Nokia N95 (8GB) - Deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 42 Laatste
Acties:
  • 424.650 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Megalodon_67 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:56:
[...]

Hehe, je post een reactie op het Telfort Internet ervaringen topic - Deel 9 hier op het Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk) topic, ook goeiemorgen! :D
Niet geheel irrelevant, want ik krijg Telfort VoIP met geen mogelijkheid aan de praat op de N95 :( We weten dat het met de expliciete voipboeren zoals voipbuster e.d. wel werkt, maar heeft iemand ook succes gehad met een 'normale' ADSL/VoIP-aanbieder, zoals tele2/kpn/telfort/Alice/whatever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een Nokia 95 en heb zojuist geprobeerd om de nieuwste firmware te installeren.

Ik heb alle aanwijzingen opgevolgd en het ging goed totdat mijn computer crashte.

De update is niet gelukt, en nu wilt mijn NOKIA niet meer goed aan.

Als ik hem opstart, komt er heel donker het nokia logo in beeld, en vervolgens gebeurd er verder niks.

Weet iemand hoe ik mijn nokia op de één of andere manier kan herstellen?

Alvast bedankt,

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 29-06-2008 21:32 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Probeer de volgende toets-combinatie met uitgeschakelde telefoon :

Call key (Green key) + * key + 3 key + power button

Dit zorgt voor een hard reset van je toestel en zet de firmware weer terug. Hopelijk werkt dit voor je, succes.

Edit: pfft een latertje...ik ga maar eens op 1 oor :*)

[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 27-06-2008 04:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat had ik al geprobeerd, lijkt niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:05
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 04:54:
Nee dat had ik al geprobeerd, lijkt niet te werken.
Dan kan je hem weggooien, want waarschijnlijk is er niets meer aan te doen. Of nokia er wat aan kan doen betwijfel ik, zeker als je de product code hebt veranderd.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, er moet toch een oplossing voor zijn lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Sowieso naar een servicepunt gaan en vragen wat ze voor je kunnen betekenen. 'Weggooien' vind ik wat kort door de bocht. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Barfman schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 06:15:
[...]

Dan kan je hem weggooien, want waarschijnlijk is er niets meer aan te doen. Of nokia er wat aan kan doen betwijfel ik, zeker als je de product code hebt veranderd.
Sorry, maar als zelfs de Vodafone service niet moeilijk doet over een unbranded telefoon (eigen ervaring met een overleden N95) dan zal zeker een NSP dat niet.
Gewoon langsgaan bij een goede NSP zou ik zeggen.

Waarschijnlijk is het gewoon even flashen van de telefoon. Was het bij mij ook (kon ik zien omdat je bij Vodafone de reparatie online kan volgen, reparatie was nog geen half uur, enige wat ze hebben gedaan is flashen terwijl ook bij mijn phone zelfs Call key (Green key) + * key + 3 key + power button niets meer deed. Helemaal grappig: Vodafone service zelf flashed meteen naar een unbranded FW).

[ Voor 28% gewijzigd door xahmol op 27-06-2008 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 17:29:
[...]

Helaas werkt dit niet.. bij mijn SE had je gewoon een optie waar je je telefoon status kon zien, ook met status van de batterij en dergelijk, is dit op de N95 niet te vinden?

Het instaleren van de eerste games is al gelukt, maakt het uit waar je ze installeerd? Massa geheugen of telefoongeheugen? En wat is eigenlijk het verschil bij de N95 8GB?
Toestel via elders dan een winkel gekocht? Grote kans dat je een kloon heb als *#0000# niet werkt...

Edit:
Zo toestel gisteravond binnengekregen, naja was eerder binnen maar gisteravond was ik pas thuis. Toestel is echt snel ivm een HTC P3300. Had nog mijn twijfels omdat men erover had dat de 8GB veel sneller was dan de normale uitvoering, maar ik hou niet zo van dat zwarte :-).

Kan alleen nergens een "Close All" button vinden dus zal hiervoor wel een aparte applicatie moeten invullen. Heb al een Ubuntu them geinstalleed. Geluidskwaliteit ben ik ook zeer tevreden over. De speaker en de via oordopjes is het luisteren van muziek geweldig. Ik vind alleen de externe speaker wel erg hard gaan als die op vol staat, volgens mij kan je hiermee een disco voorzien van muziek pfft.

[ Voor 37% gewijzigd door Meneer iCy op 27-06-2008 10:31 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:29

Damian

Insane Obtrusion

- laat maar ;) -

[ Voor 109% gewijzigd door Damian op 27-06-2008 14:26 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:22
Het is mogelijk je toestel te 'unbranden' zodat er standaard nokia firmware op kan. Dit wil echter nog niet zeggen dat hij ook meteen SIM-lock vrij is. Toch schijnt het wel mogelijk te zijn met hetzelfde programma dat je ook voor het unbranden gebruikt. Maar hierover mag op dit forum niet verder in detail worden getreden. Ik zou zeggen: ZOEKse!

-edit-

EURO 2 (zie startpost)

[ Voor 5% gewijzigd door Harmani op 27-06-2008 14:27 ]

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 19:01
Weet iemand een betere syncer voor je Outlook contacten dan Emoze?

Hiermee bedoel ik niet de Nokia Suite, die gaat middels usb.

Ik gebruik voor Google Calenader Goosync, velen malen beter dan Emoze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Harmani schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:25:
Het is mogelijk je toestel te 'unbranden' zodat er standaard nokia firmware op kan. Dit wil echter nog niet zeggen dat hij ook meteen SIM-lock vrij is. Toch schijnt het wel mogelijk te zijn met hetzelfde programma dat je ook voor het unbranden gebruikt. Maar hierover mag op dit forum niet verder in detail worden gegaan. Ik zou zeggen: ZOEKse!

-edit-

EURO 2 (zie startpost)
hehe ja bedankt, had het ondertussen al gevonden.. Oftie simlocked is weet ik niet, ga hem vanavond bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goodfella schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:26:
Weet iemand een betere syncer voor je Outlook contacten dan Emoze?

Hiermee bedoel ik niet de Nokia Suite, die gaat middels usb.

