Vanmiddag ook even bij de Aldi langs geweest voor de usb stick. Ook hier in het dorp was het uitverkocht. Had het eigenlijk wel verwacht, maar het was het proberen waard
Like I said, bij pixmania voor 25 euro 2 stuks van 32GB incl verzend die nog sneller zijn ook. Goedkoper, water-resistent (volgens fabrikant) sneller, thuisbezorgd..joepiedepoepie schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:05:
Vanmiddag ook even bij de Aldi langs geweest voor de usb stick. Ook hier in het dorp was het uitverkocht. Had het eigenlijk wel verwacht, maar het was het proberen waard
[ Voor 8% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 20-06-2012 21:34 ]
Excuus, niet gelezen. Ik denk dat ik die dan maar ga bestellen. ThanksTWeaKLeGeND schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:26:
[...]
Like I said, bij pixmania voor 25 euro 2 stuks van 32GB incl verzend die nog sneller zijn ook. Goedkoper, water-resistent (volgens fabrikant) sneller, thuisbezorgd.
Moet je vooral doen, iets bestellen bij Pixmania..joepiedepoepie schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:40:
[...]
Excuus, niet gelezen. Ik denk dat ik die dan maar ga bestellen. Thanks
Ik zou eerst de feedback lezen.
Kan weinig misgaan bij het bestellen van een usb-stick dunkt me.maartend schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:43:
[...]
Moet je vooral doen, iets bestellen bij Pixmania.
Kan genoeg mis gaan, maar het valt allemaal wel mee, het is niet de allerfijnste winkel, maar het zijn ook weer niet keihard oplichtende prutsers ofzo 
Ik heb er 4 bestellingen gedaan zo uit het hoofd en heb geen probleem ondervonden, eventueel via CC betalen is een 'verzekering'.
Ik heb er 4 bestellingen gedaan zo uit het hoofd en heb geen probleem ondervonden, eventueel via CC betalen is een 'verzekering'.
[ Voor 30% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 20-06-2012 21:46 ]
Niet gelijk de grond in stampenmaartend schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:43:
[...]
Moet je vooral doen, iets bestellen bij Pixmania.
Ik heb paar weken terug nog 5x16GB Sandisk Cruzer besteld die was toen 8 euro p/s
Prima levertijd(ong week met goedkoopste levering)
http://www.pixmania.nl/nl/nl/rf/flex/792__101
Verzendkosten voor 3 sticks is 3,99 en voor 4 sticks ook, dus ik heb er voor 3,50 maar een 8GB bij gedaan, heb eigenlijk maar 4GB nodig maar voelt zo zonde aan voor die 80 cent verschil.
Let wel, flash is momenteel gewoon erg goedkoop en dit zal waarschijnlijk niet meer steigen, dit zijn echt geen super super super koopjes
Advies: koop alleen indien je ze nodig hebt
Niet omdat je denkt OEH lekker goekeup
Verzendkosten voor 3 sticks is 3,99 en voor 4 sticks ook, dus ik heb er voor 3,50 maar een 8GB bij gedaan, heb eigenlijk maar 4GB nodig maar voelt zo zonde aan voor die 80 cent verschil.
Let wel, flash is momenteel gewoon erg goedkoop en dit zal waarschijnlijk niet meer steigen, dit zijn echt geen super super super koopjes
Advies: koop alleen indien je ze nodig hebt
Verwijderd
Bij de Kijkshop (klik op folderaanbieding HTC Wildfire S(uitverkocht) links boven )24 maanden HN voorafvoordeel 275 + 500MB incl een HTC Desire C ipv Wildfire S voor 14,-/maand.
Ik ben zelf opzoek naar een nieuw abonnement/sim only. In die zoektocht (deze week) heb ik toch veel slechte ervaringen gelezen m.b.t. Hollands Nieuwe. Slecht bereik, traag internet, geen klantenservice en internet dat per sessie (hoe klein ook) wordt afgerond naar 100kb.Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 08:29:
Bij de Kijkshop (klik op folderaanbieding HTC Wildfire S(uitverkocht) links boven )24 maanden HN voorafvoordeel 275 + 500MB incl een HTC Desire C ipv Wildfire S voor 14,-/maand.
