Het Xbox 360 ervaringen Topic #47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 72.565 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-12-2024
Anoniem: 77857 schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:41:
Wat zijn nou leuke spellen, die mijn vriendin leuk zal vinden om met zijn 2en te spelen? Race spelletjes ofzo?
Hoe moeten wij nou weten wat jouw vriendin leuk zal vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik zou met je vriendin andere spelletjes spelen i.p.v. xboxen, denk wel dat ze dat Echt leuk vind i.p.v. te doen alsof. Zet haar lekker achter de pc...kan ze de Sims uitspelen.

Als je graag tegen je vriendin wilt gamen, had je eigenlijk een Wii moeten kopen...dat spreekt vrouwen net iets meer aan.

[ Voor 26% gewijzigd door NeoMe op 28-04-2008 12:48 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:37
Anoniem: 77857 schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:41:
Wat zijn nou leuke spellen, die mijn vriendin leuk zal vinden om met zijn 2en te spelen? Race spelletjes ofzo?
Misschien is SEGA Superstars Tennis iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260331

Anoniem: 251512 schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:45:
[...]

Ik raad je aan om de zoekfunctie te gebruiken, ook kun je misschien google of kieskeurig raadplegen.
Verder is dit niet echt een vraag voor in dit topic heeft verder niets met de xbox360 te maken.

Om toch een beetje te helpen, zoek bijvoorbeeld eens op Logitech Z4 ofzo?
Oke zal ik doen! Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 14:11

Sagat

Is pappa x2!

heh, ik had dezelfde vraag, en wilde graag logitech (ivm korting).
Ik ben dus ook geholpen met het Z4 advies :P

edit 1:
hrmm enige wat niet duidelijk is wat voor ingang(en) deze set heeft.
Ik wil namelijk zowel mijn pc als mijn 360 aansluiten zonder geswitch.
Nog maar ff verder googlen dan maar :)

edit 2:
Hmmz analoge ingang, had gehoopt dat het zowel optisch als analoog zou zijn.\
Ik zou natuurlijk ook nog de audio in op de afstand bediening kunnen gebruiken, maar ik ga toch nog even rondkijken voor ik op bestel klik.

[ Voor 73% gewijzigd door Sagat op 28-04-2008 14:52 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-04 20:20
NeoMe schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:46:
Ik zou met je vriendin andere spelletjes spelen i.p.v. xboxen, denk wel dat ze dat Echt leuk vind i.p.v. te doen alsof. Zet haar lekker achter de pc...kan ze de Sims uitspelen.

Als je graag tegen je vriendin wilt gamen, had je eigenlijk een Wii moeten kopen...dat spreekt vrouwen net iets meer aan.
Misschien heeft hij wel de ideale vriendin en houd ze van halo3, forza2, CoD4 etc. :)

maar de kans daarop is helaas niet zo groot :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Noem je dat dan de ideale vriendin...ben blij dat mijn vriendin niks om computers/xboxen/games houdt.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

NeoMe schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:51:
Noem je dat dan de ideale vriendin...ben blij dat mijn vriendin niks om computers/xboxen/games houdt.
Inderdaad..nou ja, mijn vriendin vind Mario Party leuk. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155617

Ik heb net mijn levenspartner eropuit gestuurd om 15.00 in de mediamarkt alkmaar 150 euro te spenderen.
zucht... om 15.10 waren alle xbox 360 arcades uitverkocht... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-05-2023
Anoniem: 155617 schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:13:
[...]

Goh ik wilde er net heen rijden, dat hoeft dus niet
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Moehahaha, typisch gevalletje van:

- Spontane uitverkoop van alle 10 de exemplaren. 8)7
of
- Masale opkomst en alle 2500 exemplaren verkocht _/-\o_

???

[ Voor 4% gewijzigd door NeoMe op 28-04-2008 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:24

Osxy

Holy crap on a cracker

Anoniem: 155617 schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:13:
[...]

Je moet echt minimaal 30min van te voren er staan |:(

@hierboven,
Ik was er om 2 uur, binnen 10min hadden ze stuk of 100 pc's weg :P

[ Voor 14% gewijzigd door Osxy op 28-04-2008 15:26 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Vanacht komen er een paar mensen dus dat word met 4 personen non-stop gamen, hopelijk overleefd 'ie 't.. Morgen GTA4 in de brievenbus! :D Wel jammer dat er geen split-screen mogelijkheid in zit.

Anyway.. zijn er hier mensen die vanacht voor de winkel gaan slapen voor gta iv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
osxy schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:26:
[...]

Je moet echt minimaal 30min van te voren er staan |:(

@hierboven,
Ik was er om 2 uur, binnen 10min hadden ze stuk of 100 pc's weg :P
nee twee uur van te voren was geloof ik alles al gereserveerd. Te scraal, ze moeten dan niet in hun flyer neer zetten dat de verkoop pas om 3 uur begint.... Maar goed ik heb toch al een 360 zou alleen een leuke vervanger zijn geweest.

Ze hadden trouwens wel een leuke compensatie. Ook 50 euro korting op de premium en elite, maar dan betaalde je wel verplicht voor een extra wireless controller en play charge kit. Totaal voor een premium werd dat dan 290 euro.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Iemand al bezig met een nieuw deel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-04 11:06
Ook lekker dan...het schijnt dat de BenQ drives GTA IV niet aankunnen. Zowel illegaal als de retail versie hebben framedrops, lag en pop-ups. Ik zelf heb geen illegale of retail versie, maar verschillende berichten hierover gaan rond. GTA IV heeft altijd framedrops maar op de BenQ is het het ergst, de meeste fouten treden ook op met de BenQ drive.

Hopelijk is het allemaal opgeblazen en speelt het spel normaal op me Benq drive. Anders gaat mijn 360 onverbiddelijk de deur uit. :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Cubic X schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:43:
Ook lekker dan...het schijnt dat de BenQ drives GTA IV niet aankunnen. Zowel illegaal als de retail versie hebben framedrops, lag en pop-ups. Ik zelf heb geen illegale of retail versie, maar verschillende berichten hierover gaan rond. GTA IV heeft altijd framedrops maar op de BenQ is het het ergst, de meeste fouten treden ook op met de BenQ drive.

Hopelijk is het allemaal opgeblazen en speelt het spel normaal op me Benq drive. Anders gaat mijn 360 onverbiddelijk de deur uit. :| .
lijkt me sterk, dan zou dat tijdens het testen toch duidelijk moeten zijn geworden. En anders zeker bij de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:55

we zullen het morgen gaan merken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Idd, heb volgens mij ook een BenQ, maargoed, als ik die lagt enzo, ga ik gewoon terug naar de Free Record Shop waar ik twee weken geleden m'n 360 heb gekocht, die mensen zijn zo dom en geven me een nieuwe haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:05

Bron? Ik hoor jiust dat het niets met drives te maken heeft maar met het wel of niet hebben van een HDD. Een HDD zou de meeste technische problemen wegnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

mister_S schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:12:
[...]

Bron? Ik hoor jiust dat het niets met drives te maken heeft maar met het wel of niet hebben van een HDD. Een HDD zou de meeste technische problemen wegnemen.
Inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
mister_S schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:12:
[...]

Denk niet dat ik die mag geven ivm policy van GoT. Ze spreken daar namelijk ook veel over de illegale versie, maar ze geven geen links/uitleg oid. Zoek op google: 'GTA IV with BenQ drive'

Ik kan/wil het ook niet geloven, maar het heeft er toch wel aller schijn van dat ook de BenQ drives niet perfect zijn :'(

Morgen moet wel iemand zijn ervaringen met GTA IV op een 360 Falcon met BenQ geven voor een definitief oordeel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Mijn bronnen zijn ook niet zo legaal, maar ik hoor dus geen gezeik over Benq drives maar over het missen van een HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

hdd of niet, het spel hoort fatsoenlijk te lopen , zo niet gaat hij terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fikkie_84
  • Laatst online: 22:21
Cubic X schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:15:
[...]

Denk niet dat ik die mag geven ivm policy van GoT. Ze spreken daar namelijk ook veel over de illegale versie, maar ze geven geen links/uitleg oid. Zoek op google: 'GTA IV with BenQ drive'

Ik kan/wil het ook niet geloven, maar het heeft er toch wel aller schijn van dat ook de BenQ drives niet perfect zijn :'(

Morgen moet wel iemand zijn ervaringen met GTA IV op een 360 Falcon met BenQ geven voor een definitief oordeel :P
Volgens mij ligt het dan eerder aan de dvd's dat ze gebruiken en dat die niet goed worden gelezen. Ik kan mij niet inbeelden dat een origineel spel last zou hebben van framedrops door de dvd speler, dit zou dan eerder te maken hebben met het ontbreken van een harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 08:55
misschien dat de benq drive wat kieskeuriger is met gebrande schijfjes? Heb ik ook wel eens met een gebrand filmpje, op de pc doet ie t uitstekend maar mn home cinema set van pioneer loopt een minuut te ratelen voordat ie begint....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88197

Speel hier een iets minder legale versie van GTA IV op mijn Benq (en HDD) en draait als een tierelier...

HDD wordt gebruikt voor caching. Mocht je een HDD hebben en toch framedrops, gooi je cache eens leeg. Daar heb ik een paar pagina's terug al melding van gemaakt. Zonder HDD kan het best traag zijn... Bij Oblivion had ik na een cache reset een performancewinst van een paar honderd procent, van 20 seconden laden naar 2 seconden laden...

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 88197 op 28-04-2008 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:24
Oke, ik heb een Xbox arcade zonder hd en met Benq drive en je raadt het al. GTAIV laadt sommige delen van de stad pas in als ik er sta, waardoor sommige gebouwen er helemaal plat enzo uitzien. Ik denk dat het eraan lig dat ik geen hd heb, maar het ziet er niet uit. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zou het dan echt zo zijn?, man ik zou me genaaid voelen als ik dat ook zou krijgen , ik vertik het om een 20 gig hdd van 100!! euro te gaan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Anoniem: 218213 schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:10:
zou het dan echt zo zijn?, man ik zou me genaaid voelen als ik dat ook zou krijgen , ik vertik het om een 20 gig hdd van 100!! euro te gaan kopen
Ik ook, dit is balen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik snap eigenlijk ook niet waarom er in godsnaam zo veel verschillende dvd-drives in zitten, lijkt wel of ze ergens een uitverkoop aan dvd drives gekocht hebben , ik bedoel er zit in

hitachi
samsung
benQ

en dan ook nog allemaal verschillende types, iemand misschien een verklaring ervoor, vind het best wel opvallend eigenlijk :P

geluk dat ik een hitachi erin heb zitten zie ik net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Vind het sowieso raar, ... ga er ook zeker ff op letten als ik de mijne ga kopen. Wordt sowieso een Premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen HDD betekent geen cache, zo simpel is het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Als GTAIV morgen niet goed draait bel ik gewoon direct MS hoor, hoort gewoon soepel te lopen, is dan verder niet mijn probleem, komen ze 'm maar ophalen en maken die handel.

Edit: heb een 203watt met HDMI + 20GB, weet niet wat voor drive.

[ Voor 16% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 28-04-2008 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196025

Dit is te makkelijk om te vinden. Het is hier nog steeds geen helpdesk

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 28-04-2008 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Kn4kw0r5t schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:54:
Als GTAIV morgen niet goed draait bel ik gewoon direct MS hoor, hoort gewoon soepel te lopen, is dan verder niet mijn probleem, komen ze 'm maar ophalen en maken die handel.

Edit: heb een 203watt met HDMI + 20GB, weet niet wat voor drive.
Idd, ben heel benieuwd naar anderen hun ervaringen, maar bij mij is het zwaar klote. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

danielkraak schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:27:
[...]

Idd, ben heel benieuwd naar anderen hun ervaringen, maar bij mij is het zwaar klote. :o
Denk dat je toch echt een HDD moet kopen wil je dat niet hebben... Interne geheugen is te klein om te cachen, dus zal hij het on the fly moeten laden; en de DVD-drive is de langzaamste van de 3 (HDD, mem, DVD).
Kloten... :'(

Heb hier zelf totaal geen problemen, dus zal toch echt aan de HDD liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-04 23:40
Anoniem: 218213 schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:17:
ik snap eigenlijk ook niet waarom er in godsnaam zo veel verschillende dvd-drives in zitten, lijkt wel of ze ergens een uitverkoop aan dvd drives gekocht hebben , ik bedoel er zit in

hitachi
samsung
benQ

en dan ook nog allemaal verschillende types, iemand misschien een verklaring ervoor, vind het best wel opvallend eigenlijk :P
MS koopt de goedkoopste drives die ze vinden kunnen? Ze kunnen in ieder geval niet op kwaliteit hebben geselecteerd want anders had je al die bekraste DVDs niet gehad. Op de geluidsproductie hebben ze ook niet gelet, want als de 360 intensief van DVD laadt bij bepaalde games klinkt het alsof er een vliegtuig in mijn huiskamer opstijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

ymmv schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:54:
[...]

MS koopt de goedkoopste drives die ze vinden kunnen? Ze kunnen in ieder geval niet op kwaliteit hebben geselecteerd want anders had je al die bekraste DVDs niet gehad. Op de geluidsproductie hebben ze ook niet gelet, want als de 360 intensief van DVD laadt bij bepaalde games klinkt het alsof er een vliegtuig in mijn huiskamer opstijgt.
Je moet toch ergens op bezuinigen als je een vermogen van 60 miljard euro wil opbouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan gaat hij toch rienja recta de deur uit hoor , en een ps3 halen, schijnt ook nog meer media te kunnen streamen, zie wel hoe het loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Anoniem: 87302 schreef op maandag 28 april 2008 @ 23:21:
[...]

Je moet toch ergens op bezuinigen als je een vermogen van 60 miljard euro wil opbouwen :)
_/-\o_

Maar ik ga nu toch maar eens voor een hd op ebay kijken. :'( Ik hoor morgen wel anderen hun ervaring, maar zoals het bij mij werkte, mag gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ongelofelijk hoe bepaalde types een discussie over caching in GTA4 toch weer kunnen omdraaien in MS bashing. Ik ben er hoe langer hoe meer van overtuigd dat ymmv stiekem betaald door sony hier op de forums rondhangt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Hoe weet ik trouwens wat voor drive ik heb?

edit: Heb een BenQ, net achter gekomen.. maar stil is ie echt niet zoals word beschreven hoor.. Afbeeldingslocatie: http://www.console-modding.net/images/xbox360_dvddrives.jpg

[ Voor 71% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 29-04-2008 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Maar gamen hier zoveel mensen zonder HDD dan? Dan kan je toch niks opslaan? Tis niet alsof ik veel downlaod maar die demo's checken enzo is toch best leuk en handig. En microsoft heeft geloof wel een keer aangekondigd dat meer spellen een HDD nodig zouden hebben. Aan de andere kant, wie weet valt het allemaal wel mee.

Edit: MEEEEH!
*R.I.P.* ;( :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 29-04-2008 03:24 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04 21:37
@Postius, met die 256MB memcard kom je best ver. Daarnaast kun je altijd later nog een HD bijprikken. Tweedehands heb je zo'n 20gieg voor zo'n 40-50 euro meestal.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
We zullen vandaag wel horen hoe de BenQ presteert in GTA IV...als het echt te drastisch is gaat me Xbox na 4 week alweer weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Postius schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 03:19:
Maar gamen hier zoveel mensen zonder HDD dan? Dan kan je toch niks opslaan? Tis niet alsof ik veel downlaod maar die demo's checken enzo is toch best leuk en handig. En microsoft heeft geloof wel een keer aangekondigd dat meer spellen een HDD nodig zouden hebben. Aan de andere kant, wie weet valt het allemaal wel mee.

Edit: MEEEEH!
*R.I.P.* ;( :'(
Ik had gewoon iets van ik koop lekker een goedkope arcade, want ik ben nooit een Xbox fan geweest. Nu heb ik daar toch spijt van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
Als dat gerucht over de drive waar is moet ik mijn Xbox nog terugflashen ook :X
Als het op de standaard 12x al niet helemaal geweldig gaat (of juist net goed) dan gaat 8x niet werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
SH4D3H schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:33:
Als dat gerucht over de drive waar is moet ik mijn Xbox nog terugflashen ook :X
Als het op de standaard 12x al niet helemaal geweldig gaat (of juist net goed) dan gaat 8x niet werken :+
Ja, ik had ook al medelijden met degene die dat had gedaan, wist dat iemand op dit forum het had gedaan. Maar als het bij iedereen zo is, ga ik echt klagen bij MS. |:(

[ Voor 7% gewijzigd door danielkraak op 29-04-2008 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

Wordt het niet eens tijd voor een nieuw deeltje we zitten inmiddels op pagina 46 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Anoniem: 251512 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:41:
Wordt het niet eens tijd voor een nieuw deeltje we zitten inmiddels op pagina 46 :)
Bij jou misschien. Bij mij zitten we nog maar op pagina 12 (hint: voorkeursinstellingen)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Het lijkt erop dat de BenQ dus echt serieuze problemen heeft met GTA IV....
I have the retail version. I have a BenQ drive and I heard that this drive is more prone to this problem than the other two drives are. For me, the retail version and the backup I made from it are close to UNPLAYABLE if you are racing around at high speed as the game simply cannot load the textures from the disc fast enough. I just take it at a medium pace as that is all that is really required to out run the cops in this game.
Ik mag hopen voor Microsoft dat het mee valt...anders denk ik dat ze serieuze problemen gaan krijgen met boze klanten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Cubic X schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:03:

[...]

Ik mag hopen voor Microsoft dat het mee valt...anders denk ik dat ze serieuze problemen gaan krijgen met boze klanten :(
De omschrijving is precies als die van mij. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In het GTA IV topic las ik juist weer dat er mensen waren die totaal geen problemen hadden met de Retail op een BenQ. Zou het misschien in combinatie zijn met iets anders (Geen HD) of een bepaalde regio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik kan goedkoop aan een HD van een vriend komen omdat hij gebanned is vanwege het flashen van zijn drive, en nu is zijn xbox kapot. Nu vroeg ik me af of ik zijn gamertag kon blijven gebruiken, zonder zelf gebanned te worden? Ik heb daar namelijk ook heel veel achievements/saves van mezelf opstaan.
Ik heb zelf alles legaal.

Hoop dat TNT vanmiddag voor de deur staat :) Ga maar uit van morgen....

Als ik dit zo lees hoop ik ineens dat mijn nieuwe Arcade GEEN BenQ krijgt. Eigenlijk echt wel erg, maar eerst maar eens zien hoe het uitpakt voordat we allemaal moord en brand roepen.

EDIT: En stel dat de ban ook per account gaat, kom ik dan ook niet in de problemen als ik alle accounts eraf formatteer en dan opnieuw begin? Ik wil echt geen risico nemen!

[ Voor 13% gewijzigd door Crackh34d op 29-04-2008 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
  • Laatst online: 07:01
Ik heb een BenQ drive +falcon chipset en speel hier primaaaa GTA IV mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Anoniem: 251512 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:12:
[...]

In het GTA IV topic las ik juist weer dat er mensen waren die totaal geen problemen hadden met de Retail op een BenQ. Zou het misschien in combinatie zijn met iets anders (Geen HD) of een bepaalde regio?
Mja...sommigen zeggen nu dat de PAL versie van GTA IV verrot is. De NTSC versie zou wel goed werken, maarja...dat zeggen enkelen dan :P

Hoe dan ook. Als het aan de BenQ ligt is het extreem belachelijk dat dit kan, maar als het aan de PAL-versie van het spel ligt is het evenveel belachelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crackh34d schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:12:
Ik kan goedkoop aan een HD van een vriend komen omdat hij gebanned is vanwege het flashen van zijn drive, en nu is zijn xbox kapot. Nu vroeg ik me af of ik zijn gamertag kon blijven gebruiken, zonder zelf gebanned te worden? Ik heb daar namelijk ook heel veel achievements/saves van mezelf opstaan.
Ik heb zelf alles legaal.

Hoop dat TNT vanmiddag voor de deur staat :) Ga maar uit van morgen....

Als ik dit zo lees hoop ik ineens dat mijn nieuwe Arcade GEEN BenQ krijgt. Eigenlijk echt wel erg, maar eerst maar eens zien hoe het uitpakt voordat we allemaal moord en brand roepen.

EDIT: En stel dat de ban ook per account gaat, kom ik dan ook niet in de problemen als ik alle accounts eraf formatteer en dan opnieuw begin? Ik wil echt geen risico nemen!
Ban gaat dmv console ID dus niet per gamertag. Je kan de HD gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[...]

Ik kan maar een paar overeenkomten vinden tussen al deze berichten:
  • De mensen spelen met DVD-R
  • De mensen spelen Retail versie op geflashte 360
Ik moet de eerste nog tegenkomen die de problemen heeft met Retail versie op Retail 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:47:
[...]

• De mensen spelen met DRV-R
Ik moet de eerste nog tegenkomen die de problemen heeft met Retail versie op Retail 360.
En ze hebben geen HD. Ik denk dat dat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
GTAIV zit in de afleverroute volgens TNT track and trace dus ik heb 'm rond 12 uur binnen, zoals altijd met pakketjes. Heb een BenQ 203watt 20GB, you'll hear from me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
mijnes werkt prima. Heb alleen plotseling last van vast lopers, zal toch geen rrod worden....

Ik heb trouwens een

-Benq
-203 watt
-HD 20 gb
-geen HDMI

trouwens wel echt een heel gaaf spel. Vooral het realisme maakt het allemaal een stuk leuker. Klein detail maar je kan zelfs je auto's uitzetten wanneer je uitstapt. Wil je weer instappen en verder rijden dan moet die weer gestart worden. Wanneer je motor schade heeft, heeft hij daar zelfs moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250775

Ik heb een Xdoos ELITE (gewoon gekocht en origineel) uitvoering en heb zojuist het spel aangezet en hij draait uitstekend!
Het spel is zo damn realistisch op sommige punten. Zoals het hierboven genoemde punt inderdaad, het is wel even wat anders dan de oude vertrouwde GTA op de PS2 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:47:
[...]
  • De mensen spelen met DRV-R
Even los van het bovenstaande, zou het niet handig zijn van MS om bij grote (multiplatform?) games gebruik van een hardeschijf verplicht te stellen?
Ik snap dat de arcade gebruikers daar niet blij van worden, maar ik denk dat de meeste gamers liever een versie hebben zonder frame drops dan de huidige manier.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Goed nieuws...de BenQ kan toch wel overweg met GTA IV :)
Na alle slechte berichten rondom de BenQ is er dan goed nieuws:
I have the same problem with my Benq drive. Burned both NTSC and PAL Releases on Verbatim DVD's. Not working properly :( Then I went to the store and bought the original GTA4.(Can't wait any longer) Guess what?? Problem solved!! Nomore pop-ups or any other problems mentioned here.
W0000t!!!!
Ben blij dat te horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-12-2024
Even los van het bovenstaande, zou het niet handig zijn van MS om bij grote (multiplatform?) games gebruik van een hardeschijf verplicht te stellen?
Ik snap dat de arcade gebruikers daar niet blij van worden, maar ik denk dat de meeste gamers liever een versie hebben zonder frame drops dan de huidige manier.
Wat is dat nou weer voor een onzin. De ontwikkelaar moet zorgen voor een game dat goed loopt. De specs van de 360 staan vast en hierin staat duidelijk dat een hd niet verplicht is. Als ze het als optie aanbieden is dat natuurlijk prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en niet te vergeten die belachelijke prijs die ze voor de hd stellen, 100 euro voor 20 gig is zwaar overdreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Volledig mee eens dat de hd prijzen insane zijn. Maar dat is het business model, verkoop je console met verlies en maak winst op de games EN randapp.

Anyways, om toe te lichten, ik zei grote games en multiplatform games. Vooral omdat bij de ps3 de hd wel standaard is kan ik me voorstellen dat in de toekomst games dus slechter gaan lopen op de 360 dan op de ps3. En ik vind dat zonde omdat volgens mij het merendeel van de serieuze 360 gamers een versie met een HD hebben.

Maar goed, het zou een behoorlijke pr rel kunnen worden en dat nu net de 360 een beetje van zijn RROD reputatie begint af te komen.
Een optionele install is natuurlijk een klantvriendelijkere optie. Maar dan moet er toch nog kostbare ontwikkeltijd besteed worden op een gebied waar het imho niet nodig zou moeten zijn.

Samengevat......er worden kunstmatige beperkingen gedaan aan het potentieel van de 360.
Net als die limiet op xbla games waardoor sf hd niet past.......(again imho) totaal onzinnig.

Maar misschien is het wel leuk om hier een poll te houden of mensen wel of geen hd in hun 360 hebben.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-03 17:20
Mensen, mensen...

Waar komt die aanname vandaan dat de HD iets met framedrops te maken heeft?

Het enige waar een HD voor zou kunnen zorgen is dat laadtijden verkort worden, maar framedrops hebben echt helemaal niets met een HD te maken. Ik kan het zelf niet duidelijk genoeg uitleggen, maar het komt er op neer dat een HD tov DVD/Blu-Ray ook te traag is tov van het interne geheugen. Wil je een goede duidelijke uitleg dan is er op Beyond3d een heleboel over te vinden.

De hoofdreden waarom op de PS3 een install nodig is, is dat een Blu-ray speler een stuk langzemer is als een DVD-speler. Voordat er nu de PS3 fans meteen op de barricade klimmen: Ik heb het over toegangs-/zoek tijden, en niet transfer snelheiden. En juist voor games zijn zijn de eersten belangrijk.

Daarnaast wordt de install ook gebruikt voor de copieerbeveiliging.

Dus laten we niet de schuld op iets schuiven wat er helemaal niets mee te maken heeft.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-04 18:31
yzf1kr schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:23:
Mensen, mensen...

Waar komt die aanname vandaan dat de HD iets met framedrops te maken heeft?
Een woord: caching ;)...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Dus jij denkt dat frames op een HD gecached worden. 8)7

Caching verkort de laadtijden, maar heeft niets te maken met framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
yzf1kr schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:36:
Dus jij denkt dat frames op een HD gecached worden. 8)7

Caching verkort de laadtijden, maar heeft niets te maken met framedrops.
Jawel hoor. Caching gebeurt ook ingame. Hij cached geen "frames", maar wel objecten en textures, waardoor laden ingame soepeler gaat en je framerate stabieler blijft...

Het spel loopt niet voor niets minder soepel op een Xbox 360 zonder HDD...

[ Voor 8% gewijzigd door equationunequal op 29-04-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Idd, geen problemen hoor met me BenQ. Het is zo realistisch! Heb geen zin in multiplayer, net wat missies gedaan en ga nu even de stad rondrijden in een mooi autootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:13

Armada

-Wat wil je weten?-

danielkraak schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:04:
[...]

En ze hebben geen HD. Ik denk dat dat het probleem is.
Ik heb expres vanochtend 3 kwartier gespeeld met de HDD losgekoppeld. Als eerste gedaan omdat maar niemand dat wilde doen van degenen die hem al had. Daarna met HDD en weet je wat? Geen verschil. Helemaal niet. Ik dacht nog even, nu zullen de laadtijden nog beter worden met een HDD, maar het maakt gewoon niets uit. Naar mijn idee wordt er gewoon helemaal niet gecached.
Laadtijden naar cut-scenes en de manier waarop je soms (heeeeel soms) nog een pop-in ziet, doen aan Mass Effect denken, dat ook geen caching heeft.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Hankey schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:41:
[...]
Jawel hoor. Caching gebeurt ook ingame. Hij cached geen "frames", maar wel objecten en textures, waardoor laden ingame soepeler gaat en je framerate stabieler blijft...
Als een spel goed geprogrammeerd is hoor je daardoor geen framedrops te zien.
Oblivion is dus een voorbeeld van een slecht geprogrammeerd spel, maar R6:V2 daarintegen heeft ook last van texture pops etc maar de framerate blijft stabiel.

Framedrops hebben dus echt niets met het wel of niet hebben van een HD te maken, maar puur met het programmeerwerk.
Hankey schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:41:
[...]
Het spel loopt niet voor niets minder soepel op een Xbox 360 zonder HDD...
Er zijn toch een hoop mensen die zeggen GTA IV (Hij is de titel "Het spel" echt niet waard!!), zonder HD net zo vloeiend loopt als met.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 14:55

icecreamfarmer

en het is

Ik ga hem zo halen had mediamax ook geen aanbieding

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
yzf1kr schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:58:
Als een spel goed geprogrammeerd is hoor je daardoor geen framedrops te zien.
Oblivion is dus een voorbeeld van een slecht geprogrammeerd spel, maar R6:V2 daarintegen heeft ook last van texture pops etc maar de framerate blijft stabiel.

Framedrops hebben dus echt niets met het wel of niet hebben van een HD te maken, maar puur met het programmeerwerk.
Combinatie van beide. Slim gebruik maken van een cache kan er wel degelijk voor zorgen dat je framerate stabieler blijft, omdat objecten en textures sneller geladen worden.
Er zijn toch een hoop mensen die zeggen GTA IV (Hij is de titel "Het spel" echt niet waard!!), zonder HD net zo vloeiend loopt als met.
En er zijn er ook die het tegendeel beweren. Zal zelf thuis wel even kijken of ik verschil merk tussen spelen met en zonder HDD...

[ Voor 4% gewijzigd door equationunequal op 29-04-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

yzf1kr schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:58:
[...]
(Hij is de titel "Het spel" echt niet waard!!),
Vind je GTA4 zo slecht dan?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
Net vernomen dat gamehubs ze pas morgen gaat vesturen :(

met een beetje pech kunnen we er dus pas maandag van genieten...

Ik zal straks weer een nieuw deeltje openen, want deze begint aardig vol te raken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
MochiGohan schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:23:
Net vernomen dat gamehubs ze pas morgen gaat vesturen :(

met een beetje pech kunnen we er dus pas maandag van genieten...

Ik zal straks weer een nieuw deeltje openen, want deze begint aardig vol te raken. :)
Er was toch ook zo'n goedkope Ebay shop. :9 Hoeveel kost hij daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik dit zo lees hoop ik ineens dat mijn nieuwe Arcade GEEN BenQ krijgt.
Als je problemen krijgt, ligt het eerder aan het feit dat je geen HD hebt, dan aan je BenQ speler hoor... Nogmaals, HDD wordt gebruikt voor caching, en dat heb je dus niet. Heeft afaik niets met type speler te maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Ik heb een Elite met HDD en een Benq drive en geen enkel probleem met de originele versie (die vanmiddag binnenkwam, lang leve bol.com) van GTA4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
danielkraak schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:11:
[...]

Er was toch ook zo'n goedkope Ebay shop. :9 Hoeveel kost hij daar?
biz-com, volgens mij is hij daar 32 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Dit topic is *niet* bedoelt voor GTA IV discussie of dingen omtrend de beschikbaarheid daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Nou gelukkig nog het 1 na laatste exemplaar van gta kunnen scoren bij de plaatselijke v&d. Alleen heb ik nog geen xbox :P.

Ik wilde namelijk ff vragen hoe je naast de sticker waar 175 watt op staat kunt zien of het om een nieuwe model gaat. Ik was namelijk bij de mm in utrecht en daar zaten op de arcade en pro dozen wel stickers, maar er stond geen info over voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
Als iedereen die leutert over de HDD dit bericht nou eens leest :)

En voer die test anders zelf eens uit en post jouw ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Als iemand een gratis 1 maand Live trail wil hebben, kan hij mij PM-en. Zat bij GTA IV en weg is ie :)

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 29-04-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-04 09:45

Ik heb exact dezelfde problemen:

Back-up met Harddisk:

- problemen met inladen tijdens gamen.
- vastlopers

Back-up zonder Harddisk:

- vastlopers

Origineel met Harddisk:

- vastlopers

Origineel zonder Harddisk:

- vastlopers

Het spel blijft dus elke keer vastlopen. In wat voor combinatie dan ook. Duidelijk een probleem met de BenQ drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Of je geflashte drive

Gek dat alleen mensen met een modded Xbox problemen hebben met de BenQ drive, en mensen met een originele Xbox en Benq zich zonder problemen melden in het GTA topic.

Toeval denk ik

[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 29-04-2008 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:32:
[...]

Gek dat alleen mensen met een modded Xbox problemen hebben met de BenQ drive,
Is dat zo? Ik heb op andere fora gelezen dat er mensen zijn met een ongemodde Xbox die ook problemen hebben icm BenQ drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Resinman schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:50:
[...]

Is dat zo? Ik heb op andere fora gelezen dat er mensen zijn met een ongemodde Xbox die ook problemen hebben icm BenQ drive.
en dat kan jij weten waarom? , niemand kan in die mensen zijn xbox 360 kijken, dus kan allemaal bull zijn, hier in iedergeval geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-04 06:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Anoniem: 218213 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:54:
[...]

en dat kan jij weten waarom? , niemand kan in die mensen zijn xbox 360 kijken, dus kan allemaal bull zijn, hier in iedergeval geen problemen
Omdat ik momenteel actief ben op tig fora en er zijn een heleboel mensen met problemen, met of zonder een gemodde xbox. Ik voorspel dat er nog veel meer problemen zullen worden gepost de komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Resinman schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:25:
[...]

Omdat ik momenteel actief ben op tig fora en er zijn een heleboel mensen met problemen, met of zonder een gemodde xbox. Ik voorspel dat er nog veel meer problemen zullen worden gepost de komende dagen.
Heb je misschien een linkje naar die fora?
Ik lees namelijk alleen positieve verhalen over mensen met een retail Xbox 360 (Falcon + BenQ) en een retail GTA IV. Ik zelf kan het spel pas na 3-4 week ophalen (examens gaan toch echt voor gamen), dus voor die tijd kan ik niks testen.

Mochten er echt meer problemen komen met de BenQ drive in samenwerking met GTA IV dan ga ik mijn Xbox 360 zeker de deur uitdoen. Daarnaast stuur ik gewoon een vriendelijke (klachten)brief naar Microsoft en Rockstar (alleen of ze te informeren/informatie vragen), hopelijk dat ze daar dan op reageren. Natuurlijk allemaal op een vriendelijke toon omdat ik van mening ben dat dat het beste werkt :)

Maar ik ben benieuwd hoe het zal aflopen. Eerst nog even aanzien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Cubic X schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:30:
[...]

Heb je misschien een linkje naar die fora?
Zo te lezen zijn de freezes niet alleen een Xbox 360 probleem. Ook de PS3 heeft problemen:
Its an issue affecting both PS3 and 360. Logic would dictate a bad batch of game discs for both systems.
Well, my copy of GTA causes my PS3 to "crash" and sort of half ass turn itself off during the intro cutscene.
Game freezes during the first cutscene. Or if cutscene is skipped, game freezes few seconds in the game.
My game lasts about 7min before each freeze. It is a problem. I own a 60GB PS3 that i bought back in jan 07'so its pretty much a launch PS3.
this crash is happening to me. I have a launch 60GB PS3.
I know a bunch of people that have the problem. All of them with fairly old, 60GB PS3's. I don't know anyone with a 40GB that has this problem.
Je kunt hier een kijkje nemen: http://kotaku.com/385073/wait-gta-iv-is-locking-up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Zelf nog totaal geen problemen gehad, eerst alleen 't laden wat vastliep maar toen ff het spel opnieuw opgestart en deed alles 't gewoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:16:
Zelf nog totaal geen problemen gehad, eerst alleen 't laden wat vastliep maar toen ff het spel opnieuw opgestart en deed alles 't gewoon..
Je zegt het zelf al, hij loopt vast, dat is al een slecht teken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Ik heb er vier uur op zitten, geen enkel probleem gezien. Lag had ik verwacht, maar dat is ook niet te bekennen. Ook niet 's nachts, in de regen met alle lichten aan.

Is de één maand gratis Gold het hele jaar geldig? Of moet het meteen geactiveerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Net even snel een half-uurtje gespeeld op me xboxje met 20 GB hdd.
Geen problemen, geen lag, max 20 seconden laden, en alles ziet er errug netjes uit!
Kortom was zijn geld waard :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Om even terug te komen op het GTA IV 'freezing probleem' op de Xbox360 en PS3:

Van de Rockstar supportdesk:
He did ask me to make sure that my harddrive wasn't full and that I had the latest firmware update, but confessed that that really isn't what's causing most of the problem. He also said that the Xbox 360 is having the "exact same problem," which has further stumped their tech folks.
Het hele verhaal kun je hier lezen: http://kotaku.com/385183/...o-gta-freeze-fix-in-sight

Ze zijn er dus mee bezig en voorlopig kan ik niet gamen :'(
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.