Mektheb schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:42:
[...]
Huhm ok bedankt voor de tip
een stel maatjes van mij een Mage full s3 en Lock full s3 zitten samen in 2vs2 en die halen vanaf 1500 tot 2k met alleen hun boots en shoulders en wapen 2k
Maar telkens als ik een "lock vind " gaat het snel fout vanwege de volgende "feiten"
Arena : teamspeak / Vent is echt een must dan typen
Arena : Pug met iemand die je niet kent nooit meer heb gespeeld begint vaak al heel slecht van QQ or dude wtf of tot kicken etc
Wil dolgraag me shoulders halen maar ik kom echt niet voorruit terwijl ik mijn maatjes die ik al eerder noemde ( zijn hordes ik alliance op zelfde server ) hun ratings zie verkopen aan nubs en nu allemaal met S3 shoulders zie rond lopen...
Of Mensen zie Wintrade en ik zo me best doe maar toch niet lukt ( erg frustrerend )
Haha maar ik zou is even bekijken met een Roque en een Disc Priest nu nog goeie proberen te vinden
Dank u
Rogue Mage is nog steeds een goede setup hoor, 2.1K voordat ik migrate, maar kan je je vraag wat specifieker stellen? Waar heb jij moeite mee? Wie gaat het eerste dood? Welke setups heb je moeite mee?
/edit: Ga wel even een verhaaltje typen
Rogue/Mage is absoluut geen makkelijke setup, dat moet je onderhand al weten. Het is een setup die wint door geluk en verliest door het kleinste foutje. Druids zijn lastig, ze ownen je rogue en halen je healing debuff weg (sinds 2.4 is dit iets beter, -10 Yards op Cyclone

). Mensen gaan je LoS'en en Warlocks gaan je ownen, maar dat had je waarschijnlijk al door.
Het belangerijkste van deze setup zit in één woord:
communicatie. Dit maakt je goed in Rogue/Mage, of het laat je voor altijd laag zitten. Maak vooraf duidelijk afspraken met je Rogue, bij ons zit het ongeveer zo: M'n mage zal altijd eerst sheepen, als hij de kans heeft twee keer. Dit roept hij op Vent, zodat ik daarop kan reageren. Trinket? Insta Blind. Na 8 seconden > Sap. Dat is dus een CC Cyclone van eer dan 15 seconden, meer dan genoeg om een Target down te krijgen.
Zorg dat je deze communicatie als eerste goed beheerst. Wat wij vroeger wel eens hadden was dat ik bijvoorbeeld een sheep blindde en dat kost je games. Niet doen dus!
Als Builds pakt jij 17/0/44 omdat druids je counter is in 2vs2. Geen Impact specc dus, maar een Improved Counterspell. Als Rogue heb je twee mogelijkheden, met een derde als je rogue om een of andere reden niet wil respeccen.
Is je rogue een koning en wordt hij nooit gekite en gewend aan daggers? - Mutilate. Dit geeft je zoveel meer burst, maar pas op, je wordt veel sneller gekite en/of gekilled.
Heef je rogue moeite om op een target te blijven? - Shadowstep. Shadowstep is natuurlijk goed om niet gekite te worden en verschillende leuke goodies. Warriors tanken is makkelijker en een Sap > Blind is ook veel makkelijker met twee keer Vanish. De laatste optie is HARP (Hemo Adrenaline Rush Prep) en is een goede derde versie. Ik zou persoonlijk kiezen, ookal is de burst ontzettend hard van Mutilate. Je moet gewoon 24/7 op je target zitten in 2s en shadowstep is daar het beste in.
Druid/Hunter: Als ze goed zijn is dit onmogelijk. Wat wij doen is gewoon proberen de hunter neer te bursten, lukt alleen nooit. Jij bent in minder dan 40 seconden Oom en dan is het /dance - points.
Druid/Rogue: Lastig lastig, maar is te doen. Jij moet de rogue zien te kiten en hem vooral CC'en. Geen dispel aan hun kant maakt het allemaal wat makkelijker. Jullie pakken de druid, wat enigszins mogelijk is geworden in 2.4
Druid/Warlock: Weer een counter, net zoals Hunter/Druid. Wat wij doen is gewoon degene met de minste gear pakken

Pak gewoon iets waar je je lekkerder bijvoelt, dat is het beste. 90% van de tijd verlies je toch.
Druid/Warrior: Wohoo, een top combo die je 75% van de tijd beat! Jij begint met de warrior in combat te laten gaan door Ice Lance of Blizzard. Je solo'ed hem tot de druid tevoorschijn komt en op dat moment pakt je rogue gelijk de druid. Is de warrior nog laag zonder veel hots? Split Dps - Rogue op Druid en jij op Warrior. Zit hij alweer vol? Sheep warrior en succes met de druid
Hunter/Priest: Zie je niet meer zoveel omdat alle hunters met druids teamen, maar voor het geval je hem toch nog tegenkomt

Pak de hunter en doe het snel ook. Kan een lastige worden als ze teveel LoS'en, want die pet + Viper Sting gaan gewoon door. CC de Priest met sheeps/sap en blind.
Mage/Rogue: Hier kan ik wenig over zeggen, omdat we altijd iemand anders pakken. Wij doen het meestal zo: Heeft de rogue T6 of is hij mutilate, zo ja dan pakken we hem. Zo nee, - Mage.
Paladin/Lock: Begin op de Lock, maar geef niet alles. Het enige wat je doet is moderate DPS om de Paladin te verwarren. Geeft hij Freedom? Bingo! Switch naar de Pala, hij krijgt er geen heals meer uit. BEWAAR ICEBLOCK! Dps todat hij bubble'd en laat je Rogue CloS + Vanish gebruiken en jij gaat nu iceblocken. Jullie krijgen nu beide geen Damage ( Rogue zit in stealth) en na de bubble maak je de Pala af
Paladin/Warrior: Zelfde als Pala/Lock, begin op de warrior en krijg geen damage in bubble. Vergeet niet Sacrifice en/of Freedom te spellstealen (Goedkoper sinds 2.4!

)
Priest/Rogue: Wat wij meestal doen is de Rogue zoveel mogelijk CC'en en de Priest pakken. Dit hangt echter heel erg van het moment af en doe vooral wat jij team het lekkerste vind werken.
ShadowPriest/Rogue: Vol op de Priest los gaan, vanaf het begin! Pas op voor de rogue, één foutje tegen dit team betekent een loss. Wees niet bang om te vroeg te iceblocken en laat je rogue z'n trinket bewaren voor Blind (Moet hij eigenlijk altijd doen tegen andere rogues)
Priest/Lock: Pak de Lock, de priest is te moeilijk als je rogue steeds gefeared wordt. Iceblock vroeg om dots weg te halen en laat je rogue CloS gebruiken voor de Priest fear.
Rogue/Warlock: Rogue gebruikt sprint en opened zo snel mogelijk op de warlock, anders wordt hij geowned door de Felhunter. Dit zou een makkelijke moeten zijn, maar let op je Health! Als hun rogue op jouw rogue gaat, sheep en gebruik defensive frost nova's.
Shaman/Warrior: Dit vind ik de leukste game om te spelen, vooral omdat het vrij makkelijk gewonnen of verloren is. Je gaat voor de shaman, probeer de warrior te sappen. Ice Lance de groundingtotem en ga vol los! De Warrior kan 24/7 geCC'ed zijn, dat is zo leuk. Sheep, die hij waarschijnlijk zal trinketen. Zo ja, Blind, zo nee dan resheep je hem nog 2 keer en blind je hem dan. Dan is de shaman onderhand wel dood. Pas wel op, shamans zijn de beste totem huggers met Grounding en ghostwolf!
Sorry voor het boekwerk
[
Voor 69% gewijzigd door
Verwijderd op 03-04-2008 16:46
]