Het Xbox 360 ervaringen Topic #47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 72.851 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:40:
Fifa 08 voor 39,95

Het is wel niet de helft goedkoper, maar wel een stuk goedkoper dan Euro 2008. Ik moet zeggen dat ik een beetje van 29,95 was uitgegaan, omdat alle andere spellen uit de 08 serie nu overal 29,95 kosten. Raar dat ze Fifa dan zo hoog blijven houden. Neemt niet weg dat ook voor de volle prijs Fifa 08 de betere koop is.
Als ik eenmaal op de website kom die hem voor 39,- zou verkopen, blijkt dat ze 2 versies hebben.
eentje met engelse taal en 'ander talig boekje' en gewoon de standaard versie.

Volgens mij hebben zij een importversie ofzo liggen, het is mij beetje onduidelijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

@ waarom 10 meer voor fifa as opposed to andere EA 08 games.

Wellicht omdat wij nederlanders niet zo heel veel geven om de andere sporten maar wel massaal die footie games kopen?

Wat ik trouwens erg jammer vind is dat we niet via x-box live teams kunnen actualiseren.
Vooral na de winter transfer periode zou dit super zijn. (er van uit gaande dat bij uitkomen de rosters kloppen :( )
Het nederlands elftal zou dan eventueel nog voor een extra prijs kunnen komen zodat de vieze geldwolven die het gemis veroorzaken ook weer blij zijn.

[droom modus]
Als je off- of online een pojte fifa/pes start, dan kijkt het spel via xbl even wat de weersomstandigheden zijn, en welke spelers er beschikbaar zijn, dus dat als een speler geschortst is of geblesseerd dat ie dan niet selecteerbaar is.

Deze info word ook bijgehouden zodat je 'echt' een seizoen kan naspelen in sp, dus zonder moeite eerst met Perez en dan tegen Perez spelen (mocht je ajax willen zijn :r ) en per wedstrijd spelen met alleen de spelers die toen voor de coach beschikbaar waren, en dit geld dan natuurlijk ook voor de tegenstanders.
[/droom modus]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
vraagje over de xbox elite.
heb hem vandaag gehaald ( word mijn 3de xbox, en deze bouw ik niet om, wil graag op live)
maar zit er geen 1 maand live bij tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

nnndoh schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:50:
vraagje over de xbox elite.
heb hem vandaag gehaald ( word mijn 3de xbox, en deze bouw ik niet om, wil graag op live)
maar zit er geen 1 maand live bij tegenwoordig?
Jawel, 3x. Dat gaat echter automatisch als je een tag aanmaakt, en is dus geen kaartje o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 21:55
Het is vast heel simpel, maar weet iemand hoe je je Live account weer automatisch laat aanmelden?
Heb mijn Xbox net terug van een RROD avontuur, maar moet nu elke keer handmatig aanmelden, beetje irritant :) En kan zo 1,2,3 niet vinden in de opties waar het zou moeten :?

Overiges net weer gecrasht ... gelukkig start hij nog op, laat hem nu maar uit zodat ik in ieder geval nog GTA kan spelen ;)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

sinds me vorige flater met t niet syncen van de controller, zal ik t hier maar eerst even netjes vragen :P

Ik heb een stuurtje 2e hands overgenomen, de wireless, na syncen word hij gevonden, ook in FM2 word hij bij options als een wheel gededecteerd, en kan ik met t stuur deadzones en dergelijke instellen, vervolgens ga ik in FREE RUN en werken de pedalen niet, wel t stuur!?

force feedback voel ik wel en sturen lukt ook, maar dus gas en rem reageert niet, heb de pedalen middels dat wazige kabeltje met die analoge mdm/telefoon aansluitinkjes eraan (rj45 !?) aan t stuur gekoppeld die weer netstroom krijgt... zie ook geen knopje of indicatie lampje op t pedalenset zitten!?

Rara, wat doe ik (nu weer) fout!? :P
:X

3dit:
vond t vreemd dat het rj11 (niet rj45, dat zal die utp variant wel zijn) kabeltje in een dichte verpakking zat, terwijl het stuur duidelijk gebruikt was, na controle bleek dit een 2 aderige rj11 kabel te zijn, verkoper geeft aan dat het een kabel is die bij een telefoon zat.. ,en er ook 4 aderige bestaan, is (hopelijk) mijn vermoeden juist dat dit de oorzaak is, zou iemand met t wireless stuur t aantal aders wat de connector ingaat willen tellen!? :> _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door SAiN ONeZ op 23-04-2008 21:23 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:56:
[...]

Jawel, 3x. Dat gaat echter automatisch als je een tag aanmaakt, en is dus geen kaartje o.i.d.
oke, maar ik heb het zeker niet als ik al een tag heb die al sinds eind 2005 bestaat? en die weer recoverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nnndoh schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:50:
[...]

oke, maar ik heb het zeker niet als ik al een tag heb die al sinds eind 2005 bestaat? en die weer recoverd?
Dat heb je goed :)

Je kunt wellicht wel een nieuwe tag aanmaken, ben je wel je scores kwijt.. :) Kom nou, 37 euro is ook niet zoveel voor een jaar online spelen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

PWM schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:56:
[...]

Ik heb sinds vandaag ook een Xbox (halo3 editie), mijn broer had al een 360 en had daar dus al een gamertag, nu heb ik die gerecovered op mijn nieuwe 360, maar nu krijg ik nergens de kans om een maand live te nemen, moet ik daarvoor een nieuwe account maken op de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

[CSC]Outlaw schreef op woensdag 23 april 2008 @ 22:50:
[...]

Ik heb sinds vandaag ook een Xbox (halo3 editie), mijn broer had al een 360 en had daar dus al een gamertag, nu heb ik die gerecovered op mijn nieuwe 360, maar nu krijg ik nergens de kans om een maand live te nemen, moet ik daarvoor een nieuwe account maken op de xbox?
Yep, je moet een nieuw account maken :)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Die maand gold is zoals gezegd alleen voor nieuwe accounts.

M'n 360 is nu overigens sinds een weekje weer terug van de rrod repair (mobo vervangen). Ervaring tot nu toe: hij is véél stiller bij het streamen van hd content over het netwerk (erg prettig bij films kijken), maar maakt nog net zoveel kabaal als vroeger bij games. Maar als ik echt in het spel zit heb ik er geen last van natuurlijk, al kan het bij spellen met rustige stukken natuurlijk nog best irritant zijn :P

(gelukkig speel ik op de 360 vooral shooters en burnout, lawaai genoeg ;) )

[ Voor 85% gewijzigd door pagani op 23-04-2008 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 22:07:
[...]

Dat heb je goed :)

Je kunt wellicht wel een nieuwe tag aanmaken, ben je wel je scores kwijt.. :) Kom nou, 37 euro is ook niet zoveel voor een jaar online spelen.. :)
weet ik ook wel, maar had wel een maand live kaartje verwacht zoals in voorgaande jaren, morgen dan maar even live aanschaffen .

De gameplay van GTA4 kan in het daarvoor bestemde topic besrpoken worden. De geuren en kleuren over je omgebouwde XBOX en het leechen van het spel hoeven we eigenlijk helemaal niet te weten.

[ Voor 29% gewijzigd door TheZeroorez op 24-04-2008 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
tss, wel kopen hoor

ik wou net een flauw geintje maken over dat ik gta4 aan het downloaden was :{

you stole my thunder ;(

Ik heb hem overigens gekocht via gamehubs, hopelijk komt hij wel een beetje snel binnen, heb wel express post aangevinkt. Als leraar heb ik namelijk het voorrecht te genieten van 2 vrije weken en ook al is de game natuurlijk onverantwoord voor het kroost wat ik lesgeef kijk ik er toch stiekem wel naar uit ;)

[ Voor 27% gewijzigd door DarkShadow op 23-04-2008 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
DarkShadow schreef op woensdag 23 april 2008 @ 23:34:
tss, wel kopen hoor

ik wou net een flauw geintje maken over dat ik gta4 aan het downloaden was :{

you stole my thunder ;(

Ik heb hem overigens gekocht via gamehubs, hopelijk komt hij wel een beetje snel binnen, heb wel express post aangevinkt. Als leraar heb ik namelijk het voorrecht te genieten van 2 vrije weken en ook al is de game natuurlijk onverantwoord voor het kroost wat ik lesgeef kijk ik er toch stiekem wel naar uit ;)
En ik durf te wedden dat tegen het einde van die twee weken meer dan de helft van de kids uit je klas die game al heeft gezien of zelfs gespeeld. (ik gok zo alles boven de 7 jaar :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
johnnyv.nl schreef op woensdag 23 april 2008 @ 23:38:
[...]

En ik durf te wedden dat tegen het einde van die twee weken meer dan de helft van de kids uit je klas die game al heeft gezien of zelfs gespeeld. (ik gok zo alles boven de 7 jaar :P)
En ik durf te wedden dat morgen de ene helft van de klas je verteld hoe tof die game is en de andere helft ziek thuis zit omdat die game zo tof is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoodlum77 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 23:55:
[...]

En ik durf te wedden dat morgen de ene helft van de klas je verteld hoe tof die game is en de andere helft ziek thuis zit omdat die game zo tof is >:)
Hmm O-)
Dan wed ik dat de leraar helemaal sprakeloos is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

en ik wil even melden dat me stuur werkt, nadat de kabel vervangen is door een 4aderige, ipv de geleverde 2aderige...

hoe herken ik eigenlijk of het een eerder model is, die wel eens overhitting veroorzaakten?!

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
sain onez schreef op donderdag 24 april 2008 @ 00:15:
en ik wil even melden dat me stuur werkt, nadat de kabel vervangen is door een 4aderige, ipv de geleverde 2aderige...

hoe herken ik eigenlijk of het een eerder model is, die wel eens overhitting veroorzaakten?!
http://www.xbox.com/en-US...wirelesswheelretrofit.htm

let er wel op, mocht je hem opsturen, alleen de stuur, niet je pedaal en voeding.
ik had dat wel gedaan en kreeg enkel een stuur terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Smoonshine schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:40:
[...]
Voor de geïnteresseerden. Ik was gisteren bij de Media Markt en zag dat PES 2008 ook is afgeprijsd naar 29,95.
hmm en welke MediaMarkt was dat?
ik weet nog steeds niet welke voetbalgame ik moet kopen: Fifa08 (360), PES 2008 (360) of de wii versie van PES 2008...

laatste game die ik goed vond was Winning Eleven 6 dacht ik... daarna met mijn domme kop Fifa World Cup 2006 gekocht :S slecht dat dat was

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:03

IkWilbert

Het is mij!

Phusebox schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:29:
[...]

ik weet nog steeds niet welke voetbalgame ik moet kopen: Fifa08 (360), PES 2008 (360) of de wii versie van PES 2008...

laatste game die ik goed vond was Winning Eleven 6 dacht ik... daarna met mijn domme kop Fifa World Cup 2006 gekocht :S slecht dat dat was
ik heb de demo van fifa08 en pes08 gespeeld en vond pes veruit de beste.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
IkWilbert schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:34:
[...]

ik heb de demo van fifa08 en pes08 gespeeld en vond pes veruit de beste.
ik vond de demo van PES dus niks, maar had gehoord dat de Full toch anders is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:39:
Ik heb zelf heel lang op mijn vorige xbox360 fifa08 gespeeld en vond het een super game.
Vooral met je vrienden is het erg gaaf. Overingens heb ik nooit PES2008 gespeeld.
De vorige versie PES6 (2007) heb ik wel gespeelt, maar deze vond ik veel te arcade overkomen.
Vond het meer een voetbalgame voor een oudere console. Kwam totaal niet echt over en het speelde ook niet echt lekker.

Heb geen idee of dit nogsteeds is in de nieuwe PES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:03

IkWilbert

Het is mij!

Phusebox schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:39:
[...]

Ik vind pes gewoon net wat completer, kleine details e.d. (publiek, scheidsrechter, grensrechter, kaarten krijgen voor schwalbes).

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 13-09 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

[...]

Ik denk dat puur voetballend gezien PES nog wel iets beter is. Je hebt daar altijd gewoon net meer iets vrijheid. Alleen heeft Fifa kwa spel heel veel meer te bieden en is de gameplay dit keer ook erg goed. Veel meer gelicenseerde competities, de coach modus (volledige seizoenen incl. europacups) en ook online heeft Fifa veel meer te bieden. Gecombineerd met de veel betere graphics is denk ik Fifa 08 wel de beste keus voor de 360. Al zit ik er wel aan te denken om PES er voor 29,95 bij te kopen (Media Markt Hengelo, Bart Smit en E-plaza hebben hem ook voor die prijs).

PES op de Wii heb ik nooit gespeeld, maar de ervaringen zijn erg positief. Alleen het ontbreken van de ML en de lelijke graphics weerhouden mij van het kopen van dat spel.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 22:23
Ik wou gisteren Saint's Row meenemen bij de Bart Smit, maar ik kon het toch niet over mijn hart krijgen.. Er was alleen een classic's versie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:59
wat is daar anders aan dan, behalve de verpakking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
Als je online wilt gaan spelen dan kan je het beste voor fifa 08 gaan. Bij PES 08 gaat dat niet goed. Zitten allemaal vage fouten in soms. Kan ze effe niet opnoemen, speel het zelf niet, hoor het van me broertje.

@Sh0ckTr00per, zoek je op internet de voorkant van de hoes, uitprinten en erin schuiven :P

@buddow, ik neem aan niets.

[ Voor 4% gewijzigd door Stollie op 24-04-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 09:14

On_E

Housemusic

Smoonshine schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:12:
[...]

Ik denk dat puur voetballend gezien PES nog wel iets beter is. Je hebt daar altijd gewoon net meer iets vrijheid. Alleen heeft Fifa kwa spel heel veel meer te bieden en is de gameplay dit keer ook erg goed. Veel meer gelicenseerde competities, de coach modus (volledige seizoenen incl. europacups) en ook online heeft Fifa veel meer te bieden. Gecombineerd met de veel betere graphics is denk ik Fifa 08 wel de beste keus voor de 360. Al zit ik er wel aan te denken om PES er voor 29,95 bij te kopen (Media Markt Hengelo, Bart Smit en E-plaza hebben hem ook voor die prijs).

PES op de Wii heb ik nooit gespeeld, maar de ervaringen zijn erg positief. Alleen het ontbreken van de ML en de lelijke graphics weerhouden mij van het kopen van dat spel.
Als je alle assist-opties uitzet in Fifa 08 heb je veel meer vrijheid dan in PES.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2021
Ik heb nu al een tijdje een 360 bevalt super.
Nu heb ik een full hdtv besteld met vier hdmi ingangen en wil ik mijn 360 met een hdmi kabel aansluiten. Welke kabel moet ik hier voor hebben ik heb een premium van een jaar geleden (saint row pack). Als ik google vind ik alleen maar kabel waarvoor ik een 360 met hdmi uitgang nodig heb.
Zijn er hdmi kabels voor mijn 360 of moet ik aan een elite?

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je hebt dus geen HDMI-uitgang op je xbox? Hoe wil je het dan met HDMI aan gaan sluiten?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]

Dit lijkt me eindelijk een titel die je op de Wii kan spelen, zonder dat er een dik mannetje met een snor in speelt :)

PES op de Wii ziet er helaas wel uit als Fifa 95, maar de besturing is wel volledig aangepast op de Wii, en belangrijker, schijnt te werken :) Het lijkt mij wel leuk om zo'n voetbal spel eens op een andere manier te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits
Gunner schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:29:
Je hebt dus geen HDMI-uitgang op je xbox? Hoe wil je het dan met HDMI aan gaan sluiten?
Ik moet dus of met een componenten kabel aansluiten of een nieuwe 360 halen?

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Of VGA. Kan ook op 1080p als je TV het ondersteunt. Op full HD is het allemaal prachtig.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits
Roppedop schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:49:
Of VGA. Kan ook op 1080p als je TV het ondersteunt. Op full HD is het allemaal prachtig.
Dan heb je het over deze kabel?
http://www.consoleshop.nl...x-360-vga-cable-2rca.html

Heb ik dan dezelfde kwaliteit als een hdmi kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:36:
[...]

Dit lijkt me eindelijk een titel die je op de Wii kan spelen, zonder dat er een dik mannetje met een snor in speelt :)

PES op de Wii ziet er helaas wel uit als Fifa 95, maar de besturing is wel volledig aangepast op de Wii, en belangrijker, schijnt te werken :) Het lijkt mij wel leuk om zo'n voetbal spel eens op een andere manier te spelen.
hmm ja maar wil niet meer dan 30 euro betalen eigenlijk, maar helaas is fifa08 bij de FRS nog 65 euro :S

helaasch, dan maar weer een jaartje zonder voetbalgame (speel dat altijd alleen in de zomer :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mirwits schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:40:
[...]

Ik moet dus of met een componenten kabel aansluiten of een nieuwe 360 halen?
Lekker component aansluiten. Het verschil zie je toch niet.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits
Gunner schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:55:
[...]

Lekker component aansluiten. Het verschil zie je toch niet.
Het enige probleem is dat mijn Wii daar al aan hangt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
buddow schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:10:
wat is daar anders aan dan, behalve de verpakking?
Sh0ckTr00per in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #47" :z
Mirwits schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:57:
[...]
Het enige probleem is dat mijn Wii daar al aan hangt :P
Hang je die aan de scart, zie je het verschil ook niet mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 23:58:
[...]

Hmm O-)
Dan wed ik dat de leraar helemaal sprakeloos is :9
Dan wed ik dat zelfs de leraar thuis is :>

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist Gears of war gekocht voor een overdonderende prijs van 19,79euro en het is gelukkig niet die lelijke classic edition. Oh en ja hij is helemaal nieuw 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Als je X360 voor reparatie weg moet, hoe gaat dit dan?

Kun je bellen dat het opgehaald moet worden op een ander adres? Moet je bij het afhalen nog indentificeren?

Want mijn xbox ligt bij mijn ouders nu, en ik kom daar niet voor een paar weken. Maar hij moet gerepareerd worden. Kan hij daar gewoon opgehaald worden zonder problemen?

Er zullen vast wel mensen zijn die hier ervaring mee hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
MethodP schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:04:
Als je X360 voor reparatie weg moet, hoe gaat dit dan?

Kun je bellen dat het opgehaald moet worden op een ander adres? Moet je bij het afhalen nog indentificeren?

Want mijn xbox ligt bij mijn ouders nu, en ik kom daar niet voor een paar weken. Maar hij moet gerepareerd worden. Kan hij daar gewoon opgehaald worden zonder problemen?

Er zullen vast wel mensen zijn die hier ervaring mee hebben :+
Je zit in het verkeerde topic!

Hier aub verder Xbox 360 defecten topic Deel 2

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

yzf1kr schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:12:
[...]

Je zit in het verkeerde topic!

Hier aub verder Xbox 360 defecten topic Deel 2
Nou! :|

Nee ik dacht dat het meer een vraag was naar de ervaring van Xbox service, ik vraag niet echt om een defect, maar thx ik post em daar wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
helaas nergens Fifa08 kunnen vinden voor minder dan 60 euro :S dan wacht ik wel op Fifa09 eind v/h jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:06:
helaas nergens Fifa08 kunnen vinden voor minder dan 60 euro :S dan wacht ik wel op Fifa09 eind v/h jaar
Ik heb de demo's gespeeld en vind Fifa 08 toch echt beter dan PES 2008; alleen PES 2008 is inmiddels 25 euro en Fifa nog altijd een stuk duurder.
http://www.gcshop.nl/product.php?id=4915

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:25:
[...]

Ik heb de demo's gespeeld en vind Fifa 08 toch echt beter dan PES 2008; alleen PES 2008 is inmiddels 25 euro en Fifa nog altijd een stuk duurder.
http://www.gcshop.nl/product.php?id=4915
pes 2008 ligt hier ook overal (8 winkels gehad) voor 60 euro :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:47:
[...]

pes 2008 ligt hier ook overal (8 winkels gehad) voor 60 euro :S
Budgetgaming link
Bij elke bartsmit blijkbaar 30 euro :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt,daar heb ik hem vorige week al gekocht voor die prijs.
Vanaf morgen is het een classic en is de prijs nog maar 29,95 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
niet bij de Bart Smit's in limburg dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Phusebox schreef op donderdag 24 april 2008 @ 21:18:
[...]

niet bij de Bart Smit's in limburg dan...
Ik zal morgen even bij de BS in Sittard kijken ;)

Of ben je daar al geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Voor PES2008 is de adviesprijs inderdaad 29,99.

Hier is ie voor 25,- te krijgen: http://www.gcshop.nl/product.php?id=5115

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:35
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:49:
Zojuist Gears of war gekocht voor een overdonderende prijs van 19,79euro en het is gelukkig niet die lelijke classic edition. Oh en ja hij is helemaal nieuw 8)
Oe! Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Crackh34d schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:16:
[...]

Ik zal morgen even bij de BS in Sittard kijken ;)

Of ben je daar al geweest :P
daar ben ik geweest...

Maar eh heb vanavond ff de UEFA Cuo Cup 2008 demo gedownload:
wat is nu eigenlijk verbeterd hierin t.o.v. Fifa 08?
En wat kan ik beter halen dan?

Wat me tegenviel is dat het wel erg makkelijk is, maar de demo staat zeker op easy?
Ik won mijn eerste potje, zonder kennis van de controls, met 5-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 13-09 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Phusebox schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:31:
[...]

daar ben ik geweest...

Maar eh heb vanavond ff de UEFA Cuo Cup 2008 demo gedownload:
wat is nu eigenlijk verbeterd hierin t.o.v. Fifa 08?
En wat kan ik beter halen dan?

Wat me tegenviel is dat het wel erg makkelijk is, maar de demo staat zeker op easy?
Ik won mijn eerste potje, zonder kennis van de controls, met 5-0.
Euro 2008 speelt voor mijn gevoel ietsje soepeler dan Fifa 08. De gameplay is weer iets verder uitgebalanceerd. En bij het normale passen zie je nu ook een oplopend krachtbalkje. Verder is het niet heel veel anders op wat extra cinematics na en de stadions hebben iets meer detail.

Uiteindelijk moet je zelf beslissen wat je wilt. Iets betere gameplay en een iets nieuwer spel, of een iets ouder spel waarmee je wel veel meer mogelijkheden hebt. Ik zou zelf voor Fifa 08 gaan als ik tussen die 2 moest kiezen. Als ik echter op dit moment Fifa nog niet zou hebben, dan zou ik toch voor 29,95 PES 2008 gaan kopen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkleQ
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-07 21:53
Hey,
ik heb vandaag de advanced scart kabel gekocht. De kleine letters zijn beter leesbaar, alhoewel het soms nog moilijk te lezen is, vooral die telefoonberichtjes bij dead rising. De kleuren zijn voller, vind ik wel mooier. Alleen het probleem is dat het beeld ietsje naar links verschuift, dit had ik ook al op andere fora's gelezen. Als ik bij forza een auto unlock, valt het groene knopje a buiten mijn scherm. Ook kan ik bij dead rising niet mijn gehele levensbalk zien.
Zeer irritant dus. Mijn vraag is of er bij veel spellen gebruik wordt gemaakt van HUD's aan de linkerkant van het scherm. Ik kan de kabel namelijk morgen nog terugbrengen.

Oh ja ik kan mijn beeld niet handmatig verschuiven met de instellingen van de tv. Bij het xbox 360 dashboard kun je toch alleen maar display settings veranderen ?

[ Voor 11% gewijzigd door QkleQ op 24-04-2008 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Import Baby 8)
Hier een linkje Klik Hoop dat die beetje snel binnenkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 11:55
Heb een Panasonic PlasmaTV. Heb m'n Xbox (voorlopig) aangesloten met een SCART (component is in gebruik, en heb geen HDMIkabel liggen). Standaard stond mijn Xbox 360 op 60Hz. Dat geeft echter problemen met bepaalde games, die enkel op 50 Hz gespeeld kunnen worden. Dus ik braafjes mijn Xbox op 50Hz gezet. Echter, dit zorgt dat de teksten veel minder goed te lezen zijn :(
Is dit op te lossen door de scart kabel (die bij de xbox zat: zo eentje met een scart en component ineen) te vervangend oor een HDMI kabel? Of zal dit probleem blijven?

Tweede vraagje: ik kom uit België, en kocht mijn xbox bij Fnac (een van oorsprong Franse keten). Ik kreeg Forza Motorsport er bij. Dit is echter een Franse versie. Weet iemand (toevallig :p) of M$ vriendelijk genoeg is om deze om te ruilen voor een Engelse versie?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwakkel schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:40:
Heb een Panasonic PlasmaTV. Heb m'n Xbox (voorlopig) aangesloten met een SCART (component is in gebruik, en heb geen HDMIkabel liggen). Standaard stond mijn Xbox 360 op 60Hz. Dat geeft echter problemen met bepaalde games, die enkel op 50 Hz gespeeld kunnen worden. Dus ik braafjes mijn Xbox op 50Hz gezet. Echter, dit zorgt dat de teksten veel minder goed te lezen zijn :(
Is dit op te lossen door de scart kabel (die bij de xbox zat: zo eentje met een scart en component ineen) te vervangend oor een HDMI kabel? Of zal dit probleem blijven?

Tweede vraagje: ik kom uit België, en kocht mijn xbox bij Fnac (een van oorsprong Franse keten). Ik kreeg Forza Motorsport er bij. Dit is echter een Franse versie. Weet iemand (toevallig :p) of M$ vriendelijk genoeg is om deze om te ruilen voor een Engelse versie?

Alvast bedankt :)
Ik had hetzelfde probleem met mijn eerste xbox360 op mijn LCD HDscherm. Deze was via scart aangesloten, 60Hertz zag er gewoon niet goed uit, het werd wel ondersteund maar het was echt niets. Ik heb tegenwoordig een nieuwe xbox360 met HDMI aansluiting en hierbij is het probleem volledig opgelost. Ziet er haarscherp uit echt super ik zou voor de HDMI kabel gaan (mits je die aansluiting hebt)

Verder een ander alternatief is de 'Advanced Scartcable' van Microsoft. Er is gebleken dat deze kabel een veel betere kwaliteit leverd dan een standaard Scartkabel.

Even nog extra, mocht je voor de HDMI kabel gaan (raad ik aan) sluit dan eerst je xbox360 aan met scart en zet de instellingen op 60Hz en sluit vervolgens de HDMI kabel aan. (Met de HDMI aansluiting kun je de Hertz niet veranderen en staat deze meestal eerst standaard op 50Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 11:55
Thx voor de tip!
Zo meteen dan maar even een HDMI kabeltje gaan halen voor het weekend ... heb er net n week verlof aankomen, dus dat wordt lekker gamen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

QkleQ schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:48:
Hey,
ik heb vandaag de advanced scart kabel gekocht. De kleine letters zijn beter leesbaar, alhoewel het soms nog moilijk te lezen is, vooral die telefoonberichtjes bij dead rising. De kleuren zijn voller, vind ik wel mooier. Alleen het probleem is dat het beeld ietsje naar links verschuift, dit had ik ook al op andere fora's gelezen. Als ik bij forza een auto unlock, valt het groene knopje a buiten mijn scherm. Ook kan ik bij dead rising niet mijn gehele levensbalk zien.
Zeer irritant dus. Mijn vraag is of er bij veel spellen gebruik wordt gemaakt van HUD's aan de linkerkant van het scherm. Ik kan de kabel namelijk morgen nog terugbrengen.

Oh ja ik kan mijn beeld niet handmatig verschuiven met de instellingen van de tv. Bij het xbox 360 dashboard kun je toch alleen maar display settings veranderen ?
Dit probleem had ik ook inderdaad met die andere scart kabel, ik raakte er op een gegeven moment aan gewend. Bij de meeste games zit de HUD trouwens rechts, en bij de meeste andere games waar links ook HUD-elementen zitten (Assassin's Creed bijv), vallen ze niet buiten het scherm.

Dead rising is inderdaad het enige spel waar ik er hinder van ondervond. Volgens mij hebben ze bij Dead Rising trouwens niet echt rekening gehouden met CRT-gebruikers, fucking kleine letters die zelfs op een HDTV van 2 meter afstand met moeite te lezen zijn

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:46:
[...]

Verder een ander alternatief is de 'Advanced Scartcable' van Microsoft. Er is gebleken dat deze kabel een veel betere kwaliteit leverd dan een standaard Scartkabel.
Dat is ook niet zo gek. De standaard kabel is composiet en de advanced scart cable is RGB. Composiet zuigt al, en dan zit er ook nog zo'n extra blokje tussen (tulp -> scart) wat voor nog meer verlies / vervorming van het signaal zorgt.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

*** Nieuws ***

Deze super Xbox 360 weegt maar liefst 3500 Kilo !

Hier te bewonderen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:22
Dat is wel een leuke typo!

Net Fable (original xbox game) ontvangen. Kan ik die uitspelen deze zomervakantie als voorbereiding van Fable 2.

Steeds meer en meer xbox originals worden ondersteund door de 360, wel leuk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die nog een koopje zoeken, heb zojuist bij de intertoys voor 14,95 Need For Speed Carbon (Special Edition) gekocht :) Is wel redelijk oude game al, maar voor 15,- euro kom ik hem niet laten liggen natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

thomasvdw schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:59:
Steeds meer en meer xbox originals worden ondersteund door de 360, wel leuk. :P
Fable werd toch al een hele lange tijd ondersteund? Die zat in een van de eerste BC updates....

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Voor mij heeft de Xbox360 één groot voordeel: de prijs. Het scheelt zo'n 130 euro met de Playstation 3.
Als nadelen:
1. Kan geen blue-rays afspelen zonder aanschaf externe speler (toekomst).
2. Er moet betaald worden om online te kunnen spelen
3. Harde schijf is slechts 20 Gb
4. Games lopen tegen limiet aan van dual-layer-dvd's
5. Alleen accessoires van Microsoft zelf werken
6. Er gaan er blijkbaar veel kapot (zelfs een apart topic voor hier op Got)
7. Het apparaat maakt lawaai

Ik word graag overtuigd tot de aanschaf van deze console gezien de 140 euro verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 18:03
Vraagje:

Ik heb mijn xbox 360 met een vga kabel aangesloten op mijn Dell24"

Nu kan ik bij de display instellingen kiezen als resolutie 1360x768 of max 1920x1080

Is 1920x1080 dan 1080P of 1080i ?

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Frank76NL schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:06:
Voor mij heeft de Xbox360 één groot voordeel: de prijs. Het scheelt zo'n 130 euro met de Playstation 3.
Als nadelen:

Ik word graag overtuigd tot de aanschaf van deze console gezien de 140 euro verschil.
Ja, laten we die discussie nog eens voeren :+ In alle 46 voorgaande delen, is deze discussie minimaal 4x gevoerd. 184x in totaal dus :P

Voor de liefhebber:

NBA Street HomeCourt ligt voor 14,99 bij de Intertoys. Prima spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als nadelen:

Even om er verder op in te gaan.

1. Klopt helemaal.
2. Playstation3 spellen zijn duurder, waardoor je in feiten alsnog dat extra kwijt bent om de game online te spelen.
3. Er is ook een harddisk van 120GB
4. Dat ze tegen hun limiet aanlopen is niet bevestigd. Betere compressie methode's zoude dit mogelijk kunnen oplossen.
5. Klopt niet, veel 3de party assesoires worden er gemaakt en kunnen worden gebruikt. Bijna enkel de harddisk moet van microsoft zijn.
6. Met de nieuwe versie is dat een stuk minder
7. Zie 6.
NBA Street HomeCourt ligt voor 14,99 bij de Intertoys. Prima spel :)
Klopt hier ook samen met NFS Carbon (Special Edition) en FIFA07 (Classic)
Heb toen maar de NFS gekocht :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Als nadelen:
Heb je Blu-rays?
Wil je die gaan halen?
Zo niet, dan valt deze iig weg. Mijn DVD speler speelt ook geen BD :+
Voor iets van 3 euro per maand krijg je dan ook veel meer dan alleen online gaming.
LIVE is op dit moment een stuk uitgebreider (en stabieler, nouja, meestal iig :P) dan PSN.
En waarom is dat een nadeel?
Op de Xbox360 hoef je niet eerst 20 minuten een spel te installeren, je kunt gelijk beginnen!
Dan gebruiken 'we' gewoon 2 disks mocht dat nodig zijn.
Één keer in de x uur gameplay een keertje wisselen lijkt me niet zo'n ramp.
En de meeste zijn dan ook totaal overbodig.
Neem nou die chatpad of die webcam ;(
De nieuwe 'versie' is behoorlijk stabiel en heeft dezelfde uitval als de PS3/Wii.
Tsja, daar kan ik je niet verder mee helpen, dat is gewoon zo :+
Als je zoveel nadelen kunt bedenken (en het dus hebt overwogen) waarom koop je dan niet gewoon een PS3?

Toch nog één laatste voordeel van de 360: GAMES!
De 360 heeft veel meer (goede) games.
Henkus schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:07:
Vraagje:
[...]
Is 1920x1080 dan 1080P of 1080i ?
Beide, maar de P variant is mooier/rustiger/beter.
Zie daarvoor (bijvoorbeeld) Progressive- en Interlaced scanning op Wikipedia.

[ Voor 10% gewijzigd door SH4D3H op 25-04-2008 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Ik heb net een paar gratis extra auto's gedownload voor Forza Motorsport 2. Echter nu kan ik ze niet terug vinden in het spel? Ik weet dat je ze vervolgens moet kopen met in-game credits, maar de nieuwe auto's staan er gewoon niet tussen. Moet je ze nog eerst installeren ofzo?

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:22
Armada schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:05:
[...]
Fable werd toch al een hele lange tijd ondersteund? Die zat in een van de eerste BC updates....
Dat wist ik wel hoor. ;)
Maar de laatste tijd komen er als maar meer updates uit voor xbox originals!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
SH4D3H schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:17:

[...]

Als je zoveel nadelen kunt bedenken (en het dus hebt overwogen) waarom koop je dan niet gewoon een PS3?

Toch nog één laatste voordeel van de 360: GAMES!
De 360 heeft veel meer (goede) games.
Nou vanwege die 140 euro verschil. En om te kijken welke tegenargumenten er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McFlipp schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:17:
Ik heb net een paar gratis extra auto's gedownload voor Forza Motorsport 2. Echter nu kan ik ze niet terug vinden in het spel? Ik weet dat je ze vervolgens moet kopen met in-game credits, maar de nieuwe auto's staan er gewoon niet tussen. Moet je ze nog eerst installeren ofzo?
Wat ik laatst bij gamekings hoorde is dat je ze eerst moet unlocken volgens mij :'). Of vrijkopen met ingame credits dat zou ook kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
SH4D3H schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:17:
[...]

[...]

Beide, maar de P variant is mooier/rustiger/beter.
Zie daarvoor (bijvoorbeeld) Progressive- en Interlaced scanning op Wikipedia.
Mijn vraag was eigenlijk : ik heb maar 1 keuze nl: 1920x1080 als resolutie, de rest is alleen lager

Is deze 1920x1080 nu 1080P of 1080i en hoe kom ik daar achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
GTA IV is slechts 6.4 GB, dus daar valt het nog reuze mee. En dan heb je een blu-ray op je PS3 en dan kun je eerst 20 minuten naar een installatiescherm gaan loeren voor je eens kunt gaan beginnen met spelen updaten wat ook nog eens 10 minuten duurt.

Alles heeft z'n voor- en nadelen. Ik wil ook nog wel eens zien hoe dat in-game XMB straks gaat werken op de PS3. Tegelijk heb ik wel een enorme stapel games voor de 360, waarvan veel al redelijk goedkoop die heel goed houdbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 13-09 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Henkus schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:55:
[...]

Mijn vraag was eigenlijk : ik heb maar 1 keuze nl: 1920x1080 als resolutie, de rest is alleen lager

Is deze 1920x1080 nu 1080P of 1080i en hoe kom ik daar achter?
Precies wat hij zegt... lees die wiki`s nou maar even door, luilak ;) (vooral die 'interlaced' is verhelderend)

[ Voor 5% gewijzigd door Michael Knight op 25-04-2008 18:06 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
schrijf je top 10 games eens op, op welke console ze beschikbaar zijn en wat ze kosten per platform ps3 of 360. bepaal dan je keuze.
je koopt dat ding uiteindelijk om te gamen, baseer daar gewoon je keuze op!

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Als nadelen:

Waarom komen er toch zoveel mensen naar de fora om te vragen of ze iemands mening kunnen lenen? Je kent de feiten toch, make up your own mind...
Als je _graag_ overgehaald wordt, dan zou ik het gewoon doen, want blijkbaar wil je het graag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

thomasvdw schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:23:
[...]

Dat wist ik wel hoor. ;)
Maar de laatste tijd komen er als maar meer updates uit voor xbox originals!
Ow, op die fiets. Ja, de library wordt steeds voller. Alleen bang dat als ik zo'n spel koop, ik helemaal geen plaats meer heb voor demo's, filmpjes (al dan niet over een tijdje via videomarketplace) en eigen muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Armada schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 18:19:
[...]
Ow, op die fiets. Ja, de library wordt steeds voller. Alleen bang dat als ik zo'n spel koop, ik helemaal geen plaats meer heb voor demo's, filmpjes (al dan niet over een tijdje via videomarketplace) en eigen muziek.
Dat vind MS helemaal niet erg => dan koop je toch mooi de 120 GB HDD? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

SH4D3H schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 18:21:
[...]

Dat vind MS helemaal niet erg => dan koop je toch mooi de 120 GB HDD? :+
En van daaruit zou ik het dus logischer vinden als ze die 120 GB goedkoper maken. Want meer ruimte is meer kopen (ook van de videomarketplace). Nu koop ik èn de content niet èn de HDD niet. Welke situatie zal meer winst maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Michael Knight schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 18:05:
[...]

Precies wat hij zegt... lees die wiki`s nou maar even door, luilak ;) (vooral die 'interlaced' is verhelderend)
Heb ik ook gedaan, ik zal wel niet zo snaps zijn.

Maar ik heb nog steeds GEEN idee 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Als nadelen:

hmm met zon vraagstelling kan je volgens mij beter direct naar de winkel rennen voor een ps3, maargoed hier je lijst :{

1. who cares, blu-ray (want zo schrijf je het) zijn hele dure schijfjes en films kopen is iets van 1999
2. Live ervaring is niet gelijk aan PSN, live is beter, sneller meer up to date en je kan er meer (aka clans/met elkaar praten (en dan ook een grote kans hebben dat je iemand tegenkomt met een mic), achievements etc etc
3. Op de xbox360 hoef je geen games te installeren, dit klinkt je misschien vreemd in de oren, maar het is de console eigen.
4. Welke games?, GTA4 is 6,4 GB groot. En zelfs al wil je een jrpg spelen met 4 discs, moet je eens in de 10 uur een disc erin stoppen.
5. third party controllers zuigen toch, de rest van de accesoires is lame, maarja het zijn maar accesoires
6. Tegenwoordig gelukkig een stuk minder dan voorheen (bij falcon onder de 10%), overigens is de service van MS in de meeste gevallen erg goed, je hebt binnen een week (maximaal 2) tegenwoordig je box terug, hij wordt ook voor je opgehaald.
7. Verschillend, latere versies een stuk minder naar het schijnt, ik heb er niet veel last van, mn oude xbox maakt meer lawaai. Het blijft verder vrij subjectief, tijdens gamen moet je je geluid gewoon wat harder zetten denk ik.

Maar dat waren allemaal hele domme redenen om een xbox360 aan te schaffen, weet je waarom je dat wel moet doen: GTA4 + downloadable content, Gears of War (2), Fable 2, Halo 3, Too Human, Ninja Gaiden 2, Saints Row, Crackdown, Mass Effect, Bioshock en natuurlijk de multiplatform spelen die in veel gevallen een tikje beter lopen op de xbox360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Ik heb een 360 gekocht en geen PS3 omdat Live gewoon veel leuker, gezelliger etc. voor mij was. De mogelijkheden zijn prachtig, zoals DarkShadow al zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Als nadelen:

1. Dan wacht je nog even en koop je voor €100 een stand-alone. Inmiddels zijn die ook al goedkoper als een PS3.
2. Dat klopt, maar daar krijg je ook een hoop kwaliteit voor terug.
3. yup, maar met die 20GB had kom je langer uit dan met een 40GB op de PS3. (Geen verplichte installs)
4. Dat is voor een groot deel marketing praat die de wereld in geholpen is door Sony. De meeste games passen met gemak op één DVD. Bij de games waarbij dat niet lukt komt dat doordat ze vol zitten met CGI.
5. Tja, maar daarvoor zijn de console en de games goedkoper.
6. Van de oude generatie gingen er veel te kort. Bij de nieuwe Falcons ligt het op het nivo van de concurrenten. En daarbij komt nog dat als je PS3 stuk gaat je hem minimaal 4 weken kwijt bent, bij de 360 is dat maximaal 1 week.
7. Ja, dat klopt. Maar het verschilt ook enorm per console. En met een goede surround installatie hoor je niets meer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm net de 3 meest recente voetbalgame demo's getest:

PES 2008: te houterig en te snel
FIFA 08: te traag qua reactie
UEFA 08: goede gameplay, maar veel minder value for money (alleen de europese landen, that's it?)

dilemma's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, GTA 4?

problem solved :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
* SH4D3H leest veel tegenstrijdige ervaringen met Vegas 2, hoewel de reviews meestal wel positief zijn.

Ik wil dus RS: Vegas of RS: Vegas 2 kopen, maar ik kan niet kiezen :+
Iemand die ze allebei heeft en kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Phusebox schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:28:
hmm net de 3 meest recente voetbalgame demo's getest:

PES 2008: te houterig en te snel
FIFA 08: te traag qua reactie
UEFA 08: goede gameplay, maar veel minder value for money (alleen de europese landen, that's it?)

dilemma's
Nog steeds geen keuze kunnen maken :P

Ik zou voor Fifa gaan en vraag me niet waarom :>

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
sekeroglan schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 21:46:
[...]
Ik zou voor Fifa gaan en vraag me niet waarom :>
Ik heb Fifa 08 & UEFA demo gespeeld maar echt veel verschil merk ik niet.
Fifa is erg leuk en de 08 versie is wat mij betreft beter dan de PES tegenhanger.

Dus eensch met ^^ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Laatst online: 12-09 22:58
Ik sta enigszins in dubio en daarom deze post.

Ik wil graag een xbox360 kopen en wil hier een leuk schermpje bij. In eerste instantie dacht ik aan een 32 inch HDTV. Na wat wikken en wegen (figuurlijk ;)) heb ik besloten dat dit toch te groot is, het is niet mooi in proportie met mijn bureau.

Goed, kleiner dus.

Voor mijn PC heb ik momenteel een Samsung SyncMaster 225bw (22" wide) en ik ben me er van bewust dat ik met een vga kabel de xbox ook hier op kan aansluiten. Ik wil echter niet te hoeven switchen tussen PC en Xbox.

Toen bedacht ik me dat een een Syncmaster 226bw een goede keus zou zijn.

Qua looks lijkt hij (hij's alleen zwart, de 225bw grijs) sprekend op mijn huidige monitor, op mijn bureau zou het dus ontzettend goed staan en de prijs is ook gunstig (230 euro). Verder heb ik wel wat ervaringen gelezen in dit topic met de 226bw.

Zou het een verstandige keus zijn om de 226bw dan ook aan te schaffen voor de xbox? :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Imodium schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 22:12:
Ik wil echter niet te hoeven switchen tussen PC en Xbox.
Je wilt letterlijk tegelijk computeren en Xboxen?
Jouw huidige scherm heeft namelijk al 2 ingangen die je prima zou kunnen gebruiken; VGA voor de Xbox en DVI voor je computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Laatst online: 12-09 22:58
SH4D3H schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 22:19:
[...]

Je wilt letterlijk tegelijk computeren en Xboxen?
Jouw huidige scherm heeft namelijk al 2 ingangen die je prima zou kunnen gebruiken; VGA voor de Xbox en DVI voor je computer.
Ik weet dat m'n scherm twee ingangen heeft, ik ben echter ook ontzettend lui en switchen vind ik irritant. Daarnaast vind ik een tweede scherm op m'n bureau ook leuk, en ik wil ook wel eens tijdelijk proberen of dualscreen wat is. ;)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imodium schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 22:12:
Toen bedacht ik me dat een een Syncmaster 226bw een goede keus zou zijn.

[...]

Zou het een verstandige keus zijn om de 226bw dan ook aan te schaffen voor de xbox? :)
Ik zou het eerst ff bekijken. Die monitor heeft een native res die niet ondersteund wordt door de xbox360 dus zal je toch het beeld moeten scalen. Ik vind het niet zo storend maar ik hoor soms wel mensen erover piepen dat ze het niks vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Je hebt natuurlijk ook nog 26 inch tvs (hd ready), misschien is dat wat beter. Overigens heb ik het met een 19 inch gedaan en merkte niets van de stretching, maar bij een 22 inch is het natuurlijk wel een grotere afwijking van de standaard res.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
SH4D3H schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 21:28:
* SH4D3H leest veel tegenstrijdige ervaringen met Vegas 2, hoewel de reviews meestal wel positief zijn.

Ik wil dus RS: Vegas of RS: Vegas 2 kopen, maar ik kan niet kiezen :+
Iemand die ze allebei heeft en kan helpen?
Tja, moeilijke vraag.

Ze zijn beide goed, en hebben beide de zelfde mankementen.
Persoonlijk heb ik iets meer lol beleefd aan deel 1, deel 2 is ook goed maar was me net iets te makkelijk.

Deel 1 is al te vinden voor €25 dus daar kan je je geen buil aan vallen.
Koop die eerst, en als die bevalt kan je met deel 2 verder gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imodium schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 22:23:
[...]switchen vind ik irritant.
ik wil ook wel eens tijdelijk proberen of dualscreen wat is. ;)
Wat klopt daar niet.. koop je een tweede monitor, moet je alsnog switchen :S

Waarom niet gewoon eerst die Xbox kopen, tijdje switchen en als het bevalt nog een scherm halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SH4D3H schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 21:57:
[...]

Ik heb Fifa 08 & UEFA demo gespeeld maar echt veel verschil merk ik niet.
Fifa is erg leuk en de 08 versie is wat mij betreft beter dan de PES tegenhanger.

Dus eensch met ^^ :)
FIFA heeft iit UEFA redelijk veel framedrops vindt ik, en het reageert allemaal net wat trager bij FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Houd het nuttig.

[ Voor 86% gewijzigd door TheZeroorez op 26-04-2008 18:28 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.