Iemand op een ander forum had een rekenvoorbeeldje gemaakt met een iphone die een aantal keer per uur de mail checkte. Totaal verbruik van enkel mail checken zou uitkomen op 900MB per maand

HollandsNieuwe: Discussie- en ervaringentopic
Daar staan meer ervaringen over HN, zowel positief als negatief.
Daar staan meer ervaringen over HN, zowel positief als negatief.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Ik zag bij de Aldi in Son en Breugel, een LG Scherm 3D met alles erop en der aan. Ben er snel voorbij gegaan, maar vraagprijs was €230 en je kreeg bij de tv 1x een 3D bril. Weet iemand hier iets meer over? Qua specificaties en hoe lang deze 'actie' er is? Krijg het niet gevonden
was het ook echt een tv of alleen een beeldscherm?
Verwijderd
Op het kaartje stond vermeld 3D Monitor TV. Daarlangs stond een 1.5 TB HDD* voor €80. Verder kan ik me er niet zo veel van herinnerenEl_V schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 08:57:
was het ook echt een tv of alleen een beeldscherm?
Onze dank is grootFreakster86 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:56:
justeat.nl
4 euro korting met de code MLNKRWR4 (geldig tot tot 1 augustus 2012)
PMA5 werkt hier niet meer helaas, terwijl die actie nog hoort te lopen. Morgen PMA maar eens over mailen.
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Hij lijkt wel een beetje op deze: http://voordeelmuis.nl/cg...gi?a=d&d=947312&l=3419452Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 08:51:
Ik zag bij de Aldi in Son en Breugel, een LG Scherm 3D met alles erop en der aan. Ben er snel voorbij gegaan, maar vraagprijs was €230 en je kreeg bij de tv 1x een 3D bril. Weet iemand hier iets meer over? Qua specificaties en hoe lang deze 'actie' er is? Krijg het niet gevonden
pricewatch: LG DM2350D
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Gister ook bij de Aldi geweest, maar die 1.5TB schijf was daar volgens mij 120 euro. Dan is 80 euro ook aardig goedkoop.
€1,95 korting bij bol.com. Couponcode: KON_ALTIJDPRIJS (geldig t/m 31 juli 2012)
Is blijkbaar gekoppeld aan bepaalde accounts.
Is blijkbaar gekoppeld aan bepaalde accounts.
[ Voor 25% gewijzigd door DutchKel op 21-06-2012 13:02 ]
Hier ook geen klachten met pixmania. Weet niet hoe de aftersales is maar alles is gewoon aangekomenTWeaKLeGeND schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:45:
Kan genoeg mis gaan, maar het valt allemaal wel mee, het is niet de allerfijnste winkel, maar het zijn ook weer niet keihard oplichtende prutsers ofzo
Iemand trouwens ervaring met de cardrige voor 0 euro actie voor nieuwe klanten bij inkclub? Zit hier nog een adertje onder het gras of is het te vertrouwen?
[ Voor 12% gewijzigd door Cyleo op 21-06-2012 19:24 ]
Krijg ik niet werkend helaaschkfaessen schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:08:
€1,95 korting bij bol.com. Couponcode: KON_ALTIJDPRIJS (geldig t/m 31 juli 2012)
Nothing to see here
KON_ALTIJDPRIJS werkt hier ook niet.
Hoe kom je er aan?
Hoe kom je er aan?
Ik kreeg hem via mail omdat ik rond koninginnedag iets 2e hands heb gekocht. Het leek me een algemene code maar blijkbaar zit die dus aan mijn account gekoppeld.Freakster86 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:07:
KON_ALTIJDPRIJS werkt hier ook niet.
Hoe kom je er aan?
wowDrJamez schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:49:
[...]
Onze dank is groot; gister 2 heerlijke kapsalons gegeten voor 12 euro incl. bezorgen en iDealkosten van Just-Eat. Toch weer 3 euro bespaard
De prijzen die ze soms durven te vragen...
Verwijderd
Daar lijkt hij inderdaad erg veel op! Als dat em is, is het niet echt een actie. Verder weet ik bijna zeker dat de 1.5 TB externe HDD €80 euro was.kfaessen schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:45:
[...]
Hij lijkt wel een beetje op deze: http://voordeelmuis.nl/cg...gi?a=d&d=947312&l=3419452
pricewatch: LG DM2350D
DrJamez schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:49:
[...]
Onze dank is groot; gister 2 heerlijke kapsalons gegeten voor 12 euro incl. bezorgen en iDealkosten van Just-Eat. Toch weer 3 euro bespaard
offtopic:
kapsalon en heerlijk in 1 zin..
kapsalon en heerlijk in 1 zin..

Tis best wel wat geld (normale prijs € 7,50) per kapsalon, maar als je aan het bezuinigen bent kun je toch beter geen afhaal bestellenTWeaKLeGeND schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:28:
[...]
wow
De prijzen die ze soms durven te vragen...
Slechte ervaringen mee?
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Ik vind de redcoon actie ook maar tegenvallen, 3-4x dezelfde producten....
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
geen adertje en geen addertje... bij mij ging het prima... en ben er nu vaste klantCyleo schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:22:
[...]
emand trouwens ervaring met de cardrige voor 0 euro actie voor nieuwe klanten bij inkclub? Zit hier nog een adertje onder het gras of is het te vertrouwen?
Toppie van die Justeat code!!!
Vandaag geen zin om nog naar buiten te gaan en nu lekker een Taco doe het zelf kit voor 5,99
Vandaag geen zin om nog naar buiten te gaan en nu lekker een Taco doe het zelf kit voor 5,99
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Hoe gaat dit dan precies in z'n werk?P.O. Box schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:36:
[...]
geen adertje en geen addertje... bij mij ging het prima... en ben er nu vaste klant
Welk product is er dan hetzelfde volgens jou? Ik heb bij de matchdeals nog geen enkele keer precies hetzelfde product gezien.RickvN schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:22:
Ik vind de redcoon actie ook maar tegenvallen, 3-4x dezelfde producten....
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
De BR speler van vanavond bvYorin schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:39:
[...]
Welk product is er dan hetzelfde volgens jou? Ik heb bij de matchdeals nog geen enkele keer precies hetzelfde product gezien.
Die vanavond verkocht wordt is de BD-E5300 en die eerder verkocht werd was de BD-D5300.
1 letter verschil dus;)
1 letter verschil dus;)
Twee keer dezelfde Samsung TV, maar die mag van mij nog wel een paar keer komen tot er 5 punten vallenYorin schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:39:
[...]
Welk product is er dan hetzelfde volgens jou? Ik heb bij de matchdeals nog geen enkele keer precies hetzelfde product gezien.
3x een melkopschuimer... Als het een keer niet verkoopt, zal dat de tweede en derde keer niet beter gaan....Yorin schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:39:
[...]
En ik had het over product, jij over type product. Als je bijdehand wil zijn, kan ik dat ook.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Andersom, jij hebt het over type product, hij heeft het over exact product, maar inderdaad de melkopschuimer ook. Maargoed zo slecht vond ik het niet, ik had feest gevierd had ik die tv kunnen krijgen voor die 325 eur bijv.
Misschien een gekke vraag, maar kan ik gewoon een pc-scherm met hdmi uitgang aan de BT speler verbinden? We hebben nog een antieke tv
Het is toch echt een ander typenummer. Eerst was het de BD-D5300 en nu is het de BD-E5300Megamind schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:48:
[...]
De BR speler van vanavond bvDing verkocht ook voor geen meter, geloof dat er maar 10 verkocht waren van de 125.
En andere mensen hierboven, de melkopschuimer zie ik maar 1 keer en de tv zelfs geen enkele keer.
Google heeft een aantal android apps in de aanbieding voor 69 cent per stuk.
https://play.google.com/s...012_06_20_LongestDayDeals
https://play.google.com/s...012_06_20_LongestDayDeals
Yepremcoboy1479 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:09:
Misschien een gekke vraag, maar kan ik gewoon een pc-scherm met hdmi uitgang aan de BT speler verbinden? We hebben nog een antieke tv
Ik heb er een gekochtMegamind schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:48:
[...]
De BR speler van vanavond bvDing verkocht ook voor geen meter, geloof dat er maar 10 verkocht waren van de 125.
Ik zou een scherm met een hdmi ingang gebruikenremcoboy1479 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:09:
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Vind het wel meevallen. Het blijft een iPhone 4, en dus een ouder model. Ook is het een refurb, wat inhoud dat deze uit het reperatiecentrum komt. Nu heb je gewoon garantie, maar ik wil niet weten wat er eigenlijk allemaal mee is gebeurd...
