Het Xbox 360 ervaringen Topic #47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 72.854 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook bij rivalry face off de 2e race van de Skyline vs. Supra cup doen. die oval waar je 8 rondjes moet rijden. Koop je ff die Mines Skyline R34 met alle upgrades erop. Gewoon alle moeilijkheidsdingen aanzetten, dat geeft al +50% en je kan die race in ongeveer 5 minuten uitrijden voor 38k credits.

Ik ben zo stom geweest om wat wagens te verkopen zonder dat ik alle achievements wist dus nu moet ik nog een paar wagens opnieuw kopen...

Gister wel eindelijk boven die 10k gamerscore gehaald. w00t heeft maar 2 jaar geduurt of zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:34:
Je kan ook bij rivalry face off de 2e race van de Skyline vs. Supra cup doen. die oval waar je 8 rondjes moet rijden. Koop je ff die Mines Skyline R34 met alle upgrades erop. Gewoon alle moeilijkheidsdingen aanzetten, dat geeft al +50% en je kan die race in ongeveer 5 minuten uitrijden voor 38k credits.

Ik ben zo stom geweest om wat wagens te verkopen zonder dat ik alle achievements wist dus nu moet ik nog een paar wagens opnieuw kopen...

Gister wel eindelijk boven die 10k gamerscore gehaald. w00t heeft maar 2 jaar geduurt of zo ;)
Hoop dat ik met GTA de 30k haal :>

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Forza 2 is idd wel een erg lekker spel....
Ik speel m op de moeilijkste difficulty met alleen ABS aan en het blijft vermakelijk. laats zelfs die 2 carpacks gehaald.
het enige wat ik mis in het spel, zijn de cockpits, maar dat komt in F3 wel.

Ik heb alleen niet heel veel tijd om te gamen en als ik maar ffies wil spelen, kies ik toch vaker voor CoD4 multi. ff een beetje oorlogie spelen trekt mij toch net wat meer dan ff een paar rondjes doen.

F2 multi vind ik niet zo heel bijzonder (met collissions off lekker time trial rijden: leuk!)

Ik heb trouwens gehoord (gerucht) dat F3 pas op de X720 komt? Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik heb een paar vragen over de Xbox 360...

1. Kan ik bij een normale xbox 360 (niet "omgebouwd" dus) gewoon film-DVD's kijken? Mogen dit ook gekopieerde DVD's zijn of alleen originele DVD's?

2. Ik wil een gebruikte Xbox 360 kopen, waar moet ik allemaal op letten bij de aanschaf ervan? Ik zie ook veel Xbox-en met het ROD probleem. Hoe kan ik voorkomen dat ik een Xbox 360 koop die snel erna ook dit probleem krijgt. Of is dit (makkelijk) zelf te repareren.

3. Er zijn in de loop der tijd verschillende versies van de Xbox 360 geweest, zijn dat alleen deze 5?
- Core
- Premium
- Arcade
- Pro
- Elite
Zijn ze in princiepe allemaal hetzelfde behalve dat de Core geen HDMI en 20GB HDD heeft? En dat de Elite een 120GB HDD heeft? Plus dat het bijgeleverde accessoires pakket verschilt per model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:21:
Ik heb een paar vragen over de Xbox 360...

1. Kan ik bij een normale xbox 360 (niet "omgebouwd" dus) gewoon film-DVD's kijken? Mogen dit ook gekopieerde DVD's zijn of alleen originele DVD's?
Geen enkel probleem. Zelf gebraadde DVD+RW slikt hij moeiteloos.
2. Ik wil een gebruikte Xbox 360 kopen, waar moet ik allemaal op letten bij de aanschaf ervan? Ik zie ook veel Xbox-en met het ROD probleem. Hoe kan ik voorkomen dat ik een Xbox 360 koop die snel erna ook dit probleem krijgt. Of is dit (makkelijk) zelf te repareren.
Alle Xbox'en kunnen dit probleem krijgen en is niet zelf te repareren. dit moet door MS gebeuren.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Is die reparatie garantie of voor je eigen kosten? En als het voor eigen kosten is, wat kost het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:21:
3. Er zijn in de loop der tijd verschillende versies van de Xbox 360 geweest, zijn dat alleen deze 5?
- Core
- Premium
- Arcade
- Pro
- Elite
Zijn ze in princiepe allemaal hetzelfde behalve dat de Core geen HDMI en 20GB HDD heeft? En dat de Elite een 120GB HDD heeft? Plus dat het bijgeleverde accessoires pakket verschilt per model
Er zijn 3 uitvoeringen:
- Arcade/Core: Eerst heette deze Core, later Arcade. Core geen HDMI, arcade wel.
- Pro/Premium: Eerst heette deze Pro, later Premium. Met betrekking tot HDMI weet ik het niet, zou bij deze uitvoering toch maar even op de doos kijken voor de zekerheid, oudere modellen hebben het niet, nieuwere wel. Extra's t.o.v. de Arcade: 20gig HD (ipv de Memorycard van de Arcade), draadloze controller, Headset.
- Elite: Extra's t.o.v. de Premium: Zwart, 120Gig HD, HDMI

[ Voor 11% gewijzigd door ijskonijn op 15-04-2008 13:39 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:34:
Is die reparatie garantie of voor je eigen kosten? En als het voor eigen kosten is, wat kost het dan?
Je hebt drie jaar garantie op een RROD

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

En op andere defecten 2 jaar

[ Voor 11% gewijzigd door ijskonijn op 15-04-2008 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Duuvel schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:38:
[...]
- Pro/Premium: Eerst heette deze Pro, later Premium.
Andersom ;)

Edit: en vziw heeft de arcade ook gewoon 'n wireless controller.
De core had dit inderdaad niet.

VV :+

[ Voor 22% gewijzigd door SH4D3H op 15-04-2008 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ik was al aan het twijfelen, heb het 3 keer veranderd, heb ik het uiteindelijk nog verkeerd om :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Zijn er naast verschillende merken ook verschillende soorten DVD-spelers gleverd? Want sommigen noemen dat er een HD-DVD speler in zit. Hebben ze allemaal een HD-DVD speler? is dit een optie? Of is het totale onzin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
De HD-DVDspeler is een add-on.
Die kun je er (voor 50,- nu) los bijkopen.

Er zijn wel verschillende merken DVDdrives in de Xbox360 gebruikt, maar de nieuwe(re) hebben allemaal een drive van BenQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 23:10
Dank voor de reacties, kan ik wat mee!
ymmv schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:29:
[...]
Als je wilt gamen en ook HD-films wilt kijken op een toekomstige 42" plasma, kun je IMO beter een PS3 met ingebouwde Blu-Ray-speler kopen, want da's twee vliegen in 1 klap. Plus je betaalt niks voor online gaming (is op de 360 toch 60 euro per jaar, dat tikt behoorlijk aan na een paar jaar), je hebt een grotere (vervangbare HD), een internet browser, een Second Life-achige ervaring met Home, gratis WiFi, etc. PS3s zijn ook een stukje betrouwbaarder dan 360s (ik spreek uit ervaring, mijn 360 is gisteren overleden) ;(

Wat de plasma-TV betreft, kan ik je een Panasonic 42PZ85 aanraden. Ik heb er sinds anderhalve week een thuis staan en films in 1080p zien er fantastisch uit. :*)
PS3 heb ik wel aan gedacht, maar die Blu-Ray maakt mij niks uit. HD content die ik kijk is mkv spul, tv-series etc. Second life en internet hoef ik niet, hoef geen PC vervanger.

Betrouwbaarheid is een goed punt..al zou ik hopen dat een versie Xbox 360 wel even meegaat.
De 20GB hdd in de xbox is ook wel matig ja. Kan er wel een externe aan hangen voor media uiteraard maar daar kunnen weer geen games op. Gratis online met de PS3 is ook wel een goed punt (al is 37 euro ook niet echt een probleem). Overigens, komt GTA4 op HDDVD uit? dan moet er weer een extra HDDVD speler bij.. reden dat ik voor de Xbox zou gaan is voornamelijk de prijs. Wellicht scheelt het uiteindelijk toch weinig met de PS3...

Mediaplayer capaciteiten zijn voor beiden hetzelfde begrijp ik, beiden kun je MP4 op kwijt..

Wel zag ik dat GTA4 voor de Xbox extra content krijgt in de loop van de tijd, dat lijkt mij de herspeelbaarheid van de game ook wel verhogen... Kiezen blijft lastig :P

Panasonic plasma staat op m'n verlanglijstje inderdaad, maar dan een wat goedkopere 720P variant uit de nieuwe lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Xtuv schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:05:
Dank voor de reacties, kan ik wat mee!

[...]

PS3 heb ik wel aan gedacht, maar die Blu-Ray maakt mij niks uit. HD content die ik kijk is mkv spul, tv-series etc. Second life en internet hoef ik niet, hoef geen PC vervanger.

Betrouwbaarheid is een goed punt..al zou ik hopen dat een versie Xbox 360 wel even meegaat.
De 20GB hdd in de xbox is ook wel matig ja. Kan er wel een externe aan hangen voor media uiteraard maar daar kunnen weer geen games op. Gratis online met de PS3 is ook wel een goed punt (al is 37 euro ook niet echt een probleem). Overigens, komt GTA4 op HDDVD uit? dan moet er weer een extra HDDVD speler bij.. reden dat ik voor de Xbox zou gaan is voornamelijk de prijs. Wellicht scheelt het uiteindelijk toch weinig met de PS3...

Mediaplayer capaciteiten zijn voor beiden hetzelfde begrijp ik, beiden kun je MP4 op kwijt..

Wel zag ik dat GTA4 voor de Xbox extra content krijgt in de loop van de tijd, dat lijkt mij de herspeelbaarheid van de game ook wel verhogen... Kiezen blijft lastig :P

Panasonic plasma staat op m'n verlanglijstje inderdaad, maar dan een wat goedkopere 720P variant uit de nieuwe lijn.
Punt 1 Je kan sowieso geen games op je HD zetten, alleen demo's en arcade games. Demo's kan je weer verwijderen en arcade games nemen niet veel ruimte in beslag. ( 50mb tot 100mb? )

Punt 2 Er komen geen spellen uit op HD DVD ook GTA 5 niet.

Punt 3 Dat klopt :P

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik heb een vraag wat betreft HD-Content (mp4 720p) op de xbox 360.
Ik gebruik uShare (linux) als UPNP server, en de xbox360 ziet hem ook goed staan.
Alle films die ik gehost heb, staan er ook en zijn ook af te spelen!

Alleen nu is mij al 2x overkomen dat (bijna) precies op de helft de mp4 film stop en ik het bericht krijg "Coded not supported. Try to download the codec from marketplace" (Of iets in die richting, vertel het uit mijn hoofd, heb geen zin om een halve film te kijken en weer die melding te krijgen :P )

Nu is mijn vraag, zou dit aan uShare liggen, of aan de film? Zijn er mensen die dit probleem ook kennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
ymmv schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:29:
[...]
Als je wilt gamen en ook HD-films wilt kijken op een toekomstige 42" plasma, kun je IMO beter een PS3 met ingebouwde Blu-Ray-speler kopen, want da's twee vliegen in 1 klap.
Dat klopt.
Plus je betaalt niks voor online gaming (is op de 360 toch 60 euro per jaar, dat tikt behoorlijk aan na een paar jaar),
Voor die (maximaal) €5 per maand krijg je wel een hele berg extra functionaliteit, als friendslist matchmaking etc etc.
je hebt een grotere (vervangbare HD),
Die je uiteindelijk ook wel zal moeten aanschaffen met die schandalig grote installs van Sony.
een internet browser,
Heb ik een laptop voor.
een Second Life-achige ervaring met Home,
Second who??? :z
Oh ja, dat zwaar overhypede online wereldje wat uitindelijk als een zeepbel uit elkaar is gespat.
Ik verwacht dan ook niet veel van Home. Denk dat het in het begin leuk is, maar je koopt een console toch om te gamen.
gratis WiFi, etc.
Dus €130 euro noem jij gratis?
PS3s zijn ook een stukje betrouwbaarder dan 360s (ik spreek uit ervaring, mijn 360 is gisteren overleden) ;(
Klopt, al moeten we wel realistisch zijn.
De huidige falcons zijn een stuk betrouwbaarder als de eerste generatie, en er zijn ook genoeg PS3's die sneuvelen als wordt meteen door de fanboys gebagataliseerd.

Wat de plasma-TV betreft, kan ik je een Panasonic 42PZ85 aanraden. Ik heb er sinds anderhalve week een thuis staan en films in 1080p zien er fantastisch uit. :*)
[/quote]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
SH4D3H schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:28:
De HD-DVDspeler is een add-on.
Die kun je er (voor 50,- nu) los bijkopen.

Er zijn wel verschillende merken DVDdrives in de Xbox360 gebruikt, maar de nieuwe(re) hebben allemaal een drive van BenQ.
Heb twee weken geleden een Xbox360 met HDMI ingang aangeschaft en daar zit gewoon een Hitachi Drive in. Ben er niet echt tevreden ermee, want die drive maakt echt een herrie als er een spel in zit :/

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Is dat dan wel een nieuwe 175W?
Er zijn ook 205W versies met HDMI vziw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:41
En sowieso is een HDMI ingang op de Xdoos nieuw ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:15

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Jeez... blijft men nog steeds dezelfde vragen stellen in dit topic?

Niet om te zeiken hoor, maar ik blijf echt continu hetzelfde zien hier... misschien ook wel de reden dat ik bijna niet meer te vinden ben ik in dit topic..

Er is een TS, er is een website van MS en er zijn 46 topics vol met dezelfde vragen en dan nog.. :/

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
yzf1kr schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:22:

Voor die (maximaal) €5 per maand krijg je wel een hele berg extra functionaliteit, als friendslist matchmaking etc etc.
De PS3 heeft al een groot gedeelte van de online functionaltieit van de 360. Ingame XMB wordt hoogstwaarschijnlijk met de volgende systemupdate 2.4 geregeld, ongeveer tegelijkertijd wanneer Home beschikbaar zal zijn.
Second who??? :z
Oh ja, dat zwaar overhypede online wereldje wat uitindelijk als een zeepbel uit elkaar is gespat.
Ik verwacht dan ook niet veel van Home. Denk dat het in het begin leuk is, maar je koopt een console toch om te gamen.
Ik denk dat mensen Home onderschatten. Het wordt meer dan enkel een online chat met virtuele karakters. In de Warhawk-room kun je bijv met je medespelers afspreken en je taktieken bespreken terwijl je met elkaar naar virtuele 3D-kaarten van de battlemaps van het spel kijkt.

"Sure, Uncharted: Drake's Fortune and Resistance: Fall of Man may have wicked cool feature sets for PlayStation 3's Home, but it's actually Warhawk's planned game portal that has us most excited. According to our sources, the Home lobby for the Incognito dogfighter will serve as a "war room" where up to eight players can meet to discuss their strategy for an upcoming match.

Sure, you could do that with text or voice chat, but it sounds like the developers have gone the extra mile to make planning your battles even cooler.

Using a three-dimensional "sand table" replication of the level, Warhawk players are said to be able to lay out their strategies in a properly scaled space. They'll even be able to place little army men avatars around the map to envision their formations, something we hope they can also do with teeny tiny Warhawk planes, tanks and Jeeps."
Dus €130 euro noem jij gratis?
Voor die 130 euro extra krijg je dus:

20GB grotere HD (die je zelf kunt vervangen)
WiFi (kost 80 euro op de 360)
Blu-Ray (Een HD-DVD kostte tot voor kort nog 120-150 euro)
USB-oplader (Play n Charge kit kost 20 europ op de 360)
gratis online gaming (toch jaarlijks 60 euro op de 360)
Linux
gratis theme-creator
Internet-browser
plus compatibiliteit met USB-webcams (scheelt de aanschaf van een Live Vision camera)
alle games regiovrij
Home

Die 130 euro is alleen al de Blu-Ray-speler waard, alles daarboven op is alleen meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 10:27:
[...]

Zwart is nu echt zwart, de kleurechtheid is nu ook beter. Op mijn vorige Philips werd bruin nog wel 'ns oranjebruin. Plus ik heb nu 42", 1080p, 1:1 pixel mapping en 24p-support. Ik ben er op achteruit gegaan met luxefeatures als ambilight, een elektrische draaivoet en PaP maar die gebruikte ik nauwelijks. Tevreden mens dus.
Offtopic aangezien je pm uit hebt staan

Zou je tv nog laten calibreren haal je er nog veel meer uit en zekers films worden dan een hele beleving spreek uit ervaring _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
sekeroglan schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:12:
[...]
Punt 1 Je kan sowieso geen games op je HD zetten, alleen demo's en arcade games. Demo's kan je weer verwijderen en arcade games nemen niet veel ruimte in beslag. ( 50mb tot 100mb? )

Punt 2 Er komen geen spellen uit op HD DVD ook GTA 5 niet.

Punt 3 Dat klopt :P
#1: Ah, ik dacht dat je sommige spellen (deels) kon installeren, maar dat zal ik wel in een PS3 topic hebben gelezen. Is het dan niet beter gewoon een xbox zonder HD te halen en er een usb schijf aan te hangen?
#2: Mooi, scheelt geld.
#3: Ik lees net dat MS er belachelijk veel geld voor heeft betaald... dus hopelijk is dat echt mooi pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-08 19:12
Ik las vandaag dat de eerste exclusive content bij GTA IV zo'n 10 uur zou bevatten en in augustus uitkomt (je hebt dus ff de tijd om het spel normaal uit te spelen ;)). 10 uur extra GTA IV is natuurlijk nooit verkeerd, hopelijk valt de prijs een beetje mee (niet dat we straks 2000 points in moeten leveren daarvoor :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
ymmv schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 16:52:
[...]

Die heb je itt bij de 360 dan ook zeker nodig voor al die installs.
Dat is allemaal persoonlijk:
Wifi hoef ik niet om te gamen, 54 Mbit half duplex vs 100 Mbit full duplex ... zonder storingen.
Blu-ray heeft mijn interesse ook nog niet, MKV's zijn prima.
En een usb oplader is ook niet echt nodig, je kunt gewoon standaard AA batterijen gebruiken :)
Helemaal geen 60, dat is alleen als je niet verder kijkt als je neus lang is.
Duuvel had voor 37 euro 12+1 maand LIVE, dat is wel een whooping 2,85 per maand!

Begrijp me niet verkeerd, de PS3 is een mooi apparaat en hier komt er dan ook één te staan.
Maar niet om zulke onzinredenen, dat boeit me allemaal geen zak.
Dat ding komt er om (exclusives en evt. multiplatform games die op de PS3 beter lopen) op te gamen. [punt]
Vandaar dat ik ook eerst een 360 heb gekocht, daar kun je nu al leuk op gamen met nog 100 goede titels die je voor weinig geld op kunt pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenBvd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:08:
Ik las vandaag dat de eerste exclusive content bij GTA IV zo'n 10 uur zou bevatten en in augustus uitkomt (je hebt dus ff de tijd om het spel normaal uit te spelen ;)). 10 uur extra GTA IV is natuurlijk nooit verkeerd, hopelijk valt de prijs een beetje mee (niet dat we straks 2000 points in moeten leveren daarvoor :P)
mwah. 20 euro lijkt me een schappelijke prijs. Oblivion addon zorgde voor zo'n 10-15 uur extra als ik het goed heb en die kostte 2500 punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:22
Laatste nieuws van Major Nelson:
Next Monday (April 21st) two new titles will be added to the Xbox Originals catalog: Splinter Cell: Chaos Theory and Metal Arms – Glitch in the Machine. Both will be available for 1200 points each in all Xbox LIVE regions except Korea (SC and MA) and Japan (MA.)

Deze namiddag nog wat Forza 2 gespeeld. Proving Grounds sectie bijna uitgeraced 8)
Straks voor het slapen gaan de arcade mode is uittesten, ben gisteren nu éénmaal begonnen met de career mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
  • Laatst online: 07-09 22:52
Afgelopen zaterdag na een half jaartje m'n wii maar verkocht en vervolgens naar de mediamarkt geweest om een Xbox 360 Pro te kopen. Heb er pgr 3 en Tony Hawk's Proving Ground bij gekocht.
En moet zeggen dat ie mij een stuk beter bevalt dan de wii, enige nadeel dan weer is dat de xbox een heel stuk meer geluid maakt dan de wii.
Enigste wat ik nu nog graag wil hebben is Forza 2 en moet nog even een xbox live abbo kopen via ebay.

Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
2 Jaar? Gelukkig, die free record shop knakker vertelde me 3 jaar op RROD en 1 jaar op de rest. Nou, hopelijk gaat 'ie dan over anderhalf jaar even kapot hehe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag een Elite aangesloten op een LG LCD via hdmi.
Er komt echter geen geluid uit de tv.

Ik had wel geluid toen ik de set-up nog moest lopen, maar eenmaal mijn resolutie geselecteerd heb ik geen geluid meer. Ik heb de 3 geluids opties al gekozen, maar no sound ...

Via component heb ik wel geluid. Heeft iemand een idee ?
Mijn digitale televisie decoder is ook via hdmi aangesloten en die geeft wel geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 11:37
Ik heb nu sinds een week ook een xbox, de PRO met 175watt voeding. Nu was mijn vraag of het schadelijk is voor de dvd's dat ik de xbox op zn kant heb staan. Dus met de hardeschijf naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

hellboy123 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:44:
Ik heb nu sinds een week ook een xbox, de PRO met 175watt voeding. Nu was mijn vraag of het schadelijk is voor de dvd's dat ik de xbox op zn kant heb staan. Dus met de hardeschijf naar boven.
Nee natuurlijk niet, de Xbox is daar juist voor gemaakt. Merendeel heeft hem zo staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
hellboy123 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:44:
Normaal gesproken niet maar ik dacht dat het aangeraden word om het plat/liggend neer te leggen omdat dat stabieler is.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

[...]
Ik denk dat mensen Home onderschatten. Het wordt meer dan enkel een online chat met virtuele karakters. In de Warhawk-room kun je bijv met je medespelers afspreken en je taktieken bespreken terwijl je met elkaar naar virtuele 3D-kaarten van de battlemaps van het spel kijkt.

"Sure, Uncharted: Drake's Fortune and Resistance: Fall of Man may have wicked cool feature sets for PlayStation 3's Home, but it's actually Warhawk's planned game portal that has us most excited. According to our sources, the Home lobby for the Incognito dogfighter will serve as a "war room" where up to eight players can meet to discuss their strategy for an upcoming match.

Sure, you could do that with text or voice chat, but it sounds like the developers have gone the extra mile to make planning your battles even cooler.

Using a three-dimensional "sand table" replication of the level, Warhawk players are said to be able to lay out their strategies in a properly scaled space. They'll even be able to place little army men avatars around the map to envision their formations, something we hope they can also do with teeny tiny Warhawk planes, tanks and Jeeps."
Dat klinkt absoluut goed en zeker een waardevolle toevoeging. Ik hoop dat MS hiermee weer getriggered wordt om ook Xbox Live echt weer te verbeteren.

Linux
gratis theme-creator
Internet-browser
plus compatibiliteit met USB-webcams (scheelt de aanschaf van een Live Vision camera)
alle games regiovrij
Home

Die 130 euro is alleen al de Blu-Ray-speler waard, alles daarboven op is alleen meegenomen.
SH4D3H schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:30:
[...]
Maar niet om zulke onzinredenen, dat boeit me allemaal geen zak.
Dat ding komt er om (exclusives en evt. multiplatform games die op de PS3 beter lopen) op te gamen. [punt]
Dit vind ik een onzinreactie. Forumganger A zegt dat 130 EUR niet gratis is, B zegt dat je dit er allemaal voor krijgt en jij zeikt punt voor punt af. Hij zegt niet dat dat de reden is om een PS3 te kopen, maar dat de hogere prijs te rechtvaardigen is door de goodies die je krijgt.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Het hangt allemaal af van wat je wilt.

Als dat een blu ray speler is waar ook spellen op te spelen zijn prima.

Als je dus meer vrijheid/financiele ruimte wil in je randapparatuur lijkt Sony de betere keuze.
(ik vond mijn wireless lan en quickcharge kit los allemaal niet zo spannend, maar als je het op telt tikt het idd behoorlijk aan, en de harde schijf prijzen zijn insane)

Maar waar gaat het uiteindelijk om bij een console? Games, daar in is in het hier en nu de x-box de beste deal.

Jaja de grote namen komen allemaal naar de ps3.......het gaat om het hier en nu. Meer toppers NU op de 360.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanmiddag Halo 3 aangeschaft. Ik heb hem inmiddels al op Normal uitgespeeld, Single player is niet erg lang dus. +/- 6uur mee bezig geweest. Moet er wel bij zeggen dat ik Halo 3 Solo al eerder had gespeeld en wel beetje wist wat de bedoeling was etc.
Binnekort maar de Heroic proberen, en wat skulls proberen te vinden want heb er tot nu toe maar eentje. Heb eigelijk geen zin om hints etc van het internet te gebruiken.

Multiplayer ook geprobeerd had ik nog niet eerder gedaan met Halo 3, moet zeggen dat het echt ontzettend vet is kan me er erg goed mee vermaken. Ik had alleen bij de meeste Big Team matches (16spelers) vaak erg last van lag. Bij games tot 10spelers heb ik daar nooit last van gehad. Andere mensen die daar ook last van hebben?

Overigens was ik ook van plan om fifa08 op te pikken tegelijk met Halo3. Ben in utrecht bij de mediamarkt geweest. Bij E-Plaza en bij twee verschillende Freerecordshop filialen en die was nergens meer te krijgen? Zijn er gewoon zo weinig ingekocht of is die game gewoon zo hard gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 18:03
Ik ben van plan om een xbox 360 elite aan te schaffen.

Ik ben een nu vooral een PC gamer en daarnaast heb ik ook nog een Wii.

De wii staat in de huiskamer en de Xbox 360 zou aan mijn Dell 24" pc monitor moeten worden aan gesloten.

Nu heb ik een paar vraagjes:

Hoe zijn de grafics op de xbox 360, vergleken met hd gamen (1920x1200) op de pc
Ik heb van plan om de xdoos met een hd fury aan te sluiten zodat ie 1080p is, zijn ervaringen hiermee?
Gaan die nieuwere xboxen ook nog steeds zo vaak kapot, of valt dat wel mee?

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Armada schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:50:
[...]
Dit vind ik een onzinreactie. Forumganger A zegt dat 130 EUR niet gratis is, B zegt dat je dit er allemaal voor krijgt en jij zeikt punt voor punt af. Hij zegt niet dat dat de reden is om een PS3 te kopen, maar dat de hogere prijs te rechtvaardigen is door de goodies die je krijgt.
Zoals 'forumganger A' aangeeft is 130 euro niet gratis, 'forumganger B' zegt wat je allemaal voor die 130 euro krijgt en 'forumganger C' (ik dus) geeft aan dat wat je krijgt voor die 130 euro die ik meer moet betalen mij het geld niet waar is én ik geef netjes aan waarom.
Dat hij vindt dat dat de hogere prijs rechtvaardigt maakt mijn reactie geen onzinreactie.

Mijn mening is: nooit meer betalen dan nodig is.
Anders zou ik al m'n games ook wel hier in NL kopen omdat het in europa nou eenmaal meer moeite kost om games in te voeren etc. dat de hoge prijs dan ook wel gerechtvaardigd is.
Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

SH4D3H schreef op woensdag 16 april 2008 @ 07:56:
[...]

Zoals 'forumganger A' aangeeft is 130 euro niet gratis, 'forumganger B' zegt wat je allemaal voor die 130 euro krijgt en 'forumganger C' (ik dus) geeft aan dat wat je krijgt voor die 130 euro die ik meer moet betalen mij het geld niet waar is én ik geef netjes aan waarom.
Dat hij vindt dat dat de hogere prijs rechtvaardigt maakt mijn reactie geen onzinreactie.

Mijn mening is: nooit meer betalen dan nodig is.
Anders zou ik al m'n games ook wel hier in NL kopen omdat het in europa nou eenmaal meer moeite kost om games in te voeren etc. dat de hoge prijs dan ook wel gerechtvaardigd is.
Toch?
Je doet het af met dat het "onzinredenen" zijn en dat je voor elke objectieve opsomming een subjectief waardeoordeel geeft? Dat noem ik een onzinreactie.

Het is nog al wiedes dat je voor jezelf bepaalt of jij die additionele voordelen kan gebruiken, maar om dat dan onzinredenen te noemen...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Henkus schreef op woensdag 16 april 2008 @ 06:40:
Ik ben van plan om een xbox 360 elite aan te schaffen.

Ik ben een nu vooral een PC gamer en daarnaast heb ik ook nog een Wii.

De wii staat in de huiskamer en de Xbox 360 zou aan mijn Dell 24" pc monitor moeten worden aan gesloten.

Nu heb ik een paar vraagjes:

Hoe zijn de grafics op de xbox 360, vergleken met hd gamen (1920x1200) op de pc
Ik heb van plan om de xdoos met een hd fury aan te sluiten zodat ie 1080p is, zijn ervaringen hiermee?
Als je naast je game-PC ook een 360 aansluit op die monitor zul je waarschijnlijk teleurgesteld zijn in de graphics omdat 99% van alle 360 games in 1280x720 lopen en alleen hardwarematig upscalen naar 1080p. Er zijn maar een paar games die echt in 1080p lopen.

Volgens deze site zijn het er maar drie:

[native 1080p] Boogie Bunnies [Xbox Live Arcade]
[native 1080p] Street Home Court
[native 1080p] Virtual Tennis 3

Upscalen naar 1080p is IMO niet te vergelijken met daadwerkelijk 1080p. Je krijgt er geen extra details mee, het is geen 1280x720 opgeblazen naar 1920x1080 en dan een klein beetje gladgestreken. Ander item is dat PC-monitoren 16x10 zijn en consoles outputten naar 16x9-verhoudingen. Het beeld wordt dus uitgerekt.

Advies: PC-monitoren als het niet anders kan, maar je kunt beter op een HDTV gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtuv schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:02:
Dilemma dilemma... Ik ben echt een PC gamer.
<knip>
He, ik heb precies hetzelfde. Ik heb al een Xbox 360 gehad (zonder HDMI); maar ik kon totaal niet met de controller overweg. Heb van alles geprobeerd; sensitivity op ongeveer elke stand geprobeerd, maar het lukte me niet echt. Omdat ik GTA ook heel graag wil spelen, ging ik opzoek naar een muis/keyboard setup voor de X360, en vond XIM2. XIM2 schijnt nagenoeg perfect te werken! Voordeel van zo'n XIM2 is dat je a) een goedkope game "PC" hebt en b) alle console exclusives toch kan spelen :).

Ik zit zelf te twijfelen tussen een PS3 en X360 (opnieuw, maar met HDMI), maar dat is een ander verhaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Michael Knight schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:58:
Jeez... blijft men nog steeds dezelfde vragen stellen in dit topic?

Niet om te zeiken hoor, maar ik blijf echt continu hetzelfde zien hier... misschien ook wel de reden dat ik bijna niet meer te vinden ben ik in dit topic..

