Nokia N95 (8GB) - Deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 42 Laatste
Acties:
  • 424.647 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:53
....en back on-topic maar weer....

Ik heb het meest zinnige deel van je bericht maar laten staan.

[ Voor 78% gewijzigd door pven op 08-06-2008 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 17:46:
Hoe kan je inplaats van op naam zoeken, op nummer zoeken op de N95-2? Is hier een applicatie voor? Dus dat je de nummer intikt en zo de naam vind.
http://dotsisx.blogspot.c...quikey-by-skyestream.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook iets wat gratis is? Want dit is meer een grote applicatie die de functie bevat. Voor zo'n klein iets moet er wel een simpeler oplossing zijn.

Ik vind dit erg om te zeggen als N95-2 fan, maar mijn Samsung G600 die ik had hoefde je alleen maar een paar cijfers in te tikken en je zag alle nummers die met die cijfers begonnen. Hoe meer cijfers je intikte hoe specifieker resultaat natuurlijk. Waarom heeft Nokia niet zoiets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Ego
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 20:03
ik heb nou 2 dagen zitten te kloten met me n95 8gb, maar ik weet niet wat ik er van moet vinden.
de menustructuur enzo is gewoon zo onlogisch. uiq3 is gewoon veeel logischer en gebruiksvriendelijker dan dat s60. maarja, voor uiq3 phones heb je niet zo veel software en gewoon minder mogelijkheden.

ik ga nog een weekje twijfelen, mischien dat ik me n95 8gb maar omruil tegen een w960i.
trouwens, als je via de hi webshop besteld krijg je simlock vrije telefoons. ik wel teminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 21:50
Volgende keer aub via Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif :)

[ Voor 89% gewijzigd door pven op 08-06-2008 21:39 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op zondag 08 juni 2008 @ 20:20:
[...]

Hoe achterhaal je het correcte accespoint? Dit is standaard ingesteld.
Instrumenten->Instellingen->Algemeen->Positiebepaling->Positiebepalingsserver en dan Toegangspunt aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 12:43
Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 20:57:
[...]

Is er ook iets wat gratis is? Want dit is meer een grote applicatie die de functie bevat. Voor zo'n klein iets moet er wel een simpeler oplossing zijn.

Ik vind dit erg om te zeggen als N95-2 fan, maar mijn Samsung G600 die ik had hoefde je alleen maar een paar cijfers in te tikken en je zag alle nummers die met die cijfers begonnen. Hoe meer cijfers je intikte hoe specifieker resultaat natuurlijk. Waarom heeft Nokia niet zoiets!
Ja je kun gewoon de search functie gebruiken van nokia. Die gewoon in je standby scherm staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Harmani schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:54:
• je zult nooit de nieuwste firmware hebben, branded updates komen pas veeeeel later uit (áls ze al komen)
Bij Vodafone valt dat wel mee heb ik ondervonden.
Ik dacht ook meteen te moeten gaan unbranden en flashen, maar toen ik de versie opvroeg stond er toch mooi V21!
• Menustructuur is aangepast door VF
Dat valt reuze mee hoor.
Zeker qua custom icoontjes (die je kunt verwijderen.)
• je rechter sneltoets kun je niet veranderen (is standaard Live!)
Hoe kom jij aan deze onzin?
Zonder enige moeite heb ik gewoon de rechter key kunnen aanpassen naar iets wat ik daar zelf voor in de plaats wilde hebben!?
• bootscreen en screensaver van VF wil je ook niet lijkt me.. tis al lelijk dat het op je toestel gedrukt staat.
De screensaver kun je gewoon uit zetten.
Het Vodafone logo tijdens het opstarten is vrij licht en laadt vrij snel.
Vind het wel flashy.
Als je het irritant vind kun je op een wilkeurige toets drukken tijdens het opstarten.
Dit hierdoor skipt hij zowel de Nokia animatie als de Vodafone animatie! Tadaa!
• en nog wel meer kleine dingen waar ik nu niet zo snel op kom...
Die zijn er niet. Het valt echt allemaal reuze mee hoor.
Vodafone heeft een paar minimale tweaks en een eigen theme erop gezet. Meer niet.
Binnen een paar tellen kun je alles zo instellen dat je niet eens meer kan zien dat het Vodafone branded is.
Gezien het feit dat V21 een top firmware is en de volgende versie wel heel indrukwekkend moet zijn om dat te moeten overtreffen, laat ik die van mij nog even lekker voor wat het is.
Scheelt weer een hoop werk en gedoe! :)

[ Voor 18% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 09-06-2008 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig ergens gezien of ( en wat) de verschillen zijn tussen de V21 firmware en de branded V14 van T-mobile? Ik kan me herinneren dat er ergens hier wat losse opmerkingen zijn gemaakt over V14 maar verder geen inhoudelijke beoordeling.

Op Google iig niets te vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisV1984
  • Laatst online: 07:36
Furrr schreef op zondag 08 juni 2008 @ 16:30:
Zelfde probleem als meem.

Heb m op alle mogelijke manieren softwarematig losgekoppeld (incl. hardware veilig verwijderen) en als ik dan mn usb kabel eruit trek geeft het toestel (N95 8GB) aan dat ik eerst transfer uit had moeten zetten en er misschien data verloren zou zijn gegaan.
Ik heb ook alles geprobeerd, maar niets heeft geholpen, zelfs het nokia forum niet.

Ik heb wel uitgevonden dat als je de USB kabel HEEL LANGZAAM uit de onderkant van de telefoon schuift, dat de telefoon dan de melding geeft dat je de kabel kan verwijderen. Probeer dat eens, en post jullie bevindingen hier even...

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 09-06-2008 10:20 . Reden: groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 08:27:
Heeft iemand toevallig ergens gezien of ( en wat) de verschillen zijn tussen de V21 firmware en de branded V14 van T-mobile? Ik kan me herinneren dat er ergens hier wat losse opmerkingen zijn gemaakt over V14 maar verder geen inhoudelijke beoordeling.

