Het Xbox 360 ervaringen Topic #47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 72.850 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:17

Osxy

Holy crap on a cracker

Voor mensen uit regio Alkmaar die nog een 360 willen kopen:
Afbeeldingslocatie: http://images.osxy.nl/skitched-20080426-091504.jpg

Ik ga hem zelf mogelijk kopen, dan gaat mijn 360 de woonkamer in (of ombouwen).

[ Voor 21% gewijzigd door Osxy op 26-04-2008 09:16 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
danielkraak schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 09:06:
Net GTA 4 bij media markt gehaald. Moet nu voetballen, maar zal wel zeggen wat ik ervan vind. Geen spoilers natuurlijk! ;)
welke mediamarkt?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
idd, welke mediamarkt, nu hebben we er weinig aan

[ Voor 39% gewijzigd door DarkShadow op 26-04-2008 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
DarkShadow schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 19:01:
[...]
2. Live ervaring is niet gelijk aan PSN, live is beter, sneller meer up to date en je kan er meer (aka clans/met elkaar praten (en dan ook een grote kans hebben dat je iemand tegenkomt met een mic), achievements etc etc
Allemaal mooie reacties, daar heb ik wat aan
VOIP/mic gebruik is ook een grote factor voor mij. Op de enkele servers voor online-games voor de pc waar dit door meerdere mensen wordt gebruikt, is het een hele toevoeging.
Dus mic wordt veelvuldig tijdens online games gebruikt op Live?

En aanschaf van een 120Gb harde schijf is niet nodig i.p.v. de 20Gb versie?

Btw: wil ook graag weten voor welke MM dit aanbod geldt.

[ Voor 5% gewijzigd door FrankNLD op 26-04-2008 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

lijkt mij de MM in Alkmaar...zegt hij ook, regio Alkmaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MethodP schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 10:23:
lijkt mij de MM in Alkmaar...zegt hij ook, regio Alkmaar
het ging mij om GTA4, niet de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Phusebox schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 10:30:
[...]

het ging mij om GTA4, niet de aanbieding
my bad :)

damn me xbox kan pas volgende week opgehaald worden, vervolgens zal ik vast een week of 2 moeten wachten, en dan 'hopelijk' kan ik GTA 4 spelen 8)

Maarja, het zal het wachten meer dan waard wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in zijn profiel staat dat hij in de lage zwaluwe woont dus zal wel ergens in zeeland zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Frank76NL schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 10:10:
[...]

Allemaal mooie reacties, daar heb ik wat aan
VOIP/mic gebruik is ook een grote factor voor mij. Op de enkele servers voor online-games voor de pc waar dit door meerdere mensen wordt gebruikt, is het een hele toevoeging.
Dus mic wordt veelvuldig tijdens online games gebruikt op Live?

En aanschaf van een 120Gb harde schijf is niet nodig i.p.v. de 20Gb versie?

Btw: wil ook graag weten voor welke MM dit aanbod geldt.
yup, heel veelvuldig. Zelfs tijdens singleplayer gebruik ik het wel eens. Als ik thuis zit en vrienden van mij zijn aan het gamen (meestal halo of cod) en ik zit in bv eternal sonata dan zet je een channel op en kan je met elkaar praten, dit kost je werkelijk waar 5 seconden en kan je in het midden van de game doen. De XMB van de PS3 vind ik niet lelijk, maar is qua functionaliteit nog lang niet on par met de xbox360. Je kan eigenlijk alles doen terwijl je ingame bezig bent. Wat ik ook handig vind is dat je er voor kan kiezen om alleen je mic te gebruiken en de spraak via je boxen te laten horen, vooral als je niet alleen voor je xbox zit is dit erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik wil graag een Xbox 360 arcade kopen. Nu wil ik er zeker van zijn dat er de nieuwe 65nm core in zit. Op de PSU is te zien dat hij dan 175watt is. Maar hoe kan ik dit checken zonder de doos open te maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Reb87 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 11:11:
Ik wil graag een Xbox 360 arcade kopen. Nu wil ik er zeker van zijn dat er de nieuwe 65nm core in zit. Op de PSU is te zien dat hij dan 175watt is. Maar hoe kan ik dit checken zonder de doos open te maken? :)
Sticker ergens OP de doos, staat tussen wat andere gegevens of 203watt of 175watt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
als diegene die GTA4 heeft gekocht hier ff een plaatje van de bon wil tonen dan kan ik hem ook krijgen, heb alleen bewijs nodig dat ie ergens anders ook verkocht wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Reb87 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 11:11:
Op de sticker aan de zijkant van de doos, ergens onderaan stata het wattage (dacht links onder van die sticker :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 11:49:
als diegene die GTA4 heeft gekocht hier ff een plaatje van de bon wil tonen dan kan ik hem ook krijgen, heb alleen bewijs nodig dat ie ergens anders ook verkocht wordt...
Dan schrijf en scan je zelf toch een bon? Of anders www.adobe.com/photoshop ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
osxy schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 09:15:
Voor mensen uit regio Alkmaar die nog een 360 willen kopen:
[afbeelding]

Ik ga hem zelf mogelijk kopen, dan gaat mijn 360 de woonkamer in (of ombouwen).
Dat is interesant, ik woon om de hoek.

Ik heb nu een 360 van het eerste uur. En deze maakt zoals bekend een hoop herrie. Is dat met deze, aanemende dat het een 65nm cpu is, lager of maakt dat niet uit.
Gaat me voornamelijk om de hdmi
Hoop dat iemand het voor 3 uur weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
bof :(
Na bijna 2 jaar trouwe dienst heeft hij het toch begeven! Rings of death. Hoe gaat het tegenwoordig met de return-time ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Hoodlum77 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 14:23:
[...]

Dat is interesant, ik woon om de hoek.

Ik heb nu een 360 van het eerste uur. En deze maakt zoals bekend een hoop herrie. Is dat met deze, aanemende dat het een 65nm cpu is, lager of maakt dat niet uit.
Gaat me voornamelijk om de hdmi
Hoop dat iemand het voor 3 uur weet ;)
Ik kom net bij MM(Alkmaar) vandaan en voorzover ik op de dozen kon zien hebben ze alleen maar HDMI versies staan ;)
En dat +
Afbeeldingslocatie: http://images.osxy.nl/skitched-20080426-150038.jpg

Ik zat ook in twijfel maar ik ga voor 1 van de andere actie aanbiedingen :+

[ Voor 5% gewijzigd door Osxy op 26-04-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
DarkShadow schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 09:24:
idd, welke mediamarkt, nu hebben we er weinig aan
Sorry, ik werk er. :P Maar ik moet hem nog gaan spelen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, na lang wikken en wegen heb ik toch maar een xbox 360 gekocht.. Gelijk ff mass effect erbij gekocht, en crackdown als zoethoudertje voor GTA 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 15:27:
zo, na lang wikken en wegen heb ik toch maar een xbox 360 gekocht.. Gelijk ff mass effect erbij gekocht, en crackdown als zoethoudertje voor GTA 4 :P
Crackdown vond ik een verassend goede game, helemaal kapotgespeeld _/-\o_

Achievements zijn leuk om te halen, en als je eerste keer de Agency Tower opklimt is echt O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Ik bestel GTA4 toch maar niet bij GameHubs, kom je uit op 40 euro.. Koop ik hem liever op de 29e zonder extra lang te moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn 3e dag dat ik hem heb en mijn 2e dat ik erop speel. Ik was bezig met Halo3 en opeens valt ie uit en krijg ik de rode ring te zien. In de rest van het huis vielen de computers ook uit. Ik kon de xbox hierna nog wel gewoon aanzetten. Zou het een spanningsdip zijn of is er meer aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Laatst online: 31-08 11:49
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 15:57:
Dit is mijn 3e dag dat ik hem heb en mijn 2e dat ik erop speel. Ik was bezig met Halo3 en opeens valt ie uit en krijg ik de rode ring te zien. In de rest van het huis vielen de computers ook uit. Ik kon de xbox hierna nog wel gewoon aanzetten. Zou het een spanningsdip zijn of is er meer aan de hand?
Voeding kapot misschien? Dan geeft hij ook RROD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Kn4kw0r5t schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 15:33:
Ik bestel GTA4 toch maar niet bij GameHubs, kom je uit op 40 euro.. Koop ik hem liever op de 29e zonder extra lang te moeten wachten.
Als je er niet naastgrijpt natuurlijk ;)
En mij kopie was maar 35,-, dan wacht ik graag even.
Tis toch best lekker weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 16:02:
[...]

Voeding kapot misschien? Dan geeft hij ook RROD.
Hij start nog gewoon op als in dat ik halo weer kan spelen en in dashboard kan en de ring is nu weg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2008 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 16:04:
[...]

Hij start nog gewoon op als in dat ik halo weer kan spelen en in dashboard kan en de ring is nu weg
Ik denk dat het dan gewoon te maken had met die stroomstoring. Dat ie eventjes niet genoeg stroom kreeg waardoor ie dacht dat de voeding kapot was.
Als ie het niet meer doet merk je het vanzelf :+, al zou het wel zuur zijn als je daardoor geen GTA kan spelen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

osxy schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 14:59:
[...]

Ik kom net bij MM(Alkmaar) vandaan en voorzover ik op de dozen kon zien hebben ze alleen maar HDMI versies staan ;)
En dat +
[afbeelding]

Ik zat ook in twijfel maar ik ga voor 1 van de andere actie aanbiedingen :+
hoeveel lagen der?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Stuk of 12 in de winkel maar ik weet niet of dat hun totale voorraad was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 10:33:
in zijn profiel staat dat hij in de lage zwaluwe woont dus zal wel ergens in zeeland zijn.
Kijk eens op de kaart waar Lage Zwaluwe ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het GTA4-topic is hier. Echter, ook daar geldt dat het niet de bedoeling is om het teveel over beschikbaarheid en levering te hebben, maar over het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Kn4kw0r5t schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 15:33:
biz-com is hij zelfs 32 (als ik het goed heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 01:30:
[...]

[...]

Wat klopt daar niet.. koop je een tweede monitor, moet je alsnog switchen :S

Waarom niet gewoon eerst die Xbox kopen, tijdje switchen en als het bevalt nog een scherm halen?
Gewoon 2 schermen halen + 360. Dualscreen voor je PC en niet hoeven switchen voor je 360 :P

Wel een beetje duur, maar dan heb je ook wat :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil ik ook nog gaan doen als ik et geld heb

mooie 20 inch kopen voor me pc en dan me tv aan het voeteind van me bed hangen :)

dat gaat zo vet worden voor films en gamen (kan ik ook mooi een 5.1 setje kopen en rondom me bed hangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Wat is het verschil tussen het oude Premium Xbox en de nieuwe Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hasib schreef op zondag 27 april 2008 @ 02:35:
Wat is het verschil tussen de oude Premium Xbox en de nieuwe Pro?
Zelf al gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Ok, ik heb nu op dit topic vernomen dat er veelvuldig gebruik gemaakt wordt van de headset (VOIP).
Wat ik nu graag zou willen weten is of dit voor het merendeel ook serieuze conversaties over de gebeurtenissen/taktieken in de game zijn of dat ik dan voortdurend naar kinder/puber gebrabbel/gescheld moet luisteren.
M.a.w. is het voice gebruik op xbox live een toevoeging voor de volwassen serieuze gamer?

Edit: http://nl.youtube.com/res...ox+live&search_type=&aq=f

[ Voor 8% gewijzigd door FrankNLD op 27-04-2008 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:23
Als je 1 of andere random match joined dan is het vaak puberaal, maar als je met mensen afspreekt kun je het heel goed gebruiken. En bij spellen als Uno gaat het over tuinieren, het weer, postzegelverzamelingen en huilende kinderen :)

Ik heb bijvoorbeeld bij Team Fortress 2 in een random match nog nooit een "team" meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Frank76NL schreef op zondag 27 april 2008 @ 08:55:
Ok, ik heb nu op dit topic vernomen dat er veelvuldig gebruik gemaakt wordt van de headset (VOIP).
Wat ik nu graag zou willen weten is of dit voor het merendeel ook serieuze conversaties over de gebeurtenissen/taktieken in de game zijn of dat ik dan voortdurend naar kinder/puber gebrabbel/gescheld moet luisteren.
M.a.w. is het voice gebruik op xbox live een toevoeging voor de volwassen serieuze gamer?

Je zult beide erg veel tegenkomen.. de amerikanen kunnen er wat van. schelden je helemaal kapot. en veel trashtalking. Nederlanders zijn vaak wat serieuzer aan het praten over de tactiek enzo. Maar ook daar heb je jonkies met heel irri hoge stemmetjes die lopen te zingen en schelden :p

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Collaborator schreef op zondag 27 april 2008 @ 09:34:
[...]

Je zult beide erg veel tegenkomen.. de amerikanen kunnen er wat van. schelden je helemaal kapot. en veel trashtalking. Nederlanders zijn vaak wat serieuzer aan het praten over de tactiek enzo. Maar ook daar heb je jonkies met heel irri hoge stemmetjes die lopen te zingen en schelden :p
Kun je mensen ook muten?
En hoe zit het met clanvorming, kun je gewoon joinen via Live, of hoe werkt het?

[ Voor 8% gewijzigd door FrankNLD op 27-04-2008 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:09:
[...]

Kijk eens op de kaart waar Lage Zwaluwe ligt...
kijk jij maar eens op de kaart waar dat ligt....

oh wacht ik zie al wat je bedoelt, dat slaat echt nergens op. Ligt precies op de grens tussen zeeland en noord-brabant. Dat noem ik mieren neuken.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2008 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:48
Ik heb eindelijk besloten een console te kopen (de constante upgrade drang bij de PC maakt me gek) en het wordt een Xbox. Ik heb eerst een paar vraagjes:

* Kan de Xbox met mkv files om? Ik kon hier niet een specifiek antwoord op vinden. Ik heb wat gelezen over een programma genaamd Gotsent, die zou de mkv uitpakken. Werkt dit met elke mkv bestand?
* Hoe gaat de Xbox met subs om? Pakt het ook losse subs met Xvid of moeten de subs per se geencodeerd worden in het bestand zelf?
* Hoe wordt de controller opgeladen? Ik kan namelijk zo'n laadding kopen, erg duur. Ik neem aan dat ik de controller ook zonder zo'n ding kan laden?
* Heb ik goed begrepen dat Live Gold alleen nodig is voor online gamen? Dus ik kan er verder gewoon alles mee (trailers bekijken/demos/achievements etc.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow

wisselend, puberaal komt vaak voor maar je treft ook leuke conversaties waarna ik die persoon meestal toevoeg en soms speel je er wat vaker mee soms niet. Zelf gebruik ik het veelvuldig met rl vrienden, inmiddels hebben de meeste van mn vrienden nu een xbox360, en er staan er nog een paar op het punt er een te halen. Er is altijd wel iemand om mee te lullen of even samen mee te spelen. Live is echt een toevoeging, maar elk voordeel heeft zijn nadeel, het nadeel is dat niet de hele xbox360 populatie bestaat uit volwassen mensen die iets zinnigs te zeggen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
mister_S schreef op zondag 27 april 2008 @ 12:02:
Ik heb eindelijk besloten een console te kopen (de constante upgrade drang bij de PC maakt me gek) en het wordt een Xbox. Ik heb eerst een paar vraagjes:

* Kan de Xbox met mkv files om? Ik kon hier niet een specifiek antwoord op vinden. Ik heb wat gelezen over een programma genaamd Gotsent, die zou de mkv uitpakken. Werkt dit met elke mkv bestand?
* Hoe gaat de Xbox met subs om? Pakt het ook losse subs met Xvid of moeten de subs per se geencodeerd worden in het bestand zelf?
* Hoe wordt de controller opgeladen? Ik kan namelijk zo'n laadding kopen, erg duur. Ik neem aan dat ik de controller ook zonder zo'n ding kan laden?
* Heb ik goed begrepen dat Live Gold alleen nodig is voor online gamen? Dus ik kan er verder gewoon alles mee (trailers bekijken/demos/achievements etc.)?
*Nee, idd GotSent, duurt niet al te lang, die maakt er een mp4 van, hij zet het eigenlijk in een ander container formaat, dat betekent dat niet alles opnieuw gecodeerd hoeft te worden.
*subs moeten geencodeerd worden, er worden geen subs ondersteund
*standaard batterijen, dus als je een batterijen oplader hebt hoef je er niets bij te halen, ik vind die quickcharge overigens wel ideaal
*Je kan met xbox silver alles behalve online gamen, demos komen een weekje later

Als mediacenter is de xbox nog verre van ideaal, dan kan je beter xbmc hebben. De toevoeging van veel codecs is wel mooi, maar er is nog een lange weg te gaan. Hopelijk komt die ondersteuning nog in de spring update, heel onzeker. Overigens komen er tegenwoordig veel wmvhd rips uit met ondertitels ingebakken.
een xbox controller komt standaard met batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 10:11:
[...]

kijk jij maar eens op de kaart waar dat ligt....

oh wacht ik zie al wat je bedoelt, dat slaat echt nergens op. Ligt precies op de grens tussen zeeland en noord-brabant. Dat noem ik mieren neuken.
Ik kan het niet laten...maar kijk aub nou eens goed op de kaart. Lage Zwaluwe ligt net over de Moerdijkbrug, langs de A16. Zeeland ligt nog een kilometer of tig richting het westen, de rest is nog Brabant (rond Etten-Leur en Roosendaal, Bergen op Zoom e.d.). Het ligt wél dicht bij Zuid-Holland 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Ik heb een XBox gehad, ideaal als 'mediacenter' inderdaad. Maar het was erg log en speelde niet meer alles goed af (HD content). Jammer van de subs, dat zou wel een leuke feature zijn. Speelt het ook high res Xvid af? Mijn Philips DVD/Divx speler doet dat niet, gewone Xvid ziet er niet meer uit op een 40" LCD.

Ik ga trouwens de GTA + Xbox bundel bij consolehop.nl kopen, lijkt een professionele site. Hebben jullie hier ervaringen mee? Een website blijft een website :) . Jammer dat de gewone winkels geen bundel verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
mister_S schreef op zondag 27 april 2008 @ 12:22:
Ik heb een XBox gehad, ideaal als 'mediacenter' inderdaad. Maar het was erg log en speelde niet meer alles goed af (HD content). Jammer van de subs, dat zou wel een leuke feature zijn. Speelt het ook high res Xvid af? Mijn Philips DVD/Divx speler doet dat niet, gewone Xvid ziet er niet meer uit op een 40" LCD.

Ik ga trouwens de GTA + Xbox bundel bij consolehop.nl kopen, lijkt een professionele site. Hebben jullie hier ervaringen mee? Een website blijft een website :) . Jammer dat de gewone winkels geen bundel verkopen.
Ik heb hier ook de GTA+Halo3+Xbox bundel gekocht. Ik heb ze al wat vragen gesteld. Ze hebben de Falcon en ze proberen de 28e te versturen, ze blijven er zelfs langer voor doorwerken. Dus hopelijk 29e of 30e binnen.

De shopreview: http://tweakers.net/shopreview/7127/xboxhome-punt-nl.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22

Doordat een headset standaart bij de premium en elite geleverd wordt, wordt er ook veelvuldig van de voice mogelijkheid gebruikt.

Het ligt er aan welke game je speelt, en met wie, maar meestal wordt er wel serieus gesproken.
Er blijven natuurlijk altijd de "stoere jongens" en de "sqeekers", maar die kan je muten en negatieve feedback geven waardoor je ze niet zo vaak meer tegenkomt.

Ik heb overigens regelmatig meegemaakt dat je gekickt wordt uit een server als je de headset niet hebt aangesloten.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Crackh34d schreef op zondag 27 april 2008 @ 12:28:
[...]

Ik heb hier ook de GTA+Halo3+Xbox bundel gekocht. Ik heb ze al wat vragen gesteld. Ze hebben de Falcon en ze proberen de 28e te versturen, ze blijven er zelfs langer voor doorwerken. Dus hopelijk 29e of 30e binnen.

De shopreview: http://tweakers.net/shopreview/7127/xboxhome-punt-nl.html
Ik heb helemaal niet aan de shop review gedacht |:( . Ik heb ze ook gebeld ja, de medewerker vertelde me dat ze hun best doen om alle bestelling vóór de releasedate te verzenden. Hij kon me niet vertellen welke versie ze hadden, goed om te weten dat het toch de falcon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Frank76NL schreef op zondag 27 april 2008 @ 09:50:
[...]

Kun je mensen ook muten?
En hoe zit het met clanvorming, kun je gewoon joinen via Live, of hoe werkt het?
Ja, je kunt mensen muten, heel simpel :-)

In COD4 heb ik enkel ervaring met clans, het is niet zo dat je echt toestemming moet krijgen om een tag voor je naam te dragen, je kunt gewoon een tag invullen.. Net als op de PC dus eigenlijk, gewoon voor je naam wat neerzetten. Joinen met een clan in een server gaat met een party, je maakt je eigen party in een spel aan, invite vrienden en dan ga je met z'n allen tegelijk in een server automatisch, en zit je bij elkaar in 't team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Wat vinden jullie van de Ironman demo? Ik heb gisteren even gespeeld, maar ik was niet echt onder de indruk.... :O

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er ook aan te denken om de eerdergenoemde bundel te kopen, maar ik vraag me af wat voor soort scherm/tv ik dan moet aanschaffen om op een beetje fatsoenlijke formaat en kwaliteit te kunnen gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Je huidige TV? Tenzij die echt minuscuul klein is :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Sagat schreef op zondag 27 april 2008 @ 13:15:
Wat vinden jullie van de Ironman demo? Ik heb gisteren even gespeeld, maar ik was niet echt onder de indruk.... :O
Een spel die compleet gebaseerd is op de film en tegelijk daarmee moet verschijnen. Zegt genoeg toch?

edit: ben ik nou scheel of kun je niet bestellen bij consolehop.nl? Er is geen mogelijkheid om het in de winkelmand te plaatsen.

[ Voor 16% gewijzigd door mister_S op 27-04-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Laatst online: 13-09 12:56
mister_S schreef op zondag 27 april 2008 @ 12:02:

Xbox zelf kan er niet met MKV omgaan - ook niet met subs.... = maar als je TVersity gebruikt - kan dit programma alles voor je doen. Dan moet je dus wel de computer hebben aanstaan - en daar ook je content op hebben staan. Via een (beste is kabel - vooral bij grote mkv files) netwerk - beetje uitvogelen via deze link; en gaan met de banaan....uh... xbox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
@Crackh34d: ik zie net dat je gelinkt hebt naar een shopsurvey van www.xboxhome.nl terwijl ik het over www.consoleshop.nl had. Heb je het besteld bij xboxhome? Het lukt niet bij consoleshop, misschien nemen ze geen pre-orders meer aan, als xboxhome een goede alternatief is bestel ik daar wel.

edit: bij levering staat eerste twee weken van Mei. Ik koop het wel in winkel ;(

[ Voor 12% gewijzigd door mister_S op 27-04-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 12:35
Ik heb gisteren ook maar een Xbox 360 gehaald (zat een uur lang in de bart smit te twijfelen tussen deze en de ps3...)

Ik heb zelf een hd ready tv, met scart, vga en dvi aansluiting (zonder hdmi dus...tenzij dat dvi ding toch hdmi is...). Ik sluit hem dus aan op de scart, en op mijn xbox-kabel-uiteinde stuk kies voor hd dan krijg ik gewoon geen beeld....Als ik kies voor tv dan krijg ik wel beeld...

Doe ik iets verkeerd of kan hd niet over scart ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

scart ondersteunt geen HD, enkel 480i. Jouw optie is VGA.

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 27-04-2008 16:10 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Aakab schreef op zondag 27 april 2008 @ 16:07:
Ik heb gisteren ook maar een Xbox 360 gehaald (zat een uur lang in de bart smit te twijfelen tussen deze en de ps3...)

Ik heb zelf een hd ready tv, met scart, vga en dvi aansluiting (zonder hdmi dus...tenzij dat dvi ding toch hdmi is...). Ik sluit hem dus aan op de scart, en op mijn xbox-kabel-uiteinde stuk kies voor hd dan krijg ik gewoon geen beeld....Als ik kies voor tv dan krijg ik wel beeld...

geen component? Anders zou ik gaan voor de vga kabel, of een hdmi met een dvi verloopstukje, maar ik weet niet helemaal zeker of dat werkt... Oude hdtv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
mister_S schreef op zondag 27 april 2008 @ 15:09:
@Crackh34d: ik zie net dat je gelinkt hebt naar een shopsurvey van www.xboxhome.nl terwijl ik het over www.consoleshop.nl had. Heb je het besteld bij xboxhome? Het lukt niet bij consoleshop, misschien nemen ze geen pre-orders meer aan, als xboxhome een goede alternatief is bestel ik daar wel.

edit: bij levering staat eerste twee weken van Mei. Ik koop het wel in winkel ;(
He inderdaad, dat was een foutje. Waarschijnlijk omdat ik zelf eerst bij consoleshop wou bestellen.
Maar ik heb idd bij XboxHome besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aakab schreef op zondag 27 april 2008 @ 16:07:

sluit het via component aan (5 stekkers kost dat) en dan zou hij het moeten doen. anders maar via VGA aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:39
pfew, kzie dat berichtje van xboxhome ook net, thank god dat ik hem lekker daarvoor heb besteld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
6pack15 schreef op zondag 27 april 2008 @ 23:34:
pfew, kzie dat berichtje van xboxhome ook net, thank god dat ik hem lekker daarvoor heb besteld _/-\o_
Lucky bastard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte tweakers,

Voor degene die in regio Alkmaar wonen, vandaag tussen 15.00 en 16.00 is de xbox360 arcade 150 euro ipv 200 euro vanwege het 4 jarig bestaan van de mediamarkt.

Ik heb zelf geen xbox360 en weet eigenlijk niet of dit een goeie deal is... want je zou eigenlijk wel een hardeschijf erbij willen denk ik. En los vind ik die best duur.... maargoed misschien leuk voor iemand hier.

Hier de mediamarkt info:

http://www.mediamarkt.nl/...atalogId=17624&langId=-11

Ahara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Voor dat geld maakt het echt niets meer uit of je wel of geen HD hebt.

Een HD kost 100 euro, en vaak is hij nog goedkoper te vinden.
Dus voor €250,- heb je een 360 die gelijk is aan een premium (en heb je dus weer 2 tientjes verdient)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:45:
Voor dat geld maakt het echt niets meer uit of je wel of geen HD hebt.

Een HD kost 100 euro, en vaak is hij nog goedkoper te vinden.
Dus voor €250,- heb je een 360 die gelijk is aan een premium (en heb je dus weer 2 tientjes verdient)
maar dan kan je beter een bundel halen met gta 4, halo 3 en incl een harde schijf voor 300 euro. Ben je voordeliger uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:48:
[...]

maar dan kan je beter een bundel halen met gta 4, halo 3 en incl een harde schijf voor 300 euro. Ben je voordeliger uit.
Tsja, mocht je die spellen niks vinden (ik geef toe, het zijn goede spellen, maar smaken verschillen enzo :P ) en/of je hebt al een oudere 360 dan is het misschien wel interresant.
Mijn x-box is al wat ouder, dus als ik dan voor 150 euro, hdmi en stilte minder herrie en meer stabiliteit krijg, dan is het toch wel leuk. De oude 360 zou dan op markplaats kunnen of slaapkamer/experimenteer bak O-) kunnen worden
Helaas is het niet bij mij in de buurt (uurtje rijden schat ik zo) en zit ik vast @ work.

Daarnaast *klop klop en extra klop* is mijn 360 prima in orde, een keer rode lampjes gehad, maar toen zat mijn video kabel gewoon niet goed.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
Ik lees net op gamehubs dat GTA IV morgen word verstuurd, dus ik verwacht (voor de mensen die express verzending gekozen hebben) ze vrijdag in de bus :)

offtopic: Er zijn ook al bijna 300 nederlandse klanten bij gamehubs, dat betekend bijna een gratis shirt :+

[ Voor 26% gewijzigd door MochiGohan op 28-04-2008 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Ik heb mijn Premium verkocht en zelf een Elite gekocht, er is geen mogelijkheid om savegames over te zetten geloof ik he?

Ik zat eraan te denken om een memorycard 64 MB te halen en daar mijn savegames op te slaan om die vervolgens weer te laden vanaf mijn Elite en dan op die HD te saven later.

Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
Nasty Nate schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:12:
Ik heb mijn Premium verkocht en zelf een Elite gekocht, er is geen mogelijkheid om savegames over te zetten geloof ik he?

Ik zat eraan te denken om een memorycard 64 MB te halen en daar mijn savegames op te slaan om die vervolgens weer te laden vanaf mijn Elite en dan op die HD te saven later.

Is dit mogelijk?
Die is er wel, je kunt gratis een kabel aanvragen bij microsoft om je data over te zetten
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
6pack15 schreef op zondag 27 april 2008 @ 23:34:
Welk berichtje van XboxHome? Ik volg het ff niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 10:33:
??????

[Off topic, geografie kennis]
Lage Zwaluwe ligt in Noord Brabant vlak bij Hoge Zwaluwe, en valt onder de gemeente Drimmelen, waar onder andere Made, Terheijden, Wagenberg, Heilkant en Drimmelen zelf onder vallen. Dus wat dit met Zeeland te maken heeft

Lage Zwaluwe ligt overigens 150 Kilometer van Alkmaar af. Das een fors endje rijden voor 50 Euro besparing op de Xbox 360 Arcade.

Ik zag later dat ik niet de enige was die dit opgevallen was .. excuus.

[ Voor 5% gewijzigd door Roely op 28-04-2008 11:47 ]

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:48:
[...]
Dat is wel €150 euro verschil...... :S
"Voordeliger uit zijn" is ook een agrument dat veel voor de PS3 gebruikt wordt, maar het feit dat je (veel) meer geld moet betalen om dingen er bij te krijgen die bij losse aankoop duurder zouden zijn, maakt het prijsverschil niet kleiner.

Voor €150 euro heb je een 360 en kan je gamen.

En als ik een beetje slim shop kan ik zelfs nog dik onder de €300 blijven en HD, Halo3 en GTAIV kopen. Halo3 vind je gebruikt al voor €20, HD's al voor €60 en ook GTAIV is (of was) via internet voor €40 te vinden.

En trouwens mij kan GTAIV niet boeien, en Halo3 heb ik al (2x zelfs). Dus €150 zou voor mij een leuke manier zijn om aan een 2e 360 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
yzf1kr schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:03:
[...]
...
En als ik een beetje slim shop kan ik zelfs nog dik onder de €300 blijven en HD, Halo3 en GTAIV kopen. Halo3 vind je gebruikt al voor €20, HD's al voor €60 en ook GTAIV is (of was) via internet voor €40 te vinden.
...
Mja, als ik de tijd die ik zou besteden aan het slim shoppen besteed aan werken kom ik nog gunstiger uit :+

Anyways, ik ben van plan om er binnenkort ook een Xbox 360 bij te halen, vooral voor Mass Effect. Als ik het goed begrepen heb, heeft de X360 elite, op de HD en kleur na, geen verschillen met de Pro? Dat is dan wel een erg grote prijsverschil voor een grotere HD :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik ben ook van plan een Xbox aan te schaffen zodra ik mijn PSP Slim & Lite heb verkocht. Nu is die aanbieding van 150 euro opzich wel leuk, alleen ik wil liever een premium. Ik woon in Brabant, dus het is benzine/aantal km's niet eens rendabel om naar Alkmaar te rijden. Plus het feit dat ik zelf dan zou moeten gaan shoppen, om maar een paar euro's goedkoper uit te zijn...heb dan liever alles nieuw, op de games na.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:15:
Mja, als ik de tijd die ik zou besteden aan het slim shoppen besteed aan werken kom ik nog gunstiger uit :+

Anyways, ik ben van plan om er binnenkort ook een Xbox 360 bij te halen, vooral voor Mass Effect. Als ik het goed begrepen heb, heeft de X360 elite, op de HD en kleur na, geen verschillen met de Pro? Dat is dan wel een erg grote prijsverschil voor een grotere HD :P
Heb je gezien wat die 120GB hardisk kost op het moment?
Overigens zit er volgens mij ook een HDMI kabel bij en een Audio verloopstukje geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:23:
[...]

Heb je gezien wat die 120GB hardisk kost op het moment?
Overigens zit er volgens mij ook een HDMI kabel bij en een Audio verloopstukje geloof ik.
Helaas heb ik gezien wat die 120GB kost ja ;( Ik hoop maar dat 20GB genoeg zal zijn. Gezien de X360 geen geforceerde installaties heeft zal dat wel goed komen denk ik :)
Een HDMI kabel haal ik zelf wel, die dingen zijn gelukkig niet duur.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:30:
Helaas heb ik gezien wat die 120GB kost ja ;( Ik hoop maar dat 20GB genoeg zal zijn. Gezien de X360 geen geforceerde installaties heeft zal dat wel goed komen denk ik :)
Een HDMI kabel haal ik zelf wel, die dingen zijn gelukkig niet duur.
20GB is naar mijn menig meer dan genoeg, tenzij je de demo's en filmpjes van marketplace voor altijd op je schijf wil laten staan dan wordt het lastig.

De Elite is eigelijk gewoon vergelijkbaar van een special edition van een game. De extra spullen voegen eigelijk niet echt iets toe aan de ervaring. Echter heeft het wel een beetje een pats factor.
Ik zou als je niet veel waarde aan de 120GB hardisk en de zwarte kleur hecht, gewoon een Pro halen. houd je gelijk geld over om games aan te schaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Ik zie dat je bij Elite xbox360 een HDMI kabel(50 euro) erbij krijgt en bij de pro versie niet.Nou staat er nergens of er grote verschillen zijn tussen HDMI kabel en de "gewone" HD-kabel die je bij een xbox360 PRO krijgt.
Ik heb trouwens een HD-ready tv met HDMI aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:36:
[...]

20GB is naar mijn menig meer dan genoeg, tenzij je de demo's en filmpjes van marketplace voor altijd op je schijf wil laten staan dan wordt het lastig.

De Elite is eigelijk gewoon vergelijkbaar van een special edition van een game. De extra spullen voegen eigelijk niet echt iets toe aan de ervaring. Echter heeft het wel een beetje een pats factor.
Ik zou als je niet veel waarde aan de 120GB hardisk en de zwarte kleur hecht, gewoon een Pro halen. houd je gelijk geld over om games aan te schaffen ;)
Thanks :) Dan zal ik zodra ik Mass Effect binnen heb de Pro halen.
Hasib schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:40:
Ik zie dat je bij Elite xbox360 een HDMI kabel(50 euro) erbij krijgt en bij de pro versie niet.Nou staat er nergens of er grote verschillen zijn tussen HDMI kabel en de "gewone" HD-kabel die je bij een xbox360 PRO krijgt.
Ik heb trouwens een HD-ready tv met HDMI aansluiting.
€50,- voor een HDMI kabel? :X Een HDMI kabel van een tientje is meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Chester schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:43:
[...]

Thanks :) Dan zal ik zodra ik Mass Effect binnen heb de Pro halen.

[...]

€50,- voor een HDMI kabel? :X Een HDMI kabel van een tientje is meer dan genoeg.
Ja ik heb zelf ook een HDMI kabel thuis liggen, maar ik dacht dat je een speciale/extra HDMI kabel nodig hebt.
http://www.xboxhome.nl/pr...e/xbox-360-hdmi-kabel.htm
Op de foto zie ik namelijk 2 kabels, 1 HDMI en een andere brede kabel die ik zelf niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Chester schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:15:
[...]
Dat voordeel heb ik niet, met harder werken krijg ik echt niet meer geld van mijn baas.
Dus shop ik gewoon onder werktijd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ziet eruit als een Audio kabel, en staat ook onder in de beschrijving.

Beetje duur vind ikzelf, meestal is een HDMI > HDMI 9,95 euro ofzo en een audiotulp heb je voor 3 euro die kosten helemaal niks aldus allekabels.nl :P ( wel nog verzendskosten a 6,95 ). Dus ik denk dat je in de winkel net zo duur uit bent.

[ Voor 28% gewijzigd door NeoMe op 28-04-2008 11:53 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
NeoMe schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:50:
Ziet eruit als een Audio kabel, en staat ook onder in de beschrijving.

Beetje duur vind ikzelf, meestal is een HDMI > HDMI 100 euro ofzo en een audiotulp die kosten helemaal niks aldus allekabels.nl :P
Gaat het geluid bij de X360 dan niet over HDMI dat ze er een audiotulp bij leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Leuk, jij Quote ff mijn verkeerde post inclu 100 euro typo ! :P.
Maar van het audiogedeelte heb ik geen verstand, dan kun je hem denk ik aansluiten of andere audioset in plaats van het geluid uit je LCD.

[ Voor 5% gewijzigd door NeoMe op 28-04-2008 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Over die HDMI kabel .... volgens mij heeft die van MS ook een optische uitgang. Dit is natuurlijk fijn als je het geluid digitaal naar je versterker wil doorzetten (als je versterker dus geen hdmi ondersteunt en je tv wel).

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 18:27
Chester schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:52:
[...]

Gaat het geluid bij de X360 dan niet over HDMI dat ze er een audiotulp bij leveren?
Jawel, maar die audio kabel kan je gebruiken als je juist het geluid niet via HDMI wilt gebruiken, maar bv. je Xbox direct op je geluidsinstallatie wilt aansluiten. Je kan daar ook de tulp stekkers / optische uitgang van de bijgeleverde component kabel voor gebruiken btw.

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn levenspartner eropuit gestuurd om 15.00 in de mediamarkt alkmaar 150 euro te spenderen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

150 euro is echt geen geld! jammer dat het te ver is voor mij om erheen te gaan.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
@punisher07 & Hankey
Goed om te weten. De tulp stekkers en optische uitgang heb ik niet nodig, dus kan ik mooi een goedkope HDMI kabel halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Laatst online: 08-09 19:20
ik zit ook nog met een probleem ik heb mijn xbox360 laatst terug gekregen van reparatie.
op de bon stond dat het mobo is vervangen.

zoals we allen weten is de koeling van de oudere modellen slecht.
hierdoor is denk ik mijn xbox gesneuveld.

mijn vraag is als het mobo is vervangen krijg ik dan mobo met kleiner gebakken processor en/ of is er dan ook betere koeling in mijn xbox gezet of veranderen ze daar niks aan zodat mijn xbox weer snel stuk kan gaan?

want ik wil hem ivm ruimte verticaal hebben staan maar ik wil wel graag weten of hij daar nu wel over kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dezejongeman schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:06:
ik zit ook nog met een probleem ik heb mijn xbox360 laatst terug gekregen van reparatie.
op de bon stond dat het mobo is vervangen.

zoals we allen weten is de koeling van de oudere modellen slecht.
hierdoor is denk ik mijn xbox gesneuveld.

mijn vraag is als het mobo is vervangen krijg ik dan mobo met kleiner gebakken processor en/ of is er dan ook betere koeling in mijn xbox gezet of veranderen ze daar niks aan zodat mijn xbox weer snel stuk kan gaan?

want ik wil hem ivm ruimte verticaal hebben staan maar ik wil wel graag weten of hij daar nu wel over kan.
Meestal krijg je hetzelfde type moederbord als voorheen terug (eigelijk altijd) wel zetten ze extra heatsinks op het moederbord om voor extra koeling te zorgen.

Je kan hem gewoon weer plaatsen waar die stond lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wboevink
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-06 23:30
MochiGohan schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:16:
[...]

Die is er wel, je kunt gratis een kabel aanvragen bij microsoft om je data over te zetten
:)
Of met een memorykaart inderdaad, zo heb ik het ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
Meestal krijg je hetzelfde type moederbord als voorheen terug (eigelijk altijd) wel zetten ze extra heatsinks op het moederbord om voor extra koeling te zorgen.

Je kan hem gewoon weer plaatsen waar die stond lijkt mij.
wat is het nut van deze heatsinks?
waar worden ze opgeplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dezejongeman schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:12:
wat is het nut van deze heatsinks?
waar worden ze opgeplaatst?
Heb je het gelezen?
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:07:

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Heatsinks ( Link ) , dat zijn ijzeren blokjes met ruimte ertussen voor lucht. Deze koelen de processor af omdat deze nogal wat hitte kan veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
ja ik had het wel gelezen maar ik vroeg me af welke onderdelen dan beter gekoeld worden.
of zijn er goede koelers aanwezig die je moet aansluiten met een losse adapter, zodat de voeding niet overbelast wordt en dat hij dan nog steeds verticaal kan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Er zijn ook aparte koelers verkrijgbaar, ff google of kijken bij consoleshop daar staan er 3.
Deze kosten opzich niet zo heel veel ( denk aan 3 tientjes ) maar weet niet of ze echt de moeite waard zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door NeoMe op 28-04-2008 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee,
ik heb een vraagje.

Ik wil eigenlijk een 2.1 speakerset kopen voor op mijn xbox 360 voor rond de 50 euro, maar ik heb werkelijk geen flauw idee waar ik moet beginnen met zoeken. 8)7
Het hoeft geen top kwaliteit geluid te zijn enzo, maar wat ik nu heb (tv geluid gewoon) is echt waardeloos.

Dus kan iemand mij misschien wat aanraden? :D

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn nou leuke spellen, die mijn vriendin leuk zal vinden om met zijn 2en te spelen? Race spelletjes ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:38:
Hee,
ik heb een vraagje.

Ik wil eigenlijk een 2.1 speakerset kopen voor op mijn xbox 360 voor rond de 50 euro, maar ik heb werkelijk geen flauw idee waar ik moet beginnen met zoeken. 8)7
Het hoeft geen top kwaliteit geluid te zijn enzo, maar wat ik nu heb (tv geluid gewoon) is echt waardeloos.

Dus kan iemand mij misschien wat aanraden? :D

Alvast bedankt!
Ik raad je aan om de zoekfunctie te gebruiken, ook kun je misschien google of kieskeurig raadplegen.
Verder is dit niet echt een vraag voor in dit topic heeft verder niets met de xbox360 te maken.

Om toch een beetje te helpen, zoek bijvoorbeeld eens op Logitech Z4 ofzo?
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.