Nokia N95 (8GB) - Deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 42 Laatste
Acties:
  • 424.661 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sayko schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:33:
Ik weet niet of het gemeld is en of ik het hier mag melden..... Nokia maps is gehacked.
Nee is niet gemeld maar lijkt me ook overbodig om te melden. Mensen die bekend zijn in die kringen zullen het zelf vinden, anderen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:01
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:58:
[...]

Nee is niet gemeld maar lijkt me ook overbodig om te melden. Mensen die bekend zijn in die kringen zullen het zelf vinden, anderen niet.
Inderdaad. Vanavond eens testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:01

Damian

Insane Obtrusion

Ik weet niet of het gemeld is en of ik het hier mag melden..... Nokia maps is gehacked.
vertel... wat is er gehacked?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 17:17
Ja je maakt ons nieuwsgierig. Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat voice nu 'gratis' beschikbaar is...

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Sendar schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:58:
Ja je maakt ons nieuwsgierig. Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat voice nu 'gratis' beschikbaar is...
Helemaal correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Ik heb het ooit al ergens gelezen volgens mij, maargoed.

IS het mogelijk om de gallerie alleen bepaalde mappen te laten zien, in plaats van alle foto;s die hij in het toetsel kan vinden. Zelfs de plaatjes van de POI's van TomTom en de rasters komen langs, beetje zinloos eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
Damian schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:54:
IS het mogelijk om de gallerie alleen bepaalde mappen te laten zien, in plaats van alle foto;s die hij in het toetsel kan vinden. Zelfs de plaatjes van de POI's van TomTom en de rasters komen langs, beetje zinloos eigenlijk...
Als je hem aan de pc koppelt, kan je sommige mappen hidden. Dan worden ze niet in de gallery weer gegeven als het goed is.

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Sendar schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 15:00:
[...]

Als je hem aan de pc koppelt, kan je sommige mappen hidden. Dan worden ze niet in de gallery weer gegeven als het goed is.
Inderdaad. En vergeet dan niet om aan te geven dat de onderliggende bestanden in de map ook verborgen moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:58:
[...]

Het is NIET overbodig om te melden meneer de Holleboomert, niet iedereen struint namelijk alle fora en nieuwssites af van Nokia en de bijbehorende soft- en hardwaretopics. Dus ik vind het wel zo fijn dat Sayko zich even deze moeite heeft genomen dit te melden, helemaal omdat het mij altijd gestoord heeft dat Nokia bij zo'n dure telefoon ook nog eens extra poen moest hebben om een fatsoenlijk werkende navi te mee te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Megalodon_67 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 15:34:
[...]

Het is NIET overbodig om te melden meneer de Holleboomert, niet iedereen struint namelijk alle fora en nieuwssites af van Nokia en de bijbehorende soft- en hardwaretopics. Dus ik vind het wel zo fijn dat Sayko zich even deze moeite heeft genomen dit te melden, helemaal omdat het mij altijd gestoord heeft dat Nokia bij zo'n dure telefoon ook nog eens extra poen moest hebben om een fatsoenlijk werkende navi te mee te leveren.
Was zeker niet overbodig om te melden. Al is het wel zo dat je maar 1 website in de gaten hoeft te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

*weg*

Je krijgt mail, maar waarschijnlijk niet de mail waar je op hoopte.

[ Voor 136% gewijzigd door pven op 08-07-2008 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
*weg*

[ Voor 93% gewijzigd door pven op 08-07-2008 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
*weg*

Ook jij krijgt mail

[ Voor 89% gewijzigd door pven op 08-07-2008 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon12345
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 00:14
zo ver ik het heb kunnen lezen is het iets met je datum en werkt het niet met maps 2.0
of gaat dit om weer iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Twanjo schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:18:
Ik heb even met Nemesis Service Suit gekeken naar mijn productcode. Omdat ik mijn 8gb 2e hands heb gekocht vroeg ik me af of daar mee gekloot was. Ik had de telefoon gescand en daarna op read gedrukt.

Daarna drukte ik per ongeluk op write. Ook al waren alle boxen erachter met enable niet aangevinkt, stond er toch een andere productcode toen ik NSS herstartte. Toen heb ik de orginele code dus maar weer eringezet. Nu vraag ik me alleen af of er nisk is veranderd aan de andere waardes, HW version, masnufactere month , prod serial nummer. Hoe kan ik dat checken ? En zou nokia daar moeilijk mee doen i.v.m garantie?
mijn post is een beetje ondergesneeuwd en dat in de zomer :) Barfman leef je nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
leon12345 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 17:59:
zo ver ik het heb kunnen lezen is het iets met je datum en werkt het niet met maps 2.0
of gaat dit om weer iets anders?
Het gaat om maps 2.0 en heeft niets met de datum te maken :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Melden mag, maar dat is dan ook alles wat we erover willen zien.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

pven schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 19:32:
[...]

Melden mag, maar dat is dan ook alles wat we erover willen zien.
Gelukkig ben ik daar dan al lang van op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Sayko schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 20:14:
[...]

Gelukkig ben ik daar dan al lang van op de hoogte.
Dat was ook meer in zijn algemeenheid, niet richting jou persoonlijk. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

"hacked" is een groot woord, de oplossing is o zo simpel ;)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 18:38
Even een vraag m.b.t. het gebruik van bijv. youtube.
Als ik dit thuis gebruik via wlan werkt het perfect.
Ook via telfort surf&mail werkt dit, terwijl ie dan op gprs verbinding heeft.
Ben ik op mijn werk dan werkt dit niet!
Vandaag kreeg ik zelfs umts 3G en 3,5G verbinding maar zodra ik youtube wil kijken kan ie geen verbinding met de server maken :?

Wazzup with that?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Is het iemand wel eens opgevallen hoe snel de accu leeg is als ie een tijd aan de USB-kabel ligt? Dan heb ik het over een uurtje of 2-3.... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
ScooBY_DoO schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:50:
Even een vraag m.b.t. het gebruik van bijv. youtube.
Als ik dit thuis gebruik via wlan werkt het perfect.
Ook via telfort surf&mail werkt dit, terwijl ie dan op gprs verbinding heeft.
Ben ik op mijn werk dan werkt dit niet!
Vandaag kreeg ik zelfs umts 3G en 3,5G verbinding maar zodra ik youtube wil kijken kan ie geen verbinding met de server maken :?

Wazzup with that?
Check eens of Tools->Settings->Applications->RealPlayer->Streaming->Network->Default access point goed staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip. _/-\o_
Heb hem nu erop staan met de oude kaart van Nederland maar wanneer ik nu een plaats wil opzoeken gaat die online, offline kan hij geen plaatsen vinden. Of heb je voor Nokia Maps V2 nieuwe kaarten nodig ? :'(

edit; heb de nieuwe kaarten erop en voice maar werkt niet op mijn N95-1 , het enige wat die doet is mijn huidige GPS positie tonen. :( edit 2; na een reboot doet alles 100% , maar Sygic mc Guider geniet mijn voorkeur .

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Die mappen kan je toch gewoon via nokia maps gratis binnentrekken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
BastiaanN schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:45:
Die mappen kan je toch gewoon via nokia maps gratis binnentrekken? :)
Klopt, alleen kun je ze nu als bulk naar binnen trekken via je pc/mac of whatever. De gehele wereld schijnt iets van 4 GB te zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
peerke63nl schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:55:
Is het iemand wel eens opgevallen hoe snel de accu leeg is als ie een tijd aan de USB-kabel ligt? Dan heb ik het over een uurtje of 2-3.... :S
Is een bekend "probleem" en helaas niets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De afbeeldingen van mijn geheugenkaart zijn niet meer zichtbaar van de een op andere dag in de galerij.
Heb heel de nokia al doorgepluist maar kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Ik heb een n95 8GB waar ik de NOS applicatie op heb geinstalleerd. Echter als ik het journaal wil bekijken dan geeft ie aan dat de video gereed wordt gemaakt voor afspelen en dan krijg ik een foutmelding en dan sluit de applicatie...

Waar ligt dit aan en zijn er meer die last hiervan hebbe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
mobile625 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 21:20:
Ik heb een n95 8GB waar ik de NOS applicatie op heb geinstalleerd. Echter als ik het journaal wil bekijken dan geeft ie aan dat de video gereed wordt gemaakt voor afspelen en dan krijg ik een foutmelding en dan sluit de applicatie...

Waar ligt dit aan en zijn er meer die last hiervan hebbe?
Kijk je via wifi of via een dataabo ? Ik heb namelijk hetzelfde probleem als ik NOS Mobiel gebruik via mijn wifi, via mn eindeloos online werkt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 20:13
Orange world werkt niet op mijn N95..
Heb gewoon de standaard instellingen van de Nokia phone zelf, iemand ervaring hiermee en natuurlijk nog beter.. een oplossing? ik krijg iets van een package error

[ Voor 9% gewijzigd door J.Thermaltaker op 09-07-2008 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even activeren via de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:28:
[...]

Hhhm ok. Zou het te maken kunnen hebben met het volgende.
Ik heb wel de nieuwste navigatie software gedownload. Maar niet de laatste nokia update voor de de complete n95.
Probleem opgelost:Ik heb de laatste nokia software update uitgevoerd, gelijk de nieuwe navigatie software 2.0 er opgezet. En alles werkt perfect. Kaarten van Itallie zitten er in en het offline zoeken werkt nu goed ook de kleinste plaatsen zijn zo gevonden. Ik zeg de vakantie kan beginnen wat een fijne telefoon de N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Even een vraag: Ik heb het idee dat mijn verlichting niet goed werkt op mijn N95. Het ene moment heb ik fel licht en het ene moment is het wat minder fel (dit allebei in een donkere ruimte). Je ziet de phone ook echt van felheid verspringen. Wat kan dit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 09:52:
Hallo,

Even een vraag: Ik heb het idee dat mijn verlichting niet goed werkt op mijn N95. Het ene moment heb ik fel licht en het ene moment is het wat minder fel (dit allebei in een donkere ruimte). Je ziet de phone ook echt van felheid verspringen. Wat kan dit zijn?
Je bent bekend met de lichtsensor in het apparaat? Is het niet dat gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, daar ben ik bekend mee. Maar het ene moment is het licht van het scherm fel en springt de toetsenbordverlichting niet aan, en het ene moment is het licht van het scherm minder fel en staat de toetsenbordverlichting WEL aan... Ik vraag me af hoe dat precies in elkaar zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

De videocam die controleert hoe donker het is. Is er veel licht dan is eht scherm fel en is er geen/minder licht dan gaat het scherm minder fil.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Sinds enige tijd is het mij opgevallen dat na het uitzetten en daarna weer aanzetten van de N95(1) dat ik elke keer weer de datum en de tijd moet instellen. Vreemd, iemand dit ook / hoe op te lossen. De laatste firmware is geinstalleerd: V 21.0.016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
iCy schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:13:
De videocam die controleert hoe donker het is. Is er veel licht dan is eht scherm fel en is er geen/minder licht dan gaat het scherm minder fil.
Niet de videocam. De lichtsensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:13:
Klopt dit ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Ja. De telefoon bevat een lichtsensor aan de voorkant waarmee het kan "zien" hoe licht het is in de kamer. Hoe lichter in de kamer hoe feller de telefoon het display zet. In het donker zal er inderdaad meer verschil zichtbaar zijn, maar het is dus normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Probeer zelf maar uit en het klopt ja. Zet je vinger maar eens op de videocam dan gaat het teotsenbord aan en de display wordt minder fel.

En het is niet echt een lichtsensor. Het registreert gewoon of er licht is of niet door middels van de cam. Het maakt gewoon gebruik van de functionaliteit van de camera.

[ Voor 23% gewijzigd door Meneer iCy op 10-07-2008 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
iCy schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:41:
[...]

Probeer zelf maar uit en het klopt ja. Zet je vinger maar eens op de videocam dan gaat het teotsenbord aan en de display wordt minder fel.

En het is niet echt een lichtsensor. Het registreert gewoon of er licht is of niet door middels van de cam. Het maakt gewoon gebruik van de functionaliteit van de camera.
Is dat dan anders dan bij de N82? daar zit namelijk wel degelijk een aparte lichtsensor náást de videocamera..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
iCy schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:41:
[...]

Welk gedeelte van "niet de videocam" heb je over het hoofd gezien? Naast de cam voor videobellen zit een lichtsensor. Om voor iets basaals als het waarnemen van omgevingslicht een complete camera te gebruiken is ontzettende overkill, en daarmee een waste of energy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik was namelijk bang dat er iets mis was met mijn phone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
Weet iemand het aantal pixels van de achtergrond van plaatjes van de N95? Want als ik een foto als achtergrond kies dan vervormd die helemaal, want die houd een balk boven en onder open voor logo's... Dus het zou 240 x hoeveel pixels moeten zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
nvanthoff schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:23:
Weet iemand het aantal pixels van de achtergrond van plaatjes van de N95? Want als ik een foto als achtergrond kies dan vervormd die helemaal, want die houd een balk boven en onder open voor logo's... Dus het zou 240 x hoeveel pixels moeten zijn??
Like, nevermind :P

[ Voor 20% gewijzigd door BastiaanN op 10-07-2008 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

BastiaanN schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:32:
[...]

320 x 240 pixels. Maar dat had je ook kunnen vinden in google met een kreet zoals "N95 Resolutie" ;)

Edit; het staat zélfs nog in de startpost :/
Lees de vraag nog een keer ;) , oftewel: hoeveel pixels zijn gereserveerd voor standaard icoontjes?

[ Voor 10% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 10-07-2008 14:35 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Vanaf heden mag de Sygic-discussie in Het Sygic McGuider Topic

Met dank aan BastiaanN voor de nette TS! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
BastiaanN schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:32:
[...]

320 x 240 pixels. Maar dat had je ook kunnen vinden in google met een kreet zoals "N95 Resolutie" ;)

Edit; het staat zélfs nog in de startpost :/
Oké, ik probeer het nog een keer...

Dat is dus niet het geval, ik praat niet over de beeldschermresolutie, amar de resolutie beschikbaar voor achterdrondafbeeldingen. Dus als je een foto kiest en dan instelt als achtergrond, die is dan 240 x >320 pixels, maar hoeveel kleiner weet ik niet, dus 240 x 280 of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
nvanthoff schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:56:
[...]

Oké, ik probeer het nog een keer...

Dat is dus niet het geval, ik praat niet over de beeldschermresolutie, amar de resolutie beschikbaar voor achterdrondafbeeldingen. Dus als je een foto kiest en dan instelt als achtergrond, die is dan 240 x >320 pixels, maar hoeveel kleiner weet ik niet, dus 240 x 280 of zo...
Sorry :>
Dan is het een goede vraag inderdaad ;) Gezien de "hoogte" van de bovenkant zou ik gokken op 240x290 / 240x280 ofzo..

Edit; Photoshop leert dat de bovenkant 55 pixels hoog is. voor 240x265 geef ik je dus een goede kans :)

[ Voor 8% gewijzigd door BastiaanN op 10-07-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
pven schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:35:
Vanaf heden mag de Sygic-discussie in Het Sygic McGuider Topic

Met dank aan BastiaanN voor de nette TS! _O_
Helemaal geweldig, dank Bastiaan! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist via massa opslag een gewone MP3 file in de misuc map gedropt van mijn geheugenkaart.
Daarna zag de musicplayer niet alleen dat bestandje niet, maar ook alle andere via PC suite geinstalleerde muziekbstanden niet meer.
Het rare is dat de standaard file manager van nokia en de Y browser ze nog wel zien.
Ik kan ze ook nog gewoon als beltoon instellen en als ik de bstanden open via de filemanagers speelt ie nog af ook. Met de standaardmuziekspeler.
Als ik de muziekbibliotheek vernieuw vindt hij ze nog steeds niet

Iemand dit al eens eerder tegengekomen? Enig idee hoe ik ze weer "zichtbaar" krijg?

En anders misschien een goede tip voor een andere muziek speler?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2008 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Probeer het onderstaande eens:
Muziek database opnieuw aanmaken
Het is gebleken dat het soms kan voorkomen dat verwijderde liedjes nog in de muziekspeler worden weergegeven, dit kun je meestal oplossen door naar opties > vernieuwen te gaan maar door een bug in firmware V20.0.015 (N95-1) en V 11.0.026 (N95-2) help dat niet altijd.
In zo`n geval kun je dat oplossen door de volgende bestanden te verwijderen:
\private\101FFC31\mpxv1.mpd (mp3)
\private\101FFC31\pcv5.mpd (podcasts)
\private\101f8857\Cache\Alle bestanden
\private\101ffca9\Alle bestanden
Als je deze bestanden verwijderd hebt ga je opnieuw naar opties > vernieuwen, waarna je database opnieuw zal worden aangemaakt.

Om deze bestanden te kunnen verwijderen dien je je telefoon met je computer te verbinden onder "mass storage" mode en dien je verborgen bestanden op je computer te laten weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas, twee keer geprobeerd, maar hij vindt ze niet. Groen wit balkje onderin beeld, hoop vlamt op, maar uiteindelijk blijft hij op 0 gevonden liedjes steken. Als ik dan weer opties>vernieuwen doe gebeurt er uberhaupt niets, terwijl hij dan zou moeten gaan zoeken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Niet perongeluk de map ofzo op verborgen gezet? Alles wat verborgen is slaat hij namelijk over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:16:
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik was namelijk bang dat er iets mis was met mijn phone...
Ik heb het eea getest en ik blijf het vreemd vinden dat wanneer je je vinger voor de lichtsensor plaatst (oftewel de situatie "donker" creeert) het schermverlichting minder fel is als dan wanneer je de "licht" situatie pakt. In de licht situatie (dus als er voldoende licht is) is het schermverlichting veel feller. Zou iemand deze situatie eens willen nabootsen of klopt dit gewoon wat ik hier beschrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 23:08:
[...]

Ik heb het eea getest en ik blijf het vreemd vinden dat wanneer je je vinger voor de lichtsensor plaatst (oftewel de situatie "donker" creeert) het schermverlichting minder fel is als dan wanneer je de "licht" situatie pakt. In de licht situatie (dus als er voldoende licht is) is het schermverlichting veel feller. Zou iemand deze situatie eens willen nabootsen of klopt dit gewoon wat ik hier beschrijf?
Lijkt mij een logische en gewenste manier van werken. Vroeger had je vaak dat als je buiten liep in de zon of in omgeving met veel licht dat het scherm nog wel eens slecht af te lezen was. Een oplossing was dan om tijdelijk het scherm iets feller te zetten, en als je bijv. 's avonds in bed een sms zou willen lezen was dit weer veel te vel. Hiervoor is dus die lichtsensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, dankje. Ik vroeg het me alleen af en had het idee dat het alleen bij mij zou zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanN schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:41:
Niet perongeluk de map ofzo op verborgen gezet? Alles wat verborgen is slaat hij namelijk over :)
Als ik via de massa opslag kijk op mijn pc staat hij niet als verborgen. Ook op mijn telefoon staat hij niet als hidden.
Op mijn werk kan ik niet zoveel prutsen, maar vanavond gooi ik alle muziek er maar weer af, herhaal de tip van Pven nog maar eens en ga het er dan maar weer op zetten, misschien dat dat nog iets uitmaakt.

Zo niet, iemand een suggestie voor een gratis muziekspeler? Ik kreeg de bemused player niet aan de gang omdat de licentie verlopen is.

Edit:
Ik denk dat de musicplayer zelf het probleem is. Als ik hem opstart krijg ik niet de icoontjes van muziek en podcast onder elkaar. Maar twee grijze vierkantjes, zonder naam ernaast....

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 08:17:
[...]

Als ik via de massa opslag kijk op mijn pc staat hij niet als verborgen. Ook op mijn telefoon staat hij niet als hidden.
Op mijn werk kan ik niet zoveel prutsen, maar vanavond gooi ik alle muziek er maar weer af, herhaal de tip van Pven nog maar eens en ga het er dan maar weer op zetten, misschien dat dat nog iets uitmaakt.

Zo niet, iemand een suggestie voor een gratis muziekspeler? Ik kreeg de bemused player niet aan de gang omdat de licentie verlopen is.

Edit:
Ik denk dat de musicplayer zelf het probleem is. Als ik hem opstart krijg ik niet de icoontjes van muziek en podcast onder elkaar. Maar twee grijze vierkantjes, zonder naam ernaast....
Als oplossing op een ander forum staat onderstaand:
Happened to a friends n82... he used a card reader, transferred everything to his PC... then reformatted the card. (using his phone).... then transferred everything back to the card (using the crd readr again).

It never misbehaved again after that.
Bron: http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?p=691607

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook nog een optie, al is het iets rigoreuzer en tijdrovender dan ik eigenlijk gehooppt had dat nodig zou zijn.... iig thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik heb gezocht maar nog niet gevonden dus vandaar mijn vraag.

Ik ontvang regelmatig smsjes met daarin speciale tekens / symbolen zoals TM, of ®. Blijkbaar kan de N95 ze prima tonen, maar ik kan ze zelf met geen mogelijkheid invoegen. Is er een tooltje beschikbaar waarmee dat wel kan? De huidige symbolen invoer is erg beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaeMKa
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10-2024
Diverse keren gezocht naar de oplossing voor mijn N95 8GB bij de melding WEB: geen reactie van Gateway.
Dit geldt in ieder geval voor mijn provider maar misschien ook voor de anderen.
Deze oplossing gevonden op GSM net
Vond het handig om hem toch maar ook even hier neer te zetten.
Kon deze oplossing hier niet direct vinden
Nadat ik in de homepage bij de browser www.google.nl ( of de homepage van jouw keuze ) had ingevuld, werkte mijn WLAN aansluiting helemaal perfect.

Uitleg van Morrigan:
Ik zal even verduidelijken wat ik hiermee bedoel. Stel, je bent een KPN-abonnee. Dan heb je standaard KPN Vandaag als startpagina in je browser staan. Deze pagina kun je echter alleen opvragen via GPRS of UMTS, niet via wifi.
(Daarom heb ik bij Opties, Instellingen, Algemeen bij Homepage nu Bookmarks ingevuld i.p.v. KPN Vandaag. Je kunt dan zelf kiezen naar welke pagina je wilt gaan.)

Heb je al geprobeerd een andere pagina te benaderen? Mogelijk dat jouw startpagina niet opvraagbaar is via wifi......

Panasonic TX-l47WT50 - ONKYO TX-NR525 - Humax5200C - Harmony Touch + Hub - Connectbox (Compal CH7465LG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:14
Twanjo schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 19:04:
[...]

mijn post is een beetje ondergesneeuwd en dat in de zomer :) Barfman leef je nog ?
Ja ik ben er weer :) Was even op vakantie met vrouwtje en kleine, en ben nu alles aan het doorlezen wat ik gemist hebt. Maar over die productcode, er veranderd niets anders dan de code zelf, en het kan geen kwaad als je hem weer terug zet naar de origiele, doe ik ook meestal na een firmware upgrade ;)

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Erg vreemd wat er allemaal gebeurd, maar ik krijg een sterk vermoeden dat het te maken heeft met het hacken van het symbian systeem. Ze proberen ons nu terug te pesten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
Barfman schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:35:
[...]

Ja ik ben er weer :) Was even op vakantie met vrouwtje en kleine, en ben nu alles aan het doorlezen wat ik gemist hebt. Maar over die productcode, er veranderd niets anders dan de code zelf, en het kan geen kwaad als je hem weer terug zet naar de origiele, doe ik ook meestal na een firmware upgrade ;)
Oke en als je die andere waardes per ongeluk veranderd hebt: HW version. Man. Month. Prod serial number kan ook geen kwaad?

ps Goede vakantie gehad? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:36:
[...]

Erg vreemd wat er allemaal gebeurd, maar ik krijg een sterk vermoeden dat het te maken heeft met het hacken van het symbian systeem. Ze proberen ons nu terug te pesten ofzo?
Nee daar zal het denk ik niet mee te maken hebben. Zal vast een nieuwe dienst of misschien telefoon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:35:
[...]

Nee daar zal het denk ik niet mee te maken hebben. Zal vast een nieuwe dienst of misschien telefoon zijn.
Daar lijkt het mij inderdaad ook meer op. Lijkt me overigens ook niet dat Nokia het hacken van symbian onder de aandacht gaat brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Phoolie schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:45:
[...]
Daar lijkt het mij inderdaad ook meer op. Lijkt me overigens ook niet dat Nokia het hacken van symbian onder de aandacht gaat brengen ;)
Lijtk me zeker sterk... Is het wel orgineel van Nokia? Die site...

Ik vind het maar vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Mau_Maus schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:04:
[...]

Lijtk me zeker sterk... Is het wel orgineel van Nokia? Die site...

Ik vind het maar vaag
Registrant:
Nokia Corporation
Nokia Corporation
P.O.Box 226 Nokia Group
- - 00045
FI
dnsauthority@nokia.com +358.718008000 Fax: +358.718034496

Domain Name: openatownrisk.com

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
BastiaanN schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:10:
[...]

Registrant:
Nokia Corporation
Nokia Corporation
P.O.Box 226 Nokia Group
- - 00045
FI
dnsauthority@nokia.com +358.718008000 Fax: +358.718034496

Domain Name: openatownrisk.com

;)
ja ok... maar ik zie het verband niet met hacken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Twanjo schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:27:
[...]

Oke en als je die andere waardes per ongeluk veranderd hebt: HW version. Man. Month. Prod serial number kan ook geen kwaad?

ps Goede vakantie gehad? :)
Ik heb daar nooit aan gezeten, dis weet niet welk effect dit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
Ja ik dus volgens mij wel per ongeluk. Dus als iemand een idee heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Not suitable :-)

[ Voor 94% gewijzigd door peerke63 op 11-07-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanN schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:01:
[...]

Als oplossing op een ander forum staat onderstaand:

[...]

Bron: http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?p=691607
Gelukt met formatteren en daarna alles er opnieuw opgooien met nokia music manager.
NIet meer muziek uploaden met de mass storage modus in te toekomst.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:21:
[...]

Gelukt met formatteren en daarna alles er opnieuw opgooien met nokia music manager.
NIet meer muziek uploaden met de mass storage modus in te toekomst.....
dat moet jij weten, maar dat hoort gewoon te werken. Dus dan is er toch iets mis met je phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is misschien veel over gezegd, maar ik krijg op geen enkele manier mijn firmware geupdate. Ik heb namelijk mijn toestel geruild (het eerste toestel wat ik kreeg bevatte de nieuwste versie) en nu heb ik versie 12.0.013. Ik heb van alles geprobeerd maar Vista blijft een fout melding geven. Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen want ik zit met mijn handen in het haar. Bij deze versie is het zo dat als ik de slider sluit de camera knoppen aan de zijkant 2x knipperen. Is dit een bug die met de volgende versie verholpen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:13:
Er is misschien veel over gezegd, maar ik krijg op geen enkele manier mijn firmware geupdate. Ik heb namelijk mijn toestel geruild (het eerste toestel wat ik kreeg bevatte de nieuwste versie) en nu heb ik versie 12.0.013. Ik heb van alles geprobeerd maar Vista blijft een fout melding geven. Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen want ik zit met mijn handen in het haar. Bij deze versie is het zo dat als ik de slider sluit de camera knoppen aan de zijkant 2x knipperen. Is dit een bug die met de volgende versie verholpen is?
Vista is nog niet helemaal compatible met de update software. als je toch perse wilt updaten met vista kun je in de startpost kijken van Nokia N82 - Deel 3 voor een oplossing. Anders raad ik je van harte aan om een XP machine te gebruiken, dan heb je vrijwel de garantie dat het goed gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:19
BastiaanN schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:26:
[...]

Vista is nog niet helemaal compatible met de update software. als je toch perse wilt updaten met vista kun je in de startpost kijken van Nokia N82 - Deel 3 voor een oplossing. Anders raad ik je van harte aan om een XP machine te gebruiken, dan heb je vrijwel de garantie dat het goed gaat :)
Wel even bij de les blijven hè.... :P

"Dear updaters,

we are pleased to announce that the Nokia software Updater once
more supports Microsoft Vista

We are very sorry that ,many of you have been unable to update your
devices, and we are sorry that you have had to wait so long.

Thank you very much for sending us your log files and for giving
feedback on the Beta release.

The latest version of Nokia Software Updater (1.4.49) is now available from www.nokia.com/softwareupdates or your local Nokia suport pages.

Warm regards
The Nokia Software Updater team."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb denk ik per ongeluk een bestandje verwijderd wat te maken heeft met de screensaver. Ik krijg namelijk de screensaver niet meer aan de praat. Hij blijft gewoon de achtergrond van de telefoon laten zien. De verlichting gaat wel uit.
Is het mogelijk om verwijderde bestanden terug te toveren of weet iemand welk bestand ik verwijderd heb?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 08:48:
Ik heb denk ik per ongeluk een bestandje verwijderd wat te maken heeft met de screensaver. Ik krijg namelijk de screensaver niet meer aan de praat. Hij blijft gewoon de achtergrond van de telefoon laten zien. De verlichting gaat wel uit.
Is het mogelijk om verwijderde bestanden terug te toveren of weet iemand welk bestand ik verwijderd heb?
Alvast bedankt.
Wat voor een bestand heb je verwijderd, en waar heb je het verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 09:31:
[...]

Wat voor een bestand heb je verwijderd, en waar heb je het verwijderd.
Dat weet ik dus niet, ik dacht namelijk een ander bestand verwijdert te hebben wat ik wilde verwijderen. Het was in ieder geval vanaf de geheugenkaart. Ik krijg ook de originele niet meer aan de praat, die met dat wit/blauwe balkje en de tijd. Als ik een animatie wil selecteren en deze wil bekijken vooraf gebeurt er niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Furrr schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:59:
[...]

Wel even bij de les blijven hè.... :P

<quote>
Dan zal die waarschijnlijk even zn pcsuite moeten updaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:21:
[...]

dat moet jij weten, maar dat hoort gewoon te werken. Dus dan is er toch iets mis met je phone
Zou best kunnen, maar in diverse fora ben ik het probleem inmiddels tegengekomen, zonder fraaiere oplossing overigens. Dus het is een of andere bug van de music player.
Dan doe ik liever iets omslachtiger dan dat ik het weer probeer, hoewel je gelijk hebt dat het gewoon zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik zal het eens met windows xp proberen, ik vraag me alleen nog af of het klopt dat die 2 camera knoppen aan de zijkant knipperen wanneer de toesten worden geblokkeerd...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, nu is het me gelukt om de software updater te installeren alleen als ik de software wil updaten zegt hij dat de versie die ik heb (12.0.013) de laatste versie is??? Ik snap er echt niks van! Op de Nokia site geef ik mijn productcode in (0546669) en zegt de site dat er geen update is... Iemand een idee hoe ik dit kan omzeilen?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2008 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:09:
Hehe, nu is het me gelukt om de software updater te installeren alleen als ik de software wil updaten zegt hij dat de versie die ik heb (12.0.013) de laatste versie is??? Ik snap er echt niks van! Op de Nokia site geef ik mijn productcode in (0546669) en zegt de site dat er geen update is... Iemand een idee hoe ik dit kan omzeilen?
Even zoeken in dit forum, dit is al zo vaak gevraagd en er staan al zoveel antwoorden daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een N95 8Gb, met de laatste firmware. Nou vind ik steeds dat het zo vreselijk lang duurt om de musicplayer te updaten. Het lijkt of hij vastloopt, duurt meer dan een uur etc. Pas na veel klungelen lijkt het dan te lukken. Ik heb nu de bestanden verwijderd, zoals op pagina 99 gesuggereerd werd, en laat hem de database opnieuw samenstellen. Hij is nu al weer 20 minuten bezig zonder iets te vinden!!!! (Edit...heb de mobiel na een half uur uitgezet, had toen nog niks gevonden. Opnieuw opgestart, waarna de musicplayer alle nummers weer had. Da's toch niet normaal lijkt me...)

Momenteel staat er iets van 1,5 Gb muziek op, ongeveer 400 nummers.
Hoe verloopt het updaten van de Musicplayer bij anderen?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:44:
[...]

Even zoeken in dit forum, dit is al zo vaak gevraagd en er staan al zoveel antwoorden daarop.
Zou je alstublieft het antwoord willen geven, want ik kan echt niks vinden...

Bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:05:
[...]

Bedankt!!!
Ok, deel 9 heeft een iets minder uitgebreide startpost dan deel 8.

Ik zou dan ook even kijken in deel 8 en daar zoeken via de search tool bovenaan op 'productcode'. Dan vind je genoeg informatie op je weg te helpen.

De feitelijke materie mag hier op GoT geloof ik niet tot in detail besproken worden.

[ Voor 9% gewijzigd door SanderTje! op 12-07-2008 13:44 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:05:
[...]

Bedankt!!!
Als je even terug leest naar berichten onder mijn naam en die van barfman of dafmay, kom je echt wel verder. Daar hebben we het waarschijnlijk 2 pagina's geleden nog uitgebreid over gesproken. Dus dat je niks kan vinden lijkt me sterk...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
Ik vroeg me af hoe iedereen hier de beveiliging heeft staan van zijn mail box op de telefoon?

Momenteel maak ik gebruik van een planet internet e-mail account, deze heb ik dus ook ingesteld op mijn n95. Geloof dat het allemaal net iets anders is dan b.v. een gmail account instellen. Ik gerbuik het nu gewoon zonder beveiliging. Heb toen een keer startTLS of ssl/tls geprobeerd maar toen wilde hij volgens mij niets meer verzenden.

Ook heb ik ooit eens gelezen over beveiligde aanmelding cram - MD5?? En apop beveiliging. Weet iemand meer van deze zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via NSS mijn productcode gewijzigd naar Euro-2, want om mijn tmobile branded kwam ik niet verder dan 14.0 versie. Ik heb trouwens tijdens de setup gekozen voor virtual usb.

Nu wil ik via mijn software updater hem updaten naar v21. PC suite herkent mijn toestel nog steeds alleen NSU niet meer. Hij start hem telkens bij het updaten opnieuw op en dan wordt dus ook de kabelverbinding verbroken.

NSU meldt dan het volgende : Phone recovery
1. Remove battery (...)
2. Insert battery (...)
3. (...)

oftewel herstart telefoon. Mijn versie blijft desondanks 14.
Wat doe ik fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

V14 ban t-mobile is nog niet te unbranden, tenminste niet zonder extern apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
Vraag me niet hoe ik er op gekomen ben,

Maar als ik in b.v. algemeen profiel een beltoon aan het uizoeken ben. Begint dat deuntje dus af te spelen als je er op gaat staan. Schud ik echter de telefoon heenenweer dan stopt hij acuut. Als ik dezelfde beltoon afspeel in de muziekspeler kan ik schudden wat ik wil maar blijft hij het doen.

Totaal onbelangrijk, maar hebben jullie dit ook? De mijne is een 8gb versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

'Welke moet ik kopen'-vragen willen we hier niet zien, zie ook het beleid.

[ Voor 91% gewijzigd door pven op 12-07-2008 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderTje! schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:43:
[...]

Ok, deel 9 heeft een iets minder uitgebreide startpost dan deel 8.

Ik zou dan ook even kijken in deel 8 en daar zoeken via de search tool bovenaan op 'productcode'. Dan vind je genoeg informatie op je weg te helpen.

De feitelijke materie mag hier op GoT geloof ik niet tot in detail besproken worden.
Maar ik snap het niet, ik heb een unbranded toestel! Dit is toch alleen bij branden toestel zoals bijv. T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Twanjo schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:26:
Vraag me niet hoe ik er op gekomen ben,

Maar als ik in b.v. algemeen profiel een beltoon aan het uizoeken ben. Begint dat deuntje dus af te spelen als je er op gaat staan. Schud ik echter de telefoon heenenweer dan stopt hij acuut. Als ik dezelfde beltoon afspeel in de muziekspeler kan ik schudden wat ik wil maar blijft hij het doen.

Totaal onbelangrijk, maar hebben jullie dit ook? De mijne is een 8gb versie..
Hij stopt met afspelen zodra het scherm gekantelt wordt, wat hoogst waarschijnlijk ook gebeurt tijdens het schudden :) Wat een vraag trouwens :D
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:33:
Maar ik snap het niet, ik heb een unbranded toestel! Dit is toch alleen bij branden toestel zoals bijv. T-mobile?
We verwachten hier op GoT wel wat inzet. De eerste hit op google weet te vertellen dat jij een vodafone antraciet versie hebt? in elk geval is deze productcode van de vodafone versie EURO2 versie. Wil je toch de update dan zul je de productcode van je toestel moeten veranderen en dat zijn praktijken die buiten de policy van tweakers.net vallen.

[ Voor 29% gewijzigd door BastiaanN op 12-07-2008 15:00 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De laatste tijd worden er veel vragen in dit topic gedumpt zonder enige vorm van eigen inzet. Gelieve eerst te zoeken, ook in deel 8, en daarna pas je vraag te stellen. Vermeld bij je vraag meteen wat je hebt onderzocht en geprobeerd en waarom het niet lijkt te werken.