Jammer, het was te proberen!
ben aan het twijfelen om mn oude door te verkopen aan mijn ouders en dan deze te halen. weet alleen nog niet over die 21:9danielkraak schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:56:
[...]
Ik heb BCC gebeld en ze zeiden het volgende: Er is een cashback-actie en als je hem bij ons besteld moet je nog 300 euro terugkrijgen en dan is hij dus even duur. Ze willen hem dus niet voor 799 euro aan je slijten.
Wellicht dat als je langsgaat in de winkel dat een verkoper nog dom genoeg is, maar ze zijn bij de BCC-helpdesk dus wel degelijk op de hoogte van dit truukje.
Edit: denk wel dat ik mijn ouders ga voorstellen om er een te kopen. Die zitten al tijden te zeuren voor een nieuwe TV.
21:9 lijkt me lastig aan te sturen. Met een resolutie van 2560 x 1080 gok ik dat je op een htpc oid komt, mijn mediaspeler en bluray doen afaik 'slechts' 1920x1080El_V schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:10:
[...]
ben aan het twijfelen om mn oude door te verkopen aan mijn ouders en dan deze te halen. weet alleen nog niet over die 21:9
Volgens mij pakt ie gewoon 1920x1080 en maakt er zelf dan 2560x1080 van bij films. Hij zoomed 16:9 naar 21:9 dusDJSmiley schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:19:
[...]
21:9 lijkt me lastig aan te sturen. Met een resolutie van 2560 x 1080 gok ik dat je op een htpc oid komt, mijn mediaspeler en bluray doen afaik 'slechts' 1920x1080
[ Voor 4% gewijzigd door GrooV op 25-06-2012 13:27 ]
Volgens mij is dit ook best een leuke (dag)aanbieding! http://www.foka.nl/site/sharp-lc40le730e-3d-p-35409.html
Van hun site:
Sharp LC-40LE730E
Belangrijkste kenmerken:
- 3D LED TV met edge backlight en Full HD beeldscherm
- 100 Hz met "Dejuddering" techniek
- PVR functie via USB
- Draadloos (optie) foto’s, muziek en video bestanden streamen van PC naar TV
- Mediaplayer via USB, voor oa. DivX HD plus en JPEG bestanden
- Ingebouwde subwoofer
- Youtube playback
- Zichtbare schermgrootte: 40 inch (102cm)
€499,=
Van hun site:
Sharp LC-40LE730E
Belangrijkste kenmerken:
- PVR functie via USB
- Ingebouwde subwoofer
- Youtube playback
€499,=
Verwijderd
Ik lees net op een engelse review:GrooV schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:27:
[...]
Volgens mij pakt ie gewoon 1920x1080 en maakt er zelf dan 2560x1080 van bij films. Hij zoomed 16:9 naar 21:9 dus
So, the TV set can bridge different dimensions, though it does have a few problems with aspect ratio shifts. If you're not watching CinemaScope shaped footage, most typically from a Blu-ray disc, the 50PFL7956 will do the hard work for you and try to ‘upscale’ to the 21:9 size. From native 16:9 widescreen footage, such as almost everything broadcast on TV, it does a decent job, with the only drawback being the occasional missing head or foot.
We jest – this is a semi-serious problem, and though it can be solved by manually choosing the 16:9 picture format mode (where black bars are put on the left and right of the picture), for some reason the 50PFL7956 constantly reverts back to that faltering 21:9 upscale. This is irritating, though we rarely had any trouble with 21:9 versions of games using a Xbox 360 console. In fact, a blast of Pro Evolution Soccer 2012 looked simply awesome, in its scope.
Ja klopt, je moet die tv alleen kopen als je echt veel films kijkt anders kan je beter een 16:9 tv halenVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:34:
[...]
Ik lees net op een engelse review:
So, the TV set can bridge different dimensions, though it does have a few problems with aspect ratio shifts. If you're not watching CinemaScope shaped footage, most typically from a Blu-ray disc, the 50PFL7956 will do the hard work for you and try to ‘upscale’ to the 21:9 size. From native 16:9 widescreen footage, such as almost everything broadcast on TV, it does a decent job, with the only drawback being the occasional missing head or foot.
