Het Xbox 360 ervaringen Topic #47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 72.855 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Pffff, dacht bij mezelf, joh laten we halo 3 weer verder spelen. Weet al precies weer waarom ik het spel uit de xbox had gedaan. Wat een klote gedoe met die vage klote monsters constant zeg, het level Cortana ofzo. Heb het spel maar weer een hoek geflikkert, iemand nog Halo 3? Het begin van het spel is wel gaaf maar die monster/zombies dingen hadden ze er beter uit kunnen laten, wat een pokke zooi is dat zeg

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 18:27
Fietsbel schreef op zondag 20 april 2008 @ 02:35:
Pffff, dacht bij mezelf, joh laten we halo 3 weer verder spelen. Weet al precies weer waarom ik het spel uit de xbox had gedaan. Wat een klote gedoe met die vage klote monsters constant zeg, het level Cortana ofzo. Heb het spel maar weer een hoek geflikkert, iemand nog Halo 3? Het begin van het spel is wel gaaf maar die monster/zombies dingen hadden ze er beter uit kunnen laten, wat een pokke zooi is dat zeg
Heb single player nog niet gespeeld (wil eerst Halo 2 nog ff uitspelen). Multiplayer blijft echter erg leuk :)...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 18:03
barzi schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 15:31:
[...]

Hoe heb je de xbox met VGA op je monitor aangesloten?
Met een xbox vga kabel

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietsbel schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 11:37:
Zijn er meer mensen die Ikaruga hebben gekocht via Xbox live? :)
Echt grandioos om deze weer te kunnen spelen maar dan met betere graphics. Had nog altijd m;n dreamcast aangesloten op de tv ivm dit spel.
Yep.. heb er jaren geleden een DC voor gekocht, nu op XBL ;) En ik kan het nog steeds niet erg goed, ben nog nooit erg ver gekomen in Chapter 4.. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik heb een paar kleine vraagjes. Ik wil een Arcade gaan kopen, met Halo3 en GTA4 zodra die uit is.

- Zijn tegenwoordig de meeste consoles al 65nm? Ik neem aan van wel?
- Waar kopen jullie Xbox Live? Op eBay zijn er te vinden voor minder dan 60 euro, vooral door lage dollar. Maar werken Amerikaanse codes hier ook? Hebben jullie goede ervaringen met een bepaalde verkoper?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:02:
[...]

Zeker een leuke aanbieding! Ik zoek al zeker 2 weken stad en land af naar een Pro, maar nergens te vinden... nergens op voorraad, dus ik ben een beetje huiverig of je ook daadwerkelijk een Pro krijgt ipv een oude Premium, want waarom zou Dynabyte hem wel op voorraad hebben en hem binnen 3 dagen kunnen leveren?
Dat vraag ik me ok af. Ik heb de oude premium al gehad, maar weggedaan door (onder andere) het ontbreken van de HDMI uitgang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Crackh34d schreef op zondag 20 april 2008 @ 09:44:
- Waar kopen jullie Xbox Live? Op eBay zijn er te vinden voor minder dan 60 euro, vooral door lage dollar. Maar werken Amerikaanse codes hier ook? Hebben jullie goede ervaringen met een bepaalde verkoper?
Lees het topic :/

1) Dat verschilt per winkel, goed kijken op de doos dus.
2) Idem als bij 1, sommige winkels (zoals gamehubs.com) hebben worldwide compatible codes, maar er zijn ook codes die slechts in 1 regio werken. Ook hier goed kijken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Crackh34d schreef op zondag 20 april 2008 @ 09:44:
Ik heb een paar kleine vraagjes. Ik wil een Arcade gaan kopen, met Halo3 en GTA4 zodra die uit is.

Alvast bedankt
Op de zijkant van de doos moet 173 watt staan. Als ik me niet vergis heb je dan 100% zeker de 65nm versie. De oudere versie verbruikt 210 watt ofzo en thats no good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Monsters, er zijn helemaal geen monsters in Halo 3. Het is de covenant :)

Heb zelf de boeken van Halo, echt een tip dan zit je veel beter in het verhaal (het zijn 3 boeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
Robbie T schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:23:
[...]

Aansluiten met HDMI is in principe de beste aansluiting (Theoretisch). Op de component kabel (die je meegeleverd krijgt) zit een optische uitgang. De HDMI en component passen normaliter niet samen in de Xbox. Maar als je de mantel van de component eraf haalt. (Kan veilig, zit nog een roestvrij stalen mantel aan de binnenkant). Dan kun je de optische gebruiken voor het geluid, en de hdmi voor het beeld.

Je kan natuurlijk ook altijd een component kabel voor een eurootje of 4 van ebay halen. En deze "slopen". Heb ik ook gedaan. Werkt perfect. (Heb alleen nu niet meer nodig, maar goed ;) )
Nog een vraagje hierover. Als ik een Arcade heb, daar zit normaal alleen composietkabel bij, dus geluid via twee tulpen. (Toch?)

Nu wil ik mijn 360 via HDMI op de TV aansluiten, maar geluid via Bose-systeem waar 2 tulpjes ingaan. Nu heb ik het idee, naar aanleiding van jouw verhaal, dat het misschien werkt als ik de HDMI gewoon aansluit en de composietkabel gewoon gebruik voor geluid, en dat dat zou werken. Of moet het component met Optic zijn?

Ik heb hier even gekeken: http://www.xbox.com/en-us...accessories/hdmicable.htm

Hier willen ze (natuurlijk) dat je hun HDMI-kabel koopt, maar dat wil ik niet, is veels te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vayip schreef op zondag 20 april 2008 @ 10:11:
[...]

Op de zijkant van de doos moet 173 watt staan. Als ik me niet vergis heb je dan 100% zeker de 65nm versie. De oudere versie verbruikt 210 watt ofzo en thats no good :)
Op die van mij staat 175W.. kijk ik op de verkeerde plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Iemand deze update van de GTA4 review gezien?

www.cgreviews.com

})

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:51:
[...]

Op die van mij staat 175W.. kijk ik op de verkeerde plek?
De Falcon is 175W, geen 173W. Jij hebt dus de goede te pakken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:30

Graveheart

Say what?

vayip schreef op zondag 20 april 2008 @ 10:11:
[...]

175watt en 203 watt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die "monsters" ook wel the flood genoemd maken toevallig een wezenlijk onderdeel uit van het verhaal. als die er niet geweest waren waren er geen forrerunners die ringen bouwden, geen forrerunners die dood gingen en technologie achter lieten etc etc

je zal er dus mee moeten leven.

wacht maar totdat je dat lvl op legendary in je eentje speelt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Iemand die nog iets met mijn probleem kan?
Ik zit met een probleem. :(

Ik heb mijn Xbox360 met de vga kabel van microsoft op mijn monitor aangesloten. Op deze monitor zit mijn pc ook aangesloten, waardoor ik steeds de kabels moet wisselen. Daarom heb ik een vga switch gekocht. Maar nu werkt alleen mijn computer daarmee, als ik mijn xbox 360 erop aansluit dan werkt het niet. Hij werkt wel als ik hem direct op mijn monitor aansluit. Ik ben er wel achtergekomen dat de xbox 360 bij het opstarten checkt of er de kabel is aangesloten op een scherm, want als dit bij opstart niet is gedaan, dan verschijnt er ook geen beeld meer, als je dat dan nog doet. Maar het probleem is dus dat hij wel direct op mijn monitor werkt, maar niet via de vga switch, tenzij ik hem eerst direct op de monitor aansluit en daarna loshaal en op de vga switch aansluit, zonder de xbox 360 uit te zetten.

Ik hoop dat iemand kan helpen.
Deze vga switch heb ik: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...eName=STRK:MEWN:IT&ih=021

Wat me in ieder geval duidelijk is, is dat de Xbox360 in het begin checkt of de vga kabel is aangesloten op een scherm, als hij dat niet is en je start hem op en vervolgens sluit je de kabel aan, dan geeft hij geen beeld en moet je opnieuw opstarten. Ik denk dat daar het probleem ligt. Want als ik hem eerst direct op de monitor aansluit, de xbox opstart en dan de vga kabel losmaak en op de vga box aansluit, dan werkt hij wel. Dus als hij vanaf begin af aan op de vga box zit, dan heb ik het idee dat de xbox denkt dat hij niet aangesloten is, als je hem opstart.

[ Voor 25% gewijzigd door danielkraak op 20-04-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Precies, ik wist niet de exacte getallen. Thanks voor verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Ik dacht dat alle 360 elites automatisch falcons waren

Eergisteren heb ik er 1 gekocht en blijkt toch dat er 203 wat op de voeding staat :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Henkus schreef op zondag 20 april 2008 @ 12:53:

Eergisteren heb ik er 1 gekocht en blijkt toch dat er 203 wat op de voeding staat :( :(
Ach, 't boeit allemaal echt niet hoor.. Als die kapot gaat doet 'ie dat wel binnen de 2jaar waarin je garantie hebt, en die RROD wel binnen de 3jaar van garantie. Heb zelf ook een 203watt, had geen zin om te wachten op m'n 175watt.. Duurde minstens nog twee weken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Henkus schreef op zondag 20 april 2008 @ 12:53:

Het zou toch onderhand bekend moeten zijn dat MS nog steeds oude voorraden slijt... Ze hebben nog miljoenen van die dingen liggen en die moeten ook nog 'ns verkocht worden. Zeker als je superdeals ziet, moet je oppassen want dan is de kans groot dat je een in 2006 gefabriceerde RROD-gevoelige 360 nieuw in de doos aantreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:52

Alvast bedankt
Koop via www.gamehubs.com , en betaal via paypal of creditcard, omgerekend kost het zo'n 37euro voor 12maanden gold. Als je besteld heb je volgende dag de live code in je mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Kn4kw0r5t schreef op zondag 20 april 2008 @ 13:21:
[...]

Ach, 't boeit allemaal echt niet hoor.. Als die kapot gaat doet 'ie dat wel binnen de 2jaar waarin je garantie hebt, en die RROD wel binnen de 3jaar van garantie. Heb zelf ook een 203watt, had geen zin om te wachten op m'n 175watt.. Duurde minstens nog twee weken :P
Nou-hou, ik wacht nog steeds op een RRoD voor mijn vervangende 360 die een jaar na mijn oorspronkelijke aankoop terugkwam. Pas na die periode hebben ze extra heatsinks toegepast en als die RRoD nu niet in de periode tot januari komt, dan gaat die nog buiten de 3 jaars termijn vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Armada schreef op zondag 20 april 2008 @ 13:35:
[...]

Nou-hou, ik wacht nog steeds op een RRoD voor mijn vervangende 360 die een jaar na mijn oorspronkelijke aankoop terugkwam. Pas na die periode hebben ze extra heatsinks toegepast en als die RRoD nu niet in de periode tot januari komt, dan gaat die nog buiten de 3 jaars termijn vallen...
Je zou je 360 met opzet kunnen laten RROD-en. Hij schijnt vooral moeite te hebben met sterke temperatuurwisselingen dus probeer 'ns een combinatie van de handdoektruc en het vriesvak. Er zijn mensen die dit serieus gedaan hebben omdat ze niet het risico wilden lopen dat hun 360 na de garantieperiode zou overlijden en het hen daarmee geld zou kosten.

Je loopt wel het gevaar dat je niet je originele, gerepareerde 360 terug krijgt maar een gerefurbished exemplaar dat om de haverklap kapot gaan, want dan ben je nog veel verder van huis. Het enige wat voldoende zekerheid geeft is een nieuwe te kopen. Elke 360 zonder Falcon-moederbord heeft tenslotte een fabricagefout aan boord die na lang genoeg gebruik de kop zal opsteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
ymmv schreef op zondag 20 april 2008 @ 13:57:
[...]

Je zou je 360 met opzet kunnen laten RROD-en. Hij schijnt vooral moeite te hebben met sterke temperatuurwisselingen dus probeer 'ns een combinatie van de handdoektruc en het vriesvak. Er zijn mensen die dit serieus gedaan hebben omdat ze niet het risico wilden lopen dat hun 360 na de garantieperiode zou overlijden en het hen daarmee geld zou kosten.

Je loopt wel het gevaar dat je niet je originele, gerepareerde 360 terug krijgt maar een gerefurbished exemplaar dat om de haverklap kapot gaan, want dan ben je nog veel verder van huis. Het enige wat voldoende zekerheid geeft is een nieuwe te kopen. Elke 360 zonder Falcon-moederbord heeft tenslotte een fabricagefout aan boord die na lang genoeg gebruik de kop zal opsteken.
Als jij een vervangend model krijgt dat het niet doet moet die gewoon vervangen worden lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Doen ze al een tijd niet meer. Je krijgt gewoon je eigen 360 terug met de heatsink ingebouwd. Daar hoef je je dus geen zorgen over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Dat Cortana level is echt hel inderdaad maar de andere levels zijn vrij vet IMHO. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Hey zorgt die koeler van Nyko voor minder kans op een RROD? Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier thuis is onze eerste xbox 360 nog goed. hopelijk blijft dat zo. als het blijkt dat hij na de garantie kapot gaat dan repareren we hem gewoon zelf door die xclamp te verwijderen en boutjes in de plaats te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-08 19:12
MethodP schreef op zondag 20 april 2008 @ 14:13:
Hey zorgt die koeler van Nyko voor minder kans op een RROD? Heeft iemand hier ervaring mee?
Mij werd het afgeraden omdat het de airflow verstoort geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:49

FeaR

In GoT we trust

MethodP schreef op zondag 20 april 2008 @ 14:13:
Ik zou eerder je XBox 360 wat vrijer zetten zodat deze de warme lucht beter kwijt kan dan er zo'n third-party-cooler op te zetten.
Zoals al gezegd werd kan deze koeler de airflow beperken (er zijn diverse modellen van die aftermarket-dingen) en er zijn ook gevallen van koelers die asociaal veel herrie maken.

Ik zou zoiets in ieder geval nooit kopen.
Gewoon je XBox wat ademruimte geven en that's it :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Hij staat bij mij op de vloerbedekking onder een bureau.

Morgen ga ik er een kastje voor maken, met een paar oud casefans er in.

Uiteraard wel op de juiste manier zodat de airflow niet word verstoord, maar juist word gestimuleerd.

De casefans maken minder lawaai dan de 360 zelf en met mijn z5500 aan hoor je ze toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.gelder
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-11-2022
MM in leeuwarden had er woensdag nog genoeg Pro staan (175watt).
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:02:
[...]

Zeker een leuke aanbieding! Ik zoek al zeker 2 weken stad en land af naar een Pro, maar nergens te vinden... nergens op voorraad, dus ik ben een beetje huiverig of je ook daadwerkelijk een Pro krijgt ipv een oude Premium, want waarom zou Dynabyte hem wel op voorraad hebben en hem binnen 3 dagen kunnen leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Henkus schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:46:
Hij staat bij mij op de vloerbedekking onder een bureau.

Morgen ga ik er een kastje voor maken, met een paar oud casefans er in.

Uiteraard wel op de juiste manier zodat de airflow niet word verstoord, maar juist word gestimuleerd.

De casefans maken minder lawaai dan de 360 zelf en met mijn z5500 aan hoor je ze toch niet.
Eerste tip dan maar, haal hem z.s.m. van de vloerbedekking af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:55

SkyStreaker

Move on up!

Kan iemand mij een kwaliteitsgame aanraden? Ik hou niet van shooters op consoles (dat achterlijke richtsysteem wordt ik helemaal idioot van) en simulatieracers is ook niet mijn ding.

Een echt leuke RPG (ik ben diehard fan, dus denk FF, Oblivion, in die richting) of een Arcade Racer zoals Burnout Paradise. Die heb ik al overigens. Een vechtspel is ook mooi of een stoere adventure.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:55
Lost Odyssey? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb de review gelezen en ehmm..... Mja Eternal Sonata lijkt mij boeiender eerlijk gezegd :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Fable gespeeld? Ook een RPG-fan hier, en hoewel het niet 'die-hard' is wat betreft getalletjes en statistieken is, is het echt een top-game, ook nog op de 360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Fable Lost Chapters heb ik op de PC :) Is er ook een conversie op de X360 dan? Eentje die bijv. niet die storende bugs heeft van de PC versie die maar niet opgelost worden? (ik moet hem helemaal opnieuw spelen omdat ik niet meer kon teleporteren uit een zekere bandietenplek bij het einde van de game!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
SkyStreaker schreef op zondag 20 april 2008 @ 20:23:
Ik heb de review gelezen en ehmm..... Mja Eternal Sonata lijkt mij boeiender eerlijk gezegd :)
Ik raad je ook Lost Odyssey aan. Beter verhaal, gameplay is ook afwisselender. 4 DVDs is beter dan 1. ;) Het is de beste JRPG op de 360 vind ik zelf, zeker als je van de FF-serie houdt.

[ Voor 4% gewijzigd door ymmv op 20-04-2008 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 360 uit december 2005 (rond kerst 2005 gekocht) en die doe ik nauwelijks aan, speel er maximaal een uurtje per 2 maanden op. Hij doet het nog goed maar Microsoft zal toch wel coulant omgaan na die drie jaar als die stuk gaat? Anders doe ik 'em in decmber wel even in de een weekje in de vriezer en daarna aan in de Magnetron, nog net binnen de garantieperiode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Dus wanneer je een RROD krijgt in je 203watt versie en 'm voor reparatie opstuurt krijg je alsnog een Falcon moederbord, of in iedergeval de constructie van de nieuwe dozen?

[ Voor 6% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 20-04-2008 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
SkyStreaker schreef op zondag 20 april 2008 @ 20:04:
Kan iemand mij een kwaliteitsgame aanraden? Ik hou niet van shooters op consoles (dat achterlijke richtsysteem wordt ik helemaal idioot van) en simulatieracers is ook niet mijn ding.

Een echt leuke RPG (ik ben diehard fan, dus denk FF, Oblivion, in die richting) of een Arcade Racer zoals Burnout Paradise. Die heb ik al overigens. Een vechtspel is ook mooi of een stoere adventure.
Mass Effect krijgt ook veel goede reviews, lijkt best wel op Star Wars Knights of the Old Republic, mocht je Lost Odyssey om de een of andere reden niet willen (of al uitgespeeld). Lost Odyssey lijkt enorm op FF en is echt zwaar uitgebreid, dus echt iets voor een die hard :P (vond zelf Lost Odyssey niet echt mijn ding, iets te Japans ofzo, zoals ik dat bij FF ook had, niet mijn stijl). Hou je van Final Fantasy dan hou je van Lost Odyssey lijkt me, een vriend van me is er ook helemaal verslaafd aan :P

Ik hou het zelf bij Mass Effect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:17:
Ik heb een 360 uit december 2005 (rond kerst 2005 gekocht) en die doe ik nauwelijks aan, speel er maximaal een uurtje per 2 maanden op. Hij doet het nog goed maar Microsoft zal toch wel coulant omgaan na die drie jaar als die stuk gaat? Anders doe ik 'em in decmber wel even in de een weekje in de vriezer en daarna aan in de Magnetron, nog net binnen de garantieperiode :)
Magnetron zou ik niet aanraden ivm straling :P (ooit al eens een stuk aluminiumfolie in de magnetron gedaan? Het ziet er leuk uit, maar is niet echt goed voor de Xbox/magnetron ;)). Achja, je hebt nog 7 maanden om m te slopen, doe rustig aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Kn4kw0r5t schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:35:
Dus wanneer je een RROD krijgt in je 203watt versie en 'm voor reparatie opstuurt krijg je alsnog een Falcon moederbord, of in iedergeval de constructie van de nieuwe dozen?
Betwijfel het gezien die een andere voeding hebben een aangezien je die doorgaans niet meestuurt.... Volgens mij houden ze de types hetzelfde als je hem ter reperatie opstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
Crackh34d schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:28:
[...]

Nog een vraagje hierover. Als ik een Arcade heb, daar zit normaal alleen composietkabel bij, dus geluid via twee tulpen. (Toch?)

Nu wil ik mijn 360 via HDMI op de TV aansluiten, maar geluid via Bose-systeem waar 2 tulpjes ingaan. Nu heb ik het idee, naar aanleiding van jouw verhaal, dat het misschien werkt als ik de HDMI gewoon aansluit en de composietkabel gewoon gebruik voor geluid, en dat dat zou werken. Of moet het component met Optic zijn?

Hier willen ze (natuurlijk) dat je hun HDMI-kabel koopt, maar dat wil ik niet, is veels te duur.
Niemand antwoord op mijn vraag? Wil graag gaan bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkleQ
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-07 21:53
Hey ik weet niet zo goed waar ik deze vraag moet stellen:
ik wil weten of mijn scart aansluiting op mijn Sharp 21HT-15S tv, rgb ondersteunt. Ik wil namelijk een advanced scart kabel kopen voor mijn xbox 360 voor betere kwaliteit. Ik kan echter in mijn handleiding niets vinden of de scart aansluiting op mijn tv rgb ondersteunt. Ik heb ook al liggen googlen maar kan niets vinden. In de handleiding staat dat het om gaat om een Euro-SCART 21-Pin-terminal. Achter op de tv staat peritelevision scart.
Tv is PAL, diagonale lengte van 54 cm, +/- 7 jaar oud en ondersteunt 50/60 Hz.
Wat me verder ook opvalt is dat als ik op 60 Hz weergave game, het beeld lichtjes schokt/trilt. Is dit bij elke tv zo?

Wat zijn jullie ervaringen met de Advanced Scart en heeft elke tv een scart RGB aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Is er toevallig Xbox live onderhoud nou bezig?
Ik heb al de hele avond last van connection problemen, en nou heb ik ( denk ik ) alles goed staan, en kom ik er helemaal niet op.

Want ik kreeg een bericht dat ze de 21ste onderhoud gingen plegen ( Gta IV Anyone? :P)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Crackh34d schreef op zondag 20 april 2008 @ 23:06:
[...]
Ja, dat klopt.

Als je het plastic omhulsel van de videokabel afhaalt kun je deze samen met een hdmi kabel aansluiten. Als je het geluid via 2 tulpjes aansluit zul je nooit 5.1 krijgen. Op de kabel van de Arcade zit geen optische uitgang dus mocht je dat willen zit je in elk geval al aan 1 nieuwe kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W1ckeD schreef op zondag 20 april 2008 @ 23:59:
Is er toevallig Xbox live onderhoud nou bezig?
Ik heb al de hele avond last van connection problemen, en nou heb ik ( denk ik ) alles goed staan, en kom ik er helemaal niet op.

Want ik kreeg een bericht dat ze de 21ste onderhoud gingen plegen ( Gta IV Anyone? :P)
Ze zijn vandaag als het goed is tot 19:00 (NL) bezig met onderhoud.
Verder is het wel raar dat het gisteravond/nacht al niet werkte, misschien zijn ze eerder begonnen met onderhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
Sh0ckTr00per schreef op maandag 21 april 2008 @ 07:35:
[...]

Ja, dat klopt.

[...]

Als je het plastic omhulsel van de videokabel afhaalt kun je deze samen met een hdmi kabel aansluiten. Als je het geluid via 2 tulpjes aansluit zul je nooit 5.1 krijgen. Op de kabel van de Arcade zit geen optische uitgang dus mocht je dat willen zit je in elk geval al aan 1 nieuwe kabel.
Heel erg bedankt voor je antwoord. Dat ik dan geen 5.1 heb maakt voor mijn huidige situatie niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
Armada schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:54:
Iemand deze update van de GTA4 review gezien?

www.cgreviews.com

})
site down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b.gelder schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:11:
MM in leeuwarden had er woensdag nog genoeg Pro staan (175watt).

[...]
Heb ze net gebeld, maar ze zijn inmiddels allemaal verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
ymmv schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:07:
[...]

Ik raad je ook Lost Odyssey aan. Beter verhaal, gameplay is ook afwisselender. 4 DVDs is beter dan 1. ;) Het is de beste JRPG op de 360 vind ik zelf, zeker als je van de FF-serie houdt.
maar eternal sonata is ook geweldig, gewoon allebei halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

[...]

Tja, ik heb met het idee lopen spelen, maar daar ben ik toch misschien een te heilig boontje voor om dat soort trucjes uit te gaan halen. Misschien lukt het al met de 360 op zijn falie te geven door flink GTA 4 te spelen... >:)
Als hij gerepareerd wordt, dan heb je sowieso een 1 jaar garantie op de reparatie, dus dat zal niet zo snel een probleem worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Ah jammer. Er was een plaatje met een jochie dat een basketbal uit zijn handen liet glippen en waar bij stond dat jij dat was en een fool was. Het was een grap en bedankt voor de medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Dirt gekocht en het officiele stuurtje. Wouw, wat een ervaring. Erg pittig. Ook bij Forza het gevoel opnieuw te moeten leren rijden

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
MM in Ede krijgt deze week waarschijnlijk een nieuwe lading Falcon's :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 15:50
sinds een aantal ook een 360 aangeschaft :)

even een vraag, hebben hier mensen de 360 op een sony lcd tv met een hdmi kabel aangesloten? en zo ja, springt de tv automatisch naar de hdmi kanaal wanneer je de xbox360 aanzet?

bij mij dus niet, ik hoor graag jullie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kn4kw0r5t schreef op zondag 20 april 2008 @ 13:21:
[...]

Ik heb ook de elite 203 wat niks mis mee. 3 maanden in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
ds08 schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:17:
sinds een aantal ook een 360 aangeschaft :)

even een vraag, hebben hier mensen de 360 op een sony lcd tv met een hdmi kabel aangesloten? en zo ja, springt de tv automatisch naar de hdmi kanaal wanneer je de xbox360 aanzet?

bij mij dus niet, ik hoor graag jullie ervaringen.
Lijkt me gewoon normaal.. Zou ook niet moeten lijkt mij, zit je een programma te kijken, zet je de doos alvast aan, springt je programma weg:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
dat doet mijn tv wel op scart signaal... soms vervelend als ik tijdens een film de dvd / surroud set verkeerd aanzet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Bij scart doet die van mij dat ook, bij HDMI en Component niet. Vond dat ook altijd erg irritant met scart

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Muthas schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:39:
Jee, 10 gratis Arcade games binnen, nou ja, in de codes in de mail :) Echt maanden geleden op gestuurd en ik had het bonnetje van een vriend gefotoshopt :P want hij viel net 2 dagen buiten die actie. Dat was natuurlijk niet leuk, maar met wat knip en plakwerk vielen we opeens wel binnen de actie ;) Dacht dat ze er niet in getrapt waren, want iedereen hier had die dingen al lang binnen. Naja, dus wel! :+
Krijg ik net wéér een setje codes binnen, dezelfde games natuurlijk, maar wel andere codes. Heb nu dus 2x 10x Arcade Games. Eerste mailtje was alleen in NL, nu in NL en FR, gok dus voor Belg bedoeld. Geen idee of ze aan een gamertag gekoppeld zijn, iemand die dat weet? Heb nog helemaal niks gebruikt tot nu toe, dus ik probeer die van het tweede mailtje wel eerst. Die andere gaan dan mooi naar eBay, levert vast wel wat op :o :P Oh, en Xbox Live nu down voor maintenance, dus proberen gaat nu even niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Muthas op 21-04-2008 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 13-09 18:27
Duuvel schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:32:
Bij scart doet die van mij dat ook, bij HDMI en Component niet. Vond dat ook altijd erg irritant met scart
Ik vind het persoonlijk wel relaxed, scheelt mij weer het juiste AV kanaal zoeken met de afstandsbediening :)...

[ Voor 49% gewijzigd door equationunequal op 21-04-2008 16:35 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Laatst online: 02-04 15:24
Hier hetzelfde, als ik de Source kanalen wil moet ik gewoon met de afstandsbediening naar YPBPR1 of 2 Of HDMI switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Muthas schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:34:
[...]

Krijg ik net wéér een setje codes binnen, dezelfde games natuurlijk, maar wel andere codes. Heb nu dus 2x 10x Arcade Games. Eerste mailtje was alleen in NL, nu in NL en FR, gok dus voor Belg bedoeld. Geen idee of ze aan een gamertag gekoppeld zijn, iemand die dat weet? Heb nog helemaal niks gebruikt tot nu toe, dus ik probeer die van het tweede mailtje wel eerst. Die andere gaan dan mooi naar eBay, levert vast wel wat op :o :P Oh, en Xbox Live nu down voor maintenance, dus proberen gaat nu even niet.
Ik had wel verwacht dat je ze zou delen met de community op GoT (met mij dus ;)) maar helaas! :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 21:42
Bij de mediamarkt in Groningen ligt Saints Row nu voor 2 tientjes. Misschien niet heel interessant meer met oog op de komst van GTA4, maar ik vond het een zeer vermakelijke game en aangezien mijn "oude" versie van Saints Row een mooie ronde kras heeft gekregen van m'n xbox en ik nog maar op 45% progress was... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2dope schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:44:
Bij de mediamarkt in Groningen ligt Saints Row nu voor 2 tientjes.
Ik kom net bij de Bart Smit vandaan en daar heb ik 'm gekocht voor 10 euro's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Laatst online: 18:16
Hankey schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:34:
[...]

Ik vind het persoonlijk wel relaxed, scheelt mij weer het juiste AV kanaal zoeken met de afstandsbediening :)...
mij ook, met mijn samsung le32r81 word ik helemaal gek als ik naar hdmi1 moet switche. ik moet 3x op dat source knopje drukken, en schijt door een trechter gaat nog sneller. Ik heb de zaptijd al aangepast, maar er zit gewoon een soort vertraging op de afstandsbediening waardoor je niet snel kan doorzappen.

En als ik me xdoos aanzet en dan na 5 min switch ik naar hdmi1,start de xdoos opnieuw op zodra ik op het juiste kanaal zit, heeft iemand anders dit ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

ColTju schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:28:
dat doet mijn tv wel op scart signaal... soms vervelend als ik tijdens een film de dvd / surroud set verkeerd aanzet :P
Daar zorgt een bepaalde pin in het SCART gedeelte voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Ik heb sinds kort PGR4 in mijn bezit. Erg mooi spel en draait ook super soepel op de xbox360. Er is echter wel een probleem. Het geluid hapert namelijk. Het lijkt wel steeds erger te worden overigens... Het gekke is dat het beeld gewoon vloeiend doorloopt... Meer mensen hier last van? (misschien ook bij PGR4 of misschien bij een andere game?)

edit: Laat maar, het was een los zittende optische kabel! |:(

[ Voor 8% gewijzigd door McFlipp op 21-04-2008 17:57 ]

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Roely schreef op maandag 21 april 2008 @ 14:42:
Dirt gekocht en het officiele stuurtje. Wouw, wat een ervaring. Erg pittig. Ook bij Forza het gevoel opnieuw te moeten leren rijden
nu nog een playseat en je zit nog meer Wouw..ik heb zelfs dat ik net als in het echt in slaap val achter het stuur :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 21:42
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:57:
[...]

Ik kom net bij de Bart Smit vandaan en daar heb ik 'm gekocht voor 10 euro's. :)
Meen je niet! Ik dacht dat 'ie niet voor onder de €30 wegging, leuke prijsjes van Bart Smit dan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 08:55:
[...]

Ze zijn vandaag als het goed is tot 19:00 (NL) bezig met onderhoud.
Verder is het wel raar dat het gisteravond/nacht al niet werkte, misschien zijn ze eerder begonnen met onderhoud?
Ja inderdaad had het gelezen, ik hoop dat ik vanavond weer normaal kan spelen, i.p.v elke keer zo een error.

Ben me maar aan het voorbereiden op GTA IV. _/-\o_

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
volgende week de hele week vrij op 1 dag na , leuk voor gta 4 _/-\o_ alleen jammer dat ik niet online kan, moet snel maar eens een elite halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

nnndoh schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:21:
volgende week de hele week vrij op 1 dag na , leuk voor gta 4 _/-\o_ alleen jammer dat ik niet online kan, moet snel maar eens een elite halen
Ik op 2 dagen na Zaterdag en Woensdag, al hoop ik dat in Woensdag ook vrij heb, aangezien ik 28/29 april en 1,2 mei vrij heb, dus hoop ik dat ze denken van: ooh ja dan geven we em de 30ste ook maar vrij. :9 _/-\o_

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
ik zit met een probleem.

paar weken geleden xbox360 gekocht en alleen offline gespeeld, met een profiel genaamd: xx01

eergister xbox live aangeschaft en een gamertag moeten maken, dus eentje gemaakt genaamd xx001 omdat xx01 al bezet was.

nu start ik gears of war weer op verder te gaan met mijn single player campaign, geeft hij aan dat er geen save games meer zijn?

ben ik nu al mijn save games kwijt die ik met profiel xx01 heb gespeeld? iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
W1ckeD schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:26:
[...]

Ik op 2 dagen na Zaterdag en Woensdag, al hoop ik dat in Woensdag ook vrij heb, aangezien ik 28/29 april en 1,2 mei vrij heb, dus hoop ik dat ze denken van: ooh ja dan geven we em de 30ste ook maar vrij. :9 _/-\o_
maar 30 april is konningenedag? :? Wat voor werk doe je dan? Oh wacht we gaan wel erg offtopic... Anyway is hier iemand die gta4 ergens om midernacht gaat scoren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
ds08 schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:29:
ik zit met een probleem.

paar weken geleden xbox360 gekocht en alleen offline gespeeld, met een profiel genaamd: xx01

eergister xbox live aangeschaft en een gamertag moeten maken, dus eentje gemaakt genaamd xx001 omdat xx01 al bezet was.

nu start ik gears of war weer op verder te gaan met mijn single player campaign, geeft hij aan dat er geen save games meer zijn?

ben ik nu al mijn save games kwijt die ik met profiel xx01 heb gespeeld? iemand een oplossing?
nee daar is geen oplossing voor... zover ik weet kan je savegames niet overzetten naar een ander profiel. Dit zou anders de gamerpoints om zeep halen gezien iedereen dan een uitgepeelde savegames zou gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
ik zit met een probleem.

Kon je je non-Xbox live account niet upgraden naar een Xbox live account? Volgens mij is dat gewoon mogelijk hoor. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Ik word hier niet goed van, ik krijg bijna bij elk potje CoD4 een error.

Network lost error, maar alles staat gewoon goed, Nat is Open en de rest van de test zijn ook ok.

Heel erg vervelend..

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
ik zit met een probleem.

Kan je niet gewoon uitloggen en weer inloggen met je non-live account? Dat je dan iig je savegames verder kan spelen lijkt me, alleen kan je er dus geen xbox live mee spelen (en heb je je achievementpoints niet op je Live-account).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

JeroenBvd schreef op zondag 20 april 2008 @ 22:26:
[...]

Mass Effect krijgt ook veel goede reviews, lijkt best wel op Star Wars Knights of the Old Republic, mocht je Lost Odyssey om de een of andere reden niet willen (of al uitgespeeld). Lost Odyssey lijkt enorm op FF en is echt zwaar uitgebreid, dus echt iets voor een die hard :P (vond zelf Lost Odyssey niet echt mijn ding, iets te Japans ofzo, zoals ik dat bij FF ook had, niet mijn stijl). Hou je van Final Fantasy dan hou je van Lost Odyssey lijkt me, een vriend van me is er ook helemaal verslaafd aan :P

Ik hou het zelf bij Mass Effect ;)
Als ik die plaatjes bekijk, zie ik weer schieterij. richten met de joypad heb ik gewoon GEEN zin aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

W1ckeD schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:07:
Ik word hier niet goed van, ik krijg bijna bij elk potje CoD4 een error.

Network lost error, maar alles staat gewoon goed, Nat is Open en de rest van de test zijn ook ok.

Heel erg vervelend..
Volgens mij is Xbox Live nog niet up & running. Dacht dat het tussen 7 en 8 weer online kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

PWM schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:37:
[...]

Volgens mij is Xbox Live nog niet up & running. Dacht dat het tussen 7 en 8 weer online kwam.
Ik ben nou aan het spelen hij was om 7 weer up. :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
JeroenBvd schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:09:
[...]

Kan je niet gewoon uitloggen en weer inloggen met je non-live account? Dat je dan iig je savegames verder kan spelen lijkt me, alleen kan je er dus geen xbox live mee spelen (en heb je je achievementpoints niet op je Live-account).
ik zie alleen maar 1 account staan, xx001 dus, ik denk dat ik van mijn bestaande account een live account heb gemaakt.

het rare is, ik zie de achievements van gears of war gewoon staan bij me achievements, alleen als ik zeg continue campaign, zegt ie no previous save games, terwijl op de hd van me xbox gewoon alle achievements staan.

bij de overige spellen kan ik wel mijn save games gewoon laden.

ik vind het maar vaag, iemand zelfde ervaring gehad? |:(

geen zin om helemaal tot act 2 helemaal opnieuw te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Is xbox live down ofzo? * VonFoX wou COD4 spelen :(

[ Voor 9% gewijzigd door VonFoX op 21-04-2008 19:52 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Nee hij is niet down, hij is gewoon up, alleen is het nou zwaar suckage, CoD4 wil echt niet lekker spelen...

Ik ga later in de avond maar weer eens proberen.. :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of iemand 't al gepost heeft...

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v156/pinobot/xbox-gta4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Ze moeten toch iets om de laatste Halo 3 exemplaren kwijt te kunnen. xD

Mooie actie, Consoleshop.nl heeft geloof ik ook een aanbieding, als ik nog geen 360 had, dan had ik me zeker zo een actie gekocht! :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

W1ckeD schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:52:
Nee hij is niet down, hij is gewoon up, alleen is het nou zwaar suckage, CoD4 wil echt niet lekker spelen...

Ik ga later in de avond maar weer eens proberen.. :)
Ok ben dus niet de enige, NAT staat op strict dat was echt niet zo :(

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkleQ
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-07 21:53
QkleQ schreef op zondag 20 april 2008 @ 23:47:
Hey ik weet niet zo goed waar ik deze vraag moet stellen:
ik wil weten of mijn scart aansluiting op mijn Sharp 21HT-15S tv, rgb ondersteunt. Ik wil namelijk een advanced scart kabel kopen voor mijn xbox 360 voor betere kwaliteit. Ik kan echter in mijn handleiding niets vinden of de scart aansluiting op mijn tv rgb ondersteunt. Ik heb ook al liggen googlen maar kan niets vinden. In de handleiding staat dat het om gaat om een Euro-SCART 21-Pin-terminal. Achter op de tv staat peritelevision scart.
Tv is PAL, diagonale lengte van 54 cm, +/- 7 jaar oud en ondersteunt 50/60 Hz.
Wat me verder ook opvalt is dat als ik op 60 Hz weergave game, het beeld lichtjes schokt/trilt. Is dit bij elke tv zo?

Wat zijn jullie ervaringen met de Advanced Scart en heeft elke tv een scart RGB aansluiting?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
ds08 schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:46:
[...]

geen zin om helemaal tot act 2 helemaal opnieuw te spelen.
Zoveel is act 1 oook weer niet... Ik dacht dat je al klaar was ofzo maar je mist dus alleen act 1... Kom op ben je in een uurtje mee klaar. Dat is waarschijnlijk sneller dan moeilijk lopen doen en wachten op een oplossing die er misschien niet is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Microsoft belde me een uurtje geleden netjes om effe te zeggen dat het garantie-probleem op m'n service.xbox.com werd hersteld + een excuusje, goede service i guess :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Slasher schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:09:
[...]

Ok ben dus niet de enige, NAT staat op strict dat was echt niet zo :(
Same here :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
ik kom vooralsnog niet op Live. Ding logt netjes in en geeft de melding dat ik X aantal vrienden online heb, maar ik krijg vervolgens weer lief het login-scherm voor m'n neus gedrukt..

Ook een reboot van de box mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
/me here *

Krijg in het dashboard "Connect to Xbox LIVE" knop, maar ondertussen zie ik wel steeds meldingen voorbij komen van mensen die wél online komen? Hoe dan ook kom ik niet in een potje CoD4 :(

edit:
Knap balen, ben nog maar bij update 25/91 na een nieuwe format :')

[ Voor 16% gewijzigd door Neejoh op 21-04-2008 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Ik krijg afaik geen meldingen dat mensen wel online komen. Ik krijg vrolijk de melding dat ik connected ben met live en dat ik X vriendin online heb, maar krijg vervolgens wel de optie om op Live te connecten :/

Overigens kom ik met vlag en wimpel door de netwerk-test heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

SoaDmaggot schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:59:
Ik krijg afaik geen meldingen dat mensen wel online komen. Ik krijg vrolijk de melding dat ik connected ben met live en dat ik X vriendin online heb, maar krijg vervolgens wel de optie om op Live te connecten :/

Overigens kom ik met vlag en wimpel door de netwerk-test heen.
Staat jouw NAT niet op strict?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Toen ik microsoft aan de lijn had direct gevraagd wanneer Live online was, toen antwoorde mevrouw met 'rond de 7 uur maar het kan ook later worden aangezien alles weer rustig opgestart moet worden.'
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.