Ik gebruik voor Google Calenader Goosync, velen malen beter dan Emoze.
Dan koop je fix je toch ergens een bluetooth dongle? Die synct je nokia telkens als je je pc aan zet of met interval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honestytwo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-12-2023
DragonXZ schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:53:
Voor Windows Live Messenger:
http://www.symbianv3.com/new-windows-live-messenger-perfect

Ik gebruik deze al 1+ maand. Werkt perfect, duidelijke interface.
Waarom niet gewoon Fring gerbruiken? Werkt perfect bij mij (voor chat althans)!

.....en nog even een bump van een eerdere vraag:

Ik zoek een mogelijkheid om met mijn telefoon te kunnen beeldbellen (als ontvanger) met mijn N95 8Gb waarbij de beller aan de andere kant belt via een PC.

Ik zat te denken aan skype-button op de website en Fring op de N95. Maar die laatste ondersteunt volgens mij geen beeldbellen. Iemand een idee welke opties ik kan uitproberen? Ik kijk reikhalzend uit naar jullie reacties! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 19:01
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:07:
[...]

Dan koop je fix je toch ergens een bluetooth dongle? Die synct je nokia telkens als je je pc aan zet of met interval...
Dat is als ik thuis ben, ik ben vaak voor mijn werk elders. Ik moet zeggen dat de sync methode volgens het symbian systeem velen malen beter werkt dan emoze's methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Gisteren is er weer een versie van nokia software updater voor windows vista uitgekomen, het is nog wel beta, maar gelukkig kan je weer je firmware updaten met windows vista.

Nokia Software Updater Beta v1.4.48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annuh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-09 18:39
Tweakers!
Tip: Op de site www.studentmobiel.nl kun je icm met een Debitel KPN Actie 2 jaar abbonement (E 12,50 p/m!) een Nokia N95 voor E 42,- kopen! :D
Alleen.. hij is verkrijgbaar in vier kleuren: Deep Plum, Sand, Black en Silver, van de eerste 2 kleuren weet ik dat ze uitgebracht zijn, maar van de kleuren Black en Silver kan ik nergens enkele informatie vinden.. |:( Zou het mogelijk hier om een 'fake-model' betreffen? (Het gaat hier echt om de N95 en niet om de N95 8GB). Ik heb al gemaild maar ze weten het ook niet precies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon12345
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 00:14
het lijkt me stug dat als je een telefoon via een legale (web)winkel besteld/koopt dat je een illegale/neppe telefoon krijgt het lijkt me niet echt goeie reclame voor je bedrijf

[ Voor 34% gewijzigd door leon12345 op 27-06-2008 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Welke snelheid zou je zon beetje moeten halen als je hem met usb aansluit op een 2.0 poort. Ik kom op mijn n95 8gb niet veel hoger als 780k :/ dat zou toch echt wel meer moeten kunnen zijn....

Zit ie niet in een 2.0 port misschien? Ander probleem ? Telefoon staat in snelle overdracht stand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:53

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Damian schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 22:25:
Welke snelheid zou je zon beetje moeten halen als je hem met usb aansluit op een 2.0 poort. Ik kom op mijn n95 8gb niet veel hoger als 780k :/ dat zou toch echt wel meer moeten kunnen zijn....

Zit ie niet in een 2.0 port misschien? Ander probleem ? Telefoon staat in snelle overdracht stand...
Onboard memory is zeer traag. Dit is 'normaal' :(

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Is symbiansigned niet meer te gebruiken? Andere oplossing heirvoor,of valt dit buiten de policy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen die een goede vervanger hebben voor de standaard Nokia accu? Iets met wat meer vermogen die het ook echt langer uithoudt? Ik word er een beetje chagrijnig van dat ik nog niet eens 1 dag haal met mijn huidige accu. Heb mijn N95 nu ruim een jaar en dit is al de 2e (originele) accu. Net op momenten dat het me niet uitkomt is ie leeg.

Per dag:

20 smsjes
10 minuten bellen
30 minuten internet

Ligt het nou aan mij of moet ik dan minimaal 2 volle dagen met mijn accu kunnen doen?

Wlan scan staat uit
Bluetooth staat uit
Geen openstaande apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Damian schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 23:33:
Is symbiansigned niet meer te gebruiken? Andere oplossing heirvoor,of valt dit buiten de policy?
De nieuwe 'hack' toepassen, zie Upquark in "Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:48:
Zijn er hier mensen die een goede vervanger hebben voor de standaard Nokia accu? Iets met wat meer vermogen die het ook echt langer uithoudt? Ik word er een beetje chagrijnig van dat ik nog niet eens 1 dag haal met mijn huidige accu. Heb mijn N95 nu ruim een jaar en dit is al de 2e (originele) accu. Net op momenten dat het me niet uitkomt is ie leeg.

Per dag:

20 smsjes
10 minuten bellen
30 minuten internet

Ligt het nou aan mij of moet ik dan minimaal 2 volle dagen met mijn accu kunnen doen?

Wlan scan staat uit
Bluetooth staat uit
Geen openstaande apps
Die is wel erg snel leeg dan hoor, ik zit rond de 3 dagen met mijn accu en dan gebruik ik n-gage ook elke dag wel een half uurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een Nederlandse V20.0.0.16 voor de 8GB? Mijn productcode is euro2 (0550359) maar de Nokia Software Updater zegt dat er geen nieuwe firmware is (Mijn huidige firmware is 15.0.0.15)

Misschien een stomme vraag maar ik kan er echt geen antwoord op vinden... Ben al een uurtje bezig, heb een hard-reset uitgevoerd, productcode aangepast etc. en nog kan de Updater geen nieuwe firmware vinden...

Edit: Laatmaar, hij wil gewoon niet flashen onder 2003. Met Vista gaat het perfect :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Damian schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 23:33:
Ik gebruik Drakkarious Signer, zie :

dafmay in "Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
...
Heb mijn N95 nu ruim een jaar en dit is al de 2e (originele) accu. Net op momenten dat het me niet uitkomt is ie leeg.