We jest – this is a semi-serious problem, and though it can be solved by manually choosing the 16:9 picture format mode (where black bars are put on the left and right of the picture), for some reason the 50PFL7956 constantly reverts back to that faltering 21:9 upscale. This is irritating, though we rarely had any trouble with 21:9 versions of games using a Xbox 360 console. In fact, a blast of Pro Evolution Soccer 2012 looked simply awesome, in its scope.
vervolgens staat er we jest.. dus het is overdreven wat er staat.
Best een leuke ja! Heb alleen nog een 32inch LG... die ik nooit kwijt raak.. anders had ik hem gekochtMarando schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:34:
Volgens mij is dit ook best een leuke (dag)aanbieding! http://www.foka.nl/site/sharp-lc40le730e-3d-p-35409.html
Van hun site:
Sharp LC-40LE730E
Belangrijkste kenmerken:
- PVR functie via USB
- Ingebouwde subwoofer
- Youtube playback
€499,=
https://www.youtube.com/@droommotor
Maar hoe werkt het dan met de Cashback actie? Aangezien op de site van philips gewoon staat dat deze tv mee doet, dus de MM zegt van niet maar volgens de voorwaarden voldoet hij toch gewoon?
Waarschijnlijk heeft MM het product al voor je gecashbackedGrooV schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:33:
Maar hoe werkt het dan met de Cashback actie? Aangezien op de site van philips gewoon staat dat deze tv mee doet, dus de MM zegt van niet maar volgens de voorwaarden voldoet hij toch gewoon?
Ja, ik zat er zelf al aan te denken om hem toch gewoon te proberen aan te melden.GrooV schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:33:
Wat Megamind zegt is denk ik het geval inderdaad.
[ Voor 6% gewijzigd door danielkraak op 25-06-2012 15:35 ]
Heeft iemand al iets gehoord van de Bank of Scotland spaar actie waarbij je een Sony eReader PRS-T1 krijgt?
Ga over 2 weken op vakantie en hoop hem nog voor die tijd te krijgen.
Ik nog niet in elk geval. Volgens mij was de datum dat ze begonnen met versturen 15juni toch?pposthoorn schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:52:
Heeft iemand al iets gehoord van de Bank of Scotland spaar actie waarbij je een Sony eReader PRS-T1 krijgt?
☻/
/▌
/ \
Vanaf 15 juni 'binnen 6 weken', volgens de voorwaarden. Dat kan dus in principe eind juli worden, maar volgens anderen hier werd bij vorige acties na een week of 2 geleverd. Als dat nu weer zo is, zouden ze vanaf eind deze week binnen kunnen gaan komen.Kixtart schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:55:
[...]
Ik nog niet in elk geval. Volgens mij was de datum dat ze begonnen met versturen 15juni toch?
Beste bierliefhebber,
Heb jij Hertog Jan Oerblond al geproefd? Hertog Jan Oerblond is een heerlijk fris bier, welke is uitgeroepen tot de winnaar van de X en Y proeverij in augustus 2011. De Oerblond is een pittig bovengistend blond bier met een aangename bitterheid. Het bevat een alcoholpercentage van 6,2% welke het een wat zwaarder blond speciaalbier maakt. Oerblond komt het beste tot zijn recht bij een schenktemperatuur van 5 a 6 graden.
Speciaal voor onze trouwe Hertog Jan fans hebben we nu een speciale actie!
Als je nu een Oerblond sixpack koopt in de winkel en de EAN barcode van de sixpack invoert op onze website, krijg je 2 euro retour gestort op je rekening. Maak dus snel gebruik van deze aanbieding want deze loopt van maandag 25 juni t/m maandag 9 juli 2012.
http://www.hertogjan.nl/oerblondcashback/
Heb jij Hertog Jan Oerblond al geproefd? Hertog Jan Oerblond is een heerlijk fris bier, welke is uitgeroepen tot de winnaar van de X en Y proeverij in augustus 2011. De Oerblond is een pittig bovengistend blond bier met een aangename bitterheid. Het bevat een alcoholpercentage van 6,2% welke het een wat zwaarder blond speciaalbier maakt. Oerblond komt het beste tot zijn recht bij een schenktemperatuur van 5 a 6 graden.
Speciaal voor onze trouwe Hertog Jan fans hebben we nu een speciale actie!
