Misschien proberen door 016 te vervangen door jou regio code?BounceMeister schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 20:54:
Hmm, even geprobeerd, maar werkt hier niet.
Ik heb hem even gescand:Heilige Kaas schreef op zondag 27 mei 2012 @ 04:54:
[...]
Misschien proberen door 016 te vervangen door jou regio code?

Thanks voor het vermelden, nog andere interessante aanbiedingen voor de heropening van de MM in Rotterdam?yassiro schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 19:52:
Ipad 2 16 GB wifi versie voor 299 bij de heropening van de mediamarkt in Rotterdam centrum.
Onderstaande code is (denk ik) voor iedereen te gebruiken op www.belvilla.nl
Anders op = op

Castel-12
Anders op = op

Castel-12
Het zijn 40 aanbiedingen die misschien wel interessant zijn voor andere. Ik persoonlijk vind de Ipad 2 voor 299 euro en Dr.Dre Beats solo HD voor 133 euro het meest interessant.C_H_T schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:17:
[...]
Thanks voor het vermelden, nog andere interessante aanbiedingen voor de heropening van de MM in Rotterdam?
Zal die icm de thuisbezorgd paypal korting?
Nee, want dit moet je via Domino's zelf bestellen.remcoboy1479 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:33:
[...]
Zal die icm de thuisbezorgd paypal korting?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
pricewatch: Philips BDP9100
Alleen vandaag voor 100 euro. Dat is wel een mooie prijs denk ik zo. De tweede pricewatch price is 250.
Alleen vandaag voor 100 euro. Dat is wel een mooie prijs denk ik zo. De tweede pricewatch price is 250.
Hier ook. Alleen weet ik niet of het voor een dag is of langer. Er staat wel tijdelijk. Misschien voor mensen die het vandaag missen. Alle andere winkels zijn inderdaad wel 250 euro of hoger voor zover ik zo snel kon vinden.Heilige Kaas schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:33:
pricewatch: Philips BDP9100
Als je in de PW kijkt naar de specs, dan zie je dat het een model is van 3 jaar geleden.
Voor diegenen die de nieuwste technieken willen benutten, zou ik even dubbelchecken of hij alles ondersteunt.
Voor diegenen die de nieuwste technieken willen benutten, zou ik even dubbelchecken of hij alles ondersteunt.
Gta 3 voor android voor 0,94 euro nu in de play store.
Voor diegene die naar blu-ray speler zoeken, bij de Mediamarkt Rotterdam centrum een Samsung BD-D5100 te koop voor 49 euro. Het is een model van vorige jaar. Goedkoopste PW is 70 euro.
Er zijn op dit moment heel veel spellen in de aanbieding vanwege "because we may"lordloeder schreef op zondag 27 mei 2012 @ 20:07:
Gta 3 voor android voor 0,94 euro nu in de play store.
Gaat niet werken; je moet de voucher inleveren bij aflevering.
Been there, done that
Aanstaande dinsdag dus maar langs de MediaMarkt in de ochtend. Ik ben benieuwd
Sowieso 1 I-pad halen.
Vanaf vandaag tot en met zondag geen BTW bij alle Saturn vestigingen in Nederland.
Dus een rekenvoorbeeld:
iMac 21,5 inch kost normaal 1149 euro, BTW eraf is 16% korting is dus nog maar 965.55
http://www.saturn.nl/mcs/special/taxfree,21001,.html
De voorwaarden staan er ook
Dus een rekenvoorbeeld:
iMac 21,5 inch kost normaal 1149 euro, BTW eraf is 16% korting is dus nog maar 965.55
[ Voor 11% gewijzigd door alwaysleft op 28-05-2012 00:39 ]
lol, dat heb ik nóóit gelezen.Bolletje92 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:43:
[...]
Gaat niet werken; je moet de voucher inleveren bij aflevering.
Been there, done that

In de MediaMarkt HEERLEN gaat deze week de Nintendo 3DS in de aanbieding!
Nu voor maar €129,- en dat is zonder game uiteraard....
pricewatch: Nintendo 3DS Zwart
Bedenk dat de 3DS net geen anderhalf jaar op de markt is en toentertijd €250 kostte ...
Nu voor maar €129,- en dat is zonder game uiteraard....
pricewatch: Nintendo 3DS Zwart
Bedenk dat de 3DS net geen anderhalf jaar op de markt is en toentertijd €250 kostte ...

Motorrijbewijs met rijleskamp of spoedopleiding
10 lessen, CBR rijexamen en theorie!
van: € 549,00 alleen vandaag: € 249,00
Iemand ervaring met motorpoint? Ik kan niet vinden waar ze zitten in Leiden
Everything is better with Bluetooth
Zou iemand een foto van het krantje kunnen maken van de openingsaanbiedingen van mediamarkt rotterdam?
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Bij BCC dan ook waarschijnlijk.alwaysleft schreef op maandag 28 mei 2012 @ 00:39:
Vanaf vandaag tot en met zondag geen BTW bij alle Saturn vestigingen in Nederland.
Dus een rekenvoorbeeld:
iMac 21,5 inch kost normaal 1149 euro, BTW eraf is 16% korting is dus nog maar 965.55![]()
Ik hoor morgen op het werk wel even wat de nieuwe aanbiedingen zijn deze week
Ik was bijna 3 jaar terug 1200 euro kwijt voor m'n motorrijbewijs. Denk dus niet dat je er voor 249 euro bent...jeanj schreef op maandag 28 mei 2012 @ 01:53:
Het examen is heel tactisch AVD, daar kom je pas aan toe als je AVB gehaald hebt, en nog wel wat lesjes verder bent. Let wel, de meeste rijscholen vragen 200 euro voor AVD, waarvan 91 naar het CBR gaat. Voor dit geld verwacht ik dus wel een catch.
Anoniem: 102729
Voor de Rotterdamgangers.. ROPARUN finish is vandaag op de Coolsingel.. die is al dicht vanaf 8 uur vanmorgen..
Deze aanbieding had marktplaats een tijdje geleden ook (was wel incl AVB). Opvallend is dat er op motorpoint nergens een standaard aanbod is voor de 549 die ze hier als oorspronkelijke prijs noteren. Wel een spoedcursus vanaf 875.jeanj schreef op maandag 28 mei 2012 @ 01:53:
Ik denk dat je er wel donder op kan zeggen dat je sowieso meer lessen nodig zal hebben als je hier krijgt.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Ik heb 2 maanden geleden mijn motorrijbewijs gehaald voor ongeveer 1900 euro. Dat is inclusief 10 AVB lessen en 12 AVD lessen, zowel de AVD en AVB examen en 3 theorie examens. Het gaat altijd wel meer kosten dat je denkt. Ik dacht in eerste instantie ook dat ik er maar 1200 euro ofzo aan kwijt zal zijn maar dat liep ook uit.jeanj schreef op maandag 28 mei 2012 @ 01:53:
Ik begrijp niet hoe rijscholen zo een cursus kunnen aanbieden voor 249 euro. Er moet wel een addertje onder het gras zitten.
Leuke actie, ik ging deze week toch ergens een nieuwe smartphone halen, het zal nu Saturn worden.alwaysleft schreef op maandag 28 mei 2012 @ 00:39:
Dus een rekenvoorbeeld:
iMac 21,5 inch kost normaal 1149 euro, BTW eraf is 16% korting is dus nog maar 965.55![]()
Spijtig dat de winkels vandaag niet open zijn, anders ging ik er vandaag al achter... .
.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG
Voor de Saturn actie is een apart topic, daar kun je het beste even verdergaan:
Saturn - Taxfree Shopping actie
Oke bedankt, had er vast over gezien.JvdGeest schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:49:
Voor de Saturn actie is een apart topic, daar kun je het beste even verdergaan:
.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG
6 bestelling in 1 keer opgehaald bij Halfords, alles zonder problemen mee gekregen.
En bedankt!serhat schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:37:
Ik krijg dit net in de mail, is een persoonlijke code, dus wie er eerst komt, wie het eerst maalt. Ik ga het zelf niet gebruiken in ieder geval. Achterhaald volgens: Matt_E in "Algemeen korting en aanbiedingen topic"
Online eten bestellen met Thuisbezorgd.nl
Exclusief voor PayPal-gebruikers: Bestel via Thuisbezorgd.nl en krijg 25% korting met uw unieke code: GMPM3PJMNVSWRBC4
* De actie is geldig tot 03/06/2012. Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen. De actie is alleen geldig icm online betalen. De unieke code is slechts één keer te gebruiken en is alleen geldig voor Nederlandse bezorging.
Ik heb nog geen ophaalbericht gehad. Toch maar eens mailen.maartend schreef op maandag 28 mei 2012 @ 16:54:
6 bestelling in 1 keer opgehaald bij Halfords, alles zonder problemen mee gekregen.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
gewoon langsgaan, heb ik ook gedaan.LuPo schreef op maandag 28 mei 2012 @ 19:14:
[...]
Ik heb nog geen ophaalbericht gehad. Toch maar eens mailen.
niet elke winkel heeft hier blijkbaar ervaring mee
Van het kastje naar de muur lopen...
Ik ga ook langs de mediamarkt morgenochtend. Denk dat ik er om 09.15 ben ongeveer, hopelijk mooi op tijd. Zou leuk zijn als de iPad 2 van het type 2.4 is (zuinigere proc en daardoor langere accuduur), maar daar komen we maar op 1 manier achter..AnthonyR schreef op maandag 28 mei 2012 @ 00:00:
Aanstaande dinsdag dus maar langs de MediaMarkt in de ochtend. Ik ben benieuwdSowieso 1 I-pad halen.
Hoe kan je het zien? Aan bluetooth 4.0.Satch schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:59:
[...]
Ik ga ook langs de mediamarkt morgenochtend. Denk dat ik er om 09.15 ben ongeveer, hopelijk mooi op tijd. Zou leuk zijn als de iPad 2 van het type 2.4 is (zuinigere proc en daardoor langere accuduur), maar daar komen we maar op 1 manier achter..
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Weet iemand waar de rest van de aanbiedingen van MM Rotterdam te bekijken is?
In de winkel?miranon schreef op maandag 28 mei 2012 @ 22:28:
Weet iemand waar de rest van de aanbiedingen van MM Rotterdam te bekijken is?
En die grootse opening is hoe laat precies?
Normaal 9:30 open, maar niet extra vroeg of extra laat dus? en ook geen folder online (woon in Rotterdam en heb enkel van saturn de folder gekregen)
Folder staat gewoon op de MM website!TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 07:46:
Normaal 9:30 open, maar niet extra vroeg of extra laat dus? en ook geen folder online (woon in Rotterdam en heb enkel van saturn de folder gekregen)
Zie hier de folder MM Rotterdam Centrum heropening:
http://flyer.redblue.de/N...NL2/NL_MM_R_2805RFNL2.pdf
Niet heel interresant
iMac 888
Dr Dre Solo HD 133
Logitech X530 39
Niet heel interresant
iMac 888
Dr Dre Solo HD 133
Logitech X530 39
Werkt helaas niet, iemand em toevallig opgeslagen?
Rechtermuisknop -> Opslaan als... werkt wel.TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:38:
Werkt helaas niet, iemand em toevallig opgeslagen?
Bedankt, tis 65mb blijkbaar @ 700-1200kB/s ongeveer kon dus ook zijn dat ik gewoon langer had moeten wachten
[ Voor 41% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 29-05-2012 08:41 ]
http://www.mediamarkt.nl/...?storeId=10261&langId=-11
Mediamarkt rotterdam aanbiedingen.
edit: wel even op Flyer clicken
[ Voor 11% gewijzigd door Sinnema op 29-05-2012 10:02 ]
Film1 gratis voor 2 maand.
http://www.film1.nl/telegraaf
actiecode H3RHAZ
Ik weet niet of die code nog werkt, maar volgens verschillende mensen werkt die code oneindig. Vergeet niet op te zeggen in ieder geval.
actiecode H3RHAZ
Ik weet niet of die code nog werkt, maar volgens verschillende mensen werkt die code oneindig. Vergeet niet op te zeggen in ieder geval.