Per dag:
20 smsjes
10 minuten bellen
30 minuten internet

...
Uit ervaring weet ik dat wifi de batterij heel snel leegtrekt, dus dat is in jouw geval de grote boosdoener. Een half uur is echter wel aan de korte kant. Ik internet niet vaak met mijn N95 maar gok dat de accu het toch wel een uur of anderhalf uit kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Per dag:

20 smsjes
10 minuten bellen
30 minuten internet

Wlan scan staat uit
Bluetooth staat uit
Geen openstaande apps
Die accu is te snel leeg, maar wat bedoel je met leeg? Staat de batterij-indicator dan bijna op nul of is echt leeg en dus 'dood'? Het kan zijn dat als je de accu altijd ruimschoots voordat ie leegraakt bijlaadt de batterij-indicator niet meer betrouwbaar is en een reset kan gebruiken door pas weer te laden als ie echt helemaal leeg is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raweimer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-10-2023
ik heb ook even een vraagje over het signen. Ik had eerder een Nokia n95 en kon toen ook signen. Toen werkte signen niet meer en vervolgens heb ik ook mijn nokia n95 de deur uit gedaan. Sinds kort toch weer terug naar dit heerlijke apparaat maar nu de 8gb versie. Mijn symbian signed account is nog steeds actief en hetzelfde als eerder. Even wat vragen ( en sorry als ik hier misschien zelf achter had kunnen komen maar het is mij gewoon niet meer duidelijk):

- hoe kan ik in symbian signed aangeven dat ik een nieuwe nokia heb,dus een ander imeinummer?
- als ik symbian signed open wordt er gesproken over een publisher id, heb ik deze echt nodig en zo ja hoe kom ik eraan? wat kost het? is het te omzeilen?

Zou die persoon die mij opweg kan helpen om opnieuw te kunnen signen zeer dankbaar zijn!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raweimer
robertwebbe schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:38:
[...]

Nee, sorry, ik bedoelde uitzendinggemist. UPC klanten kunnen de Slingbox Solo overigens ook direct bij UPC kopen.
is de slingbox ook aan de praat te krijgen met digitenne van kpn? zo ja, welke moet je dan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat het verschil is tussen n-series PC-suite en de Nokia PC-suite? Ik heb het idee dat n-series PC-suite iets ouderwets is wat niet meer wordt ontwikkelt.

En weet iemand wat de toegevoegde waarde is van dat (trage) videocentrum boven de gewone galerij?

Geeft PC-suite inderdaad de maxibaal haalbare kwaliteit van audio en video met converteren? ( wanneer ingesteld op "hoog".)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
raweimer schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:50:
[...]

is de slingbox ook aan de praat te krijgen met digitenne van kpn? zo ja, welke moet je dan hebben?
Je kan de classic kopen bijv... Er staat op de doos een ingebouwde dvb-t decoder te hebben, maar niet echt in verdiept of gekeken hoe dat werkt, maar werkt vast wel.. je kan eigenlijk elke apparaat gebruiken en bedienen via infrarood acties, die je via je mobiel aangeeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

annuh schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:40:
Tweakers!
Tip: Op de site www.studentmobiel.nl kun je icm met een Debitel KPN Actie 2 jaar abbonement (E 12,50 p/m!) een Nokia N95 voor E 42,- kopen! :D
Alleen.. hij is verkrijgbaar in vier kleuren: Deep Plum, Sand, Black en Silver, van de eerste 2 kleuren weet ik dat ze uitgebracht zijn, maar van de kleuren Black en Silver kan ik nergens enkele informatie vinden.. |:( Zou het mogelijk hier om een 'fake-model' betreffen? (Het gaat hier echt om de N95 en niet om de N95 8GB). Ik heb al gemaild maar ze weten het ook niet precies..
Ik heb de zwarte uitvoering (lijkt net zwart rubber, zo voelt het wel aan en ligt lekker in de hand) en volgens mij bestaat de Warm Graphite ook nog .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 21:45:
[...]

Ik heb de zwarte uitvoering (lijkt net zwart fluweel, zo voelt het wel aan ) en volgens mij bestaat de Warm Graphite ook nog .
edit : nevermind

[ Voor 37% gewijzigd door dafmay op 29-06-2008 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annuh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-09 18:39
Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 21:45:
[...]

Ik heb de zwarte uitvoering (lijkt net zwart fluweel, zo voelt het wel aan ) en volgens mij bestaat de Warm Graphite ook nog .
Bedankt voor je reactie! Zou je er misschien een foto van kunnen maken? :) Bedoel je trouwens dat hij zacht aanvoelt..? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
annuh schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:04:
[...]

Bedankt voor je reactie! Zou je er misschien een foto van kunnen maken? :) Bedoel je trouwens dat hij zacht aanvoelt..? :o
Warm grapich bestaat wel... (beetje grijzig, maar wel een orginele variant van Nokia)

http://194.150.224.115/img/prd/grt/4019.jpg

Is in nederland volgens mij alleen als losse cover te koop.. niet standaard in combi met de n95 zover ik weet officieel.. En die zwarte die hij heeft, heeft ie zelf apart gekocht, is volgens mij geen officiele van Nokia.

[ Voor 10% gewijzigd door Mau_Maus op 30-06-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Hmm, iets raars gevonden

Ik bel naar een nummer, en ik moet dan een nummer intoetsen voor een bepaalde afdeling, dus zeg maar, druk 1 voor helpdesk, 2 voor sales blablabla, en daar reageert het miepie aan de telefoon dus gewoon niet op :/

Iemand enig idee??

hmm, nog een keer geprobeerd, en nu ging het wel goed :/

wazig...

[ Voor 12% gewijzigd door Damian op 30-06-2008 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megalodon_67 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:10:
[...]

Die accu is te snel leeg, maar wat bedoel je met leeg? Staat de batterij-indicator dan bijna op nul of is echt leeg en dus 'dood'? Het kan zijn dat als je de accu altijd ruimschoots voordat ie leegraakt bijlaadt de batterij-indicator niet meer betrouwbaar is en een reset kan gebruiken door pas weer te laden als ie echt helemaal leeg is geweest.
Leeg is dan ook echt leeg. De indicator werkt in die zin wel perfect. Ik laad op verschillende manieren eigenlijk, net hoe 't uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakable
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 09:24
Een vraag voor Sygic / N95 8gb gebruikers;

Hebben jullie ook het probleem dat het scherm niet volledig vult als je deze naar horizontaal beweegt als je sygic aan hebt staan? Is hier evt een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Tweakable schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:27:
Een vraag voor Sygic / N95 8gb gebruikers;

Hebben jullie ook het probleem dat het scherm niet volledig vult als je deze naar horizontaal beweegt als je sygic aan hebt staan? Is hier evt een oplossing voor?
In de nieuwste versie wordt dit ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:07:
[...]

Warm grapich bestaat wel... (beetje grijzig, maar wel een orginele variant van Nokia)

http://194.150.224.115/img/prd/grt/4019.jpg

Is in nederland volgens mij alleen als losse cover te koop.. niet standaard in combi met de n95 zover ik weet officieel.. En die zwarte die hij heeft, heeft ie zelf apart gekocht, is volgens mij geen officiele van Nokia.
Origineel Nokia, geen losse cover ( geldt voor de Warm Graphite, heb deze gehad en nu de Black uitvoering ) , op de doos staat ook gewoon Nokia N95 Black ( toen ik hem bestelde dacht ik dat het dezelfde uitvoering was als de N95 8GB aangezien ze bij de advertentie een geheel zwarte N95 hadden afgebeeld). Helaas wel alle 2 uit Duitsland, met Nederlandse taal. ;)

p.s zodra ik tijd heb maak ik wel foto's.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KarlMarX schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 10:44:
[...]

Als aanvulling hierop. Als ik bel via Fring met SIP (voipbuster etc) in plaats van de N95 ingebouwde SIP client, dan is PIT wel voldoende en kan ik prima gratis bellen naar vaste nummers nu. _/-\o_
Blijkbaar gebruikt Fring een betere codec dan de ingebouwde SIP client.
Net Fring en Skype geinstaleerd op N95.
Skype Landenpakket voor Nederland genomen a 3,39 per maand, eigen nummer als weergave kost 2 smsjes a 20cent, ook gedaan, alleen eigen Skype nummer is niet voor NL beschikbaar, vindt ik niet zo erg.
Mijn vraag is kan ik de N95 wat harder zetten, het geluid over de speaker in de hoorn, vind die net iets te zacht.
Voor de rest werkt het wel goed, alleen niet tegelijk praten met degene die je aan de lijn heb?
Dan valt het geluid weg.

Update:
Iskoot werkt toch beter, bij Fring is er een geluids vertraging van een a twee seconde.
Wie weet is er toch nog een betere codec voor de N95.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2008 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een progje gedownload voor animated themes , geinstalleerd, maar het werkt niet , heb de animation op on gezet , wie weet er wel een werkende progje ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:23:
[...]

Origineel Nokia, geen losse cover ( geldt voor de Warm Graphite, heb deze gehad en nu de Black uitvoering ) , op de doos staat ook gewoon Nokia N95 Black ( toen ik hem bestelde dacht ik dat het dezelfde uitvoering was als de N95 8GB aangezien ze bij de advertentie een geheel zwarte N95 hadden afgebeeld). Helaas wel alle 2 uit Duitsland, met Nederlandse taal. ;)

p.s zodra ik tijd heb maak ik wel foto's.
Ok cool, nooit tegen gekomen dan. Ja warm graphic had ik ook, maar omdat je in verleden had over een zwarte cover via ebay te bestellen.. vandaar...

http://images.google.nl/i...illa:nl:official%26sa%3DN

[ Voor 23% gewijzigd door Mau_Maus op 30-06-2008 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de N95-2 nu een maandje en het scherm is nu al een beetje los. Dus er zit wat speling in het klepje wat je openschuift. Naar links en rechts dat he :)

Meer mensen met dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raweimer
bartman,

even voor mijn nieuwsgierigheid, heb namelijk ook een iphone 8gb naast mijn nokia. Heb jij op de iphone 1e editie navigatie die werkt op interne gps???? zo ja , hoe?
Barfman schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 17:41:
[...]

Firmware is niet gehackt, alleen wat files. Heb al een dikke maand een gehackte phone, en je kan er veel meer mee dan standaard. Heb me eigen opstart scherm, me eigen opstart geluid en zo heb je ontzettend veel plugins. Mede door mijn gehackte phone heb ik ook Navigon met interne GPS, wat je standaard niet kan gebruiken. Ik gebruik alleen de rom patcher inplaats van CapsOn/CapsOf, met rom patcher kan je net iets meer en kan je plugins gebruiken,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
raweimer schreef op maandag 30 juni 2008 @ 20:17:
bartman,

even voor mijn nieuwsgierigheid, heb namelijk ook een iphone 8gb naast mijn nokia. Heb jij op de iphone 1e editie navigatie die werkt op interne gps???? zo ja , hoe?

[...]
Barfman heeft het over een gehackte N95, dus niet over de iPhone. Overigens heeft de 1e editie van de iPhone geen interne gps. Pas de 3G versie, die binnenkort uitkomt, heeft een gps ontvanger aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raweimer
oeps..las iphone ipv phone :-).

Nog even wat vraagjes:

- Heeft er iemand de slingbox in gebruik icm digitenne? Zo ja, wat zijn de ervaringen? Heb je perse umts nodig, of werkt idt ook goed via gprs?

- Kent er iemand een mogelijkheid om je pc en telefoon op afstand met elkaar te syncen via internet?
Heb deze vraag al vaker voorbij zien komen, maar nog geen antwoord.
dafmay schreef op maandag 30 juni 2008 @ 20:23:
[...]

Barfman heeft het over een gehackte N95, dus niet over de iPhone. Overigens heeft de 1e editie van de iPhone geen interne gps. Pas de 3G versie, die binnenkort uitkomt, heeft een gps ontvanger aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand misschien of het mogelijk is een slide-tone in te stellen op 1 of andere manier ? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
raweimer schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:23:
[...]
- Heeft er iemand de slingbox in gebruik icm digitenne? Zo ja, wat zijn de ervaringen? Heb je perse umts nodig, of werkt idt ook goed via gprs?
[...]
Wat denk je zelf? Zou je goeie kwalliteit kunnen streamen via gprs?

Wat betreft die slingbox, gebruik het zelf niet, maar er zijn er ook waar je gewoon je digitenne kastje op aan kan sluiten, dat werkt net zo goed als dat je gewoon een kabel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:00
raweimer schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:23:
Nog even wat vraagjes:

[...]
Ja heb de Slingbox en Digitenne. Kwaliteit is nog niet erg best, ligt aan de verbinding (t-mobile pit)
Met een lan is het prima te doen.

Wat wel heel handig is dat je alle functies van een apparaat kan bedienen.
Zo kan ik mijn dvd recorder via de n95 instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:31:
weet iemand misschien of het mogelijk is een slide-tone in te stellen op 1 of andere manier ? }:O
Is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Marc3l schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:41:
[...]

Ja heb de Slingbox en Digitenne. Kwaliteit is nog niet erg best, ligt aan de verbinding (t-mobile pit)
Met een lan is het prima te doen.

Wat wel heel handig is dat je alle functies van een apparaat kan bedienen.
Zo kan ik mijn dvd recorder via de n95 instellen.
Met Pit+ zie je niet zo veel verschil in kwaliteit van het beeld ten opzichte van een wifi connectie.. tis wel een wat betrouwbaarder verbinding... Maar werkt perfect... Thuis en op me werk als ik even kijk, gebruik ik vaker gewoon ff de 3g conenctie ipv mijn wifi netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb perongeluk symbian Pipes gedeinstalleerd op mijn n95 8gb van mijn geheugenkaart. Was dat een standaard programma en hoe kan ik die terugkrijgen?:S

Nvm al opgelost;p

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hierboven reacties over de kleur "warm graphite".

Gisteren heb ik een N95-1 aangeschaft bij de phonehouse en kreeg de "warm graphite" mee naar huis, wat ik ook wilde. Ze hadden alleen de N95 in die uitvoering op voorraad, dus dat kwam mooi uit. Wie op zoek is naar een N95 warm graphite moet eens bij the phonehouse gaan kijken!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2008 20:11 . Reden: typefoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:09:
Ik zie hierboven reacties over de kleur "warm graphite".

Gisteren heb ik een N95-1 aangeschaft bij de phonehouse en kreeg de "warm graphite" mee naar huis, wat ik ook wilde. Ze hadden alleen de N95 in die uitvoering op voorraad, dus dat kwam mooi uit. Wie op zoek is naar een N95 warm graphite moet eens bij the phonehouse gaan kijken!
En mocht iemand alleen een nieuw achterkantje willen in die kleur, of de nog mooiere bruine (die heb ikzelf), dan kun je bij www.telecomtelecom.nl terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raweimer
Mau_Maus schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:41:
[...]

Met Pit+ zie je niet zo veel verschil in kwaliteit van het beeld ten opzichte van een wifi connectie.. tis wel een wat betrouwbaarder verbinding... Maar werkt perfect... Thuis en op me werk als ik even kijk, gebruik ik vaker gewoon ff de 3g conenctie ipv mijn wifi netwerk
Mark en Maus, bedankt voor jullie reacties. Fijn om te weten dat het in ieder geval werkt.
Welke versie van de slingbox hebben jullie? Heb namelijk begrepen dat je oa de classic heb en volgens mij nog een verise. Weten jullie of iemand anders waar je de slingbox voor een goede prijs kan krijgen?
En zo te lezen werkt het alleen goed icm met wifi of een snel dataabonnement waarmee je minimaal umts snelheden kan bereiken ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Ik heb het idee dat sinds kort de positiebepaling met de interne GPS minder betrouwbaar functioneert dan ik mij kan herinneren. Daar waar AGPS-data opvragen een kwestie van secodes was voorheen (3G-verbinding even aan, 1KiB aan data opvragen, verbinding weer uit) blijft de 'verbinding' nu openstaan, en lijkt er geen data binnen te komen. Het krijgen van een fix duurt dan ook ontzettend veel langer dan voorheen, en als er een fix is, dan is deze minder stabiel omdat er minder satellieten ontvangen worden, zo lijkt het.

Ik gebruik gewoon de supl.nokia.com als AGPS-server, via T-Mobile PIT.

Iemand eenzelfde iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
emTube komt binnenkort weer met een nieuw versie, nadat you tube zijn server settings veranderd heeft, is er een tijd geen nieuwe versie uit gekomen, en was zelfs de site offline. Binnenkort komt er een nieuwe site met een nieuwe versie van emTube.

Je kan op de link Bron de oude versie 1.0.10 downloaden die vandaag is aangepast en geen 404 errors meer geeft en prima werkt op de N95.

Mogelijke nieuwe features in versie 1.0.12

Transfer-Manager (Video-Upload)
Search for program updates
Define Access Point

Bron

[ Voor 12% gewijzigd door Barfman op 01-07-2008 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raweimer
goodfella schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:30:
[...]

Dat is als ik thuis ben, ik ben vaak voor mijn werk elders. Ik moet zeggen dat de sync methode volgens het symbian systeem velen malen beter werkt dan emoze's methode.
syn volgens het symbian systeem? eh..leg aub even uit wat je bedoelt. Ik ben zelf ook op zoek naar een goede manier om op afstand (onderweg) je telefoon te syncen met je pc ( mail,contactpersonen,agenda enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuzzillogic schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:58:
Ik heb het idee dat sinds kort de positiebepaling met de interne GPS minder betrouwbaar functioneert dan ik mij kan herinneren. Daar waar AGPS-data opvragen een kwestie van secodes was voorheen (3G-verbinding even aan, 1KiB aan data opvragen, verbinding weer uit) blijft de 'verbinding' nu openstaan, en lijkt er geen data binnen te komen. Het krijgen van een fix duurt dan ook ontzettend veel langer dan voorheen, en als er een fix is, dan is deze minder stabiel omdat er minder satellieten ontvangen worden, zo lijkt het.

Iemand eenzelfde iets?
Heb exact hetzelfde probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag over het gebruik, of het bekijken, van filmpjes op youtube:

Ik heb T-Mobile PIT, maar als ik een filmpje wil bekijken hapert deze. Ik krijg het niet voor elkaar om een normaal filmpje te bekijken. Hebben meer mensen hier last van ?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ik gebruik een programma hiervoor emTube. Duurt alleen met PIT enorm lang voordat een filmpje binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:40:
Even een vraag over het gebruik, of het bekijken, van filmpjes op youtube:

Ik heb T-Mobile PIT, maar als ik een filmpje wil bekijken hapert deze. Ik krijg het niet voor elkaar om een normaal filmpje te bekijken. Hebben meer mensen hier last van ?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Ik heb vaak dat het per filmpje verschilt... lijkt wel alsof ze op verschillende servers staan... Ik heb wel pit+ maar laden gaat inderdaad vrij langzaam. Maarja geef je zelf gewoon een flinke buffer voor het afspelen, dan gaat het toch wel soepel? En anders moeten ze maar via de pc kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:45:
[...]

Heb exact hetzelfde probleem!
Het was me inderdaad van de week ook opgevallen dat de data verbinding aan bleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Is er een tool die je contactenlijst met dezelfde instellingen als WindowsMobile 6.1

Dus als Piet Puk het nummer 080012345 heeft dat ik op de volgende manieren piet puk kan vinden:

743 (PQRS, GHI, DEF) 1 maal de toets in plaats van specifieke letter
Op het telefoonnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:22
T9 inschakelen does the trick... toch niet :+

[ Voor 24% gewijzigd door Harmani op 02-07-2008 13:23 ]

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Harmani schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:22:
T9 inschakelen does the trick... toch niet :+
Wou net reageren :') Voor threaded sms is er al een handig tooltje door nokia zelf uitgegeven, namelijk Conversation. Vind dit tooltje o zo handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
iCy schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:24:
[...]

Wou net reageren :') Voor threaded sms is er al een handig tooltje door nokia zelf uitgegeven, namelijk Conversation. Vind dit tooltje o zo handig :)
Nieuwe Nokia PC Suite 7.0.6.3 is vandaag uitgekomen, en daar zit ook Nokia Communication Center in, PC suite gaat steeds beter worden :P
With Nokia Communication Center, you can access all your messages and contacts effortlessly in one location from your PC. This new concept replaces four existing Nokia PC Suite features – Nokia Phone Browser, Nokia Text Message Editor, Nokia Contacts Editor, and Nokia Multimedia Factory – with one simple solution

[ Voor 26% gewijzigd door Barfman op 02-07-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Barfman schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:02:
[...]

Nieuwe Nokia PC Suite 7.0.6.3 is vandaag uitgekomen, en daar zit ook Nokia Communication Center in, PC suite gaat steeds beter worden :P

[...]
Enig idee of de software updater nu Vista compatible is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
dafmay schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:18:
[...]

Ik hoop het wel, kan ik vanavond eindelijk mijn software eens geen updaten, gebruik nog steeds versie 12 :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie ff door de bomen het bos niet meer .....

Als je online via PC suite de software gaat checken dan heb je toch altijd te maken met de laatste nieuwe FW ?

Zit hier met V 15.0.015 wat volgens Nokia de meest recente is. Deze dateerd overigens nog uit 2007 !

Tevens, wat is het nut van de gallerij en het maken van mapjes als alle foto's toch in de gallerij blijven staan. De gallerij wordt op die manier erg onoverzichtelijk.

Dank u !

P.s. ben al de gehele dag bezig de ettelijke posts door te lezen naar zoveel mogelijk info maar ik betwijfel of ik alles kan doorlezen want het is gewoon immens veel.

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The-Geek

Test werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
dafmay schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:18:
[...]

Dat had ik 5 dagen geleden al aangegeven in dit forum dat hij compatible is met vista, het is weliswaar een beta versie, maar werkt hier uit de kunst onder windows vista en met PC Suite versie 7.

Je moet de "UPDATED VERSION published on June 27th:" pakken.

Hier het bericht van mij

[ Voor 23% gewijzigd door Barfman op 02-07-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, het was een tijd geleden dat ik ingelogd was en wilde ff kijken of alles werkte voordat ik een 'bijbel' ging tikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Barfman schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:45:
[...]

Dat had ik 5 dagen geleden al aangegeven in dit forum dat hij compatible is met vista, het is weliswaar een beta versie, maar werkt hier uit de kunst onder windows vista en met PC Suite versie 7.

Je moet de "UPDATED VERSION published on June 27th:" pakken.

Hier het bericht van mij
Excuses, had ik inderdaad gelezen. Dank voor de extra info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
BTW, er gaat maandag 7 juli schijnt het, iets groots gebeuren met Nokia, ben benieuwd wat dat is. Je moet deze site van nokia in de gaten houden, is een nieuwe site.
http://www.openatownrisk.com/

Iemand al het geheim gevonden in het download menu :?
Er word verteld dat er nu al een secret zit in je nokia download menu.

[ Voor 25% gewijzigd door Barfman op 02-07-2008 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Barfman schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:33:
BTW, er gaat maandag 7 juli schijnt het, iets groots gebeuren met Nokia, ben benieuwd wat dat is. Je moet deze site van nokia in de gaten houden, is een nieuwe site.
http://www.openatownrisk.com/
Een gratis N96 voor iedere huidige N95 eigenaar :) Ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
dafmay schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:38:
[...]

Een gratis N96 voor iedere huidige N95 eigenaar :) Ben benieuwd....
LOL, dat zou wat zijn hahaha. Ik ga nog even verder zoeken in het download menu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Het zal de "Dark Night" app wel zijn. Maar als dat 'm is, vind ik het nou niet zo erg spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:45:
Het zal de "Dark Night" app wel zijn. Maar als dat 'm is, vind ik het nou niet zo erg spannend.
Modbreak:Wees dan een man en neem contact met één van de mods op om dit probleem te bespreken. Wil je dat niet? Loop dan ook niet te zeiken als een klein kind wat ergens niet mee eens is!

En aangezien jouw gezeik ons op de zenuwen begint te werken, mag jij je mail lezen!

[ Voor 56% gewijzigd door Ginz op 02-07-2008 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:12

robertwebbe

Robert Webbe

offtopic:
Jij hebt vast een rotdag gehad...

[ Voor 75% gewijzigd door robertwebbe op 02-07-2008 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• min6nap
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-10-2008
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:42:
Ik zie ff door de bomen het bos niet meer .....

Als je online via PC suite de software gaat checken dan heb je toch altijd te maken met de laatste nieuwe FW ?

Zit hier met V 15.0.015 wat volgens Nokia de meest recente is. Deze dateerd overigens nog uit 2007 !

Dank u !

P.s. ben al de gehele dag bezig de ettelijke posts door te lezen naar zoveel mogelijk info maar ik betwijfel of ik alles kan doorlezen want het is gewoon immens veel.
Ik ben hier ook tegen aangelopen. Dacht ook lang dat ik met FW versie 11 de nieuwste versie had, omdat ik altijd controleerde of er nieuwe versies zijn. Verkeerd gedacht. Er zijn namelijk (verwarrend) twee programma's voor updates. De eerste is de Update Manager. Die update alleen de software op je PC en dus niet die op je telefoon. De andere, die je dus moet hebben voor FW updates, is de Software Updater. Even zoeken op de Nokia site en dan installeer je hem zo. Vergeet de data op de telefoon niet te backuppen want die gaat er volledig vanaf.

Suc6 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:43:
[...]

Mij ook niet. maar pas op.... er liggen hier twee mods op de loer die dit offtopic gaan vinden.... psst, zo is tweakers geworden anno 2008.

PS,
Het is nog STEEDS een tijdelijk topic en die kutexcuses dat het allemaal zolang duurt begint me eigenlijk de strot uit te hangen. Laten we wel wezen, er is nog helemaal niks gebeurd. Als student heb je uberhaupt geen reet te doen dus wat doen ze met die tijd? Een gesplitst topic maken en er maaaaaaaaaaaaaanden over doen? :X Het begint aardig op de zenuwen te werken. Ik spreek uit meerdere mensen vanuit dit topic. Kan er eens een antwoord komen dat voldoet aan de gestelde eisen en vragen?
Adem in, adem uit ;) Maar ik snap ergens je frustratie wel. De heren modjes zitten er dicht bovenop om alles wat maar enigzins naar illegaal of 'offtopic' neigt te blokken. Maar hier een fatsoenlijk overzichtelijk topic van maken zit er niet in. Tsja :?

*Wat ben ik blij dat jij jouw hulp aanbied. Neem even contact met ons op middels mail/msn/icq, dan kunnen we kijken of we jou kunnen helpen met het maken van een mooi overzicht

[ Voor 8% gewijzigd door Ginz op 02-07-2008 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:48
Ik heb nu EINDELIJK een account bij Symbian signed. Echter wil het mij maar niet lukken om een geldig cert file te krijgen....

Ik gebruik de volgende handleiding, maar dan met versie 2.3

Iemand enig idee wat ik nu dan verkeerd doe en of er misschien een meer up to date handleiding beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Ik ben (waarschijnlijk na een harde reset, en een format van het massa geheugen) de nokia install wizzard kwijt die op de telefoon zelf zit (n95 8gb). Weet iemand hoe je die terug kan halen? Ps een format van het massa geheugen is toch geen probleem? Die maappen maakt hij zelf weer aan? Had het bij mijn n82 ook meteen gedaan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Twanjo schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:15:
Ik ben (waarschijnlijk na een harde reset, en een format van het massa geheugen) de nokia install wizzard kwijt die op de telefoon zelf zit (n95 8gb). Weet iemand hoe je die terug kan halen? Ps een format van het massa geheugen is toch geen probleem? Die maappen maakt hij zelf weer aan? Had het bij mijn n82 ook meteen gedaan......
Die krijg je terug wanneer je een reinstall doet van je laatste firmware versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:43:
[...]

Mij ook niet. maar pas op.... er liggen hier twee mods op de loer die dit offtopic gaan vinden.... psst, zo is tweakers geworden anno 2008.

PS,
Het is nog STEEDS een tijdelijk topic en die kutexcuses dat het allemaal zolang duurt begint me eigenlijk de strot uit te hangen. Laten we wel wezen, er is nog helemaal niks gebeurd. Als student heb je uberhaupt geen reet te doen dus wat doen ze met die tijd? Een gesplitst topic maken en er maaaaaaaaaaaaaanden over doen? :X Het begint aardig op de zenuwen te werken. Ik spreek uit meerdere mensen vanuit dit topic. Kan er eens een antwoord komen dat voldoet aan de gestelde eisen en vragen?
Als jij je hierover zo veel drukte kan maken heb jij waarschijnlijk ook heel veel vrije tijd.
Ik kan je verzekeren dat niet iedereen je mening is toegedaan. Ik ben tegen versplintering van topics.
Als je bij elk itempje dat iets met de N95 te maken kan hebben een ander topic hebt wordt je nòg vaker dan nu al het geval is weggemod omdat je dan 'in het verkeerde topic zit'. En ik ga niet 10 topics bijhouden om wat leuke weetjes over mijn foon te vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
Barfman schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:17:
[...]

Die krijg je terug wanneer je een reinstall doet van je laatste firmware versie.
Ja krijg alleen die firmware niet geflashed , hij zegt iedere keer dat hij de nieuwste al erop heeft staan. Bij de n82 gaf hij dit ook aan , maar kon je toch doorgaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Twanjo schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:31:
[...]

Ja krijg alleen die firmware niet geflashed , hij zegt iedere keer dat hij de nieuwste al erop heeft staan. Bij de n82 gaf hij dit ook aan , maar kon je toch doorgaan :(
Als het goed is kan je bovenin het update scherm een vinkje aanzetten als je een reinstall wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
Barfman welke versie gebrui je van nokia update, en heb je zelf ook de 8gb? Zie het niet staan. Bij de n82 kon het zeker , en me maat heeft een n95-1 daar kon het ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• min6nap
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-10-2008
Fuzzillogic schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:58:

Iemand eenzelfde iets?
Afgelopen weekend heb ik mijn firmware geupdate naar versie 20.x. Sindsdien ook last van erg trage fixes, soms gewoon meer dan 20 minuten. :'( :'( Gelukkig bleek er een instelling te zijn veranderd, namelijk AGPS wordt ineens opgevraagd via Wifi ipv via 3G. Nadat ik die instelling had teruggezet deed mijn N95 de fix weer als vanouds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Twanjo schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:55:
Barfman welke versie gebrui je van nokia update, en heb je zelf ook de 8gb? Zie het niet staan. Bij de n82 kon het zeker , en me maat heeft een n95-1 daar kon het ook bij.
Ik heb de 8GB versie, en ik kan hem elke keer reinstallen. Gewoon een vinkje aan zetten en je kan een reinstall doen.

Klik op plaatje

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rj.braak/images/nupdatek.JPG

[ Voor 24% gewijzigd door Barfman op 02-07-2008 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
min6nap schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:07:
[...]

Afgelopen weekend heb ik mijn firmware geupdate naar versie 20.x. Sindsdien ook last van erg trage fixes, soms gewoon meer dan 20 minuten. :'( :'( Gelukkig bleek er een instelling te zijn veranderd, namelijk AGPS wordt ineens opgevraagd via Wifi ipv via 3G. Nadat ik die instelling had teruggezet deed mijn N95 de fix weer als vanouds.
Raar, ik kan niet eens via wifi opvragen (of ik was net out of range). Anyway, vanavond nog eens getest, en ook hier is alles weer back to normal. 3G-verbinding wordt snel verbroken, de fix is er binnen 20 seconde, en er worden 5 satellieten gevonden met geldige(?) data. (iig gevulde balkjes in het overzicht, ipv holle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
Ik zie het probleem:

Ik heb versie 1.4.39np jij 1.4.4 (wat erachterstaat kan ik net niet lezen) Zou je dat nog ff kunnen posten. Of beter een link waar je hem vandaan hebt. Hij is ook engels zie ik.

pfff alles al geprobeerd. Alles eraf oudere versie gerpobeerd. Maar goed probleem dus gevonden.

Barfman thx je bent een goeie! O-)

edit:

Uch :D

even ingezoomed 1.4.48en.

edit 2:

Kan die 1.4.48 nergens vinden...

[ Voor 11% gewijzigd door Twanjo op 02-07-2008 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
iCy schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:38:
Is er een tool die je contactenlijst met dezelfde instellingen als WindowsMobile 6.1

Dus als Piet Puk het nummer 080012345 heeft dat ik op de volgende manieren piet puk kan vinden:

743 (PQRS, GHI, DEF) 1 maal de toets in plaats van specifieke letter
Op het telefoonnummer.
.
Check http://www.t9nav.com/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
Twanjo schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:29:
Ik zie het probleem:

Ik heb versie 1.4.39np jij 1.4.4 (wat erachterstaat kan ik net niet lezen) Zou je dat nog ff kunnen posten. Of beter een link waar je hem vandaan hebt. Hij is ook engels zie ik.

pfff alles al geprobeerd. Alles eraf oudere versie gerpobeerd. Maar goed probleem dus gevonden.

Barfman thx je bent een goeie! O-)

edit:

Uch :D

even ingezoomed 1.4.48en.

edit 2:

Kan die 1.4.48 nergens vinden...
Quote mezelf even. 3 keer editten wordt me te gek.

Heb de 1.4.48 (beta) gevonden. Stond hier overigens een link van in dit topic. Echter nog steeds met het zelfde probleem. Nou ik snap er geen !@#$#!% meer van.

[IMG=http://img112.imageshack.us/img112/7394/naamloosgo0.th.png]Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/my.php?image=naamloosgo0.png%5D%5BIMG=http://img112.imageshack.us/img112/7394/naamloosgo0.th.png

Schiet mij maar lek 8)7 .En nu is het echt bedtijd, kan ik nog krap 5 uur slapen. Ff snel de firmware flashe......... :(

@ Barfman welke versie en taal gebruik je van pc suite? Xp vista? Conect je met pc suit (moest haast wel ) want bij usb gegevnsoverdracht vind hij mijn telefoon niet....

[ Voor 15% gewijzigd door Twanjo op 03-07-2008 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Megalodon_67 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:26:
[...]Ik ben tegen versplintering van topics.
Helemaal eens. Dit forum is veel te groot om alle topics bij te houden, het bijhouden van dit N95 draadje, het iPod Classic draadje, /5 en nog soms wat incidentele topics kost alweer genoeg tijd. De door de mods verfoeide grote topics zijn wat mij betreft juist erg ideaal om snel dagelijks het laatste nieuws mee te pikken op de paar onderwerpen die ik volg.
Alleen ben ik het ook met de mods eens (in reactie op andere reacties, niet deze) dat je eigenlijk alleen recht van spreken hebt als je zelf de tijd/energie er in steekt om het dan zelf beter te doen. Ik wil/kan die tijd er niet insteken, dus leg me neer bij wat aangeboden wordt. Heb wel voorkeuren, maar vindt ook dat wie er tijd in steekt wat mij betreft ook bepaald. Je doet het nml altijd wel voor iemand fout, dus iedereen tevreden stellen kan toch niet.

[ Voor 27% gewijzigd door xahmol op 03-07-2008 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Twanjo schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 00:25:
[...]

@ Barfman welke versie en taal gebruik je van pc suite? Xp vista? Conect je met pc suit (moest haast wel ) want bij usb gegevnsoverdracht vind hij mijn telefoon niet....
Dit is inderdaad heel erg vreemd, ik heb de nieuwste Nokia PC Suite 7.0.6.3 geinstalleerd, en daarna gewoon de Nokia Software Updater 1.4.48EN Ik heb windows vista premium en zet me telefoon in PC suite mode met flashen. Het maakt niet uit hoe ik NSU opstart, dat kan via PC suite of rechtstreeks via NSU.

Ik kan dus altijd een reinstall doen, misschien heeft het er mee te maken welke product code je telefoon heeft ? Ik heb in ieder geval de 0550359 - EURO2 code. En ik vermoed dat jij je product code naar de originele staat terug hebt gebracht na het flashen met een andere code, dat zou het probleem kunnen zijn dat hij nu geen nieuwe of gelijke firmware ziet. Probeer gewoon even de euro 2 code er weer op te zetten.

[ Voor 20% gewijzigd door Barfman op 03-07-2008 09:31 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De laatste tijd worden er veel vragen in dit topic gedumpt zonder enige vorm van eigen inzet. Gelieve eerst te zoeken, ook in deel 8, en daarna pas je vraag te stellen. Vermeld bij je vraag meteen wat je hebt onderzocht en geprobeerd en waarom het niet lijkt te werken.