Er is een TS, er is een website van MS en er zijn 46 topics vol met dezelfde vragen en dan nog.. :/
Ja dat vind ik ook......
Het is echt tig pagina's doorspitten met continue de zelfde vragen.....
HDMI, Kabels, RROD, Garantie, DVD-Drive, enz.......
Ik vind het ook jammer van het topique.

Misschien wordt het tijd voor een "Het Xbox360 vragen Topic"

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Electra schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:00:
[...]

Ja dat vind ik ook......
Het is echt tig pagina's doorspitten met continue de zelfde vragen.....
HDMI, Kabels, RROD, Garantie, DVD-Drive, enz.......
Ik vind het ook jammer van het topique.

Misschien wordt het tijd voor een "Het Xbox360 vragen Topic"
Dit zul je op Tweakers.net blijven houden. Alle console-vragen komen in dezelfde paar topics terecht omdat losse topics door de moderatoren worden afgeschoten, te weinig mensen lezen de topicstart met FAQ-antwoorden en daarom is het lezen van dit soort topics een voortdurend feest van herkenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zal ik maar weer een ervaring posten dan? :P

Ik ben bezig met Flatout UC. Voor een prikkie gekocht op dvdcrave.com geloof ik. De flatout mode is erg vermakelijk en de rotzooi die je kunt maken op alle tracks + de uitgebreide schademodellen zorgen dat het grafisch ook dik voor elkaar is. Carnage mode daarentegen is absurd frustrerend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

El_Quedro schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:15:
Ik heb een vraag wat betreft HD-Content (mp4 720p) op de xbox 360.
Ik gebruik uShare (linux) als UPNP server, en de xbox360 ziet hem ook goed staan.
Alle films die ik gehost heb, staan er ook en zijn ook af te spelen!

Alleen nu is mij al 2x overkomen dat (bijna) precies op de helft de mp4 film stop en ik het bericht krijg "Coded not supported. Try to download the codec from marketplace" (Of iets in die richting, vertel het uit mijn hoofd, heb geen zin om een halve film te kijken en weer die melding te krijgen :P )

Nu is mijn vraag, zou dit aan uShare liggen, of aan de film? Zijn er mensen die dit probleem ook kennen?
Voor de belangstellende, het lag dus aan uShare, ik heb Fuppes nu geinstalleerd als UPNP server, en nu kon ik gewoon de hele film kijken zonder dat deze crashte. Wel vreemd, want de film kwam ook niet over de helft dmv mijn laptop, en deze maakte gewoon verbinding via samba.

Ach, het werkt iig, fuppes instellen is een hell, maar als het werkt, doet het beter werk dan uShare :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

ymmv schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:25:
[...]

Als je naast je game-PC ook een 360 aansluit op die monitor zul je waarschijnlijk teleurgesteld zijn in de graphics omdat 99% van alle 360 games in 1280x720 lopen en alleen hardwarematig upscalen naar 1080p. Er zijn maar een paar games die echt in 1080p lopen.

Volgens deze site zijn het er maar drie:

[native 1080p] Boogie Bunnies [Xbox Live Arcade]
[native 1080p] Street Home Court
[native 1080p] Virtual Tennis 3

Upscalen naar 1080p is IMO niet te vergelijken met daadwerkelijk 1080p. Je krijgt er geen extra details mee, het is geen 1280x720 opgeblazen naar 1920x1080 en dan een klein beetje gladgestreken. Ander item is dat PC-monitoren 16x10 zijn en consoles outputten naar 16x9-verhoudingen. Het beeld wordt dus uitgerekt.

Advies: PC-monitoren als het niet anders kan, maar je kunt beter op een HDTV gamen.
Hier ben ik het niet mee eens, ik heb tot nu toe ook mijn 360 op een dell 27" via vga aangesloten en dit zit er super uit. niks uitgerekt etc.. dit zelfde ook met een dell 20" widescreen gehad. tft's zijn niks anders dan jou hdtv's op wat features na. Het ligt er natuurlijk ook maar net aan wat voor'n tft je gebruikt. de dell schermen hebben meestal wel hardware pixel mapping (de pro versie's ieder geval) en daarbij blijft het beeld gewoon 1:1.

[ Voor 7% gewijzigd door Hubert op 16-04-2008 10:24 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:15
Ik ben al een redelijk eind onderweg met Bully, en het is echt onderbroekenlol van de bovenste plank. De missies zijn niet al te moeilijk maar wel afwisselend, en er zit voldoende omheen om je bezig te houden. Voor een mid-price game is dit echt de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vorig week een xbox elite gekocht bij de Media Markt, maar ik heb nu op zoek naar een zwarte Wireless Adapter, maar kan ze nergens vinden? Bestaan ze eigenlijk wel? Ik was ook opzoek naar een zwarte quick charger, maar deze kan ik ook nergens vinden. Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Armada schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:20:
[...]
Je doet het af met dat het "onzinredenen" zijn en dat je voor elke objectieve opsomming een subjectief waardeoordeel geeft? Dat noem ik een onzinreactie.
SH4D3H schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:30:
[...]
Dat is allemaal persoonlijk:
Ik geef al aan dat het om een persoonlijke mening gaat en ik het dus onzinredenen vind.
Dat maakt het nog geen onzinreactie.
Het is nog al wiedes dat je voor jezelf bepaalt of jij die additionele voordelen kan gebruiken, maar om dat dan onzinredenen te noemen...
Het is hetzelfde als je een auto koopt en een navigatiekaart voor Afrika erbij krijgt.
Ik kom daar nooit, heb er dus niets aan en wil er ook niet voor betalen.
Als je gewoon de gameervaring telt heeft de PS3 op dit moment zelfs minder te bieden (goede games) en moet je wel meer betalen.

Edit: Ik bedacht me net een goede afsluiter :)
Toegevoegde waarde is niet altijd objectief te meten (er zit meer in dus is het meer waard) maar gaat om de meerwaarde die zoiets voor jou persoonlijk heeft.
Zie dus ook het voorbeeld met de auto.

[ Voor 11% gewijzigd door SH4D3H op 16-04-2008 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:15:
Ik heb sinds vorig week een xbox elite gekocht bij de Media Markt, maar ik heb nu op zoek naar een zwarte Wireless Adapter, maar kan ze nergens vinden? Bestaan ze eigenlijk wel? Ik was ook opzoek naar een zwarte quick charger, maar deze kan ik ook nergens vinden. Kan iemand mij helpen?
Van die WLan adapter heb ik geen weet van maar die quick charge gelukkig wel .
Et voila :http://www.xboxhome.nl/products/alle-hardware/xbox-360-play-charge-kit-zwart.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indotastic bedoelt denk ik de lader die je in het stopcontact kan doen :) Die is er namelijk niet in het zwart, evenals de wireless adapter.
Goedkope oplossing voor wireless adapter: Internet sharen op laptop, stekker daarin, et voila, Live :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
[...]
De PS3 heeft al een groot gedeelte van de online functionaltieit van de 360. Ingame XMB wordt hoogstwaarschijnlijk met de volgende systemupdate 2.4 geregeld, ongeveer tegelijkertijd wanneer Home beschikbaar zal zijn.
Ik vind anders dat het gat tussen Live! en PSN nog erg groot is.
PSN begint inderdaad langzaam wat elementen van Live! te kopieren, maar het zijn allemaal losse flarden en de integratie is nog ver te zoeken.
En XMB integratie zal misschien wel komen, maar of deze de volledige functionaliteit gaat krijgen is maar de vraag. Met het verkleinen van de kernel is ingame XBM inderdaad steeds dichterbij gekomen, maar nog steeds is de vraag of ze genoeg geheugen vrij hebben kunnen maken om hem ingame een volledige functioanliteit te geven.

Dat zou inderdaad een mooi systeem zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat veel mensen er gebruik van zullen maken. Ik weet niet of je veel online games speelt, maar er is weinig overleg, en als mensen taktiek willen bespreken en langer als 30 seconden wachten met het starten van een nieuwe game verlaten veel spelers de lobby.
Naar mijn mening is Home, een zwaar overhypte gadged die de meeste mensen niet eens zullen gebruiken. Ik hoor ook al genoeg mensen die hopen dat ze straks wel nog online kunnen gamen zonder eerst Home te moeten starten.

bla
bla
Oh, maar wacht even... in je vorige post zei je nog dat dit allemaal gratis is. :X

Straks ga je ook nog beweren dat je voor €80 extra euro ook nog eens een gratis harde schijf krijgt t.o.v. de Arcade versie van de 360. :P

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke lader doel jij op Boland ? de voeding neem ik aan ?( na 4x lezen denk ik dat je de voeding bedoelt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:23:
welke lader doel jij op Boland ? de voeding neem ik aan ?( na 4x lezen denk ik dat je de voeding bedoelt )
Volgens mij doelt boland op een quickcharge kit en een batterypack. Is me beetje onduidelijk verder, heb die overingens ook nog niet in het zwart gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:34:
[...]

Van die WLan adapter heb ik geen weet van maar die quick charge gelukkig wel .
Et voila :http://www.xboxhome.nl/products/alle-hardware/xbox-360-play-charge-kit-zwart.htm
Dat is geen quick charger maar een play and charge kit. Zelf heb ik ook een elite met een witte quick charger :( (wel 4 zwarte batterijen uiteraard)

[ Voor 4% gewijzigd door MochiGohan op 16-04-2008 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Wie snapt de logica achter de gekleurde controllers maar geen gekleurde Xboxjes?
Ik denk dat kleurtjes ook wel weer een boost aan de 360 kunnen geven.
Nintendo doet ook regelmatig gewoon nieuwe kleurtjes uitbrengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Laatst online: 12-09 10:10
SH4D3H schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:30:
Wie snapt de logica achter de gekleurde controllers maar geen gekleurde Xboxjes?
Ik denk dat kleurtjes ook wel weer een boost aan de 360 kunnen geven.
Nintendo doet ook regelmatig gewoon nieuwe kleurtjes uitbrengen :)
gekleurde frontjes ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Jee, 10 gratis Arcade games binnen, nou ja, in de codes in de mail :) Echt maanden geleden op gestuurd en ik had het bonnetje van een vriend gefotoshopt :P want hij viel net 2 dagen buiten die actie. Dat was natuurlijk niet leuk, maar met wat knip en plakwerk vielen we opeens wel binnen de actie ;) Dacht dat ze er niet in getrapt waren, want iedereen hier had die dingen al lang binnen. Naja, dus wel! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:27:
[...]

Volgens mij doelt boland op een quickcharge kit en een batterypack. Is me beetje onduidelijk verder, heb die overingens ook nog niet in het zwart gezien.
Boland bedoelde inderdaad de quickcharge kit:

http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360quickchargekit/

Leek me toch wel duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:48:
[...]

Boland bedoelde inderdaad de quickcharge kit:

http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360quickchargekit/

Leek me toch wel duidelijk :)
Wokidoki !

*deze dingen nooit opgevallen.... gebruik die play & charge kabeltje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:15:
Volgens mij bestaan er geen zwarte wireless adapter. Maar waarom moet je de zwarte hebben? Je plaatst toch de wireless adapter aan de achterkant van je xbox dus je ziet er eigenlijk totaal niets van.

Quick & Charge kit is verkrijgbaar, enkel zelf nog nooit tegen gekomen. De zwarte play & charge wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Laatst online: 11-09 19:56
Muthas schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:39:
Jee, 10 gratis Arcade games binnen, nou ja, in de codes in de mail :) Echt maanden geleden op gestuurd en ik had het bonnetje van een vriend gefotoshopt :P want hij viel net 2 dagen buiten die actie. Dat was natuurlijk niet leuk, maar met wat knip en plakwerk vielen we opeens wel binnen de actie ;) Dacht dat ze er niet in getrapt waren, want iedereen hier had die dingen al lang binnen. Naja, dus wel! :+
Ik kreeg hem idd ook pas maandag binnen. Was het al weer vergeten :P Wel zonde want heb nu Zuma en Bomberman al gekocht.. :( Maargoed dat mag de pret niet drukken :P

[ Voor 3% gewijzigd door Stollie op 16-04-2008 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Ik wil niet veel zeggen maar ik ken niemand (in mijn omgeving) die een ander frontje erop heeft.
Het ziet er ook niet uit ook als alleen de voorkant een beetje anders is.

En stickers erop plakken is echt zoooo 1990 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik schrijf hier momenteel vanuit Japan en heb daarnet een demo voor de nieuwste Dragonball game voor 360 op een gigantisch HD scherm gezien en het ziet er echt lekker uit :). Het is eentje om naar uit te kijken.

Verder ook gekwijld op de nieuwe Mario Kart, maar als ik de andere topics hier mag geloven is die in Europa ook al uit. Mijn plannen om een PS3 te kopen heb ik laten vallen. Reden: er komen simpelweg teveel goede games uit voor 360 en Wii (gameshoppen in Japan is alsof je in de toekomst kijkt :)), waardoor ik simpelweg geen tijd zou hebben om een derde console te onderhouden. Valt ook wel op dat de 360 tegenwoordig zeer veel aandacht krijgt in de Japanse winkels, terwijl het PS3 gamesaanbod zeer beperkt is. Een beetje omgekeerde situatie van de ps2/originele xbox.

Ow, even offtopic: ik heb de nieuwe streetfighter gespeeld _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 16-04-2008 15:17 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Oki, iemand nog een leuk kwalitatieve oplossing op m'n probleempje?

Ik heb één internet-kabel uit m'n muur komen en heb een PC en een 360 die ik graag wil voorzien van een internet-aansluiting. Op 't moment change ik telkens de kabel maar dat word ook vervelend na een tijdje. Ook met 't geluid.. Ik heb een 2.1 speakerset met één optische ingang terwijl ik 'm graag gebruik voor PC én 360. Op 't moment verwissel ik daar ook telkens 't kabeltje van me PC voor m'n 360 en andersom, ik heb de audiokabels van de 360 namelijk al omgezet naar zo'n 3.5mm jack ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Kn4kw0r5t schreef op woensdag 16 april 2008 @ 16:16:
Oki, iemand nog een leuk kwalitatieve oplossing op m'n probleempje?

Ik heb één internet-kabel uit m'n muur komen en heb een PC en een 360 die ik graag wil voorzien van een internet-aansluiting. Op 't moment change ik telkens de kabel maar dat word ook vervelend na een tijdje. Ook met 't geluid.. Ik heb een 2.1 speakerset met één optische ingang terwijl ik 'm graag gebruik voor PC én 360. Op 't moment verwissel ik daar ook telkens 't kabeltje van me PC voor m'n 360 en andersom, ik heb de audiokabels van de 360 namelijk al omgezet naar zo'n 3.5mm jack ding.
Geluid kan je in je pc stoppen zodat geluid van zowel je pc als xbox360 is te horen dat heb ik 0ook gedaan (enige nadeel is dat je pc moet aanstaan wil je je xobox horen)

Internet is gewoon een simpel hubje ertussen hangen denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

-edit- klopte niet :$

[ Voor 94% gewijzigd door ijskonijn op 16-04-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Vandaag mijn eerste vastloper gehad op mijn gloednieuwe 360 Falcon. Heb hem net 3 week. Ik was een demo aan het spelen en toen liep de console ineens vast. Hij reageerde nergens meer op. Ik dus de console uitschakelen. Vervolgens weer aangezet (om te kijken of ik een RROD zou krijgen...) toen ik de 360 aanzette begon de HDD een enorm kabaal te maken, erger dan normaal. Hij brult er nu over, ik dacht eerst dus dat de HDD de geest had gegeven naar 3 week. Maar savedata en demo's zijn nog steeds bereikbaar, maar heb het niet langer dan 2 minuten geprobeert. Hopelijk was dit een eenmalige vastloper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
van het duitse xboxfront pagina.

Rock Band Bundle (complete) - 169,99 € (ohne Spiel!)

nu is mijn duits erg slecht, maar betekend dit het hele bundel zonder spel? wat los 69 euro kost

23 mei zou hij uit moeten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
Idd, je zou normaal 240 € kwijt zijn voor Rock Band incl. spel.
Groot contrast tegenover VS waar je omgerekend 150 € voor de hele bundel incl. spel betaald.

Te wijten aan de hoge distributiekosten zegt de ontwikkelaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Boeboe schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:16:

Ow, even offtopic: ik heb de nieuwe streetfighter gespeeld _/-\o_
Duuude ! Daar willen we (ik althans..) meer over horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:03:
Goedkope oplossing voor wireless adapter: Internet sharen op laptop, stekker daarin, et voila, Live :)
Ligt misschien aan mij, maar zonder extra feiten is een laptop toch wel degelijk duurder dan een wireless adapter.. ;)

Maarre.. wat zijn die 10 arcadespellen die ik steeds voorbij zie komen, en kan ik ze nog krijgen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

thomasvdw schreef op woensdag 16 april 2008 @ 17:46:
Idd, je zou normaal 240 € kwijt zijn voor Rock Band incl. spel.
Groot contrast tegenover VS waar je omgerekend 150 € voor de hele bundel incl. spel betaald.

Te wijten aan de hoge distributiekosten zegt de ontwikkelaar 8)7
150,-? Dat gebruik je wel een hele slechte wisselkoers. De prijs ligt er nog wel wat leger.

Het schijnt dat ze er wat aan gaan doen. Gerucht is dat de prijs in de EU naar 169 euro incl spel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
PWM schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:35:
[...]

150,-? Dat gebruik je wel een hele slechte wisselkoers. De prijs ligt er nog wel wat leger.

Het schijnt dat ze er wat aan gaan doen. Gerucht is dat de prijs in de EU naar 169 euro incl spel gaat.
Heb geen wisselkoers gebruikt, dacht dat die ongeveer zoveel kosten. Maar als die nog lager is ... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thomasvdw schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:46:
[...]

Heb geen wisselkoers gebruikt, dacht dat die ongeveer zoveel kosten. Maar als die nog lager is ... :'(
ongeveer 107 euro in de us.

Dus je wordt hier goed genaaid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach 1 op 1 wisselkoers is al een stuk beter dan 170$ naar 240€.

Meeste games komen hier met wisselkoers 1 op 1 uit, net zoals veel hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, wat kl*te van Microsoft man! Brengen ze een elite uit, maar niet de bij nodige spullen in het zwart. Alleen de controler en die play en charge kit. Nou ik wilde ook graag een zwarte quick charger en een zwarte wireless adapter!

Wat een nadeel zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
nnndoh schreef op woensdag 16 april 2008 @ 16:49:
Rock Band Bundle (complete) - 169,99 € (ohne Spiel!)

nu is mijn duits erg slecht, maar betekend dit het hele bundel zonder spel? wat los 69 euro kost
Ohne spiel! = zonder spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:32:
Damn, wat kl*te van Microsoft man! Brengen ze een elite uit, maar niet de bij nodige spullen in het zwart. Alleen de controler en die play en charge kit. Nou ik wilde ook graag een zwarte quick charger en een zwarte wireless adapter!

Wat een nadeel zeg!
Dat is een rede waarom ik een pro ga halen ipv de elite :P Het oog wil tenminste ook nog wat ;)

[ Voor 4% gewijzigd door DeluxZ op 16-04-2008 22:32 ]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Zo, net Dead Rising uitgespeeld :D Gewoon voor de eerste keer de 3 dagen mode. Op het einde was ik level 26.
spoiler:
Vooral met die army kereltjes gingen mn levels snel omhoog.

Het einde ging niet echt zoals ik had verwacht. Maar de overtime mode haakt daar dan wel weer leuk op in. Echter wel jammer dat er dan niet meer zoveel zombies binnen zijn.

Ook had ik maar 2 psychopaths verslagen in de optionele missies. Dus nog genoeg te doen de volgende keer dat ik em uitspeel :P

* Vanitas vond het iig een topgame :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Boeboe schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:16:
Ik schrijf hier momenteel vanuit Japan en heb daarnet een demo voor de nieuwste Dragonball game voor 360 op een gigantisch HD scherm gezien en het ziet er echt lekker uit :). Het is eentje om naar uit te kijken.

Verder ook gekwijld op de nieuwe Mario Kart, maar als ik de andere topics hier mag geloven is die in Europa ook al uit. Mijn plannen om een PS3 te kopen heb ik laten vallen. Reden: er komen simpelweg teveel goede games uit voor 360 en Wii (gameshoppen in Japan is alsof je in de toekomst kijkt :)), waardoor ik simpelweg geen tijd zou hebben om een derde console te onderhouden. Valt ook wel op dat de 360 tegenwoordig zeer veel aandacht krijgt in de Japanse winkels, terwijl het PS3 gamesaanbod zeer beperkt is. Een beetje omgekeerde situatie van de ps2/originele xbox.
Dat laatste lijkt me sterk. want zowel de console als de games verkopen slecht in Japan. De 360 doet het relatief beter dan zijn voorganger, maar blijft op afstand de slechtst verkopende console in het land van de rijzende zon. Wat MS wel goed doet is exclusives kopen bij Japanse bedrijven ondanks die treurige verkoopstatistieken. Namco heeft bijv meer 360 games uitgebracht dan PS3-games en dat terwijl die laatsten beter verkopen. Eternal Sonata is nog steeds niet officieel voor de PS3 aangekondigd terwijl het spel voor de 360 al meer dan een half jaar uit is. Idem ditto voor Ace Combat 6. In zo'n geval kan het niet anders of MS heeft diep in de geldbuidel getast om de 360 via gekochte exclusives relevant te houden voor de Japanse markt.

Japanse verkoopstatistieken volgens Media Create (geplukt van Neogaf):

Afbeeldingslocatie: http://i21.photobucket.com/albums/u318/cheesemeister07/s_20080331.png

Het is werkelijk zoeken naar het groen in dat taartdiagram. Het is ook duidelijk dat de Japanse markt gedomineerd wordt door handhelds en Nintendo.

[ Voor 13% gewijzigd door ymmv op 16-04-2008 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja dat MS het moeilijk heeft in Japan is niets nieuws. Toch wel opmerkelijk wat de Wii nog steeds zo goed verkoopt. De PS3 domineeert in niet 1 wereld deel. Als je dat had gezegd 18 maanden geleden werd je voor imbiciel uitgemaakt. Moet toch wel pijnlijk zijn voor Sony. Ze hebben deze ronde erg veel terrein verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

PSP ownt de DS in Japan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 18:27
Dat komt ook alleen maar omdat iedereen daar al een DS heeft :P

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Zelfde verhaal als met de PS3 en de Xbox 360 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Dat komt nu even door Monster Hunter 2G! _/-\o_
Elke keer bij een MH release gaat het goed met de PSP, is de hype over valt ie weer in.
Er zijn namelijk, en daar wordt veel over geklaagd, heel weinig goed exclusives op de PSP :(

En waarom zou wat Boeboe zegt niet kunnen ymmv?
Dat er meer ruimte voor de xbox is wil toch niet zeggen dat ie gelijk beter verkoopt.
Ze proberen dat ding heel erg in de aandacht te krijgen, maar blijkbaar zonder veel effect :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
SH4D3H schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:11:
[...]

Dat komt nu even door Monster Hunter 2G! _/-\o_
Elke keer bij een MH release gaat het goed met de PSP, is de hype over valt ie weer in.
Er zijn namelijk, en daar wordt veel over geklaagd, heel weinig goed exclusives op de PSP :(
De PSP verkoopt al een tijdje verrassend goed in Japan. Met Final Fantasy Crisis Core was er ook een grote verkoopstijging. Je ziet het ook aan het feit dat de PSP in 2008 beter verkocht wordt dan de DS.
En waarom zou wat Boeboe zegt niet kunnen ymmv?
Dat er meer ruimte voor de xbox is wil toch niet zeggen dat ie gelijk beter verkoopt.
Ze proberen dat ding heel erg in de aandacht te krijgen, maar blijkbaar zonder veel effect :+
Ik vind het onwaarschijnlijk omdat de 360 al vanaf de launch in 2005 matig tot slecht loopt in Japan. Daarom gaf ik ook die link met de verkoopcijfers van 360-games in Japan. Er zijn drie 360-titels waarvan er meer dan 100.000 exemplaren zijn verkocht, terwijl dat er op de PS3 11 zijn (en op de Wii 22). Van titels die gelijktijdig op de PS3 en 360 in Japan uitkomen verkoopt de PS3-versie 2 tot 5 keer beter. Uit de consoleverkoopcijfers is ook duidelijk dat de 360 maar een fractie van de verkoopcijfers van de PS3 haalt die op zijn beurt weer een fractie van de Wii, PSP of DS zijn.

De PS3 doet het eerlijk gezegd nog steeds matig in Japan, maar de 360 doet het daar ronduit slecht. In zo'n situatie vind ik het onwaarschijnlijk dat je in Japanse gamewinkels over de 360-games zult struikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Ach, who cares about Japan anyway. :+

Ben overigens wel blij dat er een DBZ spel naar de 360 komt, dat dan weer wel. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
alsof verkoopcijfers in Japan iets zeggen over wat de betere console is of wat dan ook

ik heb zelf een PSP en als ik er 10 uur op heb gespeeld in 1,5 jaar tijd is het veel; je krijgt er kramp van in je handen (wie dat ding ontworpen heeft moet echt meteen ontslagen worden) en er zijn gewoon 0, lees GEEN, games uit die kunnen boeien

[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 17-04-2008 11:04 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Phusebox schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:03:
[...]

alsof verkoopcijfers in Japan iets zeggen over wat de betere console is of wat dan ook

ik heb zelf een PSP en als ik er 10 uur op heb gespeeld in 1,5 jaar tijd is het veel; je krijgt er kramp van in je handen (wie dat ding ontworpen heeft moet echt meteen ontslagen worden) en er zijn gewoon 0, lees GEEN, games uit die kunnen boeien
Volgens Metacritic zijn er 59 PSP-games met een gemiddelde reviewscore van 8 of hoger. Dat zijn er drie keer zoveels als dat de Wii heeft en tien meer dan de NDS heeft. Ik denk dat het wel meevalt.. ;)

Het grootste probleem van de PSP is niet het gebrek aan goede games maar dat kopieren van games veel te makkelijk is waardoor de verkoopcijfes van de games tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik had het kunnen denken dat er weer commentaar op ging komen. Ongeacht wat de HUIDIGE verkoopcijfers zijn: de 360 krijgt stukken meer winkelruimte dan de PS3, simpelweg omdat er meer games voor uitzijn.

De reden dat de psp en de PS3 momenteel goed verkopen:
- Monster Hunter 2G: die Jappen lopen echt helemaal gek van dat spel. Iedere gameswinkel, treinreclame, lichtreclame, TV-reclame, noem maar op: monster hunter is alles wat de klok slaat tegenwoordig. Op de trein zag ik vorig jaar iedereen op de trein op zijn DS spelen. Tegenwoordig zit iedereen op de trein Monster Hunter te spelen.

- Disgaea 3 is recent met veel bravoure gereleased geweest, maar het spel dat er binnen enkele dagen aankomt en ook veel reclame krijgt: Valkyria Chronicles. Een nieuwe RPG die er WAANZINNIG goed uitziet (neem de grafische stijl van de cutscenes van de final fantasy tactics PSP remake, en doe dit real-time). Veel winkels hebben van Sony een GIGANTISCH TFT scherm (ik heb enkel in de mediamarkt een groter scherm tegengekomen :P) gekregen om dit spel te promoten.
Moraal van het verhaal: ik kan iedere console er goed doen uitzien, zolang ik maar verkoopcijfers neem van een maand waarin grote games gereleased worden. Dat verandert echter nog altijd NIETS aan wat ik hier in de winkels waarneem en vind het dan ook vreemd dat jij gaat insinueren dat ik hier beenhard aan het liegen ben om god weet welke reden.

Over Rock Band: Die prijs van 240 euro kan niet kloppen, dat noemt de wet van vraag en aanbod (bijna niemand zou het kopen aan die prijs). Ik vraag me dan ook af waar ThomasVDW zijn bronnen vandaanheeft.

Ken: ik zou graag men ervaringen posten, maar ik weet niet goed in welk topic :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik kon zo gauw ook geen geschikte plek bedenken, maar na een search kwam ik deze tegen:
Het grote Street Fighter topic
Daar moet het vast wel kunnen lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Boeboe schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:24:

Moraal van het verhaal: ik kan iedere console er goed doen uitzien, zolang ik maar verkoopcijfers neem van een maand waarin grote games gereleased worden. Dat verandert echter nog altijd NIETS aan wat ik hier in de winkels waarneem en vind het dan ook vreemd dat jij gaat insinueren dat ik hier beenhard aan het liegen ben om god weet welke reden.
Ach let eens op de gemiddelde reply van ymmv, hij duikt alleen in deze draad op om zijn geliefde PS3 te verdedigen en als het even kan Microsoft wat minder goed te laten overkomen.
Zou het met een korreltje zout nemen, jij weet toch zelf wat je in die winkels ziet en volgens mij bedoelde je het niet eens als pro X360 opmerking maar was het gewoon een constatering. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
Boeboe schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:24:
Over Rock Band: Die prijs van 240 euro kan niet kloppen, dat noemt de wet van vraag en aanbod (bijna niemand zou het kopen aan die prijs). Ik vraag me dan ook af waar ThomasVDW zijn bronnen vandaanheeft.
Bron : http://tweakers.net/nieuw...pese-prijs-rock-band.html
Bron2 : http://life.tweakers.net/...ropese-landen-update.html

Trouwens de wet van vraag en aanbod is er enkel wanneer het product op de markt is en niet wanneer het product aangekondigd wordt.

[ Voor 24% gewijzigd door hevling op 17-04-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Nasty Nate schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:56:
[...]

Ach let eens op de gemiddelde reply van ymmv, hij duikt alleen in deze draad op om zijn geliefde PS3 te verdedigen en als het even kan Microsoft wat minder goed te laten overkomen.
Tuurlijk joh, ik ben gewoon een trollende PS3-fanboy... Waarom ziet mijn gamesverzameling er dan zo uit...

Afbeeldingslocatie: http://i219.photobucket.com/albums/cc45/ymmv99/Xbox.jpg?t=1208438615

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
1-0, verder een flinke gameverzameling! maar het topic een beetje leuk!

[ Voor 9% gewijzigd door Sqorpius op 17-04-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar staat voor een aardig centje games :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
edit:
Waarom zou ik er ook een probleem van maken, misschien zie ik niet al je replies en heb ik een verkeerd beeld, zal het terugnemen dus hierbij.

Wist wel dat je een 360 had trouwens hoor, niet dat je er veertig spellen bij had. :)

[ Voor 81% gewijzigd door Nasty Nate op 17-04-2008 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
ymmv schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:26:
[...]

Tuurlijk joh, ik ben gewoon een trollende PS3-fanboy... Waarom ziet mijn gamesverzameling er dan zo uit...

[afbeelding]
mag ik? omdat er op de ps3 niet genoeg games uitzijn om over die stapel van de 360 heen te gaan?

of, nadat je de ps3 voor 600 euro had gekocht had je geen geld meer voor meer games?

sorry, erg flauw en makkelijk

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.