Algemeen korting en aanbiedingen topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 34 Laatste
Acties:
  • 569.200 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-05 06:56
Mwah...

http://tweakers.net/price...FqUZtfs9XRMb2EaU1QV1nV9Aw

Kan al vanaf 17 euro, dus niet echt een aanbieding. Daarbij; goedkoop is duurkoop qua USB sticks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
remcoboy1479 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:02:
[...]

Zit je wel weer met 2,95 verzendkosten..

Gisteren op de iBood hunt 2x een dualpack usb sticks 196gb gekocht. €11,90 per 2 usbsticks..
Op het internet nog genoeg kortingcodes te vinden zodat je geen verzendkosten hoeft te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-05 20:18
Weet niet of die al eens gemeld is: Bij plus klantenpaneel moet je af en toe een korte enquete invullen (5 min max. werk) waar je een gratis product voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Het zijn inderdaad dezelfde codes die je krijgt.

Winkel / Code / Korting

Halfords / 5AFHF / 5 euro
Scapino / 899gratis / gratis verzending
Invito / 899gratis / gratis verzending
Manfield / 899gratis / gratis verzending
Dolcis / 899gratis / gratis verzending
Intreza / GL50MNT103107 / 10% korting vanaf 50 euro!
Pro 0031 / 899gratis / gratis verzending
Steve Madden / 899gratis / gratis verzending
Kwantum / http://myclang.com/public...Kwantum/Bon_brulpruik.pdf = gratis brulpruik _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
remcoboy1479 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:08:
Weet niet of die al eens gemeld is: Bij plus klantenpaneel moet je af en toe een korte enquete invullen (5 min max. werk) waar je een gratis product voor krijgt.
http://plus.socratos.net/geefuwmening/?choice=home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Klopt.

Die brulpruik is trouwens alleen bij aankoop van een product!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
remcoboy1479 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:02:
[...]

Zit je wel weer met 2,95 verzendkosten..

Gisteren op de iBood hunt 2x een dualpack usb sticks 196gb gekocht. €11,90 per 2 usbsticks..
Mooie aanbieding van Ibood dan trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
remcoboy1479 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:14:
[...]

Die 2x 16 gb sticks (11,9 inc.)
Hoe kom je aan deze prijzen? Ze zijn niet goedkoper weggegaan dan voor 13,95 + 2,95.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Alleen vandaag gratis verzending bij Drogisterij.net
Profiteer alleen vandaag van de actie bij Drogisterij.net en laat uw bestelling geheel kosteloos bij u thuis bezorgen. Deze gratis verzending is geldig bij een besteding vanaf 20 Euro en u bespaart hiermee maar liefst 3,95 Euro.

Altijd extra voordeel voor Shopkorting leden
U ontvangt bovenop deze actie nog eens 6.5% shopkorting met uw Shopkorting account. Zorg dus dat u altijd bent ingelogd alvorens u online een aankoop plaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:30
SSD Samsung 830 series Desktop Upgrade Kit 256GB nu in de aanbieding bij Amazon.de

pricewatch: Samsung 830 series Desktop Upgrade Kit 256GB

Pricewatch laagste prijs is €248,45 .... nu voor €179,90

http://www.amazon.de/gp/p...?ie=UTF8&m=A3JWKAKR8XB7XF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Laank schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:41:
[...]

Wel werd mij vertelt dat er bij verschillende filialen misbruik werd gemaakt van de fout in het systeem en dat ze deze inmiddels hadden gefixet omdat er mensen waren die meerdere bestellingen hadden geplaatst :+ .
Bij mij zeiden dat er meer mensen GEbruik van hebben gemaakt :) Klinkt beter. Hier leren ze wel van..
Ze hebben alle filialen gebeld, er mocht niet meer in de winkel met die bonnen worden besteld (alleen online tot ie dicht zat).

Ze zei je was niet de enige, kijk maar: *kijkt over de toonbank* *denkt oja, die 5 moet ik ook nog op laten halen* :)

Maar er was groots gebruik van gemaakt zeiden ze. *met dank aan tweakers*

[ Voor 5% gewijzigd door remcoboy1479 op 23-05-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
cornfed99111 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:55:
SSD Samsung 830 series Desktop Upgrade Kit 256GB nu in de aanbieding bij Amazon.de

pricewatch: Samsung 830 series Desktop Upgrade Kit 256GB

http://www.amazon.de/gp/p...?ie=UTF8&m=A3JWKAKR8XB7XF
Die prijsdaling gaat wel héél erg rap de laatste maand :o Dit is toch wel een flink twijfel gevalletje.... Ook nog de accessoires erbij krijgen voor die prijs :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Ja, ik dacht 'gooi het maar in de groep' .. Misschien heeft iemand er wat aan.
Helaas is de BBG Aanschaf SSD topic gesloten, dus dan maar in dit topic posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ja, snap ook niet helemaal waarom die BBG is verwijderd :? In ieder geval dank voor je tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
cornfed99111 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:55:

Erg bedankt, die stond op mijn wishlist (de iets goedkopere niet-"desktop-upgrade-kit" dan)! Gelijk besteld, levering volgens amazon.de vanaf 30 mei, verwachte levering eerste week van juni. Nog even geduld dus.

De SSD's gaan inderdaad erg hard in prijs omlaag momenteel, zakt echt met tientjes per week. Benieuwd of het ding in NL over twee weken onder de 180 zit... maar dat lijkt me toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Wat was je in totaal kwijt phAn? Wat zijn de verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
Freakster86 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 00:01:
Wat was je in totaal kwijt phAn? Wat zijn de verzendkosten?
Nul, wordt blijkbaar gratis verzonden. Ik heb 179,90 betaald met mijn creditcard. Verwachtte overigens nog extra wachtwoorden in te moeten vullen, maar blijkbaar was cc nummer, vervaldatum + cvc code afdoende. Ik dacht dat de ABN d'r een extra pass op had gezet (wat ik steevast weer vergeten ben als ik ineens weer moet invoeren :+ ).

[edit]
Kan iemand mij uitleggen wat er nou 'anders' is aan deze variant t.o.v. deze? Is dat echt veertig euro extra voor twee kabeltjes, wat schroefjes, een stukje aluminium en Norton Ghost?

[ Voor 27% gewijzigd door phAn op 24-05-2012 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Als Amazon het zelf verstuurt vanuit hun eigen warenhuis, zijn alle bestellingen vanaf €20 gratis verzonden.
Alleen bij andere aanbieders die ook de Amazon store gebruiken, moet je wel verzendkosten betalen.
Boeken worden zelfs volledig gratis verzonden zonder een minimum prijs!

[ Voor 5% gewijzigd door cornfed99111 op 24-05-2012 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-04 03:27
pricewatch: Sweex PP190 Intelligent UPS 450 VA

Bij alternate dagaanbieding voor een stuk minder!
http://www.alternate.nl/html/themeworld.html?docId=2986

Van 50 naar 30 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoerijf
  • Laatst online: 19:14
Samsung 830 128GB @ 109€, gratis verzending* bij informatique, Dat is dus onder de PW prijs.
Actie alleen vandaag & zolang de voorraad strekt.
Lijkt al uitverkocht, maar de verlaagde prijs staat er nog.

*=Als je via Tweakers.net PW naar informatique gaat, heb je altijd (bij order van 50€+) gratis verzondkosten (ipv 6,50).

[ Voor 18% gewijzigd door smoerijf op 24-05-2012 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-05 15:30

Saffie_time

Why use this? 42!

LuPo schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:40:
Voor wie er nog een leuke stylus wil hebben tegen verzendkosten:

Bij Save my day een code 'kopen' voor €0, vervolgens op Gadget Central een kleurtje kiezen en bestellen. Je betaalt alleen de verzendkosten à €2,95.

Ik heb er eentje besteld om Draw Something mee te spelen. :)
Nog meer mensen die van deze aanbieding gebruik gemaakt hebben?
Ik heb tot op heden nog niets ontvangen en op mails krijg ik geen enkele reactie. Telefoon wordt niet opgenomen bij Gadget Central, maakt niet uit wanneer je belt.

Heb nu mail verzonden met verzoek tot levering binnen 10 dagen anders creditering. Ben erg benieuwd of ik ooit nog iets van ze ga horen!

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-05 14:54

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

De specs vallen me wel een beetje tegen hoor:
Capaciteit
450 VA / 240 Watt

Overbruggingstijd

Halve belasting 5 minuten
Halve belasting 5 minuten, dus 120w en je hebt 5 minuten. Een beetje pc (+scherm anders kan je hem nog niet afsluiten) gaat toch al snel richting de 200w..... en dan maar hopen dat er geen windows updates doorheen komen.

Maarja hij is wel erg goedkoop :)

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Saffie_time schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:21:
[...]

Ik heb tot op heden nog niets ontvangen en op mails krijg ik geen enkele reactie. Telefoon wordt niet opgenomen bij Gadget Central, maakt niet uit wanneer je belt.

Heb nu mail verzonden met verzoek tot levering binnen 10 dagen anders creditering. Ben erg benieuwd of ik ooit nog iets van ze ga horen!
Ik zoek toevallig zo'n stylus, maar de actie is al voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raling
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-05 11:07
[...]

Ik heb ook besteld en nog niets gekregen. Bij de shopreviews zijn nog 3 tweakers die ook niets gehad hebben..

Zullen het oplichters zijn? Eerste keer (iOpladers) wel versturen, goodwill kweken, tweede keer half versturen en de derde lading helemaal niet meer versturen. Op dit moment staan er ook iPads op de site, die leveren natuurlijk wat meer op.. duizenden keren 3 euro is veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganondorf_875
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Raling schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:47:
[...]

Ik heb ook besteld en nog niets gekregen. Bij de shopreviews zijn nog 3 tweakers die ook niets gehad hebben..

Zullen het oplichters zijn? Eerste keer (iOpladers) wel versturen, goodwill kweken, tweede keer half versturen en de derde lading helemaal niet meer versturen. Op dit moment staan er ook iPads op de site, die leveren natuurlijk wat meer op.. duizenden keren 3 euro is veel geld.
Ik heb zowel de aluminium wallet, de stylus en de in ear oordoppen besteld bij gadgetcentral. De wallet en de stylus zijn bij mij inmiddels binnen, ongeveer een maand nadat ik de bestelling geplaatst had. ;(

Ik wacht nog op de in ear oordoppen, maar ik ga er vanuit dat het minimaal een maand duurt nadat de actie was afgelopen. Ik denk dat ik ze dus rond 8 juni binnenkrijg (2 mei besteld).

Kortom: op zich goede deals om 'gadgets' voor een leuk prijsje te ontvangen, maar je moet bijna meer geduld hebben dan wanneer je de producten uit China besteld... :F

Als ik vezels moet eten dan vreet ik mijn trui wel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
[...]

Ik heb hetzelfde bij groupactie.nl besteld. Was een euro duurder, maar heb ze allebei al wel binnen. :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ganondorf_875 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:55:
[...]
Kortom: op zich goede deals om 'gadgets' voor een leuk prijsje te ontvangen, maar je moet bijna meer geduld hebben dan wanneer je de producten uit China besteld... :F
Waar denk je dat ze die dingen vandaan halen? Die oordopjes stonden voor 1,80 dollar op Ebay (incl. verzenden). Ik heb zelf 2x een mail gestuurd om de bestelling te annuleren, tot op heden nog geen reactie ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Ik wist dat je ver weg moest blijven met PSU's zoals Q-tec en Sweex, maar 30 euro voor een UPS is dat niet vragen om problemen? Ik zie zeer weinig reviews / tests die zo'n apparaat echt aan banden leggen... Ik weet het nog niet hoor. Wel een gimmick maar voor die prijs moet ergens bezuinigd worden lijkt mij :P In duitsland koop je 'm voor 40 euro btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zag dat Saturn na dit pinksterweekend weer een TAXFREE actie heeft hier in Groningen. Helaas fietste ik heel snel langs de poster en heb ik geen details (over uitsluitingen etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:58
Raling schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:47:
[...]

Ik heb een iPhone oplader voor 2,95 daar besteld, het duurt erg lang ( 1 maand+) maar het de oplader wel ontvangen + kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:19
_Richie_ schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:15:
Ik zag dat Saturn na dit pinksterweekend weer een TAXFREE actie heeft hier in Groningen. Helaas fietste ik heel snel langs de poster en heb ik geen details (over uitsluitingen etc)
Die actie gaat 2e pinksterdag in en duurt tot en met zondag 3 juni (voor de winkels die zondags geopend zijn)

Saturn betaalt de btw, ofwel 15,97% korting.

Uitsluitingen zijn o.a. Bose, B&W, Sonos, Liebherr, Apple iPad 2 en 3 (New iPad), Apple iPhone, games hardware, entertainmentproducten (CD, DVD, BluRay, Games), accessoires, software en computer accessoires.

Voor de televisies is het het gebruikelijke riedeltje

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Laatst online: 15-04 03:27
Tjah weet je wat het is bij die zogenaamde gratis sites?

Ze laten jou bestellen op die site en vervolgens bestellen ze het zelf uit china die het met gratis verzending naar jou stuurt. Ik heb zelf al heel veel bestellingen rechtstreeks uit china gedaan. Veel goedkoper dan die sites hier en het duurt rond een maand voor het binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Laatst online: 28-05 15:30

Saffie_time

Why use this? 42!

Heilige Kaas schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:56:
Tjah weet je wat het is bij die zogenaamde gratis sites?

Ze laten jou bestellen op die site en vervolgens bestellen ze het zelf uit china die het met gratis verzending naar jou stuurt. Ik heb zelf al heel veel bestellingen rechtstreeks uit china gedaan. Veel goedkoper dan die sites hier en het duurt rond een maand voor het binnen is.
Offtopic:
Ik werk zakelijk heel veel met China en weet dat een container (of deel daarvan als je niet zo heel veel besteld) qua transport ongeveer 21-28 dagen gaat duren afhankelijk van rederij en locatie uit China.
Echter 12 april bestellen en op 24 mei nog niets vernomen hebben dan begin ik me wel zorgen te maken.

Nee het is geen wereldbedrag maar zoals hierboven reeds aangegeven vaak een klein bedrag maakt vanzelf ook een groot bedrag. Shopreview komt er aan als over een aantal dagen als de 10 dagen voorbij zijn die ik ze gesteld heb.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-05 21:57

GS88

π raat

Mediamarkt in R'dam Centrum opent 29 mei de nieuwe opening met kortingen en aanbiedingen die alléén daar gelden. Meer is er nog niet over bekend.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Intersport megastore in Houten is failliet.. dus uitverkoop en alle artikelen zijn 50% afgeprijsd.

Geen website... gewoon offsite: adres Duwboot 22, houten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:03
willy1986 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:18:
Intersport megastore in Houten is failliet.. dus uitverkoop en alle artikelen zijn 50% afgeprijsd.

Geen website... gewoon offsite: adres Duwboot 22, houten
Ik was daar gisteren ; dicht. Weet niet of het tijdelijk was want ik moest bij bever zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Vandaag open ;-) Ben er net geweest. Wat polars gescoord. oa deze http://www.futurumshop.nl...rlink-met-bluetooth.phtml

Was wel druk toen ik wegging. Maar leuke prijzen. De moeite waard :)

[ Voor 19% gewijzigd door willy1986 op 24-05-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 20:03
Geweldig. Ik zit daar morgen weer bij bever, maar stop dan wel even een etage hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-05 20:28
Ik wist niet wanneer die actie van de Saturn was, maar ik weet wel dat ik afgelopen week al BTW korting heb gekregen op een nieuwe televisie, toen ik daarom vroeg. Dus misschien is het interessant om met de huidige prijzen (die volgens mij meestal verhoogd worden) toch even te gaan informeren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Laatst online: 28-05 16:30

Toff

FP ProMod
smoerijf schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:05:
*=Als je via Tweakers.net PW naar informatique gaat, heb je altijd (bij order van 50€+) gratis verzondkosten (ipv 6,50).
Ik kan dit niet reproduceren? Bijvoorbeeld pricewatch: Corsair Accelerator Cache 30GB kost bij Informatique € 59,00 + € 1,95 verzendkosten (bij vooruitbetaling), ongeacht hoe ik de site benader.
Verzendkosten zijn vaak € 1,95 of € 2,50 en boven € 100,00 sowieso gratis bij iDeal of vooruitbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
De lokale Halfords gebruikt de webshop om onverkochte zooi te dumpen. In een plastic zakje zodat je het niet meteen ziet... 't Is dat het maar een euro was en te warm om terug te gaan: 't ding zit met plakband in/op het doosje geplakt, plakresten gaan niet van het display af, batterijtje geeft 0.15V en het batterijklepje is beschadigd van het open/dichtdoen. Gewoon tweedehands spul dus wat ze verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoerijf
  • Laatst online: 19:14
Toff schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:23:
[...]

Ik kan dit niet reproduceren? Bijvoorbeeld pricewatch: Corsair Accelerator Cache 30GB kost bij Informatique € 59,00 + € 1,95 verzendkosten (bij vooruitbetaling), ongeacht hoe ik de site benader.
Verzendkosten zijn vaak € 1,95 of € 2,50 en boven € 100,00 sowieso gratis bij iDeal of vooruitbetaling.
Ik weet niet waar de grens juist ligt (ik dacht 50€) tussen 1,95 & Gratis. Ik heb ook alleen maar ervaring met bestellen vanuit BE (Geen idee of de website dat al onmiddellijk verrekend).
Maar toen ik deze morgen de aanbieding via mail kreeg, stond er bij het product 109 + 6,95 verzendkosten. Ik klik via de PW door naar informatique (willekeurig product) en de verzendkosten bij die SSD zijn nu gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
smoerijf schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 17:16:
[...]

Ik weet niet waar de grens juist ligt (ik dacht 50€) tussen 1,95 & Gratis. Ik heb ook alleen maar ervaring met bestellen vanuit BE (Geen idee of de website dat al onmiddellijk verrekend).
Maar toen ik deze morgen de aanbieding via mail kreeg, stond er bij het product 109 + 6,95 verzendkosten. Ik klik via de PW door naar informatique (willekeurig product) en de verzendkosten bij die SSD zijn nu gratis.
Vreemd, want ik klik op dezelfde aanbiedingsmail... Beter maar even je bewering doorhalen, want het klopt niet.
De website is trouwens aangepast inmiddels: Niet meer leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertp1
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
http://www.amazon.de/Sams...TF8&qid=1337888367&sr=1-2

samsung 830 256gb voor €180 incl verzendig. inclusief sata kabel en 2.5" bracket. Wordt wel pas binnen een week verzonden.

[ Voor 8% gewijzigd door bertp1 op 24-05-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

bertp1 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:42:
http://www.amazon.de/Sams...TF8&qid=1337888367&sr=1-2

samsung 830 256gb voor €180 incl verzendig. inclusief sata kabel en 2.5" bracket. Wordt wel pas binnen een week verzonden.
cornfed99111 in "Algemeen korting en aanbiedingen topic"?

Er is een zoekfunctie rechtsboven.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertp1
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:46
Ik heb ook mijn spullen van gadgetcentral nog niet binnen. Mail gestuurd nooit reactie op gehad. Vorige week geschil bjij paypal geopend en tot nu toe ook nog geen reactie op gehad. Geef ze tot morgen om te reageren anders claim ik via paypal mijn geld terug. Ben bang dat ik mijn oordopjes ook nooit binnen zal krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Ik krijg dit net in de mail, is een persoonlijke code, dus wie er eerst komt, wie het eerst maalt. Ik ga het zelf niet gebruiken in ieder geval. Achterhaald volgens: Matt_E in "Algemeen korting en aanbiedingen topic"

Online eten bestellen met Thuisbezorgd.nl
Exclusief voor PayPal-gebruikers: Bestel via Thuisbezorgd.nl en krijg 25% korting met uw unieke code: GMPM3PJMNVSWRBC4

* De actie is geldig tot 03/06/2012. Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen. De actie is alleen geldig icm online betalen. De unieke code is slechts één keer te gebruiken en is alleen geldig voor Nederlandse bezorging.

[ Voor 8% gewijzigd door serhat op 25-05-2012 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

smoerijf schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 17:16:
Er zijn inderdaad een aantal webshops die de verzendkosten als GRATIS weergeven indien je via Tweakers naar het artikel toe gaat :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Daarom bestel je bij Just-Eat dit pinksterweekend met 15% korting*. Gebruik code PINKY15.

Voorwaarden
1) Kortingscode is geldig tot en met 28 mei 2012.
2) De korting is alleen inwisselbaar bij online betalingen.
3) Kortingscode is eenmalig geldig per account/adres.
4) Alle voorwaarden: www.justeat.nl/privacy-policy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matt_E
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01 10:48
serhat schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:37:
Ik krijg dit net in de mail, is een persoonlijke code, dus wie er eerst komt, wie het eerst maalt. Ik ga het zelf niet gebruiken in ieder geval.

Online eten bestellen met Thuisbezorgd.nl
Exclusief voor PayPal-gebruikers: Bestel via Thuisbezorgd.nl en krijg 25% korting met uw unieke code: GMPM3PJMNVSWRBC4

* De actie is geldig tot 03/06/2012. Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen. De actie is alleen geldig icm online betalen. De unieke code is slechts één keer te gebruiken en is alleen geldig voor Nederlandse bezorging.
Zo uniek is de code niet denk ik, ik heb precies dezelfde ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Matt_E schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:01:
[...]

Zo uniek is de code niet denk ik, ik heb precies dezelfde ontvangen :)
Oh dan.. even in de post zetten zodat anderen het ook weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ook hier dezelfde code ontvangen. Is dus niet persoonsgebonden. Let erop dat je wel via Paypal moet betalen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:37
Voor degenen die op zoek zijn naar een leuke android tablet: http://www.bcc.nl/asus-300t1k034a.html
Bij BCC nu 349 euro, scheelt toch weer 50 euro. In de winkels voorradig, webshop iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-05 12:39

superwashandje

grofheid alom

Freakster86 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:37:
Daarom bestel je bij Just-Eat dit pinksterweekend met 15% korting*. Gebruik code PINKY15.

Voorwaarden
1) Kortingscode is geldig tot en met 28 mei 2012.
2) De korting is alleen inwisselbaar bij online betalingen.
3) Kortingscode is eenmalig geldig per account/adres.
4) Alle voorwaarden: www.justeat.nl/privacy-policy.
als je daar PINKY50 van maakt krijg je dan 50% korting? :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:43
Maak er dan gelijk PINKY100 van :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

PINKY110, krijg je geld toe van de bezorger. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-05 21:51
Bij BCC Rotterdam worden de ES7000 en ES8000 van Samsung ook met ' vakantiegeld' korting verkocht.

Kan dus een flinke korting verkregen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
nero355 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:48:
Er zijn inderdaad een aantal webshops die de verzendkosten als GRATIS weergeven indien je via Tweakers naar het artikel toe gaat :)
Weet je ook welke en of Informatique daarbij is? Kan zijn dat mijn filters wat te strak staan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
superwashandje schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:15:
[...]

als je daar PINKY50 van maakt krijg je dan 50% korting? :)
Moet je dit 100x kijken en dan heb je je antwoordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-05 12:55
SteelSeries 7H Fnatic USB voor 69 euro.
Niet duur!

http://www.wehkamp.nl/gam...adset/C25_5E7_5E7_702752/

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Toff schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 21:48:
Weet je ook welke en of Informatique daarbij is? Kan zijn dat mijn filters wat te strak staan natuurlijk.
Informatique sowieso, maar net als de andere winkels ook niet bij alle produkten helaas. Gewoon elke keer voor de zekerheid checken : Doe ik ook :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 14:50
Iemand een gratis zonnebril?
http://www.bestoffer4u.nl/index.php?route=common/home
echt gratis, heb ook geen verzendkosten betaald bij bestellen

[ Voor 30% gewijzigd door jooproo op 26-05-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-04 10:11
jooproo schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 10:10:
En besteld! :D Bedankt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-05 21:05
Thnx ook 1 besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
1 maar, als je naar winkelwagen gaat kun je er meer bestellen, zag ik net :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
jooproo schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 10:37:
1 maar, als je naar winkelwagen gaat kun je er meer bestellen, zag ik net :D
Laat iedereen gewoon een kans hebben om te genieten van de actie. Sowieso zullen ze (terecht) ook vast niet meer dan één bril uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Weet je zeker dat het gratis is? Je krijgt een voucher per mail opgestuurd zodra de actie is afgelopen. Wanneer je deze voucher verzilverd op hun site mag je wel de verzendkosten betalen. Zo lees ik het althans als je op "meer informatie over dit artikel" klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
JvdGeest schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 10:39:
Weet je zeker dat het gratis is? Je krijgt een voucher per mail opgestuurd zodra de actie is afgelopen. Wanneer je deze voucher verzilverd op hun site mag je wel de verzendkosten betalen. Zo lees ik het althans als je op "meer informatie over dit artikel" klikt.
Het addertje is gevonden :) Ach, dan wissel ik mijn voucher gewoon niet om. :+ De verzendkosten zijn trouwens €5,95. Korting is dus 77% :)

[ Voor 6% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 26-05-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
JvdGeest schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 10:39:
Ah, scherp ja :). daar had ik even overheen gelezen. Verzendkosten zijn dus 5,95. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-05 07:06
Gewoon aangeven dat je hem wel in Spijkenisse wilt ophalen ;)

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Laatst online: 28-05 14:56
Besteld, thx voor de link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 455929

Bij http://www.wowhd.nl/ is er tot en met morgen (zondag 27 mei) 15% korting op het hele assortiment en 20% korting op alle games! Echt een goede (lees: extreem goedkope) webshop voor muziek, games en dvd's.

Verzending is altijd gratis, maar duurt wel vrij lang, houd daar wel rekening mee (1-2 weken vaak). Je kunt gewoon met Ideal betalen. Heb er al heel vaak besteld (vroeger heette het Cdwow), slecht één keer niet goed gegaan (ik kreeg een Alain Clark cd ipv een Alice In Chains cd die ik had besteld, bijna hetzelfde :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:52
Thanks! Besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Zonnebril ook besteld, toppertje! Zelfs de VZK gratis :-).

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Hier ook eentje besteld, bedankt voor het delen!

En mensen, LEZEN, de verzendkosten bedragen € 5,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Laatst online: 07-09-2022
RickvN schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 15:11:
Zonnebril ook besteld, toppertje! Zelfs de VZK gratis :-).
Dat is dus niet zo, je moet wel verzendkosten betalen, zie bij meer info:

€5,95 per bril

Ik heb nu meerder bestelling klaar staan.
1 zwarte
1 zilveren
9 zilveren ( dit heb ik gedaan door het aantal te veranderen

Ik hoop dat ik bij mijn 9 zilveren maar 1 keer verzendkosten hoef te betalen. Dan zou het wel een mooie aanbieding zijn namelijk :)
Dit kan je helaas pas zien als de actie is afgelopen ( 1,5 dag) Het is dus nog afwachten. Anders annuleer ik de handel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:36
:')_!

Zulke brillen kosten 3 dollar per 2 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
xminator schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 15:38:
:')_!

Zulke brillen kosten 3 dollar per 2 stuks.
Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 28-02 01:01
Elke willekeurige badplas in Turkey, Kroatië, Italië, Griekenland etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:32
Megamind schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 15:47:
Elke willekeurige badplas in Turkey, Kroatië, Italië, Griekenland etc :P
Deze zijn van betere kwaliteit en verschillen wel degelijk van die rommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
boe.i schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 15:48:
[...]

Hoe weet jij dat? Ik zie ze namelijk alleen verkocht worden op al die gare 1 dag actie sites.

Gewoon ebay -> aviator sunglasses.

Ze zullen wel van slechte kwaliteit zijn, net zoals die van deze actie. Koop een echte bril en je kunt er tientallen jaren van genieten.

[ Voor 17% gewijzigd door xminator op 26-05-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 28-02 01:01
boe.i schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 15:48:
[...]

Idd, vergeet niet dat er een hoop troep wordt verkocht, ook gewoon in de Nederlandse winkel! Kijk maar naar de LivingSocial 32GB USB sticks actie, die gewoon fake zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
-WarAx- in "Algemeen korting en aanbiedingen topic"
Ik hoop dat ik bij mijn 9 zilveren maar 1 keer verzendkosten hoef te betalen. Dan zou het wel een mooie aanbieding zijn namelijk :)
Dit kan je helaas pas zien als de actie is afgelopen ( 1,5 dag) Het is dus nog afwachten. Anders annuleer ik de handel weer.
Op de website:
Je betaalt alleen de verzendkosten a 5,95 per bril!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
Donny87 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 16:06:
[...]

