Het Xbox 360 ervaringen Topic #47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 72.852 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:39:
[...]

En films? Dat wil zeker niet?

Wat moet ik in hemelsnaam met 120gb... Alleen voor muziekcd's rippen en marketplace leeghalen? Had er van te voren niet bij stil gestaan, ging er vanuit dat je er wel spul op kon zetten :'(
En spellen installeren, als dat met GTA 4 eenmaal begint.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Armada schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:50:
[...]
Vziw is dat nog nergens door R* bevestigd?

En @bovenhierboven :+ : je kunt later ook in Europa films gaan downloaden van Videomarketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:33:
Nee, het is echt zo dat Microsoft door zijn voorraad premiums heen is.

... De overgrote massa van 360's gaat op dit moment richting VS, want daar hebben ze echte tekorten.
Waarop baseer jij dergelijke straffe uitspraken!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

SH4D3H schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:55:
[...]

En @bovenhierboven :+ : je kunt later ook in Europa films gaan downloaden van Videomarketplace.
Hopelijk wel. :) Ik heb ook een Amerikaans Live account en ik vind het erg vet dat je daar gewoon allerlei series en films kunt downloaden. Echt goede kwaliteit en zeer makkelijk.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Armada schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:50:
[...]

Nee er is geen install optie voor gta4 op de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

SH4D3H schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:55:
[...]

Daarom formuleer ik het ook voorzichtig met 'als'. Het schijnt weer verwijderd te zijn uit de eerste review. Ik weet niet of het zo was dat de builds tussendoor dit nodig hadden en dat de uiteindelijke versie zo geoptimaliseerd is dat het niet meer nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 07:45

S2S

Armada schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:36:
[...]

Daarom formuleer ik het ook voorzichtig met 'als'. Het schijnt weer verwijderd te zijn uit de eerste review. Ik weet niet of het zo was dat de builds tussendoor dit nodig hadden en dat de uiteindelijke versie zo geoptimaliseerd is dat het niet meer nodig is.
Ja die review die nep was :+

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

S2S schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:56:
[...]

Ja die review die nep was :+
Ik zie die bewering steeds, maar als je op de site kijkt, dan lijkt diegene toch open over wat er veranderd is in een latere build. Er werd van alle kanten wel geroepen dat het nep was, maar dat heb ik nergens bewezen gezien.

www.cgreviews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:53
Voor wie het nog interessant vindt:

Need for Speed Carbon, Collectors Edition bij de intertoys maar 14,99!!!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:32
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:59:
[...]

zeg dan gewoon niks, ipv wat in het wilde roepen :X
nee, jou reactie is wel lekker nuttig wou je zeggen ?
Als je bijv 1 klein downloadje wilt van de clio 197 ofzo kan het dus al niet meer, dat zeg ik. Bij mij staat er ong 250 mb onder mijn forza bij de hdd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:39:
[...]

En films? Dat wil zeker niet?

Wat moet ik in hemelsnaam met 120gb... Alleen voor muziekcd's rippen en marketplace leeghalen? Had er van te voren niet bij stil gestaan, ging er vanuit dat je er wel spul op kon zetten :'(
Ik dacht ook dat ik iets meer kon met de 120gb schijf. Ff een film er op is dat te doen? En met het streamen is het ook al niet beter. Kan helaas geen dvd's streamen van de pc naar de xbox.
Misschien toch maar een ps3 moeten kopen :?

Van tweakers.net: (sony is wel bezig een volwaardige home entertainment te creeren!)

Nieuwe firmware geeft dts-hd-ondersteuning aan Playstation 3
Door Paul Hulsebosch, vrijdag 11 april 2008 11:43
Submitter: Baltar, views: 8.319

Volgende week verschijnt firmware 2.30 voor de Playstation 3. Met de nieuwe firmware kan de console de dts-hd-standaarden Master Audio en High Resolution Audio weergeven. Op de Xbox 360 is dat onmogelijk.

Met de nieuwe firmware buit Sony de voorsprong uit die het op concurrent Microsoft heeft. Sinds de introductie van de Elite heeft de Xbox 360 wel een hdmi-uitgang, maar Microsoft koos voor hdmi 1.2, terwijl de Playstation 3 voorzien is van een hdmi 1.3-poort. Via hdmi 1.3 kan Master Audio- en High Resolution Audio-geluid afgespeeld worden, alleen was de firmware van de PS3 nog niet geschikt om dts-hd-streams te decoderen. Daar komt op 15 april, als firmware 2.30 verschijnt, verandering in. Master Audio-geluid vergt een bandbreedte van 24,5Mbps, terwijl High Resolution Audio in een stream van 6Mbps past. Beide standaarden kunnen 7.1-kanaals audio weergeven met een samplefrequentie van 96kHz en een 24bits samplediepte.

Met firmware 2.30 wordt ook de interface van de PS3 opgepoetst. Met name de Playstation Store zal een gelikter uiterlijk krijgen. Sony probeert de PS3 als volwaardig home entertainment system te verkopen en het nieuwe uiterlijk van de Store moet gebruikers aanzetten tot het kopen van games en films via de winkel van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mijn Forza neemt ook flink wat MB's in beslag. Persoonlijk zou ik altijd voor een Xbox mét HDD gaan, wellicht dat je het nu niet gebruikt, maar dat er in de toekomst een spel naar jouw gading komt die het spelen een stuk prettiger maakt (kwa opslaan e.d.) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 07:45

S2S

Armada schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:01:
[...]

Ik zie die bewering steeds, maar als je op de site kijkt, dan lijkt diegene toch open over wat er veranderd is in een latere build. Er werd van alle kanten wel geroepen dat het nep was, maar dat heb ik nergens bewezen gezien.

www.cgreviews.com
Er stond zelfs op die site (zelf gezien) dat het een grap was en dat hij er van heeft genoten.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:30:
[...]

Ik dacht ook dat ik iets meer kon met de 120gb schijf. Ff een film er op is dat te doen? En met het streamen is het ook al niet beter. Kan helaas geen dvd's streamen van de pc naar de xbox.
Misschien toch maar een ps3 moeten kopen :?

Van tweakers.net: (sony is wel bezig een volwaardige home entertainment te creeren!)
Hoezo is Sony bezig met volwaardig entertainment systeem te creeren?
2 audio codecs toevoegen waar 99,999% van de bebruikers niets aan heeft?

Laat ze eerst de support voor video codecs maar op het nivo van de 360 brengen, daar hebben meer mensen wat aan.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

S2S schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:43:
[...]

Er stond zelfs op die site (zelf gezien) dat het een grap was en dat hij er van heeft genoten.
Nee hoor, de beste man heeft neergezet dat het voor 'entertainment' was. Nu heeft hij dat verduidelijkt door aan te geven dat hij reviews schrijft ter vermaak van anderen. Want nu had iedereen het weer geïnterpreteerd als zijn de een bekentenis dat het fake was. Waar internet klein in kan zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:30:
[...]

(...)

Op de Xbox 360 is dat onmogelijk.
Wel wonderlijk, Sony voegt het decoderen van een audio stream toe en ineens zou het daarmee wel mogelijk zijn om DVD's op de harddisk te zetten of DVDs te streamen? Ik zie het verband niet?

Dat ene (uiteraard zeer relevante) zinnetje wilde ik toch even aanhalen 'Op de Xbox 360 is dat onmogelijk.'. Wat zullen PS3 eigenaren nu glimmen dat hun Tweakers nu ook eindelijk eens de 360 op de korrel neemt. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heb ik ook, voor slechts €20,-, beschikking over een 360 met HMDI :)
Mooie meevaller is wel dat ik nu ook een stillere drive heb dan in m'n vorige 360.

We hebben het hier natuurlijk wel over tweede hands, maar ik bedoel wel echt €20,- :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6pack15 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:30:
[...]

nee, jou reactie is wel lekker nuttig wou je zeggen ?
Als je bijv 1 klein downloadje wilt van de clio 197 ofzo kan het dus al niet meer, dat zeg ik. Bij mij staat er ong 250 mb onder mijn forza bij de hdd
moet ik het woord voor woord voor jou gaan zeggen, hij zegt (Bij bepaalde spellen zoals Forza Motorsport 2 moet je een hdd hebben voor career (online en arcade zijn wel toegankelijk). De accountdata om het zo maar te noemen, aangezien het niet alleen een savegame is wel meer dan 64 mb)

ik raad je een cursus nederlands aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
:(

'Koop' ik net een Xbox 360 Premium bij de Free Record Shop (€ 250 aan giftcards voor de FRS, vandaar), zit er geen HDMI aansluiting op de Xbox. Terwijl dat wel op het prijskaartje van de FRS zelf staat. Ik had natuurlijk de doos beter moeten bekijken, maar ja, het was in m'n pauze enzo. Morgen maar eens kijken of ze 'm kunnen ruilen... Weet iemand of de FRS wel nieuwe versies heeft, of verschilt dat echt per filiaal? Desnoods koop ik m'n Xbox bij de Mediamarkt en besteed ik m'n kadobonnen aan games en accessoires in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:06

Graveheart

Say what?

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 22:15:
We hebben het hier natuurlijk wel over tweede hands, maar ik bedoel wel echt €20,- :P
wtf. Marktplaats mazzeltje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mr.Graveheart schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 00:17:
[...]

Klinkt meer als een van de vrachtwagen gevallen model :P
Maar dan nóg is 20 euro te cheap voor woorden.
Voor 20 euro geSMSt naar een prijsvraag en zo gewonnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Hoe zit 't nou met die nieuwe maps van COD4, zijn die gratis te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:45:
[...]

Hoezo is Sony bezig met volwaardig entertainment systeem te creeren?
2 audio codecs toevoegen waar 99,999% van de bebruikers niets aan heeft?

Laat ze eerst de support voor video codecs maar op het nivo van de 360 brengen, daar hebben meer mensen wat aan.
Idd. Helemaal leuk hoor DTS-HD maar 99,999% heeft niet eens een reciever die daar mee om kan gaan.

Ik heb een PS3 en 360. De PS3 valt mij enorm tegen. Hardware matig is het een prima ding, zeker beter dan 360 maar dat is het dan ook. Voor de rest legt de PS3 het in nagenoeg alle opzichten af tegen de 360, zeker wat betreft de multimedia ervaring. Hoe hilarisch is het dat je niet eens je eigen mp3`s kan afspelen tijdens een spel. Of als je online wilt gamen tegen een vriend....is nagenoeg onbegonnen werk eer je dat voor elkaar hebt. De PS-store vs Marketplace rofl das gewoon zielig.

Ik geloof meteen dat de PS3 in potentie een betere/krachtigere machine is maar tot nu toe komt dat verschil nog niet tot uitting. En daar brengt die DTS-HD ook geen verandering in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Graveheart schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 00:17:
[...]

Ik had er natuurlijk nog niet bij gezegd wat ik er verder bijhad ingeruild ;)

:+

Vannacht weer tot 04:00 Mass Effect zitten spelen _/-\o_
:O

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2008 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

FF een vraag van iemand die ook na loopt te denken of hij een XBOX 360 moet kopen of een PS3.

Is er bekend wanneer er een revisie van de Xbox uitkomt. Dan bedoel ik een 65nm processor i.p.v. de 90nm.

Daarnaast wordt dit mijn 1ste console. Kan iemand die een Xbox360 en PS3 heeft welk zijn voorkeur meer geniet. De blue-ray speler is niet van belang. Gaat meer om speel fun.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

vayip schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:51:
Daarnaast wordt dit mijn 1ste console. Kan iemand die een Xbox360 en PS3 heeft welk zijn voorkeur meer geniet. De blue-ray speler is niet van belang. Gaat meer om speel fun.
Domme vraag in een Xbox-topic. Hier zal je weinig PS3-bezitters aantreffen.

Maar je hebt geluk. Ik heb zowel een PS3 als een Xbox, en momenteel gaat m'n voorkeur uit naar de Xbox. Vanwege Xbox Live voornamelijk. Dat werkt veel beter dan de hele innterface van de PS3.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Naja voor alsnog vind ik persoonlijk dat de XB360 de betere games heeft (en over het algemeen lopen ze ook nog beter op de 360 bij multi platform games). Maja je moet even kijken wat voor soort games jou liggen.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een vraag van iemand die ook na loopt te denken of hij een XBOX 360 moet kopen of een PS3.

Is er bekend wanneer er een revisie van de Xbox uitkomt. Dan bedoel ik een 65nm processor i.p.v. de 90nm.

Thanks
Ik heb zowel een PS3 als een 360

Ik zou zeker voor de 360 gaan, zeker als je BR niet belangrijk vindt. Het spel aanbod op de PS3 is echt heel mager. Bij de 360 heb je veel meer keus en er zijn ook al volop tiels voor onder de 25 euro verkrijgbaar.

De PS3 is best leuk maar er zijn simpel weg geen echt leuke titels voor te krijgen. Wordt natuurlijk wel iets beter maar dat duurt nog wel een jaartje. Dus over een jaar is het echt leuk om een PS3 te hebben, tegen die tijd is hij misschien al weer wat goedkoper....

Zorg wel dat je een 360 koopt die 175 watt is, staat op de sticker van de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Thanks
Voor zover ik weet zijn de zogenaamde Falcons 65nm. Die herken je aan de 175W voeding. Als je kijkt naar fun dan ben je op dit moment bij de 360 veel en veel beter uit. Het gamesaanbod is op dit moment gewoon veel groter op de 360. Ook op budget titel gebied heeft de 360 veel meer keus. Op termijn zal de PS3 nog wel terugkomen en ook een goed spelaanbod krijgen, maar op dit moment is de 360 voor jou denk ik de beste keus.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Gunner schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:54:
[...]

Domme vraag in een Xbox-topic. Hier zal je weinig PS3-bezitters aantreffen.
Dat valt wel mee, omdat er ondertussen een aardig aantal mensen zijn die beide hebben. Wat ik wel erg opvallend vind, is dat het nota bene 2 posts boven hem al staat. Hoezo: "ik dump mijn vraag en kijk hier nog weleens of er antwoord op mij wordt gegeven" :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks
ik heb een 360, omdat het spellenaanbod mij meer aanspreekt dan van de ps3. De ps3 heeft op dit moment gewoon nog geen sterke titels te bieden. Daarnaast vind ik de interface en het online gedeelte een stuk prettiger werken op de 360. Kort samengevat zijn dit eigenlijk de punten waar jij je keuze op moet baseren, want grafisch zijn ze aan elkaar gelijk.

De 65 nm processor die is eral. Moet je zoeken naar een verpakking waar 175 watt op staat. De 65 nm GPU met geheel vernieuwd moederbord komt ergens in augustus van dit jaar uit, maar zowiezo zijn de hardnekkige problemen met RROD sinds de nieuwe revisie met de 65nm processor al verleden tijd. Ik hoor in ieder geval weinig mensen klagen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2008 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Ik speel zelf regelmatig op een PS3 van een vriend van me.
Hij heeft zelf een PS3 en een 360, de PS3 was een half jaar geleden min of een impuls aankoop tijdens een BS aktie.

Tot een week geleden heeft die PS3 een beetje stof staan vergaren omdat er weinig games voor zijn die op de 360 geen tegenhanger hebben die minimaal net zo goed, of zelfs beter is.

De PS3 komt er bij mij ook nog wel in, maar hij voegt op dit moment geen meerwaarde toe aan de 360 die ik al heb staan.

En als ik nu opnieuw zou moeten kiezen denk ik dat ik kijken naar het huidige spelaanbod ook voor de 360 zou gaan. De PS3 komt er zeker in, maar pas in december als de prijs weer wat gezakt is, en er ook leuke games voor zijn.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Bedankt voor alle snelle nuttige reacties. Mijn voorkeur ging al uit naar de Xbox, maar als ik het zo lees kan ik inderdaad beter voor de 360 gaan.

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 21:36:
[...]

Kan nu ook op xboxhome.nl een Pro kopen met Halo 3 en GTA 4 voor een lagere prijs dan bij de MM :)
thanks, die ga ik gewoon maares bestellen. Wel jammer dat ik dan 2 en een halve week moet wachten tot ik de Box eindelijk thuis heb.

dus nu betalen en ongv 2 a 3 dagen na de release van GTA 4 pas in huis is eigenlijk vrij K.U.T.

maargoed geen andere betere opties gezien vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 12:02

Ccc

Boh 299 plus 2 top spellen. en 500 punten.

Dat is wel heel erg verleidelijk. Alleen wil ik uit principe niet via een webshop bestellen.

Iemand een idee of dit soort gelijke aanbiedingen ook via winkels te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Ik vind die aanbieding ook wel erg aantrekkelijk en aangezien ik toch nog 1 week wacht met het kopen van een 360 (herkansings week) kan ik opzich beter nog één weekje langer wachten want dan heb ik wel de beste deal denk ik. Is forza 2 al een classic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 08:54:
[...]

Ik had er natuurlijk nog niet bij gezegd wat ik er verder bijhad ingeruild ;)

:+

Vannacht weer tot 04:00 Mass Effect zitten spelen _/-\o_
:O
Speel jij weleens Texas Hold 'Em op Arcade ?
Heb meerdere malen met ene Icecold aan tafel gezeten namelijk :P
Kn4kw0r5t schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 02:25:
Hoe zit 't nou met die nieuwe maps van COD4, zijn die gratis te downloaden?
Natuurlijk niet. De Variety Map Pack kost 1000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
.KeN. schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 16:05:
[...]

[...]

Natuurlijk niet. De Variety Map Pack kost 1000 punten.
Nee zoveel kost ie nou ook weer niet de pack kost 800 ms points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
Ccc schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 14:30:
Boh 299 plus 2 top spellen. en 500 punten.

Dat is wel heel erg verleidelijk. Alleen wil ik uit principe niet via een webshop bestellen.

Iemand een idee of dit soort gelijke aanbiedingen ook via winkels te krijgen zijn.
Welke webshop heeft die aanbieding dan? Wil namelijk graag een nieuwe xbox hebben voordat GTA uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 16:05:
[...]

Speel jij weleens Texas Hold 'Em op Arcade ?
Heb meerdere malen met ene Icecold aan tafel gezeten namelijk :P

[...]
Nee, dat is degene die mijn nick heeft gejat :)
Mijn gamertag is namelijk BurntIcecOld, omdat IcecOld al bezet was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

NeSs schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 16:13:
[...]

Nee zoveel kost ie nou ook weer niet de pack kost 800 ms points
Oh doh.. my bad :P
Ik was in de war met 10 euro. (ok, iets minder, maar goed)
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 17:26:
[...]

Nee, dat is degene die mijn nick heeft gejat :)
Mijn gamertag is namelijk BurntIcecOld, omdat IcecOld al bezet was...
Ah ok duid'lijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Iemand nog wat tips voor games die je via xbox live co-op kan spelen zoals Halo 3?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
je hebt Gears of War ( een van de beste coop)
Rainbow six vegas 1 & 2
Army of Two
Kane & Lynch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
[quote].KeN. schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 18:53:
[...]

Oh doh.. my bad :P
Ik was in de war met 10 euro. (ok, iets minder, maar goed)

Dat klopt dus weer wel :P want 800 ms points is ong. 10 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik ervaar de Xbox als veel meer gebruikersvriendelijk gericht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Als ik via me media center ( Vista ) uitzending gemist wil kijken krijg ik een videofout. Krijg de melding dat iets niet is geinstalleerd om te kunnen afspelen? Weet iemand wat ik moet installeren of hoe ik het werkend kan krijgen :)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Weet iemand of het mogelijk is met behulp van Tversity RTLGemist & Uitzendgemist op mijn Xbox360 te bekijken? :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Vandaag m'n 360 binnen.. meteen wat spellen bijgekocht (COD4, Halo3 en FM2.) Ook een 12-maanden abbonement van Live. Alleen vrij genaaid dat je weer puntjes nodig hebt voor die map-pack..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kn4kw0r5t schreef op zondag 13 april 2008 @ 01:06:
Vandaag m'n 360 binnen.. meteen wat spellen bijgekocht (COD4, Halo3 en FM2.) Ook een 12-maanden abbonement van Live. Alleen vrij genaaid dat je weer puntjes nodig hebt voor die map-pack..
Heeft je vader em meegenomen vanuit de USA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 01:19:
[...]

Heeft je vader em meegenomen vanuit de USA?
Nope, had em besteld bij de MM, maar dat duurde nog zeker 2 weken en daar had ik geen zin in dus vandaag met de bus naar Arnhem gegaan en 'm bij de FreeRecordShop gekocht.

[ Voor 35% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 13-04-2008 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wooldoor schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:02:
Iemand nog wat tips voor games die je via xbox live co-op kan spelen zoals Halo 3?
Crackdown heb ik net voor een tientje van Marktplaats afgehaald en is érg vermakelijk als co-op.
Verder nog Ghost Recon 1 & 2, en de spellen die Sqorpius al noemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennus2006 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 21:03:
Weet iemand of het mogelijk is met behulp van Tversity RTLGemist & Uitzendgemist op mijn Xbox360 te bekijken? :)
uitzendinggemist wel, maar dat is een plug in voor media center weet niet meer precies waar je die vandaan kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kn4kw0r5t schreef op zondag 13 april 2008 @ 01:06:
Hoezo genaaid? I vind het best logisch dat je betaald voor 3 of 4 maps waar de ontwikkelaar tijd en geld in heeft gestoken. 10 euro is een goede prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Laatst online: 09-09 00:29
Misschien worden ze later nog wel gratis ?

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:22
De laatst mappack van Halo3 die gereleased is, zou in juni/julli/augustus gratis worden. Dat zeiden de developers toch bij de release van die mappack, de die-hards konden die dan voor 800 punten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is al gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:59
Is het ook mogelijk om dvd image bestanden vanaf je pc via de xbox te streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buddow schreef op zondag 13 april 2008 @ 12:35:
Is het ook mogelijk om dvd image bestanden vanaf je pc via de xbox te streamen?
jah met transcode 360 is dat mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Net maar CSI besteld..leek me wel grappig om wat speurderswerk te verichten.

Had de intentie Saints Row uit te spelen tot GTA kwam, maar dat lukte me eerder dan verwacht (hell, ga niet alle activities doen, het spel is soms een bitch!).

Moet toch wat hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
vayip schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 11:42:
Bedankt voor alle snelle nuttige reacties. Mijn voorkeur ging al uit naar de Xbox, maar als ik het zo lees kan ik inderdaad beter voor de 360 gaan.

Thanks.
Ik hoop voor je dat de huidige 360s echt beter zijn dan de vorige RROD-generatie. Ik zit nu naar drie rode ledjes te kijken en kan Microsoft bellen. :/ Ik hoef niet op een houtje te bijten want ik heb ook een PS3 en Wii, maar het is toch treurig dat dit de 1e console is in mijn bezit die ooit is stuk gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-08 19:12
De nieuwere versies zijn sowieso een stuk beter wat dat betreft. Ik sprak gisteren iemand die die dingen ook doet flashen en waar hij eerst zo'n 4 tot 5 per week terug moest flashen omdat ze kapot waren (niet door het flashen, maar de oude software moest er weer op omdat ze kapot waren en terug naar Microsoft moesten) heeft hij totnutoe nog geen enkele kapotte versie met Falcon-moederbord gezien. En hij heeft er al veel geflasht en die zijn ook al even uit, dus de nieuwere versies zijn een stuk betrouwbaarder (al kunnen ze natuurlijk altijd nog kapot gaan, maar dat kan met een Wii of PS3 net zo goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

JeroenBvd schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:35:
De nieuwere versies zijn sowieso een stuk beter wat dat betreft. Ik sprak gisteren iemand die die dingen ook doet flashen en waar hij eerst zo'n 4 tot 5 per week terug moest flashen omdat ze kapot waren (niet door het flashen, maar de oude software moest er weer op omdat ze kapot waren en terug naar Microsoft moesten) heeft hij totnutoe nog geen enkele kapotte versie met Falcon-moederbord gezien. En hij heeft er al veel geflasht en die zijn ook al even uit, dus de nieuwere versies zijn een stuk betrouwbaarder (al kunnen ze natuurlijk altijd nog kapot gaan, maar dat kan met een Wii of PS3 net zo goed).
En ik heb er al verschillende gezien..
Hoe kan dat? Omdat dit gewoon steekproefsgewijs is.. dat één flasher nog geen kapotte heeft gezien en ik genoeg bevestigd dat :)

Het beste kunnen we wachten op nieuwe repair charts zoals die met de vorige generatie 360`s naar buiten kwamen :).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Ik hoor op zich weinig slechte verhalen over nieuwe 360s. Ik ben wel blij dat ik sinds een maand of 8 alle multiplatformtitels voor de PS3 ben gaan kopen ipv de 360. De PS3 is het afgelopen jaar mijn favoriete console geworden en ik wilde ook voorkomen dat ik allerlei topgames niet kan spelen omdat de 360 ergens in een repearatiewerkplaats ligt. Het is lullig dat ik niet meer verder kan met Lost Odyssey, maar ik kan nog steeds COD4, Devil May Cry, Burnout Paradise en straks GTA4 spelen op de PS3. Ik heb een launchconsole en zag het wel gebeuren dat die er op een willekeurige dag mee zou ophouden. Voor een Xbox 360 is bijna 2 1/2 jaar trouwe dienst een behoorlijke prestatie. Zoveel van die 1e series zullen er niet meer foutloos werken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
hey iemand anders ook problemen met XBL? of XBL of tiscali is namelijk vandaag mega instabiel..
kan nog geen uur online zijn of wordt eruit gegooid...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Zit al een aantal uurtjes op Live (COD4) en geen problemen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

-edit-

Ik loop achter :+

[ Voor 92% gewijzigd door ijskonijn op 14-04-2008 14:50 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:50
Gezien dat er voor 13 april staat :P is namelijk vandaag 14 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

ymmv schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:59:
Zoveel van die 1e series zullen er niet meer foutloos werken denk ik.
Die van mij werkt ook nog :)

Twee keer een vastloper gehad in Saints Row, en een aantal malen de "disc is unreadable" melding in Forza 2. Voor de rest nooit een probleem gehad..ben benieuwd, GTA zal een goede stresstest zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

DJ-Promo schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:47:
Gezien dat er voor 13 april staat :P is namelijk vandaag 14 april.
Aangepast, had geen flauw idee van de datum :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Wauw, het aantal reacties per dag neemt aardig af in dit topic. Houdt iedereen zijn adem in tot GTA4 of zo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik mis de laatste tijd een beetje de spelervaringen in dit topic, het gaat vaker over de hardware....nu is dit natuurlijk wel tweakers, maar toch.

Zelf zit ik zeker op GTAIV te wachten, tot die tijd ben ik bezig met Kameo....had 'm al een paar maanden liggen, maar nog nooit gespeeld, maar het is vermakelijk al is het concept om van vorm te moeten veranderen een beetje geforceerd aangezien je meestal maar 1 oplossing hebt om verder te komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Walkman schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:00:
Zelf zit ik zeker op GTAIV te wachten, tot die tijd ben ik bezig met Kameo....had 'm al een paar maanden liggen, maar nog nooit gespeeld, maar het is vermakelijk al is het concept om van vorm te moeten veranderen een beetje geforceerd aangezien je meestal maar 1 oplossing hebt om verder te komen....
Ik heb hem al sinds de release liggen en maar voor een deel gespeeld. Ik moet zeggen dat de besturing gewoon niet lekker aanvoelt. Ik heb nu net dat watermonster vrijgespeeld, maar het mikken en schieten werkt gewoon niet lekker. Met de linkerpook beweeg je het figuur en die kan alleen maar rechtdoor schieten. Dus feitelijk mik je met schieten ook met de linkerpook. Dat is ondertussen zo onnatuurlijk met alle FPS-en die je op de 360 speelt, dat het krampachtig aanvoelt. Daarnaast ben je dan vaak aan het mikken op een ander figuur terwijl jouw elemental midden in beeld zit. Probeer daar nog maar eens lekker mee te mikken, naar trollen in de verte.
Ook het rollen met Major Ruin is dramatisch. Wanneer je de verkeerde kant op rolt, dan duurt het een lange tijd om tot stilstand te komen en dan de andere kant op te rollen. Bij het opspringen en dan in de lucht jezelf door buizen te schieten, reageert de trekker net te laat. Plus dat de trekker al niet de lekkerste knop is om voor veel actie te gebruiken (op racespellen na). Nee, het ziet er allemaal leuk uit op papier, maar besturingsgewijs een draak van een spel, naar mijn mening.

[ Voor 4% gewijzigd door Armada op 14-04-2008 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
mijn 1.5 jaar oude xbox doet het nog steeds perfect :)
maakt wel wat herrie, was laatst bij een vriend die een nieuwe elite had. was wel veel verschil.
dit weekend trouwens PS3 gespeeld, wat een ruk controllers
ze stoppen met een hoek in de palm van je hand, waar die van de 360 lekker doorlopen.
ik kreeg echt kramp in men klauwen :S

alleen live nog gratiz en ik ben helemaal tevreden

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 22:23
Walkman schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:00:
Ik mis de laatste tijd een beetje de spelervaringen in dit topic, het gaat vaker over de hardware....nu is dit natuurlijk wel tweakers, maar toch.

Same here.. maar ja, post dan ook niet in zo heel veel topics op GoT. Een hoop fora vallen ook af met een HP Evo 510 :X

Anyway.. Kameo, ben ik tot de eindbaas gekomen. Daar heb ik een tijdje lopen worstelen, maar heb er nooit wat van kunnen maken.. Toen kon ik 'm ruilen, maar eigenlijk wil ik het nog wel een keer uitspelen. Er zit ook een co-op deel in waar ik nooit mee bezig ben geweest. Toch maar eens kijken of ik die ergens voor een prikkie kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
Ik ben momenteel bezig met Eternal Sonata, zit daar ergens in chapter one.
Sinds vandaag heb ik ook Forza Motorsport 2 gekocht (algemene prijsdaling? van 65 € naar 29,99 €).
Dus hiermee ook aan het racen, wel lekker relaxed :) en aan de reacties te lezen soms ook een lange gameplay :P.

Zelf wacht koop ik nog niet direct (lees met de launch) op GTA IV, heb nog zovéél uit te spelen: Eternal Sonata, Bioshock en tussendoor nog wat Forza2 en ik speel ook niet zo héél veel, het is zo met momenten! :)

Edit:

Jammer dat blijkbaar Kameo toch wat tegenslaagt, lees ik hier. Ik had deze mss ook aangeschaft omdat die cheap en leuke gameplay heeft.

[ Voor 13% gewijzigd door hevling op 14-04-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

thomasvdw schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:20:
Jammer dat blijkbaar Kameo toch wat tegenslaagt, lees ik hier. Ik had deze mss ook aangeschaft omdat die cheap en leuke gameplay heeft.
Kameo valt in het geheel niet tegen. Het hangt gewoon sterk af van de persoon :) Over het algemeen heeft Kameo erg goede reviews gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 21:00
Ik vroeg me af wat ik nodig heb om mijn Xbox 360(met HDMI poort) aan te kunnen sluiten op mijn Samsung 205BW (heeft HDCP).

Ik dacht zelf aan een HDMI to VGA kabeltje, omdat ik dan mijn monitor met DVI aan mijn computer kon hangen. Alleen kan ik nergens een HDMI to VGA kabeltje vinden.. Bestaat deze niet of zoek ik niet goed genoeg :P?

Of lijkt het jullie beter als ik de Xbox via DVI aansluit en de computer dus via VGA?
En hoe moet het dan met het geluid? Ik wil de Xbox 360 wel op mijn geluidsysteem van mijn computer aansluiten(5.1 Creative P5800). Hoe doe ik dat?

Kan ik trouwens elke HDMI kabel gebruiken? Of moet deze perse van Microsoft zijn?

En weet iemand hoe ik muziek van mijn USB stick op de HDD van mijn Xbox 360 kan zetten? Of via netwerk?

[ Voor 7% gewijzigd door Perzikvrucht op 14-04-2008 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
thomasvdw schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:20:
Dus hiermee ook aan het racen, wel lekker relaxed :) en aan de reacties te lezen soms ook een lange gameplay :P.
Ik zit nu met ruim 40 uur op 90% van m'n carreer.
En dan heb ik ook nog de nodig tijd gespeeld in het arcadeonderdeel om daar alle wagens te unlocken.

Het enige nadeel van FM is dat die achievements zo langszaam gaan.
Met mening ander spel heb je in no-time zo'n 700G, terwijl ik nu nog niet eens 500G heb met Forza :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Mja dat was bij mij ook wel 1 van de nadelen. Niet alleen dat alles zo langzaam gaat qua gamerpoints, maar ook qua unlocken. Daarnaast vond ik dat je op den duur maar weinig geld kreeg per race in vergelijking met de prijzen van de auto's. Ik bedoel, je bent dan geen professionele racer, maar dat wil nog niet zeggen dat je maar 10k per race moet krijgen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
barzi schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:20:
Ik vroeg me af wat ik nodig heb om mijn Xbox 360(met HDMI poort) aan te kunnen sluiten op mijn Samsung 205BW (heeft HDCP).

Ik dacht zelf aan een HDMI to VGA kabeltje, omdat ik dan mijn monitor met DVI aan mijn computer kon hangen. Alleen kan ik nergens een HDMI to VGA kabeltje vinden.. Bestaat deze niet of zoek ik niet goed genoeg :P?
VGA = analoog
HDMI = digitaal

Nu mag je drie keer raden waarom je geen HDMI naar VGA-kabel kan vinden...

Oja, DVI bestaat er in drie varianten: DVI-I (digitaal plus analoog), DVI-D (enkel digitaal) en DVI-A (enkel analoog). DVI-I en DVI-A naar VGA zijn dus wel mogelijk, maar DVI-D naar VGA kan weer niet. Verder heb je nog DVI-D naar HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb ook best veel zin in Forza 2. Ben alleen mijn disc kwijt :(

Toch maar eens beter op mijn spullen letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Inderdaad.

Wat ook grappig is is het betalen van de schade.
Dat lijkt altijd een percentage te zijn van je prijs, bijvoorbeeld:
- Je rijdt je body op 3 plekken 100% kapot en wint 25k. Dan betaal je bijv. 10k aan reparatie.
- Je rijdt je body op 3 plekken 100% kapot en wint 250k. Dan betaal je (voor dezelfde schade ffs!) 100k aan reparatie :+

Ik heb ook nog nooit meer aan schade hoeven betalen dan ik won, hoeveel (of weinig) dat ook was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 23:10
Dilemma dilemma... Ik ben echt een PC gamer. Laatste jaren niet meer zo fanatiek, maar sinds kort speel ik toch regelmatig weer een spelletje (team fortress 2 online, Assassins creed offline). Op consoles gamen doe ik zeer zelden bij vrienden en ik bak daar nooit wat van... eigenlijk een beetje een hekel aan die dingen.

Maar nu ben ik erg verlekkerd geraakt door GTA4 :P Alle GTA delen altijd op de PC gespeeld met veel plezier. Laatst nog eens GTA:SA uitgespeeld. Of GTA 4 uberhaupt naar de PC komt danwel wanneer is niet echt duidelijk, en een XBOX360 is niet echt duur...

Ik denk er dus over om zo'n ding te halen, aan de andere kant vind ik het een beetje idioot om zo'n box te kopen voor 1 spel. Andere games doe ik wel op de PC. Ook ben ik bang voor de controls.. ik vind 't maar niks, zo'n controller. Wellicht een kwestie van gewenning. Maar vraag me af of GTA4 dan wel zo leuk is als ik me eerst helemaal eigen moet maken in de xboxcontroller wereld.

Nu spreken de mediaplayer capaciteiten mij ook wel aan, dat zou wel een excuus kunnen zijn om toch een Xbox te halen, hoef ik er niet eens op te gamen.. Maar bij de 360 zijn die niet zo uitgebreid als met het oude XBMC heb ik het idee. Ik zou er dan HD content op af willen spelen. Alles moet dan in WMVHD of xbox360 formaat?

Heb nu ook nog een SD tv. Sowieso staat er eigenlijk wel een (waarschijnlijk 42") HD-ready plasma op mijn wishlist. Voor film lijkt mij plasma veel prettiger. Een Xbox zal daar ook wel raad mee weten lijkt mij?

Anyway.. wie kan mij overtuigen wel/niet een Xbox te halen? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Xtuv op 14-04-2008 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
De controller is even wennen en als je eenmaal goed kunt racen en je denkt de eerste de beste shooter ook wel 'ff' te doen ... dan heb je dikke pech :+
Maar als je eenmaal gewent bent is het echt dikke pret en mis je je muis helemaal niet zo erg :)

En de xbox360 ondersteunt gewoon MP4, je kunt met bijv. GoTSent (zie hier in SGD) je gedownloade MKVs makkelijk en snel omzetten :)

Edit: En natuurlijk kun je prima gamen op dat plasmascherm!
Aansluiten kan via HDMI, component & VGA, keuze zat dus.

[ Voor 13% gewijzigd door SH4D3H op 14-04-2008 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-08 19:12
Wennen aan een xboxcontroller doe je zo. Ik had zelf ook nooit eerder op een dergelijke controller gespeeld op een paar sessies van 3 minuten in de winkel na en ooit eens bij vrienden, maar bakte er ook weinig van met shooters en dergelijke. Heb nu mn Xbox iets meer dan een week en vrij weinig gespeeld verder, maar die controls zijn nu prima te doen.

Voor veel spellen heb je niet de precisie nodig die je met de muis hebt (ook voor GTA IV niet), dus daar kan je zeker mee beginnen. En een beetje aim heb je al na de tutorial vaak, Gears of War vond ik in het begin ook ff lastig met richten, maar na een kwartiertje/half uurtje is dat al een stuk beter. Een Xbox met een HD (ready)-tv is echt een verademing, stukken fijner dan een PC als je het mij vraagt. Bij spellen die zowel voor de Xbox als voor de PC te verkrijgen zijn kies ik iig voor de Xbox (bijv Assassins Creed of race of sportspellen).

Met het mediacentergebeuren heb ik nog niet echt gespeeld. Als je echt twijfelt moet je proberen om je vrienden zo gek te krijgen om even hun Xbox360 voor een week aan je uit te lenen :P. Of je kan het natuurlijk in de winkel testen of even met de verkoper overleggen of je hem terug kan brengen mocht je het niet fijn vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Xtuv schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:02:
Heb nu ook nog een SD tv. Sowieso staat er eigenlijk wel een (waarschijnlijk 42") HD-ready plasma op mijn wishlist. Voor film lijkt mij plasma veel prettiger. Een Xbox zal daar ook wel raad mee weten lijkt mij?

Als je wilt gamen en ook HD-films wilt kijken op een toekomstige 42" plasma, kun je IMO beter een PS3 met ingebouwde Blu-Ray-speler kopen, want da's twee vliegen in 1 klap. Plus je betaalt niks voor online gaming (is op de 360 toch 60 euro per jaar, dat tikt behoorlijk aan na een paar jaar), je hebt een grotere (vervangbare HD), een internet browser, een Second Life-achige ervaring met Home, gratis WiFi, etc. PS3s zijn ook een stukje betrouwbaarder dan 360s (ik spreek uit ervaring, mijn 360 is gisteren overleden) ;(

Wat de plasma-TV betreft, kan ik je een Panasonic 42PZ85 aanraden. Ik heb er sinds anderhalve week een thuis staan en films in 1080p zien er fantastisch uit. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
ymmv schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:29:
[...]
Als je wilt gamen en ook HD-films wilt kijken op een toekomstige 42" plasma, kun je IMO beter een PS3 met ingebouwde Blu-Ray-speler kopen, want da's twee vliegen in 1 klap.
Niet voor gedownloade content :+
Plus je betaalt niks voor online gaming (is op de 360 toch 60 euro per jaar, dat tikt behoorlijk aan na een paar jaar),
Al vanaf 37,- per jaar via bijv. Gamehubs.com.
En de Xbox LIVE service omvat meer dan slechts online gamen, vandaar dat je dus een dikke 3 euro per maand moet betalen ;)
een internet browser
Hmmz, nog een item op mijn lijstje voor een PS3 :)
een Second Life-achige ervaring met Home
Jah, Second Life ... mateloos populair in NL :P
Wat de plasma-TV betreft, kan ik je een Panasonic 42PZ85 aanraden. Ik heb er sinds anderhalve week een thuis staan en films in 1080p zien er fantastisch uit. :*)
Ik wou dat ik er de ruimte voor had, maar meer dan de 32" die er nu staat zit er eigenlijk niet in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
Wat mij de laatste tijd opvalt is dat vele topgames zoals Forza2, Bioshock, Half Life Box, Skate, ... sterk in prijs verlaagd zijn. Ineens van 60 - 65 € naar +/- 30 € is toch wel een fameuze verlaging.

Vanavond nog een paar arcaderaces in Forza2 gereden, ging leuk :P

Keuze tussen xbox360 en ps3 is de laatste tijd moeilijker geworden, vooral met de blueray-speler erin. Voor mij zijn ze hetzelfde, ik heb in der tijd (bij de aanschaf van m'n xbox) gekozen naar gelang het gameaanbod. Voor xbox360 was dit enorm uitgebreid, de ps3 is daarmee wat aan het inhalen.

Maar kwam GTA IV ook niet op pc uit? Of komt die later naar daar? 8)7
(Dan is jouw probleem ineens opgelost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtuv schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:02:
Dilemma dilemma... Ik ben echt een PC gamer. Laatste jaren niet meer zo fanatiek, maar sinds kort speel ik toch regelmatig weer een spelletje (team fortress 2 online, Assassins creed offline). Op consoles gamen doe ik zeer zelden bij vrienden en ik bak daar nooit wat van... eigenlijk een beetje een hekel aan die dingen.

Maar nu ben ik erg verlekkerd geraakt door GTA4 :P Alle GTA delen altijd op de PC gespeeld met veel plezier. Laatst nog eens GTA:SA uitgespeeld. Of GTA 4 uberhaupt naar de PC komt danwel wanneer is niet echt duidelijk, en een XBOX360 is niet echt duur...

Ik denk er dus over om zo'n ding te halen, aan de andere kant vind ik het een beetje idioot om zo'n box te kopen voor 1 spel. Andere games doe ik wel op de PC. Ook ben ik bang voor de controls.. ik vind 't maar niks, zo'n controller. Wellicht een kwestie van gewenning. Maar vraag me af of GTA4 dan wel zo leuk is als ik me eerst helemaal eigen moet maken in de xboxcontroller wereld.

Nu spreken de mediaplayer capaciteiten mij ook wel aan, dat zou wel een excuus kunnen zijn om toch een Xbox te halen, hoef ik er niet eens op te gamen.. Maar bij de 360 zijn die niet zo uitgebreid als met het oude XBMC heb ik het idee. Ik zou er dan HD content op af willen spelen. Alles moet dan in WMVHD of xbox360 formaat?

dat kan alleen jij ondervinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
thomasvdw schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:00:
Maar kwam GTA IV ook niet op pc uit? Of komt die later naar daar? 8)7
GTA IV is enkel voor 360 en PS3.
Keuze tussen xbox360 en ps3 is de laatste tijd moeilijker geworden, vooral met de blueray-speler erin. Voor mij zijn ze hetzelfde, ik heb in der tijd (bij de aanschaf van m'n xbox) gekozen naar gelang het gameaanbod. Voor xbox360 was dit enorm uitgebreid, de ps3 is daarmee wat aan het inhalen.
Ik heb mijn 360 in november 2005 gekocht en toen was er nog niets te kiezen want het was de enige 'next gen console' op de markt. Heb toen meteen een LCD-TV en HDMI-versterker erbij gekocht om in HD te kunnen gamen. Uitstekende beslissing want de 360 bleek een topper te zijn. De keuze om een PS3 erbij te kopen was een heel stuk moeilijker. Door de hoge prijs en de voortdurende negatieve stemming rond de PS3 (plus mijn fanboygevoelens voor de 360 :o ) was ik eerst nogal anti-Sony maar mijn interesse in HD films en daarmee Blu-Ray heeft me een paar weken voor de release in Nederland omgeturnd. Plus ik ben gek op gadgets. Uiteindelijk toch voor veel geld een PS3 gekocht. Het heeft echt maanden geduurd voordat het apparaat me overtuigd heeft, omdat ik in het begin voornamelijk mijn 360 aanzette. Er waren gewoon te weinig goede games en Blu-Ray films uit.

Ik ben steeds meer PS3-minded geworden dankzij de voortdurende updates van Sony die steeds meer leuke features brachten en waardoor de PS3 een completer apparaat is geworden. Ik vind het ook prettiger dat de PS3 vrij uitbreidbaar is zonder dat je aan dure proprietaire hw-uitbreidingen vastzit zoals bij MS's Live Vision camera, de WiFi of de peperdure 120GB HD. Dat is voor mij eigenlijk de grootste turn off van de 360 geworden: dat MS aan werkelijk elke scheet geld wil verdienen, tot aan gamerpictures en themes toe. Zelfs iets simpels als het opladen van de controller kon niet met een standaard USB-kabel, nee, ook daarop moest een aparte plug zodat je weer voor 20 euro een Play n Charge kit kon kopen. Ik vind het even bizar dat de enige officiele webcam voor de 360 natuurlijk Microsoft's eigen Live Vision Camera is, terwijl op de PS3 *elke* standaard USB-webcam direct werkt - inclusief die Live Vison Camera van de 360. De PS3 is op dat vlak een open systeem terwijl de 360 een gesloten systeem is. Denk ook aan Linux of hoe Sony user mods toestaat in een game als Unreal Tournament terwijl MS er absoluut niks van wil weten.

Als geheel (features, games, hardware, mediacenter, uitbreidingsmogelijkheden) vind ik de PS3 de betere console, en zeker voor de toekomst. Mijn 360 blijf ik gewoon houden natuurlijk. Ik heb een hele berg aan 360 only-games die ik niet graag zou willen missen: Dead Rising, Gears of War, Lost Odyssey, Mass Effect, Bioshock, etc. _/-\o_ Ik kijk ook uit naar Gears of War 2, Fable 2, Banjo & Kazooie en Alan Wake. Da's het leuke van twee consoles in huis: double the fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
ymmv schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 00:14:
[...]
Heb toen meteen een LCD-TV en HDMI-versterker erbij gekocht om in HD te kunnen gamen.
En nu heb je dus een plasma?
Is het beeld veel beter/mooier/etc? :)
Dat is voor mij eigenlijk de grootste turn off van de 360 geworden: dat MS aan werkelijk elke scheet geld wil verdienen, tot aan gamerpictures en themes toe.
Ja, dat vind ik ook erg matig van MS :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Sinds gisteren heb ik Crackdown aangeschaft, maar wat een gaaf spel zeg.
Vind het heerlijk om van dak tot dak te slingeren op zoek naar die Orbs.
Echt weer een spel dat me nog lang zoet gaat houden.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
SH4D3H schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 07:44:
[...]

En nu heb je dus een plasma?
Is het beeld veel beter/mooier/etc? :)
Zwart is nu echt zwart, de kleurechtheid is nu ook beter. Op mijn vorige Philips werd bruin nog wel 'ns oranjebruin. Plus ik heb nu 42", 1080p, 1:1 pixel mapping en 24p-support. Ik ben er op achteruit gegaan met luxefeatures als ambilight, een elektrische draaivoet en PaP maar die gebruikte ik nauwelijks. Tevreden mens dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Electra schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 10:17:
Sinds gisteren heb ik Crackdown aangeschaft, maar wat een gaaf spel zeg.
Vind het heerlijk om van dak tot dak te slingeren op zoek naar die Orbs.
Echt weer een spel dat me nog lang zoet gaat houden.
Inderdaad, want alle Orbs vinden is een hel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:38
Ik las dat er aardig wat mensen ervaring hebben met gamehubs.com Ik wilde gta4 daar gaan 'pre-orden'. Maar site ziet er nogal crappy uit. Hebben jullie wel goede ervaring met die webshop. De prijzen zijn in ieder geval super. 35 euro is niet veel voor een niew spel.

Is er op die site ook ergens te lezen hoeveel ze er binnen gaan krijgen. Niet dat ik nu pre order en dan moet gaan zitten wachten op de volgende levering. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

knackje schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 10:52:
Ik las dat er aardig wat mensen ervaring hebben met gamehubs.com Ik wilde gta4 daar gaan 'pre-orden'. Maar site ziet er nogal crappy uit. Hebben jullie wel goede ervaring met die webshop. De prijzen zijn in ieder geval super. 35 euro is niet veel voor een niew spel.

Is er op die site ook ergens te lezen hoeveel ze er binnen gaan krijgen. Niet dat ik nu pre order en dan moet gaan zitten wachten op de volgende levering. :'(
Zoek eens op gamehubs in dit topic en het vorige deel, veel ervaringen

[ Voor 9% gewijzigd door Slasher op 15-04-2008 10:56 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Heb eindelijk, na halfjaar mijn 10 gratis arcade games ontvangen *O* *O*

Met dank aan MochiGohan :)
knackje schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 10:52:

Laatst nog Rainbow 2 binnen gekregen. Tot nu toe zijn alle bestellingen perfect gelopen. En zoals Slasher ook aangeeft in zijn link, zijn de Tweakers ook erg tevreden over de GameHubs

[ Voor 75% gewijzigd door sekeroglan op 15-04-2008 11:56 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Heb zelf voor 37 euro een jaarabbo gold gekocht, uur na m'n bestelling had ik de code binnen, werkt perfect, was zelfs zo'n 12+1 abbo, terwijl dat er op de site niet bij stond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Duuvel schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:03:
Heb zelf voor 37 euro een jaarabbo gold gekocht, uur na m'n bestelling had ik de code binnen, werkt perfect, was zelfs zo'n 12+1 abbo, terwijl dat er op de site niet bij stond :D
Mooi he :)

En voor degene denkt dat er een systeem staat wat het regelt:

1 persoon met een muntje, en veel kaartjes ;) Ze krabben het gewoon open, tiepen en mailen het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:32
Martinspire schreef op maandag 14 april 2008 @ 20:29:
Mja dat was bij mij ook wel 1 van de nadelen. Niet alleen dat alles zo langzaam gaat qua gamerpoints, maar ook qua unlocken. Daarnaast vond ik dat je op den duur maar weinig geld kreeg per race in vergelijking met de prijzen van de auto's. Ik bedoel, je bent dan geen professionele racer, maar dat wil nog niet zeggen dat je maar 10k per race moet krijgen.
Ik weet natuurlijk niet waar je bent, maar als je een beetje doorspeelt en je komt bij de races die gemiddeld +-10 min per stuk doen, en je zet je moeilijkheid zo dat je 20% erbij krijgt. Dat plus dat je meestal in een gewonnen auto rijd, die een aardige hoge zeldzaamheidscijfer heeft, waar je ook veel geld voor krijgt. Dan zou je zo aan de 25k moeten zitten per race ? Ik zit nu al op de 30k, alleen races worden mij iets te lang
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.