....en back on-topic maar weer....
Ik heb het meest zinnige deel van je bericht maar laten staan.
Ik heb het meest zinnige deel van je bericht maar laten staan.
[ Voor 78% gewijzigd door pven op 08-06-2008 21:41 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 78% gewijzigd door pven op 08-06-2008 21:41 ]
http://dotsisx.blogspot.c...quikey-by-skyestream.htmlVerwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 17:46:
Hoe kan je inplaats van op naam zoeken, op nummer zoeken op de N95-2? Is hier een applicatie voor? Dus dat je de nummer intikt en zo de naam vind.
Verwijderd
Is er ook iets wat gratis is? Want dit is meer een grote applicatie die de functie bevat. Voor zo'n klein iets moet er wel een simpeler oplossing zijn.
[ Voor 89% gewijzigd door pven op 08-06-2008 21:39 ]
Verwijderd
Instrumenten->Instellingen->Algemeen->Positiebepaling->Positiebepalingsserver en dan Toegangspunt aanpassenshameblaster schreef op zondag 08 juni 2008 @ 20:20:
[...]
Hoe achterhaal je het correcte accespoint? Dit is standaard ingesteld.
Ja je kun gewoon de search functie gebruiken van nokia. Die gewoon in je standby scherm staat.Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 20:57:
[...]
Is er ook iets wat gratis is? Want dit is meer een grote applicatie die de functie bevat. Voor zo'n klein iets moet er wel een simpeler oplossing zijn.
Ik vind dit erg om te zeggen als N95-2 fan, maar mijn Samsung G600 die ik had hoefde je alleen maar een paar cijfers in te tikken en je zag alle nummers die met die cijfers begonnen. Hoe meer cijfers je intikte hoe specifieker resultaat natuurlijk. Waarom heeft Nokia niet zoiets!
Bij Vodafone valt dat wel mee heb ik ondervonden.Harmani schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:54:
• je zult nooit de nieuwste firmware hebben, branded updates komen pas veeeeel later uit (áls ze al komen)
Dat valt reuze mee hoor.• Menustructuur is aangepast door VF
Hoe kom jij aan deze onzin?• je rechter sneltoets kun je niet veranderen (is standaard Live!)
De screensaver kun je gewoon uit zetten.• bootscreen en screensaver van VF wil je ook niet lijkt me.. tis al lelijk dat het op je toestel gedrukt staat.
Die zijn er niet. Het valt echt allemaal reuze mee hoor.• en nog wel meer kleine dingen waar ik nu niet zo snel op kom...
[ Voor 18% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 09-06-2008 08:18 ]
Verwijderd
Ik heb ook alles geprobeerd, maar niets heeft geholpen, zelfs het nokia forum niet.Furrr schreef op zondag 08 juni 2008 @ 16:30:
Zelfde probleem als meem.
Heb m op alle mogelijke manieren softwarematig losgekoppeld (incl. hardware veilig verwijderen) en als ik dan mn usb kabel eruit trek geeft het toestel (N95 8GB) aan dat ik eerst transfer uit had moeten zetten en er misschien data verloren zou zijn gegaan.
[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 09-06-2008 10:20 . Reden: groeten is niet nodig ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 08:27:
Heeft iemand toevallig ergens gezien of ( en wat) de verschillen zijn tussen de V21 firmware en de branded V14 van T-mobile? Ik kan me herinneren dat er ergens hier wat losse opmerkingen zijn gemaakt over V14 maar verder geen inhoudelijke beoordeling.
Op Google iig niets te vinden....
edit: ah sorry, tgaat over de T-Mobile versie, daar vind ik ook niets van terug in de service bulletins..Changes/improvements made from MCU SW v 20.0.015 to v 21.0.016:
- New features:
- Flash Lite 3 support added
- Widget (Web runtime) support added
- Default year changed to 2008
- Improvements:
- General stability improvements.
- Pre-defined access point kept after switching to different type SIM card.
- Localization improvements.
- Standby time improvements.
- Improvements to BT headset interoperability.
- Improvement to Calendar data restoring.
- Switch from landscape to portrait mode & screen rotations improvements.
- Browser:
- Improvement to long text writing to web page text boxes.
- Browsing from WLAN wizard improvement.
- Media Player:
- Localizations improvements in Music player.
- Windows Media Player recognizes device as Nokia N95.
- Gallery:
- Image rotation improvement in album view.
- Gallery & Slideshow performance improvements.
- Messaging:
- Improvement to SMS reception.
- Java:
- Midlet installation improvement.
- Improvement to Java application start.
- Java midlet certificate checking improvement.
- Navigation:
- General improvements to Maps application.
- Localization correction to Search in Maps application.
- Improvement to Navigate To –function when started from search
application.
- SIM:
- Contact names with accents and more than 11 characters can be
copied to SIM card.
Dit werkt inderdaad gewoon zeer goedPascall_1 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 23:51:
[...]
Ja je kun gewoon de search functie gebruiken van nokia. Die gewoon in je standby scherm staat.
Ben met je eens dat de verschillen tussen de Vodafone branded FW en de unbranded FW van dezelfde versie of aan te passen of nog wel te overzien zijn.Darkwolf_1982 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 08:15:
[...]
Bij Vodafone valt dat wel mee heb ik ondervonden
gewoon het nummer een keer bellen en dan snel weer op de rode toets drukken voor ie verbinding maakt, dan zie je vanzelf de naam op het scherm...Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 17:46:
Hoe kan je inplaats van op naam zoeken, op nummer zoeken op de N95-2? Is hier een applicatie voor? Dus dat je de nummer intikt en zo de naam vind.
Goodgoan!
Door de traagheid van de N95 wil dat nummer dan wel eens overgaan, dat is niet echt handig.Eastside schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:38:
[...]
gewoon het nummer een keer bellen en dan snel weer op de rode toets drukken voor ie verbinding maakt, dan zie je vanzelf de naam op het scherm...
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Niemand die gehoord heeft van mijn bovenstaande probleem. Ik zit nog steeds met die defecte versie 14 opgescheeptInZane schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:01:
Ik heb net sinds vorige week een T-Mobile branded N95 met firmware versie 14.x. Daar wil ik graag vanaf. Ik heb de T-Mobile product code al gewijzigd naar Euro2, maar het updaten wil maar niet lukken. NSU geeft wel keurig aan dat 21.x beschikbaar is ipv 14.x. Als ik vervolgens ga updaten verschijnt er het Nokia logo op het scherm van de N95, dat duurt ff en vervolgens reboot de telefoon en begint NSU te roepen dat de verbinding met de telelefoon is verbroken
Ik heb al de hele dag rond zitten zoeken op internet, maar nog steeds geen oplossing voor mijn probleem gevonden.
Dingen die ik oa heb geprobeerd:
- NSU op een ander systeem geprobeerd.. zelfde probleem. Het lijkt dus aan het toestel te liggen.
- harde reset van de telefoon
- firewall en virusscanner uitgeschakeld
- geheugenkaart uit het toestel verwijderd
Ik ben helaas nog geen steek verder, terwijl ik overal lees dat het prima moet werken.
Verwijderd
Krijg nou de kolere, het werkt inderdaad! Ha, gaat mijn logica over USB hardware-ontkoppeling te boven maar het werkt! Zal wel iets met een dubbel contact oid te maken hebben.DennisV1984 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 09:37:
[...]
Ik heb ook alles geprobeerd, maar niets heeft geholpen, zelfs het nokia forum niet.
Ik heb wel uitgevonden dat als je de USB kabel HEEL LANGZAAM uit de onderkant van de telefoon schuift, dat de telefoon dan de melding geeft dat je de kabel kan verwijderen. Probeer dat eens, en post jullie bevindingen hier even...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 15:07 ]
probeer het eens op een ander systeem waar geen pc suite enzo opstaat, alleen nsu installeren. Ik had ook problemen met mijn laptop (vista) en op mijn vaste pc deed ie het perfect onder XP. Het is nu zelfs al zover dat nsu niet meer voor vista wordt ondersteund. Beetje belachelijk natuurlijk van Nokia!!InZane schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:56:
[...]
Niemand die gehoord heeft van mijn bovenstaande probleem. Ik zit nog steeds met die defecte versie 14 opgescheept
Lijkt wel alsof T-Mobile die telefoon gesaboteerd heeft
Goodgoan!
