Magtheridon trinket is zeker niet slecht, maar het is wel een slap excuus ja..Bokkie schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:34:
Oh en de mag trinket als excuus om je hit niet te cappen
Ja ik ben zelf overcapped, maar wegens gem tekorten in de guildbank is dat nog niet gefixedstraks met de badge vendor ga ik regemmen naar haste en crit
Ik gebruik ook nog neltharions tear hoor, maarja, die is ook nogsteeds vrij goed.
Anyway, je ligt te klagen over je crit in de wws. Ik heb ook altijd mezelf voorgenomen om niet in crit te socketten of whatever, omdat het toch zo onstabiel als de pest is. Op teron had ik eerst een crit percentage van 45%, terwijl ik maar 35% raidbuffed heb ofzo. Andersom komt ook voor dus, dat het veel lager uitvalt.
Ik ga nu nog niet alles resocketten, maar mocht in SWP gear krijgen(komt vast wel ooit), dan socket ik gewoon haste/dmg en haste/stamina. Dat die badgevendor maar snel up mag komen, need gems.
Die wand van SWP is super, daar socket je dan gewoon een haste/dmg gem in, dan heb je een super wand. Zo zijn er wel meer dingen die super zijn daar, t6 boots zijn echt ftw..
Felmyst ziet er eigelijk ook niet zo lastig uit, het is meer het oppakken van die skeletons denk ik, en zorgen dat je met HEEL de raid goed moved voor zo'n breath anders komt die zooi op de verkeerde plek..
Ziet er allemaal er simpel uit, vind ik dan.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character