Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 154 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.231 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 16:00
addictive schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:21:
zijn er hier nog mensen die als ret paladin raiden?
Ja.

Ik raid af en toe Gruul's Lair en SSC en ik ben niet ontevreden.

Natuurlijk ben ik niet de DPS class, maar om nou te zeggen dat ik alleen meega voor de +3% crit en +2% extra damage, dat ook weer niet.

In mijn guild zijn er 2 Retri Pali's die raiden, de ander staat vaak hoger in de DPS charts omdat zijn gear gewoon wat beter is dan de mijne.

Let niet op mijn talents (paar puntjes omgooien) en unenchanted wapen, dat gaat namelijk het weekend veranderen.

[ Voor 8% gewijzigd door Stylisimo op 03-04-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54
William/Ax3 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 09:58:
[...]

:w En waar gaat dat heen? :) Laat me raden naar local toe?
Nee hoor. Ik blijf gewoon op Daggerspine. Maar ik wilde ff een oude character, mn eerste actieve character O+ , even nieuw leven inblazen door die naar Daggerspine te verhuizen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:47

Japser

Jeej!

Mijn chars:

LvL 70 Paladin, Japser (Ally)
LvL 70 Rogue, Darkjapser (Ally)
LvL 3 Hunter, Jappie (Ally)

LvL 12 Mage, EvilJapser (Horde)

Alle chars op Bronzebeard :)

[ Voor 104% gewijzigd door Japser op 03-04-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Mijn lijstje:

Allen op Terenas:

Alliance:
Lvl 30 Dwarf Pala Blasfor unactive (die wordt gedelete zodra WOTLK uitkomt voor een DK)

Horde:
Lvl 70 Tauren Shaman Blasphemie (momenteel resto spec, en momenteel het actiefst met qua pvping en dungeons voor gear te verzamelen, zit toch al aan +-1150 healing)
Lvl 70 Orc Hunter Blasfakar (BM spec en men eigenlijke main, maar raid en farm enkel er nog op voor de moment)
Lvl 70 Orc Warrior Atilla (Prot spec, maar k switch waarschijnlijk toch nog wel een paar keer ts. arms en prot, want hebbe tanks genoeg voor raiding)
Lvl 40 Blood Elf Paladin Blazina (retri/prot spec en men main lvling alt)
Lvl 31 Undead Rogue Prikkie (raak die eingelijk gewoonweg nooit meer aan)
Lvl 25 Troll Mage (disenchanter, zou em moeten lvl naar 35 voor artisan enchanter)
Lvl 24 Blood Elf Warlock (Was fun om mee te beginne, maar nu ik ghostlands uit ben, vind ik het direct saai)
Lvl 12 Tauren Druid (eingelijk char van men vriendin, maar wast snel beu)
Lvl 8 Troll Priest (Bankchar)

nog wat alts op andere realms, maar nooit hoger dan een lvl of 15

[ Voor 91% gewijzigd door BlaSfem0n op 03-04-2008 15:11 ]

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:04
BlaSfem0n schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:04:
Mijn lijstje:

Allen op Terenas:

Alliance:
Toe maar, heb je nog wel tijd over voor andere dingen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
UTwizard schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:09:
[...]

Al zijn characters lopen onzichtbaar rond ;)

edit: grap is weg nu BlaSfem0n lijstje heeft aangepast :)

[ Voor 11% gewijzigd door Blackminister op 03-04-2008 15:13 ]

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

UTwizard schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:09:
[...]

had dus per ongeluk te snel op enter gedrukt :p

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 15:47

Japser

Jeej!

Ff wat anders nog: ik zit nog erg te twijfelen voor mn spec voor de rogue omdat ik dezer dagen ook redelijk wat veel PVP doe. Is hemorhage nou echt ruk in PVE? ik zie wel hemorhage rogues in de BG's die mij in notime helemaal afmaken, ik heb daar meer moeite mee vice versa als zijnde combat swords specced rogue.

Een ervaren rogue met tips misschien? Is de speelstijl voor hemor spec erg anders dan een combat swords speelstijl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40
Blackminister schreef op donderdag 03 april 2008 @ 14:01:
[...]

Turalyon. En we hebben nu een gilde slechts met twee net omwille van het gemak van de bank. Daar zetten we nu vooral veel mining en bloemekes op om dan te verkopen op AH. Voorlopig screenen we ook niet naar members ;) Maar eens 70.... wie weet... wordt het een noodzaak
Aan welke zijde zit je op Turalyon? Horde of Alliance?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Mijn lijstje :)

Allemaal op Aggramar

70 human lock ( eerst char ooit gemaakt, farm/raid/pvp char en bijna full epix)
32 Nelf dr00d (Leek me een interresante class, maar geen zin om te lvlen)
25 Dranei priest (Momenteel me eerste echte altje)
24 Gnome Rogue ( Gewoon leuk om te spelen :+)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Kapoen schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:24:
[...]

Aan welke zijde zit je op Turalyon? Horde of Alliance?
Alliance & momenteel de boel onveilig aan het maken in Un Goro :P
Niet nu dus, er is nog zoiets als 'werken' :P

[ Voor 10% gewijzigd door Blackminister op 03-04-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neelon schreef op donderdag 03 april 2008 @ 09:18:
Wat een zuigstreek zeg. Ik snap ook niet wat die mensen bezielt. Sure, het is quick cash, maar verhalen doen snel de rondte, en een reputatie is o zo veel sneller gebroken dan gemaakt.
tjah helaas een name change ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbr
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-04 17:03

bbr

Silence is but another sound

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:34:
[...]

tjah helaas een name change ook :(
Als je namechange doet, veranders je name op andere mensen hun friend of block list ook.
dus,, server change eerder.

Dinsdag mother shahraz gekilled. best fijntjes.

Listen to the voices in your head.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:42:
[...]

Huhm ok bedankt voor de tip

een stel maatjes van mij een Mage full s3 en Lock full s3 zitten samen in 2vs2 en die halen vanaf 1500 tot 2k met alleen hun boots en shoulders en wapen 2k

Maar telkens als ik een "lock vind " gaat het snel fout vanwege de volgende "feiten"

Arena : teamspeak / Vent is echt een must dan typen
Arena : Pug met iemand die je niet kent nooit meer heb gespeeld begint vaak al heel slecht van QQ or dude wtf of tot kicken etc

Wil dolgraag me shoulders halen maar ik kom echt niet voorruit terwijl ik mijn maatjes die ik al eerder noemde ( zijn hordes ik alliance op zelfde server ) hun ratings zie verkopen aan nubs en nu allemaal met S3 shoulders zie rond lopen...

Of Mensen zie Wintrade en ik zo me best doe maar toch niet lukt ( erg frustrerend )

Haha maar ik zou is even bekijken met een Roque en een Disc Priest nu nog goeie proberen te vinden

Dank u
Rogue Mage is nog steeds een goede setup hoor, 2.1K voordat ik migrate, maar kan je je vraag wat specifieker stellen? Waar heb jij moeite mee? Wie gaat het eerste dood? Welke setups heb je moeite mee?

/edit: Ga wel even een verhaaltje typen :)

Rogue/Mage is absoluut geen makkelijke setup, dat moet je onderhand al weten. Het is een setup die wint door geluk en verliest door het kleinste foutje. Druids zijn lastig, ze ownen je rogue en halen je healing debuff weg (sinds 2.4 is dit iets beter, -10 Yards op Cyclone 8) ). Mensen gaan je LoS'en en Warlocks gaan je ownen, maar dat had je waarschijnlijk al door.

Het belangerijkste van deze setup zit in één woord: communicatie. Dit maakt je goed in Rogue/Mage, of het laat je voor altijd laag zitten. Maak vooraf duidelijk afspraken met je Rogue, bij ons zit het ongeveer zo: M'n mage zal altijd eerst sheepen, als hij de kans heeft twee keer. Dit roept hij op Vent, zodat ik daarop kan reageren. Trinket? Insta Blind. Na 8 seconden > Sap. Dat is dus een CC Cyclone van eer dan 15 seconden, meer dan genoeg om een Target down te krijgen.