Wazig...shameblaster schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 15:49:
[...]
Wat een erg mooie functie aan deze telefoon is, is de Tv out, gister fullscreen NES games op tv zitten spelen via mn n95 8gb, ook youtube filmpjes fullscreen op tv.
Wat een mogelijkheden
Kantel je scherm eens, door de slider de andere kant op te drukken...ReFresh F5 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:55:
[...]
Wazig...
Ik krijg alleen maar zo'n smal schermpje in beeld als ik NES/Films speel/kijk via TV-out, ook als ik bij realplayer aangeef dat hij hem fullscreen moet afspelen![]()
Enig idee hoe ik het wel fullscreen op mijn tv krijg?
Had ik volges mij ook al gedaan maar dat weet ik niet zeker...Fuzzillogic schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:18:
[...]
Kantel je scherm eens, door de slider de andere kant op te drukken...
[ Voor 13% gewijzigd door Laidback Luc op 09-06-2008 17:04 ]
En oude versie NSU gebruiken onder Vista gaat ook niet: je kunt niets doen dan afsluiten of de nieuwe versie installennadat NSU zegt dat er een nieuwe versie van de software is.Eastside schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:41:
[...]
Het is nu zelfs al zover dat nsu niet meer voor vista wordt ondersteund. Beetje belachelijk natuurlijk van Nokia!!
tolunaygul12 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:37:
misshien is het al eens gepost, ik heb mijn n95 sind december top toestel perfect navigeren met tomtom. alleen van mijn oordopjes doet de rechterkant het niet meer. ook zonder ad-43 ertussen doet hij het niet, andere oordopjes doet Recht het ook niet, de luidsprekers doen het nog wel. heb al gespeeld met balans E.D. alleen geen succes. dus een tripje naar de lokale NSP ? (heb hem wel via via zonder bonnetje, heb ik dan nog garantie ? heb wel orginele doos enz (er zat ook een americaanse oplader bijdus moest nog een nl naar america adaptertje kopen
MVG tolunay Gul
Verwijderd
Heb het zelfde probleem gehad met mijn n95-1 welke ik donderdag 5 Juni nieuw binnen kreeg van tmobile, deze had ook versie 14. Ik heb van alles probeerd om deze te updaten aangezien ik het zelfde probleem als jou had (meerdere pc's, waarvan eentje met een schone xp install! Stomme windows waarom geen NSU voor OSX/linux...)InZane schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:56:
[...]
Niemand die gehoord heeft van mijn bovenstaande probleem. Ik zit nog steeds met die defecte versie 14 opgescheept
Lijkt wel alsof T-Mobile die telefoon gesaboteerd heeft
Ik vind het wel een beetje achterlijk.... Het lijkt me makkelijker als de telefoon zou aangeven waneer hij "idle" is, en het dus (mits je niet nog meer op het kaartje wil gooien), geen kwaad kan om de kabel te verwijderen... Maar goed... ik werk niet bij NokiaVerwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:03:
[...]
Krijg nou de kolere, het werkt inderdaad! Ha, gaat mijn logica over USB hardware-ontkoppeling te boven maar het werkt! Zal wel iets met een dubbel contact oid te maken hebben.![]()
Thanks for the tip.
[ Voor 97% gewijzigd door pven op 09-06-2008 22:16 ]
[ Voor 79% gewijzigd door pven op 09-06-2008 22:18 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
[ Voor 87% gewijzigd door pven op 10-06-2008 06:42 ]
Ik sync mijn telefoon via PC Suite op mijn Vista laptop. NSU heb ik los op een andere PC staan die XP draait. Maakt geen verschil verderEastside schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:41:
[...]
probeer het eens op een ander systeem waar geen pc suite enzo opstaat, alleen nsu installeren. Ik had ook problemen met mijn laptop (vista) en op mijn vaste pc deed ie het perfect onder XP. Het is nu zelfs al zover dat nsu niet meer voor vista wordt ondersteund. Beetje belachelijk natuurlijk van Nokia!!
Stom toevalllig dat ik mijn toestel ook sinds 5 juni hebDutchieSmokah schreef op maandag 09 juni 2008 @ 19:38:
[...]
Heb het zelfde probleem gehad met mijn n95-1 welke ik donderdag 5 Juni nieuw binnen kreeg van tmobile, deze had ook versie 14. Ik heb van alles probeerd om deze te updaten aangezien ik het zelfde probleem als jou had (meerdere pc's, waarvan eentje met een schone xp install! Stomme windows waarom geen NSU voor OSX/linux...)
Heb hem uiteindelijk naar een Nokia Service station gebracht waar ze hem gebrickt hebben en richting Nokia moesten sturen; een telefoon van een dag oud!! Ik zou dus echt gaan kijken of je daadwerkelijk deze update nodig hebt en of je natuurlijk 2 tot 3 weken geduld hebt mocht er iets fout gaan, ik had het naderhand niet gedaan misschien na enkele weken als ik aan mn nieuw gadget gewend geraakt was. Ik hoop iig dat je meer gelukt hebt!
[ Voor 49% gewijzigd door InZane op 10-06-2008 07:48 ]
Verwijderd
Dit is mij ook overkomen, even rebooten, gaat het weer helemaal goed! Denk dat hij weer ff moet zoeken waar alles stond.naja, die melding is er niet voor niks ben ik zo juist achtergekomen.
ik was wat muziek aan het overzetten op me telefoon met de datakabel toen ik werdt gebeld.
ik trok de kabel er uit zonder er bij na te denken, en toen ik toenet probeerde om wat muziek te luisteren in de muziekspeler lukte dit niet meer.
nu eventjes een schijfcontrole doen.
hopelijk heeft dit zin want alle muziek er weer opnieuw zetten gaat uren duren.
Weet iemand hoe ik een foto GOED als achtergrond krijg, en niet zo samengepropt als nu?
Volgens mij kan dat niet, maar je kunt ze wel ff in de sjablonen zetten, om ze makkelijk te kunnen invoegen..Hoe voeg ik smileys toe aan smsjes? Kan het gewoon niet vinden bij deze telefoon (of ben ik gewoon blind)?
Ik heb, zomaar ineens.., een vervelend probleempje met mn N95-1..
Sinds gister doet de toets 9 en rode knop vreemd. De 9 blijft niet staan, verdwijnt vrijwel meteen. En als ik de rode knop intoets, zie je heel kort de 9 verschijnen op het beeld.. Heel vervelend, want er staat namelijk een 9 in mijn pincode, dus ik kan hem alleen nog maar offline gebruiken. En dan is er natuurlijk niet veel lol meer aan te beleven.
Ik heb al een harde en softe reset gedaan, maar dat helpt niks.
Iemand ervaringen mee? Zou het iets hardware of software-achtigs kunnen zijn?
Ik heb hem nu bijna 8 maand.
Verwijderd
Sorry, niet goed gelezen........Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 17:46:
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2008 11:05 ]
...zo lekker simpelVerwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:50:
[...]
Je zou ook een tel kunnen lenen, daarin je simkaart, pincode veranderen, en dan weer in je eigen, is geen oplossing, maar dan kun je de eerste tijd iig je tel gebruiken.
Lijkt me wel binnen de garantie te vallen ja.friendlyfiend schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:11:
[...]
...zo lekker simpelhaha. Dat ik daar dan weer niet aan denk. Thanks.
Zou zo'n probleem binnen de garantie vallen?
Nee, ik heb nergens aangezeten. Het gebeurd ook echt wisselvallig. Afgelopen zondag werd ik gebeld, hoorde toen weer niets. Vervolgens ben ik in de tussentijd muziek gaan luisteren. Ik opgenomen met de oordopjes hoor ik die persoon wel gewoon. Ik vervolgens terug gebeld zonder die oordopjes hoor ik niets. Lijkt me dus duidelijk het speakertje te zijn?Mau_Maus schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:21:
[...]
Heel toevallig de cover los gehad? of vervangen? Er zit een klein los speakertje in. Ik zelf was die een aantal keer vergeten op de cover over te zetten.
Maar als die stuk is kan je hem opsturen of voor echt heel goedkoop zelf een nieuwe kopen en proberen... Of anders naar een NSP die direct kan vervangen. Scheelt je namelijk zeker een week of 3 als ze hem speciaal daarvoor gaan opsturen.
Verwijderd
CorePlayer. Maar voor video schiet je er niet heel veel mee op; er is (nog) weinig hardware acceleration, performance ligt dus een stuk lager dan de standaard player.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:47:
Is het mogelijk om media player classic ofzoiets op de telefoon te zetten? Ik wil meer media formats kunnen gebruiken.
anyone?ReFresh F5 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:55:
[...]
Wazig...
Ik krijg alleen maar zo'n smal schermpje in beeld als ik NES/Films speel/kijk via TV-out, ook als ik bij realplayer aangeef dat hij hem fullscreen moet afspelen![]()
Enig idee hoe ik het wel fullscreen op mijn tv krijg?
Verwijderd
Verwijderd
Bij mij springt hij automatisch of fullscreen, ook als ik de telefoon niet op fullscreen heb staan. Kan het niet aan de instellingen van je tv liggen?
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Hmmm raar..Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:06:
[...]
Bij mij springt hij automatisch of fullscreen, ook als ik de telefoon niet op fullscreen heb staan. Kan het niet aan de instellingen van je tv liggen?
HmmmReFresh F5 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:44:
[...]
Hmmm raar..
Ik heb et al op 2 tv's geprobeerd en het lukt op allebei niet![]()
Ik heb wel niet de laatste FW volges mij heb ik 20.0.0.14 of16. Waar kan ik zo'n change log vinden van die FW versies, misschien kan ik daar wat bij vinden..
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Bij RealPlayer geef ik gewoon aan dat hij full screen moet afspelen...en heb hem ook al eens in landscape gezet, alleen word het beeld iets breder maar niet fullscreenDutchManticore schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:25:
[...]
Hmmm
Bij mij doet ie het ook automatisch na een paar seconden.
Heb je al eens bij de instellingen van RealPlayer gekeken? Of heb je de slide al eens naar boven geduwd zodat ie in landscape gaat? Raar idee.. bij mij gaat het echt automatisch.
[ Voor 12% gewijzigd door Laidback Luc op 11-06-2008 16:07 ]
Je hebt gelijk alles moet idd fullscreen kunnen.ReFresh F5 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:30:
[...]
Bij RealPlayer geef ik gewoon aan dat hij full screen moet afspelen...en heb hem ook al eens in landscape gezet, alleen word het beeld iets breder maar niet fullscreen
btw, het kan toch ook niet aan realplayer liggen want het menu/games/andere apps zouden toch ook full screen kunnen moeten?+ mijn FW is 20.0.0.16
Verwijderd
Fantastisch, is die functie toch ergens goed voor. Waarom had ik daar niet eerder aan gedachtPascall_1 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 23:51:
[...]
Ja je kun gewoon de search functie gebruiken van nokia. Die gewoon in je standby scherm staat.
YAY, het is me gelukt !DutchManticore schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:12:
[...]
Je hebt gelijk alles moet idd fullscreen kunnen.
Bij mij wordt zelfs ook alles aangepast aan het scherm.. automatisch.
Op onze HDTV breedbeeld loopt het perfect en ook op m'n kamer op zo'n crappy €200 met ingebouwde dvd speler tvtje gaat het perfect.
[ Voor 18% gewijzigd door Laidback Luc op 11-06-2008 20:12 ]
Verwijderd
Uit mijn hoofd gezegd stonden er bij mij geen voorbeeld-foto's op. Kan je verder nog iets in het toestel vinden? (bv sms-jes, filmpjes, MP3's, whatever)Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:57:
Staan er tegenwoordig al foto's op de n95(8gb)? Want mijn toestel was omgeruild en stonden gewoon foto's op van andere mensen??:S beetje slordig
Verwijderd
Nee alleen de foto's het waren 3 fotos met elk 2 mensen en 1 foto van een hond met een knuffel. Op de achtergrond zag je oude mensen. Zoals ze altijd doen zetten ze spiderman er op zonder activatie sleutel en de nrs die er standaart opstaan stonden er.pven schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:58:
[...]
Uit mijn hoofd gezegd stonden er bij mij geen voorbeeld-foto's op. Kan je verder nog iets in het toestel vinden? (bv sms-jes, filmpjes, MP3's, whatever)
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 22:29 ]
Verwijderd
zo uit mijn hoofd dacht ik dat het Call Register of Extended Log heet van Psiloc, maar je hebt ook andere zoals Call Manager etc. Succes .dafmay schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:29:
Bestaan er eigenlijk apps die je belgedrag bijhouden. Dus waar je bijvoorbeeld een totaal maandelijkse belbundel kunt instellen en er automatisch bericht volgt als einde in zicht is, of wanneer je over de belbundel heen gaat? Ik doe het nu nog handmatig mbv het Log, en dat werkt op zich goed, maar is wel erg omslachtig. Zeker omdat mijn provider gesprekken onder 1 minuut naar boven afrondt.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2008 14:42 ]
[ Voor 15% gewijzigd door friendlyfiend op 12-06-2008 16:40 ]
Verwijderd
Geen idee, ik ben gestopt met de voorlaatste firmware-update (ik weiger de laatste te installeren en ik heb er geen behoefte aan), maar heb nooit een probleem gehad daarmee. Ik gok ook dat het daardoor niks met firmware-updates te maken heeft. Dit alleen voor de N95-1.WoutF schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 16:51:
Ik heb de N95 nu ongeveer een jaar, en ben er erg tevreden over. Toch is er één ding wat ik nooit heb weten te fixen, en waarvoor nieuwe firmwares ook geen oplossing hadden. Het bewegende beeld als je de videocamera gebruikt. Vaak als ik een stukje film golft het beeld een beetje, alsof de camera niet alle pixels snel genoeg uit kan lezen. Als je dan beweging filmt, of de phone zelf beweegt zie je het beeld 'golven' (kan even geen beter woord bedenken).
Ben ik de enige die dit ziet? en zijn hier oplossingen voor bekend?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2008 21:17 ]
Even voor de duidelijkheid, ik had begrepen dat het een netwerk functionaliteit is en niets met internet te maken heeft. Het maakt toch alleen gebruik van de zendmasten ?tolunaygul12 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 16:14:
als je A-GPS in de instellingen uitzet gaat Gpsd ook niet op internet...
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door pven op 12-06-2008 20:39 ]
Zoek de gegevens van je provider op en stel ze in. Veel meer valt er niet aan uit te leggen.Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 19:35:
Hallo, ik wil mijn email ook voort op mijn n95 ontvangen. Nou wil ik mijn chello email op de telefoon instellen maar het lukt me niet echt(of anders mijn gmail account). Kan iemand mij helpen??
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Heeft je provider niet zo'n service waarmee je de belbundel via internet kunt monitoren?dafmay schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:29:
Bestaan er eigenlijk apps die je belgedrag bijhouden. Dus waar je bijvoorbeeld een totaal maandelijkse belbundel kunt instellen en er automatisch bericht volgt als einde in zicht is, of wanneer je over de belbundel heen gaat? Ik doe het nu nog handmatig mbv het Log, en dat werkt op zich goed, maar is wel erg omslachtig. Zeker omdat mijn provider gesprekken onder 1 minuut naar boven afrondt.
http://mail.google.com/support/?ctx=about&hl=nlVerwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 19:35:
Hallo, ik wil mijn email ook voort op mijn n95 ontvangen. Nou wil ik mijn chello email op de telefoon instellen maar het lukt me niet echt(of anders mijn gmail account). Kan iemand mij helpen??
[mbr]Kom op zeg, toon eens wat initiatief.[/]
Cons:::BB4E
[ Voor 8% gewijzigd door markweb4871 op 12-06-2008 22:33 ]
De gratis varianten van Hotmail/Live mail hebben geen POP3, noch IMAP toegang. Nóg een reden dus om die meuk niet te gebruiken. Voor zo'n 3 tientjes heb je een eigen domeinnaam + IMAP-account bij een fatsoenlijke hoster, met SSL-beveiligde lijnen, en betere availability dan de MS-servers...pven schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 21:31:
Je moet niet de http-server hebben maar de pop3-server. Ik heb geen idee wat die van hotmail is, maar dat is vast wel te vinden.
Ehm. 20.0.016 is toch de nieuwste versie voor de 8GB-versie... En als je geen branded mobiel hebt, wat precies wil je dan debranden?markweb4871 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 22:06:
Ik heb een simlock vrije N95 8GB ontvangen via Typhone. Echter wanneer ik deze wil updaten geeft hij aan dat Firmware 20.0.016 de meest actuele versie is. Ik heb echter geen branded toestel.
Filmpjes op Youtube speelt hij wel af via Realplayer maar dumpert weigert hij af te spelen. Wordt dit verholpen met Debranden en updaten naar 20.0.0.021?
Verwijderd
of gmailFuzzillogic schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 23:27:
[...]
De gratis varianten van Hotmail/Live mail hebben geen POP3, noch IMAP toegang. Nóg een reden dus om die meuk niet te gebruiken. Voor zo'n 3 tientjes heb je een eigen domeinnaam + IMAP-account bij een fatsoenlijke hoster, met SSL-beveiligde lijnen, en betere availability dan de MS-servers...
Verwijderd
Bijvoorbeeld Advanced Call Manager. Dat is wel zo'n beetje de beste en meest uitvoerige dacht ik.Dersan schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 16:15:
Hebben mensen hier toevallig ervaring met programma's waarmee je bepaalde nummers kunt blokkeren, zodat je helemaal niet merk dat die bellen? Kan het iig niet vinden, of weet de goede term om te zoeken niet.
Ja, maar dat is geen freeware, en dat heb ik natuurlijk lieverdafmay schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 17:35:
[...]
Bijvoorbeeld Advanced Call Manager. Dat is wel zo'n beetje de beste en meest uitvoerige dacht ik.
Nou vooruit dan maar...na 1 seconde Googlen :Dersan schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 17:46:
[...]
Ja, maar dat is geen freeware, en dat heb ik natuurlijk liever. Nog andere s uggesties?
[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 13-06-2008 17:55 ]
Om Windows Live Hotmail op je Nokia toestel te ontvangen moet je geen POP3 of IMAP gebruiken maar de Nokia Windows Live client. Deze is te vinden in het menu Downloaden van je toestel.shameblaster schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 21:30:
Heb het een en ander zitten lezen en indit topic op hotmail gezocht, maar is het ook mogelijk om mail via Hotmail automatisch binnen te krijgen op je telefoon?
Bij sms zeg maar staat email, maar of de server ( http) van hotmail hierin kan worden toegevoegd?
Heh, ik was me precies hetzelfde aan het afvragen vanavond. Maar hij is verplaatst sinds de v20-firmware naar Media->dictafoon.DieterVDW schreef op zondag 15 juni 2008 @ 01:09:
Vraagje: hoe kan je eigenlijk gewoon geluid opnemen op de N95 (dictafoon).
Ik dacht ooit eens een standaard functie daarvoor gezien te hebben, maar vind deze nu nergens terug.
Zit dit standaard in de N95?
Schakel alle verbindingen uit (behalve de bluetooth setting op AAN).DragonXZ schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 18:07:
Nu dacht ik, laat ik is Sygic 7.5 proberen.
Helemaal probleemloos geinstalleerd + NL map.
Nu kan hij mijn gps niet vinden. Als ik op automatic detect doe, pakt hij de Integrated GPS.
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Ha super bedankt!Fuzzillogic schreef op zondag 15 juni 2008 @ 01:26:
[...]
Heh, ik was me precies hetzelfde aan het afvragen vanavond. Maar hij is verplaatst sinds de v20-firmware naar Media->dictafoon.
Werkt helaas ook niet. Heb geen bluetooth muis gps, wil gewoon de interne gebruiken.Xymox schreef op zondag 15 juni 2008 @ 11:14:
[...]
Schakel alle verbindingen uit (behalve de bluetooth setting op AAN).
In Sygic bij GPS instellingen de GPS wizzard starten en daar je GPS muis selecteren als erom gevraagd wordt. Daarna automatische instellingen kiezen.
Sluit dan Sygic af en start opnieuw op. Even wachten...dan pakt Sygic bij mij alles goed op
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq