Hoe moeten wij nou weten wat jouw vriendin leuk zal vindenAnoniem: 77857 schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:41:
Wat zijn nou leuke spellen, die mijn vriendin leuk zal vinden om met zijn 2en te spelen? Race spelletjes ofzo?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hoe moeten wij nou weten wat jouw vriendin leuk zal vindenAnoniem: 77857 schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:41:
Wat zijn nou leuke spellen, die mijn vriendin leuk zal vinden om met zijn 2en te spelen? Race spelletjes ofzo?
[ Voor 26% gewijzigd door NeoMe op 28-04-2008 12:48 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Misschien is SEGA Superstars Tennis iets.Anoniem: 77857 schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:41:
Anoniem: 260331
Oke zal ik doen! BedanktAnoniem: 251512 schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:45:
[...]
Ik raad je aan om de zoekfunctie te gebruiken, ook kun je misschien google of kieskeurig raadplegen.
Verder is dit niet echt een vraag voor in dit topic heeft verder niets met de xbox360 te maken.
Om toch een beetje te helpen, zoek bijvoorbeeld eens op Logitech Z4 ofzo?
[ Voor 73% gewijzigd door Sagat op 28-04-2008 14:52 ]
10 second ninja DONE
Misschien heeft hij wel de ideale vriendin en houd ze van halo3, forza2, CoD4 etc.NeoMe schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:46:
Ik zou met je vriendin andere spelletjes spelen i.p.v. xboxen, denk wel dat ze dat Echt leuk vind i.p.v. te doen alsof. Zet haar lekker achter de pc...kan ze de Sims uitspelen.
Als je graag tegen je vriendin wilt gamen, had je eigenlijk een Wii moeten kopen...dat spreekt vrouwen net iets meer aan.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Inderdaad..nou ja, mijn vriendin vind Mario Party leuk.NeoMe schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:51:
Noem je dat dan de ideale vriendin...ben blij dat mijn vriendin niks om computers/xboxen/games houdt.
Anoniem: 155617
zucht... om 15.10 waren alle xbox 360 arcades uitverkocht...Ik heb net mijn levenspartner eropuit gestuurd om 15.00 in de mediamarkt alkmaar 150 euro te spenderen.
Goh ik wilde er net heen rijden, dat hoeft dus nietAnoniem: 155617 schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:13:
[...]
zucht... om 15.10 waren alle xbox 360 arcades uitverkocht...
[ Voor 4% gewijzigd door NeoMe op 28-04-2008 15:18 ]
Je moet echt minimaal 30min van te voren er staanAnoniem: 155617 schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:13:
[...]
zucht... om 15.10 waren alle xbox 360 arcades uitverkocht...
[ Voor 14% gewijzigd door Osxy op 28-04-2008 15:26 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
nee twee uur van te voren was geloof ik alles al gereserveerd. Te scraal, ze moeten dan niet in hun flyer neer zetten dat de verkoop pas om 3 uur begint.... Maar goed ik heb toch al een 360 zou alleen een leuke vervanger zijn geweest.osxy schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:26:
[...]
Je moet echt minimaal 30min van te voren er staan
@hierboven,
Ik was er om 2 uur, binnen 10min hadden ze stuk of 100 pc's weg
lijkt me sterk, dan zou dat tijdens het testen toch duidelijk moeten zijn geworden. En anders zeker bij de reviews.Cubic X schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:43:
Ook lekker dan...het schijnt dat de BenQ drives GTA IV niet aankunnen. Zowel illegaal als de retail versie hebben framedrops, lag en pop-ups. Ik zelf heb geen illegale of retail versie, maar verschillende berichten hierover gaan rond. GTA IV heeft altijd framedrops maar op de BenQ is het het ergst, de meeste fouten treden ook op met de BenQ drive.
Hopelijk is het allemaal opgeblazen en speelt het spel normaal op me Benq drive. Anders gaat mijn 360 onverbiddelijk de deur uit..
we zullen het morgen gaan merkenCubic X schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:43:
Ook lekker dan...het schijnt dat de BenQ drives GTA IV niet aankunnen. Zowel illegaal als de retail versie hebben framedrops, lag en pop-ups. Ik zelf heb geen illegale of retail versie, maar verschillende berichten hierover gaan rond. GTA IV heeft altijd framedrops maar op de BenQ is het het ergst, de meeste fouten treden ook op met de BenQ drive.
Hopelijk is het allemaal opgeblazen en speelt het spel normaal op me Benq drive. Anders gaat mijn 360 onverbiddelijk de deur uit..
Bron? Ik hoor jiust dat het niets met drives te maken heeft maar met het wel of niet hebben van een HDD. Een HDD zou de meeste technische problemen wegnemen.Cubic X schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:43:
Inderdaad.mister_S schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:12:
[...]
Bron? Ik hoor jiust dat het niets met drives te maken heeft maar met het wel of niet hebben van een HDD. Een HDD zou de meeste technische problemen wegnemen.
Denk niet dat ik die mag geven ivm policy van GoT. Ze spreken daar namelijk ook veel over de illegale versie, maar ze geven geen links/uitleg oid. Zoek op google: 'GTA IV with BenQ drive'mister_S schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:12:
[...]
Bron? Ik hoor jiust dat het niets met drives te maken heeft maar met het wel of niet hebben van een HDD. Een HDD zou de meeste technische problemen wegnemen.
Volgens mij ligt het dan eerder aan de dvd's dat ze gebruiken en dat die niet goed worden gelezen. Ik kan mij niet inbeelden dat een origineel spel last zou hebben van framedrops door de dvd speler, dit zou dan eerder te maken hebben met het ontbreken van een harde schijf.Cubic X schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:15:
[...]
Denk niet dat ik die mag geven ivm policy van GoT. Ze spreken daar namelijk ook veel over de illegale versie, maar ze geven geen links/uitleg oid. Zoek op google: 'GTA IV with BenQ drive'
Ik kan/wil het ook niet geloven, maar het heeft er toch wel aller schijn van dat ook de BenQ drives niet perfect zijn![]()
Morgen moet wel iemand zijn ervaringen met GTA IV op een 360 Falcon met BenQ geven voor een definitief oordeel
Anoniem: 88197
[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 88197 op 28-04-2008 18:01 ]
Anoniem: 218213
Ik ook, dit is balen..Anoniem: 218213 schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:10:
zou het dan echt zo zijn?, man ik zou me genaaid voelen als ik dat ook zou krijgen , ik vertik het om een 20 gig hdd van 100!! euro te gaan kopen
[ Voor 16% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 28-04-2008 20:55 ]
Anoniem: 196025
[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 28-04-2008 22:02 ]
Idd, ben heel benieuwd naar anderen hun ervaringen, maar bij mij is het zwaar klote.Kn4kw0r5t schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:54:
Als GTAIV morgen niet goed draait bel ik gewoon direct MS hoor, hoort gewoon soepel te lopen, is dan verder niet mijn probleem, komen ze 'm maar ophalen en maken die handel.
Edit: heb een 203watt met HDMI + 20GB, weet niet wat voor drive.
Denk dat je toch echt een HDD moet kopen wil je dat niet hebben... Interne geheugen is te klein om te cachen, dus zal hij het on the fly moeten laden; en de DVD-drive is de langzaamste van de 3 (HDD, mem, DVD).danielkraak schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:27:
[...]
Idd, ben heel benieuwd naar anderen hun ervaringen, maar bij mij is het zwaar klote.
MS koopt de goedkoopste drives die ze vinden kunnen? Ze kunnen in ieder geval niet op kwaliteit hebben geselecteerd want anders had je al die bekraste DVDs niet gehad. Op de geluidsproductie hebben ze ook niet gelet, want als de 360 intensief van DVD laadt bij bepaalde games klinkt het alsof er een vliegtuig in mijn huiskamer opstijgt.Anoniem: 218213 schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:17:
ik snap eigenlijk ook niet waarom er in godsnaam zo veel verschillende dvd-drives in zitten, lijkt wel of ze ergens een uitverkoop aan dvd drives gekocht hebben , ik bedoel er zit in
hitachi
samsung
benQ
en dan ook nog allemaal verschillende types, iemand misschien een verklaring ervoor, vind het best wel opvallend eigenlijk
Anoniem: 87302
Je moet toch ergens op bezuinigen als je een vermogen van 60 miljard euro wil opbouwenymmv schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:54:
[...]
MS koopt de goedkoopste drives die ze vinden kunnen? Ze kunnen in ieder geval niet op kwaliteit hebben geselecteerd want anders had je al die bekraste DVDs niet gehad. Op de geluidsproductie hebben ze ook niet gelet, want als de 360 intensief van DVD laadt bij bepaalde games klinkt het alsof er een vliegtuig in mijn huiskamer opstijgt.
Anoniem: 87302 schreef op maandag 28 april 2008 @ 23:21:
[...]
Je moet toch ergens op bezuinigen als je een vermogen van 60 miljard euro wil opbouwen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[ Voor 71% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 29-04-2008 02:58 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 29-04-2008 03:24 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik had gewoon iets van ik koop lekker een goedkope arcade, want ik ben nooit een Xbox fan geweest. Nu heb ik daar toch spijt van.Postius schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 03:19:
Maar gamen hier zoveel mensen zonder HDD dan? Dan kan je toch niks opslaan? Tis niet alsof ik veel downlaod maar die demo's checken enzo is toch best leuk en handig. En microsoft heeft geloof wel een keer aangekondigd dat meer spellen een HDD nodig zouden hebben. Aan de andere kant, wie weet valt het allemaal wel mee.
Edit: MEEEEH!
*R.I.P.*![]()
Ja, ik had ook al medelijden met degene die dat had gedaan, wist dat iemand op dit forum het had gedaan. Maar als het bij iedereen zo is, ga ik echt klagen bij MS.SH4D3H schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:33:
Als dat gerucht over de drive waar is moet ik mijn Xbox nog terugflashen ook
Als het op de standaard 12x al niet helemaal geweldig gaat (of juist net goed) dan gaat 8x niet werken
[ Voor 7% gewijzigd door danielkraak op 29-04-2008 09:40 ]
Bij jou misschien. Bij mij zitten we nog maar op pagina 12 (hint: voorkeursinstellingen)Anoniem: 251512 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:41:
Wordt het niet eens tijd voor een nieuw deeltje we zitten inmiddels op pagina 46
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik mag hopen voor Microsoft dat het mee valt...anders denk ik dat ze serieuze problemen gaan krijgen met boze klantenI have the retail version. I have a BenQ drive and I heard that this drive is more prone to this problem than the other two drives are. For me, the retail version and the backup I made from it are close to UNPLAYABLE if you are racing around at high speed as the game simply cannot load the textures from the disc fast enough. I just take it at a medium pace as that is all that is really required to out run the cops in this game.
De omschrijving is precies als die van mij.Cubic X schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:03:
Het lijkt erop dat de BenQ dus echt serieuze problemen heeft met GTA IV....
[...]
Ik mag hopen voor Microsoft dat het mee valt...anders denk ik dat ze serieuze problemen gaan krijgen met boze klanten
Anoniem: 251512
In het GTA IV topic las ik juist weer dat er mensen waren die totaal geen problemen hadden met de Retail op een BenQ. Zou het misschien in combinatie zijn met iets anders (Geen HD) of een bepaalde regio?Cubic X schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:03:
Ik mag hopen voor Microsoft dat het mee valt...anders denk ik dat ze serieuze problemen gaan krijgen met boze klanten
[ Voor 13% gewijzigd door Crackh34d op 29-04-2008 10:14 ]
Mja...sommigen zeggen nu dat de PAL versie van GTA IV verrot is. De NTSC versie zou wel goed werken, maarja...dat zeggen enkelen danAnoniem: 251512 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:12:
[...]
In het GTA IV topic las ik juist weer dat er mensen waren die totaal geen problemen hadden met de Retail op een BenQ. Zou het misschien in combinatie zijn met iets anders (Geen HD) of een bepaalde regio?
Anoniem: 251512
Ban gaat dmv console ID dus niet per gamertag. Je kan de HD gewoon gebruiken.Crackh34d schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:12:
Ik kan goedkoop aan een HD van een vriend komen omdat hij gebanned is vanwege het flashen van zijn drive, en nu is zijn xbox kapot. Nu vroeg ik me af of ik zijn gamertag kon blijven gebruiken, zonder zelf gebanned te worden? Ik heb daar namelijk ook heel veel achievements/saves van mezelf opstaan.
Ik heb zelf alles legaal.
Hoop dat TNT vanmiddag voor de deur staatGa maar uit van morgen....
Als ik dit zo lees hoop ik ineens dat mijn nieuwe Arcade GEEN BenQ krijgt. Eigenlijk echt wel erg, maar eerst maar eens zien hoe het uitpakt voordat we allemaal moord en brand roepen.
EDIT: En stel dat de ban ook per account gaat, kom ik dan ook niet in de problemen als ik alle accounts eraf formatteer en dan opnieuw begin? Ik wil echt geen risico nemen!
Ik kan maar een paar overeenkomten vinden tussen al deze berichten:Cubic X schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:03:
[...]
En ze hebben geen HD. Ik denk dat dat het probleem is.PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:47:
[...]
Ik kan maar een paar overeenkomten vinden tussen al deze berichten:Ik moet de eerste nog tegenkomen die de problemen heeft met Retail versie op Retail 360.
- De mensen spelen met DRV-R
- De mensen spelen Retail versie op geflashte 360
Anoniem: 250775
Even los van het bovenstaande, zou het niet handig zijn van MS om bij grote (multiplatform?) games gebruik van een hardeschijf verplicht te stellen?PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:47:
[...]
Ik kan maar een paar overeenkomten vinden tussen al deze berichten:Ik moet de eerste nog tegenkomen die de problemen heeft met Retail versie op Retail 360.
- De mensen spelen met DRV-R
- De mensen spelen Retail versie op geflashte 360
10 second ninja DONE
Ben blij dat te horenI have the same problem with my Benq drive. Burned both NTSC and PAL Releases on Verbatim DVD's. Not working properlyThen I went to the store and bought the original GTA4.(Can't wait any longer) Guess what?? Problem solved!! Nomore pop-ups or any other problems mentioned here.
W0000t!!!!
Wat is dat nou weer voor een onzin. De ontwikkelaar moet zorgen voor een game dat goed loopt. De specs van de 360 staan vast en hierin staat duidelijk dat een hd niet verplicht is. Als ze het als optie aanbieden is dat natuurlijk prima.Even los van het bovenstaande, zou het niet handig zijn van MS om bij grote (multiplatform?) games gebruik van een hardeschijf verplicht te stellen?
Ik snap dat de arcade gebruikers daar niet blij van worden, maar ik denk dat de meeste gamers liever een versie hebben zonder frame drops dan de huidige manier.
10 second ninja DONE
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Een woord: cachingyzf1kr schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:23:
Mensen, mensen...
Waar komt die aanname vandaan dat de HD iets met framedrops te maken heeft?
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Jawel hoor. Caching gebeurt ook ingame. Hij cached geen "frames", maar wel objecten en textures, waardoor laden ingame soepeler gaat en je framerate stabieler blijft...yzf1kr schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:36:
Dus jij denkt dat frames op een HD gecached worden.![]()
Caching verkort de laadtijden, maar heeft niets te maken met framedrops.
[ Voor 8% gewijzigd door equationunequal op 29-04-2008 14:42 ]
Ik heb expres vanochtend 3 kwartier gespeeld met de HDD losgekoppeld. Als eerste gedaan omdat maar niemand dat wilde doen van degenen die hem al had. Daarna met HDD en weet je wat? Geen verschil. Helemaal niet. Ik dacht nog even, nu zullen de laadtijden nog beter worden met een HDD, maar het maakt gewoon niets uit. Naar mijn idee wordt er gewoon helemaal niet gecached.danielkraak schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:04:
[...]
En ze hebben geen HD. Ik denk dat dat het probleem is.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Als een spel goed geprogrammeerd is hoor je daardoor geen framedrops te zien.Hankey schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:41:
[...]
Jawel hoor. Caching gebeurt ook ingame. Hij cached geen "frames", maar wel objecten en textures, waardoor laden ingame soepeler gaat en je framerate stabieler blijft...
Er zijn toch een hoop mensen die zeggen GTA IV (Hij is de titel "Het spel" echt niet waard!!), zonder HD net zo vloeiend loopt als met.Hankey schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:41:
[...]
Het spel loopt niet voor niets minder soepel op een Xbox 360 zonder HDD...
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Combinatie van beide. Slim gebruik maken van een cache kan er wel degelijk voor zorgen dat je framerate stabieler blijft, omdat objecten en textures sneller geladen worden.yzf1kr schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:58:
Als een spel goed geprogrammeerd is hoor je daardoor geen framedrops te zien.
Oblivion is dus een voorbeeld van een slecht geprogrammeerd spel, maar R6:V2 daarintegen heeft ook last van texture pops etc maar de framerate blijft stabiel.
Framedrops hebben dus echt niets met het wel of niet hebben van een HD te maken, maar puur met het programmeerwerk.