Op Google iig niets te vinden....
Changes/improvements made from MCU SW v 20.0.015 to v 21.0.016:
- New features:
- Flash Lite 3 support added
- Widget (Web runtime) support added
- Default year changed to 2008
- Improvements:
- General stability improvements.
- Pre-defined access point kept after switching to different type SIM card.
- Localization improvements.
- Standby time improvements.
- Improvements to BT headset interoperability.
- Improvement to Calendar data restoring.
- Switch from landscape to portrait mode & screen rotations improvements.
- Browser:
- Improvement to long text writing to web page text boxes.
- Browsing from WLAN wizard improvement.
- Media Player:
- Localizations improvements in Music player.
- Windows Media Player recognizes device as Nokia N95.
- Gallery:
- Image rotation improvement in album view.
- Gallery & Slideshow performance improvements.
- Messaging:
- Improvement to SMS reception.
- Java:
- Midlet installation improvement.
- Improvement to Java application start.
- Java midlet certificate checking improvement.
- Navigation:
- General improvements to Maps application.
- Localization correction to Search in Maps application.
- Improvement to Navigate To –function when started from search
application.
- SIM:
- Contact names with accents and more than 11 characters can be
copied to SIM card.
edit: ah sorry, tgaat over de T-Mobile versie, daar vind ik ook niets van terug in de service bulletins..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Pascall_1 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 23:51:
[...]

Ja je kun gewoon de search functie gebruiken van nokia. Die gewoon in je standby scherm staat.
Dit werkt inderdaad gewoon zeer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Darkwolf_1982 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 08:15:
[...]

Bij Vodafone valt dat wel mee heb ik ondervonden
Ben met je eens dat de verschillen tussen de Vodafone branded FW en de unbranded FW van dezelfde versie of aan te passen of nog wel te overzien zijn.

Maar ben niet met je eens dat VF snel is met FW aanpassingen. Kennelijk enorm veel sneller dan T-Mobile, maar heb zelf het unbranden gedaan toen na een maand nadat FW 20 uitwas Vodafone nog steeds geen branded version uit had.
En de verschillen tussen FW 20 en de vorige versie waren zo enorm dat je eigenlijk een pré FW 20 versie gewoon defect kan noemen.

Maar als ik nu een branded FW21 zou hebben zou ik idd ook wachten met unbranden tot een nieuwe FW killer features meebrengt. In zoverre volg ik je dus weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Hoe kan je inplaats van op naam zoeken, op nummer zoeken op de N95-2? Is hier een applicatie voor? Dus dat je de nummer intikt en zo de naam vind.
gewoon het nummer een keer bellen en dan snel weer op de rode toets drukken voor ie verbinding maakt, dan zie je vanzelf de naam op het scherm...

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Eastside schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:38:
[...]

gewoon het nummer een keer bellen en dan snel weer op de rode toets drukken voor ie verbinding maakt, dan zie je vanzelf de naam op het scherm...
Door de traagheid van de N95 wil dat nummer dan wel eens overgaan, dat is niet echt handig. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 19:59
InZane schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:01:
Ik heb net sinds vorige week een T-Mobile branded N95 met firmware versie 14.x. Daar wil ik graag vanaf. Ik heb de T-Mobile product code al gewijzigd naar Euro2, maar het updaten wil maar niet lukken. NSU geeft wel keurig aan dat 21.x beschikbaar is ipv 14.x. Als ik vervolgens ga updaten verschijnt er het Nokia logo op het scherm van de N95, dat duurt ff en vervolgens reboot de telefoon en begint NSU te roepen dat de verbinding met de telelefoon is verbroken :?
Ik heb al de hele dag rond zitten zoeken op internet, maar nog steeds geen oplossing voor mijn probleem gevonden.
Dingen die ik oa heb geprobeerd:

- NSU op een ander systeem geprobeerd.. zelfde probleem. Het lijkt dus aan het toestel te liggen.
- harde reset van de telefoon
- firewall en virusscanner uitgeschakeld
- geheugenkaart uit het toestel verwijderd

Ik ben helaas nog geen steek verder, terwijl ik overal lees dat het prima moet werken.
Niemand die gehoord heeft van mijn bovenstaande probleem. Ik zit nog steeds met die defecte versie 14 opgescheept :(
Lijkt wel alsof T-Mobile die telefoon gesaboteerd heeft :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennisV1984 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 09:37:
[...]

Ik heb ook alles geprobeerd, maar niets heeft geholpen, zelfs het nokia forum niet.

Ik heb wel uitgevonden dat als je de USB kabel HEEL LANGZAAM uit de onderkant van de telefoon schuift, dat de telefoon dan de melding geeft dat je de kabel kan verwijderen. Probeer dat eens, en post jullie bevindingen hier even...
Krijg nou de kolere, het werkt inderdaad! Ha, gaat mijn logica over USB hardware-ontkoppeling te boven maar het werkt! Zal wel iets met een dubbel contact oid te maken hebben. :P

Thanks for the tip. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

InZane schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:56:
[...]

Niemand die gehoord heeft van mijn bovenstaande probleem. Ik zit nog steeds met die defecte versie 14 opgescheept :(
probeer het eens op een ander systeem waar geen pc suite enzo opstaat, alleen nsu installeren. Ik had ook problemen met mijn laptop (vista) en op mijn vaste pc deed ie het perfect onder XP. Het is nu zelfs al zover dat nsu niet meer voor vista wordt ondersteund. Beetje belachelijk natuurlijk van Nokia!!

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

shameblaster schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 15:49:
[...]

Wat een erg mooie functie aan deze telefoon is, is de Tv out, gister fullscreen NES games op tv zitten spelen via mn n95 8gb, ook youtube filmpjes fullscreen op tv.

Wat een mogelijkheden _/-\o_
Wazig...

Ik krijg alleen maar zo'n smal schermpje in beeld als ik NES/Films speel/kijk via TV-out, ook als ik bij realplayer aangeef dat hij hem fullscreen moet afspelen :?

Enig idee hoe ik het wel fullscreen op mijn tv krijg? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
ReFresh F5 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:55:
[...]

Wazig...

Ik krijg alleen maar zo'n smal schermpje in beeld als ik NES/Films speel/kijk via TV-out, ook als ik bij realplayer aangeef dat hij hem fullscreen moet afspelen :?

Kantel je scherm eens, door de slider de andere kant op te drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Fuzzillogic schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:18:
[...]

Kantel je scherm eens, door de slider de andere kant op te drukken...
Had ik volges mij ook al gedaan maar dat weet ik niet zeker...

Ik zal het straks thuis eens proberen. Is wat moeilijk nu op het werk :P

Edit: Ik heb het net geprobeerd maar helaas, het beeld wordt wel groter maar niet beeldvullend :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Laidback Luc op 09-06-2008 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Eastside schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:41:
[...]
Het is nu zelfs al zover dat nsu niet meer voor vista wordt ondersteund. Beetje belachelijk natuurlijk van Nokia!!
En oude versie NSU gebruiken onder Vista gaat ook niet: je kunt niets doen dan afsluiten of de nieuwe versie installennadat NSU zegt dat er een nieuwe versie van de software is.

Overigens: zo gek vind ik het ook weer niet van Nokia. Als er echt een probleem is tussen Vista en NSU kan dat corrupted phones opleveren. En dat wil Nokia natuurlijk in ieder geval voorkomen.

Hoop wel dat ze met een oplossing komen voor er weer een nieuwe FW komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:44
na een tijdje moet ik wel mezelf quoten :)
tolunaygul12 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:37:
misshien is het al eens gepost, ik heb mijn n95 sind december top toestel perfect navigeren met tomtom. alleen van mijn oordopjes doet de rechterkant het niet meer. ook zonder ad-43 ertussen doet hij het niet, andere oordopjes doet Recht het ook niet, de luidsprekers doen het nog wel. heb al gespeeld met balans E.D. alleen geen succes. dus een tripje naar de lokale NSP ? (heb hem wel via via zonder bonnetje, heb ik dan nog garantie ? heb wel orginele doos enz (er zat ook een americaanse oplader bij 8)7 dus moest nog een nl naar america adaptertje kopen

MVG tolunay Gul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: een collega van mij heeft een Nokia 6110Navigator. Nu wil zij ook die
leuke speeltjes die ik op mijn N95 heb.

Alleen is die 6110 Symbian S60v3.1.

Weet iemand of 3.1 backward-compatible is met Symbian s60v3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
gewoon proberen ;) kan geen kwaad :) het *zou* moeten werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchieSmokah
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-09 10:47
InZane schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:56:
[...]

Heb het zelfde probleem gehad met mijn n95-1 welke ik donderdag 5 Juni nieuw binnen kreeg van tmobile, deze had ook versie 14. Ik heb van alles probeerd om deze te updaten aangezien ik het zelfde probleem als jou had (meerdere pc's, waarvan eentje met een schone xp install! Stomme windows waarom geen NSU voor OSX/linux...)
Heb hem uiteindelijk naar een Nokia Service station gebracht waar ze hem gebrickt hebben en richting Nokia moesten sturen; een telefoon van een dag oud!! Ik zou dus echt gaan kijken of je daadwerkelijk deze update nodig hebt en of je natuurlijk 2 tot 3 weken geduld hebt mocht er iets fout gaan, ik had het naderhand niet gedaan misschien na enkele weken als ik aan mn nieuw gadget gewend geraakt was. Ik hoop iig dat je meer gelukt hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisV1984
  • Laatst online: 07:36
Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:03:
[...]

Krijg nou de kolere, het werkt inderdaad! Ha, gaat mijn logica over USB hardware-ontkoppeling te boven maar het werkt! Zal wel iets met een dubbel contact oid te maken hebben. :P

Thanks for the tip. :)
Ik vind het wel een beetje achterlijk.... Het lijkt me makkelijker als de telefoon zou aangeven waneer hij "idle" is, en het dus (mits je niet nog meer op het kaartje wil gooien), geen kwaad kan om de kabel te verwijderen... Maar goed... ik werk niet bij Nokia 8)7

Ik was stomverbaasd toen ik het voor het eerst merkte, ik had echt alle geprobeerd, en iedereen roept: HARDWARE VEILIG VERWIJDEREN. Maar dat werkte voor geen reet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Ego
naja, die melding is er niet voor niks ben ik zo juist achtergekomen.
ik was wat muziek aan het overzetten op me telefoon met de datakabel toen ik werdt gebeld.
ik trok de kabel er uit zonder er bij na te denken, en toen ik toenet probeerde om wat muziek te luisteren in de muziekspeler lukte dit niet meer.
nu eventjes een schijfcontrole doen.
hopelijk heeft dit zin want alle muziek er weer opnieuw zetten gaat uren duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Niet online
*weg*

Als je niets zinnigers te melden hebt, meldt dan niets.

[ Voor 97% gewijzigd door pven op 09-06-2008 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
In het vervolg graag via een topicreport. :)

[ Voor 79% gewijzigd door pven op 09-06-2008 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Weet iemand hoe ik een foto GOED als achtergrond krijg, en niet zo samengepropt als nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Hoe voeg ik smileys toe aan smsjes? Kan het gewoon niet vinden bij deze telefoon (of ben ik gewoon blind)?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
voor alle mensen die een tijdje geleden ook de n-gage first access survey hebben ingevuld, check je email!! ik ontving zojuist dit:

Hello N-Gage gamer,

Here is your Mile High Pinball activation code:

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (ja dat dacht je ;) )

Remember to save this activation code email for your records. Also note, all
"0"'s in a code are Zeros.

We want to thank you for your patience and great First Access feedback. We
hope you enjoy Mile High Pinball.

- Team Arena

laat nu alleen net mijn n95-2 terug te zijn voor reparatie....
maargoed, wel vette acties, eerst gratis fifa08 en nu pinball, ga zo door zou ik zeggen :D

en oja: 3-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-12-2020
Ik heb, zomaar ineens.., een vervelend probleempje met mn N95-1..

Sinds gister doet de toets 9 en rode knop vreemd. De 9 blijft niet staan, verdwijnt vrijwel meteen. En als ik de rode knop intoets, zie je heel kort de 9 verschijnen op het beeld.. Heel vervelend, want er staat namelijk een 9 in mijn pincode, dus ik kan hem alleen nog maar offline gebruiken. En dan is er natuurlijk niet veel lol meer aan te beleven.

Ik heb al een harde en softe reset gedaan, maar dat helpt niks.
Iemand ervaringen mee? Zou het iets hardware of software-achtigs kunnen zijn?

Ik heb hem nu bijna 8 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Tja, lijkt me duidelijk een hardwareprobleem. Je zou 'm eens los kunnen schroeven en kijken of je iets opvallends ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

*weg*

Kicken binnen 24 uur is not done

[ Voor 87% gewijzigd door pven op 10-06-2008 06:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Eastside schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:41:
[...]

probeer het eens op een ander systeem waar geen pc suite enzo opstaat, alleen nsu installeren. Ik had ook problemen met mijn laptop (vista) en op mijn vaste pc deed ie het perfect onder XP. Het is nu zelfs al zover dat nsu niet meer voor vista wordt ondersteund. Beetje belachelijk natuurlijk van Nokia!!
Ik sync mijn telefoon via PC Suite op mijn Vista laptop. NSU heb ik los op een andere PC staan die XP draait. Maakt geen verschil verder :(
DutchieSmokah schreef op maandag 09 juni 2008 @ 19:38:
[...]

Heb het zelfde probleem gehad met mijn n95-1 welke ik donderdag 5 Juni nieuw binnen kreeg van tmobile, deze had ook versie 14. Ik heb van alles probeerd om deze te updaten aangezien ik het zelfde probleem als jou had (meerdere pc's, waarvan eentje met een schone xp install! Stomme windows waarom geen NSU voor OSX/linux...)
Heb hem uiteindelijk naar een Nokia Service station gebracht waar ze hem gebrickt hebben en richting Nokia moesten sturen; een telefoon van een dag oud!! Ik zou dus echt gaan kijken of je daadwerkelijk deze update nodig hebt en of je natuurlijk 2 tot 3 weken geduld hebt mocht er iets fout gaan, ik had het naderhand niet gedaan misschien na enkele weken als ik aan mn nieuw gadget gewend geraakt was. Ik hoop iig dat je meer gelukt hebt!
Stom toevalllig dat ik mijn toestel ook sinds 5 juni heb :)
Ik denk dat ik de T-Mobile product code maar weer terug ga zetten en ook maar eens ga kijken bij zo'n Nokia Service ding. Liever dat zij mijn telefoon bricken dan ik.

[ Voor 49% gewijzigd door InZane op 10-06-2008 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja, die melding is er niet voor niks ben ik zo juist achtergekomen.
ik was wat muziek aan het overzetten op me telefoon met de datakabel toen ik werdt gebeld.
ik trok de kabel er uit zonder er bij na te denken, en toen ik toenet probeerde om wat muziek te luisteren in de muziekspeler lukte dit niet meer.
nu eventjes een schijfcontrole doen.
hopelijk heeft dit zin want alle muziek er weer opnieuw zetten gaat uren duren.
Dit is mij ook overkomen, even rebooten, gaat het weer helemaal goed! Denk dat hij weer ff moet zoeken waar alles stond.
Weet iemand hoe ik een foto GOED als achtergrond krijg, en niet zo samengepropt als nu?

De foto in een nokia theme creator gooien, zelf het thema aanmaken, dan is ie fullscreen. Als je even googled heb je zo een theme creator gevonden.
TIP:Als je de theme installeert, zet hem dan op je interne geheugen, en niet op je massageheugen, is een stuk sneller.
Hoe voeg ik smileys toe aan smsjes? Kan het gewoon niet vinden bij deze telefoon (of ben ik gewoon blind)?
Volgens mij kan dat niet, maar je kunt ze wel ff in de sjablonen zetten, om ze makkelijk te kunnen invoegen..
Ik heb, zomaar ineens.., een vervelend probleempje met mn N95-1..

Sinds gister doet de toets 9 en rode knop vreemd. De 9 blijft niet staan, verdwijnt vrijwel meteen. En als ik de rode knop intoets, zie je heel kort de 9 verschijnen op het beeld.. Heel vervelend, want er staat namelijk een 9 in mijn pincode, dus ik kan hem alleen nog maar offline gebruiken. En dan is er natuurlijk niet veel lol meer aan te beleven.

Ik heb al een harde en softe reset gedaan, maar dat helpt niks.
Iemand ervaringen mee? Zou het iets hardware of software-achtigs kunnen zijn?

Ik heb hem nu bijna 8 maand.

Je zou ook een tel kunnen lenen, daarin je simkaart, pincode veranderen, en dan weer in je eigen, is geen oplossing, maar dan kun je de eerste tijd iig je tel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, niet goed gelezen........

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2008 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:50:
[...]

Je zou ook een tel kunnen lenen, daarin je simkaart, pincode veranderen, en dan weer in je eigen, is geen oplossing, maar dan kun je de eerste tijd iig je tel gebruiken.
...zo lekker simpel _/-\o_ haha. Dat ik daar dan weer niet aan denk. Thanks.

Zou zo'n probleem binnen de garantie vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
friendlyfiend schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:11:
[...]

...zo lekker simpel _/-\o_ haha. Dat ik daar dan weer niet aan denk. Thanks.

Zou zo'n probleem binnen de garantie vallen?
Lijkt me wel binnen de garantie te vallen ja.

Je zou ook nog je firmware opnieuw kunnen installeren met NSU. Misschien dat dat het probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Laatst online: 06:34
Mau_Maus schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:21:
[...]

Heel toevallig de cover los gehad? of vervangen? Er zit een klein los speakertje in. Ik zelf was die een aantal keer vergeten op de cover over te zetten.

Maar als die stuk is kan je hem opsturen of voor echt heel goedkoop zelf een nieuwe kopen en proberen... Of anders naar een NSP die direct kan vervangen. Scheelt je namelijk zeker een week of 3 als ze hem speciaal daarvoor gaan opsturen.
Nee, ik heb nergens aangezeten. Het gebeurd ook echt wisselvallig. Afgelopen zondag werd ik gebeld, hoorde toen weer niets. Vervolgens ben ik in de tussentijd muziek gaan luisteren. Ik opgenomen met de oordopjes hoor ik die persoon wel gewoon. Ik vervolgens terug gebeld zonder die oordopjes hoor ik niets. Lijkt me dus duidelijk het speakertje te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om media player classic ofzoiets op de telefoon te zetten? Ik wil meer media formats kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:47:
Is het mogelijk om media player classic ofzoiets op de telefoon te zetten? Ik wil meer media formats kunnen gebruiken.
CorePlayer. Maar voor video schiet je er niet heel veel mee op; er is (nog) weinig hardware acceleration, performance ligt dus een stuk lager dan de standaard player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

ReFresh F5 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:55:
[...]

Wazig...

anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat weten jullie van de Touchless Control Interface for Nokia N95 software?

http://nl.youtube.com/watch?v=7DikbVmYLR0

Is dat ergens te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij springt hij automatisch of fullscreen, ook als ik de telefoon niet op fullscreen heb staan. Kan het niet aan de instellingen van je tv liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee Conquerer is nog niet te krijgen, komt over een paar week uit heb ik ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
TIETEN VAGINA PENIS

Ok nu ik jullie aandacht heb :D
Ik heb dus een telelens voor m'n Nokia n95 besteld en ik heb hier de resultaten :D

Afbeeldingslocatie: http://dailymobile.files.wordpress.com/2007/10/brando_n95_telescope_6.jpg

Met Lens:
Klik!

Zonder Lens:
Klik!

Met Lens:
Klik!

Zonder Lens:
Klik!

De foto's zijn wel beetje slechte kwaliteit want ze zijn genomen in het schemer ( en dan zijn foto's met digitale camera's altijd flink minder.. helemaal met mobieltjes. Overdag echt geweldige kwaliteit! :D En de foto's zijn gemaakt met 1.0 firmware.

Zal binnenkort bij interesse ff meer foto's posten in het volle daglicht.

Ik heb hem btw hier gekocht

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:06:
[...]

Bij mij springt hij automatisch of fullscreen, ook als ik de telefoon niet op fullscreen heb staan. Kan het niet aan de instellingen van je tv liggen?
Hmmm raar..

Ik heb et al op 2 tv's geprobeerd en het lukt op allebei niet :?
Ik heb wel niet de laatste FW volges mij heb ik 20.0.0.14 of16. Waar kan ik zo'n change log vinden van die FW versies, misschien kan ik daar wat bij vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
ReFresh F5 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:44:
[...]

Hmmm raar..

Ik heb et al op 2 tv's geprobeerd en het lukt op allebei niet :?
Ik heb wel niet de laatste FW volges mij heb ik 20.0.0.14 of16. Waar kan ik zo'n change log vinden van die FW versies, misschien kan ik daar wat bij vinden..
Hmmm :|
Bij mij doet ie het ook automatisch na een paar seconden.

Heb je al eens bij de instellingen van RealPlayer gekeken? Of heb je de slide al eens naar boven geduwd zodat ie in landscape gaat? Raar idee.. bij mij gaat het echt automatisch.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

DutchManticore schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:25:
[...]

Hmmm :|
Bij mij doet ie het ook automatisch na een paar seconden.

Heb je al eens bij de instellingen van RealPlayer gekeken? Of heb je de slide al eens naar boven geduwd zodat ie in landscape gaat? Raar idee.. bij mij gaat het echt automatisch.
Bij RealPlayer geef ik gewoon aan dat hij full screen moet afspelen...en heb hem ook al eens in landscape gezet, alleen word het beeld iets breder maar niet fullscreen |:(

btw, het kan toch ook niet aan realplayer liggen want het menu/games/andere apps zouden toch ook full screen kunnen moeten? ;( + mijn FW is 20.0.0.16

[ Voor 12% gewijzigd door Laidback Luc op 11-06-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
ReFresh F5 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:30:
[...]

Bij RealPlayer geef ik gewoon aan dat hij full screen moet afspelen...en heb hem ook al eens in landscape gezet, alleen word het beeld iets breder maar niet fullscreen |:(

btw, het kan toch ook niet aan realplayer liggen want het menu/games/andere apps zouden toch ook full screen kunnen moeten? ;( + mijn FW is 20.0.0.16
Je hebt gelijk alles moet idd fullscreen kunnen.
Bij mij wordt zelfs ook alles aangepast aan het scherm.. automatisch.

Op onze HDTV breedbeeld loopt het perfect en ook op m'n kamer op zo'n crappy €200 met ingebouwde dvd speler tvtje gaat het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pascall_1 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 23:51:
[...]

Fantastisch, is die functie toch ergens goed voor. Waarom had ik daar niet eerder aan gedacht |:( Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

DutchManticore schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:12:
[...]

Je hebt gelijk alles moet idd fullscreen kunnen.
Bij mij wordt zelfs ook alles aangepast aan het scherm.. automatisch.

Op onze HDTV breedbeeld loopt het perfect en ook op m'n kamer op zo'n crappy €200 met ingebouwde dvd speler tvtje gaat het perfect.
YAY, het is me gelukt ! :P

Oplossing:

Instrumenten > instellingen > algemeen > toebehoren > tv-uitvoer > Formaat tv-sherm op normaal zetten (opties breedbeeld en normaal). (had er eerst niet aan gedacht dat je dat ook kon instellen :+ )

Toen ik naar normaal switchte kreeg ik hem wel full screen, ook filmpjes speelt hij nu mooi full screen af en ook de menu's!

Wel raar dat ik hem op normaal moet zetten om het full screen te krijgen op een breedbeeld :+

Maarja het werkt nu :*)

btw, bedankt voor de hulp ;)

----------------------------------------------------------------------------------------

ff over mijn FW

Ik heb mijn productcode ingetypt op de site van nokia en nu zegt hij dat de laatste FW voor die productcode V15.0.015 is...
Toen ik hem binnen kreeg stond er al 20.0.0.16 op en er is nu nog een V21 waar ik iets over gehoord heb... Iemand een idee waar dit op slaat? 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Laidback Luc op 11-06-2008 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Bestaan er eigenlijk apps die je belgedrag bijhouden. Dus waar je bijvoorbeeld een totaal maandelijkse belbundel kunt instellen en er automatisch bericht volgt als einde in zicht is, of wanneer je over de belbundel heen gaat? Ik doe het nu nog handmatig mbv het Log, en dat werkt op zich goed, maar is wel erg omslachtig. Zeker omdat mijn provider gesprekken onder 1 minuut naar boven afrondt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staan er tegenwoordig al foto's op de n95(8gb)? Want mijn toestel was omgeruild en stonden gewoon foto's op van andere mensen??:S beetje slordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:57:
Staan er tegenwoordig al foto's op de n95(8gb)? Want mijn toestel was omgeruild en stonden gewoon foto's op van andere mensen??:S beetje slordig
Uit mijn hoofd gezegd stonden er bij mij geen voorbeeld-foto's op. Kan je verder nog iets in het toestel vinden? (bv sms-jes, filmpjes, MP3's, whatever)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:58:
[...]

Uit mijn hoofd gezegd stonden er bij mij geen voorbeeld-foto's op. Kan je verder nog iets in het toestel vinden? (bv sms-jes, filmpjes, MP3's, whatever)
Nee alleen de foto's het waren 3 fotos met elk 2 mensen en 1 foto van een hond met een knuffel. Op de achtergrond zag je oude mensen. Zoals ze altijd doen zetten ze spiderman er op zonder activatie sleutel en de nrs die er standaart opstaan stonden er.

MSN(deed het niet) en Snakes stonden er ook op, die horen er ook niet op te staan geloof.

Edit: Ik kijk nu bij toepassingen beheer, en er staan allemaal spellen (tetris, NFSprostreet) en Nav4All staan die ik allemaal niet kan verwijderen. Heb dus gewoon een slecht gecleande telefoon van iemand anders gekregen.. prutsers eerst er 4 keer overdoen om het niet goed te maken en dan nog is omruilen voor een slecht gecleande mob.

Naja nooit meer een nokia, maar dat had ik nokia ookal gemeld. Die reageerde er maar kansloos op. :+

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Je kan (bv) via de galerij naar de afbeeldinggegevens kijken, dan zie je wanneer de foto's zijn gemaakt. Misschien dat je daar iets mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Check ook de totale beltijd eens in de lifetimer : *#92702689# (als in "war0anty").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:29:
Bestaan er eigenlijk apps die je belgedrag bijhouden. Dus waar je bijvoorbeeld een totaal maandelijkse belbundel kunt instellen en er automatisch bericht volgt als einde in zicht is, of wanneer je over de belbundel heen gaat? Ik doe het nu nog handmatig mbv het Log, en dat werkt op zich goed, maar is wel erg omslachtig. Zeker omdat mijn provider gesprekken onder 1 minuut naar boven afrondt.
zo uit mijn hoofd dacht ik dat het Call Register of Extended Log heet van Psiloc, maar je hebt ook andere zoals Call Manager etc. Succes .

Edit; dat van Psiloc is alleen voor OS 6 en 7 (Nokia 6600 en 6680 b.v ). :?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

3 dingen:
  • Gisteren eindelijk mijn N95-1 voorzien van een nieuwe fw (v21). Eerst natuurlijk een backup gemaakt. Alles verliep prima, maar bij het terugzetten van de backup waren al mijn kalender-items weg, terwijl ik die wel had meegenomen tijdens de back-up :( Tsja, ik was gewaarschuwd, want ik hoorde veel vaker dit vervelende probleem dat dat mensen hebben, maar bij mij was het de eerste 4 keren dat ik een backup terugplaatste na een fw-update vlekkeloos verlopen. Dit was overigens steeds met de op dat moment meest recente PC Suite (English-UK). Nu ook weer. Toch wel vervelend. Gelukkig deed de oude back-up het wel, maar de kalender-items daar zijn enigzins verouderd. Ik had helaas geen dubbele back-up in mijn Outlook. Gaat dat synchroniseren met Outlook (bv. 2007) wel goed jongens? Of is de format van de items anders, dus dat bijv. bij je contacten de Voornaam en Achternaam op dezelfde regel staan ofzoiets?
  • Bij mij sluit TT vanzelf af wanneer ik in GPSd (=patch) de toestemming NIET verleen om via het netwerk de info op te halen voor A-GPS. Gebeurt dat bij jullie ook?
  • De reden dat ik het bovenstaande voor het eerst nu pas uitprobeerde, is dat ik binnenkort naar het buitenland ga en wil navigeren daar. Nou is het zo dat de kosten voor het ophalen van die paar kleine kB in het buitenland wel meevalt (iemand had dat hier eerderuitgelegd), maar ik heb Vodafone Internet Blox, waardoor ik in het buitenland voor iedere start van de sessie €0,79 moet betalen :( De kosten erna zijn weliswaar laag, maar het gaat natuurlijk juist om die start van de sessie wanneer TT via GPSd info ophaalt via het netwerk voor A-GPS.

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
als je A-GPS in de instellingen uitzet gaat Gpsd ook niet op internet ;) dat netwerk wil zeggen dat hij de bluetooth wil gebruiken (=nodig bij workarround tt;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
Ik kon het hier niet vinden verder, maar heeft iemand skype al uitgeprobeerd?

Is nu ook voor de N95 en werkt als een trein. Ik gebruikte eerst fring en iskoot. Maar zag dat de N95 sinds kort ook is toegevoegd aan het lijstje compatibel apparaten!

Maar.... Volgens mij kan je alleen gebeld worden en niet bellen... Iemand ervaringen mee?

[ Voor 15% gewijzigd door friendlyfiend op 12-06-2008 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Laatst online: 10:19

WoutF

Hoofdredacteur
Ik heb de N95 nu ongeveer een jaar, en ben er erg tevreden over. Toch is er één ding wat ik nooit heb weten te fixen, en waarvoor nieuwe firmwares ook geen oplossing hadden. Het bewegende beeld als je de videocamera gebruikt. Vaak als ik een stukje film golft het beeld een beetje, alsof de camera niet alle pixels snel genoeg uit kan lezen. Als je dan beweging filmt, of de phone zelf beweegt zie je het beeld 'golven' (kan even geen beter woord bedenken).

Ben ik de enige die dit ziet? en zijn hier oplossingen voor bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Laatst online: 06:34
Heb zojuist 'n backup terug gezet. Maar nu lijkt het alsof rechtsonder een icoontje weg is in het hoofdmenu. Meen me althans te herinneren dat hier iets stond. Kan iemand dit bevestigen? Of is het inderdaad leeg

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoutF schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 16:51:
Ik heb de N95 nu ongeveer een jaar, en ben er erg tevreden over. Toch is er één ding wat ik nooit heb weten te fixen, en waarvoor nieuwe firmwares ook geen oplossing hadden. Het bewegende beeld als je de videocamera gebruikt. Vaak als ik een stukje film golft het beeld een beetje, alsof de camera niet alle pixels snel genoeg uit kan lezen. Als je dan beweging filmt, of de phone zelf beweegt zie je het beeld 'golven' (kan even geen beter woord bedenken).

Ben ik de enige die dit ziet? en zijn hier oplossingen voor bekend?
Geen idee, ik ben gestopt met de voorlaatste firmware-update (ik weiger de laatste te installeren en ik heb er geen behoefte aan), maar heb nooit een probleem gehad daarmee. Ik gok ook dat het daardoor niks met firmware-updates te maken heeft. Dit alleen voor de N95-1.

Edit:
Ik lees dat om het filmen zelf gaat. Toch vermoed ik dat het op het opnemen op "externe" geheugen gaat. Dat kan aardig schokken als het geheugen niet al te snel is.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2008 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Ego
naja, ik kijk gewoon een avi filmpje van 500 mb die 1uur en 10minuten duurt zonder problemen met coreplayer op mijn n95 8gb.
dus dat zal het wel niet zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

tolunaygul12 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 16:14:
als je A-GPS in de instellingen uitzet gaat Gpsd ook niet op internet...
Even voor de duidelijkheid, ik had begrepen dat het een netwerk functionaliteit is en niets met internet te maken heeft. Het maakt toch alleen gebruik van de zendmasten ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik wil mijn email ook voort op mijn n95 ontvangen. Nou wil ik mijn chello email op de telefoon instellen maar het lukt me niet echt(of anders mijn gmail account). Kan iemand mij helpen??

Kom op zeg, toon eens wat initiatief.

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 12-06-2008 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Laatst online: 23:49

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 19:35:
Hallo, ik wil mijn email ook voort op mijn n95 ontvangen. Nou wil ik mijn chello email op de telefoon instellen maar het lukt me niet echt(of anders mijn gmail account). Kan iemand mij helpen??
Zoek de gegevens van je provider op en stel ze in. Veel meer valt er niet aan uit te leggen.

GMail imap/pop access moet je activeren in de voorkeuren van GMail, als alternatief voor GMail kun je ook Google's eigen GMail mobile client proberen.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
dafmay schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:29:
Heeft je provider niet zo'n service waarmee je de belbundel via internet kunt monitoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 19:35:

[mbr]Kom op zeg, toon eens wat initiatief.[/]
http://mail.google.com/support/?ctx=about&hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Heb het een en ander zitten lezen en indit topic op hotmail gezocht, maar is het ook mogelijk om mail via Hotmail automatisch binnen te krijgen op je telefoon?

Bij sms zeg maar staat email, maar of de server ( http) van hotmail hierin kan worden toegevoegd?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Je moet niet de http-server hebben maar de pop3-server. Ik heb geen idee wat die van hotmail is, maar dat is vast wel te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 21:29
Ik heb een simlock vrije N95 8GB ontvangen via Typhone. Echter wanneer ik deze wil updaten geeft hij aan dat Firmware 20.0.016 de meest actuele versie is. Ik heb echter geen branded toestel.

Filmpjes op Youtube speelt hij wel af via Realplayer maar dumpert weigert hij af te spelen. Wordt dit verholpen met Debranden en updaten naar 20.0.0.021?

Werkt debranden van een N95 8GB ook met een N95 firmware code?

[ Voor 8% gewijzigd door markweb4871 op 12-06-2008 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
pven schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 21:31:
Je moet niet de http-server hebben maar de pop3-server. Ik heb geen idee wat die van hotmail is, maar dat is vast wel te vinden. :)
De gratis varianten van Hotmail/Live mail hebben geen POP3, noch IMAP toegang. Nóg een reden dus om die meuk niet te gebruiken. Voor zo'n 3 tientjes heb je een eigen domeinnaam + IMAP-account bij een fatsoenlijke hoster, met SSL-beveiligde lijnen, en betere availability dan de MS-servers...
markweb4871 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 22:06:
Ik heb een simlock vrije N95 8GB ontvangen via Typhone. Echter wanneer ik deze wil updaten geeft hij aan dat Firmware 20.0.016 de meest actuele versie is. Ik heb echter geen branded toestel.

Filmpjes op Youtube speelt hij wel af via Realplayer maar dumpert weigert hij af te spelen. Wordt dit verholpen met Debranden en updaten naar 20.0.0.021?
Ehm. 20.0.016 is toch de nieuwste versie voor de 8GB-versie... En als je geen branded mobiel hebt, wat precies wil je dan debranden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuzzillogic schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 23:27:
[...]

De gratis varianten van Hotmail/Live mail hebben geen POP3, noch IMAP toegang. Nóg een reden dus om die meuk niet te gebruiken. Voor zo'n 3 tientjes heb je een eigen domeinnaam + IMAP-account bij een fatsoenlijke hoster, met SSL-beveiligde lijnen, en betere availability dan de MS-servers...
of gmail :)

werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik nu een tijdje na volle tevredenheid System Seven Beta: http://community.seven.com/main.php.
Is een push mail programma en deze biedt ook ondersteuning aan Hotmail en Gmail accounts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:21
Hebben mensen hier toevallig ervaring met programma's waarmee je bepaalde nummers kunt blokkeren, zodat je helemaal niet merk dat die bellen? Kan het iig niet vinden, of weet de goede term om te zoeken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Dersan schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 16:15:
Hebben mensen hier toevallig ervaring met programma's waarmee je bepaalde nummers kunt blokkeren, zodat je helemaal niet merk dat die bellen? Kan het iig niet vinden, of weet de goede term om te zoeken niet.
Bijvoorbeeld Advanced Call Manager. Dat is wel zo'n beetje de beste en meest uitvoerige dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:21
dafmay schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 17:35:
[...]

Bijvoorbeeld Advanced Call Manager. Dat is wel zo'n beetje de beste en meest uitvoerige dacht ik.
Ja, maar dat is geen freeware, en dat heb ik natuurlijk liever ;). Nog andere s uggesties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Dersan schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 17:46:
[...]

Ja, maar dat is geen freeware, en dat heb ik natuurlijk liever ;). Nog andere s uggesties? :)
Nou vooruit dan maar...na 1 seconde Googlen :

http://www.symbian-freak....freeware_call_utility.htm

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 13-06-2008 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:42

robertwebbe

Robert Webbe

shameblaster schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 21:30:
Heb het een en ander zitten lezen en indit topic op hotmail gezocht, maar is het ook mogelijk om mail via Hotmail automatisch binnen te krijgen op je telefoon?

Bij sms zeg maar staat email, maar of de server ( http) van hotmail hierin kan worden toegevoegd?
Om Windows Live Hotmail op je Nokia toestel te ontvangen moet je geen POP3 of IMAP gebruiken maar de Nokia Windows Live client. Deze is te vinden in het menu Downloaden van je toestel.
Helaas is hier geen ontvangst optie "bij binnenkomst" of "as they arrive" zoals bij Windows Mobile toestellen wel het geval is. Ik vermoed dat dit een commercieële keuze is geweest, Windows Mobile moet toch nog wat toegevoegde waarde blijven houden. Wellicht in de toekomst ooit nog in een Plus variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03 15:29
Ik had eerst TomTom geinstalleerd (Integrated GPS support), maar die kreeg ik niet aan de praat.

Nu dacht ik, laat ik is Sygic 7.5 proberen.
Helemaal probleemloos geinstalleerd + NL map.

Nu kan hij mijn gps niet vinden. Als ik op automatic detect doe, pakt hij de Integrated GPS.

En hele tijd de melding:

Aan het wachten op geldig signaal
Controleer GPS antenne.

Ik zie rechts wel al die streepjes, soms staan er 5 omhoog, soms 0.
Ik heb ook al de Assisted GPS geprobeerd, zelfde resultaat.

Ik hoop echt dat iemand de oplossing weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Lijkt erop dat je gewoon wat langer moet wachten, want met die melding is op zich niets mis. De telefoon openschuiven scheelt vaak al heel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Vraagje: hoe kan je eigenlijk gewoon geluid opnemen op de N95 (dictafoon).
Ik dacht ooit eens een standaard functie daarvoor gezien te hebben, maar vind deze nu nergens terug.
Zit dit standaard in de N95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
DieterVDW schreef op zondag 15 juni 2008 @ 01:09:
Vraagje: hoe kan je eigenlijk gewoon geluid opnemen op de N95 (dictafoon).
Ik dacht ooit eens een standaard functie daarvoor gezien te hebben, maar vind deze nu nergens terug.
Zit dit standaard in de N95?
Heh, ik was me precies hetzelfde aan het afvragen vanavond. Maar hij is verplaatst sinds de v20-firmware naar Media->dictafoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
[mmm

Te laat :)

[ Voor 92% gewijzigd door peerke63 op 15-06-2008 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-one
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-01-2024
Wanneer ik het internet (vodafone) op wil met de n95 als modem aan de laptop dan gebruik ik de one touch access knop in de pc suite. Echter ik krijg dan de melding failed to make a connection als ik ga connecten. Ik heb de settings op manual gezet.

Weten jullie of iets verkeerds doe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

DragonXZ schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 18:07:
Nu dacht ik, laat ik is Sygic 7.5 proberen.
Helemaal probleemloos geinstalleerd + NL map.

Nu kan hij mijn gps niet vinden. Als ik op automatic detect doe, pakt hij de Integrated GPS.
Schakel alle verbindingen uit (behalve de bluetooth setting op AAN).
In Sygic bij GPS instellingen de GPS wizzard starten en daar je GPS muis selecteren als erom gevraagd wordt. Daarna automatische instellingen kiezen.
Sluit dan Sygic af en start opnieuw op. Even wachten...dan pakt Sygic bij mij alles goed op

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Fuzzillogic schreef op zondag 15 juni 2008 @ 01:26:
[...]

Heh, ik was me precies hetzelfde aan het afvragen vanavond. Maar hij is verplaatst sinds de v20-firmware naar Media->dictafoon.
Ha super bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
Bij SE heb je altijd een zaklamp functie. Zit dit ook op de N95? Dat het camera lampje blijft branden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Nee, maar je hebt wel programma's die zoiets voor je proberen te doen. Ik ben er echter nog geen tegen gekomen waar ik echt tevreden over ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
Xymox schreef op zondag 15 juni 2008 @ 11:14:
[...]

Schakel alle verbindingen uit (behalve de bluetooth setting op AAN).
In Sygic bij GPS instellingen de GPS wizzard starten en daar je GPS muis selecteren als erom gevraagd wordt. Daarna automatische instellingen kiezen.
Sluit dan Sygic af en start opnieuw op. Even wachten...dan pakt Sygic bij mij alles goed op
Werkt helaas ook niet. Heb geen bluetooth muis gps, wil gewoon de interne gebruiken.
Maar die kan signaal pakken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Heeft je interne GPS ooit wel gewerkt? De fake-N95 (die uit China) bevat nl geen interne GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
op de Fake NOKLA n95 kan je toch geen tomtom etc. installeren draait toch niet op symbian s60V3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Volgens mij kan je het wel installeren, maar werkt het niet omdat er geen interne GPS in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
Mijn GPS heb ik nog nooit aan de praat gekregen,
Maar ik heb deze bij een HI abbonoment, lijkt me niet dat hij dan uit China komt :?
Pagina: 1 ... 20 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De laatste tijd worden er veel vragen in dit topic gedumpt zonder enige vorm van eigen inzet. Gelieve eerst te zoeken, ook in deel 8, en daarna pas je vraag te stellen. Vermeld bij je vraag meteen wat je hebt onderzocht en geprobeerd en waarom het niet lijkt te werken.