Het Xbox 360 ervaringen Topic #47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 72.847 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Mastasidaz schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:43:
Heeft er misshcien iemand hier een 931C en weet welke instelling ik moet veranderen? Kan het namelijk niet vinden
Ik denk dat deze vraag niet echt tot zijn recht komt in dit topic, er zijn denk ik weinig users hier die deze combinatie hebben. En dit is natuurlijk een 360 topic, geen samsung 913 topic ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Via VGA is wat jij wilt volgens mij niet mogelijk.
Zo werkt dat ook niet via de PC, dat kan alleen via DVI (en dan via de drivers van je videokaart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:46

PromoX

Flying solo

Mastasidaz schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:43:
Heeft er misshcien iemand hier een 931C en weet welke instelling ik moet veranderen? Kan het namelijk niet vinden
Hiervoor moet je een monitor hebben die hardwarematige pixelmapping ondersteunt. Aangezien de 931C die optie niet heeft, wordt het beeld altijd uitgerekt.

En verder dus wat SH4D3H zegt. Met games op de PC zou het met dit scherm wel kunnen als je drivers de mogelijkheid bieden.

[ Voor 13% gewijzigd door PromoX op 07-04-2008 22:50 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar moet ik ook alweer op letten als je een falcon 360 wil hebben? 175 watt toch? Verder nog wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:27
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 09:27:
Waar moet ik ook alweer op letten als je een falcon 360 wil hebben? 175 watt toch? Verder nog wat?
Nope, that's it...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 12:02

Ccc

Ik lees in de topic start dat alle 3 de versies een HDMI poort hebben, maar alleen de Elite ondersteunt het. Hoe zit dit dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ccc schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:31:
Ik lees in de topic start dat alle 3 de versies een HDMI poort hebben, maar alleen de Elite ondersteunt het. Hoe zit dit dan???
Alle xboxen met een HDMI poort ondersteunen deze natuurlijk ook, wat er in de TS staat is dat er nog HDMI loze xboxen in omloop zijn van voor de HDMI periode van de 360.

Door in de winkel op de doos te zoeken naar de HDMI sticker kun je er van uit gaan dat de 360 HDMI heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat je niet je oude xbox kan omruilen voor een HDMI versie...

was ik 1,5 jaar geleden maar niet zo gierig geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:25:

Waarom wil je zo graag een HDMI-doos? Wat is daar zo bijzonder aan?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat ik me steeds me component moet switchen met me wii... btje irritant dat switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:25:

offtopic:
Inhalig, gierig is wat anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:43:
omdat ik me steeds me component moet switchen met me wii... btje irritant dat switchen.
Daar zijn hele mooie switches voor te krijgen! Ik heb nog een Joytech liggen, die ik wel kwijt wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lost Odyssy of Condemned 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Lost Odyssey, langere gameplay :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Bestaat er eigenlijk iets als een verlengkabel voor HDMI? Zoals je met USB ook kan doen zeg maar. Een vrouwtje waar je je normale HDMI kabel in doet en dan de verlengde HDMI kabel naar je receiver.

Voor VGA en Component bestaat dit volgens mij sowieso niet...

zoiets maar dan voor hdmi:
Afbeeldingslocatie: http://www.audio-pluggen.nl/catalog/images/USB%20verleng%20kabel%20A-A.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Royz op 08-04-2008 14:58 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:54:
Bestaat er eigenlijk iets als een verlengkabel voor HDMI? Zoals je met USB ook kan doen zeg maar. Een vrouwtje waar je je normale HDMI kabel in doet en dan de verlengde HDMI kabel naar je receiver.

Voor VGA en Component bestaat dit volgens mij sowieso niet...

zoiets maar dan voor hdmi:
[afbeelding]
Volgens mij heb je geen man/vrouw kabels..
Wel koppelstukjes.. link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:00:
[...]

Volgens mij heb je geen man/vrouw kabels..
Wel koppelstukjes.. link
Ook mooi, aangezien ze maar 1 standard lengte hebben bij de xbox met hdmi kabel. op die manier kan ik hem dus toch verlengen met een eigen kabel.

nu nog een xbox met hdmi :+

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:00
Ik heb dus sinds zaterdag maar heb een probleem(pje):

Soms disconnect mijn controller automatisch. Er komt dan "please reconnect te controller" te staan, en moet ik dus weer de grote X knop indrukken. Dit gebeurt onregelmatig...
Ook heb ik dat de ring of light op de controller gaat "draaien" (1 en 4 + 2 en 3 knipperen dan om te beurt). Ik denk dat dit te maken heeft met het bovenstaande probleem(misschien zoeken naar signaal?), maar op dit moment heb ik dan nog wel verbinding. Hierna is het ook niet zo dat hij disconnect. Hierna word ie weer gewoon normaal(een kwart van de ring brand).

Ik heb al gezocht op google en dan vind ik dat het te maken kan hebben met draadloos internet(zelfde frequentie) of "iets" metaals vlakbij de xbox. Als dit niet het geval is zou ik MS moeten bellen.

Ik heb wel draadloos internet(niet op de xbox 360 zelf), maar volgens mij moet dit geen probleem zijn. Ten eerste ken ik meer mensen met draadloos internet en een xbox, en die hebben dit probleem niet. Bovendien verkoopt MS zelf een draadloze module, dus dat zou toch niet samen gaan..
Mijn draadloze router staat 1 verdieping lager(begane grond) dan de Xbox..

De metalen "iets" kan het wel zijn. Ik heb een bureau naast mijn xbox staan die voor een groot deel uit metaal bestaat. Alleen hoe kan ik dit het makkelijkst (dus zonder mijn kamer inrichting te veranderen :P) oplossen? Als dit de oorzaak is..

Heeft iemand misschien hetzelfde gehad? Zo ja, hoe heb jij het dan opgelost?

Edit: Als ik op de grote X knop druk zie ik nog 3 streepjes bij de batterij staan, batterij is dus niet leeg ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Perzikvrucht op 08-04-2008 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als die ring of light gaat draaien zoekt hij gewoon je controller.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Laatst online: 20:55
uh bij mij is de controller dan gewoon leeg hoor.. als die disconnects heeft en als dat xboxlogo op de controller gaat laden. Vervang je batterijen eens

@hieronder why the hell you call me stupid? :? 8)7ok dan is het goed lol, ik kan niet in hk

[ Voor 27% gewijzigd door LeVortex op 08-04-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ I'm with stupid :)
Bedoel er niets mee hoor, is gewoon een uitdrukking. Is ook een topic over in de HK

Batterijen vervangen!

Ik ben trouwens serieus begonnen met Mass Effect, had er eerst geen tijd voor en zo (Nu nog niet eigenlijk).
Wat een geweldig spel is dat! _/-\o_ Eindelijk weer een game met een verhaal waar ik helemaal ingezogen word.
Ook Guitar Hero maar weer eens opgepakt, probeer nu Hard onder de knie te krijgen :|

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2008 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:00
Vergeten erbij te vermelden, als ik op de grote X knop druk zie ik nog 3 streepjes staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al eens geprobeerd de controller op nieuw te synchroniseren?
Kleine ronde witte (boel bijvoegelijke naamwoorden!) knopje op zowel de controller als de xbox indrukken tot de ring gaat draaien, misschien dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit je niet toevallig met een vinger/hand/ander ledemaat tegen de batterijhouder/accu?
Ik heb het ook wel eens dat ik de accu een beetje los raakt, en de controller uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc

Ccc

Wat is op dit moment een beetje een goede koop. Ik hoor en lees verhalen van mensen die een Pro kopen en daar 2 spellen bij krijgen. Nu ben ik verschillende winkels bij mij zojuist afgeweest.
Overal kan ik hem krijgen maar er zit geen spel bij.

Dus mijn vraag hoe doen die mensen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
^hoe doe je dat dan weer? je klikt hem toch vast, geen beweging in te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:59

painkill

Pain(k)(ill)

Wat is op dit moment een beetje een goede koop. Ik hoor en lees verhalen van mensen die een Pro kopen en daar 2 spellen bij krijgen. Nu ben ik verschillende winkels bij mij zojuist afgeweest.

Je kunt op internet ook zoeken naar een xbox360, met 2 spellen, meestal wordt het ook nog gratis verstuurd.

www.xboxhome.nl

Daar is wel gewoon de xbox360 met 2 spellen, en verder is het ook een goedkope en goede winkel (gta4 was er voor 50 euro :P)

[ Voor 38% gewijzigd door painkill op 08-04-2008 16:26 ]

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Ccc schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:20:

let op er zit niet altijd hdmi op de pro.. vandaag nog van iemand gehoord dat hij wel hdmi kabel had, maar dat er geen poort op de xbox zat. Goed kijken of dat logo'tje erop staat van hdmi dus. (die jongen is nu terug naar de winkel.. weet dus niet of hij nu een nieuwe krijgt met hdmi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 20:08
Ccc schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:20:

ik ga m morgen bij de Intertoys ophalen, ze hebben daar nog steeds de actie van xbox+ forza+ viva pinata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:39
LeVortex schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:20:
^hoe doe je dat dan weer? je klikt hem toch vast, geen beweging in te krijgen
Bij mij schiet dat kreng (accu) ook nog wel eens een beetje los, zit dus niet echt SUPERvast. Maar ik leef er mee. Ik heb trouwens ook vaak dat bij mijn controller de lampjes gaan ronddraaien bij de X.. dan is ie gewoon leeg. Ik snapte het eerst niet omdat ik dacht dat ik mijn accu steeds oplaadde, maar het bleek dat mijn Play&Charge kabel niet goed werkte, na een paar keer rukken(ahem) en wiebelen begon hij pas echt op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Hey ik had twee simpele vragen

Als je nou geen internet verbinding voor je x360 heb, is dit vervelend. Ik bedoel kun je gewoon gamen zonder internet verbinding, met savegames enz. En doet microsoft nog aan updates via internet?

Bij welke dvd drive kwam het voor dat er krassen kwamen op de schijfjes?

alvast bedankt!

groetjes :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

MethodP schreef op woensdag 09 april 2008 @ 00:55:
Hey ik had twee simpele vragen

Als je nou geen internet verbinding voor je x360 heb, is dit vervelend. Ik bedoel kun je gewoon gamen zonder internet verbinding, met savegames enz. En doet microsoft nog aan updates via internet?

Bij welke dvd drive kwam het voor dat er krassen kwamen op de schijfjes?

alvast bedankt!

groetjes :>
Essentiele updates staan op de gamedvd zelf. Niet verplicht dus.
Updates komen gewoon binnen via Xbox live.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Sinds een week of 3 heb ik mn Elite ook weer terug van reparatie, althans…ze hebben me een refurb gestuurd. Tot op heden niet echt veel tijd gehad om erop te gamen, maar ik kwam dit weekend toch in de verleiding het Variety map pack voor cod4 aan te schaffen. Het probleem is nu dat na 5-10 min online met cod 4 de Elite dus gewoon elke keer blijft hangen. Heb inmiddels al wel zo'n 20 potjes opgestart, maar heb er nog geen een af kunnen maken.
Gisteren ben ik dus eens aan 't stresstesten geweest door in Forza vier keer achter elkaar een 35 lap endurance te simuleren, en vreemdgenoeg had de xbox daar geen moeite mee. Vervolgens ben ik nog een uurtje of wat online geweest met de Battlefield Bad Company beta, maar ook dat verliep eigenlijk zonder problemen.
Is het mss een bekend verschijnsel dat cod 4 de xbox laat hangen sinds de laatste update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 21:55
Ik heb wel na de laatste CoD4 update (en het nieuwe mappack) een RROD :(
Of het verband houdt weet ik niet, maar ik heb na die update welgeteld 1x de maps gespeeld (de dag dat ik ze downloade). Daarna een potje Carcasonne gespeeeld die vast liep waarop ik de Xbox heb uitgezet. Dacht gisteren even lekker te kunnen gamen met CoD4, maar helaas ... mijn eerste RROD was een feit :/

[ Voor 20% gewijzigd door Speedy op 09-04-2008 08:51 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb het een en ander afgesplitst naar Xbox 360 defecten topic Deel 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korte vraag aan jullie,

Is het erg nuttig om zo'n extra cooler aan te schaffen voor op de achterkant van je 360? Ik wil er alles aan doen om een RROD te voorkomen namelijk.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij veel mensen heeft het niet geholpen, microsoft raad het ook af, merja ik denk als je de falcon hebt , dat je het beter niet kunt doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:50:
bij veel mensen heeft het niet geholpen, microsoft raad het ook af, merja ik denk als je de falcon hebt , dat je het beter niet kunt doen
Met falcon bedoel je de nieuwe chipset toch he? En gezien vaak de rrod met hitte temaken heeft is het gewoon verstandig om je 360 na een uurtje of 2 uit te zetten om af te coolen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:54:
[...]

Met falcon bedoel je de nieuwe chipset toch he? En gezien vaak de rrod met hitte temaken heeft is het gewoon verstandig om je 360 na een uurtje of 2 uit te zetten om af te coolen?
Het zou verstandig zijn, maar 't is niet gebouwd met de bedoeling dat je 'm na 2 uur uit hoeft te zetten natuurlijk.. Falcon houdt inderdaad nieuwe chipset in.. ;-)

edit: ff zin gecorrigeerd

[ Voor 3% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 09-04-2008 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:54:
[...]
Vziw heb ik geen Falcon (geen HDMI noch 175 watt voeding) en mijn Xbox staat soms gewoon 16 uur achterelkaar te loeien hoor.
Nog niets vervelends gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo als ik gehoord heb, weet het niet zeker, maar die intercooler zou alleen de airflow verstoren , ipv helpen, dus weet het ook niet, je kan er altijd nog een gat inzagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Ik moet het gewoon even zeggen

http://stores.ebay.nl/Biz...subZ6739652QQftidZ2QQtZkm

Deze winkel ( ik weet niet hoe die link in een mooi url linkje zet ) bevalt mij erug goed. Ik heb assassins creed daar bestelt voor 27 euro, vervolgens staat er op de site zelf dat levertijd 7-14 dagen is met het vliegtuig. En ja hoor, 6 dagen later staat de postbode op de stoep.

Een paar weken daarna bestel ik Gears of War 2x voor mij en een vriend, totaal van 40 euro incl verz kosten (19.55 pp). En weer , 6 dagen daarna staat de postbode op de stoep.

De prijzen zijn erg gunstig, zelfs voor per-orders of gloednieuwe games. En ze zakken ook nog eens non-stop met de prijzen(wel met eurocenten, maar het schiet aardig op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Ik ben opzoek naar een goede multiplayer shooter voor op de xbox360. Gears of War heb ik reeds besteld, maar dat lijkt me toch vooral gaaf in singleplayer.
Mijn keuze wil ik eigenlijk een beetje laten afhangen van welke game het meest op xbox live wordt gespeeld. Dus kan iemand mij vertellen welke games online nog steeds heel veel gespeeld worden?

P.S. Vraag dit eigenlijk naar aanleiding van UT3 en UT2004 op de PC. Die vond ik erg leuk, alleen er zijn zo weinig mensen eigenlijk die het online spelen... Dan is de lol er snel van af.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

McFlipp schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:15:
Ik ben opzoek naar een goede multiplayer shooter voor op de xbox360. Gears of War heb ik reeds besteld, maar dat lijkt me toch vooral gaaf in singleplayer.
Mijn keuze wil ik eigenlijk een beetje laten afhangen van welke game het meest op xbox live wordt gespeeld. Dus kan iemand mij vertellen welke games online nog steeds heel veel gespeeld worden?
Call of Duty 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Zie de topicstart Het Xbox Live ervaringen topic voor een lijstje van meest gespeelde games online. Maar ik zou zeggen, Halo 3 en Call of Duty 4.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
McFlipp schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:15:

P.S. Vraag dit eigenlijk naar aanleiding van UT3 en UT2004 op de PC. Die vond ik erg leuk, alleen er zijn zo weinig mensen eigenlijk die het online spelen... Dan is de lol er snel van af.
De 10 meest gespeelde titels op Xbox Live (shooters dikgedrukt):
Call of Duty 4
Halo 3
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2
Guitar Hero III
Gears of War
Rock Band
Army of Two
Forza Motorsport 2
FIFA 08
Madden NFL 08

offtopic:
Edit: Nitai was sneller :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

6pack15 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:37:
Ik moet het gewoon even zeggen

http://stores.ebay.nl/Biz...subZ6739652QQftidZ2QQtZkm

Deze winkel ( ik weet niet hoe die link in een mooi url linkje zet ) bevalt mij erug goed. Ik heb assassins creed daar bestelt voor 27 euro, vervolgens staat er op de site zelf dat levertijd 7-14 dagen is met het vliegtuig. En ja hoor, 6 dagen later staat de postbode op de stoep.

Een paar weken daarna bestel ik Gears of War 2x voor mij en een vriend, totaal van 40 euro incl verz kosten (19.55 pp). En weer , 6 dagen daarna staat de postbode op de stoep.

De prijzen zijn erg gunstig, zelfs voor per-orders of gloednieuwe games. En ze zakken ook nog eens non-stop met de prijzen(wel met eurocenten, maar het schiet aardig op)
Zijn dat gesealde spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Slasher schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:28:
[...]

Zijn dat gesealde spellen?
Ja, net als gamehubs.com (ook erg goedkoop). Heb zelf al 2 spellen bij die ebay winkel vandaan en een stuk of 10 bij gamehubs. Altijd goed gegaan, nooit invoerkosten betaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

MochiGohan schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:49:
[...]

Ja, net als gamehubs.com (ook erg goedkoop). Heb zelf al 2 spellen bij die ebay winkel vandaan en een stuk of 10 bij gamehubs. Altijd goed gegaan, nooit invoerkosten betaald. :)
Ben ook zeer tevreden van die verkoper. Altijd erg snel met leveren en heb tot nu toe nooit extra kosten hoeven betalen. Lekker goedkope, legale spellen. Jammer dat hij GTA4 nog niet heeft als pre-order.

Ik zal eerlijk zeggen dat als ik spellen niet op deze goedkopere manier kon aanschaffen ik mijn 360 omgebouwd had, want ik vind € 60,- voor een spel veel te veel. Classics zou ik overigens wel gewoon hier kopen omdat die rond dezelfde prijs liggen. Altijd aan je eigen portemonnee denken :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 21:55
Dennahz schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:53:
[...]

Ben ook zeer tevreden van die verkoper. Altijd erg snel met leveren en heb tot nu toe nooit extra kosten hoeven betalen. Lekker goedkope, legale spellen. Jammer dat hij GTA4 nog niet heeft als pre-order.
Deze?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Niet goed gekeken dus. Ga hem gelijk bestellen! Heb hem dan waarschijnlijk wel wat later, maar wel voor +/- € 30,-, dus dan wacht ik wel even ;)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Staan wel wat leuke aanbiendingen op Consoleshop, heb eergisteren Conan besteld voor 29 euro, gisteren ontvangen, best een verslavend spel, Hack 'n Slash waarbij de liters bloed over je scherm spuiten 8)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
Nu maakt het ook een stuk leuker om een stuk of 3 "toppers" te kopen, Net Gears of war, Cod4 en Ghost recon AW 2 voor 95,- gekocht. Terwijl je normaal tot 60,- kwijt kan zijn voor 1 game..

ik las dat er nog redelijk wat mensen problemen hebben met de registratie van hun console.. als je gewoon de helpdesk belt en je ConsoleID en serienummer doorgeeft kunnen hun de reden zien Waarom en alsnog je console op jou naam registeren. Bij mij was het zo dat Xboxlive het verkeerde registartienummer doorvoerde.. maar staat nu wel doorgekoppeld naar mijn gegevens. Tevens Is de callcenter er Zeer goed op vooruit gegaan.

[ Voor 53% gewijzigd door Sqorpius op 10-04-2008 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc

Ccc

Er wordt 2 pagina's gesproken over een HDMI logo dat erop moet staan, staat dit op de xbox zelf op de xbox doos?

En er wordt gepraat over een falcon, kan ik die ook aan een manier herkennen doormiddel van een logo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Wanneer de voeding 175W is (staat op de doos, en wanneer de voeding een plastic aansluiting heeft ipv metalen is het ook een 175W versie), heb je een falcon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn WoW-account opgezegd en een xbox gekocht. Wat een verbluffend beeld! En dat op 1080i (hd-ready). Echt supergaaf.
Moet alleen nog een kabeltje hebben voor digitale audio-output. Zijn er veel games op 5.1? Oftewel, heb je er wat aan als je alleen maar games erop speelt?
Belachelijk dat de wireless adapter 80e kost. Laptop met wireless, internet sharen, et voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
Microsoft verwacht van elke game dat deze HD-Ready worden geprogrameerd EN dat deze Dobly Digital 5.1 ondersteunen. Tevens vind je dit ook op de achterzeide van een Xbox360 spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok :D Even een kabeltje zoeken dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
Mag ik vragen Hoe jij hem gaat aansluiten? Via een Receiver of het je een speakerset met Optical IN zoals de Z-5500, Z-54** reeks van Logitech? wil dit namelijk zelf ook eens gaan proberen, alleen gebruik ik mijn Z-5450 nu voor mijn PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Z-5450 heb ik ook. Deze heef twee optische ingangen. Heb dus mijn pc op de ene aangesloten en de xbox op de andere. Kan via het control center dan heel eenvoudig switchen tussen 'optical 1' en 'optical 2'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een Technics 5.1 receiver met nog een optische ingang over :) Maar ongeveer zelfde idee, toch?

Ik gebruik niet de grootste stekker uit dit plaatje, maar de HDMI-kabel en de losse audiokabel. Deze audiokabel heeft sowieso de 2 tulp-aansluitingen (die ik nu dus gebruik) en daarnaast zit nog een aansluiting. Is dat de TOSlink?

http://www.gamestar.nl/product_info.php?products_id=548

Die kabel will do the trick, right? In de startpost lees ik dat het een TOSlink aansluiting is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
Ja klopt maar het gaat meer om de afstand die ik in mijn kamer moet overbruggen naar mn controlcenter, 15 meter via de muren.. ach dan maar gewoon mijn X-230 setje behouden.

Mediamarkt Breda had Afgelopen weekend Xbox360 Pro falcon Hdmi + Gears of war voor 280,- Weet niet of dat nu nog geld.

@ Boland:

Inderdaad daar is een TOSlink kabel voor nodig om die digitaal aan te sluiten. Maar paste die losse audio dongle in het A/V slot + HDMI wel tegelijk? volgens mij niet helemaal. Kan aan mij liggen..?

Edit: Deze kabel heb je dus nodig: http://www.allekabels.nl/na/0/1522/Optische-Kabel.html

[ Voor 34% gewijzigd door Sqorpius op 10-04-2008 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oohh op die fiets... Hmms nee dan weet ik het ook niet nee, maar 15m is toch wel optisch overbrugbaar? Of niet; heb er ook niet zoveel verstand van :)

Ik gebruik dus deze kabel: Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1188667374.jpg.
To be sure: met die kabel die ik wil bestellen, gaat het toch werken??

/Edit: Had nog een optische kabel over, daar werkt het ook gewoon mee, dus zal wel goed zijn :)
Inderdaad daar is een TOSlink kabel voor nodig om die digitaal aan te sluiten. Maar paste die losse audio dongle in het A/V slot + HDMI wel tegelijk? volgens mij niet helemaal. Kan aan mij liggen..?
Jeps :) Ik heb de Elite-versie, daar zit nog een losse HDMI-kabel bij. En er zit een audio-verloop stukje (zie hierboven) die je er ook in moet pluggen. Het is even wat uitzoekwerk, maar dan heb je ook wat :D

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:21
Sinds kort Tony hawk american wasteland tweede hands op de kop getikt. Iemand een idee of er een mogelijkheid is om in de 2 players mode alle levels te kunnen unlocken (cheats? . Single speler spel intresseert me neit zo en dus ook weinig zin om eerst dat gedeelte te moeten uitspelen voor we met ze'n tweeen al die levels kunnen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja pcies, dank je :)

Wat me nog wel tegenvalt aan de xbox is het geluid van de fan... Maar ach ja...
En de laadtijden bij The Elder Scrolls IV: Oblivion...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
Ja klopt, Maar is het niet de DVD-Drive die bij jou zon lawaai maakt? zodra ik in dashboard kom is mijn xbox360 zo goed als geruisloos.. ( Hitachi drive) BTW ik heb de launchconsole van 24 september 2005. En oblivion klopt ook inderdaad, Choppy framerates en lange laadtijden zijn helaas algemeen bekend (reden dat ik het weinig/niet gespeeld heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Denk dat ik nog even wacht met GTAIV te bestellen. Je moet nu al betalen en krijgt het spel dan pas over 3 weken. Je kan een Paypal claim indienen tot een maand na aanschaf (dacht ik), dus stel dat er iets fout gaat dan ben je je geld sowieso wel kwijt.

Heb wel goede ervaring met die verkoper maar je weet het nooit. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sqorpius schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:47:
Ja klopt, Maar is het niet de DVD-Drive die bij jou zon lawaai maakt? zodra ik in dashboard kom is mijn xbox360 zo goed als geruisloos.. ( Hitachi drive) BTW ik heb de launchconsole van 24 september 2005. En oblivion klopt ook inderdaad, Choppy framerates en lange laadtijden zijn helaas algemeen bekend (reden dat ik het weinig/niet gespeeld heb)
Hmms, ja, nu ik er over nadenk is hij in dashboard stil. Dus zal het wel de DVD-drive zijn... Is er niets aan te doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sqorpius schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:47:
Ik speelde ook altijd Oblivion op mijn eerste xbox360 uit februari 2006. Overigens heb ik nooit problemen gehad, mijn model had dan wel de Samsung drive. snelle laadtijden en met de framerates niets mis.

Ik heb overigens nu een Xbox360 met falcon en HDMI incl de BenQ drive. Bij is de drive als ik op het dashboard kom ook volledig stil. Echter als ik een game ga starten via dvd dan maakt hij wel aardig wat lawaai. Overigens heb ik op de nieuwe console ook geen problemen met oblivion, zou het misschien aan de Hitachi drive hebben gelegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Iemand Ikaruga al gedaan? In het begin denk je als je die kogelregen ziet "WTF?!!?", maar als je dan leest hoe het dark/light systeem werkt blijkt het allemaal best slim in elkaar te zitten. Wel weer echt een spel voor hardcore gamers, maar dat beschouw ik alleen maar als positief. Denk dat ik die wel een keer ga aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
Het zou best kunnen, Al heb ik met andere games (Gears of war, Assassins creed, Cod4, saints row etc) Nooit last van drops, echt alleen met oblivion. Jammer maar helaas, In ieder geval Nooit vastlopers of RROD's. misschien wel een handpicked.. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sqorpius schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:37:
Het zou best kunnen, Al heb ik met andere games (Gears of war, Assassins creed, Cod4, saints row etc) Nooit last van drops, echt alleen met oblivion. Jammer maar helaas, In ieder geval Nooit vastlopers of RROD's. misschien wel een handpicked.. lol
Ok zou best kunnen inderdaad. Mijn box heeft ook nooit echte problemen gehad, alleen enkele keer een vastloper. In twee jaar nooit hoeven terug te sturen. Geen RROD of andere ernstige problemen.

Ik heb overigens een nieuwe gekocht omdat mijn vorige was omgebouwd, en gebanned. Wou uiteindelijk toch wel weer op xbox-live want dat is nou eenmaal gewoon geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:22:
Iemand Ikaruga al gedaan? In het begin denk je als je die kogelregen ziet "WTF?!!?", maar als je dan leest hoe het dark/light systeem werkt blijkt het allemaal best slim in elkaar te zitten. Wel weer echt een spel voor hardcore gamers, maar dat beschouw ik alleen maar als positief. Denk dat ik die wel een keer ga aanschaffen.
Ik heb 'm jaren geleden op de Dreamcast gespeeld (was ook op de Gamecube beschikbaar) en het was heel pittig. Heb 'm niet veel gespeeld aangezien ik niet zo van zulke shooters hou, maar het is een goede game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Hmmm, kan ik eerlijk gezegd niet thuisbrengen. Hoe erg is de choppiness?
Errm, drie keer geprobeerd gisteren door de trial op easy. Maar de boss moest me niet...game over :) Als ik zo slecht ben, dan heb ik niet zo snel de neiging om het te kopen. Maar zoals CVG daar ook al over schreef, het is oefenen, oefenen, oefenen met dit soort games.
Vanavond eens proberen met een vriend, misschien sleept die me er doorheen...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Heb 'm ook even gedaan, maar die Top-down shooters zijn niet zo aan mij besteed, ik vind dat soort spellen snel saai worden.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Houd het nuttig.

[ Voor 92% gewijzigd door TheZeroorez op 10-04-2008 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag langs de Mediamarkt in Amsterdam geweest om die Xbox360 te halen incl. Halo 3 en daarbij gratis GTA 4 voucher.

Maar helaas ze hadden alleen maar oude boxes (203W) zonder HDMI :( .. morgen naar Rotterdam, hopen dat de 175W incl. HDMI daar wel te verkrijgen is.

iemand anders hier ook gebruik gemaakt van die MM actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

Hey ik had weer ffies een vraagje.

als je nou niet online gaat xboxen, heb je dan genoeg aan 64 mb memory voor je savegames?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Bij bepaalde spellen zoals Forza Motorsport 2 moet je een hdd hebben voor career (online en arcade zijn wel toegankelijk). De accountdata om het zo maar te noemen, aangezien het niet alleen een savegame is wel meer dan 64 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
MethodP schreef op donderdag 10 april 2008 @ 21:21:

als je nou niet online gaat xboxen, heb je dan genoeg aan 64 mb memory voor je savegames?
Forza 2 heeft 35 MB nodig, maar een lange RPG zoals Lost Odyssey (of zelfs de 'tegenhanger' PGR4) maar een paar 100 kB.
Je kunt dus het beste even kijken wat je allemaal wil spelen en of dat dan past :)

@hierboven: Forza kan gewoon zonder HDD.

[ Voor 5% gewijzigd door SH4D3H op 10-04-2008 21:28 . Reden: Stukje vergeten achter RPG :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
MethodP schreef op donderdag 10 april 2008 @ 21:21:

jah als je niet online gaat is dat meer dan genoeg meeste games hebben een saven tussen de 250 kb en 500 kb. sommige wel grotere zoals Forza 2 als je veel custom autos maakt enz maar meer dan een paar mb wordt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

NeSs schreef op donderdag 10 april 2008 @ 21:27:
[...]

jah als je niet online gaat is dat meer dan genoeg meeste games hebben een saven tussen de 250 kb en 500 kb. sommige wel grotere zoals Forza 2 als je veel custom autos maakt enz maar meer dan een paar mb wordt het niet.
thx voor de snelle reply, daar kan ik wat mee :)

edit: ik zag de reply's erboven geen eens :P
ook bedankt, ik denk dat ik niet echt forza 2 zal spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door MethodP op 10-04-2008 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 20:54:
vandaag langs de Mediamarkt in Amsterdam geweest om die Xbox360 te halen incl. Halo 3 en daarbij gratis GTA 4 voucher.

Maar helaas ze hadden alleen maar oude boxes (203W) zonder HDMI :( .. morgen naar Rotterdam, hopen dat de 175W incl. HDMI daar wel te verkrijgen is.

Kan nu ook op xboxhome.nl een Pro kopen met Halo 3 en GTA 4 voor een lagere prijs dan bij de MM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6pack15 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 21:25:
Bij bepaalde spellen zoals Forza Motorsport 2 moet je een hdd hebben voor career (online en arcade zijn wel toegankelijk). De accountdata om het zo maar te noemen, aangezien het niet alleen een savegame is wel meer dan 64 mb
zeg dan gewoon niks, ipv wat in het wilde roepen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M.b.t. lange laadtijden van Oblivion: Het was hier zelfs zo erg dat ik tijdens het spelen van de game wat drinken in kon schenken en dat erna hij net klaar was met laden... SUPER irritant..

Gelukkig is er een oplossing :D Je cache moet namelijk leeggehaald worden. Dat kan op 2 manieren:

http://www.worthplaying.com/article.php?sid=32858
http://news.teamxbox.com/...ache-Clear-Code-Revealed/

Ik heb de 2e gebruikt en het draait nu als een tierelier!! Helemaal geen laadtijden meer... Het was ook bijv. zo erg dat bij enteren van combat hij doodleuk 20 secs ging laden...

Zonder HDD lijkt het me erg irritant spelen dus O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm zonder er over na te moeten denken direct gekocht ;)

Jaren geleden heb ik speciaal voor Ikaruga een Dreamcast gekocht, toen amper mee gespeeld. Ook nu denk ik dat ik er weinig mee ga spelen, maar ik vind het een fijn idee om die game op elk gewenst moment te kunnen spelen :) Tot nu toe kan ik chapter 1-3 uitspelen op easy/normal, heb dan ook die 3 achievements en de Dot Eater gehaald. Score van A of hoger lukt me nog niet... ;) Fijne game, erg moeilijk, maar het gaat er inderdaad om dat je gewoon de configuraties van enemies uit je hoofd leert ;)

Ik kan 'm in elk geval iedereen aanraden, het polarity aspect maakt hem echt uniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:43
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:08:
M.b.t. lange laadtijden van Oblivion: Het was hier zelfs zo erg dat ik tijdens het spelen van de game wat drinken in kon schenken en dat erna hij net klaar was met laden... SUPER irritant..

Gelukkig is er een oplossing :D Je cache moet namelijk leeggehaald worden. Dat kan op 2 manieren:

http://www.worthplaying.com/article.php?sid=32858
http://news.teamxbox.com/...ache-Clear-Code-Revealed/

Ik heb de 2e gebruikt en het draait nu als een tierelier!! Helemaal geen laadtijden meer... Het was ook bijv. zo erg dat bij enteren van combat hij doodleuk 20 secs ging laden...

Zonder HDD lijkt het me erg irritant spelen dus O+
Maar dan is het ook zo dat je alle game updates e.d opnieuw moet downloaden niet?
Werkte ook goed met Saints Row vond ik, ik geloof dat meer games dan fijner draaien.

[ Voor 4% gewijzigd door Mutatie op 11-04-2008 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje, waar anderen wellicht wat meer over weten:
Ik heb Condemned 2 geleend, voor uiteraard de 360 (monsterlijk wrede game), maar nu heb ik slechts 1 puntje van commentaar, namelijk de beroerde framerate. En dan geen onverklaarbare random framedrops, nee echt consistent een lage framerate vooral in de wat vollere gebieden/kamers (als ik rakelings langs een muurtje loop is die uiteraard wel ok). Ik vraag me af waar dat aan ligt, enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 01:28:
Klein vraagje, waar anderen wellicht wat meer over weten:
Ik heb Condemned 2 geleend, voor uiteraard de 360 (monsterlijk wrede game), maar nu heb ik slechts 1 puntje van commentaar, namelijk de beroerde framerate. En dan geen onverklaarbare random framedrops, nee echt consistent een lage framerate vooral in de wat vollere gebieden/kamers (als ik rakelings langs een muurtje loop is die uiteraard wel ok). Ik vraag me af waar dat aan ligt, enig idee?
Mss is de cache van je harde schijf vol? Moet je die even legen, hoe kun je wel vinden op Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mutatie schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 00:36:
[...]

Maar dan is het ook zo dat je alle game updates e.d opnieuw moet downloaden niet?
Werkte ook goed met Saints Row vond ik, ik geloof dat meer games dan fijner draaien.
Ja, klopt, met optie 2 ben je alle updates kwijt... Maar heb Xbox live toch standaard niet aangesloten, dus boeit me ook niet zo.
Het spel is ineens 10x zo tof geworden, damn wat kan dat irriteren zeg... Wat een SUPERgaaf spel... Ben blij dat ik WoW heb ingeruild voor een Xbox :)
Haijo schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 01:44:
[...]

Mss is de cache van je harde schijf vol? Moet je die even legen, hoe kun je wel vinden op Google.
8)7 Misschien even 3 posts terug lezen??? :/
Verwijderd in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #47"
:*)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
never mind

[ Voor 97% gewijzigd door Haijo op 11-04-2008 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:06

Graveheart

Say what?

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 20:54:

Ik ben zelf ook in de weer geweest om dit pakket te bemachtigen, helaas was het bij de MM uitverkocht.
Ik heb het idee dat ze deze actie verzonnen hebben om van de oude (203w) voorraad af te komen.
'Nee hoor meneer, die is niet meer op voorraad. Microsoft is door de voorraad heen. Heb nog wel deze Elite voor u!'

Toch leuk geprobeerd van ze. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 20:08
ga naar de intertoys, daarheb ik de nieuwe pro met forza en viva pinata voor 279 gehaald. Oke het kan goedkoper, maar de MM heeft ze toch nooit op voorraad(3x langs geweest bij meerdere filialen, lekker adverteren en het dan niet hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Nee, het is echt zo dat Microsoft door zijn voorraad premiums heen is.

Er zijn hier en daar nog wel wat exemplaren te vinden, ook bij de BS en Eplaza komen ze maar met mondjes maat binnen. De overgrote massa van 360's gaat op dit moment richting VS, want daar hebben ze echte tekorten.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de startpost:
Xbox Live Marketplace is al behoorlijk aan het uitbreiden, en alles downloaden gaat ook niet lukken op je 13Gb, zeker niet als je er al een lading muziek via je computer erop hebt gezet.
Hoe doe je dit?? Heb er bijv. een USB-stick met muziek ingestopt, maar deze kan ik niet kopieren naar mijn harde schijf.
Hoe krijg ik dus mp3's/films/etc. op mijn Xbox??

Wat moet ik anders met een harde schijf van 120gb, zo veel staat er nou ook weer niet op xbox live marketplace 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:50:
Uit de startpost:

[...]

Hoe doe je dit?? Heb er bijv. een USB-stick met muziek ingestopt, maar deze kan ik niet kopieren naar mijn harde schijf.
Hoe krijg ik dus mp3's/films/etc. op mijn Xbox??

Wat moet ik anders met een harde schijf van 120gb, zo veel staat er nou ook weer niet op xbox live marketplace 8)7
140 x demo, probeer het er maar eens op te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:51:
[...]

140 x demo, probeer het er maar eens op te krijgen ;)
Je bedoelt 140 demo's?
Zal best, maar ik was in de veronderstelling dat ik er ook media op kon zetten... En uit mijn quote blijkt dat mensen het wel gelukt is, maar als ik er op google kom ik tot de conclusie dat ik dan wat minder legale acties moet uit gaan voeren...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:23
Enige manier om muziek op de harddisk van de 360 te krijgen is de echt legale manier, en dat is een cd in de winkel kopen en deze rippen via de 360. Uiteraard werken andere cd's ook maar dan ben je nog steeds minder legaal bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Eindelijk de main-story line van Saints Row uitgespeeld. Een aantal pain-in-the-ass missies, maar het is gelukt. Nu kan ik op mn gemak alle side-missions doen, tot GTA er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:37:
Enige manier om muziek op de harddisk van de 360 te krijgen is de echt legale manier, en dat is een cd in de winkel kopen en deze rippen via de 360. Uiteraard werken andere cd's ook maar dan ben je nog steeds minder legaal bezig..
En films? Dat wil zeker niet?

Wat moet ik in hemelsnaam met 120gb... Alleen voor muziekcd's rippen en marketplace leeghalen? Had er van te voren niet bij stil gestaan, ging er vanuit dat je er wel spul op kon zetten :'(
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.