Nee, Telfort verbiedt het in haar voorwaarden ook.
goedemorgen allemaal,
Sinds woensdag 1 oktober ben ik van Orange naar Vodafone gegaan. Alles is (bijna) goed verlopen enkel het MMS'en. Dit lukt tot op heden nog niet. Het berichtje blijft in mn outbox staan en na een aantal pogingen krijg ik een melding dat het verzenden mislukt is. Alle instellingen staan goed, internet/email/sms werkt gewoon enkel het MMS'en niet.
Herkent iemand dit probleem? Zo ja, hoe heb je het opgelost?
bvd alvast,
Sinds woensdag 1 oktober ben ik van Orange naar Vodafone gegaan. Alles is (bijna) goed verlopen enkel het MMS'en. Dit lukt tot op heden nog niet. Het berichtje blijft in mn outbox staan en na een aantal pogingen krijg ik een melding dat het verzenden mislukt is. Alle instellingen staan goed, internet/email/sms werkt gewoon enkel het MMS'en niet.
Herkent iemand dit probleem? Zo ja, hoe heb je het opgelost?
bvd alvast,
Goedemiddag allemaal,
Even een mp4 vraagje. Als ik een .mp4'tje download, bijvoorbeeld een youtube filmpje via http://youtubedownload.nl/download-youtube-filmpjes.php en ik probeer hem af te spelen op m'n N95 8GB dan krijg ik de melding:
"Kan geluid of videaoclip niet afspelen. Er wordt een gedeelte afgespeeld." En dan wordt ie geopend in real-player en hoor ik alleen geluid en zie geen beeld.
Herkent iemand dit, en heeft iemand een idee hoe ik kan achterhalen wat het probleem is, en nog mooier wat ik hieraan kan doen?
Bvd.
EDIT:
Omzetten naar een (lagere) resolutie doet wonderen.
Status:
Opgelost.
Even een mp4 vraagje. Als ik een .mp4'tje download, bijvoorbeeld een youtube filmpje via http://youtubedownload.nl/download-youtube-filmpjes.php en ik probeer hem af te spelen op m'n N95 8GB dan krijg ik de melding:
"Kan geluid of videaoclip niet afspelen. Er wordt een gedeelte afgespeeld." En dan wordt ie geopend in real-player en hoor ik alleen geluid en zie geen beeld.
Herkent iemand dit, en heeft iemand een idee hoe ik kan achterhalen wat het probleem is, en nog mooier wat ik hieraan kan doen?
Bvd.
EDIT:
Omzetten naar een (lagere) resolutie doet wonderen.
Status:
Opgelost.
[ Voor 8% gewijzigd door mschut op 06-10-2008 13:30 ]
En nogmaals goedemiddag,
Als ik toch aan het zoeken ben, meteen vraag 2. Iets wat ik niet terug kan vinden in het forum is de mogelijkheid van videogesprekken via MSN. Op de PC MSN versie is het mogelijk je webcam te gebruiken en video-gesprekken te voeren. Nu heeft onze N95 ook een mooie 2e camera aan de voorkant specifiek bedoeld voor videogesprekken, maar de standaard messenger versie op de N95 ondersteunt geen video.
Heeft iemand een idee of er een programma is waarmee je wel videogesprekken (via de MSN) kan voeren op je N95?
Als ik toch aan het zoeken ben, meteen vraag 2. Iets wat ik niet terug kan vinden in het forum is de mogelijkheid van videogesprekken via MSN. Op de PC MSN versie is het mogelijk je webcam te gebruiken en video-gesprekken te voeren. Nu heeft onze N95 ook een mooie 2e camera aan de voorkant specifiek bedoeld voor videogesprekken, maar de standaard messenger versie op de N95 ondersteunt geen video.
Heeft iemand een idee of er een programma is waarmee je wel videogesprekken (via de MSN) kan voeren op je N95?
- Nokia Messenger: Niet ondersteund
- Fring: Niet ondersteund.
[ Voor 7% gewijzigd door mschut op 06-10-2008 12:19 ]
Zit zelf bij Vodafone, heb juist het tegenovergestelde. Via WLAN kan ik geen Youtube kijken, alleen via Vodafone Live!.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 17:12:
Zijn er meer mensen die via Telfort geen youtube filmpjes kunnen bekijken? Via lokaal WLAN is het geen probleem maar via Telfort Spot blijf ik timeouts krijgen op het laden van de filmpjes. Een tijd geleden wees iemand er al op dat je specifiek het Realplayer toegangspunt in moet stellen - dat staat goed. De persoon die destijds de vraag stelde zit als het goed is ook nog met hetzelfde pobleem...
Kijk eens naar de specs van de video, en kijk daarbij ook naar wat Real Player ondersteunt qua codecs en maximale resolutie.mschut schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:06:
Goedemiddag allemaal,
Bvd.
Zou je overigens de edit-knop willen gebruiken in plaats van 3 posts achter elkaar te zetten?
Omgezet naar resolutie 352*288 en zowaar hij doet het. Had ik zelf kunnen bedenken...RoD schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:28:
[...]
Kijk eens naar de specs van de video, en kijk daarbij ook naar wat Real Player ondersteunt qua codecs en maximale resolutie.
Thanx.
Maar natuurlijk, dacht eerlijk gezegd juist 1 onderwerp per post te doen om het overzichtelijk te houden, maar als het beleid is alles in 1, dan doe ik dat vanaf nu...RoD schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:28:
Zou je overigens de edit-knop willen gebruiken in plaats van 3 posts achter elkaar te zetten?
[ Voor 31% gewijzigd door mschut op 06-10-2008 12:59 ]
Ik heb vorige week de nieuwe firmware op mijn n95 geinstalleerd. Sinds gisteren doet mijn telefoon opeens een beetje raar, maar ik weet niet of dit iets te maken kan hebben met de firmware update...
Sinds gisteren wordt het beeld om de paar seconden heel even zwart en dan doet het beeld het weer. Dit doet hij zowel als de telefoon gewoon aangeschakeld is, als je de telefoon aanschakeld en als je de telefoon oplaad terwijl deze is uitgeschakeld. Gewoon altijd dus als het schermpje zijn werk moet doen.
Heeft iemand hier dit probleem eerder gehad? Is het misschien een software problee, of is het schermpje aan het sterven en is het verstandiger om even langs een NSP te gaan?
Sinds gisteren wordt het beeld om de paar seconden heel even zwart en dan doet het beeld het weer. Dit doet hij zowel als de telefoon gewoon aangeschakeld is, als je de telefoon aanschakeld en als je de telefoon oplaad terwijl deze is uitgeschakeld. Gewoon altijd dus als het schermpje zijn werk moet doen.
Heeft iemand hier dit probleem eerder gehad? Is het misschien een software problee, of is het schermpje aan het sterven en is het verstandiger om even langs een NSP te gaan?
Vandaag voor het eerst een probleem met mijn n95-8gb (laatste firmware),
Tijdens het spelen van marble maze (behendigheids spelletje met balletje) krijg je als je "afgaat" dus als je balletje door het gaatje rold, een trilsignaal en begint de level opnieuw. Nu kreeg ik tijdens het spelen een smje en dus ook een trilsignaal, dat ging goed. Echter 2 sec later ging ik af en kreeg ik dus ook een trilsignaal. Echter liep de telefoon vast , en bleef continu trillen. Het enigste wat hielp was de batterij eruithalen.
Meer mensen dit meegemaakt, dat je trilsignaal op hol sloeg?
Tijdens het spelen van marble maze (behendigheids spelletje met balletje) krijg je als je "afgaat" dus als je balletje door het gaatje rold, een trilsignaal en begint de level opnieuw. Nu kreeg ik tijdens het spelen een smje en dus ook een trilsignaal, dat ging goed. Echter 2 sec later ging ik af en kreeg ik dus ook een trilsignaal. Echter liep de telefoon vast , en bleef continu trillen. Het enigste wat hielp was de batterij eruithalen.
Verwijderd
Zoiets had ik een paar dagen geleden ook. Ik was aan het internetten via de mobiel (opera mini als browser). Er kwam een sms'je binnen en ook toen chrashte de telefoon én bleef hij continue trillen. Normaal uitzetten lukte niet, wel door de batterij eruit te halen. Hierna is hij gewoon opgestart en verder (nog) geen probleem gehad. Dit had ik nog niet eerder meegemaakt.Twanjo schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:26:
Ook hier N95-8gb, laatste firmware.
Toch typisch, maar dan ligt het dus waarschijnlijk niet aan de game "marble maze" dat kan ik wel uitsluiten. Bleef hij bij jou meteen vanaf dat smsje continu trillen of zat daar ook even tussen? Houd he hier ff in de gaten zodat we, als we een oplissing vinden, het hier posten.Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:59:
[...]
Zoiets had ik een paar dagen geleden ook. Ik was aan het internetten via de mobiel (opera mini als browser). Er kwam een sms'je binnen en ook toen chrashte de telefoon én bleef hij continue trillen. Normaal uitzetten lukte niet, wel door de batterij eruit te halen. Hierna is hij gewoon opgestart en verder (nog) geen probleem gehad. Dit had ik nog niet eerder meegemaakt.
Ook hier N95-8gb, laatste firmware.
Verwijderd
ik weet het niet zeker meer, maar volgens mij was het een korte trilling, ff pauze en daarna het continue trillen. Zeker iets om in de gaten te houden.Twanjo schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 21:02:
[...]
Toch typisch, maar dan ligt het dus waarschijnlijk niet aan de game "marble maze" dat kan ik wel uitsluiten. Bleef hij bij jou meteen vanaf dat smsje continu trillen of zat daar ook even tussen? Houd he hier ff in de gaten zodat we, als we een oplissing vinden, het hier posten.
Het volgende, ben nu al tot 2x toe al mijn woorden uit me sms woordenboek kwijt (degene die je zelf invoert als hij hem niet kan vinden) zo een stuk of 40.. is dit een bug in het toestel? heb weinig zin om wéér alles erin te gaan zetten 
zijn er meer mensen met dit probleem? en kan er misschien iets aan gedaan worden? bij voorbaat alvast bedankt
zijn er meer mensen met dit probleem? en kan er misschien iets aan gedaan worden? bij voorbaat alvast bedankt
Don't dream your life, Live your dreams!
same here. heb het soms om de haverklap dat ie spontaan blijft trillen, maar enkel bij ontvangst van sms. idd even opnieuw starten en opgelost. maar is natuurlijk niet ideaalTwanjo schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:26:
Ik heb mijn N95 8GB nu 1 dag. Als ik muziek op het toestel zet, en ik wil de muziekspeler laten zoeken naar de muziek, dan staat er dat ie aan het zoeken is, maar het aantal gevonden items blijft op 0 staan. Hij blijft wel gewoon zoeken, maar zelfs naar 4 uur is ie nog bezig. Het gebeurd bij zowel veel als weinig muziekbestanden. Het zijn overigens allemaal MP3 bestanden. Heb ook al de software geüpdatet naar de nieuwste versie van de software (symbian 30.0.0.xxx).
Verwijderd
Ik heb dit tot nu toe met al mijn Nokia-toestellen gehad zo nu en dan. En dat zijn er een helebooel. De laatste keer dat ik het met mijn N95 had was ongeveer een jaar geleden (zonder upgrade of wat dan ook). Ik maak me er sinds jaren niet zo druk meer om. Het gebeurt soms. Soms val je van je fiets af en soms laat je horloge je in de steek. So what.Boss_666 NL schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 21:46:
Het volgende, ben nu al tot 2x toe al mijn woorden uit me sms woordenboek kwijt (degene die je zelf invoert als hij hem niet kan vinden) zo een stuk of 40.. is dit een bug in het toestel? heb weinig zin om wéér alles erin te gaan zetten
Wat is eigenlijk het verschil tussen GPS op basis van netwerk en Assisted GPS? Kosten deze beide data? Dus geld?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
OMG!Snippertje schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:50:
Wat is eigenlijk het verschil tussen GPS op basis van netwerk en Assisted GPS? Kosten deze beide data? Dus geld?

Ehm, ik weet dat assisted GPS geld kost. Maar op basis van netwerk is nieuwe sinds de nieuwe firmware en ben ik nog niet eerder tegengekomen in dit topic.dafmay schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:55:
[...]
OMG!In zou zeggen begin eerst eens met het topic door te lezen en een beetje googlen...
De optie 'Op basis van netwerk' is voor downloaden van kaarten, dat kost dus geld als je het niet via je WiFi-AP doet. A-GPS kan niet via WiFi en gaat dus altijd via het internet van je telco.Snippertje schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 23:18:
[...]
Ehm, ik weet dat assisted GPS geld kost. Maar op basis van netwerk is nieuwe sinds de nieuwe firmware en ben ik nog niet eerder tegengekomen in dit topic.
Het probleem heeft zich vanavond op misterieuze wijze vanzelf opgelost...Spurlie schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:13:
Ik heb vorige week de nieuwe firmware op mijn n95 geinstalleerd. Sinds gisteren doet mijn telefoon opeens een beetje raar, maar ik weet niet of dit iets te maken kan hebben met de firmware update...
Hopelijk blijft het ook weg!
Is er iets in de standaard software (of externe) dat detecteert dat je in het buiteland zit en dat er dan geen verbinding via gprs/g3 gemaakt kan worden?
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Kan iemand mij helpen ?
Ik heb de Magicsim non-cutting 007 adapter gekocht voor in mijn N95-8GB maar als ik die er in doe dan gaat mijn telefoon offline.
Weet iemand hoe ik hem online kan zetten ?
Ik kan niets vinden waar ik dat kan doen en ook het menu van Magicsim kan ik niet vinden.
Is al opgelost.
Ik heb de Magicsim non-cutting 007 adapter gekocht voor in mijn N95-8GB maar als ik die er in doe dan gaat mijn telefoon offline.
Weet iemand hoe ik hem online kan zetten ?
Ik kan niets vinden waar ik dat kan doen en ook het menu van Magicsim kan ik niet vinden.
Is al opgelost.
[ Voor 4% gewijzigd door gsm op 09-10-2008 15:18 ]
Hoe zit het bij jullie momenteel met de batterij? Ik heb de telefoon nu ongeveer 7 maanden en de batterij is elke dag zo ongeveer op terwijl ik in het begin er 3 dagen mee deed. Begin me er nu aan te irriteren en zit eraan te denken om een nieuwe te kopen.
Hoe lang doen jullie er mee?
Die van mij is ook maand of 7 die doet er nog steeds 3 dagen over ..............MADG0BLIN schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 15:03:
Hoe zit het bij jullie momenteel met de batterij? Ik heb de telefoon nu ongeveer 7 maanden en de batterij is elke dag zo ongeveer op terwijl ik in het begin er 3 dagen mee deed. Begin me er nu aan te irriteren en zit eraan te denken om een nieuwe te kopen.
Zou dus maar eens langs een NSP gaan! en kijken of je nieuwe kan scoren, zoniet een nieuwe meenemen.
Meestal 2 dagen, maar ik maak intensief gebruik van de MP3 functie, maak foto's en gebruik de GPS.MADG0BLIN schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 15:03:
Ik steek 'm gewoon elke nacht aan de adapter. Lekker gemakkelijk.
Verwijderd
Ik ook. Maar de mijne is gewoon ook leeg na 1 dag. 2 uurtjes internetten en half uurtje bellen ofzoDieterVDW schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 16:24:
Ik steek 'm gewoon elke nacht aan de adapter. Lekker gemakkelijk.
Is ie dan echt leeg of staat de batterij-indicator dan op laag? Het is namelijk zo dat de indicator onnauwkeurig wordt na ca. 2 maanden. De batterij-indicator wordt geijkt als je de batterij een keer helemaal leeg maakt en dan helemaal oplaadt.MADG0BLIN schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 15:03:
Verwijderd
Hebben meer mensen er last van dat hun n98-8 crasht bij het installeren van een nokia maps update? Ik vond een 'free update' via het downloadmenu, maar hij blijft hangen bij het installeren...
Meer mensen die ervaring?
Meer mensen die ervaring?
Telefoon is nu ongeveer 3 maanden. In het begin werkte de batterij indicator goed. Maar hij blijft nu continu "vol", als daarna een streepje er af gaat , is hij diezelde dag nog leeg. Mijne gaat overigens nog wel 3 dagen mee.
is nu wel de 2e keer in net geen 2 maanden..Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:49:
[...]
Ik heb dit tot nu toe met al mijn Nokia-toestellen gehad zo nu en dan. En dat zijn er een helebooel. De laatste keer dat ik het met mijn N95 had was ongeveer een jaar geleden (zonder upgrade of wat dan ook). Ik maak me er sinds jaren niet zo druk meer om. Het gebeurt soms. Soms val je van je fiets af en soms laat je horloge je in de steek. So what.

Drie dagen met een volle batterij lukt mij ook wel. Als er nog drie streepjes staan wordt het gevaarlijk, dan is hij erg snel leeg. Ik hang hem aan de lader als het einde in zicht is ;-)
Ik werk met de laatste firmware, bluetooth uit, soms navigatie, bellen
Ik werk met de laatste firmware, bluetooth uit, soms navigatie, bellen
Is het mogelijk om via BlueTooth te bellen met de computer? (gebruik makende van de N95).
Dus dat je een BT verbinding opzet waar de audio (beide richtingen c.q. praten/luisteren via speakers en microfoon) overheen gaat, en tevens een menutje op de computer krijgt om op te nemen en te bellen?
Dan kan ik m'n GSM in m'n broek laten zitten, en toch lekker makkelijk met de computer bellen
Dus dat je een BT verbinding opzet waar de audio (beide richtingen c.q. praten/luisteren via speakers en microfoon) overheen gaat, en tevens een menutje op de computer krijgt om op te nemen en te bellen?
Dan kan ik m'n GSM in m'n broek laten zitten, en toch lekker makkelijk met de computer bellen
Volgens mij wel, want me nokia pc suite geeft me wel een melding dat er een telefoontje is met een accepteer en weiger knop.atmoz schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 07:37:
Is het mogelijk om via BlueTooth te bellen met de computer? (gebruik makende van de N95).
Hij valt dan echt uit. Toch maar eens naar een NSP dan. Eens kijken wat de dichtsbijzijnde vestiging is.Megalodon_67 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 20:03:
[...]
Is ie dan echt leeg of staat de batterij-indicator dan op laag? Het is namelijk zo dat de indicator onnauwkeurig wordt na ca. 2 maanden. De batterij-indicator wordt geijkt als je de batterij een keer helemaal leeg maakt en dan helemaal oplaadt.
Hmm mja da's wel niet zo handigVerwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 19:31:
[...]
Ik ook. Maar de mijne is gewoon ook leeg na 1 dag. 2 uurtjes internetten en half uurtje bellen ofzo
Kicken binnen 24 uur is *not done*
[ Voor 92% gewijzigd door pven op 10-10-2008 10:57 ]
Hmzz, vreemd. Ik kan dat knopje nergens vinden in PC suite. Welke versie heb jij en waar zou dat moeten staan dan? Ik gebruik versie 6.81.13.0iCy schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:56:
[...]
Volgens mij wel, want me nokia pc suite geeft me wel een melding dat er een telefoontje is met een accepteer en weiger knop.
Niemand anders hier die dat ooit geprobeerd heeft? Bellen via je computer met je GSM nog in je broekzak? Is toch wel grappig als dat werkt...
Sowieso werkt dat wel mbv voice dailing. Bellen op nummer zou ook moeten kunnen, dat zijn gewoon de aloude modemfuncties.atmoz schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:48:
[...]
Niemand anders hier die dat ooit geprobeerd heeft? Bellen via je computer met je GSM nog in je broekzak? Is toch wel grappig als dat werkt...![]()
Vervelender vind ik dat het niet mogelijk is om juist je telefoon zelf als bluetooth-headset te gebruiken. Nokia heeft niet echt veel moeite gedaan om bluetooth-profiles te ondersteunen :Geen fax, geen PAN, geen HID, etc.
Zou iemand een paar 's avonds een paar foto's binnen bij kamer licht willen maken? Zie alleen foto's overdag met veel licht. Ben benieuwd hoe de "flitser" het doet.
Zou de camera het meeste binnen een kroeg ofzo gebruiken. Heeft iemand daar een paar voorbeelden van?
Alvast bedankt.
Zou de camera het meeste binnen een kroeg ofzo gebruiken. Heeft iemand daar een paar voorbeelden van?
Alvast bedankt.
Voice dailing staat ook niet bij Nokia PC suite erbij...Fuzzillogic schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:41:
[...]
Sowieso werkt dat wel mbv voice dailing. Bellen op nummer zou ook moeten kunnen, dat zijn gewoon de aloude modemfuncties.
Vervelender vind ik dat het niet mogelijk is om juist je telefoon zelf als bluetooth-headset te gebruiken. Nokia heeft niet echt veel moeite gedaan om bluetooth-profiles te ondersteunen :Geen fax, geen PAN, geen HID, etc.
PC suite is toch maar zéér beperkt in functies?
Ik krijg alleen die standaard opties waar ik niets aan heb (contacten, upload filmpjes en muziek, instal software, etc)
Nergens iets dat ik kan opnemen of bellen via PC suite...
Iemand nog tips?
Binnen met flits. Flutlampje zit er op, geen xenon flits ofzo.KiTsEr schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:47:
Zou iemand een paar 's avonds een paar foto's binnen bij kamer licht willen maken? Zie alleen foto's overdag met veel licht. Ben benieuwd hoe de "flitser" het doet.
Alvast bedankt.
http://marvin.ariekanarie.nl/got/10102008013.jpg
[ Voor 4% gewijzigd door Kanarie op 10-10-2008 21:08 ]
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Verwijderd
Weet iemand een progje waarmee je nokia-maps kan vrijschakelen ? En tot hoeveel gyg geheugen ondersteund de laatste softwareupdate van de Nokia N95 ?
Verwijderd
Heb trouwens 2 tasjes binnengekregen voor mijn N95 8GB reuze handig en goed spul want ik liet hem elke keer vallen :
http://www.mobilestunter....a-leathercase-p-3101.html
http://www.mobilestunter....egantic-black-p-3087.html
Weet iemand ook waar ik goedkope geheugen kan kopen dus voor mijn normale N95 ?
http://www.mobilestunter....a-leathercase-p-3101.html
http://www.mobilestunter....egantic-black-p-3087.html
Verwijderd
Hallo,
ik heb laatst een Nokia n95 op marktplaats gekocht. Nu wil ik mijn firmware gaan updaten en kom ik erachter dat het een RM-17 0518686 is. Dat heb ik gegoogled en het bleek een fake model te zijn.
Nu heb ik wel begrepen dan je er firmware van nokia op kan zetten.
Kan iemand me vertellen welke en hoe dat moet?
alvast bedankt
ik heb laatst een Nokia n95 op marktplaats gekocht. Nu wil ik mijn firmware gaan updaten en kom ik erachter dat het een RM-17 0518686 is. Dat heb ik gegoogled en het bleek een fake model te zijn.
alvast bedankt
Lijkt me onmogelijk om originele firmware van nokia erop te zetten, hardware is namelijk anders.Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:56:
Hallo,
alvast bedankt
Verwijderd
Dat bepaalt de gebruikte hardware, een firmware-update zal er niets aan veranderen. En dat hoeft ook niet, 32GB (SDHC) maximaal lijkt me voldoende voor de komende tijd.Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 00:15:
En tot hoeveel gyg geheugen ondersteund de laatste softwareupdate van de Nokia N95 ?
De prijzen zijn vrij uniform momenteel voor een 8GB MicroSDHC-exemplaar en zijn recentelijk behoorlijk gekelderd in prijs. Een tientje of 3-4 zal in de meeste gevallen voldoen om er eentje te bemachtigen.Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 00:26:
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2008 18:34 ]
Verwijderd
Ik zou em terug sturen...Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:56:
Hallo,
alvast bedankt
Poepoe, 3 uur verschil, maarja regels zijn regels en die volg je ook maar, hoe dan ook het is flauw aangezien ik dit nog niet eerder heb gedaan naar mijn weten maar goed...iCy schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:14:
[mbr]Kicken binnen 24 uur is *not done*[/]
meer dan 48 uur later dan maar een kickje :-)iCy schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:14:
Is er iets in de standaard software (of externe) dat detecteert dat je in het buiteland zit en dat er dan geen verbinding via gprs/g3 gemaakt kan worden?
[ Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 12-10-2008 02:32 ]
Verwijderd
Heyhey,
Ik zal gelijk zeggen, ik heb niet alle topics doorgelezen,
maar ik zit met een probleem met smsen!
Sinds gistermiddag kan ik geen smsjes meer versturen, wel ontvangen.
Ik heb al op meerdere sites gekeken en las iets over updaten,
maar ik heb 0,0 verstand van welke update ik moet gebruiken.
Ik heb nu versie v21.0.016 op mijn telefoon.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!
Ik zal gelijk zeggen, ik heb niet alle topics doorgelezen,
maar ik zit met een probleem met smsen!
Sinds gistermiddag kan ik geen smsjes meer versturen, wel ontvangen.
Ik heb al op meerdere sites gekeken en las iets over updaten,
maar ik heb 0,0 verstand van welke update ik moet gebruiken.
Ik heb nu versie v21.0.016 op mijn telefoon.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!
Heb je iets op je toestel gewijzigd waardoor je SMS-server is gewijzigd?
Kijk even bij Berichten -> Opties -> Instellingen -> SMS -> Berichtencentrales of daar de juiste in is gesteld. Als dat niet zo is, kan je voor de zekerheid met je provider bellen om te vragen of er een storing is. Heb je wel genoeg beltegoed?
Kijk even bij Berichten -> Opties -> Instellingen -> SMS -> Berichtencentrales of daar de juiste in is gesteld. Als dat niet zo is, kan je voor de zekerheid met je provider bellen om te vragen of er een storing is. Heb je wel genoeg beltegoed?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
offtopic:
Deze post zal ik meerdere topics plaatsen om dat ik mijn zelf aan het orienteren ben en alleen de onderste vragen specifiek wil weten.
Deze post zal ik meerdere topics plaatsen om dat ik mijn zelf aan het orienteren ben en alleen de onderste vragen specifiek wil weten.
Ik heb nu een HTC diamond en de batterij duur valt echt heel erg tegen dat ik overweeg hem te verkopen en weer nokia te nemen.
(voorbeeld, gister om 09.00 uit de lader en 2 uur streaming radio geluisterd (voetbal) en 1x mail gecheckt en 5 smsjes en om 00.15 was die leeg, waardeloos)
Hoelang gaat de batterij van dit toestel mee bij
2 uur internetten per dag (umts+)
bt altijd aan.
10x pd mail checken (je moet wat onder de les)
10 min bellen
25 smsjes

Kan iemand daar een indicatie van geven ?
Verwijderd
Nee ik heb niets gewijzigd, heb zelfs nog de fabrieks instellingen terug gezet, maar heeft niks geholpen.pven schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 12:20:
Heb je iets op je toestel gewijzigd waardoor je SMS-server is gewijzigd?
Het stomme is, ik kan wel mmsjes versturen, het is echt alleen met smsen.
En het ligt aan de telefoon, want als ik mijn simkaart in een andere telefoon doe, kan ik wel gewoon smsen.
En als ik een andere simkaart in de n95 doe, kan ik nog niet smsen.
Bij zo'n gebruik zal de N95 het niet veel langer uithouden. Ik denk dat de onderlinge verschillen dan best klein zullen zijn, met de hedendaagse CPU's en radio's. Streamig radio via internet vergt ook bij de N95 zo'n 1,5W-2W, wat ook mij wel verbaasde. Gebruik je A2DP, dan kun je er nog een kwart watt bijtellen. Zelfs een halve tweaker kan dan wel uitrekenen dat dat je accu in een uur of 2 leegtrekt.wd200 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 12:45:
offtopic:
Ik heb nu een HTC diamond en de batterij duur valt echt heel erg tegen dat ik overweeg hem te verkopen en weer nokia te nemen.
(voorbeeld, gister om 09.00 uit de lader en 2 uur streaming radio geluisterd (voetbal) en 1x mail gecheckt en 5 smsjes en om 00.15 was die leeg, waardeloos)
Hoelang gaat de batterij van dit toestel mee bij
2 uur internetten per dag (umts+)
bt altijd aan.
10x pd mail checken (je moet wat onder de les)
10 min bellen
25 smsjes![]()
Kan iemand daar een indicatie van geven ?
"internetten" is minder intensief, mits je Java/ECMAscript hebt uitgeschakeld en je je tijd niet verspilt aan het streamen van youtube-filmpjes (if so, zoek een hobby
Vergeet niet dat het allemaal taken zijn waar we tot voor kort nog en full-fledged desktopcomputer nodighadden die veel meer vermogen vereisen. De huidige mobiele techniek is gewoon nog niet geschikt voor dermate intensief gebruik, ook al willen fabrikanten je anders doen geloven.
Van de gewone winkels is momenteel waarschijnlijk wel The Phone House het goedkoopst : SanDisk 8GB MicroSDHC 29,95 euro.Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 00:26:
Ik heb sinds vandaag het probleem dat als ik een mail probeer te verzenden via Wifi op mijn thuisnetwerk dat de router opeens geen signaal meer verzend. Het is alleen bij mail versturen en het treedt niet op bij surfen oid. Meer mensen hier last van? Als ik het bericht verwijder uit de outbox is het opgelost...
https://www.dynabyte.nl/artikel/23552/MarlyS schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 15:25:
[...]
Van de gewone winkels is momenteel waarschijnlijk wel The Phone House het goedkoopst : SanDisk 8GB MicroSDHC 29,95 euro.
Verwijderd
Hallo allemaal,
Na heeeeel veel lurken in de voorgaande N95(8Gb)-topics heb ik uiteindelijk via mijn vodafoon-verleng-je-abbo-cadeautje gekozen voor een N95 8Gb. Ik heb 'm nu 2 weken en ben nog steeds erg in m'n nopjes met het apparaat. Nagenoeg alle antwoorden op mijn vragen over dit apparaat heb ik kunnen terugvinden in de voorgaande topics .. hulde voor deze uiterst complete informatiebron
Maarrrr .. 1 ding heb ik niet kunnen vinden .. sinds een dag wil mijn camera-app niet meer auto-rotaten. Aan instellingen heb ik niets gewijzigd noch heb ik apps geinstalleerd. Het probleem leek zich 'ineens' voor te doen. Zoekwerk levert wel wat resultaten op over 'rotateme' welke een functie zou hebben om auto-rotate uit te schakelen in de camera-app. Maar dat heb ik niet installed.
Iemand enig idee wellicht wat er aan de hand zou kunnen zijn ? Ik neem aan dat ik via een harde reset het probleem wel kan verhelpen, maar dit wil ik eigenlijk pas als laatste redmiddel toepassen ...
n95 8gb, fw 20.0.016, vf branded
Na heeeeel veel lurken in de voorgaande N95(8Gb)-topics heb ik uiteindelijk via mijn vodafoon-verleng-je-abbo-cadeautje gekozen voor een N95 8Gb. Ik heb 'm nu 2 weken en ben nog steeds erg in m'n nopjes met het apparaat. Nagenoeg alle antwoorden op mijn vragen over dit apparaat heb ik kunnen terugvinden in de voorgaande topics .. hulde voor deze uiterst complete informatiebron
Maarrrr .. 1 ding heb ik niet kunnen vinden .. sinds een dag wil mijn camera-app niet meer auto-rotaten. Aan instellingen heb ik niets gewijzigd noch heb ik apps geinstalleerd. Het probleem leek zich 'ineens' voor te doen. Zoekwerk levert wel wat resultaten op over 'rotateme' welke een functie zou hebben om auto-rotate uit te schakelen in de camera-app. Maar dat heb ik niet installed.
Iemand enig idee wellicht wat er aan de hand zou kunnen zijn ? Ik neem aan dat ik via een harde reset het probleem wel kan verhelpen, maar dit wil ik eigenlijk pas als laatste redmiddel toepassen ...
n95 8gb, fw 20.0.016, vf branded
De camera die rotate? Dat heb ik nog nooit kunnen doen? Volgens mij kan dat niet met de N95 8GB, maar als ik lees dat je het sinds een dag niet meer kan kon je het eerst dus wel doen?
Wat bedoel je met camera rotatie?
Dat ie de foto's meteen goed kantelt? De applicatie zelf (zoals de knoppen ed) die roteren niet bij het draaien.
Ik heb wel een N95 non 8GB, misschien dat er ook verschil in zit.
Dat ie de foto's meteen goed kantelt? De applicatie zelf (zoals de knoppen ed) die roteren niet bij het draaien.
Verwijderd
Hallo,
Kan ik bij de NSP een geïmporteerd Nokia N95 8GB laten maken, zonder dat ik een kassabon heb?
Mvg.
Kan ik bij de NSP een geïmporteerd Nokia N95 8GB laten maken, zonder dat ik een kassabon heb?
Mvg.
Even een vraagje:
Wat is de maximum snelheid die de n95 (8gb) aan kan met downloaden via wlan. Ik heb zelf een 16 Mbit lijntje, en dat haal je natuurlijk nooit met je n95 (8gb), maar ik kan nergens vinden wat de max is voor de n95 (8gb).
Wat is de maximum snelheid die de n95 (8gb) aan kan met downloaden via wlan. Ik heb zelf een 16 Mbit lijntje, en dat haal je natuurlijk nooit met je n95 (8gb), maar ik kan nergens vinden wat de max is voor de n95 (8gb).
Verwijderd
Heb het toestel ook eindelijk besteld & binnen.
Het toestel is wel T-Mobile branded, maar daar gaat vanavond de laatste Nokia firmware overheen.
Het toestel is wel T-Mobile branded, maar daar gaat vanavond de laatste Nokia firmware overheen.
Ik haal hier ~500KiB/s via .11g.Barfman schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:40:
Even een vraagje:
Vreemd, ik kon niet hoger dan 170 KB/s met wlan, dat is hetzelfde als mijn 3.5g vodafone live.
Waar test je dat? Want mijne is ook niet heel snel via Wlan..Barfman schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 19:54:
[...]
Vreemd, ik kon niet hoger dan 170 KB/s met wlan, dat is hetzelfde als mijn 3.5g vodafone live.
www.speedtest.nlSnippertje schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 19:55:
[...]
Waar test je dat? Want mijne is ook niet heel snel via Wlan..
Ik haal hier 235KB/s de eerste keer. Tweede keer 430 en de derde keer 100KB/s. Overigens is de upload steeds ongeveer 80KB/s. Verschilt dus heel erg per keer...
Niet via speedtest meten, maar gewoon via je lokale LAN. Files downloaden via UPnP e.d.
Speaking of UPnP, welke mediaserver gebruiken jullie? Welk programma wordt er tegenwoordig bijgeleverd? SimpleCenter heeft het afgelopen jaar helaas erg weinig ontwikkeling doorgemaakt. Fuppes is wel interessant, nu de ontwikkelaar weer opgedoken is. Maar ik denk dat dat valt of staat met goede config-bestanden voor de N95, en het is alleen maar een server, geen client.
En een nutteloos detail: het viel me net op dat de TV-out van de N95 slechts 16-bit lijkt te zijn, terwijl het display zelf true color is. Daarentegen kan het door native software wel op 640x480 worden aangestuurd, foto's en filmpjes weergegeven vanuit de galerij zijn gewoon erg slick. Ook hoeft het TV-beeld niet precies het display te volgen: foto's worden full-screen weergegeven, terwijl je op display een overzichtsweergave hebt. Heeft iemand enig idee of vanuit Java ook het 640x480-scherm te bereiken is?
Speaking of UPnP, welke mediaserver gebruiken jullie? Welk programma wordt er tegenwoordig bijgeleverd? SimpleCenter heeft het afgelopen jaar helaas erg weinig ontwikkeling doorgemaakt. Fuppes is wel interessant, nu de ontwikkelaar weer opgedoken is. Maar ik denk dat dat valt of staat met goede config-bestanden voor de N95, en het is alleen maar een server, geen client.
En een nutteloos detail: het viel me net op dat de TV-out van de N95 slechts 16-bit lijkt te zijn, terwijl het display zelf true color is. Daarentegen kan het door native software wel op 640x480 worden aangestuurd, foto's en filmpjes weergegeven vanuit de galerij zijn gewoon erg slick. Ook hoeft het TV-beeld niet precies het display te volgen: foto's worden full-screen weergegeven, terwijl je op display een overzichtsweergave hebt. Heeft iemand enig idee of vanuit Java ook het 640x480-scherm te bereiken is?
Ik heb net alle verjaardagen zitten aanpassen, want ze stonden standaard ingesteld op 30-12... Alleen nu synchroniseert hij niet de verjaardagen automatisch met de agenda, is hier een optie voor? Ik zit nu namelijk met een waslijst aan verjaardagen op 30-12
Rare zaak dat die telefoon niet gewoon de birthdays automatisch in de agenda kan zetten. Mijn 5 jaar ouwe Nokia deed dat wel.Snippertje schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 22:08:
Ik heb net alle verjaardagen zitten aanpassen, want ze stonden standaard ingesteld op 30-12... Alleen nu synchroniseert hij niet de verjaardagen automatisch met de agenda, is hier een optie voor? Ik zit nu namelijk met een waslijst aan verjaardagen op 30-12
Ik heb gewoon de trial version van 'best birthday' gedownload, alle verjaardagen met behulp daarvan in de agenda laten plaatsen en vervolgens het programmaatje er weer af gegooid. Die verjaardagen blijven dan gewoon in de agenda staan.
Ik kan 'greedy penguin' trouwens van harte aanbevelen, vond ik het leukste spelletje tot nu toe, en je kan het multiplayeren met 4 man over Bluetooth. Supersimpel, maar dat vind ik persoonlijk het leukst op een telefoon.
http://www.symbian-freewa...load-greedy-penguins.html
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Bestaat er een "Voice Changer"? Ik wil me vriendin namelijk een keer voor de gek houden 
Kan zelf niks vinden middels google.
[ Voor 18% gewijzigd door Meneer iCy op 14-10-2008 09:50 ]
Thuis heb ik een Synology NAS staan die ik als UPnP server gebruik. Moet wel zeggen dat de verbinding met de UPnP server via de meegeleverde applicatie "Eigen media" erg onstabiel is. Het jkost me meestal veel pogingen om contact te krijgen, en als ik contact heb houd hij het meestal niet een heel album vol. Zijn er alternatieve programma's voor de Symbian die ik hiervoor zou kunnen gebruiken? Of weet iemand een reden waarom de verbinding zo instabiel is?Fuzzillogic schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 21:53: Speaking of UPnP, welke mediaserver gebruiken jullie?
Ik zelf gebruik (nog) geen mediaserver, maar het ging er bij mij om waarom ik niet gewoon met volle snelheid van internet kan downloaden met mijn n95 via wlan. Ik ga er vanuit dat de wlan van mijn toestel gewoon niet hoger dan een bepaalde snelheid kan komen, ik wilde dus weten wat de max is met downloaden via internet en dan via mijn wlan verbinding.Fuzzillogic schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 21:53:
Niet via speedtest meten, maar gewoon via je lokale LAN. Files downloaden via UPnP e.d.
*kick*
mschut schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:17:
Iets wat ik niet terug kan vinden in het forum is de mogelijkheid van videogesprekken via MSN. Op de PC MSN versie is het mogelijk je webcam te gebruiken en video-gesprekken te voeren. Nu heeft onze N95 ook een mooie 2e camera aan de voorkant specifiek bedoeld voor videogesprekken, maar de standaard messenger versie op de N95 ondersteunt geen video.
- Nokia Messenger: Niet ondersteund
- Fring: Niet ondersteund.
Verwijderd
Damn,volgens mij is mn normale speaker kapot. Hoor niemand meer. Zodra ik de telefoon overschakel op de harde luidspreker werkt t weer wel 
Net tikte ik em, tijdens een testgesprek, even op de tafel en toen werkte ie weer wel...
Enig idee of dat zo 123 te fixen valt door een nsp ofzo? Telefoon is ongeveer 8 maand oud...
Net tikte ik em, tijdens een testgesprek, even op de tafel en toen werkte ie weer wel...
Enig idee of dat zo 123 te fixen valt door een nsp ofzo? Telefoon is ongeveer 8 maand oud...
Veel voorkomend probleem met de N95. Kun je zelf oplossen als je dapper bent:Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:59:
Damn,volgens mij is mn normale speaker kapot. Hoor niemand meer. Zodra ik de telefoon overschakel op de harde luidspreker werkt t weer wel
Hier de stappen:
* Display uitschuiven naar een kant
* 2 schroefjes losmaken (heb je torx schroevendraaier voor nodig T5 geloof ik).
* Display andere kant uitschijven
* 2 schroefjes losmaken
Display losmaken van de slider. De speaker komt mee met het gedeelte dat je losmaakt.
De speaker maakt met 2 pinnetjes contact met de electronica van de N95.
Deze 2 pinnetjes van de speaker steken uit op het stuk dat je losgemaakt hebt, buig de pinnetjes voorzichtig wat naar buiten, zodat deze 'langer worden/verder uitsteken'. Nu zullen de pinnetjes weer goed contact maken.
Plaats alles weer terug, en let op stof op het scherm en de 2 kanten van de doorzichtige laag plastic van het frontje.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Verwijderd
Inderdaad de menuknoppen tijdens het fotograferen ( videomodus, scenemodus, flitsermodes, etc en opties/afsluiten ). Nu jij zegt dat die niet meedraaien, begin ik toch te twijfelenKrypt schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:26:
Wat bedoel je met camera rotatie?
offtopic: PyNetMony is trouwens wel een mooie tool. Ik tram nogal wat door de hoofdstad, dus als iemand z'n netwerkje terugvindt ...

Ik had vanochtend iets raars met mijn N95.
De simkaart zat er gewoon niet in (zoals gewoonlijk), en ik kom vanochtend beneden, brand de toetsverlcihting van de telefoon, en krijg ik de telefoon niet meer aan?
Accu eruit en erin gedaan en hij deed het weer
.
Ding is staan crashen terwijl hij uit stond
Bekend?
De simkaart zat er gewoon niet in (zoals gewoonlijk), en ik kom vanochtend beneden, brand de toetsverlcihting van de telefoon, en krijg ik de telefoon niet meer aan?
Accu eruit en erin gedaan en hij deed het weer
Bekend?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Mijn N95 8GB is hiervoor weg geweest naar eerst een NSP ( zouden het hebben opgelost), hierna is die naar Nokia opgestuurd geweest.. Krijg hem in zelfde staat terug...Kanarie schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:31:
[...]
Veel voorkomend probleem met de N95. Kun je zelf oplossen als je dapper bent:
Hoop dat je meer succes hebt dan ik. Ik kan hem weer opsturen. Heel fijn.
[ Voor 43% gewijzigd door Sendar op 15-10-2008 11:22 ]
http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl
Had ik laatst ook toen de mijne overnacht aan de lader stond. In de ochtend wilde ik die eraf halen, en zie ik mijn scherm constant aanstaan met erop de nokia opstartlogo. Batterij eruit en erin en die deed het weer. Gebeurt bij mij gelukkig zelden, maar toch wel 1x in 2 maanden ofzo op verschillende momenten. Valt dus wel mee, maar is vaak wel onverklaarbaar, zeker wanneer je niets met je phone doet, zoals tijdens het laden. Oh ja, ik had hem zelfs nog uitgezet voordat ie aan de lader ging. Dus het lijkt alsof het toestel 's nachts wilde opstarten en toen vastliepAriën Clay schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 08:29:
Ik had vanochtend iets raars met mijn N95.
Accu eruit en erin gedaan en hij deed het weer.
Bekend?

[ Voor 13% gewijzigd door sl1200 op 15-10-2008 12:47 ]
kickiCy schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:49:
Bestaat er een "Voice Changer"? Ik wil me vriendin namelijk een keer voor de gek houden
ik heb me kapot gezocht laatst maar niks kunnen vinden. wel voor oudere symbian versies.
doei
Hallo mensen,
Helaas moet ik mijn N95 weg brengen ter reparatie. Nu wil ik MMSjes en SMSjes opslaan op mijn PC. Weet iemand of dit mogelijk is met een stukje andere software dan pc suite (hier gaat t namelijk niet mee...)
Alvast bedankt!
Helaas moet ik mijn N95 weg brengen ter reparatie. Nu wil ik MMSjes en SMSjes opslaan op mijn PC. Weet iemand of dit mogelijk is met een stukje andere software dan pc suite (hier gaat t namelijk niet mee...)
Alvast bedankt!
Wat heb je zelf zoal onderzocht voordat je je vraag hier plaatste?Kurvers schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:48:
Hallo mensen,
Alvast bedankt!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Hehe, ja.. maar waarom zou hij de behoefte hebben om 's nacht op te gaan starten? Een wekker is niet ingesteldsl1200 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:45:
[...]
Had ik laatst ook toen de mijne overnacht aan de lader stond. In de ochtend wilde ik die eraf halen, en zie ik mijn scherm constant aanstaan met erop de nokia opstartlogo. Batterij eruit en erin en die deed het weer. Gebeurt bij mij gelukkig zelden, maar toch wel 1x in 2 maanden ofzo op verschillende momenten. Valt dus wel mee, maar is vaak wel onverklaarbaar, zeker wanneer je niets met je phone doet, zoals tijdens het laden. Oh ja, ik had hem zelfs nog uitgezet voordat ie aan de lader ging. Dus het lijkt alsof het toestel 's nachts wilde opstarten en toen vastliep

☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Gezocht in de topics hier op GoT en gegoogled...pven schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:53:
[...]
Wat heb je zelf zoal onderzocht voordat je je vraag hier plaatste?
Heb dit probleem dus lijkt, het lijkt op een los contact ofzo echter is het dat niet.Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:59:
Ben al 2x naar een NSP geweest. Één keer hebben ze de speaker vervangen, het ging tijdje goed maar naderhand weer dezelfde problemen. Vervolgens weer terug, hebben ze de contacten iets verbogen en ze schoon gemaakt. Mocht dit het probleem niet oplossen moest de GSM opgestuurd worden. Probleem is nu inmiddels terug gekeerd en ga hem morgen maar naar m'n NSP brengen
Verwijderd
Mijn collega reageert volkomen terecht en normaal. We willen graag meer inzet zien voordat je hier een vraag stelt, aangezien zijn post hieraan niet voldoet wilt hij graag weten of hij zelf al iets heeft onderzocht.
Mijn voorstel, onderzoek eerst zelf is iets en stel daarna pas onderbouwd een vraag
Mijn voorstel, onderzoek eerst zelf is iets en stel daarna pas onderbouwd een vraag
[ Voor 77% gewijzigd door Ginz op 16-10-2008 10:24 ]
Pven reageert doodnormaal. Hij valt niemand op de man/vrouw aan, begint niet te schelden, stelt alleen maar een wedervraag.Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 01:39:
[...]
Kan jij aub even normaal reageren? Iemand vraagt iets normaals. en jij komt gelijk vanuit je mod-toren om een reprimande te geven? Niet echt aardig. Laat de mensen hier in hun waarde alstublieft.
Got is niet een community waar je maar binnen kan komen en van alles kan beginnen te vragen. Met zelf een beetje zoeken is niets mis!
@Kurvers: Misschien heb je hier wat aan: http://www.wireless-labs.com/download/msgmirror.php
Hier wat ondersteuning: http://www.wireless-labs.com/msgmirror/#
[ Voor 11% gewijzigd door Robbie T op 16-10-2008 02:21 ]
Volgens mij gaat dit wel dmv van BackUp? Hier heb je wel versie 7 voor nodig?Kurvers schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:48:
Hallo mensen,
Alvast bedankt!
Zo heb ik het gedaan voordat mijn N95 naar de verzekering ging.
Met Pc suite wil dit overigens wel hoor.Kurvers schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:48:
Hallo mensen,
Alvast bedankt!
Je kan bijvoorbeeld een back-up maken, maar zoals boven mij aangegeven heb je dan wel versie 7 nodig. (Gewoon van de nokia site te downloaden).
Of start pc-suite. Koppel je telefoon. En kies in het pc suite menu voor het icoontje van de envelop.
Nokia Communication center word nu opgestart, en daar zie je ook je berichten. Vanaf daar kun je ze gewoon naar een lokatie verslepen.
Verwijderd
Ik heb al 3 dagen een N95 8GB
Ik heb mijn mobiel(nieuw) online gekocht bij een een Nederlandse online webshop.
Maar ik heb blijkbaar een Duitse versie gekregen.Dat blijkt dat ik bij de standaard maps alleen de straten kon zien van Duitsland.De doos en de boekjes waren ook in het duits.
Is dat erg voor later?
( Wel had ik problemen met de IMEI-nummer, om het internet automatische te kunnen activeren.Moest het overigens handmatig doen)
Ik heb mijn mobiel(nieuw) online gekocht bij een een Nederlandse online webshop.
Maar ik heb blijkbaar een Duitse versie gekregen.Dat blijkt dat ik bij de standaard maps alleen de straten kon zien van Duitsland.De doos en de boekjes waren ook in het duits.
Is dat erg voor later?
( Wel had ik problemen met de IMEI-nummer, om het internet automatische te kunnen activeren.Moest het overigens handmatig doen)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2008 11:29 ]
Nee hoor, wordt je Duits alleen maar beter van, kun je misschien op vakantie van profiteren...Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:25:
Is dat erg voor later?
Maar voor het toestel heeft het geen gevolgen, de manual staat wel op de cd of online.
Goodgoan!
Nee, heb ik ook. Maakt niets uit. Die kaarten kun je eventueel wegknikkeren als je toch niet in Duitsland komt.Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:25:
Ik heb al 3 dagen een N95 8GB
Is dat erg voor later?
Huh? Nog nooit van gehoord. SIM-kaart erin en gaan met die banaan was het bij mij, zoals het hoort.( Wel had ik problemen met de IMEI-nummer, om het internet automatische te kunnen activeren.Moest het overigens handmatig doen)
Verwijderd
Ik heb een aantal honderduizend pagina's terug gepost dat mijn scherm van mijn N95 8GB defect was, omdat ik tegen een paaltje aan liep met mijn tel. in mijn broek zak. Gelukkig had ik een verzekering die de schade wilde dekken, dus ik stuur hem op naar Hi. Ik vermelde erbij dat het een onbekende reden was waarom hij is stuk gegaan
en 3 weken laten kreeg ik hem gemaakt, gratis, weer terug
(had hem pas 2 maanden)
En wat kost die verzekering je totaal? Een display kost <€50, afgaande op de berichten hier.Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 20:05:
Ik heb een aantal honderduizend pagina's terug gepost dat mijn scherm van mijn N95 8GB defect was, omdat ik tegen een paaltje aan liep met mijn tel. in mijn broek zak. Gelukkig had ik een verzekering die de schade wilde dekken, dus ik stuur hem op naar Hi. Ik vermelde erbij dat het een onbekende reden was waarom hij is stuk gegaanen 3 weken laten kreeg ik hem gemaakt, gratis, weer terug
(had hem pas 2 maanden)
Maar als je dan toch verzekerd bent, waarom zeg je dan "onbekende reden"? Zolang je hem niet expres sloopt is er toch niks aan de hand, en is de schade toch gewoon gedekt?
Dit topic is gesloten.
Let op:
De laatste tijd worden er veel vragen in dit topic gedumpt zonder enige vorm van eigen inzet. Gelieve eerst te zoeken, ook in deel 8, en daarna pas je vraag te stellen. Vermeld bij je vraag meteen wat je hebt onderzocht en geprobeerd en waarom het niet lijkt te werken.
De laatste tijd worden er veel vragen in dit topic gedumpt zonder enige vorm van eigen inzet. Gelieve eerst te zoeken, ook in deel 8, en daarna pas je vraag te stellen. Vermeld bij je vraag meteen wat je hebt onderzocht en geprobeerd en waarom het niet lijkt te werken.