Zorg dat je deze communicatie als eerste goed beheerst. Wat wij vroeger wel eens hadden was dat ik bijvoorbeeld een sheep blindde en dat kost je games. Niet doen dus!

Als Builds pakt jij 17/0/44 omdat druids je counter is in 2vs2. Geen Impact specc dus, maar een Improved Counterspell. Als Rogue heb je twee mogelijkheden, met een derde als je rogue om een of andere reden niet wil respeccen.

Is je rogue een koning en wordt hij nooit gekite en gewend aan daggers? - Mutilate. Dit geeft je zoveel meer burst, maar pas op, je wordt veel sneller gekite en/of gekilled.
Heef je rogue moeite om op een target te blijven? - Shadowstep. Shadowstep is natuurlijk goed om niet gekite te worden en verschillende leuke goodies. Warriors tanken is makkelijker en een Sap > Blind is ook veel makkelijker met twee keer Vanish. De laatste optie is HARP (Hemo Adrenaline Rush Prep) en is een goede derde versie. Ik zou persoonlijk kiezen, ookal is de burst ontzettend hard van Mutilate. Je moet gewoon 24/7 op je target zitten in 2s en shadowstep is daar het beste in.

Druid/Hunter: Als ze goed zijn is dit onmogelijk. Wat wij doen is gewoon proberen de hunter neer te bursten, lukt alleen nooit. Jij bent in minder dan 40 seconden Oom en dan is het /dance - points.

Druid/Rogue: Lastig lastig, maar is te doen. Jij moet de rogue zien te kiten en hem vooral CC'en. Geen dispel aan hun kant maakt het allemaal wat makkelijker. Jullie pakken de druid, wat enigszins mogelijk is geworden in 2.4

Druid/Warlock: Weer een counter, net zoals Hunter/Druid. Wat wij doen is gewoon degene met de minste gear pakken :P Pak gewoon iets waar je je lekkerder bijvoelt, dat is het beste. 90% van de tijd verlies je toch.

Druid/Warrior: Wohoo, een top combo die je 75% van de tijd beat! Jij begint met de warrior in combat te laten gaan door Ice Lance of Blizzard. Je solo'ed hem tot de druid tevoorschijn komt en op dat moment pakt je rogue gelijk de druid. Is de warrior nog laag zonder veel hots? Split Dps - Rogue op Druid en jij op Warrior. Zit hij alweer vol? Sheep warrior en succes met de druid ;)

Hunter/Priest: Zie je niet meer zoveel omdat alle hunters met druids teamen, maar voor het geval je hem toch nog tegenkomt ;) Pak de hunter en doe het snel ook. Kan een lastige worden als ze teveel LoS'en, want die pet + Viper Sting gaan gewoon door. CC de Priest met sheeps/sap en blind.

Mage/Rogue: Hier kan ik wenig over zeggen, omdat we altijd iemand anders pakken. Wij doen het meestal zo: Heeft de rogue T6 of is hij mutilate, zo ja dan pakken we hem. Zo nee, - Mage.

Paladin/Lock: Begin op de Lock, maar geef niet alles. Het enige wat je doet is moderate DPS om de Paladin te verwarren. Geeft hij Freedom? Bingo! Switch naar de Pala, hij krijgt er geen heals meer uit. BEWAAR ICEBLOCK! Dps todat hij bubble'd en laat je Rogue CloS + Vanish gebruiken en jij gaat nu iceblocken. Jullie krijgen nu beide geen Damage ( Rogue zit in stealth) en na de bubble maak je de Pala af ;)

Paladin/Warrior: Zelfde als Pala/Lock, begin op de warrior en krijg geen damage in bubble. Vergeet niet Sacrifice en/of Freedom te spellstealen (Goedkoper sinds 2.4! 8) )

Priest/Rogue: Wat wij meestal doen is de Rogue zoveel mogelijk CC'en en de Priest pakken. Dit hangt echter heel erg van het moment af en doe vooral wat jij team het lekkerste vind werken.

ShadowPriest/Rogue: Vol op de Priest los gaan, vanaf het begin! Pas op voor de rogue, één foutje tegen dit team betekent een loss. Wees niet bang om te vroeg te iceblocken en laat je rogue z'n trinket bewaren voor Blind (Moet hij eigenlijk altijd doen tegen andere rogues)

Priest/Lock: Pak de Lock, de priest is te moeilijk als je rogue steeds gefeared wordt. Iceblock vroeg om dots weg te halen en laat je rogue CloS gebruiken voor de Priest fear.

Rogue/Warlock: Rogue gebruikt sprint en opened zo snel mogelijk op de warlock, anders wordt hij geowned door de Felhunter. Dit zou een makkelijke moeten zijn, maar let op je Health! Als hun rogue op jouw rogue gaat, sheep en gebruik defensive frost nova's.

Shaman/Warrior: Dit vind ik de leukste game om te spelen, vooral omdat het vrij makkelijk gewonnen of verloren is. Je gaat voor de shaman, probeer de warrior te sappen. Ice Lance de groundingtotem en ga vol los! De Warrior kan 24/7 geCC'ed zijn, dat is zo leuk. Sheep, die hij waarschijnlijk zal trinketen. Zo ja, Blind, zo nee dan resheep je hem nog 2 keer en blind je hem dan. Dan is de shaman onderhand wel dood. Pas wel op, shamans zijn de beste totem huggers met Grounding en ghostwolf!

Sorry voor het boekwerk >:)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Blackminister schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:31:
[...]

Alliance & momenteel de boel onveilig aan het maken in Un Goro :P
Niet nu dus, er is nog zoiets als 'werken' :P
Mijn gnome (Pookiemccoo) is iets lager qua level maar misschien zie ik je nog wel in Outland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op donderdag 03 april 2008 @ 14:39:
Zal ik ook maar mijn lijstje posten.

- main 70 female UD priest ( momenteel shadow ) maar misschien vandaag naar Holy speccen voor de guild>
- 70 male UD rogue ( mijn farm char voor ores, herbs en dailies)
- 70 male UD warrior (puur voor de fun eens in de week een instance doen)
- 70 female BE paladin ( holy specced voor instances en heroics)
- 70 male Dwarf warrior ( leuke kleine tank voor 5 man instances wanneer ik mij verveel)
- 70 female Human warlock ( farmbot op alliance side)

Verder nog een paar lv 1 bankchars en thats it.
Fratti, jij zat toch bij Nawa in de guild? Waar is die gebleven, ik mis die lappen tekst toch wel.

En ik zag iemand anders iets zeggen over wintrading. Wat is dat precies, laatst hoorde ik daar ook al iemand over maar ik heb geen idee hoe dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:20:
En ik zag iemand anders iets zeggen over wintrading. Wat is dat precies, laatst hoorde ik daar ook al iemand over maar ik heb geen idee hoe dat werkt.
Dat was toch wat met arena teams maken en sellen?

Wat ook lame is:
Je plaats wat overpriced op ah. Je logt dan op andere char en doet /2 WTB dat item voor nog meer geld. Men koopt het op ah en doet /w naar jou en je zegt /w terug nee ik heb hem nu al.

[ Voor 16% gewijzigd door William/Ax3 op 03-04-2008 16:40 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

wow gister naar SSC 5de keer ofzo.

Hydross smooth 1 shot, op 3% vol aan het nuken gegaan en op 1% nam ik als mage (& Raidleader) aggro van Hydross (seems omen is nog een beetje bugged afentoe :) en hij switchde dus, maar hij ging toen ook gelijk dood.

dus ik heb er ook maar een draai aangegeven, "Because it was going so smooth, i guessed to show what NOT to do :P"

nou goed, Lurker ook geonshot, en voor het eerst naar Morogrim. (stink morlocs) uiteindelijk naar ik dacht 4/5 tries op hem gedaan. waarbij wij hem op de 2de try tot 30% kregen.

op dat moment tankde wij morogrim bij de deur waar wij vandaan komen, las later dat er op 25% ook orbs spawnen, dus de tank spot naar de andere kant van de kamer verplaatst. maar toen werd het murclock oppikken een stuk lastige, ze gingn nu telkens naar de Healers toe :(
ik had juist verwacht dat het makkelijker zou zijn, omdat beiden groepen, dan tegelijk bij de Ramp samen zouden komen.

als morloc tank Prot paladin en Bear druid. en Aoe 2mages,2 locks en ik geloof dat ik nog wat shamans rond zag rennen.

Dan misschien Lock lifetappen, en de protadin die lock te gaan healen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Gohan-san schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:37:

Thats the way to go, fel armor + Blessing of light en dan gewoon holy light spammen met je Rigteous Fury aan :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:40

On_E

Housemusic

Japser schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:15:
Een ervaren rogue met tips misschien? Is de speelstijl voor hemor spec erg anders dan een combat swords speelstijl?
Je spammed Hemo ipv Sinister Strike !

nah ik heb geen idee, heb nog nooit hemo gespecced, 41/0/20 ftw!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:00:
[...]

Rogue Mage is nog steeds een goede setup hoor, 2.1K voordat ik migrate, maar kan je je vraag wat specifieker stellen? Waar heb jij moeite mee? Wie gaat het eerste dood? Welke setups heb je moeite mee?

/edit: Ga wel even een verhaaltje typen :)
Nou waar we verall tegen aanlopen is, setups zoals deze

Druid + Pala
Shaman + Druid
Lock + Discpriest
Roque+Mage

Het geen wat het meest gebeurd is ik dood ga als 1e wat logisch is clothie ftw
We beginnen beide de arena met invis dat ze ons niet zien zodat hij als 1e kan aanvallen ze hem pakken maar zodra ze mij zien zie je ze switchen en sommige classes zijn zo irritant om te CC'en dat ik er geen tijd voor krijg of ze hebben de roque al half dood waardoor die moet vluchten en ik de lading krijg

Soms gaat het heel erg goed hoor dan winnen we echt 9 10 11 games achterelkaar maar dan verlies je er weer 5 en dan heb je bv win +15 rating + 13 + 12 +
Maar zodra we dan een paar verliezen is het -20 -19 etc

Kan zijn ik en me partner gewoon niet genoeg skillz hebben maar alsnog merk ik gewoon het soms moeizaam gaat

En het andere wat me dwars zit is je op 1600 rating full s3 mensen tegen komt die je ff in 10 sec neerhoeken :P

EDIT : ik zit met smart je verhaaltje te lezen en print het uit voor de trein ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 03-04-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Atlas schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:39:
[...]

Thats the way to go, fel armor + Blessing of light en dan gewoon holy light spammen met je Rigteous Fury aan :P
had het gister al bedacht, maar was te laat om nog een groot tactic change te doen, en vind het een beetje suf klinken :p

maar die orb zijn die lastig, dit was onze eerste try en gelijk naar 30% is niet slecht dacht ik zo?

moet wel zeggen wat een shitload aan HP heeft die gast zeg. ik liet alle melee maar gewoon op morogrim, met 4 aoers en 2 tanks en wat randoms, zijn die morlocs zo weg. maar het is zo listig :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
Gohan-san schreef op donderdag 03 april 2008 @ 17:03:
[...]

had het gister al bedacht, maar was te laat om nog een groot tactic change te doen, en vind het een beetje suf klinken :p

maar die orb zijn die lastig, dit was onze eerste try en gelijk naar 30% is niet slecht dacht ik zo?

moet wel zeggen wat een shitload aan HP heeft die gast zeg. ik liet alle melee maar gewoon op morogrim, met 4 aoers en 2 tanks en wat randoms, zijn die morlocs zo weg. maar het is zo listig :P
Om het oppikken gemakkelijker te maken kun je ervoor kiezen om een hunter een slow trap neer te laten leggen waar de murlocks langskomen, en/of de mages 1 frostnova te laten doen zodat ze wat gegroepeerd/slowed zijn en niet meteen als een gek op de healers afgaan. Daarna moet een pally ze toch wel vrij gemakkelijk op zich kunnen krijgen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

wat wij doen met morogrim als de murlocs komen een lock laten healen door de pala tank (lock blijft LTen tot 40%)
als hij dit doet wordt er niet ge-raid-healed. we hebben 3 HSjes, Super Health Pots.

de murlocs gaan naar de pala, pala consegrationed, de mages frost nova-en en de locks soc-en. dan weer asap op moro.

rinse repeat en down.

let op op 30-20% moet je het gevecht verplaatsen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Ik zie hier al die lijstjes voorbij komen en bij velen staan ook de realm vermeld maar het valt me op dat er totaal niemand bij mij op Xavius zit. Zijn er totaal geen GoT-ers daar aanwezig?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daroy schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:19:
Ik zie hier al die lijstjes voorbij komen en bij velen staan ook de realm vermeld maar het valt me op dat er totaal niemand bij mij op Xavius zit. Zijn er totaal geen GoT-ers daar aanwezig?
Trollbane ftw ! :p

Ikzelf heb 3 chars.

Chromaggus (A):
Fnh - lvl 70 mage
Platos - lvl 45 priest

Trollbane (H):
Finchize - lvl 62 hunter

Ik ben eindelijk afgeraakt van dat irritante Omen soundje wnnr je aggro krijgt/zal krijgen (/cheer)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:28:
[...]

Ik ben eindelijk afgeraakt van dat irritante Omen soundje wnnr je aggro krijgt/zal krijgen (/cheer)
Dat kan je toch gewoon uitzetten in de opties van Omen :*)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ugh frustrerend die Brutallus zeg 6%, 7%, 5% 1% ..... :<

mensen die niet opletten met burns en andere mensen infecten >_<

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ow mijn chars trouwens:

Allen op Stormrage:

Atlasje: Lvl 70 prot pally. Ooit begonnen als healbot in MC en BWl maar had dat helemaal gehad en toen maar prot gespecced en sinsdien volgt iedereen mij :+
Gnomey: lvl 70 Gnome Lock, begonnen als 'ik heb geen zin meer om iedereen te healen en ik wil nu ook wel de boss fights van een andere kant zien'-toon. Tijdje mijn main geweest maar vooral gewoon fun enzo.
Oomkin: lvl 2x druid. Tja geen zin om te lvl-en :P
Atlasah: bank alt, pleur ik alle niet nuttig en niet nuttige dingen heen die ik tijdens het questen/ raiden krijg. Heeft inmiddels 7500 gold :)

Beide t00ns hebben epic flying mounts. Paladin heeft nog maar 2 blue items, Gnome heeft er een stuk of 6. Iig veel plezier met deze twee, lekker divers :)

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ah Morogrim vandaag tot 22% gekregen wat problemen met de murlocks afentoe.

holy pala in holy gear gewoon spamhealen op de MT, en daar Frosttrap en Frostnova rotatie van 3 mages opgezet, Prot adin en 2 Druids er ook nog eens bij. we komen er wel :)

alleen dat lopen na een wipe is zo verrot! :(

Troll Mage Spellhawk 70
Undead Priest Disc 70
Belf Paladin Valkyre 67

allemaal op "the venture co" nog een zooitje alts maar daar doe ik vrij weinig mee.

