokken.EN-IS schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:58:
[...]
[...]
Leuke actie, maar geen zin in gezeur (ergens aan vast zitten) zoals Hades het hierboven het al noemt, als je in je proef periode opzegt, dien je 45euro te betalen...
Prepaid CC?Rev! schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:49:
Ik krijg dit zodra ik mijn gegevens invul op die pointshop site:
[...]
Zou het komen omdat ik op een pools ip adres zit?
[ Voor 36% gewijzigd door remcoboy1479 op 18-07-2012 12:05 ]
"even googlen en die heb je ook, is dezelfde actie als hierboven"Redshark schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:11:
Net geregistreerd, maar kan de tandenborstel niet vinden voor die 6700 punten, alleen voor ruim 12000. Weet je ook waar die staat op de shop?
Nickname does not reflect reality
[ Voor 21% gewijzigd door Redshark op 18-07-2012 12:20 ]
Neen, dat betrof een Oral B voor 1 Euro aanbieding, niet deze Philips speaker voor 1 Euro.Redshark schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:14:
Edit: Ah, je moet eerst je adres bevestigen. Ik denk dat het daar dus op hangt.
Even een dagje wachten dusU moet adresgarantie hebben om te kunnen winkelen in de shop
Voor u kunt winkelen in de shop, moeten wij weten of u geldige gegevens heeft ingevuld. Vooralsnog heeft u uw e-mail en uw telefoonnummer bevestigd.
Als laatste dient u te bevestigen dat u een geldig adres hebt.
De oorzaak hiervan is, dat wij ons en onze leveranciers zo tegen misbruik beschermen.
Als u adresgarantie besteld, sturen wij u een brief, welke een pincode bevat, per post en als u deze code hier op de site intoetst, bevestigt u, dat u een geldig adres hebt.
U kunt hier uw adresgarantie bestellen - dit is gratis!
Leuk, ik krijg geen email bevestiging. Kan dus niet verder.Redshark schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:23:
Klopt inderdaad, ik krijg deze melding bij de tandenborstel:
[...]
Even een dagje wachten dus
Laat maar..
En met wat stomme zaken kun je nog een paar 100 punten pakken.melk0r schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:25:
Wat is er nou speciaal aan die philips of oral b aanbieding dan? Je krijgt toch gewoon 6700 punten die je vrij kan besteden in de shop?
Dat je die artikelen voor 1 Euro hebt? Vind dat wel een redelijke nette prijsmelk0r schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:25:
Wat is er nou speciaal aan die philips of oral b aanbieding dan? Je krijgt toch gewoon 6700 punten die je vrij kan besteden in de shop?
Laat maar..
Krijg inderdaad hier de keuze uit 10 mogelijk gratis te bestellen artikelen ja.melk0r schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:28:
Ja maar je kunt die 6700 punten ook aan andere shop items besteden toch? Ook die kosten je dan slechts 1 euro of mis ik iets?
Jep:Redshark schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:11:
Leuke actie van de tandenborstel, moet er toch een hebben :-)
Net geregistreerd, maar kan de tandenborstel niet vinden voor die 6700 punten, alleen voor ruim 12000. Weet je ook waar die staat op de shop?
In de shop kan je met dezelfde punten uit duizenden items kiezenBrad Pitt schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:29:
[...]
Krijg inderdaad hier de keuze uit 10 mogelijk gratis te bestellen artikelen ja.
Laat maar..
Als alles zó overduidelijk is waarom stel je deze vragen allemaal dan? Klik, bestel, klaar, done.melk0r schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:31:
Hoezo 10? Er zijn echt veel meer artikelen in de shop die tot aan 6700 punten kosten...
Laat maar..
Ach, onze dochter gaat studeren. Nu heb ik voor haar voor 1 euro een OralBmelk0r schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:35:
Ik probeer er achter te komen wat er speciaal is aan die philips en oralb aanbieding voor vips..wellicht is het zo dat de normale shopprijs een stuk hoger ligt..ben ik aan het verifieren maar kan zowel de philips als de oralb nog niet vinden via de normale shop search engine maar wellicht weet iemand anders het.
Dat klopt, dit zijn de vip aanbiedingen, alleen via de link te vinden. Deze zijn precies 6700 punten, die je er voor krijgt.melk0r schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:35:
Ik probeer er achter te komen wat er speciaal is aan die philips en oralb aanbieding voor vips..wellicht is het zo dat de normale shopprijs een stuk hoger ligt..ben ik aan het verifieren maar kan zowel de philips als de oralb nog niet vinden via de normale shop search engine maar wellicht weet iemand anders het.
Volgens mij krijg je gewoon een simpele braun Vitality zoals deze: http://www.blokker.nl/web...yId=42285&productId=82306melk0r schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:35:
Lag toch aan het IP adres, vanaf een NL adres lukt het wel gewoon.remcoboy1479 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:03:
[...]
Nee, als je erna opzegt. Als je gewoon na 24 uur na registratie opzegt, is er niks aan de hand en hoef je niks te dokken.
[...]
Prepaid CC?
Weet je zeker dat alles goed is ingevoerd?
Adres en naam komt overeen met CC?
Ik had dat ook toen ik eerst met een prepaid CC wou betalen, maar vanochend ging het wel goed. Anders probeer je de philips/braun actie?
[ Voor 10% gewijzigd door Rev! op 18-07-2012 12:56 ]
Verwijderd
Er zit niet eens een video kaart in. Waarom is die laptop zo duur?slayerrp schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:40:
Deal bij Centralpoint : Toshiba Portege R700 laptop
http://www.centralpoint.n...1&utm_medium=tradetracker
pricewatch: Toshiba Portégé R700-1CX
Meer dan 500 euro korting
www.pointshop.nl/vip/oralb in de 2e rij.Rev! schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:42:
[...]
Lag toch aan het IP adres, vanaf een NL adres lukt het wel gewoon.
Ik kan die tandenborstel echt nergens in de shop vinden btw, ligt dat aan mij of..?
Het kost je dus altijd 45 euro.
Waar staat dat precies?BounceMeister schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:48:
[...]
Als je binnen de proefperiode opzegt, zetten ze het om naar normaal à 45 euro, (wat dan nog eens doorloopt ook volgens de tekst, vreemd).
Als je na de proefperiode opzegt heb je de 2e maand à 45 euro te pakken.
Niet zo'n mooie deal denk ik dan?
Shit echtBounceMeister schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:48:
[...]
Als je binnen de proefperiode opzegt, zetten ze het om naar normaal à 45 euro, (wat dan nog eens doorloopt ook volgens de tekst, vreemd).
Als je na de proefperiode opzegt heb je de 2e maand à 45 euro te pakken.
Niet zo'n mooie deal denk ik dan?
Laat maar..
Laat maar..
Laat maar..
Wellicht dat de mensen die mopperen niet tijdig hadden opgezegd?Megamind schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:51:
Maarja even zoeken op internet en je merkt snel genoeg dat het gewoon een boevenbende is. Waarom het risico nemen op gezeik?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq