Algemeen korting en aanbiedingen topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 34 Laatste
Acties:
  • 570.111 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:12
Denzis schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 10:28:
[...]

Klopt! Mijn vriendin heeft zo een crap akai van 21 inch ofzo met ingebouwde dvd speler. Dan is deze voor 160 wel een goede deal. Wel een beetje dom dat er full hd en staat enzo. Maar goed voor dit geld heb je geen nieuwe tv.

Overigens staat dat hij hier wel full hd is. http://www.plattetvdiscounter.nl/product/toshiba-32el933/
Zowel de handleiding als de Toshiba website melden HD-Ready, 1366x768.
http://eu.consumer.toshib...oductDetailSpecifications

En ja, full HD is leuker, maar persoonlijk vind ik 32" een randgeval: Het scherm is aan de kleine kant om echt de meerwaarde te kunnen ZIEN van Full HD imho.
Ik heb nu ook een 1366x768 TV op de slaapkamer, en op een kijkafstand van 3m (hangt tegenover mn bed aan de muur) betwijfel ik of ik full hd echt ga zien bij 32'.

Het feit dat ie 2x HDMI heeft, een ingebouwde mediaspeler (divx/xvid/mkv), DVB-C tuner en CI+ slot heeft, vind ik meer waard dan full HD, ook gezien de prijs. Of die mediaspeler echt wat is zien we wel, maar totaal ben ik goedkoper uit dan een HD-settopbox erbij moeten nemen op mn huidige TV ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€160 voor een japanner die licht geeft door al die radioactieve straling daar :P is niet slecht.
Twijfel zelf of ik de order doorzet moet nog betalen via overschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
De Makro folder is er weer, stonden redelijk wat leuke dingen in. Sommige duurder dan de PW, dus al niet meer interessant, maar bijv wel.

pricewatch: Hitachi Touro Desk USB 3.0 2TB Zwart
Bij Makro € 101,15 INC. BTW

pricewatch: Dane-Elec Capless v2 64GB Multi-color
Bij Makro € 38,68 INC. BTW --> wel duurder, maar de goedkoopste heeft niet al te beste reviews.

pricewatch: Logitech LS21
Bij Makro € 17,85 INC. BTW

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:40

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Vind je het gek met die kleur :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 22:25

Sebastiaan

....

Bedankt! ook net gebruikt en netjes 20% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Kixtart schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:42:
Vind je het gek met die kleur :+
Vind het wel een echte mannen kleur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Er staat bij dat deze "speciaal" besteld moet worden en dus niet geretourneerd mag worden (wet koop of afstand). Mag Zercom dit wel doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Laatst online: 28-04 12:55
Binnenkort bij Redcoon ook weer een philips & samsung deal. Blu-ray speler/tv geen gebrek

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
DJSmiley schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 11:25:
[...]

Zowel de handleiding als de Toshiba website melden HD-Ready, 1366x768.
http://eu.consumer.toshib...oductDetailSpecifications

En ja, full HD is leuker, maar persoonlijk vind ik 32" een randgeval: Het scherm is aan de kleine kant om echt de meerwaarde te kunnen ZIEN van Full HD imho.
Ik heb nu ook een 1366x768 TV op de slaapkamer, en op een kijkafstand van 3m (hangt tegenover mn bed aan de muur) betwijfel ik of ik full hd echt ga zien bij 32'.

Het feit dat ie 2x HDMI heeft, een ingebouwde mediaspeler (divx/xvid/mkv), DVB-C tuner en CI+ slot heeft, vind ik meer waard dan full HD, ook gezien de prijs. Of die mediaspeler echt wat is zien we wel, maar totaal ben ik goedkoper uit dan een HD-settopbox erbij moeten nemen op mn huidige TV ;)
Ligt aan de afstand en je bronmateriaal. Zit hier op een 32" op de ps3 en kan duidelijk zien dat ik ge upgrade heb naar full hd ipv ready. Het lijkt wel of de ps3 niet mooi terug schaalt. Ik zou iig niet terug willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Snoop schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 00:16:
De tv's zijn waren kort weer te bestellen. Heb er nog snel eentje weten te bestellen en heb maar gekozen voor bankoverschrijving. Dan heb ik nog even bedenktijd ;)
Wil hem wel van je overnemen als je hem toch niet wilt, de hele week die site in de gaten gehouden want ik zoek nog een TV voor de slaapkamer en juist gister vergeet ik het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

silmaril8 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:47:
[...]

Er staat bij dat deze "speciaal" besteld moet worden en dus niet geretourneerd mag worden (wet koop of afstand). Mag Zercom dit wel doen?
Volgens mij niet. Het is en blijft een massa product, welke niet op maat wordt geleverd. Zeker weten doe ik het echter niet. Houd er btw wel rekening mee dat als ze iets anders dan een roze S2 leveren je het gewoon terug mag sturen omdat ze dan niet het beloofde artikel hebben geleverd

[ Voor 17% gewijzigd door Gropah op 23-06-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kort samengevat: NEE. Zelfs een samengestelde pc mag je retourneren onder de WKoA. Dit is gewoon een standaard product en mag altijd retour. Mijn advies is om winkels met dergelijke absurde regels gewoon links te laten liggen en elders te bestellen. (<- algemene stelling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:54
Gropah schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:09:
[...]

Volgens mij niet. Het is en blijft een massa product, welke niet op maat wordt geleverd. Zeker weten doe ik het echter niet. Houd er btw wel rekening mee dat als ze iets anders dan een roze S2 leveren je het gewoon terug mag sturen omdat ze dan niet het beloofde artikel hebben geleverd
Je hebt gelijk. Het is geen op maat product, waardoor het in strijd is met de WKoA. Echter komt dat bij Zercom nog weleens vaker voor :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:04
[...]

Nee, als de winkel iets speciaal voor je besteld valt dit niet onder de uitzonderingen van de Wet Koop op afstand. Je mag de telefoon dus gewoon binnen de daarvoor gelden tijd terugsturen als de kleur je toch niet mocht bevallen.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 17:24

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Volgens de omschrijving bij zercom.nl staat het volgende:

Samsung Galaxy S5690 Xcover Titan Grey :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:03
Lijkt mij gezien de prijs logischer en er staat ook GT-S5690TAADBT als vendor code bij. Ze hebben dus waarschijnlijk twee verschillende toestellen door elkaar heen gehaald.

pricewatch unsorted: Samsung Samsung Galaxy Xcover S 5690 (GT-S5690TAADBT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
kwiebus schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:28:
[...]

Lijkt mij gezien de prijs logischer en er staat ook GT-S5690TAADBT als vendor code bij. Ze hebben dus waarschijnlijk twee verschillende toestellen door elkaar heen gehaald.

Er staan 2 vendor code bij :S

Gekopieerd en geplakt van de zercom site
Vendor code:GT-S5690TAADBT, GT-I9100OIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:39
Is het makkelijk/mogelijk om er een zwarte cover op te zetten?
Order is trouwens geaccepteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-10 20:19
Verbatim 32GB USB 3.0 stick bij de Mediamarkt voor €18,-.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-10 21:32
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/mediavandaag.html

[ Voor 20% gewijzigd door Jolly_Jumper op 23-06-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Nu online
Elders 20,50 writespeed 9mB/s zover ik begreep 40mB/s readspeed.. ofwel WAARDELOOS.

Tot wel 10x sneller dan USB2!!! Wederom een zwaar misleidende kreet van mediamarkt, net als dat fullhd van die tv gisteren. (Redcoon = MM)

[ Voor 46% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 23-06-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
http://nl.hardware.info/p...0-32gb#tab:testresultaten

Hier laat de stick heel wat betere meetwaardes zien.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Nu online
Apart... ik vermoed dat verbatim random crap in die sticks stopt, dat de ene slecht kan zijn en de andere weer goed, want ze zetten geen specs op de site of de verpakking. Ik heb bij wat andere shops gekeken en de enige die specs vermelden vermelden dus vrij lage specs, volgens die test is het 30-40 write 70-80 read en dan is het weer wel goed.

Tjah..

Zie nu dat MM dit vermeld:
Leessnelheid

Leessnelheid:

120 MB/s

Schrijfsnelheid

Schrijfsnelheid:

70 MB/s

Dus er maar op vertrouwen dat ze een degelijke stick in handen hebben?

[ Voor 22% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 23-06-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
remcoboy1479 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:52:
Dat is lijkt mij niet te zeggen zonder te weten over welk product het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:09
remcoboy1479 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:52:
Heb je een bevestiging ontvangen? Ben benieuwd of het daadwerkelijk om de samsung galaxy s2 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-10 22:08
Iemand enig idee of die usb stick werkt met de ipad? Ik heb hier 2 usb sticks liggen. De een doet het wel en de ander niet maar waarom, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

Cyleo schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:52:
[...]
Ligt aan de afstand en je bronmateriaal. Zit hier op een 32" op de ps3 en kan duidelijk zien dat ik ge upgrade heb naar full hd ipv ready. Het lijkt wel of de ps3 niet mooi terug schaalt. Ik zou iig niet terug willen.
Grootste deel van de PS3-games zijn altijd nog 720p. En als het al 1080p is dan is het veelal een slechte upscale. En mocht je wel een native 1080p game hebben en die op een 720p-scherm afspelen dan is het de TV die terug scaled en niet de PS3.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Nu online
Ik ben er achter, de stick die op hardwareinfo is getest is een blauwe stick die er anders uit ziet dan de zwarte die je ziet op het plaatje op MM.nl die zwarte is de trage, de blauwe is de snelle, klik je door naar de bestelpagina bij MM.nl dan zie je dus die 'goede' specs en daar wel het blauwe plaatje.

^^ bovenstaande kan alsnog onzin zijn maar het klinkt plausibel, MM is dan iig verplicht tot leveren van een behoorlijke stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
kwiebus schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 16:02:
[...]

Dat is lijkt mij niet te zeggen zonder te weten over welk product het gaat.
Als het om de S2 zou gaan?
yassiro schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 16:06:
[...]

Heb je een bevestiging ontvangen? Ben benieuwd of het daadwerkelijk om de samsung galaxy s2 gaat.
Jep, met s2 erop. Moet nog overmaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

FeaR schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 16:07:
[...]

Grootste deel van de PS3-games zijn altijd nog 720p. En als het al 1080p is dan is het veelal een slechte upscale. En mocht je wel een native 1080p game hebben en die op een 720p-scherm afspelen dan is het de TV die terug scaled en niet de PS3.
De PS3 wordt door veel mensen (ook) als Bluray speler gebruikt, en die zijn er wel veel in 1080p. Ik kan me voorstellen dat het verschil dan wel goed te zien is.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 16:08:
Ik ben er achter, de stick die op hardwareinfo is getest is een blauwe stick die er anders uit ziet dan de zwarte die je ziet op het plaatje op MM.nl die zwarte is de trage, de blauwe is de snelle, klik je door naar de bestelpagina bij MM.nl dan zie je dus die 'goede' specs en daar wel het blauwe plaatje.

^^ bovenstaande kan alsnog onzin zijn maar het klinkt plausibel, MM is dan iig verplicht tot leveren van een behoorlijke stick.
Mediamarkt loopt nogal te kloten met plaatjes etc. Ik ga uit van de gegevens als je doorklikt en dus de blauwe versie te zien krijgt. Als het een pruts ding is krijgen ze hem terug :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-10 15:18
Als je zoekt op de EAN-code van die Samsung Galaxy S2 van Zercom zie je dat het de Duitse versie 16gb Roze betreft.
Ik heb hem ook maar besteld; kijken wat ik binnen krijg. Kan de gok wel wagen voor dat voordeel als de kleur je niet in de weg zit;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

COWBertha schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 18:07:
Als je zoekt op de EAN-code van die Samsung Galaxy S2 van Zercom zie je dat het de Duitse versie 16gb Roze betreft.
Ik heb hem ook maar besteld; kijken wat ik binnen krijg. Kan de gok wel wagen voor dat voordeel als de kleur je niet in de weg zit;).
waar vindt ik die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Nu online
Razkin schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 16:37:
[...]

Mediamarkt loopt nogal te kloten met plaatjes etc. Ik ga uit van de gegevens als je doorklikt en dus de blauwe versie te zien krijgt. Als het een pruts ding is krijgen ze hem terug :)
Bij die blauwe staan namelijk wel echt specs van verbatim zelf (op de verpakking ook) bij die zwarte 'v3' niet. Ik verwacht dat we de blauwe krijgen anders mogen ze mijn geld teruggeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-10 15:18
EAN code: 8806085027121

Staat er bij. Onderaan de specs staat ook dat ze leveren op EAN en/of vendor code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
@ remcoboy1479, COWBertha

Dus het is dan toch een samsung galaxy S2 roze?

Edit: Al uitverkocht

[ Voor 17% gewijzigd door pinokkia op 23-06-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
pinokkia schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 19:05:
@ remcoboy1479, COWBertha

Dus het is dan toch een samsung galaxy S2 roze?

Edit: Al uitverkocht
Ik hoop van wel :)

Op internet vind ik alleen skins, geen complete vervangsets. Iemand een idee? Zou fijn zijn om m voor een klein bedrag om te bouwen tot zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik heb ook even wat onderzoek gedaan, het is de Samsung S5690 Galaxy Xcover Titan Gray. Niet boeiend dus. Ze hebben gewoon het plaatje van een roze Samsung Galaxy SII geplaatst en twee codes.

In maart nog een zwarte Samsung Galaxy SII aangeschaft voor iemand met de totale kosten van € 42,92 per maand (berekend inclusief allen kosten ook het abonnement: Vodafone bellen en SMS'en en 1200MB per maand op 14,4 Mbit).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Jumpman schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 19:54:
[...]

Ik heb ook even wat onderzoek gedaan, het is de Samsung S5690 Galaxy Xcover Titan Gray. Niet boeiend dus. Ze hebben gewoon het plaatje van een roze Samsung Galaxy SII geplaatst en twee codes.
Hoe weet je dat? De specs zijn van de s2 (4,27 inch)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eefnoe
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-07-2022
remcoboy1479 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 19:23:
[...]

Op internet vind ik alleen skins, geen complete vervangsets. Iemand een idee? Zou fijn zijn om m voor een klein bedrag om te bouwen tot zwart.
Kun je de taal veranderen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Eefnoe schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 20:08:
[...]
Kun je de taal veranderen :F
Android = multitalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
remcoboy1479 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 19:23:
[...]

Zou mij verbazen als het echt een SGS2 zou zijn. Ik weet verder niet hoe jij zoekt maar volgens mij er zijn gewoon complete vervangsets te vinden zoals deze: http://www.mobilefun.nl/3...ang-behuizing---zwart.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Weet niet of deze hier al eerder voorbij is gekomen, maar met de code ktl875y6 krijg je 20% korting op je bestelling bij Thuisbezorgd.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 13:05
Het is wel een S2 geloof ik; typenummer is I9100G. Dat is ook meteen het nadeel: de processor is eeb TI Omap en niet de Exynos, de TI is wat slomer; Google is je vriend! Verder blijft het natuurlijk een leuk toestel voor die prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
In de nieuwe mediamarkt folder staat een advertentie mbt apple, 150 euro inruilpremie.
Voorwaarden moeten op www.mediamarkt.nl/shop staan, kan ze alleen nog niet vinden.
Op macbook air, pro, macmini en imac zo te zien.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Laatst online: 23:10
Reiben schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 20:46:
Weet niet of deze hier al eerder voorbij is gekomen, maar met de code ktl875y6 krijg je 20% korting op je bestelling bij Thuisbezorgd.nl.
Top! Werkt prima net 4,70 korting gekregen er door en zo lekker eten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:18

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Dank! Toch weer €2,50 korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eefnoe
kwiebus schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:28:
[...]

Zercom heeft het veranderd....no foto B) EAN code is van SII en Vendor code staat de SII er niet meer bij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Eefnoe schreef op zondag 24 juni 2012 @ 17:20:
[...]

Zercom heeft het veranderd....no foto B) EAN code is van SII en Vendor code staat de SII er niet meer bij 8)7
Prijs omhoog, specs eruit.

Ben benieuwd wat ik ontvang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Laatst online: 28-01-2024
remcoboy1479 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 16:19:
[...]

Als het om de S2 zou gaan?

[...]

Jep, met s2 erop. Moet nog overmaken..
Zou het niet overmaken en annuleren; dit wordt een duidelijk gevalletje verkeerde koppeling/gegegevns: http://www.zercom.eu/?dis...ts.view&product_id=188221
Dat is dezelfde link, maar nu staan de gegevens ook correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eefnoe
Gijsjha schreef op zondag 24 juni 2012 @ 17:37:
[...]

Zou het niet overmaken en annuleren; dit wordt een duidelijk gevalletje verkeerde koppeling/gegegevns: http://www.zercom.eu/?dis...ts.view&product_id=188221
EAN code: 8806085027121 is van de SII :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Maar wat is de kans dat je ook daadwerkelijk een S2 ontvangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Laatst online: 28-01-2024
guess close to nothing...Als je geluk hebt, hebben ze bij zercom de fout ontdekt en krijg je morgen een mail met notificatie dat het het andere type betreft. Daarbij zullen ze je een annuleringsoptie geven. Kans is echter ook aanwezig dat ze leveren, en dat je dan door de hele rompslomp mag van aanmelden dat foutief product is geleverd, retourneren en dan je geld+ retourkosten terug zien te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hij's weer fijn!

Bestellen bij thuisbezorgd/justeat hoeft gewoon nooit meer zonder korting zo! :)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Gijsjha schreef op zondag 24 juni 2012 @ 17:37:
[...]

In mn mail staat s2. Heb voor de zekerheid ook een screentje gemaakt van de pagina, dus dan gaat ie direct retour..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Geachte,

wij hebben een statusupdate met betrekking tot uw order.

Wij willen graag het onderstaande opmerken:
Helaas is door een fout in ons systeem een verkeerde koppeling opgetreden en kunnen wij dit product hierdoor niet uitleveren. Dit product is gekoppeld aan een product dat niet overeenkomt met wat onze leveranciers kunnen leveren. Wij zullen dit product dan ook direct van de website halen dat andere klanten verkeerde bestellingen plaatsen.
Omdat het niet langer nuttig is dit product in uw bestelling open te laten staan wordt dit bij deze geannuleerd. Indien u een ander product wenst stuur dan een bericht via de berichtensysteem in de order zodat wij uw order kunnen aanpassen.

Bedankt voor uw begrip en sorry voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
Jammer dan. Zó goedkoop was die S2 nou ook weer niet trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8.13
Indien Zercom bij het sluiten van de overeenkomst een bepaalde prijs overeenkomt, dan is Zercom onder navolgende omstandigheden niettemin gerechtigd tot verhoging van de prijs, ook wanneer de prijs oorspronkelijk niet onder voorbehoud is opgegeven:

Indien de prijsverhoging voortvloeit uit een aan Zercom toekomende bevoegdheid of een op Zercom rustende verplichting ingevolge de wet;
In andere gevallen, dit met dien verstande dat de Koper die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf, gerechtigd is de overeenkomst door een schriftelijke verklaring te ontbinden indien de prijsstijging meer bedraagt dan 10% en plaatsvindt binnen drie (3) maanden na het sluiten van de overeenkomst, tenzij Zercom alsdan alsnog bereid is om de overeenkomst op basis van het oorspronkelijk overeengekomene uit te voeren, of indien bedongen is dat de aflevering langer dan drie maanden na de koop zal plaatsvinden.
Lijkt me correct. Hoewel deze AV gewoonweg onleesbaar is opgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
Kreeg net een mail van Logitech. Voor de liefhebbers en weet niet of hij algemeen is of 1malig te gebruiken is.

30 euro korting bij besteding van 100 euro of meer*

Voer deze unieke code yna2nw33h in tijdens uw betaling.

*Korting alleen geldig bij gebruik van de code die u in deze uitnodigingsmail vindt. Korting wordt in het winkelwagentje geactiveerd wanneer de code wordt toegepast. Kortingen zijn alleen van toepassing op en beschikbaar voor artikelen die op http://www.logitech.com/nl-nl worden weergegeven. Sommige producten kunnen uitgesloten zijn van deze aanbieding. Aanbieding niet geldig in combinatie met andere kortingen of aanbiedingen. Aanbiedingen zijn op elk moment onderhevig aan veranderingen. Aanbiedingen alleen geldig voor verzending binnen Nederland. Uw code is geldig tot en met 27/06/2012.

[ Voor 3% gewijzigd door MikeOO op 25-06-2012 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-10 14:41
Het is een eenmalige code. Zie "uniek".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Safaci schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:21:
Het is een eenmalige code. Zie "uniek".
Ook is de code alleen in de VIP-shop te gebruiken en heeft iedereen met toegang tot de VIP-shop een €10,- code gekregen. Leuk dat je het aanbiedt, maar het is pretty useless.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Laatst online: 10-10 21:32
Het gekke is, ik heb 2 accounts bij Logitech, 1 VIP waar ik inderdaad die 10 euro code heb ontvangen en ook 1 non-VIP (waarmee ik nog nooit iets gekocht heb) en daarbij is de code wel voor 30 euro korting 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:29
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/philips-serie9956.html

scheelt nogal met de laagste prijs op de pricewatch. Leuk voor de liefhebber?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
wow, dat moet een fout zijn.., toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 09:12
iemand enige ervaring met games op die tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Freakster86 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:40:
wow, dat moet een fout zijn.., toch :?
Als er een reclamefilmpje van gemaakt is en een folder gedrukt is lijkt me dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Megamind schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:42:
[...]

Als er een reclamefilmpje van gemaakt is en een folder gedrukt is lijkt me dat niet.
pricewatch: Philips Cinema 50PFL7956H

Ja, ok. Maar 500 euro verschil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 10-10 12:29
Die reclame was gister ook enorm groot op TV, dus lijkt me geen fout. Ze zullen wel niet van hun voorraad afkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Bartske schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:43:
Die reclame was gister ook enorm groot op TV, dus lijkt me geen fout. Ze zullen wel niet van hun voorraad afkomen.
Dat lijkt me ook. Waarschijnlijk omdat het geen gangbare beeldverhouding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
eigenlijk niet nodig maar ben wel heel hard aan het twijfelen. hou echt van dit soort dingen :). eens even goed inlezen thuis vanavond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Bartske schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:43:
Zal nog groter lijken op deze tv :+

Iemand nog Mediamarkt cadeaubonnen van de AH met 15% korting ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnlyRinaldo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-09 16:01
oosterhofjf schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:36:
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/philips-serie9956.html

scheelt nogal met de laagste prijs op de pricewatch. Leuk voor de liefhebber?
Moet het even zeggen Oh my god :9.

Dit wordt m'n oude philips dumpen :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-10 13:50
Misschien dat je dit in je enthousiasme over het hoofd hebt gezien:
Philips 50PFL7956 is uitgesloten van de Philips EK cashback actie.
Ik denk ik meld het even ;)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Laatst online: 09:26
Het nadeel is dat je altijd naar balken zit te kijken. En aangezien ambilight alleen aan de zijkanten zit, heb je daar vrijwel nooit wat aan. Ik zie vrijwel nergens films in 21:9 formaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
ik weet niet welke films jij kijkt maar ik zit vaak naar balken op mijn 16:9 (boven en onder) te kijken als ik films kijk vanaf pc/bluray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 08-10 21:08
El_V schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:11:
ik weet niet welke films jij kijkt maar ik zit vaak naar balken op mijn 16:9 (boven en onder) te kijken als ik films kijk vanaf pc/bluray
Maar als je gewoon TV kijkt, of games speelt, heb je dus zwarte balken aan de zijkant.
En dan werkt je ambilight dus niet...
MaTr1x in "Algemeen korting en aanbiedingen topic"

[ Voor 28% gewijzigd door RocketKoen op 25-06-2012 11:19 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 21:40

Rem

Dus, even een idee:

Allemaal naar de BCC, laagste prijsgarantie claimen voor de TV voor 799. Profiteren van de EK cash back actie? ^^

