Het Xbox 360 ervaringen Topic #47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 72.853 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Hier blijft de knop connect steeds staan, maar als ik in een spel zit en ik roep mijn dashboard-blade naar voren zie ik wel friends online. Ook berichten kan ik lezen.

NAT staat hier als moderate in de test :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Slasher schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:00:
[...]

Staat jouw NAT niet op strict?
NAT staat op Moderate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Helaas kom ik er ook niet op, zelfs niet na een gamertag recover ;(

Dan maar geen Forza vanavond...

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Dat met die 60 Hz is normaal 'or, je bent dat immers niet gewend.
Maar dat is zo voorbij en dan valt het niet meer op :)

Over je andere vraag:
In de handleiding staat de pin-lay-out van de op je TV aanwezige SCART.
Let vooral op de woorden 'Rode input', 'Groene input', 'Blauwe input' & 'Besturing Rood/Groen/Blauw' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Xbox support is ook onbereikbaar, typisch :P

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
sekeroglan schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:08:
Helaas kom ik er ook niet op, zelfs niet na een gamertag recover ;(

Dan maar geen Forza vanavond...
Wél Forza vanavond damned :(
Multiplayer, that is ;)

[ Voor 7% gewijzigd door PeterSelie op 21-04-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

SoaDmaggot schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:14:
[...]

Wél Forza vanavond damned :(
Multiplayer, that is ;)
Ik heb de hoop al opgegeven voor vanavond. Kan ik eindelijk een keertje op een normaal tijdstip naar bed :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Gelijk maar een vraagje dan: hoelang doe je erover om 1M online credits te halen (voor de achievement dus :P).
Als ik gewoon mp race is het meestal slechts een paar K voor de winnaar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

SH4D3H schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:17:
[...]

Gelijk maar een vraagje dan: hoelang doe je erover om 1M online credits te halen (voor de achievement dus :P).
Als ik gewoon mp race is het meestal slechts een paar K voor de winnaar :X
Dat hangt ervan af. Toen Forza net uitkwam hebben we veel toernooien gehad en als je dan eerste werd, had je iets van rond de 3 ton. Wel met 8 man en 75 laps ( duurt bijna 2 uur 8)7 )

Het hangt ook ervan met hoeveel man je speelt, hoe meer mensen en laps, hoe meer geld. En je krijg ook meer geld als je je assist uit hebt staan of een moeilijk bestuurbaar auto neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkleQ
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-07 21:53
SH4D3H schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:09:
[...]

Dat met die 60 Hz is normaal 'or, je bent dat immers niet gewend.
Maar dat is zo voorbij en dan valt het niet meer op :)

Over je andere vraag:
In de handleiding staat de pin-lay-out van de op je TV aanwezige SCART.
Let vooral op de woorden 'Rode input', 'Groene input', 'Blauwe input' & 'Besturing Rood/Groen/Blauw' ;)
er staat inderdaad hetvolgende:
bij pin 7: blauwe input, bij pin 11: groene input 15: rode input 16: besturing rood/groen/blauw
18 massa voor besturing rood/groen blauw

Weet je zeker dat mijn scart aansluiting rgb ondersteunt en kan uitzenden?
Zijn deze scart pins niet overal hetzelfde?

Oh ja heeft iemand ervaringen met de advanced scart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

QkleQ schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:34:
[...]

bij pin 7: blauwe input, bij pin 11: groene input 15: rode input 16: besturing rood/groen/blauw

100% de moeite waard om te halen.

Als je me niet geloof, lees de laatste 47 topics maar voor ervaringen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
sekeroglan schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:39:
[...]

100% de moeite waard om te halen.

Als je me niet geloof, lees de laatste 47 topics maar voor ervaringen >:)
Hier werkt het iig weer Seker, gewoon even Forza opstarten dan kan je wel chatten, en na verloop van tijd kom je erin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:57:
Ik weet niet of iemand 't al gepost heeft...

[afbeelding]
Mooie aanbieding, ongeveer hetzelfde als bij de MM een tijdje terug. Denk dat ik deze maar eens moet scoren volgende week ;). Btw, zit er nu in alle arcade pakketten een 175 watt versie?? En is de advanced scart kabel van microsoft de beste keus, of moet ik een 3rd party exemplaar nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 15:50
Kaasje123 schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:17:
[...]

Zoveel is act 1 oook weer niet... Ik dacht dat je al klaar was ofzo maar je mist dus alleen act 1... Kom op ben je in een uurtje mee klaar. Dat is waarschijnlijk sneller dan moeilijk lopen doen en wachten op een oplossing die er misschien niet is. ;)
snap ik, wilde de risico vermijden dat het opnieuw voorkomt, daarom vroeg ik voor ervaringen :)

ik ga maar eens opnieuw beginnen, live werkt toch niet optimaal nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Slasher schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:09:
[...]

Ok ben dus niet de enige, NAT staat op strict dat was echt niet zo :(
Inderdaad en bij mij staat die op OPEN, ik krijg van CoD4 nou een bericht dat ik een active network connection moet hebben..

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Hey ik wilde dus ook zo'n advanced scart kabel kopen. Maar nu leek het mij tof om gelijk een aansluiting te hebben voor mijn 5.1 setje. Dus toen kwam ik op de "Logic 3 RGB Scart AV Cable Xbox 360" uit van Logic 3 dus. Heeft iemand hier ervaring mee. Of kan ik beter gewoon de advanced scartkabel van Microsoft kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
[...]
Je SCARTaansluiting op je TV zend niets uit maar ontvangt.
En die kan dus prima RGB ontvangen :)
Prima kabel, beter beeld dan dat standaard conversieblokje, maar wel flink overpriced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is iedereen inmiddels alweer online?
ik kan er niet opkomen maar sommige vrienden van mijn kunnen weer wel vrolijk spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Bij mij doet 'ie het weer! :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:38
Ik kan fifa 2008 voor 30 euro kopen en saints row(2006) voor 12,50. Zijn dit redelijke prijzen voor tweede hands spellen?

Fifa wil ik graag kopen voor online spelen. Zijn er nog veel mensen die dit spel spelen? saints row is meer voor single player. Beetje rond rijen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

knackje schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 08:02:
Ik kan fifa 2008 voor 30 euro kopen en saints row(2006) voor 12,50. Zijn dit redelijke prijzen voor tweede hands spellen?

Fifa wil ik graag kopen voor online spelen. Zijn er nog veel mensen die dit spel spelen? saints row is meer voor single player. Beetje rond rijen enzo :)
Saint Row heb ik vorige week nog zien liggen voor 10 euro (nieuw, Bart Smit Zwolle).

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:43

Smoonshine

Feyenoord!!

knackje schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 08:02:

Fifa wordt nog vrij veel gedaan op Xbox Live. Ik heb helaas al wel een aantal keren gehad dat wanneer het verschil meer dan 1 doelpunt is, dat de tegenstander er mee kapt. Maar dat zul je bij ieder ander spel ook hebben. Ook single player is bij Fifa ontzettend uitgebreid en is het echt een goed voetbalspel geworden. Samen met de prachtige graphics is Fifa voor mij toch echt de Footy op de 360.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Voor de techneuten onder ons: Zou een NAS HD werken met de X360? Via een USB kabel volgens mij wel, maar ook via WiFi?

NAS HD WD MyBook World

Wil al een tijdje aan externe HD aanschaffen voor het afspelen van HD content en kan geen keuze maken tussen een 3,5" externe HD (heeft adapter nodig) en een 2,5" externe HD (geen adapter nodig).
Nu kwam ik deze NAS HD tegen en moet toegeven dat dit ook een leuke oplossing lijkt. Alleen ben ik bang dat de X360 dat ding niet ziet.

Iemand ervaring hiermee en goeie ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Jobbie schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:11:
Voor de techneuten onder ons: Zou een NAS HD werken met de X360? Via een USB kabel volgens mij wel, maar ook via WiFi?

NAS HD WD MyBook World

Wil al een tijdje aan externe HD aanschaffen voor het afspelen van HD content en kan geen keuze maken tussen een 3,5" externe HD (heeft adapter nodig) en een 2,5" externe HD (geen adapter nodig).
Nu kwam ik deze NAS HD tegen en moet toegeven dat dit ook een leuke oplossing lijkt. Alleen ben ik bang dat de X360 dat ding niet ziet.

Iemand ervaring hiermee en goeie ideeën?
ik heb een 320 gb lacie
http://www.lacie.com/nl/products/product.htm?pid=10843

en die ziet de xbox prima. Kan films, foto's en muziek zonder problemen. beide zijn aangesloten via een utp kabel maar dan zou wifi ook moeten werken lijkt me.
Ik heb wel via een bestandje van lacie zelf het ding zo getweaked dat ik direct bij de twonkyvision software kan ipv de lacie software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:30

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

[...]

Als je nog een gewone tv hebt die RGB ondersteunt... NU KOPEN!
Advanced scart kabel is echt een aanrader... overigens zijn RGB-kabels sinds het PS1 tijdperk al aanraders :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ik vind een vergulde scart-kabel beter dan die Advanced Scart van Microsoft.
Ik had deze, maar ben nu overgegaan op een HDTV 8)

[ Voor 34% gewijzigd door ijskonijn op 22-04-2008 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkleQ
Duuvel schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:27:
zie ik daar 2 optische pluggen voor audio. Dat is mijn probleem ik heb geen ingangen op mijn tv hiervoor. Wanneer ik die advanced scart van MS koop heb ik dit probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Kaasplank schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:18:
[...]

ik heb een 320 gb lacie
http://www.lacie.com/nl/products/product.htm?pid=10843

en die ziet de xbox prima. Kan films, foto's en muziek zonder problemen. beide zijn aangesloten via een utp kabel maar dan zou wifi ook moeten werken lijkt me.
Ik heb wel via een bestandje van lacie zelf het ding zo getweaked dat ik direct bij de twonkyvision software kan ipv de lacie software.
Via je X360 dus naar een splitter en vanaf je splitter naar je NAS HD en internet...

hmmm... ik ben benieuwd of het ding goed via wifi zou werken als ik ook op Live! wil....

Toch wel lastig! :)

Mooi aparaat trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

QkleQ schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:24:
[...]

zie ik daar 2 optische pluggen voor audio. Dat is mijn probleem ik heb geen ingangen op mijn tv hiervoor. Wanneer ik die advanced scart van MS koop heb ik dit probleem niet.
Edit: ik snap je vraag nu wat beter, even uitleg: deze audio pluggen zijn optioneel (zijn trouwens analoge pluggen, geen optische ;) ), als je alleen de scart-stekker in je tv stopt heb je ook geluid, via die scart stekker dus. De Rode en witte pluggen (audio) en de gele plug (composiet, oud video signaal voor prehistorische non-scart tv's) hoef je dus niet in te pluggen, omdat via een scart-aansluiting sowieso altijd video én audio worden verstuurd.

Ik had toendertijd de scart stekker in de tv gestoken --> audio en video via de tv.
De rode en witte plugs had ik in m'n versterker gestoken --> ook audio via m'n stereo-installatie. Dus gewoon een extraatje.

[ Voor 50% gewijzigd door ijskonijn op 22-04-2008 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen hier die wel eens een nieuw of 2ehands spel via ebay aanschaffen?
Ik ben dit namelijk misschien van plan, maar ik weet niet of ik het wel kan vertrouwen.
Mensen met goede of slechte ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:25:
Zijn er mensen hier die wel eens een nieuw of 2ehands spel via ebay aanschaffen?
Ik ben dit namelijk misschien van plan, maar ik weet niet of ik het wel kan vertrouwen.
Ik bestel alleen maar via eBay. Wel nieuwe, regio vrije spellen. Scheelt veel geld! Ik betaal gemiddeld € 30,- voor een spel. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkleQ
ok en welke rgb scart raden jullie aan? Volgensmij is die van microsoft zelf (advanced scart) toch een van de betere. Verder merk ik op dat wanneer ik game, links en rechts van mijn tv beelden wegvallen. Ik heb al zitten klooien met 50 Hz en 60 Hz en normal en widescreen, maar er blijven stukjes wegvallen. De tv zelf heeft geen opties waarmee ik het beeldformaat kan wijzigen (4:3, 16:9, superzppm etc.) Erg irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:28:
Ik bestel alleen maar via eBay. Wel nieuwe, regio vrije spellen. Scheelt veel geld! Ik betaal gemiddeld € 30,- voor een spel. :)
Heb je voor mij toevallig een linkje(s) naar vertrouwbare verkopers.
Sommige spellen zijn vaak inderdaad erg goedkoop waardoor ik het al snel niet vertrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
Ik zou het toch eerst op marktplaats proberen, daar is volgens mij ook Meer dan genoeg aanbod aan 2ehands games. (heb er zelf rainbow six vegas gekocht) Perfect in een enveloppe in de bus ontvangen! ebay zou ik niet weten eerlijk gezegd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Bij eBay kan je altijd per verkoper zien hoe vaak hij al iets heeft verkocht en hoe positief de kopers over hem zijn. Iemand met +100 verkochte games en 98% of hoger positief zou ik voor een game wel vertrouwen. Geef ik meer geld uit dan mag dat nog wat hoger zijn. Daarnaast heb je ook buyer protection als je met PayPal betaald, als de verkoper niks levert krijg je je geld terug (tot een maximum bedrag, staat ook bij elke auction vermeldt). Anyway, let wel op de regio waar je het spel vandaan haalt, iets uit Amerika werkt meestal niet.

Marktplaats vertrouw ik zelf veel minder, zeker wat betreft op sturen, je kan daar nergens de geschiedenis van een verkoper zien.

[ Voor 10% gewijzigd door Muthas op 22-04-2008 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:32:
[...]

Heb je voor mij toevallig een linkje(s) naar vertrouwbare verkopers.
Sommige spellen zijn vaak inderdaad erg goedkoop waardoor ik het al snel niet vertrouw.
Ik bestel meestal bij deze verkoper. Krijg de spellen altijd 6 dagen na bestelling binnen. (inclusief weekend) en netjes zonder extra kosten. Ben zeer tevreden iig.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-08 19:12
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:25:
Zolang je kijkt naar een positieve feedback (er zijn veel ebayers met een feedback van 98%+ met veel feedback ontvangen) kan er eigenlijk vrijwel niets fout gaan. Ik heb zelf mn Xbox Live via eBay gehaald, 13 maanden voor zo'n €30,- , werkt perfect. Ook een controller en 2 3600 mAh accu's via eBay gehaald en ook dat ging prima.

Mocht er trouwens iemand iets bij "thumbmonkeygames" willen bestellen, ik kreeg een coupon code voor $5 korting bij een bestelling van $30 of meer (excl shipping) die geldig is tot 30 april. Gebruik m zelf toch niet, dus als je wil: 5D30TGH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:33:
Ik bestel meestal bij deze verkoper. Krijg de spellen altijd 6 dagen na bestelling binnen. (inclusief weekend) en netjes zonder extra kosten. Ben zeer tevreden iig.
Prijzen en games zien er goed uit, kan alleen niet vinden of de games PAL of regiovrij zijn.
(hij komt volgens ebay uit hongkong namelijk) anders stuur ik hem wel een berichtje zo, vraag me namelijk ook af wanneer ik meerdere spellen koop of ik dan eenmalig verzendkosten betaal.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2008 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:41:
Prijzen en games zien er goed uit, kan alleen niet vinden of de games PAL of regiovrij zijn.
(hij komt volgens ebay uit hongkong namelijk) anders stuur ik hem wel een berichtje zo, vraag me namelijk ook af wanneer ik meerdere spellen koop of ik dan eenmalig verzendkosten betaal.
Bij play-asia.com kan je goed zien of een spel werkt op een andere regio. Verder kan je ze (bizcom) inderdaad zoals je zei een berichtje sturen (bijvoorbeeld over je 2e vraag, want ik heb pas een spel bij ze besteld dus dat weet ik niet B) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QkleQ schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:31:
....... Verder merk ik op dat wanneer ik game, links en rechts van mijn tv beelden wegvallen. Ik heb al zitten klooien met 50 Hz en 60 Hz en normal en widescreen, maar er blijven stukjes wegvallen. De tv zelf heeft geen opties waarmee ik het beeldformaat kan wijzigen (4:3, 16:9, superzppm etc.) Erg irritant
Dit probleem had ik ook met mijn philips breedbeeld. Ik heb op internet voor mijn tv deze link gevonden waarbij ik mijn beeld zodanig kon afstellen dat er geen stukken meer wegvallen aan de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:41:
[...]

Kijk ook eens op gamehubs.com

De nieuwste games voor de helft van de prijs in NL (en allemaal regiovrij). Heb er zelf al, Lost Odyssey, assasins creed x2, rainbow six vegas 2, gta IV en nog een aantal andere spellen besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
Weet iemand hoe ik via mijn xbox een uitzending stream naar mijn xbox.. ik moet alleen het programma naam weten want, dat is genoeg voor mij :)

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
fatihbatur schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:44:
Weet iemand hoe ik via mijn xbox een uitzending stream naar mijn xbox.. ik moet alleen het programma naam weten want, dat is genoeg voor mij :)
Je stelt de vraag een beetje raar maar ik denk dat je moet zoeken naar Tversity. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

fatihbatur schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:44:
Via je PC naar je Xbox bedoel je denk ik? ;)
Het fijnste programma vind ik zelf TVersity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MochiGohan schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:10:
Kijk ook eens op gamehubs.com

De nieuwste games voor de helft van de prijs in NL (en allemaal regiovrij). Heb er zelf al, Lost Odyssey, assasins creed x2, rainbow six vegas 2, gta IV en nog een aantal andere spellen besteld. :)
Klopt, ik heb GTAIV ook gepreorderd bij gamehubs maar zij hebben verder maar een heel klein aanbod en beperkte voorraad. Ook kijk ik wel eens op play.com en playasia maar daar vind ik niet altijd wat ik zoek. Op ebay vind ik het echter wel maar is het dus de vraag wat de ervaringen daarmee zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:31

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Via dit topic kwam ik erachter dat je met GoTSent X264 MKV bestanden kan omzetten naar Xbox compatible formaten, maar kan je het ook real-time laten streamen? Dat is het enige waar ik nog mee zit aangezien ik veel x264 content heb, en graag een gebruikersvriendelijke Media Center Extender wil neerzetten voor mijn Vista Ultimate systeem. Want 200 euro voor een Xbox arcade is natuurlijk een schitterende prijs, een een HDMI kabel hoeft ook niet duur te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Laatst online: 13:39
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:48:
[...]

Klopt, ik heb GTAIV ook gepreorderd bij gamehubs maar zij hebben verder maar een heel klein aanbod en beperkte voorraad. Ook kijk ik wel eens op play.com en playasia maar daar vind ik niet altijd wat ik zoek. Op ebay vind ik het echter wel maar is het dus de vraag wat de ervaringen daarmee zijn.
Net zoals Dennahz zei hiervoor, heb ik ook dezelfde ervaring met biz-com2, altijd netjes binnen na 6 dagen. De spellen kosten de helft of nog minder dan de winkelprijs in Nederland, en het werkt allemaal. Dus ik zou zeggen, probeer die eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6pack15 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:05:
Net zoals Dennahz zei hiervoor, heb ik ook dezelfde ervaring met biz-com2, altijd netjes binnen na 6 dagen. De spellen kosten de helft of nog minder dan de winkelprijs in Nederland, en het werkt allemaal. Dus ik zou zeggen, probeer die eens
Ben het ook van plan om te proberen, wacht alleen nog op een berichtje van de verkoper terug.
Vraag me namelijk af hoe het zit met verzendkosten bij bestelling van meerdere games. Ook of alles regiovrij is, is natuurlijk handig om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
hallo mensen,
ik heb een vraag en deze is als volgt.
hoe kan ik de regio code van x360 games bepalen.
zijn er ook regio vrije games op de markt.

ik heb een NL x360 en wil graag wat goekoper aan games komen vandaar.
hebben jullie nog tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:14:
[...]

Ben het ook van plan om te proberen, wacht alleen nog op een berichtje van de verkoper terug.
Vraag me namelijk af hoe het zit met verzendkosten bij bestelling van meerdere games. Ook of alles regiovrij is, is natuurlijk handig om te weten :)
Normaal gezien staat het er bij hoor of het spel regiovrij is of niet. :)

@dezejongeman: Als je een paar posts boven je leest gaat het net over dit onderwerp ;)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

dezejongeman schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:21:
hallo mensen,
ik heb een vraag en deze is als volgt.
hoe kan ik de regio code van x360 games bepalen.
zijn er ook regio vrije games op de markt.

ik heb een NL x360 en wil graag wat goekoper aan games komen vandaar.
hebben jullie nog tips
Kijk eens een paar posts boven je?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
@dezejongeman: Als je een paar posts boven je leest gaat het net over dit onderwerp ;)
ik had de posts wel gezien maar ik begreep niet helemaal of deze spellen gewoon op een NL x360 te spelen zijn.

weten julllie waar dat regio vrije dan staat is daar een vaste locatie voor op het doosje of dergelijke?
en regio vrije games doen het op iedere xbox360 ongeacht de regio van de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:23:

Normaal gezien staat het er bij hoor of het spel regiovrij is of niet. :)
Er staat bij; Suitable of all xbox360 versions, ik kan alleen niet helemaal duidelijk afleiden of hij daarmee alle regio versies (PAL NTSC etc) bedoelt of meer console versie's (Arcade, Pro, Elite)

Belangrijkste wat ik nog wil weten van hem is de verzendkosten, ik ben mogelijk van plan om 3spellen aan te schaffen daar. echter vraagt hij 10euro verzendkosten. Bij een enkel spel is dat geen probleem maar om dan voor 3spellen totaal 30euro aan verzendkosten kwijt te zijn vind ik echt te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 21:10
Wat zijn jullie ervaring met de verzend tijd van payasia? Want ik wacht nu al meer dan 3 weken op een spel.

Zij zelf zeggen, dat ik nog maar even geduld moet hebben.

Wat zijn jullie ervaring? met de verzend tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:30:
[...]

Er staat bij; Suitable of all xbox360 versions, ik kan alleen niet helemaal duidelijk afleiden of hij daarmee alle regio versies (PAL NTSC etc) bedoelt of meer console versie's (Arcade, Pro, Elite)

Belangrijkste wat ik nog wil weten van hem is de verzendkosten, ik ben mogelijk van plan om 3spellen aan te schaffen daar. echter vraagt hij 10euro verzendkosten. Bij een enkel spel is dat geen probleem maar om dan voor 3spellen totaal 30euro aan verzendkosten kwijt te zijn vind ik echt te veel.
Ik hoor graag het antwoord over de verzendkosten zodra je het hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:30:
[...]
Alle games kun je op alle versies (Arcade etc.) van de Xbox spelen.
Het enige logische zou zijn alle regio's dus.
Belangrijkste wat ik nog wil weten van hem is de verzendkosten
Wel gelijk ff hier posten hè? ;)
Wdrawing schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:35:
Wat zijn jullie ervaring? met de verzend tijd?
Bij mij ongeveer 10 dagen.
Wellicht dat je spel nu bij de douane ligt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Mijn ervaring met Play Asia is dat het inderdaad wel langer duurt met het verzenden dan via die verkoper van eBay. Ze zetten de echte waarde op het pakje, dus het gaat via de douane die er een heffing van +/- € 10,- op wil hebben.

Dat is de reden dat ik dus via eBay koop. Die verkoper zet er netjes 'gift' met een waarde van $ 10 op. Scheelt tijd, geld en ergernis.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Laatst online: 13:39
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:14:
[...]

Er staat bij elke game het verzendkosten voordeel bij meerdere games. Maar dit werkt volgens mij niet bij 2 aparte spellen. Ik heb een keer 2x gears of war besteld, voor mij en een vriend. Dan word het voordeel gewoon toegepast. Met 2 aparte spellen weet ik het niet, aangezien je geen winkelmand ofzo hebt. Als je, zodra je antwoord hebt, even zou kunnen posten hoe dat zit zou dat fijn zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdrawing
  • Laatst online: 20-08 21:10
Dat wacht ik nog maar even.

Ik hoop niet dat ik veel moet gaan bij betallen, want dan had ik het beter in de winkel kunnen kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Kunnen we dit topic weer over de 360 laten gaan, ipv allerlei importervaringen?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Na dit bericht wordt er hier niet meer gepost over importvragen. Daar zou een topic in Shopping Forum wellicht wel leuk voor zijn...

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Ben geloof ik een beetje in de war? De ene keer hoor ik 1 jaar garantie op alle hardware en 3 jaar op RROD, andere keer 2 jaar op alles en 3 jaar op RROD?

Op m'n service.xbox staat het nu namelijk op enkel één jaar.

[ Voor 17% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 22-04-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Wat is er aan de hand als mijn controller 4 rondjes blijft knipperen? Heb hem al opnieuw gepaird maar dat helpt niet?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:31:
Wat is er aan de hand als mijn controller 4 rondjes blijft knipperen? Heb hem al opnieuw gepaird maar dat helpt niet?
Hmms, ja volgens mij kan ie dan je xbox niet vinden? Werken andere controllers wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:22
Royz schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:31:
Dan is de batterij bijna leeg.

Doet de controller iets?

[ Voor 7% gewijzigd door hevling op 22-04-2008 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:32:
[...]

Hmms, ja volgens mij kan ie dan je xbox niet vinden? Werken andere controllers wel goed?
helaas heb ik er maar 1
thomasvdw schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:33:
[...]

Dan is de batterij bijna leeg.

Doet de controller iets?
nee hij doet echt totaal niets. toen ik terugkwam stond mijn xbox ook ineens op 3 rode lampjes. moet even opzoeken wat dat precies is want dat heb ik nooit gehad (RROD of wat dan ook) :o

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Hmm thx voor de support... ik heb trouwens mijn afstandsbediening gebruikt en mijn xbox doet het wel gewoon alleen mijn controller reageert totaal nergens op, ook als ik hem met usb bedraad.

mijn hd-dvd speler gaat trouwens niet eens aan als ik mijn xbox opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:07:
De ene keer hoor ik 1 jaar garantie op alle hardware en 3 jaar op RROD, andere keer 2 jaar op alles en 3 jaar op RROD?
Je hebt in de EU standaard 2 jaar garantie op je spul.
MS heeft dat voor de RROD (en alleen daarvoor) verlengt naar 3 jaar.

Dat 1 jaar geleuter is voor de States en andere plekken waar ze zulke regeltjes niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bestaat er ook een regel/wet die de fabrikant verplicht garantie te geven op zijn/haar product ook al is iemand tweede gebruiker?

als er zo'n wet is zou het wel mooi zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
SH4D3H schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:06:
[...]

Je hebt in de EU standaard 2 jaar garantie op je spul.
MS heeft dat voor de RROD (en alleen daarvoor) verlengt naar 3 jaar.

Dat 1 jaar geleuter is voor de States en andere plekken waar ze zulke regeltjes niet hebben.
Bedankt. Mooi, kan ik nog effe gerust zonder zorgen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mensen, ik kan dus nogsteeds niet op xbox-live komen
Als ik Sign on to xbox-live via het dashboard doe, dan lijkt het alsof ik erop kan maar telkens blijft die butten staan en kom ik er niet op.

Ook als ik een spel start, dan staat er dat ik signed on to xbox-live maar toch werkt het binnen het spel niet. Heb mijn verbinding gecontroleerd die is gewoon goed, ook de instellingen op mijn xbox360 staan goed. NAT staat open en er worden geen fout meldingen weergeven bij netwerksettings?

Heb hier last van sinds het onderhoud van gisteren, meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
Hier nog 1, volgens mij ligt xbox live weer plat.. damn wou met vriend gamen worden we ge-owne :X 8)7 d..

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Damn ik word gek, ik kan gewoon spelen maar na 15 minuten ofzo knalt Xbox Live eruit, heb dit nou al 1 week, terwijl me network connection OK is. :S

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Duuvel schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:27:
Dus je hebt die kabel nu over? ;) of heb je hem al weg gedaan?

Ik heb even de productinformatie van mijn TV gedownload en daar heb ik ingevonden dat ik aan de zijkant (klopt ook trouwens) een s-video in heb en dat scart 2 ook s-video is, dit geeft dan als ik het goed begrijp toch nog beter beeld als gewoon RGB?

Nou lees ik dus weer op internet dat RGB het beste beeld geeft en daarna S-video, maakt het prijs verschil in kabels nou daadwerkelijk nog iets uit of is het feit dat het een RGB scart kabel is al genoeg?

[ Voor 36% gewijzigd door [CSC]Outlaw op 22-04-2008 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net als gister kan ik nu weer niet inloggen en niet online spelen.
Zelfde problemen zoals hierboven ergens geschreven. Wel 'Signed in to xbox live' maar verder niks en vanuit m'n dashboard kom ik ook niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
yzf1kr schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:16:
[...]
Welkom op het xbox 360 forum? :?
Wat bedoel je daarmee?
Ik heb toch z'n zoektocht naar de 3 rode lichtjes iets makkelijker gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Discussie specifiek over Live kan hier, maar melden 'bij mij ging het ook down toen ik net wilde gamen' is echt niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het op het moment verstandig om een X360 aan te schaffen? gezien de grote massa's met systemen die terug gestuurd moesten worden. Ik wil eigenlijk best een apparaat gaan kopen, maar ben zo bang dat hij dan ook de 3ROD gaat geven en ik hem weken kwijt ben. Maar had wel gelezen dat er inmiddels een andere moederbord in de maak is, genaamd (codenaam) jasper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Je kun nu met een gerust hart een xbox360 kopen let erop dat hij een hdmi out heeft en 175 Watt voeding, dan heb je het nieuwe falcon model en die zijn een stuk koeler en dus stabieler als de eerste generatie 360's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Tegenwoordig heb je hem in een week ofzo terug :)
Maar had wel gelezen dat er inmiddels een andere moederbord in de maak is, genaamd (codenaam) jasper?
Die komt vziw voorlopig nog niet op de markt en de falcons zijn stabiel genoeg om veel plezier mee te hebben.
Tegen de tijd dat Jasper komt kun je beter een 720 halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Laatst online: 20-06 15:29
Ik wil overgaan tot digitale audi icm component.
Nu kan ik hier natuurlijk prima een Monster kabel voor 89,95 voor aanschaffen, maar ik vroeg me af of daar nog goedkopere maar kwalitatief even sterke kabels voor in de markt zijn.

Ik kan namelijk maar bitter weinig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:15
Rekkie schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 23:47:
Nu kan ik hier natuurlijk prima een Monster kabel voor 89,95 voor aanschaffen, maar ik vroeg me af of daar nog goedkopere maar kwalitatief even sterke kabels voor in de markt zijn.

Wat is er mis met de standaard av kabel van de pro/elite en een optisch kabeltje van 12,95 van de praxis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Laat dat nou precies zijn wat Rekkie zich afvraagt.. ;)
Ik zou zeggen: helemaal niks ! Lopen ook wat draadjes over hier @ GoT overigens. (bijv. in AV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Rekkie schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 23:47:

Digitaal is digitaal, dus is een kabel van 4 Euro even "goed". Als de 0-en en 1-en maar aankomen. Laat je dus aub geen kabel van 90 Euro aansmeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickyfish
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:33

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Ik heb gisteren ook eindelijk een Xbox gekocht. Bij de Toys'R'us in Roermond. Daar hadden ze nog een 175w inclusief Viva Pinata en Forza 2. Helaas maakt deze een behoorlijk kabaal als er een DVD in zit. Maar dat schijnt helaas normaal te zijn.

Maakt het trouwens wat uit als ik de Xbox tijdens het spelen in een TV kastje zet en de deurtjes hiervan dichtdoen? Op die manier heb ik niet zo veel last van het kabaal, of kan ik er dan van uit gaan dat de Xbox binnen de korste keren een probleem heeft?

Nu heb ik gisteren dus ook de demo gedownload van UEFA Euro 2008 en die bevalt mij eigenlijk wel. En nu zit ik er over te denken om deze aan te schaffen. Ik heb deze echter ook voor de PSP en daar heeft het Nederlands elftal niet de juiste namen. Kan ik er vanuit gaan dat dit ook het geval is bij de Xbox? Iemand hier al ervaring mee?

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
stickyfish schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:43:
Maakt het trouwens wat uit als ik de Xbox tijdens het spelen in een TV kastje zet en de deurtjes hiervan dichtdoen? Op die manier heb ik niet zo veel last van het kabaal, of kan ik er dan van uit gaan dat de Xbox binnen de korste keren een probleem heeft?
Als het kastje aan de achterkant helemaal open is zou het geen probleem moeten zijn.
Is er slechts een klein gaatje voor wat kabels zou ik het niet doen.
Je zet je computer immers ook niet in een afgesloten hokje omdat er dan gewoon nauwelijks airflow en dus warmteverplaatsing mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

SH4D3H schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:47:
[...]

Als het kastje aan de achterkant helemaal open is zou het geen probleem moeten zijn.
Is er slechts een klein gaatje voor wat kabels zou ik het niet doen.
Je zet je computer immers ook niet in een afgesloten hokje omdat er dan gewoon nauwelijks airflow en dus warmteverplaatsing mogelijk is.
Zo dus inderdaad.
Ik heb ook zo'n kastje, de achterkant was gewoon een houten "plaat" die je eruit kon halen. De hele achterkant is nu dus gewoon open, maar dat zie je toch niet en de Xbox kan z'n warmte goed kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die geintreseerd zijn heb ik hier een topic gemaakt over het importeren van games.
Klik Overigens is het niet alleen voor de xbox360 maar voor alle platformen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickyfish

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Duuvel schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:51:
[...]

Zo dus inderdaad.
Ik heb ook zo'n kastje, de achterkant was gewoon een houten "plaat" die je eruit kon halen. De hele achterkant is nu dus gewoon open, maar dat zie je toch niet en de Xbox kan z'n warmte goed kwijt.
Dan laat ik het waarschijnlijk maar zo, als ik die achterkant er uit moet halen dan hoor ik het geluid waarschijnlijk nog steeds.

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ik heb er geen last van, ik zit er ver genoeg vanaf :) Deurtje dicht en klaar

[ Voor 17% gewijzigd door ijskonijn op 23-04-2008 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Het is jammer dat het nodig is, maar er was iemand die zijn a/v meubel gemod had voor de 360.
Case fannetjes om koude lucht aan- en warme lucht af te voeren.

Hoewel irritant vind ik het momenteel trouwens niet zo heel storend meer dat de 360 zo veel herrie maakt. Wsl gevolg van jarenlang gamen op een amd thunderbird met OC cooler B) die maakte nog veel meer herrie.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

stickyfish schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:43:
Nu heb ik gisteren dus ook de demo gedownload van UEFA Euro 2008 en die bevalt mij eigenlijk wel. En nu zit ik er over te denken om deze aan te schaffen. Ik heb deze echter ook voor de PSP en daar heeft het Nederlands elftal niet de juiste namen. Kan ik er vanuit gaan dat dit ook het geval is bij de Xbox? Iemand hier al ervaring mee?
Voor zover ik weet is dat bij alle versies hetzelfde. Geen NL elftal helaas. Als ik trouwens een tip mag geven. Fifa 08 speelt bijna exact hetzelfde, is een stuk uitgebreider en is de helft goedkoper. Bij Euro 2008 heb je alleen dat toernooi + kwalificaties. Bij Fifa 08 heb je alle grote europese competities plus nog een heleboel andere competities.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Smoonshine schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:14:
[...]

Voor zover ik weet is dat bij alle versies hetzelfde. Geen NL elftal helaas.
Klopt, dankzij de KNVB :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:14:
Voor zover ik weet is dat bij alle versies hetzelfde. Geen NL elftal helaas. Als ik trouwens een tip mag geven. Fifa 08 speelt bijna exact hetzelfde, is een stuk uitgebreider en is de helft goedkoper. Bij Euro 2008 heb je alleen dat toernooi + kwalificaties. Bij Fifa 08 heb je alle grote europese competities plus nog een heleboel andere competities.
Mag ik jouw dan vragen waar jij hem de helft goedkoper hebt gezien?
Ben namelijk langs een aantal winkels geweest in utrecht, de meeste hadden hem niet en de winkels die hem hadden verkochten hem voor 60,- euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:25:
[...]

Ben namelijk langs een aantal winkels geweest in utrecht, de meeste hadden hem niet en de winkels die hem hadden verkochten hem voor 60,- euro.
Wou mijn post net aanpassen om dezelfde vraag te stellen inderdaad, ik zie Fifa 08 nog steeds overal Full price

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duuvel schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:26:
Wou mijn post net aanpassen om dezelfde vraag te stellen inderdaad, ik zie Fifa 08 nog steeds overal Full price
Inderdaad, ik ben hem zelfs op het internet of via import nog niet goedkoop tegen gekomen.
Geloof dat die voor 55euro te krijgen is op play.com maar lager vind ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickyfish

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Ik ben net even naar het dorp geweest hier en toch maar even Euro 2008 gekocht. Fifa 2008 mag dan inderdaad bijna hetzelfde zijn, maar die ligt nu in de winkels nog overal voor 64 euro, en dat heb ik er nu niet voor over, dan speel ik liever alleen met de landenteams. Wel jammer dat de namen niet kloppen, maar ja, die moeten we dan maar even handmatig aanpassen.

Ik ben Fifa 2008 op internet trouwens wel ergens tegen gekomen voor 30 euro (was wel 2e hands volgens mij), dus die kan ik na het EK altijd nog bestellen :)

[ Voor 10% gewijzigd door stickyfish op 23-04-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:25:
[...]

Fifa 08 voor 39,95

Het is wel niet de helft goedkoper, maar wel een stuk goedkoper dan Euro 2008. Ik moet zeggen dat ik een beetje van 29,95 was uitgegaan, omdat alle andere spellen uit de 08 serie nu overal 29,95 kosten. Raar dat ze Fifa dan zo hoog blijven houden. Neemt niet weg dat ook voor de volle prijs Fifa 08 de betere koop is.

Voor de geïnteresseerden. Ik was gisteren bij de Media Markt en zag dat PES 2008 ook is afgeprijsd naar 29,95.

uhm...

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.