Het betreft een refurbished model, oftewel een gerepareerde. Het kunnen prima gevallen zijn maar ook de gevallen waar altijd wat mee aan de hand is.oosterhofjf schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 00:12:
http://www.groupon.nl/dea...anpid=1651010828520207360
redelijk goedkoop voor n iphone
Had toevallig bij een interessante actie gekeken, en ik denk dat dat wel mee valt.Snoop schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:27:
Redcoon verhoogt volgens mij de 'normale' prijzen een klein beetje...
pricewatch: Philips HD3620/25 Perfect Draft
dubbel, excuses
[ Voor 88% gewijzigd door RickvN op 22-06-2012 08:55 ]
20% korting bij TomTom op kaarten, hd traffic en wat losse spul.
geldig tot 2 juli
Code: TTSUMMER1
geldig tot 2 juli
Code: TTSUMMER1
Refurbished betekend niet altijd dat die gerepareerd is, hij is door de fabrikant uit de doos gehaald en kan zijn gerepareerd door de fabrikant en vervolgens door de fabrikant goedgekeurd op een correcte werking. Waarschijnlijk is deze test iets uitgebreider dan van een gloednieuw apparaat.Termi schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 08:10:
[...]
Het betreft een refurbished model, oftewel een gerepareerde. Het kunnen prima gevallen zijn maar ook de gevallen waar altijd wat mee aan de hand is.
Maar ook als de fabrikant een oude voorraad over heeft, deze uit de doos haalt en de nieuwste software erop zet (dat doen ze bij apple graag want anders zijn ze makkelijker te jailbreaken) moet de label refurbished krijgen.
Je hebt er daarom ook gewoon garantie op en je kunt er ook vanuit gaan dat deze prima werken.
Veel mensen denken echter negatief over refurbished en dat komt mede doordat veel mensen niet precies weten wat het inhoud en dan maar dingen gaan roepen die niet kloppen.
Ik zie niet in waarom niet, zie ook de tekst op groupon zelf erover:joppe113 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:30:
Is refurbished een beetje veilig?
*) Wat zijn Refurbished producten?
Refurbished producten zijn 100% perfect functionerende apparaten met verkopersgarantie en is een waarlijke kans om geld te besparen. Deze producten kunnen komen van klantretouren, omvangrijke verkopersretouren, demonstratie-appraten, enzovoorts. Refurbished producten zijn allen getest, gereinigd, op het uiterlijk beoordeeld en opnieuw verpakt (in neutrale verpakking) met nieuwe accessoires. Omdat deze producten al uit de fabrieksverpakking is geweest kunnen ze lichte gebruikssporen vertonen, krasjes, onvolkomenheid en kleine optische imperfecties. Alle refurbished producten zijn gedekt door een verkopersgarantie.
Ik ga onderstaande code voor sportus.nl van € 10,- niet gebruiken, dus indien iemand nog wat nodig heeft, leef je uit!
Je unieke kortingscode
PS-2FTFK7J44Y
Geldig t/m 30 juni 2012. Maximaal één waardebon per klant. Minimale bestedingsbedrag is
€ 35,-.
Je unieke kortingscode
PS-2FTFK7J44Y
Geldig t/m 30 juni 2012. Maximaal één waardebon per klant. Minimale bestedingsbedrag is
€ 35,-.
gewoon de aanwijzigen op de site volgen.... je krijgt dan (ik meen te herinneren dat je wel de verzendkosten moet betalen) een huismerk cardridge voor je printer.... werkt prima.... ik weet verder niet hoe ze checken of je een nieuwe klant bent of niet... ik neem aan dat het verzendadres / factuuradres gecontroleerd word of daar reeds eerder naar gestuurd is...
Ik krijg geen enkele justeat code meer werkend? Iemand die een werkende heeft?
Ja inderdaad, de meeste producten van de EK actie zijn (een stuk) duurder dan bij andere winkelsSnoop schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:27:
Redcoon verhoogt volgens mij de 'normale' prijzen een klein beetje...
Al zijn ze met de TV van vanavond wel de goedkoopste.
TV!? WEER!? Pff..
;-) (nu ff serieus, ik had het nog niet gezien, ga eens kijken.. aaah verdomme een 32 inch dingetje, maargoed @ 50% wel het overwegen waard zolang ze niet voor mijn neus weggesnatched worden met maar 36 stuks
;-) (nu ff serieus, ik had het nog niet gezien, ga eens kijken.. aaah verdomme een 32 inch dingetje, maargoed @ 50% wel het overwegen waard zolang ze niet voor mijn neus weggesnatched worden met maar 36 stuks
[ Voor 18% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 22-06-2012 14:15 ]
Als hier 50% vanaf valt is het een super slaapkamer tv.TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:08:
TV!? WEER!? Pff..
PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.
Blah verzendkosten zijn vanaf 32 inch hoger, maarja 160 totaal dus @ 50% 188 @ 40%, hoger dan 188 is het mij zeker niet waard, zelfs 188 mss niet.
LET OP: resolutie 1366*768 Maximaal 160 voor mij, hoger is uit den boze, 160 is al een stretch met die reso.
Wel dikke oplichterij wat mij betreft door er fullhd bij te zetten, het zijn toch geen chinezen verdomme, redcoon is eigendom van mediamarkt. Willens en wetens klanten verkeerd voorlichten. Dan is de klant in mijn ogen zeker niet fout als die niet onderzoekt of het paneel ook echt fullhd is, die indruk word namelijk groots gewekt door de winkel waardoor je als klant niet echt zou hoeven twijfelen.
LET OP: resolutie 1366*768 Maximaal 160 voor mij, hoger is uit den boze, 160 is al een stretch met die reso.
Wel dikke oplichterij wat mij betreft door er fullhd bij te zetten, het zijn toch geen chinezen verdomme, redcoon is eigendom van mediamarkt. Willens en wetens klanten verkeerd voorlichten. Dan is de klant in mijn ogen zeker niet fout als die niet onderzoekt of het paneel ook echt fullhd is, die indruk word namelijk groots gewekt door de winkel waardoor je als klant niet echt zou hoeven twijfelen.
[ Voor 72% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 22-06-2012 14:29 ]
Weet niet of het echt een aanbieding is, maar wel uit voorraad leverbaar:

Te bestellen via: http://www.informatique.nl/526347/samsung-mz-7pc256b-ww.html
Via pricewatch: Samsung 830 series 256GB betaal je geen verzendkosten als je op Informatique klikt.

Via pricewatch: Samsung 830 series 256GB betaal je geen verzendkosten als je op Informatique klikt.
[ Voor 70% gewijzigd door Yorinn op 22-06-2012 15:21 ]
Waar?Yorin schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:18:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Edit: NVM, zag dat je't zelf ook al door had
[ Voor 5% gewijzigd door Cyleo op 22-06-2012 15:19 ]
Via de onderste link die in je quote staat.Cyleo schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:19:
[...]
Waar?
Edit: NVM, zag dat je't zelf ook al door had
Met de perfect draft waren ze ook de goedkoopste, dus ik weet niet of ze die producten nu echt zoveel duurder maken voordat ze het in de matchdeal zetten. Misschien gewoon ook een beetje oude meuk verkopen, of waar ze niet vanaf komen.Meessen schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:06:
[...]
Ja inderdaad, de meeste producten van de EK actie zijn (een stuk) duurder dan bij andere winkels
Al zijn ze met de TV van vanavond wel de goedkoopste.
op zich te doenYorin schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:18:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Weinig aanbieding aan als ik het goed zie. Vrijwel alle shops leveren deze SSD tegen dezelfde prijs.Yorin schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:18:
Natte krant (363218) (V.242)
Dat komt omdat het net schapen zijn, het is niet alleen de consument die de prijzen in te gaten houd op de TW Pricewatch.YuriV schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:44:
[...]
Weinig aanbieding aan als ik het goed zie. Vrijwel alle shops leveren deze SSD tegen dezelfde prijs.
Of gewoon een koppeling met hun leverancier?Enes_81 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:03:
[...]
Dat komt omdat het net schapen zijn, het is niet alleen de consument die de prijzen in te gaten houd op de TW Pricewatch.
Bij de Saturn in Utrecht(The Wall) is de iPad 2 16GB Wifi nu € 359,-. Volgens mij bij de Saturn in Nieuwegein(City Plaza) dan ook, maar dit weet ik niet helemaal zeker. Is toch weer € 20,- goedkoper dan de goedkoopste in de PW...
5520 Wp op WZW PVOutput
Voor alle mensen die nog de codes voor justeat.nl willen gebruiken: Quote van Fok!
Cashback is nog wel altijd geldig. Scheelt je weer een halve euro
Lijkt er op dat dit niks meer gaat worden.... Zonder die 20% korting wordt 't mij toch iets te duurBeste xxx,
Allereerst onze excuses voor de verwarrende gang van zaken. Just-Eat is onmiddelijk gestopt met het vrijgeven van kortingscode's, alle kortingscode zijn - met terugwerkende kracht - stopgezet. De reden hiervan is grootschalig misbruik van de door ons verstuurde kortingscode's. Momenteel werken wij hard aan een alternatieve manier om deze code's te verschaffen, maar vooralsnog zijn de code's geblokkeerd. Wij hopen u in de toekomst tegemoet te kunnen komen met een vernieuwde kortingscode.
In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Just-Eat Klantenservice
Toevallig net 2 minuten geleden een pizza calzone besteld met die kortingscode van 20 procentFreakster86 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 19:35:
Voor alle mensen die nog de codes voor justeat.nl willen gebruiken: Quote van Fok!
[...]
Lijkt er op dat dit niks meer gaat worden.... Zonder die 20% korting wordt 't mij toch iets te duur
https://www.youtube.com/@droommotor
Welke dan? Want bij mij pakte die geen enkele code....
Deze JEXTPGNZ2012Freakster86 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 19:39:
Welke dan? Want bij mij pakte die geen enkele code....
"Sorry, ongeldige code" 
Heb jij even mazzel gehad
Kansloze actie van Just-Eat. Als het dan misbruikt wordt maak dan überhaupt de looptijd van je kortingscodes korter, zoals bijvoorbeeld Dell.
Gewoon unieke eenmalig bruikbare codes met een looptijd van een week is prima inderdaad. Ik heb persoonlijk 4x gegeten van een justeat code (2x 4 euro code en 2x 5 euro code waarvan 2x echt gratis en bij 2x bijbetaald)
Toevallig is het mij vanavond (uur of half 7) ook gelukt!Freakster86 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 19:43:
"Sorry, ongeldige code"
Wie over 10 min nog ff een 32" TV (NIET FULL HD!) wil scoren voor <€140 dan kun je dat dus hier doen
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
■Full HD televisieOnlyRinaldo schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:36:
Jammer dat hij niet Full HD is, anders had ik hem zeker aangeschaft.
Die 100 Hz klopt ook al niet zo te zien.OnlyRinaldo schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:38:
[...]
Als je de tv googled, dan kom je erachter dat het fout bij Redcoon staat.
Ik had 't er voor de duidelijkheid maar ff bijgezet, zodat ik niet iemands impulsaankopen vernaggel
Ik voor de grap ff F5'en, maar na 1x stond ie op 15, na 2x op 0, UITVERKOCHT
Heb zelf al een mooie Samsung, dus deze niet nodig
[ Voor 22% gewijzigd door SmiGueL op 22-06-2012 22:41 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
*snip* geen V&A op GoT svp
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2012 12:40 ]
Ondanks dat het een but tv is. Kan het wel gebruikt worden voor jonge kids, want €139,50 is geen geld
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
159 inc. alle kostenpinokkia schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:44:
Ondanks dat het een but tv is. Kan het wel gebruikt worden voor jonge kids, want €139,50 is geen geld
staat bij mij in de kassa, maar ik wil hem achteraf niet.
Voorde liefhebbers hier gooi ik hem in één minuut los.
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Ook ik heb em nu in de kassa, maar bij nader inzien wil ik toch een Full HD tv hebben. Let op: ik zie nu dat er wel wat kosten bij komen, te noemen verzendkosten à €17,99 en verpakkingskosten à €1,99. Totaal komt op €159,48. Geen slechte prijs voor een nieuwe HD Ready LED paneelrambocus schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:49:
staat bij mij in de kassa, maar ik wil hem achteraf niet.
Hij is los over 4 mins.
*snip* V&A mag in http://tweakers.net/pricewatch/
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2012 12:50 ]
Het heeft effe wat moeite gekost, maar hij is goed terecht gekomen 
Sky Lynx schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 23:11:
[...]
Ook ik heb em nu in de kassa, maar bij nader inzien wil ik toch een Full HD tv hebben. Let op: ik zie nu dat er wel wat kosten bij komen, te noemen verzendkosten à €17,99 en verpakkingskosten à €1,99. Totaal komt op €159,48. Geen slechte prijs voor een nieuwe HD Ready LED paneel
Hij is los over 4 mins.
Verwijderd
Bij mij is het mis gegaan tijdens het betalen.
Orde staat niet in mijn account maar heb wel een bestel bevestiging, morgen maar bellen.
Zal het lukken? Of is redcoon moeilijk met dit soort dingen.
Orde staat niet in mijn account maar heb wel een bestel bevestiging, morgen maar bellen.
Zal het lukken? Of is redcoon moeilijk met dit soort dingen.
Besteld en betaald met Ideal
Wel leuke deal.Mn huidige slaapkamerTV is te beperkt (1 HDMI), en heeft een brakke tuner.(analoog).
Dit ding heeft DVB-C (ideaal voor mn glasvezel, dan kijk ik zonder STB digitaal) en heeft 2 HDMI.
edit: wat een onmogelijk design... Dat wordt muurbeugelfucken om m passend te krijgen. Wie verzind er een VESA aansluiting die naar binnen ligt tov de onderkant... En dan een LED TV met pluggen aan de achterkant (zodat je dus moet stekkers moet kloten of je TV nog een eind vd muur hangt)
Naja, we zien wel, zal allicht beter zijn dan mn huidige LG CCFL ding, deze is LED.
Wel leuke deal.Mn huidige slaapkamerTV is te beperkt (1 HDMI), en heeft een brakke tuner.(analoog).
Dit ding heeft DVB-C (ideaal voor mn glasvezel, dan kijk ik zonder STB digitaal) en heeft 2 HDMI.
edit: wat een onmogelijk design... Dat wordt muurbeugelfucken om m passend te krijgen. Wie verzind er een VESA aansluiting die naar binnen ligt tov de onderkant... En dan een LED TV met pluggen aan de achterkant (zodat je dus moet stekkers moet kloten of je TV nog een eind vd muur hangt)
Naja, we zien wel, zal allicht beter zijn dan mn huidige LG CCFL ding, deze is LED.
[ Voor 48% gewijzigd door DJSmiley op 23-06-2012 00:11 ]
De tv's zijn waren kort weer te bestellen. Heb er nog snel eentje weten te bestellen en heb maar gekozen voor bankoverschrijving. Dan heb ik nog even bedenktijd
[ Voor 16% gewijzigd door Snoop op 23-06-2012 00:17 ]
Ik vond de Toshiba TV net niets: 1366 x 768 pixels. Beter investeren in een goede TV. Maar als je net een TV erbij nodig hebt, is het een prima deal.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Klopt! Mijn vriendin heeft zo een crap akai van 21 inch ofzo met ingebouwde dvd speler. Dan is deze voor 160 wel een goede deal. Wel een beetje dom dat er full hd en staat enzo. Maar goed voor dit geld heb je geen nieuwe tv.Jumpman schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 08:09:
Ik vond de Toshiba TV net niets: 1366 x 768 pixels. Beter investeren in een goede TV. Maar als je net een TV erbij nodig hebt, is het een prima deal.
Overigens staat dat hij hier wel full hd is. http://www.plattetvdiscounter.nl/product/toshiba-32el933/
[ Voor 9% gewijzigd door Denzis op 23-06-2012 10:30 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op! Het plaatsen van referrals is NERGENS op Tweakers.net toegestaan. Zie het kopje "spam" in de algemene voorwaarden.
Het te koop aanbieden of vragen van producten kan in Vraag & Aanbod en wordt in het topic niet op prijs gesteld.
Dit is het korting en aanbiedingen topic, niet het "meld hier foute prijzen topic". Duidelijk foute prijzen hoef je hier dus niet te melden, die bestellingen draaien doorgaans alleen maar uit op een boel gedoe en off-topic reacties.
Let op! Het plaatsen van referrals is NERGENS op Tweakers.net toegestaan. Zie het kopje "spam" in de algemene voorwaarden.
Het te koop aanbieden of vragen van producten kan in Vraag & Aanbod en wordt in het topic niet op prijs gesteld.
Dit is het korting en aanbiedingen topic, niet het "meld hier foute prijzen topic". Duidelijk foute prijzen hoef je hier dus niet te melden, die bestellingen draaien doorgaans alleen maar uit op een boel gedoe en off-topic reacties.