Enkele voorwaarden;
Dus voor overmorgen aanmelden en daarna direct weer opzeggen? Heb zo'n gevoel dat dit fout zal gaan en dat je hier in augustus weer achteraan moet bellen
Alle voorwaarden (voor UPC)
- Aanmelden voor deze actie kan slechts in de periode van 18 mei 2012 tot en met 31 mei 2012. Aanmeldingen die worden ontvangen na 31 mei komen niet in aanmerking voor deze actie.
- Door u aan te melden voor deze actie neemt u een abonnement voor onbepaalde tijd op Film1. Bij gebruikmaking van dit actie-aanbod betaalt u voor de eerste twee maanden van uw abonnement, te weten de maanden juni en juli 2012, geen abonnementsvergoeding voor het Film1 abonnement. Na deze eerste twee maanden, dus vanaf 1 augustus 2012 betaalt u € 14,95 (incl BTW) per maand voor het abonnement op Film1.
- U kunt het abonnement online opzeggen door het wijzigingsformulier in te vullen. Ga hiervoor naar de volgende link: www.upc.nl/televisie/extra-zenderpakketten/wijzigen. Opzeggen kan altijd maar er geldt wel een opzegtermijn van een maand. Dit betekent dat als u niet voor 30 juni 2012 heeft opgezegd, u vanaf 1 augustus 2012 gaat betalen voor u abonnement. Ook na 1 augustus kunt u altijd met een maand opzegtermijn uw abonnement beeindigen.
- Ongeacht de datum waarop u opzegt zal Film1 bij het aangaan van een abonnement onder deze actievoorwaarden altijd gedurende de maanden juni en juli 2012 beschikbaar worden gemaakt.
Dus voor overmorgen aanmelden en daarna direct weer opzeggen? Heb zo'n gevoel dat dit fout zal gaan en dat je hier in augustus weer achteraan moet bellen
Let op dat het alleen geldt bij het afsluiten van een jaar abonnement!NotSoSteady schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:48:
actiecode H3RHAZ
Waar staat dat?Megamind schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:05:
[...]
Let op dat het alleen geldt bij het afsluiten van een jaar abonnement!
Onbepaalde tijd is geen jaar. Ook zie ik geen betalingsverplichtingen staan wanneer je binnen de gratis periode opzegt.Door u aan te melden voor deze actie neemt u een abonnement voor onbepaalde tijd op Film1. Bij gebruikmaking van dit actie-aanbod betaalt u voor de eerste twee maanden van uw abonnement, te weten de maanden juni en juli 2012, geen abonnementsvergoeding voor het Film1 abonnement. Na deze eerste twee maanden, dus vanaf 1 augustus 2012 betaalt u € 14,95 (incl BTW) per maand voor het abonnement op Film1.
Maar ok eronder staat:Door u aan te melden voor deze actie neemt u een jaarabonnement op Film1. Bij gebruikmaking van dit actie-aanbod betaalt u voor de eerste twee maanden van uw abonnement, te weten de maanden juni en juli 2012, geen abonnementsvergoeding. Na deze eerste twee maanden, dus vanaf 1 augustus 2012 betaalt u € 14,95 (incl BTW) per maand voor het abonnement op Film1.
Indien het abonnement u niet bevalt kunt u het voor 30 juni 2012 opzeggen via www.canaldigitaal.nl/opzeggen. Als u niet voor 30 juni 2012 heeft opgezegd betekent dit dat u vanaf 1 augustus 2012 gaat betalen voor uw abonnement en dat u pas na 31 mei 2013 uw abonnement kunt opzeggen. Vanaf 31 mei 2013 is uw abonnement met een maand opzegtermijn te beëindigen.
Dat is alleen voor Canal Digitaal (sat); Bij bijv. Ziggo staat er duidelijk in de voorwaarden dat er ook na 1 augustus per maand opgezegd kan worden. Het hangt dus een beetje af van je aanbieder, voor mij lijkt het goed genoeg om eens 2 maanden gratis te proberen
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Voor NRC-lezers.
per 1 juli gaat het jaarabbo omhoog van 343 naar 370 euro.
Vanmorgen heb ik mijn kwartaal-abbo telefonisch laten omzetten naar een jaar abbo (per 28 juni), dit kan nog voor de oude prijs en werd door de telefoniste aangegeven.
per 1 juli gaat het jaarabbo omhoog van 343 naar 370 euro.
