Nokia N95 (8GB) - Deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 42 Laatste
Acties:
  • 424.664 views

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Mau_Maus schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:07:
[...]

Ik was ook altijd anti hoesje. Omdat die dingen te lelijk waren. Maarja nu met internet kan je best goede functionele vinden. En ja met de release was die 730... en ja heb er sleutels bij en me broeken zijn vrij strak.. en geen zin teveel kracht op de slider of scherm te krijgen... Dus ik 'HAD' een hoesje van Noreve... en dat was echt een pracht ding... Vele andere hoesjes gezien die niet mooi waren of functioneel. Dus vond dit hoesje wel mooi en functioneel, dus dat kan wel..
Vaja maakt erg mooie luxe lederen hoesjes. Ik heb er ooit een gehad voor mijn SE P910i. Voor de N95 rekenen zij een beginprijs van $ 60,--. Valt eigenlijk nog best mee voor echt leder en hoge kwaliteit. Maar goed, ik ben zo gek niet meer :*) ...alhoewel..nu ik het zo zie op hun website...ziet er wel weer erg mooi uit :/

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 21-08-2008 16:18 ]

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:48
Mau_Maus schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:07:
[...]

Ik was ook altijd anti hoesje. Omdat die dingen te lelijk waren. Maarja nu met internet kan je best goede functionele vinden. En ja met de release was die 730... en ja heb er sleutels bij en me broeken zijn vrij strak.. en geen zin teveel kracht op de slider of scherm te krijgen... Dus ik 'HAD' een hoesje van Noreve... en dat was echt een pracht ding... Vele andere hoesjes gezien die niet mooi waren of functioneel. Dus vond dit hoesje wel mooi en functioneel, dus dat kan wel..
Ja als je een goedkoop hoesje koopt, moet je ook niet klagen dat het er lelijk uit ziet. Ik zelf heb ook een Noreve hoesje gekocht, en deze ziet er goed uit. Het werkt geweldig met alle functionaliteiten die je gewoon kan gebruiken. Hij kost dan misschien iets duurder dan zo'n hoesje van de markt, maar het is wel degelijk het geld waard. Het leer is superzacht en soepel, en lelijk is die niet.

Ik heb deze http://www.pdashop.nl/product-gallery/47538/19150 , en kan die iedereen aanraden die toch een hoesje wilt hebben. Want hoe je het ook wendt of keert, het is toch ter bescherming van je telefoon.

System | Racing is in my Blood

• dafmay
  • Nu online
Barfman schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:21:
[...]

Ja als je een goedkoop hoesje koopt, moet je ook niet klagen dat het er lelijk uit ziet. Ik zelf heb ook een Noreve hoesje gekocht, en deze ziet er goed uit. Het werkt geweldig met alle functionaliteiten die je gewoon kan gebruiken. Hij kost dan misschien iets duurder dan zo'n hoesje van de markt, maar het is wel degelijk het geld waard. Het leer is superzacht en soepel, en lelijk is die niet.

Ik heb deze http://www.pdashop.nl/product-gallery/47538/19150 , en kan die iedereen aanraden die toch een hoesje wilt hebben. Want hoe je het ook wendt of keert, het is toch ter bescherming van je telefoon.
Dat Noreve hoesje ziet er inderdaad zeer netjes uit, vooral in de zwarte kleur. Prijs is ook zeer redelijk te noemen. Mau_Maus...heb jij hetzelfde hoesje?

• leon12345
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 00:14
Fuzzillogic schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:20:
[...]

Ja ach, het werkt leuk hoor, daar niet van. Maar om de tool zo'n CPU-zuiger te laten zijn vind ik werkelijk onbegrijpelijk.

Overigens vraag ik me af of ze niet eenzelfde soort tool m.b.v. de nieuwe(re) Widsets hadden kunnen maken. Maarja dan zouden ze zelf moeten gaan devven, terwijl deze tool ook maar gewoon ingekocht is bij een bedrijf uit de UK.
ik weet ook niet waarom maar bij mij is dat nos mobiel ontiegelijk traag met opstarten 59 seconden voordat ik de content zie en als ik hem dan gelijk weer afsluit zie ik dat er maar 68kb aan data is opgevraagd vind het een beetje te lang duren voor niks eigenlijk je bent sneller als je naar nos.nl gaat en het nieuws kijk ik dan wel via vodafone tv

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
dafmay schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:35:
[...]

Dat Noreve hoesje ziet er inderdaad zeer netjes uit, vooral in de zwarte kleur. Prijs is ook zeer redelijk te noemen. Mau_Maus...heb jij hetzelfde hoesje?
Had ja :P Ik had er eerst 2... Ik had via Frankrijk direct van de leverancier gekocht.. nog voordat de N95 uit was ;) Maar kreeg een extra nieuwe toegestuurd omdat ie 1 uitsparing niet had. En dat hoesje met je telfoon open is erg mooi hoor... En dicht ook ;)

http://www.noreve.com/pro..._Nokia_N95_Tradition.html

Ik had er wel is eerder over vermeld met plaatjes.

[ Voor 10% gewijzigd door Mau_Maus op 21-08-2008 16:54 ]

• Mau_Maus
  • Niet online
leon12345 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:38:
[...]

ik weet ook niet waarom maar bij mij is dat nos mobiel ontiegelijk traag met opstarten 59 seconden voordat ik de content zie en als ik hem dan gelijk weer afsluit zie ik dat er maar 68kb aan data is opgevraagd vind het een beetje te lang duren voor niks eigenlijk je bent sneller als je naar nos.nl gaat en het nieuws kijk ik dan wel via vodafone tv
Kan ook aan je vodafone liggen... Probeer is met wifi, dan weet je waar het aan ligt.

• leon12345
Mau_Maus schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:52:
[...]

Kan ook aan je vodafone liggen... Probeer is met wifi, dan weet je waar het aan ligt.
dat helpt wel heel veel ja 15 sec en hij was er
misschien ook omdat ik het net ook al gedaan heb en de content nog niet verandert is
met vodafone zit ik ook op 200kb/s dus zou niet weten waarom 68kb dan zo lang zou moeten duren

• Mau_Maus
  • Niet online
leon12345 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:13:
[...]

dat helpt wel heel veel ja 15 sec en hij was er
misschien ook omdat ik het net ook al gedaan heb en de content nog niet verandert is
met vodafone zit ik ook op 200kb/s dus zou niet weten waarom 68kb dan zo lang zou moeten duren
Geen idee... vodafone heeft apart profiel voor streaming... Hun proxy die standaard staat ingesteld gaat nog wel eens langzaam... Ik dnek dus dat het een vodafone probleem is... Dus dan zou ik al ik jou was even een topic zoeken voor vodafone internet problemen en kijken wie je kan helpen.. of medestanders hebt.

Verwijderd

Eastside schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:41:
Vandaag de Krusell dynamic binnen gekregen, maar krijg met geen mogelijkheid de sluiting dicht, hij zit zo ongelofelijk strak. Ben bang dat als ik doordruk ik de sliders een opdoffer geef. Is dit normaal aan het begin en moet het leer nog wat soepeler worden of is het een productiefout?
[afbeelding]
Had hetzelfde hoesje als jouw gekocht en kreeg hem er ook TOTAAL NIET omheen.
Heb hem weer verkocht en een Noreve gekocht.

Verwijderd

MarlyS schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:03:
[...]

Het kan de eerste keer nog wel veel langer duren, dan de zonet genoemde 10 minuten.
Wanneer je de telefoon veilig kunt neerleggen (eigen tuin of balkon) en het is droog, laat hem dan gewoon eens een half uurtje opengeschoven liggen, op een plek, waar hij zicht op de open hemel heeft.
Eindelijk had ik na ongeveer een half uur mijn eerste gps-fix :D
Toen ik het vervolgens in de auto nog is probeerde.. duurde het een kwartier :)
Toen ik het vanochtend in de auto nog een keer probeerde.. Deed hij 't na een kwartier nog niet.. :'(

Ik gebruik Sygic DRIVE.. maar geloof niet dat 't aan het programma ligt. Wie weet 't?

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Heb al een beetje gezocht maar misschien dat iemand weet of het al wel kan...

Google maps downloaden en op je mobiel zetten zonder dat je data verbinding nodig hebt bij het navigeren? Ik heb namelijk geen onbeperkt (heb zelfs helemaal geen bundel oid daarvoor) dus dat loopt aardig in de kosten (2 euro per mb oid).

• Brantje
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Google maps download alleen kaarten via het internet.
Kan niet offline zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 19:06
spNk schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 21:38:
Heb al een beetje gezocht maar misschien dat iemand weet of het al wel kan...

Google maps downloaden en op je mobiel zetten zonder dat je data verbinding nodig hebt bij het navigeren? Ik heb namelijk geen onbeperkt (heb zelfs helemaal geen bundel oid daarvoor) dus dat loopt aardig in de kosten (2 euro per mb oid).
Tip: Heb je thuis draadloos internet? Download ze dan via daar. (of misschien bekenden of vrienden die draadloos internet hebben?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

herculesds schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 01:04:
[...]

Tip: Heb je thuis draadloos internet? Download ze dan via daar. (of misschien bekenden of vrienden die draadloos internet hebben?)
Als dat de oplossing is zou ik graag weten hoe het moet! Van tevoren data downloaden naar je toestel zodat dat later niet hoeft - bv als ik in het buitenland ben - is wel erg makkelijk. Hoe moet dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 05:49:
[...]

Als dat de oplossing is zou ik graag weten hoe het moet! Van tevoren data downloaden naar je toestel zodat dat later niet hoeft - bv als ik in het buitenland ben - is wel erg makkelijk. Hoe moet dit dan?
Dit kan sowieso NIET. Google maps functioneert ook in het buitenland alleen MET dataverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Zit er op een N95 geen andere "landmarks" of "GPS data" software om te testen of je gps een fix krijgt?
ik dacht dat die bij de meeste symbian toestellen wel meegeleverd werden, (iig bij mijn E50 en E51, welke beide geen interen GPS hebben...)

wat je ook kan proberen is nokia sportstracker, gratis nokia software die ook gebruik maakt van GPS

site: http://sportstracker.nokia.com/nts/download.do
directe link voor N95: https://sportstracker.nok...oadclient.do?hw=536872459

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:03

Damian

Insane Obtrusion

Het heeft wel eens ergens gestaand hier volgens mij, maar ik heb het probleem bij het opnemen van video's dat hij lagged. Na ongeveer 5 seconden hapert het beeld, geluid gaat wel verder, daarna weer beeld opnamen.

Ik heb een N95 8gb, dus onboard geheugen. En met flash geheugen zou defragmentatie niet moeten helpen theoretisch...

[ Voor 12% gewijzigd door Damian op 22-08-2008 10:55 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Damian schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:55:
Het heeft wel eens ergens gestaand hier volgens mij, maar ik heb het probleem bij het opnemen van video's dat hij lagged. Na ongeveer 5 seconden hapert het beeld, geluid gaat wel verder, daarna weer beeld opnamen.

Ik heb een N95 8gb, dus onboard geheugen. En met flash geheugen zou defragmentatie niet moeten helpen theoretisch...
Waarom zoek je dan niet als het hier al gestaan heeft, beetje moeite doen kan geen kwaad hoor, doen andere ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Barfman schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:57:
[...]

Waarom zoek je dan niet als het hier al gestaan heeft, beetje moeite doen kan geen kwaad hoor, doen andere ook.
Op zich snap ik wel dat met 9 delen het zoeken wat lastiger aan het worden is.
Zou fijn zijn wanneer er de mogelijkheid komt om een aantal draadjes in een keer door te zoeken, i.p.v. het hele forum.

En met 9 delen zou een FAQ in de TS ook fijn zijn.
Ik ben sinds kort een N95 bezitter en 9 draadjes is veel leeswerk. ;)

Misschien iets om over na te denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 22:23
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 19:12:
[...]

Eindelijk had ik na ongeveer een half uur mijn eerste gps-fix :D
Toen ik het vervolgens in de auto nog is probeerde.. duurde het een kwartier :)
Toen ik het vanochtend in de auto nog een keer probeerde.. Deed hij 't na een kwartier nog niet.. :'(

Ik gebruik Sygic DRIVE.. maar geloof niet dat 't aan het programma ligt. Wie weet 't?
Ik heb het hier al eerder gemeld maar nu nog maar een keer.. dit ligt waarschijnlijk aan je GPS antenne!!! Ik had voorheen enkel 3 keren een fix (heel eventjes) en daarna nooit meer.

Ga naar een NSP en laat je GPS antenne direct vervangen en laat het me maar weten wat het resultaat is!!!!

ps. GPS antenne is het onderdeeltje onderaan het toestel waar bij de laad- en USB socket (en microfoon natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Bij mij duurt het zon 1 - 5min voor ik verbinding krijg, en als ik onder bomen door rijd wil het nog wel eens weg vallen, zal dat hier ook het geval zijn (antenne stuk/slecht)?

[ Voor 6% gewijzigd door spNk op 22-08-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 21:58

Snippertje

Light up your life

Ik krijg steeds als ik mijn telefoon opstart dat hij iets wil installeren en vervolgens lukt dat niet omdat het niet betrouwbaar is. Hoe kom ik erachter wat hij wil installeren? Ik heb al bij applicatie beheer gekeken, maar daar staat het niet.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Razor.Timo schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:39:
Ik krijg steeds als ik mijn telefoon opstart dat hij iets wil installeren en vervolgens lukt dat niet omdat het niet betrouwbaar is. Hoe kom ik erachter wat hij wil installeren? Ik heb al bij applicatie beheer gekeken, maar daar staat het niet.
Dan staat er zeer waarschijnlijk een .sis bestand op je geheugenkaart dat bij het opstarten van de telefoon wil worden geinstalleerd door applicatie beheer. Check het door je kaartje er even uit te halen...(tenzij je de 8GB N95 versie hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Ik heb nu opera mini geinstalleerd maar die vraagt iedere keer of hij de data connectie mag gebruiken.
Kan ik dat op 1 of andere manier ook altijd toestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
UlyssesNL schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:50:
Ik heb nu opera mini geinstalleerd maar die vraagt iedere keer of hij de data connectie mag gebruiken.
Kan ik dat op 1 of andere manier ook altijd toestaan?
via programmabeheer, kan je een vaste toegangspunt definieren (bij alleen java apps, dus ook opera).

[ Voor 5% gewijzigd door Mau_Maus op 22-08-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Mau_Maus schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:38:
[...]

via programmabeheer, kan je een vaste toegangspunt definieren (bij alleen java apps, dus ook opera).
Thx you just made me a happy guy.
Ik heb een generiek uk image erop geinstalleerd nu moet ik nog de volledige n-gage aplicatie vinden. Ik kan hem niet vinden tussen downloads.

edit:
Nevermind gevonden. 8)7 gewoon bij games.

[ Voor 7% gewijzigd door 4ourty2 op 22-08-2008 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Mau_Maus schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:38:
[...]

Waar staat programmabeheer? Kan het niet vinden :?
dafmay schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:45:
[...]

Dan staat er zeer waarschijnlijk een .sis bestand op je geheugenkaart dat bij het opstarten van de telefoon wil worden geinstalleerd door applicatie beheer. Check het door je kaartje er even uit te halen...(tenzij je de 8GB N95 versie hebt)
Ik heb dus idd de 8GB versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Razor.Timo schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:39:
[...]

Waar staat programmabeheer? Kan het niet vinden :?
In het engels is het onder applications en dan application manager.
Dus waarschijnlijk onder programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Dan zou ik bestandsbeheer starten en daar eens een blik werpen of je iets van een installatiebestand tegenkomt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

UlyssesNL schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:46:
[...]

In het engels is het onder applications en dan application manager.
Dus waarschijnlijk onder programma's.
Ah toepassingbeheer ;) Ik dacht dat programmabeheer weer iets anders was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arata
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik heb laatst mijn Nokia N95 8GB veranderd naar een EURO2 firmware en m'n backup terug gezet (Nokia Content Manager). Maar nu staat er in mijn menu Spelletjes en Games. Dus 2x N-Gage. Maar nu krijg ik die engelse Games niet verwijderd. Weet iemand misschien nog een manier om die N-Gage te verwijderen?

Btw, kost op netwerk gebaseerde GPS geld? (Ik weet dat A-GPS geld kost.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ryvion schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:05:
Btw, kost op netwerk gebaseerde GPS geld? (Ik weet dat A-GPS geld kost.)
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Wordt het überhaupt ondersteund door de Nederlandse providers? Iets simpels als time synchronisation via het netwerk werkt ook niet bij elke provider, vziw.

Je ziet dat maar al te vaak: handige diensten worden niet geimplementeerd omdat het geen concurrentiemiddel is; de consument weet niet van het bestaan van de feature af, dus hij zal er niet naar vragen, dus hij zal er ook niet voor van provider switchen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In deel 4 werd er gesproken over iemand die het volgende probleem had: SMSje versturen, en dan blijft hij in de outbox staan. Verzenden mislukt, met de opmerking "Geheugen vol, sluit enkele toepassingen etc".
De built-in task manager (menuknop lang ingedrukt houden) geeft geen enkele open applicatie aan, alleen Standy en Berichten uiteraard. Er staan 700 smsjes in mijn inbox (degene in deel IV had er 3000, en bij het verwijderen van 500 smsjes deed hij het weer), verzonden en ontwerpen zijn leeg. Ik heb vanochtend de optie "opslaan op massageheugen" geselecteerd toen ik voor het eerst die melding kreeg, en toen werd er gevraagd of ik alles wilde kopieren naar het massageheugen. Daar heb ik toen ja op gezegd. Op de het telefoongeheugen heb ik nog 90mb vrij, en bij het massageheugen 3gb. Aan en uit zetten van mijn telefoon heeft ook geen effect.
Iemand ideeen?

Edit: ik vind niet dat een hard reset of het verwijderen van sms'jes tot de oplossingen behoort.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Fuzzillogic schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:39:
[...]

Wordt het überhaupt ondersteund door de Nederlandse providers? Iets simpels als time synchronisation via het netwerk werkt ook niet bij elke provider, vziw.

Je ziet dat maar al te vaak: handige diensten worden niet geimplementeerd omdat het geen concurrentiemiddel is; de consument weet niet van het bestaan van de feature af, dus hij zal er niet naar vragen, dus hij zal er ook niet voor van provider switchen :(
GPS is gewoon gratis hoor en dat werkt gewoon. A-GPS gebruikt UMTS volgens mij en kost daarom geld. GPS komt direct van de satellieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Mau_Maus schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:51:
[...]

Had ja :P Ik had er eerst 2... Ik had via Frankrijk direct van de leverancier gekocht.. nog voordat de N95 uit was ;) Maar kreeg een extra nieuwe toegestuurd omdat ie 1 uitsparing niet had. En dat hoesje met je telfoon open is erg mooi hoor... En dicht ook ;)

http://www.noreve.com/pro..._Nokia_N95_Tradition.html

Ik had er wel is eerder over vermeld met plaatjes.
Zo deze ook maar besteld. De telefoon moet toch nog wel 2 jaar meegaan en ik heb nu al twee kleine krasjes. Mooi hoesje en functioneel.

Oeps dubbelpost :X

Maak me alleen een beetje zorgen over het feit dat hij zo strak dicht gaat dat je toetsen ingedrukt blijven. Maar kan hem altijd terugsturen natuurlijk :)

[ Voor 10% gewijzigd door Snippertje op 23-08-2008 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Razor.Timo schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:57:
[...]

GPS is gewoon gratis hoor en dat werkt gewoon. A-GPS gebruikt UMTS volgens mij en kost daarom geld. GPS komt direct van de satellieten.
AGPS kan ook direct al de coordinaten van de mast waar de mobiel op aangemeld is aanvragen. Hence, geen internetverkeer, en dus zou je verwachten dat de kosten ook lager liggen oftwel nihil zijn. De vraag is dus: wordt dat ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Razor.Timo schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:02:
[...]

Zo deze ook maar besteld. De telefoon moet toch nog wel 2 jaar meegaan en ik heb nu al twee kleine krasjes. Mooi hoesje en functioneel.

Oeps dubbelpost :X

Maak me alleen een beetje zorgen over het feit dat hij zo strak dicht gaat dat je toetsen ingedrukt blijven. Maar kan hem altijd terugsturen natuurlijk :)
Gebeurd met dit hoesje niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Fuzzillogic schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:23:
[...]

AGPS kan ook direct al de coordinaten van de mast waar de mobiel op aangemeld is aanvragen. Hence, geen internetverkeer, en dus zou je verwachten dat de kosten ook lager liggen oftwel nihil zijn. De vraag is dus: wordt dat ondersteund.
Maar goed die persoon bedoelde met op basis van netwerk.. Masten kunnen zelf ook een locatie id meegeven en zo helpen bij plaatsbepaling, maar ik geloof niet dat het wordt ondersteund dat precieze type signaal in Nederland... maar met google maps lijkt het weer wel te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Mau_Maus schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 00:48:
[...]

Gebeurd met dit hoesje niet
Ik lees andere dingen in reviews. Heb jij de 8GB versie? Die is namelijk wat dikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Razor.Timo schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 02:04:
[...]

Ik lees andere dingen in reviews. Heb jij de 8GB versie? Die is namelijk wat dikker.
Ik heb de 8GB versie, in het begin voelt het strakker aan, maar de knoppen worden echt niet ingedrukt hoor. Na een paar keer openen en sluiten gaat het allemaal erg soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het he le maal gehad met deze telefoon. Nouja, niet deze telefoon zelf, want de specificaties zijn indrukwekkend, maar vooral de OS. Ik heb hem nu 3 maanden en ben het helemaal zat. Even een greep uit de dingen die mij tegenstaan. Het doel hiervan is tweeledig: a) ik kan mijn frustraties kwijt, b) de Nokia N95 8GB-fans onder jullie zullen zich geroepen voelen tegenargumenten te noemen en oplossingen voor mijn problemen: zo kan ik er misschien nog nog mee leven.

- In alle opzichten is het optimale OS voor mijn desktop Windows 2000 Prof. Nokia PC Suite support alleen XP-SP2 en hoger. Agenda syncen is voor mijn toch een must, en het is van de zotte dat ik mijn OS moet upgraden of 3rd party apps moet gaan zoeken en installeren om dat te doen.
- De menu-indeling is waardeloos. Bijvoorbeeld: sinds wanneer is 'Web' geen toepassing, maar staat het gewoon in de main menu? Waarom staat Bluetooth niet onder connectiviteit, is dat soms iets anders? Wat is 'instrumenten' uberhaupt voor een ongepast woord? Waarom staat 'Media' onder Toepassingen, en staat 'Muziek' nog een keer in het main menu (muziek is toch ook media?)?
- Gisteren kon ik geen berichten meer verzenden en ontvangen: "geheugen vol". Alle SMS'jes gewist - en dat is niet tof - en nog steeds dezelfde melding! Ik had genoeg RAM over, ook genoeg op mijn telefoon- en massageheugen. Moest hard-resetten.
- Somehow duurt het editen van een playlist uren (mn bij deleten van items uit de list), en 'eventjes' browsen van de afbeeldingen is ook niet echt mogelijk. Als ik iets op mass memory zet, moeten meteen alle gegevens zo veel mogelijk worden opgenomen in alle applicaties op te telefoon, tenzij ik een attrib -h doe.
- Dat geouwehoer met het signen van apps die je wil installeren.
- Tevens erg jammer dat er niet standaard de mogelijkheid is xls/doc/ppt te editen.

Kortom, ik ga (zodra de financien het toelaten) weer terug naar een WM-based PDA, prolly de HTC TP. Uit de HTC P3300 (je weet wel, dat ding met 0.01x de specificaties van de N95 8GB) kon ik veel meer halen!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2008 13:51 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 13:50:
- In alle opzichten is het optimale OS voor mijn desktop Windows 2000 Prof. Nokia PC Suite support alleen XP-SP2 en hoger. Agenda syncen is voor mijn toch een must, en het is van de zotte dat ik mijn OS moet upgraden of 3rd party apps moet gaan zoeken en installeren om dat te doen.
Ik ben het met je eens dat bij Windows-software vaak de lat hoog wordt gelegd voor onduidelijke redenen - zoveel verschil tussen Win2k en XP is er nou ook weer niet. Otoh vind ik het - afgezien van kostenplaatje - ook weer gejammer als je zegt dat XP suckt en win2k heerst. Zet de theming service uit in XP en het lijkt net win2k.

Win2k is 8 jaar oud. Ik vind het niet zo vreemd dat ze daar geen support meer voor geven. Maar voor Linux doet Nokia zich ook geen moeite, terwijl ze notabene zelf Linux gebruiken voor de internet tablets. Dat zal voor WinMob/Microsoft niet anders zijn ;)
De menu-indeling is waardeloos. Bijvoorbeeld: sinds wanneer is 'Web' geen toepassing, maar staat het gewoon in de main menu? Waarom staat Bluetooth niet onder connectiviteit, is dat soms iets anders? Wat is 'instrumenten' uberhaupt voor een ongepast woord? Waarom staat 'Media' onder Toepassingen, en staat 'Muziek' nog een keer in het main menu (muziek is toch ook media?)?
Het probleem met dit soort hierarchische menuutjes is dat veel zaken in meerdere categorieën geplaatst kunnen worden. Granted, de standaardindeling is ook niet logisch. Boejuh, even ergens je eigen indeling maken is toch ook zo gepiept.
- Gisteren kon ik geen berichten meer verzenden en ontvangen: "geheugen vol". Alle SMS'jes gewist - en dat is niet tof - en nog steeds dezelfde melding! Ik had genoeg RAM over, ook genoeg op mijn telefoon- en massageheugen. Moest hard-resetten.
Dat suckt idd. Een bug dus.
Somehow duurt het editen van een playlist uren (mn bij deleten van items uit de list), en 'eventjes' browsen van de afbeeldingen is ook niet echt mogelijk. Als ik iets op mass memory zet, moeten meteen alle gegevens zo veel mogelijk worden opgenomen in alle applicaties op te telefoon, tenzij ik een attrib -h doe.
De music player vind ik ook niet fijn. Behoorlijk stom dat er zelfs geen support is voor OGG Vorbis, zelfs niet als je MMF-codec installeert.

Dat afbeeldingen automatisch opgenomen worden in de index vind ik niet heel vreemd tho. Gaan zoeken naar je plaatjes is ook geen pretje.
- Dat geouwehoer met het signen van apps die je wil installeren.
Helemaal mee eens. Het zit me ook dwars, en bij de aanschaf van m'n volgende mobiel zal een soortgelijk systeem een keiharde dealbreaker zijn.
Tevens erg jammer dat er niet standaard de mogelijkheid is xls/doc/ppt te editen.
Het is een multimedia-mobiel. Niet direct voor zakelijk gebruik bedoeld. Wat ik irritanter vind is dat er geen ODF-support is.
Kortom, ik ga (zodra de financien het toelaten) weer terug naar een WM-based PDA, prolly de HTC TP. Uit de HTC P3300 (je weet wel, dat ding met 0.01x de specificaties van de N95 8GB) kon ik veel meer halen!
Ach, WinMob heeft ook weer andere onhebbelijkheden. En er zijn toch ook WinMob-toestellen met het restrictive sign-software-gezeik? Van de regen in de drup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuzzillogic schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 14:10:
Ik ben het met je eens dat bij Windows-software vaak de lat hoog wordt gelegd voor onduidelijke redenen - zoveel verschil tussen Win2k en XP is er nou ook weer niet. Otoh vind ik het - afgezien van kostenplaatje - ook weer gejammer als je zegt dat XP suckt en win2k heerst. Zet de theming service uit in XP en het lijkt net win2k.

Win2k is 8 jaar oud. Ik vind het niet zo vreemd dat ze daar geen support meer voor geven. Maar voor Linux doet Nokia zich ook geen moeite, terwijl ze notabene zelf Linux gebruiken voor de internet tablets. Dat zal voor WinMob/Microsoft niet anders zijn ;)
Dat klopt. En ik zal verder niet proberen in een discussie te vervallen, maar de hoeveelheid RAM die je nog overhoudt is bij win2k toch echt meer. En bij een traag barrel als de mijne maakt dat wel uit, anders inderdaad niet. Bovendien zijn de netwerkfunctionaliteiten makkelijker voor mij. Maar dat is zeker puur persoonlijk.
Ik zie alleen geen reden waarom NPS niet compatible zou zijn met win2k. 8 jaar oud, sure. Maar ik weet zeker dat je een behoorlijk publiek uitsluit hiermee. En personally, I don't care about Linux
Het probleem met dit soort hierarchische menuutjes is dat veel zaken in meerdere categorieën geplaatst kunnen worden. Granted, de standaardindeling is ook niet logisch. Boejuh, even ergens je eigen indeling maken is toch ook zo gepiept.
Volgens mij kan dat maar tot op zekere hoogte.
De music player vind ik ook niet fijn. Behoorlijk stom dat er zelfs geen support is voor OGG Vorbis, zelfs niet als je MMF-codec installeert.

Dat afbeeldingen automatisch opgenomen worden in de index vind ik niet heel vreemd tho. Gaan zoeken naar je plaatjes is ook geen pretje.
Tuurlijk, maar een kleine vraag hierover is niet te veel gevraagd vind ik. Wb de OGGV-support sluit ik me ook bij je aan. Ik heb er een hekel aan als ik andere applicaties voor dit soort dingen nodig heb.
Ach, WinMob heeft ook weer andere onhebbelijkheden. En er zijn toch ook WinMob-toestellen met het restrictive sign-software-gezeik? Van de regen in de drup.
Nooit van gehoord (maar dat ligt aan mij). Maar met Nokia heb je sowieso dat probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 06:34
Ik heb nu al de 2de keer op korte tijd m'n speaker kapot.. zit een los contact in. Wanneer ik 'm hard tegen m'n oor druk doet die 't wel fatsoenlijk. Ik ga nog maar 1x langs bij servicepunt erna stuur ik hem toch maar op voor garantie...

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arata
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Het lukt mijn niet meer om N-Gage te installeren, ik krijg dan het volgende te zien: File not found! Heeft iemand hier een oplossing voor? (In mijn Toep. Beheer staat N-Gage installer wel gïnstalleerd en die krijg ik niet meer verwijderd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 14:32:
[...]

Dat klopt. En ik zal verder niet proberen in een discussie te vervallen, maar de hoeveelheid RAM die je nog overhoudt is bij win2k toch echt meer. En bij een traag barrel als de mijne maakt dat wel uit, anders inderdaad niet. Bovendien zijn de netwerkfunctionaliteiten makkelijker voor mij. Maar dat is zeker puur persoonlijk.
Ik zie alleen geen reden waarom NPS niet compatible zou zijn met win2k. 8 jaar oud, sure. Maar ik weet zeker dat je een behoorlijk publiek uitsluit hiermee. En personally, I don't care about Linux

Een traag barrel als computer, maar wel een high-end N95 als toestel? Ik kan dat niet helemaal rijmen maar goed, ieder z'n voorkeuren.

Ik moet je ongelijk geven met het feit dat je er een "behoorlijk publiek" mee uitsluit. Sowieso is Windows 2000 Pro nooit bedoeld geweest voor de doorsnee consument, maar belangrijker is dat vrijwel niemand het meer gebruikt, en dat is gewoon een feit. De diehards die het wel gebruiken, doen dat in 99% van de gevallen niet als hoofdcomputer.

De laatste zin in deze quote doet mij vermoeden dat je schijt hebt aan iedereen behalve jezelf en dat jouw mening gebaseerd is op het feit dat Nokia jouw persoonlijke wensen niet tegemoet komt. Ik geef Nokia in dit geval gelijk. Succes met je nieuwe mobiel!
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 19:34:
De laatste zin in deze quote doet mij vermoeden dat je schijt hebt aan iedereen behalve jezelf en dat jouw mening gebaseerd is op het feit dat Nokia jouw persoonlijke wensen niet tegemoet komt. Ik geef Nokia in dit geval gelijk. Succes met je nieuwe mobiel!
[...]
_/-\o_ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Voor als ik straks mijn N95 8GB in gebruik ga nemen heb ik vanavond op het internet gezocht naar informatie over Email op je mobiel.

Nu werkt het bij mij in de primitieve vorm: als ik de accountgegevens van mijn internetprovider invul kan ik met mijn toestel gewoon berichten ontvangen en verzenden. _/-\o_

Wat ik wil is:
- sommige dagen of weken email lezen op mijn mobiel
- als ik dan weer thuis ben wil ik de op mijn mobiel gelezen berichten ook op mijn PC ontvangen maar niet nog een keer hoeven te lezen (ze moeten dan als gelezen worden herkend)
- op mijn N95 gelezen en verwijderde berichten wil ik niet meer op mijn PC ontvangen
- de op mijn PC binnengehaalde mails wil ik niet op mijn N95

Mijn gegevens:
- heb geen exchange server
- heb een emailaccount bij Planet.nl
- heb een eigen domeinnaam met "eigen" mailserver

Is het jullie gelukt om je mail op deze manier werkend te krijgen? Als er een website is waar dit alles staat beschreven vind ik een link ook pr8ig ;)

Alvast bedankt voor het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een traag barrel als computer, maar wel een high-end N95 als toestel? Ik kan dat niet helemaal rijmen maar goed, ieder z'n voorkeuren.

Ik moet je ongelijk geven met het feit dat je er een "behoorlijk publiek" mee uitsluit. Sowieso is Windows 2000 Pro nooit bedoeld geweest voor de doorsnee consument, maar belangrijker is dat vrijwel niemand het meer gebruikt, en dat is gewoon een feit. De diehards die het wel gebruiken, doen dat in 99% van de gevallen niet als hoofdcomputer.

[...]
Allereerst over "behoorlijk publiek": in welke dimensie is Windows 2K de enige Windows OS die niet onder "XP-SP2 and above" valt? In mijn leven zijn ook Windows 95, 98, Me en XP-SP1 uitgekomen. Maar ik heb dan ook in een grot geleefd.
Ten tweede: ik vind het aardig dat je mijn persoonlijke voorkeuren probeert te rijmen, maar laat dat maar aan mij zelf over. Aangezien ik administrator access heb over mijn overwegingen, ben ik daar veel beter in.
En die laatste alinea was precies waar ik al bang voor was. Overduidelijk zeggen dat het puur persoonlijk is is blijkbaar niet genoeg. Dus nogmaals, voor de slechtlezenden: dat ik het gehad heb met die telefoon is _natuurlijk_ persoonlijk, en ik heb nooit anders beweerd.
De post ging over _mijn_ frustraties, en in geen enkel geval om kritiek te leveren voor mensen die het toestel met tevredenheid gebruiken. Lees nog eens terug, en je zult niet zien staan "ik vind het k*t dus dat moeten jullie ook vinden".
Dus (het voelt alsof ik aan een "state the obvious"-contest meedoe) nogmaals: ik heb geen schijt aan de voorkeuren van andere mensen, en die van mij staan allesbehalve centraal. Vermoedens mogen, je mag ze zelfs uitspreken. Maar als je dat nou op een iets beschaafdere manier doet, gaat er een wereld voor je open als je ziet hoe mensen dan reageren. Maar ik ben blij dat het slechts een vermoeden is, en hoop dat ik het hierbij ook rechtgezet heb.
Toch bedankt voor het reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 13:50:
.... Het doel hiervan is tweeledig: a) ik kan mijn frustraties kwijt,
Dat is gelukt, lijkt me.
b) de Nokia N95 8GB-fans onder jullie zullen zich geroepen voelen tegenargumenten te noemen en oplossingen voor mijn problemen
Ook dat is gelukt, dus doel bereikt , toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
nokiaan958GB schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 22:18:
Voor als ik straks mijn N95 8GB in gebruik ga nemen heb ik vanavond op het internet gezocht naar informatie over Email op je mobiel.

Nu werkt het bij mij in de primitieve vorm: als ik de accountgegevens van mijn internetprovider invul kan ik met mijn toestel gewoon berichten ontvangen en verzenden. _/-\o_

Wat ik wil is:
- sommige dagen of weken email lezen op mijn mobiel
- als ik dan weer thuis ben wil ik de op mijn mobiel gelezen berichten ook op mijn PC ontvangen maar niet nog een keer hoeven te lezen (ze moeten dan als gelezen worden herkend)
- op mijn N95 gelezen en verwijderde berichten wil ik niet meer op mijn PC ontvangen
- de op mijn PC binnengehaalde mails wil ik niet op mijn N95

Mijn gegevens:
- heb geen exchange server
- heb een emailaccount bij Planet.nl
- heb een eigen domeinnaam met "eigen" mailserver

Is het jullie gelukt om je mail op deze manier werkend te krijgen? Als er een website is waar dit alles staat beschreven vind ik een link ook pr8ig ;)

Alvast bedankt voor het meedenken
IMAP. Duh :P En vergeet SSL/TLS niet aan te zetten.

Overigens vind ik de client van Nokia niet geweldig. Nou hebben ze onlangs wel een nieuwe e-mail tool uitgebracht, maar zover ik kan nagaan moet je daarvoor de accountgegevens voor je e-mail aan Nokia geven. Die vlieger gaat dus echt niet op. :/

Sommigen gillen nu "GMAIL! GMAIL!!", maar ik heb toch nog net meer vertrouwen in de privacy van m'n eigen mailprovider dan van gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Barfman schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 08:48:
[...]

Ik heb de 8GB versie, in het begin voelt het strakker aan, maar de knoppen worden echt niet ingedrukt hoor. Na een paar keer openen en sluiten gaat het allemaal erg soepel.
Heb het hoesje nu. Alleen de slider gaat erg moeizaam. Maar met een beetje buigen moet dit wel op te lossen zijn. Daarbij zal het leer ook nog wat rekken zodat de sluiting makkelijker gaat. Erg mooi hoesje, alleen die beltclip zal ik denk ik niet gaan gebruiken. Doe een beetje af tegen de rest van het hoesje :?

Edit: Ohja, weet iemand misschien met welk spul je makkelijk een krasje kan wegwerken?

[ Voor 6% gewijzigd door Snippertje op 26-08-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Niet online
Fuzzillogic schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:29:
[...]

IMAP. Duh :P En vergeet SSL/TLS niet aan te zetten.

Overigens vind ik de client van Nokia niet geweldig. Nou hebben ze onlangs wel een nieuwe e-mail tool uitgebracht, maar zover ik kan nagaan moet je daarvoor de accountgegevens voor je e-mail aan Nokia geven. Die vlieger gaat dus echt niet op. :/

Sommigen gillen nu "GMAIL! GMAIL!!", maar ik heb toch nog net meer vertrouwen in de privacy van m'n eigen mailprovider dan van gmail.
Thanks. Zie je maar weer ik loop met mijn kennis behoorlijk achter.

Heb email bij Planet en Argeweb, bij beide zo te lezen geen IMAP :( . Zal het dan toch Gmail moeten worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
nokiaan958GB schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:27:
[...]

Thanks. Zie je maar weer ik loop met mijn kennis behoorlijk achter.

Heb email bij Planet en Argeweb, bij beide zo te lezen geen IMAP :( . Zal het dan toch Gmail moeten worden :+
Ik zou eerder bij Argeweb dan gaan klagen over het ontbreken van IMAP-support. (Alleen) POP3 is niet meer van deze tijd, imo. Overigens heb ik destijds ook nog even moeten zoeken voordat ik een hoster vond met IMAP over SSL/TLS. Het zijn dus (ook) de hosters die achterlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de Nokia N95 met Route 66 binnengekregen, maar heb helaas wat problemen met het installeren van Route 66. Via google heb ik het volgende gevonden:

Installatie handleiding Route 66 Mobile 8

1) Connect the Nokia N95to your PC via connection cable.
2) On the screen of the phone the following choices will display:
- Media player
- PC suite
- Mass Storage
3) Choose " Mass Storage"
4) The phone will appear as an "external HDD" on your computer.
5) Run ROUTE 66 Mobile 8.
6 Select the "Browse content" option and then select and open "MemoryImage” folder.
7) Copy the content of the folder from the Mobile 8 CD/DVD to the N95 HDD.
8) When copying is finished, you will find the R66 Mobile 8 on the menu.

Deze stap is mij niet helemaal duidelijk:
Naar welke directory moet je die kopieeren dan?
Of moet je een mapje aanmaken of zo?
Heeft iemand misschien een printscreentje van de plek waar hij ze naartoe gekopieerd heeft en Route 66 werkend heeft.
Let op, ik heb dus gewoon de origineel gekochte versie.

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:35:
Ik heb net de Nokia N95 met Route 66 binnengekregen, maar heb helaas wat problemen met het installeren van Route 66. Via google heb ik het volgende gevonden:

Installatie handleiding Route 66 Mobile 8

1) Connect the Nokia N95to your PC via connection cable.
2) On the screen of the phone the following choices will display:
- Media player
- PC suite
- Mass Storage
3) Choose " Mass Storage"
4) The phone will appear as an "external HDD" on your computer.
5) Run ROUTE 66 Mobile 8.
6 Select the "Browse content" option and then select and open "MemoryImage” folder.
8) When copying is finished, you will find the R66 Mobile 8 on the menu.

Deze stap is mij niet helemaal duidelijk:
Naar welke directory moet je die kopieeren dan?
Of moet je een mapje aanmaken of zo?
Heeft iemand misschien een printscreentje van de plek waar hij ze naartoe gekopieerd heeft en Route 66 werkend heeft.
Let op, ik heb dus gewoon de origineel gekochte versie.

Bedankt alvast!
Het antwoord is vaak gepost hier dus zoek volgende keer eerst even, je moet een map aanmaken op de Micro SD kaart en daarin de kaarten plaatsen, E:\System\Apps\Route66\Maps

[ Voor 6% gewijzigd door Megalodon_67 op 26-08-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

connect via massa opslag dan zorgen dat je mapopties op je pc aangeeft dat die alle verborgen mappen weergeeft.en dan zie je ook de systeem map en daarin moet je alles plaatsen.grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Megalodon_67 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:36:
[...]Het antwoord is vaak gepost hier dus zoek volgende keer eerst even, je moet een map aanmaken op de Micro SD kaart en daarin de kaarten plaatsen, E:\System\Apps\Route66\Maps
Eh, sorry, maar als je zegt dat het zo vaak al is behandeld moet je hem wel goed adviseren ;) Dit is alleen zo voor de minder legale versie nml.

Als je de legale DVD hebt van Route 66 moet je de inhoud van de "MemoryImage" folder nml gewoon naar de root directory van je memorycard kopieëren. In de folder staat nml al de juiste folderstructuur. En niet alle bestanden moeten onder E:\System\Apps\Route66\Maps of zelfs onder E:\System. De installer staat bv gewoon in de root.

Dus:
- Nokia 95 aansluiten in Massa opslag modus;
- In je Windows Verkenner de drive letter zoeken van de N95;
- dan gewoon alle inhoud van de MemoryImage folder op de Route 66 DVD naar deze drive letter slepen.

Dat is alles. In ieder geval wel bij mijn legale versie van R66 v8.

Oh, wellicht overbodig maar voor de zekerheid: de inhoud van de "MemoryImage" folder slepen, niet de "MemoryImage" folder zelf ook.

[ Voor 11% gewijzigd door xahmol op 26-08-2008 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BIG charlie
  • Laatst online: 03-03-2022
Sinds vorige week heb ik ook een N95 8GB en deze ineens besteld met route 66 ( de s60 versie ).
Ik heb gewoon de usb kabel aangesloten op de pc en daarna "gegevensoverdracht" geselecteerd, waarna ik de DVD van route 66 heb opgestart.
Bij het verschijnen van het beginscherm van route 66 heb ik gewoon op "installeren" gedrukt en het programma begon zich te installeren rechtstreeks op het massageheugen van de nokia.
Dit zonder instellingen te moeten veranderen, deze deed dat automatisch.
In eerste instantie had ik ook de memory image folder gekopieerd naar het massageheugen.
Ik had toen wel gps fix, maar alleen de world maps stonden op de nokia ( de hoofdwegen ) en niet de west europa wegen tot op huisnummer niveau.
Bij het installeren zoals in het begin van deze tekst werkte alles feilloos...
Ik ben er zeer tevreden over, zelfs in mijn wagen met warmtewerende voorruit heb ik altijd perfecte ontvangst.

Greetz
BIG charlie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Ik probeer hellocarbide te installeren (na een harde reset gisteren) maar zodra ik menu1 kies en op ja klik krijg ik de melding 'Toepas. afgesloten, KERN EXEC'

Hoe kan ik het alsnog installeren samen met CAPSON en CAPSOFF???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
BIG charlie schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 09:19:
Sinds vorige week heb ik ook een N95 8GB en deze ineens besteld met route 66 ( de s60 versie ).
Ik heb gewoon de usb kabel aangesloten op de pc en daarna "gegevensoverdracht" geselecteerd, waarna ik de DVD van route 66 heb opgestart.
Bij het verschijnen van het beginscherm van route 66 heb ik gewoon op "installeren" gedrukt en het programma begon zich te installeren rechtstreeks op het massageheugen van de nokia
Bij de eerste versie van R66 v8 zat er een bug in de installer waardoor dit niet werkte en het kopiëren van de MemoryImage map de enige optie was. Inderdaad hebben ze inmiddels deze bug verholpen heb ik gezien.

Maar als je de DVD met de oude versie hebt werkt dit dus niet en is kopiëen van de MemoryImage map naar de root van je geheugenkaart de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Hoe zit het met de oplader? Kan je gewoon een standaard USB oplader aansluiten op de N95 (8GB)?

Lijkt me wel handig dat mini-usb een standaard wordt, aangezien je anders iets van 10 opladers thuis hebt liggen, gezien elk modelupdate weer een andere oplader gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Is het mogelijk dat ik met goosync de telefoon s'nachts laat synchroniseren?
Ik heb al een profiel goosync gemaakt en instellingen toegevoegd.
Maar zou hem het liefst automatisch laten syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Djerique schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:22:
Hoe zit het met de oplader? Kan je gewoon een standaard USB oplader aansluiten op de N95 (8GB)
Natuurlijk kun je een standaard USB-lader erop aansluiten. Je hebt er alleen niets aan.

De reden is ws dat als een apparaat >100mA gaat trekken uit USB, dat apparaat dat kenbaar moet maken aan de USB host. Extra logica, software -> duurder. Bovendien is de laadstroom uit de normale lader hoger dan de 500mA die USB maximaal aankan. Het laden gaat dus hoe dan ook trager.

Overigens werkt het wel, ik heb zo'n made-in-china USB -> acculaadstekkertje via eBay, en PC zeurt er iig niet om. Maar ja, officieel is het dus niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
Fuzzillogic schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 18:03:
[...]

Natuurlijk kun je een standaard USB-lader erop aansluiten. Je hebt er alleen niets aan.

De reden is ws dat als een apparaat >100mA gaat trekken uit USB, dat apparaat dat kenbaar moet maken aan de USB host. Extra logica, software -> duurder. Bovendien is de laadstroom uit de normale lader hoger dan de 500mA die USB maximaal aankan. Het laden gaat dus hoe dan ook trager.

Overigens werkt het wel, ik heb zo'n made-in-china USB -> acculaadstekkertje via eBay, en PC zeurt er iig niet om. Maar ja, officieel is het dus niet goed.
Hoe dan ook onbegrijpelijk dat er zo idioot veel soorten stekkers zijn om telefoons op te laden, zelfs binnen één merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervanzutven
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-01 00:01
Naast de nieuwe N96 heeft Nokia nu nog twee mogelijke opvolgers voor de N95 gelanceerd:

Welcome, N85 and N79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
Ik zal pas overstappen van de N95 naar een ander toestel als dat andere een aanzienlijk groter display heeft met bij voorkeur touchscreen, volledige kopieer- en plakfunctionaliteit heeft, een GPS-module heeft die geen A-GPS nodig heeft om altijd snel te fixen, een betere lens heeft zodat ook in het donker acceptabele foto's en filmpjes gemaakt kunnen worden en een lagere prijs heeft. Je mag aannemen dat op een bepaald moment met de smartphone prijzen hetzelfde gaat gebeuren als met laptop prijzen. Tot die tijd wordt ik niet echt warm of koud van de kleine verbeteringen die ik tot op dit moment zie.

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Sinds eergisteren ineens iets raars met de camerafunctie! Wanneer ik het schuifje van de N95-1 openzet start gewoon de cameramodus. Maar het beeld blijft zwart. Het lijkt wel of de lens kapot is of zo. Ik zie totaal geen beeld om een foto van te maken of zo. Ook in de video stand hetzelfde. Geprobeerd om een foto te maken maar het toestel reageert niet op de sluiterknop! De laatste firmware is al lang geleden geinstaleerd.
Iemand al een soortgelijk probleem gehad en opgelost?
Alvast dank voor alle nuttige reacties.

• Fuzzillogic
Is er trouwens ergens een overzichtje wat de diverse features "kosten" in termen van accuduur? Hoeveel langer gaat je accu mee als je bluetooth uitzet? Of als de WLAN-scan gebruikt? Of als je WLAN verbonden laat, voor VoIP? Of als je switcht tussen GSM/UMTS/HSDPA? Of als je je datalink altijd in stand by laat staan (sneller verbinden)?

• dafmay
  • Nu online
pietervanzutven schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 22:50:
Naast de nieuwe N96 heeft Nokia nu nog twee mogelijke opvolgers voor de N95 gelanceerd:

Welcome, N85 and N79
De N85 wordt inderdaad gepresenteerd als opvolger voor de N95. Terwijl de N79 toch echt de opvolger is van de N78.

[ Voor 33% gewijzigd door dafmay op 28-08-2008 21:40 ]

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Als ik een harde reset (*#7370#) doe en een thema installeer komt deze er niet juist op (qua iconen)
Waarschijnlijk staat ergens op de c schijf nog iets van de vorige installatie.
Hoe kan ik dit opschonen of juist weergeven?

• dafmay
  • Nu online
Nog even een link naar info over de N85 :

http://www.allaboutsymbia...lider_evolves_.php#AMoled

De voordelen t.o.v. de N96 zijn duidelijk...AM OLED scherm, USB-charging, FM transmitter, 1200mAh accu, platter (15mm ipv 20mm) en iets smaller, goedkoper!

Afhankelijk van wanneer het toestel uitkomt, en wat het aanbod over 7-8 maanden aan nieuwe toestellen is, wordt dit de vervanger van mijn N95-1.

[ Voor 26% gewijzigd door dafmay op 28-08-2008 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
mobile625 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 20:12:
Als ik een harde reset (*#7370#) doe en een thema installeer komt deze er niet juist op (qua iconen)
Waarschijnlijk staat ergens op de c schijf nog iets van de vorige installatie.
Hoe kan ik dit opschonen of juist weergeven?
Qua iconen alleen? Zal je de iconen animatie uit moeten zetten misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Ik heb de N-gage game Tetris aangeschaft. Maar eigenlijk wil ik af van al die N-gage crap op mijn phone. Ik zou graag Tetris ansich willen kunnen starten, dus buiten N-gage om...een stand-alone Tetris als het ware. Heeft iemand enig idee of dit uberhaupt mogelijk is?

Nevermind...al een werkende stand-alone versie gevonden :)

[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 29-08-2008 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Robbie T schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:51:
Mijn N95 ligt inmiddels ook bij de reparateur.
Op vakantie op een gegeven moment de simkaart omgewisseld, en toen ik de gsm weer wou aanzetten, duurde het al langer dan normaal.
De achtergrondverlichting ging wel branden, maar het scherm bleef zwarten en alleen de verlichting van de navigatietoetsen ging branden.

Heb em daar weggebracht, laten maken.
En vervolgens na een weekje kreeg ik de hele tijd de melding: Simkaart plaatsen.

Vervolgens in nederland maar de telefoon weer naar het repair punt gebracht..
Goed, kon vandaag mijn telefoon weer ophalen.
Aangezet en had eigenlijk meteen het idee dat er iets niet goed was. (Aanzetten duurde wat langer, gaf simcode fout)..Na er nog even mee te hebben gestoeid, bleek dat er gewoon niks was veranderd.

Ze hebben er bij het business center nog even naar gekeken en vervolgens het toestel omgeruild voor een nieuw toestel! De back-up thuis terug gezet.
En ik heb weer een nieuw goed werkend toestel met mijn eigen instellingen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverdael80
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Waarschijnlijk al een vraag die eerder langs is gekomen, maar naar diverse search mogelijkheden, en het doorbladeren van de diverse topics weet ik niet hoe ik het anders kan verwoorden.

Is het mogelijk om in de Nokia N95 een standaard lijst te maken voor connectie prioriteiten?
ff uitleggen:
Als ik thuis ben, zou mijn Nokia mijn WiFi netwerk moeten zien (dat doet hij ook), en alle internet verbindingen via die WiFi connectie laten lopen.
Wanneer mijn WiFi niet in bereik is, dan alle internet verbindingen via mijn mobiele provider laten lopen.

Voornamelijk verbindingen welke om de X tijd lopen (email controle bv), hebben standaard 1 toegangspunt gedefinieerd, en om die iedere dag 2 keer te wijzigen is een beetje gekkewerk.

(ik wil dit, omdat mijn 3G bereik thuis niet optimaal is, en de data verbindingen met regelmaat traag zijn)

Ik heb geen idee of dit kan, en zo ja hoe dit kan. (en hoe dit heeft om de search beter te gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Zilverdael80 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:53:

(ik wil dit, omdat mijn 3G bereik thuis niet optimaal is, en de data verbindingen met regelmaat traag zijn)

Ik heb geen idee of dit kan, en zo ja hoe dit kan. (en hoe dit heeft om de search beter te gebruiken)
Psiloc Connect. Nee, geen gratis alternatief. Nieuwe Nokia's hebben meen ik wel een soorgelijke feature standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben het klepje kwijtgeraakt waarmee je simkaart wordt vastgeklemd, wie weet waar ik een nieuwe kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverdael80
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Fuzzillogic schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:58:
[...]

Psiloc Connect. Nee, geen gratis alternatief. Nieuwe Nokia's hebben meen ik wel een soorgelijke feature standaard.
We proberen het uit! (leuk iig 10 dagen trail versie, en €9,95 is een bedrag om overheen te komen als een applicatie fatasoenlijk werk levert IMO)

Gratis oplossingen blijven echter ook nog zeer welkom! :-)
(we blijven nederlanders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over mijn n95 8gb.
Als ik een foto trek (5mp) duurt het ongeveer 14 sec om de afbeelding te verwerken (met 3mp een tweetal sec. minder). Ik heb wat op internet gezocht en normaal zou dat maximaal 5 seconden mogen zijn (op 5mp). Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen?
M'n flashkaart formatteren is geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 17:47:
Ik heb een vraagje over mijn n95 8gb.
Als ik een foto trek (5mp) duurt het ongeveer 14 sec om de afbeelding te verwerken (met 3mp een tweetal sec. minder). Ik heb wat op internet gezocht en normaal zou dat maximaal 5 seconden mogen zijn (op 5mp). Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen?
M'n flashkaart formatteren is geen optie.
Indien formateren geen optie is, probeer eens defragmenteren en eventueel een checkdisk.
Eventueel proberen op een andere kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0X55AA schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 17:56:
[...]

Indien formateren geen optie is, probeer eens defragmenteren en eventueel een checkdisk.
Eventueel proberen op een andere kaart.
Hmm, defragmenteren mag normaal geen effect hebben op een flash kaart. Ik heb trouwens gelezen dat het zelfs kwaad kan aangezien een flash kaart een beperkt aantal schrijfopdrachten kan verwerken (natuurlijk heel veel). Defragmenteren kan de levensduur van je flashkaart halveren door het grote aantal schrijfopdrachten tijdens het defragmenteren (heb ik ergens gelezen...). En een andere kaart insteken kan niet op de 8gb versie, die is nl. embedded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ehm, ik las hier net over defragmenteren..

Dat heb ik een keer op m'n oude N70 gedaan, die was daarna wel mooi z'n SMS'jes kwijt. Ik hoop dus dat het met de N95 wel gewoon goed gaat. Overigens vind ik dat maar vreemd natuurlijk, defragmentatie mag daar nooit toe leiden.

Just a note ;)

[ Voor 17% gewijzigd door SanderTje! op 31-08-2008 22:21 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:17
Barock schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 09:20:
Sinds eergisteren ineens iets raars met de camerafunctie! Wanneer ik het schuifje van de N95-1 openzet start gewoon de cameramodus. Maar het beeld blijft zwart. Het lijkt wel of de lens kapot is of zo. Ik zie totaal geen beeld om een foto van te maken of zo. Ook in de video stand hetzelfde. Geprobeerd om een foto te maken maar het toestel reageert niet op de sluiterknop! De laatste firmware is al lang geleden geinstaleerd.
Heb ik vaker (al vanaf het begin), sluiten en opnieuw openen van het schuifje voor de lens lost het bij mij altijd op. Snap ook niet waardoor dit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoeloeloe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 17:28
Barock schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 09:20:
Ik had hetzelfde bij mijn N82. Het probleem was dat het diafragma niet open ging (motortje kapot ofzo iets). Ik kon de telefoon gelukkig ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Niet online
Zilverdael80 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:53:
Waarschijnlijk al een vraag die eerder langs is gekomen, maar naar diverse search mogelijkheden, en het doorbladeren van de diverse topics weet ik niet hoe ik het anders kan verwoorden.

Is het mogelijk om in de Nokia N95 een standaard lijst te maken voor connectie prioriteiten?
ff uitleggen:
Als ik thuis ben, zou mijn Nokia mijn WiFi netwerk moeten zien (dat doet hij ook), en alle internet verbindingen via die WiFi connectie laten lopen.
Wanneer mijn WiFi niet in bereik is, dan alle internet verbindingen via mijn mobiele provider laten lopen.

Voornamelijk verbindingen welke om de X tijd lopen (email controle bv), hebben standaard 1 toegangspunt gedefinieerd, en om die iedere dag 2 keer te wijzigen is een beetje gekkewerk.

Goeie vraag, zou ik ook wel willen weten. Wil hetzelfde als jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 19:06:
[...]

Hmm, defragmenteren mag normaal geen effect hebben op een flash kaart. Ik heb trouwens gelezen dat het zelfs kwaad kan aangezien een flash kaart een beperkt aantal schrijfopdrachten kan verwerken (natuurlijk heel veel). Defragmenteren kan de levensduur van je flashkaart halveren door het grote aantal schrijfopdrachten tijdens het defragmenteren (heb ik ergens gelezen...). En een andere kaart insteken kan niet op de 8gb versie, die is nl. embedded.
hij bedoeld denk, zet je gebruikte geheugen (in de camera app.) even op intern en probeer het dan nog is. Als dat het oplost probeer via massageheugen is de optie checkdisk in windows (werkt bij mij ook als de video opnames gaan stotteren, symptoom voor hetzelfde probleem geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
nokiaan958GB schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:30:
[...]

Goeie vraag, zou ik ook wel willen weten. Wil hetzelfde als jij.
Psiloc connect:

http://connect.psiloc.com/
helaas geen freeware

[ Voor 4% gewijzigd door Prulleman op 01-09-2008 09:38 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cuberob schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 23:26:
[...]

hij bedoeld denk, zet je gebruikte geheugen (in de camera app.) even op intern en probeer het dan nog is. Als dat het oplost probeer via massageheugen is de optie checkdisk in windows (werkt bij mij ook als de video opnames gaan stotteren, symptoom voor hetzelfde probleem geloof ik)
Thanks alot! Heb de checkdisk laten lopen en het probleem lijkt voorlopig opgelost te zijn. Hopelijk blijft het nu zo. Nog es bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Megalodon_67 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 18:36:
[...]
Hoe dan ook onbegrijpelijk dat er zo idioot veel soorten stekkers zijn om telefoons op te laden, zelfs binnen één merk.
Vandaar mijn vraag dus ;)

Ik denk dat de Nederlandse overheid net zo moet ingrijpen als China dat heeft gedaan met het verplicht stellen van een mini usb op telefoons. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
Valt bij nokia nogal mee vind ik..... ze zijn een jaar of 3 geleden overgestapt op de kleine stekkertjes en gaan bij toekomstige modellen over op usb... (wat ze eigenlijk bij alle modellen met een usb aansluiting al hadden moeten doen...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:31

robertwebbe

Robert Webbe

Djerique schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:17:
[...]

Vandaar mijn vraag dus ;)

Ik denk dat de Nederlandse overheid net zo moet ingrijpen als China dat heeft gedaan met het verplicht stellen van een mini usb op telefoons. :)
http://tweakers.net/nieuw...or-mobiele-telefoons.html

De Prism 7800 en 7900 zijn al volledig op micro USB (laden, headset, data).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Wie weet hoe dit mogelijk is.
Zoja, welk programma is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
robertwebbe schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:49:
[...]

http://tweakers.net/nieuw...or-mobiele-telefoons.html

De Prism 7800 en 7900 zijn al volledig op micro USB (laden, headset, data).
dafmay in "Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)"

De verwachte N85 heeft ook micro USB laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Brantje schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:22:
Wie weet hoe dit mogelijk is.
Zoja, welk programma is het.
Nou het werkt in pratijk heel kut hoor :P

Maar nokmote kan dat en er is er nog 1 waarvan ik de naam even niet kan herinneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
Mau_Maus schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:49:
[...]

Maar nokmote kan dat en er is er nog 1 waarvan ik de naam even niet kan herinneren...
ziet er inderdaad niet heel gemakkelijk uit.. de hele tijd wisselen tussen goed vasthouden om te kunnen bewegen en dan weer switchen naar de knopjes..... in die tijd heb je al 20 x het juiste menuutje op de normale manier...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon12345
Mau_Maus schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:49:
[...]

rock 'n scroll heb je ook geen knopjes meer nodig

KEYnetik

het is wel even wennen ja maar als je het onder de kinie hebt is het veel relaxt got lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
leon12345 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:48:
[...]

rock 'n scroll heb je ook geen knopjes meer nodig

KEYnetik

het is wel even wennen ja maar als je het onder de kinie hebt is het veel relaxt got lezen :)
Ja die bedoelde ik, knap dat je er mee kan werken.. het idee is leuk, maar pratijk vond ik altijd onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Inmiddels zitten we alweer op pagina 128 van Deel 9.
Vooraf gezien een tijdelijk deel.

Komt er nog een keer een definitief deel of?
Deel 8 was destijds gesloten wegens de on-overzichtelijkheid e.d..
Is het nu niet net zo?
Pagina: 1 ... 32 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De laatste tijd worden er veel vragen in dit topic gedumpt zonder enige vorm van eigen inzet. Gelieve eerst te zoeken, ook in deel 8, en daarna pas je vraag te stellen. Vermeld bij je vraag meteen wat je hebt onderzocht en geprobeerd en waarom het niet lijkt te werken.