Het Xbox 360 ervaringen Topic #47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 72.856 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
@ymmv
dude wel een vermogen aan games idd, maar je hebt dead rising dus smaak ;)

welke controller vind je eigenlijk prettiger? ik die van de 360 mja die ben ik ook meer gewend, vind die van de ps3 van te glad plastic en te kort.

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Phusebox schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:14:
[...]
omdat er op de ps3 niet genoeg goede games uitzijn om over die stapel van de 360 heen te gaan?
Zo dan :)
Dan klopt het iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
ymmv schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:26:
[...]

Tuurlijk joh, ik ben gewoon een trollende PS3-fanboy... Waarom ziet mijn gamesverzameling er dan zo uit...

(plaatje)
Zo, gaan we pimpen met gamesverzamelingen? (zal ook van mijn lijstje eens een foto maken }) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Als we verkoopcijfers erbij gaan halen, waarom dan niet gewoon uit Europa? Die zijn voor ons het interessants (alle games kunnen we hier ook krijgen) en is ook het meest realistisch voor ons. Dat ze in Japan zo gek zijn op Manga, RPG en Turn Based Games wil niet zeggen dat daar hier markt voor is.

En haal dan in ieder geval ook de verkopen van Amerika drbij. Daar draait de Xbox 360 vooralsnog als een gek. Japan is het thuisland van de PS3, Amerika is het thuisland van de Xbox. Europa zit er tussenin en lijkt mij een betere richtlijn voor populaire games dan deze 2 markten.

Verder kijk ik echt uit naar die nieuwe patch voor Burnout Paradise. Online road rage in zo'n open stad, geweldig gewoon!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Op die ene na hoeven gameverzamelingen niet hier gepimpt te worden. Natuurlijk kan dat hier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:27
Ik heb een vraag.

Ik krijg mijn .mp4 media bestanden niet gestreamed. Ze zijn gewoon niet zichtbaar op mijn XBOX 360. Niet in media center, maar ook neit onder het tabje videos. Is hier wat aan te doen?

Ik heb Zune en WMP 11 sharing geprobeerd. Beide werken niet.

DivX en .wmv bestanden werken wel en .mp4 ook, maar alleen als ik externe HDD aansluit waar het .mp4 bestand op staat.

[ Voor 12% gewijzigd door gebruikershaes op 17-04-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
gebruikershaes, gewoon je .mp4 bestand renamen naar .wmv werkt hier prima :+
De xbox ziet hem dan gewoon.

Ik had eerst wat register'hacks' geprobeerd maar dat werkte allemaal niet.
Op deze manier kun je iig ook niets slopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
SH4D3H schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:05:
gebruikershaes, gewoon je .mp4 bestand renamen naar .wmv werkt hier prima :+
De xbox ziet hem dan gewoon.

Ik had eerst wat register'hacks' geprobeerd maar dat werkte allemaal niet.
Op deze manier kun je iig ook niets slopen :)
Oh echt? Ik loop namelijk ook al de hele avond met hacks en codecs en van alles te kloten, maar zoals je al zegt niks werkt.

Tnx! ik ga het meteen proberen :D

EDIT: Duh.. Het werkt gewoon en is zo simpel -.-

[ Voor 4% gewijzigd door gebruikershaes op 17-04-2008 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Heb ik dan eindelijk een X360 thuis, heb ik al gelijk problemen!!!

de tray sluit namelijk niet goed, want hij gaat telkens weer open. Heb ik weer. Weet iemand hoelang zo'n reparatie zal duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
MethodP schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:32:
Heb ik dan eindelijk een X360 thuis, heb ik al gelijk problemen!!!

de tray sluit namelijk niet goed, want hij gaat telkens weer open. Heb ik weer. Weet iemand hoelang zo'n reparatie zal duren?
Als je hem net gekocht hebt moet je er gewoon mee terug naar de winkel gaan. Zij moeten hem dan omruilen, als ze beetje service verlenen doen ze dit ook zonder morren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

Cubic X schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:37:
[...]

Als je hem net gekocht hebt moet je er gewoon mee terug naar de winkel gaan. Zij moeten hem dan omruilen, als ze beetje service verlenen doen ze dit ook zonder morren :)
das het probleem, heb hem tweedehands ;)

hoewel er nog wel 7 maanden garantie bij zit!

[ Voor 6% gewijzigd door MethodP op 17-04-2008 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
MethodP schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:40:
[...]

das het probleem, heb hem tweedehands ;)

hoewel er nog wel 7 maanden garantie bij zit!
Dan gewoon opsturen. Microsoft fixt dit wel :)
Hoelang het duurt kan ik niet zeggen, maar van de verhalen die ik hoor schat ik zo rond de 8-10 werkdagen. Maar met zekerheid kan ik dit niet zeggen ;)

edit: ik besef me ineens dat Microsoft wèl moeilijk kan gaan doen omdat hij tweedehands is. Weet je toevallig of de vorige eigenaar hem ook al vaker heeft opgestuurd? Want als de vorige eigenaar hem al eerder heeft laten repareren dan staat hij geregistreerd op zijn/haar naam, als hij nog nooit eerder weg geweest is naar Microsoft is er echter niks aan het handje :)

[ Voor 30% gewijzigd door Cubic X op 17-04-2008 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

lekker is dat :P nou net voor GTA 4 gelukkig

Wil ik bellen is er weer een storing bij Xbox Service centre...

Om MOE van te worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Heb je je faceplate al eens gecheckt?
Misschien zit ie niet helemaal goed en zit ie je tray in de weg.
Wellicht even de faceplate eraf en dan kijken of het probleem er nog steeds is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Relaxed:
Omdat Viking - battle for asgard ook getallen gebruikt voor achievements die niet eindigen op een 5 of een 0 krijg je van die mooie getallen.
Mijn eerste aanwinst was 1111:
Afbeeldingslocatie: http://www.martinspire.nl/files/myfiles/xbox/1111gp.JPG

En mijn laatste (huidige) aanwinst:
Afbeeldingslocatie: http://www.martinspire.nl/files/myfiles/xbox/1337gp.JPG

Erg grappig om deze scores ook eens te halen. Voor die laatste had ik nog 10 gp nodig en daarvoor had ik al heel snel de flatspin in Burnout Paradise in gedachten, maar het duurde nog dik een uur voordat die lukte :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:51
Ik heb anderhalf jaar lang met een 2 of 7 gezeten na een mislukt avontuur in Luxor 2, maar vorige week naderde ik de 30.000 en heb ik Cloning Clyde gekocht, 1 minuut 47 gespeeld, 1 achievement van 8 punten gehaald en het netjes afgerond op 30.000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Ik heb nu precies 2.999, vond ik ook wel grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

SH4D3H schreef op donderdag 17 april 2008 @ 21:47:
Ik heb nu precies 2.999, vond ik ook wel grappig :)
Heb je dan oneven achievements?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: ik besef me ineens dat Microsoft wèl moeilijk kan gaan doen omdat hij tweedehands is. Weet je toevallig of de vorige eigenaar hem ook al vaker heeft opgestuurd? Want als de vorige eigenaar hem al eerder heeft laten repareren dan staat hij geregistreerd op zijn/haar naam, als hij nog nooit eerder weg geweest is naar Microsoft is er echter niks aan het handje

dat maakt niet uit, ik heb er ook eentje 2ehands gekocht, gebeld, even laten omzetten op mijn naam, toen zij die overdreven vriendelijke meneer, dat hij ook al een keer gerepareerd was maar dat was geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Jazeker, Forza Motorsport 2 heeft achievements die je wel 1 hele G opleveren :X
En ook 2 & 5 zitten erin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

SH4D3H schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:02:
Jazeker, Forza Motorsport 2 heeft achievements die je wel 1 hele G opleveren :X
En ook 2 & 5 zitten erin :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hdgZPF6JH8H1lOLAxNb4AohS/full.jpg

:)

Volgens mij voor Spanje ook.

Toch lekker, zo'n punt erbij :) Forza heeft ook 2G scores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
En wat heb je aan die punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Digitale lul. Niets.

Ik vind Achievements echter een grote motivate voor mezelf om een spel uit te spelen, of in ieder geval het onderste uit de kan te halen. Waar ik normaal gesproken opgeef na een x aantal pogingen, zorgt de drang naar de Achievements ervoor dat ik het vaker/langer probeer. Het geeft me voldoening, bij de Achievement Unlocked melding.

Heb pas 7666 punten, maar ik speel spellen niet tot de 1000G. Wat ik relatief makkelijk kan halen inc. uitspelen haal ik, maar onmogelijke Achievements laat ik links liggen.
Het systeem is een erg leuke, ik vind dat spellen zo langer houdbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
T'is een digitale penis zoals ze dat in de power unlimited altijd vertellen. :+ Je koopt er niks voor maar hoe meer je er hebt hoe trotser je je voelt en iedereen wil er zoveel mogelijk van hebben om te kunnen zeggen dat je goed bent.

*Edit
shit Exorcist was me voor maar ons verhaal komt vrijwel overeen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Kaasje123 op 17-04-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:55

painkill

Pain(k)(ill)

@methodP

De reparatietijden verschillen heel erg, het kan 1½ week zijn, maar ook 1 maand, het is maar net geluk hebben.

Over de garantie:
Het maakt ms niet uit van wie hij gestuurd wordt, het gaat om het serienummer, en als je aan de telefoon even zegt dat hij overgenomen is van die persoon dan veranderen ze het adres etc..

Maar houd er rekening mee dat niet alle MS medewerkers zomaar het adres willen veranderen, terwijl dit wel moet, maar ze zijn daar niet altijd even slim... (wat je misschien zelf ook wel gaat merken :p )

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
mazzl schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:53:
@ymmv
dude wel een vermogen aan games idd, maar je hebt dead rising dus smaak ;)

welke controller vind je eigenlijk prettiger? ik die van de 360 mja die ben ik ook meer gewend, vind die van de ps3 van te glad plastic en te kort.
Het maakt mij eerlijk gezegd niet zo veel uit. De PS3-controller is zo goed als identiek met die van de PS1 en PS2, en daarom heel vertrouwd. Ik heb nu twee Dual Shock 3s en die zijn zwaarder dan de Sixasix die te licht was IMO. De 360 controller is ergonomisch slimmer, is meer naar je handen gevormd, maar heeft een slechtere, zompig aanvoelende d-pad vergeleken met de preciezere d-pad van de PS3. Als je een 360-controller gewend bent, heb je de neiging om de PS3-controller precies zo vast te pakken, nl met je handen helemaal om de controller heen maar dan gaan je vingers verkrampen. Je moet hem net iets anders, wat losser vastpakken en dan ligt die net zo prettig in je hand.

Kortom: ik heb niet een voorkeur voor 1 van de 2, grotendeels lood om oud ijzer. Maar ik denk dat de ideale controller toch het meeste op die van de 360 zou lijken met de d-pad en 'guide button' van de PS3. Plus op te laden via een standaard USB-kabel.

[ Voor 9% gewijzigd door ymmv op 17-04-2008 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Na jaren alleen maar pc gamen toch ook ben gezwicht voor de xbox360 mede doordat ik deze via V&A hier op de kop wist te tikken, net terug van een retourtje MS na een RROD en omdat me meisje blijkbaar fighters ook erg leuk vind (hoera) wilde ik een 2e controller om wat digitaal huishoudelijk geweld tegen haar te hanteren, terwijl ik marktplaats altijd mijd, toch maar eens gekeken voor controllers stond er een, '' in zeer goede staat" ..... volgens de verkoper

Gemaild, betaald, thuis ontvangen, zag er heel netjes uit indd, maar zodra ik em aanzet blijft de gele ring knipperen me andere die bij de console zat pakt direct op maar deze dus niet en blijft knipperen, ook t opn laten zoeken geen resultaat ( met t knopje bovenop) de andere uitlaten en resetten heeft ook geen resultaat.... :(

Heb een vermoeden dat ik lekker bezeikd ben geworden en ik t kan shaken, of zie ik wat over t hoofd en moet ik ergens wat instellen!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

sain onez schreef op donderdag 17 april 2008 @ 23:32:
Na jaren alleen maar pc gamen toch ook ben gezwicht voor de xbox360 mede doordat ik deze via V&A hier op de kop wist te tikken, net terug van een retourtje MS na een RROD en omdat me meisje blijkbaar fighters ook erg leuk vind (hoera) wilde ik een 2e controller om wat digitaal huishoudelijk geweld tegen haar te hanteren, terwijl ik marktplaats altijd mijd, toch maar eens gekeken voor controllers stond er een, '' in zeer goede staat" ..... volgens de verkoper

Gemaild, betaald, thuis ontvangen, zag er heel netjes uit indd, maar zodra ik em aanzet blijft de gele ring knipperen me andere die bij de console zat pakt direct op maar deze dus niet en blijft knipperen, ook t opn laten zoeken geen resultaat ( met t knopje bovenop) de andere uitlaten en resetten heeft ook geen resultaat.... :(

Heb een vermoeden dat ik lekker bezeikd ben geworden en ik t kan shaken, of zie ik wat over t hoofd en moet ik ergens wat instellen!?
Je moet syncen. Knop op je controller én op je Xbox. Eerst zoeken, dan miepen over belazerd worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

[shamemodus] haha, thanx snel maar een mailtje nasturen, dat ie t toch doet.... :X [/shame-on-me-modus]

thnx nu gaat me vriendin ze krijgen :P _/-\o_

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

sain onez schreef op donderdag 17 april 2008 @ 23:52:
thnx nu gaat me vriendin ze krijgen :P _/-\o_
Ja, die van mij ook, dus ik vertrek richting bed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Ik ga waarschijnlijk aankomende dinsdag me Xbox 360 elite halen. Ik heb een HP 2207 scherm met HDMI ingang. Ik ben alleen benieuwd of de xbox ook 1680x1050 ondersteund. Ik heb op google ff gekeken maar volgens mij is dat niet het geval en moet ik op een lagere resolutie spelen.

Misschien dan de experts hier me daarover uitsluitsel kan geven.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
vayip schreef op donderdag 17 april 2008 @ 23:55:
Ik ga waarschijnlijk aankomende dinsdag me Xbox 360 elite halen. Ik heb een HP 2207 scherm met HDMI ingang. Ik ben alleen benieuwd of de xbox ook 1680x1050 ondersteund. Ik heb op google ff gekeken maar volgens mij is dat niet het geval en moet ik op een lagere resolutie spelen.

Thanks
Dat wordt niet ondersteund. Je zal op hd ready res moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:45
Jongens, ik weet nog niet of het al gepost is, naar mijn weten niet.
Maar ik heb gister gehoord (en van een betrouwbare bron), dat er een Xbox 360 GTA bundel gaat komen.
Xbox 360 premium met Halo 3 en GTA 4, voor €330!!
Oftewel microsoft geeft GTA er gratis bij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
vayip schreef op donderdag 17 april 2008 @ 23:55:

Thanks
Dit probleem heb ik hier ook waardoor ik geen goede resolutie kan vinden. En omdat mijn monitor de grootte van het scherm automatisch maximaliseerd is alles een beetje uitgerekt. Ben nog steeds aan het kijken of ik ene betere resolutie kan vinden, maar hopenlijk komt er iets bij met de spring update.

Trouwens, op major nelson staat dat 21 april Xbox live 8u down gaat voor maintainance. Ook is er een nieuwe update die de xbox prepareerd voor future updates (al wil ie niet zeggen wat er in de spring update komt :X )

In ieder geval hoop ik dat ze dus resoluties toe gaan voegen, want dat mag onderhand wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Kaasje123 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 23:08:
[...]

T'is een digitale penis zoals ze dat in de power unlimited altijd vertellen. :+ Je koopt er niks voor maar hoe meer je er hebt hoe trotser je je voelt en iedereen wil er zoveel mogelijk van hebben om te kunnen zeggen dat je goed bent.

*Edit
shit Exorcist was me voor maar ons verhaal komt vrijwel overeen :P
Oh, dan moet ik maar snel ergens een digitale penis enlargemant zoeken, want die van mij is wel erg klein :'( . Heb iets van 500 punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Martinspire schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:22:
[...]

Dit probleem heb ik hier ook waardoor ik geen goede resolutie kan vinden. En omdat mijn monitor de grootte van het scherm automatisch maximaliseerd is alles een beetje uitgerekt. Ben nog steeds aan het kijken of ik ene betere resolutie kan vinden, maar hopenlijk komt er iets bij met de spring update.

Trouwens, op major nelson staat dat 21 april Xbox live 8u down gaat voor maintainance. Ook is er een nieuwe update die de xbox prepareerd voor future updates (al wil ie niet zeggen wat er in de spring update komt :X )

In ieder geval hoop ik dat ze dus resoluties toe gaan voegen, want dat mag onderhand wel.
Daar hoop ik ook op. Ik heb hetzelfde probleem met de 1680x1050 resolutie. Ik gebruik nu 1600x1024 in widescreen mode geloof ik. Deze werkt nog het prettigst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Tech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03-2023
Hebben jullie vandaag ook een update gekregen van Xbox Live? Ik heb een update gekregen maar ik kan op internet niks erover vinden. Heeft iemand anders deze update ook gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King_Tech schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:49:
Hebben jullie vandaag ook een update gekregen van Xbox Live? Ik heb een update gekregen maar ik kan op internet niks erover vinden. Heeft iemand anders deze update ook gekregen?
Kreeg ook de melding idd, heb hem nog maar niet geaccepteerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:54
Ja ik heb ook deze update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:01

Armada

-Wat wil je weten?-

King_Tech schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:49:
http://majornelson.com/ar...able-no-new-features.aspx

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Onno_Devine schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:20:
Maar ik heb gister gehoord (en van een betrouwbare bron), dat er een Xbox 360 GTA bundel gaat komen.
Geen idee of dit nu klokken en klepels is. MM geeft (gaf?) bij een 360 + halo 3 een voucher zodat je GTA4 gratis af kon halen op releasedatum.

Nog een stukje over de CoD4 DLC:

CoD4 map pack smashes Halo to bits

Activision zal wel erg tevreden zijn, even 10 miljoen EUR erbij...

[ Voor 16% gewijzigd door Armada op 18-04-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Unreal Tournament 3 op de Xbox 360 krijgt vijf extra maps, twee extra personages en splitscreen-mogelijkheid. De extra's zijn exclusief voor de Xbox 360, maar wanneer het spel voor de console verschijnt is nog niet bekend.
De rest van het verhaal is te lezen op de Frontpage

8)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De posts over Microsoft die geen garantie willen geven aan een tweedehands eigenaar zijn afgesplitst naar Xbox 360 defecten topic Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Daar moet je wel even onthouden dat die Halo mappacks uiteindelijk gratis worden en dat mensen dat ook wel weten natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Haijo schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:26:
[...]

Daar moet je wel even onthouden dat die Halo mappacks uiteindelijk gratis worden en dat mensen dat ook wel weten natuurlijk...
Als je daarmee bedoelt dat Halo 3 mappack over een half jaar meer gedownload zal zijn, dan ja. Als je daarmee bedoelt dat mensen hun aanschaf uitstellen, dan denk ik niet dat dat klopt. Deze maps zijn sowieso voor de multiplayer enthousiastelingen, die niet een half jaar wachten op het gratis uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Onno_Devine schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:20:
En voor 300 euro heb je een pro met halo3 gta 4 en 500 points bij xbox home

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-12-2024
En voor 450 heb je een pro met 2 controllers, advance scart cable, gears of war, virtua fighter 5, dead rising, GRAW en naruto rise of a ninja :) Alleen moet ik nog een paar dagen wachten voordat alles bezorgt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Kaasje123 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:36:
[...]
Daar hoop ik ook op. Ik heb hetzelfde probleem met de 1680x1050 resolutie. Ik gebruik nu 1600x1024 in widescreen mode geloof ik. Deze werkt nog het prettigst.
1600x1024? Die zit er niet in hoor.
Volgens mij bedoel je 1600x1200 ofzo?
Kijk anders even, misschien help je mij en anderen ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Martinspire schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:07:
[...]

Ik zal even voor je kijken ik zit nu op mijn werk helaas. Rond 19:00 zal ik het posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:58:
[...]

Kreeg ook de melding idd, heb hem nog maar niet geaccepteerd....
Ik heb de update wel geaccepteerd en de mijne mag bij microsoft langs. Drie rode lampen in mijn ring met een groene vrolijk in het midden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je bent niet de enige, er zijn er meer schijnbaar ook toevallig de elite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:24:
Ik heb de update wel geaccepteerd en de mijne mag bij microsoft langs. Drie rode lampen in mijn ring met een groene vrolijk in het midden. :(
Ik heb de update ook geaccepteerd, maar heb geen problemen ondervonden (RRoD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:33:
je bent niet de enige, er zijn er meer schijnbaar ook toevallig de elite?
Nee, ik heb niet de elite. Heb mijn 360 ongeveer 1,5 en dit is de eerste keer dat er wat mee is. Speel bijna dagelijks dus ben al met al best tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Mijn Elite heeft de update goed doorstaan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Martinspire schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:07:
[...]

gekeken. Het is de resolutie 1280x1024. Daaronder zit dan ook de optie het als widescreen in te stellen wat ik dan ook gedaan heb. Dat is de resolutie waar ik nu mee speel maar een optie als 1680x1050 zou zeker welkom zijn. En dat moet toch kunnen als de xbox ook 1920x1080 aankan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Laatst online: 25-01-2022
Mijn premium heeft de update ook goed doorstaan. Wist trouwens niet dat je voorzichting moest zijn met updaten! Maar vond het wel akelig lang duren voordat mijn xbox weer opnieuw geboot was. Leek even of hij bleef hangen. Maar gelukkig starte die gewoon door na 2 min in spanning wachten.

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Kaasje123 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 19:19:
[...]

gekeken. Het is de resolutie 1280x1024. Daaronder zit dan ook de optie het als widescreen in te stellen wat ik dan ook gedaan heb. Dat is de resolutie waar ik nu mee speel maar een optie als 1680x1050 zou zeker welkom zijn. En dat moet toch kunnen als de xbox ook 1920x1080 aankan...
Heb hem nu ook maar zie inderdaad dat het minder uitgerekt is. Al moet ik dat nog wel eventjes met andere games testen, maar het verschil is in ieder geval minder.

Trouwens, die patch werkt hier prima (arcade).

Net trouwens bezig geweest met Viking op het bestormen van de laatste stad op het 2e eiland. Maar door een 1 of andere bug ofzo hing mn console al 2x bij het kiezen van het punt wat mn draak moet aanvallen (bij de 2e hele grote vijand). Eens kijken wat er gebeurd als ik eens een keer wat rustiger te werk ga, maar dit is dus wel zwaar klote. Eerst de 3/4 van die hele stad uitmoorden en dan de console laten vastlopen waardoor je het daarna nog een stuk of 2x kunt doen (1x teveel dood gegaan). Duurt telkens een kwartier voordat ik daar aankom dus begin de game een beetje beu te worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Ben nu tijdje in bezit van een mooie 360. :-) Wil 'm ff registreren op service.xbox.com maar kan me serienummer echt niet vinden hoor?

edit: aha, gevonden op m'n 360, achterop op een stikkertje

edit2: omg? ik vul me 12nummers in van me serial number bij service.xbox.com, zegt ie, goede tekens, maximaal 12

edit3: omg nog meer? per se IE gebruiken bij het invullen van die informatie..

[ Voor 51% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 18-04-2008 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3019

kan ik hiermij mijn 360 controller ook op de PC aansluiten? (t kan, maar dat hij dan ook werkt..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Rev! schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 21:29:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3019

kan ik hiermij mijn 360 controller ook op de PC aansluiten? (t kan, maar dat hij dan ook werkt..)
Als die controller draadloos is sowieso niet, daar moet je een speciale ontvanger voor hebben. De bedrade zou ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Net even Microsoft gebeld aangezien mijn garantie volgens de servicewebsite dit jaar nog vervalt. Dit kan nooit aangezien mijn XBOX net een weekje oud is. Heb dus naar aanwijzingen van de knakker aan de telefoon een email gestuurd waarin foto's van de sticker met serienummer etc. Ook een kopie van m'n aankoopbewijs bij de FreeRecordShop. Hopelijk veranderen ze 't snel :-) Verder tot nu toe erg goeie service. Alhoewel dit proces voor iemand zonder een redelijke camera en scanner een stukkie moeilijker werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Haijo schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 21:41:
[...]

Als die controller draadloos is sowieso niet, daar moet je een speciale ontvanger voor hebben. De bedrade zou ik niet weten.
bestaat die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
De controller met draad kun je gewoon inpluggen en dan zal Windows zelf de drivers installeren.
Voor de draadloze controller moet je zo'n ontvang ding kopen, met de play&charge-kabel werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
http://www.xboxhome.nl/pr...0-wireless-pc-adapter.htm

nog een zeer mooie aanbieding hier trouwens:
http://www.xboxhome.nl/pr...-500-microsoft-points.htm

[ Voor 25% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 18-04-2008 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:59
Update is hier ook goed gelukt! Major Nelson zei via Twitter dat het een voorbereiding was op de spring update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17

SkyStreaker

Move on up!

*laat maar* Poortje was gewoon kaduuk, alles werkt :)

[ Voor 101% gewijzigd door SkyStreaker op 19-04-2008 10:35 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Hmmm, dit maakt het wel moeilijk voor mij.

Een 360 pro met HDMI + GTA IV + Halo 3 voor € 299,- via xboxhome

of

Een 360 Elite voor € 290,- d.m.v. 20% korting bij een winkel via via.

Ik weet het nu ook niet meer FF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

Ook mijn release 360 (die nog nooit kapot is geweest *afkloppen*) heeft de update goed doorstaan.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Mijn 3 week oude Xbox 360 Falcon heeft de update ook doorstaan...had ook niet anders verwacht eigenlijk. Waarom zou een update 360's onklaar maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
vayip schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 10:07:
[...]

of

Da's toch niet zo moelijk? Wat heb je liever? Een grotere HD of twee games?

Een nieuwe Xbox Elite is hardwarematig 100% hetzelfde als elke andere willekeurige Xbox, dus da's het verschil niet. Het is niet als bij de PS3 waar er tussen de 60GB en 40GB echt verschil zat zoals minder USB-poorten en geen PS2-compatibiliteit (al kun je wel voor weinig geld je HDD zelf upgraden wat bij de 360 juist weer heel duur is. Daarom kopen mensen ook vaak een Elite omdat achteraf upgraden naar 120GB duurder is dan meteen de bittere pil slikken).

Het enige waar je op moet letten is of je ook daadwerkelijk een Falcon-moederbord hebt, want HDMI alleen is niet voldoende bewijs daarvoor. Microsoft verkoopt op dit moment nog steeds oude voorraden en gerepareerde, gerefurbishde apparaten als nieuw. Zelfs de aanduiding 'HDMI' op de doos klopt niet in alle gevallen en dan zit je toch opgescheept met een RROD-exemplaar.
Cubic X schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 10:49:
Mijn 3 week oude Xbox 360 Falcon heeft de update ook doorstaan...had ook niet anders verwacht eigenlijk. Waarom zou een update 360's onklaar maken :P
Is ook onzin. RRODs kunnen op elk willekeurig moment optreden en soms is dat precies na het 1e keer starten van een spel of na een firmware-update. Door die synchroniciteit gaan mensen dan denken dat die twee dingen met elkaar te maken hebben. Niet dus.

[ Voor 17% gewijzigd door ymmv op 19-04-2008 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De lampjes op je controller, als deze gaan knipperen (1&3 dan 2&4 - en zo door) is dat een RSI alarm ofzo?? Het is knap irritant namelijk. Kan er niets over vinden in de handleiding.

Stel hier de vraag omdat ik thuis geen internet heb en op het werk alles is afgeschermd (kan hier gelukkig wel op ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
De batterij is dan bijna leeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 21:42
ymmv schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 11:00:
[...]

Is ook onzin. RRODs kunnen op elk willekeurig moment optreden en soms is dat precies na het 1e keer starten van een spel of na een firmware-update. Door die synchroniciteit gaan mensen dan denken dat die twee dingen met elkaar te maken hebben. Niet dus.
Dat gezegd hebbende stel ik voor om verdere "mijn 360 heeft de update doorstaan!!" mededelingen achterwege te laten :) .
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 11:05:
De lampjes op je controller, als deze gaan knipperen (1&3 dan 2&4 - en zo door) is dat een RSI alarm ofzo?? Het is knap irritant namelijk. Kan er niets over vinden in de handleiding.
De accu van je controller is bijna leeg :) .

edit: damnit shadeh! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 11:11:
De batterij is dan bijna leeg ;)
Bizar, heb zo'n battery pack gekocht en volgens de specs zou die minstens 20u mee moeten kunnen gaan, hij begint al te knipperen na een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 11:14:
[...]
Bizar, heb zo'n battery pack gekocht en volgens de specs zou die minstens 20u mee moeten kunnen gaan, hij begint al te knipperen na een paar uur.
Het ligt er een beetje aan wat je speelt.
Heb je veel rumble in een game dan gaat ie sneller leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met de wireless controller reciver?

zit er al een poosje over te denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zijn er meer mensen die Ikaruga hebben gekocht via Xbox live? :)
Echt grandioos om deze weer te kunnen spelen maar dan met betere graphics. Had nog altijd m;n dreamcast aangesloten op de tv ivm dit spel.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 11:17:
[...]

Het ligt er een beetje aan wat je speelt.
Heb je veel rumble in een game dan gaat ie sneller leeg.
Gears of war en Shadowrun, valt dus wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 12:27:
[...]

Gears of war en Shadowrun, valt dus wel mee.
kwam hij nieuw uit de verpakking ? (meestal zijn ze dan niet volledig opgeladen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volledig opgeladen gaat een pack bij mij echt wel minimaal 20 uur mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 13:01:
Bij mij ook ruim, daarom bovenstaande vraag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 13:01:
Hij kwam nieuw uit de verpakking en gaat ongeveer een uurtje of 8 mee, heb hem pas 3x opgeladen. Speel wel een aantal spellen met Rumble (ShadowRun, Viva Piniata en Gears of War) Misschien dat hij nog iets 'beter' moet worden met afgeven van accu-spanning. Heel raar allemaal. Gewoon zo'n officieel mircosoft accuding van 19,99.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
vayip schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 10:07:
[...]

of

Via Veronica Magazine kun je ook een leuke aanbieding scoren. Je krijgt de Xbox dan binnen 3 dagen via Dynabyte geleverd.
Xbox360 Arcade, Pro of Elite voor de normale prijs, maar je krijgt er voor 69 euro GTA4, PGR4 én Halo3 bij!

Ik heb zelf een week geleden bij GameMania een Xbox 360 besteld met Gears of War en PGR3 voor 269 euro, maar ik wacht al een week op levering... :(
Fietsbel schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 11:37:
Zijn er meer mensen die Ikaruga hebben gekocht via Xbox live? :)
Echt grandioos om deze weer te kunnen spelen maar dan met betere graphics. Had nog altijd m;n dreamcast aangesloten op de tv ivm dit spel.
Thanks voor de tip, ga die zeker downloaden als ik mijn Xdoos eindelijk eens krijg!

[ Voor 19% gewijzigd door draakhoofd op 19-04-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
draakhoofd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 14:01:
Ik heb zelf een week geleden bij GameMania een Xbox 360 besteld met Gears of War en PGR3 voor 269 euro, maar ik wacht al een week op levering... :(
Order annuleren, of gewoon terugsturen via de wet kopen op afstand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Doppert schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 19:41:
Mijn premium heeft de update ook goed doorstaan. Wist trouwens niet dat je voorzichting moest zijn met updaten! Maar vond het wel akelig lang duren voordat mijn xbox weer opnieuw geboot was. Leek even of hij bleef hangen. Maar gelukkig starte die gewoon door na 2 min in spanning wachten.
2 min? de update zelf gebeurde bij mij in zeg 20 sec maximaal, en bootte daarna meteen weer

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:35
Gisteren een nieuwe 360 elite gehaald

Met VGA op 1080P op mijn dell 24" geef een prima beeld (ben hd gamen op de pc gewend)

Audio optisch aangesloten op mijn z-5500 digital voor perfect geluid

Nu PGR4 aan spelen _/-\o_ _/-\o_

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:45
Henkus schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 15:23:
Gisteren een nieuwe 360 elite gehaald

Met VGA op 1080P op mijn dell 24" geef een prima beeld (ben hd gamen op de pc gewend)

Audio optisch aangesloten op mijn z-5500 digital voor perfect geluid

Nu PGR4 aan spelen _/-\o_ _/-\o_
Hoe heb je de xbox met VGA op je monitor aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:14
Hoe heb je de xbox met VGA op je monitor aangesloten?
Daar heb je speciale kabels voor, kosten iets van €30. Kijk maar in pricewatch.

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
Heeft iemand nog een 48 uur redeem code?, k heb die van mij nooit gebruikt, (kon hem niet vinden in mijn halo bundel) heb iets gelezen over je account aanmelden op xboxlive.
ik heb dit 2 keer gedaan, maar hij vraagt nog steeds om een redeem code ...

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Ik zit met een probleem. :(

Ik heb mijn Xbox360 met de vga kabel van microsoft op mijn monitor aangesloten. Op deze monitor zit mijn pc ook aangesloten, waardoor ik steeds de kabels moet wisselen. Daarom heb ik een vga switch gekocht. Maar nu werkt alleen mijn computer daarmee, als ik mijn xbox 360 erop aansluit dan werkt het niet. Hij werkt wel als ik hem direct op mijn monitor aansluit. Ik ben er wel achtergekomen dat de xbox 360 bij het opstarten checkt of er de kabel is aangesloten op een scherm, want als dit bij opstart niet is gedaan, dan verschijnt er ook geen beeld meer, als je dat dan nog doet. Maar het probleem is dus dat hij wel direct op mijn monitor werkt, maar niet via de vga switch, tenzij ik hem eerst direct op de monitor aansluit en daarna loshaal en op de vga switch aansluit, zonder de xbox 360 uit te zetten.

Ik hoop dat iemand kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier werkt die wel via de switch, maar welke heb je? gewoon een kabel switch of een kastje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Als je een switch hebt kan het zijn dat je die switch via usb laat aangeven dat hij aan een actieve pc zit waardoor je een usbkabel van de switch in de xbox moet doen anders werkt ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
_/-\o_

Sommige mensen hebben echt teveel tijd, wie verzint nou zo'n filmpje als dit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:51:
hier werkt die wel via de switch, maar welke heb je? gewoon een kabel switch of een kastje
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...eName=STRK:MEWN:IT&ih=021

Deze heb ik, dus dat usb verhaal dat Martinspire aangaf, is niet van toepassing. Hoop dat iemand weet wat het probleem is, anders moet ik wellicht een andere gaan bestellen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 13:31:
[...]

Hij kwam nieuw uit de verpakking en gaat ongeveer een uurtje of 8 mee, heb hem pas 3x opgeladen. Speel wel een aantal spellen met Rumble (ShadowRun, Viva Piniata en Gears of War) Misschien dat hij nog iets 'beter' moet worden met afgeven van accu-spanning. Heel raar allemaal. Gewoon zo'n officieel mircosoft accuding van 19,99.
Misschien is er iets mis met de battery-pack. Heb ik op een ander forum ook wel een keer gelezen. Hij hoort gewoon 20 uur mee te gaan, en daarbij maakt het echt niet uit wat ik speel. Gewoon ruilen als het niet veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

draakhoofd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 14:01:
[...]

Via Veronica Magazine kun je ook een leuke aanbieding scoren. Je krijgt de Xbox dan binnen 3 dagen via Dynabyte geleverd.
Xbox360 Arcade, Pro of Elite voor de normale prijs, maar je krijgt er voor 69 euro GTA4, PGR4 én Halo3 bij!
Leuke aanbieding! Moet je ook daadwerkelijk lid zijn van Veronica Magazine? Neem aan van niet, kan er niks over vinden (ook niet in die grote algemene voorwaarden).

Hebben trouwens alle Xbox 360 Pro versies HDMI? Dacht het wel toch? :).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2008 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Daniël- schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 19:53:
[...]

Leuke aanbieding! Moet je ook daadwerkelijk lid zijn van Veronica Magazine? Neem aan van niet, kan er niks over vinden (ook niet in die grote algemene voorwaarden).

Hebben trouwens alle Xbox 360 Pro versies HDMI? Dacht het wel toch? :).
Zeker een leuke aanbieding! Ik zoek al zeker 2 weken stad en land af naar een Pro, maar nergens te vinden... nergens op voorraad, dus ik ben een beetje huiverig of je ook daadwerkelijk een Pro krijgt ipv een oude Premium, want waarom zou Dynabyte hem wel op voorraad hebben en hem binnen 3 dagen kunnen leveren?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 11:14:
[...]
Het ligt er inderdaad aan wat je speelt.

Continu gebruik van de analoge stick, headset en rumble trekken een accu continu leeg.

(Ik heb vorig jaar voor elkaar gekregen een controller in 4 uur tijd leeg te trekken dmv rubber-banding in Rainbow6, terwijl ik met een vriend van me via dash was aan het kletsen, en ondertussen gewoon een F1 op tv was aan het kijken)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.