Vanmorgen heb ik mijn kwartaal-abbo telefonisch laten omzetten naar een jaar abbo (per 28 juni), dit kan nog voor de oude prijs en werd door de telefoniste aangegeven.
gewaarwordingshorizon
Ik weet niet hoe het met UPC zit maar ik kan het met Ziggo gewoon online opzeggen, nooit geen problemen mee. Maak in de winter ook altijd gebruik van de actie Sport 1 + Film 1 voor 7,50 ook nooit geen problemen mee gehad. En voor de duidelijkheid dit is per maand opzegbaar en is dus GEEN jaar contract.Freakster86 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:05:
Enkele voorwaarden;
[...]
30 Juni duurt nog wel eventjes hoor.. genoeg tijd om tussentijds te checken of het ook daadwerkelijk is opgezegd!Freakster86 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:05:
Enkele voorwaarden;
[...]
HOI.
En de Ipad 2 voor €300,-HitDyl schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:35:
Zie hier de folder MM Rotterdam Centrum heropening:
Niet heel interresant
iMac 888
Dr Dre Solo HD 133
Logitech X530 39
Ik was er vanochtend rond 09:45 en de rijen voor de kassa's stonden vol met mensen die een iPad 2 of een Dre Beats (of een combo daarvan) namen. Zelf heb ik oa. een 16GB usb-stickie gehaald voor €6,-
Met welke software kon je er ook alweer achterkomen of er ook echt 16GB op stond? Weet iemand dat?
Rotterdam
schrijf er gewoon 16GB aan data op weg dan zie je vanzelf of dat luktGS88 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:41:
[...]
En de Ipad 2 voor €300,-
Ik was er vanochtend rond 09:45 en de rijen voor de kassa's stonden vol met mensen die een iPad 2 of een Dre Beats (of een combo daarvan) namen. Zelf heb ik oa. een 16GB usb-stickie gehaald voor €6,-
Met welke software kon je er ook alweer achterkomen of er ook echt 16GB op stond? Weet iemand dat?
Bijna goed: je komt er pas achter als je de data daadwerkelijk kan teruglezen.Bartske schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:14:
[...]
schrijf er gewoon 16GB aan data op weg dan zie je vanzelf of dat lukt
Niet helemaal hoor, pas als je die volledige 16GB ook correct gelezen hebt ben je zeker van de capaciteit. Je kunt bijvoorbeeld met BurnInTest controleren. Het lijkt mij trouwens sterk dat ze bij de MM slechte of fake usb sticks verkopen.Bartske schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:14:
[...]
schrijf er gewoon 16GB aan data op weg dan zie je vanzelf of dat lukt
Voor de volledigheid:
H2testw kan je gebruiken om te testen.
Lijkt mij sterk dat iets van een winkel zoals MM problemen zal opleveren, hoogstens misschien een RMA-gevalletje.
H2testw kan je gebruiken om te testen.
Lijkt mij sterk dat iets van een winkel zoals MM problemen zal opleveren, hoogstens misschien een RMA-gevalletje.
De vouchercode van Klingel is verlengt tot 5 juni 2012. Het gaat om de code "SUN" en dit is voor EUR 10 korting & gratis verzending (twv EUR 4.95).
De korting is geldig bij een minimale orderwaarde van EUR 40.
De korting is geldig bij een minimale orderwaarde van EUR 40.
Heeft iemand nog leuke telefoon aanbiedingen vandaag gezien in MM Rotterdam?
Anders bekijk je even de folder Sinnema in "Algemeen korting en aanbiedingen topic"
.
Die Imac 21,5 " voor 888 euro is wel erg leukSinnema schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:01:
http://www.mediamarkt.nl/...?storeId=10261&langId=-11
Dat zijn flinke aanbiedingen! Ik ben benieuwd of MM Zoetermeer meegaat in deze prijzen met de laagste prijsgarantie. Volgens internet is de afstand 14.8 km hemelsbreed. Of zijn andere vestigingen van de Mediamarkt uitgesloten van de regeling?
Zijn echt per vestigingt0mmiiiii schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:45:
[...]
Dat zijn flinke aanbiedingen! Ik ben benieuwd of MM Zoetermeer meegaat in deze prijzen met de laagste prijsgarantie. Volgens internet is de afstand 14.8 km hemelsbreed. Of zijn andere vestigingen van de Mediamarkt uitgesloten van de regeling?
deze is speciaal voor de heropening.t0mmiiiii schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:45:
[...]
Begrijp ik. Maar het staat niet in de voorwaarden dat zulke zaken zijn uitgesloten van de regeling..
Je kan het altijd proberen. Verkopers mogen korting geven. Of ze het doen ligt aan je charisma en de bui van de verkoper denk ikt0mmiiiii schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:59:
Begrijp ik. Maar het staat niet in de voorwaarden dat zulke zaken zijn uitgesloten van de regeling..
Zulke kortingen worden er niet gegeven.RocketKoen schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:02:
[...]
Je kan het altijd proberen. Verkopers mogen korting geven. Of ze het doen ligt aan je charisma en de bui van de verkoper denk ik
Alleen bij artikelen van 600-700> Wordt er soms korting gegeven.
Tot zover ik weet ook bij veel goedkopere producten.Mr.Joker schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:04:
[...]
Zulke kortingen worden er niet gegeven.
Alleen bij artikelen van 600-700> Wordt er soms korting gegeven.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
In de voorwaarden staat oa dit; Om gebruik te kunnen maken van deze actie mag de klant de afgelopen 6 maanden geen abonnee zijn geweest van Film1 via Ziggo.NotSoSteady schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:48:
actiecode H3RHAZ
Nou staat dit er eigenlijk altijd, en boven mij reageert ook iemand die in de winter een actie neemt (7,50€ voor film 1 en sport 1)... Goed, ik krijg de indruk dat ziggo bovenstaande voorwaarde niet echt handhaaft... is dat juist?
Zeggen ze met elke actie maar met die 5 euro actie zeg ik sport 1 ook altijd op zodat ik een maand erna voor 2,50 na kan kijken. Ze hopen allang dat je vergeet op te zeggenDef1ant schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:42:
[...]
In de voorwaarden staat oa dit; Om gebruik te kunnen maken van deze actie mag de klant de afgelopen 6 maanden geen abonnee zijn geweest van Film1 via Ziggo.
Nou staat dit er eigenlijk altijd, en boven mij reageert ook iemand die in de winter een actie neemt (7,50€ voor film 1 en sport 1)... Goed, ik krijg de indruk dat ziggo bovenstaande voorwaarde niet echt handhaaft... is dat juist?
Archos 35 Home Connect voor 77EUR.
http://www.1dayfly.com/be-nl/offer/index#comments
Toch nog 23% korting op de reguliere pricewatch prijs:
pricewatch: Archos 35 Home Connect (501744) 4GB
Ik zit te twijfelen tussen deze of een Logitech Squeezebox Radio. Het kan even veel, maar de touchscreen van dit ding is gewoon ruk. De prijs scheelt dan wel weer wat. De Squeezebox kan ik nieuw krijgen voor 149 euro met het accessory-pack twv. 50 euro.exelletor schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:26:
Archos 35 Home Connect voor 77EUR.
Deze laat ik aan me voorbij gaan.
Waar? Lijkt me een leuke dealYorin schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:41:
[...]
De Squeezebox kan ik nieuw krijgen voor 149 euro met het accessory-pack twv. 50 euro.
Vanavond, van 18.00 uur tot 21.00 geeft C&A 25% korting op alles.
Hiernaast is er ook een kortingscode beschikbaar met 10% korting tot en met 3 juni. Code: 'CENA10.
Ook de actie 'gratis verzending' is nog van kracht.
#bliep was/is trending topic, gaat om http://www.bliep.nl/#/home. Lijkt erg goedkoop?
Hiernaast is er ook een kortingscode beschikbaar met 10% korting tot en met 3 juni. Code: 'CENA10.
Ook de actie 'gratis verzending' is nog van kracht.
#bliep was/is trending topic, gaat om http://www.bliep.nl/#/home. Lijkt erg goedkoop?
Valt wel mee, 15 euro per maand voor een ruk verbinding (T-Mo en 384kbps down) en sms'en, wat ik nooit meer doe. Bij Vodafone kost een vergelijkbaar pakket inclusief datalimiet (500MB tijdelijk, 3.6Mbps/384Kbps) en 500 smjes €14,95 per maand, wat goedkoper is dan ~€15,20 bij *bliep.
bij C&A kan je andere kortingsbonnen momenteel niet gebruiken ivm de 25%-actie. Wel gratis verzendkosten echter.
Ook de Perry sport heeft 25% op alles vanavond. Code: NB30512KA
Weet niet of deze maar 1 keer te gebruiken is, anders geld wie t eerst komt......
Weet niet of deze maar 1 keer te gebruiken is, anders geld wie t eerst komt......
Het is een algemene kortingscode, die alleen vanavond geldig is.MrJT schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:16:
Ook de Perry sport heeft 25% op alles vanavond. Code: NB30512KA
http://www.perrysport.nl/actie/koopavond/
Enkele voorwaarden:
- De korting geldt óók op reeds afgeprijsde artikelen
- De korting is alleen geldig op www.perrysport.nl en niet in de winkels
- Kortingspassen zijn niet geldig i.cm. de kortingscode
- Op de geplaatste orders geldt een langere levertijd (+/- 10 werkdagen)
[ Voor 91% gewijzigd door C_H_T op 30-05-2012 19:05 ]
Was een oude aanbieding bij Logitech. Aangezien ik hem nog in mijn opgeslagen mandje heb, loopt de prijs door.
Wehkamp heeft dezelfde korting (maar dan 5,95 verzendkosten). Echter, de C&A-schoenen die ik daar vond zijn bij C&A zelf niet te vinden, dus bij Wehkamp besteld. En een ander setje bij C&A zelf (ik stelde het schoenen kopen al langer uit). Ik hoop dat minimaal 1 van de 2 past, als beide passen is het ook goed.woekele schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:14:
bij C&A kan je andere kortingsbonnen momenteel niet gebruiken ivm de 25%-actie.
Tnx voor de aanbieding
bedankt, vandaag voor 2 adressen aangevraagd. 1x canaldigitaal en 1x ziggo (beide weer opzeggen in juniNotSoSteady schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:48:
actiecode H3RHAZ
En de actie is weer terug. Als je in kan loggen via http://buy.logitech.com/s..._day_email_29052012_nl_nl dan kom je vanzelf bij de prijs van €109,00 en €39,99 uit.Yorin schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:46:
[...]
Was een oude aanbieding bij Logitech. Aangezien ik hem nog in mijn opgeslagen mandje heb, loopt de prijs door.
Snel een account aanmaken werkt denk ik niet? Kun je ook een harmony one voor dat geld bestellen??Yorin schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 07:15:
[...]
En de actie is weer terug. Als je in kan loggen via http://buy.logitech.com/s..._day_email_29052012_nl_nl dan kom je vanzelf bij de prijs van €109,00 en €39,99 uit.
Account aanmaken werkt niet. Je moet al eerder iets gekocht hebben in de Logitech Shop.Freakster86 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 07:53:
[...]
Snel een account aanmaken werkt denk ik niet? Kun je ook een harmony one voor dat geld bestellen??
De Harmony One+ doet niet mee aan de actie en is €149,00.
[ Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 31-05-2012 08:02 ]
Idd, je moet al wat besteld hebben daar. En als je dat doet ben je gekAls u ooit producten heeft gekocht op Logitech.com, gebruik dan de aanmeldings-id voor uw account om toegang te krijgen tot de VIP-winkel en van de geweldige kortingen te profiteren!
Deze ruimte is te huur!
Indien je toegang wenst.Freakster86 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 07:53:
[...]
Snel een account aanmaken werkt denk ik niet? Kun je ook een harmony one voor dat geld bestellen??
Een bestelling doen tot en met het invullen van adres & betaalgegegevens en dan de bestelling onderbreken.
Doet wel mee, want bij mij staat de prijs van €104,30Yorin schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 08:01:
[...]
Account aanmaken werkt niet. Je moet al eerder iets gekocht hebben in de Logitech Shop.
