ik ben niet zo van de dagboeken but here goes:
Lief dagboek,
Gister was het zondag, en mijn paladin was eind level 68, omdat ik repwise het redelijk goed ging met The keepers of time, maar verder gefarmed naar revered voor dat extreem lekker spelldmg zwaard! de laatste boss ging neer, en voila 46 rep into revered! zwaard opgehaald en head enchant, SHIT required lvl70 ow well, dan maar verder levelen.
er word een Bloodline(mijn guild) pug naar kara opgezet, met een pala als MT, er was nog een OT nodig, dus ik whisp "im almost 69" lool kreeg een invite en zo gezegd zo gedaan daar ging ik als prot paladin lvl 69 naar Kara. op naar attunmen, de MT ging op het trash even dood, en heb toen als lvl 69 2 horsies en zon gozer getanked! verbazingwekkend bleef ik gewoon overeind! spamheal ftw zullen we maar zeggen. denk al dit word een niet zo lange run.
attunmen 1 shot, dropt ie gewoon zijn mount, voor het eerste die mount gezien!
op naar Moroes waar ik de OT was, LOOL net op het moment dat ik de klappen moest vangen was ik oom oomdat ik teveel mana moet verbruiken om 2de op moroes te blijven, lool holyshield is net op komt moroes eraan, BOOM byebye lvl 69 pala. maar toch een 1host op moroes.
ook maiden ging smooth neer, heb maar rond gelopen om te dispellen en afentoe 2k te offhealen

Bigbad wolf ging ook smooth neer.
dus op naar Nightbane ik denk al dit word niks, maar na een gevecht van 16 min was nightbane neer. was volgens mij mijn langste kill ooit! met mijn 166dps tijdens dit gevecht was ik een enorme aanwinst!

lool.
hij dropt gewoon zijn Plate tanking chest, en plat boots. nou ja de mT had ze niet nodig, woppa epics. maar weer hetzelfde probleem "required lvl 70"
Curator ook weer voor joker erbij gelopen (maar ja ik kon wel blessing geven

). T4 token ging naar een rogue, helaas maar niet erg.
Wij gingen verder naar Illhoof, waar ik daadwerkelijk de IMP heb getankt, woppa dat was wel lachen.
Aran, elemental getankt!

en ons dps was een beetje sux dus voor het eerste sinds tijden dat ik weer de mas poly + pyro gezien heb! 20 seconden later lag ook aran op zijn gat.
op naar Netherspite, hello OT, ook hier ben ik dus zwaar gewoned door netherspite (had ook niet anders verwacht) 2x gewiped maar ook anderen maaktte dome fouten. dus maar door naar Chest. Hello new TANKING boots. lool mijn 2de paar boots en deze waren nog beter dan die van Nightbane!
verder naar Prince, 1 wipe veel melee dps ging dood tijdens enfeeble. 2de poging woppa prince neer. en woppa Paladin T4 headpiece geloot!
al met al heb ik nu pimp gear /flex alleen kan ik het nog niet gebruiken!

heb die chest piece wel al met 2x stamina en 1x defense gegemmed. mijn lijstje tankgear:
Zwaard van KOT (met +40 spelldmg enchant)
Chest van Nightbane
Boots van Chess
Ring (van ik dacht Aran of Illhoof)
toch best een leuk dagje, nu nog 75% en ik ben 70!