Als je nu een Oerblond sixpack koopt in de winkel en de EAN barcode van de sixpack invoert op onze website, krijg je 2 euro retour gestort op je rekening. Maak dus snel gebruik van deze aanbieding want deze loopt van maandag 25 juni t/m maandag 9 juli 2012.
http://www.hertogjan.nl/oerblondcashback/
Leuke actie!
Ik ben naar de brouwerij geweest en ik heb één van de eerste biertjes oerblond ( Was het eerste vat wat ze voor consumptie hadden gebrouwen ) gedronken toen, erg lekker.
In de winkel kostte een 6-pack 5 euro ongeveer zag ik afgelopen weekend.
Ik ben naar de brouwerij geweest en ik heb één van de eerste biertjes oerblond ( Was het eerste vat wat ze voor consumptie hadden gebrouwen ) gedronken toen, erg lekker.
In de winkel kostte een 6-pack 5 euro ongeveer zag ik afgelopen weekend.
er zit een soort van referal code bij, die heb ik om obvious reasons niet helemaal gelinked. Dus alleen voor nieuwsbriefontvangers? =D
Dat zou mooi zijn, ik ga over 2 weken op vakantie dus hoop natuurlijk dat hij er voor die tijd is.Anakha schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:58:
[...]
Vanaf 15 juni 'binnen 6 weken', volgens de voorwaarden. Dat kan dus in principe eind juli worden, maar volgens anderen hier werd bij vorige acties na een week of 2 geleverd. Als dat nu weer zo is, zouden ze vanaf eind deze week binnen kunnen gaan komen.
Zojuist gemaild naar BoS, eens kijken wat zij te zeggen hebben.
Jup, wat opzich wel prettig is. hoef je zelf niet 500000 weken te wachten om je geld terug te krijgen, maar krijg je het gewoon meteenMegamind schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:35:
[...]
Waarschijnlijk heeft MM het product al voor je gecashbackedDus als je het nog een keer probeert dat zegt Philips: hee kan niet is al gedaan.
in MM Den Haag is de Ipad 2 voor 333,- wegens heropening. in R'dam was hij bij de heropening 300,-
Mocht je een Ipad willen zou ik aanraden om je slaapzak mee te nemenscreamhouse schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:55:
in MM Den Haag is de Ipad 2 voor 333,- wegens heropening. in R'dam was hij bij de heropening 300,-
Had het filmpje gezien van de 300 euro ipad. Er stond een rij van 50 meter buiten de mediamarkt
2 seizoenen the simpsons, € 30: http://www.freerecordshop...625&utm_campaign=20120625
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Nou viel wel mee hoor, zelfs op de 2e dag kon je ze gewoon zo meenemen. Ook de andere spullen waren ruim ruim op vooraad.oosterhofjf schreef op maandag 25 juni 2012 @ 18:35:
[...]
Mocht je een Ipad willen zou ik aanraden om je slaapzak mee te nemen![]()
Had het filmpje gezien van de 300 euro ipad. Er stond een rij van 50 meter buiten de mediamarkt
Inderdaad, toen ik m'n 's ochtends gekochte iPad diezelfde middag ging omruilen (home button zat behoorlijk scheef in de behuizing) hadden ze er nog genoeg.
Mijn neef heeft hem om 11 uur gehaald, was heel rustig
Vanaf het moment je er twee hebt, zijn ook alle volgende aan €15,-. Je moet ze dus niet per twee voor €30,- kopenRickvN schreef op maandag 25 juni 2012 @ 18:37:
2 seizoenen the simpsons, € 30: http://www.freerecordshop...625&utm_campaign=20120625
Hmm die iPad 2 is wel nice... Morgen maar is kijken denk... €333,00 is wel leuk imho...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
256GB Samsung nog meer gezakt bij.. mediamarkt
(159)
Verder klopt het dat de actie in Rotterdam al na de eerste dag tegen eind van de dag op was (ik heb er een paar meegenomen rond 17:00, toen lagen er nog 100 oid) maar de volgende dagen zijn er af en toe alsnog restocks geweest, was je op tijd, kon je er een krijgen, maar meestal was je dat dus niet getuige de mensen die ik sprak die voor niks 1x of vaker naar MM gingen met hoop en thuis kwamen met niks.
Verder klopt het dat de actie in Rotterdam al na de eerste dag tegen eind van de dag op was (ik heb er een paar meegenomen rond 17:00, toen lagen er nog 100 oid) maar de volgende dagen zijn er af en toe alsnog restocks geweest, was je op tijd, kon je er een krijgen, maar meestal was je dat dus niet getuige de mensen die ik sprak die voor niks 1x of vaker naar MM gingen met hoop en thuis kwamen met niks.
[ Voor 80% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 25-06-2012 20:33 ]
Ik zag 't ook, was nog snel gaan zoeken naar die MM cadeaukaarten van de Albert Heijn maar die staan helaas niet meer in de Appie bonus aanbiedingen (anders was €135,15 wel echt een koopje!).TWeaKLeGeND schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:29:
256GB Samsung nog meer gezakt bij.. mediamarkt(159)
zo duur waren de 128gb versie niet zo lang geledenSkizzik0 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 21:20:
[...]
Ik zag 't ook, was nog snel gaan zoeken naar die MM cadeaukaarten van de Albert Heijn maar die staan helaas niet meer in de Appie bonus aanbiedingen (anders was €135,15 wel echt een koopje!).
Dixons heeft op 28,29 en 30 juni een actie waarbij je een Dixons Gift Card twv €100 krijgt bij aanschaf van een Mac.
Weet alleen niet of die gift card direct te verzilveren is, zou wel mooi zijn een korting van €100.
Staat op pagina 16&17 in de Dixons folder:
http://dixons.onlinetouch.nl/
Weet alleen niet of die gift card direct te verzilveren is, zou wel mooi zijn een korting van €100.
Ik ben gebeld n.a.v. een mail. Ik kan de E-reader deze week verwachten.pposthoorn schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:18:
[...]
Dat zou mooi zijn, ik ga over 2 weken op vakantie dus hoop natuurlijk dat hij er voor die tijd is.
Zojuist gemaild naar BoS, eens kijken wat zij te zeggen hebben.
Mag ik vragen wie / welk nummer je gebeld hebt?zessen schreef op maandag 25 juni 2012 @ 23:21:
[...]
Ik ben gebeld n.a.v. een mail. Ik kan de E-reader deze week verwachten.
Ik heb niet gebeld, ik ben gebeld (n.a.v. een verstuurde mail)
het nummer was +493028042810045
het nummer was +493028042810045
Verwijderd
Mediamarkt heeft dezelfde actie alleen daar krijg je 150 kortingHarperz schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:24:
Dixons heeft op 28,29 en 30 juni een actie waarbij je een Dixons Gift Card twv €100 krijgt bij aanschaf van een Mac.
Volgens mij krijg je bij dixons een gift card van €100 bovenop de prijs van aanschaf. Bijvoorbeeld de Macbook Pro 13 inch kost online bij dixons €999, hierop krijg je nog een gift card van €100?
Dus eindprijs is €899? Mits die gift card direct te gebruiken is.
Of zie ik iets over het hoofd?
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 23:46:
[...]
Mediamarkt heeft dezelfde actie alleen daar krijg je 150 kortingipv een giftcard
waren de cadeaukaarten wel in de winkel verkrijgbaar?Skizzik0 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 21:20:
[...]
Ik zag 't ook, was nog snel gaan zoeken naar die MM cadeaukaarten van de Albert Heijn maar die staan helaas niet meer in de Appie bonus aanbiedingen (anders was €135,15 wel echt een koopje!).
Op de Duiste Ibood site is sinds 12 uur een hunt gaande.
Je moet wel een Duits postadres hebben om alles naar toe te sturen.
Dus de lucky few met een hunt verslaving komen weer aan hun trekken.
www.ibood.de
www.ibood.de
Je kan zo'n gift card vrijwel nooit direct gebruiken. Maar je kan voor die €100 natuurlijk wel een paar leuke accessoires ofzo uitzoeken.Harperz schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 00:04:
Volgens mij krijg je bij dixons een gift card van €100 bovenop de prijs van aanschaf. Bijvoorbeeld de Macbook Pro 13 inch kost online bij dixons €999, hierop krijg je nog een gift card van €100?
[...]
Avantisport.nl 20% kortingscode;
Bij een bestelling vanaf €25, € 5 korting met code: euro5
Bij een bestelling vanaf €50, € 10 korting met code: euro10
Bij een bestelling vanaf €100, € 20 korting met code: euro20
De korting wordt dan meteen verrekend. Deze kortingscode is niet te gebruiken in combinatie met andere lopende kortingscodes, is geldig tot en met maandag 25 juni en is niet inwisselbaar voor geld.