[ Voor 21% gewijzigd door Valkyre op 04-04-2008 00:40 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Spam healen op de MT heeft geen zin ;)
Je kan echt veeel beter 1 of 2 warlocks aanwijzen die 1 of 2x life tappen. Fel Armor zorgt zowieso voor 20% meer healing => 20% meer threat => meer murlocs op je.
Op de MT heeft echt weinig nut aangezien die toch al afgetopt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Atlas schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 00:54:
Spam healen op de MT heeft geen zin ;)
Je kan echt veeel beter 1 of 2 warlocks aanwijzen die 1 of 2x life tappen. Fel Armor zorgt zowieso voor 20% meer healing => 20% meer threat => meer murlocs op je.
Op de MT heeft echt weinig nut aangezien die toch al afgetopt is :)
Mwah beetje random raidheal spammen moet toch ook lukken, d'r zijn altijd wel wat mensen die dan wat dmg krijgen toch?

Net uit Hyjal terug, eindelijk was Rage een keer zo vriendelijk om mijn bracers te droppen, meteen 10 spirit gem erin en vandaag 900mp5 OO5SR gehaald :D Ik hoef tussen waves vrijwel niet meer te drinken, die spirit buff is echt goed :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Blackminister schreef op donderdag 03 april 2008 @ 14:01:
[...]

Turalyon. En we hebben nu een gilde slechts met twee net omwille van het gemak van de bank. Daar zetten we nu vooral veel mining en bloemekes op om dan te verkopen op AH. Voorlopig screenen we ook niet naar members ;) Maar eens 70.... wie weet... wordt het een noodzaak

Trouwens, ik zie veel mensen spelen met een aangepaste GUI... met welke mod is dit gedaan? Wat is maw de meest gebruikte en makkelijkste?
Ah welkom op Turalyon. Wat zijn jullie namen?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Woei, drie keer protector tokens van Council vanavond. :P Oneshot op BB, twoshot Mother en oneshot Council. Toen Illidan, en daar liepen we flink aan te kloten. Met name DPS maakte er een potje van, constant aggro in P1 van de flames doordat ze niet op hun aggro lette. Een mage kreeg het in P1 zelfs voor elkaar om aggro te pakken. :/ Maar goed, zondag beter hopen we, met wat mazzel kunnen we daarna Hyjal nog clearen.

Heb inmiddels bijna de 5k gold bereikt, dus nog een weekendje dailies op een paar chars en ik kan m'n eerste epic mount aanschaffen. Gaat op m'n druid worden, aangezien die de DPS én de professions heb die handig zijn. Moet alleen nog even door op m'n pala tot ik revered met Shattered Sun Offensive ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
Ongelooflijk, eerst Azgalor dropte vanavond 3x vanquisher... Ik als mage vrij blij, zit net in een nieuwe guild. (lichte setback, zat in een betere guild maar ben weggegaan ivm vrienden in mn huidige guild)
Vervolgens paar kutwipes op Archi, gewoon pechdingen. Uiteindelijk dood, ook 3x vanquisher! :D
Helaas kreeg ik er geen, ben nog geen full member, dus kon niet bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 14:20

Croga

The Unreasonable Man

Gohan-san schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:37:
heh :) nooit geprobeerd eigenlijk....

Wij tanken hem altijd bij de gang richting Fathomlord. Dat betekend dat de murlocs vanuit die gang er veel eerder zijn dan vanaf de andere kant. Pala legt Consecration bij die gang en loopt vervolgens richting de andere kant. Murlocs lopen over consecration-> pala heeft agro. Pala legt consecration aan de andere kant en murlocs van die kant pakken hem ook. Even 2 seconden wachten voor agro opbouw en verder AOE.

Als lock ben ik ook gestopt met SoC op de murlocs. De casting time is ondertussen te lang geworden om er meer dan 1 te kunnen casten. Aangezien de murlocs dicht bij Morogrim getanked worden gooi ik gewoon een SoC op Morogrim, die procced nagenoeg meteen en doet zijn schade op de murlocs. Meestal krijg ik er zo net 2 afgevuurd voordat de murlocs plat gaan.

Wat betreft die orbs: Zodra de orbs beginnen te spawnen duiken wij met alles behalve de MT de gang richting Fathomlord in. Daar sta je buiten bereik van de orbs en stelt het gevecht niet zo heel veel meer voor. Wel een beetje beter opletten met de murlocs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Zijn er hier overigens mensen met Wanadoo als ISP die een Motorola Surfboard modem hebben?
Ik heb sinds kort last van volledige disconnects (dus met als enige remedie resetten modem) op specifieke plaatsen in WoW (kamer Moroes bijvoorbeeld). Verschrikkelijk irritant |:(

Nu staat er op het US forum een gigantische thread over dit onderwerp (http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=3881818590&sid=1&pageNo=1) en het onderzoek dat BLizzard er na doet met als conclusie dat WoW een bug in sommige modems triggert waaronder dus bovengenoemd Motorola modem. Aangezien dat een gangbaar modem bij Wanadoo is vroeg ik me af of er niet meer mensen met dit probleem zitten en of upgraden van de firmware uitkomst bied (als dat al kan) :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 18:44
@home gebruikt ook motorolla modems. Alleen heb ik geen probleem. Wel heb ik pas een nieuw modem gekregen(telefonie + internet). Dus misschien dat dat het probleem heeft opgelost.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 09:13
Hmmm ook ff tijd een lijstje te maken aldus mijn chars allen op Doomhammer (pve) allen Horde

Mordwraith lvl 70 protadin blood elf
Griezeltje lvl 70 affliction lock (binnenkort respec naar demo) undead
Herbicide lvl 70 resto druid tauren
Unbelf lvl 52 mage undead
Donderwolk lvl 41 shaman orc
Huntry lvl 35 hunter (twink probeersel) troll
Makaberding lvl 28 priest troll
Dommekracht lvl 27 warrior (bankchar) orc
Behindy lvl 27 rogue (twink probeersel 2) troll

Zo dat waren alle klasses gok ik zo :)...

[ Voor 7% gewijzigd door UdiBenLudi op 04-04-2008 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
junglebeast schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 01:11:
[...]

Ah welkom op Turalyon. Wat zijn jullie namen?
Paella (en collega Filliberke) :) Beiden Retr. Pala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Blackminister schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:18:
[...]

Vanavond zet ik jullie op mijn friendslist >:) ;)

@Trin1ty: mijn ISP (Belgische Telenet) gebruikt ook Motorola's, maar ik heb tot nu toe nog geen problemen ondervonden.

[ Voor 20% gewijzigd door Kapoen op 04-04-2008 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik had vanochtend nog even wat tijd over, dus besloot om eens de Sun Off. dailies te doen. Damn wat een rust! Denk dat ik ga proberen voortaan elke ochtend die dailies te doen, dan ben je zo klaar, ipv de hele tijd wachten tot er mobs zijn.

Oh, en gister nog even de daily heroic gedaan, Ramparts. Ging een paar keer mis door een Rogue die door de dogs gezien werd, en 2x een extra patrol die gepulled werd. Verder een smooth run en 5 easy badges. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Casema ook Motorola maar alles in 1 tv bellen internet geen problemen mee gehad zo wel komen ze bij mij een nieuw modem leveren :) ;)

Liefdagboek , gistere hadden we er zin in :D

1 avond van 8uur tot 23uur

Hydross
Lurker
Leotharas
Maulgar
Gruul
Magtheridon

:D

en ik stond in de min met dkp maar nu zeker niet meer dus op naar de T5 Pants :D

[ Voor 48% gewijzigd door Mektheb op 04-04-2008 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 21:07
Leuke post om te copy pasten en aan te passen naar onze situatie van gisteren : )
Liefdagboek , gistere hadden we er zin in :D

1 avond van 8uur tot 22uur

Naj'entus

:D
: (

[ Voor 17% gewijzigd door ImdaMned op 04-04-2008 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ImdaMned schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:13:
Leuke post om te copy pasten en aan te passen naar onze situatie van gisteren : )

[...]

<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:51

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Blackminister schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:18:
[...]

