Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 154 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.234 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:18
Bokkie schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:34:

Oh en de mag trinket als excuus om je hit niet te cappen :X
Ja ik ben zelf overcapped, maar wegens gem tekorten in de guildbank is dat nog niet gefixed :P straks met de badge vendor ga ik regemmen naar haste en crit
Magtheridon trinket is zeker niet slecht, maar het is wel een slap excuus ja.. :P
Ik gebruik ook nog neltharions tear hoor, maarja, die is ook nogsteeds vrij goed. :P Ik heb een keer aan mijn hitcap gezeten ZONDER dat ding, maar de dag erna kreeg ik een item upgrade zodat ik weer terug moest, omdat er op dat item geen hit zat.. :)
Anyway, je ligt te klagen over je crit in de wws. Ik heb ook altijd mezelf voorgenomen om niet in crit te socketten of whatever, omdat het toch zo onstabiel als de pest is. Op teron had ik eerst een crit percentage van 45%, terwijl ik maar 35% raidbuffed heb ofzo. Andersom komt ook voor dus, dat het veel lager uitvalt.

Ik ga nu nog niet alles resocketten, maar mocht in SWP gear krijgen(komt vast wel ooit), dan socket ik gewoon haste/dmg en haste/stamina. Dat die badgevendor maar snel up mag komen, need gems. :P
Die wand van SWP is super, daar socket je dan gewoon een haste/dmg gem in, dan heb je een super wand. Zo zijn er wel meer dingen die super zijn daar, t6 boots zijn echt ftw.. :o

Felmyst ziet er eigelijk ook niet zo lastig uit, het is meer het oppakken van die skeletons denk ik, en zorgen dat je met HEEL de raid goed moved voor zo'n breath anders komt die zooi op de verkeerde plek..
Ziet er allemaal er simpel uit, vind ik dan. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:59
Kevinp schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:45:
[...]
een hoge defense stacken nu heeft een aantal voordelen:
over ongeveer 6 maanden(schat ik) komt WotlK, prot gear dropped bijna nooit van quests, en dus is high end tank gear van nu nog goed voor tanken dan :).
dodge parry block gaat omhoog. En dat is iets wat deze site blijkbaar niet meeneemt.
Op mmo-champion staat er nu een blauwe post gelinked waarin staat dat Blizz geen drastische wijzigingen zal doorvoeren in de itemization van WotLK vergeleken met de overgang Azeroth <-> Outland. Dus het zou best kunnen dat de hoogste tier sets van tegenwoordig nog mee kunnen in Northrend.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Voor pala's denk ik dat dat wel gaat gelden, zeker met het oog op de T6 bonussen. :)
ImdaMned schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:26:
En wat moet je dan met resistance op je cloak?
Wat moet ik er anders op? Er is geen sta/int/healing/mp5/spellcrit enchant, dus niks nuttigs voor me. Kan er armor of agi op zetten, maar ik resist liever een spell meer.

Anyway, gisteren dus eerst Illidan neer en een blije MT erbij die z'n Gruul schildje kon replacen. Daarna wilden we Hyjal clearen, maar we mochten er niet in. Portal door, loading screen en poef, staan we weer voor de instance. Ticket aangemaakt en maar Sunwell in.

Eerste trashpulls gehad, komen we er achter dat Serenity voor Sunwell staat en zowel Sunwell als Hyjal niet in kan. Geen idee wat Blizz aan 't doen was. Maar goed, eerste pull met de scout kostte nogal wat gedoe om die onder de knie te krijgen, zeven wipes daar tot gevolg. :P

Toen dat eenmaal goed ging (lees: toen de hunter doorhad dat 'ie z'n autoshot op de scout niet gelijk moest beginnen met de long casting time spells van de casters) liep het ook wel en kwamen we rond elf uur bij Kalecgos aan. Leuke boss, alleen kan het best chaotisch zijn. Hebben de demon uiteindelijk op 62% gekregen in een try of zeven, acht.

Hopelijk vanavond Hyjal clearen en daarna proberen nog wat dailies te doen. Heb nog 2k rep nodig voor revered en m'n nieuwe trinket. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 07-04-2008 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay, vrijdag eindelijk lvl 70 gedingd op me rogue :D Direct even me S1 MH en OH sword opgehaald en mongoose op de mainhand gezet :D Ik voel me wel weer ontzettend noob met me 7.5k hp. 0 resi en 1372 AP :( Af en toe heb ik het gevoel dat ik nog geen deuk in een pakje boter sla :D Nja als ik gebufft ben en mongoose proct en ik pop me trinket dan hit ik wel erg leuk al :) En al helemaal op mages en locks :D

Is de attunement voor Kara nou veranderd? Ik hoorde dat alleen 1 persoon de key nog nodig heeft. Misschien een idee om toch maar wat te PVE'en voor gear want ik heb nu zelfs nog een paar lvl 60 blues.:( En dan bedoel ik niet lvl 6x maar echt lvl 60 :P

Hier een armory linkje: http://www.armory-light.com/eu/Dragonblight/ziu/ :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

Ik heb sinds het weekend last van artifacts met mijn GF7900GT. Het begon met relatief kleine artifacten maar deze zijn langzaam maar zeker verergerd. Ik heb wat screenshots gemaakt waar ze met regelmaat voorkomen.
Een paar voorbeelden:

http://i210.photobucket.c...l/7900GTartifacts_001.jpg
http://i210.photobucket.c...l/7900GTartifacts_003.jpg
http://i210.photobucket.c...l/7900GTartifacts_004.jpg

Verder heb ik regelmatig lock ups, de enige remedie is een complete reboot.

De temperaturen zijn niet buitensporig hoog, idle/stressed liggen deze rond de 30/50 graden Celcius.

Dus van het weekend niet veel kunnen spelen. Heb wel wat dailies kunnen doen, maar daar bleef het ook bij...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 17:32

Osxy

Holy crap on a cracker

Het begint te kriebelen.
Op 1 december officieel gestopt met raiden, en zelfs een complete WoW break. Sinds February ben ik langzaam weer met mijn level 60 (nu 63) shaman weer begonnen, en toen de 2.4 patch kwam ben ik op mijn main dagelijks de daily's gaan doen (voor goud etc).

Maar nu heeft mijn mains guild (waar ik officer in was/ben) MH 1 plat en BT bijna 1 plat, het begint dus weer heel erg te kriebelen om 1 of 2 keer per week te gaan raiden op progress raids in MH/BT. Ik mis het raiden zeker wel, maar aan de andere kant, het kost zoooveeeel tijd. Zeker als officer zijnde, 1 raid koste me makkelijk de hele middag incl farmen.
1 raid kost mij gemiddeld:
75G repears
70G 2x flask
25G oils

Dat is dus 170G voor 1 raid, nu kan ik de mats voor flask makkelijk farmen, dus dan blijft 100G over. Is nog wel te doen, 2 dagen daily's doen.

Twijfels :/ Bah.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:04
deadsy33 schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:00:
Ik heb sinds het weekend last van artifacts met mijn GF7900GT. Het begon met relatief kleine artifacten maar deze zijn langzaam maar zeker verergerd. Ik heb wat screenshots gemaakt waar ze met regelmaat voorkomen.
Een paar voorbeelden:

De temperaturen zijn niet buitensporig hoog, idle/stressed liggen deze rond de 30/50 graden Celcius.

Dus van het weekend niet veel kunnen spelen. Heb wel wat dailies kunnen doen, maar daar bleef het ook bij...
Ziet er naar uit dat een van de geheugenchips op je videokaart 'krak' heeft gezegd. Ben bang dat je daar weinig aan kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
jarnotjuh schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:45:
[...]

Magtheridon trinket is zeker niet slecht, maar het is wel een slap excuus ja.. :P
Ik gebruik ook nog neltharions tear hoor, maarja, die is ook nogsteeds vrij goed. :P Ik heb een keer aan mijn hitcap gezeten ZONDER dat ding, maar de dag erna kreeg ik een item upgrade zodat ik weer terug moest, omdat er op dat item geen hit zat.. :)
Anyway, je ligt te klagen over je crit in de wws. Ik heb ook altijd mezelf voorgenomen om niet in crit te socketten of whatever, omdat het toch zo onstabiel als de pest is. Op teron had ik eerst een crit percentage van 45%, terwijl ik maar 35% raidbuffed heb ofzo. Andersom komt ook voor dus, dat het veel lager uitvalt.

Ik ga nu nog niet alles resocketten, maar mocht in SWP gear krijgen(komt vast wel ooit), dan socket ik gewoon haste/dmg en haste/stamina. Dat die badgevendor maar snel up mag komen, need gems. :P
Die wand van SWP is super, daar socket je dan gewoon een haste/dmg gem in, dan heb je een super wand. Zo zijn er wel meer dingen die super zijn daar, t6 boots zijn echt ftw.. :o

Felmyst ziet er eigelijk ook niet zo lastig uit, het is meer het oppakken van die skeletons denk ik, en zorgen dat je met HEEL de raid goed moved voor zo'n breath anders komt die zooi op de verkeerde plek..
Ziet er allemaal er simpel uit, vind ik dan. :)
Ziet er simpel uit idd maar uitvoering is nr2
zelf vind ik de bracers voor locks de beste upgrade eigenlijk, mja ik ga voornamelijk voor haste en spelldmg inderdaad, enige nadeel van de gele en rode sockets op alles is dat je alsnog aan 2 blue gems zit voor je meta requirements, die wand is inderdaad geweldig, had hem op de PTR, ;(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Kevinp schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:45:

een hoge defense stacken nu heeft een aantal voordelen:
over ongeveer 6 maanden(schat ik) komt WotlK, prot gear dropped bijna nooit van quests, en dus is high end tank gear van nu nog goed voor tanken dan :).
dodge parry block gaat omhoog. En dat is iets wat deze site blijkbaar niet meeneemt.
Als je het dan toch over zwakke excuses hebt ;) nu al rekening houden met wotlk ;).
Daarbij is aangeven dat def je stats blijft verhogen natuurlijk wel maar maar in verhouding is het niet echt nuttig. Nu ik ook weer genoeg def heb laat ik lekker 2 punten uit mn tree vallen voor imp bloodrage. Daarbij kan je best wel eens wat schuiven met items maar ik geef toe je komt snel te hoog uit. Maar dingen als bv de neck item van badges is een leuke om def te vervangen door hit/expertise.
PS er zijn best tanks die expertise capped zijn in bepaalde gear kom ik heel dichtbij zeker human met mace helpt wel wat daarbij dan nog mallet of tides en de neck met expertise is dat toch aardig close.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:59:
Misschien een idee om toch maar wat te PVE'en voor gear want ik heb nu zelfs nog een lvl 62 blue :(
Zo erg is dat niet, ik ga binnen enkele levels met mijn rogue naar Outland en ik zal waarschijnlijk nog steeds Thrash Blade en Vanquisher's gebruiken, wegens gebrek aan volk om de lagere instances door te lopen |:( Ik hoop snel honoured te zijn in HH, dan kan ik dat blauw zwaardje 2x aankopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Kapoen op 07-04-2008 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 14:20

Croga

The Unreasonable Man

osxy schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:02:
Maar nu heeft mijn mains guild (waar ik officer in was/ben) MH 1 plat en BT bijna 1 plat, het begint dus weer heel erg te kriebelen om 1 of 2 keer per week te gaan raiden op progress raids in MH/BT. Ik mis het raiden zeker wel, maar aan de andere kant, het kost zoooveeeel tijd. Zeker als officer zijnde, 1 raid koste me makkelijk de hele middag incl farmen.
75G repears
70G 2x flask
25G oils
Let op dat als je guild moeite heeft met Najentus jullie waarschijnlijk nog niet klaar zijn voor BT en nog wat werk in SSC/TK moeten doen.

De grap is dat de moneydrop van bosses op het moment op zo'n 10G per raid lid zit. Als je dus een goede run doet kost je dat alleen de flasks/oils en mischien 20G voor repairs, terwijl je in SSC zo'n 60G van de bosses mee neemt. Als je de flasks al zelf gefarmed hebt ben je dus geld aan het verdienen.
Daarnaast dropt iedere boss heroic badges waarmee je erg leuke gear kunt krijgen.

Alles bij elkaar genoeg reden om toch niet te snel naar MH/BT te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
osxy schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:02:
1 raid koste me makkelijk de hele middag incl farmen.
75G repears
70G 2x flask
25G oils

Dat is dus 170G voor 1 raid, nu kan ik de mats voor flask makkelijk farmen, dus dan blijft 100G over. Is nog wel te doen, 2 dagen daily's doen.
Farmraids ftw, zeker nu bosses 10g per kill droppen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar voorbeelden:

Dat herken ik! Ik had ook een 7900GT met nagenoeg exact dezelfde symptomen. De 7900gt die ik had, was er een van de eerste lichting en die zijn brak (ga maar eens zoeken op 7900gt + artifacts/tearing). De artifacts begonnen net als bij jou eerst klein maar werden steeds erger, tot het onspeelbare aan toe. Heb de mijne toen terug gestuurd en kon tegen gereduceerd tarief een nieuwe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Croga schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:08:
[...]

Let op dat als je guild moeite heeft met Najentus jullie waarschijnlijk nog niet klaar zijn voor BT en nog wat werk in SSC/TK moeten doen.

De grap is dat de moneydrop van bosses op het moment op zo'n 10G per raid lid zit. Als je dus een goede run doet kost je dat alleen de flasks/oils en mischien 20G voor repairs, terwijl je in SSC zo'n 60G van de bosses mee neemt. Als je de flasks al zelf gefarmed hebt ben je dus geld aan het verdienen.
Daarnaast dropt iedere boss heroic badges waarmee je erg leuke gear kunt krijgen.

En vergeet de nieuwe daily's niet wat ook erg snel cash is, dus ik denk niet dat je nog hele middagen moet farmen voor een raid.

Ja ik had wel gelezen dat de gold drop van raids iets waren op gehoogd maar dat ik van bosses ipv 1g nu 10/23g krijg vond ik vebasend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:13:
En vergeet de nieuwe daily's niet wat ook erg snel cash is, dus ik denk niet dat je nog hele middagen moet farmen voor een raid.
dailies... bah... ik verdien nog meer met gewoon vissen....

Dailies ben je toch al snel een minuut of 10 per stuk kwijt = 60G per uur. Met vissen haal ik op een slechte dag 120G per uur, op een goede dag bijna 300G per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei gisteren gevraagd voor Curator&Shade in een PUG... Beide down:) En T4 Gloves zijn voor mij^^ Best lekker met een pug group... Lockje ook geleveled naar 66:)
Is overigens Improved Shadow bolt aan te raden als afflilock?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Croga schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:17:
[...]

dailies... bah... ik verdien nog meer met gewoon vissen....

Dailies ben je toch al snel een minuut of 10 per stuk kwijt = 60G per uur. Met vissen haal ik op een slechte dag 120G per uur, op een goede dag bijna 300G per uur.
Gief rep pl0x

nog 50% voor exalted voor me nieuwe alch stone :*) 119 healing en 40% pot neer pot effect :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:42

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Exitium schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:57:

Toen dat eenmaal goed ging (lees: toen de hunter doorhad dat 'ie z'n autoshot op de scout niet gelijk moest beginnen met de long casting time spells van de casters) liep het ook wel en kwamen we rond elf uur bij Kalecgos aan. Leuke boss, alleen kan het best chaotisch zijn. Hebben de demon uiteindelijk op 62% gekregen in een try of zeven, acht.

Hopelijk vanavond Hyjal clearen en daarna proberen nog wat dailies te doen. Heb nog 2k rep nodig voor revered en m'n nieuwe trinket. :)
Hunters zijn leuk daar ja :P

Anway, Kalecgos is een leuke fight, redelijk 'ingewikkeld' maar wel heel erg leuk om te doen. Brutallus otoh is nog veel leuker, echt buffen tot je max, en dan nog een tank dood zien gaan door te weinig healing.. Was wel leuk dat samen met de andere pally healer we een moonkin in onze groep hadden, en dus op 48% crit en 50% crit voor holy light zaten, dan begint illumination weer eens mee te ticken :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
[...]

Dit mag je graag zeggen he : P
Exitium schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:57:

[...]

Wat moet ik er anders op? Er is geen sta/int/healing/mp5/spellcrit enchant, dus niks nuttigs voor me. Kan er armor of agi op zetten, maar ik resist liever een spell meer.
Check, subtelty is care voor je omdat je maar halve threat pakt als healadin zijnde. Dacht nl. even dat je tankadin was : )

[ Voor 42% gewijzigd door ImdaMned op 07-04-2008 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik ben niet zo van de dagboeken but here goes:

Lief dagboek,

Gister was het zondag, en mijn paladin was eind level 68, omdat ik repwise het redelijk goed ging met The keepers of time, maar verder gefarmed naar revered voor dat extreem lekker spelldmg zwaard! de laatste boss ging neer, en voila 46 rep into revered! zwaard opgehaald en head enchant, SHIT required lvl70 ow well, dan maar verder levelen.

er word een Bloodline(mijn guild) pug naar kara opgezet, met een pala als MT, er was nog een OT nodig, dus ik whisp "im almost 69" lool kreeg een invite en zo gezegd zo gedaan daar ging ik als prot paladin lvl 69 naar Kara. op naar attunmen, de MT ging op het trash even dood, en heb toen als lvl 69 2 horsies en zon gozer getanked! verbazingwekkend bleef ik gewoon overeind! spamheal ftw zullen we maar zeggen. denk al dit word een niet zo lange run.

attunmen 1 shot, dropt ie gewoon zijn mount, voor het eerste die mount gezien!
op naar Moroes waar ik de OT was, LOOL net op het moment dat ik de klappen moest vangen was ik oom oomdat ik teveel mana moet verbruiken om 2de op moroes te blijven, lool holyshield is net op komt moroes eraan, BOOM byebye lvl 69 pala. maar toch een 1host op moroes.

ook maiden ging smooth neer, heb maar rond gelopen om te dispellen en afentoe 2k te offhealen :P
Bigbad wolf ging ook smooth neer.

dus op naar Nightbane ik denk al dit word niks, maar na een gevecht van 16 min was nightbane neer. was volgens mij mijn langste kill ooit! met mijn 166dps tijdens dit gevecht was ik een enorme aanwinst! :P lool.
hij dropt gewoon zijn Plate tanking chest, en plat boots. nou ja de mT had ze niet nodig, woppa epics. maar weer hetzelfde probleem "required lvl 70"

Curator ook weer voor joker erbij gelopen (maar ja ik kon wel blessing geven :P). T4 token ging naar een rogue, helaas maar niet erg.

Wij gingen verder naar Illhoof, waar ik daadwerkelijk de IMP heb getankt, woppa dat was wel lachen.
Aran, elemental getankt! :P en ons dps was een beetje sux dus voor het eerste sinds tijden dat ik weer de mas poly + pyro gezien heb! 20 seconden later lag ook aran op zijn gat.

op naar Netherspite, hello OT, ook hier ben ik dus zwaar gewoned door netherspite (had ook niet anders verwacht) 2x gewiped maar ook anderen maaktte dome fouten. dus maar door naar Chest. Hello new TANKING boots. lool mijn 2de paar boots en deze waren nog beter dan die van Nightbane!

verder naar Prince, 1 wipe veel melee dps ging dood tijdens enfeeble. 2de poging woppa prince neer. en woppa Paladin T4 headpiece geloot! :P

al met al heb ik nu pimp gear /flex alleen kan ik het nog niet gebruiken! :p heb die chest piece wel al met 2x stamina en 1x defense gegemmed. mijn lijstje tankgear:

Zwaard van KOT (met +40 spelldmg enchant)
Chest van Nightbane
Boots van Chess
Ring (van ik dacht Aran of Illhoof)

toch best een leuk dagje, nu nog 75% en ik ben 70! :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Yup... heb al 2 guilds zien disbanden die na de patch vonden dat ze wel MH/BT konden doen en avonden achter elkaar aan het wipen waren omdat ze simpelweg nog niet klaar waren...... De 2.4 vloek is hard ingeslagen hier en daar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 11-09 18:40

On_E

Housemusic

Kapoen schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:07:
[...]

Zo erg is dat niet, ik ga binnen enkele levels met mijn rogue naar Outland en ik zal waarschijnlijk nog steeds Thrash Blade en Vanquisher's gebruiken, wegens gebrek aan volk om de lagere instances door te lopen |:( Ik hoop snel honoured te zijn in HH, dan kan ik dat blauw zwaardje 2x aankopen.
De eerste boss in Ramparts dropt ook een leuk MH zwaard waar je tot lvl 70 mee vooruit kan.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 18:44
[...]

Helemaal mee eens Naj is gewoon een makkelijk gevecht, mages + priests in wat pvp gear(voor de sta). en als je dan binnen 5 tries niet erg dicht tegen de kill aan zit dan moet je nog wat gear verzamelen.

ook de 2e boss in MH is 1shot materiaal. Ik geloof dat wij die 2 shotten. En zelfs de 3e ging bij ons echt zo neer.

supremus tja dat kan je doen met 3 goede healers 2 goede tanks en de rest in blues. Akama, ik denk dat als je dps zuigt dat je dan ook in de problemen komt al is het alleen maar omdat akama zelf dan dood gaat.

Maar wanneer je echt problemen hebt met Naj zal toch echt nog ff ssc + Tk moeten farmen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankje! dat is hem inderdaad!

En met de volgende patch kan s2 met honor gekocht worden. (heb ik maar ook gehoord)
Komen er dan ook nieuwe pvp boots / wrist / waist enz?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:39:
[...]
En met de volgende patch kan s2 met honor gekocht worden.
is dit al bekend gemaakt dan? en wat gebeurt er dan met S1 niet meer tekoop? of krijg je die bij je tickets als je een bg wint? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:18:
Is overigens Improved Shadow bolt aan te raden als afflilock?...
Vind 't zelf voor iedere spec een aanrader, het is toch je filler en de debuff werkt ook op je dots.
Kees schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:28:
Anway, Kalecgos is een leuke fight, redelijk 'ingewikkeld' maar wel heel erg leuk om te doen. Brutallus otoh is nog veel leuker, echt buffen tot je max, en dan nog een tank dood zien gaan door te weinig healing.. Was wel leuk dat samen met de andere pally healer we een moonkin in onze groep hadden, en dus op 48% crit en 50% crit voor holy light zaten, dan begint illumination weer eens mee te ticken :)
Hmm? Talent is 6% meer op holy light, 2/8 T6 nog eens 5%. Hoe doe je dat dan? :P

Zit zelf raidbuffed op 39% holy light, 28% flash of light, maar ben een beetje een mp5 whore vergeleken met de andere pala's. Werkt op veel fights goed, maar kan me voorstellen dat op Brutallus pure spellcrit lekkerder is vanwege het hoge HL gehalte.
Croga schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:33:
Yup... heb al 2 guilds zien disbanden die na de patch vonden dat ze wel MH/BT konden doen en avonden achter elkaar aan het wipen waren omdat ze simpelweg nog niet klaar waren...... De 2.4 vloek is hard ingeslagen hier en daar.....
Hmm, wat heb ik gemist. :P
Kevinp schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:39:
[...]

Helemaal mee eens Naj is gewoon een makkelijk gevecht, mages + priests in wat pvp gear(voor de sta). en als je dan binnen 5 tries niet erg dicht tegen de kill aan zit dan moet je nog wat gear verzamelen.

ook de 2e boss in MH is 1shot materiaal. Ik geloof dat wij die 2 shotten. En zelfs de 3e ging bij ons echt zo neer.

supremus tja dat kan je doen met 3 goede healers 2 goede tanks en de rest in blues. Akama, ik denk dat als je dps zuigt dat je dan ook in de problemen komt al is het alleen maar omdat akama zelf dan dood gaat.

Maar wanneer je echt problemen hebt met Naj zal toch echt nog ff ssc + Tk moeten farmen.
In principe is 4/5 Hyjal en 3/9 BT binnen een paar weken te halen. Azgalor kan wat hard meppen, en bij Naj'entus heb je genoeg healing nodig je eerste kills, maar als je healers dat door krijgen valt dat ook wel mee. Naj'entus heeft ons een avondje gekost, Supremus hebben we een paar wipes gehad en Akama was een lachertje. Pas vanaf Gorefiend wordt het lastiger (everyone needs ghost skillz omg) en daarna krijg je de IMO irritantste bosses uit BT, RoS en Bloodboil. Sta als healer liever op Illidan dan op RoS te healen om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:45:
[...]

is dit al bekend gemaakt dan? en wat gebeurt er dan met S1 niet meer tekoop? of krijg je die bij je tickets als je een bg wint? :?
Is al weken bekend sinds ze met 2.4 aan de gang gingen. S1 verdwijnt compleet als Season 4 start, S2 kost dan honour/tokens, S3 wordt goedkoper voor arenapoints en S4 is de nieuwe tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:45:
[...]
S1 wordt inderdaad integraal vervangen door S2, dus afaik zullen die items niet meer te koop zijn (tenzij via dat PvE token systeem waarbij je T4 dus inruilt voor S1 items).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, WoW begint nu alweer erg veel tijd in beslag te nemen, ben uit het guild gestapt wat nu bezig is met Sunwell en een guild wat net begonnen is aan SSC/TK gejoined, omdat ik die content wil meemaken. Helaas is het nog geen stabiele plek en zijn er ook een aantal spelers waarvan ik vermoed dat raid joinen en /follow :+

Gisteren 4 wipes op Void Reaver, omdat mensen niet begrijpen dat de orbs niet echt goed voor je HP zijn, op zo'n moment ga je toch twijfelen aan de genenpoel waarmee je opgescheept zit. Darwin awards incoming.

Ik heb bewust voor deze guild gekozen en ik verwacht ook wel dat binnen een week of 3-4 de stabiliteit een stuk verbeterd is. Heb alleen zo'n verschrikkelijke hekel aan dat gekloot in raids ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:57:
Gisteren 4 wipes op Void Reaver, omdat mensen niet begrijpen dat de orbs niet echt goed voor je HP zijn, op zo'n moment ga je toch twijfelen aan de genenpoel waarmee je opgescheept zit. Darwin awards incoming.
Hadden jullie wel een announce lopen voor de orbs of gewoon even goed kijken? ik zit namelijk in een guild die prince bijv niet kan doen zonder safespots en geen idee wat die orbs zijn want ze moeten renne als ze een skull krijgen.....

ik denk dat hij ook makkelijk te doen moet zijn zonder die announces maar voor de rst van de slackers dat door heeft -.-

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Exitium schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:45:
[...]

In principe is 4/5 Hyjal en 3/9 BT binnen een paar weken te halen. Azgalor kan wat hard meppen, en bij Naj'entus heb je genoeg healing nodig je eerste kills, maar als je healers dat door krijgen valt dat ook wel mee. Naj'entus heeft ons een avondje gekost, Supremus hebben we een paar wipes gehad en Akama was een lachertje. Pas vanaf Gorefiend wordt het lastiger (everyone needs ghost skillz omg) en daarna krijg je de IMO irritantste bosses uit BT, RoS en Bloodboil. Sta als healer liever op Illidan dan op RoS te healen om eerlijk te zijn.
ja, maar als je 1/9 BT niet haalt binnen één avond en 2/9 in uiterlijk 1,5 avond dan ben je nog niet aan BT toe.

Jammer dat ze supremus dmg niet wat geboost hebben. Of de hp van akama zelf wat generfed(zodat het neerhalen sneller moet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gaat het toch snel met dit topic :P
Is de attunement voor Kara nou veranderd? Ik hoorde dat alleen 1 persoon de key nog nodig heeft.
Zou iemand dit misschien nog even kunnen bevestigen danwel ontkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hadden jullie wel een announce lopen voor de orbs of gewoon even goed kijken? ik zit namelijk in een guild die prince bijv niet kan doen zonder safespots en geen idee wat die orbs zijn want ze moeten renne als ze een skull krijgen.....
DBM werkte niet helemaal lekker, dus heb ik dit als tip meegegeven:
code:
1
/script SetCVar ("cameraDistancemax" ,50)

Op die manier kun je veel verder uitzoomen, wat, in theorie, het overzicht een stuk zou moeten verbeteren.
Het meest rare vond ik wel dat een mage met een flink deel T5 en een stuk T6 steeds dood ging door de orbs... Makes you wonder...
ik denk dat hij ook makkelijk te doen moet zijn zonder die announces maar voor de rst van de slackers dat door heeft
Dat denk ik dus ook, als je na 1 try dat gevecht niet snapt ontbreekt het echt aan verstand of ben je gewoon /afk, whatever.
DBM etc. moeten een aanvulling en hulpmiddel zijn, als je geheel compleet afhankelijk bent van addons doe je in mijn ogen iets niet helemaal goed, zeker op zo'n straight-forward fight als VR (of Lurker).

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:14:

[Kara attunement vraag]

De Kara attunement is weg en je kan er nu gewoon binnenstappen, je hebt alleen wel iemand nodig die de poort voor je open doet, want daar heb je de key nog wel voor nodig.
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:38:

Nog een 1/2 dagen voor badge vendor er is en ik moet nog 21 badge :o dan ga ik waarschijnlijk een aply bij Storm neer gooien :+
Was dat niet die guild die hun eerste Archimonde kill hadden door een bug te exploiten? ;) Goh wat heb ik daar veel mensen over horen praten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Zelfde zeg maar als Arcatraz en Shattered Halls geloof ik, iemand moet de deur openmaken en de rest kan zonder problemen erin.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Hoezo archi tanken in de bergen was ook onze eerste kill ;)

Vanavond weer kalecgos, gister BT leeg in 2 sessies, MH op vrijdagavond (alles one shot, net iets meer dan 2 uur werk)

badge vendor komt er aan, 450 badges in stock en alle mats voor enchants (mainhand, snelle en langzame OH)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:04
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:11:
# showtooltip trainquility
/cast barkskin
/stopcasting
/cast tranquility
/stopcasting werkt niet meer sinds patch 2.3 en moet je ook niet meer in macro's gebruiken. Haal hem er maar eens tussenuit en probeer het dan nog eens.

En:
Void Reaver no longer targets a player before casting an Arcane Orb, so Add Ons such as Deadly Boss Mods or BigWigs are no longer able to warn of incoming Orbs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:18:
[...]
Was dat niet die guild die hun eerste Archimonde kill hadden door een bug te exploiten? ;) Goh wat heb ik daar veel mensen over horen praten :P
dunno, dont care ^^
[...]

DBM werkte niet helemaal lekker, dus heb ik dit als tip meegegeven:
code:
1
/script SetCVar ("cameraDistancemax" ,50)

Op die manier kun je veel verder uitzoomen, wat, in theorie, het overzicht een stuk zou moeten verbeteren.
Het meest rare vond ik wel dat een mage met een flink deel T5 en een stuk T6 steeds dood ging door de orbs... Makes you wonder...
[...]

Dat denk ik dus ook, als je na 1 try dat gevecht niet snapt ontbreekt het echt aan verstand of ben je gewoon /afk, whatever.
DBM etc. moeten een aanvulling en hulpmiddel zijn, als je geheel compleet afhankelijk bent van addons doe je in mijn ogen iets niet helemaal goed, zeker op zo'n straight-forward fight als VR (of Lurker).
Thx voor de tip.

Ja laatste tijd hebben ze steeds meer van zulke actie en ben dus ook langzaam op zoek naar een andere guild. Hellaas is me gear nog niet dusdanig goed om een high end gild binnen te stappen maar altijd het proberen waar na de badge rewards :P . Anders ga ik een ssc/tk guild proberen.

En UTwizard bedankt voor je tip, ik gebruikte /stopcasting nog steeds omdat deze nog wel lijkt te werken op mijn mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm /stopcasting leek niet te werken, maar misschien keek ik scheel. Wat niet geheel onbegrijpelijk is na zo'n avond :+

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:30:
Wat is de plaatsvervanger voor /stopcasting? /stopspellcasting lijkt ook niet te werken.
als het goed is, is er hiervoor geen plaats vervanger. omdat het niet altijd werkte zoals het zou moeten met latency ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:18:
[...]

De Kara attunement is weg en je kan er nu gewoon binnenstappen, je hebt alleen wel iemand nodig die de poort voor je open doet, want daar heb je de key nog wel voor nodig.

[...]

Dat vind ik geen bug hoor. Nou ja misschien wel een bug maar geen expoit. Het is gewoon een manier om het land te gebruiken, volgens mij worden de flames ook nog door die boomstronk gebroken.

Wij killen hem gewoon op de normale manier. maar is terug intercepten dan ook een exploit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:31:
[...]

als het goed is, is er hiervoor geen plaats vervanger. omdat het niet altijd werkte zoals het zou moeten met latency ofzo...
Ah, oke, dat wist ik niet (ben ook pas sinds 3 weken weer aan het spelen na een maand of 6 AFK te zijn geweest). Wel jammer, want ik baseer toch een hoop casts op die macro... (poly, counter, decurse, iceblock).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bij ons op de server zijn een aantal SSC/TK guilds stuk gegaan doordat ze ook dachten wel in MH/BT verder te kunnen. MH komen ze niet voorbij de 2e boss en in BT is Naj'entus teveel voor ze als de shield gebroken wordt. Mensen met minder dan 8000 health.. buffed.. werkt niet :D En het dan ook nog eens zonder Resto Shammies proberen.

Ach ja. Vanavond Mother Sharahz doen, gisteren Archimonde voor 't eerst (eindelijk) dood gemaakt (pas 3e poging, niet slecht dus, al stond hij al 3 maanden op de agenda :P )

Ik vraag me af of ik in mijn gear al klaar ben voor de Sunwell... iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Kevinp schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:14:
[...]

ja, maar als je 1/9 BT niet haalt binnen één avond en 2/9 in uiterlijk 1,5 avond dan ben je nog niet aan BT toe.

Jammer dat ze supremus dmg niet wat geboost hebben. Of de hp van akama zelf wat generfed(zodat het neerhalen sneller moet).
Agree. Als ik Blizz geweest was, had ik attunements ook niet weggehaald. Vael + Kael waren goeie checks om te zien of je klaar was voor MH/BT.
Kevinp schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:31:
[...]

Dat vind ik geen bug hoor. Nou ja misschien wel een bug maar geen expoit. Het is gewoon een manier om het land te gebruiken, volgens mij worden de flames ook nog door die boomstronk gebroken.

Wij killen hem gewoon op de normale manier. maar is terug intercepten dan ook een exploit?
Flames worden door bomen onderbroken. Als je dicht bij een boom staat terwijl fear cast, wordt je ook op je plaats gefeared. Kan handig zijn als er 8423423 flames in je buurt zijn en fear komt. Plaats waar je immuun bent voor zowel airburst als doomfires, zoals bij die exploit, is wel wat anders tho, IMO. Dat maakt het gewoon de vijfde farmencounter van MH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
Onze Brutallus first-kill vorige week:

http://files.filefront.co...s/;9930882;/fileinfo.html (315 MB. ^^)

Ik lootte Reign of Misery \o/

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 27-08 21:39
Croga schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:33:
[...]

Wij hebben Vashj en Kael nog niet neer maar we zijn met een half undergeared raid toch ff voor de gein in MH gaan kijken (Vashj hebben we toch wel de goed gegearde mensen voor nodig), maar MH ging vrij soepel ff wat trash tries gedaan ging na 2 keer heel goed toen rage winterchill one shot, daarna ff Anhetron die we op de eerste try op 30% kregen.

We hebben vashj nu 2 weken niet meer geprobeert omdat we elke keer in tijds nood kwamen omdat er elke week 1 raid niet door ging (we raiden 3 keer in de week) maar die moeten we denk onder tussen makkelijk kunnen hebben.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
ErwienO schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:40:
We hebben vashj nu 2 weken niet meer geprobeert omdat we elke keer in tijds nood kwamen omdat er elke week 1 raid niet door ging (we raiden 3 keer in de week) maar die moeten we denk onder tussen makkelijk kunnen hebben.
Je kan nu toch naar Vashj zonder heel SSC te clearen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 27-08 21:39
Exitium schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:42:
[...]

Je kan nu toch naar Vashj zonder heel SSC te clearen? :?
Klopt idd maar ja het wel zo handig als je boss tries gaat doen dat je Lurker en Hydross wel mee neemt, en aangezien er nog genoeg mensen tier 5 nodig hebben we Leo en Karathress ook doen. na ja en als je die hebt gedaan kan je net zo goed morogrim ook nog doen is 10 min meer werk (inc trash miss 30 min). :)

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
ErwienO schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:45:
[...]

Klopt idd maar ja het wel zo handig als je boss tries gaat doen dat je Lurker en Hydross wel mee neemt, en aangezien er nog genoeg mensen tier 5 nodig hebben we Leo en Karathress ook doen. na ja en als je die hebt gedaan kan je net zo goed morogrim ook nog doen is 10 min meer werk (inc trash miss 30 min). :)
Maar dan kan je Vashj toch ook wel aan? Spendeer daar 2 uurtjes aan en ze is ook down :) Kael'thas is daarna nog makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
Exitium schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:45:
ik ben op dit moment met mijn guild bezig met MH, we hebben helaas vashj nog niet eens kunnen proberen omdat we problemen hadden met hydross tanking de maand voor 2.4 -.-

laat staan kael'thas

maar nu net 7 raid dagen gehad, 2x MH 3/5 cleared, azgalor tries gehad gister, eerste try was shit, 2e tot 50%
doet me toch denken dat die bosses idd frikkin lootboxes zijn....we one-shotten 3/5 de 2e week al :S

vanavond voor het eerst BT O+

naj'entus en supremus op het progamma.....enige tips zijn zeer welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
lethalnl schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:53:
10k hp buffed voor Naj, brains voor Supremus. (OMGHAI2UVOLCANO *player dies from volcano ticks cause he sucked too much to run out*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
[...]

ik ben op dit moment met mijn guild bezig met MH, we hebben helaas vashj nog niet eens kunnen proberen omdat we problemen hadden met hydross tanking de maand voor 2.4 -.-

laat staan kael'thas

maar nu net 7 raid dagen gehad, 2x MH 3/5 cleared, azgalor tries gehad gister, eerste try was shit, 2e tot 50%
doet me toch denken dat die bosses idd frikkin lootboxes zijn....we one-shotten 3/5 de 2e week al :S

vanavond voor het eerst BT O+

euh...
niet afk gaan...

ja dan gaan ze dood.

maar ff serieus.

naj = iedereen 10 raidbuffed. Laat iedereen een "budy" uitzoeken om die spine te clicken en zorg dat iedereen dat ding kan gooien(dus bagspace heeft).

supremus is retard check(nou ja voor ranged melee gaat bijna altijd dood).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
Highs en lows afgelopen weekend, na verhalen over guildbanks die leeggeroofd zijn waarbij ik dacht "fijn dat het bij ons goed geregeld was" blijkt nu ook onze gbank compleet geroord te zijn (naja, compleet, alle boeiende items). Bergens hearts of darkness, vortexes, BoE recipes etc eruit. Dader: een of ander vaag maatje van een officer die op onverklaarbare reden rechten had in de bank, bah. GM verwacht ik eigenlijk niet veel van... en dit terwijl we vlakbij Mother zijn en nog niet alle shadow res hebben :(

Van de andere kant Archi weer down dat was wel weer leuk :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:12:
Highs en lows afgelopen weekend, na verhalen over guildbanks die leeggeroofd zijn waarbij ik dacht "fijn dat het bij ons goed geregeld was" blijkt nu ook onze gbank compleet geroord te zijn (naja, compleet, alle boeiende items). Bergens hearts of darkness, vortexes, BoE recipes etc eruit. Dader: een of ander vaag maatje van een officer die op onverklaarbare reden rechten had in de bank, bah. GM verwacht ik eigenlijk niet veel van... en dit terwijl we vlakbij Mother zijn en nog niet alle shadow res hebben :(

Van de andere kant Archi weer down dat was wel weer leuk :)
bij ons is het wel goed geregeld.

we hebben 1 open tab voor rep items en buff foed etc. die open is en verder is alles closed (max 500/1000g hier). als je iets anders nodig hebt /w een officer en je hebt het binnen 5 mins of in je mail box. verder hebben wij de regeling dat je voor je pve gear (goeie dan) gratis ench krijgt van de guild bank. hoe? offspec needs worden betaald met shards ipv dkp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar voorbeelden:

Helaas is dat een veel voorkomend probleem met de 7900. Ik had zelf ook een GF 7900 en die begon ook als een gek artifacts rond te gooien, met een programamtje bekeken wat er gebeurde en bleek dat ie veel te warm werd. Bij 4launch een GF 8800 GTS gekocht, draait alles super snel en geen problemen meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue-eagle schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:37:
Bij ons op de server zijn een aantal SSC/TK guilds stuk gegaan doordat ze ook dachten wel in MH/BT verder te kunnen. MH komen ze niet voorbij de 2e boss en in BT is Naj'entus teveel voor ze als de shield gebroken wordt. Mensen met minder dan 8000 health.. buffed.. werkt niet :D En het dan ook nog eens zonder Resto Shammies proberen.

Ach ja. Vanavond Mother Sharahz doen, gisteren Archimonde voor 't eerst (eindelijk) dood gemaakt (pas 3e poging, niet slecht dus, al stond hij al 3 maanden op de agenda :P )

Ik vraag me af of ik in mijn gear al klaar ben voor de Sunwell... iemand ervaringen?
Je spec kan better, 8/0/53, max survivability en dan wel of niet HW spul in resto, ik heb het ook niet.

Je gear kan wel wat upgrades gebruiken, neck van honnor of van sun offensive exalted. Cloak is ook niet al te best maar zijn weinig PvE cloaks. De gloves die je gebruikt zijn niet goed, haste maar geen mp5. En dat scarab trinket is echt heel slecht, 70h is decent maar de proc is zo waardeloos, kun je beter alch stone (beste healing trinket ingame) fixen, de battlemaster of zelfs lower city prayerbook.

maar nee, als dit de general state of gear in je guild is, flink BT/MH farmen en badge upgrades halen, sunwell is echt een stuk pittiger dan BT/MH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:21:
[...]

bij ons is het wel goed geregeld.

we hebben 1 open tab voor rep items en buff foed etc. die open is en verder is alles closed (max 500/1000g hier). als je iets anders nodig hebt /w een officer en je hebt het binnen 5 mins of in je mail box. verder hebben wij de regeling dat je voor je pve gear (goeie dan) gratis ench krijgt van de guild bank. hoe? offspec needs worden betaald met shards ipv dkp.
Wat jij zegt, zo werkt het bij ons ook. Was ook goed gegereld. Toch een of ander gastje of weet ik wat voor manier bij de shit kunnen komen. Achja, pech en een goeie les.
Enchants regelen wij over 't algemeen wel zelf, ligt er beetje aan, maar bijv. alle BT/MH gems en shadow gear krijg je van de guild.

Nog iets, ik vind de selectie healing trinkets niet geweldig. Ben holy priest en heb nu eigenlijk de Bangle (blauwe) altijd op, Vial of the sunwell vind ik niet geweldig als 2e en heb daarom maar Essence of the Martyr maar er is tot Illidan geen upgrade.

De kwestie dus: tailoring droppen voor alchemy? Heb al een alchemist maar die Shattered Sun trinket is toch wel erg goed.
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:32:
[...]

Helaas is dat een veel voorkomend probleem met de 7900. Ik had zelf ook een GF 7900 en die begon ook als een gek artifacts rond te gooien, met een programamtje bekeken wat er gebeurde en bleek dat ie veel te warm werd. Bij 4launch een GF 8800 GTS gekocht, draait alles super snel en geen problemen meer :D
Wat is te warm? Heb een GTO hier, draait inmiddels al een jaartje, nauwelijks oc'ed verder (10% ofzo max). Wordt volgens mij zo'n 75c stressed, geen id meer hoe heet die kaarten mogen worden (heb er over de 100c zien gaan, en ook die nauwelijks 50c werden).

[ Voor 40% gewijzigd door porn* op 07-04-2008 12:58 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
[...]
Iedereen minimaal 10k hitpoints. Iedereen eet dus ook stamina food. Zorg voor wat Resto Shamans (voor Chain Heal, maakt het een stuk makkelijker) en zorg ervoor dat iedereen uit blijft kijken of hij niet die spear van Naj'entus uit een guildy kan halen, anders gaat ie dood ;) Je kan enkele healers vrijstellen van deze duty, maar dat hoeft op zich niet als de healers een beetje goed zijn.

Grootste probleem in dat gevecht is vaak mana voor de healers. Hunters willen ook vaak mana (en dus de Shadow Priests), maar negeer die lui maar gewoon. Shadow Priests bij de healers, dan moet het allemaal goed komen.

Healthstones en healing potions.. alleen gebruiken als je niet genoeg health over hebt op het moment dat Naj'entus in zijn bubble zit. Voordat die gebroken wordt moet iedereen boven de 9k health zitten om in ieder geval eventjes veilig te zijn.
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:49:
[...]

Je spec kan better, 8/0/53, max survivability en dan wel of niet HW spul in resto, ik heb het ook niet.
Deze spec was voor Archimonde gisteren, instant Ghost Wolf is erg handig om snel ergens te komen of ergens voor weg te lopen ;) Stop jij geen 5 punten voor 5% meer mana?
Je gear kan wel wat upgrades gebruiken, neck van honnor of van sun offensive exalted. Cloak is ook niet al te best maar zijn weinig PvE cloaks. De gloves die je gebruikt zijn niet goed, haste maar geen mp5. En dat scarab trinket is echt heel slecht, 70h is decent maar de proc is zo waardeloos, kun je beter alch stone (beste healing trinket ingame) fixen, de battlemaster of zelfs lower city prayerbook.
De gloves vervang ik met T6 binnen nu en een week, gelukkig :) Cloaks zijn lastig inderdaad, ik hoop eigenlijk op die trash drop in BT/MH. Necklace is work in progress en de trinket.. tja. De trinket.. ik heb die MP/5 trinket uit Karazhan ook, maar deze Scarab haste trinket is zo ontzettend handig, hij procced enorm vaak. Genoeg vervanging, maar nooit vervangen.. zal 't toch eens proberen :P
maar nee, als dit de general state of gear in je guild is, flink BT/MH farmen en badge upgrades halen, sunwell is echt een stuk pittiger dan BT/MH.
Daar was ik al bang voor :) M'n guild is helaas nog een beetje te casual, te weinig vaste raiders, te veel mensen die 1x per week gaan ofzo. Gear is veelal nog half SSC/half MH niveau.

[ Voor 25% gewijzigd door Blue-eagle op 07-04-2008 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:49:
[...]

. En dat scarab trinket is echt heel slecht, 70h is decent maar de proc is zo waardeloos, kun je beter alch stone (beste healing trinket ingame) fixen, de battlemaster of zelfs lower city prayerbook.
Hoorde pas nog van iemand die erbij zweerde dat die trinket echt on over troffen was en de reacties hier en daar zijn ook dat ie zeker epic hoort te zijn. Altijd moeilijk in te schatten wat een bepaalde proc waard is. Heb zelf de ribbon sunwell en de martyr maar van alle 3 ben ik niet echt weg. De use op die dingen is geinig maar als het krap word dan ben ik veel te gefoccused op snel genoeg healen dat ik amper tijd heb voor die trinket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah k, speccen voor een encounter is goed ! Maar nee, 5% meer mana voor 5 puntenis echt een waste. Hoeveel mana ik heb intereseerd mee eigenlijk niet meer, mp5 gaat t om.

http://eu.wowarmory.com/c...s.xml?r=Magtheridon&n=Neg

Mijn spec, en nog steeds unguilded na onze 1 april grap, wat erg vervelend is omdat er 1k mensen per dag komen vragen waarom er niemand in de guild is.

En dat trinket, ik kan maar niet begrijpen wat mensen er zo goed aan vinden, t proceed en dan kun je 2 spells net iets sneller casten, kans dat dat je op dat moment echt helpt is zo klein :( Maar ik heb m zelf nooit gebruikt, met theocraften m niet nuttig bestempeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue-eagle schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:37:gisteren Archimonde voor 't eerst (eindelijk) dood gemaakt (pas 3e poging, niet slecht dus, al stond hij al 3 maanden op de agenda :P )
Jullie hebben Archimonde in 3 pogingen al plat liggen? Hadden jullie veel spelers bij je die het gevecht al kenden? Wij zijn al 2 avonden bezig om het gevecht te leren, dat zijn ongeveer 30 pogingen. En het begint nu pas een beetje te lopen.

Dit is trouwens pas onze tweede week in MH. De eerste week zaten we al op 4/5. Maar Archimonde blijkt een toch iets moeilijker gevecht te zijn dan de eerste vier bazen in MH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Blue-eagle schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:01:
[...]

Deze spec was voor Archimonde gisteren, instant Ghost Wolf is erg handig om snel ergens te komen of ergens voor weg te lopen ;) Stop jij geen 5 punten voor 5% meer mana?

[...]

De gloves vervang ik met T6 binnen nu en een week, gelukkig :) Cloaks zijn lastig inderdaad, ik hoop eigenlijk op die trash drop in BT/MH. Necklace is work in progress en de trinket.. tja. De trinket.. ik heb die MP/5 trinket uit Karazhan ook, maar deze Scarab haste trinket is zo ontzettend handig, hij procced enorm vaak. Genoeg vervanging, maar nooit vervangen.. zal 't toch eens proberen :P
Je hebt 10.2k mana unbuffed, dat is 12k buffed. (heb hetzelfde :P) 5% van 12k is 600 mana, niet echt de moeite waard IMO, zeker omdat het je verder niets extra's biedt. Zodra je die 600 mana opgebruikt hebt, is het ook echt weg. (tenzij je tijd krijgt om weer full te regennen)

Healing cloak droprate is beroerd lol, één drop in ruim vier maanden voor ons. Loop zelf nog met dat ding van Prince.

Qua trinkets, voor zover ik weet is de trinket van Gruul vrij behoorlijk voor een shaman. 2% kans per heal om je volgende heal minder mana te laten kosten. Leuke is dat bij brainheal die 2% per target is, dus totaal 6%.

Edit: Trouwens Neg, wat heb jij normaal in plaats van je 10% speed trinket? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 07-04-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:11:
[...]

Jullie hebben Archimonde in 3 pogingen al plat liggen? Hadden jullie veel spelers bij je die het gevecht al kenden? Wij zijn al 2 avonden bezig om het gevecht te leren, dat zijn ongeveer 30 pogingen. En het begint nu pas een beetje te lopen.

Dit is trouwens pas onze tweede week in MH. De eerste week zaten we al op 4/5. Maar Archimonde blijkt een toch iets moeilijker gevecht te zijn dan de eerste vier bazen in MH.
3 avond mag je dan minimaal hopen of de 3e poging van die avond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Boel shamans met tremor totem, met de 3 sec pulse is fear-controll no weer een stukje makkelijker geworden. Daarnaast ook zorgen dat iedereen t goede pvp trinket tegen fear heeft (die met 2min CD, niet die met 5 min !) en de batlemaster als extra healstone. Wat pvp gear as je HP laag is kan ook geen kwaad, t is geen race, niet doorgaan >> all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:22:[...]
3 avond mag je dan minimaal hopen of de 3e poging van die avond?
Zoals ik het lees was het de derde poging in totaal die ze op Archimonde hebben gedaan en volgens mij is dat bijzonder weinig.

Ik heb gehoord dat een gilde die dit gevecht voor de eerste keer doet, ongeveer 60 pogingen nodig heeft om het gevecht onder de knie te krijgen. Daarbij wordt er wel vanuit gegaan dat je na 1 dood de raid wiped en opnieuw probeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:22:
[...]
Boel shamans met tremor totem, met de 3 sec pulse is fear-controll no weer een stukje makkelijker geworden. Daarnaast ook zorgen dat iedereen t goede pvp trinket tegen fear heeft (die met 2min CD, niet die met 5 min !) en de batlemaster als extra healstone. Wat pvp gear as je HP laag is kan ook geen kwaad, t is geen race, niet doorgaan >> all.
De fear is eigenlijk geen probleem. Bij ons hebben de mensen inmiddels ook geleerd om niet dood te gaan na een airburst. Dispellen is ook geen probleem. Alleen het kiten van het vuur is bij ons nog een probleem. Meestal gaat er dan iemand dood, of er moeten te veel healers weg rennen zodat onze tank te weinig healing krijgt. Voor mijn gevoel is dit gevecht niet echt vriendelijk voor fouten, één dode is al bijna meteen een wipe.

Ik vind het bijzonder knap dat je deze baas al bij de derde poging dood hebt, terwijl je niemand in de raid had die het ooit al eerder had gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:10:
Ah k, speccen voor een encounter is goed ! Maar nee, 5% meer mana voor 5 puntenis echt een waste. Hoeveel mana ik heb intereseerd mee eigenlijk niet meer, mp5 gaat t om.

http://eu.wowarmory.com/c...s.xml?r=Magtheridon&n=Neg

Mijn spec, en nog steeds unguilded na onze 1 april grap, wat erg vervelend is omdat er 1k mensen per dag komen vragen waarom er niemand in de guild is.

En dat trinket, ik kan maar niet begrijpen wat mensen er zo goed aan vinden, t proceed en dan kun je 2 spells net iets sneller casten, kans dat dat je op dat moment echt helpt is zo klein :( Maar ik heb m zelf nooit gebruikt, met theocraften m niet nuttig bestempeld.
Neg = in nihilum?

aah

Shaman
class count: 3
Orc Neg Veteran

ja dus ^^

wanneer reformen jullie dan weer eigenlijk?
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:44:
[...]

De fear is eigenlijk geen probleem. Bij ons hebben de mensen inmiddels ook geleerd om niet dood te gaan na een airburst. Dispellen is ook geen probleem. Alleen het kiten van het vuur is bij ons nog een probleem. Meestal gaat er dan iemand dood, of er moeten te veel healers weg rennen zodat onze tank te weinig healing krijgt. Voor mijn gevoel is dit gevecht niet echt vriendelijk voor fouten, één dode is al bijna meteen een wipe.

Ik vind het bijzonder knap dat je deze baas al bij de derde poging dood hebt, terwijl je niemand in de raid had die het ooit al eerder had gedaan.
dat kan ook haast niet tenzij je een of andere "bug"/"exploit" hebt gebruikt zodat het makkelijker wordt.

[ Voor 31% gewijzigd door Kevinp op 07-04-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Laatst online: 02:34
porn* schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:55:
Nog iets, ik vind de selectie healing trinkets niet geweldig. Ben holy priest en heb nu eigenlijk de Bangle (blauwe) altijd op, Vial of the sunwell vind ik niet geweldig als 2e en heb daarom maar Essence of the Martyr maar er is tot Illidan geen upgrade.
Darkmoon Card: Blue Dragon

pew pew

Maar dat stomme beest wil de ace niet laten vallen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Kevinp schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:46:
[dat kan ook haast niet tenzij je een of andere "bug"/"exploit" hebt gebruikt zodat het makkelijker wordt.
Tree stumping ftl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:46:
[...]

Neg = in nihilum?

aah

Shaman
class count: 3
Orc Neg Veteran

ja dus ^^

wanneer reformen jullie dan weer eigenlijk?
We zijn direct weer gereformed, maar armory is bugged en update dat niet, hence al de vragen :(

En ja, das mijn shamantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:58:
[...]

We zijn direct weer gereformed, maar armory is bugged en update dat niet, hence al de vragen :(

Ben een maand of anderhalf terug één avondje guildloos geweest na wat gedoe, en sta nog steeds guildloos op armory. Kreeg pas al een smsje van iemand die ongerust was omdat ik op armory geen guild had. :P

En wat is nou je tweede healing trinket? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

FireAge schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:52:
[...]

Darkmoon Card: Blue Dragon

pew pew

Maar dat stomme beest wil de ace niet laten vallen :/
Same.

Heb nog maar 5 runs gedaan, dus mag nog niet echt klagen, maar zou wel fijn zijn als-ie binnenkort eens dropt. Niet dat ik 'm op dit moment perse nodig heb, maar het is een leuk item, en alle andere kaarten nemen alleen maar bagspace in.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ? Ik gebruik altijd memento natuurlijk, daarnaas had ik meestal alch stone, maar rerolled LW voor drums, dus nu is t of de battlemaster voor 88h en de hp ability, of gewoon het mp5 trinket uit SSC. Zal deze replacen met t 120h/use:2k mana trinket uit sunwell.

T healing trinket uit ZA heb k ook, maar ben k geen fan van use:+healing abilities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:58:
[...]

hebben wij ook last van. Veel mensen die gewoon in de guild zitten(oa mijn alt) worden niet weergegeven. Wel wordt gear geupdate binnen enkele seconden/minuten, maar guilds zijn bugged.

Toen LR was gemigrate zat heel boulderfist in die guild dat was ook welfun :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gaan mensen hier met The Lurker Below om, mijn mening is om bij Spout gewoon in het water te springen, terwijl anderen er vooruit willen blijven lopen.
Volgens mij gaat dit teveel ten koste van de dps en vergt het teveel coordinatie van mensen die nog niet zo thuis zijn in raiden/slacken. Hoe doen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Water, ik heb het wel eens geprobeerd, maar er vooruit lopen werkt voor geen meter.
Water in 2x 500 damage, water weer uit. Peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:15:
Mijn ? Ik gebruik altijd memento natuurlijk, daarnaas had ik meestal alch stone, maar rerolled LW voor drums, dus nu is t of de battlemaster voor 88h en de hp ability, of gewoon het mp5 trinket uit SSC. Zal deze replacen met t 120h/use:2k mana trinket uit sunwell.

T healing trinket uit ZA heb k ook, maar ben k geen fan van use:+healing abilities.
Ik juist wel eigenlijk, heb die vial, is leuk, toch liever de Martyr. Heb sowieso sinds 2.4 al genoeg regen, dus extra mp5 echt niet nodig.

@Okke en FireAge: is dat echt de moeite waard? Volgens mij heeft http://www.wowhead.com/?item=28370 minimaal een even goede procrate en daarbij ook nog een erg lekker use effect, maw gewoon een beter item. Heb de Blue dragon niet dus kan 't niet proberen, maar theorcraftend kan ik mezelf maar niet overtuigen dat de Bangle slechter is dan BD.
Farm je em zelf op je healer Okke?

[ Voor 9% gewijzigd door porn* op 07-04-2008 14:41 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:36:
Hoe gaan mensen hier met The Lurker Below om, mijn mening is om bij Spout gewoon in het water te springen, terwijl anderen er vooruit willen blijven lopen.
Volgens mij gaat dit teveel ten koste van de dps en vergt het teveel coordinatie van mensen die nog niet zo thuis zijn in raiden/slacken. Hoe doen jullie dit?
In het water springen 8) De damage tickt maar 1 of 2 keer als je het goed doet. Niet te lang wachten, anders lig je plat :X Daarna eruit springen en weer door DPS-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:36:
in het water springen is de easy way...

Gewoon alles doen om niet dood te gaan dat is alles, altijd goed wat je doet als je levend terug komt.

Alleen tanks zullen een spout overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon in t water jumpen, kan niet misgaan en je kunt ook nog gewoon door dpsen/healen, met t rennen is er altijd wel eentje bij die te sloom is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

porn* schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:40:
@Okke en FireAge: is dat echt de moeite waard? Volgens mij heeft http://www.wowhead.com/?item=28370 minimaal een even goede procrate en daarbij ook nog een erg lekker use effect, maw gewoon een beter item. Heb de Blue dragon niet dus kan 't niet proberen, maar theorcraftend kan ik mezelf maar niet overtuigen dat de Bangle slechter is dan BD.
Farm je em zelf op je healer Okke?
Die jij linkt is ook een leuke ja, maar aangezien ik alle cards (behalve de Ace) heb, wil ik wel graag de Darkmoon card. En ja, ik farm 'm zelf; stealth run met 2 guildies vaak. :)

-- edit --

Was eigenlijk al weer vergeten dat die Bangle bestond, nu ik die zo nog eens bekijk is die ook wel de moeite van een Bota run waard. :)

[ Voor 10% gewijzigd door OkkE op 07-04-2008 14:47 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
Ik heb de mogelijkheid om 2 caster trinkets te krijgen,
Die van MT Heroic 44 spelldmg en chanse to proc, of
Die kaart van Judgement waar je 80dmg mee op kan houden.

Ik ben nu zelf fire mage, 2/48/11, 850dmg 30%firecrit

Welke zou het beste zijn?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Die spout is 500 damage per 3 seconden, dus met een beetje timing heb je maar 500 damage. Dat lijkt me toch geen probleem?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:43:
[...]

In het water springen 8) De damage tickt maar 1 of 2 keer als je het goed doet. Niet te lang wachten, anders lig je plat :X Daarna eruit springen en weer door DPS-en.
Erdoorheen blinken 8)

En zo liggen.... ach, hij ticked 500 dmg per 2 seconden. Met 7 a 8K hp buffed duurt het 28 tot 32 seconden voordat je kassiewijlen bent.

Daarnaast is low HP goed voor trollberserking _o_

[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 07-04-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BraX schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:07:
Ik zou voor MT heroic trinket gaan.

Edit:

Gewoon in het water springen dus, meteen proberen als we er weer zijn :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:12:
[...]

Ik zou voor MT heroic trinket gaan.

Edit:

Gewoon in het water springen dus, meteen proberen als we er weer zijn :)
en melee kan evt naar voren springen in het water dan kunnen ze door dpsen enige nadeel is dat ze daarna die whirl kunnen krijgen als ze er te lang inblijven maar opzich is dat wel te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
OkkE schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:45:
[...]

Die jij linkt is ook een leuke ja, maar aangezien ik alle cards (behalve de Ace) heb, wil ik wel graag de Darkmoon card. En ja, ik farm 'm zelf; stealth run met 2 guildies vaak. :)

-- edit --

Was eigenlijk al weer vergeten dat die Bangle bestond, nu ik die zo nog eens bekijk is die ook wel de moeite van een Bota run waard. :)
Ik had die, bekeek de keuze uit trinkets, en bedacht me dat de beste *imo* Memento en de Bangle zijn. Dus nogal teleurgesteld dat er weinig alternatieven zijn... (SSC komen we al hele tijd niet meer anders zou die van Lurker nog enigsinds goed zijn - WTB Lifegiving gem!).
Kevinp schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:44:
[...]

in het water springen is de easy way...

Gewoon alles doen om niet dood te gaan dat is alles, altijd goed wat je doet als je levend terug komt.

Alleen tanks zullen een spout overleven.
Oo overleefde het altijd op m'n rogue tijdens tries, en dan met CloS kon je net terugzwemmen als je een pot + HS + vlakbij een oplettende healer had :D
MantaMania schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:17:
[...]
en melee kan evt naar voren springen in het water dan kunnen ze door dpsen enige nadeel is dat ze daarna die whirl kunnen krijgen als ze er te lang inblijven maar opzich is dat wel te healen.
Juist de melee de whirl laten pakken en gewoon door dpssen, dat beetje extra healen is efficienter dan minder dps dus langer iedereen wat dmg en dat healen. Bovendien kunnen ze, als ze zo'n paaltje achter zich houden, daarmee vlak bij de boss blijven ondanks die knockback.

[ Voor 22% gewijzigd door porn* op 07-04-2008 15:23 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
[...]

Heh, sorry voor de onduidelijkheid ;) Dit was de 3e avond dat we hem probeerden. Om een overzicht te geven:

Avond 1: 4 uur wipen. Veel personal mistakes. Weinig mensen met trinket. Lag. Disconnects.
Avond 2: Na 4/5 MH toch maar Archimonde practice, geen optimale setup, anderhalf uur wipes.
Avond 3: Na 3 pogingen (1e twee na 1 minuut al wipe) eindelijk down. Zero casualties.

We hadden 5 Shamans, 1 per groep, 6 dispellers en we hadden guildies met connection problems niet meegenomen. Iedere Shaman kende zijn class en stemde Tremor af op de fear van Archimonde. Niemand was langer gefeared dan 2 seconden, max.
Het is lastig als guild omdat niemand fouten mag maken. Het gevecht is enorm makkelijk, maar het staat geen enkele fout toe. Guildies die disconnecten moet je gewoon replacen. Mensen met veel lag moet je vervangen. Mensen moeten weten geen abilities te gebruiken in mid-air (dan kan je je tear niet op tijd gebruiken ivm. global cooldown) etc.
MantaMania schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:07:
[...]

Hoorde pas nog van iemand die erbij zweerde dat die trinket echt on over troffen was en de reacties hier en daar zijn ook dat ie zeker epic hoort te zijn. Altijd moeilijk in te schatten wat een bepaalde proc waard is. Heb zelf de ribbon sunwell en de martyr maar van alle 3 ben ik niet echt weg. De use op die dingen is geinig maar als het krap word dan ben ik veel te gefoccused op snel genoeg healen dat ik amper tijd heb voor die trinket.
Het scheelt mij enorm in de HPS overall, gezien over 4 uur raiden dan. Om aan te geven wat het verschil is, ik heb volgens WoW Webstats gemiddeld 2500 HPS (afgerond naar boven ;) ), zonder de trinket (in ZA, ander soort gevecht uiteraard) zit ik rond de 1900. In MH zonder de trinket zit ik rond de 2200.

Overhealing gemiddeld 40%. Da's met Chain Heal spam op raidhealing duty. Single target healing (MH 2e baas offtank) is dat veel lager uiteraard :)

Statistisch gezien vind ik dit een trinket die eigenlijk enorm onderschat wordt. Zoals ik al eerder aangaf ben ik momenteel met spellhaste aan het spelen.

Mijn theorie: zonder spellhaste houdt ik altijd mana over. Trash pulls soms 90%. Bosses soms 30%. Je kent het wel. Met spellhaste houd ik dan wel minder mana over aan het eind van het gevecht, maar heel ik veel meer personen. Dit resulteert uiteindelijk in minder deaths. Ook het levend houden van een paar melee DPS-ers is leuk meegenomen natuurlijk ;)

MP5 is king, uiteraard, maar tot een beperkte hoogte. Op een gegeven moment blijk je steeds met ongebruikte mana zitten. Dan geef ik toch liever iets anders wat meer aandacht. Stamina, spellhaste en spellcrit zelfs. Met 12% crit (buffed, minus talents) crit ik zo ontzettend vaak dat bijna iedereen wel de 25% +AF buff (van talents) krijgt. Geen idee in hoeverre dat ook bijdraagt aan het succes van een raid, maar ach, het kan nooit kwaad lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
BraX schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:07:
Ik heb de mogelijkheid om 2 caster trinkets te krijgen,

Ik ben nu zelf fire mage, 2/48/11, 850dmg 30%firecrit

Welke zou het beste zijn?>
MT heroic voor trash, crusade voor bosses. (MgT heroic ding proct alleen op dots)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

werkt dat? aangezien blink niks meer is dan eigenlijk heel snel bewegen? ipv echt teleporten :)

en ja gewoon het water inspringen, maar wat al gezegd word alles doen om in leven te blijven, de echt dps phases is juist wanneer hij onderwater is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue-eagle schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:21:
[...]
Heh, sorry voor de onduidelijkheid ;) Dit was de 3e avond dat we hem probeerden. Om een overzicht te geven:

Avond 1: 4 uur wipen. Veel personal mistakes. Weinig mensen met trinket. Lag. Disconnects.
Avond 2: Na 4/5 MH toch maar Archimonde practice, geen optimale setup, anderhalf uur wipes.
Avond 3: Na 3 pogingen (1e twee na 1 minuut al wipe) eindelijk down. Zero casualties.
Dat is iets langer dan de 3 pogingen die het leek te zijn. ;) Maar ik vind het nogsteeds erg snel. Wij hebben het precies andersom gedaan.

Avond 1: 4/5 en daarna Archimonde voor de eerste keer bekeken (vorige week).
Avond 2: 4 uur wipen - nieuwe mensen mee dus eigenlijk weer van voor af aan begonnen (gisteren).
Avond 3: Dat wordt vanavond. :)

Langste wat we het tot nu toe hebben vol gehouden is 3 minuten en 48 seconden. Alles ging toen perfect tot iemand ineens dood neer viel. Mensen die Archimonde hebben gedaan zullen die wel begrijpen. :)
We hadden 5 Shamans, 1 per groep, 6 dispellers en we hadden guildies met connection problems niet meegenomen. Iedere Shaman kende zijn class en stemde Tremor af op de fear van Archimonde. Niemand was langer gefeared dan 2 seconden, max.
Wij nemen de mensen mee die zich hebben ingeschreven voor de avond. Dat betekent dat we niet veel ruimte hebben om met klassen te spelen. Zo hadden we gisteren 2 druids en 2 mages om alle groepen te dispellen en 2 shaman voor tremor totems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

porn* schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:18:
Ik had die, bekeek de keuze uit trinkets, en bedacht me dat de beste *imo* Memento en de Bangle zijn. Dus nogal teleurgesteld dat er weinig alternatieven zijn... (SSC komen we al hele tijd niet meer anders zou die van Lurker nog enigsinds goed zijn - WTB Lifegiving gem!).
Ik heb een tijdje terug op ElitistJerks een topic gelezen, en ik dacht dat daar toen uit kwam dat de Blue Dragon voor ToL Druids iets beter is. Maar dat zal ongetwijfeld ook aan je gear etc liggen. Maargoed, mij leek de BD Card een prima trinket, die mooi mee schaalt door de 100%. :)
Al denk ik dat ik ook die Bagle nog wel wil hebben, als ik dat zo zie. En dan gewoon eens testen.

Anyway, wanneer ik die Alchemist Stone (healer versie) heb, zal ik die vrijwel altijd gebruiken. Dan blijft er nog één slot over, en daar zal ik denk ik toch een +healing blijven gebruiken, aangezien ik op dit moment totaal geen mana problemen heb.

Al maakt het eigenlijk allemaal niet zo gek veel uit welke trinket ik gebruik zolang we op Kara blijven hangen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:32:
[...]

Dat is iets langer dan de 3 pogingen die het leek te zijn. ;) Maar ik vind het nogsteeds erg snel. Wij hebben het precies andersom gedaan.

Avond 1: 4/5 en daarna Archimonde voor de eerste keer bekeken (vorige week).
Avond 2: 4 uur wipen - nieuwe mensen mee dus eigenlijk weer van voor af aan begonnen (gisteren).
Avond 3: Dat wordt vanavond. :)

Langste wat we het tot nu toe hebben vol gehouden is 3 minuten en 48 seconden. Alles ging toen perfect tot iemand ineens dood neer viel. Mensen die Archimonde hebben gedaan zullen die wel begrijpen. :)

[...]

Wij nemen de mensen mee die zich hebben ingeschreven voor de avond. Dat betekent dat we niet veel ruimte hebben om met klassen te spelen. Zo hadden we gisteren 2 druids en 2 mages om alle groepen te dispellen en 2 shaman voor tremor totems.
Tja, die shamans moeten zich idd inschrijven, maar je moet er wel zo veel mogelijk meenemen. En gewoon dood neervallen mag eigenlijk nooit gebeuren. Laatste keer hadden we gewoon 5 doden gelukkig toch archi neer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Gohan-san schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:30:
werkt dat? aangezien blink niks meer is dan eigenlijk heel snel bewegen? ipv echt teleporten :)
Blink werkte met eye beams op C'thun al. :)

Doden op Archi is trouwens geen probleem, als het er maar maximaal twee per keer zijn. (en dan is het echt al kritiek, wipe possibility) Soul charges zijn outhealable en er zit vaak wel even tussen twee opeenvolgende charges, dus met healthstones/pots/raidheals is het te overleven.

[ Voor 36% gewijzigd door Exitium op 07-04-2008 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:30:
[...]

en ja gewoon het water inspringen, maar wat al gezegd word alles doen om in leven te blijven, de echt dps phases is juist wanneer hij onderwater is.
Je bedoelt toch niet de whisp phase (10%->0%), want volgens mij kun je dat niet failen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:15:
Mijn ? Ik gebruik altijd memento natuurlijk, daarnaas had ik meestal alch stone, maar rerolled LW voor drums, .....
Is Brutalis dan zo'n achtelijke dps race dat de gehele raid de drums moet hebben om deze te chaincasten?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:36:
[...]

Je bedoelt toch niet de whisp phase (10%->0%), want volgens mij kun je dat niet failen.
whisp phase bij lurker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Hij haalt waarschijnlijk Archi en Lurker door elkaar, alhoewel het ook bij Archi weinig met whisps te maken heeft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Atlas schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:10:
Die spout is 500 damage per 3 seconden, dus met een beetje timing heb je maar 500 damage. Dat lijkt me toch geen probleem?
Spout: Every 45 seconds, a water ray starts at the tank, slowly rotating in a random direction for about 370° (~90° per 5 sec). Over 6k damage with a huge knockback (over 30 yards).

Entering the water causes 500 physical damage each time. This includes jumping out of the water and falling back in. While in the water, players will have a debuff that deals 500 Fire damage every 3 seconds.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ja ik heb echt geen idee, ik bedoel de phase waarin de naga's komen, daar moet je even 1 minuut goed door dpsen, op lurker zelf maakt het in wezen geen ruk uit.

Maar blink op het eilandje met die ring in het midden, word wat lastig, dus ik spring wel het water in.
vorige week trouwens de laatste 10% maar onderwater gezeten, op de 1 of andere manier kwam ik het platform niet op, dus maar in het water gebleven voor de nukage :P

hmm jah en C'Thun daar ben ik nooit geweest :(

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.