Bij een bestelling vanaf €25, € 5 korting met code: euro5
Bij een bestelling vanaf €50, € 10 korting met code: euro10
Bij een bestelling vanaf €100, € 20 korting met code: euro20
De korting wordt dan meteen verrekend. Deze kortingscode is niet te gebruiken in combinatie met andere lopende kortingscodes, is geldig tot en met maandag 25 juni en is niet inwisselbaar voor geld.
remcoboy1479 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 07:53:geldig tot en met maandag 25 juni
Voor als hij echt 25 juni meent, is er ook nog de actiecode actiecode2012, 10 euro korting en die geld vanaf 75 euro. Heb je ook direct gratis verzendkosten.
Helaas, meen ik dat wel.JvdGeest schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 08:16:
Voor als hij echt 25 juni meent, is er ook nog de actiecode actiecode2012, 10 euro korting en die geld vanaf 75 euro. Heb je ook direct gratis verzendkosten.
Kreeg gisteren een persbericht met deze info, alleen niet gezien dat het maar 1 dag is.
Als je nog op zoek bent naar een goede SSD van 128GB of 256GB, dan heeft Mediamarkt een leuke aanbieding voor je vandaag!
128GB Samsung SSD voor €89
256GB Samsung SSD voor €159
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/mediavandaag.html
Als iemand nog een free-shippings code nodig is van Ibood.nl, ik heb er nog eentje die ik niet gebruik
[ Voor 6% gewijzigd door Samsungspeter op 26-06-2012 09:11 ]
je kunt de huifkar service gebruiken. zie googlecornfed99111 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 02:07:
www.ibood.de
Uw emailbericht / huifkaraanvraag is ontvangen.jantje112 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:47:
[...]
je kunt de huifkar service gebruiken. zie google
De HUIFKAR is tot zaterdag 30 juni afwezig.
Nieuwe huifkaraanvragen en emails worden vanaf zondag 1 juli weer verwerkt.
EDIT: Nl codes werken ook op de DU site. Staat er daar bij kortingscouponverdienpagina niet dat je kan stapelen?
[ Voor 14% gewijzigd door remcoboy1479 op 26-06-2012 10:22 ]
Mocht er iemand nog 30 euro korting willen in de logitech shop bij besteding vanaf 100 euro:
Voer deze unieke code
bao7gi2wv
in tijdens uw betaling.
Voer deze unieke code
bao7gi2wv
in tijdens uw betaling.
Het is "gratis verzenden" of "geen verzendkosten".
Verzendkosten krijg je er namelijk meestal "gratis" bij, in dat geval moet je ze namelijk gewoon betalen.
Verwijderd
Vandaag dagaanbieding bij MM 128gb ssd voor 89 euro en 256gb ssd voor 159 euro.
Edit: Ik zie net dat deze aanbieding al gepost was.
Edit: Ik zie net dat deze aanbieding al gepost was.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2012 10:39 ]
Pff, hun Hunt is nog slechter dan de NL hunt:cornfed99111 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 02:07:
www.ibood.de
http://de-de.forum.ibood.com/hunt-26-juni-2012/
Untappd: Kapitein_Merijn
Kingston SSDNow V200 128GB 2.5" SATA600
75 euro
http://www.komplett.nl/Ko...2m_channel=102&s2m_type=3
75 euro
http://www.komplett.nl/Ko...2m_channel=102&s2m_type=3
Van het kastje naar de muur lopen...
Van Ibood:
Vandaag al 5 jaar op Twitter! We delen daarom 5 kortingscodes uit! Hier de eerste: BBFAFNHG74380. De code is maar 1x geldig #freeshipping
Vandaag al 5 jaar op Twitter! We delen daarom 5 kortingscodes uit! Hier de eerste: BBFAFNHG74380. De code is maar 1x geldig #freeshipping
25 euro cadeaubon voor 15 euro bij megadget
Helaas niet stapelbaar. Let op: Mogelijk verzendkosten á €5,-!
Helaas niet stapelbaar. Let op: Mogelijk verzendkosten á €5,-!
[ Voor 14% gewijzigd door Cyleo op 26-06-2012 12:03 ]
Er komt wel €5 verzendkosten bij!Cyleo schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:42:
25 euro cadeaubon voor 15 euro bij megadget
Helaas niet stapelbaar.
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Dat is als je iets koopt ja, ik gok dat je de cadeaubon digitaal krijgt.
Ah, bedankt, zo ver had ik nog niet gekeken. Ik bestel zelf dat soort dingen eigenlijk altijd via ebay of dx.com
Goed nieuws voor de Bank of Scotland spaarders:
Geachte heer P,
Bedankt voor uw e-mail d.d. 26-6-2012.
De Sony E-readers worden verstuurd op 25-6-2012 en 26-6-2012. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Heeft u nog vragen? Op onze website vindt u antwoorden bij "Help & Informatie". U kunt contact met ons opnemen door het contactformulier in te vullen of een terugbelafspraak te maken. Uiteraard kunt u ons ook rechtstreeks bellen op telefoonnummer 020 200 83 88 (maandag - vrijdag 09.00 - 18.00 uur).
Met vriendelijke groet,
Een medewerker
Spaar Service Desk
Bank of Scotland
en weer een logitech code:
Hieronder staat je code voor 20% korting op de Squeezebox-reeks op Logitech.com
Code: DEEZLOG20
Maximaal 3 producten per klant, zolang de voorraad strekt. De code kan slechts eenmaal worden gebruikt en is geldig tot en met 15-07-2012. Aanvullende bepalingen, voorwaarden en beperkingen kunnen van toepassing zijn."
Maximaal 3 producten per klant, zolang de voorraad strekt. De code kan slechts eenmaal worden gebruikt en is geldig tot en met 15-07-2012. Aanvullende bepalingen, voorwaarden en beperkingen kunnen van toepassing zijn."
Dat is óók voor de cadeaubon, stop hem maar in je mandjeJolly_Jumper schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:58:
Dat is als je iets koopt ja, ik gok dat je de cadeaubon digitaal krijgt.
(of ze moeten het later schrappen..... een 'gewone' cadeaubon is in elk geval MET verzendkosten)
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Als je deze dan ophaalt bij je mediamarkt vestiging dan hoef je geen verzendkosten te betalen. Scheelt toch weer 5 euroMarando schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 08:40:
Als je nog op zoek bent naar een goede SSD van 128GB of 256GB, dan heeft Mediamarkt een leuke aanbieding voor je vandaag!
hoi
Vandaag bij Conrad...
10% korting op Alles...
Zodra je bestelling €50,- of meer is, krijg je met de volgende code 10% korting.
020569
10% korting op Alles...
Zodra je bestelling €50,- of meer is, krijg je met de volgende code 10% korting.
020569
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Er staat; alleen vandaag online verkrijgbaarKr44nVogel schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:58:
[...]
Als je deze dan ophaalt bij je mediamarkt vestiging dan hoef je geen verzendkosten te betalen. Scheelt toch weer 5 euro
Hm, misschien een goed moment voor mij om daar een iPad te bestellenHellStorm666 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:00:
Vandaag bij Conrad...
10% korting op Alles...
020569
Bij Groupon is Ximon 6 maanden voor 19 euro.
Onbeperkt legaal films kijken lijkt me wel wat, kent iemand het aanbod/kwaliteit van Ximon?
Helaas alleen nog steeds niet alle films, voor de erg populaire moet je alsnog apart betalen....
Onbeperkt legaal films kijken lijkt me wel wat, kent iemand het aanbod/kwaliteit van Ximon?
Helaas alleen nog steeds niet alle films, voor de erg populaire moet je alsnog apart betalen....
Lijkt mij enigzins arthouse/independed films te zijn, meer iets als MUBI, waar mijn voorkeur dan naar uitgaat als ik arthouse films wil kijken vanwege zijn PS3 dienstPikoe schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:07:
Bij Groupon is Ximon 6 maanden voor 19 euro.
En nu "helaas tijdelijk uitverkocht"
Epic fail weer van die jongens....
Verwijderd
Haha ik had de ipad op een gegeven moment voor een heel laag bedrag, dus ik klikken naar de kassa refreshed de pagina was het weer 10% korting maar
.
F5, F5,F5,F5..Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:37:
Haha ik had de ipad op een gegeven moment voor een heel laag bedrag, dus ik klikken naar de kassa refreshed de pagina was het weer 10% korting maar.
Jeej 479 euro korting!
Naar de kassa..
ah bummer...
Je bent de derde pas die deze code post. Maar verder is deze code niet te gebruiken in de VIP-store.DarkChylde schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:34:
en weer een logitech code:
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Leuk he, als er boven staat vanaf 25 euro gratis verzendkosten.
Je kan telkens doorklikken, maar krijgt alsnog maar 10% korting op het einde.
[ Voor 14% gewijzigd door Yorinn op 26-06-2012 14:01 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
F5 drukken is ook leuk in je winkelwagentje na het invoeren van de kortingscode. Helaas kreeg ik daarop wel een foutmelding
.
Met iDEAL inderdaad ja. Je kan moeilijk 0,00 euro afrekenen met iDEALYorin schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:00:
[...]
Leuk he, als er boven staat vanaf 25 euro gratis verzendkosten.
25 "superaanbiedingen" bij wehkamp.nl
[ Voor 41% gewijzigd door Ryan_ op 26-06-2012 14:56 ]
Is het iemand al gelukt om daadwerkelijk iets bij Conrad te bestellen met meer dan 10% korting? Zo ja, hoe?
Mij is het helaas niet gelukt...
Krijg de melding dat ik te veel codes gebruikt heb
ook bij 2x invullen..
Krijg de melding dat ik te veel codes gebruikt heb
ook bij 2x invullen..
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Verwijderd
Zojuist maar even 'live' gaan kijken bij de MM in Zoetermeer. Ze hadden er twee staan.Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:34:
[...]
Ik lees net op een engelse review:
1 met 3D DVD promo film erop en 1 met RTL 4 erop.
Die met 3d had een indrukwekkend beeld (vonden de andere potientiele kopers ook), maar op die met met RTL4 erop was meteen goed te zien (in vergelijking met de 16:9 tv ernaast) dat de boven en onderkant er als het ware 'afgeknipt' worden.
Op de 16:9 was een heel hoofd te zien. Op de 21:9 alleen het hoofd tot en met de wenkbrauwen.
De verkoper kreeg het beeld ook niet beter en daarop haakten de meeste potientiele kopers (ik ook) af.
Jammer want op zich een indrukwekkende tv voor maar 799,00
Verwijderd
Volgens de Bank of Scotland worden de ereaders deze week verzonden:
Bedankt voor uw e-mail d.d. 26-06-2012.
Uit onze gegevens blijkt inderdaad dat mevrouw ****** in aanmerking komt voor een Sony E-reader. Onze excuses voor de miscommunicatie.
Deze week worden de Sony E-readers geleverd.
Heeft u nog vragen? Op onze website vindt u antwoorden bij 'Help & Informatie’. U kunt contact met ons opnemen door het contactformulier in te vullen of een terugbelafspraak te maken. Uiteraard kunt u ons ook rechtstreeks bellen op telefoonnummer 020 200 83 88 (maandag - vrijdag 09.00 - 18.00 uur).
Bedankt voor uw e-mail d.d. 26-06-2012.
Uit onze gegevens blijkt inderdaad dat mevrouw ****** in aanmerking komt voor een Sony E-reader. Onze excuses voor de miscommunicatie.
Deze week worden de Sony E-readers geleverd.
Heeft u nog vragen? Op onze website vindt u antwoorden bij 'Help & Informatie’. U kunt contact met ons opnemen door het contactformulier in te vullen of een terugbelafspraak te maken. Uiteraard kunt u ons ook rechtstreeks bellen op telefoonnummer 020 200 83 88 (maandag - vrijdag 09.00 - 18.00 uur).
Klopt, vandaag en gister verzonden: pposthoorn in "Algemeen korting en aanbiedingen topic"
Mijn S2 is nog niet geannuleerd, staat hier op Verwacht: 29-06-2012. Ben benieuwd!
EDIT: Zie overal nog gewoon s2 staan, niet dat andere model.
EDIT: Zie overal nog gewoon s2 staan, niet dat andere model.
[ Voor 27% gewijzigd door remcoboy1479 op 26-06-2012 16:22 ]
En binnen!SmiGueL schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:22:
Wie over 10 min nog ff een 32" TV (NIET FULL HD!) wil scoren voor <€140 dan kun je dat dus hier doen

Tnx voor de tip
Vanaf 4 juli bij de aldi: Superzoom camera MD86888 € 149,=
Uitgebreide discussie over de kwaliteiten er van hier (in Duits): http://www.dslr-forum.de/...e91999dbfce644c&t=1074105
Uitgebreide discussie over de kwaliteiten er van hier (in Duits): http://www.dslr-forum.de/...e91999dbfce644c&t=1074105
Crap, da's een mooie deal bij je happymeal!
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Hoe is dat je gelukt? Als ik de 128GB-versie wil bestellen en een vestiging selecteer om af te halen (Amsterdam Arena en Amsterdam Noord geprobeerd) geeft hij aan dat het 1 à 2 werkdagen duurt omdat hij daar niet op voorraad is.Kr44nVogel schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:58:
[...]
Als je deze dan ophaalt bij je mediamarkt vestiging dan hoef je geen verzendkosten te betalen. Scheelt toch weer 5 euro
En dan voegt hij hem alsnog met verzendkosten toe aan de winkelwagen...
EDIT: laat maar, later in het bestelproces worden ze weer verwijderd...
[ Voor 6% gewijzigd door wind-rider op 26-06-2012 18:06 . Reden: vreemde website ]
Heb hem ook voor me vriendin! mooie tv voor dat geld
Ja maar als je hem online besteld en niet laat bezorgen , maar gewoon ophaalt bij de lokale MM dat scheelt dat in kosten.
hoi
*knip geen V&A*
[ Voor 99% gewijzigd door Rukapul op 26-06-2012 23:42 ]
*knip geen V&A*
[ Voor 93% gewijzigd door Rukapul op 26-06-2012 23:42 ]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
256 gb is uitverkocht... Prijs zakt hopelijk toch wel de komende tijd..Marando schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 08:40:
ik krijg al de hele avond een fout bij de mediamarkt als je wilt bestellen...winkelwagentje werkt niet._Richie_ schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:02:
[...]
256 gb is uitverkocht... Prijs zakt hopelijk toch wel de komende tijd..
De 128GB versie inmiddels ook.._Richie_ schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:02:
[...]
256 gb is uitverkocht... Prijs zakt hopelijk toch wel de komende tijd..
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Zelfs met 10% korting zijn bijna alle pc onderdelen bij hun nog duurder dan eldersHellStorm666 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:00:
Vandaag bij Conrad...
10% korting op Alles...
020569
Ja dat is ingecalculeerd. Conrad heeft ALTIJD 10% kortingscodes lopen. Spammen mijn mailbox er minimaal 2x per week mee.Meessen schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 23:14:
[...]
Zelfs met 10% korting zijn bijna alle pc onderdelen bij hun nog duurder dan elders
Als je een iPad 3 wilt kopen is het wel grappig.Meessen schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 23:14:
[...]
Zelfs met 10% korting zijn bijna alle pc onderdelen bij hun nog duurder dan elders
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Of een Galaxy S3 voor 490 euro, en dan nog 10% korting. Die is er nu helaas wel af.
Mijn 'persoonlijke' kortingscode van Teufel HiFi.
HIFI-TFL-10
tot 30 juni. Het is niet de beste apparatuur maar volgens mij hebben ze wel wat leuke spullen er tussen zitten.
HIFI-TFL-10
tot 30 juni. Het is niet de beste apparatuur maar volgens mij hebben ze wel wat leuke spullen er tussen zitten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op! Het plaatsen van referrals is NERGENS op Tweakers.net toegestaan. Zie het kopje "spam" in de algemene voorwaarden.
Het te koop aanbieden of vragen van producten kan in Vraag & Aanbod en wordt in het topic niet op prijs gesteld.
Dit is het korting en aanbiedingen topic, niet het "meld hier foute prijzen topic". Duidelijk foute prijzen hoef je hier dus niet te melden, die bestellingen draaien doorgaans alleen maar uit op een boel gedoe en off-topic reacties.
Let op! Het plaatsen van referrals is NERGENS op Tweakers.net toegestaan. Zie het kopje "spam" in de algemene voorwaarden.
Het te koop aanbieden of vragen van producten kan in Vraag & Aanbod en wordt in het topic niet op prijs gesteld.
Dit is het korting en aanbiedingen topic, niet het "meld hier foute prijzen topic". Duidelijk foute prijzen hoef je hier dus niet te melden, die bestellingen draaien doorgaans alleen maar uit op een boel gedoe en off-topic reacties.