Edit: nevermind
Actievoorwaarden
• Deze actie geldt alleen voor consumenten.
• Deze actie geldt alleen voor aankopen gedaan in Nederland tijdens de actieperiode 23 mei tot en met 30 juni 2012.
• Deze actie geldt alleen op de typenummers vermeld in deze actiefolder.
• Deze actie is alleen geldig bij de erkende Philips dealer. Zie www.philips.nl/acties voor de deelnemende winkels.
• Philips is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de actieproducten op het verkooppunt.
• Voor deelname aan deze actie moet het product in de actieperiode zijn gekocht én gefactureerd.
• Deze aanbiedingen zijn niet geldig in combinatie met andere Philips acties en/of aanbiedingen.• Afhandeling van de actie vindt plaats via www.philips.nl/acties.
• Wij aanvaarden slechts één deelname per apparaat.
• Het cashbackbedrag kan uitsluitend per bankoverschrijving worden overgemaakt.
• Onvolledige en/of onvoldoende gefrankeerde inzendingen worden niet geaccepteerd.
• Wij adviseren u het originele aankoopbewijs te bewaren.
• Inzendingen dienen uiterlijk 15 juli 2012 in ons bezit te zijn.
• Philips behoudt zich het recht voor om deze actie te wijzigen.
• Het retourbedrag wordt binnen 4 weken na goedkeuring van uw inzending overgemaakt.

[ Voor 83% gewijzigd door Rem op 25-06-2012 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:59
Waarom zou de TV niet onder de actie mee kunnen doen? De actievoorwaarden van Philips zijn leidend en daar staat nergens een uitzondering voor Mediamarkt. Ze staan zelfs gewoon bij de deelnemende winkels.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

LuPo schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:41:
Waarom zou de TV niet onder de actie mee kunnen doen? De actievoorwaarden van Philips zijn leidend en daar staat nergens een uitzondering voor Mediamarkt. Ze staan zelfs gewoon bij de deelnemende winkels.
Check mijn bost boven je. Niet geldig in combinatie met andere acties, staat in de voorwaarden voor de cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:59
remsporus schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:42:
[...]

Check mijn bost boven je. Niet geldig in combinatie met andere acties, staat in de voorwaarden voor de cashback.
Moet je dat niet lezen als Philips acties en/of Philips aanbiedingen? Dit is een MM aanbieding. :+

Ik heb zelf een tijdje terug een Philips Fidelio gekocht met bol.com cadeaubonnen en deze teruggestuurd tijdens de '2 maanden op proef' actie. Kreeg netjes mijn geld terug terwijl ze hadden aangegeven dat je met cadeaubonnen niet kon deelnemen aan die actie.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Nouja, je kan het altijd proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-10 14:21

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Code van de prijsvraag uit het logitech mailtje:
Bedankt voor je deelname aan deze wedstrijd. Hieronder staat je code voor 20% korting op de Squeezebox-reeks op Logitech.com

Code: DEEZLOG20

Maximaal 3 producten per klant, zolang de voorraad strekt. De code kan slechts eenmaal worden gebruikt en is geldig tot en met 15-07-2012. Aanvullende bepalingen, voorwaarden en beperkingen kunnen van toepassing zijn."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Laatst online: 09-10 19:13
remsporus schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:42:
[...]

Het zal wel om het model/type/serial of iets dergelijks gaan.
Een of andere buitenlandse voorraad, afwijkende barcode, philips zegt Sorry nee deze zit niet in de actie en gaan wij niet subsidieren. Volgens mij wilt philips altijd een barcode etc van de verpakking erbij hebben.
Kan me ook goed voorstellen dat een NL actie alleen voor NL modellen geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
bij bcc valt hij wel onder de cashback actie.. dus als je daar haalt en laagste prijsgarantie doet dan zou het moeten werken (maar denk dat die bij bcc ook niet gek zijn).

maar dit is dus wat remsporus poste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:41

knakworst

Get more sats!

remsporus schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:46:
Nouja, je kan het altijd proberen! :)
Bij de MM aanbieding staat:
* Dit model is uitgesloten van de Philips EK cashback actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

knakworst schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:04:
[...]

Daar heb ik het ook niet over.
Ik heb het over de BCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Laatst online: 09-10 19:13
knakworst schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:04:
[...]

Ik zie net dat de cashback normaal € 300,- is. Ze hebben hem er dus gewoon al direct in verwerkt voor deze prijs :+ Ben benieuwd of BCC meegaat.