De Harmony One+ doet niet mee aan de actie en is €149,00.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Bij de Mediamarkt hier in Alkmaar is ie deze week 79 euro...
Als je slim bent en je hebt oude meuk van logitech dat kapot is. Gewoon logitech bellen dat je oude meuk van logitech het niet meer doet. Dan krijg je gewoon via mail een kortingscode van 50%
Heb mijn vorig jaar naar logitech gebeld, omdat mijn logitech Z5450 boxen niet meer goed werkte. Kreeg een kortingscode van 50% ter compisatie van mijn niet (uit de garantie) werkende boxen via mail. Heb gelijk de logitech Z906 boxen + bleutooth adapter kunnen kopen voor €170
[ Voor 10% gewijzigd door pinokkia op 31-05-2012 09:24 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
en weet je al welke versie het is?Satch schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:59:
[...]
Ik ga ook langs de mediamarkt morgenochtend. Denk dat ik er om 09.15 ben ongeveer, hopelijk mooi op tijd. Zou leuk zijn als de iPad 2 van het type 2.4 is (zuinigere proc en daardoor langere accuduur), maar daar komen we maar op 1 manier achter..
Bij LEDStripXL.nl is deze maand 10% korting op het gehele assortiment code is : 10KORT
Volgens mij geld het op alle bestellingen die geplaatst worden.
Volgens mij geld het op alle bestellingen die geplaatst worden.
[ Voor 27% gewijzigd door green-tea op 31-05-2012 10:29 ]
Hier is die inmiddels ook aangepast aan die prijs.
En de prijs van de Squeezebox met Accessory-pack moet natuurlijk 138,99 ipv. 148,99 zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Yorinn op 31-05-2012 10:38 ]
Als ik op in winkelwagentje druk, moet ik inloggen in het VIP scherm..Sthony schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:02:
[...]
Indien je toegang wenst.
Een bestelling doen tot en met het invullen van adres & betaalgegegevens en dan de bestelling onderbreken.
Dan geeft hij aan dat het mailadres niet geldig is (nooit eerder wat gekocht).
Dat VIP-gebeure geldt alleen voor accounts die eerder iets hebben gekocht
, of heb je er ook echt nog niet eerder besteld?
[ Voor 24% gewijzigd door Jolly_Jumper op 31-05-2012 13:46 ]
Ik kan sowieso niks kopen?Jolly_Jumper schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:45:
Dat VIP-gebeure geldt alleen voor accounts die eerder iets hebben gekocht.
Bijv. http://www.logitech.com/nl-nl/ue/ue-earphones/devices/UE300.
[ Voor 13% gewijzigd door remcoboy1479 op 31-05-2012 13:48 ]
Andere mensen die wél geabonneerd zijn op de nieuwsbrief, maar nog niet eerder besteld hebben, hebben als het goed is een andere link gekregen via de mailing. Denk dat daar minder korting op zit.
Edit: dit keer dus niet. Dit keer zijn alleen de "VIP" mensen aan de beurt.
Edit: dit keer dus niet. Dit keer zijn alleen de "VIP" mensen aan de beurt.
[ Voor 16% gewijzigd door Jolly_Jumper op 31-05-2012 13:50 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op! Het plaatsen van referrals is NERGENS op Tweakers.net toegestaan. Zie het kopje "spam" in de algemene voorwaarden.
Het te koop aanbieden of vragen van producten kan in Vraag & Aanbod en wordt in het topic niet op prijs gesteld.
Dit is het korting en aanbiedingen topic, niet het "meld hier foute prijzen topic". Duidelijk foute prijzen hoef je hier dus niet te melden, die bestellingen draaien doorgaans alleen maar uit op een boel gedoe en off-topic reacties.
Let op! Het plaatsen van referrals is NERGENS op Tweakers.net toegestaan. Zie het kopje "spam" in de algemene voorwaarden.
Het te koop aanbieden of vragen van producten kan in Vraag & Aanbod en wordt in het topic niet op prijs gesteld.
Dit is het korting en aanbiedingen topic, niet het "meld hier foute prijzen topic". Duidelijk foute prijzen hoef je hier dus niet te melden, die bestellingen draaien doorgaans alleen maar uit op een boel gedoe en off-topic reacties.