Op de website:
Je betaalt alleen de verzendkosten a 5,95 per bril!
Dat weet ik maar je kan het altijd proberen? ;) Nooit geschoten is altijd mis en je kan altijd nog annuleren. Als je 4 keer een losse bestelt weet je zeker dat je overal verzendkosten voor betaalt maar misschien op deze manier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
-WarAx- schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 16:08:
[...]

Dat weet ik maar je kan het altijd proberen? ;) Nooit geschoten is altijd mis en je kan altijd nog annuleren. Als je 4 keer een losse bestelt weet je zeker dat je overal verzendkosten voor betaalt maar misschien op deze manier niet.
Volgens mij zal je je voucher hier moeten ingeven: http://www.dealapp.nl/freeaviator en dat is dus per voucher en betaal je dus €5,95 per bril. Je kan wel voor €14,95 alle drie de brillen kopen, wat je zomaar eventjes €2,9 bespaart.

Ik laat deze voucher in ieder geval gewoon verstoffen :) Ze kunnen me wat. De aanbieding was heel sneaky gebracht, kun je zeggen dat ik beter had moeten lezen, maar dit was toch net iets té :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Dan ook nog een levertijd van 14 dagen :'), ze doen gewoon dropshipping oftewel de brillen komen uit china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
Nikolas schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 16:12:
[...]

Volgens mij zal je je voucher hier moeten ingeven: http://www.dealapp.nl/freeaviator en dat is dus per voucher en betaal je dus €5,95 per bril. Je kan wel voor €14,95 alle drie de brillen kopen, wat je zomaar eventjes €2,9 bespaart.

Ik laat deze voucher in ieder geval gewoon verstoffen :) Ze kunnen me wat. De aanbieding was heel sneaky gebracht, kun je zeggen dat ik beter had moeten lezen, maar dit was toch net iets té :)
Ik weet het wel zeker dat het op die website is. Ik keek even in het menu en zag daar al gewoon de link ernaar toe: http://www.dealapp.nl/Bestoffer4uGlasses

Ben dus benieuwd of het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Haha, als je googled op 'Bilderberg Aviator zonnebril' kom je tig van die dealsites tegen met deze brillen. Ze kopen ze vast hier in voor 1 euro per stuk ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merkens11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:16
Ik krijg een vieze smaak in mijn mond als ik die website van het 'merk' bezoek.

http://www.bilderbergwatches.com/sunglasses/unisex/
http://whois.domaintools.com/bilderbergwatches.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:30
lol... half in het nederlands, half in het engels.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04:57

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 00:26
Ipad 2 16 GB wifi versie voor 299 bij de heropening van de mediamarkt in Rotterdam centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:37
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007

Nikeo

Jawelles

In de brievenbus een kaartje van Domino's: 2e pizza gratis. t/m 3 juli 2012

Bestellen moet via de telefoon of via dominos.nl en met code DM016. Bij stap 1 kun je deze code invullen.

ik neem aan dat dit een algemene code is. Veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Hmm, even geprobeerd, maar werkt hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 00:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
xminator schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 15:52:
[...]

Hoe weet jij dat? Ik zie ze namelijk alleen verkocht worden op al die gare 1 dag actie sites.

Gewoon ebay -> aviator sunglasses.

Ze zullen wel van slechte kwaliteit zijn, net zoals die van deze actie. Koop een echte bril en je kunt er tientallen jaren van genieten.
Sterker nog.. ik heb ze vandaag op de post binnen gekregen. (andere actie)
Ze zijn wel cheap ja.. maar ach, voor het geld dat je er voor neerlegt maakt het ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Laatst online: 28-05 14:56
Shoot, kom helaas niet in rdam, zoek nog steeds een ipad 2
Pagina: 1 ... 12 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op! Het plaatsen van referrals is NERGENS op Tweakers.net toegestaan. Zie het kopje "spam" in de algemene voorwaarden.

Het te koop aanbieden of vragen van producten kan in Vraag & Aanbod en wordt in het topic niet op prijs gesteld.

Dit is het korting en aanbiedingen topic, niet het "meld hier foute prijzen topic". Duidelijk foute prijzen hoef je hier dus niet te melden, die bestellingen draaien doorgaans alleen maar uit op een boel gedoe en off-topic reacties.