En er zijn er ook die het tegendeel beweren. Zal zelf thuis wel even kijken of ik verschil merk tussen spelen met en zonder HDD...Er zijn toch een hoop mensen die zeggen GTA IV (Hij is de titel "Het spel" echt niet waard!!), zonder HD net zo vloeiend loopt als met.
[ Voor 4% gewijzigd door equationunequal op 29-04-2008 15:12 ]
Vind je GTA4 zo slecht dan?yzf1kr schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:58:
[...]
(Hij is de titel "Het spel" echt niet waard!!),
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Er was toch ook zo'n goedkope Ebay shop.MochiGohan schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:23:
Net vernomen dat gamehubs ze pas morgen gaat vesturen![]()
met een beetje pech kunnen we er dus pas maandag van genieten...
Ik zal straks weer een nieuw deeltje openen, want deze begint aardig vol te raken.
Als je problemen krijgt, ligt het eerder aan het feit dat je geen HD hebt, dan aan je BenQ speler hoor... Nogmaals, HDD wordt gebruikt voor caching, en dat heb je dus niet. Heeft afaik niets met type speler te maken!!Als ik dit zo lees hoop ik ineens dat mijn nieuwe Arcade GEEN BenQ krijgt.
biz-com, volgens mij is hij daar 32 eurodanielkraak schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:11:
[...]
Er was toch ook zo'n goedkope Ebay shop.Hoeveel kost hij daar?
Als iedereen die leutert over de HDD dit bericht nou eens leest
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 29-04-2008 18:54 ]
Ik heb exact dezelfde problemen:Cubic X schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:43:
Of je geflashte drive
[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 29-04-2008 19:35 ]
Is dat zo? Ik heb op andere fora gelezen dat er mensen zijn met een ongemodde Xbox die ook problemen hebben icm BenQ drive.PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:32:
[...]
Gek dat alleen mensen met een modded Xbox problemen hebben met de BenQ drive,
en dat kan jij weten waarom? , niemand kan in die mensen zijn xbox 360 kijken, dus kan allemaal bull zijn, hier in iedergeval geen problemenResinman schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:50:
[...]
Is dat zo? Ik heb op andere fora gelezen dat er mensen zijn met een ongemodde Xbox die ook problemen hebben icm BenQ drive.
Omdat ik momenteel actief ben op tig fora en er zijn een heleboel mensen met problemen, met of zonder een gemodde xbox. Ik voorspel dat er nog veel meer problemen zullen worden gepost de komende dagen.Anoniem: 218213 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:54:
[...]
en dat kan jij weten waarom? , niemand kan in die mensen zijn xbox 360 kijken, dus kan allemaal bull zijn, hier in iedergeval geen problemen
Heb je misschien een linkje naar die fora?Resinman schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:25:
[...]
Omdat ik momenteel actief ben op tig fora en er zijn een heleboel mensen met problemen, met of zonder een gemodde xbox. Ik voorspel dat er nog veel meer problemen zullen worden gepost de komende dagen.
Zo te lezen zijn de freezes niet alleen een Xbox 360 probleem. Ook de PS3 heeft problemen:
Its an issue affecting both PS3 and 360. Logic would dictate a bad batch of game discs for both systems.
Well, my copy of GTA causes my PS3 to "crash" and sort of half ass turn itself off during the intro cutscene.
Game freezes during the first cutscene. Or if cutscene is skipped, game freezes few seconds in the game.
My game lasts about 7min before each freeze. It is a problem. I own a 60GB PS3 that i bought back in jan 07'so its pretty much a launch PS3.
this crash is happening to me. I have a launch 60GB PS3.
Je kunt hier een kijkje nemen: http://kotaku.com/385073/wait-gta-iv-is-locking-upI know a bunch of people that have the problem. All of them with fairly old, 60GB PS3's. I don't know anyone with a 40GB that has this problem.
Je zegt het zelf al, hij loopt vast, dat is al een slecht teken.Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:16:
Zelf nog totaal geen problemen gehad, eerst alleen 't laden wat vastliep maar toen ff het spel opnieuw opgestart en deed alles 't gewoon..
Owner of DBIT Consultancy
Het hele verhaal kun je hier lezen: http://kotaku.com/385183/...o-gta-freeze-fix-in-sightHe did ask me to make sure that my harddrive wasn't full and that I had the latest firmware update, but confessed that that really isn't what's causing most of the problem. He also said that the Xbox 360 is having the "exact same problem," which has further stumped their tech folks.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq