Ik heb dus sinds zaterdag maar heb een probleem(pje):
Soms disconnect mijn controller automatisch. Er komt dan "please reconnect te controller" te staan, en moet ik dus weer de grote X knop indrukken. Dit gebeurt onregelmatig...
Ook heb ik dat de ring of light op de controller gaat "draaien" (1 en 4 + 2 en 3 knipperen dan om te beurt). Ik denk dat dit te maken heeft met het bovenstaande probleem(misschien zoeken naar signaal?), maar op dit moment heb ik dan nog wel verbinding. Hierna is het ook niet zo dat hij disconnect. Hierna word ie weer gewoon normaal(een kwart van de ring brand).
Ik heb al gezocht op google en dan vind ik dat het te maken kan hebben met draadloos internet(zelfde frequentie) of "iets" metaals vlakbij de xbox. Als dit niet het geval is zou ik MS moeten bellen.
Ik heb wel draadloos internet(niet op de xbox 360 zelf), maar volgens mij moet dit geen probleem zijn. Ten eerste ken ik meer mensen met draadloos internet en een xbox, en die hebben dit probleem niet. Bovendien verkoopt MS zelf een draadloze module, dus dat zou toch niet samen gaan..
Mijn draadloze router staat 1 verdieping lager(begane grond) dan de Xbox..
De metalen "iets" kan het wel zijn. Ik heb een bureau naast mijn xbox staan die voor een groot deel uit metaal bestaat. Alleen hoe kan ik dit het makkelijkst (dus zonder mijn kamer inrichting te veranderen

) oplossen?
Als dit de oorzaak is..
Heeft iemand misschien hetzelfde gehad? Zo ja, hoe heb jij het dan opgelost?
Edit: Als ik op de grote X knop druk zie ik nog 3 streepjes bij de batterij staan, batterij is dus niet leeg
[
Voor 3% gewijzigd door
Perzikvrucht op 08-04-2008 16:16
]