Inderdaad Welkom op Tura :D

Misschien eens een lijstje maken wie van GoT allemaal op Tura zit zodat we eens met ze alle een raid/Instance kunnen doen ofzo ? Just for the funs.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

[...]
Das best pijnlijk... Als je een hele avond op Najentus aan het wipen gaat ben je volgens mij nog helemaal niet klaar voor BT.... Net als Winterchill is Najentus vooral een gear-check. Te weinig Stamina op je gear en je red het simpelweg niet. Te weinig DPS/healing gear en je red het simpelweg niet (te weinig DPS = te lang gevecht = healers OOM = d00d).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 20:18
Lekker is dat..
Gister MH gedaan, Archimonde niet neer. Dat wordt zondag Shahraz, Council, Illidan en dan naar Archimonde.

Het blijft een te random fight. Je kan best enige controle krijgen, maar.. Ik heb al vaak zat gehad:
Fear -> airburst -> airbust -> fear -> airburst. Dan ben je dus gewoon meer dan 1 minuut niet op de boss/raid aan het letten, omdat je niets kan.
Stel dat dit nu de MT healers(of wat mij betreft de raidhealers) overkomt, dan zit je er wel mooi mee te kijken. Te random die fight.
Andere bosses zijn gewoon retrardchecks(ik zeg niet dat archimonde het niet is..) en dan ligt de fout bij jezelf als je doodgaat, *kuch* council *kuch*.

Heb vandeweek Slippers of the Seacaller mogen looten, maar veel onenigheid over het socketten.
Had voor mezelf al bepaald: 1150dmg, 30 crit, hitcapped, de rest gooi ik in haste.
1150 is zonder de crusade card gestacked, dus 1230 op bosses.
Moet ik nu 2x 12dmg in die boots gooien of 5haste 6dmg - 5haste 7sta of 10haste - 5haste 7sta? Of dan toch een 6dmg 7sta ipv de 5haste 7sta, met alle andere mogelijke varianten? :P

Haste is schijnt pro te zijn, maar zoals ik zeg wil ik niet de rest achterwege laten. weegt die paar haste op tegen die 15 spelldmg die je meer krijgt? Snap er nogsteeds geen #$%^@# van. Mijn Rawr zegt dat Slippers of the Seacaller met 2x12dmg toch de beste combo is, maarja, theorycrafting..

Iemand die hier meer over kan zeggen? :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Croga schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:19:
[...]

Das best pijnlijk... Als je een hele avond op Najentus aan het wipen gaat ben je volgens mij nog helemaal niet klaar voor BT.... Net als Winterchill is Najentus vooral een gear-check. Te weinig Stamina op je gear en je red het simpelweg niet. Te weinig DPS/healing gear en je red het simpelweg niet (te weinig DPS = te lang gevecht = healers OOM = d00d).
Winterchill een gear check? die kan je in blues nog verslaan. De trash niet, maar die boss is echt te doen in blues met pvp trinket en goede focus.

naj is gewoon pvp gear verzamelen voor mages/priest. en zorgen voro genoeg shamans en healing priests in de raid voor goede raidhealing. Met veel paladin kom je niet ver op Naj.

meer haste = dezelfde dmg in minder tijd voor dezelfde hoeveelheid mana
meer + dmg = meer dmg in dezelfde tijd voor dezelfde hoeveelheid mana

dus je gaat met haste sneller OOM, al mag dat geen al te groot probleem zijn wanneer je op archi zit.

eigenlijk overal lees ik
hit > haste > dmg > crit (kan zijn dat crit en haste zijn omgedraaid).

dit geld zeker voor Spriests, die hebben niks aan crit en scalen slecht met + dmg. Dus haste is dan wel leuk.

[ Voor 22% gewijzigd door Kevinp op 04-04-2008 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 21:07
Croga schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:19:
[...]

ehm, naj'entus was het probleem niet, de groep met elementals / coilfang sorcerers / coilfang generals was o.a. het probleem (3 x wipen), en supremus. Massa's mensen daar zien sterven aan vulkaantjes, hatefull strikes (non offtanks) en het feit dat ze knockback kregen, tegen muur bouncen en dan opeens voor z'n neus staan om ge1shot te worden.

Oh, en ter info, afgelopen week hadden we council down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Saillant detail is dat de guild van Indamned ook Illidari Council al down heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ImdaMned schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:33:
[...]

ehm, naj'entus was het probleem niet, de groep met elementals / coilfang sorcerers / coilfang generals was o.a. het probleem (3 x wipen), en supremus. Massa's mensen daar zien sterven aan vulkaantjes, hatefull strikes (non offtanks) en het feit dat ze knockback kregen, tegen muur bouncen en dan opeens voor z'n neus staan om ge1shot te worden.

Oh, en ter info, afgelopen week hadden we council down...
Hmm en wij hadden het gevoeld at die trash pack dik generfed was. Zoveel fouten maakte we op de pull en toch kilde wij ze.

Dood gaan van vulkanen is stom. Zo'n teleport kan gebeuren, maar maximaal 2x per gevecht. Dood gaan door geen OT is gewoon stom wacht dan 2 seconden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
jarnotjuh schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:27:
Andere bosses zijn gewoon retrardchecks(ik zeg niet dat archimonde het niet is..) en dan ligt de fout bij jezelf als je doodgaat, *kuch* council *kuch*.
Vanuit een blizzard in een flamestrike lopen en gelijk daarop die holy fire krijgen is iets waar je weinig tegen kan doen hoor. Had ik vorige week. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 20:18
Exitium schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:43:
[...]

Vanuit een blizzard in een flamestrike lopen en gelijk daarop die holy fire krijgen is iets waar je weinig tegen kan doen hoor. Had ik vorige week. :P
Dan heb ik het meer over de situaties waar je WEL wat aan kan doen, zonder random unlucky factors..
In ons 1 april WWS topic, van die avond:
20:13'49.363 Driexnix's Flash of Light heals Diddle for 1616
20:13'50.152 Lady Malande's Divine Wrath hits Diddle for 5150 Holy damage
20:13'52.205 Lady Malande's Divine Wrath dots Diddle for 2563 Holy damage
20:13'54.186 Lady Malande's Divine Wrath dots Diddle for 1200 Holy damage
20:13'56.197 Lady Malande's Divine Wrath dots Diddle for 1930 Holy damage

49 -> 56, bijna 7 seconden geen heals? Daardoor ging ik dus dood. Ik pop elke keer als ik ook maar geraakt wordt een manashield, en als ik onder de 4k kom doe ik iceblock. Maar die was op CD.
Wiens fout is het dan? :P
Lag al op vt te blaten dat ik een heal wou, maarja.. Interrupters zitten bij ons in een apart channel waar geen healer bij zit.. :P Wist vanaf de 4e seconde al dat ik doodging, toen had ik al 7+k dmg te pakken.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Kevinp schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:32:
eigenlijk overal lees ik
hit > haste > dmg > crit (kan zijn dat crit en haste zijn omgedraaid).

dit geld zeker voor Spriests, die hebben niks aan crit en scalen slecht met + dmg. Dus haste is dan wel leuk.
Het grote probleem met haste is dat niet alle spreuken er wat aan hebben. Zeker een Spriest: Mind flay gebruikt geen haste. Zelfde voor een warlock: Al je DoTs hebben niets aan de haste.

Als Affliction lock stel ik voor dat ook DoTs en channels versneld worden aan de hand van haste rating. Dus in plaats van 1 tick per 3 seconden, 1 tick per (minder) seconden. Dat zou een stuk prettiger zijn ;)

Aan de andere kant; Nu de GCD door haste vermindert wordt heb ik als Affliction lock al heel wat meer voordeel van haste.... En in feite komt het dan op hetzelfde neer: meer casten in dezelfde tijd (1.3 seconden voor een instant in plaats van 1.5 seconden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

is er een mogelijkheid om met auctioneer (of een andere addon) in batch dingen te kopen in de AH? dus dat je meerder auctions tegelijk kan selecteren?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Gisteravond voor het eerst Heroic MgT gedaan, met mogelijk een van de slechtste setups. Druid tank (moi, T4 geared), Rogue (die dronken was.. leuk! in T4/S3) met sap, Lock (volledig S3) voor banishes op 3 trashmobs, Retribution Paladin (in S3, very impressive DPS) en een Shaman healer, eveneens in S2/3 gear.

Trash was echt totaal geen probleem. Ik tankte alles behalve het eerst geselecteerde target, die gestuntankt werd door de rogue, en met 3 klappen van de pally in elkaar werd gerost. De DPS was echt insane, want vaak had de sap niet eens tijd om volledig uit te tikken. Hier en daar op trash natuurlijk het voordeel van een banish, maar verder dus eigenlijk met maar 1 CC gedaan.

De eerste baas was echt een pushover. Totaal geen probleem. De tweede baas was echter een ander koekje... De eerste try deden we zo ontzettend veel DPS dat we op een gegeven moment met 6 adds zaten, ondanks het feit dat we toch de rogue de adds lieten pakken, om de debuffs te kunnen CloSsen. Anyway, na een wipe besloten om alleen de lock te laten DPSen (samen met mijn bear DPS ging dat toch nog redelijk hard) en de pally mee te laten healen. Beetje lucky met alleen de lock nog standing aan het eind van de fight, maar down! WTB mage met iceblock om dit gevecht behoorlijk makkelijker te maken :)

Op naar Priestess. Uiteraard hopend op de engineer of de demon add... maar helaas. Shaman, Fury Warrior, Warlock en Rogue add.... dus twee niet te tanken adds (rogue en warrior, die werden gefeared), de shaman sap>blind>kill en Priestess als eerste down. Na wat oefenen en een fear in een addgroup die we niet hadden gekilled eigenlijk vrij probleemloos down. Helaas geen tank trinket, maar wel de expertise trinket, waar de pally en de rogue allebei blij mee waren (maar de rogue het meest, want die won 'm :P )

Grappig genoeg was de trashpack voor Kael die we helemaal terug pullden een eitje, ondanks dat we toch vrij krap in de CC zaten. Kael zelf is toch ook nog lastig timen soms. Wacht je met je DPS tot je de tweede phoenix down hebt om dan full op de pyro te kunnen, of dedicate je de lock volledig op de pheonix en blijf je met je melee op Kael...
Anyway, een warrior tank is hier natuurlijk veeeeeel prettiger, omdat die fijn kan shield bashen en spell reflecten om de incoming fire damage te beperken. Op de een of andere manier vond Kael mij niet zo lief, en meleede hij nauwelijks, zodat de healer echt wel een probleem had mij up te houden, en ook nog eens de lock in de gaten te houden. Na twee wipes (niet genoeg DPS op shield > pyro > roasted bear flank) netjes tot 50% gekregen, en vanaf dan is het eigenlijk het makkelijkst twee man lekker dood te laten gaan en je lock en healer up te houden om hem slowly but steadily down te krijgen. Totaal nutteloze drops, maar goed, instance clear!

T4 geared, weinig CC, toch gelukt. Ja, het is verreweg de meest ingewikkelde heroic, maar ik hoop van harte dat Blizzard zijn oren sluit voor het gewhine dat de instance te lastig is. Doe mij maar een uitdaging, ipv een 30 minuten Heroic SP run.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:59
Croga schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:49:
[...]

Het grote probleem met haste is dat niet alle spreuken er wat aan hebben. Zeker een Spriest: Mind flay gebruikt geen haste. Zelfde voor een warlock: Al je DoTs hebben niets aan de haste.

Als Affliction lock stel ik voor dat ook DoTs en channels versneld worden aan de hand van haste rating. Dus in plaats van 1 tick per 3 seconden, 1 tick per (minder) seconden. Dat zou een stuk prettiger zijn ;)
Dit is echt zo fout.

Mind flay scaled wel degelijk met haste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
jarnotjuh schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:48:
[...]

Dan heb ik het meer over de situaties waar je WEL wat aan kan doen, zonder random unlucky factors..
In ons 1 april WWS topic, van die avond:

[...]

Wiens fout is het dan? :P
Lag al op vt te blaten dat ik een heal wou, maarja.. Interrupters zitten bij ons in een apart channel waar geen healer bij zit.. :P Wist vanaf de 4e seconde al dat ik doodging, toen had ik al 7+k dmg te pakken.
Als pot, HS en iceblock op CD zaten, zeker niet die van jou. :P
Channeled spells zoals mind flay gebruiken wel degelijk haste. De channeling time wordt verkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Kevinp schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:06:
@home gebruikt ook motorolla modems. Alleen heb ik geen probleem. Wel heb ik pas een nieuw modem gekregen(telefonie + internet). Dus misschien dat dat het probleem heeft opgelost.
@home ook, ook zo'n nog wat ouder Motorola dingetje, geen enkel probleem. Mss je provider vragen om een modem update?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
cls schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:57:
[...]

Dit is echt zo fout.

Mind flay scaled wel degelijk met haste.
Zelfs m'n Starshards scaled nog met haste omdat dat vroeger een channeled spell was en blijkbaar nogsteeds als channeled spell wordt beschouwd door WoW, ondanks dat 't nu gewoon een dot is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Aan de andere kant; Nu de GCD door haste vermindert wordt heb ik als Affliction lock al heel wat meer voordeel van haste.... En in feite komt het dan op hetzelfde neer: meer casten in dezelfde tijd (1.3 seconden voor een instant in plaats van 1.5 seconden)
Sinds haste ook effect heeft op de GCD is het inderdaad ook voor mij als ToL Druid enigzins nuttig. Niet echt op het niveau waar ik nu zit (Kara), maar later is het toch wel lekker om op bepaalde gevechten 5 stacks Lifebloom up te hebben (van wat ik heb begrepen iig). :)
eendje schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:09:
kan niet, aangezien lifebloom maar tot 3 stacked
5 stacks. Dus 5 personen met elk een stack van 3 Lifeblooms...

[ Voor 15% gewijzigd door OkkE op 04-04-2008 11:12 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:53
Dots scalen ook met haste.
Totale doorloop tijd van de dot wordt verkort.

Dus shadowword:pain is 24sec*Haste% = xx sec.

Kan over de dots niets (meer) vinden.... dacht het toch ooit gelezen te hebben.

http://www.wowwiki.com/Spell_haste

Edit:

Nog wat meer nagelezen en idd. niet op Dots en Hots, alleen op cast-time, channeling and nu dan ook op de GCD.

[ Voor 58% gewijzigd door cannibal op 04-04-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
eendje schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:09:
Ik neem aan dat Okke bedoelde dat de stack op 5 personen blijft ticken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
[...]

zeker weten dat mind flay geen haste gebruikt wanneer ik op mijn priest BL krijg wordt de cast van MF echt een stuk korter dus volgens mij gebruiken channeling spells zeker wel haste.
Channeled spells are affected by haste and will see a reduction in their time spent channeling the spell but no change in overall damage, resulting in a DPS boost. Additionally, haste scales at the same rate for channeled spells and spells with a standard cast time.

[ Voor 22% gewijzigd door Kevinp op 04-04-2008 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

SMulTiE schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:15:
[...]

Ik neem aan dat Okke bedoelde dat de stack op 5 personen blijft ticken....
Inderdaad, zie edit.

Zou toch een beetje vreemd zijn als ik (na zo'n tijd 70) niet wist dat Lifebloom maar 3x stacked... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik verbaas me nergens meer over..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:20:
[...]

Fratti, jij zat toch bij Nawa in de guild? Waar is die gebleven, ik mis die lappen tekst toch wel.

Hey,

Ja klopt ik zit nogsteeds in de guild waar Nawa inzat. Helaas heeft hij ons vorige week verlaten omdat hij sinds december niet meer geraid heeft en zich volledig gestort heeft op PVP. Hij heeft nu besloten om een PVP guild te joinen zodat hij nog meer honor kan grinden.

Hij heeft sinds eind vorig jaar een nieuwe baan / functie waardoor hij niet meer zoveel kan posten op het forum of kan raiden met ons. Zelfs ik post amper meer vergeleken met enkele maanden geleden (nieuwe functie ftw)

Ik hoop dat zijn PVP avontuur tijdelijk is en dat zodra hij meer tijd heeft toch terugkomt op z'n oude nest. Hij heeft mij na een server transfer notabene de guild in gekregen terwijl ze mijn in principe niet nodig hadden en ik undergeared was voor hun raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

eendje schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:27:
Klinkt lekker positief....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:20:
[...]

zeker weten dat mind flay geen haste gebruikt wanneer ik op mijn priest BL krijg wordt de cast van MF echt een stuk korter dus volgens mij gebruiken channeling spells zeker wel haste.

[...]
MF maakt er inderdaad ook gebruik van. Zodra bijvoorbeeld een shammy heroism gebruikt gaat het ineens een stuk sneller.
En met mijn kleine beetje haste duurt mijn MF ook 2,94 sec in plaats van 3 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

eendje schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:27:
Ik geef toe dat er soms mensen zijn die best stomme vragen stellen, of vrij logisch dingen niet weten. Maar ging er van uit dat de meeste in dit topic ondertussen wel wisten dat ik enige kennis van Druids had. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Onze tactiek op morogrim waarbij een holy paladin de MT healed, of wie dan ook om aggro te krijgen. ging eigenlijk helemaal perfect, alleen wat het probleem dat de MT telkens DC'd tijdens het gevecht :( het ging zo smooth elke keer tot hij DC'de

Voor AOE hadden we 3 mages/ lock
op de murlocks zaten dus 2 druids en 1 prot paladin.

Hunter frost trap, en stoneskin totem voor de Mages, en het AOEen ging smooth

wat is eignelijk de volgorde in ssc
Hydross > Lurker > Morogrim of Leo?

[ Voor 21% gewijzigd door Valkyre op 04-04-2008 11:42 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In SSC is er helemaal geen vaste volgorde :) Je doet het maar zoals je het leuk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Gohan-san schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:40:
Wij hebben Hydross > Morogrim > Karathress > Lurker > Leo gedaan, maar als we het over zouden moeten doen zou Leo voor Morogrim komen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

eazy, als je geen paladin tank hebt ga je leo eerst doen, als je paladin tank wel hebt ga je naar morogrim

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Exitium schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:47:
[...]

Wij hebben Hydross > Morogrim > Karathress > Lurker > Leo gedaan, maar als we het over zouden moeten doen zou Leo voor Morogrim komen waarschijnlijk.
Wij doen altijd, Lurker > Leo > Morogrim > Karatharas > Hydros

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

farmbot lol :D
Heb een 70 druid en 65 lock that's it:)
Vanavond of Kara induiken of me lockje levelen^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:40:

Lurker was voor ons de eerste, omdat er nog geen resistance gear was voor de tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

heb ik zelf ook, ik verbaas me eigenlijk ook nog maar over erg weinig dingen. Maar je moet het zo zien, dan kan het eigenlijk alleen nog maar meevallen. :P

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Ander vraagje trouwens. Ik ben op zoek naar een mod die doet wat ik wil. :P Heb met NECB geprobeerd m'n dots en hots werkend te krijgen. Dots werkt op zich goed, maar ik krijg ook dingen als daze te zien die me niks boeien. Hots krijg ik niet werkend zonder dat ik allerlei extra zooi te zien krijg, op spelers waar ik niks mee te maken heb en die een kilometer verderop staan bijvoorbeeld. Ik wil iets waardoor ik alleen m'n eigen debuffs en heals zie. Iemand die me op weg kan helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:01:
Ander vraagje trouwens. Ik ben op zoek naar een mod die doet wat ik wil. :P Heb met NECB geprobeerd m'n dots en hots werkend te krijgen. Dots werkt op zich goed, maar ik krijg ook dingen als daze te zien die me niks boeien. Hots krijg ik niet werkend zonder dat ik allerlei extra zooi te zien krijg, op spelers waar ik niks mee te maken heb en die een kilometer verderop staan bijvoorbeeld. Ik wil iets waardoor ik alleen m'n eigen debuffs en heals zie. Iemand die me op weg kan helpen? :)
Ik gebruik DoTimer voor mijn HoT's en DoT's (en debuffs) op mijn targets. Het enige probleem met deze addon, is als je veel targets aan het dot-en of hot-en bent, dat het onoverzichtelijk wordt.
Als priest vind ik hem echter ideaal voor mijn HoT's of DoT's in case of being shadow, en ook voor mijn mage om bv. Scorch debuff / Winter's Chill op te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:01:
Is ClassTimer niet iets voor je? Ik heb echter geen idee of die ook timers laat zien als je een ander target selecteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

het ging mij ook meer in volgorde van moeilijkheid :)

wij hebben ook eerst Lurker > Hydross gedaan, maar nu onze 3rd boss is Morogrim, en wij hebben 2 pala's Tank en Healer. en laten juist de Holy Pala de murlocks aggroen.

als de aoe geunleashed word hebben de mage toch aggro, maar dmv hunter trap/frostnova rotatie, blastwave and so on. worden we niet zo erg veel geraakt.

en dan nog Prot adin + 2 bear tanks.

Maar Leo zal dan denk ik de volgende zijn, ook ivm T5 loot. alle loot van Lurker/Hydross is redelijk crap voor de meesten en ik kan de epics nauwelijks slijten :P

wel verrot trouwens een aantal mods deden het gister ineens niet meer: Cooldowncount, en Elka buff bars. iemand anders hier nog meer last van? en eventuele vervangers?

[ Voor 12% gewijzigd door Valkyre op 04-04-2008 12:16 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Ik gebruik grid om hots (renew te tracken), dat werkt ofc niet voor dots :)
Voor NECB kun je uitschakelen dat ie de hots/dots van anderen tracked overigens, scheelt een bak overbodige info.

Weet iemand hoe je trouwens PW:F tracking aanzet in Grid? Probeer dat aan een stipje te binden maar lukt me niet.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben Hydross -> Lurker -> Morogrim -> Leo -> Karatress in die volgorde gepakt, maar tegenwoordig om vlotter te clearen is het wel Hydross -> Lurker -> Leo -> Karatress -> Morogrim.

De trash is prettiger deze route (naar onze mening).

Er zijn 2 bazen waar gildes een beetje op kunnen steken, maar als je weet wat te doen gaat het al snel een stuk vlotter. Op Morogrim moet je de Murlocs onder controle krijgen, de rest is een eitje.
Wij gebruiken een Holy Paladin om aggro te trekken, hunter traps op tactische locaties, frost novas van mages en dan volop AoE. Als dit eenmaal goed onder de knie is gaat er ook niemand meer dood aan Murlocs. De rest van de encounter is makkelijk.

Leo is een ander verhaal, hier moeten mensen weten wanneer wel te dps'en en wanner niet. Na veel moeizame pogingen zijn we uiteindelijk gewoon ALLES gaan callen op Ventrilo, dat scheelt echt een stuk. Als iemand behoefte heeft aan een voorbeeld; http://www.youtube.com/watch?v=yhrD6lFDOVc is een recording van een recente kill op Leo.

Al hele tijd niet gepost hier, veel te druk geweest met werk en het ontwikkelen van nieuwe alts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:27:
Wij hebben Hydross -> Lurker -> Morogrim -> Leo -> Karatress in die volgorde gepakt, maar tegenwoordig om vlotter te clearen is het wel Hydross -> Lurker -> Leo -> Karatress -> Morogrim.

De trash is prettiger deze route (naar onze mening).
Je komt toch sowieso langs Hydro voor Lurker 8)7
Maar idd logisch dat je em ff pakt als je er toch langs komt, wij skipten hem de eerste 2 maanden alleen omdat niet alle tanks frost/nature geared waren. Wij deden Hy/Lur/Kara/Moro/Leo, magoed maakt niet veel uit volgens mij. Leo is weinig uitdaging, enige handige is als er 1 iemand steeds ff op Vent schreeuwt als de ww cd bijna over is.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

je moet eens weten hoeveel mensen moeite hebben met de simpele boodschap "don't nuke during phase changes"..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Nu online
eendje schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:49:
is er een mogelijkheid om met auctioneer (of een andere addon) in batch dingen te kopen in de AH? dus dat je meerder auctions tegelijk kan selecteren?
Nee dat is niet mogelijk, en ook niet toegestaan. Vroeger had je een addon die je instelde (bottomfeeder) die gewoon alles voor je kocht etc, maar tegenwoordig moet elke aanschaf een handmatige "yes" hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
eendje schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:38:
je moet eens weten hoeveel mensen moeite hebben met de simpele boodschap "don't nuke during phase changes"..
Daarom is die ene persoon aan het schreeuwen :)
Als alles goed gaat schreeuwt ie maar 1x, zoniet dan worden de brainless nukers eventjes bij naam geschreeuwd. Reken maar dat ze het dan in 99% van de tries allemaal goed doen :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

eendje schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:38:
offtopic:
Kan je wel eigenlijk betere onderbouwde reacties geven? Het valt me op dat je nogal moeite lijkt te hebben met meer dan twee zinnen te posten.

Die mensen kan je toch gewoon -dkp geven en een warning? Als ze het te vaak doen gewoon /gkick ik zie het probleem niet zo? Wie niet luisteren wil moet maar voelen of niet. Kijk niemand is perfect en iedereen maakt wel eens ene fout maar zoals het hier staat intrepreteer ik het alsof het bij jou altijd dezelfde mensen zijn die deze fouten maken?
eendje schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:55:
jij hebt blijkbaar een raidteam van 50 man dat je dat soort dingen kunt doen.. wij moeten blij zijn als er 26 man online zijn.. dus nee gkick gaat niet werken nee
Oplosssingen:
Nieuwe mensen recruiten
Samanwerken met een guild die even ver zit

Kom op beetje moeite doen dan is daar wel wat op te vinden. En nee wij hebben ook geen raid team van 50man maar we kunnen wel altijd paar man uit een andere guild erbij roepen om de leege plekken op te vullen. En wij zijn nog geeneens zo ver. We zitten op 2/6 ssc en 2/4 in tk pas. Wij gebruiken geen dkp maar als bij ons iemand te bont maakt achter elkaar dan krijgen ze eerst een aantal waarschuwingen luisteren ze niet dan gaan ze eerst een tijd op reserve. Of als men het te bont maakt. /gkick. Komop voor iedere speler zijn er wel 10 andere te vinden als je maar goed zoekt.

[ Voor 38% gewijzigd door William/Ax3 op 04-04-2008 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

jij hebt blijkbaar een raidteam van 50 man dat je dat soort dingen kunt doen.. wij moeten blij zijn als er 26 man online zijn.. dus nee gkick gaat niet werken nee

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

FireAge schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:39:
[...]

Nee dat is niet mogelijk, en ook niet toegestaan. Vroeger had je een addon die je instelde (bottomfeeder) die gewoon alles voor je kocht etc, maar tegenwoordig moet elke aanschaf een handmatige "yes" hebben.
dus de enige manier om Arcane Dusts te kopen van retards die ze per stuk op de AH zetten a 1000x is simpelweg klikken..
:X

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 13:13

daaan

Brandweer Zoutkamp

OkkE schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:08:
Sinds haste ook effect heeft op de GCD is het inderdaad ook voor mij als ToL Druid enigzins nuttig. Niet echt op het niveau waar ik nu zit (Kara), maar later is het toch wel lekker om op bepaalde gevechten 5 stacks Lifebloom up te hebben (van wat ik heb begrepen iig). :)
Als ik je gear zo check zit je toch echt wel boven het "Kara niveau". Ik denk dat je gruul goed kunt doen, en als je je back en feet slots enchant, ook ZA/SSC al wel.

Ikzelf zit nog op het "Kara niveau", heb nu 1 kara epic. Moet zeggen dat het behoorlijk hard kan gaan met gear. Een andere tank uit onze guild is nu de afgelopen 2 vrijdagen mee geweest omdat ik niet kon. Hij is me nu al voorbij met stats :(

One's never alone with a rubber duck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deadsy33 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:58:
[...]

dus de enige manier om Arcane Dusts te kopen van retards die ze per stuk op de AH zetten a 1000x is simpelweg klikken..
:X
Kan, maar je kan ook gewoon in /Trade vragen of men er stacks van heeft. Ik heb op mijn enchanter ondertussen 6 stacks. Als ik iemand zie vragen (kijk bijna nooit in Trade, maar stel dat) zou ik het direct verkopen. Jij blij, ik blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Weet iemand een addon waarmee ik de default action bars aan de rechterkant kan verplaatsen?
Nu weet ik wel dat er veel GUI addons (bartender, bongos, etc) zijn, maar die zijn vaak veel te uitgebreid.

Ik zoek iets makkelijks.

Nu heb ik toch maar Bongos3 gedownload omdat ik lees dat dat toch wel 1 van de makkelijkste addons is waarmee je dat kan doen, maar als iemand nog iets makkelijkers weet, hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

FireAge schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:39:
[...]

nou ik vind het niet erg om 20x Yes te clicken, als ik maar niet zoals nu eerst de auction moet aanclicken, dan op buy out dan op yes en dan op de volgende auction etc etc

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:15:
wij hebben ook eerst Lurker > Hydross gedaan, maar nu onze 3rd boss is Morogrim, en wij hebben 2 pala's Tank en Healer. en laten juist de Holy Pala de murlocks aggroen.

als de aoe geunleashed word hebben de mage toch aggro, maar dmv hunter trap/frostnova rotatie, blastwave and so on. worden we niet zo erg veel geraakt.

en dan nog Prot adin + 2 bear tanks.
Eerlijk gezegd, als iedereen goed zijn werk doet dan hoort de prot pally nooit aggro moeten verliezen. Ik heb nog nooit aggro verloren op de murlocs door de dps die werd gedaan. Wel af en toe door healers die gewoon vol door gingen of nukers die niet konden wachten op de eerste consecration.

Maar als jullie prot pally hier al aggro verliest hoe doen jullie dan Rage Winterchill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skillz schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:08:
Weet iemand een addon waarmee ik de default action bars aan de rechterkant kan verplaatsen?
Nu weet ik wel dat er veel GUI addons (bartender, bongos, etc) zijn, maar die zijn vaak veel te uitgebreid.

Ik zoek iets makkelijks.

Nu heb ik toch maar Bongos3 gedownload omdat ik lees dat dat toch wel 1 van de makkelijkste addons is waarmee je dat kan doen, maar als iemand nog iets makkelijkers weet, hoor ik het graag.
Iets makkelijkers dan Bongos ga je denk ik niet zo gauw vinden. Ik ben sinds 2.4.0 overgestapt van Trinity naar Bongos, omdat Trinity niet goed werkte met 2.4.0. Na installatie van de mod had ik binnen 10 minuten een nagenoeg dezelfde, en werkende, interface als dat ik voorheen had. En dat is inclusief dezelfde custom keybindings setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:15:
[...]

Eerlijk gezegd, als iedereen goed zijn werk doet dan hoort de prot pally nooit aggro moeten verliezen. Ik heb nog nooit aggro verloren op de murlocs door de dps die werd gedaan. Wel af en toe door healers die gewoon vol door gingen of nukers die niet konden wachten op de eerste consecration.

Maar als jullie prot pally hier al aggro verliest hoe doen jullie dan Rage Winterchill?
tzijn holy paladins he, geen prot.. dus daar ligt het probleem al

blup

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.