[ Voor 4% gewijzigd door thefox154 op 25-06-2012 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:41

knakworst

Get more sats!

remsporus schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:06:
[...]

Daar heb ik het ook niet over.
Ik heb het over de BCC.
Die is 1099 en dan krijg je wel 300 euro retour en dan kom je ook op 799 uit. Je bent dus afhankelijk van een domme verkoper die dat niet doorheeft. Gezien het gemiddelde kennisniveau daar zou je het nog kunnen proberen ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

knakworst schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:07:
[...]

Die is 1099 en dan krijg je wel 300 euro retour en dan kom je ook op 799 uit. Je bent dus afhankelijk van een domme verkoper die dat niet doorheeft. Gezien het gemiddelde kennisniveau daar zou je het nog kunnen proberen ook ;)
Je ziet iets over het hoofd. .
BCC heeft een laagste prijs garantie die óók geld op acties van de concurrent! :)

De vraag is dan dus: Zal je dan alsnog de cashback bij philips in kunnen dienen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Nou, hup hup.. kijken wie de eerste is die deze tv voor 499,- euro scoort! _O-

:F :X

[ Voor 7% gewijzigd door Freakster86 op 25-06-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Freakster86 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:09:
Nou, hup hup.. kijken wie de eerste is die deze tv voor 399,- euro scoort! _O-
799 - 300 = 499. .
But nice try! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
499 dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:04
Ga vanavond even naar de BCC toe :) Wilde eigenlijk wachten tot dat ik ga verhuizen met een nieuwe tv maar die aanbieding is te mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

remsporus schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:08:
[...]

Je ziet iets over het hoofd. .
BCC heeft een laagste prijs garantie die óók geld op acties van de concurrent! :)

De vraag is dan dus: Zal je dan alsnog de cashback bij philips in kunnen dienen? :*)
Is de lagere prijs het gevolg van een kortingsactie, dan moet door u aan dezelfde actievoorwaarden worden voldaan.
http://www.bcc.nl/info/altijd-de-beste-prijs.html
De voorwaarden van de actie bij MM zijn dat je zelf de cashback regelt, dus bij BCC zul je die ook eerst zelf moeten betalen en dan terug moeten vragen bij Philips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:04
Zer0 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:46:
[...]

Is de lagere prijs het gevolg van een kortingsactie, dan moet door u aan dezelfde actievoorwaarden worden voldaan.
http://www.bcc.nl/info/altijd-de-beste-prijs.html
De voorwaarden van de actie bij MM zijn dat je zelf de cashback regelt, dus bij BCC zul je die ook eerst zelf moeten betalen en dan terug moeten vragen bij Philips.
De cashback actie geldt niet op deze tv als je hem bij de MM koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

GrooV schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:47:
[...]

De cashback actie geldt niet op deze tv als je hem bij de MM koopt
Dan ook niet bij BCC... zelfde voorwaarden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Zer0 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:48:
[...]

Dan ook niet bij BCC... zelfde voorwaarden...
Ik heb BCC gebeld en ze zeiden het volgende: Er is een cashback-actie en als je hem bij ons besteld moet je nog 300 euro terugkrijgen en dan is hij dus even duur. Ze willen hem dus niet voor 799 euro aan je slijten.

Wellicht dat als je langsgaat in de winkel dat een verkoper nog dom genoeg is, maar ze zijn bij de BCC-helpdesk dus wel degelijk op de hoogte van dit truukje.

Edit: denk wel dat ik mijn ouders ga voorstellen om er een te kopen. Die zitten al tijden te zeuren voor een nieuwe TV.

[ Voor 27% gewijzigd door danielkraak op 25-06-2012 13:05 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op! Het plaatsen van referrals is NERGENS op Tweakers.net toegestaan. Zie het kopje "spam" in de algemene voorwaarden.

Het te koop aanbieden of vragen van producten kan in Vraag & Aanbod en wordt in het topic niet op prijs gesteld.

Dit is het korting en aanbiedingen topic, niet het "meld hier foute prijzen topic". Duidelijk foute prijzen hoef je hier dus niet te melden, die bestellingen draaien doorgaans alleen maar uit op een boel gedoe en off-topic reacties.